Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.769 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:00:
[...]

"Het valt wel op dat gear meestal dropt met hopen of helemaal niet", I rest my case ;)
Had niet beter gezegd kunnen worden, normaal krijg ik nooit wat en nu kreeg ik 4 items achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JimDB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:13:
Zelfs in de eerste wing van LFR krijgen ze het voor elkaar om te wipen hoor (bv. op protectors 8)7), maar met een aantal vrienden gaat het vaak veel soepeler, zo kan je op fights als Galakras zelf de Torens doen, etc. De rest van de tijd wordt het echter vaak uitleggen van tactics, die later niet gevolgd worden ...

Deze tier bewaar ik gewoon de LFRs voor later wanneer iedereen de tactics kent en zodat ik uiteindelijk toch alles op groen heb staan op de Armory :) Voor gear (op mijn hopelijk binnenkort gemaxte monk) ga ik gewoon aan wat guildies vragen me te carriën door Flex en ToT zodat ik helemaal geen SoO LFR hoef te doen :+
Met een tank kan je gelukkig nog aardig wat invloed uitoefenen :P. Net de eerste wing gedaan en dat ging zonder wipes gelukkig. Daarna nog een keer Immerseus gedaan om te proberen een wapen te scoren en ongelofelijk maar waar, hij dropped van mijn coin :D.
Dit is hem tot nu toe: http://eu.battle.net/wow/...rthen-ring/Unaan/advanced
Ik weet dat ik nog wat enchants/gems mis ;). Ik ben er mee bezig op het moment!

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 13-10-2013 15:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

XzeroD schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Had niet beter gezegd kunnen worden, normaal krijg ik nooit wat en nu kreeg ik 4 items achter elkaar.
Zag dat ik de eerste 2 bazen niet gedaan had in LFR part 1. Dus wat denk je.....

...

..

Ja hoor bracers van immerseus en shoulders van protectors! I am back baby! Zit nu op ilvl 537 :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

junglebeast schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:13:
[...]

Zag dat ik de eerste 2 bazen niet gedaan had in LFR part 1. Dus wat denk je.....

...

..

Ja hoor bracers van immerseus en shoulders van protectors! I am back baby! Zit nu op ilvl 537 :)
Kijk zo hoort het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

ongeveer 2 uurtjes whipen maar shamans zijn neer. Eerste uur eigenlijk heel gauw op 40% maar 3 dood tussen 30-40%. Hierna besloten om onze tactic aan te pakken.
Voor deze tactic zijn 3 tanks nodig maar ging perfect tot de laatste 10%. Daarna met 5 man levend de langste minuut in om de laatste 10% te verwijderen. Helaas was het weer een agility-trinket. Als we een hunter hadden gehad was hij nu volledig 553 geared geweest, gewoon vervelend.

Tactic:
earthbreaker in de hoek bij de deur waar je binnenkomt.
Nodig : 1 MT en 1 OT (in ons geval ging onze dps druid in bear-form, voor tank-switch) + 1 healer + melee dps

De andere boss was 2de MT + 2 healer + ranged voor de adds. Doordat ze gescheiden worden getanked is de wall met flame-elemenatls geen issue meer voor de ranged dps en kunnen ze zich volledig storten op het killen van de adds. Deze boss wordt eigenlijk heel ogrimar rondgeleid behalve natuurlijk bij de toegangsdeur.

*einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Malkorok Heroic 10 man ook down :). Een heerlijk einde waarbij onze elemental shaman de laatste 1% in zijn eentje af moest maken :P. Ik zal morgen de video wel plaatsen, erg grappig einde. Ook nog een aardige rank behaald (rank 39) met 241k hps. Die 13.2k haste cap waar ik mijn gear op heb ingesteld werkt wel lekker :).

Daarna ook nog wat tries op Spoils heroic gedaan en dat is best goed te doen kwa healing. De snelheid waarop de adds gepulled worden, moet alleen nog wat omhoog. Morgen nog wat tries erop doen waarbij we de balans van dps een beetje moeten testen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, 3/14 heroic. Norushen was best nog te doen zo na Protectors. Sha hebben we maar niet meer geprobeerd omdat we nog maar één raidavond hebben en we toch ook Garrosh nog eens neer willen hebben voor loot. Heel misschien proberen we wel Nazgrim nog even, als die zo makkelijk is als mensen zeggen doen we die ook nog even. :)

Logs, voor wie het boeit: http://worldoflogs.com/reports/rt-rgfhctgm4lxk3rv0/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Nog maar 1 item gehad voor mn mainspec in flex, en cooldown-trinket en tier items in lfr heb ik helemaal nog niet gezien... ergens in het verleden moet ik de rng goden tegen de schenen hebben getrapt denk ik.

Al is het wel, dat ene item in flex was wel een 2hander (kreeg ik deze week) dus daar was ik wel heel blij mee. Kan ik iets beter meekomen met de raiders die al langer mee gaan. Ben zelf sinds kort weer gaan raiden, het kriebelde toch teveel, ook omdat ik af en toe echt de jeuk krijg van de hopen ellende in lfr...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb juist voor het eerst sinds ik begon met spelen (en dat is toch alweer zo'n 8 jaar geleden :P) eindelijk eens geluk. Ik heb nog maar 3 items uit de vorige tier, waarvan er twee heroic zijn. Ik heb daarbij twee heroic items van de huidige tier. Item level 561 zodra ik mijn tier legs krijg zodat ik mijn helm niet meer nodig heb voor de 4-set. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
sabriel schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:08:
De andere boss was 2de MT + 2 healer + ranged voor de adds. Doordat ze gescheiden worden getanked is de wall met flame-elemenatls geen issue meer voor de ranged dps en kunnen ze zich volledig storten op het killen van de adds.
De wall kan ook heel makkelijk opgelost worden door de bosses strak langs de rand te verplaatsen. Als de tank met z'n rug richting muur staat zal de wall uiteindelijk strak tegen de rand zitten in plaats van door de hele raid heen ;) Omdat de wall dan paralel aan de randen van de arena staat heeft zowel melee als ranged er geen last van.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:24
sabriel schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:48:
bedankt voor de tweakers-run. Ik vondt het geweldig.
Helaas dat ik vroeg weg moest van werk want had graag spoils afgemaakt.

Vooral gezien de voortgang op de werk-locatie (nacht gewoon verloren door slechte voorbereiding, dus niets kunnen doen) was ik liever doorgegaan. Misschien toch nog maar eens LFR-proberen (shivers) aangezien ik nu meer bezig ben met dingen te ontwijken dan te focussen op rotatie.
Blij dat je het leuk vond. Ik heb minder genoten dan de 1e keer: meer gezeur op anderen, minder relaxed. Maar ik stoor me daar ook nogal snel aan.
Gister spoils/thok/fuse neergelegd, zodat we dinsdag op paragons kinnen progressen.

Wel belachelijk hoe sterk druids op thok zijn: nu met shaman/druid kunnen 2-healen, zonder pala aanwezig.
1e kill hadden we pala/priest/shaman en kwamen we nooit aan de 21 of 22 stacks in de 1e fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:06:
[...]

Blij dat je het leuk vond. Ik heb minder genoten dan de 1e keer: meer gezeur op anderen, minder relaxed. Maar ik stoor me daar ook nogal snel aan.
Gister spoils/thok/fuse neergelegd, zodat we dinsdag op paragons kinnen progressen.

Wel belachelijk hoe sterk druids op thok zijn: nu met shaman/druid kunnen 2-healen, zonder pala aanwezig.
1e kill hadden we pala/priest/shaman en kwamen we nooit aan de 21 of 22 stacks in de 1e fase.
Ik vond het gezeur echt wel mee vallen, alleen laatste boss waar we ook opgestopt zijn was het minder inderdaad. Rest van de raid had ik eigenlijk nergens last van, hier en daar wat kleine dingen maar viel wel mee toch of lag ik te slapen soms :z :9

Had geloof ik ook 1 keer een opmerking tegen me maar dat hield me wel scherp (was geen ragequit opmerking maar gewoon van: 'hé, als je het nou zo doet is er minder kans op wipen'. Vond ik niet zo erg.

Trouwens bedankt voor de 2 invites, de eerste keer had ik het niet door dat jij het was en ging ik weg 8)7.
Zaterdag ben ik er niet bij, dan zit ik even ergens anders 30 uur wakker te wezen om mensen aan te sporen dat ze iets moeten gaan doen. Die zaterdag avond daarop ben ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig. Top raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

XzeroD schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Lucky you! Je bent me nu meteen voorbij gegaan met ilvl ;)
Had laatst ook 3 drops in 1 flex avondje. Nu maar eens gaan kijken waar ik het beste mijn coins in kan zetten. Soms is het denk ik zelfs beter om loot spec op retribution te zetten, bv op Protectors.
Dan krijg je bv dit item wat echt BiS voor een prot paladin.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Vae Victus schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Had laatst ook 3 drops in 1 flex avondje. Nu maar eens gaan kijken waar ik het beste mijn coins in kan zetten. Soms is het denk ik zelfs beter om loot spec op retribution te zetten, bv op Protectors.
Voor mijn prot pally zijn er meer bazen waar ik op ret rol dan op Prot? Normal weapon, Flex shield, dus enige tank-y item dat ik nog wil zijn de trinkets. Geen tank trinkets? Dan rol ik over het algemeen ret (Of er moeten echt alleen slechte items zijn; crit/<hit/exp/mast> ofzow)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

[...]

Sowieso roll ik als pally tank veel ret voor alles behalve wapen en shield... :) haste > mastery is de way to go toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister naar 12/14 gegaan in kills. Tactucs op thok toch maar 2 tank 2 healer gedaan en was in 2 pogingen neer. Daarna siegecrafter die in 5 pogingen neer was. En nog wat tijd op de klaxxi gespendeerd. Uiteindelijk 6 vd 9 neergehaald in de beste poging.

Volgende week missen we helaas wel wat mensen. Dus ben benieuwd hoe ver we komen

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Wij doen volgens mij toch iets niet helemaal goed op Thok. Spoils was een one-shot, ging eigenlijk nergens over als je genoeg gear hebt. Maar toen dus Thok... Beste poging was iets van 18% of zo en daarbij hadden we één P1 helemaal verkloot, dus het kan wel, maar toch gaat het niet lekker.

Onze groep is 2 tanks + 3 healers (2 shamans + disc priest) + 2 melee + 3 ranged.

Ter indicatie: hoeveel stacks doen jullie in de verschillende P1s?

Onze beste eerste P1 was iets van 17 of 18 of zo dacht ik, maar vaak ook al veel eerder naar P2. De tweede P1 ging niet verder dan 8 op onze beste tweede P1. De derde hebben we maar één keer fatsoenlijk gedaan, maar ik weet niet meer hoeveel stacks dat was. We stackten overigens in 2 groepen van 4 en dan net iets meer dan 10 yards, zodat de healing tide totems iedereen konden raken.

In P2 deden we vaak rond de 10 a 12 stacks de prison openen. Hier lijk ik als melee dps maar een beetje erbij te staan en af en toe een keer een ranged attack te doen. Kan je als melee proberen mee te rennen of is dat toch te riskant?

Het is trouwens echt zwaar irritant dat je 2x achtervolgd wordt in P2... Ik heb echt m'n speed boost nodig als het niet aan het begin met lage stacks is en bij de 2e keer wordt ik dan opgegeten omdat ik sowieso al in de hoek gedreven ben en ook nog eens geen speed boost heb. Bubble werkt niet heb ik al geleerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Na een zeer lange break (net na Cata) dit weekend toch maar begonnen met MoP en ik moet eerlijk bekennen dat dit goed aanvoeld.
Leuke quest en levelen gaat vrij vlot.

Moet eigenlijk 3 chars van 85 naar 90 brengen en ben begonnen met mijn Arms warrior.
Invite gehad van een heel leuke gilde en heb het daar enorm naar mijn zin.
Ze zijn alleen op zoek naar een extra tank en daar voel ik wel wat voor.
MT nu is een druid en ik vroeg me af wat eigenlijk sinds 5.4 een goede "easy" tank is ?

Heb een 85 druid, DK en warrior dus ik kan kiezen uit die 3 of eventueel een pally in RAF levelen.
Volgens de gilde is druid sinds de laatste patch erg goed dus ik kon ook mijn druid levelen en dan met 2 druids als gilde tanks.
Wat zijn jullie ideeen hierover ? ( zelf dacht ik meer aan een nieuwe pally of evt. blood DK)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Cipri schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Voor mijn prot pally zijn er meer bazen waar ik op ret rol dan op Prot? Normal weapon, Flex shield, dus enige tank-y item dat ik nog wil zijn de trinkets. Geen tank trinkets? Dan rol ik over het algemeen ret (Of er moeten echt alleen slechte items zijn; crit/<hit/exp/mast> ofzow)
Cipri schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:03:
[...]

Yup Hit (cap)>Expertise (cap)>Haste>Mastery>Parry/Dodge

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:28:
Wij doen volgens mij toch iets niet helemaal goed op Thok. Spoils was een one-shot, ging eigenlijk nergens over als je genoeg gear hebt. Maar toen dus Thok... Beste poging was iets van 18% of zo en daarbij hadden we één P1 helemaal verkloot, dus het kan wel, maar toch gaat het niet lekker.

Onze groep is 2 tanks + 3 healers (2 shamans + disc priest) + 2 melee + 3 ranged.

Ter indicatie: hoeveel stacks doen jullie in de verschillende P1s?

Onze beste eerste P1 was iets van 17 of 18 of zo dacht ik, maar vaak ook al veel eerder naar P2. De tweede P1 ging niet verder dan 8 op onze beste tweede P1. De derde hebben we maar één keer fatsoenlijk gedaan, maar ik weet niet meer hoeveel stacks dat was. We stackten overigens in 2 groepen van 4 en dan net iets meer dan 10 yards, zodat de healing tide totems iedereen konden raken.

In P2 deden we vaak rond de 10 a 12 stacks de prison openen. Hier lijk ik als melee dps maar een beetje erbij te staan en af en toe een keer een ranged attack te doen. Kan je als melee proberen mee te rennen of is dat toch te riskant?

Het is trouwens echt zwaar irritant dat je 2x achtervolgd wordt in P2... Ik heb echt m'n speed boost nodig als het niet aan het begin met lage stacks is en bij de 2e keer wordt ik dan opgegeten omdat ik sowieso al in de hoek gedreven ben en ook nog eens geen speed boost heb. Bubble werkt niet heb ik al geleerd :p
Met 2 healers deden we tussen de 10 en 20 stacks. Met 3 hadden we mogelijk wel hoger gehaalf. We haddeneen disc priest en resto druid.

Wij openen de prison bij 8 stacks.

En als melee zal ik er niet achteraan rennen. Te gevaarlijk.

Als paladin kun je trouwens veel voor je healers betekenen.
Devotion aura = 6 seconde lang geen interrupts en daarna hand of protection voor nog eens 10 seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Iusedto schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:30:
Na een zeer lange break (net na Cata) dit weekend toch maar begonnen met MoP en ik moet eerlijk bekennen dat dit goed aanvoeld.
Leuke quest en levelen gaat vrij vlot.

Moet eigenlijk 3 chars van 85 naar 90 brengen en ben begonnen met mijn Arms warrior.
Invite gehad van een heel leuke gilde en heb het daar enorm naar mijn zin.
Ze zijn alleen op zoek naar een extra tank en daar voel ik wel wat voor.
MT nu is een druid en ik vroeg me af wat eigenlijk sinds 5.4 een goede "easy" tank is ?

Heb een 85 druid, DK en warrior dus ik kan kiezen uit die 3 of eventueel een pally in RAF levelen.
Volgens de gilde is druid sinds de laatste patch erg goed dus ik kon ook mijn druid levelen en dan met 2 druids als gilde tanks.
Wat zijn jullie ideeen hierover ? ( zelf dacht ik meer aan een nieuwe pally of evt. blood DK)
Heb zelf een Blood DK. En moet zeggen dat die redelijk unkillable is met al die idioot hoge selfhealing. Gister een gemiddelde van 48k HPS op Galakras wat zelf meer was dan 1 van onze healers.... (in zijn offspec is normaal dps). En met een hoge mastery wordt je door melee ook amper geraakt, aangezien het meeste geabsorbed wordt.

Dus ik zeg een Blood DK naast die druid tank die je guild al heeft is heerlijk :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Joenino schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Heb zelf een Blood DK. En moet zeggen dat die redelijk unkillable is met al die idioot hoge selfhealing. Gister een gemiddelde van 48k HPS op Galakras wat zelf meer was dan 1 van onze healers.... (in zijn offspec is normaal dps). En met een hoge mastery wordt je door melee ook amper geraakt, aangezien het meeste geabsorbed wordt.

Dus ik zeg een Blood DK naast die druid tank die je guild al heeft is heerlijk :P
Jij gaat dus voor full mastery? Ik kom nu zoveel verschillende dingen tegen bij blood dk's. De één is full mastery, de ander stacked tegenwoordig volledig stamina, haste/mastery kom je nog steeds tegen en sinds 5.4 is de avoidance build ook populair.

Ik ben zelf overgestapt van een haste build naar avoidance en dat bevalt tot op heden wel. Ik zit met gearpieces nog in een overgangsfase, maar ik verwacht volledig over te gaan naar avoidance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ik lees over een Tweakers run? Zitten de meeste Tweakers op dezelfde server? Welke?

Samen met een maat nu behoorlijk wat LFR's gedaan en ruim op i510 gear. We worden gek van de wipes echter, met name op SoO en het niveau is zo slecht dat we op zoek zijn naar een semi-hardcore guild. Hij tankt, ik heal. Nu op Zenedar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Coreantes schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:53:
Ik lees over een Tweakers run? Zitten de meeste Tweakers op dezelfde server? Welke?

Samen met een maat nu behoorlijk wat LFR's gedaan en ruim op i510 gear. We worden gek van de wipes echter, met name op SoO en het niveau is zo slecht dat we op zoek zijn naar een semi-hardcore guild. Hij tankt, ik heal. Nu op Zenedar...
Ja dat lees je goed, en nee volgens mij zitten meeste verschillend. Alles gebeurd cross-realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Afgelopen weekend maar even werk gemaakt van de Noodle Cart quest dus de temple maar even in gegaan.
De healer was na 1 seconde in de dungeon al foetsie maar gelukkig had de DK tank 900k health en een self healing van hier tot Jericho en mij voor de dps. De hunter en mage waren net lvl90 geworden dus die waren hier daadwerkelijk voor de gear :P.
De hele dungeon zijn we doorgewandeld en af en toe wat zelf healing en klaar. De hunter en mage zijn nog wel dood geweest maar voor mij en de DK was er niets aan het handje. Daarna nog samen met de hunter de pandaren verslagen voor het 2e deel van de noodle quest en ook die was zo klaar.

Met de paladin ook nog door de 3e vleugel gegaan van SoO en die ging ook redelijk pijnloos. Wel lang moeten wachten op tanks die na elke boss wel vertrokken dus elke keer weer minimaal 10 minuten in de queue :S Maar ik heb hem op ilvl520 gekregen dus het gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

[...]

Hmm jammer dat was toch echt mijn doel :P
En inderdaad die is echt BiS, waarom hebben ze die niet ook gewoon voor prot :S Welke bosses raad jij aan om ret te rollen i.p.v. prot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Joenino schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:22:
[...]

Bedankt voor de info.
Zal vanavond me wat verdiepen in Blood DK 's

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben sinds vrijdag weer begonnen.
Speel op Silvermoon EU met de volgende characters:
Reshnaros (Mage, Arcane PVE, Frost PVP
Occelot (Paladin, PROT)

Hoe kan ik eventueel meedoen met andere tweakers als ik lvl 90 ben en wat fatsoenlijke gear heb?
Heb sinds net na CATA niet meer gespeeld en er is een hoop veranderd.

Pm me voor mijn battle.net id :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 14-10-2013 12:14 . Reden: armory links hersteld ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vuurvoske schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:05:
Ik ben sinds vrijdag weer begonnen.
Speel op Silvermoon EU met de volgende characters:
Reshnaros (Mage, Arcane PVE, Frost PVP
Occelot (Paladin, PROT)

Hoe kan ik eventueel meedoen met andere tweakers als ik lvl 90 ben en wat fatsoenlijke gear heb?
Heb sinds net na CATA niet meer gespeeld en er is een hoop veranderd.

Pm me voor mijn battle.net id :)
Welkom terug in de wondere wereld van WoW! :*)
Heel simpel, gewoon aangeven dat je mee wilt, alles is bespreekbaar en als iemand iets organiseert kan je gewoon voor opgeven.

/offtopic: waarom je links ingekort?, zou het namelijk bijna niet vertrouwen.

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 14-10-2013 12:12 . Reden: spellingscontrole / opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

XzeroD schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

Welkom terug in de wondere wereld van WoW! :*)
Heel simpel, gewoon aangeven dat je mee wilt, alles is bespreekbaar en als iemand iets organiseert kan je gewoon voor opgeven.

/offtopic: waarom je links ingekort ?, zou het namelijk bijna niet vertrouwen.
Ik zal de orignele links erin zetten. Maar hoe werkt dat dan? Is er een teamspeak / forum waar je kunt aangeven interesse te hebben?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Oeh ineens meerdere die opnieuw beginnen.

Nu denk ik na 35levels te hebben gedaan op een 18uurtjes nu denk ik. dat ik op de verkeerde server zit, vrij dode server eigenlijk ... zie ook dat server wissel 20euro kost das eventjes duur. Misschien maar ens overnieuw beginnen.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

yzx schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:13:
Oeh ineens meerdere die opnieuw beginnen.

Nu denk ik na 35levels te hebben gedaan op een 18uurtjes nu denk ik. dat ik op de verkeerde server zit, vrij dode server eigenlijk ... zie ook dat server wissel 20euro kost das eventjes duur. Misschien maar ens overnieuw beginnen.
Silvermoon is altijd goed te doen. Super druk! Op bepaalde moet je alleen wel op tijd inloggen. Gisteren om 21u zat ik een qeue van 1200 mensen....

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vuurvoske schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Ik zal de orignele links erin zetten. Maar hoe werkt dat dan? Is er een teamspeak / forum waar je kunt aangeven interesse te hebben?
In dit topic wordt er wel eens een groep besproken, bijv. JoeBravo had het over een flex group. Mensen kregen interesses waardoor er battletag's werden uitgewisseld. Afgelopen zaterdag kreeg ik dus een invite en zat ik in de groep. Er is dus geen apart teamspeak of forum.

Trouwens even handig, hier een site waar tweakers hun battletag's hebben ingevuld met welke games ze spelen. Kan je altijd een tweaker opzoeken en natuurlijk je eigen battletag invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Vuurvoske schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Silvermoon is altijd goed te doen. Super druk! Op bepaalde moet je alleen wel op tijd inloggen. Gisteren om 21u zat ik een qeue van 1200 mensen....
Zit nu op "chamber of aspect"

Ik weet nog in de oude tijden dat ik op een server zat maar die zit niet meer in de server lijst :+

Deze avond eens een leuke server zoeken en als Monk beginnen of DK zoek ik wel ff uit op werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mik! schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

Jij gaat dus voor full mastery? Ik kom nu zoveel verschillende dingen tegen bij blood dk's. De één is full mastery, de ander stacked tegenwoordig volledig stamina, haste/mastery kom je nog steeds tegen en sinds 5.4 is de avoidance build ook populair.

Ik ben zelf overgestapt van een haste build naar avoidance en dat bevalt tot op heden wel. Ik zit met gearpieces nog in een overgangsfase, maar ik verwacht volledig over te gaan naar avoidance.
Ik houd ~200% mastery aan (~14k rating), hit/exp softcap en voor de rest een mix tussen haste en avoidance.
Stam stacken vind ik zinloos, kom zonder te stacken al boven de 1M hp raidbuffed. Ben geen spons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
yzx schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:18:
[...]

Zit nu op "chamber of aspect"

Ik weet nog in de oude tijden dat ik op een server zat maar die zit niet meer in de server lijst :+

Deze avond eens een leuke server zoeken en als Monk beginnen of DK zoek ik wel ff uit op werk 8)7
Ik heb ook een paar chars op Chamber of Aspects en de alliance kant is redelijk rustig indd. De horde kant is veel beter voorzien. CoA is ook aangemerkt als New Players realm. Let wel dat de hele drukke servers vaak 1 kant hebben waar veel spelers bij zitten en de ander is vaak extreem rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

XzeroD schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

In dit topic wordt er wel eens een groep besproken, bijv. JoeBravo had het over een flex group. Mensen kregen interesses waardoor er battletag's werden uitgewisseld. Afgelopen zaterdag kreeg ik dus een invite en zat ik in de groep. Er is dus geen apart teamspeak of forum.

Trouwens even handig, hier een site waar tweakers hun battletag's hebben ingevuld met welke games ze spelen. Kan je altijd een tweaker opzoeken en natuurlijk je eigen battletag invullen.
Done, zag jou er toevallig ook tussen staan. Zal je vanavond toevoegen :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
yzx schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:18:
[...]
Kies ons! Kies ons! :+
Wij zitten op Argent Dawn (Horde). Guild is groeiende en iedereen is welkom. Proberen nog steeds een raid team samen te stellen. Hebben 5 vaste raiders en eigenlijk ook nog wel andere, maar die komen 75% van de tijd niet opdagen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

NL-RaVeR schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Kies ons! Kies ons! :+
Wij zitten op Argent Dawn (Horde). Guild is groeiende en iedereen is welkom. Proberen nog steeds een raid team samen te stellen. Hebben 5 vaste raiders en eigenlijk ook nog wel andere, maar die komen 75% van de tijd niet opdagen helaas :(
En welke class met welke functie heb je nog nodig dan 8)7
Carthrax schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook een paar chars op Chamber of Aspects en de alliance kant is redelijk rustig indd. De horde kant is veel beter voorzien. CoA is ook aangemerkt als New Players realm. Let wel dat de hele drukke servers vaak 1 kant hebben waar veel spelers bij zitten en de ander is vaak extreem rustig.
Horde is zeer rustig ook. Je ziet bijna niemand. Eg ik ben alleen maar Allience tegen gekomen in bepaalde gebieden waar de 2 groepen samen zitten :z
Tevens weten ze van toeten of blazen soms op pvp gebied die horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ben zelf ook op Silvermoon maar die server is inderdaad wel (te?) druk.
Queues heb ik de afgelopen week elke avond gehad en met beperkte speeltijd is dat toch waardeloos.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister eindelijk de celestials kunnen voltoooien na in totaal denk ik zo'n 8 uur gewacht te hebben over meerdere dagen :P voordat je een beetje groep bij elkaar hebt etc ben je zo 2 uur verder pfffff

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Iusedto schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:31:
Ben zelf ook op Silvermoon maar die server is inderdaad wel (te?) druk.
Queues heb ik de afgelopen week elke avond gehad en met beperkte speeltijd is dat toch waardeloos.
Deze week is er gratis te transferren naar 2 realms. Een daarvan is Doomhammer.
Als ik kijk op http://wow.realmpop.com/eu-silvermoon.html. Dan is het ook niet normaal 165K spelers op de alliance.

Doomhammer aan de andere kant ziet er beter uit: http://wow.realmpop.com/eu-doomhammer.html

/edit: link naar free transfers: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8113682444

[ Voor 6% gewijzigd door Vuurvoske op 14-10-2013 12:35 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

XzeroD schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Hmm jammer dat was toch echt mijn doel :P
En inderdaad die is echt BiS, waarom hebben ze die niet ook gewoon voor prot :S Welke bosses raad jij aan om ret te rollen i.p.v. prot ?
Ik kijk hier welke boss wat dropt. Klik de boss aan. Filter op Flex>Paladin en je ziet het zo.
http://www.wowhead.com/zone=6738
Bv bij Immerseus meteen al, als je daar je loot spec op Ret zet. Kan je dit item krijgen.
Bubble-Burst Bracers Ik gebruik daarna www.askmrrobot.com om te kijken of het beter voor me is of niet.
Als je op askmrrobot.com op je item slot klikt, krijg je een lijst te zien met BiS items en alles wat daarna beter is.
Bv voor het wrist slot heb ik nu Arcsmasher Bracers (@540) in de lijst staat die op plek 43. De eerder genoemde wrists staan op 30. Voor een prot paladin waarin haste belangrijk is dus een flinke verbetering.
Iusedto schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:00:
[...]

Bedankt voor de info.
Zal vanavond me wat verdiepen in Blood DK 's
Ben zelf ook een Blood DK begonnen, moet zeggen dat hij in het begin nog wel redelijk squishy is. Je mist nog veel belangrijke spells/abilities. Moet snel beter gaan. Ben nu lvl 59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nadeel van een transfer is als je in een gilde zit die op het oude realm blijft.
Dan ga je echt niet weg hoor :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand een plaatsje in een leuke guild op ragnaros? :D (H)?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Ik houd ~200% mastery aan (~14k rating), hit/exp softcap en voor de rest een mix tussen haste en avoidance.
Stam stacken vind ik zinloos, kom zonder te stacken al boven de 1M hp raidbuffed. Ben geen spons :P
Ghe, 1M raidbuffed kom ik nog steeds niet bij in de buurt, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet het idee het echt nodig te hebben. In eerste instantie aan het begin van 5.4 nog full haste gehad, daarna even naar full mastery gegaan en dan nu naar avoidance. Van de drie bevalt avoidance in ieder geval het beste. Zowel qua inkomende damage als mijn dps.

Het viel me gewoon even op hoeveel verschillende voorkeuren je op dit moment ziet en was benieuwd naar de motivaties van mensen om een bepaalde build te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

hmr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:11:
Iemand een plaatsje in een leuke guild op ragnaros? :D (H)?
Kan je wel een invite sturen, guild waar ik in zit is social met af en toe een guild run.
http://eu.battle.net/wow/en/guild/ragnaros/Hullabaloo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40
Mik! schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:12:
[...]

Het viel me gewoon even op hoeveel verschillende voorkeuren je op dit moment ziet en was benieuwd naar de motivaties van mensen om een bepaalde build te hebben.
Ik heb het idee dat er geen echte default build meer is en dat er meerdere builds prima werken.
(Misschien komt dat wel omdat ze toch wat meer tanks willen kweken, om de queues kunstmatig te verkorten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Heerlijk wat te kunnen checken tijdens werk :)
Blood DK's schijnen inderdaad erg goed te werken als tank en ja ik snap dat het ook een groot gedeelte persoonlijke voorkeur is.
Heb eigenlijk vanaf Vanilla altijd getankt met mijn druid maar vooral tijdens Cata had ik toch veel "last" van het slechte overzicht wat je als beer hebt.
Geprobeerd om met een Worgen warrior Prot te gaan doen maar ik vind warrior als tank niet leuk op de een of andere manier. DPS als warrior is veel leuker :)

Valt me wel op dat blood DK's zelfs op de bekendere sites toch afwijkende builds hebben.
Vind ik een goed teken want dan kan je er klein persoonlijk tintje aan geven hoop ik :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vae Victus schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Kan je wel een invite sturen, guild waar ik in zit is social met af en toe een guild run.
http://eu.battle.net/wow/en/guild/ragnaros/Hullabaloo/
Top, veel meer heb ik niet nodig :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

yzx schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:27:
[...]

En welke class met welke functie heb je nog nodig dan 8)7

[...]

Horde is zeer rustig ook. Je ziet bijna niemand. Eg ik ben alleen maar Allience tegen gekomen in bepaalde gebieden waar de 2 groepen samen zitten :z
Tevens weten ze van toeten of blazen soms op pvp gebied die horde
Tanks hebben we, daarnaast missen we nog 1 healer (hebben al een druid en priest). DPS is in principe alles welkom, een hunter als raider hebben we nog niet in ieder geval.
Vae Victus schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Ik kijk hier welke boss wat dropt. Klik de boss aan. Filter op Flex>Paladin en je ziet het zo.
http://www.wowhead.com/zone=6738
Bv bij Immerseus meteen al, als je daar je loot spec op Ret zet. Kan je dit item krijgen.
Bubble-Burst Bracers Ik gebruik daarna www.askmrrobot.com om te kijken of het beter voor me is of niet.
Als je op askmrrobot.com op je item slot klikt, krijg je een lijst te zien met BiS items en alles wat daarna beter is.
Bv voor het wrist slot heb ik nu Arcsmasher Bracers (@540) in de lijst staat die op plek 43. De eerder genoemde wrists staan op 30. Voor een prot paladin waarin haste belangrijk is dus een flinke verbetering.
Thanks, zal dit zeker gebruiken!

[ Voor 45% gewijzigd door XzeroD op 14-10-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Malkorok Heroic kill video:

Zo'n slechte eerste kill, maar erg grappig einde ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:53:
Malkorok Heroic kill video:

[video]

Zo'n slechte eerste kill, maar erg grappig einde ;).
Haha mooie zeg.. ziet em lopuh. Casting on the move ftw. :)

Oh en wij hadden hem een uurtje eerder plat.

Nephilim: Killed Oct 13, 2013 18:49:58 GMT
Aeon: Killed Oct 13, 2013 19:54:25 GMT

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 14-10-2013 15:33 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Iusedto schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:21:
Heerlijk wat te kunnen checken tijdens werk :)
Blood DK's schijnen inderdaad erg goed te werken als tank en ja ik snap dat het ook een groot gedeelte persoonlijke voorkeur is.
Heb eigenlijk vanaf Vanilla altijd getankt met mijn druid maar vooral tijdens Cata had ik toch veel "last" van het slechte overzicht wat je als beer hebt.
Geprobeerd om met een Worgen warrior Prot te gaan doen maar ik vind warrior als tank niet leuk op de een of andere manier. DPS als warrior is veel leuker :)

Valt me wel op dat blood DK's zelfs op de bekendere sites toch afwijkende builds hebben.
Vind ik een goed teken want dan kan je er klein persoonlijk tintje aan geven hoop ik :)
moet bekennen dat ik heel weinig theorycrafting opzoek over DK's, maar volgens mij is er daarvoor ook niet een figuur als bv. Theckhd voor paladins (hoewel dat mss een extreem voorbeeld is :P )
Om mijn eigen keuzes even toe te lichten:
- Mastery is heel sterk, maar alleen nuttig bij physical damage. Puur mastery stacken levert je bij heavy magic dmg fights niks op, dus ik heb voor mezelf een waarde gevonden waar ik me prettig bij voel in zwaar phys dmg fights, maar niet overdreven is in magic heavy fights.
- Haste levert (oa) meer runes op = meer self healing/shield en meer dps
- hit/exp: threat/dps. een dk's snap aggro is al niet al te best en als je blood boils dan ook nog missen wordt het helemaal vervelend. (ik haat monk tanks :( )
- avoidance: dodge/parry leveren minder incoming damage op, maar zijn niet betrouwbaar en passief en werden daarom tot nu toe veelal als minderwaardig bestempeld. Sinds 5.4 leveren ze echter ook riposte=crit op (en kans op een stack van je self heal buff bedenk ik me nu) en zijn daardoor in waarde gestegen. Ik ga niet op zoek naar gear met avoidance, maar ga het ook niet meer uit de weg. Een item met dodge+parry zie ik momenteel niet meer als een probleem, zolang ik mastery/hit/exp maar op de gewenste waardes kan houden.

armory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Stomme vraag, maar waarom haat je Monk tanks ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Iusedto schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:57:
Stomme vraag, maar waarom haat je Monk tanks ?
Gezien het bij Threat staat, denk ik dat Monks net als Guardian tanks zijn... we hebben een hoge crit kans en hebben zelfs zonder vengeance, aggro zo te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik mag geloof ik weer even niet meer klagen. Thok neer en toen dropten de paladin tier token en het wapen. En guess what, ik had genoeg epgp om allebei te winnen :D

Begint er nu wel echt op te lijken: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Alleen die ringen he... Vanaf nu maar andere bosses gaan coinen. Juggernaut voor belt en Thok voor trinket + ring en dan nog maar 1 uitkiezen. Denk Spoils of zo, die heeft grote kans op ring aangezien daar verder eigenlijk niets nuttigs dropt.

Nu weer heel hard vp sparen voor m'n missende upgrades :p

Siegecrafter ging bijna neer, maar helaas dus net niet. Die komt echter wel goed. Voor melee beetje saai gevecht, al is de loopband wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Ik mag vandaag ook niet klagen lijkt me, al mis ik de beste 2 upgrades nog.

Begon bij Sha, Tier token van een coin (helaas geen wapen), bij Galakras Schouders van een coin (helaas geen str trinket), bracers bij Iron Juggernaut, en Tier token bij Nazgrim.

Helaas een 1% wipe op Thok (heb nog een coin klaarliggen daar voor Tier token, trinket of wapen) maar die gaat morgen neer, en dan hopelijk tot en met Garrosh, ik wil die mount zo graag hebben.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:13:
Ik mag geloof ik weer even niet meer klagen. Thok neer en toen dropten de paladin tier token en het wapen. En guess what, ik had genoeg epgp om allebei te winnen :D

Begint er nu wel echt op te lijken: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Alleen die ringen he... Vanaf nu maar andere bosses gaan coinen. Juggernaut voor belt en Thok voor trinket + ring en dan nog maar 1 uitkiezen. Denk Spoils of zo, die heeft grote kans op ring aangezien daar verder eigenlijk niets nuttigs dropt.

Nu weer heel hard vp sparen voor m'n missende upgrades :p

Siegecrafter ging bijna neer, maar helaas dus net niet. Die komt echter wel goed. Voor melee beetje saai gevecht, al is de loopband wel grappig :)
Omfg, je bent de gelukkigste man uit dit hele forum (dat een retri paladin speelt anthans ;))! Zo lucky :O...

Maar goed, zondag zowel Thok als Siegecrafter neer gekregen en nog een aantal tries gehad op Paragons, maar we zaten met een pug en niemand had een idee wat te doen dus het was een beetje geklungel. Vandaag nog 3 uur de kans dus hopelijk zitten we na deze lockout op 13/14 en kunnen we (misschien) na volgende week eindelijk eens Heroics beginnen :9~

Na m'n pechweekje toch een beetje het licht in de verte zien branden toen onze lock (die op Siegecrafter de Shoulder token te pakken had gekregen, ik ben echt slecht in rollen |:() zo vriendelijk was om het item door te passen, waardoor ik nu een 2setje kan aandoen en een random normal item, dat een ToT normal item vervangt, yay.

Enige tips voor Paragons ? Zelfs na het oplezen en bekijken van tactics, en die uitgeprobeerd te hebben blijft het zo'n geklungel :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
moet bekennen dat ik heel weinig theorycrafting opzoek over DK's, maar volgens mij is er daarvoor ook niet een figuur als bv. Theckhd voor paladins (hoewel dat mss een extreem voorbeeld is :P )
Om mijn eigen keuzes even toe te lichten:
- Mastery is heel sterk, maar alleen nuttig bij physical damage. Puur mastery stacken levert je bij heavy magic dmg fights niks op, dus ik heb voor mezelf een waarde gevonden waar ik me prettig bij voel in zwaar phys dmg fights, maar niet overdreven is in magic heavy fights.
- Haste levert (oa) meer runes op = meer self healing/shield en meer dps
- hit/exp: threat/dps. een dk's snap aggro is al niet al te best en als je blood boils dan ook nog missen wordt het helemaal vervelend. (ik haat monk tanks :( )
- avoidance: dodge/parry leveren minder incoming damage op, maar zijn niet betrouwbaar en passief en werden daarom tot nu toe veelal als minderwaardig bestempeld. Sinds 5.4 leveren ze echter ook riposte=crit op (en kans op een stack van je self heal buff bedenk ik me nu) en zijn daardoor in waarde gestegen. Ik ga niet op zoek naar gear met avoidance, maar ga het ook niet meer uit de weg. Een item met dodge+parry zie ik momenteel niet meer als een probleem, zolang ik mastery/hit/exp maar op de gewenste waardes kan houden.

armory
En dan voor een ander beeld mijn stats ;)
- avoidance: riposte voor sneller opbouwen van stacks voor death strike plus crit is een sterke stat voor dps. Daarnaast parry/haste waardoor het minder nodig is om haste te stacken. Dat avoidance verder passief is maakt nu minder uit. Het snel opbouwen van death strike heeft ook zo z'n voordelen.
- hit/expertise: inderdaad threat en dps. En ik zal deze dus ook altijd rond de 7,5% willen houden.
- mastery en haste: het is leuk als het erop zit, maar zal vooralsnog niet mijn prioriteit hebben.

Ik kijk vooral naar de combinatie van survivability en het doen van dps. Ja, een tank moet vooral in leven blijven, maar in 10m vind ik ook gewoon dat tank dps net zo hard meetelt. Zolang mijn healers niet klagen en ik niet het idee sneller dood te gaan dan mijn medetank blijf ik de grens opzoeken van survivability en dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Jeetje , wat een gear hebben jullie zeg

Gisteren mijn warrior afgestoft en gaan questen in MoP (was lvl 85) en dat ging uitstekend.
Ik heb maanden niet gespeeld maar de damage is meer dan ok zeg. Speelde lekker weg moet ik bekennen.
Wordt nog moeilijk om een main te kiezen als mijn DK(frost), druid(feral) en warrior(arms) 90 worden :)

Lichte voorkeur voor warrior (DPS )

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
@Mik: het is me niet duidelijk wst je met parry/haste bedoeld hier. Wat ik me van dat begrip herinner is dat een boss z'n swingtimer werd versneld als je z'n attack parriede, maar dat is verdwenen iirc. Dat jij sneller slaat na zelf te parrieën is volgens mij niet van toepassing, of ik moet iets gemist hebben.
Of bedoel je nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Iemand interesse in SoO normal vanavond, JoeBravo, Sabriel iemand ?
Aangezien wij met de guild er nog lang niet aan beginnen wou ik zelf maar kijken voor een leuk groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Moet op jouw realm zijn toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:10:
Moet op jouw realm zijn toch?
Oh ja totally forgot, normals etc kunnen niet cross realm. Slaap nog een beetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:04:
@Mik: het is me niet duidelijk wst je met parry/haste bedoeld hier. Wat ik me van dat begrip herinner is dat een boss z'n swingtimer werd versneld als je z'n attack parriede, maar dat is verdwenen iirc. Dat jij sneller slaat na zelf te parrieën is volgens mij niet van toepassing, of ik moet iets gemist hebben.
Of bedoel je nog iets anders?
Parry/haste van boss is inderdaad verwijderd, maar die van de player is er nog wel aldus verschillende mensen. Als ik parry wordt mijn swingtimer versneld wat vervolgens weer zorgt voor SoB procs. Staat wel een interessant topic over op mmo-champion. Kan niet linken vanaf mijn werk, maar topic is Blood tanking wanting more dps. Hier wordt het verhaal over parry/haste verder toegelicht en ook de uitleg voor het focussen op avoidance etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:11:
[...]

Oh ja totally forgot, normals etc kunnen niet cross realm. Slaap nog een beetje :9
Kunnen anders ook wel een Flex doen? In dat geval ben ik aanwezig met mijn healer ;)
En anders maar is valors farmen vanavond, heb er nog 3k nodig XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

Kunnen anders ook wel een Flex doen? In dat geval ben ik aanwezig met mijn healer ;)
En anders maar is valors farmen vanavond, heb er nog 3k nodig XD
Voor het eerst zou ik dat mogelijk wel redden met werk.. Gisteren ook niet gehaald ivm werk.. Ik heb voor part 2 en 3 in de aanbieding een paladin tank/monk dps. En voor 1 tm 3 Lock en Shaman healing

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het nadeel van ineens een paar extra gear pieces krijgen is dat ik nu geen valor points meer heb voor upgrades :p

Morgen voor de raid maar proberen om snel aan 500 vp te komen. Heb nog 2 halve daily/weekly quests openstaan van de timeless isle voor 250 vp en een heroic scenario + heroic dungeon is ook zo gedaan. Dan ben ik al een heel eind. Nog de valor van zeg 10 raid bosses erbij en het is al weer bijna 1000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik speel nu zelf ook een retri palla, maar is die dps echt zo minderwaarding ivm andere classes?
nu zit ik op lvl 75, en ik vind het echt stukken beter dan mijn shadow priest :/
zowiezo ga ik offspec tank, maar atm vind ik retri gewoon leuker spelen.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
kowlier schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:32:
ik speel nu zelf ook een retri palla, maar is die dps echt zo minderwaarding ivm andere classes?
nu zit ik op lvl 75, en ik vind het echt stukken beter dan mijn shadow priest :/
Ret paladins zijn niet echt de sterkste spec qua dps, maar misschien schalen we wel goed met stats, dat moet ik nog gaan ondervinden. Rogues en DKs zijn in ieder geval sterkere melee dps classes.

De aanpassingen in 5.3 maakten ons vrij sterk, maar in 5.4 is de burst generfed en iets meer sustained dps door de aanpassingen aan de guardian. Ik heb het idee dat andere specs buffs hebben gekregen en wij eigenlijk niets.

Zelf sta ik nog wel vaak (bijna) bovenaan in de dps charts omdat mijn gear vrij goed was. Nu met m'n nieuwe wapen (en ik had al de cd reduction trinket) zou ik wel echt koning moeten zijn.

Op lagere levels is de class balance overigens sowieso ver te zoeken. Daar zou ik me niet te veel van aan trekken en gewoon naar 90 gaan. Daar zul je nog steeds zwak zijn met lage haste waardes, maar als je later een goed wapen en set bonussen en een leuke trinket krijgt moet het wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Zo vanavond ga ik er weer is voor zitten om is lekker te gaan wowe is alweer een week geleden inmiddels.
En ik heb toch weer de drang om lekker te gaan spelen / farmen of wat anders te doen.

Het weekend maar is LFR doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

kan je beter morgen doen,stuk minder frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40
Ik heb doordeweeks steeds minder tijd om even aan te loggen. Ik heb ook al een paar dagen geen parts meer gemaakt voor de 2e Sky Golem, dus de verkoop daarvan loopt dan ook meteen een paar dagen achter. Ik hoop dat die dingen nog voor een normale prijs te verkopen zijn, want op AD hebben ze het spel niet zo begrepen. Undercutten met 10K per sprong is niet heel slim. Daar is de prijs nu al gesloopt tot net onder de 50K. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Wat vinden mensen eigenlijk van het EPGP systeem.

Bij ons in de raid willen mensen nogal eens niet komen opdagen waardoor een raid niet door kan gaan, bij zoiets zie ik dat sneller verdwijnen aangezien ze beloond worden door te komen opdagen.

NL-RaVeR ziet juist de andere kant dat ze dan zoiets hebben van "ach laat maar" omdat ze minder kans hebben op loot als ze minder vaak langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:40:
Zo vanavond ga ik er weer is voor zitten om is lekker te gaan wowe is alweer een week geleden inmiddels.
En ik heb toch weer de drang om lekker te gaan spelen / farmen of wat anders te doen.

Het weekend maar is LFR doen ;)
Join dan de flex run ;) ik ben wel voor om er een op te zetten vanavond

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
O dat is wel een goed idee :), ik ben er denk rond 20:15 ongeveer.

Eerst even de boodschapjes en dergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
hmr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Ben potentieel ook wel te porren voor een run. Wel alliance dan, hangt een beetje van de plannen van het vrouwtje af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

[...]

Ik heb zelf al wing 2 gedaan en eerste boss van wing 3. Als je wing 1 doet en/of wing 3 dan ben ik mee met me prot pala!

Wel horde hea :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
[...]
Even een lijstje voor opstellen dan? Als iedereen ff hier zijn naam aan kan toevoegen, ff zien hoeveel we er hebben:

BattletagClass / RoleRole
Frózen#2809Priest / HolyHealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:51:
Wat vinden mensen eigenlijk van het EPGP systeem.

Bij ons in de raid willen mensen nogal eens niet komen opdagen waardoor een raid niet door kan gaan, bij zoiets zie ik dat sneller verdwijnen aangezien ze beloond worden door te komen opdagen.

NL-RaVeR ziet juist de andere kant dat ze dan zoiets hebben van "ach laat maar" omdat ze minder kans hebben op loot als ze minder vaak langs komen.
Wij gebruiken het ook en ben er wel tevreden over. Hoe vaker je er bent hoe meer kans op loot. En hoe meer loot je wint, hoe groter de kans voor de rest wordt bij het volgende item. Dat maakt het wat eerlijker. Als we altijd zouden /roll doen, krijg je dat 1 iemand heel veel geluk heeft bijv. en iemand anders maar niets wint. Ik rol ook altijd extreem laag, dus ik ben sowieso blij dat we epgp gebruiken :p

Mijn eigen epgp score is nu totaal naar de klote door dat wapen + tier token van gisteren. Voorlopig moet ik het dus van coins hebben of hopen dat mijn mede strength melee dps in een goede bui is of het item niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Even een lijstje voor opstellen dan? Als iedereen ff hier zijn naam aan kan toevoegen, ff zien hoeveel we er hebben:

TalbotEv#2189Pala / ProtectionTank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmm indien alliance zou het moeten kunnen,meeste hebben mij al met realid :P
dan kom ik als DPS, die kan nog wel wat meuk gebruiken (destro lock) al ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik ermee wil spelen,zal sowieso ff alles moeten enchanten enzo :P en zal moeten checken of ik dan 20:15 wel ga halen met eten en alles

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 15-10-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik weet min battletag niet uit me hoofd..Maar denk de meeste mij wel al hebben als friend ?.
Anders DM me ff dan stuur ik je me echte mail gegevens om me te adden.

Mektheb = Mage= Dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
kowlier schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:32:
Ik heb een ret pally en windwalker monk op ongeveer hetzelfde ilvl en de monk doet een stuk meer dps. Van de ret pally is nog niet slecht maar het moet beter kunnen. Ook als je de factor "ik zei de gek" eruit haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Indien je battletag niet weet, voeg in ieder geval je tweakers naam even in. Zo weten we hoeveel animo er is en die battletag komt nog wel. Al heb ik er wel een paar hier en daar.

Dit is trouwens horde flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:35:

Indien je battletag niet weet, voeg in ieder geval je tweakers naam even in. Zo weten we hoeveel animo er is en die battletag komt nog wel. Al heb ik er wel een paar hier en daar.

Dit is trouwens horde flex
MekthebMageDPS / Vending Machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:36:
[...]

mrsar/Sarcastrodestro lockDPS => alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ha Hulk ik denk alleen dat het een horde run wordt vanavond.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

mrsar/Sarcastrodestro lockDPS
Vicecomes#2558Mage/Prot palaDPS/Tank

Mijn tank heeft al flex 1+2 gedaan dus liefst neem ik mn mage mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Vae Victus op 15-10-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:45:
Ha Hulk ik denk alleen dat het een horde run wordt vanavond.. :)
Add ff je name in het lijstje dan zitten we al op 5# ( 6 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

alleen horde :( heb geen horde op 90 :P dus dan moet ik maar weer uit het lijstje :P

[ Voor 36% gewijzigd door mrsar op 15-10-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dan moeten we je helaas uit het lijstje halen voor vanavond :+

[ Voor 79% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

meh :P

stomme horde figuren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Don't mess with the Horde! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vae Victus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:46:
Veldje#2761 of Chrizz#2806Destro Lock/Resto Shaman/Monk DPS of Pally Tankwhatever..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vae Victus schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:46:
Ik heb ook liever dat jij je mage mee neemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hoeveel moeten we er eigenlijk hebben 10 minimaal ?, dan moeten we er nog 5.

Ik kan btw tot 22:30 / 22:45 Max

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:59:
Hoeveel moeten we er eigenlijk hebben 10 minimaal ?, dan moeten we er nog 5.

Ik kan btw tot 22:30 / 22:45 Max
We gaan voor minimaal 10 gok ik.

Ik stel het volgende voor:
  • Start group: 20:00
  • Start raid: 20:15
  • End group: -
  • Wing: Suggesties ?
Ga wel vanuit dat iedereen tacts kent en flask eventueel bij zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

We gaan voor minimaal 10 gok ik.

Ik stel het volgende voor:
  • Start group: 20:00
  • Start raid: 20:15
  • End group: -
  • Wing: Suggesties ?
Ga wel vanuit dat iedereen tacts kent en flask eventueel bij zich heeft.
Klinkt prima :)!

En ja ik ken de tactics wel en anders is er DBM / Wowhead etc.
En zorg zeker voor standaard spul flasks en food

Hebben we nog iets van een TS of Vent ? ( heb namelijk een Mac en dat andere alternatief werkt dus niet )

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2013 12:05 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.