Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 54.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:25

junglebeast

hier staat iets

Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:25:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen m.b.t. de nieuwe raid formaten behalve voor HC10 man guilds.

Als ik bijv even naar mijn eigen guiild kijk:

Normal (oude flex): Leuk format, doe ik nu iedere week, en is een leuk format om weer eens met vrienden te raiden die net wat underrgeared zijn, op een andere server zitten e.d. (hopelijk houden ze wel het Cross realm aspect erin).
Heroic (oude normal): Voordeel, geen sitouts meer, we kunnen met de hele guild raiden mochten we dat willen. Goede verandering imho.
Mythic (oude heroic): Gemengde gevoelens, als we dit willen gaan doen moeten we bij recruiten, iets dat nu niet hoeft. Voordeel is echter wel dat dat Blizz de tuning nu nog beter kan doen (waardoor het ws lastiger wordt) waardoor het mogelijk weer echt het niche format wordt wat het hoort te zijn. Nadeel, na TBC en Cata zal de raiding community zich weer flink moeten gaan aanpassen.
Dit is exact wat er bij ons ook speelt. We hebben nu ongeveer 14 raiders, en daar moeten wel 10 bij voor de Mystic mode. Wellicht dat er een aantal overstappen van de nr1 25m guild op de server, al is daar laatst ook een nieuwe 10m guild uitgestapt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 10:10

Metian

Snert is vies

NMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:32:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat ik 11 karakters heb, van elke class één. :P Waarvan er nog eentje heel laag in level is terwijl de rest nog hooguit 5 levels te gaan heeft tot 90. :)
Oh haha zit weer is niet op te letten xD. :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Twylight schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:44:
Tja, oude gear zal wel een lage resolutie houden, en daar kan ik me ook echt niet druk over maken. Heb liever dat ze hun tijd anders besteden dan alle oude gear upgraden :{

De nieuwe gear zal er gewoon prima uit zien net als huidige MoP gear
Hmm, heb toch verschillende sets uit MoP die ik helemaal niet graag zie, slechts een klein groepje sets (waaronder Challenge Mode sets, SoO sets voor een aantal classes, etc.) vind ik de moeite waard om zo te laten en dus geen transmog ervoor te zoeken.

Zou het juist geweldig vinden moesten ze Vanilla sets wat reworken zodat deze niet meer zo pixelachtig zijn en dus terug als Transmog gebruikt kunnen worden!
NMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:49:
Hetzelfde als nu bij panda's lijkt me. :P
Toch niet weer uitgerekte chest pieces en een belt die lijkt op een luier? :+ (Bij Male Panda's althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:03:
[...]

Hmm, heb toch verschillende sets uit MoP die ik helemaal niet graag zie, slechts een klein groepje sets (waaronder Challenge Mode sets, SoO sets voor een aantal classes, etc.) vind ik de moeite waard om zo te laten en dus geen transmog ervoor te zoeken.

Zou het juist geweldig vinden moesten ze Vanilla sets wat reworken zodat deze niet meer zo pixelachtig zijn en dus terug als Transmog gebruikt kunnen worden!

[...]

Toch niet weer uitgerekte chest pieces en een belt die lijkt op een luier? :+ (Bij Male Panda's althans)
Mja, is dat omdat je ze niet mooi vindt of omdat ze een lage kwaliteit hebben? Dat zijn twee nogal verschillende dingen namelijk :P

Ik vind ook niet alle gear mooi, en sommige sets hebben meer aandacht gekregen dan de anderen (zoals challenge mode transmog) maar niet elke gear set kan zo zijn, dat kost gewoon te veel tijd.

De kwaliteit van de gear vind ik verder prima in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Weet je wat ik trouwens gemist heb in de WoD info. En dat is de mogelijkheid om je level te scalen naar een dungeon. Zou dat nog komen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik hoop het wel, maar ik vermoed dat ze daar misschien later mee komen, patch 6.2 ofzo.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Is er trouwens al eens iets bekend over accound wide heirlooms, dus overal te gebruiken i.p.v op een realm..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Yup, die komen nu gewoon in een soort journal te staan zoals de Mounts en Pets nu al hebben, samen met Toys en tabards. En ze worden dus éindelijk cross realm en account wide.

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 09-11-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 21:01

vhal

ಠ_ಠ

NMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:02:
Precies, of in elk geval dat als tussenoplossing voor de komende expansion zodat ze voor de expansion daarna kunnen opschalen naar 20. 5 man erbij krijgen is beter te overzien dan 10.
Een beetje 10m guild heeft wel 5 mensen op de bench of anders mensen die wellicht willen raiden maar vanwege een current raidteam niet aan de bak komen. Ik zie het probleem niet zo. Ik zou eerder een beetje recruiten en voorbereidend werk doen dan alleen maar de negatieve dingen te benoemen. Op onze server zijn wij nagenoeg de enige 25m hc raiding guild en wat betreft recruitment hebben we vrij weinig problemen. Kwestie van een lv1 toon maken en mensen proberen te recruiten op een andere server. Met passief wachten kom je nergens.

Ik moet gewoon hard lachen om kreten op mmo zoals 'rip paragon' en andere meuk.

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 09-11-2013 15:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:05:
Yup, die komen nu gewoon in een soort journal te staan zoals de Mounts en Pets nu al hebben, samen met Toys en tabards. En ze worden dus éindelijk cross realm en account wide.
Eindelijk! Beter laat dan nooit haha

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:50:
Jup dat is klote, echter vergeet niet dat tegen die tijd connected realms ook volledig ingevoerd moeten zijn. Dat kan een hoop gaan schelen qua recruitement en guild verhoudingen op realms.

Daarnaast zijn de verranderingen in TBC (40 > 25), in Cata (10 man gelijk aan 25 man) ook zonder al te veel problemen ingepast ondanks veel geklaag vanuit de community, hopelijk zal dat nu ook weer zo zijn :) Al had ik misschien liever 15 man gezien, dan hadden de 25 man guilds makkelijk kunnnen op schalen naar 2 15 man, en de 10 mans makkelijker naar 15.
Op mijn server zijn alle 25 mans omgevallen en veel mensen vetrokken (gestopt/andere server) na het gelijktrekken van 10 en 25 mans in cata, guilds die sinds dag 1 in vanilla met elkaar speelde volledig weg of opgegaan in 10 mans...dus het veranderen van raids kan veel effect hebben.
Ik raid nu casual (met wat geluk volgende week of de week daarna aan heroic 10 mans beginnen) en voor ons zou mythic zoals het er nu uitzit gewoon minder content betekenen.
Ik ga ervanuit dat de oude normal/nieuwe heroic mode een stuk uitdagender getuned wordt dan nu, dat kan blizzard ook makkelijk doen nu flex er is.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:21
JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:05:
Tabards was nog niet helemaal zeker, geloof ik. Maar als Blizzard het zo noemt tijdens een presentatie dan gaat dat er het waarschijnlijk wel komen. Misschien niet tegelijkertijd met de 6.0 release, maargoed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Hoop het wel, dat is ff 30+ besparen aan inhoud.

./mek wilt nog steeds een eigen kleding kast want void storage is way to small...

[ Voor 46% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik lees net dat er wel een item squish komt. Dat is wel heel interessant :)

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Las Vegas schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:39:
Ik lees net dat er wel een item squish komt. Dat is wel heel interessant :)
Komen ze wat mij betreft een beetje laat mee. Hadden ze al in Wrath moeten doen. De boel iets minder op laten lopen dan qua stats..

Heb bij ons de discussie aan geslingerd over de Mystic mode en het zoeken naar nieuwe recruits. Als ik een beetje kijk naar de replies dan is geen progress raid groep meer in onze guild als we die extra mensen niet vinden in WoD. :(

Ik hoop wel een beetje nog dat we mergen met een paar goeie realms waar 'vers' bloed is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:21
Het Warlords of Draenor topicstart is klaar.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 280

Graag daar verder! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.