Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Navi schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:34:
Heeft iemand een scroll of resurrection voor mij? Accountnaam is NAVINL
Moet je even je email adres in een PB sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Navi DM me even je email

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
MrDustv schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 02:18:
[...]

Ligt er aan Horde of Alliance? Laat ik het zo zeggen... Ik heb mijn eerste char getransfered omdat horde kant darksorrow dood is. Alliance weet ik niet maar ik vond het onmogelijk om een leuke/goede guild te vinden voor horde op darksorrow.
Ik speel Alliance, had ik er even bij moeten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

JimDB schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:05:

12 k voor een pet :O Kan je die trouwens niet in flex halen?
Darkmoon Rabbit daarentegen... Happy farming, ofwel wordt het al je geld uitgeven :+
Ach, wat kan ik zeggen. Ik was al dol op mini-pets ver voordat je er mee kon vechten. En die 12k was weinig voor die pet nu lfr wing 4 net beschikbaar is gekomen. Op m'n eigen server zal ik hem iig niet snel op de AH tegen gaan komen. En ja, ze kunnen droppen in flex, maar ik heb geen idee hoe lang ik nog met flex bezig ga zijn, ligt eraan hoe het met de socials en mede-raiders gaat qua inschrijvingen.

Darkmoon raids zijn er nagenoeg geen aan Horde kant op mijn eigen server, maar er zijn andere manieren om aan pets te komen gelukkig. :)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Neelon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Ach, wat kan ik zeggen. Ik was al dol op mini-pets ver voordat je er mee kon vechten. En die 12k was weinig voor die pet nu lfr wing 4 net beschikbaar is gekomen. Op m'n eigen server zal ik hem iig niet snel op de AH tegen gaan komen. En ja, ze kunnen droppen in flex, maar ik heb geen idee hoe lang ik nog met flex bezig ga zijn, ligt eraan hoe het met de socials en mede-raiders gaat qua inschrijvingen.

Darkmoon raids zijn er nagenoeg geen aan Horde kant op mijn eigen server, maar er zijn andere manieren om aan pets te komen gelukkig. :)
12k valt nog mee dan, ik heb toendertijd de darkmoon rabbit verkocht voor 100k aan een verzamelaar. Sommige mensen zijn knettergek :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Brainscrewer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

12k valt nog mee dan, ik heb toendertijd de darkmoon rabbit verkocht voor 100k aan een verzamelaar. Sommige mensen zijn knettergek :P 8)7
Die 12k was voor een Blackfuse Bombling, niet voor een Darkmoon Rabbit. Die gaan op drukke servers voor ongeveer 30k tegenwoordig.

Tja, ik zeg altijd, als je niks met je gold doet (net als Dagobert Duck), dan heeft het geen waarde. Het is makkelijk genoeg om aan te komen.

En qua mini-pets ben ik ook wel een beetje gek inderdaad, 2 weken terug 120k uitgegeven zonder twijfelen toen ik op mijn eigen AH een Rocket Chicken zag (TCG pet). Die dingen staan echt NOOIT bij ons op de AH. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Neelon op 27-10-2013 16:11 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
JimDB schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:44:
Enige nadeel van alts: Je moet de legendary questline helemaal opnieuw doen ;w
Je hebt hem iig niet nodig voor ordos, als je er eenmaal 1 heb kan je er gewoon naartoe

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

yzx schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:41:
Zo van 67 naar mid 72 gegaan vandaag.

Rustig aan doen x) Morgen hopelijk 75 behalen
Dus euh lvl 81 8)7

Ik ga hard jongeuh :+

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Yabz/advanced

Voor de laatste keer nu ook dat mijn gear topie is en dan voor de volgende locatie compleet sjit is

[ Voor 26% gewijzigd door yzx op 27-10-2013 21:34 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Jeuj! Thok neer!

Won nog tier helm ook, maar gepassed voor onze /oomkin die daarmee zijn 4-set kon halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Neelon schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:03:
En qua mini-pets ben ik ook wel een beetje gek inderdaad, 2 weken terug 120k uitgegeven zonder twijfelen toen ik op mijn eigen AH een Rocket Chicken zag (TCG pet). Die dingen staan echt NOOIT bij ons op de AH. 8)
Tja, die TCG mounts en pets zijn altijd een once in a lifetime kans, dus ik denk niet dat ik anders had gedaan. De dag dat de Spectral Tiger op de AH bij ons komt te staan is de dag dat ik arm wordt :+
sabriel schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:31:
Je hebt hem iig niet nodig voor ordos, als je er eenmaal 1 heb kan je er gewoon naartoe
True, ga morgen via Openraid waarschijnlijk een bezoekje brengen aan Ordos, wel goed dat je daarvoor de cloak slechts op 1 character moet hebben. Maar nu met de increased drop rate van alles en de gehalveerde Test of Valor, zal het hopelijk niet te lang duren vooraleer ik ook op m'n monk die mooie cloak bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Zou ik vanavond mijn eerste raid met m'n nieuwe guild doen kapt mijn internet er opeens mee. blijkt m'n router het begeven te hebben. Morgen maar even de tijd nemen om Ziggo te bellen en te vragen of er iets van hun kant veranderd is waarmee mijn router niet mee overweg kan en anders maar een nieuwe bestellen en tijdelijk de standaard router van Ziggo ertussen gooien. Hoop dat het aan de kant van Ziggo fout is gegaan want die standaard router van Ziggo heeft een prefix voor LAN IP's die niet te veranderen valt en dan zou ik dus alle IP adressen van alle apparaten thuis moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren met de guild gegaan voor Nazgrim. Wat een lachertje is deze boss. 1ste keer meteen een 1-shot.
Helaas konden we dat niet zeggen van de volgende boss, beste try van de avond 6%. Omdat we maar 2 nachten aankomende week hebben is besloten om vanwege progress te gaan extenden. Volgende reset moet hij neergaan. Hetgene wat ons nu killed is the breaths en gelukkig ben ik niet diegenen die elke keer doodgaat.

Tevens iemand logfiles geplaatst op WoL, dus kon eindelijk mijn fight bekijken. Ik kan nog veel winst halen met mijn vampiric touch (deze zit op ongevver 80% uptime). Shadow Word pain zat bijna alle gevechten op 90+%

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Matig (pve) wow weekend gehad: moeizame raid op vrijdag, geen flex op zaterdag (interesse alweer weg iedereen?) en geen main raid op zondag ;(
Vooral aan het pvp-en geweest met m'n hunter. Bijna zover dat ik rbg's kan gaan doen denk ik. :)
Streamen werkt nu ook naar behoren, tot vermaak van m'n pvp maatje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

rjpurk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 01:00:
Zou ik vanavond mijn eerste raid met m'n nieuwe guild doen kapt mijn internet er opeens mee. blijkt m'n router het begeven te hebben. Morgen maar even de tijd nemen om Ziggo te bellen en te vragen of er iets van hun kant veranderd is waarmee mijn router niet mee overweg kan en anders maar een nieuwe bestellen en tijdelijk de standaard router van Ziggo ertussen gooien. Hoop dat het aan de kant van Ziggo fout is gegaan want die standaard router van Ziggo heeft een prefix voor LAN IP's die niet te veranderen valt en dan zou ik dus alle IP adressen van alle apparaten thuis moeten veranderen.
Hij was gecanceld wegens een te kort aan mensen dus no worries, zulke dingen blijven echt lelijk en overmacht ofc! Heb je al opgegeven voor dinsdag de SoO flex group, dat event gaat bepalen wie een vaste spot krijgt in de raid group!
JoeBravo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:17:
Matig (pve) wow weekend gehad: moeizame raid op vrijdag, geen flex op zaterdag (interesse alweer weg iedereen?) en geen main raid op zondag ;(
Vooral aan het pvp-en geweest met m'n hunter. Bijna zover dat ik rbg's kan gaan doen denk ik. :)
Streamen werkt nu ook naar behoren, tot vermaak van m'n pvp maatje. :P
Interesse is er nog steeds hoor, maar er staat een guild flex raid gepland voor aankomende dinsdag (zoals je bovenaan kan lezen) en die gaat voor. Snel gaan we weer een keer flexen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik weet dat het niet de bedoeling is om het er hier over te hebben maar weet iemand waar ik de laatste versie van dugi guides kan downloaden. Ik ben namelijk niet van plan om 100 euro ofzo neer te leggen voor al die guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Nou had me voorgenomen het hele weekend de LFR te gaan doen van SoO en ToT maar heb niet eens 30min achter WoW kunnen zitten.
Hopen vanavond wat kan relaxen, maar tijd zit niet mee helaas.

Was er nog iemand die FL wou gaan doen met achievments ? ( horde ) vanavond / morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Het mag weer snel woensdag en een reset worden want ik ben nu eindelijk op Titan Runestone jacht. Heb er 3 binnen maar alles van ToT en SoO gedaan waar deze horen te vallen. Dus dat zal nog een week of 2/3 duren.
Wel het item level naar 523 kunnen krijgen dus het begint iets te worden ook al is dit bijna de helft van de meesten hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
XzeroD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:37:
[...]

Hij was gecanceld wegens een te kort aan mensen dus no worries, zulke dingen blijven echt lelijk en overmacht ofc! Heb je al opgegeven voor dinsdag de SoO flex group, dat event gaat bepalen wie een vaste spot krijgt in de raid group!
Ja ik zag hem al staan op de kalender en heb hem ook al geaccepteerd :)
Mektheb schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:15:
Nou had me voorgenomen het hele weekend de LFR te gaan doen van SoO en ToT maar heb niet eens 30min achter WoW kunnen zitten.
Hopen vanavond wat kan relaxen, maar tijd zit niet mee helaas.

Was er nog iemand die FL wou gaan doen met achievments ? ( horde ) vanavond / morgen.
Ik zal vanmiddag als ik uit school kom gelijk mn router om switchen en dan ben ik rond een uur of 7 al wel online. voeg me even toe: ShowteXx#2959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dit weekend eens wat rondgelopen op timeless isle en wat lfr gedaan. ilvl 492 en bijna al de tokens voor de legendary questline.
moet je die reputation quest ook doen? want ik ontzie mij al die rep farmen via mobs :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:27
Crappy raid reset tot nu toe hier. Twee avonden raid en nu pas voor Siegecrafter. Hoop gefaal links en rechts. Gelukkig wel de trinket van Thok gewonnen :D Nu ilvl 561. Vanavond even 2 ringen coinen en volgende week nog een belt regelen en dan is het volledig normal gear.

Hopelijk bereidt iedereen zich een beetje voor op Garrosh voor vanavond. Heb geen zin om daar eindeloos te wipen omdat men niet weet wat ze moeten doen. Heb hem zelf nu een tweede keer op flex gedaan en eigenlijk is die fight best eenvoudig als je weet wat je moet doen. Complete chaos als je het niet weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend in flex 1 en flex 2 even alle achievements gedaan. In flex 4 kan je de achievements (op Garrosh na) niet in een keer halen. Dus daar moeten we nog een paar keer heen. En deel 3 heb ik gemist door een kapotte grafische kaart waarvoor ik snel naar de winkel moest :(

Normal staan we nu op 11/14 en ik moet zeggen flex met 10 man is belachelijk veel makkelijker.

Ben benieuwd vanavond hoe het gaat, ik heb op mijn mistweaver alle spirit zoveelmogelijk weg gereforged. Gereforged naar de 3e haste softcap en een hoop crit. De extra crit zou via mana tea tot extra mana regen moeten leiden. Maar de tijd zal moeten leren of ik nu niet in mana nood kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Mektheb schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:15:
Ik heb wel zin in FL10HC. Vorige week hadden we 1 boss naar normal gezet omdat het niet lukte met 4 man. Vervolgens kwamen we erachter dat dan Ragnaros niet spawned op hc... Maar ik wil de mount en titel nog, dus voor vanaaf ben ik wel beschikbaar voor een uurtje of 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Heroic of Normal maakt me niet uit, het gaat mij vooral om de achievment van Stag.
Penitent man will pass ( of zoiets )

Iemand die vanavond kan starten met een groupje rond 1945 ?, ik ben er rond 20:15 eerst ff boodschappen doen en dan eten.
Maar daarna ben ik er zeker we hebben denk ik minimaal 5/6man nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

kowlier schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:11:
dit weekend eens wat rondgelopen op timeless isle en wat lfr gedaan. ilvl 492 en bijna al de tokens voor de legendary questline.
moet je die reputation quest ook doen? want ik ontzie mij al die rep farmen via mobs :/
Ja die reputation quest moet je ook doen, lekker farmen :9~
Mektheb schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:49:
Heroic of Normal maakt me niet uit, het gaat mij vooral om de achievment van Stag.

Iemand die vanavond kan starten met een groupje rond 1945 ?, ik ben er rond 20:15 eerst ff boodschappen doen en dan eten.
Ik join wel op me pala tank :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tof dus ik denk we er al zeker 4 hebben voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

XzeroD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Ja die reputation quest moet je ook doen, lekker farmen :9~
Je kan op thunder isle rond dat monument lopen en farmen, die zijn snel neer te krijgen en is prima rep.
Ik heb dit voor 2 uur met een groepje van 3 gedaan en zo van honored naar exalted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik wist het maar was toch teleurgesteld dat ik nu de volgende runestones moet verzamelen.
Om de 1 of andere reden had ik mij ingesteld dat na het solo scenario en de speer in Nalak te chucken ik de cloak in ontvangst kon nemen.....ach ja may the farm continue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar die zijn niet zo lastig toch ?, bedoel die kan je wel snel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Awaken1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

Je kan op thunder isle rond dat monument lopen en farmen, die zijn snel neer te krijgen en is prima rep.
Ik heb dit voor 2 uur met een groepje van 3 gedaan en zo van honored naar exalted.
De zijkanten waar de pandaria vechten op het middenterrein is ook erg goed te doen. Plemp een banner neer voor extra rep, damage de mobs en de pandaria helpen je mee de boel te killen. Ik heb het op mn shaman gedaan en in no time rep. Ja, het is even dom farmen, maar je hoeft pas exalted te zijn bij de eerste ronde coins uit ToT.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ja alleen vallen ze alleen maar in de laatste 2 van ToT en eerste 2 van SoO. Dus zal een paar weekjes duren om ze te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carthrax schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:05:
Ja alleen vallen ze alleen maar in de laatste 2 van ToT en eerste 2 van SoO. Dus zal een paar weekjes duren om ze te verzamelen.
Je hebt in elk geval 8 kansen extra tegenover de mensen die het tijdens de vorige patch moesten doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een Tweakers Guild op WoW? Ik zit nu bij een Guild met opzich wat vriendelijke mensen, maar nooit iemand die wil helpen en al helemaal niet die eens een raid willen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
NMe schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Je hebt in elk geval 8 kansen extra tegenover de mensen die het tijdens de vorige patch moesten doen. :P
Inderdaad iets minder zelfkastijding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:46:
Is er een Tweakers Guild op WoW? Ik zit nu bij een Guild met opzich wat vriendelijke mensen, maar nooit iemand die wil helpen en al helemaal niet die eens een raid willen doen!
Gaat een beetje moeilijk. Niet alle Tweakers zitten op dezelfde server/realm. Misschien als straks die crossrealms komen dat er een Tweakers guild komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ben ik trouwens de enige die nu met hallows end die bezem mount gebruikt?
ik vind het gewoon zo dom dat de andere mounts een casttime hebben en die bezem niet :/
scheelde toch veel bij het minen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Afgelopen weekend flex 1 en 2 gedaan via oqueue, was een topraid met een aantal fransen, alle bazen 2 min sneller neer dan mijn oude records. Helaas hield iedereen het toen voor gezien en was ik gisteren op andere pugs aangewezen, van de 4 waar ik in wist te komen vielen die na de 1e wipe uit elkaar ;w Ik laat flex 3 en 4 deze week maar voor wat het is.

Wel eindelijk wat upgrades kunnen looten waardoor ik van 536 naar 543 ben gegaan *O* Nu de horseman nog, heb er al weer 50 tries opzitten en vrees dat dit het 6e jaar gaat worden dat ik geen paardje ga zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik kreeg die mount bij mijn 3e try ofzo :p
spijtig dat het nu net die mount is die ik niet wil. reigns of the raven lord just once please :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:55:
[...]

Gaat een beetje moeilijk. Niet alle Tweakers zitten op dezelfde server/realm. Misschien als straks die crossrealms komen dat er een Tweakers guild komt
Het is er al is geweest en nog een keer tot leven geroepen ook, maar het probleem is in de 6/7 jaar dat mensen spelen hebben ze vaste mensen en groepen die ze kennen.
En willen ze dus niet zomaar van realm A naar B toe.

Als je nu gewoon X-realm een guild kon hebben dan was het misschien wel lachen, maar andere kant er zit hier een hoop niveau vrschil kwa Pve en PvP sommige al op heroic en sommige niet eens op normal.
Die kan je lastig bij elkaar duwen, behalve met alts maar vaak wil je die weer bij je eigenguild hebben etc.

./dilemma al zou het wel gezellig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kowlier schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:02:
ik vind het gewoon zo dom dat de andere mounts een casttime hebben en die bezem niet :/
scheelde toch veel bij het minen enzo...
Ik ben een druid, heb er dus niet veel aan. :P

En voor minen e.d. op alts heb ik nu een Sky Golem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
NMe schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:13:
[...]
Ik ben een druid, heb er dus niet veel aan. :P
Dat doet mij er aan denken... welk 'voordeel' weegt het zwaarste door voor een mine/herb/farm/... alt?
- de vliegsnelheid van een pally/DK, 310 + 20%
of
- de instant flight form van een druid op 310%

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Flight Form hands down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Moet ook nog steeds m'n druid levelen inclusief mining + herbalism. Alle 3 de levels zijn rond de 80 op dit moment geloof ik :p

Zijn er ook mogelijkheden om niet te hoeven dismounten/shapeshiften voor minen? Voor herbalism kan ik gewoon vogeltje blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kapoen schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:37:
[...]

Dat doet mij er aan denken... welk 'voordeel' weegt het zwaarste door voor een mine/herb/farm/... alt?
- de vliegsnelheid van een pally/DK, 310 + 20%
of
- de instant flight form van een druid op 310%
Verschilt, op een drukkere mine plek is de vliegsnelheid belangrijker aangezien je sneller van ore naar ore kan gaan die meer uit elkaar liggen. De instant vooral waar de ores dichtbij elkaar liggen zodat je geen tijd verliest aan casten.

My opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
efficientie: druid
een ander verslaan in eerder bij een node zijn: pally/dk
Die laatste is duidelijker merkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tauren pally/DK met Sky Golem > alles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
door al dat heen en weer bewegen van zo'n golem sta ik nooit precies daar waar ik zijn wil, verlies er alleen maar ijd mee dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

NMe schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:54:
Tauren pally/DK met Sky Golem > alles. :P
Vergeet de Forager's Gloves niet.

Ghetto tauren herber druid ftw. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Kan misschien meekomen, hangt er nog vanaf of ik eerst al klaargeraak met m'n valor te cappen en Ordos te doen op m'n Monk. Laat je nog wel iets weten. (Zou trouwens het liefst Heroic doen, meer reputation :9~, en ook het Do a Barrel Roll achievement)
kowlier schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:02:
Zeer efficiënt, maar oh zo retarded als er dan een vette Tauren op zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

ik wil wel mee maar ik ben pas vanaf half 10 beschikbaar

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ik ben nu online, ik zal met een 30-60 minuten beginnen met mensen te zoeken. Tweakers hebben natuurlijk voorrang :) dus als je mee wil: ShowteXx:2959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
rjpurk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:19:
Ik ben nu online, ik zal met een 30-60 minuten beginnen met mensen te zoeken. Tweakers hebben natuurlijk voorrang :) dus als je mee wil: ShowteXx:2959
heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:19:
Zal jammer genoeg niet mee kunnen, moet nog veel Valor halen en nog een Ordos groep zien te vinden voor vanavond aangezien ik morgen nog raid heb. Veel plezier ! :)

Misschien kunnen we trouwens wat vaker achievement runs / random events doen, zeker nu je alles Cross Realm kan doen vind ik dat we er ook van moeten profiteren. (Bv: Wat transmog runs, wekelijkse mount runs, enz!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

JimDB schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:47:

Misschien kunnen we trouwens wat vaker achievement runs / random events doen, zeker nu je alles Cross Realm kan doen vind ik dat we er ook van moeten profiteren. (Bv: Wat transmog runs, wekelijkse mount runs, enz!)
Ik ben helemaal voor maar het nadeel van mij is dat ik elke werkdag van 13.00 tot 21.00 moet werken dus pas half 10 thuis kan zijn... en aangezien jullie vaak deze dingen doen tussen 7 en 8 val ik vaak buiten de boot.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:47:
[...]

Zal jammer genoeg niet mee kunnen, moet nog veel Valor halen en nog een Ordos groep zien te vinden voor vanavond aangezien ik morgen nog raid heb. Veel plezier ! :)

Dit lijkt me echt een top idee. Ik heb altijd wel zin om een transmog of achievement run te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Losstaand van t instant effect gebruik ik die bezem juist omdat ik m cool vind 8) Er is dacht ik ook een versie die het hele jaar door te gebruiken is (slow speed en dropped niet meer)

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 28-10-2013 22:34 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
MrDustv schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:21:
Ik ben helemaal voor maar het nadeel van mij is dat ik elke werkdag van 13.00 tot 21.00 moet werken dus pas half 10 thuis kan zijn... en aangezien jullie vaak deze dingen doen tussen 7 en 8 val ik vaak buiten de boot.
Dan zorgen we ervoor dat we een bepaalde dag vrijmaken die iedereen wat past :) Zal niet gemakkelijk worden, maar we vinden er wel iets op!

Net nog wat gegeared op m'n monk, altijd fijn als er wat guildies zijn die je door HC dungeons boosten :D Zit nu al op 482 ilevel, en kan dus vanaf volgende ToT LFR beginnen doen gepaard met HC scen! Morgen wel raid op m'n paladin (waar ik al een paar dagen niet meer op ben geweest :+) maar ben dus blij met waar ik nu al sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Thok Heroic ook neer na 2 tries. De hele tactiek was al goed voor donderdag, maar door stomme fouten en een irritante yeti kwamen we net niet aan de kill. Gelukkig toch nog een 235 ranking (dit had 200 kunnen zijn op donderdag, maar goed :P). Blij dat deze neer is.
Nog wat tries gehad op Siegecrafter Heroic en wow wat een clusterfuck is die baas :X. Dat wordt nog genieten de komende tijd :>.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren problemen gehad met me internet bleh :(
Toen maar andere dingetjes gedaan, vanavond raid en hopen dat het wel goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 13:19
Pft, gisteren met nieuwe guild ToT normal gedaan om wat lage guildies te gearen. Kom niet eens aan de 100k dmg met ilvl 520 (hunter)...

Nu heb ik 6 maanden niet gespeeld en moet nog respeccen naar Survival (speel nu Beast Mastery), maar heb het idee dat ik iets ernstig verkeerd doe. Zijn er hier toevallig nog andere hunters met tips voor rotation e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
XzeroD schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:52:
Gisteren problemen gehad met me internet bleh :(
Toen maar andere dingetjes gedaan, vanavond raid en hopen dat het wel goed gaat!
Dit weekend ook niet mee kunnen gaan met de raid door ernstige lag, maar goed alleen van Nazgrim tem Siegecrafter gemist dus dat valt nog mee. Vanavond dus Paragons en dan nog wat tries op Garrosh :>
Grimmie187 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:59:
Pft, gisteren met nieuwe guild ToT normal gedaan om wat lage guildies te gearen. Kom niet eens aan de 100k dmg met ilvl 520 (hunter)...

Nu heb ik 6 maanden niet gespeeld en moet nog respeccen naar Survival (speel nu Beast Mastery), maar heb het idee dat ik iets ernstig verkeerd doe. Zijn er hier toevallig nog andere hunters met tips voor rotation e.d.?
Zou het dan gaan over tips voor Survival of Beast Mastery? Want je zegt dat je "moet" respeccen? Oké, Survival doet meer sustained, maar BM is handig voor burst en doet dus niet zo veel onder hoor. Als je toch gaat respeccen: de Survival rotation is zeer simpel en zal je dus vast snel onder de knie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:07:
[...]

Zou het dan gaan over tips voor Survival of Beast Mastery? Want je zegt dat je "moet" respeccen? Oké, Survival doet meer sustained, maar BM is handig voor burst en doet dus niet zo veel onder hoor. Als je toch gaat respeccen: de Survival rotation is zeer simpel en zal je dus vast snel onder de knie krijgen :)
Liefst voor Survival, ben nooit echt een fan van Beast Mastery geweest. Qua dmg output scheelt het iets van 10k dus dat maakt idd niet heel veel uit. Ik moet met ilvl 520 echter volgens mij zeker 120k dmg kunnen doen en daar kom ik bij lange na niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Grimmie187 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:12:
[...]

Liefst voor Survival, ben nooit echt een fan van Beast Mastery geweest. Qua dmg output scheelt het iets van 10k dus dat maakt idd niet heel veel uit. Ik moet met ilvl 520 echter volgens mij zeker 120k dmg kunnen doen en daar kom ik bij lange na niet aan..
Rotation Survival: http://www.icy-veins.com/survival-hunter-wow-pve-dps-rotation-cooldowns-abilities
Rotation BM: http://www.icy-veins.com/beast-mastery-hunter-wow-pve-dps-rotation-cooldowns-abilities

Icy Veins kan je echt vooruit helpen hiermee, anders is het nooit verkeerd om wat filmpjes te kijken online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zondag eindelijk de klaxxi neergehaald in 1 poging. Daarna 3 uur lopen wipen op garrosh.

12% in phase 2 was de beste poging. De empowered whirling corruption doet ons de nek om.
De 1e wil nog wel maar de 2e is vaak een desecrate er vlak voor. Deze combo kost on mensen. Interrupts mislukken en men gaan dan hard neer.

Tot nu toe met 2 tanks en 2 healers gedaan. Voor degene die dit gevecht al gedaan hebben. Hoe pakken jullie dit aan? Met 3 healers proberen?

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Laatst online: 17:02
kan iemand misschien een scroll of resurection sturen?

char naam is Homebrews - Outland server
email is raymondgulpen@hotmail.com

super bedankt alvast!

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

RetroHead schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:39:
kan iemand misschien een scroll of resurection sturen?

char naam is Homebrews - Outland server
email is raymondgulpen@hotmail.com

super bedankt alvast!
Je kan dan toch kiezen op welke server je weer wil spelen of niet? Ik kan er 1 sturen maar Horde op Azjol-Nerub is nu niet echt druk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren Spoils en Thok omgegooid, waarbij Thok nog wel voor problemen zorgde (melee heavy = not good).
Toen Siegecrafter weer proberen, vorige week een uurtje op geprobeerd, toen ging het nog niet goed.
Nu ging hij wel neer. Wat ik wel heel raar vind is dat ik als hunter makkelijk de assembly line solo, maar dat geen van onze andere DPS dat kon. Mage bleef falen om onbekende reden (geen mumble dus lastig communiceren), Boomkin had het over moeilijkheden met eclipse, Shaman haalde het ook net niet (was alt dus wel te begrijpen) etc.
Uiteindelijk maar gekozen dat ik alleen de oneven assembly lines doe en de shaman + mage samen de even assembly lines. Met die pogingen ging hij in 3 keer neer. Gelukkig wordt je niet gestraft als je met 2 op de assembly line gaat, maar volgens mij moeten de meeste classes het wel kunnen soloen op normal, toch? Of gebruiken mensen hier ook 2 mensen per assembly line op normal?

Toen nog 20 min over dus trash gedaan + 1 pull op Paragons. Dat zag er leuk uit, we kregen er al 3 neer zonder uberhaupt veel naar tactics te kijken. Woensdag extenden we en willen we Paragons neer. Hopelijk dan volgende week maandag Garrosh.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierkomik schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:52:
Gisteren Spoils en Thok omgegooid, waarbij Thok nog wel voor problemen zorgde (melee heavy = not good).
Toen Siegecrafter weer proberen, vorige week een uurtje op geprobeerd, toen ging het nog niet goed.
Nu ging hij wel neer. Wat ik wel heel raar vind is dat ik als hunter makkelijk de assembly line solo, maar dat geen van onze andere DPS dat kon. Mage bleef falen om onbekende reden (geen mumble dus lastig communiceren), Boomkin had het over moeilijkheden met eclipse, Shaman haalde het ook net niet (was alt dus wel te begrijpen) etc.
Uiteindelijk maar gekozen dat ik alleen de oneven assembly lines doe en de shaman + mage samen de even assembly lines. Met die pogingen ging hij in 3 keer neer. Gelukkig wordt je niet gestraft als je met 2 op de assembly line gaat, maar volgens mij moeten de meeste classes het wel kunnen soloen op normal, toch? Of gebruiken mensen hier ook 2 mensen per assembly line op normal?

Toen nog 20 min over dus trash gedaan + 1 pull op Paragons. Dat zag er leuk uit, we kregen er al 3 neer zonder uberhaupt veel naar tactics te kijken. Woensdag extenden we en willen we Paragons neer. Hopelijk dan volgende week maandag Garrosh.
Lijke me raar dat je al je ranged op de assembly line gooit. Natuurlijk dat die moeite hebben om te lopen en casten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Lijke me raar dat je al je ranged op de assembly line gooit. Natuurlijk dat die moeite hebben om te lopen en casten ;)
Mij is het als Unholy DK ook niet gelukt om de belt te doen. Mijn spec heeft lijkt het de burst niet, al kan het ook zijn omdat ik nog een flex wapen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wij sturen er ook nooit iemand alleen op. 2 teams van 2 en liefst melee.

Ben niet 100% zeker maar ik heb volgens mij in LFR een priest op die loopband levitate zien gebruiken en dan heeft die geen last op de loopband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ik stuur altijd 2 groepen van 1. Een frost dk die het makkelijk red en een survival hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Sabrac schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
Ik stuur altijd 2 groepen van 1. Een frost dk die het makkelijk red en een survival hunter.
Bij ons ook 2 "groepen" van 1. DW Forst DK en Ret Pala meestal.

Psst.. je mist een serpent's eye in je gear. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Siegemaster voor het eerstplat op normal. Paragons ging redelijk goed, maar we hadden niet genoeg tijd om het af te maken. Vanavond even kijken of het lukt en dan volgende week hopelijk Garrosh ook plat.

Dan kunnen we in ieder geval Immerseus op heroic doen, want die is op normal echt triest makkelijk.

Moet wel nog even een grind sessie doen op the isle of many hordes voor woensdag ik ben door mijn lesser coins heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=41125004,noline]
Dan kunnen we in ieder geval Immerseus op heroic doen, want die is op normal echt triest makkelijk.
Wij wipen meer op immerseus dan op de 3 volgende bazen elke week 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

Hopelijk om de mensen even wakker te schudden dan toch?

En ik ben maar wat blij dat lesser charms een currency is en niet in je inventory zit... Heb voor de komende 4 jaar genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh, gewoon swirl die als je pech hebt double damage doet en je 1shot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wij hebben nog wel eens een verdwaalde wipe op nazgrim, maar Thok is de eerste boss waar we nog flink op wipen (is ook pas twee keer plat) Siegemaster ging op de tweede try plat 8)7 Zeer simpele boss voor waar in de instance hij te vinden is.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:42:
meh, gewoon swirl die als je pech hebt double damage doet en je 1shot :p
Daar heb je damage reduction cooldowns voor. Iedere class heeft er misntens één en als je specced vaak nog wel een tweede. (zou niet nodig moeten zijn)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben volgens mij de enige in onze raid die de belt solo doet. En dat zelfs zonder cds. Voor de zekerheid bewaar ik wel altijd mijn Execution Sentence voor de belt (zo'n 500k - 1m damage met 1 knop schat ik), maar gaat ook zonder. Geen idee waarom anderen daar zo'n moeite mee hebben. Ook onze unholy dk redt het niet, terwijl hij in totaal betere dps heeft dan ik. Ele shaman redde het noodgedwongen ook alleen gisteren, al weet ik niet hoe soepel het ging. Ik vermoed dat onze hunter het ook wel alleen redt.

De truc is om jezelf goed te positioneren en stilstaand te dpsen. Af en toe even omlopen. Maar snel klaar staan en goed positioneren, snel beginnen met ranged attacks als de add nog niet eens in bereik is. Op normal met een 561 wapen vrij eenvoudig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier is de kill video van Thok Heroic 10 man:

Deze kans kon ik niet laten liggen voor de muziek ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:44:
Ik ben volgens mij de enige in onze raid die de belt solo doet. En dat zelfs zonder cds.
Als mistweaver kreeg ik van Icy Veins het volgende advies: "You should NOT go on the conveyor belt. Unless you can beat one of your dps in burst damage you shouldn't. If you can beat a dps in burst damage, consider replacing that DPS."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Als mistweaver kreeg ik van Icy Veins het volgende advies: "You should NOT go on the conveyor belt. Unless you can beat one of your dps in burst damage you shouldn't. If you can beat a dps in burst damage, consider replacing that DPS."
Maar ik gebruik dus ook 0 burst damage. Ik heb als paladin maar 2 cds en daar moet ik het mee doen. Die geven mij mijn burst. Maar die gebruik ik dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mijn guildje heeft gister de hele avond lopen wipen op Siegecrafter, 24% beste try. Schijnt vooral te komen omdat de mensen poep niet goed ontwijken.

Toen we hem zondag voor het eerst zagen lukte het ook lang niet iedereen om de belt solo te doen. Ik red het als frostmage in mn uppie, maar dan bewaar ik wel mn forzen orb, zonder is het echt kiele kiele.

Onze BM hunter haalde het niet, als hij het wel haalde sprong hij zichzelf try na try kapot, maargoed, dat ligt misschien aan zn leeftijd... Hunters zijn naast melee de meest ideale class om de belt op te sturen, je kunt met disengage de belt zelfs solo'en als hunter op 10-mans...

Vorige week hebben we de tip van dit forum gebruikt.... De eerste dag zo ver mogelijk clearen, de tweede dag verder met een safe van vorige week. Scheelt toch behoorlijk in de tijd die je op een baas kunt hebben, goede tip dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Neelon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

Bij ons ook 2 "groepen" van 1. DW Forst DK en Ret Pala meestal.

Psst.. je mist een serpent's eye in je gear. :P
Weet ik. Te lui om te veranderen voor slechts 160 crit rating. Doe ik binnenkort wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Ik doe het als shadowpriest solo en dat werkt prima. Siegecrafter nog niet neer, maar goed. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Neelon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
En ik ben maar wat blij dat lesser charms een currency is en niet in je inventory zit... Heb voor de komende 4 jaar genoeg...
Nog zo'n reden waarom het Timeless Isle zo'n zalige plek is (voor alts). Eindelijk geen dailies meer moeten doen en gratis 496 epics :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:03:
Ja, wij sturen er ook nooit iemand alleen op. 2 teams van 2 en liefst melee.
Bij ons doen onze enhancement shaman en ik het solo, en nu we wat meer gear hebben gaat het zelfs zeer simpel (zelfs zonder cds, al houdt ik zoals IntToStr meestal wel een Execution Sentence achter de hand in geval van nood, bijvoorbeeld als onze lock doodgaat en de gateway dus verdwijnt.)
Nee, Siegecrafter is eigenlijk een piece of cake, volgens mij "sukkelen" we nog het meest met Thok, maar ook hij gaat soepel neer de laatste paar keren.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:47:
Mistweaver :? Ik hoop dat je Windwalker bedoelt, anders begrijp ik het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:02:

Mistweaver :? Ik hoop dat je Windwalker bedoelt, anders begrijp ik het niet ;)
Als healer hoor je niet op die belt thuis. Maar als je als healer toch een van je raider dps met burst kan verslaan, moet je die dps vervangen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gotta love random deaths :) Zo blijven bosses als Immerseus tenminste grappig (al lijkt wipen op Immerseus omwille van dom gedrag wel wat dom...) :p
Neelon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:28:
Als healer hoor je niet op die belt thuis. Maar als je als healer toch een van je raider dps met burst kan verslaan, moet je die dps vervangen. 8)
De logica 8)7 No offence, maar hoe zou een healer trouwens ooit hogere burst kunnen hebben dan een dps, denk dat er dan wel iets mis is in je setup + de raiddamage op Siegecrafter is niet de minste, dus hoe kan je het verantwoorden een healer naar de belt te sturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:56:
Gotta love random deaths :) Zo blijven bosses als Immerseus tenminste grappig (al lijkt wipen op Immerseus omwille van dom gedrag wel wat dom...) :p
Welja ik heb ook wel moeite om snel te zien in welk richting immerseus zijn swirl begint, gewoon omdat de boss zo groot is en mijne camera eerder naar beneden gericht is.
Als je dan nog 20 hp bars van de adds op je scherm hebt staan en een stuk of 30 pools want iedereen zit lekker dicht op mekaar is het al snel gebeurt om iets verkeerd te doen. En dan is het maar hopen dat die swirl je maar 1x hit en geen 2.

Ik vraag mij soms af of dit bugs zijn dat swirl soms 2x hit. Net zoals iron juggernaut zijn riccochet (ofzo?)
Komt die cirkelzaag op jou af: 290k dmg, doet die cirkelzaag een 180 graden turn en nog es 290k... instant 580k doet wel pijn ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

hulkie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:15:
Mijn guildje heeft gister de hele avond lopen wipen op Siegecrafter, 24% beste try. Schijnt vooral te komen omdat de mensen poep niet goed ontwijken.

Toen we hem zondag voor het eerst zagen lukte het ook lang niet iedereen om de belt solo te doen. Ik red het als frostmage in mn uppie, maar dan bewaar ik wel mn forzen orb, zonder is het echt kiele kiele.

Onze BM hunter haalde het niet, als hij het wel haalde sprong hij zichzelf try na try kapot, maargoed, dat ligt misschien aan zn leeftijd... Hunters zijn naast melee de meest ideale class om de belt op te sturen, je kunt met disengage de belt zelfs solo'en als hunter op 10-mans...

Vorige week hebben we de tip van dit forum gebruikt.... De eerste dag zo ver mogelijk clearen, de tweede dag verder met een safe van vorige week. Scheelt toch behoorlijk in de tijd die je op een baas kunt hebben, goede tip dus!
Hunters zijn zelfs beter dan melee op de belt. De hunter kan letterlijk AL zijn spells en shots lopend gebruiken (alleen MM aimed shot niet, tenzij glyphed). Ik loop ook vaak gewoon rond zelfs als het niet hoeft (beetje zoals in SC2 mensen blijven clicken om APM hoog te houden :p).
En ik kan het als BM hunter makkelijk halen, zelfs zonder Bestial Wrath. Als je BM hunter het niet lukt, moet hij het echt zeker kunnen met Bestial Wrath, anders moet de hunter aan zijnn rotatie/skills werken denk ik. Key is wel dat je meteen op de belt gaat,gelijk 3x naar voren springt zodat je bijna met je neus in de beams staat en dan al het wapen dpsed (je kan door de beams heenschieten, voordeel van ranged)
Overigens heb ik ook geprobeerd op de band te disengagen, maar dat lukte mij niet, ik kwam niet hoog genoeg (leek me haast onmogelijk maar een guildy zei ook dat hij ergens had gelezen dat hunters dat wel kunnen... ik ga eens graven denk ik)

Bij ons heeft juist melee moeite met de belt. Ranged iets minder. Komt doordat je als ranged makkelijker de beams kan ontwijken. Met daarbij nog dat je aan het begin en eind nog door de beams kunt schieten/casten indien nodig.
Maar het ziet er naar uit dat het niet heel gek is dat mijn guildies moeten pairen om het neer te krijgen (ik was gisteren echt heel gefrustreerd dat het mij wel gelijk lukte, en de rest niet).

Een tip van mij: om van de belt af te gaan hoef je niet te springen. Je kan gewoon in de 2e pijp lopen (zonder te springen dus). Dan heb je minder kans dat je per ongeluk verkeerd springt (had ik in het begin ook nog wel last van).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Onze hunter is gewoon niet zo goed... daar gaan we ook niets meer aan veranderen. Gewoon zorgen dat andere mensen de belts doen dus :) Ik laat volgende week wel weten hoe het is gegaan.

Persoonlijk vind ik het een vrij simpele boss als ranged dps. Beetje poep ontwijken, meer niet. Die belt is ook vrij simpel als je het een keer hebt gedaan. Kan me voorstellen dat het voor tanks en healers misschien lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Je kan dan toch kiezen op welke server je weer wil spelen of niet? Ik kan er 1 sturen maar Horde op Azjol-Nerub is nu niet echt druk te noemen.
Nog iemand op AN :P
Alliance is ook relatief rustig overigens, kan niet wachten tot ze eens wat meer met connected realms in de EU gaan doen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Woop. Garrosh gewoon een 1-shot vandaag, na uren wipen door persoonlijke fouten de laatste 2 resets. Helaas nog steeds geen upgrade voor mn flex wapen, maar wel Galakras STR trinket deze week, Mijn dps is ermee goed omhoog geschoten iig.

En omdat we eerder klaar waren dan raid end, ook maar even Sha of Fear HC gedaan voor de guildrun achievement en de titel.

Al met al een goede reset deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
blouweKip schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:34:
[...]

Nog iemand op AN :P
Alliance is ook relatief rustig overigens, kan niet wachten tot ze eens wat meer met connected realms in de EU gaan doen.
Ik zit ook op azjol nerub aan de alliance kant, hoop dat de server ook een connected realm gaat worden, wat meer drukte zou wel fijn zijn, al is maar om meer leven in de AH te krijgen... Ik kan amper spul slijten.... Iedereen heeft het erover dat het zo makkelijk is om gold te verdienen, maar dat valt nog wel even tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond level 90 aangetikt op mijn paladin
Ik denk dat ik nu in Prot spec om Timeless Isle rond ga lopen, maar instances als retri induik,

Nu eerst nog mijn reputation met Klaxxi minstens naar honored krijgen zodat ik de BS recipes aan kan gaan schaffen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:07:
[...]

Gisteren gerespecced naar SV, pet vervangen (die had nog tank spec lol..) en een paar rotation filmpjes op Icyveins bekeken.

Resultaat: Steady 150k dmg in de rest van ToT normal :D

Tnx voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
In afwachting van de reset vandaag maar even bezig geweest met mijn hunter en die is nu ook level 90. Direct even de Isle op kwam in de grot en dacht ach laat ik eens een mob proberen met mijn tanking pet. 2 klappen later pet dood en ik rennen :P
Toch maar even wat spullen bijelkaar verzamelen voordat ik dat weer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren nog wat lfr gedaan op mijn pala, maar de goden zijn niet met mij :( 7 bags met gold, en 1 schoulder token die ik niet nodig heb (heb timeless burden shoulders). daardoor kwam ik nog altijd 2 ilvl's tekort op SoO lfr te doen.
dan maar terug timeless isle ingedoken om mss daar een upgrade te vinden (enkel wrists en gloves heb ik daar nodig), maar die dropten natuurlijk ook niet. alle moss chests gerunned, 2 quests gecomplete, en 1 burden, 7 plate boots en 5 leather belts gevonden...
6000 coins gespendeerd aan de chests, maar daar kwam ook niets uit.
dan maar uit miserie een plate timeless belt geupgrade met een burden...

morgen dus eindelijk SoO lfr, maar eerst eens een nieuw wapen gaan zoeken. zit nog altijd vast aan een 463 wapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:06
Bij deze onze raid avond:

Het begon echter niet zo rooskleurig. Om 20:00 verzamelen wij altijd, echter waren er toen nog maar 4 online. Half uur later waren we met 7 man en onze Tank (tevens guildleader) was nog niet online en niet te bereiken. Vervolgens maar geprobeerd andere te recruiten voor de raid. Vervolgens krijg ik te horen dat sommige locked zijn voor Wing 1 Flex |:( . Andere raid maar doen dan, dat werd uiteindelijk dus Terrace of Endless Spring. Onze guildleader kwam vervolgens bijna uur te laat ook opdagen (was in slaap gevallen), waardoor we iig 8 man hadden. 1 extra dps erbij gezocht en vervolgens maar begonnen.

Protectors of the Endless
Ging vrij goed. Was dan ook vrij snel neer, niks op aan te merken :)

Tsulong
DPS was een beetje laag naar mijn mening. Duurde dan ook vrij lang en bij de 3de keer dat hij naar de day-phase ging hebben we hem maar keihard lopen healen (wat vervolgens alleen mijn leven koste omdat ik geen heal meer kreeg en ikzelf te druk was met de boss healen :P).

Lei Shi
1 van de guildies probeerde duidelijk te maken dat de phase met de animated protectors dodelijk kan zijn als je ze niet op tijd neer haalt (1 ervan). Nou, tank ging er maar voor en de rest erachteraan. Eenmaal bij die phase kwamen we er wel achter op de harde manier. Alle DPS dood en 3 healers + 2 tanks in leven XD. Fight duurde vervolgens een eeuwigheid, maar we hadden uhm wel neer XD. Denk dat het sneller was geweest om na die eerste animated protectors phase te wipen en nog een try te doen, maargoed O-) .

Sha of Fear
Vervolgens dus Sha of Fear aan de beurt. Sommge dps leken niet op de hoogte over de Adds (ondanks een vraag of iedereen de tacs kende), waardoor we op een gegeven moment zoveel adds hadden dat het gewoon niet meer te healen was. Uiteindelijk maar gewiped voor een nieuwe poging. Deze ging veel beter. Adds waren vrij snel neer en mensen liepen op tijd terug bij Breath of Fear. Ook bij Ominous Cackle ging het veel beter omdat mensen de orbs nu goed oppakten. Duurde ff, maar hij was dus neer :D

Eindelijk dus weer een Guild Raid achievement erbij :*) en een erg gezellige avond gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:37:
Bij deze onze raid avond:

Het begon echter niet zo rooskleurig. Om 20:00 verzamelen wij altijd, echter waren er toen nog maar 4 online. Half uur later waren we met 7 man en onze Tank (tevens guildleader) was nog niet online en niet te bereiken. Vervolgens maar geprobeerd andere te recruiten voor de raid. Vervolgens krijg ik te horen dat sommige locked zijn voor Wing 1 Flex |:( . Andere raid maar doen dan, dat werd uiteindelijk dus Terrace of Endless Spring. Onze guildleader kwam vervolgens bijna uur te laat ook opdagen (was in slaap gevallen), waardoor we iig 8 man hadden. 1 extra dps erbij gezocht en vervolgens maar begonnen.

Protectors of the Endless
Ging vrij goed. Was dan ook vrij snel neer, niks op aan te merken :)

Tsulong
DPS was een beetje laag naar mijn mening. Duurde dan ook vrij lang en bij de 3de keer dat hij naar de day-phase ging hebben we hem maar keihard lopen healen (wat vervolgens alleen mijn leven koste omdat ik geen heal meer kreeg en ikzelf te druk was met de boss healen :P).

Lei Shi
1 van de guildies probeerde duidelijk te maken dat de phase met de animated protectors dodelijk kan zijn als je ze niet op tijd neer haalt (1 ervan). Nou, tank ging er maar voor en de rest erachteraan. Eenmaal bij die phase kwamen we er wel achter op de harde manier. Alle DPS dood en 3 healers + 2 tanks in leven XD. Fight duurde vervolgens een eeuwigheid, maar we hadden uhm wel neer XD. Denk dat het sneller was geweest om na die eerste animated protectors phase te wipen en nog een try te doen, maargoed O-) .

Sha of Fear
Vervolgens dus Sha of Fear aan de beurt. Sommge dps leken niet op de hoogte over de Adds (ondanks een vraag of iedereen de tacs kende), waardoor we op een gegeven moment zoveel adds hadden dat het gewoon niet meer te healen was. Uiteindelijk maar gewiped voor een nieuwe poging. Deze ging veel beter. Adds waren vrij snel neer en mensen liepen op tijd terug bij Breath of Fear. Ook bij Ominous Cackle ging het veel beter omdat mensen de orbs nu goed oppakten. Duurde ff, maar hij was dus neer :D

Eindelijk dus weer een Guild Raid achievement erbij :*) en een erg gezellige avond gehad _/-\o_
Ik was op 15% ook nog dood gegaan op Lei Shi :9 Gelukkig had ik de boss waardoor onze geweldige guildleader and main tank van 0 begon met debuff stacks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Cool, een Warcraft RTS gemaakt in de starcraft II editor/engine.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-10-2013 10:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ik ging net online, maar helaas Murkalot nog niet gekregen. Dat worden wachten tot Blizzcon dan. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.