Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Hairball schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:32:
Hey. Ik en mijn vrouw hebben maar besloten om weer eens WoW te gaan spelen en we hebben MoP aangeschaft. Ligt het aan mij of zijn de servers heel heel erg leeg?

Helaas moest ik constateren dat ik, ondanks de aanwezigheid van een authenticator al mijn gear en goud kwijt was. Daarnaast ook de guild die ik als banking guild had.

Zijn er mensen hier die zo vriendelijk willen zijn om een character op Bronze Dragonflight/Alliance aan te maken en even ons guild charter te ondertekenen? Het is vrij moeilijk om dit voor elkaar te krijgen ingame.
Ik en mijn vrouw zouden het erg op prijs stellen.
Niks wat een GM voor je kan betekenen?

En ik kan er wel een toon aanmaken, welk ras is het makkelijkst voor je en wie moet ik aanspreken?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
Vae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:41:
[...]
Mooi!

Zo te zien is er meer animo dan de benodigde 5 personen. Misschien kunnen we meerdere runs doen zodat ook alts aan bod komen. Heb zelf een DPS en Tank

Omdat je gear terug geschaald wordt naar ilvl 463 gaat het puur om skill en kunde. Ik begreep dat procs van trinkets wel blijven alleen dan de geschaalde variant. Is dit ook zo voor de Epic Cloak?
Ik raad je ten zeerste aan om de tank een Battle Horn te laten halen. Ik heb zelf alleen Scholomance gedaan, en hier komt die zeer goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Er is al aangegeven dat er heel waarschijnlijk een extra content patch komt tussen de huidige en de nieuwe expansion. Deze zal waarschijnlijk gaan over hoe het verder moet met het verhaal nu en een link tussen de huidige en nieuwe expansion moeten vormen. Mss komt er idd een nieuwe raid uit zoals the ruby sanctum om spelers nog een beetje bezig te houden want nog een jaar wachten zal idd lang worden.

Blizzard werkt normaal op dit moment met 2 teams die elk afzonderlijk aan content werken. Het team van path 5.4 is normaal voor release gestart met uittekenen van expansion, terwijl het andere team al bezig zou moeten zijn met patch 5.5 (of wat er tussen ligt).

Een andere piste is ook aangezien heel wat mensen van titan gehaald zijn wegens het herbekijken van het hele project zou het kunnen dat hier mensen al eerder samen met het 5.3 team al bezig waren aan de expansion en er zo heel snel een beta test zou kunnen aankomen.

Vrijdag zullen we meer weten, ik tel alvast af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
medennis schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:57:
[...]

Ik raad je ten zeerste aan om de tank een Battle Horn te laten halen. Ik heb zelf alleen Scholomance gedaan, en hier komt die zeer goed van pas.
Dit meen je niet :O! Deze heb ik een tijd in mijn bag gehad, vrijwel nutteloos voor mij eigenlijk. Heb geen idee hoe ik hier aan kwam. Heb hem tijdens het opruimen van mijn bank en bags maar weg gegooid.

Die had dus mooi van pas gekomen als ik CM ging doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:24:
[...]

Dit meen je niet :O! Deze heb ik een tijd in mijn bag gehad, vrijwel nutteloos voor mij eigenlijk. Heb geen idee hoe ik hier aan kwam. Heb hem tijdens het opruimen van mijn bank en bags maar weg gegooid.

Ticket maken, krijg je hem terug ;) kost je alleen wat gold dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:24:
[...]

Ik weet niet of je op een drukke realm speelt maar bij mij is er amper competitie rondom rares in Pandaria zelf, Je kunt hem anders altijd opnieuw halen als je geen ticket wil/kunt indienen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En voor de gold run voor heroic's ben ik altijd wel in, heb je me al in je friendslist ?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:43:
En voor de gold run voor heroic's ben ik altijd wel in, heb je me al in je friendslist ?>
Yup, ik heb je al in mn friends list. Wij hebben namelijk een keer een poging gedaan voor die FL achievements ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:47:
[...]

Yup, ik heb je al in mn friends list. Wij hebben namelijk een keer een poging gedaan voor die FL achievements ;)
The horror xD, heb inmiddels al in 2 andere groepen gezeten na onze en nog niet :(

Ik ga straks gewoon mensen 5k per persoon betalen voor die ene achievment ofzo, word het echt zat

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:52:
[...]

The horror xD, heb inmiddels al in 2 andere groepen gezeten na onze en nog niet :(

Ik ga straks gewoon mensen 5k per persoon betalen voor die ene achievment ofzo, word het echt zat
welke achievement bedoel je? Had zelf relatief weinig problemen met de meta (heb hem gehaald tijdens 5.3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
medennis schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:01:
[...]

welke achievement bedoel je? Had zelf relatief weinig problemen met de meta (heb hem gehaald tijdens 5.3).
Ik heb ook geen moeite met de achievements, verre van zelfs heb zoals die van Alyrazor met ale 4 de opties tegelijk gedaan etc.

Maar de die ik nog moet is : Only the Penitent...
En het probleem ermee is, dat de meeste mensen of het niet vol houden tot je bij hem ben ( want altijd willen mensen de achievments doen maar dat duurt te lang en dan valt de groep dood als je bijna bij hem ben )
Of je bent er eindelijk en mensen doen het 5x fout en je hebt 5x moeten resetten en dus kan je de instance niet in vanwege : entered to many instances recently blablabla
Wat helaas ook weer gelijk staat aan een disband. :(

Firelands = Cursed :(
Netozals nooit iemand Throne of 4 Winds wou doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:05:
[...]

Ik heb ook geen moeite met de achievements, verre van zelfs heb zoals die van Alyrazor met ale 4 de opties tegelijk gedaan etc.

Maar de die ik nog moet is : Only the Penitent...
En het probleem ermee is, dat de meeste mensen of het niet vol houden tot je bij hem ben ( want altijd willen mensen de achievments doen maar dat duurt te lang en dan valt de groep dood als je bijna bij hem ben )
Of je bent er eindelijk en mensen doen het 5x fout en je hebt 5x moeten resetten en dus kan je de instance niet in vanwege : entered to many instances recently blablabla
Wat helaas ook weer gelijk staat aan een disband. :(

Firelands = Cursed :(
Netozals nooit iemand Throne of 4 Winds wou doen ;)
Heb zelf die achievement gedaan met 3 guildies, ging redelijk goed destijds. Speel je Horde of Alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
medennis schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:17:
[...]

Heb zelf die achievement gedaan met 3 guildies, ging redelijk goed destijds. Speel je Horde of Alliance?
Horde, maar hoe met 3 ?, want je hebt er toch minimaal 6 nodig 3 elke kant ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:17:
[...]

Horde, maar hoe met 3 ?, want je hebt er toch minimaal 6 nodig 3 elke kant ?.
oh sorry ja, ik wist het niet meer zeker en dacht dat we het met zn vieren deden. is al weer een paar maanden geleden. Ik zou je best willen helpen maar speel zelf helaas alliance :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
medennis schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:19:
[...]

oh sorry ja, ik wist het niet meer zeker en dacht dat we het met zn vieren deden. is al weer een paar maanden geleden. Ik zou je best willen helpen maar speel zelf helaas alliance :/
Ah helaas, toch bedankt voor het meedenken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Kapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:58:
Cooking is wel sterk vereenvoudigd dankzij de Tillers faction, als ik mij niet vergis kan je er gewoon cooking levellen door er gold tegenaan te gooien.
Klopt, de benodigde ingredients haal je bij de vendor naast de quest giver. Sneller naar 550 kun je bijna niet :).

Daarna moet je 'way of the wok / steamer / oven / fryer / etc' doen om naar 600 te levellen.
Hier zul je ook voor moeten farmen en/of ingrediënten kopen op de auction house.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
troyk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:23:
[...]

Klopt, de benodigde ingredients haal je bij de vendor naast de quest giver. Sneller naar 550 kun je bijna niet :).

Daarna moet je 'way of the wok / steamer / oven / fryer / etc' doen om naar 600 te levellen.
Hier zul je ook voor moeten farmen en/of ingrediënten kopen op de auction house.
En als ik mij nog eens niet vergis kan je binnenkort ook nog profiteren van het Thanksgiving event om cooking te boosten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:07:
[...]

En als ik mij nog eens niet vergis kan je binnenkort ook nog profiteren van het Thanksgiving event om cooking te boosten.
juist goeie tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens mij kun je daarmee niet verder boosten dan 550. Sterker nog, volgens mij kom je niet verder dan 300 of 375 of iets dergelijks.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dan nog krijg je 300/375/... punten quasi gratis, altijd meegenomen denk ik :)

Blizzard zou die world events/holidays toch eens fatsoenlijk moeten updaten zodat ze echt bij tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Nieuwe models of welk verhaal ze gebruiken voor een volgende xpac maakt me persoonlijk weinig uit.

Wat me wel uitmaakt is nieuwe content (raids, instances, whatever :D) Ik hoop dat er nog een extra raidje uitgeperst gaat worden, dan is er weer iets om naar uit te kijken!

@ Hmr en de frost(mane)mage *see what i did there?*: Dude is altijd druk, ik zou gewoon een apply maken: dude.nitsuj.eu!

Wij hebben gister trouwens Siegecrafter relatief makkelijk gekilled. Klaxxi kwamen we niet voorbij de laatste 3. Vooral switchen naar de Amber en tanks in leven houden ging niet altijd goed.

Doen jullie het met 2 of 3 healers? En wat is ongeveer de output van deze healers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Zie http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=3467&e=4110 voor 3 healing kill, maar vraag niet hoe :p

Groot deel van de fight lagen de healers (en ranged dps) op de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ik vermoed een april/mei release. Ook om te kunnen concurreren met ESO. Wildstar en EQN.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

hulkie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:55:
Nieuwe models of welk verhaal ze gebruiken voor een volgende xpac maakt me persoonlijk weinig uit.

Wat me wel uitmaakt is nieuwe content (raids, instances, whatever :D) Ik hoop dat er nog een extra raidje uitgeperst gaat worden, dan is er weer iets om naar uit te kijken!

@ Hmr en de frost(mane)mage *see what i did there?*: Dude is altijd druk, ik zou gewoon een apply maken: dude.nitsuj.eu!

Wij hebben gister trouwens Siegecrafter relatief makkelijk gekilled. Klaxxi kwamen we niet voorbij de laatste 3. Vooral switchen naar de Amber en tanks in leven houden ging niet altijd goed.

Doen jullie het met 2 of 3 healers? En wat is ongeveer de output van deze healers?
Bij mij zou het enkel gaan om een social plekje :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:09:
[...]

Bij mij zou het enkel gaan om een social plekje :)
So tempting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:05:
Zie http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=3467&e=4110 voor 3 healing kill, maar vraag niet hoe :p

Groot deel van de fight lagen de healers (en ranged dps) op de grond...
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met zo weinig dps toch op tijd de Amber neer te krijgen en andere healing abilities te overkomen?

Bij ons zijn twee dpsers te sloom met switchen (naar blood en amber) zie ik aan de logs. Maar ons gevecht duurt 5 minuten om de eerste 6 om te leggen, bij 7,8,9 gaat iedereen uberhaupt neer. Misschien hebben we met betere focus en een healertje extra meer rust in de tent!

@ Hmr: voor social moet je ook een apply maken. Geen hele strenge procedure trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:33:
[...]

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om met zo weinig dps toch op tijd de Amber neer te krijgen en andere healing abilities te overkomen?

Bij ons zijn twee dpsers te sloom met switchen (naar blood en amber) zie ik aan de logs. Maar ons gevecht duurt 5 minuten om de eerste 6 om te leggen, bij 7,8,9 gaat iedereen uberhaupt neer. Misschien hebben we met betere focus en een healertje extra meer rust in de tent!

@ Hmr: voor social moet je ook een apply maken. Geen hele strenge procedure trouwens!
Degenen die wel overeind blijven staan zijn vrij goed :p Maar dit was inderdaad niet echt een normale try, al leverde het dus wel een kill op.

Wij doen de Amber maar 1x. Die boss killen we meteen als ie komt. Toen stonden volgens mij nog wel 4 dps overeind. Beetje burst op de amber na instant target switch en gaat vrij soepel neer.

Dit was onze eerste kill: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=5871&e=6397

[ Voor 6% gewijzigd door IntToStr op 05-11-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:43:
[...]

Degenen die wel overeind blijven staan zijn vrij goed :p Maar dit was inderdaad niet echt een normale try, al leverde het dus wel een kill op.

Wij doen de Amber maar 1x. Die boss killen we meteen als ie komt. Toen stonden volgens mij nog wel 4 dps overeind. Beetje burst op de amber na instant target switch en gaat vrij soepel neer.

Dit was onze eerste kill: http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=5871&e=6397
Dank voor de link! Onze dps ligt een stuk hoger als bij jullie eerste kill. Ook als we met 3 healers gaan. Kortom, mensen moeten leren target swappen. RNG halen we weg door die extra healer. :)

Maargoed, op zijn vroegst zondag dus!

PS. Jullie Siegecrafter kill is wel echt een heel stuk sneller als onze eerste gister!

[ Voor 5% gewijzigd door hulkie op 05-11-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Nog een logje van ons: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=9180&e=9658

Wij gebruiken 3 healers. eerst killen we Rik'kal zodat we snel die scorpion buff op een DPS krijgen en we geen last hebben van parasites. We killen hem zo snel dat we de eerste bloods niet hoeven killen maar alleen hoeven slowen. Tegen de tijd dat ze bij de baas komen wordt die toch nét naar full geheald omdat Rik'kal neergaat. :P Daarna killen we Skeer om te zorgen dat we geen bloods meer krijgen. Intussen moeten we een setje bloods killen, maar dat is geen probleem. Op dat moment spawnt Korven, die we dan maar meteen killen om van die Amber of te zijn. Daarmee heb je te meeste dingen die een snelle target switch nodig hebben weg en kun je de rest van de fight rustig adem halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y5NLYqb.jpg

Corgi's confirmed! :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023

Daar hadden we de eerste aantal pulls ook wat problemen mee, zelfs met maar 2 healers (en 1 healer die dan even dps specced). Vandaar dat als de Amber boss komt we steeds (als ik me niet vergis) de ranged dps op Locust zetten tot 50% en de Mellee dps op het killtarget (In deze volgorde: Rik’kal the Dissector, Skeer the Bloodseeker, Hisek the Swarmkeeper, Korven the Prime, Xaril the Poisoned Mind, Kaz’tik the Manipulator, Iyyokuk the Lucid, Ka’roz the Locust, Kil’ruk the Wind-Reaver). Als je dat doet fop je de amber zeg maar en gaat ie op een ander target dan het killtarget (Locust in dit geval), waardoor je niet met de amber rekening hoeft te houden en gewoon 1 voor 1 de bosses neer kan maaien. Dit doen we dan 2 keer voordat we de amberboss killen en daar dus geen rekening meer moeten houden.

Vreemd eigenlijk dat jullie wipen bij de laatste 3 bosses, aangezien het normaal steeds gemakkelijker wordt om met de mechanics om te gaan. Zondag hebben we de laatste 3 bosses gedaan met nog 5 man in leven, niet onze mooiste kill dus, maar goed een kill is een kill :)
Vanavond nog 2 uur op Garrosh en eigenlijk zou ie toch wel eens neer moeten gaan. 15% op zondag, dus ik heb er vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Iemand nog tips voor Garrosh?
Ik zie logs van andere guilds waarin de boss rond de 10 minuten al ligt, terwijll wij hem na 10 minuten nog niet eens op 40% hebben. Is dit een lack of DPS?

Normaalgesproken hebben we één ranged die zorgt dat het wapen kapot gaat, zodat we telkens heen en weer kunnen blijven lopen.

Setup: 2 tanks, 3 healers en de rest DPS.

Logje: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=7287&e=7908

[ Voor 5% gewijzigd door Brainscrewer op 05-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Haha als Corgi's speelbaar worden dan sub ik for life 8)
YouTube: Corgi Stampede

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Normaal zeg ik eerst zien dan geloven maar dit ziet er toch wel erg legit uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:18:
[...]

Normaal zeg ik eerst zien dan geloven maar dit ziet er toch wel erg legit uit :o
source:
http://www.reddit.com/r/w...ke_leaks_with_a_grain_of/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik had het een stukje terug ook al gevraagd, maar zijn er twee vriendelijk tweakers die een karakter aan willen maken op Bronze Dragonflight om een guild charter te tekenen? Ik ben al drie dagen bezig om de handtekeningen te krijgen, maar niemand helpt.

Het zou mij en mijn vrouw erg blij maken en het kost je maar een paar minuten.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Laatst online: 14-09 08:53
@hairball horde of alliance? En wie moet ik whisperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Alliance en ik ga NU online met hairballnl (maak een human aan da's makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

zal je ook wel ff helpen :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Geweldig.!! Bedankt voor de moeite. De guild is gemaakt!

[ Voor 67% gewijzigd door Ofthewell op 05-11-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Woohooo, en weer geen str 2hander in een volle SoO clear... echt, soms wordt je er moedeloos van.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
So long, farewell, Auf wiedersehen, good night, I hate to go and leave this pretty sight.

Want daar lag Garrosh dan. Na 4 weken, en op de 6de try van de avond was het zover. Een aantal stomme wipes en 1 keer bijna tot phase 3 gekomen gingen dus onze kill nog vooraf, maar na zo'n anderhalf uur stonden we alweer buiten. Onze Holy Paladin die nog een HoF LFR (!) main hand had heeft die maar even door een van de heirlooms kunnen vervangen, en ook onze Lock heeft de staff heirloom gekregen. Zelf won ik het token en loop ik nu éindelijk rond in 4 set, en heb ik mijn laatste 2 ToT items kunnen vervangen :D (559 ilevel!)

Kortom een leuke avond gehad, en donderdag gaan we dus van start met Heroics, deze week hopelijk Immerseus en Protectors, al vrees ik wel een beetje voor Protectors. Maar goed we zien wel! :+

Logs van gisteren (Eerste paar tries was ik WoL vergeten :$ :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
@Jim: Gz! :D Wij gaan vanavond voor de kill! Heb ons forum vol gezet met allerlei tips dus hopelijk doet iedereen daar ook iets mee...

@hulkie: dit was onze soepelste/recentste Siegecrafter kill: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=2706&e=2927. De reden dat het mogelijk sneller is dan jullie is dat wij solo belt duty doen. Bij onze eerste kill was ik de enige die solo de belt deed, maar bij deze kill ook onze elemental shaman, dus veel hogere dps op boss voor de rest. Ik heb maar 2 belts hoeven lopen. Met 2 healers gaat het uiteraard nog sneller. Enige jammere aan belt duty is dat je nooit een goede ranking zal halen :p

Zelf gisteren via openraid ToT heroic gedaan. T/m Twin Consorts heroic gekomen. Daarna werd het toch echt te laat + wat connection issues aan mijn kant. Helaas dus niet de andere 2 ook neer. Hopelijk kan ik dat ooit nog een keer afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@Jim: Gefeliciteerd man, lekker bezig! Voor wat betreft het wipen met 3 bosses left. Op dat moment waren we elke keer met 1 tank, dat doet gewoon veel auw. Maar deze reset hebben we de fight al gezien, dus zou hij neer moeten kunnen gaan. :)

@ Brainscrewer: Ik begreep dat het een 2 heal fight is, of vergis ik me hier?

Vanavond is het weer tijd voor een verse raid. Zal mijn Immerseus trinket dan eindelijk eens droppen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
hulkie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:55:

Wij hebben het zondag met 2 healers gedaan. Logs zijn nog wel terug te vinden denk ik (kan vanaf hier niet linken). Benodigde output was niet indrukwekkend hoog imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
hulkie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:04:
[...]
@ Brainscrewer: Ik begreep dat het een 2 heal fight is, of vergis ik me hier?

[...]
We werken zelf nog aan progression maar uit persoonlijke ervaring blijkt dat we met 2-healen verder komen. Toen we met 2/3/5 gingen kwam het nog een aantal keer voor dat de tanks afgemaakt werden omdat de adds té sterk werden door die Warsong en niet optijd dood waren (we nuken de adds en laten de iron star dan die dingen afmaken).

Toen we de avond erna naar 2/2/6 wisselden (wat we nu dus telkens doen) zijn we tot 22% op phase 2 gekomen. Deze poging werd mooi afgerond doordat Garrosh zijn Empowered Whirling Corruption ging gebruiken en de RL riep dat iedereen zo ver mogelijk moest verspreiden, met als gevolg dat iedereen uit healing range liep en dus een groot deel van ons team dood ging :+ .

Zelf heb ik er vertrouwen in dat het te 2-healen zou zijn als onze holy pally wat beter gegeared zou zijn. Onze disco priest zit op 560 en de holy pally nog maar op 542... het is dan ook een alt maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:02:
@Jim: Gz! :D Wij gaan vanavond voor de kill! Heb ons forum vol gezet met allerlei tips dus hopelijk doet iedereen daar ook iets mee...
Goh, eigenlijk is het gewoon ervaring op doen en dan de nummers zo hoog mogelijk leggen. Zo moesten we op de laatste tries de eerste wave van adds nog niet eens meer door de Iron Star laten gehit worden, gewoon doordat onze AoE burst dps zo hoog ligt (Onze Enh. Shammy haalt daar 850k+ dps, dus dat helpt altijd :)) en dat is dan nog zonder BL ook, omdat onze DPS zo hoog lag dat als we in phase 3 geraakten we nog steeds 2 min op de Sated debuff hadden 8)7 Vandaar dat toen we in phase 3 kwamen het eigenlijk een beetje faceroll was, BL poppen, met adds dealen, CDs poppen voor Whirling Corruption en GG. Je moet gewoon een tactiek vinden die voor jullie werkt en eigenlijk (ondanks dat wij er zeer lang over gedaan hebben) is het dan nog niet eens zo'n moeilijk gevecht :+
Zelf gisteren via openraid ToT heroic gedaan. T/m Twin Consorts heroic gekomen. Daarna werd het toch echt te laat + wat connection issues aan mijn kant. Helaas dus niet de andere 2 ook neer. Hopelijk kan ik dat ooit nog een keer afronden.
Heb afgelopen weekend ook de overige HC kills die ik nog niet had (DA, LS en Ra Den) binnengehaald met een OR groep, was eigenlijk best simpel, vooral Ra Den. DA zorgde nog wat voor problemen met Zerg Strat, maar dat is gewoon oefenen op positioning. Ra Den was overigens One Shot, maar er was iemand dood gegaan dus geen achievement :( Nu nog een keer CMs doen, SoO afwerken (hopen dat Paragons eindelijk eens showed op Armory) en m'n achievementfarm doorzetten, Armory begint eindelijk op iets mooi te lijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zojuist accepted in de guild van Hulkie. Vanavond of vanmiddag even een character overgooien :) maar weet nog niet psies welke:

http://eu.battle.net/wow/...ragonblight/Parizhealton/
http://eu.battle.net/wow/en/character/dragonblight/lockheed/
http://eu.battle.net/wow/...dragonblight/Kimjongskill

Of toch mijn monk....maar dan moet ik wel weer meer betalen.. denk dat het mijn priest wordt al moet ik die nog wel gearen.. ik weet het niet :) wouter, help!

[ Voor 64% gewijzigd door hmr op 06-11-2013 14:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ik vraag mij sowieso af of er geen fillerraid komt totdat de komende expansion gereleased wordt. SoO begint al weer saaitjes te worden. Maarja, ik raid alleen maar flex en heb wel aardig wat items uit deze moeilijkheid. Wellicht dat HC raiders hier anders in staan maar ik zie het niet echt zitten om nog een half jaar in SoO rond te lopen.

Misschien moet ik toch maar weer 'echt' gaan raiden maar met 4 raiding hunters wordt het allemaal wel lastig :+ En voor de rest zijn er geen 25M raidingguilds op onze server.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Gister op mijn pala tank met ilvl 518 atm LFR maar in gedoken. Vanaf Immerseus tot Thok eigenlijks alleen maar een clean run zonder wipes gehad! Ik denk dat ik het daar best had getroffen. De problemen begonnen eigenlijks op Thok. Nieuwe group, en natuurlijk had ik door die clean sweep er veel vertrouwen bij. WRONG! 1st try had iemand een cage al geopend tijdens de eerste fixate van thok... Healing was opzich prima maar het was zo jammer dat mensen niet wisten wat ze moesten doen... aan het end was de helft van de dps dood en hadden we gewoon te kort om Thok te kunnen killen. Toen hebben ik en een healer de tijd genomen om de tactics uit te leggen. Op de 3de try was hij eindelijk down! Verder 1 wipe op Blackfuse en 2 op Paragons. Opzich niet de meest nare ervaaring aangezien ik tot zover een best makkelijke run heb gehad. Het echte probleem begon pas op Garrosh, ik heb zoon gevoel dat door de verschillende phases mensen soms gewoon geen idee meer hebben wat ze moeten doen. Ik zal er niet te diep op ingaan maar na 6x een wipe te hebben gehad heb ik de hoop maar opgegeven.. Vandaag reset! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
vhal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:03:
Ik vraag mij sowieso af of er geen fillerraid komt totdat de komende expansion gereleased wordt. SoO begint al weer saaitjes te worden. Maarja, ik raid alleen maar flex en heb wel aardig wat items uit deze moeilijkheid. Wellicht dat HC raiders hier anders in staan maar ik zie het niet echt zitten om nog een half jaar in SoO rond te lopen.

Misschien moet ik toch maar weer 'echt' gaan raiden maar met 4 raiding hunters wordt het allemaal wel lastig :+ En voor de rest zijn er geen 25M raidingguilds op onze server.
Zoals ik gisteren reeds zei: een 'SoS patch' komt er wel vermoed ik. Stel dat Blizz binnen enkele dagen een nieuwe xpac aankondigt op Blizzcon, dan zal het nog x maanden duren eer de beta van start gaat. De beta zelf moet ook nog x maanden rijpen.

Daarnaast komt volgend jaar ook nog de xpac voor diablo 3 uit, dus ik ga er vanuit dat Blizz deze release niet in de weg wil zitten. Dus als ik een gokje mag wagen zijn we op z'n minst nog tot de volgende zomer zoet met pandabeertjes.

*edit* en na het submitten van deze post heb ik ineens zin in zure beertjes *doh*

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 06-11-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Deze reset van 8/14 naar 10/14 gegaan.
Eeen aantal stomme whipes op spoiles in de eerste kamer, maar toen we eindelijk in de tweede kamer was de tweede try een kill.

Echter, Thok is een ander verhaal. Een healer die liep te "spacen" (liep elke keer recht naar Thok toe ipv kiten), dispelling die niet echt goed liep etc. Zijn gekomen tot 49% maar nooit de tweede transitie gehaald omdat links en rechts iedereen omviel. Vandaag gaan we geen reset uitvoeren maar proberen te progressen op thok. Ben benieuwd hoe het zal gaan, hopelijk is focus beter dan gisteren.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als links en rechts mensen omvallen....staan jullie wel allemaal gegroepeerd op één plek? Zodra de healers het niet meer bijhouden trigger je dan de phase switch. Het is bijna onmogelijk om dat in goeie banen te leiden als je niet gegroupt bent, en tegelijkertijd is het ook bijna onmogelijk om mensen te verliezen als je allemaal op elkaar staat. ;)
Kapoen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:58:
[...]

Zoals ik gisteren reeds zei: een 'SoS patch' komt er wel vermoed ik. Stel dat Blizz binnen enkele dagen een nieuwe xpac aankondigt op Blizzcon, dan zal het nog x maanden duren eer de beta van start gaat. De beta zelf moet ook nog x maanden rijpen.

Daarnaast komt volgend jaar ook nog de xpac voor diablo 3 uit, dus ik ga er vanuit dat Blizz deze release niet in de weg wil zitten. Dus als ik een gokje mag wagen zijn we op z'n minst nog tot de volgende zomer zoet met pandabeertjes.
Ik betwijfel het. We gaan geen nieuwe raid krijgen, want dat heeft Ghostcrawler al meteen gezegd toen hij het voor het eerst over de 5.5-patch had. Ze gaan ons ook niet nóg een keer een jaar lang opzadelen met dezelfde raid, dat hebben ze met WotLK en ICC wel geleerd. Ik denk dat ze vrij snel na de aankondiging van de nieuwe expansion al met een beta gaan komen. Ik denk dat ze mikken op maart of april als releasemaand.

[ Voor 59% gewijzigd door NMe op 06-11-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ hmr: ik denk dat een lock of een priest beter zal passen in de guild als je hunter. Priest is denk ik het meest veelzijdig omdat je dan kan healen en dpsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Aangezien ik morgen en overmorgen vrij heb was ik van plan om wat achievement runs op te zetten om nog wat meer achievementpoints binnen te halen. Het zou gaan om: ICC (25 man) meta achievements (+ verder werken aan de Shadowmourne questline, no worries zit nog niet bij de shards), FL meta achievements, DS meta achievements, Ulduar (25 man) OFF-meta achievements, en nog veel meer van dat goeds (misschien nog wat transmog/mount runs).

Heb morgenavond wel raid, maar ben voor de rest dus wel vrij. Als er geïnteresseerden zijn, altijd welkom, er wordt niet gekeken naar gear, dus gewoon meekomen!

(Het is overigens HORDE side, heb jammer genoeg nog geen level 90 Alliance :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wohoo, eindelijk Garrosh neergehaald, totaal iets van 19 pogingen voor nodig gehad :) het was een beetje een chaotische kill, met een pug, maar goed. it's finally done :D

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:03:
Wohoo, eindelijk Garrosh neergehaald, totaal iets van 19 pogingen voor nodig gehad :) het was een beetje een chaotische kill, met een pug, maar goed. it's finally done :D
Gz!

Bij ons was het helaas een redelijke faalavond. Voor 2 healing gegaan, maar wel 1 healer die als offspec dps ging voor als we terug moesten vallen naar 3 healers en nog een offspec dps. Maar bijna elke try ging er iemand door iets stom simpels als Iron Star dood :S Echt niet normaal. Best frustrerend. (Ok, ik ook 1 keer, scherm bleef vast hangen, ja echt :P)

Maar goed, voor zondag maar hopen op 6 main spec dps met ilvl > 550, al is dat soms hard zoeken.

Gelukkig had de mage eens een keer geluk. Warforged head van Ordos en tier hands van Celestials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:02:
Aangezien ik morgen en overmorgen vrij heb was ik van plan om wat achievement runs op te zetten om nog wat meer achievementpoints binnen te halen. Het zou gaan om: ICC (25 man) meta achievements (+ verder werken aan de Shadowmourne questline, no worries zit nog niet bij de shards), FL meta achievements, DS meta achievements, Ulduar (25 man) OFF-meta achievements, en nog veel meer van dat goeds (misschien nog wat transmog/mount runs).

Heb morgenavond wel raid, maar ben voor de rest dus wel vrij. Als er geïnteresseerden zijn, altijd welkom, er wordt niet gekeken naar gear, dus gewoon meekomen!

(Het is overigens HORDE side, heb jammer genoeg nog geen level 90 Alliance :))
Vrijdag avond een optie om te beginnen ?, wil graag mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Gisteravond eindelijk na 3 van de 4 mogelijkheden qua raid dungeons de Titan Runestones bij elkaar. Daarna de dps test gedaan en hoera een cloak! Naar de Timeless Isle gevlogen en nu rondgluren voor een groep die de celestials wil doen. Bijna een eind aan die ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:55:
Gisteravond eindelijk na 3 van de 4 mogelijkheden qua raid dungeons de Titan Runestones bij elkaar. Daarna de dps test gedaan en hoera een cloak! Naar de Timeless Isle gevlogen en nu rondgluren voor een groep die de celestials wil doen. Bijna een eind aan die ellende.
Ikke heb gistere de 1e wing van SoO gedaan in LFR.

Alle bosses dropte voor mij tot nu toe zo'n ding waar ik er 20 van nodig heb in totaal.
Nu nog 6 te gaan.

Dus ik hoop binnenkort toch voor die titan runestones te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:37:
@ hmr: ik denk dat een lock of een priest beter zal passen in de guild als je hunter. Priest is denk ik het meest veelzijdig omdat je dan kan healen en dpsen. :)
Vannacht mijn priest overgezet toen ik - eindelijk - thuiskwam van werk. Vandaag en morgen weer erg druk maar zodra ik kan zal ik meteen een officer whisperen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Als een soort 'noob' heb ik even een korte vraag en/of opmerking aan de pro's. Ik heb nu eindelijk mijn Brewmaster monk op level 90. Hier voor heb ik ooit een Warrior naar level 90 gebracht maar daarna nooit meer gespeeld. Dit keer wil ik met mijn Brewmaster echt alles uit het spel halen en dus ook gaan raiden want dat heb ik eerder nog nooit gedaan.

Alle normal dungeons heb ik zonder klachten over mijn tanken redelijk doorgespeeld, ik had me goed ingelezen op noxxic & icyveins dus kende mijn rotation en wist hoe ik het enigszins moest aanpakken.
Maar nu heb ik eindelijk mijn gear boven item level 460 (op timeless isle - nog nooit geweest ! Awesome daar) en wil ik gaan raiden.

Ik ben echt een beetje bang dat als ik daar ga tanken ik op veel vlakken tekort kom. Dat resulteert zich meestal in geirriteerde medespelers. Ook ken ik alle mechanics van de bazen niet en zal dus niet precies weten wat ik waar moet doen .

Wat raden jullie aan? Moet ik DPS gaan om eerst alle raids te leren kennen? Kan ik gewoon tanken met 460 item level? Hoe ervaren jullie een 'noob' tank in raids? Tips / Tricks anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Over het tanken kan ik niet veel zeggen maar ik kan je wel aanraden om zoveel mogelijk gear van de Timeless Isle mee te pakken (en te gemmen/enchanten) en ga vooral tactics lezen voordat je een raid ingaat.
Doe je dat niet dan kan je wel eens een s**t storm over je heen krijgen ;) Vooral wanneer je moet taunten etc.

Als je als dps er in gaat zie je wel hoe bepaalde dingen moeten als tank maar niet alles omdat je ook bezig bent wat schade aan te richten.

Advies is dus eigenlijk, scoor spullen op loot island en lees echt maar dan ook echt de tactics er zijn best goede guides te vinden op het grote boze internet.
Maar vooral laat je lol niet bederven door badmutsen die schelden op alles wat los en vast zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
troyk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:41:
Als een soort 'noob' heb ik even een korte vraag en/of opmerking aan de pro's. Ik heb nu eindelijk mijn Brewmaster monk op level 90. Hier voor heb ik ooit een Warrior naar level 90 gebracht maar daarna nooit meer gespeeld. Dit keer wil ik met mijn Brewmaster echt alles uit het spel halen en dus ook gaan raiden want dat heb ik eerder nog nooit gedaan.

Alle normal dungeons heb ik zonder klachten over mijn tanken redelijk doorgespeeld, ik had me goed ingelezen op noxxic & icyveins dus kende mijn rotation en wist hoe ik het enigszins moest aanpakken.
Maar nu heb ik eindelijk mijn gear boven item level 460 (op timeless isle - nog nooit geweest ! Awesome daar) en wil ik gaan raiden.

Ik ben echt een beetje bang dat als ik daar ga tanken ik op veel vlakken tekort kom. Dat resulteert zich meestal in geirriteerde medespelers. Ook ken ik alle mechanics van de bazen niet en zal dus niet precies weten wat ik waar moet doen .

Wat raden jullie aan? Moet ik DPS gaan om eerst alle raids te leren kennen? Kan ik gewoon tanken met 460 item level? Hoe ervaren jullie een 'noob' tank in raids? Tips / Tricks anyone?
Ik heb tijdens Cataclysm een tijd met een Warrior Tank geraid. Opzich is tanken in raids niet echt moeilijk, maar brengt wel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Taunt je bijvoorbeeld te laat of te vroeg dan kan dit al voor een volledige wipe zorgen.

Er zijn genoeg site's op internet te vinden waar de tactics voor tanks worden uitgelegd hoe je een bepaalde boss moet tanken. Desnoods kan je altijd op Youtube kijken (Je kan ook afkijken van andere tanks die hun bosskill op youtube zetten. Het beste is dan als je er 1 met commentary hebt of waar je de raiders onderling hoort communiceren over Raidcall of iets dergelijks.) Verder zou ik nog gewoon een beetje rond blijven hakken op timeless isle, je kan je iLvl daar namelijk makkelijk naar 490-496 krijgen. Ik weet niet precies welk iLvl je nodig hebt voor de eerste LFR, maar zodra je hiervoor kan queuen dan moet je dit gewoon doen.

Ik weet verder niet hoe het met je skills zit, maar mij ging het tanken altijd het beste af als ik gewoon lekker rustig bleef en niet om elke mob ging stressen zodra ik bijvoorbeeld threat verloor. Er zijn ook vele addons die het tanken makkelijker kunnen maken. zoals bijvoorbeeld; Threat meters en aangepaste nameplates die aangeven hoeveel threat the hebt of als je aggro verliest. En vergeet niet dat als je bijvoorbeeld een keer een foutje maakt en de hele raid wiped, dat iedereen wel eens een foutje maakt. Wanneer je een paar LFR raids hebt gedaan heb je het tanken al snel genoeg onder de knie en dan is het alleen nog maar een kwestie van gear.

Misschien ook wel leuk om een beginnende raid guild op te zoeken. die kunnen je nadat je LFR gecleared hebt helpen met flex te raiden. En zoals je al aangaf staat er op Noxxic en IcyVeins veel waar je van kan leren :)
Carthrax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:03:
Over het tanken kan ik niet veel zeggen maar ik kan je wel aanraden om zoveel mogelijk gear van de Timeless Isle mee te pakken (en te gemmen/enchanten) en ga vooral tactics lezen voordat je een raid ingaat.
Doe je dat niet dan kan je wel eens een s**t storm over je heen krijgen ;) Vooral wanneer je moet taunten etc.

Als je als dps er in gaat zie je wel hoe bepaalde dingen moeten als tank maar niet alles omdat je ook bezig bent wat schade aan te richten.

Advies is dus eigenlijk, scoor spullen op loot island en lees echt maar dan ook echt de tactics er zijn best goede guides te vinden op het grote boze internet.
Maar vooral laat je lol niet bederven door badmutsen die schelden op alles wat los en vast zit :P
Als je niet al te krap bij kas zit zal ik zo snel mogelijk beginnen met gems en enchants, want die helpen een berg. heb je niet zoveel gold om uit te geven dan zal ik alleen items die 496+ item level zijn. Gems en enchants kunnen een dure grap zijn en vooral wanneer je na elke LFR 2-3 items kan vervangen.

Als je begint met LFR zullen er ongetwijfels beter gegearde mensen tussen zitten. Als het niet op hun manier gaat kunnen ze al snel kwaad worden en zullen ze dus naar je gaan schelden oid. Trek je er niets van aan, want ooit waren hun ook beginners met raiden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door rjpurk op 07-11-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 07:08
Ik tank ook af en toe lfr met mn brewmaster, gezeik zul je altijd hebben in sommige raids (flex/lfr) en moet je gewoon negeren.
Gewoon van te voren kijken wat belangrijk is voor het tanken, meestal is het relatief saai en is er alleen een soort tankswitch techniek (stacks van ability A etc), als je een raid nog niet eerder gedaan hebt dan is het wel verstanding om deze eerst een keer als dps te doen.

handige resource voor brewmasters: http://sunniersartofwar.com

//edit: zoals hierboven al is aangegeven: addons helpen, bij mn brewmaster leun ik sterk op weakauras voor shuffle uptime/cooldowns etc, threatplates en omen kan ook wel handig zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 07-11-2013 10:16 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Bedankt voor de reactie. Ik heb nog niet in elk slot een paars item, maar al wel 60% denk ik. Jouw tip is dus om door te gaan op de Timeless Isle tot ik alle items paars heb? Ik heb even zitten kijken op Mr. Robot en die geeft dan precies aan welke gems / enchants ik moet gebruiken, doen jullie dat ook?

Ik moet dus eerst alle tactics goed door lezen van de verschillende raids maar er zijn er relatief veel , die kan ik vast niet allemaal onthouden voordat ik er aan begin. Is er een logsche volgorde van raids die je normaliter doorloopt? Dan kan ik die eerste paar vast opzoeken.

Ik heb uit de dungeons gemerkt dat mensen toch voornamelijk bitchen op de tanks en/of healers als het niet goed gaat. Maar als een tank dan stelselmatig hoger uitkomt met zijn DPS dan een DPS'er en ook zijn damage nog laag kan houden, dan word daar niets over gezegd :). It's a cruel world !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Trouwens vanochtend had ik Murkalot in de mail zitten, dus iedereen met een Blizzcon virtual ticket kijk in je ingame mailbox ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 07-11-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eindelijk een upgrade voor mijn weapon gehaald op sha of pride.
dps increase van 5k+... die numbers zijn toch echt wel overdreven :p

wel heb ik voor de rest geen geluk.
krijg niets anders dan bracers (5 stuks so far) of shoulders (timeless burden shoulders zijn beter).
als ik dan eens een token roll doe krijg ik coins :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

rjpurk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:12:
[...]

Ik heb tijdens Cataclysm een tijd met een Warrior Tank geraid. Opzich is tanken in raids niet echt moeilijk, maar brengt wel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Taunt je bijvoorbeeld te laat of te vroeg dan kan dit al voor een volledige wipe zorgen.

Er zijn genoeg site's op internet te vinden waar de tactics voor tanks worden uitgelegd hoe je een bepaalde boss moet tanken. Desnoods kan je altijd op Youtube kijken (Je kan ook afkijken van andere tanks die hun bosskill op youtube zetten. Het beste is dan als je er 1 met commentary hebt of waar je de raiders onderling hoort communiceren over Raidcall of iets dergelijks.) Verder zou ik nog gewoon een beetje rond blijven hakken op timeless isle, je kan je iLvl daar namelijk makkelijk naar 490-496 krijgen. Ik weet niet precies welk iLvl je nodig hebt voor de eerste LFR, maar zodra je hiervoor kan queuen dan moet je dit gewoon doen.

Ik weet verder niet hoe het met je skills zit, maar mij ging het tanken altijd het beste af als ik gewoon lekker rustig bleef en niet om elke mob ging stressen zodra ik bijvoorbeeld threat verloor. Er zijn ook vele addons die het tanken makkelijker kunnen maken. zoals bijvoorbeeld; Threat meters en aangepaste nameplates die aangeven hoeveel threat the hebt of als je aggro verliest. En vergeet niet dat als je bijvoorbeeld een keer een foutje maakt en de hele raid wiped, dat iedereen wel eens een foutje maakt. Wanneer je een paar LFR raids hebt gedaan heb je het tanken al snel genoeg onder de knie en dan is het alleen nog maar een kwestie van gear.

Misschien ook wel leuk om een beginnende raid guild op te zoeken. die kunnen je nadat je LFR gecleared hebt helpen met flex te raiden. En zoals je al aangaf staat er op Noxxic en IcyVeins veel waar je van kan leren :)

[...]

Als je niet al te krap bij kas zit zal ik zo snel mogelijk beginnen met gems en enchants, want die helpen een berg. heb je niet zoveel gold om uit te geven dan zal ik alleen items die 496+ item level zijn. Gems en enchants kunnen een dure grap zijn en vooral wanneer je na elke LFR 2-3 items kan vervangen.

Als je begint met LFR zullen er ongetwijfels beter gegearde mensen tussen zitten. Als het niet op hun manier gaat kunnen ze al snel kwaad worden en zullen ze dus naar je gaan schelden oid. Trek je er niets van aan, want ooit waren hun ook beginners met raiden ;)
Bedankt voor de goede info.

Ik heb zelf een keer zon addon geinstalleerd die mijn complete UI wijzigde maar dat vond ik als relatief onervaren speler zo lastig dat ik deze er weer handmatig uit 'gesloopt' heb en waardoor andere add-ons nu niet goed functioneren. Ik ga even een compleet nieuwe installatie van m'n addons doen zodat zaken als weakauras wel goed functioneren. Volgens mij moet je dan wat folders deleten en werkt het allemaal weer. Ik heb overigens wel de curse client.

Stressen doe ik vaak wel , wil dan persé alle threat bij me houden en alle adds pakken maar dat lukt niet altijd (soms ook door mechanics van de mobs) en dat is super irritant. Daardoor ga je lopen , misklikken, niet meer op m'n shuffle letten etc.

Die gems zouden in theorie geen probleem moeten zijn. Ik heb jewelcrafting op 600 inmiddels en kan in feite een hoop gems zelf maken. Probleem is echter wel dat ik Motes of harmony nodig heb en dat is niet zo eenvoudig bij elkaar te scharrelen, hebben jullie daar tips voor? Zag wel dat je bij de tillers planten kan laten groeien die motes of harmony geven maar dan moet je weer exalted zijn en dat weet ik nog niet hoe dat precies moet.

Nog een enkele vraag: Is er een bepaalde volgorde in raids ? Zo kan ik bijvoorbeeld mezelf inlezen voor de 1ste drie in plaats van nu alles voor alle raids te moeten lezen en onthouden.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Aan de ene kant is het natuurlijk slecht om met gear rond te lopen dat geen gems en enchants heeft maar aan de andere kant is het ook zonde van het gold om gear van het timeless isle te 'pimpen'. Ik doe dat in ieder geval niet, dat zijn toch throwaway items die je alleen gebruikt als je net level 90 bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

blouweKip schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
[...]

Ik tank ook af en toe lfr met mn brewmaster, gezeik zul je altijd hebben in sommige raids (flex/lfr) en moet je gewoon negeren.
Gewoon van te voren kijken wat belangrijk is voor het tanken, meestal is het relatief saai en is er alleen een soort tankswitch techniek (stacks van ability A etc), als je een raid nog niet eerder gedaan hebt dan is het wel verstanding om deze eerst een keer als dps te doen.

handige resource voor brewmasters: http://sunniersartofwar.com

//edit: zoals hierboven al is aangegeven: addons helpen, bij mn brewmaster leun ik sterk op weakauras voor shuffle uptime/cooldowns etc, threatplates en omen kan ook wel handig zijn.
Thanks voor de info, heb in mijn vorige post ook wat zaken van jou aangesneden.
De link zal ik zo even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
kowlier schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:41:
gisteren eindelijk een upgrade voor mijn weapon gehaald op sha of pride.
dps increase van 5k+... die numbers zijn toch echt wel overdreven :p

wel heb ik voor de rest geen geluk.
krijg niets anders dan bracers (5 stuks so far) of shoulders (timeless burden shoulders zijn beter).
als ik dan eens een token roll doe krijg ik coins :p
Tja, Retri Paladins zijn nu eenmaal zéér afhankelijk van hun wapen en trinkets. Afhankelijk van hoe groot de upgrade was is 5k eigenlijk nog een klein verschil hoor :) Maar je zal wel zien dat naarmate je meer gear krijgt je meer en meer in de hogere regionen op de dps ranking komt, al is het wel ambetant als je dan steeds hetzelfde item krijgt :+ (Sha of Pride :()
Sabrac schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:03:
Gratz! Hoe gaan jullie het eigenlijk aanpakken deze week? Kijken hoe ver je kan geraken op HC of de eerste bosses op HC doen en dan maar normal clearen?
Het ding bij ons is dat bijna iedereen al in full normal gear zit, en dat ik eigenlijk zou willen switchen naar full HC progress, maar onze RL heeft beslist: Donderdag HC progress, andere 2 raid nights om verder normal te clearen. We zien dus wel wat er van komt :p
Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:26:
Vrijdag avond een optie om te beginnen ?, wil graag mee !
Enige voorkeur wat je allemaal mee wilt doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FL / ICC / Ulduar :P

Allemaal eigenlijk, al heb ik het minste met ICC.
Maar als ik voor het 1 meega, ga ik ook voor het ander mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:24:

Zou ook graag mee willen. Heb een tank en DPS :) Vrijdag avond moet wel lukken denk.

Gisteren uit Flex 2 upgrades gekregen. Nu vraag ik me alleen af of ik er beter mee uit ben.
Hier mijn armory: http://eu.battle.net/wow/...ragnaros/Vicecomes/simple
Gaat om de volgende upgrades:
Huidig Cloudscorcher Shoulderpads > Rime-Rift Shoulders
Mijn bedenkingen hier zijn dat ik als Frost mage juist haste nodig heb, critical strike is niet erg nodig voor een frost mage en mastery heb ik ook al zat. Heb het in de BiS lijst op askmrrobot.com nagekeken en die geven aan dat het toch een flinke verbetering is.

Huidig Chronomancer Robes > Robes of the Tendered Heart
Hier wel een flinke haste increase maar dan heb ik geen 2set bonus meer. Ook hier gekeken op de BiS lijst op askmrrobot.com en die geeft aan dat Robes of the Tendered Heart zo'n beetje BiS is voor Frost mages.

Wat zijn jullie gedachten hierbij?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Is trouwens de guild waar je in zit Vae Victus een leuke active groep ?, in de zin van buiten raids om.
Ik zoek eigenlijk nog een plekje om mezelf mee te vermaken in de paar uurtjes dat ik speel per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:24:

Vae Victus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:37:
Zou ook graag mee willen. Heb een tank en DPS :) Vrijdag avond moet wel lukken denk.
Okidoki, enig idee om wat uur ongeveer? :)

Voor diegenen die nog niet weten wat er gaande is: we zijn van plan om wat achievement/mount runs te doen door wat oudere raids. Het gaat dan vooral om ICC 25m, Ulduar 25m, FL 10/25m, DS 10/25m, maar als er veel animo is kunnen gewoon wat meer toevoegen aan het lijstje en eventueel weekly runs doen. Tot nu toe lijkt vrijdagavond de voorkeur te hebben, maar er staat nog niets vast ;)
Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Uurtje of 20:00 klinkt mij als voldoende tijd tot een uurtje of 23:00 eventuel wat later.
De meeste zijn echt geen rocket sience en sta je zo weer buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:41:
Is trouwens de guild waar je in zit Vae Victus een leuke active groep ?, in de zin van buiten raids om.
Ik zoek eigenlijk nog een plekje om mezelf mee te vermaken in de paar uurtjes dat ik speel per week.
Het is echt een social guild op het moment, erg gezellig. Er zijn meestal wel een berg mensen online, de ene keer wat meer andere keer wat minder. Guild is een mix van mensen van allerlei nationaliteiten, voertaal is Engels alhoewel er zat Nederlanders in zitten. Hmr heeft er ook een paar characters in zitten :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

1 van de main healers was er niet, dus ik ben gevraagd om te gaan healen. Mijn gear is niet echt degelijk, gewoon alles wat spirit heeft bij elkaar geraapt :p. Discussie ging toen over progressen op Thok of resetten, 5 voor, 5 tegen dus toch maar reset gedaan. Eerste 5 bosses gedaan als disc, moiezaam maar geen whipes. op 6de boss een whipe, dus even een 10min break.

in de break besloten om holy te gaan speccen, en qua AoE wel op vooruit gegaan.
Maar waar ik bij disc weinig tot geen mana-problemen heb, merk ik dat ik met holy wel echt aan mana-management moet doen om niet OoM te gaan.
In totaal tot 8ste baas gekomen, helaas niet tot spoils maar nog steeds redelijk voor onze doen.

Zou iemand eens naar sabriël @ ragnaros kunnen kijken voor talents/gear (ben nu uitgelogd in holy spec).
Volgens mij redelijk op orde qua enchants/talents maar aangezien ik sinds WotlK geen holy meer ben geweest voelt het nog wel allemaal onwennig. Ga denk ik maar LFR doen als healer of toch een wat betere synergy te krijgen qua gear als ik nogmaals in moet vallen. Haal nu 80k HPS maar door betere synergy in gear en wat extra dungeons moet ik mijn oude skills wel weer wat op moeten kunnen schroeven.

* einde dagboek *

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 07-11-2013 11:59 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vae Victus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:53:
[...]

Het is echt een social guild op het moment, erg gezellig. Er zijn meestal wel een berg mensen online, de ene keer wat meer andere keer wat minder. Guild is een mix van mensen van allerlei nationaliteiten, voertaal is Engels alhoewel er zat Nederlanders in zitten. Hmr heeft er ook een paar characters in zitten :)
True that! Mijn horde chars zitten in de guild! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Oh lachen !

Iemand die ik kan wishperen voor een invite die ook hier op het forum aanwezig is ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
Woot ik heb eindelijk mijn legendary cloak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
JimDB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:47:
[...]

[...]

Okidoki, enig idee om wat uur ongeveer? :)

Voor diegenen die nog niet weten wat er gaande is: we zijn van plan om wat achievement/mount runs te doen door wat oudere raids. Het gaat dan vooral om ICC 25m, Ulduar 25m, FL 10/25m, DS 10/25m, maar als er veel animo is kunnen gewoon wat meer toevoegen aan het lijstje en eventueel weekly runs doen. Tot nu toe lijkt vrijdagavond de voorkeur te hebben, maar er staat nog niets vast ;)
Horde
Zijn er nog requirements voor de run? Ik wil wel graag mee, alleen nog geen lvl 90 en dus ook niet optimaal gegeard.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

sabriel schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:57:
* dagboek *

1 van de main healers was er niet, dus ik ben gevraagd om te gaan healen. Mijn gear is niet echt degelijk, gewoon alles wat spirit heeft bij elkaar geraapt :p. Discussie ging toen over progressen op Thok of resetten, 5 voor, 5 tegen dus toch maar reset gedaan. Eerste 5 bosses gedaan als disc, moiezaam maar geen whipes. op 6de boss een whipe, dus even een 10min break.

in de break besloten om holy te gaan speccen, en qua AoE wel op vooruit gegaan.
Maar waar ik bij disc weinig tot geen mana-problemen heb, merk ik dat ik met holy wel echt aan mana-management moet doen om niet OoM te gaan.
In totaal tot 8ste baas gekomen, helaas niet tot spoils maar nog steeds redelijk voor onze doen.

Zou iemand eens naar sabriël @ ragnaros kunnen kijken voor talents/gear (ben nu uitgelogd in holy spec).
Volgens mij redelijk op orde qua enchants/talents maar aangezien ik sinds WotlK geen holy meer ben geweest voelt het nog wel allemaal onwennig. Ga denk ik maar LFR doen als healer of toch een wat betere synergy te krijgen qua gear als ik nogmaals in moet vallen. Haal nu 80k HPS maar door betere synergy in gear en wat extra dungeons moet ik mijn oude skills wel weer wat op moeten kunnen schroeven.

* einde dagboek *
Ik gebruik eigenlijk altijd de askmrrobot.com tool voor gems/enchants e.d.
http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/ragnaros/sabri%C3%ABl
Verder icyveins.com voor talents en glyphs. Staat altijd goed uitgelegd.
http://www.icy-veins.com/holy-priest-wow-pve-healing-guide
Mektheb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:04:
Oh lachen !

Iemand die ik kan wishperen voor een invite die ook hier op het forum aanwezig is ?.
Jup, dat kan ik voor je doen :)

[ Voor 78% gewijzigd door Vae Victus op 07-11-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Super dan regelen we dat wel even ;), en @ hierboven ik neem aan een lvl 88 89 wel level 80 dungeons mag mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Net even een Virtual Ticket voor BlizzCon besteld.

Ben heel benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen, nog nooit zo excited geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Gisteren eindelijk Garrosh neergelegd gisteren op 25m flex, na 3 pogingen was het zover, epische groep met niemand minder dan 200k dps. Daarna de andere wings nog gedaan, resultaat: 14 bosses + 3 bonus rolls, weer geen loot |:( nog altijd geen shoulders en head kunnen looten, maar in ieder geval wel Downfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Flex is aan het trollen met mij. Sinds vorige week 5 items op een rij geloot die ik al had. Ordos hetzelfde, wederom die mailschouders :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:43:
[...]

Aan de ene kant is het natuurlijk slecht om met gear rond te lopen dat geen gems en enchants heeft maar aan de andere kant is het ook zonde van het gold om gear van het timeless isle te 'pimpen'. Ik doe dat in ieder geval niet, dat zijn toch throwaway items die je alleen gebruikt als je net level 90 bent
Ik reforge gewoon alles wat nodig is volgens askmrrobot. En dan zoek ik zelf de gems en enchants erbij. Meestal zijn dat de groene gems en de goedkope versie enchant voor in de 496/502 gear. Pas op 528/540 gear ga ik over op blauwe gems.
*knip*

Maar zou eerst wat tijd besteden aan het verzamelen van verschillende timeless gear. Kijken welke stat combo's je hebt en dan daar de beste uit kiezen. Reforgen naar juiste hit/exp en dan voor avoidance. En wat goedkope gems/enchants.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Overigens, als je nog nooit als tank gespeeld hebt in raids, het is echt anders als dungeons doen. Alleen al het feit dat er 2 tanks zijn ipv jij alleen.

2 jaar terug begon ik als totale noob aan wow en ik vond tanken wel leuk. Dungeons ging prima (al begreep ik er achteraf gezien niet veel van :p ) en kwam zonder problemen bij 85 aan en heb heroic dungeons gedaan. In die tijd was Dragon Soul LFR uitgekomen. Dus ik ging een keer mee met een tweaker. Echt, totale chaos en ik deed alles fout wat je maar fout kon doen. Ik wist niet eens wat taunten was :p

Ofwel, lees je even een beetje in om dat soort situaties te voorkomen :D En dan heb je nog tactics van de bosses natuurlijk. Voor tanks vaak niet heel ingewikkeld, maar je kunt er eigenlijk niet blind in gaan met zulke gear.

Overigens wil ik je niet bang maken, tanken hoeft echt niet heel moeilijk te zijn, maar be prepared :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:23:
Overigens wil ik je niet bang maken, tanken hoeft echt niet heel moeilijk te zijn, maar be prepared :)
YOU are NOT prepared! is toch de WoW slogan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Kan je wel een keer meenemen, dan tanken we samen en leg ik on the go wat dingen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
stuur me anders even een PB met je battletag dan voeg ik je toe. Kun je altijd vragen stellen als ik online ben.
Vae Victus schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:54:
Kan je wel een keer meenemen, dan tanken we samen en leg ik on the go wat dingen uit.
Zelfde hier. Speel zelf Alliance maar merk dat er hier veel hordies zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een betere realm. Zit nu op Kul Tius, maar heb geen zin om te wachten totdat deze realm connected wordt. Horde kant is echt uitgestorven. Welke realm kunnen jullie mij aanraden? Eisen zijn een PvE realm die een goede Horde populatie heeft, maar ik zonder queue op piek momenten.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Carthrax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:51:
[...]

YOU are NOT prepared! is toch de WoW slogan? ;)
Nee dat is de burninc crusade slogan :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ja waar is die discussie over de nieuwe expansion hier eigenlijk? Nog minder dan 30 uren scheiden ons van deze aankondiging. Wat verwachten jullie?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
wambamNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:17:
[...]

Nee dat is de burninc crusade slogan :P
Dat zegt Illidan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erycius schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:25:
Ja waar is die discussie over de nieuwe expansion hier eigenlijk? Nog minder dan 30 uren scheiden ons van deze aankondiging. Wat verwachten jullie?
Die discussie die hier al tig keer is gevoerd in de afgelopen maand? :P Ik geloof dat iedereen daar wel zo'n beetje mee klaar is en nu gewoon afwacht wat Blizzard morgen te zeggen heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
NMe schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:31:
[...]

Die discussie die hier al tig keer is gevoerd in de afgelopen maand? :P Ik geloof dat iedereen daar wel zo'n beetje mee klaar is en nu gewoon afwacht wat Blizzard morgen te zeggen heeft. :P
Ja, gaat het nou Warlords of Draenor worden of toch The Dark Below?

Geen idee, voor hetzelfde geld komen ze met The Emerald Dream of weet ik veel wat.

We zullen het morgen zien, ben heel benieuwd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Beide klopt, later in Wrath is het volgens mij ook weer een keer gebruikt dus het was een beetje de WoW slogan geworden. Veel running gags met you are not prepared :P
Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.