In ieder geval heb je al 1 van de betere glyphs en de "theoretisch" beste spec. Echter voor een beginnende feral kan deze te lastig zijn en een dps loss zijn. Met heart of the wild heb je een een makkelijkere rotatie en het verschil met DoC is minimaal.Carthrax schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:24:
[...]
Ik heb hem alleen nog maar naar 90 gebracht en er nog verder niets mee gedaan. Alleen dus even wat spul van het eiland gehad maar ik heb nog niet gereforged, gemmed of enchant.
Ik zal daar nog eens wat tijd aan besteden want het levelen ervan was best leuk om te doen.
http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Carthor/advanced
Verder ja. Gems en enchants missen. Teveel hit en expertise.
Daarnaast een paar pointers
Savare roar altijd actief houden.
Rip en rake op de boss. Ferocious bite zul je niet genoeg energy voor hebben op dat ilvl. Later zul je deze meer en meer in je rotatie verwerken.
Mangle en shred zijn beide goede combo generators. Mangle is minder dmg per energy maar meer combo points. En je hoeft niet per se achter de boss te staan. Shred heeft alleen vorkeur tijdens berserk.
Probeer berserk en tigers fury met elkaar te combineren. Denk dat je hiermee al best ver komt.
Beetje lastig een heel verhaal op de telefoon te typen.
Edit: omen of clarity gebruiken om trash te doen. Aoe bleed die zelfs single target erg sterk is
[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 16-09-2013 11:42 ]