Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.408 views

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
XzeroD schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:48:
[...]
Als tank Paladin ben ik het hier half mee eens, Monks zijn goede tanks tenzij het aankomt op veel adds tanken. Heb er nog geen 1 gezien die aggro kon houden op een grote groep, gooi je een monk op kleinere groepjes / single target blinken ze uit. DK's en Paladin's zijn wat dat betreft beter in allround tanking, kunnen heerlijk grote groepen aan en ook single target.
Dan ben jij denk ik nog nooit een goede monk tank tegen gekomen. Ze zijn naar mijn mening de koning van de aoe. Hoe meer adds hoe beter. Voor zover ik weet is monk dps niet gecapped op het aantal mobs. DK's en Paladin's zijn goed in aoe, maar naar mijn mening zijn monks een stuk beter.

Mijn main is een paladin tank, ilvl 530 helaas geen heroic gear. Wij zijn pas laat heroic gaan doen en daarna is het raiden redelijk snel op een laag pitje gekomen. Te veel doorstroming van spelers, niet genoeg spelers om constant te raiden. De paar heroic items die dropte en bruikbaar waren zijn naar de dps gegaan. Ik heb ook een monk tank waarmee ik heroics/lfr doe. Daarnaast ben ik mijn DK tank aan het levelen en heb ik een lvl 90 warrior tank in de ijskast staan. Ik heb een lvl 90 druid en zit te twijfelen of ik de resto spec om moet zetten naar tank. Je kunt wel zien waar mijn voorkeur ligt. :)

Mijn gilde doet tegenwoordig alleen nog casual 10 man raids, ik heb samen getankt met een dk, een warrior, een druid en twee verschillende monk tanks. Het verschil tussen de monk tanks was groot. Niet qua gear maar wel skill. Van de ene monk kon ik maar met met moeite mobs vanaf halen tijdens aoe, zijn dps was ook idioot hoog. Bij de andere monk hoef ik geen moeite te doen, de mobs komen vanzelf naar mij tijdens het aoe'en.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:32:
[...]

Dat maakt in principe niet heel veel uit. Dingen als chests zijn volgens mij uniek per speler, dus die kun je altijd vinden. En rares worden op de minimap aangegeven als ze up zijn, dus kwestie van beetje op tijd erbij zijn.
+ ze zijn niet faction controlled dus ookal zie je horde het killen kan je alsnog mee springen als alliance zijnde

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Servers zijn up.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sommige ja :D Auchindoun nog niet, maar we hebben geduld :>

Tesla M3LR '21

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

oeoeo laat de eerste bevindingen maar weten via het forum! Ik ben erg benieuwd!

*mochten er nog horde guilds mensen voor een flex raid nodig hebben dan houd ik me graag aanbevolen!

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 11-09-2013 11:25 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
Like a phat kid wirt candy

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Gisteravond nog even een berg JP gefarmd samen met een vriend van me (pala tank), vandaag eens kijken waaraan we dat kunnen uitgeven :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Gister, uit pure verveling, voor het eerst sinds 1,5 jaar mijn account geunlocked en voorzien van playtime.
Mijn paladin en warrior waren altijd mijn voornaamste characters, en op de Paladin had ik 1 binding en alle mats (10 elementium bars) voor Thunderfury aangezien ik dit 'vroeger' altijd solode voor de drops.

Gister voor de fun MC ingedoken om Garr to soloen, en jawel hoor, de tweede binding dropte.
Heel MC gesolod en voor Rag de hulp van een hunter gekregen zodat ik de quest drop kreeg.

Toen naar Silithus gegaan en jawel hoor:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/145153/thunderfury.jpg

6 jaar te laat, maar ik heb 'm ;)

Nu wil ik alleen nog naar een server waar er een beetje actie is, mijn oude servers Emeriss en Xavius zijn uitgestorven namelijk :(

Iemand tips?

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 21:43

Vae Victus

Awesome God

addictive schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:51:
Gister, uit pure verveling, voor het eerst sinds 1,5 jaar mijn account geunlocked en voorzien van playtime.
Mijn paladin en warrior waren altijd mijn voornaamste characters, en op de Paladin had ik 1 binding en alle mats (10 elementium bars) voor Thunderfury aangezien ik dit 'vroeger' altijd solode voor de drops.

Gister voor de fun MC ingedoken om Garr to soloen, en jawel hoor, de tweede binding dropte.
Heel MC gesolod en voor Rag de hulp van een hunter gekregen zodat ik de quest drop kreeg.

Toen naar Silithus gegaan en jawel hoor:
6 jaar te laat, maar ik heb 'm ;)

Nu wil ik alleen nog naar een server waar er een beetje actie is, mijn oude servers Emeriss en Xavius zijn uitgestorven namelijk :(

Iemand tips?
Als je met een Scroll of ressurection je account terug gehaald hebt, krijg je een gratis server transfer naar diegene die je uitnodigd.
Anders zal je er voor moeten betalen.
Zit zelf op Ragnaros en dat bevalt prima.

Hier kan je kijken wat de realm populaties zijn. http://wow.realmpop.com/eu.html

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Mektheb
Ragnaros indeed ;)

Bedenk me nu dat ik nog steeds mensen van Tweakers niet heb op me friendslist die op ragnaros rondlopen.

Flex raid moet toch best te doen zijn zo onderdehand met een hoop horde :P

[ Voor 93% gewijzigd door Mektheb op 11-09-2013 12:26 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Legendary cloak ook binnen, stukkie makkelijker op een dode realm :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mektheb
Jerry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:26:
Legendary cloak ook binnen, stukkie makkelijker op een dode realm :D.
Nu al ? das snel :P

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Cloak kan je in 45-90 min halen volgens deze guide.
http://www.mmo-champion.c...ast-Legendary-Cloak-Guide
Mektheb schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:12:
Ragnaros indeed ;)

Bedenk me nu dat ik nog steeds mensen van Tweakers niet heb op me friendslist die op ragnaros rondlopen.

Voeg me maar meteen toe dan ;) Vicecomes#2558

[ Voor 21% gewijzigd door Vae Victus op 11-09-2013 12:38 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Mektheb
Ga ik doen ! :), ( weet die van mij niet uit me hoofd )

O das wel nice ( bookmarked ) ik ben net begonnen met die runes te vinden uit ToT haha.
Mja :)

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:29
Ben erg benieuwd naar de nieuwe content. Voorlopig zit ik nog op kantoor, jammergenoeg. Nog minimaal 7 uur wachten voordat ik kan aanloggen! Anderzijds zal er wel een enorme overrun zijn, dus dan zie je nog maar de helft snel. Gelukkig ben ik geen contentcrusher, dus ik neem lekker de tijd

Anoniem: 443708

Ik kan helaas ook pas om 20:00 online zijn. Ben benieuwd!!

Zijn er nog mensen die @ Silvermoon spelen? Ik ben eenzaam. :P

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Zijn er al mensen die wat gemerkt hebben van de virtual realms? Dat zou in deze patch toch live gaan, of heb ik iets gemist? :)

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
detheavn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:05:
Zijn er al mensen die wat gemerkt hebben van de virtual realms? Dat zou in deze patch toch live gaan, of heb ik iets gemist? :)
Ze worden de komende weken/maanden geleidelijk ingevoerd nog niet meteen live maar zal wel gebeuren zonder dat er een patch aan te pas moet komen.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:56
Het is al verschillende keren gezegd geweest dat virtual realms niet tijdens patchday live zullen gaan, dus voorlopig merken we er niets van.

Eerste mob die ik kill op Timeless Island, direct 2 armor tokens en 92 coins :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kapoen op 11-09-2013 14:08 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Mektheb
LoL

ja ze zeiden al he treasure island ;)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Inmiddels hebben al m'n alts > 496 item level dankzij de ~40 tokens die ik tot nu toe heb gekregen :')

Pinata Island <3

Tesla M3LR '21

• hmr

hmr

Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:11:
Inmiddels hebben al m'n alts > 496 item level dankzij de ~40 tokens die ik tot nu toe heb gekregen :')

Pinata Island <3
Please explain ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Je krijgt zo ontiegelijk veel tokens voor 496 gear van rares, normale mobs en uit kistjes, dat je alts serieus binnen een uur epic gegeared zijn.

Tesla M3LR '21

• Mektheb
Volgens mij was dit ook een beetje de bedoeling toch ?, helemaal omdat ze willen mensen dingen beleven en vinden inplaats van de daily grind.

ik ben erg benieuwd ! :) betekend ook gelijk er voldoende te verdienen en te vinden valt daar.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 14:36
Het nadeel van 11 lvl90 alts is dat je ze toch in een leuk jasje (lees: gear) wil hijsen. Dit helpt dan zeker ;)
Ik kreeg gisteren op mijn paladin al de 10.000 daily quests achievement en prompt gecondoleerd door IntToStr.

[ Voor 33% gewijzigd door Carthrax op 11-09-2013 14:26 ]

• rutger465
  • Laatst online: 21:03
damn, 11 altS? ik heb al moeite om 2 chars bij te houden:P

• Poops_McGhee
Ik had eigenlijk liever gezien dat ze weer a la Cata een aantal 5mans HC'tjes introduceren, waar je een complete epic set in kan looten van een aansluitend ilvl.
Maarja, met een legertje alts is het natuurlijk wel makkelijker om tokens te farmen. Dus, echt klagen zal ik niet ^^

Anoniem: 63072

Mektheb schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:12:
Ragnaros indeed ;)

Mektheb, je staat op mijn alliance mistweaver zijn roslist hoor!
(Nee niet dat je op de lijst voor een afrossing staat, maar Run on Sight! Mistweaver is niet zo lekker solo pvp :P )
Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:18:
[...]

Je krijgt zo ontiegelijk veel tokens voor 496 gear van rares, normale mobs en uit kistjes, dat je alts serieus binnen een uur epic gegeared zijn.
Fucking Yay! Ik heb net besloten mijn priest en druid te gearen (Holy en Resto ... ja, ik heb iets met healen) en keek al op tegen LFR. Kan ik die tokens op mijn lock farmen? Of zijn de tokens soulbound?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 11-09-2013 14:38 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nja, na een paar uur gespeeld te hebben vind ik het allemaal niet heel erg boeiend. Het concept van snel alts gearen is leuk, maar het wordt de (casual) speler zo wel heel erg met de paplepel ingegoten allemaal.

Ik kijk het wel even aan, en dan met name LFR volgende week. Maar ik acht de kans wel heel erg groot dat GTA 5 en Fifa 14 mij stukken meer gaan boeien dan deze patch die toch vooral veel van hetzelfde biedt.

Tesla M3LR '21

• hmr

hmr

Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:37:
Nja, na een paar uur gespeeld te hebben vind ik het allemaal niet heel erg boeiend. Het concept van snel alts gearen is leuk, maar het wordt de (casual) speler zo wel heel erg met de paplepel ingegoten allemaal.

Ik kijk het wel even aan, en dan met name LFR volgende week. Maar ik acht de kans wel heel erg groot dat GTA 5 en Fifa 14 mij stukken meer gaan boeien dan deze patch die toch vooral veel van hetzelfde biedt.
Ik heb dus voor jan lul mijn lock mega proberen te gearen.. zucht

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:37:
Het is denk ik ook een goedmakertje voor het voor de rest erg alt onvriendelijke MoP.

Zelfs in classic had ik een raid viable alt en in WotLK raide ik met 3 characters. Dit omdat je de gear via heroic dungeons makkelijk bij kon werken als compensatie voor het minder vaak/kortere periode raiden op de alt.

In MoP met alle rep grinds heb ik mij voor het eerst op een enkel character gericht. Simpelweg omdat ik LFR niet uit kan staan. Gelukkig heb ik nog maar 3 502 items en is de rest upgraded normal gear, waaronder Thunderforged. Geen enkele reden om op mijn main LFR te doen. Lekker met de guild normal en flex raiden en daarna heroic modes.

Eindelijk beginnen we een tier met met een volledig en capabel raid team :P . Dat is na Dragonsoul niet meer voorgekomen :/

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:36:
[...]

Mektheb, je staat op mijn alliance mistweaver zijn roslist hoor!
(Nee niet dat je op de lijst voor een afrossing staat, maar Run on Sight! Mistweaver is niet zo lekker solo pvp :P )

[...]

Fucking Yay! Ik heb net besloten mijn priest en druid te gearen (Holy en Resto ... ja, ik heb iets met healen) en keek al op tegen LFR. Kan ik die tokens op mijn lock farmen? Of zijn de tokens soulbound?
Als ik nou je ingame name weet, dan doe ik gewoon een ./hug ./kiss hoor naar mensen die ik ken.
Als het nu een char is die ik niet ken ja sorry dan moet ik erop af :P.

./blink /rocketboots ./nitro boots xD

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 11:59
Las Vegas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:11:

Pinata Island <3
Dan ben ik nog wel even bezig met 5 chars op 90, en een aantal bij 90 in de buurt. Kan pas zondag beginnen aangezien ik nog op vakantie ben :-)

• Kapoen
Nieuwe graadmeter van WoW productiviteit: aantal epics/minuut op Timeless Island :D

• Mektheb
Kapoen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:03:
Nieuwe graadmeter van WoW productiviteit: aantal epics/minuut op Timeless Island :D
Dan weet ik nu al dat ik het ga verliezen, ik heb altijd zo'n pech met drops.

Sinds ToT er is met LFR zit ik al te wachten op een paar items, maar nee hoor elke week gold of hetgeen wat ik al heb haha.

• Carthrax
Mektheb schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:04:
[...]

Sinds ToT er is met LFR zit ik al te wachten op een paar items, maar nee hoor elke week gold of hetgeen wat ik al heb haha.
Ik heb altijd geluk in ToT zoveel gold als daar dropped...oh wacht ;)

• Mektheb
Hhaha ja ik denk dat ik alleen door LFR te doen deze exp al 15k ofzo verdient heb..
( dood gaan is bijna onmogelijk met al die gimmicks van een mage )

• Riqy
Maarre even voor mijn beeldvorming: Ik heb nu een char met ilvl 453 ofzo, hoe krijg ik die het snelste gegeared nu dan?

- Justice points inwisselen (nog op zelfde plek?) voor gear
- Lees iets van Timeless Island nu? Kan iemand dit in het kort uitleggen?

Sorry ben niet een zo actieve speler dat ik alle patch notes en dergelijke tot op de seconde volg, maar zou wel graag mijn char wat verder willen gearen :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Kapoen
Timeless island is het snelste denk ik, gewoon tokens farmen en je zit zo op 496 :)

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
rushen naar 90 met de priest dan maar :p
wel spijtig dat de oudere raids niets meer te betekenen hebben.
heb nog goeie herinneringen aan BT :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Mektheb
BT is nog steeds leuk om te doen hoor, solo :)!

En ja herrineringen blijven herrineringen daarom zorg ik altijd voor screenshots en filmpjes.
Dat maakt gewoon het spel.

Maar dat blijf je houden, overal in je leven

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:06:
[...]

Ik heb altijd geluk in ToT zoveel gold als daar dropped...oh wacht ;)
Volgens mij hebben ze dit als lootchance module:

IF<NumberofEntries>=1, THEN<LootChance>= 100%
IF<NumberofEntries>= >1, THEN<LootChance>= -99%

Ik heb alleen in de eerste week LFR leuk loot gekregen. Daarna alleen gold en soms niet eens genoeg om de repairbills te betalen.....

En die raidpets....... ik hoop niet eens meer op een drop....

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-09-2013 16:01 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ik moet zeggen dat die proving grounds gold als disc toch een stuk lastiger aanvoelen dan op de ptr...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Mektheb
ik heb het nog helemaal niet gedaan, en ook geen idee wat ik me erbij moet voorstellen.

ik hoop in iedergeval het leuker is dan Brawlers want dat is zo boring en duurt allemaal zolang.

• Kapoen
Mektheb schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:04:
[...]

Nee je zal niet verliezen, laat een scheet op dat eiland en je krijgt al minstens 5 armor tokens die elk een ilevel 496 item opleveren :)

• Mektheb
Kapoen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:36:
[...]

Nee je zal niet verliezen, laat een scheet op dat eiland en je krijgt al minstens 5 armor tokens die elk een ilevel 496 item opleveren :)
Maar daar heb je dus niets aan als je al redelijk in de 500 + gear zit.
Dan moet je dus perse wachten op de nieuwe lfr of flex of normal stuff.

Ligt er aan of de armor er een beetje uit ziet of ik er dan wat mee doe, maar verder dan dat heb ik er dus niks aan.

• Kapoen
De armor ziet er uit als standaard groene MoP items vrees ik.

• detheavn
Waarschijnlijk gewoon dezelfde looks als de heroic scenario meuk ... welke me overigens wel tot ilvl 523 hebben gedrukt zonder echt te raiden .......

Ik ga denk ik vanavond een beetje rondbazuinen op de isle en wat shit proberen te scoren voor m'n priest, pala en m'n hunter. Daar zijn het iig gewoon upgrades voor :)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Nou, na een klein uurtje had ik m'n legendary cloak. Meteen ook tier hands meegenomen van world boss :)

Eiland beetje rondgerend en wat quests gedaan en zo, maar denk niet dat ik daar heel vaak nog ga komen buiten de world bosses.

Mage en dk (en zelfs druid) hebben al heel wat epics in de mail zitten. Dat ging echt hard inderdaad.

Gold gehaald in de proving grounds. Dat viel nog best tegen eigenlijk. Telkens weer een klein foutje... :p

Vanavond raid bekijken :D

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 19:38
kan iemand zeggen hoe je die 496 tokens ''bij de vleet '' krijgt voor alts ?

Ik lees op elk forum dat ze droppen gelijk vliegen, maar niemand zegt hoe of wat :')

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Katmi schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:22:
kan iemand zeggen hoe je die 496 tokens ''bij de vleet '' krijgt voor alts ?

Ik lees op elk forum dat ze droppen gelijk vliegen, maar niemand zegt hoe of wat :')
Korte guide :)
http://www.wowhead.com/ne...uide-to-the-timeless-isle

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Er liggen vrij veel chests (klein, gebruik macros die overal te vinden zijn in guides) en je zult bergen tokens vinden.

• hmr

hmr

"Stormscale = full" zucht..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja Stormscale is echt weer super druk vanavond. Die laat ik ff links liggen vandaag.

Net http://www.wowhead.com/item=31051 gescored in Battle for Mount Hyjal (geeft je char wings als je springt). Balen alleen dat de wings niet showen als je Display Helm uitzet want dat ding is echt super lelijk :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AAAAAAH Eerste raid gedaan, net niet gehaald de eerste boss op 5%. Dit is zo vet, niet normaal! Kan niet wachten tot we verder kunnen!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 16:45
zo eerste avond geraid 8/14 nu deze week is de raid wel gecleared en vanaf volgende week heroics beginnen. En warforged trinket van immerseus :D 8% amplification.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lcount schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:36:
zo eerste avond geraid 8/14 nu deze week is de raid wel gecleared en vanaf volgende week heroics beginnen. En warforged trinket van immerseus :D 8% amplification.
Zelfde hier, helaas geen upgrades :(. Morgen de rest maar even clearen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Poops_McGhee
Één groot lagfest op dat eiland. Geen leuke bezigheid om vanavond te doen. Wel even rondgerend en een paar tokens te pakken gehad. Ik weet alleen nog niet welke alt die gaat krijgen.
Tijd zat om dat uit te zoeken. Voorlopig is er nog geen nieuwe Xpac aangekondigd, dus we kunnen nog wel even verder met dit geode.

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 16:45
Jerry schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:39:
[...]

Zelfde hier, helaas geen upgrades :(. Morgen de rest maar even clearen.
Wij raiden zondag pas weer tijd om de tacs te gaan lezen nog weinig tijd voor gehad. Had eerste 6 pas gelezen. Mja Tis nuke fest met iedereen rond ilvl 550

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Die Island Pinata is inderdaad erg lekker om je alts mee te gearen. Dat gecombineerd met JP/VP cap en in no time zijn ze gegeared. Gisteravond ijdele hoop gehad om met m'n shaman altje ToT LFR in te duiken, maar dat was 1 grote deceptie. 's Middags op m'n warrior ging het lekker, maar 's avonds leek het wel of elke idioot in ToT LFR te vinden was. Op Jin Rokh mensen met 30k dps en een kill ruimschoots na de 4e pool. Fingers crossed dat het komend weekend beter te doen is...

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Mektheb
Lol isle of loot ! :D

Geweldig, coins farmen en met coins keys kopen en met keys coins krijgen en loot :P.
Zo simpel !

Heb al een ilvl 533 cloack gescored.
een 496 item zonder use + een upgrade token = ilvl 533.
Lekker farmen ! :D

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Die legendery Cloak was echt easy in.verhouding tot met al het voorgaande delen,

Moet alleen nog de 2 chest boven op de heuvel, geen idee hoe ik ooit op die vogels kom, ze vliegen voor mij gevoel nooit laag genoeg om een aanval te kunnen doen.

Heb nu met 3 toons bijna alle chest geloot; wow de 2 alts (ilvl 440) gaan zo heel hard richting de 496.
wel jammer dat ik niks aan de rest van de tokens heb. (alle ander zijn 500+)
ben zeer benieuw hoe irritant dit eiland wordt zodra de nieuweheid er van af is.(net zoals Thunder)
hoppelijk haal ik die 100k tokens (plus de pets die ik ook graag wil) voordat dit eiland niet door te komen wordt.

@Mik! nee dat gaat alleen maar erger worden want elke nub kan nu aan 480+ komen, dus ToT wordt echt feest van de nubs, tot dat gros gegeared is om Siedge te kunnen doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Riqy
Gister een poging gewaagd op Timeless Isle, maar dat was echt gewoon niet te doen door de drukte op de server...

Uiteindelijk een item voor JP gekocht en nog een paar PVP dingen op de AH gehaald. Item lvl gister met LFR verder omhoog gehaald naar de 464 :)

Ben alleen door het reforgen en gemmen aardig door mijn gold heen, zijn er mensen met tips om snel geld te verdienen? wil er liefst zo min mogelijk moeite voor doen :P
Was gisteravond zelf al bezig gegaan met et afmaken van de quests in Pandaria

My iRacing

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:22:
Lol isle of loot ! :D

Geweldig, coins farmen en met coins keys kopen en met keys coins krijgen en loot :P.
Zo simpel !

Heb al een ilvl 533 cloack gescored.
een 496 item zonder use + een upgrade token = ilvl 533.
Lekker farmen ! :D
Is dat het waard om te doen met die keys, key kopen voor 500 en hopen dat er wat leuks in de chest zit ?

• Mektheb
Tot nu toe krijg ik regelmatig 600 700 coins terug ( soms 300 ).
( natuurlijk random as fuck he ;) )
Maar heb ook al een aantal items en leuke trinket gehad er van.
Dus als je er niks anders mee kan doen ja.

Ik ging van 1000 coins naar 4000 in 5 min.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2013 08:27 ]

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:27:
Tot nu toe krijg ik regelmatig 600 700 coins terug ( soms 300 ).
( natuurlijk random as fuck he ;) )
Maar heb ook al een aantal items en leuke trinket gehad er van.
Dus als je er niks anders mee kan doen ja.

Vanavond maar even doen dan, scheelt weer monsters killen (wat niet mogelijk is op mijn server omdat ze al bezet zijn constant).

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:27:
En ik van 6000 naar 0, dus kan ook verkeerd gaan.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Kapoen
Er zijn best wel grappige dingen te doen op dat eiland. Ik ging gisterenavond even kijken met m'n priest alt en ik zag meteen een gigantische haai... walvis...? langszwemmen. Gelukkig was ik er op tijd bij om het ding te helpen killen en ik kreeg er meteen 1500 coins en wat armor tokens voor, en nog een speciaal summon item.

Met dat item kwam er een transparant piratenschip tevoorschijn, dat ook weer goed was voor 1500 coins en een vanity item waarmee je tijdelijk in zo'n transparante piraat verandert :D
Teunis schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:23:
ben zeer benieuw hoe irritant dit eiland wordt zodra de nieuweheid er van af is.(net zoals Thunder)
hoppelijk haal ik die 100k tokens (plus de pets die ik ook graag wil) voordat dit eiland niet door te komen wordt.
Ik ben ook volop aan 't sparen voor die mount, om dezelfde reden. Ik verwacht dat dit eiland net zoals het Barrens event alleen maar de eerste twee a drie weken actief blijft.

[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 12-09-2013 08:35 ]

• Grompie
Gisteren meteen bij online komen en voor legendary gegaan en een dik half uur later was het al prijs en heb ik na jaren eindelijk men eerste legendary binnen. Nouja als je het echt legendary kan noemen want bijna iedereen loopt met zo een cloak rond het is idd een lange quest geweest maar eigenlijk veel te simple om echt legendary te zijn naar mijn mening.

Timless isle of loot isle vind ik wel stukken beter dan thunder isle, het is allemaal iets meer open en je kan makkelijk wat mobs omzeilen en toch heel wat exploration mogelijkheden.
Ook effen zilver gehaald in proving grounds en moet zeggen dat dit wel cool is. kan je lekker je class testen.

Daarna met guild SoO flex ingegaan omdat we normaal niet op woensdag raiden maar wilden toch even boss mech testen voor we vandaag normal gaan doen. Eerste 2 bosses waren one shot en verwacht dat het op normal ook wel vlot zal gaan. Daarna 1 wipe door vroege tank death op Norushen maar de andere kill was ook te easy, daarna sha of pride gedaan en toch 4 tries nodig eer we hem down hadden, we vonden ook niet echt de juiste tactic in het begin. Wel de leukste fight van de 4 en vermoed dat we hier ook de meeste moeite mee zullen hebben op normal in het begin.

Kan je de chest op timeless isle eigenlijk onbeperkt openen als ze terug spawnen of zit er een daily cd op? had de indruk dat ik chest op dezelfde plek niet meer terug vond.

spoiler:
Vind het trouwens jammer dat vol'jin de nieuwe warchief wordt, vond hem eigenlijk meer een outsider deze expansion. En een warchief die met 1 dolk steek verslagen is... Nee niet echt de warchief die ik in gedachten had.

[ Voor 7% gewijzigd door Grompie op 12-09-2013 08:47 ]

• Mektheb
Teunis schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:30:
[...]

En ik van 6000 naar 0, dus kan ook verkeerd gaan.
Precies, daarom zei ik ook het is random.

Maar ik verwacht inderdaad niet altijd jackpot :)!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo. Onze eerste avond ging niet heel geweldig maar ook niet slecht.
Tot 15% gekomen bij de 3e baas. Deze zondag toch minstens 5 / 14 willen halen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-06 14:21
Helaas niet kunnen spelen daar er op onze server wachttijden waren van 2 uur.....Altijd fijn nieuwe pacth. Hoop vanavond meer geluk te hebben anders de Teamviewer maar weer gebruiken om alvast in te loggen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Carthrax
Ik zag op Steamwheedle al genoeg mensen op de Isle rondlopen van andere (drukke) realms. Waarschijnlijk bij vrienden in de groep en dan lekker op een minder druk eiland rondrennen.
Maar ik vind het wel lekker dat loot island, mijn alts zijn blij.

• hmr

hmr

Gister nauwelijks de tijd gehad om te spelen omdat mijn UPC horizon het voor de 271616e keer het niet deed... Wel even wat items gehaald en een burden gebruikt voor een mooie nieuwe ring. Zit nu wel op liever 502 bijna full pve.. Dit weekend maar eens kijken..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 12:42
Gisteren ook even lekker rondgelopen op Timeless Isle. Als eerste de legendary cloak gehaald en Ortos gekilled, die droppte helaas niets. Daarna op main en een alt meteen tier 16 gloves geloot :) Ik denk dat ik vrij snel op dit eiland ben uitgekeken. Misschien nog even voor de mount sparen en dat is het dan wel denk ik. Al mn alts zijn al 500+ dus gearen heeft ook weinig zin. Misschien binnekort maar even een nieuwe altje levelen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Als je nog geen legendary cloak hebt maar toch de Blazing Chest wil openen die gegarandeerd een Burden of Eternity geeft. Lees dan hier even verder.
http://www.wowhead.com/object=221673#comments
Met een Burden of Eternity en een ilvl 496 armour token kan je een ilvl 535 item craften.

Zelf is het me gelukt met slowfall op m'n mage. Het is eigenlijk best makkelijk. Op het uiteinde van de brug die kapot is ga je links de railing op, dan klim je op de steunpilaar die daar staat. Je cast slowfall op jezelf of vraagt iemand het te doen.
Daarna mount je en springt naar het stukje gras net links van de andere kant van de brug voor je. Daar dismounten, via de linker kant omhoog lopen en je bent er.

Pas op voor de mobs daar, deze kunnen je makkelijk oneshotten. Als je dood gaat is het niet zo'n probleem, er is een graveyard op het hoger gelegen gedeelte.
Pas wel op als je nog geen cloak hebt, NIET naar binnen gaan. Dan wordt je naar de Celestial Court geteleporteerd.

• Mektheb
Die heb ik gevonden in een kistje met die sleutels openen en daarmee een cape gemaakt :)

En ik heb geen legendary.

Je maakt dus ook gewoon kans ze te krijgen door die kets te kopen en dan kisten te openen.
Maar mooi ik er met zekerheid nog 1 kan krijgen
100%: Loot from Blazing Chest (Note, you can loot this chest only ONCE per character.)
100%: Reward from quest: The Archiereus Of Flame,
100%: Buying for 50.000x Timeless Coin from vendor Mistweaver Ai,
Low chance: Drop from chests of Master Kukuru,
Low chance: Drop from varous mobs and chests on the island.

[ Voor 77% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2013 10:41 ]

• detheavn
Ik kwam met m'n monk z'n flying serpent kick een heel eind richting dat gras, maar uiteindelijk zwikte ik m'n kleine voetje bij impact, kwam ik in een neerwaatse versnelling en werd mijn val gebroken door m'n gezicht ... Misschien weer eens wat noggenfogger elixers halen :p

Ik zit pas op de Nalak stage van de questline (voor de Meta gem, ja ik slack) Eens kijken vanavond of er nog genoeg mensen zijn die Nalak doen op Ragnaros of dat iedereen op timeless isle rondloopt.

Druid gisteren van 460 naar 480 ilevel in een half uurtje, lekker hoor. Dit weekend even vol 496 hangen, heb de rep niet om meer dan de 522 neck te kopen. Dan LFR ToT runnen denk ik maar. Eens kijken hoe snel de legendary cloack catch-up is.

Overigens zat ik in een kleine 30 minuten op 4000 coins, dus die 50k coins voor 535 items zijn ook niet zo onbereikbaar als dat ik dacht nav de patch notes

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 12-09-2013 10:51 ]

• Poops_McGhee
Ik hoop dat het dit weekend een beetje te doen is op de Isle. Ik ga mijn druid weer eens uit het stof halen en voorzien van betere gear. Ik hoef niet tot op de tanden gegeared te zijn, maar ik wil in ieder geval de blauwe items wel kwijt. Ik weet nog niet of ik alle alts in 496 ga stoppen.

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:48:
Ik zit pas op de Nalak stage van de questline (voor de Meta gem, ja ik slack) Eens kijken vanavond of er nog genoeg mensen zijn die Nalak doen op Ragnaros of dat iedereen op timeless isle rondloopt.

Druid gisteren van 460 naar 480 ilevel in een half uurtje, lekker hoor. Dit weekend even vol 496 hangen, heb de rep niet om meer dan de 522 neck te kopen. Dan LFR ToT runnen denk ik maar. Eens kijken hoe snel de legendary cloack catch-up is.

Overigens zat ik in een kleine 30 minuten op 4000 coins, dus die 50k coins voor 535 items zijn ook niet zo onbereikbaar als dat ik dacht nav de patch notes
Indeed, ik moet ook nalak nog dus ik zie je daar :9 ( ;) )

• Mik!
Vae Victus schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:01:
Als je nog geen legendary cloak hebt maar toch de Blazing Chest wil openen die gegarandeerd een Burden of Eternity geeft. Lees dan hier even verder.
http://www.wowhead.com/object=221673#comments
Met een Burden of Eternity en een ilvl 496 armour token kan je een ilvl 535 item craften.
Ik heb geen legendary cloak op m'n shaman, maar ik heb toch die chest kunnen looten zonder trucjes. Ik werd gewoon naar de overkant geblazen en ben met een paar keer corpse runnen uiteindelijk dicht genoeg bij de chest gekomen om deze te looten. Maar dat zou blijkbaar niet moeten kunnen?

• Mektheb
Moet wel kunnen, maar het is niet de bedoeling ;) clever game mechanic's

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Mik! schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:08:
[...]

Ik heb geen legendary cloak op m'n shaman, maar ik heb toch die chest kunnen looten zonder trucjes. Ik werd gewoon naar de overkant geblazen en ben met een paar keer corpse runnen uiteindelijk dicht genoeg bij de chest gekomen om deze te looten. Maar dat zou blijkbaar niet moeten kunnen?
Er zijn meerdere manieren, lijkt me sterk dat het dan niet de bedoeling is. Heb gelezen dat je zelfs via de Gleaming Crane Statue (je wordt dan omhoog geslingerd om een aantal Mist Covered Chests te pakken) aan de andere kant van de brug kan komen.

Hoe bedoel je dat je naar de overkant geblazen werd? Net als of je wel de cloak hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victus op 12-09-2013 11:14 ]

• Kapoen
Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:09:
Moet wel kunnen, maar het is niet de bedoeling ;) clever game mechanic's
Moa, ze verkopen op het eiland zelf voor 1000 coins een soort van glider waarmee je aan die kist kunt geraken. En dan is er nog een vliegende NPC (albatross) die je oppikt en naar daar vliegt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 12-09-2013 11:16 ]

• Mektheb
Je kan ook mensen er heen summonen als lock zijnde, of als priest zijnde met cape mensen die overspringen naar je toe trekken.

• Mik!
Vae Victus schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:13:
[...]

Er zijn meerdere manieren, lijkt me sterk dat het dan niet de bedoeling is. Heb gelezen dat je zelfs via de Gleaming Crane Statue (je wordt dan omhoog geslingerd om een aantal Mist Covered Chests te pakken) aan de andere kant van de brug kan komen.

Hoe bedoel je dat je naar de overkant geblazen werd? Net als of je wel de cloak hebt?
Alsof ik de cloak heb ja. Zonder moeite stond ik aan de overkant :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
En daar is ie dan. Het filmpje van een Alliance guild die Garrosh verslagen heeft en daarmee de wereldpremiere heeft van wie de nieuwe warchief is.

Om spoilers te voorkomen een link naar youtube:
- YouTube: Patch 5.4 - Garrosh Defeat: Alliance Cinematic

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 12-09-2013 13:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Grompie
Al uren online de horde versie:
http://youtu.be/8A00jJxhyRY
Spoiler Warning!

[ Voor 13% gewijzigd door Grompie op 12-09-2013 13:14 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Fucking vet beide filmpjes!! :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zeker vet!!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
En er is nog een derde filmpje welke laat zien wat er in Pandaria gebeurd wanneer Garrosh is verslagen:

- http://youtu.be/38p68V5w3AM

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Mektheb
Nice ! :D

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zeror schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:42:
En er is nog een derde filmpje welke laat zien wat er in Pandaria gebeurd wanneer Garrosh is verslagen:

- http://youtu.be/38p68V5w3AM
Zou dan de vale toch weer deels hersteld worden, dan wel niet phased voor iedereen die garrosh verslagen heeft ?

• Poops_McGhee
Ik heb ze in stilte moeten bekijken. Zelfs zonder geluid aan is het erg nice. Zit je dan, met je 40+ op kantoor met je iPadje verborgen een WoW cinematic te kijken. Wat kan het leven toch leuk zijn xD

• detheavn
Poops_McGhee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:48:
Ik heb ze in stilte moeten bekijken. Zelfs zonder geluid aan is het erg nice. Zit je dan, met je 40+ op kantoor met je iPadje verborgen een WoW cinematic te kijken. Wat kan het leven toch leuk zijn xD
Midden 30er hier die hetzelfde probleem heeft. Geen geluid, youtube dichtgeknepen door de proxy, half jaar bufferen ... Can't wait om ze thuis met geluid te kijken :p

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Haha, ik heb hem gelukkig wel kunnen kijken met geluid. Zelfs collega keek mee :9

• Mektheb
./signed haha

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:18
Het lijkt erop dat ik ga uitkijken naar een nieuwe guild.Na de zomer lijkt het erop dat een paar niet meer komen opdagen, al hebben ze niets laten horen (iets waar ik sowieso al niet tegen kan) en recruiten heb ik ook geen zin meer in, duurt te lang, teveel noobs e.d.

Nu maar es ff kijken hoe of wat, het liefst transfer ik niet, misschien dat connected realms een uitkomst bieden daar raiding guilds op mijn realm ook steeds minder worden, en ik wil toch wel minimaal eigenlijk qua progress normal + wat heroics doen per Tier (Full Heroic niet noodzakelijk) zoals ik eerder ook altijd gedaan heb (op MoP na daar de guild in het begin echt slecht liep, en ToT Heroic voor ons midden in de vakantie viel (alleen Jin rokh down). Verder het lieft op een PVE server, ben dat nab gegank wel ontgroeid qua leeftijd ;)

Iemand hier nog tips qua een leuke gezellige maar ook qua raiden serieuze guild c.q. nog spots vrij?

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Mobiel en oordopjes. Niemand die het merkte. Erg cool. Nu maar even weer aan het werk.

@chronia helaas hebben wij al 2 locks anders had ik je best een plekje willen aanbieden.

[ Voor 34% gewijzigd door Sabrac op 12-09-2013 14:13 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.