Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.764 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:56:
Is ilvl514 hoog genoeg voor SoO flex of is het nog even sparen? Heb mijn paladin op 514 en monk op 515 en was toch even benieuwd.
Ik was met ilvl 505 al meegegaan met de guild flex run :p

Maar iets serieuzer: normal mode wing 1 is getuned op 522, dus eerste wing flex moet dan zeker kunnen!

De guild runs zijn op vrijdagavond om 20:30. Meestal ben ik er niet bij, maar ga gewoon eens mee. Of vraag het eerst aan Targa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
IntToStr schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

Ik was met ilvl 505 al meegegaan met de guild flex run :p

Maar iets serieuzer: normal mode wing 1 is getuned op 522, dus eerste wing flex moet dan zeker kunnen!

De guild runs zijn op vrijdagavond om 20:30. Meestal ben ik er niet bij, maar ga gewoon eens mee. Of vraag het eerst aan Targa.
Daar zat ik indd aan te denken om eens mee te gaan maar heb ook niet zin om gecarried te worden, wil daadwerkelijk ook wat toevoegen aan de groep ;)
De komende tijd mijn geduld maar even wat ophogen en queue gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Daar zat ik indd aan te denken om eens mee te gaan maar heb ook niet zin om gecarried te worden, wil daadwerkelijk ook wat toevoegen aan de groep ;)
De komende tijd mijn geduld maar even wat ophogen en queue gaan hangen.
Als je nooit meegaat zul je ook nooit gear krijgen! Je moet ergens beginnen he :)

Als je met de guild meegaat zul je altijd gecarried worden zolang er een groot aantal raiders mee blijft doen aan de flex run. Die zitten nu eenmaal allemaal al op 540-555. Maar lang niet iedereen die meegaat zit op deze ilvls. Ik zou het gewoon eens aan Targa vragen en proberen. Als je het niets vindt sla je gewoon daarna een paar weken over totdat je wat meer uit LFR + celestials + ordos + timeless met burden + vp upgrades hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

We kunnen best weer een Tweakers flex opzetten toch? Op mijn tank zijn de LFR queue's goed te doen, als je zin hebt nodig je me maar uit, dan queuen we samen :)
Gegevens staan in het Google bestand.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Even een vraagje zou iemand uit de vs de game kunnen giften aan iemand die in nl woont? Iemand die ik ken wil de US versie van de game aan iemand geven die hier in nederland woont maar weet niet of dit kan.

Dracyn

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dracyn schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:51:
Even een vraagje zou iemand uit de vs de game kunnen giften aan iemand die in nl woont? Iemand die ik ken wil de US versie van de game aan iemand geven die hier in nederland woont maar weet niet of dit kan.

Dracyn
Dat kan zeker, let wel op dat als die persoon hem de US versie geeft hij op die US versie speelt. Geeft hij de EU versie dan speelt deze op EU servers. Als ze dus samen willen spelen dan moet hij de US versie aanschaffen voor deze persoon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Is mastery of crit voor shadowpriest beter naast haste (weight-wise)
Ik zie dat askmrrobot voor mastery gaat terwijl reforge light crit boven mastery heeft staan

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Volgens m'n guildies zou crit inderdaad boven mastery staan, maar goed, test het gewoon een keertje uit zou ik zeggen, of check wat mensen hun armory, helpt ook altijd :)

Gisteren een kort raidje gehad om onze gecancelde raid van donderdag op te vangen, en zoals verwacht een oneshot op Malkorok en Spoils. Dan nog een dik uur geprogressed op Thok, met als beste resultaat een 10 % wipe, maar goed, die komt vandaag wel neer, want het waren overwegend domme wipes --' (Zoals gewoon voor hem blijven staan bij fixate, of de speed debuff te hoog laten gaan en dus gegarandeerd voedsel te worden ...)

Iemand nog tips voor in de nature fase trouwens ? De debuff hakte wel heel hard in onze hp, waardoor er soms ook daar wat mensen neergingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:51
Yah eindelijk Garrosh neer gelegd gister! Nu tijd voor heroics op donderdag!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
JimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:54:
Volgens m'n guildies zou crit inderdaad boven mastery staan, maar goed, test het gewoon een keertje uit zou ik zeggen, of check wat mensen hun armory, helpt ook altijd :)
Ik heb per keer 5min op een dummy staan casten zonder de additionele buffs (berserking, PI en pet dus niet gebruikt) en kwam met mastery op ongeveer 7k hoger uit dan met crit. Ik zal wel kijken hoe het loopt in onze raid van vanavond, en anders reforge ik het wel on the fly (gelukkig heeft iemand bij ons de reforge-mount).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mja, dummies geven wel vaker rare results echter. Zoals ik al zei, kijk gewoon eens rond bij andere shadow priests, en waar vind je beter dan bij die van Method :) (Hier die van Fatboss)

En anders wordt het gewoon zien wat je zelf het beste vindt werken in raids, dat blijft het belangrijkste.

[ Voor 13% gewijzigd door JimDB op 08-10-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Complimentje van Blizzard:
Europese spelers zijn betere raiders, betere spelers dan in de rest van de wereld.

Toch leuk om te weten. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zeror schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:27:
Complimentje van Blizzard:
Europese spelers zijn betere raiders, betere spelers dan in de rest van de wereld.

Toch leuk om te weten. :)
Oeh, dit keer geen asiatisch land!
Heb je linkie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nu ja, als Method deze expansion bijna alle World Firsts op zijn naam kan schrijven en in 10 man bijna alleen EU guilds staan kunnen we wel concluderen dat Europa deze expansion toch de betere was. En nog een extra reden: Method en alle andere EU realms moeten het doen met minder lockouts dan de Aziaten hé, toen Stars HC Garrosh neerhaalde zaten ze zo'n 10 ilevels hoger dan Method (gemiddeld natuurlijk).

Hoera Europa *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Wohoooo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
sabriel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:39:
Is mastery of crit voor shadowpriest beter naast haste (weight-wise)
Ik zie dat askmrrobot voor mastery gaat terwijl reforge light crit boven mastery heeft staan
Het hangt er vanaf, als je 2de set bonus hebt van T16 dan is crit=mastery. Daarna eerst haste tot 14900 of 18200 brengen dat zijn de haste breakpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hmm, heb er al spijt van dat ik blacksmithing heb gekozen op mijn pala :/
moet nog 100 mithril farmen + 420 thorium bars :( gelukkig bijna flying mount, dat het tempo wat omhoogkan...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
XzeroD schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:32:
[...]

Oeh, dit keer geen asiatisch land!
Heb je linkie ?
Ion Hazzikostas zei dat in dit filmpje:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zeror schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

[video]
Oeh 28 minuten aan video, interessant (als ik meer tijd heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
kowlier schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:09:
moet nog 100 mithril farmen + 420 thorium bars :( gelukkig bijna flying mount, dat het tempo wat omhoogkan...
Zodra je je flying mount hebt kan ik winterspring aanraden voor Thorium. Daar zijn redelijk wat rich thorium veins te vinden en de respawn rate daarvan is ook best hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
No worries, het is het totaal waard, en je kan altijd nog wachten tot je level 90 bent om met volle flying speed er tegenaan te gaan, aangezien je low level er toch niet zo veel extra's van krijgt.

Mithril heb ik overigens in Thousand Needles gefarmd en Thorium in Ungoro, weet niet waar jij het doet, maar dat zagen er mij de beste farm spots uit. (Let wel: Thousand Needles farm moet je eerst een aantal quests completen zodat je onder water kan ademen en even snel kan bewegen als boven water)
Carthrax schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:30:
[...]

Zodra je je flying mount hebt kan ik winterspring aanraden voor Thorium. Daar zijn redelijk wat rich thorium veins te vinden en de respawn rate daarvan is ook best hoog.
Het voordeel van Ungoro is dat je gewoon de hele tijd een cirkel kan maken :)

[ Voor 19% gewijzigd door JimDB op 08-10-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Dat is niet anders met andere professions hoor :)

Ik weet niet of je alts hebt, maar zet ze indien mogelijk aan het werk op je Tillers farms om al wat Pandaria ores te kweken. Met ghost iron kan je immers hier en daar wat punten pakken in het blacksmithing level proces.

Ook niet vergeten dat je deze week 5 gratis level punten kan krijgen in de Darkmoon Faire :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik zit in winterspring atm, thorium is daar inderdaag goed vertegenwoordigt.
mithril haalde ik uit felwood, bij bosjes.

heb al een 90 priest met mining, maar daar speel ik niet veel meer mee. heeft wel nog wat stacks ghost iron. en darkmoon faire was ik rats vergeten :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
JimDB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:18:
Mja, dummies geven wel vaker rare results echter. Zoals ik al zei, kijk gewoon eens rond bij andere shadow priests, en waar vind je beter dan bij die van Method :) (Hier die van Fatboss)

En anders wordt het gewoon zien wat je zelf het beste vindt werken in raids, dat blijft het belangrijkste.
Let er wel op dat je (zeker vaak in het geval van casters) niet uit kan gaan van wat andere spelers doen, tenzij deze vergelijkbare gear als jij dragen. Gear level, set bonussen en zelfs sommige trinkets kunnen allemaal voor een compleet andere stat prio zorgen, waardoor het "kopieren" van de beste spelers lang niet altijd het correcte resultaat geeft wanneer je niet dicht tegen hun gear setup aan zit.

Zelf testen en proberen heeft idd vaak de beste resultaten daar ook de verschillen tussen theorycrafting en de praktijk ook nog wel eens aanzienlijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Natuurlijk, en zelfs al had je hetzelfde gear kan je nog steeds gaan voor een andere build als jij dat leuker spelen vindt. Het idee was gewoon om even een voorbeeld aan te geven, zelf nadenken blijft natuurlijk prioriteit, hetzelfde met Askmrrobot trouwens. Voor retri paladins staat ie goed op punt, maar voor andere classes en specs maakt hij er een zootje van.

Ik zou zeggen, test de verschillende mogelijkheden, maar doe het wel in een raid. Dummies geven namelijk helemaal geen juist beeld van alles wat er aan de gang is en geven dus soms zeer afwijkende resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jippie! Eindelijk de Unborn Val'kyr gevonden. Net 5 minuten geleden in Storm Peaks @ K3 spawnplek mocht iemand @ Ragnaros deze info handig vinden ivm respawn tijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 08-10-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

[video]
Patch 5.4
  • Overall, patch 5.4 was a very smooth launch for them. The servers even came online earlier than expected.
  • In EU they had to temporarily nerf the Celestial bosses on the Timeless Isle because of the massive influx of players trying to get their legendary cloak. Boss health was nerfed by up to 80%, and some abilities were removed entirely to facilitate a steady rotation of players without negatively impacting server performance.
  • The rush for the legendary cloak was more of an issue on EU servers because EU tends to have more hardcore raiders, and their time zones are more compressed leading to more people playing during prime times.
Flexible raids
  • They felt Wrath of the Lich King was the healthiest raiding time in WoW's history because of the amount of people who were raiding.
  • Flexible raids were added to help bolster the raiding population. It fills in the gap created in Cataclysm when 10-man difficulty was increased and prevented some friends and family groups from raiding.
  • They originally merged 10-man and 25-man lockouts in Cataclysm for reasons of fairness. They wanted 10-man raiders to be able to receive the highest rewards.
  • Flexible raids, with its dynamic scaling between 10 and 25 players, helps address many of the social issues of raiding such as people showing up late or having to leave early.
  • It has exceeded their expectations and a large amount of players are participating. In the last week, just as many players have participated in a flexible raid as have participated in a scenario.
  • Over 50% of the flexible raids completed in the last week had two or more raid sizes over the course of the session, indicating people are truly taking advantage of the dynamic raid size.
Timeless Isle
  • Timeless Isle will be a template going forward in the next expansion for end game world content.
  • They may introduce more structure in the future for this type of content, such as goals evolving over multiple weeks.
  • They plan on increasing the amount of discoverable elements in future world content, e.g. the sunken pirate ship or hidden treasure chests.
  • Timeless Isle style exploration will be worked into the future leveling experience in addition to traditional quests.

New Recruit-A-Friend system
  • A new in-game interface instead of web-based.
  • Rewards a token instead of a set mount.
  • Token can be redeemed for a "myriad" of rewards including mounts and pets.
  • Retired RAF mounts may become available through this system such as the X-53 Touring Rocket or Zhevra, but details are still sketchy.
Storage and bag space
  • They look at bags like they are a TiVo or hard drive. No matter how big they make bags, players will still fill them up.
  • Heirlooms take up a lot of space and they want to centralize them into an interface similar to pets and mounts.
  • They want to get toy and vanity items out of player bags.
Miscellaneous
  • WoW will be featured at BlizzCon, and there will be another Live Raid event on stage.
  • They won't add gnomes to cinematics until it makes sense for the story being presented.
  • When the original WoW cinematic was first being conceptualized on story boards, Gnomes did not exist as a playable race which is why they never made the cut. Gnomes were added very late into WoW's development.
  • They realize raids need to be more melee friendly in the future and they are working on it, but they feel that Siege of Orgrimmar is one of the most melee friendly raids in recent memory.
  • The Brawler's Guild was a way to get players to trickle into new content without causing server stability issues, but they recognize the number of players who didn't like having to wait so long to get in. They aim to strike a better balance in the future.

[ Voor 72% gewijzigd door junglebeast op 08-10-2013 12:01 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:44:
Jippie! Eindelijk de Unborn Val'kyr gevonden. Net 5 minuten geleden in Storm Peaks @ K3 spawnplek mocht iemand @ Ragnaros deze info handig vinden ivm respawn tijd.
Aha, we zitten precies met een pet-battler :)

Heb een tijdje genolifed om Doopy te kunnen verslaan en om zo het Brawler's Guild achievement te halen, maar ik heb nog steeds een hoop achievements te halen bij het pet battlen zelf en heb maar 3 pets echt zelf gelevelled :)

Tijd om eens in northrend alle pet masters te verslaan zodat ik verder kan met de quest en achievement chain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 02:21
Zeror schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:44:
Die pet spawned best vaak. Altijd 1 per zone, trouwens. Ik wist eerst niet dat ie critters kon reviven.
Met een pet cookie zijn ze helemaal leuk.
Ik heb deze pet het meest zien spawnen in de Crystalsong Forest en Storm Peaks, nog nooit in Zul'Drak.

Nog 2 dagen en dan is de [Sky Golem] eindelijk af!!

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-10-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zag net een mail dat ik Hearthstone beta mag proberen. Binnenkort maar eens een blik op werpen :)

De guild had gisteren Spoils neer en ik verwacht komende reset ook Thok neer. Zelf niet mee kunnen doen, maar dat halen we komende week dus wel in! Op naar Garrosh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heeft iemand van jullie al Challenge Conqueror: Gold gedaan?
Zo ja, wat zijn de DPS requirements? Ik zag een video van een tijd terug waarbij de DPS in de groep niet eens boven de 90k zaten. Lijkt me dat je met de huidige gear er dan zo doorheen wandelt?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Vae Victus schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:34:
Zo ja, wat zijn de DPS requirements? Ik zag een video van een tijd terug waarbij de DPS in de groep niet eens boven de 90k zaten. Lijkt me dat je met de huidige gear er dan zo doorheen wandelt?
Gear wordt gescheld naar 463... Dus het gaat vooral om skill.. Enige voordeel zijn procs etc!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je weet dat je gear naar ilvl 463 wordt geschaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Al je gear wordt naar ilvl 463 gedownscaled. Betere gear zal dus niets uitmaken en 90k halen met ilvl 463 is niet makkelijk

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

hmr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Gear wordt gescheld naar 463... Dus het gaat vooral om skill.. Enige voordeel zijn procs etc!
IntToStr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Je weet dat je gear naar ilvl 463 wordt geschaald? :P
Sabrac schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:39:
[...]

Al je gear wordt naar ilvl 463 gedownscaled. Betere gear zal dus niets uitmaken en 90k halen met ilvl 463 is niet makkelijk
Ah, dat heb ik inderdaad eens ergens gezien een tijd terug, is me helemaal ontschoten. Tja, dan wordt het best pittig dus.
Ga er binnenkort eens naar kijken, als er iemand mee wil. Laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:27:
Ik zag net een mail dat ik Hearthstone beta mag proberen. Binnenkort maar eens een blik op werpen :)

De guild had gisteren Spoils neer en ik verwacht komende reset ook Thok neer. Zelf niet mee kunnen doen, maar dat halen we komende week dus wel in! Op naar Garrosh!
Ik heb de HS beta nu ook dus binnenkort maar even een potje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:27:
Spoils is een beetje hectisch maar eenmaal als je het gevecht onder de knie hebt is het nog wel prettig, retri's zijn daar trouwens best goed op hun plaats, alleen jammer dat er niets van dropt voor ons :-(

Thok daarentegen, wel een zware brok voor ons op dit moment, maar dat was na een uur progress, vanavond laatste kans deze lockout dus moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Onze guild had eigenlijk alleen moeite met Galakras, Spoils en Thok. Alle andere fights lagen binnen het uur. Galakras ging uiteindelijk beter toen we in de laatste phase mechanics gingen negeren en gewoon groupten voor meer healing, Spoils had een beetje husselen van de teams nodig en Thok ging een stuk beter toen we de vuurfase maar 2 roars lang maakten en daarna een extra overgangsfase triggerden. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Wij hebben in het begin veel problemen gehad op Norushen (undergegearede mensen in de raid), daarna Galakras en voor de rest ging het "redelijk" soepel. Wel vaker dat we meer dan een uur op een boss zitten, maar niet om te zeggen dat het moeilijk ging, eerder een aantal domme fuckups terwijl we hem wel degelijk kunnen neerhalen.

Anyways, vanavond nog wat Thok progressie na het uurtje inleiding gisteren, zou dus moeten lukken deze lockout. Nog een quick tip misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Carthrax schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:58:
[...]

Ik heb de HS beta nu ook dus binnenkort maar even een potje ;)
Leuk!

Hierzo is het Hearthstone topic:

\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Morgen voor het eerst weer met me guild in normal mee raiden... Is kijken of ik me plekje als tank kan veroveren in het progress team. Het nadeel als je rl voor langere tijd weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, eindelijk Garrosh neer. Dat duurde langer dan nodig was. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

Dank voor de tips nav kalakras. Hij ging eindelijk neer en hadden een mage die niet blij was dat ik eindelijk eens loot won (best in slot shoes) :p. Daarna nog 2 tries op de 2de boss met 50% als eindresultaat. Vandaag weer reset en kijken of we 5 bosses neerkrijgen zodat we eindelijk kunnen gaan progressen op de 6de en 7de boss. Tevens vandaag mijn tailoring belt gaan halen (bijna best in slot op normal) en hoop dan zo rond de 160-170k aan te gaan tikken. Dankzij de tips zat ik wel al weer 10k hoger, maar moet nog meer uit te halen zijn.

Het duurde helaas te lang voordatwe hem neerhalen, een aantal keren viel er gewoon stontaan een healer om in P1, hadden we de groeping eindelijk voor elkaar vielen de NPC's niet aan. Zijn in P2 verzameld bij de brug, kiten de boss door de npc's en burnen hem daarna down. 2 man dood maar wel eindelijk de kill en de achievement dat alle npc's nog levend waren (maar dit zal wel 1 van de makkelijkste achievements zijn).

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
tot hoe laat is het onderhoud? kan de blizzard site ook niet op. allmeaal op timeout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 14:12
NMe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:57:
We zijn tot nu toe tot 25% gekomen, wat voor setup gebruikt men hier op 10 man ? We zijn een 25 raid team maar proberen op maandag en dinsdag altijd het verder af te maken op 10 man omdat niet iedereen in de 25 even goed is (soort van leren hoe het gaat en dat dan meenemen naar de volgende reset).

Maandag met 2 healers geprobeerd maar onze DK tank ging neer als een malle, na een reforge naar avoidence ging het een stuk beter, gisteren met 3 healers maar ben er nog niet helemaal uit wat beter is, ook is mijn healing op holy niet erg hoog, heb dan wel een mastery build omdat de main focus op 25 is.

[ Voor 4% gewijzigd door MaceNL op 09-10-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
*dagboekje*

Gisteravond van 21:00 tot 00:00 in de 2e wing LFR geweest. Ik kwam binnen bij de Iron Juggernaut. Die was bij de 2e poging plat maar toen kwamen die shamans. Wat een hel op LFR zeg :P. Maar op wonderbaarlijke wijze bleef de groep redelijk bijelkaar, weinig gezeur en alleen wat dps of tanks die de groep verlieten. Na 5 keer volgens mij die plat dus naar Nazgrim en ook daar waren best wel wat pogingen nodig maar de groep bleef intact, tactieken werden uitgewisseld en uitgevoerd en alles bleef vriendelijk.
Dus ook al duurde het (veels) te lang verliet iedereen de groep met een goed gevoel.

Wat wel opviel is dat dps van veel mensen niet hoog is, ik doe ook niet zo verschrikkelijk veel maar veel mensen kwamen niet echt hoog uit en daardoor werd alles maar net gehaald. Bij Nazgrim hebben we de top 3 dps op hem gelaten (behalve bij Defensive Stance natuurlijk) om voor de enrage aan te zijn. 2 rogues en ik zijn dus continu op hem in gaan hakken maar net voor de enrage was hij plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
jaydenjarno schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:40:
tot hoe laat is het onderhoud? kan de blizzard site ook niet op. allmeaal op timeout :D
Important update for all EU players: The World of Warcraft maintenance has been extended by 2 hours and is now estimated to complete at approximately 13:00 CEST. Please note that this maintenance is also affecting all EU Battle.net websites including the forums, Armory, Account Management, Online Store etc. Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for ongoing updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Carthrax schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:31:
*dagboekje*

Gisteravond van 21:00 tot 00:00 in de 2e wing LFR geweest. Ik kwam binnen bij de Iron Juggernaut. Die was bij de 2e poging plat maar toen kwamen die shamans. Wat een hel op LFR zeg :P. Maar op wonderbaarlijke wijze bleef de groep redelijk bijelkaar, weinig gezeur en alleen wat dps of tanks die de groep verlieten. Na 5 keer volgens mij die plat dus naar Nazgrim en ook daar waren best wel wat pogingen nodig maar de groep bleef intact, tactieken werden uitgewisseld en uitgevoerd en alles bleef vriendelijk.
Dus ook al duurde het (veels) te lang verliet iedereen de groep met een goed gevoel.

Wat wel opviel is dat dps van veel mensen niet hoog is, ik doe ook niet zo verschrikkelijk veel maar veel mensen kwamen niet echt hoog uit en daardoor werd alles maar net gehaald. Bij Nazgrim hebben we de top 3 dps op hem gelaten (behalve bij Defensive Stance natuurlijk) om voor de enrage aan te zijn. 2 rogues en ik zijn dus continu op hem in gaan hakken maar net voor de enrage was hij plat.
Erg herkenbaar, shamans zijn een drama op LFR. Teveel troep op de grond en mensen letten gewoon niet op.
Laatst ook in LFR Nazgrim paar sec voor de enrage timer neer gekregen. Heb op een gegeven moment maar iemand assist gegeven die een macro ging spammen met raid warning. STOP DPS ON BOSS.
De meesten snappen het ook echt niet. Hunters die hun pet vol op de boss door laten gaan. Shaman + andere adds die vrolijk door de hele ruimte wandelen en healing totems + chainheal doen op de boss 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
De hunter in onze raid zei dat pets gewoon op Nazgrim konden blijven tijdens defensive stance. We zagen echter wel de rage behoorlijk oplopen. Heeft ze het hier mis? Dat moet ik haar dan toch maar even vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vae Victus schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:38:
[...]

Erg herkenbaar, shamans zijn een drama op LFR. Teveel troep op de grond en mensen letten gewoon niet op.
Laatst ook in LFR Nazgrim paar sec voor de enrage timer neer gekregen. Heb op een gegeven moment maar iemand assist gegeven die een macro ging spammen met raid warning. STOP DPS ON BOSS.
De meesten snappen het ook echt niet. Hunters die hun pet vol op de boss door laten gaan. Shaman + andere adds die vrolijk door de hele ruimte wandelen en healing totems + chainheal doen op de boss 8)7
Mijn ervaring: Doe dit soort raids altijd op woensdag of donderdag, zeker op LFR nivo. Dan heb je vrijwel altijd de goed gegearde en gemotiveerde mensen die over het algemeen wel weten hoe het werkt en hoe ze fatsoenlijk moeten spelen. Hoe later in de week (reset) des te lastiger dat het word. Op zondagavond met je alts Garalon proberen is al helemaal een drama :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het mooie is dat je voor zoveel uur in LFR uiteindelijk als beloning een paar goud krijgt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
IntToStr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:40:
De hunter in onze raid zei dat pets gewoon op Nazgrim konden blijven tijdens defensive stance. We zagen echter wel de rage behoorlijk oplopen. Heeft ze het hier mis? Dat moet ik haar dan toch maar even vertellen :p
No damage = no damage ... eigenlijk zouden de tanks zelfs hun poten moeten afhouden van Nazgrim :) Tis niet alsof de DPS ineens aggro zal trekken door damage op de adds (als ze dat al doen) of de healers aggro krijgen. Daarvoor hebben de tanks over het algemeen een veel te grote voorsprong voor. Zo niet dan moeten ze eens gaan denken om een andere rol in te nemen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

redfoxert schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

No damage = no damage ... eigenlijk zouden de tanks zelfs hun poten moeten afhouden van Nazgrim :) Tis niet alsof de DPS ineens aggro zal trekken door damage op de adds (als ze dat al doen) of de healers aggro krijgen. Daarvoor hebben de tanks over het algemeen een veel te grote voorsprong voor. Zo niet dan moeten ze eens gaan denken om een andere rol in te nemen.
Iemand met de Sundering Blow debuff genereert geen rage op Nazgrim. De tank kan dus gewoon doorgaan op de boss. Over pets lees ik zowel dat het kan als dat het niet kan.

Nou, deze week maar weer eens 14 kansen op een wapen upgrade... zou toch een keer moeten lukken zou je denken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

redfoxert schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Of ik de buff heb of niet, just to be sure doe ik tijdens def stance weinig tot geen dps als tank. Eens in de 10 seconden een skill om aggro hoog te houden boven de andere tank (als ik de boss aan het tanken ben en niet de adds). Voor de rest no dps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:57:
Wij na zo'n 3 uur (1uur eergisteren en 2 uurtjes gisteren) Thok eindelijk neergehaald, met 2 mensen neer en de rest hysterisch aan het schreeuwen "KILL!" omdat we geen prisoners meer hadden om opgegeten te worden :D
Siegecrafter daarna nog tot 9% gekregen in het overgebleven uurtje maar alweer door een aantal idiote fuckups (onderandere door mezelf omdat de pipes naast de conveyer belt niet zo gemakkelijk zijn om in te springen als die in Mario Bros ;)) hem niet tot het lijstje kunnen toevoegen. Maar deze week zal dat wel lukken normaal gezien.
Neelon schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Iemand met de Sundering Blow debuff genereert geen rage op Nazgrim. De tank kan dus gewoon doorgaan op de boss. Over pets lees ik zowel dat het kan als dat het niet kan.
Tanks met de debuff en alle pets kunnen de boss gewoon aanvallen in defensive stance zonder extra rage te genereren. Daarom dat wanneer er een tank swap moet gebeuren de tank die taunt even moet wachten vooraleer aan te vallen tot ie de debuff heeft en dan verder kan gaan met attacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Het grappige is dat pets de rage niet triggered op Nazgrim ;). Dus pets kan je gewoon erop los laten.
IntToStr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:40:
Pets is prima. Wij hebben een warlock + hunter die op heroic gewoon de pets erop laten en er komt geen rage bij.

En over LFR, die hel ga ik niet meer aan. Zeker niet met de wing die deze week open gaat :X. Malkorok, Spoils en Thok, lol.

[ Voor 28% gewijzigd door Jerry op 09-10-2013 11:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
LFR is sinds 5.4 echt een hel, maar ik moet ze allemaal wel eens ingeweest zijn vind ik, anders staat het niet mooi in het groen op m'n armory 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:20:
LFR is sinds 5.4 echt een hel, maar ik moet ze allemaal wel eens ingeweest zijn vind ik, anders staat het niet mooi in het groen op m'n armory 8)7
Ik hou het op een mooi leeg balkje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb al een week niet ingelogt :< geen tijd voor gehad, en League of legends begint me op te eten.

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh heb het altijd een pauper spel gevonden en nu nu nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mektheb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:23:
Ik heb al een week niet ingelogt :< geen tijd voor gehad, en League of legends begint me op te eten.

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh heb het altijd een pauper spel gevonden en nu nu nu :+
Je was toe aan een beetje zelfkastijding? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
[...]

Niet alleen in LFR ;) Zelfs op normal is het een hele opdracht (vooral voor melee dps) om uit alle shit te blijven en toch je role nog goed uit te voeren, dus no hate voor niet raiders die het gevecht toch ook eens willen doen.
Wanneer je bijna aan de enrage zit en hij zit in defensive stance met een boel adds nog up, gewoon de boss nuken, de extra rage maakt toch niet meer uit aangezien het gevecht er toch bijna op zit en zo kan je hem toch nog binnenhalen. Best wel een tank naar de adds sturen om die op te pakken, maar de rest gewoon nuken (en eventueel adds cc'en + interrupten ofc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:23:

Ik ken het, precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Realms down? :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ffs , doe is lezen n00b >:)
realms down tot minimaal 13:00 :>

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:48:
Het mooie is dat je voor zoveel uur in LFR uiteindelijk als beloning een paar goud krijgt :S
En waarschijnlijk niet eens genoeg om de repairs over de hele run te betalen. Wat dat betreft mag Blizz echt wel iets doen aan de "rewards".
Ik kom regelmatig met verlies naar buiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

mrsar schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

ffs , doe is lezen n00b >:)
realms down tot minimaal 13:00 :>
Hoho meneer... hier wordt helemaal niets vermeld... Lezen kan ik wel! Twitter zegt niets en het inlogscherm ook niet..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Hoho meneer... hier wordt helemaal niets vermeld... Lezen kan ik wel! Twitter zegt niets en het inlogscherm ook niet..
Carthrax schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Important update for all EU players: The World of Warcraft maintenance has been extended by 2 hours and is now estimated to complete at approximately 13:00 CEST. Please note that this maintenance is also affecting all EU Battle.net websites including the forums, Armory, Account Management, Online Store etc. Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for ongoing updates.
;) je weet dat ik je maar wat aan het plagen was he :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 09-10-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

mrsar schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:06:
[...]

[...]

;) je weet dat ik je maar wat aan het plagen was he :Y)
|:( had de vorige pagina van het draadje niet gelezen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:09:
[...]

|:( had de vorige pagina van het draadje niet gelezen
hehe het is dat ik die toevallig vanmorgen las toen ik deze draad had open staan :+

ach,vanavond maar weer lfr doen,eventueel wat flex en dan is het wel weer bedtijd denk ik :P

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 09-10-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Poops_McGhee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

En waarschijnlijk niet eens genoeg om de repairs over de hele run te betalen. Wat dat betreft mag Blizz echt wel iets doen aan de "rewards".
Welke rewards ? :D

Een aantal keer wipen en je gold is weer verdwenen. Zelfde met PvP trouwens, je krijgt misschien Points om gear mee te kopen, maar op geen enkele wijze krijg je gold om je gear terug te repairen ...

Need more Golds >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gewoon niet dood gaan in een BG / Raid erg makkelijk als je mage ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mektheb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:16:
Ik wil Divine Intervention terug! Dat heeft mij veel repair kosten bespaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat is er toch met die Servers de laatste tijd : /

Naja iig zijn ze er mee bezig...

YouTube: Blizzard fixing Wow Servers Again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blue tweet:
Has there ever been any consideration to personal rewards for acing mechanics on individual LFR fights?
Yes. We would have to be really, really smart with such a design however for what are probably obvious reasons.
Misschien dat zoiets het ooit nog interessant gaat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:16:
Het erge is dat zelfs als je niet doodgaat je gear nog steeds beschadigd wordt, of dat was vroeger althans het geval. Maar dan nog, hoe dan ook zal je toch een aantal keer doodgaan en dan zit je daar zonder "rewards" :)
IntToStr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:19:
Blue tweet:

[...]

Misschien dat zoiets het ooit nog interessant gaat maken :)
Ooh, eindelijk een manier om het kalf van het koren te scheiden ? :o
No more afk'ing for you nuubs! :D

[ Voor 27% gewijzigd door JimDB op 09-10-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:13:
[...]

Welke rewards ? :D

Een aantal keer wipen en je gold is weer verdwenen. Zelfde met PvP trouwens, je krijgt misschien Points om gear mee te kopen, maar op geen enkele wijze krijg je gold om je gear terug te repairen ...

Need more Golds >:)
Ik heb een paar keer meer dan 100g gekregen en geen wipes gehad. Die paar keren zijn op 3 vingers te tellen en 1 daarvan was een Celestial.....
voor de rest kom je met 13g, soms 30g weg..... dan heb ik nog liever gewoon een dubbel item, of soms al greens die je voor meer dan dat kunt vendoren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Het erge is dat zelfs als je niet doodgaat je gear nog steeds beschadigd wordt, of dat was vroeger althans het geval. Maar dan nog, hoe dan ook zal je toch een aantal keer doodgaan en dan zit je daar zonder "rewards" :)

[...]

Dat wil ik ook! Misschien gaan mensen dan eindelijk hun best doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

XzeroD schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

Dat wil ik ook! Misschien gaan mensen dan eindelijk hun best doen! :D
Ik ga er zelf niet van uit. Wat ik wel weet, is dat ik zodra ik 4set, een 2hander en cooldown trinkets heb, ik lfr waarschijnlijk vaarwel ga zeggen.

En alts be damned... die doen het maar met mindere gear. :+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Maandag hebben wij op normal weer 2 nieuwe bosses gedowned; General (2-shot) en Malkorok (4-shot). Best nice. Ook Dark Shaman ging in 1-shot neer (daar waren we allemaal erg verbaasd over want dat kostte ons vorige week nog een hele avond). We hadden general al wel gedaan in flex, Malkorok hadden we zelfs nog nooit gezien. Dus dat was een mooie raid.
Probleem is nu dat we 9 bosses neer hebben, we met 2 avonden 3uur per avond raiden maar lastig progression kunnen maken (want 9 bosses + trash kost gewoon in ieder geval een hele avond raiden).
Dus we gaan vermoedelijk vrijdag extenden en Spoils en hopelijk erna Thok doen. We hebben het gearlevel om de komende bosses te clearen in elk geval.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gewoon guild repair aanzetten? Zit bij ons nu 400k in, genoeg voor wat repairs lijkt mij. :)

[ Voor 47% gewijzigd door junglebeast op 09-10-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Poops_McGhee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
Niemand dwingt je om LFR in te gaan en met verlies naar buiten te komen. Na 1 whipe kan je vaak al zien of het een lange LFR gaat worden of niet. Ikzelf ben er meerdere keren uitgestapt na 2 whipes, en 1 uur later weer signen (zodat ik iig niet in de groep kom die ik net heb geleaved). Tussendoor wat rep farmen met isle en je komt met meer gold naar buiten dan dat je was vertrokken en geen frustraties. Blijven zitten en blizzard de schuld geven is iig niet de oplossing. Maar beste tip was hier al eerder gegeven. LFR = woensdag/donderdag voor redelijke runs, daarna heel gauw bergafwaarts qua kwaliteit en DPS.

Maar op een side-note: droprate van coins mag inderdaad wel beter. Heb momenteel genoeg points om 60 weken langs coins te kopen zonder dailies te hoeven doen, maar heb echt 0 items verkregen met alle coins die ik verspild heb. Was ook wel blij dat ik van de 3 cloth-users eindelijk eens wat had gewonnen met mijn roll van 34 (ongeveer mijn gemiddelde van de laatste 6 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Zo weer 2 bosses geprogressed:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uYV94CxUPLE]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mb4Rm4a2IsM]

Nu komt Malkorok en dat schijnt nogal een cockblock te zijn. Iemand ervaring met de moeilijkheidsgraad van deze boss t.o.v. de eerste 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
sabriel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Niemand dwingt je om LFR in te gaan en met verlies naar buiten te komen. Na 1 whipe kan je vaak al zien of het een lange LFR gaat worden of niet. Ikzelf ben er meerdere keren uitgestapt na 2 whipes, en 1 uur later weer signen (zodat ik iig niet in de groep kom die ik net heb geleaved). Tussendoor wat rep farmen met isle en je komt met meer gold naar buiten dan dat je was vertrokken en geen frustraties. Blijven zitten en blizzard de schuld geven is iig niet de oplossing. Dat komt op mij over als een /ragequit. Maar beste tip was hier al eerder gegeven. LFR = woensdag/donderdag voor redelijke runs, daarna heel gauw bergafwaarts qua kwaliteit en DPS.

Maar op een side-note: droprate van coins mag inderdaad wel beter. Heb momenteel genoeg points om 60 weken langs coins te kopen zonder dailies te hoeven doen, maar heb echt 0 items verkregen met alle coins die ik verspild heb. Was ook wel blij dat ik van de 3 cloth-users eindelijk eens wat had gewonnen met mijn roll van 34 (ongeveer mijn gemiddelde van de laatste 6 weken).
Ho ho, niet te zwaar hoor. Ik zeg alleen dat ze wel wat aan de "rewards" mogen doen qua amount van gold. 1 of 2 keer dood is al genoeg om meer repairs te hebben dan wat een zakje gold oplevert. Ik zit hier niet om te mokken en te klagen hoor en ik loop lang genoeg mee om te weten waar gold te halen valt, maar leuk dat je er een tip bij geeft.
That aside, ik heb het niet zo op wegrennen als het niet lekker loopt. Mits het niet dramatisch is, blijf ik meestal wel met een groep hangen. Wegrennen vind ik echt geen oplossing. Okee, je bent van wat frustraties verlost, maar wegrennen en dan 2 uur wachten om de queue weer in te gaan met het risico dat je een nog slechtere groep tegenkomt, not my thing. Vind ik een beetje /ragequit.
Als ik zie dat een groep echt wel zijn best doet, maar gezamelijk nog wat van de raids moet leren, dan blijf ik zeker hangen. Als iedereen maar weg blijft rennen omdat ze te vaak wipen, dan groeit het niveau van de LFR spelers nog langzamer.

Vóór DBM, Tankspot, Wowhead en noem maar op was het veel leuker om een raid te leren. Niemand wist wat ie moest verwachten. Nu staan de guides met video's al online, voordat je de raid officieel in kan.
En daarmee wordt er ook direct van je verwacht dat je de raid maar moet kennen. Er zijn ook te vaak mensen die schreeuwen dat er teveel fouten worden gemaakt, maar niet de moeite willen nemen om uit te leggen wat je moet doen om het goed te laten gaan. Ze vinden dat je zelf die moeite maar moet doen door video's te kijken en guides te lezen. Als je wat ervaring met de raids hebt, dan kun je ook mensen verder helpen en de raid toch goed afmaken. Wegrennen vind ik een beetje laf, tbh.

Wat coins betreft:
Dat mag van mij wel meer dan 3 wekelijks worden. Zou bijna willen zeggen dat je al je charms zou moeten kunnen inwisselen voor coins/seals als je op het moment hebt. Dan heb je er tenminste nog wat aan. Als er shared boss loot is, dan wil je genoeg kansen hebben om een bepaald item te looten. In ToT was dat voor mij een bow, Miracoran, die van elke boss kon droppen en voor mij een goeie upgrade was. 12 bosses, 3 extra kansen.... uiteraard die hele boog nooit gezien. Als ik al wat op mijn coins kreeg, dan was het vaak dubbele loot van wat ik al van die boss geloot had.....

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 09-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
junglebeast schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:50:
Gewoon guild repair aanzetten? Zit bij ons nu 400k in, genoeg voor wat repairs lijkt mij. :)
Ik zit in mijn eigen bank guild. Hoe dan ook, ik betaal zelf de rekening anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Tja, coins. In een 10m raid is dat zo'n beetje je enige kans op gear heb ik af en toe het idee. Natuurlijk dropt er af en toe een keer een item (voor mij tot nu toe 2x een niet-bis item dat ik als greed maar meenam), maar door die hele grote loot tables en maar 2 items per kill kun je maanden wachten voordat iets dropt. En dan zul je altijd zien dat iemand anders er mee vandoor gaat...

Bij tier pieces gaat het iets soepeler omdat je dan ten minste altijd 1 tier item krijgt, maar dat betekent ook meteen dat je maar 1 ander item uit de loot table krijgt. Drie keer raden welke bosses 2H strength wapens droppen... Inderdaad, allemaal bosses die tier tokens droppen. Zonder coins heb ik misschien in 2015 een nieuw wapen. (Vooruit, Garrosh kan heirloom droppen.)

Gelukkig heb ik toch al best een paar items met m'n coins gewonnen. Shoulders + chest van Ordos, bis trinket van Galakras, neck van Juggernaut en volgens mij ook nog boots van Sha.

Ik blijf ze in ieder geval stug inzetten op Sha en hopelijk vanaf deze week ook Thok voor wapen (nazgrim wapen sla ik even over) + nog een te bepalen boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Zijn die heirlooms niet BiS trouwens voor sommige classes, meen zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:10:
Zijn die heirlooms niet BiS trouwens voor sommige classes, meen zoiets gelezen te hebben.
Een warforged wapen heeft hoger ilvl en voor mij (ret paladin) is dat ongeacht stats erop eigenlijk altijd beter. Voor niet warforged heeft dat heirloom wapen een extra socket tov de andere wapens. Qua stats is de polearm van Thok voor mij beter (en ook wapen van Sha denk ik).

Maar in het algemeen: die heirlooms kunnen zeker bis zijn voor diverse classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MaceNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:36:
[...]

We zijn tot nu toe tot 25% gekomen, wat voor setup gebruikt men hier op 10 man ? We zijn een 25 raid team maar proberen op maandag en dinsdag altijd het verder af te maken op 10 man omdat niet iedereen in de 25 even goed is (soort van leren hoe het gaat en dat dan meenemen naar de volgende reset).

Maandag met 2 healers geprobeerd maar onze DK tank ging neer als een malle, na een reforge naar avoidence ging het een stuk beter, gisteren met 3 healers maar ben er nog niet helemaal uit wat beter is, ook is mijn healing op holy niet erg hoog, heb dan wel een mastery build omdat de main focus op 25 is.
Onze kill ging met 5 DPS (1 melee, 4 ranged), 3 healers en 2 tanks. We hebben in de beginfase heel kort even 2 healers geprobeerd maar mijn medetank en ik werden er niet zo vrolijk van. Ik betwijfel ook dat we dat in de laatste phase overleefd zouden hebben.

Uiteindelijk ging het bij ons zo goed dat we de baas op 10% konden krijgen vóór de derde heart phase, wat niet zo heel gunstig is voor de timing. We hebben dus een paar keer DPS ingehouden zodat hij op 11% het hart in gaat en wij hem dáár dus al neer konden nuken naar 5% voordat we weer buiten kwamen.

Vervolgens daar eerst even dealen met de adds die je nog over hebt van phase 2, groupen voor het wapen en dan spreiden voor de nieuwe wave adds, die we nog gewoon killen. Tegen de tijd dat die adds neer zijn is de baas intussen wel onder de 20% en zijn de diverse nuke-skills beschikbaar, dus dán gebruiken we pas heroism en ook dán beginnen we pas met het ignoren van de adds.

Waar we op eerdere tries eigenlijk altijd mensen verloren in de laatste fase ging het op onze kill gisteren perfect. Geen enkele rez nodig gehad in de hele fight.
Dennism schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:10:
Ja en nee. Ze kunnen zoals hierboven al gezegd niet warforged zijn, en bovendien zijn voor mij bijvoorbeeld de heroic wapens van Immersius en Malkorok véél realistischer te halen dan de heroic versie van die heirlooms. Ik zie het nog wel gebeuren dat ik eerst een wapen loot van Immersius, later nog een keer een heirloom van Garrosh en ik tegen de tijd dat we Malkorok heroic killen nog een wapen van hem ga looten. Uiteindelijk bewaar ik het heirloom dan wel voor het levelen in de volgende expansion.

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 09-10-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Mijn coins gebruik ik op eerste boss (trinket), 2de boss (4 items die upgrade zijn met haste) en 4de boss (2 items + tier-item).
Voor de rest hoop ik op betere rolls met drops, gelukkig hebben de warlock en mage bijna alles gewonnen dus sta ik vrij vooraan. Het is alleen te hopen dat er nu eens niet agi-gear dropped. Bijna elke boss die we gekilled hebben was 1 item agi-based en met tier-items al 4 weken dezelfde token. Druid DPS heeft als offspec nu betere gear dan mainspec.

Vandaag reset, dus hopelijk vandaag 5 bosses neer. Lopen qua progress aardig achter bij andere guils hier op tweakers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:44:
Tja, coins. In een 10m raid is dat zo'n beetje je enige kans op gear heb ik af en toe het idee. Natuurlijk dropt er af en toe een keer een item (voor mij tot nu toe 2x een niet-bis item dat ik als greed maar meenam), maar door die hele grote loot tables en maar 2 items per kill kun je maanden wachten voordat iets dropt. En dan zul je altijd zien dat iemand anders er mee vandoor gaat...

Bij tier pieces gaat het iets soepeler omdat je dan ten minste altijd 1 tier item krijgt, maar dat betekent ook meteen dat je maar 1 ander item uit de loot table krijgt. Drie keer raden welke bosses 2H strength wapens droppen... Inderdaad, allemaal bosses die tier tokens droppen. Zonder coins heb ik misschien in 2015 een nieuw wapen. (Vooruit, Garrosh kan heirloom droppen.)

Gelukkig heb ik toch al best een paar items met m'n coins gewonnen. Shoulders + chest van Ordos, bis trinket van Galakras, neck van Juggernaut en volgens mij ook nog boots van Sha.

Ik blijf ze in ieder geval stug inzetten op Sha en hopelijk vanaf deze week ook Thok voor wapen (nazgrim wapen sla ik even over) + nog een te bepalen boss.
De drops in SoO zijn tot nu toe zéér magertjes. In het begin van de patch outgearde ik zowat alle andere raidmembers, nu is het helemaal omgekeerd (Nog steeds 546 iLevel)... En als er dan iets dropt zijn het items die ik niet eens nodig heb, bijv. de enige keer dat ik iets van m'n bonus roll iets gekregen heb waren het boots die ik de week voordien al had gekregen :X

Wij zitten trouwens met 3 of 4 op hetzelfde token dus ook dat duurt een tijdje eer je de set bonusses te pakken hebt :s

Over de heirloom wapens van Garrosh: Volgens Askmrrobot is de heirloom axe BiS voor retri Paladins, en inderdaad met het wapen van Thok (dat de beste stats heeft én een yellow socket) kom je met de andere BiS items niet aan de expertise cap. Dus het wordt nog een beetje rondkijken, maar als het volgende week dropt zou ik natuurlijk reuze blij zijn (eindelijk van m'n ToT BiS af) :p

Met Warforged BiS items houd ik trouwens helemaal geen rekening, de kans dat die droppen in 10m is zo miniem dat je ze nooit allemaal vast kan krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Onze Kor'kron Dark Shamans kill van afgelopen zondag (vergeten te uploaden :X):

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
junglebeast schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:50:
Niet elke guild is zo groot/rijk. Bij ons kunnen de actieve spelers 100g per dag aan repairs gebruiken van de guildbank (lijkt mij fair toch?). Zo houden we ons gold level een beetje op peil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

[...]

True, maar ach boeiend gold maak gold, met 2k kan je in een dag als het moet het ver drie dubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NL-RaVeR schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

Niet elke guild is zo groot/rijk. Bij ons kunnen de actieve spelers 100g per dag aan repairs gebruiken van de guildbank (lijkt mij fair toch?). Zo houden we ons gold level een beetje op peil :+
Bij ons gaan de guildrepairs alleen op bij normal raids waarbij er minstens 8/10 guildies zijn, en dat terwijl we meer dan 100k in de guildbank hebben zitten. Crisis hé 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gadver! Eerst deel Flex al mijn coin rolls verpest. En natuurlijk niks van Celestials. :(
Nou ja hopen dat ik straks in de andere 2 wel een upgrade mag ontvangen. Kreeg trouwens wel weer een trinket op Sha zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heeft iemand een idee of Turn Evil werkt tegen Vengeful Spirits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik zou zeggen van niet, waarom trouwens? Kan je ze niet gewoon wat laten rondhangen en ze wat kiten, ze verdwijnen toch binnen een aantal seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ze zijn immuun voor control undead, dus verwacht dat Turn Evil ook niet werkt. Probeer het eens zou ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Haha, mijn main (mage) wederom niks van Celestials deze week, maar wel een belt gecoined op Ordos...

Vervolgens log ik mijn shaman alt: Headpiece en bracers van Ordos, Celestials: Tier gloves! Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NL-RaVeR schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

Onze guild heeft iets van 450 karakters erin. Guild repairs staan voor de hele guild aan: raiders kunnen tot 600g per dag gebruiken, socials en alts tot 200g. Geen idee hoe het gold op peil blijft maar dat blijft het toch gewoon. :P

Pagina: 1 ... 13 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.