Dat klopt zeker, maar ik schat dat onze beide tanks in ToT qua skill niet enorm ver uit elkaar lagen. De Monk was ook gewoon goed. Alleen je merkte gewoon dat Solo tanken op bepaalde bosses voor de Pala een stuk makkelijker was vanwege de pala skill set (clemency vooral geloof ik?), en dat de Pala wat meer "oh shit" opties had, verder wil ik zeker niet zeggen dat andere tank classes slecht zijn, maar tijdens ToT lag imho bij gelijke skill en gear het voordeel bij paladins boven de andere classes.
Nu in SoO doen we het met een Monk en Warrior omdat onze Pala gequit is, onze monk binnen 2 dagen gererolled naar warrior omdat we een 2de monk kregen, maar moet zeggen dat ik van warrior nog niet overtuigt ben, al lijken ze wel dan aan het begin van de Exp.
Nu in SoO doen we het met een Monk en Warrior omdat onze Pala gequit is, onze monk binnen 2 dagen gererolled naar warrior omdat we een 2de monk kregen, maar moet zeggen dat ik van warrior nog niet overtuigt ben, al lijken ze wel dan aan het begin van de Exp.