Ik speel eigenlijk vanaf vanilla al een healer en ben dus gewend veel te clicken. Dat brak me altijd op als ik melee classes wilde spelen. Met een ranged class kon ik dat nog wel compenseren. Al klikkend heb ik zo een rogue en warrior naar 85 geleveled.
Met MoP een monk gestart en meteen met keybinds gaan levelen. En na het levelen kon ik het redelijk, maar op 90 bijna meteen healer gespecced en dus weer laten wegzakken (fistweaving is 4 buttons, de rest is 'klassiek' healen met grid)
Omdat de guild teveel healers en tanks en te weinig dps had (ja echt) windwalker geprobeerd na een tijdje en ik was echt ruk. Vooral op cleave fights. Nu wilde ik weten of dat aan mij of aan de class lag.
Nu had ik Blizzard al 100 euries betaald om 5 character te transferen, dus ben ik maar een tweede rogue begonnen deze is inmiddels bijna 85 en in dungeons dps ik de anderen in heirloom gear er aan alle kanten uit, inclusief de andere (heirloom) rogues. Ik vergelijk maar niet met niet heirloom spelers, aangezien die zo achtelopen in stats dat het niets meer zegt. Mijn eerste rogue is altijd combat en assassination geweest dus deze vanaf begin als subtlety geleveld. Man dat had ik eerder moeten doen, leukste rogue spec by far. Kan niet wachten om op 90 in LFR te kijken of ik damage done kan toppen (Heb al voor ieder slot meerdere tokens van timeless isle klaar liggen zodat ik paar pogingen heb om de ideale stats te krijgen)
Leatherworker in de guild even vragen voor een pvp setje en dan ga ik los op de wereld. Hoe lang is 85-90 tegenwoordig? Naar 83.5 koste me in iedergeval maar iets van 3 lange dagen
P.S. De cleave ability van windwalkers is vokomen retarded. Ik moet eerst twee targets kiezen om op te cleaven, die kopieen van mij daarop zetten en dan vooral niet de fout makken met het tabben dat ik zelf op een van die targets ga dps-en

Gaat 1 van die targets dan dood dan gaat de kopie blijkbaar niet automatisch naar een ander target, dus waar rogues en warriors gewoon zonder nadenken doorgaan, moet ik onthouden welke targets mijn cleave krijgen en ingrijpen als die dood gaan. En voor zover ik heb kunnen zien is er geen enkele visual cue op de unit frame of er een clone op de target zit. Erg handig als mobs bijna op elkaar getanked worden.