Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.756 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:38:
Ik heb de knoop doorgehakt afgelopen weekend. Gezien ik me stierlijk verveelde, ook tijdens het raiden. Heb ik mijn subscription welke 6 oktober zou worden verlengd, stopgezet.
......Om vervolgens na 3 weken van onhoudbare ontwenningsverschijnselen weer te beginnen :)
De eerste keer dat ik 'stopte' werd ik 's nachts wakker met beelden van mijn Tauren Hunter die huilend op de vlaktes van Mulgore weg lag te kwijnen... Uit pure medelijden heb ik de volgende ochtend meteen mijn subscription weer verlengd om zo mijn trouwe vriend te kunnen troosten *;

Ondertussen heb ik er aardig vrede mee dat ik geen WoW meer doe, waarschijnlijk zolang EVE leuk blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

......Om vervolgens na 3 weken van onhoudbare ontwenningsverschijnselen weer te beginnen :)
De eerste keer dat ik 'stopte' werd ik 's nachts wakker met beelden van mijn Tauren Hunter die huilend op de vlaktes van Mulgore weg lag te kwijnen... Uit pure medelijden heb ik de volgende ochtend meteen mijn subscription weer verlengd om zo mijn trouwe vriend te kunnen troosten *;

Ondertussen heb ik er aardig vrede mee dat ik geen WoW meer doe, waarschijnlijk zolang EVE leuk blijft :+
Hahaha dat gaat wel erg ver :9 Waarom naar EVE, je tauren mist je al :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Vae Victus schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Gisteren avond nog snel even flex gedaan voor de reset. Ging eigenlijk wel prima.
Mooi nieuw weapon gekregen :)
http://eu.battle.net/wow/en/item/104713
Flex is dan ook geen LFR he, flex zou ik ook wel iedere dag kunnen doen, daar je in flex wel controle hebt over de groep die je krijgt. Bij LFR is (denk ik) de reden dat aan het begin van de week de groepen beter zijn daar dan in grote getale de "serieuze" raiders met hun mains LFR doen mochten ze nog upgrades nodig hebben. Aan het eind van de week zijn het denk ik vooral spelers die denken owja, ik kan ook nog lfr doen. Laat ik dat eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:03
Ik denk dat best veel mensen die "vroeger" LFR deden, nu flex doen. Dat betekent ook dat de mensen die "vroeger" nog zorgden dat er af en toe een boss dood ging steeds minder in LFR komen en dus de groepen voor een groter deel uit de "wat mindere spelers" (afk, trolls, lui, slecht) bestaan. Erg frustrerend lijkt me voor de mensen die het wel op een fatsoenlijke manier willen doen.

In ToT moest ik ook wel LFR doen voor de legendary quest en dan deed je vrolijk > 10% van alle damage in je eentje. Nu doe ik het dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Heb tot nu toe aardig wat gevalletjes meegemaakt waarbij flex toch echt een drama was. Was prettig verrast toen ik met de flex die ik afgelopen keer mee deed alles soepeltjes verliep. Vaak join in gewoon een random flex groep waarbij ze via de chat mensen vragen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik ben blij dat ik deze tier geen LFR hoef te doen :P. Als ik af en toe hoor hoe guildies talloze wipes hebben op bepaalde bosses, dan ben ik blij dat ik daar niet bij ben.
Wij doen gelukkig elke zaterdag Flex met een aantal mains en socials dat een stuk lekkerder werkt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
Dat zou een boel verklaren, de wachtrijen voor LFR zijn verschrikkelijk.
Iedereen is blijkbaar al aan de Flex.

Nou ja dan maar weer poppetjes levelen aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb en daarom dus voor LFR kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:04:
Dat zou een boel verklaren, de wachtrijen voor LFR zijn verschrikkelijk.
Iedereen is blijkbaar al aan de Flex.

Nou ja dan maar weer poppetjes levelen aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb en daarom dus voor LFR kies.
Ik heb tot nu toe de meeste flex wings in 45 minuten of zo gecleared. LFR queue is langer, laat staan ook nog de bosses :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mijn ervaring met Flex is dat de wings sneller gaan dan LFR. Daarom de afgelopen reset ook geen LFR meer gedaan nadat ik een uur vast zat op LFR darkshamans omdat een tank leavede na 2 one shots op galakras en juggernaut en er niets bij kwam.

Flex via chat kan ik inkomen dat het minder is, het verschil met Normal is aanwezig, maar niet super groot vind ik. Dus met genoeg randoms kan flex idd ook wel een ramp zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:52
over flex gesproken: nog geinteresseerden voor flex deze zaterdag (horde, v.a. ca. 20:30)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:22:
over flex gesproken: nog geinteresseerden voor flex deze zaterdag (horde, v.a. ca. 20:30)?
Indien ik online ben, dan zeker ;). Maar kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ik online zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Yep ik, als ik deze week weer niet met de guild mee mag. Eergisteren mocht ik in ieder geval niet mee omdat ze mij niet wilden carryen met 150k dps 8)7 als dat deze week weer is is het gelijk exit guild na 1,5 jaar

Members only: battletag
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:27:
resultaat avondje Thok: >20% HP left. bah.
Doe je poison->frost->fire? Zo niet: zou ik vooral doen. :P En aan het einde helpt het als je tijdens die fire phase even gespreid blijft voor 2 van die roars en daarna groupt. Binnen nog een roar of twee trigger je dan vanzelf nog een phase switch en het is véél makkelijker DPS'en in die renfase dan in de hoofdfases. Moet je wel voldoende ranged DPS bij je hebben, dus hooguit 2 melee in 10-man.

Thok en Paragons zijn voor ons de enige twee bazen die nog niet noodzakelijkerwijs op de eerste try van de avond neer gaan, maar Thok is dan wel weer zo'n fight die triviaal wordt door betere gear. :P
FotW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:44:
[...]

Yep ik, als ik deze week weer niet met de guild mee mag. Eergisteren mocht ik in ieder geval niet mee omdat ze mij niet wilden carryen met 150k dps 8)7 als dat deze week weer is is het gelijk exit guild na 1,5 jaar
Afhankelijk van de fight in kwestie en je gear is 150k DPS wel redelijk laag. In de fights waarop onze DPS het beste presteert doen ze 250-300k. Op fights waarbij er veel target switching is (en toch weinig tot geen AoE) doen ze meestal ~200k. Voor flex zou 150k echter meer dan genoeg moeten zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 02-10-2013 12:57 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Lijkt me ook wel wat. Moet nog even kijken en afstemmen voor za avond.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Yup je hebt me id al :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:54:
[...]

Doe je poison->frost->fire? Zo niet: zou ik vooral doen. :P En aan het einde helpt het als je tijdens die fire phase even gespreid blijft voor 2 van die roars en daarna groupt. Binnen nog een roar of twee trigger je dan vanzelf nog een phase switch en het is véél makkelijker DPS'en in die renfase dan in de hoofdfases. Moet je wel voldoende ranged DPS bij je hebben, dus hooguit 2 melee in 10-man.

Thok en Paragons zijn voor ons de enige twee bazen die nog niet noodzakelijkerwijs op de eerste try van de avond neer gaan, maar Thok is dan wel weer zo'n fight die triviaal wordt door betere gear. :P

[...]

Afhankelijk van de fight in kwestie en je gear is 150k DPS wel redelijk laag. In de fights waarop onze DPS het beste presteert doen ze 250-300k. Op fights waarbij er veel target switching is (en toch weinig tot geen AoE) doen ze meestal ~200k. Voor flex zou 150k echter meer dan genoeg moeten zijn.
die volgorde idd. Maar veel falen met kiten, te vroege transities, maar 2 ranged dps, te korte/lange kite fase, eigen screw-ups met interrupt (was healer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
jaja, maar 4 man is een beetje te weinig, dus probeer er nog een paar bij te sprokkelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:42:
[...]

die volgorde idd. Maar veel falen met kiten, te vroege transities, maar 2 ranged dps, te korte/lange kite fase, eigen screw-ups met interrupt (was healer).
Wij gebruiken 3 healers, 2 tanks en 1 melee, rest ranged DPS. Met 4 melee en 1 ranged is die fight volgens mij véél lastiger. Goed, je haalt wel meer DPS uit de main phases, maar dan moet je wel als healing team zorgen dat je je cooldowns goed chaint. Je main phases moeten dan zeker 15 roars duren, anders ben je de lul.

Verder: als je druids hebt, zorg dat die stampeding roar gebruiken (glyphed!) zodra de boss zijn vijfde target achterna gaat, en gebruik indien nodig leap of faith van priests als iemand bijna gepakt wordt. Feathers helpen ook. Daarbij heeft vrijwel iedereen wel een soort van persoonlijke speed increase. Wij kunnen tot 8 fixates goed afhandelen, en zelfs 9 zou nog te doen zijn, denk ik. :)

Wat ook helpt: zorg dat mensen zo veel mogelijk van links naar rechts kiten, en de volgende juist weer in de andere richting. Hou de voorkant van de kamer vrij om de add te killen, maar gebruik de rest van de ruimte zo optimaal mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
zie logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-qk7o2upekydaxnkt/

beste tries:
37-39 acceleration buffs, dus ~12 stacks per main fase
15-18 fixation buffs, dus 6x kiten

hmm, daar moeten we dus veel meer uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

jaja, maar 4 man is een beetje te weinig, dus probeer er nog een paar bij te sprokkelen ;)
Ok ga ik proberen, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Welke ontwenningsverschijnselen? Speelde al een paar weken vrijwel niet, mis het spel eerlijk gezegd ook niet echt.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ValHallen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Welke ontwenningsverschijnselen? Speelde al een paar weken vrijwel niet, mis het spel eerlijk gezegd ook niet echt.
Vrijwel niet is niet helemaal niet (leuke zin) :9 Van alle mensen waar ik ooit actief mee heb gespeeld zeiden nooit terug te komen, 99% speelt weer waarvan zelfs een paar afzworen nooit meer terug te komen. Meesten mensen nemen een break, maar komen op 1 of andere manier altijd terug.

Ben benieuwd of je ook bij de 99% hoort of dat je de andere 1% hoort, hoop iig dat je vermaakt hebt met het spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:29:

beste tries:

Wij zitten met 3 heals, 3melee,2tanks. dus slechts 2 ranged en doen het vrij easy op normal.

We geraken wel aan 19 acceleration buffs 1ste fase. (shaman, druid, disc priest healers)

Paladins hebben is wel handig hier. Hand of protection > healer wordt niet geinterrupt. Devotion aura > niemand wordt geinterrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JoeBravo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:29:

beste tries:

Wij willen juist in die tussenfases wat meer DPS op de baas gooien dus we laten die fase kunstmatig wat langer duren, maar voor jullie is dat niet echt een optie met maar één ranged. Zou je wel kunnen proberen: laat die ene ranged persoon focussen op de baas en de adds met rust laten. Kooi open maken na de 5e fixate, dan breek je er na 8 fixates uit. De main-phases moeten in elk geval langer bij jullie, zeker de eerste. Jullie hebben een pally healer. Je zou Devotion Aura kunnen gebruiken om Tranquility of vergelijkbare grote heals met een langere cast time te casten zonder interrupts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo net Flex gedaan voor de 3de wing via OpenRaid(25M). Ging eigenlijk best goed ondanks dat ik totaal niks van de fights af wist. Wipe op Spoils, even betere samenstelling voor de groepen, en ook 1 wipe op Thok.
Geen loot natuurlijk, want dat krijg ik altijd aan het einde van de week. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:16:
[...]

Wij willen juist in die tussenfases wat meer DPS op de baas gooien dus we laten die fase kunstmatig wat langer duren, maar voor jullie is dat niet echt een optie met maar één ranged. Zou je wel kunnen proberen: laat die ene ranged persoon focussen op de baas en de adds met rust laten. Kooi open maken na de 5e fixate, dan breek je er na 8 fixates uit. De main-phases moeten in elk geval langer bij jullie, zeker de eerste. Jullie hebben een pally healer. Je zou Devotion Aura kunnen gebruiken om Tranquility of vergelijkbare grote heals met een langere cast time te casten zonder interrupts.
hadden 2 ranged: shadowpriest en warlock. Deze gingen na een paar tries fulltime op boss.
Devo aura en Hand of protection (met name voor hymn) werden gebruikt tijdens P1, maar 4 stacks was wat te vroeg voor aura denk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, die wil je pas gebruiken als er minder dan 2 seconden tussen die roars zit. Tot die tijd krijg je de meeste casts er nog gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik kwam er trouwens een tijdje geleden achter dat Soul of the Forest (100% haste wanneer je swiftmend gebruikt) + Resurrection/Mass Ress = 4 seconden cast :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook even mijn topic van wow europe.

Al enige jaren WoW gespeeld. Toen over gegaan naar andere mmo's. Heb een hele leuke guild gevonden in Guild Wars 2 (guild of tweakers ofc) Sommige speelden ook WoW dus mijn main getransferd naar hun server dark sorrow. Nu zijn ze doorgegaan naar final fantasy en zit ik in een lege guild op een server waar nauwelijks horde spelers zijn.

Ik wil niet wachten op het samenvoegen van de servers.

Daarom ben ik nu op zoek naar een Nederlands/Vlaamse Horde guild. Het liefst een normal server waar ik zowel niet de hele tijd gegankt word. Anders pvp server Horde. Ik heb ook geen problemen met een rp server. Ben zelf alleen geen die hard rp'er.

Het liefst een actieve social guild, waar echt social voorop staat. Het mag ook een raid guild zijn als ze ook social zijn, zelf heb ik geen interesse in hard core raiden.

Ook graag een level 25 guild met veel actieve spelers en een actieve realm.

Ik ben zelf 24 jaar en een vrouw. Dus ik ben wel op zoek naar een volwassen guild en zou het errug leuk vinden om niet de enigste vrouw te zijn.

In eerste instantie wil ik een rogue aanmaken en die levelen. Bevalt het mij in de guild dan zal ik ook mijn main (belf lvl 90 hunter) transferren.

Ben je nou zelf nederlands en zit je in een hele leuke internationale guild is dat ook wel een optie als er ook meerdere nederlanders in zitten en de sfeer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb mijn eigen (internationale) guild op Doomhammer, maar het aantal Nederlanders is de laatste tijd drastisch verminderd en we spelen als Alliance, dus ik ga je niet kunnen helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
zow, met wat extra gear was galakras vandaag ook een oneshot na een 10% wipe best try afgelopen maanndag. Daarna naar de Iron Juggernaut, dat was ook een mooie grapjas. Had nog geen movies gekeken dus maar met de flex tactic begonnen, en dat werd direct een one shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wow, ik heb echt geluk met gear de laatste tijd. Vandaag op Sha of Pride Heroic dropped de Heroic Warforged trinket :D. Weer een BiS item die we van de lijst kunnen halen :P.
Deze: http://www.wowhead.com/item=105474

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 02-10-2013 23:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:03:
Ik heb mijn eigen (internationale) guild op Doomhammer, maar het aantal Nederlanders is de laatste tijd drastisch verminderd en we spelen als Alliance, dus ik ga je niet kunnen helpen. :P
Pfft, op Doomhammer spelen genoeg Nederlanders en Belgen (iig in mijn guild) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

WTS 1239120-391049814 miljoen tokens voor welke spec dan ook... of ruilen tegen 1 burden

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteren eindelijk de Pandaria battle pet trainers kunnen doen volgens de eerder gemelde instructies/links en geen centje pijn. Ik kan me nu dus ook op de dailies gaan richten, en meer pets leveren, zodat ik hopelijk ook het celestial tournament eens kan gaan bekijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ok LFR is daadwerkelijk dood, welke queue ik ook koos minimaal 40 minuten dus ben maar met een alt bezig gegaan. Dan toch maar even vol in BF4 duiken want dit is niet echt leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:47:

Al enige jaren WoW gespeeld. Toen over gegaan naar andere mmo's. Heb een hele leuke guild gevonden in Guild Wars 2 (guild of tweakers ofc) Sommige speelden ook WoW dus mijn main getransferd naar hun server dark sorrow. Nu zijn ze doorgegaan naar final fantasy en zit ik in een lege guild op een server waar nauwelijks horde spelers zijn.

Daarom ben ik nu op zoek naar een Nederlands/Vlaamse Horde guild. Het liefst een normal server waar ik zowel niet de hele tijd gegankt word. Anders pvp server Horde. Ik heb ook geen problemen met een rp server. Ben zelf alleen geen die hard rp'er.

Het liefst een actieve social guild, waar echt social voorop staat. Het mag ook een raid guild zijn als ze ook social zijn, zelf heb ik geen interesse in hard core raiden.

Ik ben zelf 24 jaar en een vrouw. Dus ik ben wel op zoek naar een volwassen guild en zou het errug leuk vinden om niet de enigste vrouw te zijn.

In eerste instantie wil ik een rogue aanmaken en die levelen. Bevalt het mij in de guild dan zal ik ook mijn main (belf lvl 90 hunter) transferren.

Ben je nou zelf nederlands en zit je in een hele leuke internationale guild is dat ook wel een optie als er ook meerdere nederlanders in zitten en de sfeer goed is.
Speel zelf op Ragnaros (horde), zit in een internationale guild met een berg Nederlanders. Sfeer is prima.
Ragnaros is wel een drukke server en ook PVP. Dat moet je wel liggen ;)
Carthrax schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:03:
Ok LFR is daadwerkelijk dood, welke queue ik ook koos minimaal 40 minuten dus ben maar met een alt bezig gegaan. Dan toch maar even vol in BF4 duiken want dit is niet echt leuk meer.
Je kan het beste met een maat samen in de que stappen die tank of healer is, werkt veel beter :D

[ Voor 10% gewijzigd door Vae Victus op 03-10-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:47:

Ik zit samen met tweaker XzeroD in de guild "Unpredictable" op Argent Dawn. Erg sociale guild met mensen uit Zweden, Denemarken, Nederland en Engeland. We doen ook aan casual raiden, maar vooral omdat dat gezellig is. Komen de laatste tijd steeds meer mensen bij, dus steeds meer mensen die online zijn. Meestal zijn er rond de 8 tot 10 online, waarvan 3 of 4 ook in raidcall zitten :)
Momenteel ook bezig met een guild site (www.unpredictable.eu) welke zo langzamerhand leuke vormen begint aan te nemene :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:13:
[...]

Ik zit samen met tweaker XzeroD in de guild "Unpredictable" op Argent Dawn. Erg sociale guild met mensen uit Zweden, Denemarken, Nederland en Engeland. We doen ook aan casual raiden, maar vooral omdat dat gezellig is. Komen de laatste tijd steeds meer mensen bij, dus steeds meer mensen die online zijn. Meestal zijn er rond de 8 tot 10 online, waarvan 3 of 4 ook in raidcall zitten :)
Momenteel ook bezig met een guild site (www.unpredictable.eu) welke zo langzamerhand leuke vormen begint aan te nemene :D
Dat dus ^
Even kleine aanvulling: we hebben een aantal vrouwen bij ons in de guild, deze zijn ook regelmatig gewoon te vinden in raidcall. We praten uiteraard wel Engels omdat de nationaliteiten zo ver van elkaar liggen, al gok ik dat je dat zelf ook wel kon raden (just to be sure :P)

Daarnaast is een Finse vriendin van mij aan het twijfelen of ze terug komt naar WoW of niet, heel af en toe is ze er ook. Probeer haar nog steeds over te halen :9
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:03:
Hoe heet je guild?, ben benieuwd hoe de guild eruit ziet van onze befaamde NME _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door XzeroD op 03-10-2013 09:48 . Reden: quote NME ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren eerste 6 bosses een oneshot. Shamans na 1x crap try en 1x 0% wipe ook neer. Gaat steeds beter en minder messy, dus dat is mooi. Zondag snel even Nazgrim en dan door voor hopelijk snel Malkorok en dan Spoils. Thok wordt misschien wat lastiger.

Was wel een beetje lucky me gisteren: 2 trinkets (waarvan 1 heel goed, cd reduction) + tier chest + pet van sha. Ondertussen op 553 equipped aangekomen aangezien ik maar gewoon m'n oude 4-set vaarwel heb gezegd. Raid leader (mijn grote melee dps concurrent voor de top dps positie) werd nog net niet gek toen ie zag wat ik allemaal binnen had geharkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Goedemorgen,

Ik zit sinds kort in de grootste NL guild op WoW. Misschien is dat een optie, al is het wel alliance en op een pvp server (waar amper horde is, dus zo veel last heb je er niet van).

Er zijn altijd heel veel mensen online (Op woensdagavond bijvoorbeeld zo rond de 60-100), het heeft wel zijn charme, als het ook wel zo groot dat er binnen de guild verschillende groepjes bestaan en het relatief anoniem is… Wel is er altijd leven op de TS server, dat vind ik dan weer leuk.

Gister trouwens weer een raid gehad. En daarbij hebben we netjes tot en met Iron Juggernaut omgelegd. Ik mocht een crit ring en de tier chest looten. Nu nog even berekenen of mijn 4-set T15 de moeite waard is om te breken voor extra itemlevels en een bak crit.

Helaas kregen we shamans net niet om. Beste try lag zo rond de 8%, dus die gaat zondag wel neer als we de juiste mensen meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Grml, ik kon het niet laten en heb het Blizzcon virtual ticket maar gekocht. Damn you murloc pet for being so damn cute! En nee niet alleen de pet ik kijk ook daadwerkelijk naar de streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week voor het eerst tot 7 bosses op normal gekomen (week daarvoor 4) en deze week zonder noemenswaardige gear verbeteringen de eerste 6 bosses in 3 uur plat gelegd. Eigenlijk alles zonder moeite, behalve Galakras. Het had nog leuker kunnen worden als we daar niet een uur op hadden lopen wipen :(

Het is niet dat Galakras moeilijk is, we kwamen vanaf het begin probleemloos in P2, maar op de een of andere manier verklooide een uur lang steeds iemand het wegrennen en door de groep kiten van de vuurbal. Een paar keer liepen mensen zelfs opzij ipv naar achteren. Dan gaat die bal natuurlijk langs de hele groep, dat kan een kind nog bedenken. Maar die reactie eruit krijgen was nog lastig :(

Anyway, vanavond ben ik RL en gaan we verder op boss 7 en 8. Shamans is niet zo schokkend, we hebben even op flex geoefend en vorige week ook al gedaan. Dus hopelijk wat nieuwe bosses vanavond :-)

Al met al viel boss 6 wat tegen, moeilijkheidsgraad liep tot die boss redelijk gestaagd op, maar was met onze ToT10 normal gear redelijk goed te doen en boss 6 is dan opeens net een grote trash mob die je zonder moeite platwalst :X (Hij is dus te makkelijk op normal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Shamans vind ik een stuk lastiger dan boss 6, maar Nazgrim is juist weer makkelijker dan Shamans. Beetje om en om dus vanaf boss 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Carthrax schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:03:
Grml, ik kon het niet laten en heb het Blizzcon virtual ticket maar gekocht. Damn you murloc pet for being so damn cute! En nee niet alleen de pet ik kijk ook daadwerkelijk naar de streams.
Sinds ze die de eerste keer uit zijn gaan zenden heb ik telkens een virtual ticket gekocht. Mijn vriendin vindt het ook leuk om mee te kijken. Zij speelt inmiddels geen WoW meer, maar ze was wel ooit mijn raid-leadster :p

De goodies zullen voor veel mensen de reden zijn om de VT te halen, maar zelfs zonder zou ik gewoon zo'n ticket kopen. Over het algemeen gaat het mij om de WoW Q & A panels en eventuele announcements van nieuwe releases of x-pacs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Die juggernaut was idd echt een tegenvallen. Met enkel alleen flex ervaring gister ge-oneshot nadat we galakras voor het eerst down hadden, beetje verkeerde plaatsing in de instance deze boss. Misschien had Juggernaut boss 5 moeten zijn en galakras 6.

Shamans zijn op flex goed te doen, hopelijk op normal ook. Wat zijn de tactics die hier gebruikt worden? Cleaven of splitsen?

Wij hebben een 2 tank, 3 heal, 2 melee, 3 ranged setup mocht dat een groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister een trial healer meegenomen in de raid. Disc priest met 530 ilvl.

Paar lullige wipes gehad maar uiteindelijk toch 7 bosses neer.
Nazgrim 2x een 1 a 2 % wipe doordat ik te vroeg / te laat mensen op de boss liet focussen. Jammer maar helaas.

Deze zondag gaat nazgrim malkorok en spoils wel neer en dan maar oefenen op thok.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dennism schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:18:
Die juggernaut was idd echt een tegenvallen. Met enkel alleen flex ervaring gister ge-oneshot nadat we galakras voor het eerst down hadden, beetje verkeerde plaatsing in de instance deze boss. Misschien had Juggernaut boss 5 moeten zijn en galakras 6.

Shamans zijn op flex goed te doen, hopelijk op normal ook. Wat zijn de tactics die hier gebruikt worden? Cleaven of splitsen?

Wij hebben een 2 tank, 3 heal, 2 melee, 3 ranged setup mocht dat een groot verschil maken.
Shamans bij elkaar houden en dan in een cirkel rond de raid tanken, elke keer bij purple, red, green ga je weer een stuk verder op tanken. Dat hielp in mijn laatste tijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij gebruiken de 3 tank tactic. 2 tanks + 2 healers + melee (1 of 2 in ons geval) naar boven op de heuvel. Rest beneden. Langzaam naar beneden zakken als die wall met adds komt. Verder alles ontwijken en hero als zij ook hero doen. Je hebt hierdoor ook alleen maar de abilities van 1 shaman en dus niet allebei om rekening mee te houden. Dit werkte voor ons prima op normal. Heb je natuurlijk wel een 3e tank nodig, al is een 510 ilvl of zo al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Beetje noob vraag, maar hoe managen jullie je inventory? Ik zit zelf al vrij snel vol, door allerlei items die wel of niet nodig zijn voor een quest. Ik kan natuurlijk met wowhead voor elk item uitzoeken of ik die nog nodig hebt, maar dat schiet ook niet op. Gebruiken jullie hier bepaalde addons voor?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:47:
Wij gebruiken de 3 tank tactic. 2 tanks + 2 healers + melee (1 of 2 in ons geval) naar boven op de heuvel. Rest beneden. Langzaam naar beneden zakken als die wall met adds komt. Verder alles ontwijken en hero als zij ook hero doen. Je hebt hierdoor ook alleen maar de abilities van 1 shaman en dus niet allebei om rekening mee te houden. Dit werkte voor ons prima op normal. Heb je natuurlijk wel een 3e tank nodig, al is een 510 ilvl of zo al prima.
Hoe bedoel je dit? Je dpst dan 1 shaman en de andere doet heel het gevecht behalve melee op de tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gardocki schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:50:
Beetje noob vraag, maar hoe managen jullie je inventory? Ik zit zelf al vrij snel vol, door allerlei items die wel of niet nodig zijn voor een quest. Ik kan natuurlijk met wowhead voor elk item uitzoeken of ik die nog nodig hebt, maar dat schiet ook niet op. Gebruiken jullie hier bepaalde addons voor?
Ik gebruik deze voor alle grey items in 1 keer te kunnen verkopen: http://www.curse.com/addons/wow/sell-grey
Daarnaast gebruik ik Bagnon voor alles in 1 venster te laten zien en alle randen van de items krijgen kleur aan de hand van hun quality (epic's krijgen paarse rand bijv.) http://www.curse.com/addons/wow/bagnon

Afbeeldingslocatie: http://media-curse.cursecdn.com/attachments/15/87/61c3df0b8c0ae5dfdc4665de2eacf1e9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

XzeroD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Ik gebruik deze voor alle grey items in 1 keer te kunnen verkopen: http://www.curse.com/addons/wow/sell-grey
Daarnaast gebruik ik Bagnon voor alles in 1 venster te laten zien en alle randen van de items krijgen kleur aan de hand van hun quality (epic's krijgen paarse rand bijv.) http://www.curse.com/addons/wow/bagnon

[afbeelding]
Ik snap niet hoe mensen dit makkelijk vinden om spullen te vinden :X.

Ik gebruik zelf AdiBags welke alles netjes in categorieën verdeeld.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/wow.joystiq.com/media/2013/01/adibags-225.jpg

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Jerry schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

[afbeelding]
Ik verdeel alles zelf in categorieën, najah zet ze bij elkaar :P zo vindt ik alles terug wat ik wil hebben.
Die addon die je aanraad vindt ik dan persoonlijk weer te veel ruimte in nemen, heb geen zin dat me hele scherm vol staat als ik de bag open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Ik verdeel alles zelf in categorieën, najah zet ze bij elkaar :P zo vindt ik alles terug wat ik wil hebben.
Die addon die je aanraad vindt ik dan persoonlijk weer te veel ruimte in nemen, heb geen zin dat me hele scherm vol staat als ik de bag open :P
Precies hoe ik het ook doe. Gebruik zelf ook bagnon, die is lekker compact en staat bij mij vaak gewoon open terwijl ik aan het questen ofzo ben :P. Voor de verkoop van items gebruik ik geen addon, weet meestal toch wel wat ik wil verkopen en wat niet. Hou er niet zo van dat een addon alles verkoopt zonder dat ik weet wat er verkocht wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wou ik zoveel bagspace had..

Bank : Full met Gear en nostalgische gear
Void Storage : Full met Nostalgische gear
Bag': Full met gear en pvp gear en random stuff.

Hoogste bagspace deze uitbreiding is 5 stuks geweest...
Heb dit probleem al bijna sinds WOTLK, dus moetje nagaan hoe snel mijn bank en voidstorage gevult waren toen ze uitkwamen.
Want to buy 50slots bags of hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:08:

Heb dit probleem al bijna sinds WOTLK, dus moetje nagaan hoe snel mijn bank en voidstorage gevult waren toen ze uitkwamen.
Level 1 char aanmaken en daar alles heen sturen wat niet soulbound is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

XzeroD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

Het grappige is dat de meeste mensen dat denken. Dat je scherm helemaal vol staat, maar alles wordt netjes gestacked. Dus 100x ghost iron ore, 100x cloth etc (het wordt unstacked weergegeven tijdens de AH/mail).
Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur :).

Sha of Pride heroic video van gisteren (guilds tweede kill, maar ik was er de eerste keer niet bij):

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Hoe bedoel je dit? Je dpst dan 1 shaman en de andere doet heel het gevecht behalve melee op de tank?
Ze hebben shared health. Melee dps gaat de heuvel op en doet de shaman die dus de tank switch nodig heeft. Ranged dps is beneden en doet die andere shaman, die de adds spawnt die je niet in de buurt van melee wilt hebben.

Je mist dus wat cleave mogelijkheden, maar het maakt de fight wel de helft simpeler qua mechanics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

Level 1 char aanmaken en daar alles heen sturen wat niet soulbound is :P
Alles is soulbound :<

Heb al een bank char met een guild en full tab's.
Daar gaat alle zooi heen, maar rest ik aanheb bij me heb is gear gear en nog is gear.

Transmog freak = 2x per week een andere set :9
PvP set's Look a like sets Tier set's lolset's w/e

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 03-10-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Jerry schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:11:
[...]

Het grappige is dat de meeste mensen dat denken. Dat je scherm helemaal vol staat, maar alles wordt netjes gestacked. Dus 100x ghost iron ore, 100x cloth etc (het wordt unstacked weergegeven tijdens de AH/mail).
Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur :).

Sha of Pride heroic video van gisteren (guilds tweede kill, maar ik was er de eerste keer niet bij):
[video]
Maar ik heb vaak zoveel verschillende items dus dat stacken gaat niet :P
Mektheb schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Alles is soulbound :<

Heb al een bank char met een guild en full tab's.
Daar gaat alle zooi heen, maar rest ik aanheb bij me heb is gear gear en nog is gear.
Nieuwe char beginnen dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dan moet ik ook op die char weer al die sets gaan verzamelen :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
IntToStr schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Ze hebben shared health. Melee dps gaat de heuvel op en doet de shaman die dus de tank switch nodig heeft. Ranged dps is beneden en doet die andere shaman, die de adds spawnt die je niet in de buurt van melee wilt hebben.

Je mist dus wat cleave mogelijkheden, maar het maakt de fight wel de helft simpeler qua mechanics :)
Klinkt wel interessant. dus 2 tanks + melee naar boven. En ranged en 1 tank beneden voor blob controle... Zal het eens voorstellen als we er niet uitkomen met de normale tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:20:
Dan moet ik ook op die char weer al die sets gaan verzamelen :P haha
Point taken :9
Merk wel dat hoe meer ik speel, hoe meer ik verzamel wel het gevoel heb dat we een verkeerde richting in slaan. Alle items worden groter, meer effecten, meer stats. Net alsof de makers van items junkies zijn die kicken op wie het grootste lompste en meest flashy item kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Ik begin die Timeless Isle een beetje frustrerend te vinden. Ik zal wel iets fout doen, maar ik krijg alleen de simpele elites, zoals die krabben, tijgers, kraanvogels enzo, gekilled. Die Death Adder lukt me al niet bijvoorbeeld. :(

Ik doe ergens iets fout, maar ik weet niet wat. Mijn hunter rotatie:
Start met [Serpent Sting] + [Hunter's Mark] + Pet attack
Dan roteren: [Cobra Shot] [Explosive Shot] [Black Arrow] [Arcane Shot]
Zo vaak als kan: [Rapid Fire] [Dire Beast] [A Murder of Crows] [Stampede] [Glaive Toss] [Counter Shot]

Mijn char's armory: Yumik

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Zeror schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:15:
Ik begin die Timeless Isle een beetje frustrerend te vinden. Ik zal wel iets fout doen, maar ik krijg alleen de simpele elites, zoals die krabben, tijgers, kraanvogels enzo, gekilled. Die Death Adder lukt me al niet bijvoorbeeld. :(

Zo vaak als kan: [Rapid Fire] [Dire Beast] [A Murder of Crows] [Stampede] [Glaive Toss] [Counter Shot]

Ik denk eerlijk gezegd dat je gear en wapen nog te laag zijn om die Death Adder te slopen. Krijg je die andere mobs wel snel/makkelijk neer?
Die Death Adder is wel een lvl 91 elite met meer dan 2mil hp, voor al zijn Huge Fang doet best pijn.

Ik kan je wel een keer meenemen in HC instances, dan kan je een lvl 463 boog krijgen. Je mag me toevoegen ingame als je zin hebt:

[ Voor 11% gewijzigd door Vae Victus op 03-10-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vae Victus schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat je gear en wapen nog te laag zijn om die Death Adder te slopen. Krijg je die andere mobs wel snel/makkelijk neer?
Die Death Adder is wel een lvl 91 elite met meer dan 2mil hp, voor al zijn Huge Fang doet best pijn.
Krijg de andere mobs niet heel snel neer.
Ik kan je wel een keer meenemen in HC instances, dan kan je een lvl 463 boog krijgen. Je mag me toevoegen ingame als je zin hebt:
Is goed. Ik voeg je wel even toe. Wilde net even doen, maar Battle.net is niet beschikbaar geeft ie net aan...... :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vae Victus schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

Ik had de eerste keer toen ik zo'n beest killde juist iets van "hee, is dat alles?" :+ Goed, ik speel dan wel een tanking spec en had 540+ gear aan, maar toch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

NMe schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:40:
[...]

Ik had de eerste keer toen ik zo'n beest killde juist iets van "hee, is dat alles?" :+ Goed, ik speel dan wel een tanking spec en had 540+ gear aan, maar toch. :+
Had er op m'n tank ook niet heel veel moeite mee. Op mn mage deed hij anders best pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:55:
Goedemorgen,

Ik zit sinds kort in de grootste NL guild op WoW. Misschien is dat een optie, al is het wel alliance en op een pvp server (waar amper horde is, dus zo veel last heb je er niet van).
Bedoel je de guild LowLanders?

Heb hierover zitten nadenken, maar mijn main is Horde en zal dat altijd blijven. Aangezien daar al mijn gold enz op staat zou ik als alliance helemaal overnieuw moeten beginnen en dat zie ik niet zo zitten.

Heb nu 2 nl horde guilds die me wat lijken.
Royal order of the horde
Dutch destroyers

Iemand ervaring met 1 van deze guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Jerry schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

[afbeelding]
Adibags is een heerlijke addon, had voorheen one bag, naar deze is beter, heb al mn mats onderverdeeld in categorieën op basis van rarity en expansion, maakt het ideaal om dingen terug te vinden in mn overvolle banks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29

Je mist dan toch nog meer dps vanwege de cleaves en het feit dat je 1 extra tank hebt? (onze tanks doen in ieder geval heel wat minder dps sinds de vengeance nerf), lijkt me moeilijker dan ze in het rond te kiten.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
blouweKip schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:04:
[...]

Je mist dan toch nog meer dps vanwege de cleaves en het feit dat je 1 extra tank hebt? (onze tanks doen in ieder geval heel wat minder dps sinds de vengeance nerf), lijkt me moeilijker dan ze in het rond te kiten.
Klopt wel ja. Gelukkig is de enrage erg ruim :) Wij hadden er in ieder geval geen problemen mee. Zie eventueel logs: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=8229&e=8676. Beetje messy kill omdat er ineens een healer omviel ergens en ook een tank bij de start omdat ie in een tornado ging staan en nog iets geks (te veel cleave tijdens die 2 wolven...) :p

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 03-10-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mektheb schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:08:

Het is nu iets beter dan voorheen, maar ik kom ook altijd plek te kort. Met een druid was het helemaal drama. Zeker nog toen je bear, cat en resto sets in je tassen had, voor het geval dat.
Ze zouden voor armorsets een soort van mannequins in je bags of bank (extra tab) moeten hebben, waar je geen extra slots voor vrij hoeft te maken en waarvandaan je ook meteen kan transmoggen.
Kan je ook nog eens leuk naar je collecties kijken, zonder dat het in de weg zit. Puik plan! Achievement er aan vast voor het verzamelen en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
Klopt wel ja. Gelukkig is de enrage erg ruim :) Wij hadden er in ieder geval geen problemen mee. Zie eventueel logs: http://www.worldoflogs.co...geDone/?s=8229&e=8676. Beetje messy kill omdat er ineens een healer omviel ergens :p
Enrage is inderdaad wel redelijk ruim, al zijn we er op onze eerste poging al wel tegenaan gelopen omdat mensen toch de neiging hebben om zelfmoord te plegen bij iedere mogelijke gevaarlijke ability, dus op een gegeven moment hadden we alleen nog 2 tanks en healers over :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Spec naar BeastMastery:

Pet Attack +[Dire Beast][Serpent Sting][Bestial Wrath][Kill Command][Mend Pet]
[Arcane Shot] tot CD[Kill Command][Cobra Shot], (Bestial Wrath dropped hier ongeveer weer weg)
[Stampede][Murder of Crows][Dire Beast], gecombineerd met [Arcane Shot] en [Cobra Shot]
Elke keer dat [Kill Command] van CD afkomt, gebruiken, tenzij [Bestial Wrath] snel van CD komt.
Als BM hunter is het wat makkelijker om leuke dps te doen met mindere gear en je pet is makkelijker in leven te houden. Neem vooral ook een Spirit Beast die jou zo nu en dan kan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Bedoel je de guild LowLanders?

Heb hierover zitten nadenken, maar mijn main is Horde en zal dat altijd blijven. Aangezien daar al mijn gold enz op staat zou ik als alliance helemaal overnieuw moeten beginnen en dat zie ik niet zo zitten.

Heb nu 2 nl horde guilds die me wat lijken.
Royal order of the horde
Dutch destroyers

Iemand ervaring met 1 van deze guilds?
Ik heb had een Druid in Dutch Destroyers zitten. Maar heb al een tijdje niet mee ingelogd daar, dus weet niet echt hoe het nu gaat daar. :) Was destijds wel een leuke guild.

E: Oh ben guildloos blijkbaar..

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 03-10-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
even een vraag aan onze raiders hier:

We zijn nu bezig met de 5de boss (flying drake), waves zijn redelijk onder controle, en we krijgen de twee towers bezet. Daarna viel het ons op dat we maar waves bleven krijgen dus besloten om de baas te pullen omdat we dachten dat we de waves dan zouden stoppen. Helaas werden we overvallen door nog een pack nadat we de boss gepulled hadden. Is dit normaal of hadden we hier te maken met een bug ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Death Adders moet je gewoon stunnen/interrupten als ze casten. Ook een goede tip is om gebruik te maken van alle goodies die op Timeless Isle te vinden zijn. Een paar voorbeelden:

Book of the Ages
Singing Crystal
Dew of Eternal Morning
Ripe Crispfruit of één van de vele andere Timeless Nutriments (5% stat increase)
Time-Lost Shrine (geeft je buffs zoals Wisdom of Yu'lon en Xuen's Strength)

Dit alles stackt met elkaar dus dat geeft samen een behoorlijke boost aan je damage en survivability. Elites vallen dan bij bosjes, zelfs met relatief minder goede gear. :)
sabriel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:43:
even een vraag aan onze raiders hier:

We zijn nu bezig met de 5de boss (flying drake), waves zijn redelijk onder controle, en we krijgen de twee towers bezet. Daarna viel het ons op dat we maar waves bleven krijgen dus besloten om de baas te pullen omdat we dachten dat we de waves dan zouden stoppen. Helaas werden we overvallen door nog een pack nadat we de boss gepulled hadden. Is dit normaal of hadden we hier te maken met een bug ?
Die adds spawnen in waves op vaste tijden. Met behulp van bijvoorbeeld DBM kun je precies zien wanneer. Het is de bedoeling dat je Galakras laat landen vlak voordat een nieuwe wave komt. Dan is het slechts nog zaak dat de al aanwezige adds snel doodgaan, maar dat kan desnoods ook door ze op de boss te stacken en wat AoE/cleaves te gebruiken. Als er adds komen terwijl Galakras landt dan was je dus eigenlijk net te laat.

[ Voor 30% gewijzigd door Rone op 03-10-2013 20:12 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Mis lekker me HC SoO omdat login servers weer eens offline zijn.

Wat doet Blizzard eigenlijk voor onderhoud op Woensdag? Koffie en Gebak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Zullen we net een Raid avondje houden met de guild, blijkt dat de login servers problemen hebben waardoor de helt niet kan inloggen. Het is ook altijd wat met Blizzard |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Svarog schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:11:
Mis lekker me HC SoO omdat login servers weer eens offline zijn.

Wat doet Blizzard eigenlijk voor onderhoud op Woensdag? Koffie en Gebak?
Hier ook veel mensen. Ik was net op tijd voordat ze down gingen :>.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 32s

We are aware that some players are currently experiencing login issues and are investigating further. #WoW/#SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Jup kan ook niet inloggen net als 4 anderen uit me raid team :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mensen komen weer online dus even proberen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik zit er weer in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe mount:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q87/s720x720/1375903_10151846005799034_1544829491_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
5.4 Hotfixes: October 3

• Gulp Frogs are now immune to mind control abilities.
:D

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mooie mount !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gaat de flex raid van morgen nog door :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteravond een hele tijd niet kunnen inloggen vanwege bovenstaande problemen daarna nog even Coren gedaan maar hij doet al niet eens meer de moeite mij zo'n barrel te geven. Gewoon paf hier zijn je coins die kodo is onbereikbaar voor jou :P
Dus dacht op mijn monk even te gaan tot de guild vroeg of ik zin had in Dragonsoul voor transmog. Helaas geen transmog voor mij maar wel leuk door heroic dragonsoul heen geknald. Alleen spine niet op heroic omdat iedereen die irritant vind. Toch nog even leuk op de valreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
XzeroD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:18:
Gaat de flex raid van morgen nog door :P ?
Is wel de bedoeling. :D
Heb ook wat interesse uit m'n horde guild en zal ook in m'n allie guild nog ff voor horde altjes polsen.
Moet alleen nog zien hoe het met de tank/healer/dps verdeling gaat zitten. Ik gok teveel tanks en te weinig dps. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

JoeBravo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:25:
[...]

Heb ook wat interesse uit m'n horde guild en zal ook in m'n allie guild nog ff voor horde altjes polsen.
Moet alleen nog zien hoe het met de tank/healer/dps verdeling gaat zitten. Ik gok teveel tanks en te weinig dps. :P
Als het goed is kan ik mee op mijn DPS lokje! Mijn shaman is saved op flex 1 maar kan vanaf deel 2 gaan healen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
[...]
Mijn holy priest is naar verwachting ook beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

[...]

Mijn tank heeft gisteren flex 1+2 gedaan. Mage @ilvl 519 nog wel beschikbaar dus dat is weer een tank minder en dps meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
dat maakt dan momenteel 8 man: 2-3 tanks, 2 healers en 4 dps. Dus als er hier of in jullie battletag kring nog interesse is: plek zat.

edit: 1-2 tanks, 2 healers, 5 dps :P

[ Voor 12% gewijzigd door JoeBravo op 04-10-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
JoeBravo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:30:
dat maakt dan momenteel 8 man: 2-3 tanks, 2 healers en 4 dps. Dus als er hier of in jullie battletag kring nog interesse is: plek zat.
Ik ben vooralsnog van de partij op m'n hunter, zag dat je mij al had toegevoegd ;)

Nog 3 dagen om te proberen de Brewfest kodo te bemachtigen, dit jaar elke dag op 5 chars maar nog geen succes, om over de afgelopen... 4/5? jaar maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als jullie nou alliance zouden zijn... ;)

Gisteren dacht ik met een random groep mee te kunnen gaan voor flex wing 3. Foute keuze... Was meer LFR niveau qua skills en gedrag zeg maar.

Zondagmiddag nog maar een keer proberen. Dus als er mensen met een alliancegroep wing 3 willen doen, zondagmiddag lijkt me een prima tijdstip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En een snelle Ordos kill kan niet meer. :P

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.