Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.754 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Galakras Heroic 10 man down en dan dropped de heroic warforged healer staff :D.
Oh happy days!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
zag onlangs nog een opmerking voorbij komen over gearinflatie: tussen 463 (heroics, start MoP) en ~550 nu is de hoeveelheid stats op gear verdrievoudigd.... vind je het gek dat de verschillen in dps zo groot zijn?

gisteravond met een sub-optimale groep ook Malakras neer en spoils uitgeschakeld. Spoils was wel vreselijk saai overigens. En voor een ranking daar ben je zo te zien ook vreselijk afhankelijk van RNG: alleen mogelijk met 2x spec specifieke buff.
Healer met staff buff die 175k dps doet is gewoon stompzinnig imo.

[ Voor 42% gewijzigd door JoeBravo op 30-09-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
IntToStr schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:49:

En Carth, kom op, ik heb wat concurrentie nodig: http://www.wowprogress.co...dle-cartel/class.paladin/. Vanavond gaat de guild flex raid doen, is ook voor jou wel aan te raden!
Het scheelt ook niet een paar ilvltjes he ;) Maar ik ga mijn best doen. Zal binnenkort wel eens kijken voor de Flex van de guild maar vrees dat BF4 ook wat tijd gaat opslokken.

Had vorige week even mijn elemental shaman resto spec gegeven, bestaande ele gear even reforged voor healen en hop Last Stand of the Zandalari in...hoe beter om een nieuwe spec uit te proberen :P
Kreeg een beetje flashbacks uit mijn vanilla healing dagen en dispel bot gespeeld. En healing ging zelf ook redelijk. Ik had helaas de eerste boss gemist dus die ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Vanavond Paragons en Garrosh progress, iemand nog tips?

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Dont stand in fire :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Rone schreef op zondag 29 september 2013 @ 05:12:
[...]

Hunters vind je in vrijwel alle top guilds. Als je naar de huidige top kijkt (Method, Blood Legion, Exorsus, Paragon) vaak zelfs twee. Ze doen het ook erg goed dankzij hoge survivability, hoge single target dps en hoge AoE dps, in combinatie met het feit dat ze (vooral in 10-man guilds) de raid van de laatste missende buff kunnen voorzien door de juiste pet te gebruiken.
Ik bedoelde ook niet dat je geen hunters zien in top guilds, echter het is volgens mij wel altijd zo geweest dat hunters een van de minder populaire classes zijn in de world first race.

Als ik nu bijv kijk op wowprogress bij de eerste 25 in PVE score van de 5 beste guilds, dan zie ik bij al die guilds in totaal volgens mij 6 hunters in de "top 125". Alleen DK's met 5 plekken in de "top 125" zijn slechter vertegenwoordigd.

Dat hunters goed zijn vind ik zelf ook, ik ben dan ook erg blij met onze hunter, maar dat neemt imho nog niet weg dat hunters bij mijn weten in de world first race eigenlijk altijd sinds TBC al een slecht vertegenwoordigde class is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Goede morgen,

Hunters doen het inderdaad niet slecht op dit moment. Toch merk ik in onze groep dat er niet echt 1 iemand VEEL meer damage doet dan de ander.

Gister trouwens een First kill gehaald met de dutchies en daarmee staan we op 6 kills.

Shamans daarna ging verbazingwekkend goed. Beste try 20%, helaas door d/c’s van 1 van de tank alts een wipe. De tries daarna werden ook verstoord door zijn internet verbinding, dus zijn we eerder gestopt. Ik hoop dat ze hem vanavond omleggen!

Zelf was ik niet ontevreden met de dps increase van mijn Flexraid staffje. Eén try op shamans zat ik de eerste minuut op 750k dps door de combustion cleave! :D Op Iron Juggernaught zat ik bij de kill zo rond de 165k dps… geen idee of dat enigszins acceptabel is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hunters hebben nogal eens last van pathing issues voor hun pets en niet de mogelijkheid, zoals locks, voor een spec zonder pet/pet op te offeren. Dan wordt in high end raiding al gauw op de bank gezet dus en wordt een class minder populair.
Daarbij vond ik hunter deze exp nogal rommelig aanvoelen qua gameplay. Het dumpen van readiness en tweaks van abilities hebben de class wel goed gedaan imo. Ik vind het zelf weer wat leuker spelen.
Zoveel zelfs dat ik twijfel of ik flex met monk of met hunter zou willen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer gaan spelen naar een zomerstop nadat Blizz mij en men vriendin slim die 7 free dagen had gestuurd. Moet zeggen dat timeless isle we leuk is van het gehalte TBC sunwell isle. Die rare mobs die iedereen kan looten en elke mob killen is opzich wel nuttig.

Was skeptisch over de freebie epics maar voor men vriendin is het wel fijn om snel LFR te kunnen doen. Maar aan de andere kant zie ik ookal weer heel veel mensen die slacken moet die nieuwe freebies zonder enchants of gems of reforges in de nieuwe en ToT raid.

Alleen jammer dat Darkspear-Eu dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:51:
Weer gaan spelen naar een zomerstop nadat Blizz mij en men vriendin slim die 7 free dagen had gestuurd. Moet zeggen dat timeless isle we leuk is van het gehalte TBC sunwell isle. Die rare mobs die iedereen kan looten en elke mob killen is opzich wel nuttig.

Was skeptisch over de freebie epics maar voor men vriendin is het wel fijn om snel LFR te kunnen doen. Maar aan de andere kant zie ik ookal weer heel veel mensen die slacken moet die nieuwe freebies zonder enchants of gems of reforges in de nieuwe en ToT raid.

Alleen jammer dat Darkspear-Eu dood is :P
Ben 5 jaar geleden op die server begonnen. Horde. Maar zelfs toen was dramaspear al dood.
Weet dat een kameraad van me daar een tijdje in de server first guild zat. Maar die is ook alweer gestopt.

Weet niet in hoeverre je namen op darkspear kent. Maar hij stond bekend als een van de trolls van de server. Spyx.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah spyx :) Ja coole dude was dat, Play out is gedisbanned afaik. Zie eigenlijk bijna geen horde meer.

Enige alliance guilds zijn Deus Cookie en Valliance die nog volle raids opkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wel leuk om te zien dat cookie nog actief is . Die is nu ook iets van 7 jaar oud oid.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Zo, gisteren de 3e raiddag voor mij in SoO gehad. Nu op 7/14 gekomen (shamans vind ik maar irritant als melee dps) en Nazgrim helaas een 5% wipe of zo. Was even zoeken wanneer je nu de adds met rust laat en de boss nuket. We hadden maar 2 tries gedaan. Eerste was te vroeg op boss, dus te veel adds die in de weg gingen lopen. Tweede was te laat, want we bleven langer op adds, maar die kwamen ook steeds sneller en meer, waardoor we alsnog werden overlopen terwijl boss al bijna dood was achteraf. Die gaat vanavond wel neer hoop ik. Iemand nog tips hiervoor?

Zowaar zelf een paar items gewonnen deze keer. Nu op 545 equipped, 551 max. Alleen weer bijna 10% hit... Moet echt nieuwe trinkets hebben, feather heeft 800 hit na reforge, maar nog steeds sterker dan andere trinkets die ik heb... En tier items, zou ook welkom zijn. Vanaf woensdag weer nieuwe ronde nieuwe kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
IntToStr schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:37:
Die gaat vanavond wel neer hoop ik. Iemand nog tips hiervoor?
- Tank Nazgrim naast de Add (vereist wel oplettende Tanks) maar het is makkelijker voor Melee en Ranged om zo te switchen.
- Hero bij eerste Berserker Stance, zo line je de hele fight lekker uit voor het einde
- Ons viel op dat tussen 20-10% geen of weinig adds spawnen, gebruik deze tijd als je de baas nog moet uitlijnen voor <10% (aka, zorg voor Battle of Beserker stance dan)
- op 12% komen 2 Shammy's, nuke deze nog neer en laat de OT de andere adds aan de andere kant van de kamer tanken en zorg voor regelmatige stuns (Mages, DK's, Locks met AOE stuns), gebruik CD's, Pots etc etc om de baas neer te krijgen.

Dit is een beetje de tactic die bij ons past, weet niet of het bij jullie ook zo werkt. Succes iig :)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
wij houden adds hele fight zover mogelijk weg bij boss, om te voorkomen dat de shaman boss kan healen/shielden.
Op het eind is het zaak de 10e (of 9e) addwave (3 of 4? adds) niet samen te laten vallen met de 10% wave (5 adds). Als je tussen 20-10% geen adds meer ziet, is dat omdat je wss de 10e wave al gehad hebt.
Op het eind (<10%) heb je de keus: adds opruimen daarna boss, of adds (shaman) controleren (range weer) en boss nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit interesse zijn er nog nederlanders die Darkspear Eu spelen (alliance?) Zat te denken om met de xrealms in zicht een NLse guild op te zetten om casual te raiden (LFR & Flex/normals int weekend) Heb zelf meerdere Officer/raid leader positions gehad in high end guilds dus ervaring is er sinds beta XD

LFR is leuk maar met een guild is alles leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 06:48
rjpurk schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:59:
Ik werd ook gek van die queue, dus ben ik maar van Twisting Nether naar The Maelstrom gegaan.
Ken het ja, met die 7 dagen trial weer even terug geweest naar Twisting Nether.. Savonds een que van 1 uur en 12 minuten. Erg leuk :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Riven op 30-09-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Dennism schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:39:
[...]
Dat hunters goed zijn vind ik zelf ook, ik ben dan ook erg blij met onze hunter, maar dat neemt imho nog niet weg dat hunters bij mijn weten in de world first race eigenlijk altijd sinds TBC al een slecht vertegenwoordigde class is geweest.
World firsts zijn dan ook zo'n kleine niche waar Blizzard denkelijk niet voor gaat balanceren. Alleen als een klasse echt een blok aan het been van een gemiddelde raid is zal blizz ingrijpen, maar dat is zeker niet het geval voor een specifieke klasse/spec deze xpac naar mijn gevoel. Nuja, ik heb geen recht van spreken, ik raid al lang niet meer zoals vroeger.

Van m'n eigen hunter vind ik dat die pas echt loskwam qua dps toen ik eindelijk mijn blauwe boog aan de wilgen mocht hangen. M'n dps indicator (char venster) schoot toen ook van 6000nogwat naar 10000nogwat.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zijn er hier mensen die Garrosh al neer hebben? Wij hadden gisteren een paar goeie tries maar mijn mede-raidleader wil nu de tactic ineens gaan omgooien. We killden eerste in P1 alle wapens en in P2 gooien we er eigenlijk alleen DoT's op (wat meestal genoeg is om ze te killen), totdat de minions beginnen te spawnen en we de wapens eigenlijk grotendeels met rust laten (we spawnen ze dan ook zo veel mogelijk in hoekjes). De andere raid leader wil overstappen op het killen van alle wapens terwijl we eigenlijk zodra we minions krijgen sowieso al amper de kans krijgen om Garrosh wat schade toe te brengen omdat iedereen daar in panic mode gaat.

Wat doen jullie?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

NMe schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:52:
Zijn er hier mensen die Garrosh al neer hebben? Wij hadden gisteren een paar goeie tries maar mijn mede-raidleader wil nu de tactic ineens gaan omgooien. We killden eerste in P1 alle wapens en in P2 gooien we er eigenlijk alleen DoT's op (wat meestal genoeg is om ze te killen), totdat de minions beginnen te spawnen en we de wapens eigenlijk grotendeels met rust laten (we spawnen ze dan ook zo veel mogelijk in hoekjes). De andere raid leader wil overstappen op het killen van alle wapens terwijl we eigenlijk zodra we minions krijgen sowieso al amper de kans krijgen om Garrosh wat schade toe te brengen omdat iedereen daar in panic mode gaat.

Wat doen jullie?
Wij gooien een aantal dots op de wapens en focusen dan volledig op die minions en gaan dan verder op Garrosh terwijl de ranged de wapen(s) afmaken. Jullie gebruiken wel maar 2 healers hoop ik?
Met 3 healers moet de dps echt goed zijn namelijk.

Hier 2 videos van verschillende perspectieven van onze guild:
Video van healer perspectief: http://www.youtube.com/watch?v=QWAzSgFVawY
Video van rogue perspectief: http://www.youtube.com/watch?v=kbwV2g5vT3A (met mumble)

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 30-09-2013 15:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jerry schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:06:
[...]

Wij gooien een aantal dots op de wapens en focusen dan volledig op die minions en gaan dan verder op Garrosh terwijl de ranged de wapen(s) afmaken. Jullie gebruiken wel maar 2 healers hoop ik?
Met 3 healers moet de dps echt goed zijn namelijk.
Wij gebruiken 3 healers, maar onze DPS is wel redelijk goed. We zouden het met 2 kunnen proberen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

NMe schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:14:
[...]

Wij gebruiken 3 healers, maar onze DPS is wel redelijk goed. We zouden het met 2 kunnen proberen I guess.
Als je 3 healers gebruikt, heb je wel de mogelijkheid om 2x Bloodlust te gebruiken denk ik. Maar met 2 healers moet het geen probleem zijn om de meeste wapens op te ruimen. Wij hadden zo te zien meestal 1 wapen op en eentje die bijna verdwenen (paar dots erop) was.
Hebben jullie ook een WoL van een goede try? Dan kan ik even kijken hoe de dps ervoor staat :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit was onze beste try volgens mij: http://www.worldoflogs.co.../dashboard/?s=7762&e=8539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ok, dat is een stuk langer dan onze eerste kill. Jullie zitten op 13 minuten en wij zaten op 10 minuten.
Er is dus te weinig dps op de baas om hem zo snel mogelijk naar de nieuwe fase te krijgen. Ik neem aan dat jullie de Bloodlust van de pet van de hunter gebruiken? Die zouden jullie bij de start en dan weer in P3 kunnen gebruiken.
De meeste dps van jullie is ranged zo te zien. Dus de wapens zouden eigenlijk geen probleem moeten zijn. Twee warlocks kunnen de baas blijven dotten terwijl ze de wapens afmaken.
De dps is zo te zien niet heel slecht, maar de warlocks zouden nog iets beter kunnen doen. Het kan zijn dat hun gear niet geweldig is natuurlijk.

Ik denk dat het voordelig voor jullie kan uitpakken om 2 healers te gebruiken. Het is belangrijk om allemaal aan 1 kant te staan voor de whirlwind (met een raid cooldown). Gespreid te blijven voor de adds tijdens P2. De adds niet stacken! Single-target nuken. Ik denk dat jullie het dan wel moeten kunnen redden :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Deze lock-out maar 1 keer kunnen raiden en binnen 1,5 uur de eerste 4 bosses neer. Daarna nog een paar tries op de 5de boss. Na de twee semi tries waarbij we niet eens de trash van de eerste boss neerkregen, nu wel een aantal keer gekomen tot wave 5. Eigenlijk t/m de 4de try niets aan de hand. Tash en mini-boss gaan neer alsmede ook de flammer-slingeraar. Daarna elke keer dps dood en een whipe, maar ben er alleen nog niet achter of het dps in tower of op de grond is. Maar in ieder geval een aantal redelijke tries en wordt een kwestie van een klein beetje bijschuren.

Alleen vindt ik wel dat mijn dps wat achterblijft bij de rest.
Moonkin en ik zitten ongeveer gelijk op zo'n 140-150k DPS en warlock/mage/warrior zitten op 210+
Ik hoop dat ik eindelijk eens 2 items erbij krijg zodat ik ook eens competatief kan gaan worden, want voel me nu net een meeloper die niets presteerd. Zit nu op zo rond 527ilvl.
* einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Er is een nieuwe trademark gevonden welke mogelijk een uitbreiding van WoW zou kunnen zijn. De naam is Heroes of the Storm. Joystiq maakte er zeer artikel van welke voor lore liefhebber en geïnteresseerden zeer boeiend must-read is om te lezen.

http://wow.joystiq.com/20...tion-heroes-of-the-storm/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Epic ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MMO-Champion zei juist dat de kans redelijk klein was dat het om WoW ging omdat het in Australië geregistreerde patent spraakt van een toepassing op mobile devices. ;)
Jerry schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:46:
[...]

Ok, dat is een stuk langer dan onze eerste kill. Jullie zitten op 13 minuten en wij zaten op 10 minuten.
Mja, dit was natuurlijk geen kill en we hebben minutenlang doorgespeeld met een paar mensen dood omdat we wel nog gewoon wilden dooroefenen op die fase. :P Ging nog steeds best goed alleen ging de baas toen dus niet meer hard neer.

Lucand is best goed gegeared maar die was dus 2 minuten lang dood. Tot die tijd was hij waarschijnlijk onze top DPS, normaal gesproken in elk geval wel. Souldev is van deze groep het minst goed gegeared maar hij was wel de hele tijd in leven. :P
Er is dus te weinig dps op de baas om hem zo snel mogelijk naar de nieuwe fase te krijgen. Ik neem aan dat jullie de Bloodlust van de pet van de hunter gebruiken? Die zouden jullie bij de start en dan weer in P3 kunnen gebruiken.
Dat was het plan inderdaad. Ik geloof wel dat we drums gebruikten, maar dat was puur omdat onze shaman gisteren niet kon komen. Onze hunter bracht een andere buff die we anders zouden missen, weet even niet meer welke.
De meeste dps van jullie is ranged zo te zien. Dus de wapens zouden eigenlijk geen probleem moeten zijn. Twee warlocks kunnen de baas blijven dotten terwijl ze de wapens afmaken.
Andersom lijkt me productiever? Die twee locks en de shadow priest de wapens laten DoT'en en verder op de baas focussen? :P
Ik denk dat het voordelig voor jullie kan uitpakken om 2 healers te gebruiken. Het is belangrijk om allemaal aan 1 kant te staan voor de whirlwind (met een raid cooldown). Gespreid te blijven voor de adds tijdens P2. De adds niet stacken! Single-target nuken. Ik denk dat jullie het dan wel moeten kunnen redden :).
Dat klinkt redelijk als wat we toch al doen, maar dan met 2 healers in plaats van onze 3.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 30-09-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

NMe schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:25:

Andersom lijkt me productiever? Die twee locks en de shadow priest de wapens laten DoT'en en verder op de baas focussen? :P
De wapens hebben niet veel health en als je dan even erop focused met een paar ranged dan zijn ze zo weg en kan je volledig op de baas focusen. Het laatste stukje van het wapen is een kwestie van dots erop laten en vanzelf dood laten gaan. Ik denk dat alleen dots vanaf het begin te langzaam gaat waardoor je meer wapens krijgt en minder op de baas kan focusen.

Even wat anders, onze Heroic Galakras kill van gisteren:

Die staff aan het eind :9 :9~

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
NMe schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:14:
[...]

Jullie dps is inderdaad best goed zeg :) Gemiddeld itemlevel van de meeste mensen? wij zitten qua dps in ieder geval een stukkie lager. Zit zelf op 540 itemlevel, de nummertjes die jullie pullen haal ik nog even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Meeste boss fights zit ik toch ook wel rond de 200k dps volgens mij, op ilvl 541/543 zo'n beetje tijdens de kills van deze week. Geen idee hoe de Garrosh fight is trouwens. Scheelt nogal of je Sha of Pride (>>200k door weinig movement) doet of Immerseus (<<200k door veel wachten) bijv.

Ik mis wapen + trinkets + tier om echt mee te doen voor rankings, maar daar zullen meer mensen last van hebben... Nu zijn het nog heroic raiders die de normal rankings opvullen lijk me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:46:
[...]

Jullie dps is inderdaad best goed zeg :) Gemiddeld itemlevel van de meeste mensen? wij zitten qua dps in ieder geval een stukkie lager. Zit zelf op 540 itemlevel, de nummertjes die jullie pullen haal ik nog even niet.
Ik geloof dat de meesten van ons rond 545-550 zitten. Ikzelf zit op 550. Onze best gegearde warlock pullt op de eerste 20 seconden van Garrosh ook vaak vrolijk 1.2 miljoen DPS omdat hij met zijn standaardrotatie blijkbaar ook AoE doet. Op zich jammer dat het door de iron stars overbodige DPS is, maar goed. :P Op statische fights zonder adds lukt het de meeste van onze DPS wel om rond de 220k uit te komen, geloof ik. Op Garrosh is dat wat lastiger door alle benodigde movement en de tussenfases waarbij je adds moet killen.

Onze Sha of Pride van deze week zag er zo uit. Wel een beetje jammer voor Lucand dat hij keer op keer de lul was met de prisons. :P

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 30-09-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Sha is natuurlijk een slecht gevecht om te vergelijken. Daar moet je ook mazzel hebben dat je die dikke damage buff krijgt. Op onze kill van de week kreeg ik 0 keer de debuff. Op onze Flexraidkill had ik hem nonstop. Scheelde bijna 100k dps. geen 165k, maar 260k.

Iron juggernaught is een redelijke om te vergelijken denk ik. Daar zat ik zo rond de 170k gisteren, helaas geen WoL gemaakt. Ook daar zie ik jullie gemiddeld bijna 30k hoger zitten trouwens :D 5-10 itemlevels is natuurlijk best een verschil, maar dan nog!

Het geeft mij in ieder geval genoeg reden om te blijven zoeken naar verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:50
Zo gisteren weer 2 bazen down Heroic Galakras ( 4 tries) en Heroic Ironscrapbot. (5 tries) waarbij er 3 zonder mij waren aangezien ze dachten dat spriest shit was uiteindelijk wel 6de op algemeen dps en Halo wint daar in siege mode en vampiric embrace.

Daarna nog wat tries op dark shamans HC gedaan een try of 5 en kwamen tot 35% a 30% ofzo. Maar we raiden maar 3 dagen in de week dus moeten het efficiënt indelen.

Kill video's :

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
NL-RaVeR schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:47:
[...]

Mijn battletag: Frózen#2809 ;)

[...]

Had het niet beter kunnen omschrijven _/-\o_ . We zijn een echte social guild die het graag willen casual raiden. Tijdens raids altijd raidcall aan (en soms ook zomaar XD) en altijd wel gezellig :D.
Heb je ook toegevoegd aan mn friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Sinds dat het Timeless Isle er is aas ik op een glove token (had nog i483) en een burden. Nou de burden had ik vrij snel te pakken.
Maar die glove token wilde maar niet droppen. Dus ik dacht level mijn 88 Rogue en loop een rondje op het Isle. Nee hoor niks te vinden in de kistjes.

Loop daarna een beetje te leather farmen op de tigers, en dacht hey laat ik eens wat van die kistjes open doen in het casino. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l978azE.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nog dank voor de Nazgrim tips. Hij ging na 1 verprutste try meteen plat. Malkorok is wel een grappige fight. Helaas nog te vaak dat iemand een void zone aan de rand ergens miste. Beste try een 2% wipe...

Woensdag maar proberen snel 8/14 te halen en het aantal wipes omlaag halen tijdens eerdere bosses. Malkorok moet dus ook wel lukken en spoils schijnt niet heel moeilijk te zijn ook. Begint er nu een beetje op te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Na gister een aantal tries op spoils de groep een beetje door elkaar heen gegooid te hebben een easy kill op spoils gehaald. Daarna naar Thok gegaan en dat is best een leuke fight.

Voor mij althans nieuwe mechanics, en volgens mij had ik een biefstuk op mn rug of zo want ik moest Thok volgens mij elke ronde minimaal 2x kiten. Omdat voornamelijk de healers werden gekozen toch maar voor 3 healers gekozen en daardoor een kill. Nog best wel een beetje rommelig door die vuur phase maar al met al wel gezellig en leuk.

Nu 11/14 dus komende week begint de lol en hopelijk snel op garrosh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
goede raidweek voor ally groep geweest: gisteravond ook Malkorok nog neer kunnen leggen.
Die fight is wel zeer broken voor blood dk's zeg: deed consequent gelijk/meer healing dan de healers...
Op de kill: 52M dmg/152k DPS vs. 51M healing/151k HPS....
200k vengeance + bloodworms is OP.
Spoils hadden we wat meer moeite mee, mss komen we daar komende week verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren terug even mee geraid ook al was ik eigenlijk niet van plan om te raiden deze week. Ze hadden eerder op de avond Malkorok neergehaald maar die hadden we vorige week ook al neer en donderdag was het een 8/14 clear in 3uur dus zag spoils er erg belovend uit. Op zich niet de moeilijkste fight maar alles moet wel goed uitgevoerd worden want veel ruimte voor fouten is er niet. Een klein uurtje nadat ik erbij was hadden we hem down wat wel leuk was aangezien ik nu bij alle kills al aanwezig was.

Verder wel cool dat method hc garrosh 25 neer heeft, de laatste fase is een speciale hc only fase en zou blijkbaar heel erg moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Begrijp niet waar jullie al die burdens vinden.... voor mij droppen ze NOOIT! heb 200000 miljoen tokens voor elk type armor, 20 ringen etc.. maar Burdens? Ho maar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wat is jullie belangrijkste bron voor tokens en burdens? Die treasure chests? De cave waar je sleutels kunt kopen? De rares aflopen? Heel veel mobs omleggen?

Enige burden die ik had was de grote chest bij Ordos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
hmr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:05:
Begrijp niet waar jullie al die burdens vinden.... voor mij droppen ze NOOIT! heb 200000 miljoen tokens voor elk type armor, 20 ringen etc.. maar Burdens? Ho maar!
Precies zoals bij mij. Zat tokens, maar geen burdens :(
IntToStr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:21:
Wat is jullie belangrijkste bron voor tokens en burdens? Die treasure chests? De cave waar je sleutels kunt kopen? De rares aflopen? Heel veel mobs omleggen?

Heb in totaal nu 4 burdens gevonden. 1 uit die grote chest, 1 van een elite en 2 uit dezelfde chest (tegelijk) bij het "casino".

[ Voor 41% gewijzigd door NL-RaVeR op 01-10-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hier ook, buiten de gegarandeerde burden uit die speciale kist heb ik er nog geen enkele gevonden.

Aangezien ze niet bruikbaar zijn met de trinket tokens lig ik er ook niet echt wakker van om eerlijk te zijn.
De armor tokens geven items met wat lukrake stats, dus grote kans dat je ook een slecht 535 item krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kapoen schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:25:
Hier ook, buiten de gegarandeerde burden uit die speciale kist heb ik er nog geen enkele gevonden.

Aangezien ze niet bruikbaar zijn met de trinket tokens lig ik er ook niet echt wakker van om eerlijk te zijn.
De armor tokens geven items met wat lukrake stats, dus grote kans dat je ook een slecht 535 item krijgt :(
Ja, ik mis ze ook niet echt op m'n main. Alleen ring is mogelijk een upgrade. Ik had wel echt geluk met m'n burden voor m'n andere ring: haste + mastery, precies wat ik wilde :)

Maar voor alts zijn ze wel verdomd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren echt redelijk saaie avond gehad, heroic dungeons farmen voor valor.. sigh. Gelukkig waren en guildies mee waardoor het sneller ging en toch leuker maakte.

Eenmaal toen dat voorbij was ging ik nog maar SoO eerst wing LFR doen, geluk zit al tijden tegen maar ervaring is nooit mis natuurlijk.

Natuurlijk eerste boss een dikke wipe omdat het een faal LFR groep was, najah nog maar een poging. Bij de 2e poging ging het net goed (ik als tank was nog over met 2 healers en 3 dps), andere tank was gewoon even AFK gegaan :(. In totaal bijna het hele gevecht solo getankt.

Toen hij eenmaal neer was zag ik dat RNG eindelijk een keer aan mijn zijde was, ik had een nieuwe mace! :D Omdat de RNG eindelijk een keer mee zat kon ik met de seal nog een keer rollen voor extra loot, en ja hoor! Ik had nu ook nieuwe boots :D

Daarna geen boss meer gedaan omdat de nieuwe tank totaal niks snapte van de 2e boss fight en daardoor maar gewoon ging pullen onder het mom van "we zien wel" -_-
IntToStr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:21:

NL-RaVeR schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Precies zoals bij mij. Zat tokens, maar geen burdens :(

[...]

Heb in totaal nu 4 burdens gevonden. 1 uit die grote chest, 1 van een elite en 2 uit dezelfde chest (tegelijk) bij het "casino".
Ik heb het juist andersom, zat burdens maar niet de tokens :(
Ik heb de burdens allemaal gekregen van de elites, vooral ship en evermaw krijg ik ze uit. Daarnaast natuurlijk de chest, ook nog best veel uit die statue boven op de bridge waar je meerdere chest kan looten nadat je hoog in de lucht geschoten bent en natuurlijk niet te vergeten, gokken met keys.

Mijn speeltijd in een week is helemaal niet zoveel en ik heb toch enorm veel burdens maar helemaal niet de armor tokens die ik wil, dus RNG werkt voor iedereen verschillend. Life's a b*tch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:10:
[...]

Ik geloof dat de meesten van ons rond 545-550 zitten.
Pfft daar staan wij met onze ilevels. Hoogste heeft 539, gemiddelde onder de 530 :X

Matgoed, 7 bosses op normal dood nu en het gaat langzaam omhoog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Pfft daar staan wij met onze ilevels. Hoogste heeft 539, gemiddelde onder de 530 :X

Matgoed, 7 bosses op normal dood nu en het gaat langzaam omhoog :-)
En ik was al trots op mijn chars met 512 en 513 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
IntToStr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Ja, ik mis ze ook niet echt op m'n main. Alleen ring is mogelijk een upgrade. Ik had wel echt geluk met m'n burden voor m'n andere ring: haste + mastery, precies wat ik wilde :)

Maar voor alts zijn ze wel verdomd handig!
Daar vrees ik een beetje voor op m'n warrior. Ik zou graag een 535 leg of chest armor willen maken,
maar met mijn geluk zit daar dan haste en mastery op. 't is een beetje jammer dat de itemization voor warriors zo eng geregeld is, en dit al gedurende de hele xpac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Omdat wij met de guild ook aan het raiden zijn is bij ons de vraag zouden wij SoO 10 man normal kunnen beginnen. Hieronder de 4 core raiders bij ons, 1 andere healer is momenteel nog op vakantie maar als die volgende week terug komt gaan we hem even snel boosten met gear zodat zijn ilevel (511) omhoog gaat.

- main tank: dk 533 ilevel, 666307 hp unbuffed
- offtank (ik): pala 524 ilevel, 619589 hp unbuffed
- main healer (NL-RaVeR): priest 527 ilevel
- high dps: warrior 547 ilevel, (weet zo dps niet uit me hoofd maar ligt enorm hoog)

De rest van de spots vullen we of met guildies die op dat moment ook redelijk aan ilevel zitten of random mensen. Weet ook niet wat het aan te raden ilevel is voor SoO normal eerste wing ?

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 01-10-2013 11:02 . Reden: bug fixje 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dat red je makkelijk joh. Het eerste stukkie is prima te doen met mensen rond de 520 itemlevel. Door de kills komen die itemlevels daarna vanzelf erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:38
Ik was eerst van plan om alle chars te gearen, maar ik ga niet verder dan alleen 3, denk ik. Ik ga mijn hunter, shaman en monk gearen en misschien mijn druid ook nog. Ik heb te weinig tijd nu. GTA 5 neemt zoveel van mijn gametijd in. Wat een kutspel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hulkie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:02:
Dat red je makkelijk joh. Het eerste stukkie is prima te doen met mensen rond de 520 itemlevel. Door de kills komen die itemlevels daarna vanzelf erbij!
Oke dus iedereen met +- 520+ zou mee kunnen gaan om te doen, red je daar ook de volledige eerste wing mee of alleen de eerste 2 bosses ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Eerste 2 bosses zijn getuned op 522 in ieder geval. Derde en vierde zijn iets lastiger, maar dan heb je dus ook weer meer gear van eerste bosses (+ celestials + ordos + eventueel timeless gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:01:
- main tank: dk 533 ilevel, 666307 hp unbuffed (+/- 880k buffed)
- offtank (ik): pala 524 ilevel, 619589 hp unbuffed (750k-800k buffed?)
- main healer (NL-RaVeR): priest 527 ilevel (Healing output: +/- 100k)
- high dps: warrior 547 ilevel, (200k+ dps)
Daarnaast hebben we inderdaad paar guildies die wel aardige dps (lees rond de 100k) doen (stuk of 2), maar de rest valt een beetje tegen. Maar ik ga vanavond is opperen aan de raid group om te beginnen met SoO, we zien wel waar het schip strand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren mijn paladin verder geleveld. leuk tanken wel. zoveel aoe skills :/
warrior had er toch heel wat minder aan dat level. de damage is ook wel heel hoog.
denk dat ik mijn priest atm ga shelven, buiten om wat gold te farmen ofzo :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

NL-RaVeR schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

Daarnaast hebben we inderdaad paar guildies die wel aardige dps (lees rond de 100k) doen (stuk of 2), maar de rest valt een beetje tegen. Maar ik ga vanavond is opperen aan de raid group om te beginnen met SoO, we zien wel waar het schip strand...
Wat wij ook aan het doen zijn is het clearen van Flex elke week. Daar komen ook leuke upgrades uit voor mensen die in Timeless of SoO/ToT LFR gear zitten. Ik heb een deel guildies, en het andere deel zijn wat vrienden uit andere guilds.

Ik zal eens kijken wat wij nu hebben voor a.s Zaterdag als we een SoO normal gaan proberen.

523 Resto Druid
500 Ret Pala (zal wel niet mee gaan, want geen ervaring in flex of lfr)
517 Frost DK
545 Rogue
510 Arms Warrior
514 Resto Shaman
546 Blood DK (maar staat tentative)

Ziet er nog niet echt super uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

junglebeast schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]

Wat wij ook aan het doen zijn is het clearen van Flex elke week. Daar komen ook leuke upgrades uit voor mensen die in Timeless of SoO/ToT LFR gear zitten. Ik heb een deel guildies, en het andere deel zijn wat vrienden uit andere guilds.

Ik zal eens kijken wat wij nu hebben voor a.s Zaterdag als we een SoO normal gaan proberen.

523 Resto Druid
517 Frost DK
545 Rogue
510 Arms Warrior
514 Resto Shaman

Als wij vanavond wat gaan doen laten wij wel weten hoe het met ons ging.

/offtopic: We zitten al weer op 39 pagina, deel 278 sloot op 41 pagina's dus al weer bijna een nieuw deel van "Het Grote World Of Warcraft Topic" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Zelfde probleem hier, ik heb 3 chars rond laten lopen, maar geen burden gevonden tot nu aan toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
XzeroD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:49:
/offtopic: We zitten al weer op 39 pagina, deel 278 sloot op 41 pagina's dus al weer bijna een nieuw deel van "Het Grote World Of Warcraft Topic" :9
Ik dacht dat dat alleen bij de oude site van toepassing was, om te voorkomen dat de website teveel van je werkgeheugen snoepte ofzo. Sinds de nieuwe site is dit niet meer het geval. Dus ik zie het nut er niet van in om nu nog steeds nieuwe delen aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Ik zoek als beginende wow speler hulp, ik speel zelf als archer, maar weet niet welke specializatie ik moet kiezen!

Iemand die me zou kunnen helpen wat een goede keuze zou zijn als ik in de toekomst voornamelijk dungeon's en raids wil doen?

Alvast bedankt!

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Dracyn schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:39:
Ik zoek als beginende wow speler hulp, ik speel zelf als archer, maar weet niet welke specializatie ik moet kiezen!

Iemand die me zou kunnen helpen wat een goede keuze zou zijn als ik in de toekomst voornamelijk dungeon's en raids wil doen?

Alvast bedankt!
Als je aan het levelen bent doormiddel van questen, zou ik beast mastery kiezen. Op die manier kan je je pet voor laten gaan in gevecht, waardoor jij niet word aangevallen.

Je kan je specialization altijd nog veranderen bij je trainer, dus als je op later level dungeon en raids gaat doen zou ik voor Survival gaan. Maar dat zijn dingen die nog wel even duren denk ik ;) Aangezien je een Hunter voor Archer uitmaakt merk ik wel dat je nog een nieuweling bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Als je aan het levelen bent doormiddel van questen, zou ik beast mastery kiezen. Op die manier kan je je pet voor laten gaan in gevecht, waardoor jij niet word aangevallen.

Je kan je specialization altijd nog veranderen bij je trainer, dus als je op later level dungeon en raids gaat doen zou ik voor Survival gaan. Maar dat zijn dingen die nog wel even duren denk ik ;) Aangezien je een Hunter voor Archer uitmaakt merk ik wel dat je nog een nieuweling bent :)
Mja klopt wel is ook nog een oude gewoonte wat nog ergens (ik weet niet eens meer waarvan, zo lang gelden) vandaan komt en Old habbits Die Hard.

Maar bedankt voor het (erg snelle) antwoord, ga er binnekort na kijken (bf4... afleiding... :9 ).

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Ik dacht dat dat alleen bij de oude site van toepassing was, om te voorkomen dat de website teveel van je werkgeheugen snoepte ofzo. Sinds de nieuwe site is dit niet meer het geval. Dus ik zie het nut er niet van in om nu nog steeds nieuwe delen aan te maken.
/offtopic: Toch was er 2 september toen de nieuwe site er al was dit deel aangemaakt, vandaar dat ik het alsnog verwacht.
rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Ik kan dit beamen, speel zelf dan geen hunter maar een warlock. Het is gewoon vooral in het begin zoveel makkelijker om iets anders de klappen op te laten vangen. Denk dat je een goede keus hebt gemaakt om met een Hunter te beginnen (had ik in het begin ook misschien maar moeten doen vroegah :9).

Hou ons vooral op de hoogte hoe het gaat!
p.s. welke server zit je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Nu heb ik een vraag. ik ben sinds anderhalve week ook aan het raiden (nu nog voornamelijk LFR) maar nu heb ik een probleem met mijn Hit cap. deze zou 2550 (7.5%) moeten zijn, maar ik krijg hem maar niet lager. Ik heb alle items waar hit op zit heb ik gereforged naar iets anders (expertise/crit/mastery) maar verder dan dit krijg ik het niet. Hebben hier meer mensen last van of heb ik gewoon verkeerd gear aangetrokken?

Armory: ShowteXx

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/1599/7fiy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:38:
Nu heb ik een vraag. ik ben sinds anderhalve week ook aan het raiden (nu nog voornamelijk LFR) maar nu heb ik een probleem met mijn Hit cap. deze zou 2550 (7.5%) moeten zijn, maar ik krijg hem maar niet lager. Ik heb alle items waar hit op zit heb ik gereforged naar iets anders (expertise/crit/mastery) maar verder dan dit krijg ik het niet. Hebben hier meer mensen last van of heb ik gewoon verkeerd gear aangetrokken?
Ik heb dat op mijn monk ook gehad. Ik heb alles met hit gereforged naar willekeurige andere stats en kwam uiteindelijk op net iets minder dan 11% hit uit. Daar doe je niets aan anders dan proberen gear te krijgen waar andere secondary stats op staan dan hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Niets aan te doen dan. Heb ik ook (nu bijna 10% hit) en hoop elke raid weer op items die mijn hit items vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Je kan je hit nog iets verlagen naar ~10%.
Kijk even op deze site, dan zie je ook meteen welke reforges en enchants je het beste kan doen.
http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/the_maelstrom/showtexx
Klik op de groene Optimized knop.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

[afbeelding]
Dat hebben inderdaad heel veel mensen. Kwestie van geluk hebben dat je items vindt waar geen Hit op zit. Afgezien daarvan kun je in de tussentijd alleen maar proberen om zo efficiënt mogelijk te reforgen, en natuurlijk geen groene gems met Hit erop gebruiken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 01-10-2013 15:47 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dit is gewoon eigen aan de itemization van warriors deze xpac, verzuipen in hit/exp en alleen maar kunnen reforgen naar crit omdat haste/mastery relatief weinig waarde hebben. Zelfs met LFR gear heb je dit probleem al zoals je zelf ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Rone schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Dat hebben inderdaad heel veel mensen. Kwestie van geluk hebben dat je items vindt waar geen Hit op zit. Afgezien daarvan kun je in de tussentijd alleen maar proberen om zo efficiënt mogelijk te reforgen, en natuurlijk geen groene gems met Hit erop gebruiken. ;)
Alle blue gems voor warriors zit hit rating op. op 1 na dan daar zit stamina op. Heb liever dat extra beetje crit met onnodig hit dan dat ik extra stamina heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:52:
[...]

Alle blue gems voor warriors zit hit rating op. op 1 na dan daar zit stamina op. Heb liever dat extra beetje crit met onnodig hit dan dat ik extra stamina heb
Ik heb een tijdje terug inderdaad gewoon 120 stam + 160 haste (voor jou zal dit crit zijn neem ik aan) gems gebruikt om socket bonussen te halen indien de moeite waard. Indien niet de moeite waard gewoon 320 haste (of crit) erin doen.

Dus als 160 crit voor jou meer waard is dan 60 strength (als dat de socket bonus is) bijv. doe je gewoon 320 crit gem gebruiken. Is de bonus 120 strength, dan is 120 strength mogelijk beter dan 160 crit en doe je dus een hit + crit of een stam + crit. Een beetje stamina is meer waard dan niets (wasted hit), maar als je later gear vervangt wil je die gem misschien weer terugzetten naar de hit variant. Daar kun je rekening mee houden.

Nu laat ik het zelf maar even begaan omdat er nog telkens gear bij komt. Straks met veel gear op SoO normal ilvl ga ik wel weer kijken hoe het met de hit zit, maar zodra de feather trinket van ji-kun weg kan (de heroic versie is voor mij nog erg goed!) zal het hit probleem sowieso wel opgelost zijn denk ik. Zelfs voor mij als draenei met m'n bonus 1% hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wel grappig dat iedereen nu last heeft van een overschot aan hitrating (ik ook overigens).

Aan het begin van de expansion was het juist zo dat iedereen ontzettend veel moeite had om genoeg hitrating te krijgen. Op mijn firemage forgde ik, net als alle anderen, zelfs critrating weg voor de broodnodige hitrating.

Gear inflatie anyone? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Really? Ook in de eerste tier had ik al veel te veel hit en expertise. Goed, ik ben geen caster maar als tank ga ik voor de 7,5%-hitcap en de 15%-expertisecap, dus ik heb redelijk wat nodig.

Dit is ook de eerste expansion waar ik Mr Robot nodig heb om me te helpen met mijn optimale gear-invulling, hiervoor ging dat gewoon vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hulkie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:50:
Wel grappig dat iedereen nu last heeft van een overschot aan hitrating (ik ook overigens).

Aan het begin van de expansion was het juist zo dat iedereen ontzettend veel moeite had om genoeg hitrating te krijgen. Op mijn firemage forgde ik, net als alle anderen, zelfs critrating weg voor de broodnodige hitrating.

Gear inflatie anyone? ;)
Met m'n level 89 pally (tank spec) zit ik nu al over de hit met alleen wat 450 en lagere items. Toegegeven, ik heb ze wel specifiek uitgezocht op hit rating, dat tanked zoveel gemakkelijker als je niets kan missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
hulkie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:50:

Gear inflatie anyone? ;)
Het verschil tussen de items van HC dungeons en Heroic SoO is zo groot dat je het kan vergelijken met het verschil tussen Outlands Tier items en Wotlk Tier items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
rjpurk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:28:
[...]
Het verschil tussen de items van HC dungeons en Heroic SoO is zo groot dat je het kan vergelijken met het verschil tussen Outlands Tier items en Wotlk Tier items.
In dit kader vraag ik mij af hoe Blizzard de startcontent in de volgende xpac balanceert. Wanneer je level 90 dinged en alleen maar wat groene en blauwe level items hebt zit je pakweg tussen de 420 en 440 itemlevel.

Met al de gratis timeless epics en LFR is het mogelijk om gemakkelijk boven de 500 uit te komen. Misschien zitten onze minst gespeelde alts tegen het einde van de xpac wel tegen de 520 tot 530 of zo.
En dan heb ik het nog niet gehad over de echt goed gegearde (main) chars die boven de 550 uitkomen.

Als blizz dus balanceerd rond verse level 90s gaan er een hoop mensen die content al meteen wegblazen en in het omgekeerde geval kan een verse level 90 nauwelijks mee in de nieuwe startgebieden.

Ik weet ook dat er sprake is van een item(level) squish, maar volgens mij is dat een relatieve aanpassing. De uiteindelijke slagkracht van de klasses wordt min of meer bewaart, of althans zo interpreteer ik de teksten die ik reeds gelezen heb over dit onderwerp.

Hoe zat dat ook al weer met de vorige xpac? Als ik mij niet vergis kregen verse level 85 chars in Pandaria groene items met ongeveer hetzelfde itemlevel als de CoT instances toch? Maar welke afstand zat tussen die items en de standaard groene/blauwe items van Cataclysm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Kapoen schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:40:
[...]

In dit kader vraag ik mij af hoe Blizzard de startcontent in de volgende xpac balanceert. Wanneer je level 90 dinged en alleen maar wat groene en blauwe level items hebt zit je pakweg tussen de 420 en 440 itemlevel.

Met al de gratis timeless epics en LFR is het mogelijk om gemakkelijk boven de 500 uit te komen. Misschien zitten onze minst gespeelde alts tegen het einde van de xpac wel tegen de 520 tot 530 of zo.
En dan heb ik het nog niet gehad over de echt goed gegearde (main) chars die boven de 550 uitkomen.

Als blizz dus balanceerd rond verse level 90s gaan er een hoop mensen die content al meteen wegblazen en in het omgekeerde geval kan een verse level 90 nauwelijks mee in de nieuwe startgebieden.

Ik weet ook dat er sprake is van een item(level) squish, maar volgens mij is dat een relatieve aanpassing. De uiteindelijke slagkracht van de klasses wordt min of meer bewaart, of althans zo interpreteer ik de teksten die ik reeds gelezen heb over dit onderwerp.

Hoe zat dat ook al weer met de vorige xpac? Als ik mij niet vergis kregen verse level 85 chars in Pandaria groene items met ongeveer hetzelfde itemlevel als de CoT instances toch? Maar welke afstand zat tussen die items en de standaard groene/blauwe items van Cataclysm?
Misschien dat we straks met de nieuwe xpack met onze iLvl 550-570 tot de volgende level cap geen luttige quest rewards hoeven te dragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Da fuck!

Een guild heeft Ordos gekilled met 5 man binnen 23 seconden!

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 01-10-2013 20:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Lol had net een lvl90 mage in de groep bij Coren en die deed een whopping 754 dps.
Yep 754 zonder een k er achter.
Kijk ik net op zijn/haar armory, item level 196. Volgens mij iemand die niet weet hoe transmogrification werkt :P
http://eu.battle.net/wow/...r/outland/Fjamma/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BLizzcon virtual goodies bekend gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/october/BlizzconRewards.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Zeror schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:23:
BLizzcon virtual goodies bekend gemaakt:

[afbeelding]
Die Pet <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Iemand nog namen van BoE low lvl cloth gear met een lage drop rate? Ik kijk zelf regelmatig op AH voor bijv. Buccaneer's Vest, Aurora Mantle, Aurora Robe etc. en af en toe heb je geluk als iemand niet door heeft dat 't vrij rare is (15g en dat soort prijzen 8)7 ). Leuk om weer op AH te zetten en wat winst te maken of natuurlijk voor transmog.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Carthrax schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:19:
Lol had net een lvl90 mage in de groep bij Coren en die deed een whopping 754 dps.
Kijk ik net op zijn/haar armory, item level 196. Volgens mij iemand die niet weet hoe transmogrification werkt :P
Hahaha 8)7 8)7

Hoe is die in hemelsnaam 90 geworden? Lijkt wel of die eerst gehacked it geweest ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 01-10-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
junglebeast schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:38:
[...]

Hahaha 8)7 8)7

Hoe is die in hemelsnaam 90 geworden? Lijkt wel of die eerst gehacked it geweest ofzo.
Ja zoiets denk ik ook. hij heeft wel 15k achievement points. Dus denk niet dat het een noob is maar eerder een fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
junglebeast schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]

523 Resto Druid
517 Frost DK
545 Rogue
510 Arms Warrior
514 Resto Shaman

Das nog best goed hoor op de pala na, wij begonnen nadat wat mensen gequit zijn in de zomer met hangen en wurgen aan SoO met een roster van:

Monktank 518
Warrior tank 505 (had zich in 3 dagen gedinged naar 90 en gegeared)
Shaman healer 522
Druid healer 507
Priest healer 508
Warlock dps (ik, 535)
DK DPS (528 dacht ik)
hunter dps 535
rogue dps 522
Boomie DPS 533

Nu zijn er gelukkig weer wat teruggekomen e.d. dus staan we er iets beter voor, maar zelffs met laag item lvl zijn de eerste paar bosses te doen zolang mensen de tactics maar volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:38
Carthrax schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:19:
Lijkt me eerder een leecher. Niks doen om wat loot te krijgen en kijken hoever je ermee kan komen. Als 90 moet je unarmed al meer dan 754 dps kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik mag hier vast even uithuilen over onze Garrosh wipe van 0,8%? :'( Nouja, erger nog, hij heeft op 10-man als je alle phases bij elkaar optelt ongeveel 600m health, en wij hadden nog 3m op de teller staan toen we doodgingen. :'(

Verder wel een paar goeie tries gehad maar ik baal echt dat we nog niet op heroics zitten. Dit was in elk geval onze beste try: die 0,8% wipe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Zeror schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:51:
Da fuck!

Een guild heeft Ordos gekilled met 5 man binnen 23 seconden!

[video]
Hoe ze het doen met die gulp frogs weet ik niet, maar de debuff die die krengen doen killed gewoon op 10 stacks. Kijk maar eens naar de debuff op Ordos. Op 10 stacks valt ie gewoon ineens om.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:57:
Ik mag hier vast even uithuilen over onze Garrosh wipe van 0,8%? :'( Nouja, erger nog, hij heeft op 10-man als je alle phases bij elkaar optelt ongeveel 600m health, en wij hadden nog 3m op de teller staan toen we doodgingen. :'(

Verder wel een paar goeie tries gehad maar ik baal echt dat we nog niet op heroics zitten. Dit was in elk geval onze beste try: die 0,8% wipe. :(
Wow, dat is zuur. Hopelijk niet een al te grote invloed op het moreel. In ieder geval weet je nu wel dat hij de volgende keer neer gaat.
Neelon schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 02:35:
[...]

Hoe ze het doen met die gulp frogs weet ik niet...
Ze mind-controllen de frogs met een paar Priests. Dat legt hij uit in deze video waar hij naar linkt in de description. Daarin is ook te zien dat ze hetzelfde truukje na Ordos nog even toepassen op alle vier Celestials. Zeer vermakelijk. :)

[ Voor 65% gewijzigd door Rone op 02-10-2013 02:51 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Rone schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 02:43:
[...]

Wow, dat is zuur. Hopelijk niet een al te grote invloed op het moreel. In ieder geval weet je nu wel dat hij de volgende keer neer gaat.

[...]

Ze mind-controllen de frogs met een paar Priests. Dat legt hij uit in deze video waar hij naar linkt in de description. Daarin is ook te zien dat ze hetzelfde truukje na Ordos nog even toepassen op alle vier Celestials. Zeer vermakelijk. :)
Ja, zag ik toen ik naar de YT pagina zelf ging.

* smells hotfix incoming

Is wel een briljante vondst trouwens,

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rone schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 02:43:
[...]

Nah, we hadden juist een heel relaxte raidavond. Maar wel echt zuur inderdaad, ik had hem heel graag neergelegd en op die try hadden we het gewoon ook écht verdiend, IMO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
resultaat avondje Thok: >20% HP left. bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:18:
[...]

Lijkt me eerder een leecher. Niks doen om wat loot te krijgen en kijken hoever je ermee kan komen. Als 90 moet je unarmed al meer dan 754 dps kunnen doen.
Hij/zij heeft 60 keer ice lance gedaan en 2x fire blast. Ach mijn monk deed de dps wel, het duurde alleen wat langer. Heb er ook niet over geklaagd vond het alleen opvallend en toch wel grappig want indd unarmed moet je al behoorlijk wat dps doen en ook met ilvl200 gear als mage zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 03:41:
[...]

Nah, we hadden juist een heel relaxte raidavond. Maar wel echt zuur inderdaad, ik had hem heel graag neergelegd en op die try hadden we het gewoon ook écht verdiend, IMO. :P
Altijd balen als je een boss gewoon net niet neer krijgt. Maar volgens mij komt dat wel goed bij jullie ;).

Gister avond was onze gebruikelijke raid avond, maar die ging helaas niet door. 1 healer is op vakantie (komt vandaag terug als het goed is) en iemand anders is er alleen als hij er is. Als hun er allebei bij zijn, dan hebben we normaal gesproken 8 man, waardoor we er nog 2 extra nodig hebben. Anyway, even andere dingen gedaan dus.

Eerst maar is ToES gedaan voor het item voor de legendary quest. Vervolgens ingeleverd en chapter 1 afgerond. Nu valors sparen en honored raken met The Black Prince, dus dat gaat nog wel ff duren.
Daarnaast is LFR (SoO) in gegaan. Ik vink altijd aan dat ik wel wil leaden, en zo was dus ook het geval.

Pre boss: Trash neer en de eerste paar dps en een tank leaven al :-( . Vervolgens weer 12 minuten moeten wachten op nieuwe lui...
Poging 1: Tactics duidelijk uitgelegd. Iedereen zei dat ze het snapten. Ik als healer op de tanks, de andere verspreid op de groep. Tanken en healen ging prima, maar die DPS waren om te huilen. Niet kwa dmg, maar omdat ze de adds gewoon negeren (geen idee waar ze in die phase anders op moeten focussen, want de boss is er dan niet eens). Eerste keer dat dat fout ging heb ik met Divine Hyme de meeste kunnen redden, maar de 2de keer ging het alsnog mis |:(
Poging 2 : Nog een keer uitgelegd, Iedereen snapte het (zeiden ze). Healers healen mooi alle adds, dps verkloten het alweer. Weer een wipe. Ik had er hierna al goed de pik in, maarjah...
Poging 3: Ging vrij goed bij de eerste add phase, maar de 2de ging al weer mis. We overleefde die phase wel, maar omdat de boss weer zoveel hp terug kreeg hielden de meeste healers het niet vol met als gevolg dat de healing ophield op een gegeven moment :|
Poging 4: Geen idee waarom ik er nog was, maar ik vondt het sneu om de healers/tanks die wel hun best deden in de steek te laten. Ging vervolgens vrij goed, maar 1 van de tanks disconnecte, waardoor het weer mis ging. $!$!#%&^ beschrijf mijn humeur op dat moment erg goed (hebben ze in de guild ook wel gemerkt denk ik O-) ).
Poging 5: Waarom ben ik er nog :? Geen idee, de drang om de boss neer te halen bleef sterk denk ik. Paar lui gekicked en vervangen omdat ze maar bleven zeiken en een waardeloze dps hadden (<20k) wat ik als healer nog haalde, dus alles onder mijn dps eruit gegooid. Nieuwe dps (gelukkig binnen een minuut), weer alles uitgelegd, iedereen confirmde het te snappen en hop, volgende poging... Nou, jullie raden de uitkomst nu denk ik zo'n beetje wel: WIPE!
Paar lui uitgescholden (ja, kon me niet meer inhouden |:( ) en vervolgens geleaved. Wat een waardeloze avond zo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Pro tip: Doe LFR op Woensdag/Donderdag of soms (met geluk op vrijdag/zaterdag). Dan heb je de meeste kan op een redelijke groep. Groepen later in de reset zijn uit mijn ervaring altijd drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dennism schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:24:
Pro tip: Doe LFR op Woensdag/Donderdag of soms (met geluk op vrijdag/zaterdag). Dan heb je de meeste kan op een redelijke groep. Groepen later in de reset zijn uit mijn ervaring altijd drama.
Had ik gisteren absoluut geen last van, 2e wing SoO gedaan. Alle 4 de bosses down met wel een paar wipes, maar overal best group evah!

Daarnaast ook nog 5 items gedropt (RNG zat voor 1 keer mee :9) helaas was er maar 1 een upgrade.
NL-RaVeR schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:16:
[...]
Ging vervolgens vrij goed, maar 1 van de tanks disconnecte, waardoor het weer mis ging. $!$!#%&^ beschrijf mijn humeur op dat moment erg goed (hebben ze in de guild ook wel gemerkt denk ik O-) )
Was absoluut niet te merken in de guildchat hoor O-)

[ Voor 35% gewijzigd door XzeroD op 02-10-2013 09:28 . Reden: Antwoord op NL-RaVeR ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Dennism schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:24:
Gisteren avond nog snel even flex gedaan voor de reset. Ging eigenlijk wel prima.
Mooi nieuw weapon gekregen :)
http://eu.battle.net/wow/en/item/104713

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik heb de knoop doorgehakt afgelopen weekend. Gezien ik me stierlijk verveelde, ook tijdens het raiden. Heb ik mijn subscription welke 6 oktober zou worden verlengd, stopgezet.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ValHallen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:38:
Ik heb de knoop doorgehakt afgelopen weekend. Gezien ik me stierlijk verveelde, ook tijdens het raiden. Heb ik mijn subscription welke 6 oktober zou worden verlengd, stopgezet.
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.