Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.770 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

We gaan voor minimaal 10 gok ik.

Ik stel het volgende voor:
  • Start group: 20:00
  • Start raid: 20:15
  • End group: -
  • Wing: Suggesties ?
Ga wel vanuit dat iedereen tacts kent en flask eventueel bij zich heeft.
Eventueel nog RaidCall/Teamspeak/Ventrillo/Whatever voor (snellere) onderlinge communicatie?
Verder is 20:00 een prima tijd. Voor je aan het raiden bent is het denk ik al 20:30...

Verder heb ik kwa wings geen voorkeuren. Moet ze allemaal nog op Flex :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Alles behalve Raidcall anders kan ik niet erbij zijn :P

Ik kom tussen 20:00 en 20:15 binnen droppen afhankelijk van de drukte in de supermarkt enz

[ Voor 46% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
En raidcall had nou net mijn voorkeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:10:
En raidcall had nou net mijn voorkeur :P
Ik kan proberen een wrapper te gebruiken om hem te draaien, maar anders dan maar geen mic voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:51:
Wat vinden mensen eigenlijk van het EPGP systeem.
Ooit EPGP gebruikt, maar heel snel weer afgeschaft. Need MS, greed OS en pass als je het niet kunt gebruiken. DE wordt alleen door RL gedaan. Recruits/mains/pugs hebben zelfde rechten en onderling wordt er gewoon gepassed/getrade. We hebben een redelijk hechte core waar passen etc. heel normaal is. En als iets voor iemand een echte upgrade is dan maakt het ons niet uit of het raidcore, recruit of pug is.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mik! schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Ooit EPGP gebruikt, maar heel snel weer afgeschaft. Need MS, greed OS en pass als je het niet kunt gebruiken. DE wordt alleen door RL gedaan. Recruits/mains/pugs hebben zelfde rechten en onderling wordt er gewoon gepassed/getrade. We hebben een redelijk hechte core waar passen etc. heel normaal is. En als iets voor iemand een echte upgrade is dan maakt het ons niet uit of het raidcore, recruit of pug is.
Precies zoals het moet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Don't mess with the Horde! :(
For the horde :+

Zo zit op je server met een lvl 10 monk die ik richting DPS stuur en als 2de spec healzor failzor :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Flex Raid SoO

Details
Start group: 20:00
Start raid: 20:15
End group: -
Wing: We beginnen bij wing 1 en kijken wel hoe ver we komen.
Side: Horde
Voice: Ik en NL-RaVeR zullen op raidcall zitten, ID komt nog of iemand moet een ts / vent over hebben ?

Deelnemers
Indien je er nog niet bij staat DM of geef het aan dan werk ik het lijstje bij.
BattletagClass / RoleRole
Frózen#2809Priest / HolyHealer
TalbotEv#2189Pala / ProtectionTank
MekthebMageDPS / Vending Machine
Veldje#2761 of Chrizz#2806Destro Lock/Resto Shaman/Monk DPS of Pally Tankwhatever..
Vicecomes#2558Mage/Prot palaDPS/Tank

Overige informatie
Tactics voor SoO (met plaatjes) http://imgur.com/a/gU5r6#2U822Bc, we zullen hier en daar afwijken van de tactics. Net wat beter werkt.

[ Voor 65% gewijzigd door XzeroD op 15-10-2013 12:29 . Reden: Opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
klinkt goed ben erg benieuwd, hoop wat meer mensen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Mik! schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:36:
[...]

En dan voor een ander beeld mijn stats ;)
- avoidance: riposte voor sneller opbouwen van stacks voor death strike plus crit is een sterke stat voor dps. Daarnaast parry/haste waardoor het minder nodig is om haste te stacken. Dat avoidance verder passief is maakt nu minder uit. Het snel opbouwen van death strike heeft ook zo z'n voordelen.
- hit/expertise: inderdaad threat en dps. En ik zal deze dus ook altijd rond de 7,5% willen houden.
- mastery en haste: het is leuk als het erop zit, maar zal vooralsnog niet mijn prioriteit hebben.

Ik kijk vooral naar de combinatie van survivability en het doen van dps. Ja, een tank moet vooral in leven blijven, maar in 10m vind ik ook gewoon dat tank dps net zo hard meetelt. Zolang mijn healers niet klagen en ik niet het idee sneller dood te gaan dan mijn medetank blijf ik de grens opzoeken van survivability en dps ;)
Zelf mik ik op 200% mastery unbuffed, zodat je rond de 230% uitkomt. Nu vaak 2-3 x DS nodig om een max shield te halen. Heb ook over het algemeen 90-100% van een gevecht me shield up.
Mijn dps zit tussen de 80-150k dps afhankelijk van de baas en hoe het gevecht gaat (zo haal ik op pride zo'n 120k dps als tank) met ilvl 542 gear (Arthasboi EU Shadowsong).

Avoidance vindt ik ene lastig verhaal. Want 1 % dodge moet 2.5% parry tegen over zich hebben. En dan heb je al snel idiote aantalen parry nodig. Dit van wegen de dimishing returns (schrijf ik het goed? :P) Vandaar dat ik nu rond 11% dodge en 27-28% parry zit.

Over het verhaal threat, dat die laag zou zijn bij DK's. Ben ik het totaal niet mee eens. Mensen klagen juist dat ze het minder fijn vinden om naast mij te tanken als je tankswaps moet doen in een gevecht omdat ik in 2-3 aanvallen al weer gelijk zit met de tank die getaunt heeft. Vaak zat komt het voor dat ik dus aggro krijg zonder te hoeven taunten. Heb dan wel hit en expertise op 7.5%+ dus "miss" eigenlijk niks.

Heb ook naar een haste build gekeken en als ik gear kan krijgen met mastery en haste is dat opzich een no brainer mits mijn parry dodge ratio rond de 1:2,5 blijft.

Ik gem over het algemeen geen puur stamina ook al vindt ik stamina wel 1 van de belangrijkste stats van een blood DK. Zit vol raid buffed (inclusief shaman healing buff) rond de 1.01 miljoen hp. Zodat ik grote klappen die andere tanks dood maakt kan overleven. En dan nog niet eens gesproken over purgatory en lengendary cloak. Al bij elkaar kan ik over het algemeen zelf zonder healers nog zeker 20-30 seconden levend blijven op bv een Sha of Pride.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Mik! schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:13:
[...]
Dit lijkt mij ook een beter systeem als EPGP. Als je elkaar kent, dan gun je elkaar ook wat. De loot wordt dan naar mijn mening ook gewoon eerlijk verdeeld.

Heb wel zin om is een keer een goede raid te doen. Laatste raid is al weer ff geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:19:

Flex Raid SoO

Details
Voice: Ik en NL-RaVeR zullen op raidcall zitten, ID komt nog of iemand moet een ts / vent over hebben ?

Deelnemers
Veldje#2761 of Chrizz#2806Destro Lock/Resto Shaman/Monk DPS of Pally Tankwhatever..

Overige informatie
Tactics voor SoO (met plaatjes) http://imgur.com/a/gU5r6#2U822Bc, we zullen hier en daar afwijken van de tactics. Net wat beter werkt.
Korte aanvulling, ik ben tot ongeveer 20:50 beschikbaar, kan dus net de eerste wing meepakken denk ik.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Hmm tijd om mijn 60 Horde weer eens te gaan levelen.. hehe.

/dagboekmodusaan

Gisteren deel 3 gedaan met wat guildies en vrienden. Geen idee wat het die avond was maar we kregen Malkorok maar niet plat, denk dat we 6 of 7 tries nodig hebben gehad. Laatste try ging de 45k Warrior (ilvl 530!) maar uit de groep en ik invite een guildie Hunter. Boem gelijk plat. Geen idee of dat de echte reden (wij dachten puddle soaking) was maar plat is plat. Toen door naar Spoils waar de tanks sneller de kisten moesten openen en na 3 of 4 tries of zo lukte dat ook. Thok ging een stuk beter en hadden daar maar 2 tries voor nodig. Maar al met al wel meer dan 3 uur bezig geweest op 3 bazen. Leek wel een progressie run of zo. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Wij gebruiken het ook en ben er wel tevreden over. Hoe vaker je er bent hoe meer kans op loot. En hoe meer loot je wint, hoe groter de kans voor de rest wordt bij het volgende item. Dat maakt het wat eerlijker. Als we altijd zouden /roll doen, krijg je dat 1 iemand heel veel geluk heeft bijv. en iemand anders maar niets wint. Ik rol ook altijd extreem laag, dus ik ben sowieso blij dat we epgp gebruiken :p

Mijn eigen epgp score is nu totaal naar de klote door dat wapen + tier token van gisteren. Voorlopig moet ik het dus van coins hebben of hopen dat mijn mede strength melee dps in een goede bui is of het item niet nodig heeft.
Wij zitten met een soort DKP system, maar wel met een aantal aanpassingen, bijvoorbeeld:

Voor iedere boss dat we killen krijgen we 20 DKP, 40 DKP in het geval dat het een progression boss was. Wanneer we echter een uur lang geen boss killen (op progression bijvoorbeeld) wordt er toch nog 20 DKP gegeven.

Maar het grote verschil met andere DKP systemen is dat je een gedropt item niet "koopt" met DKP, in de plaats kies je een getal, bijvoorbeeld 200, en dan doe je gewoon /roll 200. Op hetzelfde moment kan er dus ook iemand anders rollen met bijvoorbeeld 100 en toch nog een kans hebben om het item te winnen door simpele RNG 8)7

Alleen voor tier tokens (wordt gedaan door Raidleader + Overleg met officers) en wanneer er een pug mee is worden er uitzonderingen gemaakt.

Beetje gek systeem, want RNG zit niet vaak mee in mijn geval, en ik ben de enige (samen met onze DK tank) om te rollen op plate strength gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
JimDB schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Wij zitten met een soort DKP system, maar wel met een aantal aanpassingen, bijvoorbeeld:

Voor iedere boss dat we killen krijgen we 20 DKP, 40 DKP in het geval dat het een progression boss was. Wanneer we echter een uur lang geen boss killen (op progression bijvoorbeeld) wordt er toch nog 20 DKP gegeven.

Maar het grote verschil met andere DKP systemen is dat je een gedropt item niet "koopt" met DKP, in de plaats kies je een getal, bijvoorbeeld 200, en dan doe je gewoon /roll 200. Op hetzelfde moment kan er dus ook iemand anders rollen met bijvoorbeeld 100 en toch nog een kans hebben om het item te winnen door simpele RNG 8)7

Alleen voor tier tokens (wordt gedaan door Raidleader + Overleg met officers) en wanneer er een pug mee is worden er uitzonderingen gemaakt.

Beetje gek systeem, want RNG zit niet vaak mee in mijn geval, en ik ben de enige (samen met onze DK tank) om te rollen op plate strength gear.
Lijkt me niets eerlijk gezegd. Bij ons is het main spec upgrade (volle prijs), minor upgrade (10% van de prijs), offspec (10%), greed (gratis), pass. Je weet gewoon van tevoren waar je aan toe bent. Soms wil ik nog wel eens rekening houden met anderen, afhankelijk van de mate van upgrade, maar met wapens en trinkets en tier pieces claim ik die bende gewoon als ik bovenaan sta :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ja, heb al een aantal keren m'n bedenkingen gehad met ons systeem, zoals wanneer onze DK tank 800/1000 rollde op het WF wapen (en ik maar 1000 DKP had). Moest ik toen ook op 1000 gerolled hebben, had ik misschien het wapen gekregen, maar had ik wel geen DKP meer over om op een ander (misschien zelfs BiS) item te rollen, aangezien we een minimum roll van 40 hebben (in geval van mainspec) :s

Onze DK daarentegen zat op zo'n 1200 DKP dus had ie nog 200 over om op eventuele andere drops in te zetten ...

Het wordt eens tijd dat we ons systeem herzien vind ik, aangezien het nu meer op gokken lijkt dan eerlijk loot verdelen (vooral ook omdat er iemand eerst moet rollen en zelfs als die niet wint z'n DKP toch mooi moet afgeven + je kan gewoon de DKP van andere mensen even opzoeken en ze bijna uitsluiten om te rollen :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dan zou ik dat doen als de nieuwe uitbreiding komt om dat dan is te bekijken.

Heel lang kan het niet meer duren dat het aangekondigd gaat worden ( blizzcon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:40:

Heel lang kan het niet meer duren dat het aangekondigd gaat worden ( blizzcon ;) )
Ik heb mijn virtuele ticket al klaar liggen! Binnenkort ook nog even de Blizzcon store plunderen ...rawrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:40:

Kan niet wachten op BlizzCon, niet alleen om wat meer te weten te komen over de nieuwe WoW expansion, maar ook voor de Open Beta release van Hearthstone. Virtual Ticket ga ik me wel niet aan wagen, er zijn genoeg streamers die daar ook gaan streamen en op zich vind ik een aantal update videos goed genoeg. Bovendien vind ik de rewards wat magertjes dit jaar, ach ja, persoonlijke voorkeur hé :)

Vraag me wel af wat ze van de volgende expansion aan het maken zijn, na zoveel speculatie kan ik er echt niet meer aan uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
Carthrax schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Ik heb mijn virtuele ticket al klaar liggen! Binnenkort ook nog even de Blizzcon store plunderen ...rawrrr
De mijne ook. Inclusief Murloc pet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Die murloc pet is dan ook wel erg stoer..

Helaas moet ik geld uit gaan geven aan een RAF want die hippogryph vraagt erom om door mijn druid gebruikt te worden met gaurdian of cenarius title en cenarius set en helemaal als we into the dream gaan soon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Voor de raid vanavond, hier nog de guides van Icy-veins.com

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:52:
Helaas moet ik geld uit gaan geven aan een RAF want die hippogryph vraagt erom om door mijn druid gebruikt te worden met gaurdian of cenarius title en cenarius set en helemaal als we into the dream gaan soon :P
Ja ik hier ook :P

RAF is alleen wel tijdelijk gesloten :) Dus even afwachten wanneer terug komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 15-10-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Niet dat ik hem gebruik.

Maar ik vind het erg tof een poppetje te hebben met een bepaalde set en bepaalde title en af en toe daar is op in te loggen om als bank char / transmog poppetje rond te rennen.

Speaking of, vanavond even me priest te migraten van Bladefist naar Raggy kan ik die nog net ff 90 maken voor het einde van deze uitbreiding haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:52:
Die murloc pet is dan ook wel erg stoer..

Mijn druid doet het maar lekker met zijn flightform. Hij heeft ook de titel en de set, maar ik gebruik eigenlijk nooit een mount voor hem. Ik ga geen extra account onderhouden voor die ene hippogryph (die ik eigenlijk niet eens echt mooi vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Mijn druid doet het maar lekker met zijn flightform. Hij heeft ook de titel en de set, maar ik gebruik eigenlijk nooit een mount voor hem. Ik ga geen extra account onderhouden voor die ene hippogryph (die ik eigenlijk niet eens echt mooi vind)
Ik koop er gewoon 1 en add 2 keer game time en daarna verkas ik hem weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Moet ook maar eens iemand lekker maken voor RAF. Die hippogryph mount wil ik wel hebben :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik heb liever een SOR, free level 80!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:40:
Ik heb liever een SOR, free level 80!
Neeuh ik niet ik speel toch niet op alts :P.

Behalve rond rennen en ./lollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Ik speel eigenlijk ook alleen op me pala hoor, maar een ranged dps zou ik altijd nog wel tof vinden. Vandaar dat ik ook een warlockje aan het levelen ben, heb alleen een gruwelijk hekel aan levelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yup me 2 ik wou altijd al een healer en een melee dps.

Dus nu zit ik met 4 char's op rond de 80 / 85 en 1 rond de 88 ofzo.
Maar zelfs die laatste paar levels is al teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:44:
[...]

Ik speel eigenlijk ook alleen op me pala hoor, maar een ranged dps zou ik altijd nog wel tof vinden. Vandaar dat ik ook een warlockje aan het levelen ben, heb alleen een gruwelijk hekel aan levelen :(
Op level 70 join ik je met levelen O-)
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:45:
Yup me 2 ik wou altijd al een healer en een melee dps.

Dus nu zit ik met 4 char's op rond de 80 / 85 en 1 rond de 88 ofzo.
Maar zelfs die laatste paar levels is al teveel.
De laatste lootjes wegen het zwaarst :X

[ Voor 31% gewijzigd door NL-RaVeR op 15-10-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:47:
[...]

Op level 70 join ik je met levelen O-)

[...]

De laatste lootjes wegen het zwaarst :X
Bij mij altijd het begin, als ik eenmaal in wotlk deel uit kom raas ik er doorheen. Om daar te komen bleh...

Denk trouwens dat de flex raid vanavond niks wordt, maar we kijken het vanavond even aan. Guildies zijn welkom!

[ Voor 14% gewijzigd door XzeroD op 15-10-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Begin valt mee, TBC is afzien, Wrath valt mee, Cata spul afzien en dan MoP in maar na 11 alts heb ik dat ook wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Heb nog een level 80 priest http://eu.battle.net/wow/...uelthalas/Xzeros/advanced, ooit me main totdat ik op 80 aankwam en geen zin had in eindelijk dungeons te runnen. Toen me pala begonnen en deze is dus echt aan het wegstoffen.

Level en gearen of laten wegstoffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Gewoon vol heirlooms er tegenaan gooien, kan toch niet veel anders meer doen met Justice Points. Avondje instances farmen met mn tank, altijd instant que. Heb je zo weer 4k JP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Kon ik die heirloom maar oversturen naar een alt op een andere server. Hoop echt dat ze hier een soort van systeem voor verzinnen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ben op level 32 al afgehaakt met wow moet ik zeggen. had het vanaf vanilla niet meer gespeeld. vol goede moet gaan spelen. erg leuk in het begin, maar op level 32 was de lol eraf. eigenlijk weinig leuks te doen. dungeons zijn vooral rushen op het moment. quests zijn best saai. de wereld is niet heel erg druk bevolkt.
kortom, geen drang om verder te spelen.

edit: kan er iemand een scroll sturen om te kijken of dat wat is op later level? weet niet wat je nodig hebt daarvoor. mn battle tag is:
guppp#2981

[ Voor 17% gewijzigd door jaydenjarno op 15-10-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gametime gekocht, moet ik wachten via een ideal betaling tot ze het verwerkt hebben ?..

WTF hebben ze dat allemaal verandert ofzo ?. normaal kon je gelijk olee...
Nu al 15 min in Que op payment aant wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:21:
Gametime gekocht, moet ik wachten via een ideal betaling tot ze het verwerkt hebben ?..

WTF hebben ze dat allemaal verandert ofzo ?. normaal kon je gelijk olee...
Nu al 15 min in Que op payment aant wachten..
Kan uurtje duren, had ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Vae Victus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:21:
Gewoon vol heirlooms er tegenaan gooien, kan toch niet veel anders meer doen met Justice Points. Avondje instances farmen met mn tank, altijd instant que. Heb je zo weer 4k JP.
Als Pala tank 2u 4k jp. ben nu ook mn pvp set aan het halen door dungeons te doen een 500jp voor 250hp ruilen

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

jaydenjarno schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:52:
ben op level 32 al afgehaakt met wow moet ik zeggen. had het vanaf vanilla niet meer gespeeld. vol goede moet gaan spelen. erg leuk in het begin, maar op level 32 was de lol eraf. eigenlijk weinig leuks te doen. dungeons zijn vooral rushen op het moment. quests zijn best saai. de wereld is niet heel erg druk bevolkt.

edit: kan er iemand een scroll sturen om te kijken of dat wat is op later level? weet niet wat je nodig hebt daarvoor. mn battle tag is:
guppp#2981
Je hebt een invite van Batigard

edit: wat extra info nodig, zie pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mektheb#2964 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Flex Raid SoO

Details
Voice: Raidcall 6315159 (van de guild waar ik in zit, kan dus zijn dat voertaal Engels wordt)

Deelnemers

Overige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Alts dienen bij mij vooral als extra bag en bank space, anders zou ik echt hopeloos verloren zijn :+

Ben wel van plan om binnenkort m'n monk verder tot level 90 te levellen, maar door de studies kan ik echter bijna alleen tijd maken voor onze raids van het moment, dus dat komt later wel :) Monks vind ik tot nu toe (level 76) wel leuk spelen, Windwalker main spec, Mistweaver OS. Kan niet wachten om hem eens te vergelijken in een raid met m'n paladin.
jaydenjarno schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:52:
ben op level 32 al afgehaakt met wow moet ik zeggen. had het vanaf vanilla niet meer gespeeld. vol goede moed gaan spelen. erg leuk in het begin, maar op level 32 was de lol eraf. eigenlijk weinig leuks te doen. dungeons zijn vooral rushen op het moment. quests zijn best saai. de wereld is niet heel erg druk bevolkt.

guppp#2981
Je kan slechts een Scroll of Resurrection gebruiken als je account lange tijd inactief is geweest, dus tenzij je zo'n account hebt wordt het levellen...

Op zich is het levellen (dat vond ik althans) 1 van de minder prettige delen van het spel, OK je bezoekt alle regios is een keer wat op zich wel leuk is, maar zelfs met CRZ kom je erg weinig mensen tegen en is het eigenlijk een strijd om verder te geraken. Het leuke is echter dat je na dat lange levellen wel aankomt op het eindpunt, level 90, wat opzich eigenlijk het beginpunt is van de pret. Dus ik zou zeggen, geef niet te snel op, want het leuke moet nog komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Flex Raid SoO

Details

Deelnemers
Mektheb#2964MageDPS / Vending Machine

Overige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Flex Raid SoO

Details
Voice: ts 85.236.105.19:10967 pass: ilym!

Deelnemers
Mektheb#2964MageDPS / Vending Machine

Overige informatie
Voice geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zo dat was de flex, ging niet perfect, ging niet helemaal soepel. Hier en daar een wipe (1 dankzij mij :().

Norushen blijft een b*tch om te overleven, heb het geen enkele keer overleefd. Echt wat is dat klote om te doen. Iemand tips ?, ik interrupt wel zijn dot, probeer zoveel mogelijk uit zijn attacks te blijven maar hier en daar wordt ik toch geraakt.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor het langs komen en die mensen heeft geinvite waardoor dit mogelijk was. Thanks!

[ Voor 16% gewijzigd door XzeroD op 16-10-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:33:
Zo dat was de flex, ging niet perfect, ging niet helemaal soepel. Hier en daar een wipe (1 dankzij mij :().

Norushen blijft een b*tch om te overleven, heb het geen enkele keer overleefd. Echt wat is dat klote om te doen. Iemand tips ?, ik interrupt wel zijn dot, probeer zoveel mogelijk uit zijn attacks te blijven maar hier en daar wordt ik toch geraakt.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor het langs komen en die mensen heeft geinvite waardoor dit mogelijk was. Thanks!
Als tank? Want wat ik doe is gewoon rondjes lopen om die add in de orb. Dan wordt je nooit geraakt door titan smash. En als je selfhealing heb gebruik dat zo veel mogelijk.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Joenino schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:24:
[...]

Als tank? Want wat ik doe is gewoon rondjes lopen om die add in de orb. Dan wordt je nooit geraakt door titan smash. En als je selfhealing heb gebruik dat zo veel mogelijk.
Dat kan ook ja _O-
Een goede, grote castbar addon helpt ook ;)
Smash: door add heen lopen, interuptable cast: interupt. Done.
Of, als dk, ams en de gekregen vengeance gebruiken om add te killen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR

Ik vondt het zo slecht nog niet gaan. Paar mensen (including me) wisten nog niet alle tactics. Oke, we hebben een paar wipes gehad (Vooral Norushen), maar de meeste gingen toch neer in 2 tries :)

Wel weer %$!#$ dat ik geen items kreeg. Ja, een shoulder die ik al had |:(
Heb wel Gooey Sha-Ling mogen looten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Als tank is het best simpel. Avoid titan smash. Interrupt de howlen houd AM up tijdens de andere aanvallen. Op die manier krijg je geen dot op je.

Als beer haal ik em gewoon neer ipv rondjes rennen. Houd de laatste tijd iets van 20 sec over.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NL-RaVeR schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:45:
[...]

Ik vondt het zo slecht nog niet gaan. Paar mensen (including me) wisten nog niet alle tactics. Oke, we hebben een paar wipes gehad (Vooral Norushen), maar de meeste gingen toch neer in 2 tries :)

Helaas wist ik ze ook niet allemaal, wel video's gezien etc maar verder is het toch anders als je het echt moet doen.
Ik vond het in iedergeval voor herhaling vatbaar !.

1 leuke item gescoord gelijk een dikke trinket dus ik ben er tevreden mee !
Dames en Heren bedankt voor gister

p.s

i have never bin more afraid of warrior dps then yesterday

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Joenino schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:24:
[...]

Ik ga dat eens proberen!
Had ook al dit filmpje gevonden die precies beschrijft wat jij doet, ga dit deze week nog maar eens goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gisteren na 2 uur progress uiteindelijk Paragons neergekregen voor de start van de nieuwe week (wat een rotboss), en dus 13/14! De guild is sinds gisteren ook officieel 14/14, het andere team is namelijk na bijna een hele week progressen er in geslaagd Garrosh neer te halen en is dus klaar om te starten met Heroics!

Dit is echter waar alweer de problemen komen: Eerst en vooral stemde 7/10 van onze raidgroep ervoor om onze lockout vast te zetten, en om zo dus volgende raid meteen naar Garrosh te gaan, wat ik dus het domste idee ooit vind... Waarom zouden we de lock extenden als we 12 bosses op farm hebben en de 13de op zich ook wel snel terug kunnen killen :? Als we locken missen we overigens 26 gearpieces en 30 bonusrolls en op zich zouden we al na anderhalve raid terug bij Garrosh staan. Anyways, meerderheid stemde voor dus geen zin om er tegenin te gaan.

Bij het andere team daarentegen waren er meteen ook wat issues (jammer genoeg dezelfde als in ToT): Gaan we of gaan we niet starten met Heroics was de vraag, en aangezien 1 van de mainraiders donderdag niet kan komen zie ik het echt al voor me dat ze gewoon normals gaan doen. In ToT hebben we het zó lang uitgesteld dat we uiteindelijk maar tot 2/13HC zijn gekomen, hopelijk maken ze dit keer niet dezelfde fout :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Alhoewel ik maar 1 boss mee kon doen, toch mijn BiS Trinket geloot van Immerseus
XzeroD schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:05:
[...]

Ik ga dat eens proberen!
Had ook al dit filmpje gevonden die precies beschrijft wat jij doet, ga dit deze week nog maar eens goed testen.

[video]
Ik val die boss gewoon aan, interupt zijn cast en als hij Titanic Smash doet er gewoon doorheen lopen en veilig achter hem gaan staan. Soms krijg ik hem binnen de tijd neer, soms niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Vae Victus op 16-10-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vae Victus schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:20:
[...]

Alhoewel ik maar 1 boss mee kon doen, toch mijn BiS Trinket geloot van Immerseus
Precies die had ik ook ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Mektheb schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:04:
[...]
p.s

i have never bin more afraid of warrior dps then yesterday
Bedoel je Orcad? :P Hij staat niet voor niets 11de van onze Realm XD. Glad he is on our side :9~

[ Voor 11% gewijzigd door NL-RaVeR op 16-10-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NL-RaVeR schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Bedoel je Orcad? :P Hij staat niet voor niets 11de van onze Realm XD. Glad he is on our side :9~
Ja haha, echt awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:45:
[...]
Ik zou liever een pet looten dan een stuk gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Heb net voor werk 3 keer de celestials gedaan en heb voor de 2e keer de healing tier gloves op mijn shaman mogen looten.... Paladin kreeg niets en monk ook niets.

Gister ook al voor de 4e keer de ring van de de 2e baas part 1 mogen looten op lock.. Schiet niet echt op zo...

Anyways was een leuke Flex run. Is een flex run waar ik op mijn monk kan aansluiten deze week, die in een beetje tempo door de 1e 3 wings heen ramt? :D Zou fijn zijn!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
Goede morgen,

Goed om te horen dat de horde (spit) run is doorgegaan gister. Stelletje luckers met die trinket. Ik farm dat ding al sinds de start van SoO op LFR, Flex en normal. Alleen de eerste week een keer zien droppen, toen verloor ik de rol van een pug die zn alt mee had en zijn offspec speelde - haha!

Vandaag weer nieuwe ronde nieuwe kansen! Ook een tweede tier piece zou meer dan welkom zijn. Schijnt best een leuke upgrade te zijn voor mijn frost dps. Morgen horen jullie wel hoe het is gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NL-RaVeR schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Bladestorm is echt OP in SoO 8)7 Zoveel gevechten met cleave en adds waarop een Warrior opeens omhoog schiet in DPS, echt unbelievable. Single target is sinds deze patch ook wat beter lijkt het, maar in aoe fights met de Slam en Sweeping Strike changes zijn ze nu wel schitterend.

Zit trouwens maar eens met dit monster op de Realm (Is natuurlijk Vaalg van Depraved, sinds kort namechange gedaan). Staan dan ook niet voor niets #2 bij 10 man guilds uit het westen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:37:
[...]

Bladestorm is echt OP in SoO 8)7 Zoveel gevechten met cleave en adds waarop een Warrior opeens omhoog schiet in DPS, echt unbelievable. Single target is sinds deze patch ook wat beter lijkt het, maar in aoe fights met de Slam en Sweeping Strike changes zijn ze nu wel schitterend.

Zit trouwens maar eens met dit monster op de Realm (Is natuurlijk Vaalg van Depraved, sinds kort namechange gedaan). Staan dan ook niet voor niets #2 bij 10 man guilds uit het westen :+
Hij deed 200k+ dps, ergens 100k boven nummer 2 volgens mij als ik het goed had xD

Die warrior die je linkt is ook echt insane, maar heeft ook echt een hoog ilevel. Damn te veel tijd of een hele lucky speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:37:
[...]
Het is niet alleen in SoO waar hij veel dmg doet. Ook in HC's, Scenario's, etc zit hij constant op 200k+. Mobs farmen met hem erbij is echt een verademing, alles gaat zo snel neer :D. Wel mooi dat iemand eerst zei dat zijn dps op z'n monk nogal tegenviel. Toen zei die al in de guild chat: Ik zal ze ff wat laten zien XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:08:
Dit is echter waar alweer de problemen komen: Eerst en vooral stemde 7/10 van onze raidgroep ervoor om onze lockout vast te zetten, en om zo dus volgende raid meteen naar Garrosh te gaan, wat ik dus het domste idee ooit vind... Waarom zouden we de lock extenden als we 12 bosses op farm hebben en de 13de op zich ook wel snel terug kunnen killen :? Als we locken missen we overigens 26 gearpieces en 30 bonusrolls en op zich zouden we al na anderhalve raid terug bij Garrosh staan. Anyways, meerderheid stemde voor dus geen zin om er tegenin te gaan.
Ik zit hier met eenzelfde issue. Raid leader heeft raid extended vanaf Siegecrafter, maar in 1 dag kunnen we op 10/14 staan. Toch een hoop extra gear. Maar ik pas me wel gewoon aan. Heb zelf toch bijna alleen nog maar loot nodig van laatste 3 bosses :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wij starten wel gewoon fris. Zou zonde zijn om alle mogelijke upgrades nu te laten liggen om garrosh een week of 2 eerder neer te halen. Nu even wat farm raids voor ilvl. En zodra garrosh neer is volle focus op heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Goed nieuws:

BLIZZQUOTE:
A New Age Has Begun—World of Warcraft Now Includes Cataclysm
Deathwing has been unleashed! Beginning today, October 15, players are able to get the original World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, and Cataclysm for only $19.99 as part of the newly upgraded World of Warcraft package (formerly known as the Battle Chest). In addition, all World of Warcraft subscribers now automatically have access to all of the content and features of these expansions at no additional cost.

With these changes, we’re making it easier than ever for new players to begin their epic adventures in Azeroth and join in on the fun.

The new retail edition of World of Warcraft will start hitting store shelves soon, but you can purchase the digital version now.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Zal wel samenhangen met de nieuwe RAF die er gaat komen.
Weer slim gedaan van Blizzard :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

Ik zit hier met eenzelfde issue. Raid leader heeft raid extended vanaf Siegecrafter, maar in 1 dag kunnen we op 10/14 staan. Toch een hoop extra gear. Maar ik pas me wel gewoon aan. Heb zelf toch bijna alleen nog maar loot nodig van laatste 3 bosses :p
Ja, maar zelfs als jij geen loot meer nodig hebt van die bosses is het nog steeds een beetje idioot om al het gear zo maar weg te smijten ... Er zijn er bij ons nog verschillenden die upgrades kunnen gebruiken + we missen zo ook alle de tier tokens door te locken op Garrosh :X

Ik vind het gewoon een beetje silly om een lock te gebruiken als je weet dat je er terug kan geraken. Trouwens, zelfs als we Garrosh killen (hoera hoera), we zullen nog steeds gear nodig hebben om verder te kunnen progressen in HC, dus |:(

Maar goed, killen we Garrosh kunnen we gelijk wat HC items te pakken krijgen van Immersius volgende week en misschien zelfs wat meer, we zien wel wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

XzeroD schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:18:
[...]

Hij deed 200k+ dps, ergens 100k boven nummer 2 volgens mij als ik het goed had xD

Die warrior die je linkt is ook echt insane, maar heeft ook echt een hoog ilevel. Damn te veel tijd of een hele lucky speler :P
Dat viel wel mee hoor ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vond het in iedergeval erg tof :)!, helemaal omdat ik nooit een warrior zo gezien heb.

En ook omdat ik nooit "met ze speel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Zaterdag weer nieuwe kansen. :)
Weet nog niet of ik vaker met m'n monk mee ga, blijf bij monk healing het gevoel houden geen controle te hebben.
Shaman heeft, naast offspec, echter niet echt meer iets nodig daar (559 nu :P), dus mss maar hunter voor flex gebruiken.

En die levelling bug is irritant: toon 10 en 11 op 87 nu xD

[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 16-10-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:39:
Zaterdag weer nieuwe kansen. :)
Weet nog niet of ik vaker met m'n monk mee ga, blijf bij monk healing het gevoel houden geen controle te hebben.
Shaman heeft, naast offspec, echter niet echt meer iets nodig daar (559 nu :P), dus mss maar hunter voor flex gebruiken.

En die levelling bug is irritant: toon 10 en 11 op 87 nu xD
Geen idee of ik er zaterdag ben, doe dan mee aan de Jotihunt voor de mensen die er bekend mee zijn. Ligt dus aan of ik aanwezig moet zijn of thuis moet uitrusten voor de nachtwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb alle classes op 90 rondrennen, echter 2 op een ander account en een andere server. Nu ben ik zo'n debiel die ze eigenlijk allemaal op 1 server en account wil hebben, dus..... die resterende classes ben ik aan het levelen op AD. Warrior is 70 en een Mage op 88. Als het nog lang genoeg duurt voordat de nieuwe xpac uitkomt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat alle chars ook nog eens minstens ilvl 522 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
had je ze niet beter naar je andere account kunnen migraten? of 2 verschillende account names?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Wognummer schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:41:
had je ze niet beter naar je andere account kunnen migraten? of 2 verschillende account names?
2 verschillende accountnames, plus dat ik ze ook allemaal Horde wil hebben en die 2 op het andere account zijn alliance (spit). Opnieuw levelen is dus wel goedkoper.
Volgende week is het herfstvakantie voor de kleine man, dus heb ik zelf ook een paar dagen extra vrij genomen. Als het dan net zulk kutweer is als de afgelopen dagen, dan zou het zo maar kunnen dat we die laatste 2 ook op 90 hebben. Gelukkig hebben ze genoeg Timeless Tokens om 2 sets armor mee te krijgen. Rings en trinks jammergenoeg niet, maar die halen ze waarschijnlijk zelf wel in een lootfest naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:38:
Ik heb alle classes op 90 rondrennen, echter 2 op een ander account en een andere server. Nu ben ik zo'n debiel die ze eigenlijk allemaal op 1 server en account wil hebben, dus..... die resterende classes ben ik aan het levelen op AD. Warrior is 70 en een Mage op 88. Als het nog lang genoeg duurt voordat de nieuwe xpac uitkomt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat alle chars ook nog eens minstens ilvl 522 hebben.
Ik ben nu ook 2 chars aan het levelen op AD, beide nog in de 30 range dus nog niet veel soeps. Een gnome warlock en gnome mage. De lock zit in Exiles, die guild lijkt ook redelijk wat te raiden begreep ik al maar is wel gezellig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 12:43
200k dps is toch relatief normaal in SoO? Of lees ik verkeerd en deed die warrior 300k dps?

Wij beginnen overigens ook weer met een nieuwe instance. Zat upgrades te halen, alleen kost het wel veel tijd, helemaal als je meerekent dat we afgelopen twee weken slechts 2 van de 3 dagen hebben geraid.

Weinig tijd voor progressie dan, helemaal als bijvoorbeeld shamans lastig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

Ik ben nu ook 2 chars aan het levelen op AD, beide nog in de 30 range dus nog niet veel soeps. Een gnome warlock en gnome mage. De lock zit in Exiles, die guild lijkt ook redelijk wat te raiden begreep ik al maar is wel gezellig daar.
Ooh, jammer dat je alliance chars hebt. Anders had ik je wel kunnen helpen met boosts en oudere raidsets halen.
AD is wel een gezellige server. Alliance / Horde ratio is geloof ik iets van 60-40. Best netjes, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
200k dps is inderdaad niet echt spectaculair. Wel goed natuurlijk, maar met een beetje leuke gear haal je dat wel. Ben benieuwd hoe ik met m'n nieuwe wapen voor de dag ga komen. Op een gevecht als Sha of Pride moet de 300k misschien wel te halen zijn met wat lucky buffs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:36:
200k dps is inderdaad niet echt spectaculair. Wel goed natuurlijk, maar met een beetje leuke gear haal je dat wel. Ben benieuwd hoe ik met m'n nieuwe wapen voor de dag ga komen. Op een gevecht als Sha of Pride moet de 300k misschien wel te halen zijn met wat lucky buffs :p
200k dps zie ik niet vaak, misschien dat hogere raid teams die normal runnen dat doen maar in LFR zie ik het ook zelden (ook op de woensdag ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
In LFR zie je de 200k voornamelijk bij elemental shamans en hunters, voor de rest nog niet veel voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
XzeroD schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

200k dps zie ik niet vaak, misschien dat hogere raid teams die normal runnen dat doen maar in LFR zie ik het ook zelden (ook op de woensdag ja)
Ah, in LFR zul je het niet veel zien nee. Ik zit maar in een vrij bescheiden raid team dat op 11/14 staat, maar alle gevechten waar ik niet als een malle aan het rondrennen ben (3x op een rij Thok achter me aan :'( , Immerseus, Nazgrim, Norushen orb pas laat) stond ik rond de 215k dps over de gehele gevechten. Dat was nog zonder 4-set en zonder nieuw wapen. Sha was 260k dps.

Opening burst is wat generfed voor paladins, maar nog steeds leuk om even 500k eruit te persen over best een behoorlijke periode. Met nieuw wapen moet dit dus hoger kunnen :p

Overigens tel ik trash en aoe dps niet mee. Dan gaat onze warlock gewoon over de 1M dps als het even mee zit. Als het heel veel kleine adds zijn kan ik dat ook halen, zelfs zonder cds.

[ Voor 10% gewijzigd door IntToStr op 16-10-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
hulkie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:29:
200k dps is toch relatief normaal in SoO? Of lees ik verkeerd en deed die warrior 300k dps?
Hij zat op ongeveer 275k dps. In LFR/Flex zie ik mensen hooguit 180k halen, en dat zijn dan vooral mages/shammy/locks. Voor een Flex raid is dit echt over the top, zeker gezien onze 2de dps op 170k zat en de lui daaronder 120k of minder XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Onze lock haalt op de protectors een burst van 1 mil dps en eindigdt met iets van 320k ofzo.

Gemiddeld zitten de dps bij ons tussen 170k en 300k afhankelijk van de gevechten.

Laatst zelf als kitty LFR in gegaan. Lang niet gedaan en was mn rotatie helemaal kwijt. Wel 220k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 200k dps of meer :-( Ik heb net mijn (destruction) warlock afgestoft en met 2pc bonus uit tot en verder 502 ilevel trek ik er echt niet meer dan 115k dps uit. Als er veel movement is of veel target switchen zelfs maar rond de 100k.

In LFR zit ik daarmee overigens bijna altijd in de top 5, maar ja die R staat ook voor retards dus dat zegt niet zo veel :P

Op AoE gevechten is het overigens een ander verhaal, jemig wat kan een destro lock lekker raggen op trashpacks. Meestal dik bovenaan met afstand van de anderen.

Kan op werk niet bij armory, maar warlock is:
Znaak - Veneficus Ex - Ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
In LFR zit ik daarmee overigens bijna altijd in de top 5, maar ja die R staat ook voor retards dus dat zegt niet zo veel :P
Vergeet niet dat op het moment dat je de LFR in gaat jij ook 1 van de Retards bent ;)
Ik ook hoor maar probeer altijd wel mijn ding goed te doen in LFR en merk ook wel dat steeds meer mensen de sfeer nu ook weer goed proberen te houden.
Ik kwam gisteren wel in een groep waar veel gescholden werd dus ben er lekker uitgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:36:
Met dat gear van jou moet dat zeker lukken ;)

Heb wel het gevoel dat er in ons raidteam een aantal betere en een aantal slechter spelers zitten, waartussen het verschil toch nog best groot is (zelfs met hetzelfde ilevel/gear). Zo hebben we 3 dps dat ongeveer dezelfde dps eruit geperst krijgt/kreeg (enh. shammy, frost mage en ik) en dan de 2 "minderen" (destro warlock en survival huntard) die met respectievelijk 551 en 547 ilevel toch een pak onder de 200k presteerden op Paragons terwijl het niet aan het class kan liggen. Wel best jammer ...
(Logs van ons team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
Hmm 200k dps of meer :-( Ik heb net mijn (destruction) warlock afgestoft en met 2pc bonus uit tot en verder 502 ilevel trek ik er echt niet meer dan 115k dps uit. Als er veel movement is of veel target switchen zelfs maar rond de 100k.
Nou, 200K haal ik met mijn ilvl 526 hunter ook echt niet, hoor. Als er veel AoE is wil ik nog wel eens de 150K halen. Nu ben ik ook niet altijd even wakker qua rotation en mis nog wel eens wat, maar dat zou niet minstens 50K dps mogen schelen.
Ik heb af en toe wel idioot hoge critshots, maar te weinig om de 200K te halen. Vorige week op de Isle of Thunder tijdens rep grinden regelmatig een mob one-shot met een idiote crit. Dat is best geinig, maar komt te zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk dat ik weer ga beginnen aan WoW. Gewoon rustig een nieuw character levelen van 1 tot 90, wie weet komt er tegen de tijd dat ik een beetje bij ben wel een nieuwe expansion aan.

Ik ben vrijwel direct na Cataclysm gestopt. Heb m'n shaman en rogue nog naar 90 geleveled maar het spel aan de kant gedaan nog voordat het PvP seizoen en de nieuwe raids beschikbaar waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 06:34:
Ik denk dat ik weer ga beginnen aan WoW. Gewoon rustig een nieuw character levelen van 1 tot 90, wie weet komt er tegen de tijd dat ik een beetje bij ben wel een nieuwe expansion aan.

Ik ben vrijwel direct na Cataclysm gestopt. Heb m'n shaman en rogue nog naar 90 geleveled maar het spel aan de kant gedaan nog voordat het PvP seizoen en de nieuwe raids beschikbaar waren
Kijk dat horen we graag, Welkom terug in de wondere wereld van WoW! :*)
Al enig idee wat je nu straks wilt gaan spelen en zo ja Horde/Ally ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Dagboekje:
Gisteren zowel op mijn paladin als op mijn monk de 3e wing gedaan van SoO (lfr) en mijn geluk bij de loot blijft in de bergen gold. RNG is mijn grootste vijand al jaren en dat blijft zo....I'll get you next time RNG....next time!
Op de timeless isle wel geluk gehad met een burden dus kon ik mijn monk zijn shoulders van ilvl483 naar ilvl535 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
XzeroD schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:44:
[...]

Kijk dat horen we graag, Welkom terug in de wondere wereld van WoW! :*)
Al enig idee wat je nu straks wilt gaan spelen en zo ja Horde/Ally ?
Sowieso Alliance })

Denk dat ik Warrior ga spelen. Heb al een 85 maar ga denk ik toch opnieuw beginnen. Het is tenslotte al weer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Twylight schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:12:
[...]

Sowieso Alliance })

Denk dat ik Warrior ga spelen. Heb al een 85 maar ga denk ik toch opnieuw beginnen. Het is tenslotte al weer even geleden.
Plate + Gnome = Win! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als de mogelijkheid er is om human te spelen dan pak ik die. Altijd. :P

Was altijd main resto shaman dus toen kon het niet maar al m'n andere classes zijn human

free trinket is just too good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Straks om half 12 als de chat beschikbaar is eerst eens even contact opnemen. Via deze promotion zou ik recht moeten hebben op 7 dagen gratis gametime maar in battle.net geeft hij een error aan dat ik niet eligible ben :o

http://eu.battle.net/en/promotion/wow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Raid van gisteren was een complete faal. Extended na Thok. Siegecrafter dus gewoon niet neer :S Een paar healers en ranged bleven maar omvallen de hele tijd. Het lijkt wel of ze zich gewoon niet aan konden passen aan de omstandigheden. En dan sta je daar telkens maar weer, proberen te helpen, maar bijna geen verandering. Op het eind van de avond een paar keer een 5% wipe, dus wel iets van progress. Erg saaie avond, als melee is dit zo'n beetje de makkelijkste fight in de instance.

En omdat simdps op wowprogress voor ret paladins waarschijnlijk kapot is of zo heb ik snel maar even een screenshot genomen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/35758578/simdps-swc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Apart. Siegecrafter was naar mijn mening echt heel simpel.

We killen de magnet en mines. Waardoor men de laser en de missile moeten ontwijken.
Missile is vaak een paar stappen doen en klaar .
De laser laten we vaak langs de sawblades gaan zodat de tank de add in het vuur en sawblade kan stoppen.

Kwestie van de loopband goed doen en win.

Gister zelf tot 10 kills weer op 1 avond gekomen. Zelf alleen een neck gewonnen. Helaas nog geen trinkets of ringen :(.
Word frustrerend. Nu met ilvl 553 een van de laagsten van de guild. Onze dk zit nu op 562 als hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:00:
Apart. Siegecrafter was naar mijn mening echt heel simpel.

We killen de magnet en mines. Waardoor men de laser en de missile moeten ontwijken.
Missile is vaak een paar stappen doen en klaar .
De laser laten we vaak langs de sawblades gaan zodat de tank de add in het vuur en sawblade kan stoppen.

Kwestie van de loopband goed doen en win.
Vertel mij wat. Best frustrerend. Laten we zeggen dat een paar wat mindere helden uit de groep hier de bottle neck zijn. Belts worden voornamelijk door melee dps gedaan en gaat perfect. (Ok, ik ben 1x naast de pipe gesprongen :p ) Denk dat ik die belt maar solo ga proberen zondag in de hoop dat de boss dan sneller neergaat...
Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.