Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren LFR gedaan, alle 3 de wings, zelfs toen zaten er retards tussen wat op woensdag normaal bijna nooit is.
Toch was mijn mede tank echt enorm gezellig en hebben uiteindelijk zelfs battletags uitgewisseld! Zo blijkt al weer dat er toch nog goede hoop is :D

Wel 4 items kunnen looten waarvan tier helm! Al is dit qua ilevel geen upgrade, qua uiteindelijke stats wel. Nog een nieuwe neck en een nieuwe mainhand + nieuwe feet. Sommige moet ik met valor nog wel even upgraden dat het echt een upgrade wordt maar daarvoor ga ik snel farmen.

Zaterdag flex perhaps JoeBravo ? Ik meld me in ieder geval aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Vertel mij wat. Best frustrerend. Laten we zeggen dat een paar wat mindere helden uit de groep hier de bottle neck zijn. Belts worden voornamelijk door melee dps gedaan en gaat perfect. (Ok, ik ben 1x naast de pipe gesprongen :p ) Denk dat ik die belt maar solo ga proberen zondag in de hoop dat de boss dan sneller neergaat...
Je hebt uiteindelijk ook maar 2an nodig voor de band. Gezien de debuff. Wij hebben onze enhancement shaman en dk hiervoor.

We tanken de boss ook bij de pipes.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Ik doe meestal donderdag avond rond 20:00-23:00 flex raid met een paar mensen uit mn guild. Als iemand zin heeft om mee te gaan. We gaan vanavond flex wing 4 doen, als we nog tijd hebben daarna een van de andere.

Is best gezellig, een beetje met chille mensen rondkloten maar toch serieus bosses killen, als je geintereseerd bent, voeg me maar toe.(Sillicis#2760 wordt waarschijnlijk vanavond pas geaccepteerd ivm werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
@JoeBravo: Helaas afgelopen weekend de flex raid moeten missen omdat ik ziek op bed lag :'( dit weekend gaat hem ook niet worden dus volgende week maar weer!

Gisteren 2 flex runs kunnen doen met pugs, de score is nu 4 crossbows, 4 chests, 4 gloves en 3 boots... verder dropt er niks :')

@Goemies: hebben jullie een minimum ilvl requirement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
@fotw Niet persee. Liefst wel zo hoog mogelijk natuurlijk, maar 't maakt niet zo heel veel uit. Als je weet wat je doet dan is DPS het minste probleem.
Zelf doen we meer dan genoeg damage om het voor anderen 'goed te maken'.
Het gaat ons meer om het plezier en het hebben van een leuke avond. Zelf hebben we de 4e wing pas voor de helft op normal gecleared. Paragons of the Klaxxi en Garrosh zijn ook nieuw voor ons.

[ Voor 30% gewijzigd door Goemies op 17-10-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:25:
[...]
Vergeet niet dat op het moment dat je de LFR in gaat jij ook 1 van de Retards bent ;)
Ik ook hoor maar probeer altijd wel mijn ding goed te doen in LFR en merk ook wel dat steeds meer mensen de sfeer nu ook weer goed proberen te houden.
Ik kwam gisteren wel in een groep waar veel gescholden werd dus ben er lekker uitgestapt.
Ik heb deze tier op mijn main gelukkig niets in LFR te halen. In ToT had ik regelmatig 50% van de healing done :X

Op mijn lock ben ik nog redelijk onwennig, maar ik pak in ieder geval geen avoidable damage en doe ook in LFR de juiste tactics om het zo makkelijk mogelijk te maken. Helaas eisen al die OQ flex raid 535 ilevel, die haal ik voorlopig niet op mijn lockje dus dat wordt nog wel even LFR doen. Zit er wel aan te denken om alle coins op mn lock op te sparen tot het max voor als ik wel flex ga doen.

Onze redelijk casual guild staat inmiddels op 10/14. Afgelopen week twee quitters die vonden dat het te langzaam ging. Nadat ze weggingen 3 nieuwe bosses down. Ze doen maar, als je hardcore wil spelen zit je bij ons fout. De meeste mensen bij ons in de guild hebben onregelmatige banen waardoor de samenstelling steeds wisselt. Dat is niet erg, dat is zelfs de bestaansreden van de guild, omdat wij toch willen raiden en het niet erg vinden als het wat langer duurt (niet alleen moet je eigenlijk alle bosses twee keer progressen, maar je moet ook dubbel aantal raiders gearen dus gaat langzamer)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:32:
Ik doe meestal donderdag avond rond 20:00-23:00 flex raid met een paar mensen uit mn guild. Als iemand zin heeft om mee te gaan. We gaan vanavond flex wing 4 doen, als we nog tijd hebben daarna een van de andere.

Is best gezellig, een beetje met chille mensen rondkloten maar toch serieus bosses killen, als je geintereseerd bent, voeg me maar toe.(Sillicis#2760 wordt waarschijnlijk vanavond pas geaccepteerd ivm werk)
Alliance? Dan wil ik misschien wel mee. Als de vrouw ten minste geen andere plannen had gemaakt. Mogelijk wel iets later dan 20 uur, maar kan ook later invallen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Horde, sorry.. had ik even moeten vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:38:
@fotw Niet persee. Liefst wel zo hoog mogelijk natuurlijk, maar 't maakt niet zo heel veel uit. Als je weet wat je doet dan is DPS het minste probleem.
Het gaat ons meer om het plezier en het hebben van een leuke avond. Zelf hebben we de 4e wing pas voor de helft op normal gecleared. Paragons of the Klaxxi en Garrosh zijn ook nieuw voor ons.
Ik meld me hiervoor aan! Mijn ilevel 525 WW monk wil erg graag mee met een leuke/serieuze groep!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Lijkt me leuk om mee te gaan, ik ken de tactics en heb de tijd, zal je vanavond toevoegen d:)b speel een hunter overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Horde of Alliance ?

EDIT : Horde dus, dan zou ik ook graag mee willen.
Mektheb#2964

Ben vanaf een uurtje of 20:00 beschikbaar.
ilvl 523
http://eu.battle.net/wow/...r/ragnaros/Mektheb/simple

Moet nog ff wat items gemmen en enchanten en opnieuw reforge.

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Met dat gear van jou moet dat zeker lukken ;)

Heb wel het gevoel dat er in ons raidteam een aantal betere en een aantal slechter spelers zitten, waartussen het verschil toch nog best groot is (zelfs met hetzelfde ilevel/gear). Zo hebben we 3 dps dat ongeveer dezelfde dps eruit geperst krijgt/kreeg (enh. shammy, frost mage en ik) en dan de 2 "minderen" (destro warlock en survival huntard) die met respectievelijk 551 en 547 ilevel toch een pak onder de 200k presteerden op Paragons terwijl het niet aan het class kan liggen. Wel best jammer ...
(Logs van ons team)
Heb es ff gekeken naar jullie lock en denk dat ie qua gearing niet veel fout doet, ik denk dat je ook mee moet nemen dat je characters met legendary cloaks en meta's niet mag vergelijken met characters die deze wel hebben. Juist jullie 2 laagste DPS hebben deze niet namelijk, terwijl de DPS gains vrij groot kunnen zijn. Zorg dus dat ze deze quests asap afronden voor een flinke dps gain.

Wel wat puntjes voor de lock, overweeg Soullink + unending resolve glyph op de meeste fights, 30% damage reduction over het hele fight red levens ;) Darkbargain is een leuke o-shit button, maar ook met een negatieve downside (als je healers het ff zwaar hebben kan je maar zo dood zijn, en als je healers het niet zwaar hebben pop je em meestal niet). Ik zie wel dat ie in het paragon fight geen gebruik lijkt te maken van Havoc, terwijl er volgens mij in die fight eigenlijk altijd meerdere targets up zijn, daar kan ie denk ik nog wat mee winnen. Verder zou ie kunnen overwegen om demonology te droppen (in mijn ervaring alleen echt beter dan de andere specs op thok deze tier, ik heb 10/14 progress) en affli te nemen als OS (wel 9778 haste nemen dan minimaal, das issie net wat veelzijdiger qua spec op multi target fights.

En natuurlijk ook zelf in leven blijven ;) Op de vloeg liggen voorr 75% van een fight helpt natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kan zijn dat het een dps gain is single target om ook andere targets aan te vallen, maar Paragons is een single target fight. Als er 1 dood gaat healen de andere 2 weer naar full health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13
Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:32:

Heb ook wel interesse. Melee shaman (enhancement) met 543 ilvl.

B-Tag: NeXuS#2378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:32:
Kan zijn dat het een dps gain is single target om ook andere targets aan te vallen, maar Paragons is een single target fight. Als er 1 dood gaat healen de andere 2 weer naar full health.
Havoc + chaos bolt / shadowburn idd als er meerdere targets doodmoeten, of onderstaande als je emberrs nodig hebt.
Havoc + Immo / incin / incin voor meer single target dps in de vorm van ember generation waarbij targets niet zullen omvallen tenzij de rest ze ook dpst.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 17-10-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Overigens mag iedereen me toevoegen horde / alliance ookal is het om gezellig te doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Sabrac schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:00:
Gister zelf tot 10 kills weer op 1 avond gekomen. Zelf alleen een neck gewonnen. Helaas nog geen trinkets of ringen :(.
Word frustrerend. Nu met ilvl 553 een van de laagsten van de guild. Onze dk zit nu op 562 als hoogste.
Je mag onze loot wel hebben. Shitton aan agi leather en mail en niet tot nauwelijks plate (dps/tank/heal) en strength items :/

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:36:
Overigens mag iedereen me toevoegen horde / alliance ookal is het om gezellig te doen !
Wat is je real id dan? Je staat niet op de overview website volgens mij..

Ps, staat die website eigenlijk al in de start post?

[ Voor 9% gewijzigd door Vuurvoske op 17-10-2013 11:56 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ben begonnen op een server voor nieuwe spelers.groot voordeel is dat die echt voor nieuwe lijken te zijn.veel lagere levels en mensen die echt net beginnen.maakt het wel een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Jayden ik ben juist van die server vertrokken omdat de horde kant leeg is

Hoe dan ook, jullie spreken hier over ilvl 550+ , zielig ikke op ilvl 10 hehe :+ poor monk me.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vuurvoske schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Website ?, Oo denk ik iets gemist heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vuurvoske schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Ja die staat in de start post heel groot zelfs, Mektheb had hier boven al zijn battle tag neer gezet ;) Mektheb#2964

Zie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oZNoVfG.png

[ Voor 7% gewijzigd door XzeroD op 17-10-2013 12:12 . Reden: plaatje bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Ja die staat in de start post heel groot zelfs, Mektheb had hier boven al zijn battle tag neer gezet ;) Mektheb#2964
Owh dan ga ik me daar ook maar even aanmelden.

edit en done :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Sabrac schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:00:
Word frustrerend. Nu met ilvl 553 een van de laagsten van de guild. Onze dk zit nu op 562 als hoogste.
Sinds de opening hebben wij iedere week twee raid dagen in SoO gedaan Ik heb iedere week mijn warforged seals opgehaald en allemaal gebruikt. In al deze raids heb ik drie bruikbare items gekregen. Mijn ilevel is nu 534, maar dat gaat nog een punt of wat omhoog als ik mijn drop van gisteren heb gegemmed en enchant.
Ter vergelijking de meeste raiders in de groep moeten nog een paar items vervangen en dan hebben ze alleen nog maar SoO gear.

De paar drops die ik krijg heb ik al of zijn minder dan ik heb. Dezelfde neck is al drie keer gedropt. Gloves twee maal. Soms willen de loot goden echt niet helpen. Gisteren de andere tank, 2x tier en nog een drop. Ik heb nog geen enkel nieuw tier item gezien.

Het kan dus altijd nog slechter. Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die meer pech heeft gehad met loot dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Laatst online: 15:37

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ryack schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Soms willen de loot goden echt niet helpen. Gisteren de andere tank, 2x tier en nog een drop. Ik heb nog geen enkel nieuw tier item gezien.
Soms? Mijn druid-healer is/was eigenlijk mijn main, maar ondertussen in alle LFR's helemaal GEEN ITEM uit SoO. Ook tier-items droppen niet voor mij, zelfs niet in ToT. Zit wel op ilvl 500 nu, maar dat is niet zo moeilijk.

Tegelijker tijd niets dan drops op mijn shammy-healer; eerst de staff van die vogel uit ToT en nog geen half uur later de drake binder staff van de eerste boss uit SoO. Schiet mij maar lek. Ondertussen daar zelfs al een setitem gekregen (chest). Rol met warforged is eigenlijk altijd gold bij mij.... tijd om normals te gaan runnen, lijkt me zo!

Of flex met jullie; zal ook mijn battle.net tag toevoegen aan de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Ryack schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:35:

Het kan dus altijd nog slechter. Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die meer pech heeft gehad met loot dan ik.
Zie mijn post hierboven ergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Morgen is het weer zover: tijd voor Hallows End en de Headless Horseman MUHAHAH!! Dit jaar ready met 6 lvl 90s om toch echt is een keer die mount binnen te halen :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 16:25

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

temp00 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:13:
Morgen is het weer zover: tijd voor Hallows End en de Headless Horseman MUHAHAH!! Dit jaar ready met 6 lvl 90s om toch echt is een keer die mount binnen te halen :P
Hier hetzelfde, 6 lvl 90's, speel sinds de Koreaanse Beta en heb elke keer dat mogelijk was de HH gedaan, maar nog steeds niet gedropt.... ;(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ons leven is echt zwaar dit gezeur heb ik met Kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:28:
Kara mount, raven mount, blue proto drake, brewfest kodo etc. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Kara mount, raven mount, blue proto drake, brewfest kodo etc. etc. etc.
O die heb ik allemaal, eigenlijk van oude mounts alleen nog kara en eye of the storm. ( alar )
bedoel dus pre-cata

Heb er al best wat nu, maar wil er toch nog meer en wil zeker die van garrosh ! die wolf
helaas raid ik niet behalve lfr / flex. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

O die heb ik allemaal, eigenlijk van oude mounts alleen nog kara en eye of the storm. ( alar )
bedoel dus pre-cata

Heb er al best wat nu, maar wil er toch nog meer en wil zeker die van garrosh ! die wolf
helaas raid ik niet behalve lfr / flex. :(
Dan heb ik toch liever die Iron juggernaut of de spawns of Galakras.

Ik raid nu ook niet anders dan LFR en Flex. Ik ben eigenlijk op zoek naar een PvE guild maar die zijn op mijn server niet te vinden. Tenminste nog niet voor mijn iLvl :P.

Voor nu houd ik me nog even bij flex. vanavond maar eens part 4 bekijken :)

Wat is trouwens het gemiddelde dps dat een warrior (Arms:iLvl527) op single target doet? Heb namelijk het gevoel dat ik voor mijn iLvl nog redelijke DPS doe of ik speel met allemaal noobs natuurlijk :9

Armory: ShowteXx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:58
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:28:
Met een legertje alts wordt het al iets makkelijker grinden en ik heb er best lang over gedaan om die mount te pakken te krijgen. Daarna ben ik nooit meer in Kara geweest. Dat grinden is echt niet goed, want je kotst de instance na een paar weken echt uit. Hyjal is helemaal erg, want je kan de waves niet eens ontvluchten. Die grind ik soms nog voor de boog van Archimonde.
Ik was de afgelopen weken iemand aan het helpen om BT te rennen. Die instance kan ik ook echt niet meer zien en die gast bekijkt het maar verder.
Ik doe nu alleen nog The Eye voor Alar en een paar boots die daar droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik ken het toen het huidige content was kotste ik de meeste al uit..

Maar goed 2e scherm serie aan en autowalk + aoe = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Met een legertje alts wordt het al iets makkelijker grinden en ik heb er best lang over gedaan om die mount te pakken te krijgen. Daarna ben ik nooit meer in Kara geweest. Dat grinden is echt niet goed, want je kotst de instance na een paar weken echt uit. Hyjal is helemaal erg, want je kan de waves niet eens ontvluchten. Die grind ik soms nog voor de boog van Archimonde.
Ik was de afgelopen weken iemand aan het helpen om BT te rennen. Die instance kan ik ook echt niet meer zien en die gast bekijkt het maar verder.
Ik doe nu alleen nog The Eye voor Alar en een paar boots die daar droppen.
Als tank vindt ik het nog wel grappig om door zulke dingen heen te rennen, maakt niet uit hoe vaak. Altijd weer de grens verleggen om te kijken hoeveel mobs ik kan pullen en met self healing mezelf in leven kan houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Prachtig toch! Droprate is van wel 14% als 1 van de hoogste dropchange maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik hoop zon beetje dat de volgende uitbreiding ik als Mage zijnde Ulduar en ICC etc kan gaan farmen ( kan nu al een heeeeeel groot deel maar moet echt wel soms opletten.
Zou ik wel leuk vinden om dingen zoals dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
XzeroD schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Als tank vindt ik het nog wel grappig om door zulke dingen heen te rennen, maakt niet uit hoe vaak. Altijd weer de grens verleggen om te kijken hoeveel mobs ik kan pullen en met self healing mezelf in leven kan houden :9
Deed ik eerst ook voor de grap. In lvl 70 instances kan je met gemak een hele room pullen inclusief boss, zonder noemenswaardige damage te krijgen. Daar is dus niet veel lol meer aan.
Het vervelendste vind ik nog altijd het rennen naar de volgende boss. Mobs zijn echt geen uitdaging meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Stap het scenario Arena of xxx in en je krijgt een ilvl 450 staff gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Deed ik eerst ook voor de grap. In lvl 70 instances kan je met gemak een hele room pullen inclusief boss, zonder noemenswaardige damage te krijgen. Daar is dus niet veel lol meer aan.
Het vervelendste vind ik nog altijd het rennen naar de volgende boss. Mobs zijn echt geen uitdaging meer.
Maar met welke class speel je dan ?, want ik vind het soms als mage toch tegenvallen ( teminste de lvl 80 ones )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:50:
Ik hoop zon beetje dat de volgende uitbreiding ik als Mage zijnde Ulduar en ICC etc kan gaan farmen ( kan nu al een heeeeeel groot deel maar moet echt wel soms opletten.
Zou ik wel leuk vinden om dingen zoals dat te doen.
ICC wordt lastig met Valithria. Of je moet heel veel tijd nemen om met bandages aan de gang te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

IntToStr schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Stap het scenario Arena of xxx in en je krijgt een ilvl 450 staff gratis ;)
Nog een keer? Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld...

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

ICC wordt lastig met Valithria. Of je moet heel veel tijd nemen om met bandages aan de gang te gaan ;)
Ja dat is wel zo, maar goed dan is er toch genoeg over om te farmen.
En als je voor de 25heroic gaat heb je er toch wat meer mensen bij nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Vuurvoske schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
Nog een keer? Ik snap denk ik niet helemaal wat je bedoeld...
Met lvl90 krijg je een quest voor het scenario Arena of Annihilation en niet de volwassen versie die IntToStr aangeeft :P (flauw ik weet het).
Als reward krijg je daarvoor een 450 wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Ik vind Vashj anders best nog een pita gevecht, dankzij die heel specifieke add die je moet uitzoeken
en snel genoeg moet killen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Maar met welke class speel je dan ?, want ik vind het soms als mage toch tegenvallen ( teminste de lvl 80 ones )
Hele rooms pullen met boss? Dat doe ik eigenlijk alleen met tank classes. Met andere classes grind ik wat langzamer, of avoid trash mobs gewoon.
Er is altijd wel een instance waar een bepaalde classe echt ruk is om te solo'en. Ony met een prot pala duurt een eeuwigheid. Met een guardian druid gaat het al iets sneller en met een ele shaman is Ony al net na het opstijgen in de eerste airphase weer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Met lvl90 krijg je een quest voor het scenario Arena of Annihilation en niet de volwassen versie die IntToStr aangeeft :P (flauw ik weet het).
Als reward krijg je daarvoor een 450 wapen.
Misschien een nieuwe richting voor wow om de subs weer aan te trekken? :P

Maar inderdaad. Queue voor het scenario door op de knop "i" te klikken. Selecteer specifiek het scenario dat Cart noemt en neem binnen de quest aan. De beloning is een 450 ilvl wapen voor je spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Kapoen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Ik vind Vashj anders best nog een pita gevecht, dankzij die heel specifieke add die je moet uitzoeken
Die add vinden is vrij makkelijk. Er vliegt een groene 'bolt' door de lucht heen. Waar dat ding vandaan komt staat de add. Je moet even door hebben hoe 't werkt. Alles gaat tegenwoordig met minder dan 1 hit dood :P
Gewoon adds killen, AoE rond het midden en zorgen dat zo min mogelijk adds haar bereiken.
edit: speel een hunter (zie onderstaande reactie)

[ Voor 10% gewijzigd door Goemies op 17-10-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Kapoen schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:03:
[...]

Vashj is geen punt met een hunter. Met een ele shaman is het na 5.2 een hel. Daarvoor was het ook geen feest, maar beter te doen.
Als melee moet je daar wel veel rennen, ja. Mijn trucje is om aan de onderste laag te blijven rondrennen om het platform heen. Dan kom je je adds sneller tegen en loop je minder damage op van Vashj. Je hebt maar 4 van die adds nodig om de colums uit te schakelen. Daarna is Vashj een eitje met een pet class, anders kan ze inderdaad nog wel een flinke tik uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Gewoon adds killen, AoE rond het midden en zorgen dat zo min mogelijk adds haar bereiken.
Het maakt niet zoveel uit hoeveel adds haar bereiken. Het gevecht duurt solo vaak al te lang om te voorkomen dat ze 100% rage haalt. Ik let niet meer op die kleine adds, maar pak wel de Striders en Elites. Die kunnen je fearen en slowen. Erg vervelend als je net op weg bent naar een Tainted Elemental.
Het enige lastige als ze zo groot wordt is dat haar hitbox ook enorm wordt en vaak in de weg zit om een andere mob te targetten. Ik draai de camera daar ook meestal naar topview.

[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-10-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pff, ik speelde altijd WoW onder OSX en haalde dan maximaal 30fps als het meezat. Nu speel ik via Bootcamp op Windows en haalde ik ineens maar 20fps dus ik dacht hm, vaag? Toen heb ik hem van DX11 naar 9 gezet en haal ik 50fps _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
vashj valt erg mee als je maar geen tainted mist, gelukkig is ze nu soloable, "vrroeger" stond je rooted met die core, en kon je een try verkwisten als je em naar de verkeerde gooide :)
Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:19:
Pff, ik speelde altijd WoW onder OSX en haalde dan maximaal 30fps als het meezat. Nu speel ik via Bootcamp op Windows en haalde ik ineens maar 20fps dus ik dacht hm, vaag? Toen heb ik hem van DX11 naar 9 gezet en haal ik 50fps _O_
Das wel grappig, op de meeste PC's waarop ik speel is het omgekeerd en werkt DX11 beter dan 9.

[ Voor 54% gewijzigd door Dennism op 17-10-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alar als drop :) wat een kut mount dat geluid van het flappen kots ik na een week echt uit.
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Het maakt niet zoveel uit hoeveel adds haar bereiken. Het gevecht duurt solo vaak al te lang om te voorkomen dat ze 100% rage haalt. Ik let niet meer op die kleine adds, maar pak wel de Striders en Elites. Die kunnen je fearen en slowen. Erg vervelend als je net op weg bent naar een Tainted Elemental.
Het enige lastige als ze zo groot wordt is dat haar hitbox ook enorm wordt en vaak in de weg zit om een andere mob te targetten. Ik draai de camera daar ook meestal naar topview.
Enrage maakt niet eens meer uit qua damage op lvl 70/80 content. Als DK dan :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:21:
Alar als drop :) wat een kut mount dat geluid van het flappen kots ik na een week echt uit.

[...]

Alar wil ik gewoon hebben. Die ga ik niet gebruiken als mount, want ik vind hem eigenlijk een beetje gay.
Ik wil wel de genoegdoening na lang grinden, dus ik ga door.
Ik gebruik eigenlijk alleen mechanische mounts. Chopper of Sky Golem als ground mount en een Geosynchronous World Spinner of Sky Golem als flying mount. Of mijn oude vertrouwde Turbo Charged Flying Machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

Das wel grappig, op de meeste PC's waarop ik speel is het omgekeerd en werkt DX11 beter dan 9.
Ik heb nogal een redelijk slechte video chip :P (9400M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
Ik heb nogal een redelijk slechte video chip :P (9400M)
Oei! die is inderdaad best ruk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Oei! die is inderdaad best ruk....
Gelukkig heeft Blizzard goed hun best gedaan om WoW te optimaliseren voor slechte PC's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb het ooit op een oude HP laptop gedraaid die maar 64Mb video RAM had. Toen was WoW ook optimised voor shitty hardware. Alleen niet zo shitty als hetgene wat ik toen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Btw vraagje, mensen die alliance spelen, zouden die mij kunnen toevoegen?

Reshnar#2661

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:21:

[...]

Speel denk ik al 5 jaar van de 7/8 zonder sound ingame, i c no problem there !

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Heb een tijdje zonder ingame sounds gespeeld. Muziek aan, ventrillo etc.
Met geluid is stukken beter, spel werd ineens veel meer immersive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:58:
Heb een tijdje zonder ingame sounds gespeeld. Muziek aan, ventrillo etc.
Met geluid is stukken beter, spel werd ineens veel meer immersive.
Ja dat is wel zo, al moet ik wel zeggen ik al jaren tunnel vision heb met WoW.

Maar ben meer bezig met ./chat dan met ingame dingen doen ( tenzij met raiden )
Dus ook erg vaak cmd tab :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 17-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
Ik speel 99% van de tijd zonder geluid, serie op het tweede scherm tijdens farmen en muziek/vent/ts/etc tijdens raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik zou niet zonder geluid kunnen spelen. Ik luister juist naar de soundeffects, vooral tijdens raids. Op de een of andere manier weet ik altijd de juiste sounds eruit te pikken van mijn eigen char. Dan weet ik veel sneller of ik nog wel aan het schieten ben, of dat ik per ongeluk niks of verkeerde dingen sta te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-10-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De addon GTFO is ook erg nuttig :p Werkt alleen niet echt zonder geluid ;)

(Zoals je misschien kunt raden gaat ie irritante geluiden maken als je ergens in crap staat dat niet goed voor je is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jullie hebben het over mounts grinden. Ik ben al weken bezig met Gruul, ik wil die bloodfang recolor hebben voor mijn monk. Monk sets zijn gewoon ruk en ik heb nu de blauwe bloodfang die iedereen heeft, de rood/bruine versie vindt ik mooier.

Helaas is er maar 1 passende belt en die dropt ondangs een gigantische drop kans al weken niet. Begin te twijfelen of hij wel bestaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mounts en transmog gear. Gelukkig heb ik van dat laatste bijna alles al binnen, op een paar boots voor mijn hunter na. Daarvoor moet ik de Star-Strider boots hebben uit Tempest Keep. Laat Alar daar nou ook toevallig droppen.

Ooh.... ik vergeet dat ik nog eens moet farmen, maar dan voor de raid pets..... SHIT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:05:
Ach jullie hebben het over mounts grinden. Ik ben al weken bezig met Gruul, ik wil die bloodfang recolor hebben voor mijn monk. Monk sets zijn gewoon ruk en ik heb nu de blauwe bloodfang die iedereen heeft, de rood/bruine versie vindt ik mooier.

Helaas is er maar 1 passende belt en die dropt ondangs een gigantische drop kans al weken niet. Begin te twijfelen of hij wel bestaat :(
Zal je zien dat ie volgende week dropt als je zo klaagt :p

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Over mounts grinden gesproken, kreeg afgelopen zondag Onyxia, na maanden farmen op 5 verschillende toons.
Deed oude raids met vrienden op zondagmiddag, 25 man instances voor transmog gear. Maar was vergeten terug te zetten naar 10m voor Onyxia.
Realiseerde ik me pas halverwege toen ze niet voor de airphase al down was.
Was al van plan te wipen, maar bedacht dat er meer loot dropt op 25, en dus mijn 'kans' op de mount dus groter zou zijn. Nou die is dus gedropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hehe, dat had ik dus ook alleen dan zo van och die dropt toch niet meer en toen boem gedropt.
Heb hem nog nooit gebruikt, omdat ik die thundering onyx op de zelfde dag kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:19:
Hehe, dat had ik dus ook alleen dan zo van och die dropt toch niet meer en toen boem gedropt.
Heb hem nog nooit gebruikt, omdat ik die thundering onyx op de zelfde dag kreeg.
Volgens mij hebben ze de dropchance ook van 0,4% gebuffed naar 4%, net als met Alar.
Niet dat het uitmaakt....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Vashj, dat was nog eens een mooie (en frustrerende) baas toen het current content was!
Daar zijn een flink aantal guilds aan kapot gegaan. Ergens wel jammer dat je dit soort zaken nu solo kunt doen door aanpassingen in de mechanics.

Gister voor het eerst 8 bazen neer in 1 avond. Helaas wilde nummertje 9 niet neer door d/c's van één van de healers en herhaaldelijke fouten van één van onze minder goden. Wel een mooie start voor wat progressie deze week. Spoils en Thok verdienen ook wat aandacht ;)

Ik heb trouwens op een coin de tier hands geloot en een haste headpiece gewonnen. Inclusief upgrades zit de mage nu dus op ilevel 555, daarmee ben ik één van de hogere itemlevels in de groep, sommige lui zitten nog steeds onder de 540 ondanks de vele raids. RNG is a bitch, helemaal op 10-mans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
hulkie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:39:
Vashj, dat was nog eens een mooie (en frustrerende) baas toen het current content was!
Daar zijn een flink aantal guilds aan kapot gegaan. Ergens wel jammer dat je dit soort zaken nu solo kunt doen door aanpassingen in de mechanics.

Gister voor het eerst 8 bazen neer in 1 avond. Helaas wilde nummertje 9 niet neer door d/c's van één van de healers en herhaaldelijke fouten van één van onze minder goden. Wel een mooie start voor wat progressie deze week. Spoils en Thok verdienen ook wat aandacht ;)

Ik heb trouwens op een coin de tier hands geloot en een haste headpiece gewonnen. Inclusief upgrades zit de mage nu dus op ilevel 555, daarmee ben ik één van de hogere itemlevels in de groep, sommige lui zitten nog steeds onder de 540 ondanks de vele raids. RNG is a bitch, helemaal op 10-mans!
Wat wij tegenwoordig doen is op woensdag clearen tot zo ver we kunnen. En dan gaan we zondag gewoon verder op de save van vorige week (en dus progress, 't maakt niet uit hoe ver je woensdag komt).
Moet wel iemand uitzitten met een safe van vorige week, maarja dat moet sowieso wel met een roster van 14 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Goemies schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Wat wij tegenwoordig doen is op woensdag clearen tot zo ver we kunnen. En dan gaan we zondag gewoon verder op de save van vorige week (en dus progress, 't maakt niet uit hoe ver je woensdag komt).
Moet wel iemand uitzitten met een safe van vorige week, maarja dat moet sowieso wel met een roster van 14 man
Dat is best een goed idee inderdaad! Helemaal als je met baasje 11+ bezig bent zeg maar... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik ga het toch helemaal opgeven. Elke keer kom ik weer terug maar ben mmorpg games Denk gewoon zat. Wow blijft verreweg de beste maar zelfs dat trek ik niet meer. Single player rpg games zijn het nu. En multi-player die snel gaan. En diablo 3 op de console :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:23:
Raid van gisteren was een complete faal. Extended na Thok. Siegecrafter dus gewoon niet neer :S Een paar healers en ranged bleven maar omvallen de hele tijd. Het lijkt wel of ze zich gewoon niet aan konden passen aan de omstandigheden. En dan sta je daar telkens maar weer, proberen te helpen, maar bijna geen verandering. Op het eind van de avond een paar keer een 5% wipe, dus wel iets van progress. Erg saaie avond, als melee is dit zo'n beetje de makkelijkste fight in de instance.

En omdat simdps op wowprogress voor ret paladins waarschijnlijk kapot is of zo heb ik snel maar even een screenshot genomen:
[afbeelding]
Hoop dat het niet ook bij ons gebeurt, wij starten namelijk vanavond meteen op Garrosh, hopelijk krijgen we hem deze lockout dan gelijk ook neer, want anders zijn we een hele week om te gearen kwijt :s.

Siegecrafter op zich is niet zo'n moeilijk gevecht, gewoon leren moven van bad en zien dat de belts goed gedaan worden (viel er in het begin steeds naast bij het afspringen 8)7, maar nu doen onze enh. shammy en ik het flawless). Wat bij ons ook wel opviel is dat door het overlappen van sommige abilities onze mage ook meerdere keren gewoon omviel amper een minuut na de start :X Gewoon een beetje RNG hier en daar, maar dit moet jullie wel lukken na wat meer attempts, keep trying !

Simdps is inderdaad broken op wowprogress, althans voor paladins (en warlocks). Paladins staan zó hoog, en warlocks zijn nergens te bekennen in die lijst ... Gewoon negeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JimDB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:34:
[...]

Simdps is inderdaad broken op wowprogress, althans voor paladins (en warlocks). Paladins staan zó hoog, en warlocks zijn nergens te bekennen in die lijst ... Gewoon negeren dus.
voor mij werkt sim dps gewoon hoor op wowprogress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik bedoelde dat de lijst gewoon helemaal niet correct is voor zowel paladins als warlocks, warlocks doen ingame namelijk veel meer dps dan sim zegt en paladins juist minder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Flex raid Tweakers bezig ?, heb geprobeerd iedereen te adden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JimDB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:13:
Ik bedoelde dat de lijst gewoon helemaal niet correct is voor zowel paladins als warlocks, warlocks doen ingame namelijk veel meer dps dan sim zegt en paladins juist minder 8)7
Hmm bij mij klopt het volgens mij wel redelijk, let er wel op dat de Sim van wowprogress volgens mij maar weinig iteraties doet en puur single target test, waar warlocks in SoO best een groot voordeel hebben met de vele add fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Heroes of the Storm is dus geen nieuwe Warcraft expansion.

Deze video explains it all:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:39:
Heroes of the Storm is dus geen nieuwe Warcraft expansion.

Deze video explains it all:

[video]
Leuk! Zou het dan toch "The Dark Below" zijn? :)
Zou wel vet zijn als niemand iets lekt/vind en alles pas bekend zou worden op Blizzcon.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
junglebeast schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:09:
[...]

Leuk! Zou het dan toch "The Dark Below" zijn? :)
Zou wel vet zijn als niemand iets lekt/vind en alles pas bekend zou worden op Blizzcon.
Dat verwacht ik wel. Dat het pas op Blizzcon bekend wordt. Ik heb vrijdag en zaterdagavond al vrij gepland voor Blizzcon. Ik ga dus sowieso kijken. Virtual Ticket is ook al besteld :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Hey mede tweakers,

Ik had een vraagje. Ik en een mede guildie zijn vanaf Twising Nether naar de Maelstrom gegaan, omdat we niet langer meer tegen die irritante queue konden elke avond. Nu eenmaal op de Maelstrom aangekomen is het voor ons nog niet echt gelukt om een guild te vinden voor ons. Op het moment zitten we in een guild die een tijd Flex geraid heeft, maar is deze week uit elkaar gevallen omdat de Guild Master ermee is gestopt zonder wat te zeggen.

Nu zitten we er aan te denken om naar een andere server te gaan die meer actief is aan de Horde kant, want op de Maelstrom kan ik letterlijk de wind horen blazen in Orgrimmar. Als we de stap nemen om naar een andere server te gaan zou het ook handig zijn om een social/PvE guild te hebben waar we welkom zijn :). Ik ben zelf een Arms/Fury2h Warrior en die andere guildie van me is een Resto/Ele Shaman. We zijn beide Nederlands en zoals misschien al wel duidelijk zijn we Horde. Op het moment wil ik me nog even richten op Flex om mijn gear nog wat beter te krijgen, maar daarna wil ik toch wel een begin maken aan SoO normal progress.

Dus nu de lang verwachte vraag; welke server spelen jullie die een beetje medium-high populated is en gunstig is voor horde. En zou het eventueel mogelijk zijn om bij één van jullie in de guild te kunnen komen om vervolgens door Orgrimmar te raiden :9?

Onze armory:
ShowteXx
Exacerbate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zeror schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:12:
[...]

Dat verwacht ik wel. Dat het pas op Blizzcon bekend wordt. Ik heb vrijdag en zaterdagavond al vrij gepland voor Blizzcon. Ik ga dus sowieso kijken. Virtual Ticket is ook al besteld :)
Persoonlijk vind ik 30 euro te duur. Daarnaast is mijn weekendje al volgeboekd met een LAN (met oa Hearthstone (voor degene die dat hebben), WoW en SC2 :) ). De dingen die aangekondigd worden kan ik ook op tweakers (oid) lezen. Alleen die dev panels zijn wat moeilijk te achterhalen, maar bij die heb ik meestal zoiets van: het zou leuk zijn als ik het kon zien, maar het hoeft niet perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
*Dagboek*

Gisteren net voor de raid besloot onze raidleader dan toch om de lock maar niet te extenden en hebben we dus gewoon een fresh raidje gedaan. Doel was om tot 12/14 te geraken, maar door wat mensen die later waren (en een wipe op trash 8)7) zijn we uiteindelijk tot 11/14 geraakt (met Siegecrafter zijnde de 11de).

In tegenstelling tot vorige week, nu toch 3 pieces gekregen: BiS wrists (*O*) , maar ook het sword van Sha en daarna (nadat ik tijdens een break alles gereforged, gemmed, etc. had) dropte ook nog het sword van Nazgrim. Eens zien welke van de 2 uiteindelijk het beste uitkomt, maar ik ben al lang blij genoeg dat ik van m'n ToT sword af ben :D Kortom, goede raid gehad.

*/Dagboek*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Gz Jim :) lekkere loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

rjpurk schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:17:
Hey mede tweakers,

Ik had een vraagje. Ik en een mede guildie zijn vanaf Twising Nether naar de Maelstrom gegaan, omdat we niet langer meer tegen die irritante queue konden elke avond. Nu eenmaal op de Maelstrom aangekomen is het voor ons nog niet echt gelukt om een guild te vinden voor ons. Op het moment zitten we in een guild die een tijd Flex geraid heeft, maar is deze week uit elkaar gevallen omdat de Guild Master ermee is gestopt zonder wat te zeggen.

Nu zitten we er aan te denken om naar een andere server te gaan die meer actief is aan de Horde kant, want op de Maelstrom kan ik letterlijk de wind horen blazen in Orgrimmar. Als we de stap nemen om naar een andere server te gaan zou het ook handig zijn om een social/PvE guild te hebben waar we welkom zijn :). Ik ben zelf een Arms/Fury2h Warrior en die andere guildie van me is een Resto/Ele Shaman. We zijn beide Nederlands en zoals misschien al wel duidelijk zijn we Horde. Op het moment wil ik me nog even richten op Flex om mijn gear nog wat beter te krijgen, maar daarna wil ik toch wel een begin maken aan SoO normal progress.

Dus nu de lang verwachte vraag; welke server spelen jullie die een beetje medium-high populated is en gunstig is voor horde. En zou het eventueel mogelijk zijn om bij één van jullie in de guild te kunnen komen om vervolgens door Orgrimmar te raiden :9?

Onze armory:
ShowteXx
Exacerbate
Ik zit met NL-RaVeR op Argent Dawn, dit is een RP realm. Hier en daar wordt een keer RP gedaan maar niet heel veel. De server is High maar ik heb nog nooit in een queue gezeten.

Onze guild Unpredictable is bezig met een Raid team aan het opzetten, we hebben met een paar lui van de guild die wilde raiden MsV10 gecleared maar kort daarna zijn mensen niet komen opdagen etc. PVE Raiders zijn bij ons dus echt meer dan welkom, vooral DPS en een Healer!

Momenteel hebben we 2 vaste healers, 2 vaste tanks, 2 a 3 vaste DPS. Dus mocht je interesse hebben in PVE en Horde en besluiten onze guild te joinen dan is een vaste plek in het raid team gegarandeerd.

In de tussentijd dat ons raid team nog niet alle slots vervuld heeft zullen we ToT gaan raiden om gewoon ervaring op te doen met de mensen waar je mee gaat raiden straks in SoO. Zodat als we straks in SoO rond lopen dat je precies weet hoe iemand speelt (op de laatst gevulde slots na dan).

Wat kleine details over de guild:
  • We hebben mensen uit Denemarken, Nederland, Engeland en nog een paar landen, taal is dus engels
  • Tijdens raiden maken we gebruik van Raidcall maar tussen door voor social ook nog wel een skype
  • Guild is persoonlijk aangelegd, meerdere weten ook elkaars voornaam. Iedereen is dus enorm op elkaar ingesteld en bevriend met elkaar. No one is left behind
  • We raiden op Dinsdag avond van 20:30 (groep start om 20:00) en op de zondag zelfde tijden.
Add mij of NL-RaVeR in-game (Battletag in signature of alsnog via DM te verkrijgen) als je wilt. Voor meer info kan je ons natuurlijk ook altijd DM sturen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Haha, heb niet te klagen voor een keer :)

[Alhoewel, net even IntToStr's armory bekeken (vergelijk altijd een beetje met andere tweakers) en die zit al bijna in volledige BiS gear van normal 8)7 Plate gear schijnt alleen bij ons een uitzondering te zijn dus, dropt bijna nooit :-( ]

Nog steeds blij hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nu ik redelijk wat loot heb gekaapt gun ik het zeker nu aan jou Jim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JimDB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:37:
[...]

Haha, heb niet te klagen voor een keer :)

[Alhoewel, net even IntToStr's armory bekeken (vergelijk altijd een beetje met andere tweakers) en die zit al bijna in volledige BiS gear van normal 8)7 Plate gear schijnt alleen bij ons een uitzondering te zijn dus, dropt bijna nooit :-( ]

Nog steeds blij hoor :D
Hij heeft zelfs een hoger itemlevel als mijn character terwijl ik al een tijdje op 9/14 hc zit 8)7. En dan heb ik al een BiS Warforged staff + trinket :P.
Misschien zondag wat geluk als we Spoils heroic neer halen. * Don't fail me now coin! *

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 18-10-2013 11:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Bijna zelf vergeten en dus een reminder voor iedereen:

Vandaag is de start van Hallow's End en dus de jaarlijkse mount farm! Achievements here I come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ben benieuwd of ik de mount dit jaar krijg... 0.5% dropchange :+

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 18-10-2013 11:49 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Eerste dag en dus eerste tries zijn op niets uitgekomen, maar we hebben nog kansen te gaan :)

Wel grappig dat je bij world events zo simpel/snel zo veel achievementpoints kan krijgen, heb al 2 achievements binnen in 10 minuutjes 8)7

Heeft er overigens iemand nog al de wands? Mis er nog een aantal voor dat achievement, en kan zelf ze ook allemaal doen als iemand dat achievement nog wilt. (+ Moet ook nog een aantal alliance spelers vinden om de pompoenen op te gooien :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb die mount verleden jaar gekregen, en ik krijg zo'n dingen anders nooit. Dus het kan niet anders dan dat iedereen hier die mount dit jaar zeker krijgt :D

Zijn er trouwens nog pets of andere toys toegevoegd aan het event dit jaar? Creepy crates en 'creepy' pompoenplanten heb ik al met hopen en de gratis epics heb ik ook niet bepaald nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vrees ervoor, Brewfest was ook compleet hetzelfde deze keer als de Brewfest aan het begin van MoP dus het zal allemaal wel weer hetzelfde zijn.

Maar goed, ik wacht nog op de Wowhead guide om zekere uitspraken te doen :)

Edit: Zoals verwacht zijn het dezelfde rewards, etc. als vorige keer, stond op battle.net zelf :)

[ Voor 29% gewijzigd door JimDB op 18-10-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ivm die gratis epics: tot en met WotLK kon je gewoon een low level char meenemen en al dat gratis spul daar aan geven. Vanaf cata moet je dus max level - 1 zijn om de holiday bosses te mogen killen, en dat is nu een beetje nutteloos vanwege loot island.

Ik weet nog hoe mijn pally die ik aan het levellen was in WotLK tegen level 60 al al de brewfest trinkets, halloween ringen en de plate helm + zwaard had :D In ruil voor al dat spul kregen mijn guildies extra kansen op de mounts (toen moest je de boss nog summonen), die wou ik toch niet. Jammer genoeg dat dat niet meer mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Zijn er gebruikers van de Rare Announcer addon? Op 2 van me chars is namelijk het scherm hiervan buiten beeld geraakt. Saved Variables verwijderen en nieuwe versie van de addon heeft niet geholpen. De addon slaat het dus ergens anders op. Ik kan me herinneren dat er ook iets dergelijks stond in de comments op Curse.com, maar die zijn verwijderd omdat hij nu met tickets werkt. Ik heb sowieso een ticket aangemaakt, maar het zou handig zijn als hier iemand weet hoe dat te fixen is.

@moggets: Nee dat bedoel ik niet. Anders schrijf ik dat wel, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door MaTr1x op 18-10-2013 16:14 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
MaTr1x schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:55:
Zijn er gebruikers van de Rare Announcer addon? Op 2 van me chars is namelijk het scherm hiervan buiten beeld geraakt. Saved Variables verwijderen en nieuwe versie van de addon heeft niet geholpen. De addon slaat het dus ergens anders op. Ik kan me herinneren dat er ook iets dergelijks stond in de comments op Curse.com, maar die zijn verwijderd omdat hij nu met tickets werkt. Ik heb sowieso een ticket aangemaakt, maar het zou handig zijn als hier iemand weet hoe dat te fixen is.
bedoel je npc scan?

Clearing Your Cache
To clear your cache, follow these straightforward steps:

1.Exit World of Warcraft.
2.Delete the “<kbd>Cache</kbd>” sub-directory inside your World of Warcraft folder. For example on a standard Windows XP installation, you would delete the folder “<kbd>C:\Program Files\World of Warcraft\Cache</kbd>”.
■Advanced users can delete “<kbd>C:\Program Files\World of Warcraft\Cache\WDB\enUS\creaturecache.wdb</kbd>” specifically to improve log-in times, where <kbd>enUS</kbd> is your language code.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.