![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 02-09-2013 17:12 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Klinkt als een leuk, en uitdagend plan. Maar hoe ga je dat doen? Hele nieuwe realm? Of wel gewoon op je ''eigen'' server?lanerios schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:11:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen : Wat zouden jullie aanraden? Ik ga compleet opnieuw beginnen. vanaf 0, zonder gold, zonder heirlooms. Niks.
Doel? Zoveel mogelijk legendaries solo krijgen. Zoveel mogelijk raid content solo doen (natuurlijk voor zover mogelijk). Zoveel mogelijk daily content solo doen, etc etc. Ik wil proberen een zo'n self reliant character mogelijk te maken. Nu heb ik op 90: DK, Monk, Warlock, Paladin (Warlock en Paladin speel ik het meest). En hoewel ze allemaal erg goed zijn, zijn ze niet wat ik zoek.
Ik zit nu te twijfelen tussen:
Rogue -> Leuke class. Maar kan het genoeg healen met de Leeching poison om fights zoals ICC, Ulduar etc te doen te maken? Of is dat gewoonweg niet haalbaar?
Hunter -> Ook leuk, maar veel fights worden lastig zoniet onmogelijk met een pet. Dus wordt het een kitefest, waar ik gewoon zeer slecht in ben.
Priest -> Shadow heeft de self healing. Echter, heeft het de damage?
Ik zat te denken aan monk, echter zijn de transmog opties gewoon.. niet boeiend
Tesla M3LR '21
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zelf speel al volledig mop shadow met mijn priest en zit nu op ilvl 531 en dit is mijn solo lijstje:lanerios schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:11:
Priest -> Shadow heeft de self healing. Echter, heeft het de damage?
Ga je wel een guild joinen voor exp bonus etc?lanerios schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:43:
Nieuwe realm, zodat ik ook niet in de verleiding kom om toch wat "hulp" te sturen
Realm heb ik echt geen idee voor. Wel PVE
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Er is een Monk die gepresteerd heeft de eerste MSV boss op 10 man Heroic te soloen op 549 iLevel.lanerios schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:11:
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ja als tank spec kunnen ze idd wel redelijk wat solo doen, zeker omdat ze sterke self heal hebben maar ik vermoed dat het in 5.4 wel een stuk moeilijker wordt aangezien vengenance een nerf krijgt en tanks dus iets minder damage zullen doen.ValHallen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:27:
[...]
Er is een Monk die gepresteerd heeft de eerste MSV boss op 10 man Heroic te soloen op 549 iLevel.
Hier staat als het goed is ook een filmpje van op mmo-champion. Ik denk dat deze class vast wel goed genoeg is om oudere content mee te solo'en.
Best wel ziek eigenlijk...
Onder welke steen heb jij geleefdZeror schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:37:
Volgende week komt patch 5.4 als ik het onderstaande filmpje mag geloven.
[ Voor 32% gewijzigd door XzeroD op 03-09-2013 10:40 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Als je de historie van de extra patches natrekt zal je iets opvallen.Zeror schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:37:
Volgende week komt patch 5.4 als ik het onderstaande filmpje mag geloven.
Ga naar 9min 32:
Het gesprek gaat over hoe lang het, volgens Blizzard, zou duren voordat Garrosh verslagen zou zijn. Dan noemt Tom Chilton dat wanneer de patch uitkomt op 12 september (donderdag??) dat het een week duurt voordat heroic Garrosh bereikt kan worden. Het zou dan ongeveer twee weken duren voordat ze de eerste Garrosh kill verwachten.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik heb nu hetzelfde. Handig.....hulkie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:01:
Log ik gister even kort in, krijg ik de volgende boodschap: Your gametime will expire in 24 minutes.
Dat kan helemaal niet! Ik heb al sinds 2006 zonder enig probleem automatisch incasso aan staan. Dus even inloggen op armory: gametime: Active tot 19-9-2013. Even inloggen op ING, betaling eergisteren afgeschreven… Vreemd!
Toch maar even een ticket aangemaakt. Vlak voor mijn gametime echt zou ophouden moest ik alweer offline. Een uurtje later kon ik gewoon opnieuw inloggen, en ik krijg net een e-mail dat het waarschijnlijk om een bug ging. Pfehw!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Valt wel mee volgens mij, de laatste serieuze wow concurrent was swtor en dat is inmiddels al heel wat content patches geleden.Als je de historie van de extra patches natrekt zal je iets opvallen.
Extra content patches vallen bijna altijd samen met de release van een nieuwe MMO
In de geval FFXIV, a world reborn. Gelukkig voor WoW is de release van FFXIV zo'n succes dat ze alle servers new character create hebben gelockedmet geen time-schedule, zodat veel mensen toch weer even WoW blijven spelen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
De grootste issue hierbij is de wereld van Wildstar. Het verhaallijn van World of Warcraft was al best diep, namelijk gebaseerd of vroegere takken van Warcraft. Ze hebben een naam "hoog" te houden en sluiten daarop aan (hoewel persoonlijk een aantal stappen door mij met moeite werden aangenomen, zoals de Cavern of Times e.d. time travel dingen).NMe schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:34:
De enige "concurrent" die WoW erbij zou kunnen krijgen is Wildstar in de nabije toekomst. ...
Ik niet, want dat is een compleet andere game met een totaal andere setting en feel. Wildstar is de enige game die zich écht op het gebied van WoW plaatst.Zeror schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:40:
Wildstar zal niet de enige serieuze concurrent zijn. Ik verwacht ook wel veel van Elder Scrolls Online.
Wildstar gaat je de keus geven om "gratis" te spelen of om maandelijks te betalen..je schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:44:
[...]
Wildstar moet zichzelf nog bewijzen. En in de wereld van MMORPG waarbij ook de gratis tak erg om de hoek komt kijken wordt dat nog een hele kluif!
Ik denk dat de gemiddelde wow speler helemaal niet wil dat raids voor een select publiek zijn, al vind ik het zelf wel jammer dat ze effectief alles groter dan 10 man dood gemaakt hebben in cata, 25 en 40 man raids vind ik leuker dan 10 mans (dus daar vallen mogelijk nog zieltjes te winnen).De enige "concurrent" die WoW erbij zou kunnen krijgen is Wildstar in de nabije toekomst. Die willen grotendeels hetzelfde publiek aanspreken en gaan voor dezelfde cartoony tekenstijl. Daarbij roepen ze ook nog eens precies die dingen die het nostalgische publiek van WoW wil horen, zoals dat ze het prima vinden dat raids alleen voor een select publiek zijn, en dat ze raids met 40 man willen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
[ Voor 29% gewijzigd door corset op 04-09-2013 08:26 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Deze zal later nog droppen van random mobs in de barrens. Hij moet wel per char aangekocht/gevonden worden!Kapoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:50:
Aangezien ik vandaag voor de laatste keer dat Barrens event afrond en ik niet weet wat aan te kopen met m'n laatste Radical Mojo heb ik volgende vraag: zijn die Raptorhide Boxing Gloves geldig voor al je chars, of moet dit echt per char aangekocht worden om die boss te unlocken?
[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 04-09-2013 10:56 ]
Je kan hem als het goed is nog 1x doen als je daar zin in hebt.Kapoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:50:
Aangezien ik vandaag voor de laatste keer dat Barrens event afrond en ik niet weet wat aan te kopen met m'n laatste Radical Mojo heb ik volgende vraag: zijn die Raptorhide Boxing Gloves geldig voor al je chars, of moet dit echt per char aangekocht worden om die boss te unlocken?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Elemental of enhancement?hulkie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:12:
Goedemorgen,
De shaman is inmiddels level 90. Maandag begin van de avond was het *DING* moment.
Ik heb gister de hele dag lopen rommelen om ilevel en mn professions op te krikken. Enchanting en Tailoring (don't ask) zitten allebei ergens midden in de 300's en mn itemlevel zit rond de 471 (477 in bags).
Alle heroics zijn gedaan, gister ben ik zelfs in 30 minuutjes door 3 heroics heen gecrossed. Een zeer overgeared guildie tank en een pug lock met BiS heroic gear doen wonderen!
Vandaag maar weer eens LFR in, en misschien morgen of vanavond een spot proberen te vullen in 1 van de raids... Best leuk om weer een nieuw character te leren kennen en te gearen. Een ding dat me wel opvalt en ook tegenvalt is de moeite die ik heb met questmobs omleggen. Waar ik met mijn mage alles 1-shot ben ik met mijn shaman minuten lang bezig. Zo kwam ik er gister pas achter dat die questmob op Isle of Thunder met die bloodworms (hij chained je in 1 van de hoeken, dan spawnen er 3 wormen) een 10% damage increase buff geeft als je zo'n worm killed. (Had 100% buff toen ik hem eenmaal afmaakte!)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mijn elemental = MoohMooh @ stormscale ;D al ben ik nu meer bezig met mijn lockje die ik nog even moet boosten qua gear! Beetje pech tot nu toe en het feit dat ik PVP gear heb zorgt ervoor dat ik soms uit pug's geschopt wordthulkie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:30:
Elemental/ resto is the way I roll!
Gister wel een 489 trinket op kunnen pakken in MSV normal (BoE int + crit on use), scheelt een hoop tov mn oude greenie. Elke upgrade merk ik verschil in gemak om mobs mee af te maken! Ik zal ook eens wat gems en enchants op mn gear knallen, helpt vast ook!
[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 04-09-2013 11:41 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niemand had het over welke game beter is, we hadden het alleen over "concurrentie". Die hele negatieve toon die jij blijkbaar ergens las staat in feite nergens behalve in jouw post.lanerios schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:45:
zo bedoel ik het totaal niet. maar het is hetzelfde als gaan discussieren over welke politieke partij beter is, het werkt gewoon niet.
Maar gaat dat genoeg zijn? Geweldig dat ze zo meer mensen kunnen trekken. SWTOR deed hetzelfde door te zeggen dat hun questen uniek was e.d. GW2 door het levelling concept. Uiteindelijk falen ze allebei in hetzelfde. Het wordt te eentonig.NMe schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:50:
[...]
Niemand had het over welke game beter is, we hadden het alleen over "concurrentie". Die hele negatieve toon die jij blijkbaar ergens las staat in feite nergens behalve in jouw post.
Wildstar is geen WoW-killer. Geen enkele game is dat of zal dat ooit zijn, want dat werkt niet bij MMO's. Mensen investeren veel tijd in een MMO en hoe langer ze spelen, hoe moeilijker het wordt om te stoppen en de game te verruilen voor een andere game.
Tegelijkertijd zijn er elke keer als er een nieuwe MMO uitkomt weer mensen die stoppen met WoW en die nieuwe MMO erbij pakken. Vervolgens komen ze na een paar weken weer terug omdat die nieuwe game toch niet alles is. Het meestgehoorde commentaar daarbij is toch wel dat de endgame niet in orde is of dat er te veel bugs zijn. De reden dat ik zeg dat WS meer kan heeft dan eerdere MMO's om wat langer spelers van WoW vast te houden is dat ze inspelen op die dingen die de groep mensen die al ontevreden is met WoW wil horen en daarbij de game pas willen releasen als de endgame ver genoeg af is.
Mijns inziens zal de eerste echte WoW-killer (als dit al een correcte term is) een waardige opvolger van WoW uit Blizzards handen zijn. En dan alsnog is dit niet gegarandeerd. Zie bijvoorbeeld CS:Source wat eigenlijk nooit een echter opvolger is geweest (ik weet dat het een ander genre is, maar wel een goed voorbeeld imo). Mensen spelen WoW voor de ambiance, de characters, de lore en de vele dingen die juist WoW zo uniek maken. Dat is het USP van WoW en hierdoor stappen veel mensen niet of kortdurig over naar andere MMO's.lanerios schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:03:
[...]
Maar gaat dat genoeg zijn? Geweldig dat ze zo meer mensen kunnen trekken. SWTOR deed hetzelfde door te zeggen dat hun questen uniek was e.d. GW2 door het levelling concept. Uiteindelijk falen ze allebei in hetzelfde. Het wordt te eentonig.
Voor mij is dat de kracht om steeds terug te gaan naar WoW, er zit afwisseling in. Als ik wil levellen, zijn er genoeg manieren, er zijn genoeg paden om te bewandelen naar max level.
Dingen als de Ironman Challenge, Pacifist Challenge e.d. zijn goede voorbeelden hiervan. In hoeveel games kan je max level worden zonder iets af te slachten of quests te doen?
Hetzelfde met dingen als LFR, LFD. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar het heeft ze wel de mogelijkheid gegeven om iedereen de content te laten zien.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 531201
Ik denk dat League of Legends toch wel aardig een wow killer was. Ik denk dat heel veel mensen (waaronder ikzelf) van wow zijn afgestapt om meer league te spelen.hmr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:30:
[...]
Mijns inziens zal de eerste echte WoW-killer (als dit al een correcte term is) een waardige opvolger van WoW uit Blizzards handen zijn. En dan alsnog is dit niet gegarandeerd. Zie bijvoorbeeld CS:Source wat eigenlijk nooit een echter opvolger is geweest (ik weet dat het een ander genre is, maar wel een goed voorbeeld imo). Mensen spelen WoW voor de ambiance, de characters, de lore en de vele dingen die juist WoW zo uniek maken. Dat is de USP van WoW en hierdoor stappen veel mensen niet of kortdurig over naar andere MMO's.
Al is LoL dan wel weer een ander soort game dan WoW. LoL moet het ook niet hebben van de lore.Awaken1 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:49:
[...]
Ik denk dat League of Legends toch wel aardig een wow killer was. Ik denk dat heel veel mensen (waaronder ikzelf) van wow zijn afgestapt om meer league te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 04-09-2013 15:25 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Die phased events kwamen er pas in wotlk, daarvoor hadden WoW quests ook geen invloed op de wereld.lanerios schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:53:
Dat is ook waar. Maar bijvoorbeeld GW2. Elke zone is precies hetzelfde, behalve de omgeving. Er zit nauwelijks verhaal in behalve je (zeer korte) personal story. De events zijn zeer disjointed en het voelt niet goed samenhangend.
SWTOR, hoewel het storyline gebeuren leuk is bedacht, heeft het nauwelijks gevolgen op de wereld.
Als ik quests doorloop in WoW, heeft het (meestal) een samenhangend verhaal. in Silverpine vecht je tegen de worgen. In Westfall tegen gnolls en de Defias.
In games als Rift, Swtor, GW2, Aion, etc etc etc Mis ik het verhaal. Ik mis de samenhang tussen de quests.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Die vergelijking lijkt me niet op te gaan, anders zou immers GTA V ook een grote WoWkiller zijn..Awaken1 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:49:
[...]
Ik denk dat League of Legends toch wel aardig een wow killer was. Ik denk dat heel veel mensen (waaronder ikzelf) van wow zijn afgestapt om meer league te spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niemand interesseert zich voor levelen. Natuurlijk, dat moet de eerste keer leuk zijn maar uiteindelijk boeit het niemand écht als het maar niet te eentonig wordt. Waar elke andere MMO op gefaald heeft is het gebrek aan endgame content bij de release. Er gaan altijd mensen zijn die binnen een week (of misschien twee) max level bereikt hebben. Als er binnen die tijd geen content voor hen beschikbaar is, dan vertrekken ze weer.lanerios schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:03:
[...]
Maar gaat dat genoeg zijn? Geweldig dat ze zo meer mensen kunnen trekken. SWTOR deed hetzelfde door te zeggen dat hun questen uniek was e.d. GW2 door het levelling concept. Uiteindelijk falen ze allebei in hetzelfde. Het wordt te eentonig.
Voor mij is dat de kracht om steeds terug te gaan naar WoW, er zit afwisseling in. Als ik wil levellen, zijn er genoeg manieren, er zijn genoeg paden om te bewandelen naar max level.
Dingen als de Ironman Challenge, Pacifist Challenge e.d. zijn goede voorbeelden hiervan. In hoeveel games kan je max level worden zonder iets af te slachten of quests te doen?
Ten koste van héél veel credit bij de originele fanbase, voor zover die nog over was.Hetzelfde met dingen als LFR, LFD. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar het heeft ze wel de mogelijkheid gegeven om iedereen de content te laten zien.
Ik betwijfel het. Sterker nog, ik durf te wedden van niet. Ten eerste gaat Blizzard niet concurreren met zichzelf. Als ze een nieuwe MMO uitbrengen (Titan) dan zal dat zijn op het moment dat WoW "klaar" is of bijna klaar is. Ten tweede krijgt Titan precies hetzelfde probleem dat al die andere games hebben en hebben gehad, namelijk dat het vanaf dag één perfect moet zijn. Mensen hebben geen geduld meer voor bugs en ontbrekende content. Als een game niet goed is, dan zoeken mensen wel een andere vergelijkbare game. Blizzard gaat daar meer dan al die andere bedrijven last van krijgen omdat de verwachtingen zo hoog gaan zijn bij Titan.hmr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:30:
[...]
Mijns inziens zal de eerste echte WoW-killer (als dit al een correcte term is) een waardige opvolger van WoW uit Blizzards handen zijn.
Ze zijn bij Wildstar niet voor niks bezig met het uitbrengen van trailer na trailer en nu zelfs comics. Het spel is er nog zeker een half jaar niet maar ze doen keihard hun best om mensen nu al die wereld in te trekken. Doen ze best goed.Mensen spelen WoW voor de ambiance, de characters, de lore en de vele dingen die juist WoW zo uniek maken. Dat is het USP van WoW en hierdoor stappen veel mensen niet of kortdurig over naar andere MMO's.
Dat is in WoW ook pas sinds Cataclysm. Natuurlijk had je zones die een overkoepelend verhaal had waaronder Westfall inderdaad, maar vrijwel alles hing maar heel losjes aan elkaar. Blizzard had pas jaren later de kans om alles samenhangender te maken, en dat ging ten koste van endgame content. Dat dat zorgde voor de eerste gigantische leegloop in Cataclysm weten we inmiddels allemaal.lanerios schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:53:
Als ik quests doorloop in WoW, heeft het (meestal) een samenhangend verhaal. in Silverpine vecht je tegen de worgen. In Westfall tegen gnolls en de Defias.
Anoniem: 93248
Zoek even op "WoW classic OST", hier heb ik toentertijd heel veel in goede kwaliteit kunnen vinden.Anoniem: 93248 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:28:
heeft iemand een idee waar ik de originele soundtrack van WoW kan vinden? (pre cata dus)
Op youtube staan er een aantal, maar die van Mulgore mis ik b.v. in goede kwaliteit
bewijs voor? cijfers voor? Want voor zover ik mensen ken in mijn oude guilds, waren er zeer veel mensen die echt levellen leuk vonden. Waaronder ik ook.Niemand interesseert zich voor levelen.
Als ik kijk naar m'n oude guilds, die redelijk hardcore zijn/waren, dan zijn ze er allemaal nog. Waarom? Omdat de mensen die gewoon hardcore raiden zich echt niet druk gaan maken om LFR of whatever. Ja m'n Real ID list is wat leger geraakt. Wooptiedoo, dat gebeurt in elke MMO.Ten koste van héél veel credit bij de originele fanbase, voor zover die nog over was.
Dat deden GW2, SWTOR en Rift ook.. en wat is daar gebeurt?Ze zijn bij Wildstar niet voor niks bezig met het uitbrengen van trailer na trailer en nu zelfs comics. Het spel is er nog zeker een half jaar niet maar ze doen keihard hun best om mensen nu al die wereld in te trekken. Doen ze best goed
[ Voor 41% gewijzigd door corset op 05-09-2013 09:06 ]
In het begin hard gefaald, maar nu zijn de servers actiever dan ooitDat deden GW2, SWTOR en Rift ook.. en wat is daar gebeurt?
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het kan ook anders, alleen lei shen nodig hebben tot twee keer toe voor de cloak quest, maar constant een verse run krijgen, dat is ook irritant. (hoewel de queue als healer hooguit 10 minuten isIntToStr schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:46:
Ze zouden mensen die halverwege een lopende LFR binnenkomen eigenlijk gewoon weer meteen vooraan in de queue moeten zetten voor de gemiste bosses zeg. Sta je meer dan een half uur te wachten, mis je een boss en kan je wéér een half uur de queue in (waar ik geen tijd voor had). Daar kan ik me dan echt aan irriteren...
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Welcome back!greengrimm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:29:
zit al een week deze forum te volgen, nu toch maar weer wow aanslingeren. nu was mijn vraag of bij hunter nog steeds BM in Pve zo goed is of moet ik een andere spec nemen? iemand zijn mening?
Thanks, zal vanavond even kijken als ik terugben van stage.XzeroD schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:57:
[...]
Welcome back!
Ik speel dan zelf geen hunter maar de hunter in onze guild die speelt nog steeds BM.
Niet zo mee eens; ik vind / vond levellen echt heel leuk om te doen, juist omdat er zo veel verhaallijnen waren in WoW.NMe schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:06:
[...]
Niemand interesseert zich voor levelen. Natuurlijk, dat moet de eerste keer leuk zijn maar uiteindelijk boeit het niemand écht als het maar niet te eentonig wordt. Waar elke andere MMO op gefaald heeft is het gebrek aan endgame content bij de release. Er gaan altijd mensen zijn die binnen een week (of misschien twee) max level bereikt hebben. Als er binnen die tijd geen content voor hen beschikbaar is, dan vertrekken ze weer.
Dat is in WoW ook pas sinds Cataclysm. Natuurlijk had je zones die een overkoepelend verhaal had waaronder Westfall inderdaad, maar vrijwel alles hing maar heel losjes aan elkaar. Blizzard had pas jaren later de kans om alles samenhangender te maken, en dat ging ten koste van endgame content. Dat dat zorgde voor de eerste gigantische leegloop in Cataclysm weten we inmiddels allemaal.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
They made me do it.
Die dailies zijn nu juist heel makkelijk. Ik moet die mount ook eens halen. Was ergens halverwege met die Tol Barad punten.lanerios schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:01:
gz! is dat nog een beetje te doen die dailies?
They made me do it.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zou het fantastisch vinden als je ook voor een enkele boss kan queue'en. Zal technisch praktisch onmogelijl zijn, maar dat zou jouw irritatie (en die van vele anderen) wel oplossen.IntToStr schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:46:
Ze zouden mensen die halverwege een lopende LFR binnenkomen eigenlijk gewoon weer meteen vooraan in de queue moeten zetten voor de gemiste bosses zeg. Sta je meer dan een half uur te wachten, mis je een boss en kan je wéér een half uur de queue in (waar ik geen tijd voor had). Daar kan ik me dan echt aan irriteren...
BM is nu weer goed in PVE. Ik meen sinds 5.1. Daarvoor was het lang geleden dat BM een meetellende spec in pve was. TBC tijd, volgens mij.greengrimm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:29:
zit al een week deze forum te volgen, nu toch maar weer wow aanslingeren. nu was mijn vraag of bij hunter nog steeds BM in Pve zo goed is of moet ik een andere spec nemen? iemand zijn mening?
oke bedankt, ja het is alweer een jaar geleden toen ik het speelde toen was BM ook de PVE spec. Ik dacht dat het misschien veranderd was dus niet. Vanavond maar is even kijken dan.Poops_McGhee schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:03:
[...]
BM is nu weer goed in PVE. Ik meen sinds 5.1. Daarvoor was het lang geleden dat BM een meetellende spec in pve was. TBC tijd, volgens mij.
Nieuwe raid of niet ( ik raid niet meer ) ik verveel me altijd zodra ik me weekelijkse dungeon farm gedaan heb.Brainscrewer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:43:
Zijn jullie ook zó klaar met 5.3? Ik verveel mezelf echt kapot als ik online kom...
Ben wel toe aan een nieuwe raid
Ik ben ook wel toe aan 5.4 en de guild ook er komen steeds minder mensen opdagen omdat ze geen zin meer hebben in ToT. Dus straks weer lekker LFR flex en normal elke week in 5.4Brainscrewer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 23:43:
Zijn jullie ook zó klaar met 5.3? Ik verveel mezelf echt kapot als ik online kom...
Ben wel toe aan een nieuwe raid
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Ongeacht welk spel je ook speelt, er zijn altijd wel mensen die na een bepaalde boss stoppen.Poops_McGhee schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:52:
[...]
Ik zou het fantastisch vinden als je ook voor een enkele boss kan queue'en. Zal technisch praktisch onmogelijl zijn, maar dat zou jouw irritatie (en die van vele anderen) wel oplossen.
In de praktijk zal het enkel voor nog langere queues zorgen en minder verse runs.
De quests zijn er nog wel, maar het volbrengen hiervan is best lastig aangezien AV maar 5-15 minuten duurt tegenwoordig. Plus niemand anders helpt mee in verzamelen van tokens en def bij DB is zo goed als niet aanwezig dus zullen de questgivers al snel dood zijn.Awaken1 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:08:
Gisteren naar level 30 geleveled met de priest. Op level 21 was ik nog godlike in pvp met penance en mijn shields, nu ben ik voer voor elke warrior en rogue. Hopelijk verandert dat weer naarmate ik hoger level wordt.
Bestaan de Alterac valley quests nog? Ik weet dat je daar veel EXP en reputation voor kreeg, maar dat is al een tijdje geleden.
Anoniem: 63072
Ja ik!Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:11:
Heeft iemand recentelijk nog een verse level 90 gegeared? Ik vraag me even af hoelang ik mag verwachten dat het duurt voor ik de 496 ilevel heb die voor de nieuwe LFR gevraagd wordt.
Door de voorbereiding voor de nieuwe raid ben ik momenteel even blut, dus het moet met instances, scenarios, LFR en jp/vp gebeuren.
Overigens ben ik blut omdat ik alles heb geinvesteerd in mats om Leg enchant, Shoulder enchants en weapon enchants te craften. Prijzen waren niet omhoog gegaan en ervaring leert dat de vraag 1 a 2 weken de nieuwe tier in omhoogschiet.
Voor Frostweave Farming en voor Embersilk Farming.hulkie schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:19:
Even wat anders... Ik ben dus ook mijn profs aan het levellen... tailoring en enchanting. Wat een hel! De mats zijn schreeuwend duur op de nieuwe realm, dus ik moet alles grinden. Volgens mij heb ik nog 70 Frostweave cloth nodig voor ik naar de volgende stap kan. Dat kost of een fortuin (70 gold per stack) of een shitload aan grinden in oude content.... Iemand nog tips?
Ik heb tailoring om mijn enchanting te voeden, de combi werkt goed, maar de hoeveelheden cloth die nodig zijn kun je rustig absurd noemen!
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
na weken van heroic scs heb ik pas 1 item mogen looten op een van mijn chars, en dat was nog geeneens een upgrade tov een 502 itemhulkie schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:19:
[...]
Als je eenmaal de Heroic Scenario's in kunt en ToT LFR gaat het hard met je itemlevel!
---
Even wat anders... Ik ben dus ook mijn profs aan het levellen... tailoring en enchanting. Wat een hel! De mats zijn schreeuwend duur op de nieuwe realm, dus ik moet alles grinden. Volgens mij heb ik nog 70 Frostweave cloth nodig voor ik naar de volgende stap kan. Dat kost of een fortuin (70 gold per stack) of een shitload aan grinden in oude content.... Iemand nog tips?
Ik heb tailoring om mijn enchanting te voeden, de combi werkt goed, maar de hoeveelheden cloth die nodig zijn kun je rustig absurd noemen!
Er is nog een goede plek om Embersilk te farmen die niet in de guide staat. In Twilight Highlands op het strand tussen de horde basis en aliance basis. Vlak bij de aliance basis is een kleine barricade met een aantal mobs. Kill mobs, loot, zet één stap en al deze mobs respawnen.Zertaxka schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:44:[...]
Voor Frostweave Farming en voor Embersilk Farming.
Als ik jou was zou ik nu snel voor Embersilk Farming gaan omdat een van de weinige plekken die je nu nog kan farmen volgende week verdwijnt. Het is de plek van de Stone Troggs in Deepholm, die droppen vanaf volgende week niets meer. Zou wel een Potion of Treasure Finding nemen, maakt het iets makkelijker.
Ik ben na ongeveer 3 weken gearen nu itemlevel 504 met mn disc priest. Vond het zelf nog wel vrij vlot.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:11:
Heeft iemand recentelijk nog een verse level 90 gegeared? Ik vraag me even af hoelang ik mag verwachten dat het duurt voor ik de 496 ilevel heb die voor de nieuwe LFR gevraagd wordt.
Door de voorbereiding voor de nieuwe raid ben ik momenteel even blut, dus het moet met instances, scenarios, LFR en jp/vp gebeuren.
Overigens ben ik blut omdat ik alles heb geinvesteerd in mats om Leg enchant, Shoulder enchants en weapon enchants te craften. Prijzen waren niet omhoog gegaan en ervaring leert dat de vraag 1 a 2 weken de nieuwe tier in omhoogschiet.
Tesla M3LR '21
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ben er zelf een paar weekjes geleden ook (wat serieuzer) mee begonnen tussen de bedrijven door. Inmiddels is mijn team van Anubisath Idol, Toxic Wasteling en Clockwork Gnome lv25 aangetikt en heb ik net Northrend pet tamers achievement gehaald. Vooral die Anubisath Idol is zo ongelovelijk sterk.Las Vegas schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:12:
Zijn er hier nog pet battlers? Ik ben hier recentelijk wat serieuzer mee bezig, en vraag me af of ik het goed doe.
Level nu 1 team gewoon door die pet battler quests te doen en ondertussen tegen pets in 't wild te vechten en die te vangen. Zorg dat alle 3 de pets een beetje hetzelfde level blijven. Is het verstandiger om dat te doen? Of juist om 1 pet z.s.m. naar 25 te levellen?
Anyway, m'n team is: Direhorn, Lil' Rag & Magical Crawdad.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq