Het concept van de Tillers farm en de revamp van sommige professions toont wel aan dat Blizzard allesinds ook bezig is met dit vraagstuk.Seraphin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:52:
Ik begin me sowieso af te vragen of profs als LW, BS & Tailoring buiten de bonus nog de moeite waard zijn. Levellen kost je een godsvermogen aan mats/tijd/gold, om nog maar te zwijgen van de moeite voor het verkrijgen van de juiste recipes. Dan geef ik liever gewoon de kale mats aan een guildie als je iets nodig hebt. JC / Chanting vind ik nog wel handig om je -puur naar mijn gevoel- net wat makkelijker geld kan verdienen (dmv AH arbitrage en/of daadwerkelijke verkoop van je gems/chants).
Thanks @ hulkie voor de JP/VP tip! Ik had al begrepen dat veel VP items voor JP verkocht gaan worden, maar een prijsverlaging had ik nog niet meegekregen. Dikke prima voor mijn freshly dinged pala.
En daarstraks las ik deze quote op mmo-champion.com
Ivm JP/VP: alles wat we nu kunnen kopen voor VP, behalve de Shado-Pan assault spullen verhuizen naar de JP loot table en vereisen geen rep meer. Shado-Pan spullen worden goedkoper en verlaagd in vereiste reputation. Daarnaast gaan we ook ilevel 496 pvp gear kunnen kopen voor honour, dus misschien kan je dat ook beginnen stacken nu.Professions
Made an account just to ask this; Are there any plans to update crafting professions to keep up with the leveling process?
Yes, but no immediate announcements. We agree it's a problem. (Source)
De quest chain voor 502 boots blijft ook bestaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 06-09-2013 14:15 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right