Dit is exact wat er bij ons ook speelt. We hebben nu ongeveer 14 raiders, en daar moeten wel 10 bij voor de Mystic mode. Wellicht dat er een aantal overstappen van de nr1 25m guild op de server, al is daar laatst ook een nieuwe 10m guild uitgestapt.Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:25:
[...]
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen m.b.t. de nieuwe raid formaten behalve voor HC10 man guilds.
Als ik bijv even naar mijn eigen guiild kijk:
Normal (oude flex): Leuk format, doe ik nu iedere week, en is een leuk format om weer eens met vrienden te raiden die net wat underrgeared zijn, op een andere server zitten e.d. (hopelijk houden ze wel het Cross realm aspect erin).
Heroic (oude normal): Voordeel, geen sitouts meer, we kunnen met de hele guild raiden mochten we dat willen. Goede verandering imho.
Mythic (oude heroic): Gemengde gevoelens, als we dit willen gaan doen moeten we bij recruiten, iets dat nu niet hoeft. Voordeel is echter wel dat dat Blizz de tuning nu nog beter kan doen (waardoor het ws lastiger wordt) waardoor het mogelijk weer echt het niche format wordt wat het hoort te zijn. Nadeel, na TBC en Cata zal de raiding community zich weer flink moeten gaan aanpassen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde