My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jup dat was ik samen met NL-RaVeR, dat was inderdaad al een tijdje geleden weekje of 1,5 ?Poops_McGhee schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:00:
Ik moet maar weer eens beginnen met spelen. De afgelopen weken ben ik behoorlijk passief geweest en vaak niet eens aangelogd. Volgens mij is de laatste keer vóó'r gisterenavond wel even geleden. Ik kwam toen mede tweaker XzeroD tegen, samen met nog een tweaker. Dat was wel geinig.
GTA5 heb ik ondertussen uitgespeeld en de online game trekt me niet zo. Daar stikt het helaas van de suffe kids die je in WoW al op alle manieren probeert te ontwijken. De beta van Hearthstone houdt me wel bezig. Dat kan nog wel eens een blijvertje worden. Zeker als de iOS versie live gaat (en hopelijk ook een Windows 8 RT versie).
Gisteren dus weer even aangelogd en VOA gedaan voor de grote mammoth mount. Ik kwam er achter dat ik die nog niet heb en ik wil geen cash uitgeven om hem te kopen. Elke week een hoop kansen om dat ding te zien droppen, dus die ga ik grinden. Tot dusver..... uiteraard niks gezien. En als ik mijn geluk goed genoeg ken, dan gaat het ook nog wel even duren voordat ie dropped. Aangezien ik er net een maand of 3 voor aan het farmen ben, gok ik op een maand of 4 nog minimaal gaan.....
Let wel erop dat die alleen maar kan vervoeren he, en geen vendor's aanboord heeft.Poops_McGhee schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:00:
Ik moet maar weer eens beginnen met spelen. De afgelopen weken ben ik behoorlijk passief geweest en vaak niet eens aangelogd. Volgens mij is de laatste keer vóór gisterenavond wel even geleden. Ik kwam toen mede tweaker XzeroD tegen, samen met nog een tweaker. Dat was wel geinig.
GTA5 heb ik ondertussen uitgespeeld en de online game trekt me niet zo. Daar stikt het helaas van de suffe kids die je in WoW al op alle manieren probeert te ontwijken. De beta van Hearthstone houdt me wel bezig. Dat kan nog wel eens een blijvertje worden. Zeker als de iOS versie live gaat (en hopelijk ook een Windows 8 RT versie).
Gisteren dus weer even aangelogd en VOA gedaan voor de grote mammoth mount. Ik kwam er achter dat ik die nog niet heb en ik wil geen cash uitgeven om hem te kopen. Elke week een hoop kansen om dat ding te zien droppen, dus die ga ik grinden. Tot dusver..... uiteraard niks gezien. En als ik mijn geluk goed genoeg ken, dan gaat het ook nog wel even duren voordat ie dropped. Aangezien ik er net een maand of 3 voor aan het farmen ben, gok ik op een maand of 4 nog minimaal gaan.....
Ik ben gistere avond een nieuwe char begonnen op outland, een druid tauren en ben nu level 4 !
Moofaassa !
Ik ga leven zonder dungeons en zonder pvp en zonder heirlooms gewoon gebieden afwerken.
Tot ik zoiets heb van nu is het een leuke twink en dan even de cenarius set verzamelen en dan is het de bank char.
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2013 11:16 ]
Siegecrafter is de volgende baas die we moeten pakken, maar een aantal van onze raiders kan niet zo goed omgaan met persoonlijke survival skills. Toch 19% gehaald, vanavond waarschijnlijk wel een kill.
Flex (+coin) en LFR Immerseus waren helaas niet goed voor mijn trinket. Volgende week weer een kans. Bestaat dat ding uberhaupt wel?
Boss 8 & 9 zijn niet meer. Op malkorok ook mijn laatste coin gebruikt en weer geen loot.
Spoils moet nog beter afgestemd worden, maar gaat dinsdag hopelijk wel neer.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Waar spelen jullie vooral?
We blijven wipen in ph2, zitten tegen ph3 aan. Gisteren was een beetje het punt dat de MC's heel slecht aangepakt werden.
Adds werden te dicht bij elkaar gekilled
En weapons waren overal.
Iedereen spread iets uit voor die adds, dan killen we die, terwijl we dat doen komt er ergens een weapon, en moet iedereen dus weer aan de kant. Meteen daarna mind controls..
Ph1 gaat vlekkeloos, dps is vrij hoog.
@ azerox, ik speel op Earthen Ring, heb een night elf priest op Frostmane..maar daar speel ik niet zo veel op
[ Voor 11% gewijzigd door Goemies op 04-11-2013 12:26 ]
Vanilla WoW Retrospective - Levelling and Questing
What Was Raiding Really Like in Classic WoW?
Vanilla Wow - PvP Retrospective
Nee.. vanilla wow was niet zo goed als nu
13:37
Verwijderd
Feit dat je juist adds hebt (whirling corruption) betekent dat de volgende whirling corruption nog wel effe zal duren. Laat iedereen gewoon spread out staan, en zijn add afhandelen. Die desecrate komt wel even in de weg. Maar je zou tijd genoeg moeten hebben om die weg te ruimen voor de volgende whirling corruption.Iedereen spread iets uit voor die adds, dan killen we die, terwijl we dat doen komt er ergens een weapon, en moet iedereen dus weer aan de kant.
Desecrates netjes aan de kant liggen heeft niet zo'n hoge prioriteit. Zorgt er gewoon voor dat de dps ze minder moet focussen en trager kan killen en dus meer op garrosh kan.
Hopelijk gaan je MC's beter. In phase 2 kan je nog stuns gebruiken, in 3 niet meer. Het zou nog redelijk vlot moeten gaan met stuns
Van onze kill van gister zijn 3 vid's (zie oa eerdere post) vanuit healer, ranged en melee perspectief. Mss heb je er wat aan.Goemies schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:25:
Iemand een beetje tips voor garrosh?
We blijven wipen in ph2, zitten tegen ph3 aan. Gisteren was een beetje het punt dat de MC's heel slecht aangepakt werden.
Adds werden te dicht bij elkaar gekilled
En weapons waren overal.
Iedereen spread iets uit voor die adds, dan killen we die, terwijl we dat doen komt er ergens een weapon, en moet iedereen dus weer aan de kant. Meteen daarna mind controls..
Ph1 gaat vlekkeloos, dps is vrij hoog.
@ azerox, ik speel op Earthen Ring, heb een night elf priest op Frostmane..maar daar speel ik niet zo veel op
Empowered corruption was voor ons ook een groot probleem, met name de movement+healing. Veel raidcd's daarvoor nodig gehad (niet allemaal tegelijk gebruiken). Wij hadden 1 dps die zich bezig hield met wapens opruimen in p1 en 2 en een goede targetswitch naar mc's.
Ik speel sinds een aantal maanden ook op Frostmane Alliance. Inderdaad een drukke server, maar nog nooit queues gehad. Wat voor character speel je? Ik raid zelf met mijn mage voor 'Dude where s my mount' in raidteam 5. Vanaf komende reset hebben we 7 raidteams, best bizar...Azerox schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:22:
Ik ben net weer begonnen op Frostmane server (veel spelers, maar niet teveel ivm queue). Speelde altijd Horde op Kazzak maar ben nu Alliance gaan spelen. Na zoveel jaar een keer een switch is wel leuk.
Waar spelen jullie vooral?
(Verschrikkelijke guildnaam trouwens, maar wel een super actieve NL guild met alle soorten en maten wow-spelers...)
Zit er aan te denken om een van Alliance Char's over te gooien voor de gezelligheid... Tis toch een beetje leeg daar op jouw oude realm.hulkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:21:
[...]
Ik speel sinds een aantal maanden ook op Frostmane Alliance. Inderdaad een drukke server, maar nog nooit queues gehad. Wat voor character speel je? Ik raid zelf met mijn mage voor 'Dude where s my mount' in raidteam 5. Vanaf komende reset hebben we 7 raidteams, best bizar...
(Verschrikkelijke guildnaam trouwens, maar wel een super actieve NL guild met alle soorten en maten wow-spelers...)
En vond twee accounts naast elkaar toch een beetje zonde... en heb daar ook geen tijd voor dus mijn lock & shaman maar weer op non-actief.
[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 04-11-2013 14:11 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gisteren zat ik op de bank voor Thok Heroic. Onze holy paladin had de kill nog niet, dus die mocht mee. Foute keuze, want rond 22:00 uur was hij nog niet neer. Ik werd opgeroepen en toen was het een one-shot

Daarna nog wat tries op Siegecrafter Heroic. Nog steeds een bitch
* Dagboek einde *
Verwijderd
Zou niet zo erg zijn, ware het niet dat er nog wat mensen onder zaten

Uiteindelijk zijn de andere monk healer en ik maar gaan fistweaven voor wat extra dps. Met drie stacks determination zat ik op 120k dps en de andere mistweaver zat ook boven de 100k dps, terwijl we ook nog eens de healing aanvoerden.
En dan vragen mensen wat ik tegen LFR heb?
[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 04-11-2013 14:54 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Gokje: 40 a 50k? Zal zwaar class/spec afhankelijk zijn.Kapoen schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:54:
Wat is eigenlijk de benchmark dps voor een relatieve verse level 90 char met een combinatie van blauwe (ilevel 440 t.e.m. ilevel 463) en groene items? Of laat ons een volledige ilevel 463 gegearde dps-er nemen, dat is misschien wat gemakkelijker...
Je zou eens hier kunnen kijken:Kapoen schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:54:
Wat is eigenlijk de benchmark dps voor een relatieve verse level 90 char met een combinatie van blauwe (ilevel 440 t.e.m. ilevel 463) en groene items? Of laat ons een volledige ilevel 463 gegearde dps-er nemen, dat is misschien wat gemakkelijker...
http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/realistic#468
Weet alleen niet of het echt realistische DPS charts zijn. Ik haal het (nog niet) met mijn ilvl.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Die Hunter kan best volledig 496+ gear hebben maar nog wel met een 450 wapen. Ik zit nu rond de 70-80k met nog een 463 wapen op ilvl 499 na een weekje te spelen op de Hunter. Al zat ik laatst ook in een LFR raid waar er 3 boven de 150k zaten en de rest een stuk onder de 100k. Alles ging wel plat maar echt soepel ging het niet. Ik vind het ook prettiger om Flex te lopen. Dan heb je nog wat controle over wat voor spelers je in je raid hebt zitten.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:45:
Gisteren SoO LFR, hunter met 39k dps ... autoshot much?
Zou niet zo erg zijn, ware het niet dat er nog wat mensen onder zatenen dat vanaf plek 9 de dps pas boven de 100k uitkwam. En dit inmiddels met 2x determination stack!
Uiteindelijk zijn de andere monk healer en ik maar gaan fistweaven voor wat extra dps. Met drie stacks determination zat ik op 120k dps en de andere mistweaver zat ook boven de 100k dps, terwijl we ook nog eens de healing aanvoerden.
En dan vragen mensen wat ik tegen LFR heb?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vers gedinged - Timeless spul halen en LFR in.
[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 04-11-2013 15:12 ]
Ik heb de indruk dat wapens ook het meeste bijdrage aan je dps (logisch ook), mijn hunter heeft (te) lang rondgelopen met een ilevel 450 boogje terwijl de rest al > 490 was. Mijn dps ging pas significant omhoog toen ik eindelijk een LFR boog won in SoO.Carthrax schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:11:
Met mijn hunter op ilvl477 heb ik er 1 keer 81k uitgehaald. Op een redelijk statische boss in Heart of Fear. Daarna zat ik rond de 50/60k gemiddeld. Ik heb ook een 450 wapen en nog 437 trinkets/ringen. (ook nog niets enchant/gemmed dat moet allemaal nog).
Vers gedinged - Timeless spul halen en LFR in.
Met m'n pally zit ik met een gelijkaardig probleem. Alles volledig equipped met timeless island tokens, maar m'n 2hander is een 450 BtA wapen. Daardoor blijft m'n dps ver onder wat het zou moeten zijn, met het nodige gez**k in LFR tot gevolg.
Een ret paladin is een kleine beetje foeked op dit moment. Pas met IntToStr zijn gear begin je een beetje mee te tellen
Daarna Iron Juggernaut gedaan, met de cheese-tactic. 3 healers, iedereen in de assault-fase op max range zonder damage te doen. Ging meteen al best aardig, maar we liepen steeds door wat random deaths tegen de enrage aan. Uiteindelijk was het afgelopen met de random deaths en hadden we ook IJ neer.
Vervolgens doorgegaan met Shamans omdat we toch nog tijd zat hadden. Daar probeerden we de 3-tankstrategie waarbij Earthbreaker door twee tanks getankt wordt vanwege de tank swap en Wavebinder door de derde tank. Een groepje DPS erbij om de adds te killen terwijl de andere groep 100% van de tijd op de baas kon blijven. Ging meteen al best lekker, ik geloof dat onze beste try rond 40% lag, dus bijna het begin van de burnfase.
Logje: http://www.worldoflogs.com/reports/6mota9ug5wzrcop6/
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Echt hoe vaak mensen dat vergeten, voor mij is dit regel #1.
Blij dat ik er niet de enigste ben die er zo over denkt, chapeau
[ Voor 7% gewijzigd door XzeroD op 04-11-2013 16:03 ]
Inderdaad. First kill is first killNMe schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:19:
Nouja, als een baas die we al 10 keer gekilld hebben de elfde keer ineens neer gaat met heel veel moeite en er nog maar één iemand in leven is dan word ik als officer toch wel even nijdig en wrijf ik er even in dat we niet goed bezig waren.Maar voor een first kill en zeker voor een fight die op het eind zo hectisch is als Galakras zul je mij niet horen klagen.
Het wordt behoorlijk frustrerend als dat nog gebeurd bij rond de 4de kill

Ja ok. Thok kan altijd raar lopen. Maar de hele avond liep slecht bij ons.NMe schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:44:
Thok is dan wel weer redelijk dodgy, daar struikelen we ook nog wel eens over omdat de healers nét te veel healen waardoor de laatste die geheald wordt dan ineens dood gaat omdat ze niet snel genoeg zijn. Loste zichzelf op toen we de vorige keer met 2 healers gingen in plaats van 3.
Siegecrafter 3x gewiped op trash. Daarna de boss zelf met 9 man omdat onze frost dk muis problemen had.
Naja thok dus met 2 man overleven.
En klaxxi die 5 pogingen nodig had.
Vervolgens moest men eerder weg dus geen garrosh. Waardoor we nu verder achter raken.
Volgende week full time garrosh practice!
Gisteren van start gegaan bij Siegecrafter, met sommige onnozele wipes op trash en een heleboel doden op Siegecrafter zelf toch oneshot. Ook bij Paragons heel wat onnozele deaths (al was het deze keer wel te wijten aan lag) en dus 1 maal gewiped alvorens we ze uiteindelijk na nogmaals heel wat deaths met 2 tanks, 2 dps en een healer afgemaakt hebben.IntToStr schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:46:
Gisteren een vrij goede raid gehad. Begonnen bij spoils, 1 wipe op Thok door domme mensen die opgegeten werden, rest tot aan Garrosh een one-shot. Paragons was wel weer speciaal. Letterlijk de halve fight waren 2 dps dood en bij de laatste 2 bosses waren alleen de 2 tanks en 2 melee nog in levenToch nog netjes binnen enrage laatste 2 ook afgerond
![]()
Toen kwam Garrosh dus. Helaas bijna niemand die hem op flex had gedaan, dus ik was bang voor een hoop faal, maar na de initiele verwachte faals met Iron Star later met mc / empowered whirlwind uiteindelijk tot een beste try van 14% in P3 gekomen. Bijna plat dus... Niet heel slecht voor de eerste serieuze pulls op deze boss. We hadden ook maar ongeveer een uur op Garrosh. Dps moet nog iets beter in P2 met 3 healing, we hadden nu een extra transition op 11%... Helaas ben ik er vanavond niet bij, dus ga waarschijnlijk de eerste kill missen. Zoiets is dan toch een beetje jammer, maar goed, sommige zaken gaan nu eenmaal voor
Uiteindelijk dus bij Garrosh aangekomen (voor de 4de keer al

Na dit weekend met de GM gepraat te hebben over onze RL (onze oude hunter is geleaved omv het feit dat ze hem niet meer aan kon, en een heleboel andere mensen, waaronder ikzelf, ergeren zich dood aan hem) is er nog steeds niet verandert. Wipes zijn nooit zijn fout, terwijl als je de logs van vorige week eens bekijkt hij eigenhandig verschillende geMCde mensen neermaait met Blood Boil, en hij nog steeds af en toe sterft in phase 1 door de adds... En dus steekt hij het maar op anderen, en dan nog liefst op mij. Toen we op de 15% kwamen was ie in alle staten (eerste keer dat we phase 3 haalden), hij begon bijna te schreeuwen wat we moesten doen, doe dit doe dat (terwijl het eigenlijk bijna hetzelfde is als anders), en toen kwam dus de Whirling fase. Zoals een goede Paladin en raider betaamt had ik mijn Devotion Aura voor deze fase voorzien, dus nadat onze healer ervoor callde popte ik het meteen, echter waren we al low health en we waren te veel gespread waardoor we gewoon 1 voor 1 omvielen. Na de wipe hoor ik (al voor de 2de maal die avond) opeens: "Why didn't you pop devotion?!", gelukkig was de raid bijna om en had ik echt geen zin om daarop in te gaan, maar kom op zeg, als RL gebruik je toch tenminste een addon (Blood Legion CDs, TMW, Weak Auras, eender wat) om raidcooldowns te tracken zeker?
Maar goed, er is progress en we hebben dinsdag nog een raid, maar als het zo verder gaat...
Nou is Siegecrafter daar wel redelijk geschikt voor. Lange berserk timer en zolang de juiste mensen maar op die belt staan komt alles goed.Sabrac schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:12:
[...]
Siegecrafter 3x gewiped op trash. Daarna de boss zelf met 9 man omdat onze frost dk muis problemen had.
Klinkt bekend. Nouja, Garrosh hebben we al neer, maar we hebben nog maar 11 raiders over (en net een nieuwe rogue erbij die nog gear nodig heeft) dus we hebben de laatste tijd nog wat probleempjes met goeie signups krijgen. Helpt ook niet dat een van onze twee warlocks ineens totaal incapabel lijkt op sommige attempts. De ene keer speelt 'ie de sterren van de hemel en is hij een van onze beste DPS, de andere keer doet 'ie minder dan de tanks. En 'm erop aanspreken helpt niet, kicken kunnen we evenmin (want dan zijn we nog maar met 10).Vervolgens moest men eerder weg dus geen garrosh.

zodra ik 90 ben weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen en heb ik ook geen zin in de grind om fatsoenlijke gear te verzamelen (Timeless Isle is leuk, maar niet bijzonder). Het enige wat ik nu nog doe op max leven is de conquest cap op m'n monk halen
>.<Mektheb schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:15:
[...]
Let wel erop dat die alleen maar kan vervoeren he, en geen vendor's aanboord heeft.
En ik altijd maar denken dat de traveler daar dropte. Maakt niet uit. Die grand heb ik ook nog niet en ik moet nog 9 mounts naar de 150. Elke mount erbij is goed.
Heel herkenbaar, al is het bij ons de situational awareness die per week kan verschillen.Klinkt bekend. Nouja, Garrosh hebben we al neer, maar we hebben nog maar 11 raiders over (en net een nieuwe rogue erbij die nog gear nodig heeft) dus we hebben de laatste tijd nog wat probleempjes met goeie signups krijgen. Helpt ook niet dat een van onze twee warlocks ineens totaal incapabel lijkt op sommige attempts. De ene keer speelt 'ie de sterren van de hemel en is hij een van onze beste DPS, de andere keer doet 'ie minder dan de tanks. En 'm erop aanspreken helpt niet, kicken kunnen we evenmin (want dan zijn we nog maar met 10).
Deze reset tot thok met 2 healers gedaan (gaat eigenlijk best makkelijk),maar ik merk toch wel dat ik nu in een casual guild zit want je moet sommige zaken gewoon 10x uitleggen als er geen extra healer is om de slack op te vangen, vreemd genoeg vind ik thok makkelijker met 2 healers (en leuker).
Stonden eindelijk weer een keer voor siegecrafter maar die ging eigenlijk makkelijk neer omdat we mensen gedwongen hebben te oefenen op flex, ook wel 2 healbaar.
Gelukkig ziet onze raidleader nu in dat we misschien maar eens moeten extenden ipv gear te farmen die we niet nodig hebben, soms mis ik de end-game race wel eens (overigens niet het gedoe eromheen), zeker als ik ex-guildies zie in guilds die een voorsprong op ons hebben en die vroeger nauwelijks mee konden komen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat zeker !Poops_McGhee schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:17:
[...]
>.<
En ik altijd maar denken dat de traveler daar dropte. Maakt niet uit. Die grand heb ik ook nog niet en ik moet nog 9 mounts naar de 150. Elke mount erbij is goed.
http://www.mmo-champion.c...ile-Update-Nov-4-Hotfixes
Lijkt me nu wel vrij zeker dat dit de expansion gaat worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik speel ook een Human Mage, heel casual moet ik zeggen. Erg druk met werk/vrouw etc.hulkie schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:21:
[...]
Ik speel sinds een aantal maanden ook op Frostmane Alliance. Inderdaad een drukke server, maar nog nooit queues gehad. Wat voor character speel je? Ik raid zelf met mijn mage voor 'Dude where s my mount' in raidteam 5. Vanaf komende reset hebben we 7 raidteams, best bizar...
Speelde altijd op Kazzak als horde maar ongelofelijk druk. Heb even op wowprogress gekeken welke server veel spelers heeft maar niet teveel. Zo zitten Kazzak en Silvermoon op 15-16k spelers terwijl Frostmane op 8k spelers zit. Druk genoeg maar niet te druk dat er queue komt. Ik zit nu in een random guild maar ik zoek een NL guild om te joinen.
Dan ga ik me is inlezen weer in de lore van die kant, er is dus een warlord die daar vandaan komt en er iets mee te maken heeft.Zeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:15:
Warlords of Draenor is nu ook geregistreerd in de USA.
Maar wie zou het zijn, dat we naar Outland gaan geloof ik niet in. ( zou wel tof zijn een revamp )
Maar ik zie liever een connecite met de Eredar etc.
Ik duik de boeken weer is in.
Iemand enig idee wat een expansion mogelijk zou inhouden die warlord of Draenor noemt? Draenor is normaal gezien volledig verwoest geweest door de orcs of zouden ze toch een back in time expansion nemen in outland. Lijkt me allemaal een beetje vreemd.Zeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:15:
Warlords of Draenor is nu ook geregistreerd in de USA.
Ik zie connectie's met Eredar en de Naaru dat er toch een burning legion kerel er mee te maken heeft.Grompie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:26:
[...]
Iemand enig idee wat een expansion mogelijk zou inhouden die warlord of Draenor noemt? Draenor is normaal gezien volledig verwoest geweest door de orcs of zouden ze toch een back in time expansion nemen in outland. Lijkt me allemaal een beetje vreemd.
EDIT : zou het namelijk best zien gebeuren dat de warlord die al connecties heeft met Outland en Northrend en Azeroth etc.
de naam draagt als : Kil Jeaden.
Want zoals gezegt hij komt ooit terug, en hij is wel DE Halte voor Sargeras.
Maar ja blijft speculeren
[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2013 09:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
We zullen het zien. Ik weet wel dat veel mensen weer naar een BC achtige xpac hunkeren.
Ik bijvoorbeeld, dus van mij mag het
En omdat ik ook veel lees over time travel zou het best kunnen dat we naar de toen nog bestaande Dreanor kunnen reizen.
Dat hoop ik wel, dat betekend dat een volgende halte misschien wel die richting op kan gaanZeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:54:
Ik verwacht ergens dat een aantal van de resterende orcs uit de draenor orc clans/Shadow Council members deze Warlords zijn en meegegaan zijn naar planeet Argus.
Even kijken of de live streams ook op de ipad te bekijken zijn zodat ik het via airplay naar de TV kan knikkeren. Kan de vrouw ook mee kijken.
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2013 10:34 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 05-11-2013 10:34 ]
En ook geen outland sceneryZeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:33:
Ik zeg fake. Waarom: De omgeving van het ras wat getoont wordt is veel te kaal. Blizzard zou dat veel meer opleuken en spectaculairder maken. Meer gras, andere lighting methode, boeiender gebouw op de achtergrond, etc...
Niet dat dit niet super fake is maar een early beta hoeft nou niet perse super opgepoetst te zijnZeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:33:
Ik zeg fake. Waarom: De omgeving van het ras wat getoont wordt is veel te kaal. Blizzard zou dat veel meer opleuken en spectaculairder maken. Meer gras en andere objecten, andere lighting methode, boeiender gebouw op de achtergrond, etc...
In dat geval zou Blizzard nog niet eens een race screen maken, maar voor het gemak een bestaande pakken.Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:38:
[...]
Niet dat dit niet super fake is maar een early beta hoeft nou niet perse super opgepoetst te zijn
Jij werkt bij Blizzard?Zeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:39:
[...]
In dat geval zou Blizzard nog niet eens een race screen maken, maar voor het gemak een bestaande pakken.
Gisteren zelf nog even een beetje met de DK geleveld. Blijft me elke keer verbazen hoe simpel dat gaat. Kwam onderweg een rare tegen, dus dacht zal eens kijken hoe dat afloopt. Nou, heel goed eigenlijk, zelfs met nog een stuk of 5 normale mobs erbij. Duurde even, maar bijna zonder problemen rustig meppen en hij lag neer.
Ben ondertussen ook wel benieuwd naar de nieuwe expansion!
Ik weet niet welk level je DK is maar rares zijn echt super easy behalve die nieuwe rares in Pandaria. Dat vind ik trouwens echt top van Blizzard dat ze die rares ook echt een uitdaging gemaakt hebben, vooral tijdens het levelen.IntToStr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:41:
Tot mijn verbazing heeft de guild gisteren Garrosh niet omgelegd. De dps die mij verving deed zo'n 100k dps minder dan ik, blijkbaar heeft dat dus veel invloed op de uitkomst. Ze hadden niet eens P3 gezien terwijl we zondag binnen een uurtje een 14% wipe in P3 hadden. Nu maar extenden en woensdag volgende poging. Deze keer vind ik dat niet erg
Gisteren zelf nog even een beetje met de DK geleveld. Blijft me elke keer verbazen hoe simpel dat gaat. Kwam onderweg een rare tegen, dus dacht zal eens kijken hoe dat afloopt. Nou, heel goed eigenlijk, zelfs met nog een stuk of 5 normale mobs erbij. Duurde even, maar bijna zonder problemen rustig meppen en hij lag neer.
Ben ondertussen ook wel benieuwd naar de nieuwe expansion!
Nee, maar hij gaat al wel zolang mee en doet al zo veel namens wow en de community op diverse forums dat hij toch vaak wel een juiste insteek heeft.
Maar nee hij werkt er niet
Op level 87 een rare in Kun-Lai SummitTwylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:43:
[...]
Ik weet niet welk level je DK is maar rares zijn echt super easy behalve die nieuwe rares in Pandaria. Dat vind ik trouwens echt top van Blizzard dat ze die rares ook echt een uitdaging gemaakt hebben, vooral tijdens het levelen.
Mwoah, hij praat altijd alsof hij precies weet wat Blizzard denkt en doet en presenteert zijn ideeën vaak als feit. Voor hem is het net zo goed speculeren als voor de rest.Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:48:
[...]
Nee, maar hij gaat al wel zolang mee en doet al zo veel namens wow en de community op diverse forums dat hij toch vaak wel een juiste insteek heeft.
Maar nee hij werkt er niet
Dat het speculeren is is zeker, maar toch kan ik me wel vaak vinden in ze ideeen.Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:50:
[...]
Mwoah, hij praat altijd alsof hij precies weet wat Blizzard denkt en doet en presenteert zijn ideeën vaak als feit. Voor hem is het net zo goed speculeren als voor de rest.
Maar goed we zullen het weten met blizzcon, wanneer is dat ook al weer ?
Vrijdag!!Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:51:
[...]
Dat het speculeren is is zeker, maar toch kan ik me wel vaak vinden in ze ideeen.
Maar goed we zullen het weten met blizzcon, wanneer is dat ook al weer ?
O dan eind Jan / Begin feb een nieuwe uitbreiding ?.
Gelijk 2 weken vakantie boeken als release date er is
Hier een mooie guide om eens na te lezen: http://www.wowhead.com/guide=1523
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Dit staat nog hoog op mijn verlanglijstje, mits je horde speeltVae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
Heeft er iemand zin om een Challenge Conqueror: Gold groep op te zetten met mij?
Zou dat graag willen, maar ik heb ze nog niet eens op bronze of silver gedaan.
Moet toch eerst op zoek naar een guild die iets meer doen dan alleen raiden en toch samen ook andere dingen doen.
Dacht het net zelf voorstellen om dat dit weekend eens te doen met een aantal Tweakers. Heb zelf Gold en Silver ervaring en heb invis potsVae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
Heeft er iemand zin om een Challenge Conqueror: Gold groep op te zetten met mij?
Nu ja, geen scenery van waar ze vandaan komen, aangezien dat eigenlijk niet Outlands is. Ik vrees er eigenlijk voor dat er wel een nieuwe race komt, de meeste voorstellen lijken mij vrij onmogelijk om er sets voor te ontwikkelen, hoe vet ze er ook uitzienMektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:34:
En ook geen outland scenery
During the events of Blizzcon, 2010, Chris Metzen said, in reply to a question about Kil'jaeden, "...but now he's dealing with completely different emotions." He explained that back then he "...wanted to eradicate all life, and it wasn't really personal...Now it's personal. We will likely see him...AGAIN."[citation needed] This suggests the return of The Deceiver looms above us.Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:24:
[...]
Dan ga ik me is inlezen weer in de lore van die kant, er is dus een warlord die daar vandaan komt en er iets mee te maken heeft.
Maar wie zou het zijn, dat we naar Outland gaan geloof ik niet in. ( zou wel tof zijn een revamp )
Maar ik zie liever een connecite met de Eredar etc.
Ik duik de boeken weer is in.
De kans dat Eredar terug komen is dus erg groot, Kil'jaeden was immers ook een afstammeling van Eredar.
Wil ik altijd nog een keer halen, maar blijkt erg moeilijk te zijn. Ik zal dus eerst die guide goed doorlezen. Ik heb ook nog wel een vriend die mee wil (Resto Shaman). Je bent wel vergeten te vermelden of je Horde of Alliance bent. Wij zijn in ieder geval Horde.Vae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
Blizzard heeft al gezegd dat ze de huidige models gaan verbeteren.Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:11:
Een ding is zeker en dat is als ze wel twee nieuwe races toevoegen maar geen nieuwe models voor bestaande races word ik boos
[ Voor 11% gewijzigd door rjpurk op 05-11-2013 11:15 ]
Helaas moest ik constateren dat ik, ondanks de aanwezigheid van een authenticator al mijn gear en goud kwijt was. Daarnaast ook de guild die ik als banking guild had.
Zijn er mensen hier die zo vriendelijk willen zijn om een character op Bronze Dragonflight/Alliance aan te maken en even ons guild charter te ondertekenen? Het is vrij moeilijk om dit voor elkaar te krijgen ingame.
Ik en mijn vrouw zouden het erg op prijs stellen.
Xbox Live: Ofthewell NL
mijn GM heeft samen met 4 andere guildies zonder teveel moeite in ongeveer 8 uur speeltijd alle CM's op gold gehaald. Dit was wel met enige oefening uiteraard, maar als je wat korte videos kijkt en de dungeon een paar keer doorloopt op HC dan moet het wel goedkomen denk ik. Hij verkoopt inmiddels boosts voor 5k gold per dungeon op gold.rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
[...]
Wil ik altijd nog een keer halen, maar blijkt erg moeilijk te zijn. Ik zal dus eerst die guide goed doorlezen. Ik heb ook nog wel een vriend die mee wil (Resto Shaman). Je bent wel vergeten te vermelden of je Horde of Alliance bent. Wij zijn in ieder geval Horde.
[...]
KJ / Archimond / Velan zijn tenslotte allemaal eredar's.rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
[...]
During the events of Blizzcon, 2010, Chris Metzen said, in reply to a question about Kil'jaeden, "...but now he's dealing with completely different emotions." He explained that back then he "...wanted to eradicate all life, and it wasn't really personal...Now it's personal. We will likely see him...AGAIN."[citation needed] This suggests the return of The Deceiver looms above us.
De kans dat Eredar terug komen is dus erg groot, Kil'jaeden was immers ook een afstammeling van Eredar.
[...]
Wil ik altijd nog een keer halen, maar blijkt erg moeilijk te zijn. Ik zal dus eerst die guide goed doorlezen. Ik heb ook nog wel een vriend die mee wil (Resto Shaman). Je bent wel vergeten te vermelden of je Horde of Alliance bent. Wij zijn in ieder geval Horde.
[...]
Blizzard heeft al gezegd dat ze de huidige models gaan verbeteren.
spoiler:Orcs krijgen dezelfde model als Garrosh in SoO
En ja ik begrijp precies wat je bedoelt, en al helemaal omdat hij nummer 2 is van de burning legion.
En toch DE badguy van heel wow Sargeras blijft, moet het wel zo zijn hij terug komt
Als ze maar van undead afblijven
Ja, al jaren. Iedereen dacht dat ze het met MoP zouden doen maar het is weer een hele expansion uitgesteld. Het komt uiteindelijk ook wel, de vraag is wanneer. Liefst zo snel mogelijk.rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
[...]
En waar is de bron dat Orcs het zelfde model als Garrosh krijgen? Heb liever Thrall's model
Dat komt grotendeels omdat ik heel veel kijk naar wat Blizzard doet. Heel veel lees over Blizzard en World of Warcraft. En door de jaren heen, weet ik ongeveer wel hoe Blizzards aanpak is op bepaalde dingen.Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:50:
[...]
Mwoah, hij praat altijd alsof hij precies weet wat Blizzard denkt en doet en presenteert zijn ideeën vaak als feit. Voor hem is het net zo goed speculeren als voor de rest.
Bijvoorbeeld zo'n Blizzcon. Die kijk niet alleen voor de aankondigingen. Maar ook voor de inside info over Blizzard enzo. Ik kijk ook veel interviews enzo van Blizzard. Vaak wel meerdere keren.
Ze zitten nu ergens op 30% tot 50% op de ontwikkeling van de nieuwe models als ik een bericht van een paar maanden terug moet geloven. Toen zaten ze nog op 25%/30% ofzoiets. Het is ook nog maar de vraag of de models wel op tijd af zijn voordat de nieuwe expansion uitkomt. Ik verwacht dat de models eerder in een patch later in de uitbreiding worden toegevoegd.rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 05-11-2013 11:48 ]
Lijkt me toch erg vroeg. Stel dat er deze week een aankondiging komt op Blizzcon, dan duurt het nog even voor de beta begint. Tegen dan zijn we nieuwjaar al lang en breed voorbij vermoed ik.Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
[...]
O dan eind Jan / Begin feb een nieuwe uitbreiding ?.
Gelijk 2 weken vakantie boeken als release date er is
Dat is waar, dan is het dus bekijken wanneer het laatste PVP season klaar is, en dan zou die wel uitkomen ?.Kapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:47:
[...]
Lijkt me toch erg vroeg. Stel dat er deze week een aankondiging komt op Blizzcon, dan duurt het nog even voor de beta begint. Tegen dan zijn we nieuwjaar al lang en breed voorbij vermoed ik.
April / Mei
Ja dat wil ik erg graag!Vae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
September is wel heel lang, dat zou betekenen dat mensen nog meer als een half jaar in 1 instance moeten rondrennen.IntToStr schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:48:
Ik verwacht eerder iets als september of zo voor de nieuwe expansion. Zou voor mij niet gek uitkomen aangezien er eerst een kleine IntToStr geboren wordt, dus kan toch enkele maanden niet heel veel doen denk ik
Zoals met ICC ik hoop toch echt voor ze dat ze die fout niet maken.
Was met Dragon Soul ook toch?Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:49:
[...]
September is wel heel lang, dat zou betekenen dat mensen nog meer als een half jaar in 1 instance moeten rondrennen.
@Mektheb: en toch is dat best mogelijk vrees ik. No way dat ze aankondiging + beta periode in een maand of 3 kunnen afhaspelen. Daarbij zal Blizzard ook niet in het vaarwater van de Diablo 3 expansion nog een andere xpac willen releasen vermoed ik...
Ja, maar dat lijkt wel meer de normaliteit te zijn. Met cata hebben we ook best een tijd moeten doen met Dragon Soul.Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:49:
[...]
September is wel heel lang, dat zou betekenen dat mensen nog meer als een half jaar in 1 instance moeten rondrennen.
Dan is er dus toch nog hoop dat ik sommige dingen klaar ga krijgen deze uitbreiding.
En ondertussen Hearstone 4 life
Doordat ze ons daarmee "verwennen" worden mensen ook weer veeleisender en zal het een enorm zeurfeest worden als ze niet eerder dan dat met de uitbreiding komen.
Zou kunnen wie weet, ik heb nog wel een lijstje wat ik moet doen....en die word alleen maar bigger.Kapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:54:
Misschien hebben ze nog een verassingsraid in petto zoals Sunwell?
Fishing levelen ( haat ik )
Cooking levelen ( haat ik )
Achievments halen van Fishing / Cooking / Dungeons / Raids / Reputation / Archeology / etc
( dus ook genoeg te doen )
Kijken of ik 200 mounts kan halen, maar ik betrap me er gewoon op in te loggen en vervolgens 1 a 2 / 3 dingen doen zoals wat quests dail's en een beetje farmen.
En dan instant ./exit game. zo van right ik moet nu daar heen vliegen no way.
Eind november 2011 kregen we Dragon Soul raid.
Eind september 2012 werd Mists of Pandaria gelanceerd.
Tussen aankondiging van MoP en release zat dus zo'n 11 maanden. Als dat voor Warlords of Draenor ook zo is, dan betekent dat een release in september/oktober 2014.
En zo heel gek is dat ook nog niet eens, want we hebben ten eerste nog helemaal niets gezien van WoD. Ten tweede moet er nog een beta periode plaatsvinden. Die duurt minstens 5 maanden. En daarvoor heb je ook nog de friend and family alpha test nog. Die ook minstens een 1 a 2 maanden duurt. En die F&F alpha zal vermoedelijk wel ergens in januari/februari starten net als bij MoP.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 05-11-2013 12:03 ]
Waar voel je dat aan dan? je gevoel voor fantasieKapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:02:
Ik voel een 'SoS' (Siege of Stormwind) patch aankomen
Ik voel nog niks.Kapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:02:
Ik voel een 'SoS' (Siege of Stormwind) patch aankomen
Blizzard zal wel voor de makkelijke en goedkope oplossing kiezen. Namelijk niks uitbrengen in de tussentijd. Hopelijk heb ik het aan het foute eind.
Anyhoo, ik lig niet echt wakker van de releasecycles van Blizzard. Er zijn genoeg dingen te doen in het leven tussendoor. Dan gaat mijn abbo op non actief gedurende x maanden... big whoop.
[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 05-11-2013 12:10 ]
Het zou me niets verbazen als die laatste patch nog over time travel zou gaan, gezien de involvement van de Bronze Dragon flight op het Timeless Isle en dat we dus misschien teruggaan naar Draenor
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ja ho effe, maar daar zijn ze niet blij mee bij BlizzardKapoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:10:
Dan gaat mijn abbo op non actief gedurende x maanden... big whoop.
Tja, 't is dat of geen centen voor de Diablo xpac... choices choices!Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:13:
[...]
Ja ho effe, maar daar zijn ze niet blij mee bij Blizzard
Zo goedkoop is het anders niet om niets uit te brengen. Als ze ons nu weer een jaar laten zitten neem ik sowieso 6 maanden pauze dus dat is alweer 80 euro wat blizzard misloopt. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit gaat doenZeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:09:
[...]
Ik voel nog niks.
Blizzard zal wel voor de makkelijke en goedkope oplossing kiezen. Namelijk niks uitbrengen in de tussentijd. Hopelijk heb ik het aan het foute eind.
Yup Horde, heb een mage en pala tank op 90.FotW schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:02:
[...]
Dit staat nog hoog op mijn verlanglijstje, mits je horde speelt
Heb zelf ook geen ervaring ermee, beetje video's kijken en op HC alvast een keer doen en dan komt het wel goed denk ik.Mektheb schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
Same, mooie set's leuke uitdaging en mooie mount.
Zou dat graag willen, maar ik heb ze nog niet eens op bronze of silver gedaan.
Moet toch eerst op zoek naar een guild die iets meer doen dan alleen raiden en toch samen ook andere dingen doen.
Geweldig! Heb zelf DPS en Tank. Vraag me alleen af of je als Tank ook significante DPS moet doen om tot een goed einde te komen? Op de een of andere manier krijg ik DPS op mn tank maar niet voor elkaar.JimDB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:09:
[...]
Dacht het net zelf voorstellen om dat dit weekend eens te doen met een aantal Tweakers. Heb zelf Gold en Silver ervaring en heb invis potsDus als er nog meer Horde players zijn met interesse kunnen we wel iets opzetten (ben zelf wel dps).
Ook Horde hier.rjpurk schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
[...]
Kijk, goed om te horen. Denk dat het wel gaat lukken als we ons er in verdiepen.medennis schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:32:
[...]
mijn GM heeft samen met 4 andere guildies zonder teveel moeite in ongeveer 8 uur speeltijd alle CM's op gold gehaald. Dit was wel met enige oefening uiteraard, maar als je wat korte videos kijkt en de dungeon een paar keer doorloopt op HC dan moet het wel goedkomen denk ik. Hij verkoopt inmiddels boosts voor 5k gold per dungeon op gold.
Mooi!
Zo te zien is er meer animo dan de benodigde 5 personen. Misschien kunnen we meerdere runs doen zodat ook alts aan bod komen. Heb zelf een DPS en Tank
Omdat je gear terug geschaald wordt naar ilvl 463 gaat het puur om skill en kunde. Ik begreep dat procs van trinkets wel blijven alleen dan de geschaalde variant. Is dit ook zo voor de Epic Cloak?
Plot twist (SoO Revamp):Zeror schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:18:
Een extra content patch zou ik ook niet erg vinden hoor. De executie van Garrosh moeten we ook nog meemaken namelijk. Dat zou iets kunnen zijn voor een contentpatch gedurende de wachttijd voor de volgende expansion.
- Garrosh ontsnapt
- Grom Hellscream is niet dood, alleen ondergedoken
- Nu is hij terug om samen met zijn zoon te wreken en zijn ze beide onder invloed van "Blood of Mannoroth" waardoor ze chaos orcs worden
Alles word inderdaad gescaled, dus ook de legendary/epic cloak. Flasks, Pots en andere consumables blijven hetzelfde. Ik neem aan dat er op youtube genoeg guides/runs te vinden zijn waar piekfijn word uitgelegd waar je het beste een invis pot kan poppen enz.Vae Victus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:41:
[...]
Yup Horde, heb een mage en pala tank op 90.
[...]
Heb zelf ook geen ervaring ermee, beetje video's kijken en op HC alvast een keer doen en dan komt het wel goed denk ik.
[...]
Geweldig! Heb zelf DPS en Tank. Vraag me alleen af of je als Tank ook significante DPS moet doen om tot een goed einde te komen? Op de een of andere manier krijg ik DPS op mn tank maar niet voor elkaar.
[...]
Ook Horde hier.
[...]
Kijk, goed om te horen. Denk dat het wel gaat lukken als we ons er in verdiepen.
[...]
Mooi!
Zo te zien is er meer animo dan de benodigde 5 personen. Misschien kunnen we meerdere runs doen zodat ook alts aan bod komen. Heb zelf een DPS en Tank
Omdat je gear terug geschaald wordt naar ilvl 463 gaat het puur om skill en kunde. Ik begreep dat procs van trinkets wel blijven alleen dan de geschaalde variant. Is dit ook zo voor de Epic Cloak?
Voel je vrij om me toe te voegen. ik ben vrijwel elke avond online: Showtex#2959
Dit topic is gesloten.