Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.762 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
FotW schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:37:
[...]

Nog 3 dagen om te proberen de Brewfest kodo te bemachtigen, dit jaar elke dag op 5 chars maar nog geen succes, om over de afgelopen... 4/5? jaar maar te zwijgen.
Deze morgen de Kodo eindelijk te pakken gekregen :) Daarmee heb ik meteen ook alle Brewfest achievements (buiten het 12-maanden-pintjes-drinken achievement) dus op naar Halloween zou ik zeggen ! :) Met de Ram wel geen geluk tot nu toe, ach nog 3 dagen te gaan, we zien wel.
IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:38:
Als jullie nou alliance zouden zijn... ;)
Ben van plan me eindelijk eens een alliance (Human paladin <3 - Master Race) aan te maken, maar onze realm is gewoon zo Horde based en overnieuw starten op een andere realm zonder heirlooms is gewoon vermoeiend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Volgens mij had ik vorig jaar voor het eerst een paar quests met brewfest gedaan (speelde bij de brewfest daarvoor nog geen wow) en op een of andere manier had ik meteen die kodo gewonnen. Wist niet eens dat ie bestond :p

Als ik dat geluk nou eens met Ashes of Alar zou hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
JimDB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:52:
[...]

Ben van plan me eindelijk eens een alliance (Human paladin <3 - Master Race) aan te maken, maar onze realm is gewoon zo Horde based en overnieuw starten op een andere realm zonder heirlooms is gewoon vermoeiend ...
Dwarf Paladins ftw!!!! Humans zijn zooooooo 7 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:03:
Als ik dat geluk nou eens met Ashes of Alar zou hebben gehad...
A'lar heb ik een weekje terug pas binnengehaald :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oShjzlOl.jpg

Dat was de eerste keer dat ik eigenlijk Tempest Keep binnen kwam met het idee om de tier chest voor m'n hunter te krijgen en ineens lag de Ashes of A'lar daar.

En pissed dat ik was dat ik m'n chest niet kreeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54
Hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
Tempest Keep in gaan ipv Serpentshrine Caverns voor het item dat je zoekt en dan Ashes looten, da's pas baas :P

best mistake ever

[ Voor 8% gewijzigd door JoeBravo op 04-10-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Misschien moet ik maar eens met mensen heen die die mounts allemaal al hebben en daadwerkelijk geluk hebben met drops want welke mount ik probeer te farmen, ik zie hem alleen vallen als andere mensen erbij zijn en laten die nou altijd beter rollen dan ik.... q q cachou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Carthrax schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

high five! De mijne gaat vandaag 90 aantikken :)
Gelukkig heb ik de brewfest trinkets nog kunnen meepikken (je kan queuen voor die boss vanaf 89), en voor de rest is dat event ook eens aardig voor mij geweest dit jaar:
- 2x kodo gekregen
- 1x ram
- 3x 1h mace ilevel 470
- 1x 1h mace ilevel 365 (eerste dag van het event, daarna hebben ze dat ding gehotfixed)
- 2x remote (had ik ook nog nooit gekregen in 8 jaar)
En nog een paar epic daggers aka vendor trash wegens niet bruikbaar op die chars. Na 8 jaar eindelijk die fcking mounts gekregen, 't zou gaan tijd worden :) *edit* well ff nuanceren, ik heb niet elke editie van brewfest meegepikt in die 8 jaar, ik heb WoW altijd in periodes gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 04-10-2013 11:19 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:30:
dat maakt dan momenteel 8 man: 2-3 tanks, 2 healers en 4 dps. Dus als er hier of in jullie battletag kring nog interesse is: plek zat.

edit: 1-2 tanks, 2 healers, 5 dps :P
Neem dus aan dat je 25 man flex wilde gaan doen :P anders mogelijk 10 man ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
XzeroD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Neem dus aan dat je 25 man flex wilde gaan doen :P anders mogelijk 10 man ?
ik vind 10-15 een mooie groep, maar het minimum van 10 halen we dus nog niet. (ja, ik weet dat je met minder kunt queue-en/starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Carthrax schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

Het model van humans is gewoon zalig, ik hou van mijn main, maar stiekem zou ik toch liever een human zijn ipv een lompe Tauren :) Daarom dat ik tegenwoordig steeds ofwel de Blingtron transformatie of de Savory Deviate Delight transformatie aanneem :)
IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:03:
Volgens mij had ik vorig jaar voor het eerst een paar quests met brewfest gedaan (speelde bij de brewfest daarvoor nog geen wow) en op een of andere manier had ik meteen die kodo gewonnen. Wist niet eens dat ie bestond :p
Toen Brewfest begon was ik net terug begonnen met spelen en moest ik dus levellen, not a single achievement was given that week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:16
Hoe zit dat hier met die flex-raid die jullie afspreken? Zitten jullie allemaal op dezelfde realm of is dat iets dat cross-realm gedaan kan worden? Ik ben zelf sinds vorige week weer begonnen en zit nu met een prot-warrior die de eerste timeless-isle epics heeft aan mogen trekken. Uiteraard zeker niet genoeg om mee te kunnen gaan, maar ik zit me dit nu al een paar dagen af te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:24:
[...]

ik vind 10-15 een mooie groep, maar het minimum van 10 halen we dus nog niet. (ja, ik weet dat je met minder kunt queue-en/starten)
Nee ik zag dat we nu 8 man hadden volgens je kleine berekening :P
Je had ook nog wat guildies toch ? Wou je TS, Vent of Raidcall gaan gebruiken ?
lolgast schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:34:
Hoe zit dat hier met die flex-raid die jullie afspreken? Zitten jullie allemaal op dezelfde realm of is dat iets dat cross-realm gedaan kan worden? Ik ben zelf sinds vorige week weer begonnen en zit nu met een prot-warrior die de eerste timeless-isle epics heeft aan mogen trekken. Uiteraard zeker niet genoeg om mee te kunnen gaan, maar ik zit me dit nu al een paar dagen af te vragen ;)
Deze is cross-realm ja :P Of je mee kan/mag is niet aan mij, dat is aan JoeBravo. Al betwijfel ik of je als tank het kan trekken als je nog bezig bent met upgrades van timeless-isle

[ Voor 46% gewijzigd door XzeroD op 04-10-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:38:
Als jullie nou alliance zouden zijn... ;)

Gisteren dacht ik met een random groep mee te kunnen gaan voor flex wing 3. Foute keuze... Was meer LFR niveau qua skills en gedrag zeg maar.

Zondagmiddag nog maar een keer proberen. Dus als er mensen met een alliancegroep wing 3 willen doen, zondagmiddag lijkt me een prima tijdstip :D
Weet niet of ik zondag middag kan, maar als het me lukt dan wil ik wel mee :) (Guardian Druid, 549 ilvl, 10/14 normal experience)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren Iron Juggernaut Heroic neergekregen. We zitten nu op 6/14 hc. Helaas gaat het een stuk langzamer deze tier. We lopen een beetje te kloten op bazen die we al 1 of 2 keer hebben afgemaakt, waardoor progressie langzamer gaat :(.

Video van de kill (druids OP! :9):

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Jerry schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:26:
Gisteren Iron Juggernaut Heroic neergekregen. We zitten nu op 6/14 hc. Helaas gaat het een stuk langzamer deze tier. We lopen een beetje te kloten op bazen die we al 1 of 2 keer hebben afgemaakt, waardoor progressie langzamer gaat :(.

[video]
Komt me bekend voor het gekloot op bosses die je al eerder hebt afgemaakt, komt vaak door "och hebben we al gedaan dus doen we nog wel effekes snel" mentaliteit vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-08 10:21
Ik kan morgen ook mee met de flex raid,

heb alleen 1e boss al gedood deze week. Helaas weer in een gare pug die daarna disbande.
resto druid ilvl 518. Ervaring alleen 1e wing flex. De rest op LFR niveau.

Ben sinds een aantal weken gemigrate van de server Saurfang naar Ragnaros en daarbij van alliance naar horde. Heerlijk om zo weer in een 'nieuwe' wereld te komen. Ook meteen van pve naar pvp server. Is altijd fijn als je nog automatisch naar de alliance steden loopt/vliegt.

Hierbij ook meteen een vraag aan mede Ragnaros spelers. Ik ben op zoek naar een leuke/goede guild op deze server. Zit momenteel bij een level guild waarbij elke dag wel nieuwe level 1 toons binnenkomen. Weinig sociaal gebeuren. En laat ik daar nou ook op zoek naar zijn.

Daarbij ben kan ik op 2 a 3 dagen in de week raiden. De donderdag/zondag/maandag/dinsdag. Helaas niet de woensdag wegens sport. Qua ervaring ben ik een oldscool speler. Sinds vanilla aanwezig. 40 man Molten Core nog gedaan heerlijk! Wegens prive omstandigheden er 5 maanden uitgeweest (huis gekocht/verbouwen etc). Nu weer bezig dus heb de vorige tier eigenlijk aan me voorbij zien gaan.

Voeg me maar toe als mensen dat willen. Beetje samen spelen met mede tweakers is altijd gezellig

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Guild waar ik in zit op Ragnaros is een leuke social guild. Raid dagen staan vast op di en zo.
Ook veel mensen die het spel al tijden spelen. Ik zal je eens toevoegen ;)
Mijn battletag:
Members only: battletag
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Met Tomtom addon kun je gebruikmaken van die mooie waypoints. Nu zoek ik eigenlijk een addon die Tomtom weer aanvult waardoor ik een hele set van waypoints aan en uit kan zetten. Bijv. een set waypoints van alle kistjes op Timeless Isle of een setje mogelijke spawnpoints van mob x etc...

Kent iemand zo'n addon?

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 04-10-2013 14:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zeror schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:51:
Met Tomtom addon kun je gebruikmaken van die mooie waypoints. Nu zoek ik eigenlijk een addon die Tomtom weer aanvult waardoor ik een hele set van waypoints aan en uit kan zetten. Bijv. een set waypoints van alle kistjes op Timeless Isle of een setje mogelijke spawnpoints van mob x etc...

Kent iemand zo'n addon?
Je kunt macros maken. Ik copy/paste ze bijv. vaak van wowhead comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Je kunt macros maken. Ik copy/paste ze bijv. vaak van wowhead comments.
macros gaan maar tot 255 tekens. Als je een lijst van 200+ waypoints in wil voeren is dit alsnog een heel gedoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja sommige waypoints macro's zijn te groot voor 1 macro. Dus ik wilde daarom iets waarmee een hele set aan waypoints kan maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had zelf voor de kistjes op Timeless Isle bijv. gewoon 2 macros gemaakt. Misschien niet ideaal, maar het werkt.

Die dingen invoeren gaat altijd minimaal voor 1 persoon invoerwerk zijn. Misschien zou je wat met excel kunnen spelen als je ergens een lijstjes coordinaten hebt. Er is vast wel een soort importfunctie ergens in TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:03:
Ik had zelf voor de kistjes op Timeless Isle bijv. gewoon 2 macros gemaakt. Misschien niet ideaal, maar het werkt.

Die dingen invoeren gaat altijd minimaal voor 1 persoon invoerwerk zijn. Misschien zou je wat met excel kunnen spelen als je ergens een lijstjes coordinaten hebt. Er is vast wel een soort importfunctie ergens in TomTom.
Vorige keer een uur lopen zoeken om deze addon, doe net een wilde zoekopdracht met google en ik had gelijk resultaat: Curse: Paste O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

rjpurk schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Vorige keer een uur lopen zoeken om deze addon, doe net een wilde zoekopdracht met google en ik had gelijk resultaat: Curse: Paste O-)
Dat is inderdaad een handige add-on. Hier overigens een artikel waarin alle Timeless Isle chest worden genoemd met TomTom waypoints.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kan je met Paste addon ook bijvoorbeeld tekst opslaan en opnieuw plaatsen (aanroepen met een macro ofzo) wanneer nodig?

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 04-10-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Zeror schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:14:
Kan je met Paste addon ook bijvoorbeeld tekst opslaan en opnieuw plaatsen (aanroepen met een macro ofzo) wanneer nodig?
Geen idee, ik zal even mijn wow client opnieuw starten en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Update: Ik vind geen mogelijkheid om tekst op te slaan. het is alleen mogelijk om text in te voeren en vervolgens naar een chat naar keuze te sturen (e.g.: Guild, default, party, raid enz.)

[ Voor 22% gewijzigd door rjpurk op 04-10-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

detheavn schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:14:
[...]

A'lar heb ik een weekje terug pas binnengehaald :p

[afbeelding]

Dat was de eerste keer dat ik eigenlijk Tempest Keep binnen kwam met het idee om de tier chest voor m'n hunter te krijgen en ineens lag de Ashes of A'lar daar.

En pissed dat ik was dat ik m'n chest niet kreeg :(
Je weet ook dat je gewoon op print scrn kan drukken voor een screenshot ipv een foto to maken van je scherm? ;)

@zeror: Lightheaded gebruik ik voor quests en die maakt gebruik van tomtom. Misschien kan die ook hetgeen jij zoekt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

XzeroD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:19:
Hoe heet je guild?, ben benieuwd hoe de guild eruit ziet van onze befaamde NME _/-\o_
http://eu.battle.net/wow/..._Mori/?character=byakurai :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sakhmet schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:53:
Hierbij ook meteen een vraag aan mede Ragnaros spelers. Ik ben op zoek naar een leuke/goede guild op deze server. Zit momenteel bij een level guild waarbij elke dag wel nieuwe level 1 toons binnenkomen. Weinig sociaal gebeuren. En laat ik daar nou ook op zoek naar zijn.

Voeg me maar toe als mensen dat willen. Beetje samen spelen met mede tweakers is altijd gezellig
Als ik me niet vergis kan je sinds kort ook guilds joinen van andere realms, of dat zit er toch aan te komen met connected realms, dus als je daar (op Ragnaros) niets vindt moet je nog maar eens hier vragen :) Maar aangezien Ragnaros zeer high populated is en Horde based zal je waarschijnlijk wel iets vinden.
Jerry schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:26:

[video]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik had jullie ret paladin eens opgezocht op de Armory en ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ie niet meer damage doet. Ok, hij heeft het trinket van Galakras nog niet, maar met zijn gear en dus haste had ik toch wel meer verwacht eigenlijk. Hij zit trouwens een pak boven hit cap maar heeft nog steeds de hit enchant op z'n cloak 8)7 (Askmrrobot is misschien niet altijd correct, maar kan wel heel handig zijn, zeker in dit geval). Als ie binnekort dat trinket te pakken krijgt moet je nog maar eens een vid maken ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
detheavn schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:14:
[...]
is het niet een drop van laatste boss, of moet je echt op iets klikken nadat je de boss hebt gekilled ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

JimDB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:30:
[...]

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik had jullie ret paladin eens opgezocht op de Armory en ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ie niet meer damage doet. Ok, hij heeft het trinket van Galakras nog niet, maar met zijn gear en dus haste had ik toch wel meer verwacht eigenlijk. Hij zit trouwens een pak boven hit cap maar heeft nog steeds de hit enchant op z'n cloak 8)7 (Askmrrobot is misschien niet altijd correct, maar kan wel heel handig zijn, zeker in dit geval). Als ie binnekort dat trinket te pakken krijgt moet je nog maar eens een vid maken ! ;)
Die trinket, heh. Daar heeft hij het ook altijd over, dat die niet dropped :P.
Zijn dps valt nog wel mee. Iron Juggernaut is irritant, omdat we die alleen in phase 1 dps-en.
Hier is trouwens een WoL van afgelopen woensdag: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-r0fue13c1vrp1i6f/
Op Galakras heeft hij dan weer een rank 18 te pakken.
Misschien heeft hij net weer iets geupgrade waardoor hij zijn cloak nog niet aangepast heeft. Ik zal hem er is op aanspreken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Die trinket, heh. Daar heeft hij het ook altijd over, dat die niet dropped :P.
Zijn dps valt nog wel mee. Iron Juggernaut is irritant, omdat we die alleen in phase 1 dps-en.
Hier is trouwens een WoL van afgelopen woensdag: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-r0fue13c1vrp1i6f/
Op Galakras heeft hij dan weer een rank 18 te pakken.
Misschien heeft hij net weer iets geupgrade waardoor hij zijn cloak nog niet aangepast heeft. Ik zal hem er is op aanspreken :).
Ja, dat trinket en zijn varianten is BiS voor bijna iedereen dus daarmee zal z'n dps wel nog een pak omhoog schieten, maar ik had ook naar wat logs van andere bosses gekeken en ik vond dat dat soms toch beter kon :) (Dat zou ik toch denken als RL alleszins)

Ah ja, kan zijn natuurlijk, gewoon een keer door Askmrrobot halen of zelf de math doen en het komt wel optimaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Qua ilvl sta ik gelijk met hem :o Ik heb wel de trinket op een coin gewonnen op normal :p

Hij heeft overigens ook naar hit reforged en inderdaad een hit enchant. Zonder feather trinket (en heeft ie die niet al die ji-kun hc kills? is beter dan zijn huidige trinkets) zou je echt geen hit problemen moeten hebben.

Heb nog maar een 2e ring van het timeless isle gehaald: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced En ja, ik zie er weer niet uit in die jurk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

IntToStr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:14:
Qua ilvl sta ik gelijk met hem :o Ik heb wel de trinket op een coin gewonnen op normal :p

Hij heeft overigens ook naar hit reforged en inderdaad een hit enchant. Zonder feather trinket (en heeft ie die niet al die ji-kun hc kills? is beter dan zijn huidige trinkets) zou je echt geen hit problemen moeten hebben.

Heb nog maar een 2e ring van het timeless isle gehaald: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced En ja, ik zie er weer niet uit in die jurk :p
Haha, ik zal als ik jou was het maar niet hebben over die Ji-kun trinket :D. Hoeveel coins hij daar wel niet op gebruikt heeft :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Thank god for Transmogs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Dat trinket :9~ Heb mijne in flex gekregen, maar is nog steeds zó goed :)

Nu ja, veel items in SoO hebben weer een hoop hit erop zitten, dus je zou er inderdaad wel last van kunnen hebben, maar hier is het gewoon een kwestie van reforges, enchants. Ik vermoed dat ik binnenkort ook weer een pak boven de hit cap zal zitten ...

Gisteren flex gedaan en nu heb ik alle ringen van SoO al gehad, maar geen een heeft mastery-haste en ofwel zit er hit op ofwel exp ...

>GET A TRANSMOG< }:|

Oh, ik zie trouwens net dat je het Cleave trinket te pakken hebt gekregen, als ik je een tip mag geven: zoek vlug een ander trinket (het timeless isle trinket <3), want dat trinket is echt gewoon slecht.

[ Voor 8% gewijzigd door JimDB op 05-10-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo gister weer Flex ingedoken met de guild & friends. Op zich weinig moeite met de eerste 7 bazen, alleen Nazgrim blijft een lastige. Kreeg 2 items over de hele run. Jammer genoeg niet de items die ik wilde, namelijk die de timeless 496 items vervangen. Maar wel een nieuwe neck en ring.

Toen was het inmiddels half 12 en had het heroic raid team net Dark Shamans plat gekregen. Dus een paar konden mooi mee voor het 3de gedeelte. Malkorok ging na 4 pogingen plat, moesten wat sneller reageren en uit bepaalde vlakken blijven. Spoils hadden we weinig moeite mee, maar lol Thok. Wat een leuke baas is dat toch als je een bepaalde guildie wilt 1-shotten. :) Maare, uiteindelijk op de laatste try van de avond ging ie dan uiteindelijk plat. Ook nog een guildie een ninja invite gestuurd, en wint ook nog een ring :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
temp00 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:21:
@zeror: Lightheaded gebruik ik voor quests en die maakt gebruik van tomtom. Misschien kan die ook hetgeen jij zoekt?
LIghtheaded doet totaal iets anders. Ik ken de addon nog van een paar jaar geleden.

De addon die nog het dichtst in de buurt komt is de addon Routes. Alleen die addon werkt dan weer niet cross-zone.
Wat ik zoek is eigenlijk net zoals als Gatherer, maar dan voor mobs/objects waar je dan alle bijbehorende spawnpoints kan invoeren en dan een output kan doen naar Tomtom.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 05-10-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Denk niet dat ik de flex van vanavond kan redden, iets tussen gekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gebruik nu maar de addon Handynotes om wat spawnpoints aan te geven op de worldmap. Het is beter als niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
:>
JimDB schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 08:25:
[...]

Dat trinket :9~ Heb mijne in flex gekregen, maar is nog steeds zó goed :)

Nu ja, veel items in SoO hebben weer een hoop hit erop zitten, dus je zou er inderdaad wel last van kunnen hebben, maar hier is het gewoon een kwestie van reforges, enchants. Ik vermoed dat ik binnenkort ook weer een pak boven de hit cap zal zitten ...

Gisteren flex gedaan en nu heb ik alle ringen van SoO al gehad, maar geen een heeft mastery-haste en ofwel zit er hit op ofwel exp ...

>GET A TRANSMOG< }:|

Oh, ik zie trouwens net dat je het Cleave trinket te pakken hebt gekregen, als ik je een tip mag geven: zoek vlug een ander trinket (het timeless isle trinket <3), want dat trinket is echt gewoon slecht.
De timeless trinket is echt crap. Mijn cleave trinket is trouwens ook niet echt super. Wil die van thok of eventueel die van paragons. Ik had de heroic feather, maar wilde gewoon eens wat nieuws, ook al is het niet optimaal. Was gewoon klaar met al die hit :P

Niet al te veel hit in soo trouwens. Zeker tier is bijna allemaal haste + mastery.

Moet alleen nu een wapen zien te scoren... En de 4 set bonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Alacrity of Xuen crap? Vergeleken met dat cleave trinket zal je dps een pak hoger liggen met Alacrity of Xuen hoor, ondanks dat je dan misschien minder ilevel hebt.

Thok en Paragon trinkets zijn natuurlijk zalig, maar op dit moment zou ik toch eerder wat timeless coins gaan sparen als ik jou was en dat cleave trinket mooi aan je vendor spec uitgeven.

Nu ja, de enige/alle drops die ik al heb gehad hadden natuurlijk wél hit erop (wrists, ring, boots, ...), stomme RNG ook :/ Zit nog bijna helemaal met m'n ToT setje :(
En naar het schijnt gaat het nog moeilijk worden om de polearm van Thok te pakken te krijgen aangezien onze DK z'n zinnen daar ook op heeft gezet en de laatste keer dat we allebij hetzelfde wouden (begin progress ToT dropte opeens 2H van Council op eerste kill) won hij natuurlijk ... Daar ging m'n grootste upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Crap. Ik kan even niet WoW'en momenteel. Mijn PC heeft geen zin meer. Windows is door en crash om zeep geholpen. Mijn DVD drives werken al een tijdje niet meer en kan dus Windows ook niet herstellen daardoor. Dus tot ik alles gefixed heb, kan ik ff niet spelen helaas.

PC draait weer.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-10-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kreeg wel regelmatig de vraag via DM of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.

Link:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Jammer genoeg oqueue nodig gehad om de flex run door te laten gaan, maar het is iig gelukt. Problemen bij galakras (1 screw-up is genoeg voor een wipe) verhinderde het doen van een 3e wing, desondanks er toch 2kunnen clearen. Thnx voor het opdagen ::P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Flex is echt waardeloos. Het lijkt wel of je elke keer voor dezelfde slot items krijgt. Ik heb nu drie belts van ilvl 540, drie 1H-weapons ilvl 540, 3 chests ilvl 540. ik heb een gemiddeld ilvl van 525, als ik gewoon nuttige items had gehad zou ik allang op 535+ hebben gezeten, vrij triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Zeror schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:56:
Ik kreeg wel regelmatig de vraag via DM of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.

Link:
Members only:
heb me aangemeld, mooi initiatief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Link:
Members only:
Als ik me niet vergis bestond er vroeger toch ook al een lijst op Google Spreadsheet (lang geleden misschien :))? Anyways, heb me ook maar terug aangemeld, dan kunnen we de lijst nog eens up to date houden!
Hopelijk dat er ondertussen al wat meer Horde spelers tussen staan ;)
JoeBravo schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:32:
Jammer genoeg oqueue nodig gehad om de flex run door te laten gaan, maar het is iig gelukt. Problemen bij galakras (1 screw-up is genoeg voor een wipe) verhinderde het doen van een 3e wing, desondanks er toch 2kunnen clearen. Thnx voor het opdagen ::P
De laatste tijd gebruikt bijna iedereen oQueue, zelf nog nooit gebruikt, maar lijkt het niet gewoon op een soort OpenRaid ingame? Verschillende mensen uit onze guild die op die manier hun legendary cloak quest line hebben kunnen afwerken, aangezien de celestials nooit worden aangeraakt op onze realm.
1 nadeel misschien: Zeer spammy addon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:12:
[...]

Als ik me niet vergis bestond er vroeger toch ook al een lijst op Google Spreadsheet (lang geleden misschien :))? Anyways, heb me ook maar terug aangemeld, dan kunnen we de lijst nog eens up to date houden!
Hopelijk dat er ondertussen al wat meer Horde spelers tussen staan ;)
Horde for life >:)
Ben altijd al Horde, heb eens een keer een gnome death knight gehad, maar vond er gewoon niks aan als Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Doen jullie deze flex-raids altijd op de zaterdag ?
Heb helaas alleen de laatste 2 bazen mee kunnen maken, maar het beviel mij wel (ik moet er alleen voor zorgen dat ik niet vlucht voor een poison-spray, regelrecht een meteoor in :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rjpurk schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

Horde for life >:)
Ben altijd al Horde, heb eens een keer een gnome death knight gehad, maar vond er gewoon niks aan als Alliance.
Van hetzelfde hier, altijd al Horde geweest, maar persoonlijk vind ik de Alliance races (wat zeg ik, enkel human eigenlijk :p) gewoon beter eruit zien kwa model. Moet echt eens werk maken van m'n human paladin, want die zien er gewoon oppermachtig uit :)
sabriel schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Heb helaas alleen de laatste 2 bazen mee kunnen maken, maar het beviel mij wel (ik moet er alleen voor zorgen dat ik niet vlucht voor een poison-spray, regelrecht een meteoor in :p)
Dark shamans ... Wat een afschuwelijk gevecht als melee dps :') M'n uptime is zo verschrikkelijk op die boss en op het einde van het gevecht wordt het gewoon zo hectisch dat alles wat ik doe rennen wordt en judgment spam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

MysticSnake schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:48:
Flex is echt waardeloos. Het lijkt wel of je elke keer voor dezelfde slot items krijgt. Ik heb nu drie belts van ilvl 540, drie 1H-weapons ilvl 540, 3 chests ilvl 540. ik heb een gemiddeld ilvl van 525, als ik gewoon nuttige items had gehad zou ik allang op 535+ hebben gezeten, vrij triest.
RNG is your worst enemy in Wow.

Ik heb nu een redelijke score in Flex. MH, Trinket, Neck, Ring en Chest. Alleen 1 keer een Trinket dubbel gekregen. Wil zelf wel graag de Timeless gear vervangen. Misschien dat ik normal ToT run ga doen of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Link:
Members only:
Aangemeld, alleen in het overzicht zie ik geen enkele namen staan :) (ben er uiteindelijk via de 'previous responses' wel bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Aangemeld, alleen in het overzicht zie ik geen enkele namen staan :) (ben er uiteindelijk via de 'previous responses' wel bijgekomen.
Als ik naar het Btag overzicht ga sta ik er plots 2 keer tussen en ik heb me maar 1 keer aangemeld? :? Want alvorens aan te melden las ik nog net dat je niet 2 maal mocht proberen dus ik dacht van: Wie doet dat nu? Blijkt dat ik er 1 van ben 8)7
Herp Derp :$
junglebeast schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

RNG is your worst enemy in Wow.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Heb mezelf ook even toegevoegd, niet dat ik veel post in het WoW draadje maar lees het altijd met veel plezier.
Hou het bij een toon, Solonely lvl 90 Orc warlock op Argent Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Als ik naar het Btag overzicht ga sta ik er plots 2 keer tussen en ik heb me maar 1 keer aangemeld? :? Want alvorens aan te melden las ik nog net dat je niet 2 maal mocht proberen dus ik dacht van: Wie doet dat nu? Blijkt dat ik er 1 van ben 8)7
Herp Derp :$
Apart, welke browser gebruik je? (met firefox zie ik namelijk niets... tenzij ik ergens eerst moet inloggen oid).

Zojuist een poging gedaan om Niuzao te solo'en.. Geen enkel probleem, hij slaat als een mietje, geen enkele keer onder de 50 % health gekomen... Enige nadeel was dat er af en toe mensen probeerden mee te doen, de baas raakten en na een headbutt hardstikke dood gingen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gewoon met Chrome, geen inlog of niks:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9th8xc.png
offtopic:
Pro Paintskills, I know :9

Niuzao is wel een van de easier world bosses geloof ik, Xuen met z'n stacking debuff is al heel wat minder, en Oondasta is nog steeds een beest :) Het is en blijft grappig om mensen constant te zien wipen op die Celestials, terwijl je als tank zelden een healer nodig hebt om recht te blijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:01:
Gewoon met Chrome, geen inlog of niks:
[afbeelding]
offtopic:
Pro Paintskills, I know :9

Niuzao is wel een van de easier world bosses geloof ik, Xuen met z'n stacking debuff is al heel wat minder, en Oondasta is nog steeds een beest :) Het is en blijft grappig om mensen constant te zien wipen op die Celestials, terwijl je als tank zelden een healer nodig hebt om recht te blijven :p
Klopt, Xuen had ik ook een poging gedaan, maar die kreeg ik niet verder dan 85 % (nog best ver).

Maar eens met chrome proberen die pagina te openen, in FF blijft dat vlak gewoon wit :(

(Lol, zelfs IE toont de lijst... bijzonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik vraag me af of ik die debuff met Hand Of Protection of Bubble zou kunnen resetten eigenlijk, laatste keer dat ik Xuen deed was m'n debuff zo hoog dat m'n dps omhoog schoot door m'n gigantische hoop vengeance, en daarna werd ik gewoon geoneschot (zelfs met een cooldown up) :)

Wie gebruikt er nu ook FF, het is een hint van de Goden denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elro.
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik zat hier gisteren net over te denken http://blue.mmo-champion....3738-dutch-realm-request/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren alle flex gedaan en dan droppen er 8 items :X.
Eén enkele was nuttig voor boomkin offspec :P. Het is wel weer van het ene uiterste naar het andere :).
De meeste achievements binnen, nu alleen nog de Paragons achievement voor de mount.

[ Voor 20% gewijzigd door Jerry op 06-10-2013 15:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Als die realm er komt dan moet ik mijn bank maar plunderen om al mijn character te transferen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:37:
Gisteren alle flex gedaan en dan droppen er 8 items :X.
Eén enkele was nuttig voor boomkin offspec :P. Het is wel weer van het ene uiterste naar het andere :).
De meeste achievements binnen, nu alleen nog de Paragons achievement voor de mount.
Het is altijd wel iets met die drops in flex/LFR, ofwel krijg je 10 keer hetzelfde item, ofwel een item waarvan je de normal/betere variant al hebt, ... Ofwel krijg je natuurlijk helemaal niets |:(

Iedereen kan zeggen wat ie wilt maar ik vond het DS LFR systeem met gewoon loot dat dropt zoals in normal en een Need Before Greed systeem erna, toch een betere oplossing dan dit. Oké, er werd toen gerolled voor friends en guildies maar maak het dan toch gewoon soulbound ipv dat je het nog kan traden voor 2 uur nadien :?
Ooohhh nice :Y
Wel nog maar weinig response precies, maar we zullen ons er eens achterzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vinden jullie die diversiteit aan nationaliteiten juist niet leuk? Ik wel namelijk :) Tevens was m'n Engels al niet echt slecht, maar ik merk wel door WoW en voice com dat dit nog een stuk beter is geworden. Ik las pas in dit topic van een tweaker die op een duitse realm ging re-rollen om duits onder de knie te krijgen, vond dat wel een gaaf idee. Zou zelf ook wel zoiets willen (met spaans) oid, maar helaas ken ik maar een paar woorden duits en spaans dus dat gaat 'm niet worden. Vind het overigens ook leuk om zo en nu dan eens een NL'r tegen te komen ingame hoor.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

blegh, een iets minder succesvolle raid avond gehad. Stuk of 10 pogingen op Thok gehad, met de beste poging een 23 % wipe.

Ziet erna uit dat de "running" phase nadat we de acid add hebben opgeofferd ons de nek om doet. Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Malkorok in ieder geval ook neer hier. Spoils was een zootje omdat een aantal mensen het nog niet op flex hadden gezien en niet echt wisten wat ze aan het doen waren. Komt vast goed als iedereen wel weet wat te doen.

Op single target zoals Malkorok gebruik ik m'n heroic feather trinket toch maar gewoon ondanks de wasted hit. Op aoe fights (veel helaas...) probeer ik meestal die cleave trinket maar uit.

Thok gaat nog leuk worden. Vond m op flex al best pittig. Succes met de progress daar Sabrac :)

Nederlands realms? Ik moet er niet aan denken zeg! Doe mij maar gewoon alles bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:45:
Malkorok in ieder geval ook neer hier. Spoils was een zootje omdat een aantal mensen het nog niet op flex hadden gezien en niet echt wisten wat ze aan het doen waren. Komt vast goed als iedereen wel weet wat te doen.

Op single target zoals Malkorok gebruik ik m'n heroic feather trinket toch maar gewoon ondanks de wasted hit. Op aoe fights (veel helaas...) probeer ik meestal die cleave trinket maar uit.

Thok gaat nog leuk worden. Vond m op flex al best pittig. Succes met de progress daar Sabrac :)

Nederlands realms? Ik moet er niet aan denken zeg! Doe mij maar gewoon alles bij elkaar!
Thanks :) Moet er wel bij zeggen dat we 1 van onze betere healers miste, wat ook een groot verschil kan maken.

Over spoils, zodra je elke kamer (mogu / mantid) eenmaal gezien hebt is het echt een eitje.
In ons geval ga ik als tank de 2 pandaren crates openen. Dan 1 van de hele grote en daarna gewoon de kamer rond om alles te openen, vaak 4 or 5 van die kleine tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zo vanavond eerste raid van de week doordat onze raid op donderdag werd gecancelled door de server problemen, en gecleared tot Malkorok (mét een pug), stomme wipe vermeed ons om ook die nog neer te halen vandaag ... :/

Eindelijk m'n eerste (normal) BiS item gekregen trouwens, de belt van Juggernaught, dus yay :)

Morgen een extra raid en ook dinsdag nog 3 uur dus dan krijgen we nog wat tijd om Thok neer te halen, en misschien zelfs Siegecrafter (optimistisch :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
sabriel schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

dat is wel het idee ja, voor zolang er genoeg animo voor is.

gister weer een paar tries op Thok kunnen doen, maar met 2x priest, 1 shaman als healers en 3x melee was dat absoluut geen doen. Wat een knuddeboss is dat zeg. :(

[ Voor 16% gewijzigd door JoeBravo op 07-10-2013 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:54
Helaas was ik niet in de gelegenheid dit weekend om ook maar iets te doen, me partner vond het nodig om zaterdag de halve vrienden club op bezoek te laten komen en ik mocht de sushi maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Op Galakras na ging het goed, wat mij betreft gaan we deze week weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Geachte mede-raiders,

Hoe doen jullie hier karakras de tweede fase ? (1ste boss, 2de wing)
De waves gaan nu goed, een aantal keren 0 adds up toen baas neerkwam en een aantal keren nagenoeg allemaal neer. Tevens NPC's boven 80% helath.
Echter, beste try tot nu toe is 25%. We krijgen veel te veel stacks lijkt het wel.

We hebben het nu geprobeerd met een 2 mark spot (groen=verzamelen, paars is rennen met mark), maar zelf zit ik nu te denken aan een 3-mark spot
rood: soacken van stacks (2 a 3 stacks)
groen: ranged groep/healer
paars = mark

Zou dit werken voor ons ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

sabriel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:52:
Geachte mede-raiders,

De waves gaan nu goed, een aantal keren 0 adds up toen baas neerkwam en een aantal keren nagenoeg allemaal neer. Tevens NPC's boven 80% helath.
Echter, beste try tot nu toe is 25%. We krijgen veel te veel stacks lijkt het wel.

We hebben het nu geprobeerd met een 2 mark spot (groen=verzamelen, paars is rennen met mark), maar zelf zit ik nu te denken aan een 3-mark spot
paars = mark

Zelf doe ik een 2 mark. 1 voor ranged en healers om te stacken en 1 om de fireball naartoe te brengen. Welke natuurlijk door de ranged en healers gaat.

Bij 7 stacks laat ik men naar buiten stappen en bij 50 % doen we heroism / time warp.
Zelf tank swappen we ook op 7. En gezien ik begin als tank kan ik daarna aan de zijkant tranquility gebruiken tot mn stacks weer droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:16

Link:
Members only:
Ik heb me ook aan de lijst toegevoegd! Altijd handig en wellicht een stukje gezelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Link:
Members only:
Denk dat je het formulier even moet aanpassen en alle velden verplicht moet maken, als je gaat kijken bij "Elro" dan zul je zien dat bij World of Warcraft het vakje leeg is. Dus zo geen idee of deze mede-tweaker wel of geen World of Warcraft speelt :P Al zag ik dat Elro hierboven gereageerd had dus kan enigszins het antwoord wel raden O-)

[ Voor 7% gewijzigd door XzeroD op 07-10-2013 09:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Wat een moment om niet mijn battletag uit mijn hoofd te kennen :P Zal hem straks wel even toevoegen aan het lijstje. Helaas was Coren Direbrew om 10:00 uur afgelopen gisteren dus kon maar met een paar chars deze doen en helaas weer een jaar zonder de kodo. Deze blijft mij al jaren ontlopen. Net als alle andere droppable mounts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
sabriel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:52:
Geachte mede-raiders,

paars = mark

Goedemorgen,

Wij groupen met zijn allen op een marker. Mocht de bal op jou komen dan loop je naar achter. Verder is het gewoon een kwestie van hard burnen. Hoe is jullie dps?

Wij hadden gister wel een aardige raid trouwens. Met een dronken healer en een social als tank kregen we de shamans relatief snel neer (1st kill!). Daarna door naar de Nazgrim, die ging gewoon in twee tries neer! Malkorok lijkt ook niet een hele moeilijke baas. We hadden ons niet echt ingelezen, maar het is volgens mij gewoon een kwestie van shieldjes doorkrijgen en goaan!

Ben vanwege het vele target swappen frost gegaan voor de raid van gister. Dat beviel eigenlijk best goed! Toch denk ik dat ik puur single target fights meer uithaal als fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:34:
Wat een moment om niet mijn battletag uit mijn hoofd te kennen :P Zal hem straks wel even toevoegen aan het lijstje. Helaas was Coren Direbrew om 10:00 uur afgelopen gisteren dus kon maar met een paar chars deze doen en helaas weer een jaar zonder de kodo. Deze blijft mij al jaren ontlopen. Net als alle andere droppable mounts :P
Ik ben blij dat ik hem afgelopen vrijdag heb kunnen looten, heeft mij dit jaar bijna 70 tries gekost, om maar te zwijgen over de afgelopen 4 jaar.

Over 2 weken weer de Headless Horseman.... yay -O-

[ Voor 4% gewijzigd door FotW op 07-10-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb een makkelijk battletag id. Het zijn namelijk de eerste 4 priemgetallen. En als je die achter elkaar zet is het resultaat ook weer een priemgetal B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Trouwens even een vraagje over worldoflogs... Ik heb gister logs gemaakt en geupload. Deze worden echter automatisch bij mijn oude guild op mijn oude realm gepost omdat ik daar nog upload rechten heb.

Nu zie ik de logs niet gelinked in wow-heroes.com, komt dit door de verschillende realms? Ik ga sowieso verzoeken of ik logs bij de nieuwe guild kan uploaden, maar t zou leuk zijn om deze niet 'te verliezen'.

@ IntToStr: NERD!! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:56:
Trouwens even een vraagje over worldoflogs... Ik heb gister logs gemaakt en geupload. Deze worden echter automatisch bij mijn oude guild op mijn oude realm gepost omdat ik daar nog upload rechten heb.

Nu zie ik de logs niet gelinked in wow-heroes.com, komt dit door de verschillende realms? Ik ga sowieso verzoeken of ik logs bij de nieuwe guild kan uploaden, maar t zou leuk zijn om deze niet 'te verliezen'.

@ IntToStr: NERD!! ;-)
Je kunt ook je persoonlijke guild aanmaken. Op die manier doe ik het. Dan ben je niet afhankelijk van een guild. Denk dat wow heroes het inderdaad per realm doet. Geen idee to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren 2 nieuwe heroic bazen afgemaakt, Dark Shamans Heroic en Nazgrim Heroic. Dark Shamans was makkelijker dan ik dacht, die hadden we neer in 11 tries. Nazgrim was ik zelf niet bij, maar na 7 tries lag die ook plat :). Nu schieten we tenminste weer een beetje op (8/14 hc).
Vanavond nog wat tries op Malkorok Heroic doen voordat we de rest clearen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44

Link:
Members only:
Wellicht handig om een keuzeveldje te maken met Alliance/Horde, maakt het wat makkelijker om crossrealm iets te gaan doen. Heb zo mn battletag niet bij de hand, dus kan mezelf nog niet toevoegen aan het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:18
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:34:
Ik heb hem gelukkig dit jaar binnen gehaald. Heeft behoorlijk lang geduurd om het setje compleet te krijgen. Die Ram had ik al jaren in de tas, maar die kodo wilde maar niet droppen. Ook bij mij, net als de vele andere mounts.
Toen mijn vrouw nog speelde dropte de mounts voor haar bij bosjes, voor mij niet. Zat er laatst nog aan te denken om haar oude account te reactiveren en dan mergen met de mijne om een char te transferen voor de mounts..... toch maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hulkie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Goedemorgen,

Wij groupen met zijn allen op een marker. Mocht de bal op jou komen dan loop je naar achter. Verder is het gewoon een kwestie van hard burnen. Hoe is jullie dps?
Shadowpriest (ik) : 140-150k
Boomkin : 160-170k
Fury Warrior : 210-220k
Warlock : 220-230k
Mage : 220-230k

Healers elk rond 80K HPS

Ikzelf baal als een stekker. Haal elke keer mijn coins (krijg alleen maar gold), doe elke week LFR en was nu ook bij mijn eerste flex (met een paar mede-gotters) en gewoon geen geluk. Tevens een celestial elke week voor mogelijke gear-drop (hoe ik mijn pants heb gekregen) en 2 off-spec pieces voor disc die ik gebruik voor mainspec. Nog maar 3 dagen voordat ik een 553 belt kan maken van celectial cloth :p, gelukkig heb ik de haste-variant ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst Flex gepugged. Ik vreesde het ergste na alle LFR verhalen, maar geen enkele wipe gehad! (en 1 drop magoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

sabriel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Healers elk rond 80K HPS

Ikzelf baal als een stekker. Haal elke keer mijn coins (krijg alleen maar gold), doe elke week LFR en was nu ook bij mijn eerste flex (met een paar mede-gotters) en gewoon geen geluk. Tevens een celestial elke week voor mogelijke gear-drop (hoe ik mijn pants heb gekregen) en 2 off-spec pieces voor disc die ik gebruik voor mainspec. Nog maar 3 dagen voordat ik een 553 belt kan maken van celectial cloth :p, gelukkig heb ik de haste-variant ontdekt.
Als ik het goed begrijp doen jullie het met 3 healers? Misschien eens proberen het met 2 te doen. De extra dps kan een leuk verschil maken.

Alleen de fase voor de burn zal iets zwaarder zijn voor de raid.
Jullie dps nummers lijken veel op wat mijn raid doet. Alleen hebben we dus 200k extra door een extra dps.
En de healers doen iets van 100k + op het eind. Wanneer je alleen galakras nog hebt.

Edit: healers halen zelf 300k hps per stuk tijdens die fase volgens worldoflogs.... wth

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 07-10-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:51
sabriel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Healers elk rond 80K HPS

Pullen jullie hem in de Blizzard van Jaina?

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Als shadow priest (ilvl545) deed ik daar vorige week nog boven 200k dps. Als shadow priest echt wel goeie fight voor multi-dot. zorgen dat je alle adds dots heeft en dan all out gaan op de belangrijke adds. Ik zelf ga nooit mee in towers aangezien dit meer iets is voor melee. op het einde staan wij ook in 2 groepen waar we telkens een paar ballen laten komen per groep en dan wisselen (weet niet precies uit het hoofd hoeveel). Ik zou zeker niet in meer dan 2 groepen staan want hoe meer mensen de bal raakt hoe minder damage hij doet. Onze eerste kill stonden we ook nog in 1 groep samen en naar achteren lopen maar dit zorgde voor heel erg veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij ons is het gewoon ogen dicht en rammen ongeveer, met alle chaos van dien :p

Vergeet inderdaad niet de boss in de blizzard te zetten, scheelt iets van 200k dps of zo dacht ik. Wij doen het ook met 3 healers en dat gaat net aan goed. Meestal met wat slachtoffers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Even verder borduren op het RealID verhaal:

Weet je wat wel handig zou kunnen zijn, en dat is een RealID chat client. Zoiets als IRC maar dan ingame.
Er is ook al die oQueue addon, dus waarom zou een chat client ook niet kunnen werken.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 07-10-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
junglebeast schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:23:

Weet je wat wel handig zou kunnen zijn, en dat is een RealID chat client. Zoiets als IRC maar dan ingame.
Er is ook al die oQueue addon, dus waarom zou een chat client ook niet kunnen werken.
Zoiets kan ook. Je kunt zelf conversations aanmaken tussen realid vrienden. Die zijn echter beperkt tot x personen. Volgens mij werkt oqueue op de achtergrond ook met zo'n soort systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

junglebeast schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:23:

No thank you, nog meer spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Is ilvl514 hoog genoeg voor SoO flex of is het nog even sparen? Heb mijn paladin op 514 en monk op 515 en was toch even benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:56:
Is ilvl514 hoog genoeg voor SoO flex of is het nog even sparen? Heb mijn paladin op 514 en monk op 515 en was toch even benieuwd.
Is genoeg voor LFR. Daar is 496 voor nodig. Je kunt er 528 gear looten, dus als je verder wilt naar Normal moet dat dan weer voldoende zijn. LFR kan je sowieso in.

Edit: en gewoon niet goed je vraag lezen. Dan krijg je stomme antwoorden die nergens op slaan. Tweakers op een iPhone = afrader.
Voor flex zal het er om hangen of het genoeg is. Denk dat 520-525 beter zal zijn, daarvoor.

[ Voor 21% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-10-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
LFR ben ik inderdaad al ingeweest maar sinds flex zijn de queue tijden minimaal 3 kwartier. Dan is het misschien makkelijker om een flex groep in te rollen dan lang te wachten.
Ook met LFR, er hoeft maar 1 tank/healer weg te gaan en je staat weer minimaal 10 minuten in de queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:56:
het is wel genoeg voor Flex, maar je zult wel een groep meoten vinden die je met zo'n ilevel meeneemt.. voor de eerste part is het echter prima!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:05:
LFR ben ik inderdaad al ingeweest maar sinds flex zijn de queue tijden minimaal 3 kwartier. Dan is het misschien makkelijker om een flex groep in te rollen dan lang te wachten.
Ook met LFR, er hoeft maar 1 tank/healer weg te gaan en je staat weer minimaal 10 minuten in de queue.
Ik zie inderdaad ook queue's van 40+ minuten. 9 van de 10 keer ga ik dat niet eens afwachten en peer 'em snel weer. Ben de afgelopen weken dus ook niet meer in LFR geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Kan je galakras in de blizzard pullen dan? Dacht dat die alleen actief was tijdens de add phase lol. Volgende week maar es ff checken, volgens mij deden de NPC's niets op onze killen in P2.

Wij hadden em deze week op de eerste try na de reset met 3 healers, reset ervoor beste try 10% dacht ik, door de extra gear een makkelijke kill.
Wij hebben ook de denk ik meest algemene tactic van iedereen stacked en dan naar achter rennen met de debuff.

Denk dat wij gemiddeld per DPS op zo'n 200K zitten, waar de laagste rond de 150 zit en de hoogste rond de 230-240K. Onze imba comp ;-) Monk warrior tanks, shaman, priest, monk healer, hunter, boomie, lock ranged dps, en 2 van de volgende als melee dps, rogue, dk, shaman afhankelijk van wie kan.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.