Je kan alle soort instances Cross Realm doen behalve de normal en heroics van current content, dus als je elkaars BattleTag hebt kan je gewoon samen gaan
Mja die andere classic raids kunnen de pot op x) Alleen Onyxia en Molten Core was lachen
Also ding
Also ding
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Naja kan sowieso wel solo in ret spec. maar moet je eerst lvl 80 worden denk ik
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Zot das pas volgens mijn eerste planning volgende week zondag 
Denk vrijdag Black Temple te doen voor dem lootz en chiefs en xp
Denk vrijdag Black Temple te doen voor dem lootz en chiefs en xp
Hmm vrijdag ga ik op stap dus dat gaat mij niet lukken.
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Ik zit momenteel weer even in een WoW dip. Wat ik ook aanpak, er zijn andere dingen die me nu even meer boeien. Ik ga straks wel weer los ^^
Zo van 57 tot 63 vandaag gedaan.
Rag raidje erbij lekker
Morgen 65 proberen te h alen
Rag raidje erbij lekker
Morgen 65 proberen te h alen
Ik had het anders: ik was alweer een paar maanden terug gestopt met WoW omdat ik er wel klaar mee was. Ondertussen een paar andere MMORPG's geprobeerd maar behalve FFXIV kwam er niet echt iets in de buurt. Dus me prima vermaakt met GTA V en andere dingen naast gamen. Maar ik kreeg een mail van Blizzard met 7 dagen free ivm de 5.4 patch. Dus even proberen he!Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:35:
Ik zit momenteel weer even in een WoW dip. Wat ik ook aanpak, er zijn andere dingen die me nu even meer boeien. Ik ga straks wel weer los ^^
Maar goed... misschien slecht en in dit geval een blijk van geen doorzettingsvermogen, ik logte in met m'n mage, kreeg hem te zien op z'n Ashes of Al'Ar in Stormwind, vloog ff rond en toen dacht ik: Neeeee... dit wordt 'm toch echt niet. Ik had geeneens zin om te kijken wat er veranderd was sinds de laatste patch.
Heb echt wel een hoop lol gehad in WoW, en zeker met MoP weer, maar ik vrees dat ik tot de volgende expansion ff geen tijd en geld meer in WoW stop. Tenzij iemand me hier kan overtuigen verder dan rondvliegen in Stormwind te kijken
Dat gevoel had ik ook toen ik inlogde op m'n main. Ben maar een nieuw character gaan levelen, een monk. Best leukDenman schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Ik had het anders: ik was alweer een paar maanden terug gestopt met WoW omdat ik er wel klaar mee was. Ondertussen een paar andere MMORPG's geprobeerd maar behalve FFXIV kwam er niet echt iets in de buurt. Dus me prima vermaakt met GTA V en andere dingen naast gamen. Maar ik kreeg een mail van Blizzard met 7 dagen free ivm de 5.4 patch. Dus even proberen he!
Maar goed... misschien slecht en in dit geval een blijk van geen doorzettingsvermogen, ik logte in met m'n mage, kreeg hem te zien op z'n Ashes of Al'Ar in Stormwind, vloog ff rond en toen dacht ik: Neeeee... dit wordt 'm toch echt niet. Ik had geeneens zin om te kijken wat er veranderd was sinds de laatste patch.
Heb echt wel een hoop lol gehad in WoW, en zeker met MoP weer, maar ik vrees dat ik tot de volgende expansion ff geen tijd en geld meer in WoW stop. Tenzij iemand me hier kan overtuigen verder dan rondvliegen in Stormwind te kijken
Dat is natuurlijk nog wel een idee ja... alhoewel de tijd begint te dringen met die 7 dagenTwylight schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:38:
[...]
Dat gevoel had ik ook toen ik inlogde op m'n main. Ben maar een nieuw character gaan levelen, een monk. Best leuk
Ik heb m'n lvl 90 Warlock eigenlijk nooit meer aangeraakt sinds ie 90 werd, misschien ook nog wel een idee. Maar ja voor je weer een beetje gear hebt om mee te doen aan de nieuwe raids...
Als ik nu bedenk hoeveel uur ik eigenlijk in dat spel heb zitten... word er bijna eng van

Net laatste raid van de week gehad en is een wipefestje op Garrosh geworden. Uiteindelijk een aantal keer tot de intermission gekomen en 2 keer levend en wel uit de intermission gekomen maar dan vielen we gewoon om door iets anders. Beste try is uiteindelijk een 70% wipe in de tweede fase geworden.
Wat me alweer opviel was dat zowel onze hunter als onze lock een pak achter zaten op dps, en dat op een AoE gevecht
Zelfs met BL in het begin van het gevecht kwam onze hunter maar weg met 150k dps sustained ... En onze destro lock maar met 180k, dan weet je gewoon dat er iets misgaat. Ok ze moeten bewegen voor de desecrates, maar die cijfers zijn echt om droevig van te worden.
Volgende week wordt onze Mage vervangen door een Shadow Priest, ben benieuwd wat dat gaat geven omdat we dan toch 1 van onze beste dps verliezen. Hope for the best
Logs van vanavond voor de geïnteresseerden
Wat me alweer opviel was dat zowel onze hunter als onze lock een pak achter zaten op dps, en dat op een AoE gevecht

Volgende week wordt onze Mage vervangen door een Shadow Priest, ben benieuwd wat dat gaat geven omdat we dan toch 1 van onze beste dps verliezen. Hope for the best
Logs van vanavond voor de geïnteresseerden
Wij hebben gister eens een ToT guild run gedaan. 8 man van de guild en 2 andere dpsers. Eerste boss was al neer voor ik er erg in had, zo makkelijk
(en dat voor een groep die moeite had met MsV). Daarna kregen we een paar wipes op die "loopbrug" met die wind erover. Paar lui vielen eraf (incl. me) of ze pulden teveel. 1 van onze guildies had al niet zo'n goed humeur, dus die was na 2 wipes daar al weg... Naja, dan maar met 9 man verder. 2de boss was ook in no-time neer, ging ook weer beter als verwacht. Bij de 3de boss (The council?) ging het soms maar net goed. 2x over OoM (nog nooit gehad -.-), maar nog net stand kunnen houden. Uiteindelijk vielen 4 lui van ons om en was de boss neer. En dat voor een 9 man group die het voor het eerst doet 
Daarna nog met paar guildies FL Heroic 10 man gedaan. 3 Bosses neer, daarna ben ik gaan pitten, maar we gaan het vanavond nog een keer doen omdat we dan wat meer tijd hebben. Ondertussen ook lekker zitten kloten in RaidCall. Al met al, super avond gehad
Daarna nog met paar guildies FL Heroic 10 man gedaan. 3 Bosses neer, daarna ben ik gaan pitten, maar we gaan het vanavond nog een keer doen omdat we dan wat meer tijd hebben. Ondertussen ook lekker zitten kloten in RaidCall. Al met al, super avond gehad
Is er vanavond weer een Flex run met Tweakers horde met Part 1 ?.
Helaas vorige keer pijnlijk meegemaakt dat ik nog niet klaar ben voor P2
, 74k dps was nou niet echt om over naar huis te schrijven !
,./sorry
Helaas vorige keer pijnlijk meegemaakt dat ik nog niet klaar ben voor P2
,./sorry
Ik wissel het zoveel mogelijk af, als ik in WoW zit is het of alts levelen (ja nog meer) of raids doen om mijn paladin of monk te gearen. Daarnaast speel ik nog andere games als Battlefield, Civ5, Hearthstone of wat dan ook zodat ik totaal niet bezig ben met WoW.Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:35:
Dat zorgt er wel voor dat als ik weer het spel in ga er ook echt weer zin in heb.
Gisteren nog even nieuwe gloves voor de paladin gescoord maar doordat de LFR bijna 2,5 uur duurde was het te laat voor me om te reforgen/gemmen etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Carthrax op 23-10-2013 09:21 ]
Moa, voor mij waren BWL en Zul'Gurub de beste vanilla raids. MC blijft voor mij nog altijd Molten Bore vrees ik en het thema rond AQ20/40 vond ik ook maar niks. Naxxramas heb ik te weinig van gezien, maar die moet ook wel fijn geweest zijn voor die paar guilds die zover geraaktenyzx schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:20:
Mja die andere classic raids kunnen de pot op x) Alleen Onyxia en Molten Core was lachen
Also ding
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hier ook een niet al te beste avond op Garrosh gehad. 
Ook m'n uploadsnelheid maar eens gechecked: 1,4Mb/s is wss het probleem bij streamen. Meteen abo maar eens tegen het licht gehouden. Zou over een week minimaal 4Mb/s moeten zijn
Ook m'n uploadsnelheid maar eens gechecked: 1,4Mb/s is wss het probleem bij streamen. Meteen abo maar eens tegen het licht gehouden. Zou over een week minimaal 4Mb/s moeten zijn
[ Voor 62% gewijzigd door JoeBravo op 23-10-2013 09:44 ]
Gisteren inderdaad ToT 10 normal gedaan met de guild (waaronder NL-RaVeR), zoals hij aangaf ging het eigenlijk vrij makkelijk dan wel niet beter dan MsV 10 waar we in begin problemen mee hadden.
Het was jammer dat onze guildie na een kleine discussie met een andere guildie wegging uit de raid, van mij betreft krijgt hij ook geen vaste raidspot. Het was tenslotte maar een kleine discussie dus dat vond ik er jammer.
Bij de councils gingen er 2 healers dood en NL-RaVeR was voor het eerst in zijn leven OOM, gelukkig was mijn target al dood als off-tank dus kon ik de maintank helpen met al mijn CD's waaronder LoH, HoS, SD hoog houden en me LH om de tank wat te healen. Werkte gelukkig goed en had voor het eerst weer eens het vanilla gevoel waar de paladin support was, precies zoals het ooit bedoeld was. Kortom ik ging stoppen met een voldaan gevoel!
Daarnaast heb ik nog een TS server opgezet voor de guild, bij veel mensen lagde Raidcall en sommige kregen Ventrilo gewoon niet aan de praat en daarom zijn we bij TS aangekomen.
Het was jammer dat onze guildie na een kleine discussie met een andere guildie wegging uit de raid, van mij betreft krijgt hij ook geen vaste raidspot. Het was tenslotte maar een kleine discussie dus dat vond ik er jammer.
Bij de councils gingen er 2 healers dood en NL-RaVeR was voor het eerst in zijn leven OOM, gelukkig was mijn target al dood als off-tank dus kon ik de maintank helpen met al mijn CD's waaronder LoH, HoS, SD hoog houden en me LH om de tank wat te healen. Werkte gelukkig goed en had voor het eerst weer eens het vanilla gevoel waar de paladin support was, precies zoals het ooit bedoeld was. Kortom ik ging stoppen met een voldaan gevoel!
Daarnaast heb ik nog een TS server opgezet voor de guild, bij veel mensen lagde Raidcall en sommige kregen Ventrilo gewoon niet aan de praat en daarom zijn we bij TS aangekomen.
Goed nieuws dat het allemaal goed gaat. Als jullie van de week weer eens gaan raiden dan zou ik graag een keer mee willen. Ik ben nog steeds guild zoekende. Het liefst zoek ik een guild die nog een beetje in de begin fase zitten, zodat het wat minder moeilijk is om in de groep te vallen.XzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:50:
Gisteren inderdaad ToT 10 normal gedaan met de guild (waaronder NL-RaVeR), zoals hij aangaf ging het eigenlijk vrij makkelijk dan wel niet beter dan MsV 10 waar we in begin problemen mee hadden.
Bij de councils gingen er 2 healers dood en NL-RaVeR was voor het eerst in zijn leven OOM, gelukkig was mijn target al dood als off-tank dus kon ik de maintank helpen met al mijn CD's waaronder LoH, HoS, SD hoog houden en me LH om de tank wat te healen. Werkte gelukkig goed en had voor het eerst weer eens het vanilla gevoel waar de paladin support was, precies zoals het ooit bedoeld was. Kortom ik ging stoppen met een voldaan gevoel!![]()
Je hebt mijn B-Tag al als het goed is, dus wees maar niet bang om een /whisper of guild invite te sturen
Op het moment heb ik een iLvl van 532. Dit is de eerste patch dat ik serieus raids doe (in het verleden wel verscheidene runs gedaan, maar aangezien dit voornamelijk pug raids waren trok mij dit niet echt. Heb liever een vaste groep, zodat je elkaar ook wat beter leert kennen). In de avonden ben ik vrij, dus als er een raid op de planning zou staan ben ik altijd wel in voor een potje hakken
Ik doe het zelfde,sommige weken raak ik wow niet eens aan en speel ik alleen andere spellen (nu voor de headless log ik sowieso iedere dag wel even in xD)Carthrax schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Ik wissel het zoveel mogelijk af, als ik in WoW zit is het of alts levelen (ja nog meer) of raids doen om mijn paladin of monk te gearen. Daarnaast speel ik nog andere games als Battlefield, Civ5, Hearthstone of wat dan ook zodat ik totaal niet bezig ben met WoW.
Dat zorgt er wel voor dat als ik weer het spel in ga er ook echt weer zin in heb.
Gisteren nog even nieuwe gloves voor de paladin gescoord maar doordat de LFR bijna 2,5 uur duurde was het te laat voor me om te reforgen/gemmen etc.
pas de laatste paar weken speel ik weer iets meer wow,al vragen andere spellen ook om aandacht
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Gisteren voor de lols oqueue maar weer eens een kans gegeven voor Garrosh flex. Kwam in een groep voor de helft bestaand uit Russen. Communicatie was best grappig af en toe. Half Engels en soms een reeks vraagtekens door je beeld
Dan ook nog een Italiaan en een Duitser die allerlei addon/warning spul hadden in hun taal.
Maar goed, eerste pull was even een faal, 2e pull was een 0.5% wipe
En jawel, dan leaven er meteen mensen
In plaats van gewoon even nog een keer proberen... Gelukkig kregen we weer wat vers bloed, natuurlijk eerst weer een faal omdat die het voor eerst deden. En uiteraard, weer mensen weg... Toen maar met 2 healers, waarvan 1 offspec ilvl 520, op een groep van 12 gedaan en toen ging ie makkelijk neer 
Die Rus had echt mooie acties af en toe. Warrior gaat 2x dood door iron star --> remove from group tijdens gevecht met wat mooi commentaar en gerant. Eigenlijk slecht, maar de manier waarop was echt hilarish
(Vervolgens gaat die Rus dood in annihilate, maar hij wilde zichzelf niet kicken...)
Ach ja, heb me een uurtje vermaakt met die Russen en toch Garrosh dood en de legendary quest line afgerond.
Maar goed, eerste pull was even een faal, 2e pull was een 0.5% wipe

Die Rus had echt mooie acties af en toe. Warrior gaat 2x dood door iron star --> remove from group tijdens gevecht met wat mooi commentaar en gerant. Eigenlijk slecht, maar de manier waarop was echt hilarish
Ach ja, heb me een uurtje vermaakt met die Russen en toch Garrosh dood en de legendary quest line afgerond.
Nou, je bent van harte welkom in onze guild en raid group!rjpurk schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Goed nieuws dat het allemaal goed gaat. Als jullie van de week weer eens gaan raiden dan zou ik graag een keer mee willen. Ik ben nog steeds guild zoekende. Het liefst zoek ik een guild die nog een beetje in de begin fase zitten, zodat het wat minder moeilijk is om in de groep te vallen.
Je hebt mijn B-Tag al als het goed is, dus wees maar niet bang om een /whisper of guild invite te sturen. Ik beschik over de meeste communicatie programmas (Teamspeak, Ventrillo, Raidcall, Skype en Mumble) en ik heb de Engelse taal prima onder de knie.
Op het moment heb ik een iLvl van 532. Dit is de eerste patch dat ik serieus raids doe (in het verleden wel verscheidene runs gedaan, maar aangezien dit voornamelijk pug raids waren trok mij dit niet echt. Heb liever een vaste groep, zodat je elkaar ook wat beter leert kennen). In de avonden ben ik vrij, dus als er een raid op de planning zou staan ben ik altijd wel in voor een potje hakken.
Daarnaast ga ik vanavond met wat guildies FL 10-heroic doen, dus als je zin hebt om mee te gaan?
Mooi! en natuurlijk heb ik zin om mee te gaan. Gimme transmogNL-RaVeR schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:09:
[...]
Nou, je bent van harte welkom in onze guild en raid group!We missen meestal 2 a 3 dpsers voor 10-man raids. We gaan nu eerst ToT clearen denk ik en dan verder met SoO. Hiervoor hebben we eigenlijk alleen nog MsV gecleared, dus we zijn een redelijk beginnende groep. Onze vaste raid dagen zijn zondag en dinsdag van 20:30 tot 22:30 (20:00 verzamelen, eventueel uitloop tot 23:00 afhankelijk van progress). Kwa gear zit je iig op ons niveau. Ikzelf zit ook op 532 en de tanks zitten zelfs op 540 (ongeveer). De andere guildies tussen de 500 en 520 ongeveer.
Daarnaast ga ik vanavond met wat guildies FL 10-heroic doen, dus als je zin hebt om mee te gaan?
FL heroic vind ik ook altijd wel leuk !
. ( dus als je wil ga ik mee ) ( DPS )
hmm Mischien moet ik ook maar eens een horde gaan levelen.....brrrrr levelen
Je bent welkom dat weet je al! Die maat van jou (shammy) was er gisteren ook en zit inmiddels al in de guild. Dat ging perfect (behalve de kleine discussie maar dat eindige in zijn geval prima!rjpurk schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Goed nieuws dat het allemaal goed gaat. Als jullie van de week weer eens gaan raiden dan zou ik graag een keer mee willen. Ik ben nog steeds guild zoekende. Het liefst zoek ik een guild die nog een beetje in de begin fase zitten, zodat het wat minder moeilijk is om in de groep te vallen.
Je hebt mijn B-Tag al als het goed is, dus wees maar niet bang om een /whisper of guild invite te sturen. Ik beschik over de meeste communicatie programmas (Teamspeak, Ventrillo, Raidcall, Skype en Mumble) en ik heb de Engelse taal prima onder de knie.
Op het moment heb ik een iLvl van 532. Dit is de eerste patch dat ik serieus raids doe (in het verleden wel verscheidene runs gedaan, maar aangezien dit voornamelijk pug raids waren trok mij dit niet echt. Heb liever een vaste groep, zodat je elkaar ook wat beter leert kennen). In de avonden ben ik vrij, dus als er een raid op de planning zou staan ben ik altijd wel in voor een potje hakken.
Zondag avond gaan we wing 2 doen, kom dan online zou ik zeggen!
SureMektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:28:
FL heroic vind ik ook altijd wel leuk !. ( dus als je wil ga ik mee ) ( DPS )
Ik denk dat we nog een keer wing 1 doen en dan verder met wing 2. Wing 1 ging zo makkelijk gisterXzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Zondag avond gaan we wing 2 doen, kom dan online zou ik zeggen!
Moet nog steeds 1 achievment van daar >.> voor die mount.
Maar ach die komt wel !
Heb het altijd wel een leuke instance gevonden dus dat moet wel snor zitten, ik ben rond een uurtje of 20:00 online.
Maar ach die komt wel !
Heb het altijd wel een leuke instance gevonden dus dat moet wel snor zitten, ik ben rond een uurtje of 20:00 online.
Ik wil vanavond LFR (wing 1 t/m 4) door stomen, mensen nog zin om mee te gaan ?
Eventueel ben ik ook wel in voor Flex!
Eventueel ben ik ook wel in voor Flex!
Net een update over connected realms op het EU forum:
We’re kicking off the Connected Realms implementation here in Europe, and below you can see a list of the first realms to be connected. We don’t yet have a specific date for when these connections will occur, but we’ll provide another update once we do.
Realm Connections:
Hakkar and Emeriss
Taerar and Echsenkessel
Burning Steppes and Kor’gall
Theradras and Dethecus
We’ll provide updates on the next batch of realm connections as they're available.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8427764143
We’re kicking off the Connected Realms implementation here in Europe, and below you can see a list of the first realms to be connected. We don’t yet have a specific date for when these connections will occur, but we’ll provide another update once we do.
Realm Connections:
Hakkar and Emeriss
Taerar and Echsenkessel
Burning Steppes and Kor’gall
Theradras and Dethecus
We’ll provide updates on the next batch of realm connections as they're available.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8427764143
@Carthrax Lol you beat me to it. 
Maar mooi dat ze nu ook in de EU beginnen. Even de cijfers van realmpop er bij gepakt.
• Hakkar and Emeriss (PvP - English) (Alliance - 4.097|Horde - 4.551 tegen Alliance - 5.511|Horde - 13.987)
• Taerar and Echsenkessel (PvP - German) (Alliance - 3.246|Horde - 9.070 tegen Alliance - 3.064|Horde - 5.600)
• Burning Steppes and Kor’gall (PvP - English) (A - 3.795|H 9.743 tegen A - 5.927|H -16.181)
• Theradras and Dethecus (PvE - German) (A - 5.091|H - 5.602 tegen A - 4.921 |H - 23.843)
Maar mooi dat ze nu ook in de EU beginnen. Even de cijfers van realmpop er bij gepakt.
• Hakkar and Emeriss (PvP - English) (Alliance - 4.097|Horde - 4.551 tegen Alliance - 5.511|Horde - 13.987)
• Taerar and Echsenkessel (PvP - German) (Alliance - 3.246|Horde - 9.070 tegen Alliance - 3.064|Horde - 5.600)
• Burning Steppes and Kor’gall (PvP - English) (A - 3.795|H 9.743 tegen A - 5.927|H -16.181)
• Theradras and Dethecus (PvE - German) (A - 5.091|H - 5.602 tegen A - 4.921 |H - 23.843)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Shit had ik toch mijn mage moeten lvlen. ik wil de firelands transmog gear! of ik neem de Firelord's set. ben er nog niet uit. eerst maar ff een lvl 90 fire mage worden!Mektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:28:
Muhahaha (evil laugh)junglebeast schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:
@Carthrax Lol you beat me to it.
Die laatste 2 zijn toch ook PvP servers? Wat wel weer apart is dat ze alleen maar met pvp servers testen. Maar ach ik ga niet klagen ben al blij dat er wat gaat gebeuren aan de EU kant.
Inderdaad, en ik zou opzich wel is kunnen kijken voor wat cinders of zijn ze al gereserveerd ?.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:
[...]
Shit had ik toch mijn mage moeten lvlen. ik wil de firelands transmog gear! of ik neem de Firelord's set. ben er nog niet uit. eerst maar ff een lvl 90 fire mage worden!
Zover ik weet niet. Cloth gear wel (voor mezelfMektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Inderdaad, en ik zou opzich wel is kunnen kijken voor wat cinders of zijn ze al gereserveerd ?.

Haha ok, ik hoor alleen net het kan zijn ik er niet bij ben, mevrouw wil naar de bouwmarkt voor wat dingen.
Maar anders ben ik wat later en dan hoor ik wel of er nog plek is, wie kan ik dan wishperen ?
Maar anders ben ik wat later en dan hoor ik wel of er nog plek is, wie kan ik dan wishperen ?
[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2013 14:10 ]
Verwijderd
Iemand op Ragnaros met een goeie horde guild ?
De mijne gaat blijkbaar full PVP en dat zie ik niet zo zitten
of eventueel een transfer naar een ander horde guild realm ?
De mijne gaat blijkbaar full PVP en dat zie ik niet zo zitten
of eventueel een transfer naar een ander horde guild realm ?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 15:06 ]
Ik zit momenteel op Darksorrow (horde) als ik een server transfer zou maken heeft iemand dan een goede sugestie? aangezien mijn server dood is
Echte Horde realms zijn Twisting Nether en Lightning's Blade, maar dat komt vooral omdat Method en Paragon op die realms zitten.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:54:
Ik zit momenteel op Darksorrow (horde) als ik een server transfer zou maken heeft iemand dan een goede sugestie? aangezien mijn server dood is
Bij ons op Argent Dawn (high realm) is het wel te doen, Horde is wel in het nadeel tegenover Alliance maar ik vindt het prima gaan. Nog nooit queue gehad overigens.
Twisting Nether raad ik ten zeerste af, ik ben er vandaan getransferred vanwege de login queues. Echt niet te doen.XzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Echte Horde realms zijn Twisting Nether en Lightning's Blade, maar dat komt vooral omdat Method en Paragon op die realms zitten.
Bij ons op Argent Dawn (high realm) is het wel te doen, Horde is wel in het nadeel tegenover Alliance maar ik vindt het prima gaan. Nog nooit queue gehad overigens.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wat is lang voor een que ?, ik heb wel is 2 uur moeten wachten in TBC op Grim Batol toendertijd.
Misschien is het tegenwoordig 15 min ?, dat is nog wel te overzien.
Ik heb al jaren geen queue meer gezien. De laatste keer dat ik in een queue zat was bij de launch van Ulduar, zo uit het hoofd. De launch van Cata en MoP tel ik voor het gemak maar even niet mee, want dat is niet helemaal eerlijk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik vind een kleine afwijking in populatie niet erg. het moet alleen niet zo zijn dat de alliance in onze capitals kan gaan zitten lunchen en dat is momenteel wel op mijn server het geval. Er moeten gewoon genoeg mensen te vinden zijn om een flex op te kunnen zetten of mensen te kunnen versamelen voor bijv old content. en dat is momenteel gewoon op Darksorrow niet het geval.XzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Echte Horde realms zijn Twisting Nether en Lightning's Blade, maar dat komt vooral omdat Method en Paragon op die realms zitten.
Zelfde op Zenedar. Bijna alle chars daarop en ik ga ze echt niet Transferren. Vrienden zitten er ook, maar het is Horde-only zo ongeveer. Daarnaast wel Medium, maar ik twijfel of het niet Low moet zijn...
45 minuten in de queue om in te loggen vind ik persoonlijk niet normaal.Mektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:08:
Wat is lang voor een que ?, ik heb wel is 2 uur moeten wachten in TBC op Grim Batol toendertijd.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Owh ik kan er wel mee leven, ik start de Mac op ik log in 15sec ) en ga daarna een paffert doen, eten koken eten afwassen paffert doen en daarna kan ik aan de slag !DenniZ schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:40:
[...]
45 minuten in de queue om in te loggen vind ik persoonlijk niet normaal.
( maar ik snap het niet zo voor alle anderen is )
Jij misschien wel op die manier, maar ik denk dat de meeste meteen willen spelen als ze inloggen en niet ondertussen nog even eten gaan koken etc etc. Ik vindt zelf ook dat ik in wil kunnen loggen zodra ik op Login klik.Mektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:50:
[...]
Owh ik kan er wel mee leven, ik start de Mac op ik log in 15sec ) en ga daarna een paffert doen, eten koken eten afwassen paffert doen en daarna kan ik aan de slag !
( maar ik snap het niet zo voor alle anderen is )
Bij Argent Dawn heb ik nog nooit een login queue gehad, zijn Flex raids vrij makkelijk te maken en is een queue voor de raid finder / dungeon 2 tot 5 minuutjes voor een tank/healer en 10 tot 15 minuutjes voor een DPS (naar mijn ervaring). Prima te doen dus
Verwijderd
Nog even een klein vraagje:
Wat is flex raids ? (welk ilevel heb je hier best voor nodig ? ) (ik snap er niets van ...
) reeds proberen inlezen
Wat is flex raids ? (welk ilevel heb je hier best voor nodig ? ) (ik snap er niets van ...
Van vorige bladzijde 
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:49:
[...]
Flex raid is een nieuw raid nivo, tussen normal mode en LFR mode in. Mechanics etc zijn gelijk aan normal, alleen een stuk lager getuned. Je kunt met een groep mensen queuen zoals bij een dungeon. maar wel alleen als volledige groep. Dus niet queuen als dps en wachten op tank + healer + 2 dps zoals bij dungeon.
Die groep mag x-realm zijn, dus mensen van verschillende realms kunnen een groep vormen om te queuen. Gebeurt dus wel eens dat tweakers samen afspreken bijv.
Het gedeelte queuen als dps bij een dungeon is nu waarvoor de addon oqueue wordt gebruikt. Mensen kunnen daar een groep starten en andere mensen kunnen zich aanmelden bij die groep. De leader kiest de mensen die hij mee wil hebben en als je genoeg mensen hebt van alle rollen kun je als gehele groep de flex raid starten.
Flex raids gaan per wing. Zijn er 4 van, met elk 3 of 4 bosses. Dit is gelijk aan LFR. Loot is ook gelijk aan LFR, namelijk random item voor je spec als je geluk hebt met je verborgen "roll".
Ik heb nu die beta launcher in gebruik. Dat gaat een stuk makkelijker met inloggen op de game. Ik weet niet wat het doet met queues, want die heb ik nooit gehad (behalve dan jaren geleden met Vanilla WoW).
Nu ben ik eigenlijk na inloggen gewoon insta-online. Uiteraard is AD een leuke server. Ik heb regelmatig opmerkingen in LF groups gekregen dat AD players altijd cool zijn in omgang
Nu ben ik eigenlijk na inloggen gewoon insta-online. Uiteraard is AD een leuke server. Ik heb regelmatig opmerkingen in LF groups gekregen dat AD players altijd cool zijn in omgang
Een flex raid staat voor Flexiable Raid. Een raid groep kan dan bestaan uit 10 tot 25 personen, maar ook alles ertussen. De content schaalt dan naar het aantal spelers. iLvl is afhankelijk van de raid, maar voor SoO wordt 510+ toch wel aanbevolen/gevraagd.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:58:
Nog even een klein vraagje:
Wat is flex raids ? (welk ilevel heb je hier best voor nodig ? ) (ik snap er niets van ...) reeds proberen inlezen
Volkomen mee eens. Heb in heel wat realms gespeelt (Al'Akir, Defias Brotherhood, Ragnaros, etc), maar AD is toch wel erg relax. Ik denk dat dit mede komt vanwege de role playing, wat toch een andere "type" mensen aantrekt ofzoPoops_McGhee schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:01:
...... Uiteraard is AD een leuke server. Ik heb regelmatig opmerkingen in LF groups gekregen dat AD players altijd cool zijn in omgang
[ Voor 32% gewijzigd door NL-RaVeR op 23-10-2013 16:04 ]
Mocht ik de switch gaan maken heb ik nog wel een leuke social guild nodigNL-RaVeR schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
Bij Argent Dawn heb ik nog nooit een login queue gehad, zijn Flex raids vrij makkelijk te maken en is een queue voor de raid finder / dungeon 2 tot 5 minuutjes voor een tank/healer en 10 tot 15 minuutjes voor een DPS (naar mijn ervaring). Prima te doen dus
Jah bij mij en die andere 2MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
Mocht ik de switch gaan maken heb ik nog wel een leuke social guild nodig(die af en toe ook wat raids doet) sugesties ?
En dan kan je me boosten zonder problemen
Jammer genoeg wordt er vandaag weinig gelevelt wegens doktor afspraak

Unpredictable, de guild waar ik in zit, is een erg sociale guild die 2x in de week (proberen) te raiden. We zijn momenteel begonnen aan ToT en hopen binnenkort ook SoO te gaan doen. Guild is nog steeds groeiende en steeds meer sociale lui joinenMrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
Mocht ik de switch gaan maken heb ik nog wel een leuke social guild nodig(die af en toe ook wat raids doet) sugesties ?
Dat kan niet he, van het weekend zou je 70 zijn volgens de afspraak!!yzx schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:13:
[...]
Jammer genoeg wordt er vandaag weinig gelevelt wegens doktor afspraakmss gaat het levelen stilvallen

[ Voor 23% gewijzigd door NL-RaVeR op 23-10-2013 16:14 ]
Maybe dat ik mijn paladin ergens deze week wel overgooi en als het mij bevalt zal ik ook mijn mage en rogue transferenNL-RaVeR schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:13:
[...]
Unpredictable, de guild waar ik in zit, is een erg sociale guild die 2x in de week (proberen) te raiden. We zijn momenteel begonnen aan ToT en hopen binnenkort ook SoO te gaan doen. Guild is nog steeds groeiende en steeds meer sociale lui joinen
Wat de 2 heren boven mij zeggen, Unpredictable EU Argent Dawn is the way to go!MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
xyz en NL-RaVeR kan je beide in die guild vinden naast mij
Prot / Ret / Holy ?MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:28:
[...]
Maybe dat ik mijn paladin ergens deze week wel overgooi en als het mij bevalt zal ik ook mijn mage en rogue transferen
[ Voor 25% gewijzigd door XzeroD op 23-10-2013 16:29 . Reden: reactie MrDustv ]
Maak anders eerst is een nieuwe character aan op AD en join de guild. Kijk of de sfeer je bevalt en dan kun je altijd nog transfererenMrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:28:
[...]
Maybe dat ik mijn paladin ergens deze week wel overgooi en als het mij bevalt zal ik ook mijn mage en rogue transferen
Dit dus, doen wel meer mensen en je zal niet de eerste zijn die zijn characters getransfered heeft!NL-RaVeR schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:30:
[...]
Maak anders eerst is een nieuwe character aan op AD en join de guild. Kijk of de sfeer je bevalt en dan kun je altijd nog transfereren. Al denk ik niet dat het je tegen gaat vallen!
xyz is momenteel ook bij ons aan het levelen, hij kan je dus het beste vertellen over de ervaring binnen de guild!
Jammer dat jullie vanavond gaan, moet namelijk werken voor schoolMektheb schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:28:

De warrior tier offset moet ik nog steeds hebben, man wat is dat voor een mooie rode transmog, maar ben van het moment eigenlijk wel blij met m'n transmog. Zou FL trouwens ook nog steeds moeten doen voor reputation, nog zo'n 5 runs en dan ben ik exalted, maar het komt er gewoon niet van. Trouwens ook nog een achi of 2 nodig voor de mount
Hoera voor crossrealm Tweaker events !
Misschien kan binnenkort dmv de Connected Realms weleens de eerste Tweakers guild ontstaan (voornamelijk alts waarschijnlijk) om wat meer random events te doen
Daarom gooi ik mijn paladin ook over (die neemt alle heirlooms mee dus kan ik lvlen waar ik maar zin in heb)!XzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:31:
[...]
Dit dus, doen wel meer mensen en je zal niet de eerste zijn die zijn characters getransfered heeft!
xyz is momenteel ook bij ons aan het levelen, hij kan je dus het beste vertellen over de ervaring binnen de guild!
Guild is leuk en sociaal.
Nu op raid dag iets minder leuk alle niet als toeschouwer xD, en Jehova getuigen zijn verboden
voor een o-f andere reden die ik al dan niet opgestart heb
Nu op raid dag iets minder leuk alle niet als toeschouwer xD, en Jehova getuigen zijn verboden

[ Voor 20% gewijzigd door yzx op 23-10-2013 16:38 ]
Misschien een late reactie, maar ik ben oorspronkelijk van Twising Nether en zoals iemand hierboven al zei; Niet doen! ik heb vervolgens een FCM gedaan van Twisting Nether > The Maelstrom, maar die server was zo dood als wat aan de Horde kant. Vervolgens ben ik naar Argent Dawn gegaan op aanrading van XzeroD en NL-Raver en ik moet zeggen dat het 10 keer beter is op deze realm. Auction House is goed in orde en de economie is niets mis mee.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
Daarom gooi ik mijn paladin ook over (die neemt alle heirlooms mee dus kan ik lvlen waar ik maar zin in heb)!
Dus ik zal je ook aanraden om naar Argent Dawn te gaan.
Als mijn realm geen boost krijgt van de connected realms en ik om wat voor reden dan ook geen heil meer zou zien in m'n huidige guild is Argent Dawn waarschijnlijk ook de server waar ik naar toe zou gaan. Maar dan wel als alliance
Argent Dawn is een RP PVE server overigens, net als mijn huidige server.
Als je het doet voor de heirlooms is het misschien wel wat geldverspilling, een tijdje geleden is er namelijk sprake geweest over (echte) account wide heirlooms die dus ook crossrealm functioneren, al is het wel nog afwachten wanneer dit beschikbaar gesteld wordt. Als het hetzelfde verhaal wordt als met de Connected Realms zul je nog wel een tijdje mogen wachtenMrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
Daarom gooi ik mijn paladin ook over (die neemt alle heirlooms mee dus kan ik lvlen waar ik maar zin in heb)!
Leesvoer
Ret PVP Prot PVE maar ik ben bereid om voor PVE naar Holy te switchen mocht dat eventueel beter zijn voor de raidgroup (als ik in een raidgroup kom)
Ik ben niet echt een RPer en zit momenteel op een PVP server maar betekend PVE dat je niet zo maar iemand kan aanvallen als je een alliance tegenkomt?IntToStr schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:15:
Niet zo zeer om de heirlooms maar ik heb mijn Pala al sinds ik ben begonnen met spelen! Verder vind ik 1x 20eu niet erg aangezien het niet erger kan zijn als mijn huidige serverJimDB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:20:
[...]
Als je het doet voor de heirlooms is het misschien wel wat geldverspilling, een tijdje geleden is er namelijk sprake geweest over (echte) account wide heirlooms die dus ook crossrealm functioneren, al is het wel nog afwachten wanneer dit beschikbaar gesteld wordt. Als het hetzelfde verhaal wordt als met de Connected Realms zul je nog wel een tijdje mogen wachten
[video]
Leesvoer
[ Voor 3% gewijzigd door MrDustv op 23-10-2013 18:11 ]
Ugh, hoe kan je in godsnaam langer dan 5 seconden naar haar kijkenJimDB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:20:
[...]
Als je het doet voor de heirlooms is het misschien wel wat geldverspilling, een tijdje geleden is er namelijk sprake geweest over (echte) account wide heirlooms die dus ook crossrealm functioneren, al is het wel nog afwachten wanneer dit beschikbaar gesteld wordt. Als het hetzelfde verhaal wordt als met de Connected Realms zul je nog wel een tijdje mogen wachten
[video]
Leesvoer
Haha, het is inderdaad een zeer aparte stijl van presenteren (en uiterlijk
), maar vind de videos wel handig om up-to-date te blijven. Iedere week een korte video over wat er allemaal gebeurt is en wat er allemaal staat te komen is gewoon handig, punt uit
Haar uiterlijk kan ik nog wel mee leven (niet mijn smaak though) maar die vreselijke manier van praten als een klein kind met zo'n stom stemmetje. Vreselijk
Dan vind ik deze van Curse leuker.Twylight schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:23:
Haar uiterlijk kan ik nog wel mee leven (niet mijn smaak though) maar die vreselijke manier van praten als een klein kind met zo'n stom stemmetje. Vreselijk
whooooo onyxion drake mount zojuist geloot
blij
weer 1 minder
Zo, eindelijk ff weer een goede raid avond gehad. 12 kills in 1 avond.
Onze paladin tank kon niet, dus heeft onze DK getanked en dat ging toch wel wel goed
Zelf eindelijk een trinket upgrade gekregen.. en helaas de roll voor m'n BiS ring van Malkorok verloren... maar ach.
Deze zondag dus vanaf Klaxxi beginnen.
Onze paladin tank kon niet, dus heeft onze DK getanked en dat ging toch wel wel goed
Zelf eindelijk een trinket upgrade gekregen.. en helaas de roll voor m'n BiS ring van Malkorok verloren... maar ach.
Deze zondag dus vanaf Klaxxi beginnen.
Onze gebruikelijke raidleader was er vandaag niet dus moesten we het zelf uitzoeken.
9 heroic bazen later en toen stonden we weer buiten
. Dat ging lekker. De enige wipes die we hadden was op Galakras 1x en Malkorok 1x.
Ook behoorlijk wat nieuwe ranks voor mensen binnen gehaald: Logs voor de liefhebber
Helaas is niet alles gelogged, omdat onze raidleader dat meestal doet en we wisselen vaak per baas voor de loot
.
Morgen op naar Thok Heroic!
9 heroic bazen later en toen stonden we weer buiten
Ook behoorlijk wat nieuwe ranks voor mensen binnen gehaald: Logs voor de liefhebber
Helaas is niet alles gelogged, omdat onze raidleader dat meestal doet en we wisselen vaak per baas voor de loot
Morgen op naar Thok Heroic!
[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 23-10-2013 23:59 ]
Bij ons is momenteel een te kort aan DPS, Ret PvE zou bij ons toevallig in de guild beter uitkomen.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:56:
[...]
Ret PVP Prot PVE maar ik ben bereid om voor PVE naar Holy te switchen mocht dat eventueel beter zijn voor de raidgroup (als ik in een raidgroup kom)
We hebben namelijk al 2 tanks en 3 healers.
Inderdaad, als je op een PVE / RP-PVE een alliance tegenkomt als horde kan je er niks tegen doen. Echter als deze PvP flagged is of jou aanvalt (als je PvP flagged bent) dan uiteraard wel.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:56:
[...]
Ik ben niet echt een RPer en zit momenteel op een PVP server maar betekend PVE dat je niet zo maar iemand kan aanvallen als je een alliance tegenkomt?
[/quote]
Heirlooms zijn inderdaad een handige aanvulling, vindt echter wel dat je dan vaak dingen mist. Leuke quest lines of gebieden waar je normaal zelf nooit zal lopen omdat het te ver weg ligt of alleen bereikbaar is met een item uit een quest.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:56:
[...]
Niet zo zeer om de heirlooms maar ik heb mijn Pala al sinds ik ben begonnen met spelen! Verder vind ik 1x 20eu niet erg aangezien het niet erger kan zijn als mijn huidige serverheirlooms zijn een leuke extra
Grappig, heb zelf jaren lang op Darksorrow horde gespeeld ook.MrDustv schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:54:
Vroeger was het nog vrij actief maar sinds het einde van Cataclysm / begin van MoP is het toch hard leeg gaan lopen, ben daarom toen ook met een vriend naar een andere realm verhuisd (Ravencrest - Alliance).
Twisting Nether is inderdaad erg vol met horde maar Lightning's blade?XzeroD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Ik neem aan dat je zelf nog nooit op Lightning's blade hebt gespeeld want dat is zowat de privé realm van Paragon. Welgeteld 3 guilds met enige raid progress op de hele realm is natuurlijk niks.
EDIT: ik zie net dat het speler aantal er ook bij staat op die pagina, zijn er maar 444. (Ter vergelijking, mijn huidige realm heeft er meer dan 8000 en zelfs op darksorrow spelen nog meer dan 4000 mensen, hoewel bijna 90% hiervan Alliance is)
Toegegeven, ik heb daar alleen Alliance op gespeeld maar de hele realm is volgens mij de afgelopen 5 jaar nooit hoger gekomen dan een Low populatie, bij de Alliance kant is het zelfs zo dat er op een avond vaak maar een man of 20-30 (soms minder) online zijn.. op heel de realm.

Om die reden gebruik ik Lightning's blade dan ook vooral om rares te farmen, het is daar zo rustig dat je gewoon op je gemakje alle warbringers langs kan gaan bijvoorbeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Redblader op 24-10-2013 02:13 ]
Hmpff....Afgelopen maandag had ik uit een random flexraid de shoulders-item van Norushen geloot. Deze reset shoulders-item van Ordos (met een coin) en later in een guildflexraid (wing 4) een shoulders-item van Garrosh...

Hehe eindelijk ! gzmrsar schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:33:
whooooo onyxion drake mount zojuist gelootblij
weer 1 minder
Gistere helaas gee ntijd gehad mensen, de vrouw wou ook langs der ouders na de bouwhandel..
Dus geen WoW helaas.
* Dagboek *
Voor de guild een lekkere dag geweest qua raid. Afgelopen dinsdag een dag verspeeld aan Dark Shaman, maar die wou gewoon niet neer. Gisteren ook 4 whipes gehad, maar de laatste try van de avond toch weer een kill. In ongeveer 2 uur krijgen we dus 7 bosses neer, en kunnen zondag eindelijk eens gaan progressen op een voor ons nieuwe boss.
Echter, LFR heeft nu wel een echt dieptepunt bereikt. Normaal zijn de woensdagen en donderdagen dagen waar je voor moet gaan als je toch LFR wil doen, echter gisteren was het niet zo'n dag. In de eerste wing hadden we welgeteld 2 DPS-ers boven 100k DPS, en een tank die het woord taunt nog moet ontdekken. op 3de boss 3 whipes en op 4de boss 4 whipes. Was vergeten om na whipe-night op dinsdag te repairen, en was dus na de eerste wing LFR voor het meerendeel rood gekleurd
Ik heb begrepen dat de 4de wing nu ook open is, dus maar eens even wat video's gaan bestuderen en dan in het weekend eens gaan proberen.
* einde dagboek
Voor de guild een lekkere dag geweest qua raid. Afgelopen dinsdag een dag verspeeld aan Dark Shaman, maar die wou gewoon niet neer. Gisteren ook 4 whipes gehad, maar de laatste try van de avond toch weer een kill. In ongeveer 2 uur krijgen we dus 7 bosses neer, en kunnen zondag eindelijk eens gaan progressen op een voor ons nieuwe boss.
Echter, LFR heeft nu wel een echt dieptepunt bereikt. Normaal zijn de woensdagen en donderdagen dagen waar je voor moet gaan als je toch LFR wil doen, echter gisteren was het niet zo'n dag. In de eerste wing hadden we welgeteld 2 DPS-ers boven 100k DPS, en een tank die het woord taunt nog moet ontdekken. op 3de boss 3 whipes en op 4de boss 4 whipes. Was vergeten om na whipe-night op dinsdag te repairen, en was dus na de eerste wing LFR voor het meerendeel rood gekleurd
Ik heb begrepen dat de 4de wing nu ook open is, dus maar eens even wat video's gaan bestuderen en dan in het weekend eens gaan proberen.
* einde dagboek
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Volgens wij wilde je te graag OF je schouders eronder zetten of een schouderklopje krijgenvhal schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:26:
Hmpff....Afgelopen maandag had ik uit een random flexraid de shoulders-item van Norushen geloot. Deze reset shoulders-item van Ordos (met een coin) en later in een guildflexraid (wing 4) een shoulders-item van Garrosh...
![]()
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren LFR(etards) gedaan, SoO laatste wing, voordat ik erin ging even tactics lezen en voor de zekerheid op het 2e scherm gelaten. Altijd wel handig, ook al is het LFR.
Ik maar als maintank omdat de andere tank absoluut niks wist en of een of andere manier hele lage gear had (511 geloof ik) vergeleken met mij. Hier en daar wat uitgelegd en hij snapte het, althans dan zei de tank.
Nou daar begon het dus mee....
Eerste boss drama, random tank swaps, aggro loss terwijl ik op adds zat (hoe krijg je het voor elkaar
) en terwijl ik de boss tankte ging hij geen adds tanken. Desondanks dat ik 3x doodging, 3x cr tussendoor kreeg gehaald zonder 1 wipe.
Trash tussendoor vlak voor de kamer van de Klaxxi rende de andere tank gewoon door, niet wetend hoe zwaar dmg die lui doen. Dan ook nog roepen "i got this" waardoor dus de raid wipte...
Vote kick gestart maar te weinig votes schijnbaar want hij bleef erin
Tweede boss, nog grotere drama.. ik weet dat dit een lastigere fight is omdat de Klaxxi allemaal eigen tactics hebben en random zijn maar dan nog. Hij rende hier echt rond als een kip zonder kop, steeds geen boss pakken waardoor ik er bijna constant 3 had en dus echt ontelbaar dood ben gegaan hier door al die debuffs. Wel allemaal CR, dus iedereen hier ook zeker voor bedankt.
Garrosh... Eerste wipe kwam omdat range geen siege engineer neerhaalde waardoor gelijk 2 fire iron stars kwamen waardoor iedereen dood ging. Na uitleg en assign range gingen we voor poging 2. Tweede wipe op te veel wapens die niet neer werden gehaald door range. Derde wipe phase 2, had nog van te voren marker gezet voor range, maar nee hoor die voelde zich te goed en deden maar wat kortom: weer een wipe op te veel wapens.
Hierna ben ik weg gegaan met het advies aan iedereen om even de tactics door te gaan lezen ook al is het LFR. Vlak voordat ik weg ging zag ik mensen die zeiden het er mee eens te zijn (vooral healers en paar dps) en die gingen ook weg. Dus 1 tank, 3/4 healers en 2/3 dps zag ik weg gaan, krijg je ervan als je geen tactics leest.
Uiteindelijke was mijn loot: gold en gold ...
Ik had hierna echt geen zin meer om iets te gaan doen, ik heb WoW maar afgesloten en ben maar EvE gaan spelen en ondertussen tv kijken. Bah zo'n avondje.
*end*
Ik maar als maintank omdat de andere tank absoluut niks wist en of een of andere manier hele lage gear had (511 geloof ik) vergeleken met mij. Hier en daar wat uitgelegd en hij snapte het, althans dan zei de tank.
Nou daar begon het dus mee....
Eerste boss drama, random tank swaps, aggro loss terwijl ik op adds zat (hoe krijg je het voor elkaar

Trash tussendoor vlak voor de kamer van de Klaxxi rende de andere tank gewoon door, niet wetend hoe zwaar dmg die lui doen. Dan ook nog roepen "i got this" waardoor dus de raid wipte...
Vote kick gestart maar te weinig votes schijnbaar want hij bleef erin
Tweede boss, nog grotere drama.. ik weet dat dit een lastigere fight is omdat de Klaxxi allemaal eigen tactics hebben en random zijn maar dan nog. Hij rende hier echt rond als een kip zonder kop, steeds geen boss pakken waardoor ik er bijna constant 3 had en dus echt ontelbaar dood ben gegaan hier door al die debuffs. Wel allemaal CR, dus iedereen hier ook zeker voor bedankt.
Garrosh... Eerste wipe kwam omdat range geen siege engineer neerhaalde waardoor gelijk 2 fire iron stars kwamen waardoor iedereen dood ging. Na uitleg en assign range gingen we voor poging 2. Tweede wipe op te veel wapens die niet neer werden gehaald door range. Derde wipe phase 2, had nog van te voren marker gezet voor range, maar nee hoor die voelde zich te goed en deden maar wat kortom: weer een wipe op te veel wapens.
Hierna ben ik weg gegaan met het advies aan iedereen om even de tactics door te gaan lezen ook al is het LFR. Vlak voordat ik weg ging zag ik mensen die zeiden het er mee eens te zijn (vooral healers en paar dps) en die gingen ook weg. Dus 1 tank, 3/4 healers en 2/3 dps zag ik weg gaan, krijg je ervan als je geen tactics leest.
Uiteindelijke was mijn loot: gold en gold ...
Ik had hierna echt geen zin meer om iets te gaan doen, ik heb WoW maar afgesloten en ben maar EvE gaan spelen en ondertussen tv kijken. Bah zo'n avondje.
*end*
Apart, toen ik er speelde (is wel een tijdje geleden) zat het echt stampensvol. Die realm heeft qua horde dan echt een leegloop gehad.Redblader schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 02:03:
Twisting Nether is inderdaad erg vol met horde maar Lightning's blade?
Ik neem aan dat je zelf nog nooit op Lightning's blade hebt gespeeld want dat is zowat de privé realm van Paragon. Welgeteld 3 guilds met enige raid progress op de hele realm is natuurlijk niks.![]()
EDIT: ik zie net dat het speler aantal er ook bij staat op die pagina, zijn er maar 444. (Ter vergelijking, mijn huidige realm heeft er meer dan 8000 en zelfs op darksorrow spelen nog meer dan 4000 mensen, hoewel bijna 90% hiervan Alliance is)
Gaat bij het linken van realms ook de volledige AH mee over, zodat je een geïntegreerde handel krijgt? Zowel vraag als aanbod?
@work: dus kan het niet zonder meer checken op Blizz
@work: dus kan het niet zonder meer checken op Blizz
Mooi toch?! Vindt het altijd wel tof, al die raid verhalen en hoe mensen het hebben ervaren. Soms heb je echt een tof gevoel van een avond en wil je dat gewoon graag even delen. (Of een k*t gevoel over sommige lui wat je ook even kwijt wil in XzeroD's gevalTwylight schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:05:
Pff mensen gebruiken dit topic echt als een dagboek
Ik heb gister met paar guildies FL10 HC gedaan. Heb eindelijk de cloth shoulders kunnen looten waardoor mijn set compleet is, wat een toffe set is dat
De paarse is dat toch ?, dat is net de gene die ik ook wel kan waarderen !
Ik ga binnenkort maar is kijken om wat MV instances te doen op normal en heroic en dergelijke om is een hoop achievements binnen te harken.
Ook wil ik nog de Glory of Pandaria gaan doen.
Ik ga binnenkort maar is kijken om wat MV instances te doen op normal en heroic en dergelijke om is een hoop achievements binnen te harken.
Nee, is de oranje/gele versie die ik heb (zie hier). De paarse variant ben ik nog bij elkaar aan het sprokkelen. Daarvoor heb ik de shoulder token nodig, die dropte helaas nog nietMektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:32:
Daarnaast ben ik ook altijd wel in voor oude content voor achievs etc. Blijft leuk
Ik zoek het liefst een guild die dat soort dingen samen doet, niet dat ik via real id en die dingen het niet kan doen, maar ff via guild een gil geven meegaan etc of mensen inviten is net wat sneller.
Of zijn ze niet zo ingesteld bij jullie ? ( ik zit niet vast aan mijn realm dus een transfer is zo gepiept )
Of zijn ze niet zo ingesteld bij jullie ? ( ik zit niet vast aan mijn realm dus een transfer is zo gepiept )
Bij ons in de guild verschilt het net wat voor een dag het is en wat voor bui iedereen is, al is het vaak wel als we ergens aan beginnen maken we het af.
Zoals afgelopen keer had iemand het over FL, die vroeg iemand anders en die ging mee waardoor er meer mensen mee gingen (ik niet, ik was druk
). Die hebben ze niet afgemaakt dus nou gingen ze het nog een keer doen.
Wat voor NL-RaVeR uit kwam omdat hij nu zijn set compleet heeft
Zoals afgelopen keer had iemand het over FL, die vroeg iemand anders en die ging mee waardoor er meer mensen mee gingen (ik niet, ik was druk
Wat voor NL-RaVeR uit kwam omdat hij nu zijn set compleet heeft
En jullie hebben ook "social" spot's als in iemand die mee kan voor flex /lfr / dungeons / achievments etc.
Raiden zit er helaas kwa tijd niet in
Ja zeker hoor, we komen vaak DPS te kort dus je mage is altijd welkom. Ons raid team zit momenteel ook nog niet helemaal vol dus als je er bent als wij gaan raiden ben je welkom!Mektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:20:
En jullie hebben ook "social" spot's als in iemand die mee kan voor flex /lfr / dungeons / achievments etc.
Tof !, moet ik nog even een application ofzo ergens maken of is dat allemaal niet nodig
Mektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:40:
Tof !, moet ik nog even een application ofzo ergens maken of is dat allemaal niet nodig
Neuj, niet nodig. Website daarvoor (www.unpredictable.eu) is nog in ontwikkeling...Mektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:40:
Wat ?.
Toch beter dat ik het vraag inplaats van zo maar op te komen dagen en te schreeuwen om een inv ?.
Zou wel leuk zijn om te doen! Ben de laatste tijd namelijk wat meer interesse aan het tonen voor achievements, en dan vooral voor die die komen uit dungeons en raids (paar weken terug éindelijk Glory of the Hero binnengehaaldMektheb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:32:
Moet trouwens nog steeds m'n armory completen
Dus als je Glory of the Pandaria gaat doen: Count me in!
Is wel leuk toch? Ik vind het totaal niet storend sowieso. Het geeft toch een kijk op iemands raid/pvp/whatever ervaring.Twylight schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:05:
Pff mensen gebruiken dit topic echt als een dagboek
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ook!JimDB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:17:
[...]
Dus als je Glory of the Pandaria gaat doen: Count me in!
Vind je het overigens niet jammer dat je Priest een Tauren is?NL-RaVeR schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:53:
[...]
Nee, is de oranje/gele versie die ik heb (zie hier). De paarse variant ben ik nog bij elkaar aan het sprokkelen. Daarvoor heb ik de shoulder token nodig, die dropte helaas nog niet. Persoonlijk vindt deze versie toch mooier als de paarse
Daarnaast ben ik ook altijd wel in voor oude content voor achievs etc. Blijft leuk
Ik weet genoeg mooie cloth/priest setjes die bijvoorbeeld perfect zouden staan op een Undead Female (Priest master race
Heb zelf soms het gevoel dat ik liever een andere race had gehad voor m'n paladin dan een Tauren aangezien veel sets er gewoon zo lomp uitzien op dat gigantische lichaam (en vooral headpieces dan, aangezien de kop van een Tauren blijkbaar horizontaal staat

Ondanks dat ik al altijd Horde gespeeld heb: Human Paladin ftw!
Het hebben over lelijke races en dan zeggen dat gear mooi staat op een undead 
female human master race
female human master race
Ga maar weer terug naar Fok!
/speciaalvoorTwylightnogeendagboek
Weinig kunnen spelen deze week vanwege een nieuw livestream gadget. Heb wel mijn Hunter uit het stof gehaald om eens te kijken of ik deze kan omtoveren tot een leuk dps char. Timeless isle is ook lekker te doen met een pet die voor je tanked. Van de week maar eens in SoO LFR stappen en kijken hoe het gaat.
De basics heb ik inmiddels onder de knie en de dps kruipt ook omhoog. Moet nog wel een beter wapen scoren want een 463 xbow schiet niet zo hard.
Zoals ik al zei: Horde side hé 
Overigens zijn Female Undead Clothies zo'n beetje de enige mooie/de mooiste female casters langs de Horde zijde als je niet voor de klassieke Blood Elf Female combo gaat. Zowel de casting animations als de cloth setjes passen gewoon perfect. Het is natuurlijk wel jammer dat de "botten" sommige sets wat minder mooi maken, al is dat al veel minder het geval bij Undead Females dan bij de Male variant dus ...
* JimDB moet toegeven dat het Human model het beste uit de game is
Overigens zijn Female Undead Clothies zo'n beetje de enige mooie/de mooiste female casters langs de Horde zijde als je niet voor de klassieke Blood Elf Female combo gaat. Zowel de casting animations als de cloth setjes passen gewoon perfect. Het is natuurlijk wel jammer dat de "botten" sommige sets wat minder mooi maken, al is dat al veel minder het geval bij Undead Females dan bij de Male variant dus ...
* JimDB moet toegeven dat het Human model het beste uit de game is
In China zien ze er zo uit:

Da's al een stuk beter
Ik kan echt niet wachten tot Blizzard eindelijk met nieuwe models komt.

kan ik mee leven voor female troll

Da's al een stuk beter
Ik kan echt niet wachten tot Blizzard eindelijk met nieuwe models komt.

kan ik mee leven voor female troll
[ Voor 118% gewijzigd door jmxd op 24-10-2013 12:29 ]
Dit topic is gesloten.