B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Update 2:05 PM EST: WarlordsofDraenor.com now redirects to http://us.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Ik hoor het morgen wel allemaal, veel plezier iedereen die wel wilt kijken!
Die fout hebben ze met MoP ook gemaakt, denk niet dat ze dat weer gaan doen. Met al de huidige nieuwe games enzovoort gat het wel moeilijk voor hun wordenthunderlight schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:29:
asap zal wel niet lukken denk dat we er toch minimaal een jaartje op moeten wachten
Sukkel zat in zn interview alvast voor het nieuwe bord
ik zie dat het hierboven ook al staat
[ Voor 16% gewijzigd door Galeton op 08-11-2013 20:35 ]
Thanks to a very loose-lipped bunch of employees in the Versailles office I can confirm 100% that:
The upcoming expansion is called Warlords of Draenor and will feature Grom as the antagonist, although for legal issues he will be refered to as Grommash. This expansion will see the heavy use of time travel.
Reforging is changing, soon you will no longer need to keep hold of an item to "own" the transmogrification appearance.
The upcoming Blizzcon secret gift is an Elite Tauren Chieftan Hearthstone gift card. Ok check!
The Dark Below has been registered for 'Titan', not World of Warcraft as is the rumor.
A big thank you for this information goes out to:
Quote Originally Posted by Geheimnis View Post
Thought i'd pop in and say hi on the eve of the con.
All you nay-sayers ready with your apologies?
Soon you will be finding out about the Timewalkers and their involvement with the Bronze Dragonflight, it's an intriguing story,
and for you guys who like playing with friends or inviting non-players to play you'll also be excited to see how the new roll-back system will work so you can sync your level backwards and revisit old content as fresh.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Spannend.....
Staat in IF trouwens
Boost to lvl 90 instant
Shenanigans, had ik nog ff moeten wachten met levellen x)
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Maar Draenor is kaput...Carthrax schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:57:
Geen time travel volgens mij, we gaan naar Draenor
Outland was onderdeel van Dreanor, zo zijn er nog meer stukjes in de "twisted nether" die onderdeel waren van Dreanor. Dus jawel, het kan wel.
[ Voor 37% gewijzigd door Galeton op 08-11-2013 20:58 ]
De trailer nog eens
Build and Upgrade your Garrison. - Eindelijk guild housing misschien?!
[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 08-11-2013 20:59 ]
Ja is een beetje onduidelijk eigenlijk hé, die Garrisons zagen er trouwens ook wel episch uit!Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:56:
Ik ben nu verward. Is het nu wel time travelling of niet. Ik denk de tussenweg. Iets is er in het verleden gebeurd, wat gevolgen heeft voor nu ofzo.
Beetje vaag, maar het is Time Travel, maar dan met de huidige Characters.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Gewoon op Blizzcon.com met mn virtual ticketPedr0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:07:
Waar kijken jullie?
Dit zonder ticket x)Galeton schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:09:
Ik zit op de live feed van blizzcon, ticket gekocht
Nope, sommige events zijn gratis te bekijken.vhal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:09:
ik neem aan dat twitch dalijk op zwart gaat als men begint met WoW
Starcraft toernooi, WoW PVP toernooi en HearthStone ook geloof ik
Benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hoop ook dat ze wat meer laten zien tijdens de panel
Dat is geen theorie. Metzen heeft het net verteldZeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:18:
Ik vind de theorie dat Garrosh ontsnapt en aan time travelling doet veel logischer eigenlijk. Dat zou verklaren waarom we een Dreanor zien ipv Outlands.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Mee eens, maar als hij de corruptie tegenhoudt (dus dat je geen Felorcs krijgt), dan kan de huidige tijd niet meer. Want dan zou de Burning Legion nooit gebeurd zijn, dan zou Outland niet zijn geworden, dan zou Arthas niet de Lich King zijn geworden etc etc. Er is dus de standaard tijdreizen paradox aan de orde.Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:18:
Ik vind ik de theorie dat Garrosh ontsnapt en aan time travelling doet veel logischer eigenlijk. Dat zou verklaren waarom we een Dreanor zien ipv Outlands.
Dus ja het is het meest logische mogelijk, maar brengt zo veel problemen met zich mee... Niet normaal.
ps. Voor degene zonder live feed, Galeton in "Blizzcon 2013"
hier heb ik een soort van live blog over alle games.
[ Voor 9% gewijzigd door Galeton op 08-11-2013 21:21 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Inderdaad. Mijn stream zat ff te fucken dus ik had het nog niet gehoord,Chester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:20:
[...]
Dat is geen theorie. Metzen heeft het net verteld

En ook een duidelijke map van Draenor, deze avond gaat die website m'n startpagina worden
"Maar"? Ik vind het al heel wat dat ze dit überhaupt beschikbaar maken.Chester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:26:
Boost naar 90 is maar voor 1 karakter.
Beetje RTS in een MMO
Goed dat er een vertaler is
Yup, Draenor word een compleet nieuw gebiedRyur schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:48:
Blijft Outlands wel gewoon? (Als lvl 60-70 stuk)
Ik heb het begin van deze sessie gemist dus
Kijk wel arena matches
Dus eigenlijk ga je 2x naar "Outlands". 1x als 60-70 gebied en zoals wij het kennen, en 1x als 90+ gebied als Draenor?Jerry schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:49:
[...]
Yup, Draenor word een compleet nieuw gebied.
Weet niet of ik die timeshift wat vind eigenlijk.
Dat is zeker waar, al was wotlk niet slecht. Enkel Cata zou ik met hindsight een onvoldoende geven van alle WoW delen.Galeton schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:48:
Komt omdat MoP weer beter is geworden dan WotLK en Cata bij elkaar... Daardoor kun je nu weer iets vets doen. Daarbij was Vanilla en TBC super vet, dus dit kan bijna niet falen.
Nu pas ja
Ah mooi! Ik luisterde het al op "Subs"modeCarthrax schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:55:
geluidsman is bezig geweest!!!
Yay. Love it!
Black Temple als city. Kan nu al niet wachten!
[ Voor 54% gewijzigd door Ryur op 08-11-2013 22:01 ]
Voor mij:JimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:55:
Ik snap niet waarom iedereen Cata zo afbreekt, vind het nog steeds een zalige expansion, misschien zelfs beter dan MoP. Al kijk ik nu wel zeer fel uit naar WoD, eindelijk een level 90 Human Paladin en dat instantKan ik gelijk beide delen van de questlines bekijken!
Weinig content (speel bijna geen alts). Kleine raids (was wel leuk in het begin, met 3 tegelijk). matige 5 mans op de eerst set na. Weinig nieuwe game systems op lfr na.
Positief:
De eerste set 5 mans, eindelijk weer de juiste moeilijkheid voor 5 mans.
Inderdaad, de 5 mans bij release waren echt lastig op heroic. Waarbij je nog aardig wat CC nodig had. Die waren echt leuk om te doenDennism schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:04:
[...]
Voor mij:
Weinig content (speel bijna geen alts). Kleine raids (was wel leuk in het begin, met 3 tegelijk). matige 5 mans op de eerst set na. Weinig nieuwe game systems op lfr na.
Positief:
De eerste set 5 mans, eindelijk weer de juiste moeilijkheid voor 5 mans.
Elke expansion had z'n slechte en goede kantenGaleton schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:10:
De 'nieuwe' generatie haat dat juist. Daarom vindt de nieuwe generatie WotLK en Cata leuk, terwijl de 'oude' generatie juist Vanilla, TBC en MoP leuk vind/vond
Zelf speel ik vanaf TBC trouwens.
Op de stream gaat het nu over Build your own Base on Draenor
Dit topic is gesloten.