Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.747 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52
Dat klopt zeker, maar ik schat dat onze beide tanks in ToT qua skill niet enorm ver uit elkaar lagen. De Monk was ook gewoon goed. Alleen je merkte gewoon dat Solo tanken op bepaalde bosses voor de Pala een stuk makkelijker was vanwege de pala skill set (clemency vooral geloof ik?), en dat de Pala wat meer "oh shit" opties had, verder wil ik zeker niet zeggen dat andere tank classes slecht zijn, maar tijdens ToT lag imho bij gelijke skill en gear het voordeel bij paladins boven de andere classes.

Nu in SoO doen we het met een Monk en Warrior omdat onze Pala gequit is, onze monk binnen 2 dagen gererolled naar warrior omdat we een 2de monk kregen, maar moet zeggen dat ik van warrior nog niet overtuigt ben, al lijken ze wel dan aan het begin van de Exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Voordeel van een crit build als beer is dat ik altijd rage heb. Zodra ik tank gaat dat in savage defense en frenzied regen en zodra de pala tankt gaat het in maul (tooth and claw proc zodat de boss minder hard slaat) en frenzied regen.

Op die manier heb ik tijdens mn tank periodes alle savage defense charges weer klaar en heb ik weer een 25 seconde met 65% dodge.
En tijdens de niet tank periodes blijf ik max health en helpt mn talent om de raid te healen.

Veel te leuk druid tanking.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:05:
[...]

Moet wel zeggen dat ik als pala minder last heb van dmg spikes, die hitten andere tanks toch harder van wat ik zie. Het is voor mij als prot pala makkelijker om te overleven met alle defensive cd's, waar ik meerdere tanks dood zie gaan overleef ik. Soms zelfs bij wipes als de main tank dood gaat ben ik vaak als laatste over.

Zo heeft elke class wel een voordeel en nadeel, nadeel wat ik momenteel ondervindt is het krijgen van een upgrade voor me shield :(
Laatst deze upgrade gekregen voor mn shield in LFR
Verder gebruik ik askmrrobot.com mn reforges en enchants te doen.
http://eu.battle.net/wow/...r/ragnaros/Patrona/simple

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Dennism schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:28:
[...]
Anubisath en emerald zijn leuke pets idd, chrominius en pandaren water spirit zijn iig niet nodig voor Fables (celestials nog niet geprobeerd). Daar ik de Fables al neer had voordat chrominius en pandaren water spirit voor mij dropten (de water spirit is zelfs nog lvl 1 ;) )
Ik zit momenteel ziek thuis, dus heb ik me bezig kunnen houden met de pet battles, ik heb zojuist mn 1e pet op 25 gekregen, heb Chrominiius op mn 1e attempt gevonden, en met een klein half uurtje farmen ook een rare Emerald Proto Drake. Verder gisteren in Outland een rare Fel Flame, Flayer Youngling, Scalded Basilisk Hatchling, Cogblade Raptor en een Skittering Cavern Crawler, allemaal in rare quality gevonden. Mijn dag gisteren was dus goed, ik verzamel alleen de rare pets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Jerry schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:16:
[...]
Het gaat ook om de speler zelf. In onze groep hebben we een monk tank en een paladin tank. De monk tank is niet kapot te krijgen, maar onze paladin tank gaat al dood door een zuchtje wind af en toe :X. Het is maar net hoe slim je omgaat met je resources kwa self-healing/mitigation :).
De healing van prot paladins is in 5.4 flink generfd. Daar waar ze vroeger nog flink konden raid healen is dat nu helemaal verdwenen. Ook de self healing heeft een trap gekregen. De healing van DK en monk is nu veel sterker.

Ik tank de laatste weken flex samen met een alt DK. In de juiste situatie healt hij nu voor meer dan ik in 5.3 met mijn paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Ryack schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:31:
[...]

De healing van prot paladins is in 5.4 flink generfd. Daar waar ze vroeger nog flink konden raid healen is dat nu helemaal verdwenen. Ook de self healing heeft een trap gekregen. De healing van DK en monk is nu veel sterker.

Ik tank de laatste weken flex samen met een alt DK. In de juiste situatie healt hij nu voor meer dan ik in 5.3 met mijn paladin.
Zelf heb ik ook een Blood DK en ben MT in onze guild. Maar eerlijk gezegd is de survivability van DK's een beetje idioot. Soms bij bv sha of pride normal. Bleef ik nog ruim 2 minuten leven nadat iedereen dood was, puur op selfheals (en ja ik was de healers aan het trollen :P). En nee ik heb geen ubar HC gear gewoon een allegaartje met gemiddeld ilvl 537.

Ook heb ik veel minder healing nodig dan bv onze andere tank die een Druid is en ook nog een stuk betere gear hij zit op 545 geloof nu. Dus ergens ben ik bang voor een grote nerf tijdens de volgende patchfix.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Leuk voor tijdens SoO:

http://www.wowdb.com/objects/223521-korkron-supplies

Voor diegene die het nog niet opgemerkt hadden. Leuk om je guid's flask voorraad mee aan te vullen bijvoorbeeld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ryack schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:31:
[...]

Vooral dat, de heals zijn flink generfd tegenover de heals van monk en DK. Verwacht in de volgende patch of hotfix dat; of paladin betere heals terug krijgt, of dk's en monks de heals generfd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:50:
Ik speel zelf dan geen hunter maar ik kan me van een vriend herinneren dat hij "JSHB 4" gebruikte (speelt niet meer), echter net even gekeken is deze helaas voor 5.4 nog niet geupdate. Weet dus niet of die werkt voor 5.4.
Da's een goeie, straks eens checken. Thx! :)
Zeror schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:50:
Leuk voor tijdens SoO:

http://www.wowdb.com/objects/223521-korkron-supplies

Voor diegene die het nog niet opgemerkt hadden. Leuk om je guid's flask voorraad mee aan te vullen bijvoorbeeld.
Ik ga er vanuit dat dat alleen op normal & heroic is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Vanavond nog maar eens proberen wat Flex te doen met de healing shaman of met de lock :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:38:
Ik ga er vanuit dat dat alleen op normal & heroic is? :)
Ook op flex. LFR weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46
detheavn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:07:
Gisteren met m'n hunter nog een keer SoO gedaan in LFR. Frustrerend als je ziet op wat voor niveau mensen spelen aan het eind van de week :p

Na 2 wipes (wat gewoon een DPS probleem was omdat niemand z'n corruption cleanste) toch een kill gekregen. Kreeg een failbaggie en op m'n roll de hunter shoulders. Qua kleur vind ik de LFR variant een beetje ruk, maar de set op zich vind ik niet lelijk. Doorsparen voor de rest zou ik zeggen :)

Iemand een aanrader wat voor addons te gebruiken als hunter? Ik heb Need To Know geinstalleerd en ingesteld staan op serpent sting en hunter's mart @ target, maar heb toch het idee veel over het hoofd te zien.
Waar heb je een addon voor een hunter voor nodig? De rotation is best simpel. Het enige wat je echt in de gaten moet houden is je focus, zodat je genoeg overhoudt om een Kill Command of wat te gebruiken.
Hunter's Mark staat nu automatisch op je target, dus daar heb je ook geen omkijken meer naar en Serpent Sting hoef je normaliter maar 1 keer te gebruiken. Die refresh je elke keer weer met Cobra Shot.
Arcane shot is een focus dump, behalve wanneer je Bestial Wrath aan de gang is.
Bij grotere groepen mobs doe ik niks anders dan een vuurtapijtje neerleggen, Cobra Shots voor focus en Multishots/Glaives Toss op CD. Dire Beast voor extra focus is ook wel eens handig.
Ik hou mijn focus rond de 50%, zodat ik altijd wat over heb en toch blijf genereren.
Mijn hunter is niet super gegeared. Wel genoeg voor SoO LFR, al kan ik niet al teveel upgrades halen uit LFR.

Linkje naar mijn hunter:
http://eu.battle.net/wow/...t-dawn/Renar%c3%b3/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:20:
[...]

Mijn hunter is niet super gegeared. Wel genoeg voor SoO LFR, al kan ik niet al teveel upgrades halen uit LFR.

Linkje naar mijn hunter:
http://eu.battle.net/wow/...t-dawn/Renar%c3%b3/simple
ilvl 523 moet genoeg zijn voor Flex toch? Ik heb net zo'n hoog ilvl (Holy Priest) en kan als healer ook (net) meekomen in een flex raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:28:
[...]

ilvl 523 moet genoeg zijn voor Flex toch? Ik heb net zo'n hoog ilvl (Holy Priest) en kan als healer ook (net) meekomen in een flex raid ;)
523 is genoeg voor Flex. Ik wil alleen niet meer teveel raiden, want dat kost zoveel tijd ;)
LFR vind ik leuk. korte sessies waar je zonder problemen uit kunt stappen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:29:
[...]

523 is genoeg voor Flex. Ik wil alleen niet meer teveel raiden, want dat kost zoveel tijd ;)
LFR vind ik leuk. korte sessies waar je zonder problemen uit kunt stappen als het nodig is.
En je een boss niet down krijgt omdat van de 25 man er 4 afk gaan aan het begin van de bossfight om zo gratis epix te scoren :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Wootlock schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:46:
[...]

En je een boss niet down krijgt omdat van de 25 man er 4 afk gaan, de anderen geen dps doen, doodgaan of aan het slacken zijn aan het begin van de bossfight om zo gratis epix te scoren :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Wootlock schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:46:
[...]

En je een boss niet down krijgt omdat van de 25 man er 4 afk gaan aan het begin van de bossfight om zo gratis epix te scoren :)
Ik vind het vervelender als je de boss niet down krijgt, omdat de helft doodgaat aan onwetendheid. Hoe vaak de helft van de raid niet doodgegaan is op Durumu's doolhofje...
Dat is erger dan die 2 kippen en een paardekop die afk'en. Tenzij het healers en tanks zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

De laatste keren hebben we vaak Druids in de Flex Raid zitten. Meestal 4 resto's, lekker voor veel efflo spam, en paar balance en ferals. :)

Nu heb ik maar een post gemaakt op ons forum en kwam al gauw tot 11 Druids. De rollen zijn niet echt duidelijk nog maar daar komen we nog wel uit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb de nieuwe LFR nog maar 1 keer gedaan maar ik zat in een zeer plezierige groep. Er was er 1 die riep iets van morons de hele tijd maar die werd snel teruggeroepen door de groep.

Er waren een paar man die namen de tactics door en riepen tijdens de fights door welk target te pakken. Heel handig voor alle mensen die hier nieuw waren waaronder ik.
Daardoor hadden we bij elk gevecht niet al teveel wipes, wel een paar maar niemand zeurde, heerlijk. Ook daar waren wel wat mensen met niet al te beste dps maar als het grootste gedeelte dit wel heeft dan maakt dat niet zoveel uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Carthrax op 24-09-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb over het algemeen ook wel goede ervaringen met LFR gehad. Zo nu en dan heb je echt een slechte groep, maar daar kan je uitstappen voordat de repair kosten te hoog worden.
Ik stap niet heel snel een groep uit, behalve als er op trash al gewiped wordt.
Over het algemeen kun je met mindere dps goden ook nog prima een LFR door komen. Het duurt alleen wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Ik heb wow ook weer even geinstaleerd ben een level 69 holy priest. Het is mijn 1e personage dus als mensen nog wat tips hebben of samen online willen spelen zeg het effe :) kan wel wat hulp gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Inhumanous schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:21:
Ik heb wow ook weer even geinstaleerd ben een level 69 holy priest. Het is mijn 1e personage dus als mensen nog wat tips hebben of samen online willen spelen zeg het effe :) kan wel wat hulp gebruiken
Waar speel je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 17:01
Terrokar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Helaas, wij spelen op Argent Dawn, maar mocht je vragen hebben mag je ze mij gerust stellen. Speel zelf ook Holy Priest met Shadow offspec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:30:
[...]

Helaas, wij spelen op Argent Dawn, maar mocht je vragen hebben mag je ze mij gerust stellen. Speel zelf ook Holy Priest met Shadow offspec ;)
Mocht het zover komen dat Blizz met connected realms alle RP realms aan elkaar koppelen dan kom ik jullie dan nog wel even vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:
[...]

Mocht het zover komen dat Blizz met connected realms alle RP realms aan elkaar koppelen dan kom ik jullie dan nog wel even vervelen ;)
Ik zal mijn druid alvast verder gearen. Die houdt ervan om op gnomes te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:37:
[...]
Ik zal mijn druid alvast verder gearen. Die houdt ervan om op gnomes te zitten :P
Ik heb ook horde chars in mijn collectie....naast mijn gnomish army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:
[...]

Kom maar, we zullen op je wachten :9
Tweakers invading Dalaran city, zie je het voor je hahaha :9

Op 1 server 2 toons, 1 ally, 1 horde.
Beide addon gebruiken om guild chat aan elkaar te koppelen. http://www.curse.com/addons/wow/guild2guild.
Battletag invites en raid zodat iedereen bij elkaar kan komen.
- WIN!

[ Voor 27% gewijzigd door XzeroD op 24-09-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:42:
[...]

Ik heb ook horde chars in mijn collectie....naast mijn gnomish army
Ik heb tegenwoordig ook een paar gnomes in mijn collectie.... naast mijn Horde army.

Overigens, het lijkt me leuk als de realms inderdaad connected zijn. Ik doe alvast een /welcome naar je chars^^

edit: ik zie dat de Mobile Armory al is geupdate voor connected realms. Gaat dus niet lang meer duren.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 24-09-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik hoop echt dat ze alle RP realms samen gaan voegen maar weet niet of ze AD daar wel bij gaan doen aangezien daar redelijk wat volk op zit. Maar de rest van de RP realms zijn zo onderbevolkt dat deze samen te voegen zonder AD weinig zin zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb nog wel een paar chars op DMF en Moonglade. Volgens mij zijn er niet zoveel RP realms, dus is het beter om ze allemaal samen te voegen, ipv AD apart te houden. Nu nog maar hopen dat Blizz er ook zo over denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
In hoeverre maakt het tegenwoordig uit dat je op een minder drukke server zit? Aangezien er nu dingen bestaan als cross realm dungeons/raids en binnenkort ook connected realms. Ik speel nu namelijk op Silvermoon maar als ik rond deze tijd in log sta ik in een wachtrij van ruim 20 minuten en dat haalt de lol er wel vanaf. Dus ik overweeg om free character migration te doen.

Edit: Doomhammer lijkt me misschien wel wat, speelt daar iemand alliance side? :D

[ Voor 17% gewijzigd door Spoek op 24-09-2013 20:37 ]

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Spoek schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:32:
In hoeverre maakt het tegenwoordig uit dat je op een minder drukke server zit? Aangezien er nu dingen bestaan als cross realm dungeons/raids en binnenkort ook connected realms. Ik speel nu namelijk op Silvermoon maar als ik rond deze tijd in log sta ik in een wachtrij van ruim 20 minuten en dat haalt de lol er wel vanaf. Dus ik overweeg om free character migration te doen.

Edit: Doomhammer lijkt me misschien wel wat, speelt daar iemand alliance side? :D
NME zit daar. En ik heb er een lvl 59 horde druid (en alliance pala) :)

Ja ben ook wel benieuwd naar de connected realms. Maar een drukke server kan schelen met de AH, verkrijgen van spullen. Maar ook recruiten in je guild.

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 24-09-2013 20:51 ]

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Vanavond de eerste serie gedaan van de SoO LFR. Damn wat zijn die bosses ingewikkeld met een LFR group. Iedereen doet maar wat, ondanks dat de tactics vrij duidelijk verteld worden...

Helaas geen items voor mijn class kunnen krijgen. Morgen/van de week nog eens proberen :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 17:26
Vandaag Garrosh neer gekregen rond 1am <3
Toch een kleine achievement in de eerste twee weken, benieuwd wat de HC content gaat doen.

Kan niet wachten iig.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren voor achievement run gedaan in ICC25H met een paar lui, ondanks dat het redelijk makkelijk ging was het toch enorm gezellig. Helaas hebben we de Lich King niet gekilled vanwege dat er geen 30 stack plagues kregen op één of andere manier waardoor we besloten maar te wipen.

Zondag avond gaan we weer en pakken we het andere deel van de achievement van bloodqueen om die te voltooien, pakken we gelijk Lich King en hoppa titels erbij, kans op mount. Love it!

ICC blijft toch een geweldige raid, die mechanics (al forceerde we met DPS daar dwars door heen) blijven nog het beste vind ik.

• NL-RaVeR
Helaas hebben we de Lich King niet gekilled vanwege dat er geen 30 stack plagues kregen op één of andere manier waardoor we besloten maar te wipen.
Reden: Degene die op dat moment die plaque had ging dood en er waren op dat moment geen adds. Weg plague. Best jammer want we zaten op 29 stacks :P
Zondag avond gaan we weer en pakken we het andere deel van de achievement van bloodqueen om die te voltooien, pakken we gelijk Lich King en hoppa titels erbij, kans op mount. Love it!
De mount is gegarandeerd. Onderdeel van de 25HC achievements :D (achievement)

Nu al weer zin om het zondag nogmaals te doen en het af te ronden. Moeten we wel weer 8 man hebben voor de guild raid achiev :+

[ Voor 6% gewijzigd door NL-RaVeR op 25-09-2013 09:18 ]

• hmr

hmr

Spoek schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:32:

Free migration zijn toch selected realms only?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• detheavn
/highfive
Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:53:
Hoe vaak de helft van de raid niet doodgegaan is op Durumu's doolhofje...
Dat is erger dan die 2 kippen en een paardekop die afk'en. Tenzij het healers en tanks zijn ^^
Nou, ik zal eerlijk zijn: Ik ging ooit ook vaker gewoon keihard dood op Durumu omdat ik de gaten in het vloerkleed ook niet zag. Nu heb ik een tijdje terug een computer samengesteld en m'n graphics op ultra gegooid (iets wat me op m'n laptop niet lukte) en nu zie ik het ook echt zonder problemen. Dan kan ik natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar dan heb ik toch echt het idee dat het niet aan mij lag ... :p

Ik had mezelf uiteindelijk gewoon aangeleerd om net voor die fase gewoon te stacken op de tank en dat maar aan te houden. Moest toch iets als je de visuals niet kon vertrouwen ...

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:16:
[...]

Reden: Degene die op dat moment die plaque had ging dood en er waren op dat moment geen adds. Weg plague. Best jammer want we zaten op 29 stacks :P
Dat was de eerste run dat mensen dood gingen door de shadow trap :P
Tweede run waren de stacks in eens verdwenen, waardoor ? Geen idee eigenlijk.
[...]

De mount is gegarandeerd. Onderdeel van de 25HC achievements :D (achievement)
I know isn't it awesome :D
Nu al weer zin om het zondag nogmaals te doen en het af te ronden. Moeten we wel weer 8 man hebben voor de guild raid achiev :+
Betwijfel of het hem gaat worden, op dinsdag is het vaak al een probleem (ook door whiny people) en zondag vaak al helemaal. Maar wie niet waagt wie niet wint, we gaan er gewoon voor!

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 25-09-2013 10:34 . Reden: typo ]

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:33:
[...]
Dat was de eerste run dat mensen dood gingen door de shadow trap :P
Tweede run waren de stacks in eens verdwenen, waardoor ? Geen idee eigenlijk.
Nope, was juist de tweede run dat het zo ging. De level 81 DK ging eraan met de plague op zich terwijl Oli alle adds aan het afmaken was om er vervolgens achter te komen dat we 1 stack te kort kwamen |:( .
Eerste run werd ik er vrij snel afgeblazen door de shadow trap en was er dus niemand om het van de players af te disspellen. Daardoor ging die plague niet meer verder.

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
junglebeast schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:49:
[...]

NME zit daar. En ik heb er een lvl 59 horde druid (en alliance pala) :)

Ja ben ook wel benieuwd naar de connected realms. Maar een drukke server kan schelen met de AH, verkrijgen van spullen. Maar ook recruiten in je guild.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe die connected realms gaan werken, misschien dat ik daarom nog maar even wacht. Mijn focus ligt vooral op het raiden/dungeons doen met relaxte mensen, bijvoorbeeld mensen van hier van tweakers. Maar dat kan nu ook al geloof ik toch?
hmr schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:22:
[...]

Free migration zijn toch selected realms only?!
Klopt en van Silvermoon naar Doomhammer is nu mogelijk! :D

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

• detheavn
BTW, kijk eens wat monks nu mogen equippen? :D
Heb vanochtend op Tinkle al een item restoration gedaan en 'm getransmogged! :p

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
ff een geweldig WTF momentje gehad. Ik was bezig met m'n rondje (5 chars) teleurstellende Coren Direbrew kills, toen ik op m'n voorlaatste char ineens de kodo mount kreeg. Daar was ik al ongeloofelijk blij mee... en dan krijg ik op m'n laatste char ook nog eens de ram mount kado :D

Nu moet ik toch ff Onyxia gaan bezoeken, eens kijken of de lucky streak aanhoudt ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Carthrax
Aangezien ik nooit geluk heb als het om mounts etc. gaat moet ik de volgende generatie maar eens klaar gaan stomen :P (Mocht WoW over een jaar of 5 nog bestaan) Vooruit zoon haal wat mounts binnen voor vaders!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:10:
Aangezien ik nooit geluk heb als het om mounts etc. gaat moet ik de volgende generatie maar eens klaar gaan stomen :P (Mocht WoW over een jaar of 5 nog bestaan) Vooruit zoon haal wat mounts binnen voor vaders!
Lees ik nu tussen de lijnen door dat je een gold-farm / item farm gaat beginnen en daarbij je zoon in gaat zetten :9 ?

• Zeror
De ene ouder laat hun kind afwassen thuis. De andere ouder laat hun kind gold farmen in WoW. Tsja, het is een keuze in je opvoedmethode, hè! :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Carthrax
Het toeval bestaat dat ik wel iemand ken die dat heeft gedaan :P Maar mijn zoon zal ik het besparen, voordat hij in aanmerking komt voor het spel zijn we nog 5 jaar verder dus kan ik mijn kleine chinese gold farmer wel vergeten ;)

• hmr

hmr

Pffff zelfs mijn laatste poging voor de name change komt er maar niet doorheen.. zucht wil er nog best serieus geld voor neerleggen (denk aan 100e+) maar goed.. via blizzard lukt het niet :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
name change is toch vrij simpel? maak char aan op server gelijk aan je char op andere server en move?

of wil je iets wat niet kan of al bezet is?

• hmr

hmr

Wognummer schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:51:
name change is toch vrij simpel? maak char aan op server gelijk aan je char op andere server en move?

of wil je iets wat niet kan of al bezet is?
Gaat om een name change van b.net account

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• detheavn
Enige namen op m'n B.net account zijn m'n battletag en mijn oude WoW account namen voordat we op B.net over gingen :)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:44
Van de website van Battle.net
Is it possible to change my BattleTag?

Every Battle.net account automatically receives one free BattleTag change. Once you’ve used your one free change, you will not be able to change it again -- so make sure you choose a nickname you’ll be happy with in the long run. To change your BattleTag after it’s been selected, log in to Battle.net Account Management, go to the Summary page, and click Change in the BattleTag section.

• hmr

hmr

Het gaat om de mijn naam die in de account info staat :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
indien je nog cd key hebt die je gebruikt is het te doen, anders wordt het zeer lastig om te "bewijzen" dat jou account is.
Makkelijk is het iedergeval niet., beste is volgens mij gewoon contact op te nemen met de telefonsiche support.

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 25-09-2013 14:12 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• hmr

hmr

Teunis schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:10:
indien je nog cd key hebt die je gebruikt is het te doen, anders wordt het zeer lastig om te "bewijzen" dat jou account is.
Makkelijk is het iedergeval niet., beste is volgens mij gewoon contact op te nemen met de telefonsiche support.
Eigenlijk best vermoeiend... ga het nogmaals proberen met de support.. wil graag 2 accounts mergen maaaar ze zijn beide verschillend van naam.. crapzooi! In een ver ver verleden mijn main account aangemaakt op een valse naam omdat ik toen niet zo happig was op het geven van mijn echte naam.. nu heb ik 2 goeie chars ook op een sub-account en wil eigenlijk alles op 1 account :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
hmr schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:17:
[...]

Eigenlijk best vermoeiend... ga het nogmaals proberen met de support.. wil graag 2 accounts mergen maaaar ze zijn beide verschillend van naam.. crapzooi! In een ver ver verleden mijn main account aangemaakt op een valse naam omdat ik toen niet zo happig was op het geven van mijn echte naam.. nu heb ik 2 goeie chars ook op een sub-account en wil eigenlijk alles op 1 account :(
bellen, zolang je kan bewijzen jij het bent zullen ze je zeker helpen.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
tenzij je dus als hmr uit privay overwegingen een fake name hebt opgegeven, lastig om ID op te sturen van een fake persoon :)

Maar denk dat vele met hem geen echte naam hebben gebruikt bij hun eerste account dus zal vast wel mogelijk zijn.
Maar heb geen idee hoe lastig het is om deze te weizigen
ps.Wel vermelden dat je toen jong-dom-privacy etc en fake name gebruikt hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door Teunis op 25-09-2013 14:31 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• hmr

hmr

Teunis schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:29:
tenzij je dus als hmr uit privay overwegingen een fake name hebt opgegeven, lastig om ID op te sturen van een fake persoon :)

Maar denk dat vele met hem geen echte naam hebben gebruikt bij hun eerste account dus zal vast wel mogelijk zijn.
Ik zal het nogmaals eens proberen... misschien even het argument gebruiken dat ik op grond van de Wet Beschermings Persoonsgegevens het recht heb om foutieve gegevens van mij te laten wijzigen >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Poops_McGhee
detheavn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:29:
[...]

/highfive

[...]

Nou, ik zal eerlijk zijn: Ik ging ooit ook vaker gewoon keihard dood op Durumu omdat ik de gaten in het vloerkleed ook niet zag. Nu heb ik een tijdje terug een computer samengesteld en m'n graphics op ultra gegooid (iets wat me op m'n laptop niet lukte) en nu zie ik het ook echt zonder problemen. Dan kan ik natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar dan heb ik toch echt het idee dat het niet aan mij lag ... :p

Ik had mezelf uiteindelijk gewoon aangeleerd om net voor die fase gewoon te stacken op de tank en dat maar aan te houden. Moest toch iets als je de visuals niet kon vertrouwen ...
Ik zet de camera altijd in top view en helemaal uitgezoomd. De open plekken zitten altijd vóór de beam uit (als het achter de beam zit hoef je je niet zo druk te maken), en eigenlijk altijd in melee range. Het enige waar je op moet letten is welke kant de etter Durumu zijn beampje op laat gaan.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

hmr schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:37:
[...]

Ik zal het nogmaals eens proberen... misschien even het argument gebruiken dat ik op grond van de Wet Beschermings Persoonsgegevens het recht heb om foutieve gegevens van mij te laten wijzigen >:)
Blizzard is geen NL bedrijf, weet niet of het voor bedrijven in andere landen ook geld :)

"Don't let your dreams be memes"

• detheavn
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:50:
Ik zet de camera altijd in top view en helemaal uitgezoomd. De open plekken zitten altijd vóór de beam uit (als het achter de beam zit hoef je je niet zo druk te maken), en eigenlijk altijd in melee range. Het enige waar je op moet letten is welke kant de etter Durumu zijn beampje op laat gaan.
Ja, toen ik het allemaal kon zien viel me ook echt op hoe poepsimpel het eigenlijk was :p

Pff ... Geen zin meer in werk. Wil zo eens kijken of ik nog wat kan graaien in het 2de deel van LFR. Zijn in de guild wat mensen bij elkaar aan het sprokkelen om door Flex heen te gaan en daarna door naar Normal SoO. Heb eigenlijk wel weer zin om eens wat bazen neer te nuken.

• Mektheb
Teunis schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:29:

Nee, blizzard begrijpt zeer goed mensen hun naam faken.
En er zijn meerdere succes verhalen.

Maar je moet niet aankomen als je Pietje PUK heet met een naam zoals Maria ezel.
Pietje Puk en als tegen naam een andere account WTFBLIZZARDD3AWESOME dan snappen ze dat nog wel ;).
Maar zodra die "fake account" op een echte naam lijkt zullen ze je niet helpen.

true story

• Poops_McGhee
hmr schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:37:
[...]

Veel succes. Die gasten zijn 0.0 flexibel. Ze willen dat je voor bijna alles een ID instuurt. Doen ze vanuit het oogpunt op accountbescherming.
Ik heb ook 2 accounts. Van de ene weet ik echt de secret answer niet meer. Dat kan je wel eens vergeten na 8 jaar. Om de stugheid van de helpdesk ga ik al niet eens meer mergen.
En volgens mij zal je nog steeds apart per account moeten inloggen.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Succes Hmr! Hoop dat het lukt!

Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven geld uitgeven aan wow (buiten sub en nieuwe xpax in de winkel). De mage gaat van server swappen om weer met mn oude NL maatjes te raiden. Mijn huidige guild 'Cheesecake Vendor' heeft te veel problemen om de !!!AWESOME!!! raidgroep weer aan het raiden te krijgen deze patch... :( Heel jammer, maar het is niet anders!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hulkie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:44:

Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven geld uitgeven aan wow (buiten sub en nieuwe xpax in de winkel). De mage gaat van server swappen om weer met mn oude NL maatjes te raiden. Mijn huidige guild 'Cheesecake Vendor' heeft te veel problemen om de !!!AWESOME!!! raidgroep weer aan het raiden te krijgen deze patch... :( Heel jammer, maar het is niet anders!
Scheelt wel, zoiets is vaak snel gedaan dus je bent snel weer aan het spelen. Vergeet je de kosten zo :9

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:44
Ik vind overigens dat ze wel schofterig veel geld vragen voor zo'n migration! Ik heb eind vorige week een SoR van een collega gekregen met het idee om te verhuizen naar zijn server, maar ik heb uiteindelijk besloten om maar gewoon helemaal opnieuw te beginnen op "zijn" server. Uiteraard wel met de mogelijkheid om een character te boosten naar level 80.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

LFR Nazgrim, lastiger dan heroic Nazgrim :P.
Defensive stance -> iedereen gewoon door blijven nuken :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• hmr

hmr

Wootlock schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:05:
[...]

Blizzard is geen NL bedrijf, weet niet of het voor bedrijven in andere landen ook geld :)
Wilde hier een juridsch verhaal gaan ophangen, maaaaar dat heeft geen zin.

TLDR versie; Blizzard moet zich gewoon houden aan de Europese Data Protectie Richtlijn.

Heb inmiddels gewoon een keurige uiteenzetting met veel bewijs etc. opgesteld en richting blizzard gestuurd. Nu maar hopen for the best. Niet geschoten is altijd mis.

Om te reageren op Poops: zodra mijn naam gewijzigd is, matchen beide accounts en kan ik de twee characters van de reserve account op mijn main account zetten.. :) Kost dan wel 40,- maar it's all worth it om een complete account te hebben!

Hulk, je meent het? De mage heeft de transfer gemaakt? Welke dagen ga je raiden? Vet dat je weer met een normale groep mee kunt! veel succes! O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij hadden ook een geweldige raid gisteren. Beetje drama omdat onze main tank schreeuwde. Dat hij een goed punt had dat hij al uren probeerde te maken (en bovendien in eerdere raids óók al gemaakt had) maakte niet uit, hij had niet mogen schreeuwen. :')

Uiteindelijk wel redelijke progress op Garrosh, maar we hebben hem helaas nog niet gekilld. We zitten wel bijna aan phase 3 nu. Intussen op het forum een beetje aan het dealen met de bad vibes die we nu hebben. Ons team heeft het zich een beetje aangeleerd om overal commentaar op te hebben tijdens het raiden en dat begint nu zowel frustratie op te wekken als onze raidtijd (9 uur per week) aardig op te slokken. Eens zien of ik dat allemaal naar whispers verplaatst kan krijgen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Poops_McGhee
hulkie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:44:

Ik heb gelezen dat connected realms morgen gaan werken, dus ik zou nog even wachten met 20 euro uitgeven aan een transfer die straks misschien helemaal niet nodig is.
Is toch weer anderhalve maand gametijd die je misschien nodeloos uitgeeft.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poops_McGhee schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:02:
[...]

Ik heb gelezen dat connected realms morgen gaan werken, dus ik zou nog even wachten met 20 euro uitgeven aan een transfer die straks misschien helemaal niet nodig is.
Is toch weer anderhalve maand gametijd die je misschien nodeloos uitgeeft.
Er worden welgeteld twee realms samengevoegd en dat zijn allebei US realms. De rest zal later wel volgen maar ik zou er persoonlijk niet op wachten. De kans dat je überhaupt op een connected realm gaat zitten is al klein en dat jouw realm nét gekoppeld wordt aan het realm waar je naartoe wil is nog eens veel kleiner.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Poops_McGhee
Zeror schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:22:
De ene ouder laat hun kind afwassen thuis. De andere ouder laat hun kind gold farmen in WoW. Tsja, het is een keuze in je opvoedmethode, hè! :P
Ik zet hem regelmatig in om Ghost Iron en herbs te farmen en natuurlijk ook pets te farmen.
Follow the yellow dots and lil'green paws! Zolang er niet geklaagd wordt, is er geen probleem. ;)

• hmr

hmr

Iemand nog een lock of shaman nodig voor Flex ofzo? Add me!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
Jerry schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:50:
LFR Nazgrim, lastiger dan heroic Nazgrim :P.
Defensive stance -> iedereen gewoon door blijven nuken :X.
Net 5x op hem kapot gegaan.
3x omdat zodra hij op 50mln HP kwam iedereen gewoon Naz ging nuken en de adds en zo gewoon lieten lopen en als je dat doet is Naz zeer snel weer op 100mln+ HP.

• Zeror
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:54:
[...]

Ik zet hem regelmatig in om Ghost Iron en herbs te farmen en natuurlijk ook pets te farmen.
Follow the yellow dots and lil'green paws! Zolang er niet geklaagd wordt, is er geen probleem. ;)
Ik moet nodig gaan voortplanten :+

Note to self: Zoek een vriendin die kinderen wil. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-09-2013 22:19 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Deadsy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:12:
[...]

Net 5x op hem kapot gegaan.
3x omdat zodra hij op 50mln HP kwam iedereen gewoon Naz ging nuken en de adds en zo gewoon lieten lopen en als je dat doet is Naz zeer snel weer op 100mln+ HP.
Haha, ja. Een guildie had een Determination buff van 11x op hem :P. Ja, hij stacked hoger dan 10x blijkbaar.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, net een hele goede raid avond gehad. 8 kills op 1 avond.. waarvan 2 nieuwe.

Shamans zagen er qua tactics best lastig uit, maar ging uiteindelijk in 1 shot need. (3 dood ofzo)
General nazgrim werd vervolgens ook in 1 shot gekilled (3 levend xD).

Vervolgens nog 3-4 pogingen op malkorok gedaan.

Tot 40 % gekomen, maar dit gaat zondag zeker neer :)

• Ryack
Gisteren eindelijk mijn eerste bruikbare item gekregen in onze flex raid. Een nieuw tank schild. :) Jammer genoeg het schild met dodge/parry, maar beter dan het schild van Tortus dat ik gebruikte.

Drie weken flex raid plus één normal raid., 21 boss kills, 9 van die coins gebruikt. In totaal 3 drops waarvan er één bruikbaar. Sommige spelers in de raid zijn sinds de flex raids overgestapt op een alt, die hebben zoveel drops gehad dat ze mij inmiddels ruim voorbij zijn in item level.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Hier ook weinig succes met flexraiditems. Uit mijn 9 coins heb ik pas 1 item gehaald (wel een goede boog) en de random items uit 20 flexbosses waren een tierchest en een trinket. Van Ordos heb ik niks terwijl een DK uit de guild iedere week wel 1 of 2 items van hem kreeg :/

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 26-09-2013 08:40 ]

Strava

• Carthrax
Gisteren met mijn monk de 1e SoO gedaan, op mijn paladin was het weer een half uur of langer wachten op de 2e en mijn geduld was daar niet voor in de stemming.

Dus met de monk in de queue (ander realm etc.) en binnen 5 minuten mocht ik er in als dps. Helaas wel de 1ste boss gemist dus moet er vandaag waarschijnlijk weer voor queuen, maar in tegenstelling tot mijn paladin had deze wel geluk en mocht ik met een ring en de T16 chest (een jurk voor een monk yes...) de deur weer uit....zonder wipes!
Daarna nog even ToT in en 3 wipes op Lei Shen, af en toe is LFR vreemd.

• hmr

hmr

vhal schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:39:
Hier ook weinig succes met flexraiditems. Uit mijn 9 coins heb ik pas 1 item gehaald (wel een goede boog) en de random items uit 20 flexbosses waren een tierchest en een trinket. Van Ordos heb ik niks terwijl een DK uit de guild iedere week wel 1 of 2 items van hem kreeg :/
Gister ook alles neergelegd met shaman en incl coins alleen GOLD GOLD OGLDO GODLGODLOLD

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ryack
vhal schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:39:
Een hunter in het gilde. Eerste week flex, nieuwe boog. Tweede week flex boog. Tweede week normaal nieuwe boog. Deze week was hij er op zijn paladin. En natuurlijk weer meteen loot. :)

Ik begin het gevoel te krijgen dat de mensen die in ToT altijd items kregen nu in flex weer de items krijgen. En de spelers net zoals als ik die iedere week in ToT hooguit een half item kregen, nu nog steeds op dat halve item per week zitten. :(

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gisteren alleen Celestials en eerste deel LFR gedaan. Kreeg alleen maar gold. Vrijdag doe ik nog Flex 1&2 en dan LFR 2. Heb nog 2 coins die ik meestal gebruik op Sha en Nazgrim.

Vorige week had ik off-hand en cloak uit LFR, en mainhand en robes uit Flex.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ryack schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:40:
[...]

Een hunter in het gilde. Eerste week flex, nieuwe boog. Tweede week flex boog. Tweede week normaal nieuwe boog. Deze week was hij er op zijn paladin. En natuurlijk weer meteen loot. :)

Ik begin het gevoel te krijgen dat de mensen die in ToT altijd items kregen nu in flex weer de items krijgen. En de spelers net zoals als ik die iedere week in ToT hooguit een half item kregen, nu nog steeds op dat halve item per week zitten. :(
Bij ons juist andersom.

Een hunter die inToT na 3 weken volledig 522 gegeared was heeft nu slechts 2 pieces.
Ik daarentegen had in tot bijna geen item en nog nooit een thunderforged.
Nu naja is het oneerlijk

553 helm
553 shoulders
559 shoulders
559 chest
553 tier chest
553 wrists
553 gloves
553 tier gloves
559 belt
553 ring ( uiteindelijk aan een andere agi gebruiker gegeven).

Deze week met coin en gewone roll 2 items van Ordos gewonnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 26-09-2013 11:40 ]

• Carthrax
Heb mijn paladin maar weer eens in de banana set gehangen. De chest heb ik nooit kunnen bemachtigen. Toen MC nog DE raid instance was viel hij wel maar hadden de andere paladins de goede dobbelstenen maar zelfs als ik regelmatig de instance door ga wil de chest gewoon niet vallen. Dus de T9 chest er maar bij aan gedaan.
Krijg er tot nu toe alleen maar leuke reacties op terwijl deze set vroegah altijd als lelijk werd bestempeld.

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren Norushen Heroic neer gekregen. Deze hadden we vorige week al moeten hebben :(.

Ik heb ook The Fallen Protectors en Immerseus Heroic videos online gezet. Voor de liefhebbers ;).
Immerseus: http://www.youtube.com/watch?v=rggXrJ2_NS8
Fallen Protectors: http://www.youtube.com/watch?v=YFtIOWJXcvk

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Gisteravond in LFR de tweede wing gedaan, maar het gat in DPS tussen de verschillende spelers is veel te groot geworden. Doe met moeite 35/40k dps en dat terwijl de meeste toch richting de 60k dps zit minimaal.

http://eu.battle.net/wow/...nagrand/Caranten/advanced

Gebruik al een aantal addon's voor de rotatie, maar echt veel hoger dan een beginspurt naar 90k en dan wegzaken naar die 30/40k kom ik niet echt.

Daarnaast lijkt de 5.4 Lfr nu toch echt een brug te ver voor mijn char.

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:50
Gisteren ff opnieuw moeten trainen 5 tries voor norushen HC 25man aangezien we die vorige week gewoon konden nuken ipv tactics te volgen 8) . Mja deze week toch echt tactics moeten doen en na 5 tries toch neer. Daarna doorgegaan op sha of price hc en na 11 tries (2 ninja pulls) lag sha of pride ook plat. Wel een van de leukere gevechten deze tier.

onze Kill video. warlock pov.

Zondag galakras en iron juggernut hc moeten wel neer.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:03:
Heb mijn paladin maar weer eens in de banana set gehangen. De chest heb ik nooit kunnen bemachtigen. Toen MC nog DE raid instance was viel hij wel maar hadden de andere paladins de goede dobbelstenen maar zelfs als ik regelmatig de instance door ga wil de chest gewoon niet vallen. Dus de T9 chest er maar bij aan gedaan.
Krijg er tot nu toe alleen maar leuke reacties op terwijl deze set vroegah altijd als lelijk werd bestempeld.
Bedoel je met banana set T6 ?

• Mektheb
XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:29:
[...]

Nee Tier 1

Afbeeldingslocatie: http://wow.gamona.de/wp-content/gallery/feuerlande-raid/wow_tier_1_paladin_set_01.jpg

Als blood elf is de rooie variant erg nice ! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2013 13:31 ]

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:29:
[...]
check zijn char (signature) http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Carthos/advanced

Hoe zit het trouwens bij jullie kwa droprate van burdens en armor tokens? Ik heb like 20+ armor tokens, maar krijg zo goed als geen burdens :(

• Poops_McGhee
Banana set is de T1 set.

Gisteren eerste wing van SoO lfr weer gedaan. Drama groep die op elke boss wel 2 keer wipe'ten.
Bij de Sha ben ik na 4 pogingen maar de groep uitgegaan. Ik zat als enige dps boven de 100K en het verschil naar de 2e was best groot. Mensen blijven ook nog steeds gewoon staan in allerlei shit die door de boss of adds gespammed wordt. Wel de crossbow geloot, dus het was niet voor niets. Net niet.
Vanavond de 2e wing eens bekijken. Daar had ik gisteren na die groep geen zin meer in. Heb nog wel een Celestial gedaan, coin aan besteed en alleen geld gevangen.

Nog even rondgerend om weer kistjes te openen, een paar burdens geloot, maar geen items waar ik ze op los kan laten. Ik zit tot mijn nek in de armor tokens, maar niets bruikbaars.Elke alt heeft al een compleet setje timeless gear bij elkaar gesprokkeld, dus de rest is eigenlijk een beetje waardeloos.
Ik ga er wel gear van craften en dan maar naar de vendor brengen. Dan heb je in ieder geval meer dan die 5G per token.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:31:
[...]

check zijn char (signature) http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Carthos/advanced

Hoe zit het trouwens bij jullie kwa droprate van burdens en armor tokens? Ik heb like 20+ armor tokens, maar krijg zo goed als geen burdens :(
Ik heb zo goed als te veel burdens waar ik bijna niks aan heb aangezien ik geen armor tokens krijg :(

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:31:
[...]

Nee Tier 1

[afbeelding]

Als blood elf is de rooie variant erg nice ! :)
Maar dan moet je niet de T1 helm nemen. Dan zou ik voor het T6 Lightbringer kroontje gaan.
Ik heb de T1 set (in de bank) voor mijn belf paladin, (female, want ik vind een male belf te gay) met T6 crown. Normale helm heb ik ook, maar dat vind ik er niet uitzien.

• Mektheb
Juist niet de lightbringer.

Afbeeldingslocatie: http://wowroleplaygear.com/wp-content/uploads/2011/05/paladin-tier1-recolor1.jpg
En dan de helm van blizzard ( allemaal maar van de store )
http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=1100002560

En dan het schild met het wapen van de blood elfs erop, en dan nog een ashkandi of iets in die trand erbij :P
Dan ook nog de Tabard aan van "25 tabards achievement" of die van bloodknights :D

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2013 13:57 ]

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:56:
Juist niet de lightbringer.

[afbeelding]
En dan de helm van blizzard ( allemaal maar van de store )
http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=1100002560

En dan het schild met het wapen van de blood elfs erop, en dan nog een ashkandi of iets in die trand erbij :P
Dan ook nog de Tabard aan van "25 tabards achievement" of die van bloodknights :D
Neeeeee! Niet die store helm!! Tabard wel, al is de Shattered Sun tabard ook prima (en het schild ook, trouwens).
Ik heb mijn pala'tje nu getransmog'ed met de Vengefull set. Die wordt nu eigenlijk alleen nog gebruikt voor Alchemy....
linkje:
http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Beleaf/simple

• Mektheb
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Zjiara/simple

Tier 2 rocking zoals altijd, staat een bank alt te wezen tot het weer in de aanbieding is der te move en te racechangen.

Dan kan ik ook gelijk

http://eu.battle.net/wow/...t/Pr%C3%A1ystation/simple

Migraten naar Ragnaros en hem daar een beetje spelen als ik me verveel ( en dat is nooit haha )
1x in de 3 maanden log ik een alt voor 30 min gok ik zo.

[ Voor 41% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2013 14:38 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Henkje.doc schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:46:
Gisteravond in LFR de tweede wing gedaan, maar het gat in DPS tussen de verschillende spelers is veel te groot geworden. Doe met moeite 35/40k dps en dat terwijl de meeste toch richting de 60k dps zit minimaal.

http://eu.battle.net/wow/...nagrand/Caranten/advanced

Gebruik al een aantal addon's voor de rotatie, maar echt veel hoger dan een beginspurt naar 90k en dan wegzaken naar die 30/40k kom ik niet echt.

Daarnaast lijkt de 5.4 Lfr nu toch echt een brug te ver voor mijn char.
Je hebt dan ook een mix van dps en tank gear. En je stamina gems zijn ook verkeerd en meta gem.
Geen enchants. Talents kunnen ook beter.

Zou zeggen lees deze guide eens over. http://icy-veins.com/fury-warrior-wow-pve-dps-guide
En kijk voor beste gems, reforges en enchants op http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/nagrand/caranten

• hmr

hmr

XzeroD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:43:
[...]

Ik heb zo goed als te veel burdens waar ik bijna niks aan heb aangezien ik geen armor tokens krijg :(
You lucky f*ck 8)7 hoe kom je aan zoveel burdens? Ik zwem in de armor tokens voor elke spec..

Als het goed is - moet nog even de goedkeuring van mijn partner krijgen - heb ik vanaf morgen 2 weken vrij ter voorbereiding van tentamens van mijn beroepsopleiding. Dit betekent dat ik op fatsoenlijke tijden thuis ben en dus weer in de avond en overdag een beetje kan WoW-en! :D Heb er ouderwets zin in en ga eens even goed mijn char's in de gear steken en zoveel mogelijk flexraids meepakken! :D _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.