Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Zijn er toevallig nog mensen die op Defias Brotherhood spelen? Ben op zoek naar een nieuwe guild (mag van deze elitists niet mee in raids ;w ) en aangezien vrienden nog (semi-)actief op dezelfde server spelen heb ik geen zin om te transferren. Zou toch weer eens graag normals in willen stappen.

On a sidenote: 35 tries en nog geen horseman mount gezien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Fem gnomes ftw!

Maar ik moet toegeven dat female humans als tanks met sword & board er het beste uit zien omdat zij als enige echt ook achter het schild schuilen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:37:
(mag van deze elitists niet mee in raids ;w )
Weet je zeker dat het een goed idee is om in je verzoek voor een nieuwe guild meteen te zeggen dat je huidige guild je niet goed genoeg vindt om met ze mee te raiden? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

JimDB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

Vind je het overigens niet jammer dat je Priest een Tauren is?
Ik weet genoeg mooie cloth/priest setjes die bijvoorbeeld perfect zouden staan op een Undead Female (Priest master race ;)), maar dan weer afschuwelijk zijn op een Tauren :-(

Heb zelf soms het gevoel dat ik liever een andere race had gehad voor m'n paladin dan een Tauren aangezien veel sets er gewoon zo lomp uitzien op dat gigantische lichaam (en vooral headpieces dan, aangezien de kop van een Tauren blijkbaar horizontaal staat 8)7), al zien sommige sets er dan juist machtig uit, zoals verschillende warrior setjes...

Ondanks dat ik al altijd Horde gespeeld heb: Human Paladin ftw! :+
Vind het eigenlijk juist af en toe storend dat mijn Monk een UD is... die botten maken heel wat setjes minder mooi!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
NMe schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Weet je zeker dat het een goed idee is om in je verzoek voor een nieuwe guild meteen te zeggen dat je huidige guild je niet goed genoeg vindt om met ze mee te raiden? :P
Ik heb van Vanilla t/m Wrath geraid, en na m'n break in het begin van Cata alleen nog LFR gedaan, zit nu op 536ilvl en kan het niet meer opbrengen om met hersenloze mensen in LFR rond te hangen :P De reden dat ik met m'n huidige guild niet meemag is omdat mijn ilvl te "laag" is en ik niet tot de "core" behoor. Beide redenen zijn niet op te lossen omdat ik niet meemag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Ik heb van Vanilla t/m Wrath geraid, en na m'n break in het begin van Cata alleen nog LFR gedaan, zit nu op 536ilvl en kan het niet meer opbrengen om met hersenloze mensen in LFR rond te hangen :P De reden dat ik met m'n huidige guild niet meemag is omdat mijn ilvl te "laag" is en ik niet tot de "core" behoor. Beide redenen zijn niet op te lossen omdat ik niet meemag
Een houding waar ik me ook aan stoor... Ik heb ook een ilevel van rond de 530 en kan ook met weinig groepen mee.. Terwijl ik kwa skill en raid ervaring zeker 70% van die burdenlucky idioten kan vervangen... Dit spel is wel een beetje gesloopt door LFR /Timeless Loot isle etc, maar die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:39
JimDB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:21:
Zoals ik al zei: Horde side hé :)

* JimDB moet toegeven dat het Human model het beste uit de game is :-(
Erg afhankelijk van de class, imo, qua uiterlijk.

Tauren: Druids en Shaman. Male Tauren voor Warriors
Orcs: Hunters en Warriors
Belf: alle casters (geen gay male belf, pls) en paladins/DK's
Undeads: rogues
Goblins: niks, idem voor Trolls
Pandaren: Monks

Tauren paladins vind ik fout, net zoals Belf warriors.
Alliance races vind ik al helemaal fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
hmr schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Een houding waar ik me ook aan stoor... Ik heb ook een ilevel van rond de 530 en kan ook met weinig groepen mee.. Terwijl ik kwa skill en raid ervaring zeker 70% van die burdenlucky idioten kan vervangen... Dit spel is wel een beetje gesloopt door LFR /Timeless Loot isle etc, maar die discussie heb ik al 1000 keer gevoerd.
Precies en oqueue en raidfinder zijn ook niet echt een optie omdat je daar als dps amper tussenkomt, dan wordt er ook puur naar je ilvl gekeken en voor mij 100 anderen die wel geluk hebben met drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
[...]

Dit is eigenlijk een punt wat je aan het einde van elke Xpac wel ziet. Free epics for everyone en daarmee komen er een hele hoop selfmade heroes de raids in stormen. Het wordt ook steeds makkelijker gemaakt. Eerst moest je nog JP's (en voorgaande equivalenten) farmen. Nu hoef je alleen maar op de Timeless Isle je lootronde te doen en kun je bijna zonder ook maar 1 mob gekilled te hebben bijna volzitten met 496 gear.Moet je wel f'cking lucky zijn, maar het is mogelijk. Je zult alleen wel wat voor een wapen moeten doen. Aan de ene kant is dat jammer, aan de andere kant scheelt het wel een berg boring dailies voor je alts, indien je die wilt gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Inderdaad, ik ken het gevoel. Tot en met Cataclysm altijd heroic geraid en in MoP een beetje een rough start door een server move. Wil een flex groep je niet hebben omdat je geen 540 gear level hebt. Waarom zou ik in vredesnaam Flex doen als mijn gear level hetzelfde is als wat er dropt????

Inmiddels 549 gear level met wat normal gear, maar ik heb nu geen enkele setbonus meer. En dat is duidelijk merkbaar. De 2pc set bonus voor mistweaver van vorige en huidige tier zijn lekker. Ik ga denk ik mijn oude tier 2pc maar weer dragen, want voor mijn gevoel heal ik dan meer ondanks de grote ilevel upgrade .

Andere optie is toch flex doen in de hoop op een tier drop en de nieuwe 2pc bonus. Heb nu de chest al en warforged shoulders en hands, hangt er dus even vanaf hoe goed 4pc is of ik daarvoor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Inderdaad, ik ken het gevoel. Tot en met Cataclysm altijd heroic geraid en in MoP een beetje een rough start door een server move. Wil een flex groep je niet hebben omdat je geen 540 gear level hebt. Waarom zou ik in vredesnaam Flex doen als mijn gear level hetzelfde is als wat er dropt????

Inmiddels 549 gear level met wat normal gear, maar ik heb nu geen enkele setbonus meer. En dat is duidelijk merkbaar. De 2pc set bonus voor mistweaver van vorige en huidige tier zijn lekker. Ik ga denk ik mijn oude tier 2pc maar weer dragen, want voor mijn gevoel heal ik dan meer ondanks de grote ilevel upgrade .

Andere optie is toch flex doen in de hoop op een tier drop en de nieuwe 2pc bonus. Heb nu de chest al en warforged shoulders en hands, hangt er dus even vanaf hoe goed 4pc is of ik daarvoor ga.
Ik heb kreten in Trade gezien dat er mensen minimaal 540 ilvl vroegen voor een paar HC scenarios..... niet eens voor de achievements, maar gewoon voor runs. Hoogstwaarschijnlijk om VP te cappen voor de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Heel herkenbaar dit, ik doe liever 2pieces van m'n vorige set aan voor een dps boost, maar dat kan niet want dan willen de ilvl hoeren me niet meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:37:
Zijn er toevallig nog mensen die op Defias Brotherhood spelen? Ben op zoek naar een nieuwe guild (mag van deze elitists niet mee in raids ;w ) en aangezien vrienden nog (semi-)actief op dezelfde server spelen heb ik geen zin om te transferren. Zou toch weer eens graag normals in willen stappen.
/wave

Wat is precies je class? Wij zijn momenteel op zoek naar een ranged class, maar hebben vooral een sterke voorkeur voor een shadow priest met eventueel healing os. We doen niet zo heel moeilijk over de gear, zolang je maar weet wat je doet en in ieder geval probeert mee te komen met de rest.

De guild is Citadel, alliance kant, 9/14 progress momenteel. We raiden twee avonden in de week (do en di) van 20.00 - 23.00. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je meer informatie wilt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Mik! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:20:
[...]

/wave

Wat is precies je class? Wij zijn momenteel op zoek naar een ranged class, maar hebben vooral een sterke voorkeur voor een shadow priest met eventueel healing os. We doen niet zo heel moeilijk over de gear, zolang je maar weet wat je doet en in ieder geval probeert mee te komen met de rest.

De guild is Citadel, alliance kant, 9/14 progress momenteel. We raiden twee avonden in de week (do en di) van 20.00 - 23.00. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je meer informatie wilt.
Ben een hunter, ik zie je battletag niet in de lijst staan en de mijne weet ik niet uit m'n hoofd, heb je de naam van een char waar ik je kan benaderen?

Ah nvm ik zie dat je alliance bent, wellicht had ik moeten vermelden dat ik horde speel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door FotW op 24-10-2013 13:29 . Reden: horde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Ben een hunter, ik zie je battletag niet in de lijst staan en de mijne weet ik niet uit m'n hoofd, heb je de naam van een char waar ik je kan benaderen?
Quiran is mijn main, Naríko mijn alt. Verder zou je ook Pínkie of Hertog kunnen benaderen. Als je tijd en zin hebt: we hebben vanavond een raid gepland en potentieel een plek vrij. Je bent welkom om mee te gaan om te kijken of het wederzijds klikt ;)

Wat is de naam van je hunter trouwens?

Edit: ik zie nu net je edit ;) Ghe, als je geen alliance bent dan houdt het inderdaad op.

[ Voor 7% gewijzigd door Mik! op 24-10-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Hier ook nog even een stukje dagboek ;)

Maandag was een leuke raid, Thok helaas net niet neer met 4%, we hebben wel veel voortgang geboekt en geexpirimenteerd met raid samenstelling… Uiteindelijk zijn we van 2 tanks 3 healers naar 1 tank 2 healers gegaan. Helaas snappen sommige mensen het concept van ‘run little girl’ nog niet. Backpaddlen als die Dino een aantal buffs heeft is geen goed idee. Maar die gaat snel neer!

Gister was de minste raid tot nu toe… Twee healers konden niet ivm werk en ziekte. Daarnaast zijn twee tanks al een aantal weken missing in action. Dat maakt ons rooster erg krap. We zitten nu op 12 man die lang niet allemaal altijd kunnen. Ook is één van deze spelers (onze rogue) erg matig als het aankomt op raidskills. Zeer lage dps en eigenlijk altijd als eerste dood. (Hij heeft gister 1 gevecht overleefd…)

Waar we vorige week net niet 9 bazen op de woensdag clearden, kwamen we gister niet verder dan een 5% wipe op Iron Juggernaught. Tweehealen met een offspec, een offspec tank, een zwaar-onder-de-maat rogue en niet iedereen met volle focus is… naja… teleurstellend.

Zondag pakken we de safe van maandag op. Dan gaat Thok wel neer (als de goede mensen online zijn).

Anyway, we zijn op zoek naar een nieuwe healer met dps offspec en/of een tank met dps offspec (monk/paladin/priest) zou goed passen, andere classes eventueel ook wel.

Het gaat om de grootste NL guild in WoW (op Frostmane-EU Alliance). Wij zijn raidgroep 5 en allemaal redelijk volwassen (leeftijd gemiddeld rond de 25?), we raiden van 20.30 tot 23.00 op wo/zo/ma. 100% attendance eisen we niet, maar het is wel lekker om betrouwbare mensen te hebben. Gear komt vanzelf, al wil ik wel wat effort en inzicht zien in huidige gearing.

Hmr kent een deel van de mensen, laat hem maar beoordelen hoe het is om met ons te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:11:

Hmr kent een deel van de mensen, laat hem maar beoordelen hoe het is om met ons te spelen ;)
Qft! Een erg leuke raidgroep waar het skillwise meestal wel goed zit! Als ik de tijd ervoor zou hebben dan zou ik er niet over twijfelen om mijn pally weer alliance te maken en mee te raiden!

Maaaaaaaaar, ik kan niet de betrouwbare tank zijn die ze zoeken :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
De reden dat ik met m'n huidige guild niet meemag is omdat mijn ilvl te "laag" is en ik niet tot de "core" behoor. Beide redenen zijn niet op te lossen omdat ik niet meemag
Je kunt toch openraid proberen, dat + ordos (want je hebt natuurlijk wel je legendary cape al neem ik aan)/celestials/burden loot kan je ulevel significant omhoog gooien.
Overigens: als mensen zich in je guild blind staren op ilevel dan is het inderdaad tijd om te gaan, maar het is niet zo dat je er zelf niets aan kunt doen.

[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 24-10-2013 15:34 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Legendary cape moet ik ook nog steeds, alleen om al in de que te moeten voor LFR is al bleh :+
Maar hij gaat er komen ! nog 10 van die dingen moet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Mektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:41:
Legendary cape moet ik ook nog steeds, alleen om al in de que te moeten voor LFR is al bleh :+
Maar hij gaat er komen ! nog 10 van die dingen moet ik.
Welcome to the Club! Ik moet ook nog 10 van die krengen alleen zijn de loot goden mij nooit gunstig gestemd en moet ik het van de 100% bosses hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
De droprate van die runestones is enorm veel hoger, ik zie zelfs alts rondlopen in mn casual guild tegenwoordig die al een cape hebben.
Dat terwijl ik gemiddeld 1 runestone per reset kreeg (alleen van lei-shen)

[ Voor 21% gewijzigd door blouweKip op 24-10-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:45:
De droprate van die runestones is enorm veel hoger, ik zie zelfs alts rondlopen in mn casual guild tegenwoordig die al een cape hebben.
Klopt maar ik heb geen tijd om 45 min in de que te wachten om ToT te doen bv..
En als ik er tijd voor heb is dat 1 dag in de week ;), en ik ben zeker niet zo iemand die gaat schreeuwen nu van Q-Q ik heb er recht op etc etc.
En gewoon raiden doe ik al helemaal niet meer, ik moet het dus echt hebben van de zondag dat ik toch een keer de LFR ga doen en er dan 2/3 krijg zo eens in de 2weken 3 weken

Kan helaas gewoon niet meer tijd erin investeren meer als vroeger 8 uur per dag :+, desondanks probeer ik hem wel te halen !

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 24-10-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik vind 2 toons met een legendary cloak wel genoeg tbh xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Je hoeft toch geen ToT meer te doen voor die dingen, gewoon SoO lfr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je kan tegenwoordig gewoon een legendary halen door LFR te doen? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:49:
Je hoeft toch geen ToT meer te doen voor die dingen, gewoon SoO lfr.
Ja dat klopt, maar ook dat duurt lang. ( voor mij en i know my problem ;) )

Als ik eenmaal klaar ben om iets te doen s'avonds is het een uurtje of 20:00 20:15 dan ga ik de Que in en rond 20:45 21:00 mag ik blij zijn als ik dan ga beginnen aan de bossfight / trash.
En om 22:15 kan ik alweer nokken, want de tringeling gaat om 05:45 / 06:00 :+

En soms kan ik dat inderdaad wel redden, maar als ze bijvoorbeeld al op 1 boss whipen dan red ik de hele wing van 4 bosses niet.
En er zijn natuurlijk 3/4 Wings en als je dan 2/3 avonden per week een paar uurtjes heb, kan je dus niet alle wings doen.
En natuurlijk wil ik ook wel is wat anders doen dan alleen LFR en dat is farmen / achievments / instances / pvp
Again my problem, maar toch :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 24-10-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Je kan tegenwoordig gewoon een legendary halen door LFR te doen?
Ja
Ja dat klopt, maar ook dat duurt lang.
Valt wel mee, het duurt geen maanden meer zoals voorheen, bovendien: als je wilt raiden en daarom die cloak wil hebben dan ga ik ervanuit dat je die tijd hebt, als je niet raid heb je die cloak ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Ja

[...]

Valt wel mee, het duurt geen maanden meer zoals voorheen, bovendien: als je wilt raiden en daarom die cloak wil hebben dan ga ik ervanuit dat je die tijd hebt, als je niet raid heb je die cloak ook niet nodig.
Dat ben ik wel met je eens ja, maar andere kant heb ik het wel nodig ik wil de questline doen en ik wil de animatie.
En ik kan het wel gebruiken voor stat's boost om beter dungeons te farmen alleen.

Ik moet het niet, maar het zou wel leuk zijn ;), dus ik krijg hem "ooit wel" maar waarschijnlijk pas richting einde van de uitbreiding.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 24-10-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat ben ik wel met je eens ja, maar andere kant heb ik het wel nodig ik wil de questline doen en ik wil de animatie.
Ik snap de aantrekkingskracht, maar dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat het lang duurt toch?

//edit:ik zie dat ze nu eindelijk gaan beginnen met connected realms in de EU, beter laat dan nooit (helaas staat mijn half dode realm er niet bij)

[ Voor 24% gewijzigd door blouweKip op 24-10-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

Ik snap de aantrekkingskracht, maar dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat het lang duurt toch?
O nee zeker niet, dat maakt mij helemaal niks uit dat is toch een eigen keus.
Als ik Z.S.M zou willen moet ik gewoon er meer tijd in steken dat is alles, daar is ook geen kritiek op.

Was meer alleen dat ik erop antwoorde dat er al een hoop alts zijn die hem hebben, dat er ook spelers zijn die er simpel weg geen tijd voor hebben.
Thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Was meer alleen dat ik erop antwoorde dat er al een hoop alts zijn die hem hebben, dat er ook spelers zijn die er simpel weg geen tijd voor hebben.
Thats all
Idd, ik ga er ook geen tijd in steken voor alts, beetje zinloos (ik heb hem ook alleen omdat je het ding eigenlijk nodig hebt als je wilt raiden, al vind ik de metagem beter dan de cloak als disc priest zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Klopt maar ik heb geen tijd om 45 min in de que te wachten om ToT te doen bv..
En als ik er tijd voor heb is dat 1 dag in de week ;), en ik ben zeker niet zo iemand die gaat schreeuwen nu van Q-Q ik heb er recht op etc etc.
En gewoon raiden doe ik al helemaal niet meer, ik moet het dus echt hebben van de zondag dat ik toch een keer de LFR ga doen en er dan 2/3 krijg zo eens in de 2weken 3 weken

Kan helaas gewoon niet meer tijd erin investeren meer als vroeger 8 uur per dag :+, desondanks probeer ik hem wel te halen !
Mek, jij vind 45 minuutjes wachten om een server in te loggen toch geen probleem? Rokertje, bakkie koffie en nog een rokertje, koken en klaar… Dat zou je hier ook kunnen doen! ;)

On a more serious note: ik heb zelf ook moeite met die LFR queue’s en hetgeen je ervoor terug krijgt hoor!

Gister tot 4 keer toe geprobeerd LFR Immerseus te doen.
Try 1: Ik join een groep die net Immerseus heeft gekilled -> leave: 30 minuten deserterbuff
Try 2: Ik join een groep die net Norushen moet killed -> leave: 30 minuten deserterbuff

Eten maken en opeten…

Try 3: Ik join een verse groep! Jeej! ‘Hi all’ en eerste trashpull 300k+ dps – pats-boem: You’ve been removed from the Group -> 30 minuten deserterbuff (!@#$!@*??!)
Try 4: Dan maar een healermaatje regelen: queue in, 5 minuten later popped hij, heb ik gewoon de verkeerde gequeued…

Vanavond nog maar een keer proberen als FLEX niet lief voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

Je kunt toch openraid proberen, dat + ordos (want je hebt natuurlijk wel je legendary cape al neem ik aan)/celestials/burden loot kan je ulevel significant omhoog gooien.
Overigens: als mensen zich in je guild blind staren op ilevel dan is het inderdaad tijd om te gaan, maar het is niet zo dat je er zelf niets aan kunt doen.
Wat je aanraad doe ik ook, wat je echter vergeet is RNG, ik heb vorige week 0 items mogen looten, daarbij heb ik Ordos + celestials gedaan + 3x flex1 8)7 (3x bonus roll op Nuroshen), flex 2 t/m 4 tot Garrosh en als klap op de vuurpijl ook nog LFR, Dat zijn dus meer dan 20 kansen op loot zonder succes en zo gaat het al weken :P Dus aan de ervaring en effort ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hulkie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

Mek, jij vind 45 minuutjes wachten om een server in te loggen toch geen probleem? Rokertje, bakkie koffie en nog een rokertje, koken en klaar… Dat zou je hier ook kunnen doen! ;)

On a more serious note: ik heb zelf ook moeite met die LFR queue’s en hetgeen je ervoor terug krijgt hoor!

Gister tot 4 keer toe geprobeerd LFR Immerseus te doen.
Try 1: Ik join een groep die net Immerseus heeft gekilled -> leave: 30 minuten deserterbuff
Try 2: Ik join een groep die net Norushen moet killed -> leave: 30 minuten deserterbuff

Eten maken en opeten…

Try 3: Ik join een verse groep! Jeej! ‘Hi all’ en eerste trashpull 300k+ dps – pats-boem: You’ve been removed from the Group -> 30 minuten deserterbuff (!@#$!@*??!)
Try 4: Dan maar een healermaatje regelen: queue in, 5 minuten later popped hij, heb ik gewoon de verkeerde gequeued…

Vanavond nog maar een keer proberen als FLEX niet lief voor me is.
Dat klopt inderdaad !

Haha en ik vind het wel leuk je dat even zo quote en ik begrijp goed waarom, maar dat doe ik dus al als ik thuis kom ;).
Ik kom thuis om 18:00 log alvast in en ga dan koken eten afwassen etc en dan rond 20:00 ben ik gereed.
En dan nog is wachten tot ik kan gaan in LFR :P.
Maar ja you got me >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 24-10-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Wat je aanraad doe ik ook, wat je echter vergeet is RNG, ik heb vorige week 0 items mogen looten, daarbij heb ik Ordos + celestials gedaan + 3x flex1 8)7 (3x bonus roll op Nuroshen), flex 2 t/m 4 tot Garrosh en als klap op de vuurpijl ook nog LFR, Dat zijn dus meer dan 20 kansen op loot zonder succes en zo gaat het al weken :P Dus aan de ervaring en effort ligt het niet.
RNG kan ook het omgekeerde zijn,ik heb ook weken gehad dat het minder is gegaan maar soms ook ineens geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

RNG kan ook het omgekeerde zijn,ik heb ook weken gehad dat het minder is gegaan maar soms ook ineens geluk.
Dat moet ik nog deze expansion nog meemaken :+ als het goed is zaterdag de tweakers flexraid dus dan gaan we het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Klinkt vervelend maar ik ben zelf raid leader en snap het wel. Wij zijn bijvoorbeeld net met heroics bezig en zitten gemiddeld op iLevel 555-560. Er dan iemand bij nemen terwijl er eigenlijk geen plek is die ook nog eens 20 iLevels lager zit in gear is dan niet bepaald de meest logische keuze. Als de "core" voldoende is om mee te kunnen blijven raiden, dan moet je die ook niet zomaar uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
NMe schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:49:
[...]

Klinkt vervelend maar ik ben zelf raid leader en snap het wel. Wij zijn bijvoorbeeld net met heroics bezig en zitten gemiddeld op iLevel 555-560. Er dan iemand bij nemen terwijl er eigenlijk geen plek is die ook nog eens 20 iLevels lager zit in gear is dan niet bepaald de meest logische keuze. Als de "core" voldoende is om mee te kunnen blijven raiden, dan moet je die ook niet zomaar uitbreiden.
Dat snap ik, als Blizzard geen flex had geintroduceerd was dit probleem er nu niet geweest want dan was de aansluiting tussen LFR en normal kleiner geweest. Nu word ik gedwongen om flex te doen om een hoog genoeg ilvl te krijgen voor normals, alleen om als dps een pug te vinden is een loterij, dit in tegenstelling tot LFR waar je gewoon de queue induikt en afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Dat snap ik, als Blizzard geen flex had geintroduceerd was dit probleem er nu niet geweest want dan was de aansluiting tussen LFR en normal kleiner geweest. Nu word ik gedwongen om flex te doen om een hoog genoeg ilvl te krijgen voor normals, alleen om als dps een pug te vinden is een loterij, dit in tegenstelling tot LFR waar je gewoon de queue induikt en afwacht.
Plus dat elke random tard in oQueue het minimum ilvl ter hoogte van zijn eigen ilevel instelt.. En eigenlijk maar alleen hoge mensen accepteert.. Iedereen wil in dit systeem free epics en zo snel mogelijk geboost worden...
Buiten Oqueue zie je mensen Flex groupen creëren met als req 540+ en dan zelf 515 zijn en de tactics niet kennen... SCHIJTZIEK wordt ik daarvan..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Daarom gewoon terug naar alleen normal en heroic en geen lfr en geen lfg en alles binnen je eigen realm regelen.

Dan heb je of gewoon vette dikke pech ( zoals ik nu :+ ) of je kan lekker raiden, en met die merges van " realms " heb je ook geen low pop meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FotW schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:56:
[...]

Als jullie guild normals doet heb je met iLevel ~535 meer dan genoeg en moeten ze niet zeiken over je iLevel. Dat ze geen plek hebben is misschien wel een argument maar je item level zeker niet.

Toen we begonnen aan de patch hadden wij allemaal misschien net dat level en we hadden in de eerste week 12 bazen neer, de volgende week 13 en de week daarna de instance gecleard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat moet ik nog deze expansion nog meemaken :+ als het goed is zaterdag de tweakers flexraid dus dan gaan we het zien
Ik herken het zeer goed (ik heb op 40 coinrolls maar 1x een item gekregen), maar ook uit eigen ervaring gezien dat dit soms compleet anders kan (zelf de afgelopen 2 ordos kills ineens nuttige warforged items gekregen).
Klinkt vervelend maar ik ben zelf raid leader en snap het wel. Wij zijn bijvoorbeeld net met heroics bezig en zitten gemiddeld op iLevel 555-560. Er dan iemand bij nemen terwijl er eigenlijk geen plek is die ook nog eens 20 iLevels lager zit in gear is dan niet bepaald de meest logische keuze.
Herkenbaar, maar als je heroics doet dan neem ik aan dat je ook nog wel bepaalde bazen farmed op normal (al was het maar om je core nog sterker te maken), wij nemen meestal mensen met lage ilevels mee op farmbosses.
Dat snap ik, als Blizzard geen flex had geintroduceerd was dit probleem er nu niet geweest want dan was de aansluiting tussen LFR en normal kleiner geweest.
Die aansluiting was toch ook al redelijk moeilijk voorheen,lfr scheelt nu 5 ilevels extra met normal + je hebt flex waardoor je kans op gear is verdubbeld + het ilevel verschil gemiddeld is zelfs kleiner is tov normal dan in t15 content
Als ik zelf niet zou raiden dan zou ik zonder problemen 540+ ilevel kunnen halen via flex/lfr en valorupgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Die aansluiting was toch ook al redelijk moeilijk voorheen,lfr scheelt nu 5 ilevels extra met normal + je hebt flex waardoor je kans op gear is verdubbeld + het ilevel verschil gemiddeld is zelfs kleiner is tov normal dan in t15 content
Als ik zelf niet zou raiden dan zou ik zonder problemen 540+ ilevel kunnen halen via flex/lfr en valorupgrades
Jij hebt een 100% loot kans? En Flex zonder guild is moeilijk in te komen met lfr gear... Vicieuze cirkel is rond. Zonder gear van Flex kom je Flex niet in.

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 24-10-2013 17:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Herkenbaar, maar als je heroics doet dan neem ik aan dat je ook nog wel bepaalde bazen farmed op normal (al was het maar om je core nog sterker te maken), wij nemen meestal mensen met lage ilevels mee op farmbosses.
We farmen inderdaad nog gewoon de rest van de instance op normal en als we eens een recruit krijgen is dat ook wanneer die meegaat. Maar we hebben even geen recruit. Wel nodig, trouwens, we zijn nog maar met 11 man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Jij hebt een 100% loot kans?
Nee, maar dat is ook helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
hmr schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:50:
[...]
Vind het eigenlijk juist af en toe storend dat mijn Monk een UD is... die botten maken heel wat setjes minder mooi!
Mja daar zeg je ook meteen iets: Undead Monk. Ik had het over Female Undead Clothies :) En ja de botten zijn inderdaad soms wat vervelend, maar niet alle sets zien er daarom minder mooi uit, gewoon een goed setje bij elkaar zien te sprokkelen! Mijn monk is overigens een Pandaren geworden, en dat na gezworen te hebben nooit een Pandaren monk te maken omdat ik in iedere dungeon wel met 3 panda monks zat in het begin van de expansie, maar ben er uiteindelijk toch zeer content van. De setjes van de monks zien er namelijk schitterend uit op het Pandaren Female model (zeker de set van ToT, heb dus al een wenslijstje :)).
Poops_McGhee schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:57:
[...]
Erg afhankelijk van de class, imo, qua uiterlijk.

Tauren: Druids en Shaman. Male Tauren voor Warriors
Orcs: Hunters en Warriors
Belf: alle casters (geen gay male belf, pls) en paladins/DK's
Undeads: rogues
Goblins: niks, idem voor Trolls
Pandaren: Monks
Iedereen zijn voorkeuren zeg maar :) Vind het wel jammer dat je zowel Goblins als Trolls zo maar afschrijft, ze zien er misschien wat idioot uit, maar met de juiste transmog kan je bijvoorbeeld een prachtige Goblin Rogue in elkaar knutselen, en hetzelfde geldt voor Troll Druids/Shamans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik wil nog steeds de dragonhawk halen van de FL Meta achievement. Een groep hiervoor is moeilijk te vinden. Dus als er mensen zijn die ook nog voor die achievement willen gaan kunnen jullie mijn B-Tag (ShowteXx#2959) toevoegen. Waarschijnlijk ga ik maandag of dinsdag een Raid oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dan ga ik wel mee !, moet alleen staghelm nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:48:
Ik wil nog steeds de dragonhawk halen van de FL Meta achievement. Een groep hiervoor is moeilijk te vinden. Dus als er mensen zijn die ook nog voor die achievement willen gaan kunnen jullie mijn B-Tag (ShowteXx#2959) toevoegen. Waarschijnlijk ga ik maandag of dinsdag een Raid oprichten.
Ik moet dinsdag wel raiden, maar als je het op maandag doet wil ik wel mee, moet alleen nog Do A Barrel Roll en Only the Penitent voor de Meta, dus moet wel lukken :) Kan ik meteen hopen op nieuwe pieces voor m'n rode transmog set!
En anders kunnen we nog altijd de raid vullen met mensen van op OpenRaid, werkt ook goed meestal.

Zo, vanavond raid gehad met een pugje (nog een belg ook :)) en de Shadow Priest die vanaf nu onze mage gaat vervangen en zijn tot Nazgrim geraakt. Echter kwam dit niet doordat we slecht bezig waren, maar door zeer erge lag langs mijn kant wat er voor zorgde dat ik steeds DCde en dus dat het bijna een 9man raid werd... Het grappige is dat voordat de lag te erg begon te worden ik zowel op Protectors, Norushen als Galakras mooie rankings neer heb kunnen zetten 8)7

Zondag hopelijk een betere internet connectie en dus hopelijk ook wat meer rankings (stel je voor wat ik zou kunnen doen zonder lag >:))

Logjes (gedeeltelijk afgebroken door het constante in en uit loggen)

[ Voor 33% gewijzigd door JimDB op 24-10-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
zo, 13/14 normal in één avond :|
Is echt hoog tijd dat we garrosh neer gaan leggen zodat we aan heroics kunnen beginnen. Maar zul je net zien: signups voor zondag zijn matig >_<

logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-vu4m25s499414df5/

owja, zou het haast vergeten: sha of pride solo heal :P
Enige probleem waren de dispells, dat kon ik niet bijhouden, dus er vielen wat mensen om :+

[ Voor 38% gewijzigd door JoeBravo op 25-10-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Thok heroic 1% wipe :( :( :(. De twee laatste dps gingen dood door de yeti.
Ik baal :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
rjpurk schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:48:
Ik heb er ook nog een paar nodig, volgens mij moet ik alleen nog een aantal sub items van de achievement bij Alysrazor, do a barrel roll is sat volgens mij. Speel je alliance of horde blijft dan de vraag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:01:
Is echt hoog tijd dat we garrosh neer gaan leggen zodat we aan heroics kunnen beginnen. Maar zul je net zien: signups voor zondag zijn matig >_<

Enige probleem waren de dispells, dat kon ik niet bijhouden, dus er vielen wat mensen om :+
Zo, die druid tank van jullie doet aardig wat meer damage dan dat ik doe :P moet toch maar eens kijken wat het verschil is. 170k tegen 130k as tank kan vengeance zijn.. maar goed, dat denk ik niet :P.

Daarentegen pakt hij ook weer veel meer damage dan dat ik dat doe :P 52k dps vs 29k dps (tegen ons).

Heb general nazgrim even als voorbeeld genomen gezien daar de kill timers het dichts bij elkaar in de buurt zat.

Qua stats verschilt het niet veel,

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 25-10-2013 08:12 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:01:

Wow, mooi resultaat! Wij hadden gehoopt om op 12/14 te geraken, maar door de constante DCs maar gestopt bij Nazgrim |:(

Hoe lang zitten jullie nu eigenlijk al op Garrosh?
Wij ondertussen al 2 lockouts, met toch al een aantal uurtjes progress, maar beste try blijft een 70% wipe in fase 2 :-( Ik HAAT die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
@Sabrac: druid tank is nogal gefocussed op self heal en dmg :P

@Jim: alleen afgelopen dinsdag met een B- setup wat progress gehad op garrosh (90% p2)
We zijn traaaaaaaaaag deze tier. :(
Voor ieder raidmember dat is vertrokken hebben we een minder presterend lid erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren 90 gedinged op retridin en meteen timeless ilse opgegaan.
die mobs hitten toch wel hard :p toch geluk gehad en met de eerste 6 quests 4 upgrades gehad.
ook eens een heroic scenario geprobeerd met 2 guildies, maar die zijn toch een heel pak moeilijker dan verwacht :/ niet kunnen completen. mss toch eens een deftige setup ipv 3 dps zoeken :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:36:
Voor ieder raidmember dat is vertrokken hebben we een minder presterend lid erbij gekregen.
Dit geldt voor ons al de hele MoP expansion. Behalve dan dat een aantal niet echt slechter zijn, maar vooral onervaren. Je ziet het echt met de week beter worden. Ik heb goede hoop dat we voor het eerst sinds Cata weer heroic modes kunnen doen deze tier. (Zoals we nu progressen op normal deden we dat tot en met cata op heroic modes :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteravond even een secrets of the empire verzamel sessie gedaan gevolgd door een ghost iron farm/transmute sessie en de boel compleet.
Vanavond de single player instance The Thunder Forge in, eens zien of die een beetje leuk is.
We zijn weer een stap verder in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
hmr schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Jij hebt een 100% loot kans? En Flex zonder guild is moeilijk in te komen met lfr gear... Vicieuze cirkel is rond. Zonder gear van Flex kom je Flex niet in.
Dit is imho ook wel een beetje een non argument. Misschien join je alleen de verkeerde pugs, de meeste pugs zijn nu eenmaal bang voor wipes, en omdat WoW gear (ilvl) als enige echte eikpunt heeft over wat een speler op die char bereikt heeft is het logisch dat er een bepaald ilvl gevraagd wordt voor een flex raid (of 540 realistisch is wil ik niet zeggen).

Echter je kan natuurlijk ook Flex raiden met je guild, of zelf een (semi) pug starten met je eigen regels, waar een wil is, is een weg. Daarnaast is 540 best te bereiken met wat Timeless gear, 2/2 flexgear, wat LFR gear (al dan niet 2/2) en Celestials/Ordos gear.

Wij doen iedere zondag een semi guild/pug flex met Ilvls van ik denk 515 tot 555 en dat gaat altijd redelijk goed, enige flexboss die we nog niet down hebben (vanwege tijdsgebrek is Garrosh). Mocht je een keer mee willen (en je bent Ally) kan dat mogelijk, alleen afhankelijk van het aantal healers dat we die avond hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
Gisteravond even een secrets of the empire verzamel sessie gedaan gevolgd door een ghost iron farm/transmute sessie en de boel compleet.
Vanavond de single player instance The Thunder Forge in, eens zien of die een beetje leuk is.
We zijn weer een stap verder in ieder geval.
Ik heb het plan om zondag en zaterdag maar is ToT en SoO te gaan doen ervoor.
Ben benieuwd, moet ook de auto nog verbouwen dus maar even kijken waar ik zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dennism schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
[...]

Dit is imho ook wel een beetje een non argument. Misschien join je alleen de verkeerde pugs, de meeste pugs zijn nu eenmaal bang voor wipes, en omdat WoW gear (ilvl) als enige echte eikpunt heeft over wat een speler op die char bereikt heeft is het logisch dat er een bepaald ilvl gevraagd wordt voor een flex raid (of 540 realistisch is wil ik niet zeggen).

Echter je kan natuurlijk ook Flex raiden met je guild, of zelf een (semi) pug starten met je eigen regels, waar een wil is, is een weg. Daarnaast is 540 best te bereiken met wat Timeless gear, 2/2 flexgear, wat LFR gear (al dan niet 2/2) en Celestials/Ordos gear.
De PuGs op onze realm en op Oqueue zijn gewoon heel pittig kwa ilvl req.. En ik ben het niet eens met het standpunt dat ilvel het eikpunt is van wat een speler op die char heeft bereikt.. Mijn ilevel blijft steken op 530 omdat de drops niet altijd mee zitten, ik geen toegang heb tot ordos, LFR gewoon niet meer kan uitstaan :P en burdens blijkbaar niet droppen hier |:( .. Voor de rest heb ik tot nu toe elke raid op normal gecleared en weet ik zeker dat ik de meeste Flex Hero's er gewoon uit speel kwa ervaring etc. Desalniettemin begrijp ik dat mensen niet graag iemand meenemen met ilvel 502 maar come on 550 voor flex 1?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:36:
@Jim: alleen afgelopen dinsdag met een B- setup wat progress gehad op garrosh (90% p2)
Niet slecht, hopelijk krijgen we deze week ook nog wat tries op hem, maar met een pug erbij zal dat wel wat lastig worden, 1 van onze beste dps is er deze week namelijk niet.

Wij hebben deze tier trouwens ook een beetje hetzelfde probleem, verschillende mensen die geleaved zijn en dan vervangen zijn geweest door mindere spelers, zoals bijvoorbeeld onze hunter. Dan gaat het niet gewoon om dps, maar ook om tactics correct uit te voeren en gewoon aan te passen aan verschillende situaties. Een voorbeeld: Misdirecten zorgt meteen voor een gigantische dps loss, terwijl dat toch niet zo moeilijk is; steeds spelen met Glaive toss, terwijl Barrage op verschillende gevechten toch de betere is; amper explosive trap gebruiken op AoE gevechten, enz. Onze Warlock was ook één van de minderen, maar gelukkig genoeg hebben we andere experienced warlocks in de guild en sinds zij wat hebben gepraat gaat het nu toch de betere kant op. Progressie!

Hopelijk krijgen we een van deze weken Garrosh neer, en kunnen we wat sneller door HCs gaan; zit namelijk niet te wachten op een ToT type 2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zoals ik gister al had aangegeven hebben wij ook kleine problemen binnen de raidgroep. Inmiddels wel onderkend (bepaalde no-show mensen zijn nu afgeschreven), dus er wordt wat aangedaan.

We hebben geluk dat we in de grootste NL guild zitten, dus genoeg aanwas. Gister al even een paladin gesproken die ons potentieel wel wil komen versterken...

Desalniettemin, mochten hier mensen zijn die op zoek zijn naar een leuke serieuze en wat oudere groep (25+ gemiddeld)... Let me know! (wo/zo/ma 20.30 - 23.00) Thok gaat zondag voor het eerst neer!

Trouwens gister via openraid Immerseus gedaan + coin (geen trinket!), ook Garrosh heb ik omgelegd, maar die dropte een headpiece waar ik niets aan heb. Gieb trinkets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Is die Lightning Lance die je op Nalak moet gooien solo te doen of is het een groep verzamelen? (Ret Pala)

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 25-10-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kan je gewoon solo doen, gewoon zien dat je snel genoeg weg komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Guildie erbij is wel handig. Hij pullt de nalak naar de panda's bij de raid ingang toe, jij gooit de speer vlak na de pull en rent de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42
Carthrax schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:47:
Is die Lightning Lance die je op Nalak moet gooien solo te doen of is het een groep verzamelen? (Ret Pala)
Toen ik dit moest doen heb jij mij op je mage geholpen. Je hebt namelijk wel een class nodig die iceblock/shadowmeld etc. kan doen om de boss te laten despawnen.

Je moet die lance op hem loslaten (bij mij werkte alleen rechtermuisklik toen weet ik nog, linkermuis niet, ook al start ie dan wel de internal cd van die lance) en dan komt er een add die vanzelf doodgaat als je maar van hem weg blijft rennen.

Indien gewenst kan ik wel met mijn mage jouw paladin helpen ;) Alleen niet vanavond.

Een Nalak groep zoeken via openraid kan overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:48:
Kan je gewoon solo doen, gewoon zien dat je snel genoeg weg komt :+
Je kan het cheesen met een invisibility potion geloof ik. Macro maken met /use Lightning Lance en /use Invisibility Potion. Of hetzelfde met die engineering cloak die je onzichtbaar maakt, of desnoods dat item dat een Saurok spawnt die alles taunt en wegrent, ben de naam even kwijt. En anders even een tankende vriend vragen of hij Nalak wil tanken terwijl jij wegrent met je add. :)
Sabrac schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:10:
[...]

Zo, die druid tank van jullie doet aardig wat meer damage dan dat ik doe :P moet toch maar eens kijken wat het verschil is. 170k tegen 130k as tank kan vengeance zijn.. maar goed, dat denk ik niet :P.

Daarentegen pakt hij ook weer veel meer damage dan dat ik dat doe :P 52k dps vs 29k dps (tegen ons).
Als druid pak je tegenwoordig crit > haste >>> mastery > dodge als stats, mits je natuurlijk expertise en hit capped bent. Bovendien hangt het van je tankstijl af. In ons team heb ik altijd véél minder vengeance dan onze andere tank omdat hij veel betere manieren heeft om vanaf een afstandje adds op hem te pakken, dus hij tankt vrijwel altijd adds, ook als we ze eigenlijk zouden moeten delen. Zijn vengeance gaat dus ten koste van de mijne, zeker op fights als Sha of Pride heroic, waar hij alle reflections tankt en ik eigenlijk alleen de baas tussen de fissures door. :P Logs: http://www.worldoflogs.co...mageDone/?s=11314&e=11851 (ik ben de druid daar, de andere tank is de DK :+).

[ Voor 51% gewijzigd door NMe op 25-10-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Toch raar, heb als dk tank toch niet het idee zo geweldig te zijn on aoe threat :/
Maar dat kan ook aan m'n monk co tank liggen..... (ik haat brewmasters :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Haha, ja natuurlijk als je jezelf vergelijkt met een Brewmaster zal je het inderdaad wel wat slechter hebben :D

Het ding bij DKs en threat in het algemeen is gewoon dat hun threat wat trager opbouwt dan bij andere tanks omdat ze zowel runes moeten hebben op het moment dat de wave adds komt en dat ze dan nog hun diseases moeten verspreiden over ze allemaal. Terwijl andere tanks gewoon hun aoe abilities kunnen beginnen spammen en sneller aggro te pakken krijgen.

Maar goed, op fights zoals Garrosh kan iedere tank alle adds wel gemakkelijk op zich houden gewoon omdat je daar zò veel vengeance krijgt dat het gewoon niet meer normaal is, de andere tank dan overaggro'en of wat mobs afpealen is dan bijna onmogelijk. En aan de andere zijde fights zoals Galakras waar de adds in waves komen is het inderdaad wat moeilijker omdat én je minder vengeance krijgt én iedereen zich direct op die adds stort, maar na een aantal seconden zou je ze toch allemaal moeten hebben, en als DK heb je nog het voordeel dat je die verdomse archers gewoon in de pool kan grippen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Galakras:
*tankt alle adds beneden*
*monk springt van toren en begint ballet act*
*aggro kwijt*.
*vengeance kwijt*
*Monk rent naar toren 2*
*CHAOS -> wipe*
:(

Grip bewaar ik voor bonecrushers, archers hoeven sowieso niet getankt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:01:
Galakras:
*aggro kwijt*.
*vengeance kwijt*
*Monk rent naar toren 2*
*CHAOS -> wipe*

Grip bewaar ik voor bonecrushers, archers hoeven sowieso niet getankt te worden.
Haha, dat klinkt zo bekend maar dan met palabuddytank. Ik geef het bij voorbaat al op en ik pak ze wel op als 'ie weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Na 7 dagen "free gametime" ga ik weer voor minimaal 3 maanden verlengen....vindt het toch wel weer leuk na 2 jaar, lol

Maarja ik ben wel klaar met dat PvP gedoe. Wat is een goeie PvE server waar ook veel NLers zitten?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Argent Dawn voor zover ik heb begrepen! daar zitten ook veel tweakers. Ik "nog" niet maar dat gaat waarschijnlijk snel veranderen

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:32:
Toch raar, heb als dk tank toch niet het idee zo geweldig te zijn on aoe threat :/
Mijn AoE threat is best netjes, maar mijn twee AoE skills (Thrash en Swipe) hebben allebei een heel kleine range. Ik kan niet van waar ik de baas sta te tanken als die adds oppakken terwijl mijn DK-cotank eigenlijk alleen maar D&D neer hoeft te gooien en iedereen te vragen daar doorheen te lopen met hun adds. Vervolgens wachten tot ze bij hem zijn en zijn diseases spreaden, klaar.

Mijn meeste AoE threat komt van Thrash en tenzij iets mij hard aan het meppen is (Tortos O+) doet mijn Thrash lang niet genoeg damage om veel threat mee te bouwen. Als ik dus niet al aggro van iets héb krijg ik het ook niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

MrDustv schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:17:
Argent Dawn voor zover ik heb begrepen! daar zitten ook veel tweakers. Ik "nog" niet maar dat gaat waarschijnlijk snel veranderen
Zoveel NL zit er niet, hier en daar kom ik er een paar tegen.
Er zijn inmiddels wel veel TW naar toe getransferred en vooral naar de guild waar ik in zit :9

Wel heel toevallig kwam ik Poops_McGhee tegen uit het niets, dat was wel even grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zodra ik weer tijd heb en geld wil uitgeven kom ik ook die kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Op Doomhammer zit een Nederlandse guild die voor zover ik weet vrij sociaal is en aardige raidprogressie heeft: Ærror. Heb er zelf nooit in gezeten (brainscrewer wel) maar als je een Nederlandse community zoekt zit je daar wel goed geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

XzeroD schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:28:
[...]

Zoveel NL zit er niet, hier en daar kom ik er een paar tegen.
Er zijn inmiddels wel veel TW naar toe getransferred en vooral naar de guild waar ik in zit :9
Ik ben (nog Niet) getransfered he! eerst maar ff op ht loon wachten.... Gisteren goed opstap geweest dus zit momenteel krap bij kas |:(
al lijkt het mij wel leuk om eidelijk weer het sociale aspect op te pakken, dat heb ik op mijn huidige server niet echt :(

[ Voor 3% gewijzigd door MrDustv op 25-10-2013 16:45 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Pedr0 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:03:
Maarja ik ben wel klaar met dat PvP gedoe. Wat is een goeie PvE server waar ook veel NLers zitten?
Frostmane-EU is dan wel een pvp server, maar zoveel alliance dat je weinig merkt van hordies...

Het wordt ook wel dutchmane genoemd omdat er zo ongelooflijk veel NLers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Doomhammer wordt ook nog steeds Laghammer genoemd, terwijl dat allang niet meer van toepassing is. :+ Dus zo veel hoeft dat niet te zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:44:
Doomhammer wordt ook nog steeds Laghammer genoemd, terwijl dat allang niet meer van toepassing is. :+ Dus zo veel hoeft dat niet te zeggen. :P
Nee klopt sinds een paar jaar geleden een heleboel servers geupgrade hebben is we nergens meer lag. Alleen het netwerk heeft de laatste tijd dan wel weer kuren. :)

En weet je, op het raiden van normal/heroic SoO na, kun je prima raids/groups maken met RealID.

Doomhammer is trouwens een A 60% - H 40% realm, waar er stuk meer guilds raiden aan de Alliance kant.
Ik heb daar nog steeds mijn Paladin (A) en Druid (H) zitten. De Pala was nog zo'n Tweaker alt project tijdens de zomermaanden. :)

Oh over RealID raids gesproken. Ik zoek nog een groep/raid (Alliance) die graag wat achievements/clears wil doen met mij. Gaat om de volgende raids.
  • ICC10 - Been waiting a long time for this - achievement
  • Halion HC
  • BWD/BoT/TFW HC (plus verschillende achievement)
  • FL HC - Ryolith/Aly/Baleroc/Majordomo/Ragnaros
  • DS HC - Warmaster/Spine/DW (plus eventuele achievements)
  • MV/HoF/TES/ToT Normal//HC (plus eventuele achievements

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 25-10-2013 18:35 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Pedr0 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:03:
Na 7 dagen "free gametime" ga ik weer voor minimaal 3 maanden verlengen....vindt het toch wel weer leuk na 2 jaar, lol

Hoe komt het eigenlijk dat je specifiek op zoek bent naar een Nederlandse guild? Mijn guild is een mengelmoes van nationaliteiten, maar toch vind ik het zeer gezellig spelen met hun, en niet alleen WoW maar ook andere games. Het enige nadeel misschien is dat je niet gewoon in het Nederlands met hen kan praten, maar op die manier (in mijn geval al zeker) leer je ook wat beter Engels, of misschien zelfs een andere taal spreken. Ik zou zeggen, begin op een realm die je goed lijkt te zijn (PvE/PvP, Alliance/Horde balanced, etc.), kijk eens rond op RealmPop en Wowprogress en gewoon doen.

Anders kan je natuurlijk ook met wat Tweakers spelen (Verschillenden op Argent Dawn lijkt het), maar ik weet dat verschillenden hier ook in multiculturele guilds zitten en jammer genoeg bestaat er niet zoiets als een Nederlandse Realm (nog niet >:)), dus gewoon beginnen, je komt wel ergens terecht :)
JoeBravo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:01:
Galakras:
*aggro kwijt*.
*vengeance kwijt*
*Monk rent naar toren 2*
*CHAOS -> wipe*

Ballerina's _/-\o_

Gorefiend's Grasp OP !!

[ Voor 13% gewijzigd door JimDB op 25-10-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:22:
[...]

Doomhammer is trouwens een A 60% - H 40% realm, waar er stuk meer guilds raiden aan de Alliance kant.
Really? Ik dacht dat de verhouding nog veel krommer was, maar dat baseer ik vooral op het vele blauw op http://www.guildox.com/go/g.aspx?a=1&r=Doomhammer-EU. Then again: 34/50 Alliance tegen 16 Horde is ook gewoon 68/32%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Doomhammer (up) PvE H1202 A2207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

@nme qua druid tanking ststs zit ik ook wel goed. Bijna op de crit cap.
Wat me alleen opviel was zn hogere dmg done.. nu heb ik er ook wat dieper ingekeken en bijna alle abilities van hem deden ook veel meer dmg.

Gezien zn stats etc identiek aan de mijne was. Kan ik alleen nog maar concluderen dat het wel een kwestie van vengeance was.

Wel zie ik dat mn trash uptime aan de lage kant is en dat mn lacerate mangle verhouding meer naar mangle toemoet

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JimDB schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

Hoe komt het eigenlijk dat je specifiek op zoek bent naar een Nederlandse guild?
Dat snap ik ook nooit. Sterker nog, ik speel eigenlijk liever niet met andere Nederlanders :P

Van die gasten die dan de hele tijd in het Nederlands gaan praten en namen hebben als "koelkast" of "rugzak", vreselijk zulke spelers :D

edit
Yeaaah

Monk level 1-90

3 days, 18 hours, 4 minutes, 38 seconds _O_

[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 26-10-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Congrats :)

Mijn monk zit nog op level 88, gisteren daar overigens het Jade Forest Loremaster Achievement op gehaald, van 85-88 in Jade Forest gezeten 8)7 Ben van plan om nu Kun Lai in te gaan aangezien ik daar nog nooit eerder echt de story/questline gevolgd heb, en dus ook daar dat deel van het Loremaster achievement binnen te halen. Questen/Levellen op een monk (met heirlooms) gaat trouwens verschrikkelijk snel, zit op iets van een anderhalve dag gametime en heb nog 7 uur over op de 20% exp bonus van de daily, dus zou 90 moeten kunnen worden met nog wat overschot op die buff :)

Welke spec speel je trouwens? Moet zeggen dat ik door zo snel te levellen eigenlijk alleen Windwalker fatsoenlijk ken, heb Mistweaver momenteel als OS, maar heb daar helemaal geen gear voor, en Brewmaster vond ik op low level wel minder leuk dan de andere tank classes die ik al heb gespeeld. Des te langer ik Windwalker speel, des te meer begint het trouwens te lijken op mijn Retribution Paladin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij een scroll ressurection sturen? garfieldniels@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
DM komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Het is zover ik heb maar even een Rogue aangemaakt op argent dawn!
http://eu.battle.net/wow/...rgent-dawn/Shadory/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Kan je nou die Heirloom items cross server versturen of is dat nog niet mogelijk? (Speel zelf al een tijd niet meer, dus geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Stark schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:38:
Kan je nou die Heirloom items cross server versturen of is dat nog niet mogelijk? (Speel zelf al een tijd niet meer, dus geen idee)
Niet mogelijk, en volgens mij niet bekend wanneer/of dit mogelijk wordt.

En weer een paar pets naar de 25 gebracht, nog een goede 100 te gaan. En morgen heb ik Pierre en Rascal-Bot ook weer in de collectie. Had snel mn 2 25ers onder de marktprijs verkocht op Draenor om zo een Viscous Horror te kunnen kopen. Binnenkort kan ik hopelijk ook een Blackfuse Bombling kopen, dan heb ik de raid pets iig compleet. Moet alleen nog een keer een trade opgezet zien te krijgen voor een Darkmoon Rabbit. Of heeft iemand hier die nog eentje over? :P

[ Voor 42% gewijzigd door Neelon op 26-10-2013 18:51 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Zo van 67 naar mid 72 gegaan vandaag.

Rustig aan doen x) Morgen hopelijk 75 behalen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Hee mensen!

Speel al een tijdje wow, op het moment op Darksorrow. Nu zit ik bij mijn oude guild, alleen die raiden niet meer, terwijl ik dat wel altijd erg leuk heb gevonden..

Zijn er hier guilds die nog een resto shammy zoeken, die nèt iets meer dan casual bezig wilt zijn?

Als dit niet de goede plaats is, sorry, als dat wel is, graag DM :)

[ Voor 11% gewijzigd door jeryz op 26-10-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zo, vandaag lekker doorgelevelled op m'n monk en hij zit eindelijk op level 90! Die laatste 2 levels leken maar te blijven duren 8)7

Direct met m'n paladin naar het Isle of Epics gegaan en nu draagt m'n monkje al 4 496 items :) Morgen nog maar wat coins farmen en de gratis Burden op gaan pikken voor een 535 item. En dan kan de pret beginnen met LFRs, kijk er al naar uit :+

Enige nadeel van alts: Je moet de legendary questline helemaal opnieuw doen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

JimDB schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:44:
Zo, vandaag lekker doorgelevelled op m'n monk en hij zit eindelijk op level 90! Die laatste 2 levels leken maar te blijven duren 8)7

Direct met m'n paladin naar het Isle of Epics gegaan en nu draagt m'n monkje al 4 496 items :) Morgen nog maar wat coins farmen en de gratis Burden op gaan pikken voor een 535 item. En dan kan de pret beginnen met LFRs, kijk er al naar uit :+

Enige nadeel van alts: Je moet de legendary questline helemaal opnieuw doen ;w
Moeten is een groot woord. IK ga die questlijn echt niet herhalen op alts, ze doen het maar met paarse capes hoor.

En woop. Net voor 12k een Blackfuse Bombling kunnen scoren op de AH van Draenor. :D

Nu nog een Darkmoon Rabbit zien te scoren.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Kirishima schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:19:
Hee mensen!

Speel al een tijdje wow, op het moment op Darksorrow. Nu zit ik bij mijn oude guild, alleen die raiden niet meer, terwijl ik dat wel altijd erg leuk heb gevonden..

Zijn er hier guilds die nog een resto shammy zoeken, die nèt iets meer dan casual bezig wilt zijn?

Als dit niet de goede plaats is, sorry, als dat wel is, graag DM :)
Ligt er aan Horde of Alliance? Laat ik het zo zeggen... Ik heb mijn eerste char getransfered omdat horde kant darksorrow dood is. Alliance weet ik niet maar ik vond het onmogelijk om een leuke/goede guild te vinden voor horde op darksorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Neelon schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:32:
[...]
Moeten is een groot woord. IK ga die questlijn echt niet herhalen op alts, ze doen het maar met paarse capes hoor.
Natuurlijk is het niet verplicht om de questline opnieuw te doen (heb ik ook niet gedaan op m'n shaman die nu toch ook al lange tijd op 90 zit), maar op m'n monk wil ik nu eenmaal zo ver proberen te komen als op m'n paladin. En gewoon door het feit dat je de legendary questline compleet kan afmaken in LFRs zie ik er geen rede toe waarom ik het niet zou doen :)
En woop. Net voor 12k een Blackfuse Bombling kunnen scoren op de AH van Draenor. :D

Nu nog een Darkmoon Rabbit zien te scoren.
12 k voor een pet :O Kan je die trouwens niet in flex halen?
Darkmoon Rabbit daarentegen... Happy farming, ofwel wordt het al je geld uitgeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Navi op 27-10-2013 11:36 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.