Zowaar voor de eerste keer loot gekregen van de 5.4 World Bosses ! De tier hands die ik in normal mode gepassed had naar onze priest zijn nu toch in m'n bags terecht gekomen. Zijn voor de moment wel een beetje nutteloos aangezien ik al normal gloves had (met haste en mastery) dus zal wachten worden op 2set voor ze echt in gebruik worden genomen, maar toch een aangename verrassinghulkie schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:56:
Haha, mijn main (mage) wederom niks van Celestials deze week, maar wel een belt gecoined op Ordos...
Vervolgens log ik mijn shaman alt: Headpiece en bracers van Ordos, Celestials: Tier gloves! Bizar!
Waarschijnlijk spullen die droppen in raids verkopen op AH of aan mede guildies voor gereduceerde bedrag van AH prijs verkopen. Er van uit gaande dat een raider het niet nodig heeft voor zijn main.NMe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:07:
[...]
Onze guild heeft iets van 450 karakters erin. Guild repairs staan voor de hele guild aan: raiders kunnen tot 600g per dag gebruiken, socials en alts tot 200g. Geen idee hoe het gold op peil blijft maar dat blijft het toch gewoon.
Daarnaast krijgt een redelijke actieve guild ook nog 1x per week goud gestort in de guildbank.
Aaaaah vandaag even gespeeld op beide accounts en mijn oude Amin account begint toch wel weer aantrekkelijk te worden... Voor monk dropte tier pants en voor mijn oude Main mijn pally een aantal dingen uit flex.. En moet zeggen de pally gear is awesome deze gear..... Twijfels twijfels
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo, 9/14 in 2.5 uur behaald. Niet slecht, aangezien zondag Malkorok pas voor het eerst neer was gegaan. Helaas geen gear uit de raid. Nou ja, voor de 3e keer de boots van Sha gewonnen op een coin
Gelukkig wel de tier legs van celestial gewonnen! Heb nu 3/5 tier uit normal raid. Thok gaat me m'n tier helm geven voor 4-set en ik ga ook die polearm coinen heb ik besloten! Trinket is ook welkom en als het echt niet anders kan moet de ring maar. Oftewel, Thok moet nog vaak neer!
Norushen was bugged bij beide raidgroepen in de guild btw. Kwam maar 1 orb. En dat met mijn geweldig getimede dc on pull en dus dood en alle battle resses op cd voor bijna hele fight was een enrage wipe... Tweede pull was wel normaal gelukkig.
Gelukkig wel de tier legs van celestial gewonnen! Heb nu 3/5 tier uit normal raid. Thok gaat me m'n tier helm geven voor 4-set en ik ga ook die polearm coinen heb ik besloten! Trinket is ook welkom en als het echt niet anders kan moet de ring maar. Oftewel, Thok moet nog vaak neer!
Norushen was bugged bij beide raidgroepen in de guild btw. Kwam maar 1 orb. En dat met mijn geweldig getimede dc on pull en dus dood en alle battle resses op cd voor bijna hele fight was een enrage wipe... Tweede pull was wel normaal gelukkig.
Zelf een soortgelijke raid alsIntToStr gehad. 10/14 in 3 uurtjes (precies 22:59 ging spoils neer). En dit met 2 'trials' een disc priest van ilvl 535 en een rogue met ilvl 527.
Zelf de polearm van Malkorok geloot (wou de trinket
) waardoor ik nu op 551 ilvl uitkom ... en een van de laagste van de guild ben 
Deze zondag de hele avond op Thok. en ben nu van plan het als volgt te doen
1) Tank, paladin
3 healers) Disc, Pala, Druid
2-3 melee) Ik zei de gek als feral, DK, shaman
Rest ranged) Warlock, Hunter, SPriest.
Priests die tijdens het rennen na de poison phase veel mass dispell doen en dan maar zien wat er komt
Zelf de polearm van Malkorok geloot (wou de trinket
1) Tank, paladin
Priests die tijdens het rennen na de poison phase veel mass dispell doen en dan maar zien wat er komt
Mooi zo, vanavond zouden wij ook aan de 10/14 moeten zitten na onze 3 uurtjes raid, misschien zelfs Thok neer. Wat me wel opvalt is dat deze instance precies wel zeer snel gaat wanneer je het gear hebt en de tactics wat kentIntToStr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:31:
Zo, 9/14 in 2.5 uur behaald. Niet slecht, aangezien zondag Malkorok pas voor het eerst neer was gegaan. Helaas geen gear uit de raid. Nou ja, voor de 3e keer de boots van Sha gewonnen op een coin![]()
Gratz, maar wees maar niet zo zeker, Thok is een echte rotzak!
Wat is dat trouwens met die boots van Sha, heb ze nu ook al 2 keer gehad in normal en 1 keer in flex

1 tank strat is wel een beetje risky, maar goed kan zeker ook lukken. Poison is inderdaad een bitch, hit zo hard johSabrac schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:56:
1) Tank, paladin
Thok is echt geen favoriet van me, kan ik nu al zeggen
Wij deden het maandag ook metSabrac schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:56:
1) Tank, paladin
1) paladin tank
2 healers) paladin en druid
3 melee) 2 rogues, 1 warrior
4 ranged) spriest, warlock, mage, ele shaman
zelfde ook Spriest moet heel wat mee dispellen op poison maar voor de rest heel goed te doen. Tegen het einde moet je hem wel heel erg snel in loop fase brengen maar met genoeg dps lukt het wel.
* dagboek *
Lekkere raid gehad, eerste 5 bosses down (nadat 5de boss dinsdag laat pas neerging voor reset) en tevens baan iron .... neer in 3 tries. Voor het eerst in 9 weken ook eens loot mogen ontvangen voor een coin en dit was meteen mijn Tier chest dus eindelijk mijn eerste 2-set te pakken.
DPS ook met 25-30k omhoog gegaan en stond iig geen laatste meer in de DPS-meters.
Zondag op naar dark shaman, dat gaat wel een heftig gevecht worden denk ik.
* einde dagboek *
Lekkere raid gehad, eerste 5 bosses down (nadat 5de boss dinsdag laat pas neerging voor reset) en tevens baan iron .... neer in 3 tries. Voor het eerst in 9 weken ook eens loot mogen ontvangen voor een coin en dit was meteen mijn Tier chest dus eindelijk mijn eerste 2-set te pakken.
DPS ook met 25-30k omhoog gegaan en stond iig geen laatste meer in de DPS-meters.
Zondag op naar dark shaman, dat gaat wel een heftig gevecht worden denk ik.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik zat ook aan een 1 tank 2 healer strat te denken, alleen zorgt dat er niet voor dat p1 veel sneller eindigt?Grompie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:09:
[...]
Wij deden het maandag ook met
1) paladin tank
2 healers) paladin en druid
3 melee) 2 rogues, 1 warrior
4 ranged) spriest, warlock, mage, ele shaman
zelfde ook Spriest moet heel wat mee dispellen op poison maar voor de rest heel goed te doen. Tegen het einde moet je hem wel heel erg snel in loop fase brengen maar met genoeg dps lukt het wel.
We zaten vorige week met 2 tank 3 healers al op 23 %. Dus een kill moet zondag zekrr lukken.
Dat was destijds ook met 2 offspec healers dus hun output was lager dan normaal
Gisteren hebben wij ge-extend zodat we meer tijd hebben voor progression.
Spoils was de eerste nieuwe boss. Dat was pittiger dan ik dacht. Na een paar tries hadden we door dat beide groepen een andere strategie moesten doen:
G1:
Warrior tank
Shaman healer
Hunter dps
Shaman melee
DK dps
G2:
Bear tank
Shaman healer
Boomkin dps
rogue dps
Groep1 waar ik in zat (hunter) lukte het niet om 1 big en veel small/medium crates te doen. Maar 2 big en minder medium ging prima.
Groep 2 kon juist niet 2 big adds killen en deed dus 1 big en veel small.
Toen we die strategie eenmaal besloten hadden hadden we het binnen 2 tries geregeld.
Toen Thok voor een uurtje. Eerst 1 tank 3 healer geprobeerd, en daarna 2 tank 3 healer. De eerste tries gingen volgens mij beter. Met 2 tanks waren we al in de 2e phase 1 met de boss nog steeds op 80%. Dus dat gaat hem niet worden denk ik.
Als ik hierboven zo lees moeten we misschien toch wel net iets meer gear. Ik zit op 546 (met meer dan 3% hit overschot wat ik niet weg kan reforgen), de meesten zitten tussen de 545 en 550.
Spoils was de eerste nieuwe boss. Dat was pittiger dan ik dacht. Na een paar tries hadden we door dat beide groepen een andere strategie moesten doen:
G1:
Warrior tank
Shaman healer
Hunter dps
Shaman melee
DK dps
G2:
Bear tank
Shaman healer
Boomkin dps
rogue dps
Groep1 waar ik in zat (hunter) lukte het niet om 1 big en veel small/medium crates te doen. Maar 2 big en minder medium ging prima.
Groep 2 kon juist niet 2 big adds killen en deed dus 1 big en veel small.
Toen we die strategie eenmaal besloten hadden hadden we het binnen 2 tries geregeld.
Toen Thok voor een uurtje. Eerst 1 tank 3 healer geprobeerd, en daarna 2 tank 3 healer. De eerste tries gingen volgens mij beter. Met 2 tanks waren we al in de 2e phase 1 met de boss nog steeds op 80%. Dus dat gaat hem niet worden denk ik.
Als ik hierboven zo lees moeten we misschien toch wel net iets meer gear. Ik zit op 546 (met meer dan 3% hit overschot wat ik niet weg kan reforgen), de meesten zitten tussen de 545 en 550.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Alliance raigroep gisteren meteen 8/14 neer, en 9e had ook nog wel gekund als er geen dc + inlogprobleem was geweest.
Zelf 4
upgrades mee kunnen nemen. 552 ilvl nu. Op een social backup raider alt
hoogste ilvl on die raidgroep geloof ik 
Zien of we dat vanavond met horde groep kunnen verbeteren.
Zelf 4

Thok hebben wij dinsdag uiteindelijk om kunnen leggen met
2 tanks: warrior, druid
3 healers: shaman, priest, paladin
3 ranged: warlock, 2x priest
2 melee: monk, rogue
In 535-555 gear.
Had ik al gezegd dat ik dat gevecht haat?
2 tanks: warrior, druid
3 healers: shaman, priest, paladin
3 ranged: warlock, 2x priest
2 melee: monk, rogue
In 535-555 gear.
Had ik al gezegd dat ik dat gevecht haat?
[ Voor 4% gewijzigd door JoeBravo op 10-10-2013 09:54 ]
Wij gaan Thok zondag met 2 tanks + 3 healers doen denk ik. Om P1 te rekken moet je gewoon zorgen dat je niet precies stackt, maar in 2 groepen van 4 die net iets meer dan 10 yards uit elkaar staan, maar wel dicht genoeg voor aoe heals. Zo ga je pas naar P2 als je zelf er voor kiest door in totaal te stacken. Niet te lang wachten, anders valt iedereen om
Zijn jullie gestopt met 25 man raiden? Dacht dat jij altijd 25 man ervaringen deelde of heb ik het mis.IntToStr schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:55:
Wij gaan Thok zondag met 2 tanks + 3 healers doen denk ik. Om P1 te rekken moet je gewoon zorgen dat je niet precies stackt, maar in 2 groepen van 4 die net iets meer dan 10 yards uit elkaar staan, maar wel dicht genoeg voor aoe heals. Zo ga je pas naar P2 als je zelf er voor kiest door in totaal te stacken. Niet te lang wachten, anders valt iedereen om
Iemand hier trouwens ooit de mount zien droppen bij huolon?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja, 1 keer op mn hunter en 1 keer op mn DK. Toen kon ik hem gelukkig nog traden met een guildie.mrsar schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:14:
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Klopt. Ik zou graag weer 25m raids doen, maar we hebben gewoon niet genoeg mensen meer. Nu doen we 2 10m groepen. Hopelijk komen de connected realms snel door, want dan kunnen we weer recruiten. Onze huidige realm is niet het toppunt van raiden: http://www.wowprogress.com/pve/eu/steamwheedle-cartel.Dennism schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Zijn jullie gestopt met 25 man raiden? Dacht dat jij altijd 25 man ervaringen deelde of heb ik het mis.
Eerder had House of Elements op SWC ook nog een 25 mans raid team maar volgens mij zijn die massaal naar AD gegaan. Maar indd we zijn aan Connected Realms toe.
Sky Golem is klaar. Wat een grappige mount is dat zeg. Er zijn er al genoeg op AH te vinden. Price range van 95K tot 350k. Gasten op AD duiken nu al in prijs. Niet slim met die eerste batch mounts.
Hij is erg leuk! De volgende verkoop ik. Die is over 30 dagen beschikbaar. 😊
4 dagen na de patch gelootmrsar schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:14:
Zie mijn posts vorige topic met shot !
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40877697
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 10-10-2013 11:27 ]
Bah, was gestopt met MMO's en dat voelde na bijna 15 jaar eigenlijk wel goed. ( begonnen in 1997 met Ultima)
Dan zie ik ineens een beta key voor Hearstone in mijn mail verschijnen.
Ben deze gaan spelen en in de launcher zie je nu alle Blizzard games (heel slim gedaan van ze) en toen zag ik dus ook de install button voor WoW MoP en nu 1 week later speel ik met enorm veel plezier een panda monk en ben level 36 ofzo. (no heirlooms of RAF)
Ach, mijn cold turkey heeft toch zeker 1 week geduurd
Dan zie ik ineens een beta key voor Hearstone in mijn mail verschijnen.
Ben deze gaan spelen en in de launcher zie je nu alle Blizzard games (heel slim gedaan van ze) en toen zag ik dus ook de install button voor WoW MoP en nu 1 week later speel ik met enorm veel plezier een panda monk en ben level 36 ofzo. (no heirlooms of RAF)
Ach, mijn cold turkey heeft toch zeker 1 week geduurd
FUMES et CARNES
nice,nog nooit zien droppen in 85 killsMektheb schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:11:
[...]
4 dagen na de patch geloot
Zie mijn posts vorige topic met shot !
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40877697
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Doen ze het bij ons toch iets beter http://www.wowprogress.com/pve/eu/argent-dawnIntToStr schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:28:
[...]
Klopt. Ik zou graag weer 25m raids doen, maar we hebben gewoon niet genoeg mensen meer. Nu doen we 2 10m groepen. Hopelijk komen de connected realms snel door, want dan kunnen we weer recruiten. Onze huidige realm is niet het toppunt van raiden: http://www.wowprogress.com/pve/eu/steamwheedle-cartel.
Ik zie The Chosen er bij staan, alle mensen uit mijn oude raiding guild zijn naar AD en The Chosen gegaan. Let wel dit was bij het uitkomen van WrathXzeroD schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:36:
[...]
Doen ze het bij ons toch iets beter http://www.wowprogress.com/pve/eu/argent-dawn
Ik had mijn Unborn Valkyr met een battlestone net geupgrade naar een rare. NU was ie dus twee levels gezakt, maar ik kan de derde skill van de Unborn Valkyr niet gebruiken. Er staat dat pet level 4 vereist is, maar Unborn Valkyr is level 19....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat had ik ook gedaan en de volgende dag kwam ik een rare in het wild tegen.......Zeror schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:39:
Ik had mijn Unborn Valkyr met een battlestone net geupgrade naar een rare. NU was ie dus twee levels gezakt, maar ik kan de derde skill van de Unborn Valkyr niet gebruiken. Er staat dat pet level 4 vereist is, maar Unborn Valkyr is level 19....
Goede morgen,
Wij hebben gister uiteraard ook geraid. Het doel was zo veel mogelijk clearen en zoveel mogelijk mensen gearen. Helaas zijn we uiteindelijk op shamans (boss 7) gestrand. We hadden een aantal wat mindere goden mee dus eigenlijk waren we aan het proberen te 9 mannen. Op de eerste 6 bazen kunnen we tegenwoordig 1 a 2 mindere spelers carryen, maar bij shamans zijn we daar nog niet goed genoeg voor… Beste try 7%, elke try een dode rogue voor 50% aanbrak (wel een rot gevecht voor mêlee, dat snap ik ook)
Ik ben zelf voor Sha uit de groep gestapt om onze hunter wat kans op loot te gunnen. Hij wint gewoon de chest en rolt met muntje de trinket! Dat zijn nog een goede wissels!
Frost werkt met mijn huidige gear best prima trouwens. Ik zit elk gevecht wel ergens tussen de 200k - 230k dps. Ik denk dat ik mn critgems maar eens ga vervangen voor haste. Dan kan ik komende raid nog iets meer eruit persen!
Onze MT ging eindelijk van 489 (upgraded naar 497) shieldn uit T14 naar 553, daarmee komt hij op 535 tankgear. Wat heeft die kerel een pech met loot zeg!
Wij hebben gister uiteraard ook geraid. Het doel was zo veel mogelijk clearen en zoveel mogelijk mensen gearen. Helaas zijn we uiteindelijk op shamans (boss 7) gestrand. We hadden een aantal wat mindere goden mee dus eigenlijk waren we aan het proberen te 9 mannen. Op de eerste 6 bazen kunnen we tegenwoordig 1 a 2 mindere spelers carryen, maar bij shamans zijn we daar nog niet goed genoeg voor… Beste try 7%, elke try een dode rogue voor 50% aanbrak (wel een rot gevecht voor mêlee, dat snap ik ook)
Ik ben zelf voor Sha uit de groep gestapt om onze hunter wat kans op loot te gunnen. Hij wint gewoon de chest en rolt met muntje de trinket! Dat zijn nog een goede wissels!
Frost werkt met mijn huidige gear best prima trouwens. Ik zit elk gevecht wel ergens tussen de 200k - 230k dps. Ik denk dat ik mn critgems maar eens ga vervangen voor haste. Dan kan ik komende raid nog iets meer eruit persen!
Onze MT ging eindelijk van 489 (upgraded naar 497) shieldn uit T14 naar 553, daarmee komt hij op 535 tankgear. Wat heeft die kerel een pech met loot zeg!
Wij doen het ook met 2 tanks (DK en Druid, stam stakkers), 3 healers (disc, pala en monk), 2 melee (shammy en ik) en 3 ranged (hunter, mage en lock).IntToStr schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:55:
In phase 1 chainen wij bijna al onze healing cds, dus die van onze enh. shammy, de 2 devotions, hand of prot. zodat de priest kan shellen en onze tank tranq kan gebruiken, en dan zit de boss al best laag.
2de phase 1 zijn allemaal personals, met onderandere healthstones en tegen het midden van die fase zijn er weer een aantal raidcooldowns terug klaar voor gebruik.
En dan is het op zich gewoon goede management in fase 2 en maar burnen.
De spread tactic is wel heel risky trouwens, we hebben al verschillende keren een wipe gehad doordat we in de 3de fase 1 iets te ver gespread stonden door het vuur en dus gewoon allemaal 1 voor 1 doodgingen ...
Het is en blijft een rot gevecht in mijn ogen
Hehehe, ik heb gisteren exact hetzelfde gedaan, heb em gevonden als poor quality, en geupgrade met een stone... Dat ene leveltje krijg ik er wel bij door een pandaria daily te doen vandaag, al heb ik nog meer pets naar 25 te brengen. Ik heb wel de 3e skill, heb em alleen nog niet kunnen testen om te kijken of ie ook te gebruiken is. Misschien dat er iets is misgegaan en dat ie bugged is?Zeror schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:39:
Gisteren nog een Celestial gedaan op mijn druid. Dropped [Breeches of the Shattered Vale], maar die had ik al. Toch weer een seal gebruikt (uit pure hebberigheid) en... nog een [Breeches of the Shattered Vale].
Eergisteren op mijn hunter ook al loot gekregen die ik al heb.
Ik ben wel blij dat er tier items voor me droppen, maar niet steeds dezelfde, aub!!
Eergisteren op mijn hunter ook al loot gekregen die ik al heb.
Ik ben wel blij dat er tier items voor me droppen, maar niet steeds dezelfde, aub!!
Hm, darn.. wil wat aanpassen op m'n battle net page, en kan dus nergens heen. pingen e.d. geeft request timed out. Kan niet inloggen op mn battle net ding.. ><
Laat maar.. ligt aan KPN denk ik, via 3G op mn mobiel zit ik er zo in.. bij KPN eens in de 50 refreshes krijg ik de hoofd pagina >_>
Laat maar.. ligt aan KPN denk ik, via 3G op mn mobiel zit ik er zo in.. bij KPN eens in de 50 refreshes krijg ik de hoofd pagina >_>
[ Voor 29% gewijzigd door corset op 10-10-2013 13:20 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
@JimDB enig idee waarom jullie beer voor stam stacking gaat?
In bijna alle scenarios is crit stacking beter voor een beer. Op die manier heb je meer rage voor frenzied regen en savage defense. Als ik mn dmg taken ook vergelijk met bv een papadin dan pak ik 30% minder dmg omdat ik ruim de helft dodge. In het geval van magic heal ik mezelf zo up.
In bijna alle scenarios is crit stacking beter voor een beer. Op die manier heb je meer rage voor frenzied regen en savage defense. Als ik mn dmg taken ook vergelijk met bv een papadin dan pak ik 30% minder dmg omdat ik ruim de helft dodge. In het geval van magic heal ik mezelf zo up.
Ik ga straks met mijn beer ook over op stam stacken, zodra ik hit en expertise redelijk makkelijk op cap kan houden en absoluut geen moeite heb om mijn Rage op 60% te houden. Mijn beer heeft al 2 keer zoveel armor als mijn pala tank en ook al 2 keer zoveel dodge. Ze zitten qua gearlevel ongeveer gelijk, maar het is zóveel makkelijker (voor mij althans) om met een beer te tanken dan met mijn pala (of een andere tank).
Ik vind het wel lastig om mijn expertise te cappen. Momenteel zit mijn beer nog niet op 15% en die wil ik wel hebben. Maarja, mijn beer staat nog even in de wachtrij. Ik wil eerst die legendary questline afmaken op mijn hunter.
Ik vind het wel lastig om mijn expertise te cappen. Momenteel zit mijn beer nog niet op 15% en die wil ik wel hebben. Maarja, mijn beer staat nog even in de wachtrij. Ik wil eerst die legendary questline afmaken op mijn hunter.
[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 10-10-2013 15:51 ]
Goh geen idee eingenlijk, volgens mij vind hij het leuker om te spelen met een grotere healthpool, geeft misschien een gevoel van veiligheid. Zelf was ik ook wel best verbaasd toen hij compleet overschakelde op stam, bears doen namelijk een goede brok damage wanneer het nodig is en dat kan op sommige encounters best handig zijn ...Sabrac schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:26:
@JimDB enig idee waarom jullie beer voor stam stacking gaat?
Hier is z'n Armory, kan je meteen eens kijken
Geloof dat Sam nog een ilvl hoger zit.JoeBravo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:42:
Alliance raigroep gisteren meteen 8/14 neer, en 9e had ook nog wel gekund als er geen dc + inlogprobleem was geweest.
Zelf 4upgrades mee kunnen nemen. 552 ilvl nu. Op een social backup raider alt
hoogste ilvl on die raidgroep geloof ik
Zit zelf inmiddels op 547, maar alle loot die ik krijg is zonder haste bijna, beetje crap, maar dps is nog wel best geloof ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Riquiqui op 10-10-2013 17:40 ]
hmm, even snel een compare in stats gedaan, stats zijn afgerond natuurlijkJimDB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:16:
[...]
Goh geen idee eingenlijk, volgens mij vind hij het leuker om te spelen met een grotere healthpool, geeft misschien een gevoel van veiligheid. Zelf was ik ook wel best verbaasd toen hij compleet overschakelde op stam, bears doen namelijk een goede brok damage wanneer het nodig is en dat kan op sommige encounters best handig zijn ...
Hier is z'n Armory, kan je meteen eens kijken
Item level: 557 vs 551
(Secondary stats in orde van belang)
Crit rating: 14000 vs 14300
Hit: 1400 vs 2500
Expertise: 5800 vs 5100
Haste rating: 5000 vs 8000
Mastery: 4000 vs 4000
(primary stats)
Stam: 42000 vs 32000
Agi: 22000 vs 23500
Kan het eerlijk gezegd qua secondary stats dan wel begrijpen dat hij stam stacked, z'n crit kans is iets lager dan me, dus Savage Defense constant op houden is geen probleem.
Qua damage zal hij wel iets minder doen, gezien z'n haste en agility lager liggen en hij is niet hit capped, maar goed, veel zal dat niet schelen. dat die 6 item levels zoveel verschil maken..
Mijn Unborn valkyr was van level 21 naar level 19 gegaan. Wellicht dat het daar mis is gegaan. Op level 20 wordt er toch een skill unlocked? Misschien het systeem daarmee in de war is.EelcoB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:27:
[...]
Hehehe, ik heb gisteren exact hetzelfde gedaan, heb em gevonden als poor quality, en geupgrade met een stone... Dat ene leveltje krijg ik er wel bij door een pandaria daily te doen vandaag, al heb ik nog meer pets naar 25 te brengen. Ik heb wel de 3e skill, heb em alleen nog niet kunnen testen om te kijken of ie ook te gebruiken is. Misschien dat er iets is misgegaan en dat ie bugged is?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De mijne is ook terug gevallen naar 19, gisteren weer naar 25 gebracht alles lijkt te werken. Als de jouwe weer op 25 zit, wellicht een ticket aanmaken voor een GM?Zeror schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:05:
[...]
Mijn Unborn valkyr was van level 21 naar level 19 gegaan. Wellicht dat het daar mis is gegaan. Op level 20 wordt er toch een skill unlocked? Misschien het systeem daarmee in de war is.
Gisteravond mocht ik niet mee met de raid, dus maar pet battles gedaan, de teller staat nu op 15 lvl 25 pets, het begint nu ergens op te lijken
Verwijderd
Goeiemorgen,
Wat is Garrosh een k*tfight om op te progressen... duurt zo lang voordat je in de echt lastige phase komt en als je dan steeds snel plat ligt werkt dat niet echt motiverend
Iemand nog tips voor phase 2 en 3?
Wat is Garrosh een k*tfight om op te progressen... duurt zo lang voordat je in de echt lastige phase komt en als je dan steeds snel plat ligt werkt dat niet echt motiverend
Iemand nog tips voor phase 2 en 3?
Kijk dat is nu leuk, iemand met praktijk ervaring met de Sky GolemPoops_McGhee schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:02:
Sky Golem is klaar. Wat een grappige mount is dat zeg. Er zijn er al genoeg op AH te vinden. Price range van 95K tot 350k. Gasten op AD duiken nu al in prijs. Niet slim met die eerste batch mounts.
Even snel vraagje. Nu er steeds meer mounts bijkomen waar je iemand mee kunt nemen, is de Sky Golem voor 1 persoon (als ik plaatje zo bekijk wel) of kun je iemand meenemen?
Gelukkig maarRiquiqui schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:38:
[...]
Geloof dat Sam nog een ilvl hoger zit.
Zit zelf inmiddels op 547, maar alle loot die ik krijg is zonder haste bijna, beetje crap, maar dps is nog wel best geloof ik.
Hopelijk vanavond malkorok en spoils neer. Ga ik daarna blackfuse ipv thok voorstellen.
Zo, gisteren een smooth raid gehad, 10/14 in 2,5 uur en alles oneshot (dat is ook de eerste keer dat dat gebeurd
).
Qua loot echter was het wééral een nachtmerrie ... Op Sha natuurlijk de weekelijkse boots mogen looten (volgens mij staat het tier token niet op de loot lijsten), maar goed dat is geen verrassing. De verrassing kwam echter bij Nazgrim, toen dit monster dropte, het eerste 2H wapen dat dropte in 5 weken SoO normal én Warforged zowaar. Maar zoals ik al een aantal pagina's geleden had gezegd: onze Blood DK en ik hebben al een geschiedenis met 2H wapens (in ToT greep ie meteen naar het eerste 2H wapen dat dropte op Council, waarna ik wekenlang met een LFR wapen heb zitten rondlopen), en toen liep het maar miserabel af. Ik maar even uittabben om te zien hoe het zit met m'n BiS items etc., maar vergeleken met m'n ToT wapen was het natuurlijk een gigantische upgrade. Toen ik echter terug intabde zag ik dat onze DK een 800/1000 roll had gedaan (en met ons DKP systeem is dat gigantisch veel), en aangezien ik letterlijk al mijn DKP had moeten spenderen om ook een 1000 roll te kunnen doen heb ik het maar laten schieten, alweer. Je kan natuurlijk zeggen van: Volgende week weer een kans, maar gewoon het feit dat dit de 2de keer is dat dit voorvalt (dit keer nog Warforged ook) en overigens dat ie al met een flex item rondliep (met bovendien een blue socket voor z'n idiote stam gems) werd me een beetje te veel ... Heb de rest van de raid maar zonder mic. afgewerkt.
Startend met het hoogste ilevel in het begin van de patch ben ik nu het raidmember met het 2de laagste ilevel, en dat met mensen die gestart waren met characters die nog niet eens full ToT gear hadden en nu rond de 550 ilevel zitten (Al ben ik wel nog steeds nummer 1-3 op de DPS lijsten
)
Volgende week beter ?

Qua loot echter was het wééral een nachtmerrie ... Op Sha natuurlijk de weekelijkse boots mogen looten (volgens mij staat het tier token niet op de loot lijsten), maar goed dat is geen verrassing. De verrassing kwam echter bij Nazgrim, toen dit monster dropte, het eerste 2H wapen dat dropte in 5 weken SoO normal én Warforged zowaar. Maar zoals ik al een aantal pagina's geleden had gezegd: onze Blood DK en ik hebben al een geschiedenis met 2H wapens (in ToT greep ie meteen naar het eerste 2H wapen dat dropte op Council, waarna ik wekenlang met een LFR wapen heb zitten rondlopen), en toen liep het maar miserabel af. Ik maar even uittabben om te zien hoe het zit met m'n BiS items etc., maar vergeleken met m'n ToT wapen was het natuurlijk een gigantische upgrade. Toen ik echter terug intabde zag ik dat onze DK een 800/1000 roll had gedaan (en met ons DKP systeem is dat gigantisch veel), en aangezien ik letterlijk al mijn DKP had moeten spenderen om ook een 1000 roll te kunnen doen heb ik het maar laten schieten, alweer. Je kan natuurlijk zeggen van: Volgende week weer een kans, maar gewoon het feit dat dit de 2de keer is dat dit voorvalt (dit keer nog Warforged ook) en overigens dat ie al met een flex item rondliep (met bovendien een blue socket voor z'n idiote stam gems) werd me een beetje te veel ... Heb de rest van de raid maar zonder mic. afgewerkt.
Startend met het hoogste ilevel in het begin van de patch ben ik nu het raidmember met het 2de laagste ilevel, en dat met mensen die gestart waren met characters die nog niet eens full ToT gear hadden en nu rond de 550 ilevel zitten (Al ben ik wel nog steeds nummer 1-3 op de DPS lijsten

Volgende week beter ?
Ik had gewoon dat wapen gepakt JimDB als het warforged is. Het is als blood dk waarschijnlijk zijn bis wapen btw en op 10m is het sowieso al een hele kleine kans dat er een wapen dropt, laat staan warforged, maar dit slot is zo belangrijk voor een ret paladin dat ik het gewoon gepakt zou hebben gegeven jullie "geschiedenis" en de mate van upgrade 
Zelf flex wing 3 gedaan en na enig beraad toch maar een coin ingezet op Thok. En jawel: head tier token! Heb nu dus de 4-set bonus en heb ook m'n Sha boots maar equipped (misschien stopt ie dan met ze uitdelen aan me...) dus nu is letterlijk alle ToT gear weg. Equipped ilvl van 558.47 met nog 2 items niet geupgrade (vp is op...).
Zit nog steeds met 2 timeless ringen. Ringen zitten pas heel laat in de raid en nog niet zien droppen. Belt is een flex item. Maar belangrijkste voor mij: ook dat wapen he... Heel ToT is geen enkel thunderforged 2H wapen gedropt (en wij deden toen voornamelijk 25m, dus hogere kans) en nu SoO is er nog geen enkel 2H wapen gedropt. Maar zondag ga ik gewoon elke ability macro'en met een /y Gief polearm! bij Thok en dan moet ie er wel 1 geven op m'n coin
Zelf flex wing 3 gedaan en na enig beraad toch maar een coin ingezet op Thok. En jawel: head tier token! Heb nu dus de 4-set bonus en heb ook m'n Sha boots maar equipped (misschien stopt ie dan met ze uitdelen aan me...) dus nu is letterlijk alle ToT gear weg. Equipped ilvl van 558.47 met nog 2 items niet geupgrade (vp is op...).
Zit nog steeds met 2 timeless ringen. Ringen zitten pas heel laat in de raid en nog niet zien droppen. Belt is een flex item. Maar belangrijkste voor mij: ook dat wapen he... Heel ToT is geen enkel thunderforged 2H wapen gedropt (en wij deden toen voornamelijk 25m, dus hogere kans) en nu SoO is er nog geen enkel 2H wapen gedropt. Maar zondag ga ik gewoon elke ability macro'en met een /y Gief polearm! bij Thok en dan moet ie er wel 1 geven op m'n coin
Wij werken niet met DKP, gewoon simpel /roll MS dan /roll OS en dan gaat hij door voor DE. Al zal in de toekomst waar echt zware upgrades zullen liggen bij ons gewoon Need systeem worden gebruikt waarbij de persoon die iets het hardst nodig heeft de item krijgt.JimDB schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:45:
Zo, gisteren een smooth raid gehad, 10/14 in 2,5 uur en alles oneshot (dat is ook de eerste keer dat dat gebeurd).
Startend met het hoogste ilevel in het begin van de patch ben ik nu het raidmember met het 2de laagste ilevel, en dat met mensen die gestart waren met characters die nog niet eens full ToT gear hadden en nu rond de 550 ilevel zitten (Al ben ik wel nog steeds nummer 1-3 op de DPS lijsten)
Volgende week beter ?
Verwijderd
Oh die polearm heb ik gister voor me offspec geloot, warforged ook nog.. nu nog goed leren ret spelen voor als we straks weer meeste gaan 2 healen.. sorry jongens
@JimDB,
Ik vind het niet vreemd dat die DK rolled/bid op zijn (geloof ik ) normal WF BiS. Ik zelf vind het nooit erg om te passen op gear voor iemand die het harder nodig heeft echter wel met 2 uitzonderingen. 1. Wapens, 2 Trinkets.
Wapens en trinkets zijn gewoon te random qua drops dat ik ze echt niet pass. Als ik verlies, geen probleem volgende week beter idd, maar passen nee nooit. Met een beetje pech loop je de hele tier met een flutwapen of flut trinkets. Terwijl deze toch voor het grootste gedeelte je dps bepalen samen met 4P tier.
Ik vind het niet vreemd dat die DK rolled/bid op zijn (geloof ik ) normal WF BiS. Ik zelf vind het nooit erg om te passen op gear voor iemand die het harder nodig heeft echter wel met 2 uitzonderingen. 1. Wapens, 2 Trinkets.
Wapens en trinkets zijn gewoon te random qua drops dat ik ze echt niet pass. Als ik verlies, geen probleem volgende week beter idd, maar passen nee nooit. Met een beetje pech loop je de hele tier met een flutwapen of flut trinkets. Terwijl deze toch voor het grootste gedeelte je dps bepalen samen met 4P tier.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:21:
Oh die polearm heb ik gister voor me offspec geloot, warforged ook nog.. nu nog goed leren ret spelen voor als we straks weer meeste gaan 2 healen.. sorry jongens
Gisteren een Blood DK gemaakt. Nu merk ik alleen dat ik nog vrij snel dood ga, is een blood DK zoveel moeilijker als een Prot Paladin of mis ik gewoon nog essentiele spells/abilities op dit lvl?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ja: blood shield (mastery). Owja, blood presence en alle bijbehorende buffs duurt ook ff. Death strike krijg je wel meteen toch?Vae Victus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:39:
Gisteren een Blood DK gemaakt. Nu merk ik alleen dat ik nog vrij snel dood ga, is een blood DK zoveel moeilijker als een Prot Paladin of mis ik gewoon nog essentiele spells/abilities op dit lvl?
55-65 is iig nog redelijk squishy, daarna heb je de meeste essentiële abilities en ben je onverwoestbaar.
[ Voor 19% gewijzigd door JoeBravo op 11-10-2013 10:07 ]
Death Strike heb ik al wel ja, krijg je op lvl 56. Kan hem alleen maar 2x achter elkaar gebruiken, moet nog even kijken hoe ik mn runes het beste kan gebruiken.JoeBravo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:59:
[...]
Ja: blood shield (mastery). Owja, blood presence en alle bijbehorende buffs duurt ook ff. Death strike krijg je wel meteen toch?
55-65 is iig nog redelijk squishy, daarna heb je de meeste essentiële abilities en ben je onverwoestbaar.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Woensdag flex 3e en 2e wing gedaan en gisteren normal raid mee met de guild, terwijl ik eigenlijk gestopt ben met raiden. Toch mooi 3 items waaronder een BiS ring van Galakras.
Hebben jullie ook last van het probleem dat mobiele AH niet werkt? Kan al twee dagen niets posten of bekijken.
Hebben jullie ook last van het probleem dat mobiele AH niet werkt? Kan al twee dagen niets posten of bekijken.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Dat heet rune management is is belangrijkste onderdeel van de klasseVae Victus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:27:
[...]
Death Strike heb ik al wel ja, krijg je op lvl 56. Kan hem alleen maar 2x achter elkaar gebruiken, moet nog even kijken hoe ik mn runes het beste kan gebruiken.
Death/blood/death/blood is wel goede om jezelf aan te leren, opgevuld met een runic dump.
Later kun je kiezen op welke manier je het terugkrijgen van runes kunt versnellen.
Gisteren niet LFR had een vriend belooft om BF4 te doen maar daarvoor nog wel mijn hunter naar 85 en Pandaria gebracht. Ik had nooit gedacht dat deze nog zo hoog zou komen qua level. Sinds BC niet meer echt aangeraakt en nu toch weer af en toe mee gespeeld en nu 85 en het echte werk kan voor hem beginnen.
Het gaat mij echter meer om de professions van hem want met zijn leatherworking en mijn rogue die engineering op 600 moet krijgen dan heb ik alle professions op max level.
Het gaat mij echter meer om de professions van hem want met zijn leatherworking en mijn rogue die engineering op 600 moet krijgen dan heb ik alle professions op max level.
Ja, ik heb hier ook last van. Ook de AH op de website werkt niet. Heb echter niet gezocht naar een blue post of iets.Sn3gG3l schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:50:
Woensdag flex 3e en 2e wing gedaan en gisteren normal raid mee met de guild, terwijl ik eigenlijk gestopt ben met raiden. Toch mooi 3 items waaronder een BiS ring van Galakras.
Moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik ook tweakers onwaardig was en eerst hier mijn vraag stelde ipv even te googlen. Shame on me
Wellicht heeft het weer te maken met de goldhacks die enige tijd geleden in het nieuws waren.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Gisteren nog wel de remote AH kunnen gebruiken, nu lijkt ie er weer compleet uit te liggen...
Gisteren eerste deel LFR gedaan. Maar zoals gebruikelijk niks mogen ontvangen. Meestal krijg ik mijn gear uit het 2de of 3de deel (ook in Flex, op Sha na die me dus steeds een trinket geeft).
Dus loop nog steeds rond met 496 bracers, en 502 shoulders. Zou ook wel fijn zijn op eens wat tier items (Gloves en Chest) op te pakken maar heb ze nog niet gezien.
Vanavond Flex in en hoop dat ik op Iron Juggernaut (bracers), Spoils (legs) de loot mag ontvangen.
Dus loop nog steeds rond met 496 bracers, en 502 shoulders. Zou ook wel fijn zijn op eens wat tier items (Gloves en Chest) op te pakken maar heb ze nog niet gezien.
Vanavond Flex in en hoop dat ik op Iron Juggernaut (bracers), Spoils (legs) de loot mag ontvangen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik merk wel dat je flex echt moet outgearen in wing 3 of enigszins georganiseerd moet zijn. Paar keer met random pugs via openraid/oqueue gedaan, maar op Malkorok en Thok is het echt fingers crossed en hopen dat het goed gaat, zelfs met ilvls van rond de 540-550. Komt dan een beetje over als LFR ervaringen
De moeilijkheidsgraad van wing 3 is wel echt hoger dan eerste 2 wings, maar dat is op normal ook, dus niet raar. Ben heel benieuwd naar Garrosh volgende week
Weet nog niet of ik dat wel ga proberen op flex... Misschien komen we wel gewoon aan normal Garrosh toe volgende week, want deze week hoop ik t/m Blackfuse te komen. Mogelijk extenden we zelfs, maar goed, dat zien we dan wel.
De moeilijkheidsgraad van wing 3 is wel echt hoger dan eerste 2 wings, maar dat is op normal ook, dus niet raar. Ben heel benieuwd naar Garrosh volgende week
Het is gewoon wat jammer, omdat het wapen WF is en een yellow socket heeft, maar ook omdat het genoeg expertise op zich heeft dat ik eindelijk van mijn Shado-Pan Assault (VP) trinket af kon geweest zijn ...IntToStr schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:20:
Ik had gewoon dat wapen gepakt JimDB als het warforged is. Het is als blood dk waarschijnlijk zijn bis wapen btw en op 10m is het sowieso al een hele kleine kans dat er een wapen dropt, laat staan warforged, maar dit slot is zo belangrijk voor een ret paladin dat ik het gewoon gepakt zou hebben gegeven jullie "geschiedenis" en de mate van upgrade
Ach ja, nu maar gewoon hopen dat het wapen van Thok dropt en anders zal het wachten worden (alweer
Die Sha boots trouwens ... Ze blijven maar droppen, zelfs al heb je ze al equipped ... (Heb ze week 1 op flex gekregen en alle weken daarna op normal)

Mooi setje gear dat je nu hebt trouwens, nu maar hopen dat ik dat binnenkort ook te pakken weet te krijgen, maar goed alles hangt gewoon af van RNG
is er morgen weer een flex-raid van tweakers en vanaf welk tijdstip is het dan.
En is het mogelijk dat een vriend mee kan gaan als healer ?
Vertalen is geen probleem
ja, ~20:30, ja.sabriel schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:55:
is er morgen weer een flex-raid van tweakers en vanaf welk tijdstip is het dan.
voertaal is sowieso engels ivm guildies van mij die mee gaan.
Gezellig,
ik ben ook weer van de partij!
ik ben ook weer van de partij!
red een boom - eet een bever
Ah leuk, eens kijken of ik mee kan. Heb een tank (paladin) en een dps (mage) in de aanbieding.
Shamans en rolls = goede combinatie! Ik zit inmiddels op itemlevel 533 inclusief 2 tier pieces en de dps trinket van immerseus en de healing trinket van Sha (allebei 540). Ik heb in totaal 1 keer flex (part 1 gedaan) de rest komt van LFR en worldbosses...
Op mijn mage doe ik sinds de start elke week LFR, Flex en normal (paar keer gemist) maar heb ik nog nooit een trinket zien droppen (incl coins) en heb ik pas 1 tier piece!
Misschien toch maar eens mains swappen, haha! Mages zijn alleen zo leuk!
Op mijn mage doe ik sinds de start elke week LFR, Flex en normal (paar keer gemist) maar heb ik nog nooit een trinket zien droppen (incl coins) en heb ik pas 1 tier piece!
Misschien toch maar eens mains swappen, haha! Mages zijn alleen zo leuk!
General Nazgrim Heroic kill video:
Ik was er vorige week niet bij dus nogmaals even opgenomen
. Hectisch gevecht, zeker als je met een slechte paladin healer moet healen
. Die gast loopt in 557 ilevel gear
.
Zorgde er wel voor dat ik een rank 33 had als druid healer.
Ik was er vorige week niet bij dus nogmaals even opgenomen

Zorgde er wel voor dat ik een rank 33 had als druid healer.
[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 11-10-2013 17:06 ]
Gisteravond voor het eerst heroics in gedoken. Immersius lag zoals verwacht na 5 tries neer, daarna doorgegaan naar Protectors. 22 tries gehad, en tegen het eind van de avond bleven we daadwerkelijk in leven tot de laatste tussenfase op He en Sun tegelijk (fase van Sun is een stuk makkelijker zonder Garote
). Nog nét even dat kleine beetje meer en dan is het plain sailing met het afsnoepen van 33% health van alledrie de bazen, zou niks voor moeten stellen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met de groep waar ik nu mee raid zitten we nu op 11/14, terwijl de guild in z'n geheel aan 13/14 zit.NMe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:10:
Gisteravond voor het eerst heroics in gedoken. Immersius lag zoals verwacht na 5 tries neer, daarna doorgegaan naar Protectors. 22 tries gehad, en tegen het eind van de avond bleven we daadwerkelijk in leven tot de laatste tussenfase op He en Sun tegelijk (fase van Sun is een stuk makkelijker zonder Garote). Nog nét even dat kleine beetje meer en dan is het plain sailing met het afsnoepen van 33% health van alledrie de bazen, zou niks voor moeten stellen.
Vind het best wel jammer dat wij nog niet aan heroics toe zijn, maar we moesten in het begin nu eenmaal een aantal mensen nog gearen en daardoor een pak minder progress gehad de eerste week(en). Al vind ik wel dat het nu toch vlotjes loopt, 10 bosses neer in 2,5 uur en Thok hebben we vorige week ook al neergekregen dus komt goed. Siegecrafter en Paragons zouden deze week ook neer moeten (kunnen), of dat hoop ik althans, zodat we kunnen progressen op Garrosh.
Zodra je de tactics van de bosses wat kent (en de gear hebt
Maar toch vond ik ToT leuker dan SoO, misschien komt de fun wel bij HC's
Geen idee of jullie paladins in de raid hebben, maar Hand of Protection zorgt ervoor dat je de Garote kan verwijderen van mensenNMe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:10:
Gisteravond voor het eerst heroics in gedoken. Immersius lag zoals verwacht na 5 tries neer, daarna doorgegaan naar Protectors. 22 tries gehad, en tegen het eind van de avond bleven we daadwerkelijk in leven tot de laatste tussenfase op He en Sun tegelijk (fase van Sun is een stuk makkelijker zonder Garote). Nog nét even dat kleine beetje meer en dan is het plain sailing met het afsnoepen van 33% health van alledrie de bazen, zou niks voor moeten stellen.
Voor tanks is SoO in elk geval behoorlijk monotoon en simpel. Geen idee hoe het voor de DPS is maar ik vind 't geen leuke instance.JimDB schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Zodra je de tactics van de bosses wat kent (en de gear hebt) vind ik deze instance trouwens wel wat simpel, ofwel lijkt dat gewoon zo doordat we veel bossen kunnen killen op weinig tijd (misschien ook doordat er nu wat minder trash is dan in ToT).
Maar toch vond ik ToT leuker dan SoO, misschien komt de fun wel bij HC's
We hebben er eentje, dus ik zal het doorgeven, thanks.Jerry schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:55:
[...]
Geen idee of jullie paladins in de raid hebben, maar Hand of Protection zorgt ervoor dat je de Garote kan verwijderen van mensen. Handig voor sommige fasen met veel damage.
Dat gezegd hebbende: we doen meestal eerst Rook tot 75%, dan He en Sun ook. Daarna Rook naar 66 voor de tussenfase. Die doet eigenlijk amper pijn omdat we goed interrupten. Daarna brengen we Sun en He tegelijk omlaag en tikken we eerst He en dan Sun in de tussenfase. Alle poison verdwijnt dan en in plaats van tig mensen met Garote hoef je je alleen nog zorgen te maken om degene met een Mark of Anguish. Daar hebben we een complete rotatie voor met cooldowns, dus dat zit wel goed. Onze DPS moet daar alleen wat beter zijn best gaan doen want het lijkt erop dat veel mensen vooral zitten te padden op de andere adds die Sun spawnt terwijl die Anguish juist heel snel neer moet.
[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 11-10-2013 18:33 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ikzelf vind het alleszins een veel minder leuke raid dan ToT, maar andere mensen van de guild vinden dan weer compleet het omgekeerde. Ach ja, ieder z'n smaak.NMe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:30:
[...]
Voor tanks is SoO in elk geval behoorlijk monotoon en simpel. Geen idee hoe het voor de DPS is maar ik vind 't geen leuke instance.
Net trouwens flex gedaan met de guild en heb mezelf echt gesjareld ... Heb namelijk door een missclick gewoon een coin verspilt aan Nazgrim (natuurlijk ook gewoon gold) en dat terwijl we Nazgrim normal op farm hebben en ik de coin had gespaard voor Thok ... Heb maar een ticket aangemaakt, maar dat wordt niks

Serieus, deze week: FML
Vandaag een leuk WoW dagje gehad. Daarom, lief dagboek voor mijn Mage:
De dag begon minder. Ik wou nog even wat LFR doen voordat we gingen raiden, dus maar gequeued voor GoR. Was een groep die al onderweg was. Geen problemen mee, heb ik net even meer tijd om voor te bereiden, wat wel lekker is. Ze stonden al bij de Shamans en de trash was al gedaan. Na 4x wipen snapte ik waarom er iemand weg was gegaan. Er werd bijna niet gemoved, adds werden niet gedaan... na de 5e keer was het bijna raid tijd, dus maar geleaved.
Vervolgens Flex gaan doen met mijn casual guild. Een deel van de mensen ken ik IRL, de rest ken ik via guild en deze keer voor de 2e keer hadden we mensen via openRaid. Vorige keer beviel het wel, dus nu ook maar weer gedaan. Hier begonnen we bij VoES. Deze was vorige week al neer, maar loot en kijken hoe het gaat met de openRaid-ers. Zeer goed want na 51 minuten met een 5 minuten break stonden we alweer buiten. Ondertussen nog een item op gepikt ook, waist van 489 naar 540, als ik het goed heb.
Daarna dus snelde 2e in gegaan. Het was spannend op de eerste boss, maar wel met de eerste try neer. Nu waren we dus binnen anderhalf uur al verder dan we de vorige keer in 3 uur hebben gedaan, wat erg goed voelt. Vervolgens Iron Juggernaut. Nog nooit gedaan op Flex/Normal, alleen 1x op LFR (want ik heb het eigenlijk veel te druk om WoW te spelen
), De eerste try ging redelijk tot er nog ongeveer 1/3 van HP over was, want toen kwamen er in 1x veel meer mines en leken ze ook meer dmg te doen. iets wat niet snel werd opgemerkt, dus dps'ers vielen bij bosjes neer. 2e try was die neer. Shamans ging ook in 2 tries, dus vervolgens naar General Nazgrim. Het is ondertussen kwart over 10 oid. Hier hebben we helaas tot half 12 oid op zitten wipen. Voornamelijk in de laatste phase, rond de 10%. Er komen dan ineens veel adds, waar we net neit genoeg DPS voor schijnen te hebben. Helaas, maar wel tot 3m left oid gekregen. Zuur, maar voelt dichtbij. Daarnaast was een vaste vriend niet mee omdat hij zich niet lekker voelde, maar normaal heeft hij wel lekkere DPS, in ieder geval genoeg om te compenseren voor mijn 100k dps op mijn avg ilvl 520 mage
. Ook nog een extra piece of gear kunnen krijgen (shoulders van 540, waar ik al 528 versie van had, maar mr robot ook nog eens aanraad om mijn tier item te houden, ivm set bonus, van ilvl 502.
Daarna dacht ik, omdat ik wel lekker bezig was Sethekk halls gedaan voor anzu mount. Helaas niet gedropt, maar met dit soort dingen moet je geduld hebben. Nadat ik nog wat door had geclicked op WoWhead, best leuk tijdverdrijf trouwens, kwam ik uit op Ashes of Al'ar. Ziet er tof uit, dus laat ik dat ook even proberen. Nadat ik moeite had met de mechanische boss, vanwege de silence, en bijna dood was gegaan aan de adds van Kael'thas (stun after silence after disoriented after...) , heb ik hem toch dood gekregen.

Ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven, vooral niet als ik lees hoe zeldzaam de mount anzich al is.
De dag begon minder. Ik wou nog even wat LFR doen voordat we gingen raiden, dus maar gequeued voor GoR. Was een groep die al onderweg was. Geen problemen mee, heb ik net even meer tijd om voor te bereiden, wat wel lekker is. Ze stonden al bij de Shamans en de trash was al gedaan. Na 4x wipen snapte ik waarom er iemand weg was gegaan. Er werd bijna niet gemoved, adds werden niet gedaan... na de 5e keer was het bijna raid tijd, dus maar geleaved.
Vervolgens Flex gaan doen met mijn casual guild. Een deel van de mensen ken ik IRL, de rest ken ik via guild en deze keer voor de 2e keer hadden we mensen via openRaid. Vorige keer beviel het wel, dus nu ook maar weer gedaan. Hier begonnen we bij VoES. Deze was vorige week al neer, maar loot en kijken hoe het gaat met de openRaid-ers. Zeer goed want na 51 minuten met een 5 minuten break stonden we alweer buiten. Ondertussen nog een item op gepikt ook, waist van 489 naar 540, als ik het goed heb.
Daarna dus snelde 2e in gegaan. Het was spannend op de eerste boss, maar wel met de eerste try neer. Nu waren we dus binnen anderhalf uur al verder dan we de vorige keer in 3 uur hebben gedaan, wat erg goed voelt. Vervolgens Iron Juggernaut. Nog nooit gedaan op Flex/Normal, alleen 1x op LFR (want ik heb het eigenlijk veel te druk om WoW te spelen

Daarna dacht ik, omdat ik wel lekker bezig was Sethekk halls gedaan voor anzu mount. Helaas niet gedropt, maar met dit soort dingen moet je geduld hebben. Nadat ik nog wat door had geclicked op WoWhead, best leuk tijdverdrijf trouwens, kwam ik uit op Ashes of Al'ar. Ziet er tof uit, dus laat ik dat ook even proberen. Nadat ik moeite had met de mechanische boss, vanwege de silence, en bijna dood was gegaan aan de adds van Kael'thas (stun after silence after disoriented after...) , heb ik hem toch dood gekregen.

Ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven, vooral niet als ik lees hoe zeldzaam de mount anzich al is.
Je kunt overigens tegenwoordig direct naar kael lopen, zonder de rest van de bazen te doen.Ziet er tof uit, dus laat ik dat ook even proberen. Nadat ik moeite had met de mechanische boss, vanwege de silence, en bijna dood was gegaan aan de adds van Kael'thas (stun after silence after disoriented after...) , heb ik hem toch dood gekregen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ik speel hetn spel pas sinds kort. heb het ooit gespeelt de eerste maand dat het spel uit was. nu ben ik level 23 maar ik lijk toch wat te missen. op zich gaat het levellen erg snel. zeker als je een dungeon doet. maar ik ben vaak zo snel in een dungeon aan de beurt dat ik alleen maar daar level. als ik de quests in een gebied doe ben ik zo dat gebied weer uit omdat ik een te hoog level ben door de dungeons. op zich wel lekker dat je snel een wat hoger level bent. is de uitdaging ook iets meer. hoop wel dat je als je nog hoger level bent je de quests in die gebieden ook echt meer moet doen, maar ook de dungeons kan doen. dus niet na 1 dungeon gelijk weer een gebied uit moet.
nu hoor ik mensen denk dat ik dan geen dungeons meot doen. dat kan maar die zijn ook erg leuk. maar de combi is nu moeilijk door het te snelle levellen.
nu hoor ik mensen denk dat ik dan geen dungeons meot doen. dat kan maar die zijn ook erg leuk. maar de combi is nu moeilijk door het te snelle levellen.
Even een vraagje aan de spelers hier x)
Na heartstone te spelen, heb ik weer zin gekregen in WoW en het spelen hiervan. Nu ga ik van 0 moeten beginnen gezien ik sinds dat ik gestopt ben met spelen mijn dvds met de games op weggeven heb en mijn account zal ik ook niet meer herinneren.
Dus vandaag de dag nog van 0 bneginnen is dat een goede zet of toch afwachten op de eventueele nieuwe MMO van blizzard?
EDIT ik lees hier af en toe t och eens en het is chinees voor mij maar lijkt wel interessant
Na heartstone te spelen, heb ik weer zin gekregen in WoW en het spelen hiervan. Nu ga ik van 0 moeten beginnen gezien ik sinds dat ik gestopt ben met spelen mijn dvds met de games op weggeven heb en mijn account zal ik ook niet meer herinneren.
Dus vandaag de dag nog van 0 bneginnen is dat een goede zet of toch afwachten op de eventueele nieuwe MMO van blizzard?
EDIT ik lees hier af en toe t och eens en het is chinees voor mij maar lijkt wel interessant
[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 12-10-2013 10:41 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Goh, er is geen juist of fout antwoord op die vraag natuurlijk, maar aangezien project Titan (alweer) verlaat is, en WoW nog steeds een fantastische game is zie ik niet in waarom je het niet zou moeten doen als je er zin in hebt.
Zoals Jayden zegt gaat het levellen tegenwoordig zeer snel (misschien zelfs te snel), dus het feit dat je opnieuw moet beginnen is helemaal niet erg, zeker niet als iemand hier van Tweakers (of een vriend) je Recruit (op die manier krijg je 3x zo veel exp als jullie samen spelen en questen, zie de info hier)
Dus ik zeg: Gewoon doen als je er zin in hebt, het is het (nog steeds!) waard
@Jayden, eenmaal wanneer je wat hoger level wordt zal je zien dat dungeons minder exp gaan geven wat je meer tijd geeft om te spenderen aan het questen in 1 gebied (al is dit pas vrij laat), echter op low level zal het vaak gebeuren dat je een zone bijna direct moet verlaten doordat je het outlevelled. Je zal nu eenmaal nooit alle zones kunnen doen met 1 character, maar als je ze zo veel als mogelijk wil zien, zou ik aanraden minder dungeons te doen, of queuen voor specific dungeons, zodat je elke dungeon gewoon 1 keer hebt gedaan, ipv ze allemaal 5 keer te doen door random te queuen. Je moet gewoon een soort evenwicht tussen questen en dungeons zien te vinden wat jou het beste ligt.
Zoals Jayden zegt gaat het levellen tegenwoordig zeer snel (misschien zelfs te snel), dus het feit dat je opnieuw moet beginnen is helemaal niet erg, zeker niet als iemand hier van Tweakers (of een vriend) je Recruit (op die manier krijg je 3x zo veel exp als jullie samen spelen en questen, zie de info hier)
Dus ik zeg: Gewoon doen als je er zin in hebt, het is het (nog steeds!) waard
@Jayden, eenmaal wanneer je wat hoger level wordt zal je zien dat dungeons minder exp gaan geven wat je meer tijd geeft om te spenderen aan het questen in 1 gebied (al is dit pas vrij laat), echter op low level zal het vaak gebeuren dat je een zone bijna direct moet verlaten doordat je het outlevelled. Je zal nu eenmaal nooit alle zones kunnen doen met 1 character, maar als je ze zo veel als mogelijk wil zien, zou ik aanraden minder dungeons te doen, of queuen voor specific dungeons, zodat je elke dungeon gewoon 1 keer hebt gedaan, ipv ze allemaal 5 keer te doen door random te queuen. Je moet gewoon een soort evenwicht tussen questen en dungeons zien te vinden wat jou het beste ligt.
[ Voor 33% gewijzigd door JimDB op 12-10-2013 11:14 ]
Deze hippogryph mount is de nieuwe recruit a friend mount.
Dus toch? Ik dacht dat ze het recruit-a-friend systeem binnenkort gingen aanpassen zodat je zelf een reward kon kiezen (gaande van pets tot mounts, ...). Misschien is dat dan een soort afsluiter
Ja, op mmo-champion staat het volgende:
Feats of Strength:
Friends In Places Even Higher Than That (New) Obtain an Emerald Hippogryph mount through the Recruit-a-Friend program. Account Wide.
Stiekem heb ik al de halve base game binnen getrokken x)
Ga eventjes kijken als ik mijn game account kan hervinden dmv de cd code waar die mee gemaakt was, had dat al eens een keertje gedaan.
Alleen de subsciption, vind ze nu voor 20euro voor 60dagen, ergens goedkoper?
Ga eventjes kijken als ik mijn game account kan hervinden dmv de cd code waar die mee gemaakt was, had dat al eens een keertje gedaan.
Alleen de subsciption, vind ze nu voor 20euro voor 60dagen, ergens goedkoper?
Moest je je oude account nog terugvinden en kunnen restoren kan je natuurlijk altijd gebruik maken van een Scroll of Resurrection, krijg je gelijk een level 80 naar keuze en een eventuele realm + faction change (+ een upgrade tot Cataclysm als ik me niet vergis)
€20 voor 2 maanden is reeds goedkoper dan wanneer je gebruik zou maken van prepaid cards, waarvan de officiële prijs rond de €26 ligt voor 2 maanden, maar genoeg over prijzen in dit topic
€20 voor 2 maanden is reeds goedkoper dan wanneer je gebruik zou maken van prepaid cards, waarvan de officiële prijs rond de €26 ligt voor 2 maanden, maar genoeg over prijzen in dit topic
Heb net ff alles van 0 aangekocht, gezien de code waar de account mee gemaakt was foetsie is 
Nu ff maar de expansies binnenhalen
gelijk een level 80 is eigenlijk ook niet leuk moet ik zeggen. zeker als je die nog nooit hebt gehad. je hebt geen idee wat de skills doen of hoe je goed moet spelen. juist het levellen zorgt ervoor dat je weet hoe je char speelt en je krijgt gelijk een beetje feeling met je char. persoonlijk vind ik het zonde dat zo een scroll bestaat
Was gestopt met een Hunter lvl euh 73 dacht ik, midden WOTLK was ik gestopt met spelen
Ik zou gewoon lekker opnieuw beginnen als je al een gehele tijd niet meer gespeeld heb. Zeker omdat in MoP nogal wat gesleuteld is aan de classes enzo.
Denk monk als starter, na 10-20 levels kan ik nog altijd wisselen he x)
Ik hoop voor jou dat je een BattleChest gekocht hebt? Tegenwoordig zit WoTLK daar ook bij dus heb je meteen van Vanilla tot WoTLK en moet je enkel Cataclysm en MoP nog afzonderlijk kopen (+ zit ook een gratis maand game time bij).yzx schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:49:
Heb net ff alles van 0 aangekocht, gezien de code waar de account mee gemaakt was foetsie is
Monk is trouwens echt een compleet andere class dan de anderen, zul je waarschijnlijk wel plezier mee hebben
[ Voor 10% gewijzigd door JimDB op 12-10-2013 11:57 ]
Jep die battlechest combo van 3games 
Alleen kom ik nu niet op battlenet ...
Edit. mmm tank/healer niet voor mij. DPS I shall be
Ff instaleren, modjes instaleren en dan servertje zoeken
Alleen kom ik nu niet op battlenet ...
Edit. mmm tank/healer niet voor mij. DPS I shall be

Ff instaleren, modjes instaleren en dan servertje zoeken
[ Voor 45% gewijzigd door yzx op 12-10-2013 12:06 ]
Zoals verwacht: "As discussed in the recent Patch 5.4 dev roundtable, the RAF promotion reward may be a redeemable token for past RAF mounts which includes a new mount for players that have all the old options."
(Stond bij de patchnotes van wowhead)
Vandaag m'n monk trouwens wat verder gelevelled, zit nu op level 75, dus nog een paar levels en dan begint het serieuzere werk. Ik kijk er echt al naar uit om te raiden met "haar" (female pandaren is zo een goed model voor al die monk sets
[ Voor 25% gewijzigd door JimDB op 12-10-2013 22:09 ]
Niet echt mijn week.. 15 bosses neer (flex/lfr) en 1 item gezien. Dat is geen 25%, eerder iets van 6%.
Maandag nog flex part 3 doen en lfr laat ik even voor wat het is..
Maandag nog flex part 3 doen en lfr laat ik even voor wat het is..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vertel mij wat, 10/14 normal en 8/14 flex, en in totaal 1 drop die ik voor het moment nog niet eens kan/ga equippen
Het valt wel op dat gear meestal dropt met hopen of helemaal niet, zo heeft onze beer tank deze week 4 items gekregen uit normal (in aanvulling op al het gear dat ie vorige week al had gekregen) en zit die nu al met alles boven de 540 ilevel
Daar zit ik dan met m'n bijna nog volledig ToT setje

En dan dropt voor de derde keer de gloves van Norushen in flex. Hoe is het mogelijk? 
Mijn brewmaster monk ook nog even door ToT LFR geloodst. Survivability is prima, maar ik loop nog steeds rond met een ilevel 450 wapen
. Ik zit wel al op ilevel 500 equipped dus misschien binnenkort even SoO LFR proberen *scared*.
Mijn brewmaster monk ook nog even door ToT LFR geloodst. Survivability is prima, maar ik loop nog steeds rond met een ilevel 450 wapen
RNG was echt
tegen mij vanavond, de tweak flex dropte maar liefst 4 items!
Vanavond dus van 527 naar 537!
Vond geweldig allemaal!

Vond geweldig allemaal!
Je kan altijd wat guildies vragen om je te boosten door ToT (HC) of SoO LFR, met de nerf stelt ToT namelijk niets meer voor en als je SoO met wat vrienden doet compenseer je de noobigheid toch al een beetjeJerry schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:50:
En dan dropt voor de derde keer de gloves van Norushen in flex. Hoe is het mogelijk?
Mijn brewmaster monk ook nog even door ToT LFR geloodst. Survivability is prima, maar ik loop nog steeds rond met een ilevel 450 wapen. Ik zit wel al op ilevel 500 equipped dus misschien binnenkort even SoO LFR proberen *scared*.
Uiteindelijk m'n monk nog tot 76 gekregen gisteren, dus nog wat questen + dungeons doen en dan op naar de Cata quest gebieden
"Het valt wel op dat gear meestal dropt met hopen of helemaal niet", I rest my caseXzeroD schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 01:13:
RNG was echttegen mij vanavond, de tweak flex dropte maar liefst 4 items!
Vond geweldig allemaal!
Zo na 8uurtjes spelen al lvl 22 met een goblin mage, man man wat is alles toch veranderd
Eerste wing SoO ben ik nog niet zo bang voor, de rest van de wings daarentegenJimDB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:00:
[...]
Je kan altijd wat guildies vragen om je te boosten door ToT (HC) of SoO LFR, met de nerf stelt ToT namelijk niets meer voor en als je SoO met wat vrienden doet compenseer je de noobigheid toch al een beetje
Zelfs in de eerste wing van LFR krijgen ze het voor elkaar om te wipen hoor (bv. op protectors
), maar met een aantal vrienden gaat het vaak veel soepeler, zo kan je op fights als Galakras zelf de Torens doen, etc. De rest van de tijd wordt het echter vaak uitleggen van tactics, die later niet gevolgd worden ...
Deze tier bewaar ik gewoon de LFRs voor later wanneer iedereen de tactics kent en zodat ik uiteindelijk toch alles op groen heb staan op de Armory
Voor gear (op mijn hopelijk binnenkort gemaxte monk) ga ik gewoon aan wat guildies vragen me te carriën door Flex en ToT zodat ik helemaal geen SoO LFR hoef te doen

Deze tier bewaar ik gewoon de LFRs voor later wanneer iedereen de tactics kent en zodat ik uiteindelijk toch alles op groen heb staan op de Armory
bedankt voor de tweakers-run. Ik vondt het geweldig.
Helaas dat ik vroeg weg moest van werk want had graag spoils afgemaakt.
Vooral gezien de voortgang op de werk-locatie (nacht gewoon verloren door slechte voorbereiding, dus niets kunnen doen) was ik liever doorgegaan. Misschien toch nog maar eens LFR-proberen (shivers) aangezien ik nu meer bezig ben met dingen te ontwijken dan te focussen op rotatie.
Helaas dat ik vroeg weg moest van werk want had graag spoils afgemaakt.
Vooral gezien de voortgang op de werk-locatie (nacht gewoon verloren door slechte voorbereiding, dus niets kunnen doen) was ik liever doorgegaan. Misschien toch nog maar eens LFR-proberen (shivers) aangezien ik nu meer bezig ben met dingen te ontwijken dan te focussen op rotatie.
Dit topic is gesloten.