Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45
Seraphin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:52:
Ik begin me sowieso af te vragen of profs als LW, BS & Tailoring buiten de bonus nog de moeite waard zijn. Levellen kost je een godsvermogen aan mats/tijd/gold, om nog maar te zwijgen van de moeite voor het verkrijgen van de juiste recipes. Dan geef ik liever gewoon de kale mats aan een guildie als je iets nodig hebt. JC / Chanting vind ik nog wel handig om je -puur naar mijn gevoel- net wat makkelijker geld kan verdienen (dmv AH arbitrage en/of daadwerkelijke verkoop van je gems/chants).

Thanks @ hulkie voor de JP/VP tip! Ik had al begrepen dat veel VP items voor JP verkocht gaan worden, maar een prijsverlaging had ik nog niet meegekregen. Dikke prima voor mijn freshly dinged pala.
Het concept van de Tillers farm en de revamp van sommige professions toont wel aan dat Blizzard allesinds ook bezig is met dit vraagstuk.

En daarstraks las ik deze quote op mmo-champion.com
Professions
Made an account just to ask this; Are there any plans to update crafting professions to keep up with the leveling process?
Yes, but no immediate announcements. We agree it's a problem. (Source)
Ivm JP/VP: alles wat we nu kunnen kopen voor VP, behalve de Shado-Pan assault spullen verhuizen naar de JP loot table en vereisen geen rep meer. Shado-Pan spullen worden goedkoper en verlaagd in vereiste reputation. Daarnaast gaan we ook ilevel 496 pvp gear kunnen kopen voor honour, dus misschien kan je dat ook beginnen stacken nu.

De quest chain voor 502 boots blijft ook bestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 06-09-2013 14:15 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470987

Niet vergeten dat VP waarschijnlijk in JP wordt omgezet en alles boven 4k JP gold wordt met de patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
Nope VP blijft VP en JP blijft JP, je neemt je hoeveelheid ook mee

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 06-09-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaah spijtig, had graag gold gehad x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Seraphin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:52:
Dan geef ik liever gewoon de kale mats aan een guildie als je iets nodig hebt.
Maar Iemand zal toch de profession moeten levelen ! Persoonlijk heb ik er niet echt veel moeite mee, over het algemeen grind ik de mats zelf tijdens en na het levelen, de meeste professions gebruik ik verder niet actief maar tis altijd wel makkelijk om even snel een gearsetje in elkaar te zetten voor alts.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor m'n alts is het anders wel aardig meegenomen. Een aantal hebben JP, VP en HP capped. Dat wordt dus een 'shop till you drop' event op woensdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Zitten hier nog spelers die ooit de beta nog gespeeld hebben? Koreaanse dacht ik? :D

Ik heb het spel al 8 jaar niet aangeraakt ofzo, maar wil 't voor de gein wel weer is proberen.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 12:36
Hallo mede wow'ers. Ben alweer bijna een jaar gestopt maar wil toch weer eens gaan kijken of het spel wat is geworden met de nieuwe patches.

Kan er iemand mij een Scroll of Resurrection sturen? Ik zit op het realm doomhammar.

Stuur me even een PM zodat ik het email adres kan laten weten aan je. Alvast bedankt.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 12:33
Viper_4111 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:04:
Hallo mede wow'ers. Ben alweer bijna een jaar gestopt maar wil toch weer eens gaan kijken of het spel wat is geworden met de nieuwe patches.

Kan er iemand mij een Scroll of Resurrection sturen? Ik zit op het realm doomhammar.

Stuur me even een PM zodat ik het email adres kan laten weten aan je. Alvast bedankt.
pm gestuurd!

De nieuwe patch is best leuk voor zover mijn ervaring op de test realm. vrij veel nieuwe toevoegingen. Een hele hoop extra dingen om te doen, zeker als je er een jaar uit bent geweest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:43

Vae Victus

Awesome God

Ferio schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:29:
Zitten hier nog spelers die ooit de beta nog gespeeld hebben? Koreaanse dacht ik? :D

Ik heb het spel al 8 jaar niet aangeraakt ofzo, maar wil 't voor de gein wel weer is proberen.. )
Ben zelf tijdens WotLK ingestroomd. Volgens mij zijn er een berg "eerste garde" spelers vertrokken met Cata. Zelf vind ik de huidige expansion MoP erg sfeervol en prettig spelen.

Als je het weer eens wil proberen raad ik je een Scroll of Ressurection aan. Hiermee kan je je character meteen naar lvl 80 brengen en krijg je wat andere extra's zoals een free realm change naar diegene die je een invite stuurt. (voor het geval je huidige realm uitgestorven is)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

wel sinds de launch, teveel dayes played.

En leukste is 3 char's sinsd het begin en me main is nog steeds hetzelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 06-09-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:59
Ik ben iets van een jaar na de launch begonnen met WoW in patch 1.7.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Ben medio 2006 op de US servers begonnen. Toen was Naxx net uit, dacht patch 1.11 of 1.12. Alleen de guild zat vooral in BWL. Ik speelde toen een Priest. Ben later dat jaar in december begonnen op Turalyon EU.

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 06-09-2013 16:48 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

deTwisj schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:56:
[...]

Ben er zelf een paar weekjes geleden ook (wat serieuzer) mee begonnen tussen de bedrijven door. Inmiddels is mijn team van Anubisath Idol, Toxic Wasteling en Clockwork Gnome lv25 aangetikt en heb ik net Northrend pet tamers achievement gehaald. Vooral die Anubisath Idol is zo ongelovelijk sterk.

Ik heb alle 3 de pets een beetje tegelijk geleveled al liep mijn Idol meestal een level of 2 voor op de andere. De pet tamers battles zijn vrij gemakkelijk te winnen tot aan eind outlands en ik merk dat ze vanaf dan steeds meer pijn beginnen te doen (ook tegen m'n Idol).

Als je eenmaal een pet op lv25 heb zitten dan kan je deze gebruiken om nieuwe pets erg snel te levelen. Omdat je lv25 pet geen experience "op eet" krijgen je lage levels ongelovelijk veel exp (als ze 1 ronde meegedaan hebben). Binnenkort maar eens een Obsidian Hatchling en Emerald Proto-whelp naar 25 gaan boosten, die schijnen erg sterk te zijn tegen respectievelijk critters en flying (als ik me niet vergis).
Daar heb ik iets over gelezen inderdaad! Die pet moet belachelijk zijn.

Net als de Direhorn overigens.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

Ik ben begonnen in de US beta, dat was Oktober 2004 ofzo? Toen US server gespeeld op launch (ik kon niet 4 maanden wachten op EU release, en ik had al wat vrienden in de beta gemaakt).
Zo'n 2 jaar gespeeld tot eerste break. Tijdje gestopt. Weer terug gekomen, weer gestopt en midden TBC weer terug gekomen en toen in een meer casual raiding guild gegaan. Voordat Sunwell uit was toch weer gestopt (studie af en een baan, dus dan is raiden van middernacht tot 6u 's morgens ineens niet meer haalbaar)

Eind van WotLK (lees 3 weken voor Cata) op EU begonnen en sindsdien op EU gespeeld en niet meer gestopt :).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:01

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Spee, idd sinds de Koreaanse beta, bevalt me nog steeds, nagenoeg altijd als casual, en ben mede daarom ook wel blij met Pandaria, lekker veel te doen. :)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben ook begonnen met een klein projectje om m'n taalvaardigheid een boost te kunnen geven. Aangezien WoW ervoor gezorgd heeft dat m'n engels zo goed is, zie ik niet in waarom dat voor andere talen ook niet kan. Dus nu geswitched naar duits, en gelijk een char aangemaakt op de grootste duitse realm. Ben benieuwd hoe dat gaat :D

Ik beheers de duitse taal al wel redelijk, maar dat kan natuurlijk altijd beter.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 23:20
Moest gelijk lachen toen ik las dat je WoW gebruikt om een taal (beter) te leren. Maar eigenlijk is het nog niet zo'n gek idee.. Zie het al voor me: taalles op de middelbare school dmv WoW spelen:
Les 1 - elkaar groeten: *whisper: Guten Tag, Ich heiße xx.
Les 2 - nodig iemand uit: *whisper: Hallo, mochtest du mit mir eine heroic starten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48
Geniaal om zo toch een andere taal te leren,

een vriend van mij speelde wow puur voor gold accumulatie. Het sloeg werkelijk nergens op maar hij kreeg het voor elkaar om met wow-econ en auctioneer met geld met geld te verdienen....en dat vondtie nog leuker dan pvp of pve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
Op us forum zie ik nog steeds staan dat patch op 10 september uitkomt, maar als ik het spel opstart zie ik nog steeds geen melding bij mij dat morgen (jaja morgen is het alweer de 10e september, tijd vliegt voorbij) er patch 5.4 uitkomt?

is inderdaad morgen echt de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 14:25
Voor US ja, voor EU woensdag pas

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:23
Woensdag krijgen we de patch... jeuj!

Mijn raidguild komt maar moeilijk op gang, ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. De andere optie is naar mijn NL vriendjes. Daarvoor heb ik de shaman gelevelled. Die is met veel pijn en moeite 494 itemlevel inmiddels, best een prestatie binnen een week. Helaas veel items geloot voor dezelfde slots, anders had het nog wel een tikkie hoger kunnen zijn (4x 502 boots anyone?).

Ik heb dit weekend wel abnormaal veel op wow gezeten. Ik snap ook niet hoe ik dat vroeger zo lang volhield, mijn normale meer casual insteek houdt toch langer stand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 16:50
Las Vegas schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 07:29:
Ik ben ook begonnen met een klein projectje om m'n taalvaardigheid een boost te kunnen geven. Aangezien WoW ervoor gezorgd heeft dat m'n engels zo goed is, zie ik niet in waarom dat voor andere talen ook niet kan. Dus nu geswitched naar duits, en gelijk een char aangemaakt op de grootste duitse realm. Ben benieuwd hoe dat gaat :D

Ik beheers de duitse taal al wel redelijk, maar dat kan natuurlijk altijd beter.
Dat is wel een cool idee eigenlijk. Misschien ook maar gaan proberen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
tupu1302 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:28:
Geniaal om zo toch een andere taal te leren,

een vriend van mij speelde wow puur voor gold accumulatie. Het sloeg werkelijk nergens op maar hij kreeg het voor elkaar om met wow-econ en auctioneer met geld met geld te verdienen....en dat vondtie nog leuker dan pvp of pve...
Ken dat :), ken iemand die 2keer de gold cap heeft...en dan begint hij weer op een nieuwe server en zorgt hij dat hij 100G ofzo gesponsord krijgt en dan begint hij weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Mektheb schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:09:
[...]

Ken dat :), ken iemand die 2keer de gold cap heeft...en dan begint hij weer op een nieuwe server en zorgt hij dat hij 100G ofzo gesponsord krijgt en dan begint hij weer opnieuw.
Ik vraag me dan af of zo iemand zich niet meer zou vermaken met een spel als EVE? Daar is de economie toch een tikkeltje geavanceerder.

Anyhoe; patchdag, ik heb er zin in! Ik irriteerde me al sinds WOTLK aan Garrosh, tijd voor gerechtigheid!
En heel blij met de virtual server merges; laatst waren er een whopping 13 mensen online in Org, en ons AH is veel te leeg.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Niet vergeten dat die linked servers niet tijdens de patch live gaan, het is een proces dat weken of maanden op zich zal laten wachten. En zelfs dan nog kunnen we de resultaten niet voorspellen, Blizzard gaat servers samenhangen op basis van faction onevenwichten. Dus het is best mogelijk dat jij niet veel zal merken van een 'merge' indien jouw faction oververtegenwoordigd is op je huidige realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:42:
Niet vergeten dat die linked servers niet tijdens de patch live gaan, het is een proces dat weken of maanden op zich zal laten wachten. En zelfs dan nog kunnen we de resultaten niet voorspellen, Blizzard gaat servers samenhangen op basis van faction onevenwichten. Dus het is best mogelijk dat jij niet veel zal merken van een 'merge' indien jouw faction oververtegenwoordigd is op je huidige realm.
Aah dat had ik niet meegekregen.. nou ja, geduld is een schone zaak. Overigens is bij ons (Kul Tiras, Horde), juist sprake van onevenwicht de andere kant op; ik denk/gok dat zeker driekwart van de (toch al rustige) server Alliance is.

Ik ben wel benieuwd; ik moet toegeven dat het wel hemels is om in alle rust ores / herbs te farmen. Dat zal dus wennen worden als er zomaar opeens andere mensen achter je mats aanzitten. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Seraphin schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:57:
[...]

Aah dat had ik niet meegekregen.. nou ja, geduld is een schone zaak. Overigens is bij ons (Kul Tiras, Horde), juist sprake van onevenwicht de andere kant op; ik denk/gok dat zeker driekwart van de (toch al rustige) server Alliance is.

Ik ben wel benieuwd; ik moet toegeven dat het wel hemels is om in alle rust ores / herbs te farmen. Dat zal dus wennen worden als er zomaar opeens andere mensen achter je mats aanzitten. :P
Indeed, maar goed dan kan ik er wel weer een paar afmaken tijdens de rondreis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Ik zie nogal wat tegenstrijdige berichten hierover maar weet iemand wat het benodigde ilvl is voor SoO LFR?
Op dit moment heb ik maar 1 char boven de ilvl500 zitten dus weet ik of ik nog even door moet stampen met wat andere chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Carthrax schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:13:
Ik zie nogal wat tegenstrijdige berichten hierover maar weet iemand wat het benodigde ilvl is voor SoO LFR?
Op dit moment heb ik maar 1 char boven de ilvl500 zitten dus weet ik of ik nog even door moet stampen met wat andere chars.
Je hebt minimum ilvl van 496 nog om lfr SoO te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:13:
Spaar wat JP/VP op en koop op patchdag wat ilevel 496 en 522 epics, dan ben je er zo :) En dan zijn er natuurlijk nog de nieuwe timeless island 496 en 535 items om je in SoO te helpen ;)

Ik denk trouwens dat SoO LFR sowieso niet direct live gaat, dat zal ook nog wel een weekje duren. Dus je hebt nog even de tijd om je chars te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Hoeveel korting krijgen we eigenlijk op de valorgear?

Gister met mijn lockje wat gepugged.. Maar god wat is het irritant om mensen in je groep te hebben die zeggen full exp te hebben, maar daarna bljikbaar alleen LFR hebben gedaan... Zucht, kreeg je maar geen achievement voor LFR...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb aardig wat opgepot zitten :)!

als LFR nou is wat dropte >.< echt elke week 0,0 en dan een maatje van me die begint net weer met spelen en die zat op 489 ofzo binnen 2 weken alweer op 510.
Dan denk ik echt GRRRRRRRRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

hmr schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:55:

Gister met mijn lockje wat gepugged.. Maar god wat is het irritant om mensen in je groep te hebben die zeggen full exp te hebben, maar daarna bljikbaar alleen LFR hebben gedaan... Zucht, kreeg je maar geen achievement voor LFR...
Ja en nee. Ik speelde met WotLK geen WoW totdat DS raids volledig actief waren. Het was nagenoeg onmogelijk om in een pug te komen zonder achi's, terwijl ik geen echte ervaring had. Inlezen, strak spelen en de juiste addons maken mij toch echt waardig voor simpele 10 man normal raids. Toch neemt geen mens je serieus en dat vind ik best kwalijk. Gelukkig is dat dus nu minder zichtbaar.

Toch ben ik het ook met je eens, pug's zijn tegelijker tijd nagenoeg onmogelijk. Niet iedereen is zoals jij/ik...... en er is genoeg crap met gasten die maar iets doen! Ik heb de oplossing gevonden door gewoon een casual guild te vinden met players zoals ik; niet full-time, verplicht 2 x per week raiden, maar gewoon raiden als er een volle groep gevonden kan worden!

Trouwens nu bezig met Pandaria, want alleen tijdens de launch 2 uurtjes gespeeld en daarna WoW laten liggen. Nu weer actief.

Zenedar iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik ben er inmiddels ook al uit wat het gaat worden in 5.4.
Gister met een officer gebabbeld, ik ga lekker social spelen.
Hierbij als focus de cloak voor mijn priest een oranje kleurtje geven (en dan als shadow verder spelen), en dan op mijn druid focussen. Hopelijk krijg ik wat leuke drops uit SoO :) het iLevel van die gear is 528 toch?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hmr schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:55:
Shado-Pan Assault gear -34%, oudere gear wordt voor JP verkocht. Prijslijsten staan op mmo-champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kapoen schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:33:
[...]

Shado-Pan Assault gear -34%, oudere gear wordt voor JP verkocht. Prijslijsten staan op mmo-champion.
Kan ik niet op hier ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:51
Indien iemand het nog niet gezien heeft en toch graag de Legendary Cloak gelijk met de release wilt halen:

http://www.mmo-champion.com/threads/1339704-Fast-Legendary-Cloak-Guide

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

skassie schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:28:
Indien iemand het nog niet gezien heeft en toch graag de Legendary Cloak gelijk met de release wilt halen:

Baal er van dat ik met geen één char die questline volledig heb afgemaakt... zucht :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:13

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,ik ook nog niet hoor,vooral omdat die klote dingen bijna nooit droppen,dus ik zal dat ook nog moeten doen in 5.4,hoop dat de droprate iets omhoog gaat,want je doet er nu gewoon 20 weken over (shei dropt tegenwoordig gegarandeerd)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
hmr schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:38:
[...]

Baal er van dat ik met geen één char die questline volledig heb afgemaakt... zucht :(
Ik ook niet hoor.....Te druk met de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
skassie schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:20:
[...]

Ik ook niet hoor.....Te druk met de rest
Zelfde hier. Ik ben nu wel aan het doorzetten met mijn paladin om die 3000 valor points bijelkaar te grabbelen (blij dat het geen 6000 meer zijn :P). Dus toch even mijn best gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
bijna patchdag idd \0/
hoewel we de heroic kills ook weer voor elkaar krijgen nu, dus wat dat betreft mocht het nog wel ff duren. Zondag donderdag plotseling council plat, dus gister op primordius begonnen. Daar op ~ 35% blijven steken.
Voor SoO wisselen er wat mensen van rol binnen de raidgroep, ben benieuwd hoevel roet dat in het eten gaat gooien qua progress. Vooral omdat we dps lijken te gaan missen en recruiten lastig is en blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

skassie schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:28:

Thanks, ga ik zeker gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
zijn Death Knights eigenlijk veel gevraagd? lijkt me een toffe class, maar kwa tanking en dps lijken ze mij maar middelmaat :/ ofwel heb ik dat compleet verkeerd op :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
Melee dps in general is een pain in the ass.
Ik heb normal en hc ervaring op mn rogue sinds T11 en tijdens T13 was ik zelfs de 2de best geared char op de realm maar je raakt bijna nergens in als melee.

Wil graag op mn monk verder sinds rogue ''stale'' voelt sinds TBC, maar heb al 3 realm forums gecheckt en het is allemaal healers of ranged dps.

Weet iemand of ToT raidfinder een drop buff krijgt woensdag ?
Bedoel de loot kans die omhoog gaat, zoals in T14 LFR toen T15 uitkwam.

Ik vind er niets over terug in de patchnotes maar het lijkt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dan maar priest verder levelen :p vandaag outland aangedaan. spijtig dat mining nog niet op 300 zit, maar dat kan later nog. levelen heeft voorrang atm :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Worden de conquest points eigenlijk gerest?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
conquest points wel ja, als enige van al de currencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Maar naar JP dus?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nee, naar Honor natuurlijk.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bedoel ik ... :) hahaha blijkbaar net een wijntje teveel op!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
mrsar schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:59:
ach,ik ook nog niet hoor,vooral omdat die klote dingen bijna nooit droppen,dus ik zal dat ook nog moeten doen in 5.4,hoop dat de droprate iets omhoog gaat,want je doet er nu gewoon 20 weken over (shei dropt tegenwoordig gegarandeerd)
Zelf zit ik nog steeds op het verzamelen van de secrets. Met een full clear kreeg ik er iedere week gemiddeld 1 a 2 heel soms 3. Iemand anders in mijn gilde was op hetzelfde moment gestart met dit onderdeel van de quest. Hij is al een aantal weken klaar. Moet ik wel bij zeggen dat ik de laatste twee weken niet meer ben ingelogd omdat ik redelijk genoeg had van dit soort quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kan eigenlijk niet wachten tot vanmiddag of morgen de nieuwe Warchief bekend gemaakt wordt. :D
Ik wil zoooo graag weten wie het geworden is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:35:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot vanmiddag of morgen de nieuwe Warchief bekend gemaakt wordt. :D
Ik wil zoooo graag weten wie het geworden is.
Als ze het spectaculair willen doen ?, dan is het die blood elf.

Als ik me GUTS achterna moet gaan dan is het Voljin., maar stiekem hoop ik die belf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Ik vermoed ook de Lor'themar, die kreeg namelijk een heel stuk aandacht in 5.1 en daarna nog meer in 5.2 dus vermoed dat ze het een beetje wilden opbouwen.
Men andere speculatie is dat er geen warchief komt maar een soort council maar die kans acht ik erg klein in.
Ik verwacht me wel nog aan enkele verassingen aangezien varian niet zomaar de kans om de horde over te nemen zal laten liggen dus er moet wss nog wat bij komen.

Zal morgen weer een dagje nagelbijten worden op het werk, ga alvast extra vroeg beginnen om zo snel mogelijk thuis te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat verhaal opbouwen deden ze ook bij Vol'Jin. Dus ze wilden het blijkbaar spannend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik hoop de BELF dan krijgt hij eindelijk credit en "storie time"

Met alle respect is Voljin natuurlijk badass, maar dat zou een to obvious move zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik kan echt niet wachten op morgen, gisteren nog even flink wat valor opgespaard, ben inmiddels justice capped en bijna valor capped. Vanavond nog een paar LFR en daarna met de guild 10 man. Morgen vroeg beginnen en vroeg naar huis, hoozaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat als nu eens geen nieuwe Warchief komt, maar de plek leeg blijft..... Dat zou pas verrassend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:27:
Ik kan echt niet wachten op morgen, gisteren nog even flink wat valor opgespaard, ben inmiddels justice capped en bijna valor capped. Vanavond nog een paar LFR en daarna met de guild 10 man. Morgen vroeg beginnen en vroeg naar huis, hoozaah!
Heb 4000 HP, 4000 JP en 1200 VP op mijn lock klaar staan :D. Ik kan ook niet wachten!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Fingers crossed dat de HP wapens ook meteen beschikbaar zullen zijn, maar ik vermoed van niet.
M'n hunter loopt nog steeds rond (na 3 weken level 90) met een pruts ilevel 450 boogje omdat er gewoon niets dropped :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ben valor capped met de paladin dus even met de hunter gespeeld. Die had ik sinds TBC niet meer aangeraakt dus het is even wennen hoe die class nu inelkaar zit :P
Even snel een beer opgehaald voor het tank werk, wat heirlooms naar hem toe gegooid en wat stappen gezet in Wrath content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kapoen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:05:
Fingers crossed dat de HP wapens ook meteen beschikbaar zullen zijn, maar ik vermoed van niet.
M'n hunter loopt nog steeds rond (na 3 weken level 90) met een pruts ilevel 450 boogje omdat er gewoon niets dropped :(
In die drie weekjes had je toch wel even arena's kunnen doen zodat je 496 boogje had, of bg's voor de 470 variant?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:54:
[...]

In die drie weekjes had je toch wel even arena's kunnen doen zodat je 496 boogje had, of bg's voor de 470 variant?
Niet alles draait om PvP, ik heb persoonlijk zelf een bloedhekel aan Arena's en BG's duren verrekte lang. Daarnaast misschien wilt hij wel PvE gaan doen, kom je aanzetten met een PvP boogje. PvP gear hoort gewoon niet thuis in PvE, misschien als startup maar voor de rest nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:25:
[...]

Niet alles draait om PvP, ik heb persoonlijk zelf een bloedhekel aan Arena's en BG's duren verrekte lang. Daarnaast misschien wilt hij wel PvE gaan doen, kom je aanzetten met een PvP boogje. PvP gear hoort gewoon niet thuis in PvE, misschien als startup maar voor de rest nope.
Dat begrijp ik... echter een pvp boogje van ilevel 496 zorgt voor een intense DPS boost ook in PVE.. En overigens is jouw standpunt dat PVP gear niet thuishoort in PVE ook achterhaald. Je kan beter in ilevel 496 pvp gear lopen dan in een heroic setje van 463 of een LFR set van MSV

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:23
Ik heb ook wel zin in morgen! Eerst maar eens de legendary cloak quest afronden op mijn mage. Dan kan ik op al mijn characters die nieuwe raidbaas doen. :) Eerder van werk is denk ik niet echt een optie... achja!

Gister heb ik trouwens mijn part 1 van de legendary questline afgerond op de shaman. Als ik nu gewoon de komende 3 weken de Valor Cap haal loop ik denk ik nog redelijk snel in op de rest aangezien je alle sigils, coins en whatever nu ook in SoO kunt krijgen...

Ik heb 4000 JP en 750 VP beschikbaar voor woensdag, dus ik kan ook het één en ander upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:38:
[...]

Dat begrijp ik... echter een pvp boogje van ilevel 496 zorgt voor een intense DPS boost ook in PVE.. En overigens is jouw standpunt dat PVP gear niet thuishoort in PVE ook achterhaald. Je kan beter in ilevel 496 pvp gear lopen dan in een heroic setje van 463 of een LFR set van MSV
Tuurlijk haal je dan ook meer DPS, echter pak eens een PvE en PvP setje van het zelfde ilevel daar zit toch een drastisch verschil tussen. Dus nogmaals en wat geen achterhaald standpunt is: PVP gear hoort niet thuis in PVE, misschien als startup (dus LFR etc.) maar niet in normal / heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Was het hier nog niet bekend wie de nieuwe warchief ging worden ?

spoiler:
Ik had gezien dat er al gedatamined was en dat Lor'themar Theron het ging worden

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:01:
[...]

Tuurlijk haal je dan ook meer DPS, echter pak eens een PvE en PvP setje van het zelfde ilevel daar zit toch een drastisch verschil tussen. Dus nogmaals en wat geen achterhaald standpunt is: PVP gear hoort niet thuis in PVE, misschien als startup (dus LFR etc.) maar niet in normal / heroic.
Als nog heb ik een valide punt dat hij best voor een improvement (tijdelijk) een PVP boog kan halen. En voor alle instances vóór ToT is PVP gear prima aangezien het toch geen current content is en het een goede manier is om wel voldoende gear te hebben om die instances mee te lopen, en rust je PVP gear vervangt voor PVE pieces..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
XzeroD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:25:
[...]

Ik heb idd een hekel aan PvP, en met de voorlopige gunstige wissel ratio voor JP en HP heb ik beide kunnen maxen op een snellere manier dan ik ooit had kunnen doen met alleen PvP.
hmr schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:38:
[...]

Aangezien PvP power gratis op items zit kunnen pvp items zeker dienen in PvE. Helemaal als je van ilevel 450 naar 496 gaat. Moest ik nu een tank char willen equippen dan had ik het zeker wel gelaten, maar voor dps-ers kunnen PvP spullen prima dienen.

Ik heb trouwens wel eens een ilevel 463 boog gekregen uit zo'n scenario cache. Alleen lachtte Blizzard mij vierkant uit door er +str op te zetten ipv +agi |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:31:

Aangezien PvP power gratis op items zit kunnen pvp items zeker dienen in PvE.
Idd ik heb zelfs eens een pvp ring gehouden toen een zelfde item level pve ring dropte. De pvp ring was gewoon beter. Er is echt geen reden dat PVP gear onderdoet voor PVE als het item level hetzelfde is.
Als de stats goed zijn, zijn ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:31:
[...]

Ik heb trouwens wel eens een ilevel 463 boog gekregen uit zo'n scenario cache. Alleen lachtte Blizzard mij vierkant uit door er +str op te zetten ipv +agi |:(
Ik heb trouwens de xbow van klaxxi op mijn hunter. http://eu.battle.net/wow/en/item/89399. Die had ik vrij snel met al die dailies en lvlen in Wastes. Al heb ik die niet echt meer gespeeld na lvl 90.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dat had ik ook met m'n eerste char dat ik naar 90 bracht, m'n warrior. Die heb ik ook moeten grinden bij de Klaxxi om van mijn groene wapens af te geraken *zucht*. Met het oog op de nieuwe patch en omdat het mijn vierde alt betreft was ik niet zo happig om nog maar eens een rep grind te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe kan je hebben moeten grinden voor een wapen? Arena of Annihilation duurt een paar minuutjes en dropt een iLevel 450 1-hander of 2-hander voor warriors.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor m'n fury spec had ik 2 2handers nodig, en als de ilevel 463 wapens niet droppen heb je dus pech :)
Dit was natuurlijk aan het begin van de xpac, toen epics nog niet zo gemakkelijk beschikbaar waren dat je meteen LFR in kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fair enough. :P

Ik schijn trouwens een lucky bastard te zijn. Afgelopen week uit verveling dat hele battle pet-gedoe maar eens opgepakt. Complete rampverhalen gehoord over de Minfernal en hoe moeilijk die wel niet te vinden was door de lage spawnrate. Ik dacht nog dat ik dan maar beter in Felwood kon AFK-en dan ergens anders, dus de eerste dag daar maar geparkeerd. Uit verveling een kort rondje door Felwood gedaan om battle pets te killen toen ik zag dat er niemand anders in de buurt was en weer terug gegaan, en jawel hoor, een Minfernal. Aangevallen, bleek groen te zijn, gevangen. Nog geen kwartier aan gespendeerd, mijn Baby Ape duurde nog langer. :+

[ Voor 96% gewijzigd door NMe op 10-09-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Zo toch maar is een accountje aangemaakt nadat ik merkte dat ik toch vrij veel mee lees hier op het forum.
Nu is het zo ik wil weer een beetje world of warcraft oppakken. heb het nu een half jaar niet gespeeld door omstandigheden. Nu was ik daarvoor een warrior tank, heb een aardige guild maar weet niet of ik daar weer kan gaan tanken. Maar is het, het waard om als warrior tank verder te willen? of is het een beter idee de patch van morgen af te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou het het niet meer waard zijn? Tanks zijn redelijk uitwisselbaar. Paladins waren in 5.2 en 5.3 dan wel koning, maar dat maakte het niet onmogelijk voor andere tanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Oke dus er is geen OP class in tanken, behalve pala... hmm kan ik mee leven dan ga ik maar is een beetje kijken of ik het nog in de vingers heb morgen avond. lekker keihard afgaan in LFR denk ik kan ik ff tacs kijken.

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
NMe schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:16:
Waarom zou het het niet meer waard zijn? Tanks zijn redelijk uitwisselbaar. Paladins waren in 5.2 en 5.3 dan wel koning, maar dat maakte het niet onmogelijk voor andere tanks. :)
Naam mijn mening waren en zijn nog steeds de monks de koning van het tanken. Zij kunnen alles wat een paladin kan maar dan beter. En daar komt bij dat ze zoveel dps doen daar kan bijna geen enkele andere tank tegen op.
De gimmick met paladins dat ze debuffs kunnen verwijderen is leuk, maar kan even makkelijk worden gedaan door een paladin dps/healer die de tank HoP'ed.

De eerste die solo herioc stone guard neer kreeg was een monk.

• skassie
Nog een paar uurtjes en dan kunnen we los ;)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ryack schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:43:
[...]

Naam mijn mening waren en zijn nog steeds de monks de koning van het tanken. Zij kunnen alles wat een paladin kan maar dan beter. En daar komt bij dat ze zoveel dps doen daar kan bijna geen enkele andere tank tegen op.
De gimmick met paladins dat ze debuffs kunnen verwijderen is leuk, maar kan even makkelijk worden gedaan door een paladin dps/healer die de tank HoP'ed.

De eerste die solo herioc stone guard neer kreeg was een monk.
Als tank Paladin ben ik het hier half mee eens, Monks zijn goede tanks tenzij het aankomt op veel adds tanken. Heb er nog geen 1 gezien die aggro kon houden op een grote groep, gooi je een monk op kleinere groepjes / single target blinken ze uit. DK's en Paladin's zijn wat dat betreft beter in allround tanking, kunnen heerlijk grote groepen aan en ook single target.

Weet iemand hoe groot de patch is ?

• Kapoen
Bij mij is de patch al afgelopen weken druppelsgewijs binnen gekomen, en daarnet heeft ie nog een download gedaan van een whopping 25 mb om het geheel af te ronden.

• Mektheb
Ben benieuwd vanavond :), ff het island verkennen en dan is LFR doen ( de oude ) ( TOT )
Is kijken of ik eindelijk is wat loot kan binnen krijgen ! :).

Gistere wel trouwens monster kills in een BG ( die met die orbs )
Dik en dik gewonnen geen 1 keer dood en zoveel kills + halve match een orb vast houden.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pff, ben een uur bezig geweest om dit item te krijgen voor een quest: http://www.wowhead.com/it...oulder-of-the-chamberlain

Dat ding ligt op het puntje van een berg in Isle of Thunder, maar ik kan er niet bij.
Heb al een aantal youtube filmpjes gekeken van mensen, maar het lukt me niet :|

Iemand een tip om hierbij te komen?

They made me do it.

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:43

Vae Victus

Awesome God

Gardocki schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:48:
Pff, ben een uur bezig geweest om dit item te krijgen voor een quest: http://www.wowhead.com/it...oulder-of-the-chamberlain

Dat ding ligt op het puntje van een berg in Isle of Thunder, maar ik kan er niet bij.
Heb al een aantal youtube filmpjes gekeken van mensen, maar het lukt me niet :|

Iemand een tip om hierbij te komen?
Is dat niet dat stuk waarbij je een buff krijgt dat je erg hoog kan springen. Je moet dan denk ik 1-2 Saurok slopen.
Deze quest is gerelateerd daaraan. Met een beetje springen kan je dan wel op die berg komen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vae Victus schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:52:
[...]

Is dat niet dat stuk waarbij je een buff krijgt dat je erg hoog kan springen. Je moet dan denk ik 1-2 Saurok slopen.
Deze quest is gerelateerd daaraan. Met een beetje springen kan je dan wel op die berg komen.
Hmm ok. En ik lees dat je voor die quest weer de PvE daily moet kiezen, om 'm te zien.
Dat maar even proberen vanavond. Thanks :)

They made me do it.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Extended maintenance tot 12 uur, was ook wel te verwachten :P Stiekem had ik m'n wekker vroeg gezet in de ijdele hoop dat ze 10 uur zouden halen.

Ach ja, nu maar weer even mezelf vermaken met de Fifa 14 demo.

Tesla M3LR '21

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
EU maintenance duurt twee uur langer. Nog even volhouden dus.

Edit: Met stom. :p

[ Voor 14% gewijzigd door Rone op 11-09-2013 10:01 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Mektheb
Helaas werken tot 18:00 ! :<

• Kapoen
Dat loot island wordt de komende één a twee weken toch platgelopen, dus geen erg als je er nu niet meteen aan begint :)

• hmr

hmr

Loot island? :D Ik ben benieuwd.. ik moet ook nog wel even werken. Mek> waarom ga je de oude LFR in en niet de nieuwe?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
De nieuwe is volgende week pas op LFR beschikbaar? :)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wtf, US realms waren 1 uur eerder dan geadverteerd op! Ik had wel verwacht dat EU realms ook zoiets zouden hebben :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Grompie
detheavn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:23:
De nieuwe is volgende week pas op LFR beschikbaar? :)
Idd, enkel normal mode en eerste wing flex raid beschikbaar deze week.

US realms hadden in het begin wel last van heel wat lag en de meeste hebben ook een restart gehad dus hopelijk zijn deze problemen voor EU opgelost.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13

Neelon

FOR PONY!!!

Jerry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:23:
Wtf, US realms waren 1 uur eerder dan geadverteerd op! Ik had wel verwacht dat EU realms ook zoiets zouden hebben :P.
De US maintainance heeft iets van 9 en een half uur geduurd, dus verwacht dat de servers tegen 11:30 weer in leven zijn.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• hmr

hmr

Grompie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:29:
[...]

Idd, enkel normal mode en eerste wing flex raid beschikbaar deze week.

US realms hadden in het begin wel last van heel wat lag en de meeste hebben ook een restart gehad dus hopelijk zijn deze problemen voor EU opgelost.
Dan vanavond maar eens even openraid opzoeken voor een flex raid naar die nieuwe instance, al denk ik dat mijn ilevel daarvoor nog veel te laag is :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kapoen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:06:
Dat loot island wordt de komende één a twee weken toch platgelopen, dus geen erg als je er nu niet meteen aan begint :)
Dat maakt in principe niet heel veel uit. Dingen als chests zijn volgens mij uniek per speler, dus die kun je altijd vinden. En rares worden op de minimap aangegeven als ze up zijn, dus kwestie van beetje op tijd erbij zijn.

Tesla M3LR '21

• Kapoen
Klopt, maar die rares worden slechts een beperkte periode masaal gefarmed door groepen. Daarna krijg je toestanden zoals op Thunder Island en het Barrens event, rares die gewoon weken blijven staan omdat ze te moeilijk zijn om solo aan te kunnen.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.