Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.778 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Neelon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:09:
Woop. Garrosh gewoon een 1-shot vandaag, na uren wipen door persoonlijke fouten de laatste 2 resets. Helaas nog steeds geen upgrade voor mn flex wapen, maar wel Galakras STR trinket deze week, Mijn dps is ermee goed omhoog geschoten iig.

En omdat we eerder klaar waren dan raid end, ook maar even Sha of Fear HC gedaan voor de guildrun achievement en de titel.

Al met al een goede reset deze keer.
Mooi :)

Wij moesten gisteren starten vanop Klaxxi, maar alweer was er iemand van de groep afwezig en moesten we dus een pug meenemen. Na lang zoeken een mage gevonden (met 0 normal exp, zowel op ToT als SoO en dus 533 ilevel compleet uit LFRs en Flex gehaald) en een uur na het normale raiduur van start gegaan.

Paragons was zoals gewoonlijk een faceroll kill, 1 maal gewiped door random deaths, maar voor de rest cleane kill. En toen was het alweer tijd voor Garrosh. Met nog anderhalf uur over (om ook nog door de trash te ploeteren, waar is de tijd dat CC nog zo veel nodig was 8)7) konden er dus nog een aantal Garrosh tries vanaf met het pugje erbij. Uiteindelijk zo'n 8 tries gehad met als beste resultaat een 40% wipe in fase 2.

Het is wel opvallend hoe gear een gevecht als Garrosh kan beïnvloeden. Zelfs met onze pug erbij (die op Garrosh slechts 150k gemiddeld deed) geraakten we veel simpeler daar waar we vorige week al veel moeite mee hadden. Volgende week wordt onze huidige hunter overigens vervangen door de Hunter die we tjidens ToT in onze groep hadden, dus ik vermoed dat het niet lang meer zal duren voordat hij neer zal gaan, aangezien de DPS en HPS ferm gestegen is en we het gevecht onder de knie beginnen te krijgen :)
Logs van gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
Zeror schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:32:
Ik ging net online, maar helaas Murkalot nog niet gekregen. Dat worden wachten tot Blizzcon dan. :/
Ik heb mijn virtual ticket al even geleden gekocht en nog steeds geen Murcalot. Ik verwacht hem ook niet eerder dan bij de opening van Blizzcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

hulkie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:09:
Onze hunter is gewoon niet zo goed... daar gaan we ook niets meer aan veranderen. Gewoon zorgen dat andere mensen de belts doen dus :) Ik laat volgende week wel weten hoe het is gegaan.

Persoonlijk vind ik het een vrij simpele boss als ranged dps. Beetje poep ontwijken, meer niet. Die belt is ook vrij simpel als je het een keer hebt gedaan. Kan me voorstellen dat het voor tanks en healers misschien lastiger is.
Steven?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Wat zijn de beste stats voor een Frostmage (PvE) qua:

Haste: ??%
Hit: ??%
Crit: ??%

Kan hier eigenlijk nergens iets fatsoenlijks over vinden, of ik zoek niet goed natuurlijk ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Pedr0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:14:

Kan hier eigenlijk nergens iets fatsoenlijks over vinden, of ik zoek niet goed natuurlijk ;)
Misschien heb je hier wat aan: http://www.noxxic.com/wow/pve/mage/frost/reforging-gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

The stat priority for a Frost Mage is:

Intellect;
Hit Rating (until 15%);
Haste Rating;
Mastery Rating;
Critical Strike Rating.
http://www.icy-veins.com/...istics-priority-reforging

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Poops_McGhee schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Ik heb mijn virtual ticket al even geleden gekocht en nog steeds geen Murcalot. Ik verwacht hem ook niet eerder dan bij de opening van Blizzcon.
Twee jaar geleden met de laatste Blizzcon was Murkablo al geactiveerd een paar weken voor Blizzcon met de patch waarin ie werd gereleased.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die wellicht een Hearthstone key heeft voor mij ? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik had zelf al een hearthstone beta key gekregen via een kameraad van mij die 'm via z'n werk geregeld had :p Daarna heb ik wel een extra key gekregen (heb multiple battle.net accounts vanwege RAFjes etc), maar deze is al vertrokken naar een gast waar ik al jaren WoW samen mee speel.

Ik moet 'm overige email adressen eens checken of ik niet nog meer keys heb gehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41

En als je het dan echt precies wilt weten moet je hier eens rondneuzen:
http://www.mmo-champion.c...-5-4-Frost-%28Advanced%29

@ hmr: nee, dirk, maar die heeft het inmiddels al iets beter onder de knie. Steven = stuk beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
_Peter2_ schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:17:
Gisteravond level 90 aangetikt op mijn paladin
Ik denk dat ik nu in Prot spec om Timeless Isle rond ga lopen, maar instances als retri induik,
Prot is denk ik ook wel "the way to go" voor in instances, in het begin althans (als je met instances dungeons en LFR bedoelt natuurlijk). De queue timers voor dps zijn namelijk niet om aan te zien, en voor tanks zijn die in dungeons instant en in LFRs is het gewoon hopen op healers. Je kan als tank trouwens gewoon rollen op retri gear en in LFRs kan je je loot specialization op DPS zetten, dus voor gear moet je al niet meer omkijken :) (En afhankelijk van je gear kan je later gewoon in DPS spec alles neermaaien op het Timeless Isle hoor, gaat ook sneller >:))
Nu eerst nog mijn reputation met Klaxxi minstens naar honored krijgen zodat ik de BS recipes aan kan gaan schaffen.
Veel plezier met Kyrapite te farmen :P
Carthrax schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:57:
In afwachting van de reset vandaag maar even bezig geweest met mijn hunter en die is nu ook level 90. Direct even de Isle op kwam in de grot en dacht ach laat ik eens een mob proberen met mijn tanking pet. 2 klappen later pet dood en ik rennen :P
Toch maar even wat spullen bijelkaar verzamelen voordat ik dat weer probeer.
Waar BM wel niet goed voor is :+
NL-RaVeR schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:37:
Bij deze onze raid avond:
Het begon echter niet zo rooskleurig. Om 20:00 verzamelen wij altijd, echter waren er toen nog maar 4 online. Half uur later waren we met 7 man en onze Tank (tevens guildleader) was nog niet online en niet te bereiken. Vervolgens maar geprobeerd andere te recruiten voor de raid. Vervolgens krijg ik te horen dat sommige locked zijn voor Wing 1 Flex |:( .
*knip*
Locked voor Flex? Is het niet zo dat je gewoon start daar waar de Raidleader begint, dus bijv. als jij niet gelocked waard dat je gewoon in het begin kon beginnen? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 30-10-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren was het na jaren dan zo ver:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/29Bz2SqYrXqOAVaNtYp9rUaG/medium.jpg
De HH mount...eindelijk 8). Toch wel een rare gewaarwording om die Reins opeens wél in je bags te zien verschijnen 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:32:
[...]

Locked voor Flex? Is het niet zo dat je gewoon start daar waar de Raidleader begint, dus bijv. als jij niet gelocked waard dat je gewoon in het begin kon beginnen? ;)
Hij bedoeld dat er mensen waren die het al gedaan hadden waardoor je geen loot meer krijgt van de bosses die je al geloot hebt. Vandaar dat er mensen liever een andere raid deden om toch nog wat loot binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
In 5.3 had je zoiets als bad luck protection op je coins. Bestaat dat eigenlijk nog? Zou zeggen van niet na 3 weken van alleen maar gold op zowel paladin als mage (al is het niet account-wide protection maar per char natuurlijk). Moet toch op een manier aan ringen komen he, want normaal droppen doen ze niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12
IntToStr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:39:
In 5.3 had je zoiets als bad luck protection op je coins. Bestaat dat eigenlijk nog? Zou zeggen van niet na 3 weken van alleen maar gold op zowel paladin als mage (al is het niet account-wide protection maar per char natuurlijk). Moet toch op een manier aan ringen komen he, want normaal droppen doen ze niet :)
Dit heb ik nu met trinkets... Probeer al tijden die van de protectors te krijgen. Elke week LFR flex en normal en 3 coins..... De trinket wilt gewoon niet droppen :( (Ik zit nog met een 496 en 522 trinket :()

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren opnieuw lfr ingedoken, na de reset, op zoek naar een nieuw wapen. ToeS en ToT gedaan, maar no ball :( wel de black prince questline daar kunnen afwerken, toch 1 voordeel.
zit nu op ilvl 498, dit weekend maar eens beginnen aan SoO lfr.

ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen lfr niet graag doen, ik heb in 3 weken nog geen enkele slechte groep gehad :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Hier ook eindelijk de HH mount binnen, het waren 7 lange jaren... Gelukkig hoef ik nu nooit meer Brewfest en Hallow's End te doen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mja, wat is een "slechte groep"? Als ik LFR doe zijn er altijd maar 1 of 2 die meer dan 100k dps doen. De bosses zelf zijn niet meer dan een boel HP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:43

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

FotW schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:51:
Hier ook eindelijk de HH mount binnen, het waren 7 lange jaren... Gelukkig hoef ik nu nooit meer Brewfest en Hallow's End te doen *O*
Hier ook, w00h00. eindelijk na 8 lange jaren 8)7 :+

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Hacks ! ze hebben de droprate gewoon geupped omdat anders een hoop tweakers huilie huilie deden :+

Nee hoor gz ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Twylight schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:51:
Mja, wat is een "slechte groep"? Als ik LFR doe zijn er altijd maar 1 of 2 die meer dan 100k dps doen. De bosses zelf zijn niet meer dan een boel HP :P
Ervaren raiders met goede gear willen niet whipen op farmbosses in LFR, dus komen niet meer.
De overige mensen gearen op met LFR/isle-gear, zonder set-bonusses etc.Tevens gebruik ik geen flask/potions in LFR, waste of materials en zo denken meer mensen er zo over denk ik.

Zelf dinsdag nog even de LFR, 4de wing ingegaan. kwamen we in een whipe-group voor garrosh.(ze hadden al 6 stacks). Eerste go was een whipe op 5%, 2de was een kill. Had gelukkig nog een coin over dus gegaan voor extra roll en heb haste-trinket gewonnen. Maar even upgraden, en zit nu op 40% haste.

Ben benieuwd of het invloed gaat hebben voor mijn DPS in raids, heb wel 1300+ haste extra maar mis wel 1100 int van mijn oude trinket. Zouden vandaag een raid hebben maar met maar 5 accepted zie ik het somber in.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wipe <- schrijf je zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ben gisteren ook maar eens richting Garrosh gegaan in LFR. Meteen 2 leuke upgrades gescoord:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u3Ufjxcm.png

:D

[ Voor 9% gewijzigd door detheavn op 31-10-2013 09:45 . Reden: Resized niet al te best :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren hebben we ge-extend zodat we Paragons konden doen. Vorige week 1 try op gedaan zonder in te lezen, deze week na 1 wipe neer. Dat gevecht viel echt reuze mee. Iedereen was echt 'is dit het?'
Best apart dat de een na laatste boss op normal zo makkelijk is, was in ToT ook al zo.

Garrosh toen voor 1,5u gedaan. In het begin was het echt veel proberen (eerste 3 tries waren snelle wipes doordat de Engineer niet snel neer ging, was best grappig 'uhh hij is niet dood, sorry mensen').
Maandag weer wat op proberen... we hebben in ieder geval wel besloten niet nogmaals te extenden. De overige bosses hebben we dusdanig op farm dat dat niet veel zin heeft (we deden het deze week eigenlijk om Paragons te leren).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik ben gisteren op Titan Runestone jacht geweest en helaas niet erg succesvol. Uit de ToT wings 2 in totaal dus zit nu op 5 Runestones. Na meer dan een uur in de wachtrij voor SoO de eerste 2 heb ik de moed opgegeven.
Vanavond maar even weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn monk heeft gisteren twee leuke upgrades meegepakt. Tier gloves van de celestials en tier chest van Flex 1.. :D

Iemand nog tips voor mijn monk?

Dikkie @ Ragnaros

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:28:
Mijn monk heeft gisteren twee leuke upgrades meegepakt. Tier gloves van de celestials en tier chest van Flex 1.. :D

Iemand nog tips voor mijn monk?

Dikkie @ Ragnaros
yup de mijne ook, Gloves en offhand (zonder spirit) uit normal. Niet normaal meer, all mijn reforges op spirit gear zijn nu spirit -> x. De casters zijn niet blij dat ik voor alle non spirit gear zonder hit ga nu :X , maar dat is gewoon BiS voor mistweaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goedemorgen, wij hadden gister weer een verse instance om zo ver mogelijk te clearen. Helaas had onze /oomkin flinke internetproblemen. Erg jammer want hij doet goede dps. We zijn met 4 healers op stap gegaan waarvan er af en toe 1 of 2 dps gingen. En dan moet 'dps' eigenlijk tussen aanhalingstekens ;)

We zijn toch nog tot aan Malkorok gekomen, al ging deze door fuckups aan het einde van de avond niet neer. Zondag dus even kijken of we hem, spoils en thok nog doen, of dat we meteen voor siegecrafter gaan. Onze tanks zouden de trinket van Malkorok wel lusten geloof ik...

Voor de raid nog even flex deel 4 gedaan met de guild. Was wel maf, de bommen voor Siegecrafter bleven maar spawnen. Daardoor raakte je nooit uit combat. Wel Garrosh neer kunnen leggen maar swappen tussen tank/dps of heals/dps spec betekende dus hearthstonen, respeccen en weer terug teleporten :D

Hier de logs voor de liefhebbers... Wel balen dat 3 goede dps er niet bij waren. Dan zie je meteen grote verschillen in output:
http://www.worldoflogs.co...8zgqsweovru5cm/dashboard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Prot is denk ik ook wel "the way to go" voor in instances, in het begin althans (als je met instances dungeons en LFR bedoelt natuurlijk). De queue timers voor dps zijn namelijk niet om aan te zien, en voor tanks zijn die in dungeons instant en in LFRs is het gewoon hopen op healers. Je kan als tank trouwens gewoon rollen op retri gear en in LFRs kan je je loot specialization op DPS zetten, dus voor gear moet je al niet meer omkijken :) (En afhankelijk van je gear kan je later gewoon in DPS spec alles neermaaien op het Timeless Isle hoor, gaat ook sneller >:))
Om als tank de instances te doen moet ik ook nog een dikke huid farmen ;)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Voor instances zou ik Holy gaan. Mijn ervaring is dat tank vaak instant is of ('lang') wachten op healers en de gemiddelde wachttijd als healer veel minder variatie kent en niet veel verschilt van tanks. Daarnaast heb je als healer een hoop minder gezeik omdat anderen jouw foutjes kunnen compenseren, wat bij een tank vaak niet zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Voor instances zou ik Holy gaan. Mijn ervaring is dat tank vaak instant is of ('lang') wachten op healers en de gemiddelde wachttijd als healer veel minder variatie kent en niet veel verschilt van tanks. Daarnaast heb je als healer een hoop minder gezeik omdat anderen jouw foutjes kunnen compenseren, wat bij een tank vaak niet zal werken.
_Peter2_ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Om als tank de instances te doen moet ik ook nog een dikke huid farmen ;)
Eigenlijk nooit moeite mee gehad, als je net 90 bent is een instance misschien lastig, nu kan ik makkelijk de halve instance pullen en AOE maar ;)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Als je met instance dungeon bedoelt zou ik prot gaan, als je LFR bedoelt eerder holy. In LFR is namelijk altijd gezeik op tanks. In een dungeon moet je het tegenwoordig wel heel bont maken om alles te laten falen :p Daar val je wel eerder op als matige healer.

Zelf queue ik lekker als tank in volle dps spec bij dungeons, pull de hele kamer en aoe alles neer in een paar seconden. Bosses vallen ook om in no time uiteraard. Ik heb boss fights gehad met 95% damage done door mezelf met toevallig een paar verse 90 dps in de groep. Maar goed, dat komt later misschien wel ;)

LFR heb ik niet gedaan in 5.4. Flex doe ik wel gewoon als dps, ook al zou ik het qua gear ook als tank wel moeten redden. Maar heb ook daar geen zin in gezeik omdat ik niet alles even goed weet qua tank tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Ik ben momenteel bezig met de legendary quest, maar had gister avond moeite om de BG "Temple of Kotmogu" te winnen om verder te gaan. Zijn er hier PvP'ers die mij hier misschien vanavond mee kunnen helpen? Zou erg fijn zijn aangezien ik dan weer een stap verder ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:39:
Ik vraag dat me ook al een tijd af, coins lijken namelijk niet echt goed te werken in SoO :+ (Vanavond voor de 7de keer hopen op Tier Chest en dat met Bonus roll...)
kowlier schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:48:
ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen lfr niet graag doen, ik heb in 3 weken nog geen enkele slechte groep gehad :p
Goh zou eigenlijk ook eens de laatste 2 parts van SoO LFR moeten afmaken, maar ofwel zijn de queuetimes ongeveer rond het uur, ofwel schrikt het me soms af omdat ik niet constant wil zitten wipen op bosses die ik op normal al weken op farm heb :X Eens kijken of ik met wat guildies / eventueel een aantal Tweakers hier kan queuen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister misten we 4 van de 12 raiders dus ipv extenden maar een nieuwe lock gedaan.

Pug healer van ilvl 515 en een hunter.

Tot en met spoils gekomen. Zelf de warforged tank trinket van malkorok gewonnen. Eindelijk.
Zit nu op 1.1 mil health raid buffed met 73% critical strike chance.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Sabrac schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:05:
Gister misten we 4 van de 12 raiders dus ipv extenden maar een nieuwe lock gedaan.

Pug healer van ilvl 515 en een hunter.

Tot en met spoils gekomen. Zelf de warforged tank trinket van malkorok gewonnen. Eindelijk.
Zit nu op 1.1 mil health raid buffed met 73% critical strike chance.
Gz! Daar zou ik ook graag mijn hebberige hand op leggen :P
Ik blijf wel achter nu met m'n 1,04m HP raidbuffed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Gz! Daar zou ik ook graag mijn hebberige hand op leggen :P
Ik blijf wel achter nu met m'n 1,04m HP raidbuffed :P
Ach ja. Health is ook niet alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sabrac schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Niet echt nee, maar ruim 1 mil hebben als je Garrosh of heroics wil doen helpt wel behoorlijk, mits je andere stats gewoon netjes verdeeld zijn.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Toch wel lekker die Timeless Isle. Een uur na 90 te dingen al 491 itemlevel op mijn warlock. Het helpt natuurlijk ook dat ik de BoA staff (561 ilevel) van Garrosh al heb :P.
Tailoring en enchanting ook gemaxed. Beste professions om samen te levelen :).

[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 31-10-2013 22:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik ga denk ik ook maar weer beginnen met spelen. Begint zoals altijd na een tijdje weer te kriebelen en heb gewoon weer super veel zin om ThunderFury/wrath/all vette level 60/70/80 gear te farmen, te levelen, te referren. Zin in!

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

NMe schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:18:
[...]

Niet echt nee, maar ruim 1 mil hebben als je Garrosh of heroics wil doen helpt wel behoorlijk, mits je andere stats gewoon netjes verdeeld zijn.
Precies en dat is nu wel het punt waar we op zijn aangekomen. Erg benieuwd of we zondag P3 te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gistere LFR geprobeert dit ging gelijk lekker.

4 wipes op de proto boss...toen maar eruit gegaan want dit ging echt nergens over..
En verder niks gedaan omdat dit al zolang duurde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:05:
Toch wel lekker die Timeless Isle. Een uur na 90 te dingen al 491 itemlevel op mijn warlock. Het helpt natuurlijk ook dat ik de BoA staff (561 ilevel) van Garrosh al heb :P.
Tailoring en enchanting ook gemaxed. Beste professions om samen te levelen :).
Gearen is tegenwoordig ongelooflijk, zit met m'n monk momenteel ook al op iets van een 490 ilevel en dat met nog steeds groene trinkets en een 430 wapen 8)7 Moet wel zeggen dat ik vorige week (voor de eerste keer ooit) geluk had op Ordos en ik dus al WF wrists heb :D Waarom krijg ik zulke dingen niet op m'n paladin? :p

Gisteren raid gehad en tem Thok gecleared. DPS is deze week perfect (ben al terug verliefd op onze hunter die ook met ons meeging in ToT), al is het wel grappig dat we een guildy hadden die normaal niet in ons team zit, maar die wel hogere dps deed dan onze Shadow Priest die gisteren niet kon raiden... :+ Geen geluk gehad met tier tokens, maar heb wel BiS boots binnen kunnen halen, het is toch iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12
Sabrac schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:15:
[...]

Als DK kijk ik daar toch anders tegen aan ;) Nu trouwens 999.5k HP zonder shaman healbuff....
Meer HP is een hogere melee absorbshield ;) Zo had ik bv op nazgrim 50% minder damage gekregen dan de andere tank puur door me schild ;)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk vandaag de HH nog doen? Anders is ie ondanks 8 chars die het deden weer niet gedropt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dat kon tot 11 uur :)
Vandaag ook nog een keer met m'n 3 90's erdoor heen gegaan, maar jammer genoeg dit jaar geen mount :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zit al vanaf 7 uur op me werk dus helaas weer geen mount dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Balen voor de mensen die het graag wilde dit jaar...

Voor mij is dit het eerste jaar dat ik 0 characters de instance in heb gegooid. Ook een nieuw recordje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik had het elke dag op 5 karakters kunnen doen maar heb uiteindelijk gedurende de hele event maar 2 keer die baas gedaan. Ik kon mezelf er dit jaar niet toe zetten, dus dan nog maar een jaar wachten op die mount.

Overigens, dit jaar is de Macabre Marionnette reward voor de Day of the Dead een permanente pet. Ook als je 't al eens gedaan hebt dus nog eens doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

NMe schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:02:

Overigens, dit jaar is de Macabre Marionnette reward voor de Day of the Dead een permanente pet. Ook als je 't al eens gedaan hebt dus nog eens doen. :)
Makkelijk en snel. Heb er al 11, in de hoop dat ik er later wat kan verkopen voor een leuke prijs. :)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als de Spring Rabbits en Sinister Squashlings een indicatie zijn: don't hold your breath. ;) Aan de andere kant, het is natuurlijk maar een event van 2 dagen en veel mensen zullen aannemen dat er niks veranderd is, dus wie weet.

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 01-11-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe WoW expansion naam is bekend.

Warlords of Draenor

http://www.mmo-champion.c...-of-Draenor-WoW-Expansion

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
O yes ! Burning Legion wohoooooo xD, gimmy back the outland experience <3 ^^

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 01-11-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Euh bekend? Gisteren was er iemand op mmo-champ die dat zogenaamd leakte op het forum en vandaag is er ineens een trademark. Zal niet de eerste keer zijn dat er gewoon een of andere pipo een trademark op die manier aanvraagt wat gewoon nep blijkt te zijn.

Vooralsnog is het gewoon speculeren.

Hij zei ook dat Grommash de main antagonist zou zijn, nou dat lijkt mij toch niet nadat we deze expansion al Garrosh gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat is waar inderdaad, maar we zullen het zien op Blizzcon, ik hoop het wel ^^
Klinkt ook als een logische keuze aangezien ik nog steeds verwacht dat op lvl 100 het wel klaar is.

Dus 90 / 95 een pre-burning legion exp.
95/100 sargeras killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat het een Legion expansion zal zijn is trouwens wel al bijna zeker, is imo ook precies wat WoW nodig heeft na panda's en je eigen groenten verbouwen. Alleen dat teruggaan in de tijd lijkt me eigenlijk maar niks, vond de Caverns of Time ook altijd al super lame en een 'makkelijke' uitweg om random content in de game te doen.
Anduin uses the powers of the Timeless Isle with/without celestials and bronze dragonflight to "create" a parallel timeline with Draenor intact, or make a portal to the past before Draenor's destruction and sends Garrosh there to meet his father so Grom can bitchslap him (in the vision of time we get, Anduin actually visits Garrosh to offer him this). Wrathion sabotages the whole project because of his own legion-fighting agenda.
Klinkt redelijk legit..

[ Voor 41% gewijzigd door jmxd op 01-11-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:21:
Surprise surprise :D

Wordt nog wachten op de bevestiging op Blizzcon natuurlijk, maar kan niet echt zeggen dat het me verbaasd dat de volgende expansion een Burning Legion expansion wordt. Eerst en vooral waren er al zó veel speculaties dat het dat ging zijn, en dan wordt het bijna nog eens zowel in-game (door Wrathion) als nu met de Trademarks bekend gemaakt 8)7

Vraag me echt af wat ze ermee gaan doen eigenlijk, heb nooit gespeeld tijdens de Burning Crusade, dus nog veel te leren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:47:
Nieuwe WoW expansion naam is misschien bekend.
FTFY. ;)
Mektheb schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:21:
Als dat is wat je verwacht van een nieuwe expansion kom je bedrogen uit. Moeilijke heroics, moeilijk raids (fuck heroics), een leuk verhaal...hebben we nou al 3 expansions niet gehad, gaan we voor die vierde ook niet krijgen.

[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 01-11-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ja of dwaalspoor nummer 5 inmiddels ofzo? De mensen bij Blizz lachen zich rot waarschijnlijk. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Iedereen kan zo'n patent aanvragen, heb dit verhaal al zo vaak gehoord dat het me niet eens meer boeit. Ik heb mn virtual ticket, dus ik zie het wel op Blizzcon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:57:
[...]

FTFY. ;)

[...]

Als dat is wat je verwacht van een nieuwe expansion kom je bedrogen uit. Moeilijke heroics, moeilijk raids (fuck heroics), een leuk verhaal...hebben we nou al 3 expansions niet gehad, gaan we voor die vierde ook niet krijgen.
Niet dat het dan definitief is, maar Boubouille gaf aan over deze een goed gevoel over te hebben. En feit dat ie het dan publiceerd moet wel iets betekenen. Blizzcon komt ook steeds dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Ben benieuw of alleen een nieuwe race bijkomt of/en dat er ook een nieuwe class bijkomt.
Iemand speculeren of welke dat zou kunnen worden er van uitgaande dat die naam correct is ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Teunis schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:50:
Ben benieuw of alleen een nieuwe race bijkomt of/en dat er ook een nieuwe class bijkomt.
Iemand speculeren of welke dat zou kunnen worden er van uitgaande dat die naam correct is ?
Ik hoop eerlijk gezegd van niet. Een nieuw ras of class voegt eigenlijk niet zoveel meer toe. Je kunt met je class maar maximaal 3 verschillende rollen invullen. De enige aanvulling van een nieuw speelbaar ras is cosmetisch. Qua racial treats kun je nog iets leuks doen, maar geen mega verschillen maken.
Ook daar schort het flink in. Er is geen situatie waar je niet uit kunt komen zonder de racial treats van een bepaald ras. Het kan soms makkelijker (en goedkoper) worden met bepaalde races, maar meer ook niet.
Misschien dat ze wat met professions kunnen doen. Maar please, geen extra playable races of extra classes meer.
World of Warbelfs en World of Warmonks all over again? Daarnaast is 11 chars voeden al zwaar zat. Daar speel ik de meeste niet eens meer van. Die zijn er alleen voor de statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Een nieuwe caster zou wel tof zijn!

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Een 3de main prof zou mooi zijn bijv. Ik zie liever ook geen nieuwe classes/races.
Wellicht dat ze elke 10 levels een talentkeuze kunnen doen.

Maar Warlords of Draenor klinkt een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er wordt al heel lang gezeurd om Demon Hunters. Met een titel als Warlords of Draenor zou het best kunnen dat we die als class erbij krijgen.

En ik vermoed dat met een titel als Warlords of Draenor het verhaal zal gaan over de clanlords van de clans die ooit bij Nerzhul/Shadow Council aansloten voordat Draenor uit elkaar werd gerukt doordat alle portals geopend werden. Die clanlords zullen wel belangrijke pioniers van Sargaras geworden zijn. Dit gaat tevens gepaard met Alleria en Turalyon. Ook daar niks van bekend. Ik denk dat die verhaallijnen hiermee samenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
junglebeast schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:07:
Een 3de main prof zou mooi zijn bijv. Ik zie liever ook geen nieuwe classes/races.
Wellicht dat ze elke 10 levels een talentkeuze kunnen doen.

Maar Warlords of Draenor klinkt een beetje meh.
De naam van een expansion boeit me eigenlijk niet zoveel, maar als dit de naam van de nieuwe expansion word dan speelt het zich dus wel af in Draenor/Outlands. Ik persoonlijk vind dit eigenlijk wel gaaf aangezien Outlands tegenwoordig alleen nog maar gebruikt word om te levelen of om old content te farmen. Vind het altijd zo jammer dat als er een nieuwe expansion komt dat er één gebied is waar 90% van de mensen te vinden zijn.

Het zou mooi zijn als ze het zo voor elkaar kregen dat oude content nog net zo aantrekkelijk is om naartoe te gaan dan nieuwe content, maar door steeds nieuwe gebieden toe te voegen met elke expansion zul je dit effect nooit krijgen. :(
temp00 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:59:
Een nieuwe caster zou wel tof zijn!
Als het waar blijkt te zijn dat de nieuwe expansion in de Outlands afspeeld en dat de Burning Legion weer terug komt dan lijkt het mij voor de hand te liggen dat de volgende class, als deze er komt tenminste, Demon Hunter word. Veel mensen denken dat dit een mix tussen een Warlock en Hunter is, maar dit is het dus niet. Een Demon Hunter is een melee class (zie Illidan bijvoorbeeld). Het zou natuurlijk wel mogelijk zijn dat hij een cast specialization krijgt. Maar dan vind ik Demon Hunter weer meer gaan lijken op een Shaman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:41:
De naam van een expansion boeit me eigenlijk niet zoveel, maar als dit de naam van de nieuwe expansion word dan speelt het zich dus wel af in Draenor/Outlands. Ik persoonlijk vind dit eigenlijk wel gaaf aangezien Outlands tegenwoordig alleen nog maar gebruikt word om te levelen of om old content te farmen. Vind het altijd zo jammer dat als er een nieuwe expansion komt dat er één gebied is waar 90% van de mensen te vinden zijn.

Het zou mooi zijn als ze het zo voor elkaar kregen dat oude content nog net zo aantrekkelijk is om naartoe te gaan dan nieuwe content, maar door steeds nieuwe gebieden toe te voegen met elke expansion zul je dit effect nooit krijgen. :(
Jou ideaal lijkt dan wel een beetje op Cataclysm, en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Oude gebieden die gereworked worden was dus juist niet de juiste oplossing, vandaar dat ik me afvraag (als dit inderdaad de volgende expansion wordt) wat er juist gaat gebeuren met Outlands en welke gevolgen dat dat gaat hebben voor het levellen etc.
[...]
Als het waar blijkt te zijn dat de nieuwe expansion in de Outlands afspeeld en dat de Burning Legion weer terug komt dan lijkt het mij voor de hand te liggen dat de volgende class, als deze er komt tenminste, Demon Hunter word. Veel mensen denken dat dit een mix tussen een Warlock en Hunter is, maar dit is het dus niet. Een Demon Hunter is een melee class (zie Illidan bijvoorbeeld). Het zou natuurlijk wel mogelijk zijn dat hij een cast specialization krijgt. Maar dan vind ik Demon Hunter weer meer gaan lijken op een Shaman :+
Ik hoop stiekem wel op een nieuwe class/race, misschien zelfs liefst maar 1 van de 2 zoals ze eigenlijk steeds gedaan hebben tot MoP (Belfs + Draenei, DKs, Goblins + Worgen // Monks + Pandaren) aangezien ik er bijna altijd vanuit ging dat je meteen in een richting geduwd werd met de monk en dus bijna iedereen de Panda Monk combo ging nemen.

Buiten de Demon Hunter en Races speculatie (Naga, Hozen, etc.) waren er ook geruchten over een 4de spec voor iedere class, en al denk ik niet dat deze er gaat komen, het zou de boel wel helemaal overhoop gooien, en soms is dat ook eens niet slecht.

Bovendien was er ook sprake van een Tinker class, maar ik denk ook niet dat dat ervan gaat komen. Eerst en vooral omdat Engineering al een profession is die iedereen kan oppakken, maar ook omdat de echte Tinkers nog amper gebruikt worden tegenwoordig (met name vooral de explosieve schapen en dergelijke toestanden :))

Specualtie, speculatie, we zien wel wat er van komt op Blizzcon. Hopelijk hebben ze ons gefopt en wordt het iets helemaal anders dan wat iedereen verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik hoop wel op een Legion expansion maar eigenlijk niet een die helemaal gebaseerd is op tijdreizen. Dat vind ik altijd zo lame. Iets toevoegen wat eigenlijk niet past in de lijn van het verhaal dus dan terug in de tijd of naar een hele andere tijdlijn.

Demon Hunter lijkt mij wel een super vette class, en daar schreeuwt iedereen ook al jaren om maar ik denk niet dat dat er gaat komen. Een van de dingen die een Demon Hunter kan is metamorphosis en dat hebben Warlocks al. We zullen het wel zien op Blizzcon.

Ben al lang blij als het niet weer zo'n blije fleurige expansion wordt als de huidige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Ik vond Panda expansie ieder geval stuk beter dan Cata, ik hoop in iedergeval dat deze expansie wel weten wie "bad"-guy/girl is en dat ze er meer mee doen tijdens het levelen/sub-content zoals bij de Lich King.
We weten wel zeker dat nooit meer terug gaan naar gating zoals bij BC, misschien de moeilijkheidgraad in de dungeons, maar denk dat ergens had gelezen had dat wel happy waren met de huidige moeilijkheidsgraad.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:08:
[...]

Jou ideaal lijkt dan wel een beetje op Cataclysm, en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Oude gebieden die gereworked worden was dus juist niet de juiste oplossing, vandaar dat ik me afvraag (als dit inderdaad de volgende expansion wordt) wat er juist gaat gebeuren met Outlands en welke gevolgen dat dat gaat hebben voor het levellen etc.
Het probleem is niet waar de nieuwe content toegevoegd wordt, maar hoe de nieuwe content toegevoegd wordt.

Ik hoop al voor enige tijd dat Blizzard de item squish, samen met de hoge nummers probleem, gaat gebruiken om dat probleem op te lossen. Daarmee zouden ze twee vliegen in 1 klap slaan.
Als het aan mij zou liggen maak ik de maximale level weer level 60. Alle expansion content zou ook gewoon level 60 content zijn, maar steeds ietsjes moeilijker (item level groeit dus wel). Nieuwere content wordt dus steeds uitdagender. Beginnende spelers gebruiken de burning crusade/Wrath content om zich te ontwikkelen. Terwijl ervaren spelers deze content kunnen overslaan en direct naar de cataclysm/MoP of "Warlords of Draenor" content kunnen gaan. Hiermee zorg er ook voor dat zowel oude content als nieuwe content weer actief gebruikt gaat worden. Zeker als je de oude content ook gaat updaten met dingen die nieuw waren in de later uitgekomen content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Een item squish is toch niet echt nodig, eigenlijk alleen vanwege de beperking in de engine zit blizzard nu te denken om de nummers aan te passen.
Persoonlijk ben ik toch wel benieuwd, MOP had imho de beste raids kwa bossmechanics en uitdaging (al blijf ik erbij dat we terugmoeten naar aparte lockouts voor 10 en 25 man), alleen het panda/china theme deed me niets.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
blouweKip schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:54:
Een item squish is toch niet echt nodig, eigenlijk alleen vanwege de beperking in de engine zit blizzard nu te denken om de nummers aan te passen.
Het is ook niet alleen de grote nummers die het probleem veroorzaken.
Kijk:
Vanilla WoW: 5-6k health
TBC: 12-16k health
WotLKL: 25-40k health
Cata: 120-200k health
MoP: 350-600k health?

En dan: 800k tot 1,6M health?

Getallen schieten iets te ver omhoog iedere expansion. Daarom is die item squish nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Die health is nog niet zozeer het grootste probleem. Het is meer de damage. Crits van 384,926 op je scherm is nogal overdreven en moeilijk te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Getallen schieten iets te ver omhoog iedere expansion. Daarom is die item squish nodig.
Ik zie nog steeds de noodzaak niet zolang de verhoudingen in de current expansion nog in orde zijn.
Die health is nog niet zozeer het grootste probleem. Het is meer de damage. Crits van 384,926 op je scherm is nogal overdreven en moeilijk te volgen
Dan nog, meer dan een technisch probleem voor de engine is het niet, als je niet graag dergelijke nummers ziet dan gebruik je een addon die er een 389K van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Twylight schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:13:
Denk dat het bij 384k niet blijft. deed gisteren nog een Execute crit van 1.8mil op Horridon in ToT :9

Maar ik snap niet hoe je een iLvl squish wil toepassen... je kan de item levels wel aan gaan passen, maar hierdoor kan je old content niet meer solo'en en dat wil Blizzard dan wel weer behouden.

Het beste lijkt mij dan nog gewoon om alles af te korten naar kilo's.

En het probleem gaat veel dieper dan alleen maar overdreven nummers enzovoort. Iemand van Blizzard had gezegd dat als de cijfers blijven groeien dat straks de servers het niet meer aan kunnen door de complexere berekeningen. En tot nu toe heeft elke expansion er voor gezorgd dat damage 2-3x verdubbeld dus wees maar niet bang om straks crits voorbij te zien vliegen van 5 miljoen. En je kan wel een item squish doen, maar het probleem zal zich blijven herhalen. kijk bijvoorbeeld naar dit grafiekje.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34ss58j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
blouweKip schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:21:
[...]

Ik zie nog steeds de noodzaak niet zolang de verhoudingen in de current expansion nog in orde zijn.

[...]

Dan nog, meer dan een technisch probleem voor de engine is het niet, als je niet graag dergelijke nummers ziet dan gebruik je een addon die er een 389K van maakt.
Behalve een technisch probleem is het ook gewoon een gebruiksvriendelijkheids probleem. En "dan los je dat maar op met addons" lijkt me niet zo'n goede gedachtegang als bedrijf zijnde. Jij en ik gebruiken dan wel addons maar er is ook nog een heel groot aantal spelers die gewoon zonder addons speelt en voor die groep moet het spel ook gewoon gebruiksvriendelijk zijn.

Van mij mogen ze het morgen nog doorvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:40:
Het probleem is niet waar de nieuwe content toegevoegd wordt, maar hoe de nieuwe content toegevoegd wordt.

Ik hoop al voor enige tijd dat Blizzard de item squish, samen met de hoge nummers probleem, gaat gebruiken om dat probleem op te lossen. Daarmee zouden ze twee vliegen in 1 klap slaan.
Als het aan mij zou liggen maak ik de maximale level weer level 60. Alle expansion content zou ook gewoon level 60 content zijn, maar steeds ietsjes moeilijker (item level groeit dus wel). Nieuwere content wordt dus steeds uitdagender. Beginnende spelers gebruiken de burning crusade/Wrath content om zich te ontwikkelen. Terwijl ervaren spelers deze content kunnen overslaan en direct naar de cataclysm/MoP of "Warlords of Draenor" content kunnen gaan. Hiermee zorg er ook voor dat zowel oude content als nieuwe content weer actief gebruikt gaat worden. Zeker als je de oude content ook gaat updaten met dingen die nieuw waren in de later uitgekomen content.
Oh, zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht :o Het opnieuw opfleuren van de oudere expansions en de cap op 60 zetten zoals jij zegt is dan inderdaad een briljant idee! Vrees ervoor dat dit echter gaat gebeuren, maar dit is inderdaad iets waar discussie/attentie om vraagt.
rjpurk schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:43:
[...]
Maar ik snap niet hoe je een iLvl squish wil toepassen... je kan de item levels wel aan gaan passen, maar hierdoor kan je old content niet meer solo'en en dat wil Blizzard dan wel weer behouden.

Het beste lijkt mij dan nog gewoon om alles af te korten naar kilo's.
Blizzard had reeds een tijd geleden bekend gemaakt dat moest er een item squish aankomen het nog steeds mogelijk zou zijn om oude content te solo'en. Waarschijnlijk dat het in de instances zelf nog eens gescaled werd, maar dat was alleszins het doel: dingen die nu mogelijk zijn, mogelijk laten blijven.

Afkorten naar K's zou echter niets oplossen, het probleem is niet alleen de gigantisch hoge cijfers, maar ook het verschil in gear. Bijvoorbeeld: Een net level 90 geworden char kan bijvoorbeeld 50k dps doen, maar wanneer we kijken naar een gegearde 90 zijn cijfers als 200k helemaal geen uitzondering meer. Op low level (en dus gesquishte gear) liggen deze waardes eerder dichter bij elkaar, en krijg je niet zo'n idioot grote verschillen. (Kijk ook maar eens naar de verschillen tussen level 84-85 en level 89-90, het feit dat je health zo maar even ver(drie)dubbelt door 1 level verschil is toch niet meer normaal imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:09:

Oh, zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht :o Het opnieuw opfleuren van de oudere expansions en de cap op 60 zetten zoals jij zegt is dan inderdaad een briljant idee! Vrees ervoor dat dit echter gaat gebeuren, maar dit is inderdaad iets waar discussie/attentie om vraagt.
Misschien moet ik het idee maar eens gaan uitwerken. Krijg wel meer positieve reacties op dit idee. Hopelijk ziet Blizzard er iets in. Of beter gezegd. Misschien zijn zij dit zelf allang van plan om te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gaat nooit gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Er is een "leuke" hunter exploit in het spel.
http://www.ownedcore.com/forums/world-of-warcraft/world-of-warcraft-exploits/443638-insane-hunter-burst-pve-gamebreaking-exploit.html

Was 2s aan het doen met een warrior en we speelden tegen een mage en een hunter. De mage was al dood en toen ging de hunter ineens snel zijn pet dismissen. Toen summonde hij die pet met die buff en one-shotte mijn warrior teammate met full gear in <2 seconden.

Samba Claw hit Zlathan 55263 Physical.
Samba Kill Command hit Zlathan 187936 Physical. (Critical)
Samba Melee hit Zlathan 29380 Physical. (Critical)
Samba Claw hit Zlathan 112582 Physical. (Critical)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:23:
Misschien moet ik het idee maar eens gaan uitwerken. Krijg wel meer positieve reacties op dit idee. Hopelijk ziet Blizzard er iets in. Of beter gezegd. Misschien zijn zij dit zelf allang van plan om te doen. :P
Goed plan, want we weten allemaal dat Vanilla ook niet perfect was hé :+ Door de cap op 60 te houden zouden er misschien ook classes zijn die blijvend OP zijn, dus ik denk dat je nog goed gaat mogen brainstormen. Ik kijk er alvast naar uit waar je mee af komt! (Je Transmog idee van een tijd terug vond ik ook niet mis :p)
Niet zo pessimistisch, je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren. De ilevel squish is hoogst waarschijnlijk iets van volgende expansion, maar wat gebeurt er als de subscriptions dan nog steeds blijven dalen? We weten dat verschillende mensen Vanilla de beste WoW vinden (lariekoek natuurlijk, maar het heeft wel iets, soort van vintage) dus als alle zones terug een doel zouden hebben zou de game volgens mij terug aantrekkelijker worden. Ipv zoals rjpurk al zei allemaal op 1 plek te zitten, zouden andere zones ook weer gebruikt worden, en dat vind ik wel een mooi plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik ben niet pessimistisch ik ben realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Twylight schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:43:
Er is een "leuke" hunter exploit in het spel.
http://www.ownedcore.com/forums/world-of-warcraft/world-of-warcraft-exploits/443638-insane-hunter-burst-pve-gamebreaking-exploit.html

Was 2s aan het doen met een warrior en we speelden tegen een mage en een hunter. De mage was al dood en toen ging de hunter ineens snel zijn pet dismissen. Toen summonde hij die pet met die buff en one-shotte mijn warrior teammate met full gear in <2 seconden.

Samba Claw hit Zlathan 55263 Physical.
Samba Kill Command hit Zlathan 187936 Physical. (Critical)
Samba Melee hit Zlathan 29380 Physical. (Critical)
Samba Claw hit Zlathan 112582 Physical. (Critical)
Dit zal komende week wel gehotfixed worden denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja is niet de eerste keer dat pets voor een exploit gebruikt worden. Denk aan die ene ZG disease.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Behalve een technisch probleem is het ook gewoon een gebruiksvriendelijkheids probleem. En "dan los je dat maar op met addons" lijkt me niet zo'n goede gedachtegang als bedrijf zijnde. Jij en ik gebruiken dan wel addons maar er is ook nog een heel groot aantal spelers die gewoon zonder addons speelt en voor die groep moet het spel ook gewoon gebruiksvriendelijk zijn.
Maar waarom is het dan een gebruiksvriendelijkheidsprobleem? Ik zelf heb er absoluut geen last van en krijg ook vooral het gevoel dat het gewoon de zoveelste hype is waar over gezeurd moet worden in wow (nofi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren de green fire quest op mijn alt lock gedaan. Leuk gedaan die hele questline, dat hadden ze voor meer classes moeten doen. Iets soortgelijks ieder geval. De laatste baas was nog wel pittig, het gaat meer om de controle dan de dps. Itemlevel van rond de 500 was een goed level voor de challenge :). Als je rond 530 hebt, moet het helemaal een eitje zijn :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qg4zWmd.jpg

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

December 2014.. no way dat men nog een jaar in SoO gaat zitten. Ik zeker niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

"We learned from the past: Lots of CC removed"

Ah yeah ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

We krijgen Ogres hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img577/6146/ffvc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
_O-

Beide fake btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
zo, eindelijk Garrosh (normal) om weten te leggen:
vid van messy kill: http://www.twitch.tv/joebravonl/c/3187068
en logs voor de geïnteresseerden: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-9wnij6gbthwb68uj/

[ Voor 28% gewijzigd door JoeBravo op 04-11-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
junglebeast schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:27:
December 2014.. no way dat men nog een jaar in SoO gaat zitten. Ik zeker niet..
Ja dat zou me inderdaad ook wel verbazen, aangezien MoP van start gegaan is in september denk ik eerder dat het iets zal zijn voor tijdens de grote vakantie 8)
Ik snap niet hoe ze ooit transmog sets zouden kunnen maken voor de races die mensen momenteel aan het voorstellen zijn, stel je voor een Naga in een full setje gear 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
JimDB schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:09:
[...]
We weten dat verschillende mensen Vanilla de beste WoW vinden (lariekoek natuurlijk, maar het heeft wel iets, soort van vintage) dus als alle zones terug een doel zouden hebben zou de game volgens mij terug aantrekkelijker worden. Ipv zoals rjpurk al zei allemaal op 1 plek te zitten, zouden andere zones ook weer gebruikt worden, en dat vind ik wel een mooi plan.
Als 'vanilla veteraan' begrijp ik toch niet waarom mensen persé blijven vasthouden aan die periode.
Toegegeven, ik heb leuke momenten beleefd met het spel toen (anders zou ik het nu niet meer spelen),
maar het spel is er toch echt op vooruitgegaan imho.

Ivm de verschillende zones: onlangs ging ik voor de lol en de halloween snoepjes met een low level char (level 20 druid) eens op verkenning door Kalimdor/Eastern Kingdoms. Omdat flightpaths niet meer automatisch ontdekt worden vereiste dat dus veel rennen. Het was voor mij de eerste keer dat ik een aantal zaken van de grote revamp zag, en ik vond het best jammer dat ik de nieuwe quests nooit heb geprobeerd. Nuja, met tig alts, heirlooms en instant LFG (voor tanks/healers) lijkt dat normaal, maar in principe is er dus wel heel veel (zone) content beschikbaar die ik niet gebruik. Best wel jammer.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Haastige spoed is zelden goed kwam ik alweer achter. Ik zat in SoO met de paladin maar moest ook weg.
Juichen want ik won de LFR Tier shoulders, snel naar de vendor om de shoulders op te halen dus snel het item gekocht en equipped maar had alleen op de Strength stats gelet (geen dodge, geen intellect) dus dacht ik zit goed en ben op pad gegaan.
Later teruggekomen en eens kijken wat de bonus was voor 4 delen van de tier en zag ineens dat het de prot shoulders waren :S
Blijkbaar hebben deze geen dodge/parry er op

5077 Armor
+1584 Strength
+2617 Stamina
+1101 Expertise (3.24 @ L90)
+1054 Mastery (1.76 @ L90)

Ach ja de volgende keer hopen op opnieuw een token en dan wel de goede pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Carthrax schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:10:
Ach ja de volgende keer hopen op opnieuw een token en dan wel de goede pakken ;)
Kun je bij tier pieces niet ook een soort buyback doen, net als bij vp/jp gear?

Gisteren een vrij goede raid gehad. Begonnen bij spoils, 1 wipe op Thok door domme mensen die opgegeten werden, rest tot aan Garrosh een one-shot. Paragons was wel weer speciaal. Letterlijk de halve fight waren 2 dps dood en bij de laatste 2 bosses waren alleen de 2 tanks en 2 melee nog in leven 8)7 Toch nog netjes binnen enrage laatste 2 ook afgerond :*)

Toen kwam Garrosh dus. Helaas bijna niemand die hem op flex had gedaan, dus ik was bang voor een hoop faal, maar na de initiele verwachte faals met Iron Star later met mc / empowered whirlwind uiteindelijk tot een beste try van 14% in P3 gekomen. Bijna plat dus... Niet heel slecht voor de eerste serieuze pulls op deze boss. We hadden ook maar ongeveer een uur op Garrosh. Dps moet nog iets beter in P2 met 3 healing, we hadden nu een extra transition op 11%... Helaas ben ik er vanavond niet bij, dus ga waarschijnlijk de eerste kill missen. Zoiets is dan toch een beetje jammer, maar goed, sommige zaken gaan nu eenmaal voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
[quote]IntToStr schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:46:
[...]

Kun je bij tier pieces niet ook een soort buyback doen, net als bij vp/jp gear?

De melding als je dit doet is het niet meer refundable had ik al snel weggeklikt :P Was gewoon te snel niet oplettend bezig. Ach ja nu gebruik ik ze als transmog en offspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik moet maar weer eens beginnen met spelen. De afgelopen weken ben ik behoorlijk passief geweest en vaak niet eens aangelogd. Volgens mij is de laatste keer vóór gisterenavond wel even geleden. Ik kwam toen mede tweaker XzeroD tegen, samen met nog een tweaker. Dat was wel geinig.
GTA5 heb ik ondertussen uitgespeeld en de online game trekt me niet zo. Daar stikt het helaas van de suffe kids die je in WoW al op alle manieren probeert te ontwijken. De beta van Hearthstone houdt me wel bezig. Dat kan nog wel eens een blijvertje worden. Zeker als de iOS versie live gaat (en hopelijk ook een Windows 8 RT versie).

Gisteren dus weer even aangelogd en VOA gedaan voor de grote mammoth mount. Ik kwam er achter dat ik die nog niet heb en ik wil geen cash uitgeven om hem te kopen. Elke week een hoop kansen om dat ding te zien droppen, dus die ga ik grinden. Tot dusver..... uiteraard niks gezien. En als ik mijn geluk goed genoeg ken, dan gaat het ook nog wel even duren voordat ie dropped. Aangezien ik er net een maand of 3 voor aan het farmen ben, gok ik op een maand of 4 nog minimaal gaan.....
Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.