sabriel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:56:
[...]
Niemand dwingt je om LFR in te gaan en met verlies naar buiten te komen. Na 1 whipe kan je vaak al zien of het een lange LFR gaat worden of niet. Ikzelf ben er meerdere keren uitgestapt na 2 whipes, en 1 uur later weer signen (zodat ik iig niet in de groep kom die ik net heb geleaved). Tussendoor wat rep farmen met isle en je komt met meer gold naar buiten dan dat je was vertrokken en geen frustraties. Blijven zitten en blizzard de schuld geven is iig niet de oplossing. Dat komt op mij over als een /ragequit. Maar beste tip was hier al eerder gegeven. LFR = woensdag/donderdag voor redelijke runs, daarna heel gauw bergafwaarts qua kwaliteit en DPS.
Maar op een side-note: droprate van coins mag inderdaad wel beter. Heb momenteel genoeg points om 60 weken langs coins te kopen zonder dailies te hoeven doen, maar heb echt 0 items verkregen met alle coins die ik verspild heb. Was ook wel blij dat ik van de 3 cloth-users eindelijk eens wat had gewonnen met mijn roll van 34 (ongeveer mijn gemiddelde van de laatste 6 weken).
Ho ho, niet te zwaar hoor. Ik zeg alleen dat ze wel wat aan de "rewards" mogen doen qua amount van gold. 1 of 2 keer dood is al genoeg om meer repairs te hebben dan wat een zakje gold oplevert. Ik zit hier niet om te mokken en te klagen hoor en ik loop lang genoeg mee om te weten waar gold te halen valt, maar leuk dat je er een tip bij geeft.
That aside, ik heb het niet zo op wegrennen als het niet lekker loopt. Mits het niet dramatisch is, blijf ik meestal wel met een groep hangen. Wegrennen vind ik echt geen oplossing. Okee, je bent van wat frustraties verlost, maar wegrennen en dan 2 uur wachten om de queue weer in te gaan met het risico dat je een nog slechtere groep tegenkomt, not my thing. Vind ik een beetje /ragequit.
Als ik zie dat een groep echt wel zijn best doet, maar gezamelijk nog wat van de raids moet leren, dan blijf ik zeker hangen. Als iedereen maar weg blijft rennen omdat ze te vaak wipen, dan groeit het niveau van de LFR spelers nog langzamer.
Vóór DBM, Tankspot, Wowhead en noem maar op was het veel leuker om een raid te leren. Niemand wist wat ie moest verwachten. Nu staan de guides met video's al online, voordat je de raid officieel in kan.
En daarmee wordt er ook direct van je verwacht dat je de raid maar moet kennen. Er zijn ook te vaak mensen die schreeuwen dat er teveel fouten worden gemaakt, maar niet de moeite willen nemen om uit te leggen wat je moet doen om het goed te laten gaan. Ze vinden dat je zelf die moeite maar moet doen door video's te kijken en guides te lezen. Als je wat ervaring met de raids hebt, dan kun je ook mensen verder helpen en de raid toch goed afmaken. Wegrennen vind ik een beetje laf, tbh.
Wat coins betreft:
Dat mag van mij wel meer dan 3 wekelijks worden. Zou bijna willen zeggen dat je al je charms zou moeten kunnen inwisselen voor coins/seals als je op het moment hebt. Dan heb je er tenminste nog wat aan. Als er shared boss loot is, dan wil je genoeg kansen hebben om een bepaald item te looten. In ToT was dat voor mij een bow, Miracoran, die van elke boss kon droppen en voor mij een goeie upgrade was. 12 bosses, 3 extra kansen.... uiteraard die hele boog nooit gezien. Als ik al wat op mijn coins kreeg, dan was het vaak dubbele loot van wat ik al van die boss geloot had.....
[
Voor 8% gewijzigd door
Poops_McGhee op 09-10-2013 13:50
]