is dat nu persoonliijk, of met een guild of met een hele server
[ Voor 23% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 23% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:15 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 23% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:18 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik zag een soort van crystallen bij die test screenshot wat leek op andere currency
[ Voor 37% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:29 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:32 ]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:35 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 22:49 ]
Volgens miij gaat flex als diffiiculty weg en worden normal en heroic flex tech gebaseerd. Daarnaast nog Mythic mode voor de echte hardcore in een fixed format. iiig dat begrijp ik.IntToStr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:55:
Dus huidige flex wordt normaal en normaal wordt heroic?
Ben benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken in de praktijk.
Jup, en voor Mythic wordt je verplicht om met 20 man te gaan, zal wel voor wat recruiting zorgenIntToStr schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:55:
Dus huidige flex wordt normaal en normaal wordt heroic?
Ben benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken in de praktijk.
Ja of problemen voor de huidige 25man guilds. dan moet je toch 5 mensen uit de groep schoppenJimDB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:58:
[...]
Jup, en voor Mythic wordt je verplicht om met 20 man te gaan, zal wel voor wat recruiting zorgen
Of problemen voor 10 man... waarschijnlijk word onze realm niet eens connected met een andere realm, waardoor we niet genoeg mensen kunnen recruiten voor Mythicrjpurk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:03:
[...]
Ja of problemen voor de huidige 25man guilds. dan moet je toch 5 mensen uit de groep schoppen
Ik heb totaal geen lag op de stream. maar hoorde guildies er ook over.Poops_McGhee schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:06:
De stream is nogal laggy als je al even zit te kijken. Dat is wel een beetje jammer. Er worden echt wel hele interessante dingen aangekondigd. Garrisons.... hell yeah!
Ik ben heel benieuwd en kan bijna niet wachten om aan WoD te beginnen. Helaas, duurt nog wel even.
Hopelijk duurt het niet te lang en zo te zien zijn ze best wel een eindje op weg.
[ Voor 84% gewijzigd door Dennism op 08-11-2013 23:07 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Geen idee, speel zelf al wat jaren op "alliance" nordrassil en moet zeggen dat het er wel wat rustiger wordt maar is zeker nog niet uitgestorven.Chester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:11:
Wat zijn tegenwoordig een beetje leuke actieve servers om op te zitten?
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Ik ben begonnen op Twisting Nether, maar deze werd op een gegeven moment gelocked en moest ik dus savonds in een queue zitten. Toen heb ik een free Character Transfer gedaan naar de Maelstrom, maar dit was een server met Medium population en bleek aan Horde kan ook nog dood te zijn dus kon de wind in Orgrimmar horen waaienChester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:11:
Ze zijn nu bezig connected realms op te zetten. Inactieve realms worden aan elkaar gekoppeld tot er weer een gezonde populatie is.Chester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:11:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik ook. Binnenkort maar weer subbenMektheb schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:32:
ik ben nu al helemaal overtuigd om weer helemaal hooked te zijn..
Geweldig !
Fucking moronic.Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:07:
Die nieuwe raidlayout ziet er zo uit:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 08-11-2013 23:38 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Stormscale is nog erger als Twisting Nether qua population/queues. Of dit nu nog het geval is weet ik niet. Dat zou je misschien aan iemand anders hier op het forum moeten vragen.Chester schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:37:
Hmm, goed om te weten. Misschien dan mijn oude guild maar achteraan gaan naar Stormscale.
Ik zat vroeger op Outland, ik ben lange queues gewendrjpurk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:39:
[...]
Stormscale is nog erger als Twisting Nether qua population/queues. Of dit nu nog het geval is weet ik niet. Dat zou je misschien aan iemand anders hier op het forum moeten vragen.
Het heroic van nu is het mythic van straks. LFR heet straks gewoon LFR, flex wordt straks normal, normal wordt straks heroic en heroic wordt mythic. Dat Blizzard de naam verandert wil niet zeggen dat de content ineens anders wordt. Onze guild zou dus moeten downgraden naar wat nu "normal" heet als we 10-man willen blijven en dan langzaam aan meer players moeten recruiten gedurende de eerste raiding tier voordat we wat nu heroics zijn kunnen doen. Dat, of we moeten mergen, of settlen voor makkelijkere content. Ik heb in al die dingen eigenlijk geen trek...Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:39:
Als je een 10-man raid guild bent, kan je dat nog steeds zijn. Alleen de moeilijkste graad moet je 20-man voor hebben.
Je kunt gewoon 10m Heroic blijven doen. Alleen de Methods/BL/Paragons zullen de Mythics gaan proberen.NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:44:
[...]
Het heroic van nu is het mythic van straks. LFR heet straks gewoon LFR, flex wordt straks normal, normal wordt straks heroic en heroic wordt mythic. Dat Blizzard de naam verandert wil niet zeggen dat de content ineens anders wordt. Onze guild zou dus moeten downgraden naar wat nu "normal" heet als we 10-man willen blijven en dan langzaam aan meer players moeten recruiten gedurende de eerste raiding tier voordat we wat nu heroics zijn kunnen doen. Dat, of we moeten mergen, of settlen voor makkelijkere content. Ik heb in al die dingen eigenlijk geen trek...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb hetzelfde gevoel. Dit is een dikke middelvinger naar 10 man heroic groups. Nu moet iedere 10 man group heftig minstens 8 man gaan recruiten (meeste 10 man groepen hebben rond de 12 man) om uberhaupt heroic (mythic) te kunnen doenNMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:44:
[...]
Het heroic van nu is het mythic van straks. LFR heet straks gewoon LFR, flex wordt straks normal, normal wordt straks heroic en heroic wordt mythic. Dat Blizzard de naam verandert wil niet zeggen dat de content ineens anders wordt. Onze guild zou dus moeten downgraden naar wat nu "normal" heet als we 10-man willen blijven en dan langzaam aan meer players moeten recruiten gedurende de eerste raiding tier voordat we wat nu heroics zijn kunnen doen. Dat, of we moeten mergen, of settlen voor makkelijkere content. Ik heb in al die dingen eigenlijk geen trek...
Nope, de huidige Heroic krijgt een nieuwe naam -> Mythic. Check het plaatje maarjunglebeast schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:47:
[...]
Je kunt gewoon 10m Heroic blijven doen. Alleen de Methods/BL/Paragons zullen de Mythics gaan proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 08-11-2013 23:50 ]
Kijk eens naar dat plaatje dat Zeror postte. Mythics zijn gewoon hetzelfde niveau dat nu heroic heet. Normal en heroic worden dus allebei makkelijker dan wat het nu is, mythic wordt het niveau dat nu heroic heet. Ik kan dus inderdaad prima bij heroics blijven, maar dan hou ik alleen maar mezelf voor de gek, ik zit gewoon normals te raiden.junglebeast schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:47:
[...]
Je kunt gewoon 10m Heroic blijven doen. Alleen de Methods/BL/Paragons zullen de Mythics gaan proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 23:51 ]
Dan spreekt het alsnog vrijwel dezelfde mensen aan die nú heroic spelen.Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:51:
MIsschien dat ze het niveau nog wat gaan finetunen, zodat mythic nog iets moeilijker is dan het huidige heroic/hardmode raid.
Relax, De expansion is nog minstens een jaar weg en er kan dus nog van alles veranderen. Er zullen vast genoeg mensen zijn die hierover zullen klagen en Blizzard heeft ook geen bord voor hun kop. Ik denk zomaar dat ze nu wel eens goed naar de community gaan luisteren voordat ze weer een hoop subscription verliezenJerry schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:48:
[...]
Ik heb hetzelfde gevoel. Dit is een dikke middelvinger naar 10 man heroic groups. Nu moet iedere 10 man group heftig minstens 8 man gaan recruiten (meeste 10 man groepen hebben rond de 12 man) om uberhaupt heroic (mythic) te kunnen doen.
[...]
Nope, de huidige Heroic krijgt een nieuwe naam -> Mythic. Check het plaatje maar.
Flex wordt normal 10-25, normal wordt heroic 10-25...
Als iedereen hierover relaxt gebeurt er dus niks.rjpurk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:52:
[...]
Relax, De expansion is nog minstens een jaar weg en er kan dus nog van alles veranderen. Er zullen vast genoeg mensen zijn die hierover zullen klagen en Blizzard heeft ook geen bord voor hun kop. Ik denk zomaar dat ze nu wel eens goed naar de community gaan luisteren voordat ze weer een hoop subscription verliezen
Anoniem: 63072
Yup, dat wordt dus een probleem. Dan moeten we dus weer flink groeien en met goede spelers. Niet leuk na van 25h->10h->10n+enkele heroic bosses te zijn gegaan. (Spelers die gestopt zijn en een dode server == ellende)Zeror schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:39:
Als je een 10-man raid guild bent, kan je dat nog steeds zijn. Alleen de moeilijkste graad moet je 20-man voor hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 09-11-2013 01:03 ]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Eindelijk!Gnome female pigtails are now animated.
[ Voor 44% gewijzigd door blouweKip op 09-11-2013 03:15 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Maakt toch niet uit? Welke raid vorm je ook speelt, zolang je maar steeds met hetzelfde aantal mensen gaat kun je het spelen. Alleen mythic kan niet met 10 man. Maar heroic kan nog steeds met 10 man!NMe schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:37:
[...]
Fucking moronic.Ik kan me hier echt boos om maken. Waar moet ik als 10-man heroic guild met een casual mindset (we raiden veel minder dan veel andere heroic guilds) ineens 10-12 extra spelers vandaan halen? Moet ik nou gaan mergen met een guild die veel minder speelt? Of met een guild die veel slechtere spelers heeft om zo maar de goeie aantallen te halen?
Ik kan hier niets anders van maken dan het begin van het einde van onze guild. Bij het uitbrengen van een nieuwe expansion heb je sowieso altijd al een rumoerige periode waarin je spelers verliest, mensen hebt die een andere class of spec gaan spelen, mensen die terugkomen en juist weer willen gaan raiden. En in die periode waarin het dus al lastig is om een team bij elkaar te krijgen en/of houden willen ze dat je ook nog eens samengaat met een andere guild? Not gonna happen...
Ik vind het zonde, want dit is het enige ding waar ik écht moeite mee had in de announcement. Al het andere ziet er best gaaf uit, zelfs al is dat hele time travel verhaal nogal een plothole (WoW jumped the shark). De logistiek rondom de expansion wordt gewoon onmogelijk gemaakt.
Ja maar de Heroic van 6.0 word net zo makkelijk als de Normal van nuGaleton schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 03:14:
[...]
Maakt toch niet uit? Welke raid vorm je ook speelt, zolang je maar steeds met hetzelfde aantal mensen gaat kun je het spelen. Alleen mythic kan niet met 10 man. Maar heroic kan nog steeds met 10 man!
Als female dwarf van het eerste uur kan ik dat wel beamen maar een echte purist zag al eerder de schoonheid in van een female dwarfZeror schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:58:
Dwarf female gaan er ook erg goed uitzien. Een hottie nu.
Haha, zoals verwacht zeg ik danPoops_McGhee schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:08:
Geen nieuwe classes en playable races tot nu toe, btw. I'm happy ^^
Net op MMO-Champion de Taurens bekeken en vind ze toch wat tegenvallen, ze zien er zo, hoe moet ik het zeggen, jonger/kinderachtiger uit ipv stoere koeien?
Nee, dat is niet waar. Blizzard heeft expliciet gezegd dat Mythic moeilijker wordt dan de huidige Heroic mode.rjpurk schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 05:40:
[...]
Ja maar de Heroic van 6.0 word net zo makkelijk als de Normal van nu
Tauren vind ik ook het minste van de nieuwe models tot nu toe. Wat ik echt lelijk vind zijn die enorme poten van de Tauren en die zijn op de nieuwe models nog steeds zo lomp. Ik had liever gehad dat ze wat meer op de Yaungol lekenJimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:48:
[...]
Haha, zoals verwacht zeg ik dan
[...]
Net op MMO-Champion de Taurens bekeken en vind ze toch wat tegenvallen, ze zien er zo, hoe moet ik het zeggen, jonger/kinderachtiger uit ipv stoere koeien?Hoop wel dat ze eindelijk de helm visualisation aanpassen, zodat je helm niet horizontaal staat ipv verticaal
Aangezien jij al 2 jaar niet meer actief geweest bent kom je dus inderdaad in aanmerking voor een Scroll en dus zoals je al zei 7 dagen free game time (en nog wat ander leuksquote: Who can receive a Scroll of Resurrection?To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft license that used paid game time in the past and was not active after March 4th, 2012. A license is considered active when it has game time, whether that time is a paid subscription or free game time.
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen m.b.t. de nieuwe raid formaten behalve voor HC10 man guilds.JimDB schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:15:
Laatste wat ik ga zeggen over de raid compositions:
• LFR dat scaled naar het aantal mensen dat er is: Heaven, eindelijk komen ze hiermee af en dat zal voor heel wat minder downtime zorgen (hopelijk)
• HC en normal die scalen tussen de 10-25: Ik vrees ervoor dat de verschillende groottes wel degelijk een goede balance en scaling gaan hebben, en daarom dat ik liever een nieuwe vaste grootte had gezien (en dat er dus bijv. 10, 15 en 25 man raiding zou geweest zijn). Op die manier zou de scaling minder moeilijk geweest zijn imo.
• Mythic: 20 man is wel wat veel voor guilds die momenteel 10 man raiden, zo maar even 10 nieuwe en dan nog eens goede raiders vinden doe je niet op 1,2,3. En dan heb ik het nog niet eens over lowpop realms, denk dat het tijd wordt voor meer connected realms, of anders gaat er niet veel van Mythic raiden komen...
Je hebt meegekregen dat ze de look en feel gelijk wilden houden en de models alleen naar een hoger kwaliteitsniveau willen tillen, right? Moet ook wel, want anders krijg je gezeur van mensen die het niet pikken dat hun karakter er ineens totaal anders uitziet.Twylight schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:58:
[...]
Tauren vind ik ook het minste van de nieuwe models tot nu toe. Wat ik echt lelijk vind zijn die enorme poten van de Tauren en die zijn op de nieuwe models nog steeds zo lomp. Ik had liever gehad dat ze wat meer op de Yaungol leken
[afbeelding]
Maar Taurens zijn eigenlijk heel 'peaceful' dus ik snap wel dat ze er niet heel erg badass uit zien.
Blizzard zei wel dat de tauren nog maar heel basic is en ze er nog hard mee bezig zijn, dus we zullen zien
Ik ook, maar laat ons nu net een succesvolle 10-man guild hebben op een server waar maar 2 andere guilds zitten met vergelijkbare progressie. En dan zijn wij met 9 uur raiden per week redelijk casual voor een heroic guild.Dennism schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:25:
[...]
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen m.b.t. de nieuwe raid formaten behalve voor HC10 man guilds.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennism op 09-11-2013 11:53 ]
Dit is een account.
Dat snap ik maar ze kunnen die poten best wat kleiner maken zoals bij die YaungolNMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:41:
[...]
Je hebt meegekregen dat ze de look en feel gelijk wilden houden en de models alleen naar een hoger kwaliteitsniveau willen tillen, right? Moet ook wel, want anders krijg je gezeur van mensen die het niet pikken dat hun karakter er ineens totaal anders uitziet.
Rupsen, Rapsen.
Die keus is voor mij makkelijk.Metian schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:38:
Moet ook maar is gaan bedenken welke race + class is boost naar 90...en natuurlijk maar weer beginnen om wat characters naar 90 te helpen voor launch.
De Druid?NMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:42:
[...]
Die keus is voor mij makkelijk.Ik heb 5 level 90's, 5 level 85's die vast voor de expansion al op 90 zitten, en 1 level 25 monk.
Raad eens welke ik boost?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
En dat heb ik juist niet met dit model. Ze zien er nu uit alsof het poppetjes zijn, of rechtstreeks uit een anime serie komen, terwijl de oude Tauren er tenminste wat ruwer en machtiger uitzien. Vandaar dat ik de Yaungol nog dichter zie aanhangen tegen het huidige model dan de sneak peak die we gekregen hebben, aangezien ook zij kracht uitstralenNMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:41:
Je hebt meegekregen dat ze de look en feel gelijk wilden houden en de models alleen naar een hoger kwaliteitsniveau willen tillen, right? Moet ook wel, want anders krijg je gezeur van mensen die het niet pikken dat hun karakter er ineens totaal anders uitziet.
In onze guild zitten we met 3 groepen die 10 man raiden, maar zelfs die mergen zou nog voor problemen zorgen, gewoon door de verschillende mentaliteiten en dergelijke. Alle 3 raidgroepen zouden daarentegen wel verder HC willen raiden, en dan zitten we daar met 30 mensen, te weinig voor 2 HC groepen, te veel voor 1 groep en iedereen die evenveel wil bereiken als de anderenIk ook, maar laat ons nu net een succesvolle 10-man guild hebben op een server waar maar 2 andere guilds zitten met vergelijkbare progressie. En dan zijn wij met 9 uur raiden per week redelijk casual voor een heroic guild.
De nieuwe level 1 character die je toevallig op dat moment maakt ? Althans, die keuze neem ik wel in overwegingNMe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:42:
[...]
Die keus is voor mij makkelijk.Ik heb 5 level 90's, 5 level 85's die vast voor de expansion al op 90 zitten, en 1 level 25 monk.
Raad eens welke ik boost?
Rupsen, Rapsen.
Precies, meteen ook eens de andere Faction (Alliance) en een andere realm uitproberen aangezien mijn realm Horde based is. Kijk er wel naar uit om een keer de verhaallijn langs beide kanten te zien ipv altijd alleen maar de Horde zijde van iets te zienTwylight schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:11:
Voor mij wordt het waarschijnlijk gewoon de class die ik als main wil spelen in de expansion maar dan op een nieuwe server
Als je goed kijkt zie je dat ik 11 karakters heb, van elke class één.Metian schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:57:
[...]
De nieuwe level 1 character die je toevallig op dat moment maakt ? Althans, die keuze neem ik wel in overweging
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Ah, dat hoop ik dan maar inderdaad. Anders ga je hele vreemde combo's krijgen.Mektheb schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:38:
Heb al plaatjes gezien van geupgrade tier van BT etc.
Dus waarschijnlijk komt dit er echt wel goed uit te zien.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Hetzelfde als nu bij panda's lijkt me.Las Vegas schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:37:
Die update models zijn leuk, maar als ik naar de screens kijk vind ik het frappant dat ze daar al zo lang mee bezig zijn.. En hoe gaat armor er dan uitzien? Dan heb je een updated race model, maar nog wel lelijke oude pixelated gear uit bijv. MH of BT. Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq