Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.742 views

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Lekker spannend op Turalyon. Wij hebben 10/14 op 10m, Pure heeft ook 10/14 maar dan op 25m :)

Heb gister alleen wat in de middag kunnen spelen op het Isle. Sommige mobs zijn nog best pitting. Vooral die je chargen en 1-shotten. Heb in 45min zon 4500 coins kunnen farmen als healer in een party.
Was wel erg druk nog en hebben paar keer een andere plek moeten zoeken.

Nu ga ik op zoek naar wat chests en hopelijk ook kan ik wat rares killen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Dus normal is niet zo lastig merk ik al, heel veel mensen zijn al ver.

Iemand al een flex radi geprobeert ?>

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Die Death Adders zijn vooral niet lief tegen melee zo wat doen die een bak schade. Ook die croakers zijn niet lief. Nu komt het rep farmen op die yaungol maar ook die elites zijn nog best pittig.

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Was gisteravond 2 uurtjes bezig. Ben van iLevel 460 naar 489 geklommen alsof het niets was.

Qua coins dan niet zoveel weten te scoren, wel drops, best absuurd.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:23:

Gisteravond flex raid gedaan, werkt wel tof. Echter moet je wel zelf rekening houden met hoeveel (bekwaamde) healers je mee neemt. Bij ons ging dat niet al te lekker met de healers.

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Wat mij betreft kunnen we wel een keer met wat tweakers een flex raid organiseren in een komend weekend?

Hier in iedergeval al iemand die wel mee wil als healer (alliance).

[ Voor 3% gewijzigd door ValHallen op 12-09-2013 14:40 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Mektheb
Klinkt goed, daar ben ik ook wel voor.

Vrijdag avond of Zondag komt mij altijd goed uit volgens mij heeft de helft mij wel als horde zijnde op hun battle.net
En zo niet kan iedereen me een DM sturen voor mijn gegevens ( weet de public niet uit me hoofd )

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
Flex raid met wat tweakers lijkt me ook wel wat. Zondag zou voor mij kunnen, je moet hier wel voor in dezelfde battlegroup zitten toch? Ik speel op Shattered Hand EU, horde.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Mektheb
Owh ik dacht dat flex raid crossrealm kon zonder battlegroup afhankelijkheid ?.
Hmmm kan ik nu niet uitzoeken in ieidergeval

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
BattleTag werkt ook voor flex geloof ik.

• Sn3gG3l
Dennism schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:44:
Ok bedankt voor je antwoord. Ik zal als ik thuis ben mijn ID hier eens neer gooien 8)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dennism schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:44:
Inderdaad werkt ook, ik weet niet of ik aanwezig kan zijn om van het weekend een raid te doen.
Mensen kunnen mij toevoegen via BattleTag: TalbotEv#2189 (TalbotEv, Protection Paladin, Horde)

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Mektheb schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:23:

Jep gister met een paar van bevriende guild 17 man Flexraid gedaan :D Alle 4 neer in 2,5 uur. Niemand had PTR gedaan dus vond het nog vrij goed gaan. Al moet ik wle zeggen dat ik het moeilijker had verwacht. En dan iedereen loot krijgen sommige wel 4 items! En wat krijg ik een gare klote helm met parry en dodge erop als DK tank.....

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

• Mektheb
Ok duidelijk flex raid gaan doen dus ! als er iemand gaat vanavond INV :D

Verwijderd

Joenino schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:03:
[...]

Jep gister met een paar van bevriende guild 17 man Flexraid gedaan :D Alle 4 neer in 2,5 uur. Niemand had PTR gedaan dus vond het nog vrij goed gaan. Al moet ik wle zeggen dat ik het moeilijker had verwacht. En dan iedereen loot krijgen sommige wel 4 items! En wat krijg ik een gare klote helm met parry en dodge erop als DK tank.....
Wij deden gisteren met 22 man flex raid, maar het ging mis op boss drie. Da's jammer, het idee was even oefenen op flex en dan vandaag met normal beginnen. Iedereen is voor vandaag maar even gaan kijken naar guides wat we nu fout deden. Want iedere keer de enrage timer (DBM zit er overigens 3 minuten naast!) dan doe je iets fout. Bijna de volledige raid zat boven 522 ilevel in alle slots, dan mag je niet tegen de enrage aanlopen.

Overigens hoe doen jullie het met aantal healers. Wij hadden per full group een healer meegenomen (dus 4 healers deze keer)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 16:35 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik wil vanavond ook wel flex raid doen als er een tweakers groep gaat. Battle.net id: Haelden#2357

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren met 25m uit de guild flexmode gedaan. Was wel aardig. Sommige mechanics zijn wel een oneshot als je even niet oplet. Ik denk dat het met een gemiddelde ilv van 545 van de raiders iets te gemakkelijk is.
Duurde net een uurtje ofzo.

Strava

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

We gaan zo weer beginnen met Siege of Orgrimmar raid, beginnende met baas 9 (Malkorok).
Twee van onze mensen streamen:
Warlock dps: http://www.twitch.tv/rasukan
Raidleader (rogue): http://www.twitch.tv/athereil

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Sn3gG3l
voor iedereen van tweakjers die me toe wil voegen of flex raid wil doen, add me: Jules#2966

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Voor de BlizzCon liefhebbers:

De virtuele ticket is nu beschikbaar voor € 29,99 euro!

http://eu.battle.net/blizzcon/en/virtual-ticket/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Sn3gG3l
Zeror schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:24:

30 euro voor een stream.... LOL

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Gisteren ook de nieuwe raid uitgeprobeerd. Eerste 2 bosses waren vrij eenvoudig en gingen redelijk snel neer. Derde zat goede progress op en als tank niet telkens omvalt gaat dat ook snel goedkomen, maar eerst zelf op vakantie :)

Vanmiddag x-realm via openraid Ordos gedaan, want eigen realm heeft gewoon te weinig mensen voor regelmatig een groep te vinden, en zowaar warforged shoulders gewonnen met goede stats. Had alleen ook al tier hands van celestials en wil wel m'n oude 4-set blijven houden voor nu, dus maar even in de bags gedaan.

Maar waarom zou ik langer dan een dag op dat eiland rond gaan lopen? Een mount voor 100k coins interesseert me niet veel en heb al bergen tokens voor alts. Beetje rares aflopen nog voor epoch stones en dan geloof ik het wel denk ik. World bosses zolang ze nog loot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wat is dat eiland vet zeg, heb al zoveel leuke dingetjes gedaan.

Vliegen op eilandjes met schatten erop !
Albatros Airways gevlogen !

Weer 2 van die tokens gehad zodat je een token kan upgrade naar 533 ilvl.
( nooit verkeerd )
Alweer 8000 Coins :)!

Veel alliance gekilled, maar helaas ook door een groep van 6 in mekaar gehakt haha.
./run

Weer een paar nieuwe rares gekilled, maar voorall gold gold gold gold
Heb al 4k gemaakt in 2 dagen, door alleen maar te loote questen en die zooi te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo gisteren eerste echte raid gehad na gisteren oefenen in flex en moet zeggen dat het echt wel geholpen heeft. Eerste 2 bosses waren een 1 shot waarbij tactics heel goed uitgevoerd werden. Meteen ook 2x loot gehad bij bonus roll, leek wel een lucky avond voor me. Shoulder en off-hand gekregen, wel jammer dat ik de off-hand niet meteen ga kunnen gebruiken aangezien ik nu enkel een staff heb.

Daarna 3de boss die ging een heel stuk moeilijker. Tank die steeds doodging toen hij in aparte kamer zat, teveel dmg op de raid door purple orbs die niet opgenomen werden etc. Maar uiteindelijk toch een goeie tactic gevonden waarbij tanks en healers alle orbs nemen en dps voluit kan gaan (hadden eerder ook al wipe op enrage gekregen) en zo kregen we ook deze neer.

Had gedacht dat we erg veel moeite gingen hebben met sha of pride maar dankzij de oefening in flex gisteren slechts 1x moeten wipen en daarna meteen een kill gekregen. Moet zeggen dat het erg leuke fights zijn tot nu toe maar eenmaal je de juiste tactic hebt het niet zo heel moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zie net er een hoop hotfixes gebeurd zijn..

Ze kunnen je niet meer van de Albatros af schieten ( andere players )
En de upgade token hebben ze de % naar beneden geschroefd als je kistjes opent met sleutels.

Wel zag ik je Runes of Mogu kan kopen voor 1000 coins.
Dat is wel leuk aangezien ik nog wat gear wil van ToT uit LFR ( alleen de looks )
Dus heb ik weer iets om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Gebruiken jullie die ilevel 535 upgrade tokens om armor te verbeteren? Ik hou de mijne eigenlijk alleen voor de trinkets, omdat ik daar tenminste van weet wat er uit komt.

Ik had gisteren een hele set plate tokens naar m'n DK gestuurd die toch maar stof stond te verzamelen in Stormwind, en van de meeste stukken vond ik de stats maar 'so so' om eerlijk te zijn. Heel leuk om je itemlevel te boosten, maar niet echt goed.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kapoen schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:52:
Gebruiken jullie die ilevel 535 upgrade tokens om armor te verbeteren? Ik hou de mijne eigenlijk alleen voor de trinkets, omdat ik daar tenminste van weet wat er uit komt.

Ik had gisteren een hele set plate tokens naar m'n DK gestuurd die toch maar stof stond te verzamelen in Stormwind, en van de meeste stukken vond ik de stats maar 'so so' om eerlijk te zijn. Heel leuk om je itemlevel te boosten, maar niet echt goed.
Ik gebruik ze wel, met mijn guild zitten we nog te raiden in MsV 10 normal. Beste manier om gear te verzamelen is dus die tokens gebruiken, waar ik overig nog 2 van in me bag heb :9 (ALLEEN GEEN ARMOR TOKENS :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
En dan merk ik net dat je trinkets niet kan upgraden met de Burden of Eternity tokens... grrmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb er nog niet op gelet maar het is leuk dat je je alts in no time ToT klaar hebt maar hebben ze dan ook eruit gehaald dat je eerst de T14 content moet doen? Of moet dat nog wel gewoon?
Zou mooi zijn als je direct ToT in kon gaan maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wou net zeggen dat kan helemaal niet :P, maar ja ik gebruik ze wel bedoel ik vervang ze toch wel snel als ik ga raiden / lfr.

Maar andere kant beter nu iets dan niets :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Binnenkort weer een leuk Warcraftspel om eens niet op je computer te spelen.

Warcraft Trivial Persuit (Triviant) komt eraan.

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/1AXOKV519J8S1378490486992.jpg

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/K16LFUJW7P2X1378490423388.png

http://us.battle.net/wow/..._Trivial_Pursuit-9_6_2013

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 13-09-2013 09:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Carthrax schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:24:
Ik heb er nog niet op gelet maar het is leuk dat je je alts in no time ToT klaar hebt maar hebben ze dan ook eruit gehaald dat je eerst de T14 content moet doen? Of moet dat nog wel gewoon?
Zou mooi zijn als je direct ToT in kon gaan maar dat zal wel niet.
Je kunt direct ToT in. Als je LFR tool opent dan zie je gewoon de eerste wing van ToT geactiveerd staan als je voldoende ilvl hebt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Proving Grounds zijn wel grappig als dps. Gold was vrij simpel om te halen met mijn hunter, alleen voor de laatste wave moest ik wat cooldowns gebruiken om die grote Sha-figuur te killen binnen de timer.
DPS Endless waves heb ik nog niet geprobeerd maar wel de healer en de tank Proving Grounds. Tank Bronze is wel te doen als dps maar het is soms lastig om groepjes te tanken met mijn pet. Meestal gaan ze toch naar de NPC toe. Uiteindelijk wel bronze gehaald maar silver behoeft nog wat oefening. Healer Bronze is soms gewoon irritant als pure dps met 0 heals om de NPC tank te healen. Die taunt alles van mijn pet en met 0 heals kwam ik even niet voorbij wave 4 omdat de NPC weer eens dood ging :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu twee dagen op drie characters alle kistjes lopen looten en nog geen enkele upgrade token gezien :(

En 496 was alleen voor de twee alts nog deels een upgrade ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:46:
Ik heb nu twee dagen op drie characters alle kistjes lopen looten en nog geen enkele upgrade token gezien :(

En 496 was alleen voor de twee alts nog deels een upgrade ...
Je hebt wekelijks 1 gegarandeerde upgrade token en dat is op het stuk waar Ordos zit. Daar staat een grote kist waar je een upgrade token uithaalt. En verder geeft het kopen van keys een redelijke kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Die keys/chest truuk hebben ze ondertussen al generfed blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
De Blizzcon virtual ticket is ook weer te koop op http://www.blizzcon.com/virtual-ticket/

The BlizzCon Virtual Ticket will give you live online HD coverage of the event, taking place Friday, November 8 and Saturday, November 9 at the Anaheim Convention Center. You’ll get access to both days of the show via two exclusive channels, including the developer panels, exclusive interviews, community contests, and the closing ceremony, along with on-demand replays and DVR functionality. Note that Virtual Ticket coverage will be available in English language only, so keep that in mind before you purchase.

Bonus Loot

Since we know everyone likes epic loot, anyone who orders a Virtual Ticket will also receive this year’s BlizzCon-exclusive in-game goodies for World of Warcraft®, StarCraft II, Diablo III, and Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ (details coming soon).

You’ll also get access to an exclusive, limited-time online pre-BlizzCon merchandise sale featuring a selection of commemorative items that will be available for purchase at the show.* This special pre-BlizzCon sale is scheduled to take place over a 5-day period in the weeks leading up to the show, and will be followed by a public sale offering a more limited selection of items. We’ll have more details on the pre-sale in the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Spuit elf, Carthax! Ik was eerder :P
Carthrax schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:14:
De Blizzcon virtual ticket is ook weer te koop op http://www.blizzcon.com/virtual-ticket/

The BlizzCon Virtual Ticket will give you live online HD coverage of the event, taking place Friday, November 8 and Saturday, November 9 at the Anaheim Convention Center. You’ll get access to both days of the show via two exclusive channels, including the developer panels, exclusive interviews, community contests, and the closing ceremony, along with on-demand replays and DVR functionality. Note that Virtual Ticket coverage will be available in English language only, so keep that in mind before you purchase.

Bonus Loot

Since we know everyone likes epic loot, anyone who orders a Virtual Ticket will also receive this year’s BlizzCon-exclusive in-game goodies for World of Warcraft®, StarCraft II, Diablo III, and Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ (details coming soon).

You’ll also get access to an exclusive, limited-time online pre-BlizzCon merchandise sale featuring a selection of commemorative items that will be available for purchase at the show.* This special pre-BlizzCon sale is scheduled to take place over a 5-day period in the weeks leading up to the show, and will be followed by a public sale offering a more limited selection of items. We’ll have more details on the pre-sale in the coming weeks.
Zeror schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:24:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zeror schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:17:
Spuit elf, Carthax! Ik was eerder :P

[...]

[...]
Oeps...ja....maar...jouw info was heel beknopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Zo, sinds woensdag/patchday alweer 3 legendary capes rijker. De 4de zit eraan te komen, enkel moet die nog 1 titan runestone zien te krijgen. Woensdag hebben we meteen met de casual groep (+een stuk of 8 van onze main raid) de flex raid bekeken. Uiteraard was het niet echt moeilijk wanneer de helft van je groep ToT HC heeft gedaan. Alleen Norushen was even verassend met de mini durumu beam.

Diezelfde avond ook nog even meegeholpen met een flex raid van een andere guild die nog niet zo ver waren gekomen. Daar was het wel opvallend moeilijker (logisch ook, de helft van de dps+hps als het niet minder was). Wat ik ervan had begrepen zaten ze een beetje vast bij de eerste boss tot we met een stuk of 4 alts van onze guild kwamen helpen. Zonder wipes bij Norushen gekomen maar toen was het al erg laat dus hebben we het daar maar bij gelaten.

Gisteren dan met onze main raid de normal raid in gegaan. Daar hielp de voorkennis die we in flex op hadden gedaan toch enigzins wel. De eerste 4 bosses zonder problemen gedaan. Galkaros (5de boss) een wipe op gehad wegens te laat de demolisher kapot te maken en vervolgens nog een wipe wegens slechte interrupts (aka dode npc). 3 keer is scheeprecht en zelfs met de gruwelijke fouten (persoon niet gestacked in fase 2 = 600k bomb op iedereen, thx!) toch nog neer gekregen. Scorpietank was een leuk gevecht (ultra knockback!) maar wederom zijn we overgeared en was het een simpele oneshot. Wij zijn uiteindelijk gestopt bij de dark shamans. Zonder echt te weten wat ze doen zijn we ermee begonnen en tot ong. 40% gekomen. Erg hectisch gevecht en totaal melee onvriendelijk (adds waar je niet in de buurt van mag komen, maar die wel dood moeten). Die gaat de volgende raid wel dood.

Diezelfde avond ook nog een andere guild meegeholpen met flex raid (ook die zaten vast op de eerste boss) maar dat was zo bedroevend dat we naar een paar pogingen (het was toch immers al middernacht) er maar mee zijn opgehouden. Nu heb ik zelf niet zo tergend hoge standaard (ik vind mezelf immers een matige speler) maar als je (meerdere) DPS hebt die amper boven de 40k dps uitkomen dan vraag ik mezelf toch echt af waar zo iemand nou helemaal mee bezig is. We waren met ~14-15 man, 2 tanks 2 heals ~11 dps. 4 dps zaten tussen de 80k en 110k daarna een healer met 60k~ish (disc priest) vervolgens de rest van de dps die tussen de 30 en de 45k dps zaten. Maarja, zo zie je maar weer wat makkelijker voor de ene groep is, kan moeilijk zijn voor de andere groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Carthrax schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:17:
[...]

Oeps...ja....maar...jouw info was heel beknopt :P
Dat is dan weer wel zo. Gelijkspel dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik zag het gisteren op MMO champ en zoals een ware WoW nurd befaamt ...
Ben ik 30 euri armer ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hoe komt iedereen zo snel aan die capes :\
Ik moet nog überhaupt eerst exalted worden om die questline te kunnen starten (ben dan ook wel pas in 5.3 weer begonnen na een lange break), iemand tips of suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
Exalted ben je zo (trollen op dat eiland gaat supersnel) ik begon patch 5.2 met revered en 2 dagen dailies + wat farmen voor warlock codex destijds later en ik was exalted.

Titan stones en secrets gaat imho het langzaamst, maar deze droprates zijn met deze patch ernstig gebuffed. En als je de Quest van begin af aan gevolgd hebt dan was het laatste stuk echt een joke, denk dat ik in totaal (pure speeltijd een uurtje of 1,5 bezig ben geweest voor de 5000 coins en de 4 celestials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Dennism schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:38:
Exalted ben je zo (trollen op dat eiland gaat supersnel) ik begon patch 5.2 met revered en 2 dagen dailies + wat farmen voor warlock codex destijds later en ik was exalted.

Titan stones en secrets gaat imho het langzaamst, maar deze droprates zijn met deze patch ernstig gebuffed. En als je de Quest van begin af aan gevolgd hebt dan was het laatste stuk echt een joke, denk dat ik in totaal (pure speeltijd een uurtje of 1,5 bezig ben geweest voor de 5000 coins en de 4 celestials.
Ik vind dat altijd zo typisch, eveneens met de oude tier raids vorige patch (dus MSV,HoF,ToES). Van die hogere droprates merk ik nooit* iets! :P Ook nu weer, "betere droprates" 1 uit de 5 bosses in ToT lfr (Qon gemist) dropte een titan runestone. En die had voor de patch ook al een 100% droprate. Hogere droprates mijn achterste!** :P

*de kleine variant van nooit
**mijn achterste is vanaf nu uit de lootlijst gehaald, dus jullie hoeven er niet om te farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Kapoen schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:03:
Die keys/chest truuk hebben ze ondertussen al generfed blijkbaar :(
Meh, opzich natuurlijk ook wel terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

De "race" op Turalyon: Na 2 dagen staat Pure, de 25m guild, op 12/14, en wij (The Nephilim) staan ook op 12/14 10m. :) Laatste tries op Paragons waren iets van 3/7/4% of zo. Maar toen logde ik uit en blijkbaar is die niet plat gegaan.

Ik heb voor morgen een social/alt Flex Raid geplanned. Zitten op 9 man, met een stuk of 5/6 onzeker. Maar er gaan wel een boel "ervaren" mensen mee dus. Meeste boss fights (eerste wing) heb al op filmpjes bekeken en via streams.

Vanavond nog maar even in ToT LFR gaan hangen voor hopelijk wat upgrades. Zit nu op 495 met nog een paar 476 items. En zaterdag wat gemmen/enchanten e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
gisteren met (main) horde guild SoO in. Mijn opmerking dat 1e bosses loot pinata's zijn wreekte zich natuurlijk: 4 tries nodig op 1e boss. _O-
2e boss ging gelukkig wel in 1x neer.
uiteindelijk tot de 5e boss gekomen, maar daar had niemand nog tactics van gelezen, dus dat ging lekker rommelig.
Vanwege meet dit weekend is raid van zondag onzeker, maar hopelijk kunnen we er nog een paar meer plat leggen deze lockout.

Healen als shaman voelt wel duidelijk anders nu, of beter gezegd, de weergave in de HPS meter ziet er anders uit: Healde de disc en holy priest er veelal uit de hele avond ipv de hele tijd op 60% output te hangen.
Leukste boss tot nu toe om de healen: sha of pride. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik vond Norushen best pittig om te healen (was niet purified overigens). Sha of Pride was goed te doen tot die laatste 30%. Vooral omdat je dan a) geen Titan buff meer kan krijgen en b) je dus voor elke dispel pride stacks gaat krijgen. Ik was precies in de laatste seconden van het gevecht mindcontrolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:03:
gisteren met (main) horde guild SoO in. Mijn opmerking dat 1e bosses loot pinata's zijn wreekte zich natuurlijk: 4 tries nodig op 1e boss. _O-
Tja dat krijg je er van met zulke opmerkingen he :9 1e boss lijkt makkelijk met zijn 70m hp maar schijn bedriegd.
deTwisj schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:28:
Ik vond Norushen best pittig om te healen (was niet purified overigens). Sha of Pride was goed te doen tot die laatste 30%. Vooral omdat je dan a) geen Titan buff meer kan krijgen en b) je dus voor elke dispel pride stacks gaat krijgen. Ik was precies in de laatste seconden van het gevecht mindcontrolled.
Zolang de job gedaan wordt prima toch ?! :*)

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 13-09-2013 12:33 . Reden: typos -_- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
XzeroD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:33:
[...]

Tja dat krijg je er van met zulke opmerkingen he :9 1e boss lijkt makkelijk met zijn 70m hp maar schijn bedriegd.
m'n alt DK's groep had het een dag eerder met 9 man in de 1e try gedaan, dus ik dacht, dat kan m'n main groep ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren tot 12/14 gekomen in SoO. Paragons is nog best pittig, maar die moet zondag wel neergaan :).
Malkorok is een leuk gevecht voor resto druids. Zelfde overheal mechanic als bij Tortos heroic >:). Top hps met 170k :P.

[ Voor 37% gewijzigd door Jerry op 13-09-2013 13:26 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Netjes Jerry, neem aan dat jullie volgende week HC gaan progressen?

Wij zijn gister op onze eerste raid avond op 4/14 gekomen met een aantal goede tries op Garakal(?), geen loot maar dat komt wel in de komende weken. Moet zeggen dan ik Sha of nogwattes een leuke healing fight vind met wat leuke dispells, burst healing en voorspelbare damage. Zondag verder!
Kijk nu wel al op naar de volgende kill van Immerseus, wat een saai gevecht zeg.. verder ziet SoO er tot nu toe nog goed uit!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Jooz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
.. verder ziet SoO er tot nu toe nog goed uit!
Afgaande van de eerste 4 bosses krijg ik wel beetje het DS dejavu...echt uniek zijn de maps niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
spoiler:
Wat hebben die alliance voor een grote mond dan in beide eind filmpjes van Garrosh? "we will end you". Alsof ze zoveel sterker zijn dan de Horde en de wetten en regels uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Metalbuster schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:10:
spoiler:
Wat hebben die alliance voor een grote mond dan in beide eind filmpjes van Garrosh? "we will end you". Alsof ze zoveel sterker zijn dan de Horde en de wetten en regels uitmaken?
spoiler:
Op dit moment wel ja...de alliance is nog nooit zo erg naar elkaar getrokken ( teminste dat idee heb ik )
hun leader is ook Badass.

En aangezien de horde zowat uit elkaar geklapt was.

Voljin vs Garrosh
Sylvanas die eigenlijk liever iedereen in een undead maakt.
De bloodelfs die zichzelf niet begrepen voelen.
En zo hebben ze allemaal wel wat.

Het is een loshangent zooitje, en nu dat de Sunreavers Garrosh geholpen hebben Theramore op te blazen, zie ik inderdaad Proudmore wel de Kirintor proberen te overtuigen de horde scum is.
Met andere woorden dit gaat nog een staartje krijgen.
( wat ik al wist )

Weet niet of het moet maar doe het maar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:13:
[...]

Weet niet of het moet maar doe het maar ^^
Voorkomen is altijd beter dan genezen.

spoiler:
Denk ook zeker dat dit verhaal een staartje krijgt, ben benieuwd waar dit allemaal wel niet naar toe gaat. Verwacht aan de ally kant ook zeker nog een staartje. Lady (Jaina) Proudmore is niet zo vriendelijk in het filmpje en had graag op dat moment de horde afgeslacht, terwijl Varian nog enig respect heeft. Denk dat die 2 wel wat vaker zullen clashen tegen elkaar (niet de eerste keer volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik ben het met Mek eens.
spoiler:
Het is niet zozeer een grote mond, maar de belofte dat ondanks ze nu in weze samen gewerkt hebben niet bang zijn om de volgende keer te antwoorden met een full-fledged oorlog. Daarnaast lijkt me dat Vol'jin wel begrijpt dat er bijna niets zo erg als met de vijand samen te moeten werken om je eigen faction weer op de rit te krijgen en ze de Alliance wel wat verschuldigd zijn.

Wat ik apart vond was dat Thrall er gewoon helmaal klaar mee was en bereid was om Garrosh z'n hoofd te pletten. No more mister passive-agressiver, rite?

:D

[ Voor 3% gewijzigd door detheavn op 13-09-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:23:
[...]

Voorkomen is altijd beter dan genezen.

spoiler:
Denk ook zeker dat dit verhaal een staartje krijgt, ben benieuwd waar dit allemaal wel niet naar toe gaat. Verwacht aan de ally kant ook zeker nog een staartje. Lady (Jaina) Proudmore is niet zo vriendelijk in het filmpje en had graag op dat moment de horde afgeslacht, terwijl Varian nog enig respect heeft. Denk dat die 2 wel wat vaker zullen clashen tegen elkaar (niet de eerste keer volgens mij).
spoiler:
Wat ook logisch is ze hebben haar thuis haven laten ontploffen, ze gaat zeker wraak willen
Ze is de horde meer dan zat en Logosh heeft eer maar die heeft ook nog wel wat appeltjes te schillen.

Ik verwacht echt dat er iets met Dalaran en Kirintor en Sunreavers in de volgende exp gaat gebeuren en wie weet krijgen we dan eindelijk de verzoening van horde en alliance aan het einde van die uitbreiding.
Zodat we in de laatste uit breiding ( gok ik 95 en dan 95 / 100 ) de burning legion samen als 1 planeet kunnen gaan bestreiden.
En dan eindelijk Kil jeaden en Sargeras te slopen, want alles wat we tot nu toe veslagen en gezien hebben is echt 0,0 vs Sargeras.
detheavn schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:25:
Ik ben het met Mek eens.
spoiler:
Het is niet zozeer een grote mond, maar de belofte dat ondanks ze nu in weze samen gewerkt hebben niet bang zijn om de volgende keer te antwoorden met een full-fledged oorlog. Daarnaast lijkt me dat Vol'jin wel begrijpt dat er bijna niets zo erg als met de vijand samen te moeten werken om je eigen faction weer op de rit te krijgen en ze de Alliance wel wat verschuldigd zijn.

Wat ik apart vond was dat Thrall er gewoon helmaal klaar mee was en bereid was om Garrosh z'n hoofd te pletten. No more mister passive-agressiver, rite?

:D
spoiler:
Enige manier om van hem af te zijn is hard te spelen.
Hij verdiende ook al gelijk destruction, al is het niet om de eer van ze vader te redden...

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Jooz schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
Netjes Jerry, neem aan dat jullie volgende week HC gaan progressen?
Nog 2 bazen te gaan dus dat moet wel lukken voor volgende week :). Zondag ieder geval een raid en eventueel maandag als het nodig is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bij ons op het realm (Tura) valt het nog wel mee met de kills. Maar zal wel na zondag/maandag hoger zijn.
(@Jerry, ah Earthen Ring is ook nog niet echt op gang zie ik)

25m

1 Pure (r) 97 12/14
2 Revolution (r) 599 4/14

10m

1 The Nephilim (r) 227 12/14
2 Deaths Per Second (r) 809 9/14
3 The Alpha and The .. (r) 1962 5/14
4 Ascendance (r) 2004 5/14
5 Nova (r) 2267 4/14
6 Ascension (r) 2274 4/14
7 Sintharia 3010 4/14
8 The Celtic Cult (r) 3475 3/14
9 The Phoenix Reborn (r) 3497 3/14

En Garrosh is dood

[ Voor 17% gewijzigd door junglebeast op 14-09-2013 00:19 ]

• Zeror
Is er eigenlijk weer zoiets als een statue of iets waaraan je kunt zien dat Garrosh is gekilled op je realm? Heb nog niets gezien.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kunnen we er vanuit gaan dat dit de laatste echte tierraid is tot de nieuwe expac?

Strava

• Mektheb
vhal schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:37:
Kunnen we er vanuit gaan dat dit de laatste echte tierraid is tot de nieuwe expac?
Ja denk ik wel

• Zeror
Iemand op MMO-Champion had een interessant idee welke ik weer uitgebreid heb.

Wat als Garrosh zijn doodvonnis nu eens overleefd en wordt bevrijd door een onverwacht personage, bijvoorbeeld Illidan. Illidan neemt Garrosh mee en maakt hem een War general of High commander van de Burning Legion ofzo. Dat zou pas een verrassing zijn, totaal onverwacht. Dan moeten we tegen enorme pissed off Garrosh gaan vechten in een volgende expansion.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:31:
Iemand op MMO-Champion had een interessant idee welke ik weer uitgebreid heb.

Wat als Garrosh zijn doodvonnis nu eens overleefd en wordt bevrijd door een onverwacht personage, bijvoorbeeld Illidan. Illidan neemt Garrosh mee en maakt hem een War general of High commander van de Burning Legion ofzo. Dat zou pas een verrassing zijn, totaal onverwacht. Dan moeten we tegen enorme pissed off Garrosh gaan vechten in een volgende expansion.
Interessant, die gedachten had ik laatst ook al na het zien van de filmpjes. Het zou ook wel echt iets voor Blizzard zijn om zoiets te verzinnen. Dus het zou me dan ook niet verbazen als het daadwerkelijk gebeurd.

Rupsen, Rapsen.

• Mektheb
Thundering onyx cloud serpent.
Afbeeldingslocatie: http://media-azeroth.cursecdn.com/attachments/40/160/635109957258486516.png
( not me on the mount )
Mine ! :D

[ Voor 58% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2013 12:43 ]

• Zeror
Mektheb schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:36:
Thundering onyx cloud serpent.
[afbeelding]
( not me on the mount )
Mine ! :D
OMG Die ziet er vet uit!!! Gefeliciteerd man!!!

Edit: LOL Zat even naar mijn geheugen gebruik van mijn addons te kijken. Zat op 64 mb ofzo. Ik schakel gatherer en Recount uit en het zakt naar 24 mb. 40 mb WTF. Die addons blijven dus uit, tenzij ik ze nodig heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 14-09-2013 13:04 ]

• Jerry

Jerry

Who?

junglebeast schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:51:
Bij ons op het realm (Tura) valt het nog wel mee met de kills. Maar zal wel na zondag/maandag hoger zijn.
(@Jerry, ah Earthen Ring is ook nog niet echt op gang zie ik)
Op gang, heh. Wij zijn nog de enige serieus raidende guild op de server :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mektheb
Zeror schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:46:
[...]

Edit: LOL Zat even naar mijn geheugen gebruik van mijn addons te kijken. Zat op 64 mb ofzo. Ik schakel gatherer en Recount uit en het zakt naar 24 mb. 40 mb WTF. Die addons blijven dus uit, tenzij ik ze nodig heb.
Thanks ! ook echt blij mee

• Zeror
Waarom trap ik er iedere keer weer in om op drukke avonden naar Shrine te gaan. :( Zit iedere keer weer vast in een huge lag. De ruimte van shrine is gewoon veel te klein voor zoveel spelers. Zeker als er in dezelfde zone nog zo'n shrine zit.

Hearthstone maar weer op een rustige inn in Orgrimmar gezet. Scheelt wat lags. Teleport naar Honeydew Village is nu wel gunstiger met Timeless Isle.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 14-09-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft met dit soort patches vraag ik mij weer af waarom ik in godsnaam op een pvp server ben gaan spelen.

Quests op timeless isle zijn niet te doen als alliance omdat de horde massaal op de questgiver staan te aoe-en. En er is ook niet echt iets aan te doen, aangezien horde ook massaal in de meerderheid is. Volgens de statistieken 2:1 horde meerderheid, maar in-game eerder 4:1.

Ik heb uiteindelijk quests kunnen doen door Xrealm te groepen op een pve server :-(

En dan een blue post van Blizzard dat ze faction imbalance op pvp servers wel prima vinden, maar och och wat een drama als een gebied low population heeft ... Dan moet je onmiddelijk met CRZ volgepompt worden, zodat je die kut imbalance niet eens kan ontlopen door naar een rustiger gebied te gaan.

Gevolg is dat ik als alliance altijd en overal waar ik kom zwaar in de minderheid ben. Ik blijf nu gewoon op ragnaros, want de vorige server waarop ik speelde was dood en dat is nog erger. Maar ik heb wel flink de pest in een aantal mensen die bij de server switch perse een pvp server wilden en twee maanden later met zijn allen stopten met spelen. Had dan fijn je bek gehouden, dan hadden we nu op een pve server gezeten.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als mensen zo zielig zijn door continu te AoE'en bij NPC's zodat je niks kan oppakken/inleveren is dat gewoon abuse van de game. Mag je gewoon reporten volgens mij.

Edit: Zo mijn archeology bijna helemaal gemaxed vanavond. Wat een schijt profession is dat zeg. Onderweg nog wel de Fossilized pet binnengesleept, dat was dan wel weer leuk.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 15-09-2013 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zeror schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:46:
[...]

Gebruik skada ipv recount.

Overigens is het geneuzel in de marge qua geheugengebruik... ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
vhal schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:22:
[...]

Gebruik skada ipv recount.

Overigens is het geneuzel in de marge qua geheugengebruik... ;)
Ik ben eigenlijk tegen addons als Skada en Recount. Sommige spelers kunnen daar echt zo vreselijk over miepen. Mensen uit de groep gooien omdat ze net te weinig DPS doen. Of dat ze weten dat die mensen met weinig DPS ook jaagt op de gear die zij nodig hebben en dan omdat het een bedreiging is, maar uit de groep gooien. Achter dat soort praktijken sta ik absoluut niet. En ik merk dat dit nog steeds genoeg voorkomt.
Die dps meters moeten het spel uit, want ze verpesten veel. Net als het gemiep om gearscore (toen) en item lvl (nu). Sommige mensen hebben nog steeds het idee als iemand minder ilvl heeft als hunzelf dat die speler maar een n00b is.

Edit:
Nieuwe groundmount binnen. Samen met Zen Master Archaeologist.

Afbeeldingslocatie: http://www.warcraftmounts.com/images/skins/ridingsilithidtankskinarmoredblue.jpg

8)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 15-09-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Enige reden dat ik addons als recount heb draaien is om naderhand te achterhalen hoe iemand is dood gegaan. healing and dps boeit me weinig zolang de baas maar neer gaat :)

Ook wat pogingen gedaan op Endless tank mode in de proving grounds, doe nog iets goed fout, want ik kom niet voorbij ronde 9 xD

[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 15-09-2013 11:52 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik kijk meestal naar wat voor spells mensen gebruiken. Speciaal bij healers bijv. Kwam na een dag of 2 achter dat ik de beste glyph voor Rdruids was vergeten te nemen. :) Ik dacht al waarom is bij die gast de healing done zo groot van Efflorescence.

Maar ook inmiddels de eerste Flex raid ook achter de rug. Was een leuke, maar ook makkelijke, avond waar we alleen de puntjes op i moesten zetten op Sha. Geen loot natuurlijk, zo kennen we blizz weer. We hadden een overkill aan healers (7 op van de 22) bij ons en een paar dps die boven de 200k zaten.

Daarna nog met wat guildies in LFR gedoken. Heb daar als een 1 button healer gespeeld. Nou ja ook 1 keer een Wild Mushroom neerzetten voor Effl. Maar gewoon de hele tijd Wrath spammen. Kwam ongeveer tot 25k hps en 20k dps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net wederom proving grounds in gegaan, ronde 35 van de tank challenge werd me fataal (en door een domme fout).. in ieder geval nu m'n title :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Kan iemand mij blij maken met een scroll of resurrection?
PM me maar
This account is not eligible to use a Scroll of Resurrection.

The World of Warcraft account you selected doesn’t meet the qualifications to use a Scroll of Resurrection.

Reasons for this can include:

You may have already redeemed a Scroll of Resurrection on this World of Warcraft account.
This World of Warcraft account may not have been inactive for long enough to qualify for a Scroll of Resurrection.
You may have selected a World of Warcraft: Starter Edition account.
For more information, please read the Scroll of Resurrection FAQ.
schijnbaar kom ik daar niet meer voor in aanmerking 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door Thommmyy op 15-09-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mijn weekend kan niet meer stuk

Reins of the Onyxian Drake
Afbeeldingslocatie: http://media-azeroth.cursecdn.com/attachments/22/453/634951178373925514.jpg

2 top mounts in 1 weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Die dps meters moeten het spel uit, want ze verpesten veel.
Nog nooit problemen mee gehad, ze zijn juist handig (samen met combatlog parsing) om jezelf te verbeteren, dat er wat kinderen misbruik van maken is geen reden om het af te schaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 15-09-2013 13:57 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zeror schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:46:
[...]

Ik ben eigenlijk tegen addons als Skada en Recount. Sommige spelers kunnen daar echt zo vreselijk over miepen. Mensen uit de groep gooien omdat ze net te weinig DPS doen. Of dat ze weten dat die mensen met weinig DPS ook jaagt op de gear die zij nodig hebben en dan omdat het een bedreiging is, maar uit de groep gooien. Achter dat soort praktijken sta ik absoluut niet. En ik merk dat dit nog steeds genoeg voorkomt.
Die dps meters moeten het spel uit, want ze verpesten veel. Net als het gemiep om gearscore (toen) en item lvl (nu). Sommige mensen hebben nog steeds het idee als iemand minder ilvl heeft als hunzelf dat die speler maar een n00b is.
Skada biedt wel wat meer dan een simpele dps-meter. Daarnaast is het geen memoryhog als Recount. Ik vind het stukken makkelijker om te filteren hoeveel dmg een raid op een add heeft gedaan, deathlogs en andere meuk. Die praktijken waar jij het over hebt zal je ws. terugvinden in LFR ofzo. Meer een reden om je best te doen en niet in de eerste de beste raid te stappen met gare gear zonder gems enzo. Nu met de Timeless Isle is gear eigenlijk geen excuus meer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok stom vraagje misschien maar ik wil dus ook naar dat isle. Niet omdat ik zo graag wil, maar omdat ik daar pvp gear wil scoren van die world bosses. Nu had ik begrepen dat je via Chromie daar kan komen, ik heb echter geen panda flying op al m'n 90s en kan Chromie dus niet bereiken. Is het dan wel mogelijk om naar het isle gesummoned te worden? Of moet ik daarvoor eerst bij Chromie geweest te zijn?

edit:
ah ik zie dat je een flight point kan leren op 't isle. even iemand met two seater vragen voor een tripje naar chromie :)

[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 15-09-2013 21:04 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

speel nu al een tijdje bij een guild op Mazrigos. Echter, de boel is ingekakt, nog maar 7 actieve spelers, enige current content samen doen is er niet bij. Iemand advies voor een andere guild / Server? Ben Rogue, ilvl 514, casual speler. O ja, pve is de voorkeur....

Alvast bedankt

update: speel Alliance

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:53:
Allen,

speel nu al een tijdje bij een guild op Mazrigos. Echter, de boel is ingekakt, nog maar 7 actieve spelers, enige current content samen doen is er niet bij. Iemand advies voor een andere guild / Server? Ben Rogue, ilvl 514, casual speler. O ja, pve is de voorkeur....

Alvast bedankt

update: speel Alliance
Je zou kunnen kijken naar OpenRaid.eu. Die doen genoeg Flex Raids heb ik begrepen.

Goh wat zijn Head en Neck tokens toch zeldzaam. Heb tot nu toe alleen een plate head token gevonden.
Heb nog wel 2 alts waarmee ik de kistjes kan aflopen, maar toch. Wel veel ringen gevonden, dat dan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Leuke raid gehad vandaag, norushen in 1 keer neer nadat we tactics hadden veranderd.
Daarna sha of pride, 1e poging was even wat abilities aftasten. 2e keer een 0.6 % wipe :(
3e keer ging die neer :)

Nu bezig met oefenen op Galakras.. 1x zover gekregen dat we echt bij de boss aan kwamen.. maar toen ging net 1 van de npc's neer.. dus ja.. dat hielp niet echt ^^

Leuke raid tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
temp00 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:51:
Ok stom vraagje misschien maar ik wil dus ook naar dat isle. Niet omdat ik zo graag wil, maar omdat ik daar pvp gear wil scoren van die world bosses. Nu had ik begrepen dat je via Chromie daar kan komen, ik heb echter geen panda flying op al m'n 90s en kan Chromie dus niet bereiken. Is het dan wel mogelijk om naar het isle gesummoned te worden? Of moet ik daarvoor eerst bij Chromie geweest te zijn?

edit:
ah ik zie dat je een flight point kan leren op 't isle. even iemand met two seater vragen voor een tripje naar chromie :)
Je kan ook bij Chromie/lorewalker cho komen zonder fly mount. Bij shrine zit er een klein draakje. Die kan je daar naartoe brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond een interessante raid gehad. We raiden op donderdag, zondag en dinsdag 3 uur per avond. Deze week hebben we op donderdag 3½ uur gedaan en daarna stond de teller op 6/14, en vanavond hebben we zelfs 4 uur en 15 minuten geraid, met als resultaat de teller op 10/14. Die Dark Shamans vonden we vooraf op papier eng omdat iedereen ervoor waarschuwde dat het zoveel pijn deed, maar de eerste keer was al een 3%-wipe en de tweede keer was een vrij schone kill. Ook Nazgrim was een 2-shot en Malkorok had 3 tries nodig. Daarna gingen we door naar Spoils. Hectisch! :D We hebben wat rond zitten shufflen met onze raidgenoten om de DPS wat eerlijker te verdelen maar uiteindelijk hadden we na een paar uur een kill, met ons op hetzelfde moment óók dood. Het vreemde: we kregen VP, loot en bonus loot rolls, maar niemand in de raid had kill credit. Toen we dus weer naar binnen renden kregen we een popup dat we een raid in progress binnenliepen met 10/14 dood. Wij weer naar buiten, dungeon gereset, en jawel hoor: Spoils was weer up. Dezelfde teams genomen maar nog twee mensen van team verwisseld, de baas nog een keer gedaan en uiteindelijk gekilld mét achievement progress. En nóg een keer loot, VP en bonus rolls. :+

Wel netjes melding van gemaakt overigens, we zien wel of we onze loot mogen houden. Het ging ons puur om de achievement progress omdat we eindelijk weer meedoen met de topguilds op onze server.
Sabrac schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:21:
Nu bezig met oefenen op Galakras.. 1x zover gekregen dat we echt bij de boss aan kwamen.. maar toen ging net 1 van de npc's neer.. dus ja.. dat hielp niet echt ^^
Zorg dat je Galakras niet naar beneden haalt voordat je een rondje Proto Drake adds hebt gehad op de grond. Als die bijna neer zijn (maar in elk geval vóór de volgende wave) wil je de baas naar beneden hebben.

Wij hebben nog best lang gewiped op Galakras. We hadden prima tactics over wat te doen met de debuffs, maar uiteindelijk lukte het niet omdat de healers het niet konden bijbenen. Wat wél werkte was gewoon iedereen op een kluitje zetten en AoE healen door die vele stacks heen. Ging prima. :D Betekende wel dat je niet steeds vooraan mocht staan, want dan doen jouw stacks op den duur veel meer pijn dan die van de rest van de groep. :P

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 16-09-2013 02:25 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Met al die patch gekte zou een mens nog vergeten dat komende week het brewfest event weer start.
Hopelijk geraak ik dit jaar wel eens aan één van de mounts :D

Daarnaast ben ik ook benieuwd of de gratis trinkets al dan niet gebuffed zijn. Verleden jaar waren ze ilevel 470, dat steekt een beetje af tegen de gratis 496/535 trinkets van het loot eiland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Kapoen schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:14:
Met al die patch gekte zou een mens nog vergeten dat komende week het brewfest event weer start.
Hopelijk geraak ik dit jaar wel eens aan één van de mounts :D

Daarnaast ben ik ook benieuwd of de gratis trinkets al dan niet gebuffed zijn. Verleden jaar waren ze ilevel 470, dat steekt een beetje af tegen de gratis 496/535 trinkets van het loot eiland ;)
''Het looteiland'' was er een jaar geleden ook nog niet , dus enige vergelijking tussen beide is een beetje nutteloos.

Niet tegenstellende dat ToT droprates gebuffed zijn, zelfs met een alt zou ik nog niet eens wachten of farmen op een brewfest trinket ( die wss toch niet updaten voor de volgende xpac )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
als ze al gebuffed zijn dan zal eerder 490 worden, ik hoop voornamelijk dat ze die biermokken als wapens weer terug brengen.
Maar aan de andere kant op dit moment te veel te grinden, op mijn Alch ben ik aan farmen (bij de Tillers) + Transmuten voor de Engineer Pets & Mount, daarnaast wil ik meer pets op level 25 hebben de 115 die ik nu heb is nog niet genoeg :o, en ook nog minstensts 2-3k rep grinden. en dan komt ook de nieuwe raid as woensdag uit. genoeg te doen voor de aankomde 2 weeken.
zodra ik exalted ben met de nieuwe factie zal het bezoek aan isle wel stukken minder worden.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Weekendje voorbij en weer heel wat gedaan. Timeless isle is best leuk, heel wat coins gespaard, rare's gekilled, rep farmen, achievements halen. Op dit moment honored met shaoshao maar ga nog gaan voor exalted aangezien het best coole mount is. Ook 535 trinket gekocht voor 50k coins.

Daarna nog even met monk gespeeld en eindelijk level 90 gedinged 3de char! Dankzij tokens die ik spaarde op timeless isle meteen ilvl 481 kunnen geven dus wel cool. Meteen lfr in gedoken als tank en toen besefte ik eigenlijk hoe hard ik tanken wel niet haat in lfr en er voorlopig geen andere oplossing is dus ga ik wss dps worden.

Daarnaast zondag ook even lucky moment gehad, was bezig met wat vissen op timeless isle (lag een giant pool in vijver daar en wou men geluk even beproeven tussen het rare's farmen in). En Plots van ik de turtle mount! Ben ik al jaren achter aan het vissen en wanneer je het niet verwacht komt hij dan plots! Echt super coole mount alleen jammer dat hij zo traag is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Is dat die turtle mount die je ook kan gebruiken vanaf level 1 (met verse alts dus)? Leuk hebbedingetje allesinds ;)

@Katmi, idd het loot island was er toen niet, nu wel. Door de trinkets die we nu heel eenvoudig krijgen van het eiland zijn de brewfest trinkets bijna waardeloos. Misschien zijn ze nog nuttig voor klasses/specs die geen goede trinket van het eiland krijgen (bv. dps warriors).

Als ik mij niet vergis waren de necklaces van die undead/parfum boss reeds 480, dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Door het slecht functioneren van mijn internet verbinding thuis heb ik nog nauwelijks kunnen spelen op de Isle.. Wel een van die 4 bosses gekilled en een item naar 535 upgegrade. Voor de rest nog niet echt coins etc. kunnen farmen. Ook nog geen tijd gehad om een flexraid te proberen :(. Hoop dat het me nog lukt voor de reset want wil erg graag de flexraid zien!

Wel even brons gehaald op de DPS challenge... Niet impressive maar met 1k MS kon ik niet meer doen. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Dit weekend er weer eens keihard achter gekomen waarom mijn druid voornamelijk een profession alt is.
Met was spul van het eiland gekomen tot ilvl470 en even MSV LFR in. Maar hoger dan 35k dps kan ik gewoon niet komen....blijkbaar is feral niet mijn ding :P

Meestal ben ik altijd wel in staat om een class meester te worden of in ieder geval redelijk te kunne spelen maar feral....nee. Constant energy starved ....pfff
Mijn druid blijft dus lekker een profession alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Carthrax schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:01:
Dit weekend er weer eens keihard achter gekomen waarom mijn druid voornamelijk een profession alt is.
Met was spul van het eiland gekomen tot ilvl470 en even MSV LFR in. Maar hoger dan 35k dps kan ik gewoon niet komen....blijkbaar is feral niet mijn ding :P

Meestal ben ik altijd wel in staat om een class meester te worden of in ieder geval redelijk te kunne spelen maar feral....nee. Constant energy starved ....pfff
Mijn druid blijft dus lekker een profession alt.
Heb je een link naar je feral? Kan er wel even naar kijken om wat hints te geven. Met 470 ilvl zal 60k te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Sabrac schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:03:
[...]

Heb je een link naar je feral? Kan er wel even naar kijken om wat hints te geven. Met 470 ilvl zal 60k te doen zijn.
Ik heb hem alleen nog maar naar 90 gebracht en er nog verder niets mee gedaan. Alleen dus even wat spul van het eiland gehad maar ik heb nog niet gereforged, gemmed of enchant.
Ik zal daar nog eens wat tijd aan besteden want het levelen ervan was best leuk om te doen.

http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Carthor/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zie nu net pas dat ik dus SoO MOET doen op normal / flex voor de Ahead of the curve..

De rest boeide me niet zo,maar deze geeft een mount en die wil ik toch wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Mektheb schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:27:
Ik zie nu net pas dat ik dus SoO MOET doen op normal / flex voor de Ahead of the curve..

De rest boeide me niet zo,maar deze geeft een mount en die wil ik toch wel hebben
Ik ook zou graag willen raiden en de Flexraid schept daar mogelijkheden voor... Het feit dat ik de Ahead of the Curve van ToT niet hebt stoort me!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeless Isle heb ik inmiddels wel weer gezien. Je bent daar meer dood dan levend, Corpse runnen of wachten op een res van de spirit healer is geen leuke gameplay; dus laat maar.

Vanavond SoO normal, we zijn er een half uurtje geweest en dat was goed voor twee bosses dood. Ben benieuwd wat het wordt met een volle 3 uur raid.

(overigens alle alts op 490+ dus of ze kunnen SoE LFR al in, of ze hebben nog 1 of twee ToT LFR items nodig.)
Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.