Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.773 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Neen, het gaat om een aparte addon die zich bezig houdt met het tracken van de respawn timers, locatie en deaths van de rares op het Timeless Isle.
Het is die addon die je wel eens ziet spammen in general chat, bijv: "RA: Huolon was killed 11 Min ago".

Zoals je al liet weten ben ik eens gaan zoeken op Curse en kwam ik dit tegen:
[quote]You can type /rc, /rare or /rarecoordinator to unlock it. If you can't move the frame at all delete this file: "World of Warcraft\WTF\Account\YourAccountName\SavedVariables\RareCoordinator.lua"
This will reset all options.[/quote]

Misschien werkt dat wel.

Mis gelezen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Flex Garrosh net neer met een pug van de realm. Best prima te doen!

Ik had persoonlijk het idee dat siegecrafter en paragons ingewikkelder zijn dan Garrosh zelf. Zal op normal wel gepaard gaan met een stuk meer incoming damage.

De legendary questline is in ieder geval afgerond, nu rest alleen nog progress met mn raidgroep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13
GZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:05:
Flex Garrosh net neer met een pug van de realm. Best prima te doen!

Ik had persoonlijk het idee dat siegecrafter en paragons ingewikkelder zijn dan Garrosh zelf. Zal op normal wel gepaard gaan met een stuk meer incoming damage.

De legendary questline is in ieder geval afgerond, nu rest alleen nog progress met mn raidgroep ;)
Gisteren waren we van plan on alle 4 delen flex te doen met de guild (zoals we altijd doen op vrijdag), maar er is eigenlijk niet veel van gekomen. We waren goed op weg tot we bij Shamans 2 keer wipeten en toen opeens wat vrienden van school (die ik al lange tijd niet meer had gezien) binnenkwamen. Had dus gezegd me maar te kicken, en blijkt nu dat ze in het overige anderhalf uur slechts shamans en nazgrim hebben kunnen killen 8)7 Maar goed, dan kan ik volgende keer direct weer inpikken waar zij gestopt zijn :p

Siegecrafter vind ik eigenlijk 1 van de gemakkelijkere gevechten tov van de andere 3 laatsten. Thok, Paragons (clusterfuck boss :>) en Garrosh (die ik nog steeds niet heb kunnen zien :X) zijn daarentegen wel van een ander kaliber imo.

Wat gebeurt er eigenlijk aan het eind van het 5de deel van de questline? Cinematic en een achievement of? (Zet maar tussen spoilers :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ben vanavond helaas niet aanwezig op de flex raid, soz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
Kapoen schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:08:
Ivm die gratis epics: tot en met WotLK kon je gewoon een low level char meenemen en al dat gratis spul daar aan geven. Vanaf cata moet je dus max level - 1 zijn om de holiday bosses te mogen killen, en dat is nu een beetje nutteloos vanwege loot island.

Ik weet nog hoe mijn pally die ik aan het levellen was in WotLK tegen level 60 al al de brewfest trinkets, halloween ringen en de plate helm + zwaard had :D In ruil voor al dat spul kregen mijn guildies extra kansen op de mounts (toen moest je de boss nog summonen), die wou ik toch niet. Jammer genoeg dat dat niet meer mogelijk is...
Het heeft alleen nog nut als je de World Events achievement nog niet af hebt voor dit onderdeeltje. Voor de loot heeft het inderdaad bijzonder weinig zin als je alles al binnen hebt.
Jammer dat ze niet een upgrade versie van de headless horseman loot hebben gemaakt. Dan had het nog een klein beetje interessant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-09 15:57
Ik heb mijzelf ook toegevoegd aan de T.net Battletags lijst onder mlmk#2807. Dus al jullie nog eens iemand zoeken om te flexen... Ik heb een ilvl543 frost mage (horde) en ik speel op de Draenor realm. Heb de eerste 4 bosses op flex gedaan en Fallen Protectors op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net ook Flex garrosh gedaan, en moet eerlijk zeggen dat ik hem lastiger had verwacht (ook op Flex).
Wel als melee dps meegegaan want ze hadden al tanks.. niet ideaal m'n gear maar goed, toch wel 220k dps weten te doen ondanks alles :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Zo na 12 uur straight gamen vandaag zit mijn Mint Fresh monk op lvl 50
Ondertussen ook in een guild.

Moet zeggen dat het een goede keuze was om terug met wow te beginnen

http://eu.battle.net/wow/...r/argent-dawn/Yabz/simple
Man man all demm fail gears :Y :')

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Leuk om te horen dat je het een goede keuze vond, blijft natuurlijk een klassieker tussen al die andere MMO's :)

Haha, nu al level 50, levellen gaat zo snel tegenwoordig hé! Zelf ook verder gedaan op mijn monk en die zit nu op 85, maar dan begint het eigenlijk pas dus zal nog wel even duren. Monk dps is trouwens echt leuk om te spelen, zeker als je weet dat m'n main een Retri Paladin is, bijna identiek in gameplay :p

Binnenkort maar wat gear gaan farmen op Timeless Isle zodat ik direct alle LFRs in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jep . Had ik Heirloom gear dan zat ik nu al mss over level 60
Deze week morgenpost. Dus goal tegen woensdag is lvl 55. En zondag lvl 60

Kijken als ik het kan volhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 14:34
yzx schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:30:
Zo na 12 uur straight gamen vandaag zit mijn Mint Fresh monk op lvl 50
Ondertussen ook in een guild.

Moet zeggen dat het een goede keuze was om terug met wow te beginnen

http://eu.battle.net/wow/...r/argent-dawn/Yabz/simple
Man man all demm fail gears :Y :')
Lekker hoor. Nu al level 50, doe je goed ;). En welkom in de guild natuurlijk!!
Ik heb ondertussen mijn oude pala (85) ook maar is naar m'n huidige realm (argent dawn) getransfered om die maar is te gaan levelen/gearen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

NL-RaVeR schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

Lekker hoor. Nu al level 50, doe je goed ;). En welkom in de guild natuurlijk!!
Ik heb ondertussen mijn oude pala (85) ook maar is naar m'n huidige realm (argent dawn) getransfered om die maar is te gaan levelen/gearen :D
Ik ga keihard jongeuh :+
Leuke sociale guild ook ze, maakt het levelen extra fun

Maar idd veel is veranderd.
Wat ik dan wel minder vind is dat ik mijn oude level route niet meer kan volgen. Eg 1000needles heb ik geskipt en ben naar Plaguelands gegaan en dat soort dingetjes O-) ook instances zijn precies easier maar zal wel met die heirloom nabcakes zijn

Nu het bedje opzoeken

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 20-10-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Net verder gegaan met Siegecrafter. Zelf mijn belts allemaal solo gedaan zonder cds te gebruiken. Dat scheelt wel veel dps op de boss en dat met iets minder faal van de ranged met het ontwijken zorgde er voor dat ie met 3 tries plat lag (waarvan 1 met 9 man door een lange dc).

Toen Paragons. Iets van 3 wipes door wat nieuwigheid en die mesmerize crap, maar daarna simpel neer. Sneller dan ik had verwacht.

Toen kwam de trash van Garrosh.... Wat een drama was dat :p Telkens wipen en alles weer opnieuw mogen doen... Totdat iemand in de guild iets riep over puddles... Mja, oeps.

Garrosh zelf was nog een chaos. Maar iets van 3 tries gedaan, maar was nog niet veel soeps. Morgen nog een hele avond om het iets beter aan te pakken (al is het zonder mijzelf).

Enige tegenvallende was dat mijn geluk met loot op is :p Beide coins gold. Maar ik mag niet klagen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Garrosh is echt enorm veel lastiger dan de andere fights. Paragons klonk heel lastig op papier maar is dat zoals je gemerkt hebt niet (Garrosh trash wipete ons vaker dan Paragons :')) maar Garrosh is juist veel lastiger dan hij op papier klinkt omdat je alles goed moet timen en overal rekening mee moet houden. 't Is gelukkig wel het type fight dat "makkelijk" wordt als je er routine in hebt. :)

Wij hebben net Sha of Pride heroic neergelegd, 4/14 heroic dus. Had totaal geen zin om te raiden vanavond, maar een nieuwe kill maakt veel goed. :P Dinsdag nog wat tries op Galakras voor we clearen.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 20-10-2013 22:52 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
NMe schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:51:
Garrosh is echt enorm veel lastiger dan de andere fights. Paragons klonk heel lastig op papier maar is dat zoals je gemerkt hebt niet (Garrosh trash wipete ons vaker dan Paragons :')) maar Garrosh is juist veel lastiger dan hij op papier klinkt omdat je alles goed moet timen en overal rekening mee moet houden. 't Is gelukkig wel het type fight dat "makkelijk" wordt als je er routine in hebt. :)

Wij hebben net Sha of Pride heroic neergelegd, 4/14 heroic dus. Had totaal geen zin om te raiden vanavond, maar een nieuwe kill maakt veel goed. :P Dinsdag nog wat tries op Galakras voor we clearen.
De fight wordt ook zoveel makkelijker met meer gear. vandaag op 10/14 hc gekomen met weer een boss kill op 11 pulls spoils of pandaria is down. Ben er jammer genoeg niet bij, massive headache dus kon beter me spot passen.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

IntToStr schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:47:
Net verder gegaan met Siegecrafter. Zelf mijn belts allemaal solo gedaan zonder cds te gebruiken. Dat scheelt wel veel dps op de boss en dat met iets minder faal van de ranged met het ontwijken zorgde er voor dat ie met 3 tries plat lag (waarvan 1 met 9 man door een lange dc).

Toen Paragons. Iets van 3 wipes door wat nieuwigheid en die mesmerize crap, maar daarna simpel neer. Sneller dan ik had verwacht.

Toen kwam de trash van Garrosh.... Wat een drama was dat :p Telkens wipen en alles weer opnieuw mogen doen... Totdat iemand in de guild iets riep over puddles... Mja, oeps.

Garrosh zelf was nog een chaos. Maar iets van 3 tries gedaan, maar was nog niet veel soeps. Morgen nog een hele avond om het iets beter aan te pakken (al is het zonder mijzelf).

Enige tegenvallende was dat mijn geluk met loot op is :p Beide coins gold. Maar ik mag niet klagen he ;)
De trash voor Garrosh, praat me er niet van :P.
Gelukkig doen we nu old-school CC op de trash naar Garrosh en dan gaat het een stuk sneller dan er doorheen poweren met meerdere deaths :).
Plus we hadden de eerste week niet door dat je de blobs op de puddle moet tanken/killen :+.

Vanavond lag Spoils heroic ook neer in 3 tries 8)7. Even een andere manier van pullen en het was zo neer. Daarna nog wat tries op Thok heroic gedaan, maar we hadden een crappy paladin healer bij ons die niet boven de 120k hps uitkomt :X.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 21-10-2013 00:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eigenlijk vanaf vanilla al een healer en ben dus gewend veel te clicken. Dat brak me altijd op als ik melee classes wilde spelen. Met een ranged class kon ik dat nog wel compenseren. Al klikkend heb ik zo een rogue en warrior naar 85 geleveled.

Met MoP een monk gestart en meteen met keybinds gaan levelen. En na het levelen kon ik het redelijk, maar op 90 bijna meteen healer gespecced en dus weer laten wegzakken (fistweaving is 4 buttons, de rest is 'klassiek' healen met grid)

Omdat de guild teveel healers en tanks en te weinig dps had (ja echt) windwalker geprobeerd na een tijdje en ik was echt ruk. Vooral op cleave fights. Nu wilde ik weten of dat aan mij of aan de class lag.

Nu had ik Blizzard al 100 euries betaald om 5 character te transferen, dus ben ik maar een tweede rogue begonnen deze is inmiddels bijna 85 en in dungeons dps ik de anderen in heirloom gear er aan alle kanten uit, inclusief de andere (heirloom) rogues. Ik vergelijk maar niet met niet heirloom spelers, aangezien die zo achtelopen in stats dat het niets meer zegt. Mijn eerste rogue is altijd combat en assassination geweest dus deze vanaf begin als subtlety geleveld. Man dat had ik eerder moeten doen, leukste rogue spec by far. Kan niet wachten om op 90 in LFR te kijken of ik damage done kan toppen (Heb al voor ieder slot meerdere tokens van timeless isle klaar liggen zodat ik paar pogingen heb om de ideale stats te krijgen)

Leatherworker in de guild even vragen voor een pvp setje en dan ga ik los op de wereld. Hoe lang is 85-90 tegenwoordig? Naar 83.5 koste me in iedergeval maar iets van 3 lange dagen :X

P.S. De cleave ability van windwalkers is vokomen retarded. Ik moet eerst twee targets kiezen om op te cleaven, die kopieen van mij daarop zetten en dan vooral niet de fout makken met het tabben dat ik zelf op een van die targets ga dps-en :X Gaat 1 van die targets dan dood dan gaat de kopie blijkbaar niet automatisch naar een ander target, dus waar rogues en warriors gewoon zonder nadenken doorgaan, moet ik onthouden welke targets mijn cleave krijgen en ingrijpen als die dood gaan. En voor zover ik heb kunnen zien is er geen enkele visual cue op de unit frame of er een clone op de target zit. Erg handig als mobs bijna op elkaar getanked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister een teleurstellende raid gehad, maar ach.. dat hoort er ook bij.

Allereerst misten we 3 van onze main raiders (waaronder onze sterkste healer)

Thok - 6 pogingen voordat hij neer was, waarvan 4 pogingen tussen de 2 en 6 % :(
Siegecrafter - Vorige week nog zo neer, deze week ook 5 of 6 pogingen nodig gehad.
Klaxxi - Uiteindelijk nog maar iets van 40 minuten gehad om hier op te oefenen. 5 pogingen ofzo, maar verder dan de laatste 2 bazen niet gekomen (mesmerize fail :().

Dus helaas, volgende week beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:37:
P.S. De cleave ability van windwalkers is vokomen retarded. Ik moet eerst twee targets kiezen om op te cleaven, die kopieen van mij daarop zetten en dan vooral niet de fout makken met het tabben dat ik zelf op een van die targets ga dps-en :X Gaat 1 van die targets dan dood dan gaat de kopie blijkbaar niet automatisch naar een ander target, dus waar rogues en warriors gewoon zonder nadenken doorgaan, moet ik onthouden welke targets mijn cleave krijgen en ingrijpen als die dood gaan. En voor zover ik heb kunnen zien is er geen enkele visual cue op de unit frame of er een clone op de target zit. Erg handig als mobs bijna op elkaar getanked worden.
Ik gebruik Storm, Earth, Fire bijna nooit. Wil je die echt nuttig gebruiken dan zijn er een paar voorwaarden waar het aan moet voldoen. Zoals ze moeten in de buurt moeten zijn van je target, lang genoeg in leven zijn etc.
Daarom blijf ik liever bij Rising Sun kick, Tiger Palm natuurlijk, Fists of Fury (de beste ability ooit :P) en dan maar Spinning Crane kick. Maar dat is natuurlijk in de simpele dungeons en LFR. In Normal/Heroic kan het misschien meer van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Vrijdag nieuwe pc gebouwd, dus pas wow om 11:30 en alleen om te kijken of het werkte: dat deed het. :D
Zaterdag ingelogd voor flex, maar vrijwel niemand online in m'n friendslist, dus maar lfr gaan doen. 20+ fps op iro qon en z'n trash was een vreemde gewaarwording :P
Gister mainraid: hoop problemen met 3e blackfuse kill, maar ging uiteindelijk plat. Daarna paragons progress: 4 pulls later lagen ze plat.... Whut? :S
Kunnen we dinsdag onverwacht lang met garrosh aan de slag. :)

Edit: nieuwe pc maakt ook streamen op twitch mogelijk, zie joebravonl daar indien interesse. :)

[ Voor 55% gewijzigd door JoeBravo op 21-10-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
JoeBravo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:40:
Vrijdag nieuwe pc gebouwd, dus pas wow om 11:30 en alleen om te kijken of het werkte: dat deed het. :D
Zaterdag ingelogd voor flex, maar vrijwel niemand online in m'n friendslist, dus maar lfr gaan doen. 20+ fps op iro qon en z'n trash was een vreemde gewaarwording :P
Gister mainraid: hoop problemen met 3e blackfuse kill, maar ging uiteindelijk plat. Daarna paragons progress: 4 pulls later lagen ze plat.... Whut? :S
Kunnen we dinsdag onverwacht lang met garrosh aan de slag. :)

Edit: nieuwe pc maakt ook streamen op twitch mogelijk, zie joebravonl daar indien interesse. :)
Bookmarked !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
JoeBravo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:40:
Vrijdag nieuwe pc gebouwd [...snip...]. 20+ fps op iro qon en z'n trash was een vreemde gewaarwording :P
Nieuwe PC en maar 20+ fps? Ik heb sinds kort ook een nieuwe pc en draai zelfs in intensieve raid battles nog 80+ fps. Kan me geen moment bedenken dat ik daaronder ben geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
NL-RaVeR schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Nieuwe PC en maar 20+ fps? Ik heb sinds kort ook een nieuwe pc en draai zelfs in intensieve raid battles nog 80+ fps. Kan me geen moment bedenken dat ik daaronder ben geweest?
Zegt de man met een 780, ja dan draait WoW wel als de donder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

yzx schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:59:
[...]

Ik ga keihard jongeuh :+
Leuke sociale guild ook ze, maakt het levelen extra fun

Maar idd veel is veranderd.
Wat ik dan wel minder vind is dat ik mijn oude level route niet meer kan volgen. Eg 1000needles heb ik geskipt en ben naar Plaguelands gegaan en dat soort dingetjes O-) ook instances zijn precies easier maar zal wel met die heirloom nabcakes zijn

Nu het bedje opzoeken
haha dat ga je echt inderdaad, blij dat je het kan vinden in de guild! :D
Al ben ik nog niet enorm veel online geweest in de tussentijd zal ik je wel snel 90 zien worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Carthrax schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

I5 (haswell), 8GB, SSD, Win8 .... en m'n oude GT 430 hergebruikt ;)
Opties maximaal opgeschroeft ook, voor zover het speelbaar blijft.
Iron qon was altijd een slideshow (<1 fps) dus 20 fps daar is een grote upgrade voor me :)
10 man SoO: 60-120 fps, met twitch stream aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Carthrax schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Tja, ik weet niet wat JoeBravo heeft aan hardware, maar met een pc van deze tijd zou je toch wel minstens 30 fps moeten kunnen halen in wow lijkt mij? Anyway, de vergelijking is misschien niet helemaal eerlijk.

En inderdaad mooi dat je het naar je zin hebt in onze guild yzx :)

Edit:
JoeBravo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

I5 (haswell), 8GB, SSD, Win8 .... en m'n oude GT 430 hergebruikt ;)
Opties maximaal opgeschroeft ook, voor zover het speelbaar blijft.
Iron qon was altijd een slideshow (<1 fps) dus 20 fps daar is een grote upgrade voor me :)
10 man SoO: 60-120 fps, met twitch stream aan.
Inderdaad geen eerlijke vergelijking dus. Met een GT430 is dat niet slecht nee ;)

[ Voor 34% gewijzigd door NL-RaVeR op 21-10-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Ik heb grotendeels het itx systeem uit de laatste best buy guide gekocht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Prima systeem hoor Joe :)!, GPU kan altijd nog in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Is er nog iemand die een scroll of resurretion kan missen? Ik wil het weer eens oppakken :)

Thanks!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 17:09
Heb je een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Het resultaat van 4 flex wings deze week (-Garrosh) ,3 wings LFR, celestial en Ordos: 0,0 loot (incl 4 bonus rolls). En zo blijf ik nog altijd op 533 ilvl steken 8)7

Ik hoop zaterdag weer met de tweakers flex mee te kunnen, want de pugs zijn over het algemeen een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Heb gister op mijn monk de trinket van Sha mogen looten. Ik ben benieuwd naar de DPS increase! Vanavond gaat mijn nieuwe guild op ragnaros flex 2 en 3 doen. Ik hoop een spot te krijgen als ik op tijd van werk thuis ben! Heb een invite gekregen van een Tweaker :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Hmmz misschien toch mijn Undead DK naar AD overzetten. Mijn horde guild op SWC is een beetje dood, wat jammer is want het was echt een gezellige leuke guild, en de connected realms komt er ook nog niet snel.

De AH is niets op te vinden dus gems/enchants etc. is hopeloos helaas. Als ik nu van mijn alliance chars naar mijn horde chars kon mailen maar nee hoor.
Dus misschien maar eens wat centjes er tegen aan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben ook net opnieuw begonnen.
Horde - Ragnaros - Warrior Tank

Enorm raar die timeless isle ( free epixxxx? ) (Die rares die ik maar nooit vind :( ) Zal wel een gewoonte worden naderhand waarschijnlijk.

Bestaat er nog zoiets als tankspot ? Blijkt al lange tijd niet meer geupdatet ? Ging gisteren LFR in (Zandalari) en liep een beetje verloren ... met veel gewhine dat volgde offcourse ( heb me toch uit de slag getrokken ... )

Wat raden jullie aan voor een net gedingde tank ? (momenteel wel al itemlevel genoeg voor zandalari )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:
Hmmz misschien toch mijn Undead DK naar AD overzetten. Mijn horde guild op SWC is een beetje dood, wat jammer is want het was echt een gezellige leuke guild, en de connected realms komt er ook nog niet snel.

De AH is niets op te vinden dus gems/enchants etc. is hopeloos helaas. Als ik nu van mijn alliance chars naar mijn horde chars kon mailen maar nee hoor.
Argent-Dawn is heel gezellig, vraag maar aan de andere tweakers die al over zijn! (waarvan yxz in onze guild zit sinds kort en er snel 2 bij zullen volgen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:
Hey,

Enorm raar die timeless isle ( free epixxxx? )
Zolang je niet extreem veel geluk hebt met het vinden van Burdens of Eternity is het slechts ilevel 496 gear, dus dat is leuk voor een verse level 90 alt maar verder niet heel bijzonder. In Siege of Orgrimmar LFR/Flex vervang je de boel toch weer. Het is meer een opstapje.
Bestaat er nog zoiets als tankspot ? Blijkt al lange tijd niet meer geupdatet ?

[...]

Wat raden jullie aan voor een net gedingde tank ? (momenteel wel al itemlevel genoeg voor zandalari )
Enkele handige websites:

http://www.mmo-champion.com
http://www.wowhead.com
http://www.noxxic.com

Verder de in-game Dungeon Journal voor de mechanics van verscheidene boss fights en desnoods ook de tactics filmpjes van bijvoorbeeld Fatboss. Afgezien daarvan is de praktijk natuurlijk de beste (en leukste) leermeester, dus gewoon in het diepe springen als je dat wilt.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:
Hey,

Enorm raar die timeless isle ( free epixxxx? ) (Die rares die ik maar nooit vind :( ) Zal wel een gewoonte worden naderhand waarschijnlijk.

Bestaat er nog zoiets als tankspot ? Blijkt al lange tijd niet meer geupdatet ? Ging gisteren LFR in (Zandalari) en liep een beetje verloren ... met veel gewhine dat volgde offcourse ( heb me toch uit de slag getrokken ... )

Ha Mizz ik zit ook op Ragnaros :), welkom! Ik raad je aan om op youtube de Fatboss raidguides te kijken! Erg vermakelijk en zeker net zo goed als tankspot!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:50:
[...]

Ha Mizz ik zit ook op Ragnaros :), welkom! Ik raad je aan om op youtube de Fatboss raidguides te kijken! Erg vermakelijk en zeker net zo goed als tankspot!
hey !
ik zal je even toevoegen straks.
ben momenteel dus ook guildloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga ook maar is op zoek naar een wat actievere social guild op Ragnaros, waar ik nu zit prima hoor en leuke mensen alleen heb het idee er nooit iemand is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:

Dat is ook precies wat ze willen dat je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Spoils of Pandaria Heroic kill video van gisteren:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
2 jaar niet gespeeld, account verkocht voor 350 euries.

Net even nieuwe gemaakt. en lol het is net een andere game.

Time to get kill Orcs and get ratings .. eerst maar even levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:51:

Ja dat merkten we gisteren wel. Hadden de raid gecancelled doordat 2 van onze main dps er niet bij konden zijn en hadden dan maar een flex gepland vanaf het derde deel.

Al de bosses tot aan Garrosh hebben we natuurlijk reeds gedaan op normal en waren zoals verwacht dan ook zeer makkelijk (en dat met een pug die nog MSV LFR gear had 8)7). En toen kwamen we bij Garrosh ... Zelfs op flex ging het vréselijk, niemand wist wat ie moest doen en dat terwijl we deze week misschien hadden gelocked :o Niemand had ook maar even de moeite genomen om de tactics na te kijken en dus is het een flex zonder Garrosh geworden ... Hopelijk wordt het deze avond (op Normal) wat beter, want ik wil volgende week wel starten met Heroics. Maar goed, we hebben nog vanavond en morgenavond raid, dus ik hoop op het beste!

Misschien nog wat tips voor Garrosh? Kende zelf wel de tactics, maar het zelf doen is wel wat anders dan even een tactic video kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:27:

[video]
Duidelijke vid. Heb deze gelijk maar in de Spoils thread gegooid op ons forum. Bij ons is deze nog niet gekilled namelijk. En alle hulp is welkom.

Heb van het weekend niet veel kunnen doen vanwege nieuwe hobby (filmen bij media bedrijfje) maar heb tijdens de Flex van vrijdag toch een nieuw head item gekregen. En zondag redelijk goedkoop de leather spi pants gekocht om zo op 541 uit te komen.

Vanavond deel 4 van Flex inclusief achievements. Ben benieuwd hoe dat gaat want ik ken niet echt de tacts nog. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

junglebeast schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:45:
[...]

Duidelijke vid. Heb deze gelijk maar in de Spoils thread gegooid op ons forum. Bij ons is deze nog niet gekilled namelijk. En alle hulp is welkom.

Heb van het weekend niet veel kunnen doen vanwege nieuwe hobby (filmen bij media bedrijfje) maar heb tijdens de Flex van vrijdag toch een nieuw head item gekregen. En zondag redelijk goedkoop de leather spi pants gekocht om zo op 541 uit te komen.

Vanavond deel 4 van Flex inclusief achievements. Ben benieuwd hoe dat gaat want ik ken niet echt de tacts nog. :)
Hier is de pov van onze rogue vanaf de andere kant met mumble commentaar (het meeste mumble commentaar is trouwens van mijn kant :P):

Wat ons hielp is om de eerste big add snel te pullen met de dps cd's. En dan na 2 minuten de andere big add te pullen, want de meeste dps cd's waren dan weer gereed :).
Het duurde bij ons ook even voordat we de balans tussen onze dps gevonden hadden en om de snelheid van openmaken van kratten te bepalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 21-10-2013 18:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Sinds een korte tijd weer begonnen met spelen!
Zeer vermakelijk en als eerste mijn Pala tot 90 geholpen (ret PVP prot PVE)

Het enige wat een beetje jammer is is dat de server waar ik altijd op speelde een beetje dood is (darksorrow). mijn pala wil ik best transferen maar ik heb dan ook nog een 85 mage en 85 rogue :S

Eerst maar een beetje gear krijgen voor ik een besluit neem welke server ik naartoe ga! Nu ilvl 498 voor mn pvp gear en i lvl 505 voor pve. Iemand nog tips hoe ik deze een beetje snel kan opkrikken? aangezien ik momenteel ook geen goede guild kan vinden die mij hier een beetje in kan helpen...

Horde BTW!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm apart. Vertoont jullie horde character screen sinds vandaag ook een wide angle view van Orgrimmar? (ook al zijn sommige chars ergens anders geparkeerd)

http://imgur.com/xvHCBoT

[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 21-10-2013 22:34 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

yzx schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:56:
Jep . Had ik Heirloom gear dan zat ik nu al mss over level 60
Deze week morgenpost. Dus goal tegen woensdag is lvl 55. En zondag lvl 60

Kijken als ik het kan volhouden
Jah dus na vandaag zit ik op level 57
Aldus mijn planning :+
Ik blijk nog altijd de EXP increase tov vroeger te onderschatten

Na 17x blackrock te doen ga ik daar ook dus nooit meer in 8)7
Goal voor morgen, outlands 8)

[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 21-10-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nog wat heroic tries op Thok gedaan en wow pittig healing gevecht :X.
Daarna geswitched naar normal, zodat we de rest voor gear kunnen clearen. En dan kill je de baas in 3:40 zonder de eerste phase te verlaten :P. De baas had 70 stacks aan het eind... jammer genoeg was degene die altijd logged er niet bij :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
Daarna geswitched naar normal, zodat we de rest voor gear kunnen clearen. En dan kill je de baas in 3:40
Hoe kunnen je healers dat nog bijhouden dan? (of stacken jullie druids)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

MrDustv schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:00:
Sinds een korte tijd weer begonnen met spelen!
Zeer vermakelijk en als eerste mijn Pala tot 90 geholpen (ret PVP prot PVE)

Het enige wat een beetje jammer is is dat de server waar ik altijd op speelde een beetje dood is (darksorrow). mijn pala wil ik best transferen maar ik heb dan ook nog een 85 mage en 85 rogue :S

Eerst maar een beetje gear krijgen voor ik een besluit neem welke server ik naartoe ga! Nu ilvl 498 voor mn pvp gear en i lvl 505 voor pve. Iemand nog tips hoe ik deze een beetje snel kan opkrikken? aangezien ik momenteel ook geen goede guild kan vinden die mij hier een beetje in kan helpen...

Horde BTW!
Timeless isle, echt een aanrader.
Als je dan hoger zit richting de 515 kan je gaan kijken of er flex groepen zijn die je willen hebben. Althans zo deed ik het met mijn prot pala :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Azerox schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:54:
2 jaar niet gespeeld, account verkocht voor 350 euries.

Net even nieuwe gemaakt. en lol het is net een andere game.

Time to get kill Orcs and get ratings .. eerst maar even levelen :P
Welke server speel je? :)

En yzx, ben je nu met een week al bijna bij outlands? :P doe je goed hoor XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zo, gisteren 2de raid van de week gehad na de cancel van zondag en jammer genoeg ging het niet zoals gepland.

Verdergaande op de raid van donderdag waren de enige bosses die nog over waren Thok, Paragons en Garrosh. Thok was 3shot, sommige mensen blijven maar voor de boss staan terwijl we duidelijk aangeven waar we naartoe gaan tijdens de fixate fase, en alweer verschillenden die omvielen door de DoT doordat er te weinig gedispelled werd. Daarna Paragons, 2shot doordat ik DC'de aan het begin van de eerste pull en daardoor onze tactic in het water viel (we splitsen daar de DPS in 2 groepjes, ranged en melee, die elk hun eigen target hebben, met bijv. de Bloods, maar ook om de Amber op een ander target dan het killtarget te laten gaan).

Maar toen kwam Garrosh natuurlijk, en nog met een dik uur over (gisteren maar 2 uur raid) konden we wel een goed aantal pulls doen, echter zelfs na de mislukking gisteren op flex waren er nog steeds mensen die de tactics niet bekeken hadden :o Voor de raid was overigens 8/10 van de groep al online en zelfs van die mensen waren er een paar die tactics niet wisten. Uiteindelijk toch maar wat pulls gedaan maar ging nergens over, Desecrates in het midden van de room, chain heals die genegeerd worden en adds die niet doodgaan voor de nieuwe wave ... Hopelijk gaat het vanavond wat beter, maar ik vrees ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

yzx schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:25:
[...]

Wut jij gaat enorm snel! Als je 90 bent boosten we je wel raids en dungeons door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Gister maar vrijwillig uitgezeten voor garrosh progress, had een beta key van Hearthstone.. hele avond gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Jerry schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:27:

[video]
Wow dude, we spelen op dezelfde realm! Dacht niet dat ik ooit iemand zou tegen komen van Earthen Ring..
(Sillicis, tauren hunter van Synergy)

edit: crap doublepost, sorry..

[ Voor 13% gewijzigd door Goemies op 22-10-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
yzx schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:25:

Mja, zeker als monk. Die daily quest is gewoon zo handig om mee te nemen, is in 2 seconden gedaan en je krijgt maareven een uur lang 20% meer exp 8)7

Nu met Hallow's End kan je trouwens ook een quest completen die je 2 uur lang een exp boost en een reputation boost geeft, al ben ik wel niet zeker of die stacked met de monk daily. Maar dat is alleszins handig als je snel uit een gebied wil geraken :)
(17x Blackrock :O Nachtmerries krijg ik daar van!)

Outlands vond ik trouwens zeer snel gaan, kan me niet herinneren dat ik daar veel quests heb gedaan :) Gewoon doordat je om de paar levels weer een boel nieuwe dungeons in kan, en die geven zó veel exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren te veel afwezigen voor Garrosh normal (waaronder ikzelf), dus was de guild Garrosh flex gaan doen met half main raid groep en half 2e raid groep. Laatste 2 of 3 pulls had ik ook nog even meegedaan, maar hij ging dus gewoon niet neer. Dat verbaasde me eigenlijk wel. Blijkbaar moet je alles toch redelijk goed uitvoeren, zelfs op flex. Twee keer net voor P3 een wipe, maar teveel mensen die ineens omvielen. Schijnt nog best een rommeltje te zijn geweest voordat ik kwam :p

Beetje zelfde verhaal als Jim dus :p Normal op zondag was ook complete chaos, al was dat maar 10 minuten even wat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Voor mij hopen op een goede setup voor vanavond dus (ook garrosh progress)

Gisteren redelijke ally raid gehad. Ondanks 2 nieuwe mensen toch nog t/m spoils kunnen killen (v/a shamans) en de mace van nazgrim mee kunnen nemen :)

Het streamen behoeft nog wat aandacht. Ben OBS gaan gebruiken, maar het resultaat lijkt een nogal stotterende stream op te leveren. Ff uitzoeken waar dat aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

blouweKip schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:53:
[...]

Hoe kunnen je healers dat nog bijhouden dan? (of stacken jullie druids)
Na een tijdje gaat de accelleration niet meer sneller. De damage blijft ook hangen op een bepaalde max. En als je Heroic de 2 uur ervoor hebt geoefend, dan is normal een eitje om te healen :P. We gebruikten
een disc priest, holy pally en ik als resto druid. Het was respectievelijk 270k hps voor mij, 230k hps voor de disc priest en 170k hps voor de holy pally :).
Goemies schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:50:
[...]

Wow dude, we spelen op dezelfde realm! Dacht niet dat ik ooit iemand zou tegen komen van Earthen Ring..
(Sillicis, tauren hunter van Synergy)

edit: crap doublepost, sorry..
Hehe cool. Er zijn nog een paar op dit forum die ook op ER zitten :).
JoeBravo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:00:
Voor mij hopen op een goede setup voor vanavond dus (ook garrosh progress)

Gisteren redelijke ally raid gehad. Ondanks 2 nieuwe mensen toch nog t/m spoils kunnen killen (v/a shamans) en de mace van nazgrim mee kunnen nemen :)

Het streamen behoeft nog wat aandacht. Ben OBS gaan gebruiken, maar het resultaat lijkt een nogal stotterende stream op te leveren. Ff uitzoeken waar dat aan ligt.
Stream je naar de Amsterdam hub? Als dat zo is, verander die dan naar Frankfurt. De server van Amsterdam geeft tegenwoordig veel lag :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:27:
Gisteren te veel afwezigen voor Garrosh normal (waaronder ikzelf), dus was de guild Garrosh flex gaan doen met half main raid groep en half 2e raid groep. Laatste 2 of 3 pulls had ik ook nog even meegedaan, maar hij ging dus gewoon niet neer. Dat verbaasde me eigenlijk wel. Blijkbaar moet je alles toch redelijk goed uitvoeren, zelfs op flex. Twee keer net voor P3 een wipe, maar teveel mensen die ineens omvielen. Schijnt nog best een rommeltje te zijn geweest voordat ik kwam :p

Beetje zelfde verhaal als Jim dus :p Normal op zondag was ook complete chaos, al was dat maar 10 minuten even wat proberen.
Jullie geraken tenminste aan Phase 3, wij zijn zowel op flex als op normal nooit tot de (eerste!) intermission phase gekomen :X
Verschillende mensen die het trouwens vertikten om tactics op te zoeken omdat ze dat als een spoiler van het gevecht beschouwen, ik bedoel ... Hoe verwacht je een eindboss te verslaan zonder de tactics op te zoeken :?

Vanaf volgende week stopt onze mage (top 3 dps) trouwens met raiden, hij moet er even tussenuit zei ie. Kan ik wel begrijpen, want tegenwoordig erg ik me vréselijk aan onze RL, verschillende andere mensen trouwens ook. Ik denk dat het eens tijd wordt voor iemand nieuw, want het aantal discussies en rage dat veroorzaakt wordt door hem beginnen serieus op mijn zenuwen te werken...

Hopelijk leest iedereen tactics tegen vanavond zodat we toch met een kill uit de bus komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden om mensen te motiveren als we alweer een wipeavondje gaan hebben op Garrosh, de derde op een rij maar liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 21:23
Account verkopen is tegen de policy van Blizzard in en staan wij dus ook niet toe op Tweakers.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Jullie geraken tenminste aan Phase 3, wij zijn zowel op flex als op normal nooit tot de (eerste!) intermission phase gekomen :X
Verschillende mensen die het trouwens vertikten om tactics op te zoeken omdat ze dat als een spoiler van het gevecht beschouwen, ik bedoel ... Hoe verwacht je een eindboss te verslaan zonder de tactics op te zoeken :?

Vanaf volgende week stopt onze mage (top 3 dps) trouwens met raiden, hij moet er even tussenuit zei ie. Kan ik wel begrijpen, want tegenwoordig erg ik me vréselijk aan onze RL, verschillende andere mensen trouwens ook. Ik denk dat het eens tijd wordt voor iemand nieuw, want het aantal discussies en rage dat veroorzaakt wordt door hem beginnen serieus op mijn zenuwen te werken...

Hopelijk leest iedereen tactics tegen vanavond zodat we toch met een kill uit de bus komen, want het gaat alleen maar moeilijker worden om mensen te motiveren als we alweer een wipeavondje gaan hebben op Garrosh, de derde op een rij maar liefst.
Het is toch vanzelfsprekend dat iedereen de tactics leest van te voren of ligt dat nou aan mij ?
Vooral bij een high-end raid zoals deze, als je nou een old scool raid gaat doen kan ik me het nog enigszins voorstellen dat mensen zoiets hebben van "we kijken wel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
XzeroD schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:18:
[...]
Het is toch vanzelfsprekend dat iedereen de tactics leest van te voren of ligt dat nou aan mij ?
Vooral bij een high-end raid zoals deze, als je nou een old scool raid gaat doen kan ik me het nog enigszins voorstellen dat mensen zoiets hebben van "we kijken wel".
Natuurlijk, maar bij ons lijken zo'n dingen tegenwoordig toch niet zo vanzelfsprekend. Toen we gisteren bij Garrosh aankwamen (na die helse CC trash ;)) waren er geloof ik 3 van de 10 raiders die de tactics niet wisten, en dat nadat we eergisteren flex al hadden geprobeerd én nadat we hadden gesproken over de Garrosh lock van vorige week misschien te extenden! Genoeg tijd dus om de tactics te lezen en te leren... In plaats van dus direct wat tries te doen hebben we ongeveer een kwartier gewacht opdat die mensen de tactics wat zouden bekijken :X

Ik zeg het, tegenwoordig loopt het niet zo soepel met ons team, het lijkt bijna alsof ze het gewoon niet willen. Net hetzelfde gebeurde in ToT, we hebben wéken(!) gewoon normal gecleared terwijl we gewoon aan HC progressie hadden kunnen beginnen... Ik wordt er stilletjes aan moedeloos van :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Natuurlijk, maar bij ons lijken zo'n dingen tegenwoordig toch niet zo vanzelfsprekend. Toen we gisteren bij Garrosh aankwamen (na die helse CC trash ;)) waren er geloof ik 3 van de 10 raiders die de tactics niet wisten, en dat nadat we eergisteren flex al hadden geprobeerd én nadat we hadden gesproken over de Garrosh lock van vorige week misschien te extenden! Genoeg tijd dus om de tactics te lezen en te leren... In plaats van dus direct wat tries te doen hebben we ongeveer een kwartier gewacht opdat die mensen de tactics wat zouden bekijken :X

Ik zeg het, tegenwoordig loopt het niet zo soepel met ons team, het lijkt bijna alsof ze het gewoon niet willen. Net hetzelfde gebeurde in ToT, we hebben wéken(!) gewoon normal gecleared terwijl we gewoon aan HC progressie hadden kunnen beginnen... Ik wordt er stilletjes aan moedeloos van :F
Ach ik ken een deel van het verhaal, een poos terug toen wij begonnen met raiden gaven mensen zich op voor het raid team. Wie kwam er opdagen: bijna niemand op de core players na. Nu is het plan B, er wordt binnenkort op een vaste raid avond een evenement aangemaakt, wie komt krijgt een spot in het raid team en anders heb je pech (uitgezonderd mensen met een belangrijke reden).

Wij gaan vanavond ToT in met de raid members (normal of hc, zijn we nog niet uit), ben benieuwd hoeveel vandaag op komen dagen... (gok 6/7 zucht :N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons loopt het nu beter als bij begin ToT, toen we een nieuw team moesten bouwen met nog maar 5 man.

Maar echt soepel gaat het niet. Malkorok gaf gisteren avond nogal wat problemen. (was pas 1 keer down, net als spoils vorige week voor het eerst).

Een mage liep niet naar binnen na een wipe maar wachte iedere keer op een res. Toen een officer hem whisperde of hij niet net als de rest gewoon de corpse run kon doen omdat dat sneller is dan ressen kwam de volgende reactie:
"Ï'll run when people stop being nubs and wiping us"
"I'll stay untill 22:00 and if the boss is not down by then I'm quitting this raid"
Wat midden in de raid tot een /gkick heeft geleid.

Ja het loopt allemaal niet zo soepel, maar met zo'n houding draag je er dus niet aan bij om het te verbeteren. Gelukkig kwam er snel een vervanger online zodat de raid uiteindelijk door kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Bedankt voor de tip Jerry, ga ik proberen d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door JoeBravo op 22-10-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:18:
Precies Mektheb, de chars zijn ook meer ter info, als ik die rare/unobtainable pets/mounts bij elkaar optel + unobtainable fos kwam ik op 700 uit op ebay waarde, omdat de codes al gelinkt zijn wat bijgesteld naar 500.
Maar goed de vraag is al wat achterhaald wat er is inmiddels al een bod op ebay van €550 met nog 48 uur te gaan :)
Kan hem niet vinden... ben benieuwd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

XzeroD schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:00:
[...]

Wut jij gaat enorm snel! Als je 90 bent boosten we je wel raids en dungeons door :P
WTB Onyxia raid and Rag raid plox , uit nostalgie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

yzx schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:39:
[...]

Als jij 90 bent ren ik met me prot pala wel ony en rag met je door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
yzx schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:39:
[...]
Het probleem is dat als je je laat boosten door een level 90 de mobs nog steeds jou gaan aanvallen door de increased aggro range, en dat je dus hoogst waarschijnlijk de hele tijd dood gaat gaan 8)7

En btw, Onyxia is nu een level 80 raid (als je dat nog niet wist) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Hmm, kreeg zowaar 2 items in 1 Flex run (part 1). Nou had ik al 1 item maar 2 uit 4 is voor mij iets zeldzaams. Uiteraard dropt Ordos weer geen ene reet, elke reset + coin = 0 loot. In ieder geval zit ik rond de 540ilv, hoog genoeg voor de meeste runs in oQueue. Altijd leuk om met Russen in een flexrun te zitten. :+ Het succespercentage is wel aardig in de flexruns die in oQueue staan. Soms kom je wel eens in een halfgare run maar het duurt hooguit een paar minuten om in een nieuwe groep terecht te komen. LFR negeer ik sinds Flexmode. Op een avond zijn er ruim 40 flexraids te vinden :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik kreeg gisteravond 2 tier items uit Flex deel 4. Kon helaas niet Garrosh killen omdat ik weg moest maar dat komt volgende week wel ofzo. Of heel misschien vanavond. Zit nu op 542 en ga al weer richting de top50 van alle druids op de server.

En hou heel die account selling discussie maar achterwege jongens, een mod hoeft maar met zijn vingers te knippen en je hebt een ban achter je broek.

[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 22-10-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat oQueue vind ik ook wel erg handig inderdaad. Heb het maar een paar keer gebruikt, maar ging vrij goed. Voor dps is het alleen soms lastig om er tussen te komen, maar mijn ilvl zorgt er vaak wel voor dat ik toch vrij snel een groep vind :P

Ook wel eens zelf een flex groep opgezet. Ging ook prima. Soms heb je een slechte groep, maar ja, dan leave ik maar gewoon. Gelukkig is het overwegend positief geweest.

Misschien vanavond deel 4 eens proberen, die heb ik nog niet gedaan.

En LFR heb ik ook nog geen seconde gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

Het probleem is dat als je je laat boosten door een level 90 de mobs nog steeds jou gaan aanvallen door de increased aggro range, en dat je dus hoogst waarschijnlijk de hele tijd dood gaat gaan 8)7

Daarom ook ergens rond dat level boosten, daarnaast als tank kan ik aggro houden gelukkig :9
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:31:
Dat oQueue vind ik ook wel erg handig inderdaad. Heb het maar een paar keer gebruikt, maar ging vrij goed. Voor dps is het alleen soms lastig om er tussen te komen, maar mijn ilvl zorgt er vaak wel voor dat ik toch vrij snel een groep vind :P

Ook wel eens zelf een flex groep opgezet. Ging ook prima. Soms heb je een slechte groep, maar ja, dan leave ik maar gewoon. Gelukkig is het overwegend positief geweest.

Zag wel dat de addon bij Curse onder moderatie staat, ben benieuwd waar dat mee te maken heeft...

[ Voor 43% gewijzigd door XzeroD op 22-10-2013 15:33 . Reden: reactie op IntToStr ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 12:32
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:31:

Ben vorige week na 6 maanden afwezigheid maar weer eens begonnen vanwege patch 5.4.

Ik snap echter weinig van het hele flexraid gebeuren.. Wat is oQueue? Ik dacht dat je flexraids alleen met een groep kan joinen, ben nu nog steeds LFR's aan het doen.

Ik wordt van de uitleg op http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/5-4 ook niet veel wijzer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Ws. iets met de ingame bier-donate. Grapje vd maker maar een addon mag ingame niet om geld vragen.

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/10262436299

Maar op de site vd makers kan je de addon nog downloaden. 1.6.0 is de laatste versie.
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:37:
[...]
Ben vorige week na 6 maanden afwezigheid maar weer eens begonnen vanwege patch 5.4.

Ik snap echter weinig van het hele flexraid gebeuren.. Wat is oQueue? Ik dacht dat je flexraids alleen met een groep kan joinen, ben nu nog steeds LFR's aan het doen.

Ik wordt van de uitleg op http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/5-4 ook niet veel wijzer..
oQueue is een addon waarmee je via je BattleTag een groep kan joinen en/of samenstellen voor xRealm PVP, raid, scenarios e.d. Je speelt dan met mensen van andere servers ipv je eigen server. Dit kunnen mensen uit Rusland zijn maar ook Duitsers, Spanjaarden e.d.

Flexmode raids zijn raids die tussen LFR en Normal zitten. Het bijzondere van deze raid is dat je een groep kan samenstellen tussen 7 en 25 man waar afhankelijk van de hoeveelheid mensen de boss meer HP en damage doet. Zo kan je dus met 15 man raiden. Komt er iemand bij, geen probleem. De boss krijgt zoals gezegd wat HP bij. Flexraids kan je zelf samenstellen met vrienden of je joined een flexraid via oQueue.

[ Voor 70% gewijzigd door vhal op 22-10-2013 15:46 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

JimDB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:19:
[...]

LIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Doeme keek er naar uit om met lvl ^60 daar binnen te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Mij hoef je niet te kopen. ik heb best wel zin om even wat oude raids door te rennen!

Sinds ik weer ben begonnen is de verslaving ook weer toegeslagen. zit nu op het werk en kan niet wachten om thuis te zijn en paladin verder te gearen! Of mijn rogue of mage van 85 naar 90 te lvlen. ben er nog niet uit!

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

oQueue is een addon gemaakt om mensen via hun BattleTags te contacteren en zo groepen te maken voor raids, battlegrounds, random events, etc.

Je kan het vergelijken met een soort OpenRaid, waar je een event maakt en mensen kunnen signen om mee te doen om vervolgens via BattleTags toegevoegd te kunnen worden en hun evenement uit te voeren, maar dan ingame.

Engelse/Complete uitleg: hier

Voor flex raids zelf is het dus belangrijk dat je zelf een groep maakt (van vrienden, guildies of mensen die je vindt via oQueue/OpenRaid etc.) alvorens je kan queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
[...]

Flex raid is een nieuw raid nivo, tussen normal mode en LFR mode in. Mechanics etc zijn gelijk aan normal, alleen een stuk lager getuned. Je kunt met een groep mensen queuen zoals bij een dungeon. maar wel alleen als volledige groep. Dus niet queuen als dps en wachten op tank + healer + 2 dps zoals bij dungeon.

Die groep mag x-realm zijn, dus mensen van verschillende realms kunnen een groep vormen om te queuen. Gebeurt dus wel eens dat tweakers samen afspreken bijv.

Het gedeelte queuen als dps bij een dungeon is nu waarvoor de addon oqueue wordt gebruikt. Mensen kunnen daar een groep starten en andere mensen kunnen zich aanmelden bij die groep. De leader kiest de mensen die hij mee wil hebben en als je genoeg mensen hebt van alle rollen kun je als gehele groep de flex raid starten.

Flex raids gaan per wing. Zijn er 4 van, met elk 3 of 4 bosses. Dit is gelijk aan LFR. Loot is ook gelijk aan LFR, namelijk random item voor je spec als je geluk hebt met je verborgen "roll".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Top! Tnx guys :)

Zit nu trouwens net aan ilvl 502 dus ik moet nog wel ff LFR-en voordat ik flexraids kan gaan zoeken neem ik aan..

Begreep trouwens dat de laatste LFR wing van Siege of Orgrimmar vandaag unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Vandaag in USA en co. Morgen bij ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:55:

Zit nu trouwens net aan ilvl 502 dus ik moet nog wel ff LFR-en voordat ik flexraids kan gaan zoeken neem ik aan..

Begreep trouwens dat de laatste LFR wing van Siege of Orgrimmar vandaag unlocked?
510+ nemen mensen vaak andere spelers aan, nog eventjes dus.
Vandaag gaat inderdaad de laatste LFR open... in de US :9 Morgen bij ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Grimmie187 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:55:

Loop elke dag even een heroic scenario. Kans op 516 loot + 150 vp. Koop van je valor points 522 gear. Ondertussen SoO LFR blijven lopen en met een beetje geluk zit je zo op 515 of zelfs 520. En dat is een prima range om de eerste flex wings mee te doen. Wing 3 en 4 zijn mogelijk wat zwaarder, maar dan heb je misschien ook al wel een paar upgrades uit de eerste 2 wings.

En gebruik je coins goed. Even uitzoeken op welke boss de beste loot dropt voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

Loop elke dag even een heroic scenario. Kans op 516 loot + 150 vp. Koop van je valor points 522 gear. Ondertussen SoO LFR blijven lopen en met een beetje geluk zit je zo op 515 of zelfs 520. En dat is een prima range om de eerste flex wings mee te doen. Wing 3 en 4 zijn mogelijk wat zwaarder, maar dan heb je misschien ook al wel een paar upgrades uit de eerste 2 wings.

En gebruik je coins goed. Even uitzoeken op welke boss de beste loot dropt voor je.
Ah nice, wist niet dat HC scenario 516 loot had. Wat betreft LFR gaat het idd redelijk snel. Ben vorige week begonnen met ilvl 490 oid, dit was dus binnen een paar dagen 502.

Eerste run in SoO was alleen erg matig. Van de 12 bosses welgeteld 1x loot.. Wel gelijk een 528 crossbow (speel hunter) dus dat scheelt :D

Verder zit ik een beetje in dubio over mn valor points. Ben nu in de legendary questchain aanbeland bij 'verzamel 3000 valor points'. Alhoewel de questchain nog lang niet af is wil ik het liefst dit deel vast doen voordat ik mn valor points aan gear uitgeef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Grimmie187 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:11:
[...]

Ah nice, wist niet dat HC scenario 516 loot had. Wat betreft LFR gaat het idd redelijk snel. Ben vorige week begonnen met ilvl 490 oid, dit was dus binnen een paar dagen 502.

Eerste run in SoO was alleen erg matig. Van de 12 bosses welgeteld 1x loot.. Wel gelijk een 528 crossbow (speel hunter) dus dat scheelt :D

Verder zit ik een beetje in dubio over mn valor points. Ben nu in de legendary questchain aanbeland bij 'verzamel 3000 valor points'. Alhoewel de questchain nog lang niet af is wil ik het liefst dit deel vast doen voordat ik mn valor points aan gear uitgeef..
Voor de quest hoe je geen VP te sparen. Alleen 3000 vp halen. Je kan het ondertussen uitgeven zonder dat het je progress op de quest kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Zo outland binnen, nog altijd bekent terrein x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 10:52
Hebben ze iets veranderd met betrekking tot iDeal betalingen? Voorheen kon ik meteen inloggen en ben nu al ruim een half uur aan het wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik word echt gek van die secret of empire drops. Eerste week had ik er 9, toen dacht ik, met een beetje geluk ben ik volgende week klaar. Die week erop had ik er slechts 3, nou toen zat ik op 12, lukt misschien wel volgende week. Nou die week erop had ik er weer 3 :/
Na 3 weken dus 15, met goede hoop deze week begonnen. Echter deze week had ik er slechts 2 ;( . Dus nu heb ik er 17. En als het zo door gaat ben ik komende raidweek nog niet klaar, want stel dat ik er weer maar 2 krijg. Het slaat echt nergens op met die RNG, gasten die twee weken na mij zijn begonnen hebben er nu al 20.

Dit soort verschillen in RNG mogen gewoon niet. Er zijn 20 bosses die ze kunnen droppen, dus iedereen moet gegarandeerd gewoon minimaal 5 per week krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
MysticSnake schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:43:
Ik word echt gek van die secret of empire drops. Eerste week had ik er 9, toen dacht ik, met een beetje geluk ben ik volgende week klaar. Die week erop had ik er slechts 3, nou toen zat ik op 12, lukt misschien wel volgende week. Nou die week erop had ik er weer 3 :/
Na 3 weken dus 15, met goede hoop deze week begonnen. Echter deze week had ik er slechts 2 ;( . Dus nu heb ik er 17. En als het zo door gaat ben ik komende raidweek nog niet klaar, want stel dat ik er weer maar 2 krijg. Het slaat echt nergens op met die RNG, gasten die twee weken na mij zijn begonnen hebben er nu al 20.

Dit soort verschillen in RNG mogen gewoon niet. Er zijn 20 bosses die ze kunnen droppen, dus iedereen moet gegarandeerd gewoon minimaal 5 per week krijgen.
Ben blij dat het zo snel gaat. Ik had wekenlang 0 toen ToT current content was. En velen met mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
IntToStr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:57:
[...]

Ben blij dat het zo snel gaat. Ik had wekenlang 0 toen ToT current content was. En velen met mij ;)
Je weet dat dat een bug was hè.
Kennelijk interesseert het Blizzard niet wanneer spelers door hun blunders te weinig krijgen.
Echter als ze iets te veel krijgen (zoals die Conquest PvP gear) dan staat Blizzard in een split-second paraat om je loot af te nemen. En de community staat zoals altijd weer machteloos tegenover Ghostcrawler en zijn sekte.

Maar toegegeven, die Greg Street is weel een baas. Slechtse werknemer van de USA, die de hele game naar de Filistijnen heeft geholpen en hij is nog altijd niet ontslagen, dat is ook een prestatie opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik stond twee weken vanaf het begin op 5 secrets. Deze week maar 1 gezien in Flex. Nog geen LFR gedaan trouwens, en denk dat ik daar toch niet verder mee ga deze week. Moet nog wel deel 2 van Flex doen, en misschien dat daar iets dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Zo net door Molten core gegaan, euh 10minuutjes geduurd x) EPIC nostalgie alleen sneller en geen wipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

yzx schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:42:
Zo net door Molten core gegaan, euh 10minuutjes geduurd x) EPIC nostalgie alleen sneller en geen wipes
Ik wil je ook wel eens door oude raids boosten. Vind het ook leuk om dat zelf weer eens te doen dus als ik je mee moet nemen op sleeptouw stuur maar een DM als je nog geen 90 bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Zit je dan ook op Argent Daw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

yzx schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:57:
Zit je dan ook op Argent Daw?
Cross realm of kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Euh geen idee, denk alleen met een volle party en matchmaking? x)

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.