Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.751 views

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
hmr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:59:
[...]

You lucky f*ck 8)7 hoe kom je aan zoveel burdens? Ik zwem in de armor tokens voor elke spec..

Als het goed is - moet nog even de goedkeuring van mijn partner krijgen - heb ik vanaf morgen 2 weken vrij ter voorbereiding van tentamens van mijn beroepsopleiding. Dit betekent dat ik op fatsoenlijke tijden thuis ben en dus weer in de avond en overdag een beetje kan WoW-en! :D Heb er ouderwets zin in en ga eens even goed mijn char's in de gear steken en zoveel mogelijk flexraids meepakken! :D _/-\o_
Ik heb er ook 6..
Alleen geen tokens haha

Andere kant krijg je nu al mensen die zeggen LF Tank ilvl 540 without Timeless pieces

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2013 15:03 ]

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Over die transmogs; ik heb nog nooit in mijn leven een sulfuron ingot zien droppen van Golemagg. Doe ik iets verkeerd, moet je b.v. minimaal revered / exalted zijn bij Thorium Brotherhood ofzo?

Ter vergelijking; inmiddels heb ik eye of sulfuras én beide bindings al kunnen looten, dus óf ik doe iets verkeerd, óf ik heb de meest vreemde RNG ever.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:59:
[...]

You lucky f*ck 8)7 hoe kom je aan zoveel burdens? Ik zwem in de armor tokens voor elke spec..

Als het goed is - moet nog even de goedkeuring van mijn partner krijgen - heb ik vanaf morgen 2 weken vrij ter voorbereiding van tentamens van mijn beroepsopleiding. Dit betekent dat ik op fatsoenlijke tijden thuis ben en dus weer in de avond en overdag een beetje kan WoW-en! :D Heb er ouderwets zin in en ga eens even goed mijn char's in de gear steken en zoveel mogelijk flexraids meepakken! :D _/-\o_
Nou, gewoon vinden. Een aantal van elites, 1 uit de chest, paar van houlon o.a.
Mektheb schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:02:
[...]

Ik heb er ook 6..
Alleen geen tokens haha

Andere kant krijg je nu al mensen die zeggen LF Tank ilvl 540 without Timeless pieces
Jij hebt dus ook al het zelfde probleem, frustrerend is het gewoon argh! :(
Die mensen hou je toch die zulke hoge ilevels zoeken, al zou ik zo'n hoog ilevel hebben zou ik niet in zo'n groep gaan. Vaak zijn dat toch alleen maar zeik mensen die alleen gaan voor hun eigen ego tripje i.p.v. een gezellige raid.

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Heb zelf 4 burdens over. De chests bij kukuru zijn een goede manier om ze te verkrijgen. Werkt ook voor de tokens.

Zelf alleen weinig tot geen nut om timeless items te halen voor me. Alhoewel ze 5 ilvls hoger zijn, mis ik vaak de sockets. In het algemeen de upgrade niet waard.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Die chest bij Kukuru zijn een leugen! Elke keer weer als ik daar kistjes open: 50 coins, 350 coins, 50 coins....janken.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:28:
Die chest bij Kukuru zijn een leugen! Elke keer weer als ik daar kistjes open: 50 coins, 350 coins, 50 coins....janken.
Verschilt echt per persoon ja, ik heb er ook dikke pech terwijl andere echt vet veel eruit halen.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Carthrax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:28:
Van de 3 burdens die ik heb gevonden, komen er daar 2 vandaan en nog uit hetzelfde kistje ook. In totaal koste het me 8000 coins aan keys (16 keys) en het laatste kistje gaf mij 2 burdens en daarvoor nog een paar armor tokens voor men shammy en roque gevonden. Maar ik wil gewoon nog 1 burden om mijn ilvl 489 ring te upgraden naar 535. Dan heb ik alles op 502+ zitten :D

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46
Seraphin schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:14:
Over die transmogs; ik heb nog nooit in mijn leven een sulfuron ingot zien droppen van Golemagg. Doe ik iets verkeerd, moet je b.v. minimaal revered / exalted zijn bij Thorium Brotherhood ofzo?

Ter vergelijking; inmiddels heb ik eye of sulfuras én beide bindings al kunnen looten, dus óf ik doe iets verkeerd, óf ik heb de meest vreemde RNG ever.
Die droppen gewoon, ongeacht je rep of wat dan ook. Je hebt dus best pech. Ik heb er best veel gekregen, alleen geen Blacksmith in mijn leger alts die er wat mee kan. Ze leveren een tientje op bij de vendor en ze staan nog regelmatig op AH.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NL-RaVeR schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:47:
[...]

Van de 3 burdens die ik heb gevonden, komen er daar 2 vandaan en nog uit hetzelfde kistje ook. In totaal koste het me 8000 coins aan keys (16 keys) en het laatste kistje gaf mij 2 burdens en daarvoor nog een paar armor tokens voor men shammy en roque gevonden. Maar ik wil gewoon nog 1 burden om mijn ilvl 489 ring te upgraden naar 535. Dan heb ik alles op 502+ zitten :D
Ze hebben de kans daarop in een hotfix drastisch verlaagd. Volgens mij ongeveer een week na de release van 5.4.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NMe schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:02:
[...]

Ze hebben de kans daarop in een hotfix drastisch verlaagd. Volgens mij ongeveer een week na de release van 5.4.
Klopt!
Maar met de release was hij op vakantie dus weet voor 99% zeker dat het na de eerste week was. Het is dus nog wel mogelijk. Ik wou alleen dat er geen burdens voor mij dropte maar tokens grrr.

• Poops_McGhee
XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:03:
[...]
Ik wou alleen dat er geen burdens voor mij dropte maar tokens grrr.
Euh... ik denk dat ik alle tokens op AD al heb.... ik verdrink er in. Alle alts hebben een MS en OS pak ermee verkregen en ik heb ruim over..... Even uit mijn hoofd weet ik dat ik nog zeker 10 cloak tokens heb

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Poops_McGhee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:06:
[...]

Euh... ik denk dat ik alle tokens op AD al heb.... ik verdrink er in. Alle alts hebben een MS en OS pak ermee verkregen en ik heb ruim over..... Even uit mijn hoofd weet ik dat ik nog zeker 10 cloak tokens heb
Dat bedoel ik, sommige hebben echt mazzel met tokens en de andere echt niet (o.a. ik).

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Lcount schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:53:
Gisteren ff opnieuw moeten trainen 5 tries voor norushen HC 25man aangezien we die vorige week gewoon konden nuken ipv tactics te volgen 8) . Mja deze week toch echt tactics moeten doen en na 5 tries toch neer. Daarna doorgegaan op sha of price hc en na 11 tries (2 ninja pulls) lag sha of pride ook plat. Wel een van de leukere gevechten deze tier.

onze Kill video. warlock pov.

[video]

Zondag galakras en iron juggernut hc moeten wel neer.
wow nice, die warlock heeft meer hp dan mijn huidige tank :P

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Poops_McGhee
XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:07:
[...]

Dat bedoel ik, sommige hebben echt mazzel met tokens en de andere echt niet (o.a. ik).
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je kunt ophouden met farmen. Er is niks meer over, ik heb ze allemaal al ;)

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:28:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je kunt ophouden met farmen. Er is niks meer over, ik heb ze allemaal al ;)
Alsof je bij de friet boer staat:

Mag ik van jouuuuu, 1 timeless plate helm, 1 timeless mail helm, 1 timeless .... :P

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:32:
[...]

Alsof je bij de friet boer staat:

Mag ik van jouuuuu, 1 timeless plate helm, 1 timeless mail helm, 1 timeless .... :P
Heb ik! Mag ik van jouuuu dan een........ Living Sandling? :P

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Poops_McGhee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:46:
[...]

Heb ik! Mag ik van jouuuu dan een........ Living Sandling? :P
Ik heb er wel eentje voor je. Hierzo:

Afbeeldingslocatie: http://info.klusdiscounter.nl/wp-content/uploads/2012/12/zandbak-zand.jpg

Hij ligt nu alleen de slapen in zijn bed. Hij krijgt straks standjes, want hij heeft weer zijn speelgoed niet opgeruimd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
@ Hmr: Ik zit inderdaad weer bij de oude kliek. Ze raiden wo, zo, ma en ik doe wo en zo mee. Maandag heb ik zaalvoetbal :D Gister de eerste run, meteen 5 bazen neer en 18% op nummertje 6. Zondag dus waarschijnlijk wel 1 a 2 nieuwe kills erbij!

@ Geld uitgeven aan wow vs. wachten op die connected realms: tja, het gaat me niet om het geld zelf, meer om het idee dat ik geld uitgeef aan een online spel (die monthly fee is al erg genoeg, al ben ik er erg blij mee ivm kwaliteit van het spel en de spelers door deze fee).

@ Mages: gister 6 coins uitgegeven, 0 items... Is frost the way to go zolang ik nog geen high level items heb met veel crit erop? Ik kwam aardig mee met de rest, maar stond niet meer bovenaan... scheelt soms meer dan 10 ilevels, maar dan nog! Tips zijn welkom!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Kijk en dit is voor mij dus vaak de drempel. Waar jullie over praten geen idee! Of ik ooit nog zo goed in wow wordt dat ik alles ga begrijpen vraag ik me dus af. Ik ben een level 70 gnome priest weet absoluut niet waar ik op moet letten kwa gear specs etc ik vraag me elke dag weer af of ik niet gewoon moet stoppen met wow

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Kijk en dit is voor mij dus vaak de drempel. Waar jullie over praten geen idee! Of ik ooit nog zo goed in wow wordt dat ik alles ga begrijpen vraag ik me dus af. Ik ben een level 70 gnome priest weet absoluut niet waar ik op moet letten kwa gear specs etc ik vraag me elke dag weer af of ik niet gewoon moet stoppen met wow
Eerste stap lijkt me levellen naar 90.

verder: http://www.howtopriest.com/

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Poops_McGhee schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:28:
[...]

OH balen, dan stop ik wel :(

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ik zit er over te denken om weer te beginnen. Zijn er spelers hier lid van een casual leveling/raiding guild?

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Daar ben ik ook benieuwd naar gewoon lekker met mensen spelen die je kent of leert kennen

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Peekster schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:59:
Ik zit er over te denken om weer te beginnen. Zijn er spelers hier lid van een casual leveling/raiding guild?
Inhumanous schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:58:
Daar ben ik ook benieuwd naar gewoon lekker met mensen spelen die je kent of leert kennen
Ik en NL-Raver, wij zitten in Unpredictable op Argent Dawn Horde http://eu.battle.net/wow/en/guild/argent-dawn/Unpredictable/.
Dit is vooral een social guild met een tint van raiden, we zijn namelijk nog op zoek naar raiders aangezien we nu vaak net aan 7 / 8 man komen om te raiden. We raiden dus wel maar nog in mindere maten. De guild is Engels overig, guildies komen uit verschillende landen namelijk.

Zie mijn signature voor me battletag, voeg me maar toe.

[ Voor 14% gewijzigd door XzeroD op 26-09-2013 22:32 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hoppa vandaag is het raidteam op 5/14 gekomen. We zitten weer in het spoor van de 25m guild op de server. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gistere kwam ik om 22:00 thuis van sushi eten, en ik dacht ga nog ff snel een half uurtje spelen.

Maar helaas een Que ;), dus op naar Bladefist en daar me Priest gepakt voor een BG.
Level 87 disc.

Eye of the Storm in, begon gelijk goed we stonden gelijk achter en de flag was ook niet in bereik.
Toen ben ik met een Warrior en een Druid op pad gegaan, ik als persoonlijke healer ( die healing done echt x5 had uit eindelijk dan anderen en 2x dood ^^ )
Overall heen capture en verdedigen 5vs3 en winnen, verder daarna gezorgt dat de druid de flag ging pakken en ik met de de warrior een beetje van hot naar her gingen en ik iedereen in leven hield die ik tegen kwam.
Na een tijd stonden we eindelijk voor, we hadden ze dus ingehaald.

Aan het einde van de BG stonden we ze te farmen bij de bg en hun starting zone, gek hoe 3 mensen de bg bijna kunnen maken ( al doe je het nooit alleen ).
Was het echt geweldig, warriors en dk's uitlachen met ./lol als ze je proberen te killen en je ze langzaam met je prikker aan het prikken ben met een paar dots op ze en een feartje hier en daar.
Prima vermaakt die 15min of hoe lang het ook duurde ( echt geen idee eigenlijk )
Daarna een wishper gehad van de warrior, thank god there are healers who do know what they are doing, ty for the win.
Toen met een smile uitgelogt en gaan slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren 90 gedinged en meteen naar timeless isle geweest. natuurlijk kreeg ik daar amper mobs neer :p
dan maar 3 quests gedaan en een group gejoined die een van die bosses in dat centraal plein aan het doen was. toch 3 timeless cloth pieces geloot en een 2000 tal coins van chests en quests.

die timeless items hebben wel maar een gare itemization :/
als disc priest heb ik geen enkel stuk met spirit...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59
Zijn er nog mensen die een horde flex raid gaan doen vanavond. Ik heb wel zin om te joinen. Enhancement shaman (ilvl 536)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:31:
[...]

[...]

Ik en NL-Raver, wij zitten in Unpredictable op Argent Dawn Horde http://eu.battle.net/wow/en/guild/argent-dawn/Unpredictable/.
Dit is vooral een social guild met een tint van raiden, we zijn namelijk nog op zoek naar raiders aangezien we nu vaak net aan 7 / 8 man komen om te raiden. We raiden dus wel maar nog in mindere maten. De guild is Engels overig, guildies komen uit verschillende landen namelijk.

Zie mijn signature voor me battletag, voeg me maar toe.
Zal ik vanavond zeker even doen. Ik en een maatje willen weer een beetje gaan spelen. Gewoon paar uurtjes per avond en in het weekend @random. Heb een 79 Blood Elf hunter op Argent Dawn. Kan die vriend van me waarschijnlijk wel zo ver krijgen om ook een char te rollen. Het is een RP realm right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
kowlier schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:26:
die timeless items hebben wel maar een gare itemization :/
als disc priest heb ik geen enkel stuk met spirit...
Alleen van de trinkets weet je op voorhand wat er zal uitkomen, en uitgerekend met die tokens kan je de burdens niet gebruiken |:(

Uiteindelijk dienen die timeless items alleen maar om je asap in SoO LFR/Flex te krijgen vermoed ik.
Op m'n warrior durf ik die burdens zelfs niet te gebruiken omdat er wel eens een haste/mastery item zou kunnen uitkomen :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
aah, dus de items zijn random generated?
dan ga ik nog eens proberen met mijn legs, heb nog zo'n cloth token liggen :p

is het eigenlijk de moeite dat ik heroics doe?
ik kan atm echt niets uitvreten op dat eiland aangezien alles mij bijna instagibbed, maar de heroic items zijn niet zoveel beter dan hetgeen ik nu al aanheb :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteravond met de paladin en een groep guildies de eerste wing van SoO gedaan. Voordeel aan een halve guild run is dat het lekker soepel loopt. Ook met mijn mindere gear altijd in de top 5 dps terecht gekomen, jeej ik doe wat goed :P
Wat helemaal apart was dat ik daadwerkelijk nieuwe boots en nieuwe cloak heb gekregen ipv mijn standaard zakje met goud. Vanavond de 2e wing maar even proberen, die heb ik nog niet gedaan dus zal wel janken worden.

Ook nog even mijn shaman als offspec resto gegeven en ach laten we die maar eens in MSV lfr gooien in mijn elemental gear, ging nog redelijk goed ook :P

[ Voor 14% gewijzigd door Carthrax op 27-09-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Peekster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:57:
[...]

Zal ik vanavond zeker even doen. Ik en een maatje willen weer een beetje gaan spelen. Gewoon paar uurtjes per avond en in het weekend @random. Heb een 79 Blood Elf hunter op Argent Dawn. Kan die vriend van me waarschijnlijk wel zo ver krijgen om ook een char te rollen. Het is een RP realm right?
Doe maar, weet zelf niet hoe laat ik vanavond online bent (zal wel laat worden i.v.m. verjaardag). Het is inderdaad een RP realm, al valt de hoeveelheid RP wel mee. De meeste lopen wel rond met MRP addon maar zo vaak zie je niet daadwerkelijke RP, laat het je dus vooral niet afschrikken mocht je niet van RP houden.

Als je eerder online bent kun je ook nog altijd in-game NL-Raver aanspreken (char: Práy) als ik er niet ben (char: Talbotev).

Afbeeldingslocatie: http://png-1.findicons.com/files/icons/1588/farm_fresh_web/16/exclamation.png Let op: je moet wel tegen een stootje kunnen in onze guild / group, er wordt nogal veel rond gekloot en is vaak een random persoon de klos >:) Al is dat voor mensen die er net bij komen geen probleem, die zijn toch nog geen target :9

[ Voor 9% gewijzigd door XzeroD op 27-09-2013 09:35 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:31:
[...]
Als je eerder online bent kun je ook nog altijd in-game NL-Raver aanspreken (char: Práy) als ik er niet ben (char: Talbotev).
Mijn battletag: Frózen#2809 ;)
[afbeelding] Let op: je moet wel tegen een stootje kunnen in onze guild / group, er wordt nogal veel rond gekloot en is vaak een random persoon de klos >:) Al is dat voor mensen die er net bij komen geen probleem, die zijn toch nog geen target :9
Had het niet beter kunnen omschrijven _/-\o_ . We zijn een echte social guild die het graag willen casual raiden. Tijdens raids altijd raidcall aan (en soms ook zomaar XD) en altijd wel gezellig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Nice. Klinkt goed. Ik kom vanavond wel even buurten. Waarschijnlijk wat later op de avond maar klinkt zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
gisteren 1e 8 bosses SoO normal in een avond plat kunnen leggen (3 2nd kills), dus zondag moet progress weer mogelijk zijn. 3 upgrades ook (en 4e weggegeven), dus ook flink in ilvl gestegen. :P

Ziet er naar uit dat we ook eindelijk de plate dps hebben gevonden waar we naar op zoek waren. Trial gisteren was positief iig (moet alleen iets minder in 'bad' staan).

hopelijk vanavond met ally groep wat serieuze pogingen op dark shamans normal. niet zo'n zin in flex (doe ik dan liever met bv monk altje). :)

/ponders
shaman voor hc's, dk voor normal, monk voor flex.... Joe, daar is de week te kort voor xD

[ Voor 25% gewijzigd door JoeBravo op 27-09-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
XzeroD schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:31:
[...]

Doe maar, weet zelf niet hoe laat ik vanavond online bent (zal wel laat worden i.v.m. verjaardag). Het is inderdaad een RP realm, al valt de hoeveelheid RP wel mee. De meeste lopen wel rond met MRP addon maar zo vaak zie je niet daadwerkelijke RP, laat het je dus vooral niet afschrikken mocht je niet van RP houden.

[afbeelding] Let op: je moet wel tegen een stootje kunnen in onze guild / group, er wordt nogal veel rond gekloot en is vaak een random persoon de klos >:) Al is dat voor mensen die er net bij komen geen probleem, die zijn toch nog geen target :9
ik ben als het mee zit rond een uurtje of 2030 ook online, mocht je dus mage dps willen ben ik aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:21:
[...]

ik ben als het mee zit rond een uurtje of 2030 ook online, mocht je dus mage dps willen ben ik aanwezig.
Weet niet wat er vanavond gedaan wordt, kan van alles zijn maar mochten we iets nodig hebben krijg je whisper!

Gisteren bijvoorbeeld was ik met 2 andere tanks en een high dps van de guild beetje aan het rond kloten op timeless isle, allies zoeken en afmaken >:) Daarna draaide het al snel om en pakte 2 hun item voor bloodcoins waardoor we met ze 4e elkaar gingen afmaken (2vs2) :9 Een warlock wou ook nog even mee spelen tot hij in eens 4 man op zich kreeg, alleen wij guilies maken elkaar af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister samen met 2 guildies nog weer een heroic gedaan :P te grappig.
Gewoon doorrennen en pullen :) DK met 250k dps en een hunter met 220k en dan loop je daar als tank met 120k :) 5 minuten later waren we weer buiten.

Vanavond maar eens kijken of ik weer wat mensen binnen de guild kan porren voor challenge modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen!

Ik heb ook weer meer lol in wow. Het heeft weer nut om te gearen namelijk! Gister met de NLers op Bladefist flex in geweest op de mage. Eén item geloot, de 540 staff met critrating! Dat is een flinke upgrade van mn dagger en offhand 522. Daarmee ben ik meteen wat hitrating kwijtgeraakt, maar ik zit nog steeds boven de cap...

Zondag heb ik alle vertrouwen in baasje nummertje 6, maar nummer 7 lijkt me een flinke uitdaging op normal. In de flex was het al een messy kill. Nummertje 8 daarentegen lijkt niet zo heel moeilijk, al kregen we die uiteindelijk niet neer door te vroeg te beginnen met het burnen van de boss.

Joe: addict, als je het voor elkaar krijgt om heroic, normal en flex op 3 verschillende chars te raiden ben je best hardcore! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Die BoA wapens die je her en der kan vinden in Dread Wastes leveren een leuke XP boost op. Daarnet met m'n 88 pally ff een rondje gereden in dat gebied en ik kon er zo een stuk of 5 oprapen. 800k XP/stuk x5 = 4 miljoen gratis XP :)

In feite heb ik al die wapens al (drie/vier/...)dubbel op m'n andere chars, maar aangezien niemand ze nog farmed op mijn realm recycleer ik ze graag tijdens het levellen van alts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:03:
Goede morgen!

Ik heb ook weer meer lol in wow. Het heeft weer nut om te gearen namelijk! Gister met de NLers op Bladefist flex in geweest op de mage. Eén item geloot, de 540 staff met critrating! Dat is een flinke upgrade van mn dagger en offhand 522. Daarmee ben ik meteen wat hitrating kwijtgeraakt, maar ik zit nog steeds boven de cap...

Zondag heb ik alle vertrouwen in baasje nummertje 6, maar nummer 7 lijkt me een flinke uitdaging op normal. In de flex was het al een messy kill. Nummertje 8 daarentegen lijkt niet zo heel moeilijk, al kregen we die uiteindelijk niet neer door te vroeg te beginnen met het burnen van de boss.

Joe: addict, als je het voor elkaar krijgt om heroic, normal en flex op 3 verschillende chars te raiden ben je best hardcore! ;)
Gevecht 7 is echt niet zo lastig als het lijkt. Afgelopen woensdag deden wij die voor de 1e keer en hadden deze direct in 1x neer, met 2 healers.
Kwestie van een hele boel bewegen, maar zeker goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:03:
Goede morgen!

ik mis alleen de zaterdagavond horde flex groep nog :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

JoeBravo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:11:
[...]

Nog plekken over??

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ja, 24 nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
argh mijn best gegearde (lees crap gegearde) horde char is ilvl490....schiet niet op dus en sla dus even over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:11:
[...]

Hoe laat begin je ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
zaterdag over een week, tussen 20:00 en 20:30. Stuur me een PM indien interesse, dan krijg je m'n battletag (of stuur je eigen mee).
Eens zien of we wat in elkaar kunnen knutselen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Je hebt me al in je liist staan dus dat kunnen we wel regelen ;), ben altijd in voor zoiets nu ik horde ben.

En Thagreech wil ook wel mee en Serenian ook ( hunter en warrior van Bladefist die ken je nog wel )

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 27-09-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

JoeBravo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:07:
zaterdag over een week, tussen 20:00 en 20:30. Stuur me een PM indien interesse, dan krijg je m'n battletag (of stuur je eigen mee).
Eens zien of we wat in elkaar kunnen knutselen. :D
PM! :D
@NL-Raver doe je ook mee, WTB pro healing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Sabrac schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:05:
[...]

Gevecht 7 is echt niet zo lastig als het lijkt. Afgelopen woensdag deden wij die voor de 1e keer en hadden deze direct in 1x neer, met 2 healers.
Kwestie van een hele boel bewegen, maar zeker goed te doen :)
Twee healers... klinkt wel goed. Ik merk dat de dutchies alles met 3 healers doen tot nu toe. Hoe doen jullie dat in de voorgaande (en komende) gevechten?

Een extra goede dps ipv een healer maakt sommige gevechten aanmerkelijk makkelijker heb ik in mijn oude guild gemerkt. Ik kan alleen niet goed inschatten hoe goed de healers zijn die we nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:51:
[...]

Twee healers... klinkt wel goed. Ik merk dat de dutchies alles met 3 healers doen tot nu toe. Hoe doen jullie dat in de voorgaande (en komende) gevechten?

Een extra goede dps ipv een healer maakt sommige gevechten aanmerkelijk makkelijker heb ik in mijn oude guild gemerkt. Ik kan alleen niet goed inschatten hoe goed de healers zijn die we nu hebben.
Wij hebben maar 2 healers tot onze beschikking, dus we doen alles met 2 healers :) Tot nu toe heeft dat voor 8/14 geen probleem opgeleverd (en t/m 10/14 zie ik geen probleem).

Enige uitdaging tot nu toe zat bij Galakras omdat de healer die de toren niet in ging zonder mana kwam.
Dus die nemen we nu mee de 2e toren in, gezien die makkelijker is.
Op die manier hadden beide healers 50-60 % mana toen Galakras op de grond was.

[EDIT] Referentie naar WoL, was de logs vergeten te starten tot na de 3e boss, maar geeft je wel een idee van de DPS / Healers.
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-3tg9jsyg0hdwq9re/

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 27-09-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Heb ook wel interesse, de wekelijkse flex raid van mijn guild ging gisteren niet door door een te lage opkomst en vanavond kan ik niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
wij doen alles met 3 healers, maar dat is ook omdat wij (te) veel mensen voor de healer spots hebben en niet alle healers even skilled zijn.
Qua dps hebben we het tot nu toe nergens echt als een probleem ervaren iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:21:
wij doen alles met 3 healers, maar dat is ook omdat wij (te) veel mensen voor de healer spots hebben en niet alle healers even skilled zijn.
Qua dps hebben we het tot nu toe nergens echt als een probleem ervaren iig.
Mag ik van jou een healer? :P
Wij hebben net 10 man. dus zodra iemand niet kan, hebben we al een probleem.
En m'n server is zodanig slecht dat een pug healer minder healing doet dan de tanks xD.
DPS pugs gaat nog wel gezien veel mensen die in de betere guilds zitten wel een alt of 2 over hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 27-09-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:09:
[...]
PM! :D
@NL-Raver doe je ook mee, WTB pro healing!
Sure thing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik kan mee als healer dps, overigens moeten wij binnenkort maar ff de arena in mek!

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 27-09-2013 13:46 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
junglebeast schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:52:
[...]

Je hebt dan ook een mix van dps en tank gear. En je stamina gems zijn ook verkeerd en meta gem.
Geen enchants. Talents kunnen ook beter.

Zou zeggen lees deze guide eens over. http://icy-veins.com/fury-warrior-wow-pve-dps-guide
En kijk voor beste gems, reforges en enchants op http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/nagrand/caranten
Dank voor de tips. Ga ik mee aan de slag.
In ieder geval kort samengevat: zat weer eens te prutsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Henkje.doc schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:01:
[...]

Dank voor de tips. Ga ik mee aan de slag.
In ieder geval kort samengevat: zat weer eens te prutsen...
Kan de beste overkomen, iedereen hier is ergens begonnen hé! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Als jullie nog een tank nodig hebben. Meld ik me aan. Weet alleen nog niet of ik za avond kan.
http://eu.battle.net/wow/...r/ragnaros/Patrona/simple

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vae Victus schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:11:
Als jullie nog een tank nodig hebben. Meld ik me aan. Weet alleen nog niet of ik za avond kan.
http://eu.battle.net/wow/...r/ragnaros/Patrona/simple
OMG THAT SHIELD :D i want it!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:44:
[...]

Ik kan mee als healer dps, overigens moeten wij binnenkort maar ff de arena in mek!
Arena lijkt me inderdaad wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Zo, vakantie zit er weer op. Had alleen op de launch dag van 5.4 een raidje mee kunnen pakken en afgelopen woensdag de 2e raiddag gehad. Guild op 6/14 (normal) en ik nu op 5/14. Ging allemaal nog best rommelig, maar toch 3 nieuwe bosses neer voor mij. Helaas pas 1 item uit SoO normal en nog meer helaas: het is een crap item dat ik niet eens heb equipped...

Gelukkig wel wat kunnen binnenharken op celestials en ordos en flex. Toch op een ilvl van 543 equipped en max 549 gekomen. Die 4-set uit T15 is te goed voor nu :p

Flex is met een beetje zoeken redelijk te doen via openraid of oqueue, al zet ik die oqueue meteen uit als ik het niet nodig heb, wat een berg spam zeg over je chat. Tot nu toe kan ik wel groepen vinden die het (net als ik) als LFR zien. Zo hoef ik ten minste niet LFR te doen :p Met de komst van flex ga ik daar dus echt niet meer in (sowieso geen upgrades daar bedenk ik me nu, op een tier item / trinket na misschien) en heb geen zin om flex te doen als progress raid naast normal. Dan maar minder gear als het vinden van groepen lastig gaat in de toekomst.

En Carth, kom op, ik heb wat concurrentie nodig: http://www.wowprogress.co...dle-cartel/class.paladin/. Vanavond gaat de guild flex raid doen, is ook voor jou wel aan te raden!

Laat alsjeblieft de connected realms snel komen, want er is echt bijna niets meer over op mijn server qua raidgroepen... Zou graag weer snel naar 25m raiden willen gaan. Voor nu maar gewoon 10m blijven lopen en hopelijk snel naar 14/14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Iemand een scroll of ress voor mij? PM-en mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Peekster schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:35:
Iemand een scroll of ress voor mij? PM-en mag!
komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Duurt lang! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zo ingelogt zonder Que :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Inmiddels heb ik aan 2 mensen mn email adres gegeven maar nog geen scroll ontvangen. Any more takers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Was het niet zo dat die aanvraag eerst moet worden verwerkt door blizzard, is alvast geen instant delivery, mailadres doorgeven en instant uitnodiging. Duurde bij mij eerder enkele dagen.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Had hem rond 6e al gestuurd ...

• Peekster
Heb em nu binnen inderdaad. Was van Eve Online gewend dat het instant ging. Ga em vanmiddag accepteren!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
de dps verschillen beginnen deze exansion wel zieke vormen aan te nemen. Deed net Coren Direbrew waar ik 200k dps meer deed dan de 2de dps..... en dat nog bijna unbuffed (niet eens de alchemist flask gebruikt) en zonder optimale rotatie en met de slechtste spec die locks kunnen hebben op het moment single target. Nu heb ik redelijke gear, maar zulke verschillen zijn toch niet normaal meer. Begin nu wel te snappen waarom sommige mensen LFR als ramp beginnen te zien als je niet de juiste dps mee hebt.

• Kapoen
Coren Direbrew is nu ook niet bepaald een goede benchmark. Dit is een loot pinata gevecht, waarbij sommige mensen met wat pech vrij lang kunnen CC-ed blijven. Daarnaast ga je veelal verse level 90s tegenkomen die nog graag een trinket/wapen/ander speelgoed meepikken...

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Yes, Brewfest Kodo binnen. :)
Nu die ram nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Inderdaad het begint te showen in 5,4 of dat group grote deels 100k+ doet of dat slecht een uitzondering is.
het aantal determination stacks loopt hard op na de woensdag.
en van mensen die makkelijlk 200k+ doen naar mensen die net 100k doen
Als wing2 toont hoe rest gaat worden ga ik SoO vrij weinig doen .. :(

[ Voor 50% gewijzigd door Teunis op 28-09-2013 12:09 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Dennism
Ja dat snap ik, maar het verschil is in dps is gewoon veel te groot imho. Als ik kijk naar Flex bijv, lijkt de HP increase per player gebaseerd te zijn op zeker 100K+ dps wat ie zou moeten doen om van "waarde" te zijn voor de groep. Dat is imho gewoon slechte scaling van blizz daar veel mensen die 100k niet eens halen.

Eerste week flex gingen we omdat het leuk leek met 25 man, na 2 uur ofzo alles down, maar niet echt leuk omdat zelfs guildies die vriendelijk maar niet echt skilled zijn gewoon de raid prestaties omlaag halen. 2de week met 15 man ofzo, waren we met 35 min klaar,

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dennism schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:59:
de dps verschillen beginnen deze exansion wel zieke vormen aan te nemen. Deed net Coren Direbrew waar ik 200k dps meer deed dan de 2de dps..... en dat nog bijna unbuffed (niet eens de alchemist flask gebruikt) en zonder optimale rotatie en met de slechtste spec die locks kunnen hebben op het moment single target. Nu heb ik redelijke gear, maar zulke verschillen zijn toch niet normaal meer. Begin nu wel te snappen waarom sommige mensen LFR als ramp beginnen te zien als je niet de juiste dps mee hebt.
Een warlock met 545 itemlevel... no shit sherlock :P.
Warlocks staan op het moment altijd bovenaan in de damagemeters.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Hoe hoog zou je DPS ongeveer moeten liggen als je Normal SoO wil doen? ben nu iLvl 506 en doe rond de 100-110k dps op LFR SoO.

Ik doe meestal wel mee in de top 5 damage done, maar ik heb geen idee hoe groot het verschil tussen LFR en normal is.

Heroic wil ik al helemaal mijn handen niet voor in het vuur steken :P

• Dennism
Jerry schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:27:
[...]

Een warlock met 545 itemlevel... no shit sherlock :P.
Warlocks staan op het moment altijd bovenaan in de damagemeters.
Ik speel geen Affliction he, dat zijn de locks die normaliter dmg meters toppen in raids, destro is redelijk middle of the pack normaliter behalve op AOE ;) Ben er trouwens wel weer voor aan het gearen waar mogelijk maar heb nog teveel crit (waardeloze stat voor Affli).

• Jerry

Jerry

Who?

Dennism schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:26:
[...]

Ik speel geen Affliction he, dat zijn de locks die normaliter dmg meters toppen in raids, destro is redelijk middle of the pack normaliter behalve op AOE ;) Ben er trouwens wel weer voor aan het gearen waar mogelijk maar heb nog teveel crit (waardeloze stat voor Affli).
Destro heeft een flinke buff gekregen laatste hotfixes ;). Affliction is the bomb voor multi-target fights ieder geval.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ben net na een aantal jaar weer begonnen. eigenlijk met mn class die ik toen ook al speelde. namelijk de hunter. lees alleen nooit zo vaak dat er hunters zijn die veel op endgame kunnen. lijkt mij dat ze erg goed voor endgame zijn. of kan ik beter rerollen naar een monk of zoiets? ben pas level 13 dus das echt helemaal het begin.

• Dennism
Jerry schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:34:
[...]

Destro heeft een flinke buff gekregen laatste hotfixes ;). Affliction is the bomb voor multi-target fights ieder geval.
Buff valt best mee, 3% single target dps max. Multidot is Affli zeker koning maar op packs van 5+ mobs waar destro niet zonder embers komt te zitten is destro AOE in mijn ervaring beter dan Affli, 2-3 targets of een boss fight met wat adds dan zeker Affli idd.
jaydenjarno schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:36:
ben net na een aantal jaar weer begonnen. eigenlijk met mn class die ik toen ook al speelde. namelijk de hunter. lees alleen nooit zo vaak dat er hunters zijn die veel op endgame kunnen. lijkt mij dat ze erg goed voor endgame zijn. of kan ik beter rerollen naar een monk of zoiets? ben pas level 13 dus das echt helemaal het begin.
Onze hunter doet het prima in end game, maar in de echte top guilds zie je volgens mijn weinig hunters idd als dat je ambitie is. Voor normale end game is een hunter echter prima

[ Voor 38% gewijzigd door Dennism op 28-09-2013 15:22 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

rjpurk schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:08:
Hoe hoog zou je DPS ongeveer moeten liggen als je Normal SoO wil doen? ben nu iLvl 506 en doe rond de 100-110k dps op LFR SoO.

Ik doe meestal wel mee in de top 5 damage done, maar ik heb geen idee hoe groot het verschil tussen LFR en normal is.

Heroic wil ik al helemaal mijn handen niet voor in het vuur steken :P
Zo rond de 520-525. En je moet ook wel denken aan 120k dps gemiddeld ofzo voor de eerste paar bazen.
Op protectors zitten multidot classes vaak wat hoger..

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Het is zo stil op mijn server dat het net is alsof ik een RPG speel. En die kleine groep die er is rennen allemaal op Timeless Island. En ik ga echt geen 100 euro dokken om naar een vollere server te vertrekken. Helaas houdt het dan helemaal op.

• rjpurk
junglebeast schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:47:
[...]

Zo rond de 520-525. En je moet ook wel denken aan 120k dps gemiddeld ofzo voor de eerste paar bazen.
Op protectors zitten multidot classes vaak wat hoger..
Tjaa, ik heb geem idee waar ik mijn DPS mee moet vergelijken. Ik speel sinds kort weer WoW en heb er voor gekozen om eerst mijn warrior 90 te maken. Ik heb nu 2 weken alle LFR Raids gedaan en zit nu op een iLvl van 505.

Ik ben een Arms warrior. Toch vind ik Arms maar niks, rotation is te makkelijk en echt pieken in de dps meter zit er niet bij.

Zit er ook aan te denken om naar Fury te speccen, ik zie mensen met vergelijkbaar gear die toch flink wat meer dps als mij doen met fury. en de rotations lijken me ook veel intensiever/leuker :P

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

FitzChevalric. schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:32:
Het is zo stil op mijn server dat het net is alsof ik een RPG speel. En die kleine groep die er is rennen allemaal op Timeless Island. En ik ga echt geen 100 euro dokken om naar een vollere server te vertrekken. Helaas houdt het dan helemaal op.
Een volle server is ook echt niet alles, als ik een rare elite wil killen moet ik er echt naast staan bij de spawn anders is die dood. Houlon gaat bij ons echt binnen 7 seconden neer ofzo

• hulkie
Het kost overigens ook geen 100 euro maar 20. Heb het van de week nog gelapt voor mijn mage. Heerlijk om weer te gearen voor een doel: first kills!

Qua timeless isle vind ik mijn oude server inderdaad lekkerder, minder world lag en vooral veel minder spelers. Elites killen is dan inderdaad een stuk makkelijker :)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
hulkie schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:38:
Het kost overigens ook geen 100 euro maar 20. Heb het van de week nog gelapt voor mijn mage. Heerlijk om weer te gearen voor een doel: first kills!
5 chars? dus 5 x 20 euro = 100 euro ;)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ryur schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:41:
[...]

5 chars? dus 5 x 20 euro = 100 euro ;)
Waarom zou je dan ook gelijk 5 chars overgooien :?

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

FitzChevalric. schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:32:
Je kan ook via xrealm naar een andere server gaan en daar in de questzones gaan questen. En dungeons kan altijd wel.

En via http://www.curse.com/addons/wow/oqueue kan je weer raids, groups en zo maken.

• Jerry

Jerry

Who?

Ook de Proving Grounds maar even gedaan. Endless tot wave 35 gekomen dus dat viel nog mee. Even kijken hoe ver ik kan komen als ik flask en buff food gebruik :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Laatst online: 08-09 18:37
Welke stat priority voor paladin tank? Ik kan me herinneren dat dodge/parry altijd een must waren, maar vind overal juist priorities met hit en expertise boven dodge/parry?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dennism schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:21:
[...]

Onze hunter doet het prima in end game, maar in de echte top guilds zie je volgens mijn weinig hunters idd als dat je ambitie is. Voor normale end game is een hunter echter prima
Hunters vind je in vrijwel alle top guilds. Als je naar de huidige top kijkt (Method, Blood Legion, Exorsus, Paragon) vaak zelfs twee. Ze doen het ook erg goed dankzij hoge survivability, hoge single target dps en hoge AoE dps, in combinatie met het feit dat ze (vooral in 10-man guilds) de raid van de laatste missende buff kunnen voorzien door de juiste pet te gebruiken.
Spoek schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:25:

Welke stat priority voor paladin tank? Ik kan me herinneren dat dodge/parry altijd een must waren, maar vind overal juist priorities met hit en expertise boven dodge/parry?
De huidige stat priority voor Prot Paladins volgens Noxxic.com:

Stamina > Melee Hit (7.5%) > Expertise (15%) > Haste > Mastery > Parry > Dodge

Parry en Dodge zijn dus zelfs het minst belangrijk. Haste is the way to go. Op diezelfde pagina wordt ook beknopt uitgelegd waarom.

[ Voor 9% gewijzigd door Rone op 29-09-2013 05:21 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rone schreef op zondag 29 september 2013 @ 05:12:
[...]

Parry en Dodge zijn dus zelfs het minst belangrijk. Haste is the way to go. Op diezelfde pagina wordt ook beknopt uitgelegd waarom.
Dat is ook de reden waarom mijn verse pally tank die strength dps trinket gaat krijgen van timeless island. Strength + haste proc is lekker meegenomen voor een nieuwe tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Laatst online: 08-09 18:37
Rone schreef op zondag 29 september 2013 @ 05:12:

Thanks! Maar hoe moet ik dat dan doen met die timeless gear? Als ik als prot gespecced ben en ik open zo'n gear piece krijg ik zeker dodge/parry gear eruit?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Spoek schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:25:
[...]

Thanks! Maar hoe moet ik dat dan doen met die timeless gear? Als ik als prot gespecced ben en ik open zo'n gear piece krijg ik zeker dodge/parry gear eruit?
Nee. Ten eerste maakt je actieve spec niet uit, de stats op Timeless gear worden gebaseerd op je geselecteerde Loot Specialization (rechtermuisknop op je eigen portrait). Ten tweede zijn de uiteindelijke stats die erop komen random (maar wel binnen de gekozen Loot Specialization).

De kans bestaat dus dat je hetzelfde item 3-4 keer moet craften voordat je de gewenste stats eruit krijgt.

Als je dus per se Haste erop wilt hebben is het misschien verstandiger om je Loot Specialization op Retribution in te stellen, zodat de kans op Haste groter is.

[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 29-09-2013 13:33 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Ragnoros heeft altijd een queue net na een nieuwe patch, twee a drie weken en hij is weer weg. Op wellicht een paar momenten met een korte queue na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Que is toch echt 17 min + hier op stormscale

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ik werd ook gek van die queue, dus ben ik maar van Twisting Nether naar The Maelstrom gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zojuist Malkorok en Spoils of Pandaria neergehaald met 2 pug dps.
Spoils gehaald met nog 2 seconde over, omdat aan 1 kant 2 dps dood gingen.
Snel nog wat mensen oversluisen om de dps te halen :)

Zelf een ranking gehaald op dat gevecht (#30 van de tanks) met 170k dps

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.