Hahaha ja dat ken ik, ik had dat hetzelfde bij ICC 25HC alles werd binnen de korste keren gecleared tot vervelends toe, maar op LK was het drama.
1 Kill waar ik niet bij was, haha.
1 Kill waar ik niet bij was, haha.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, ik denk dat wij A. B en de helft van C missenMektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:02:
[...]
Ja dat kan verschillende factoren hebben.
A ) een goed team die al tijden samen speeld en mekaar kent
B ) above inclusief mekaar helpen aan gear en top notch zijn
C ) Gewoon brains en skill.
Moet prima te doen zijn, maar volgens mij is de guild van NMe ook niet het slechste.
[ Voor 0% gewijzigd door NL-RaVeR op 20-09-2013 16:19 . Reden: B) <-- daarom ]
A ) Zolang raiden wij inderdaad nog niet, al zijn we wel op elkaar afgestemd inmiddels.Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:02:
[...]
Ja dat kan verschillende factoren hebben.
A ) een goed team die al tijden samen speeld en mekaar kent
B ) above inclusief mekaar helpen aan gear en top notch zijn
C ) Gewoon brains en skill.
Moet prima te doen zijn, maar volgens mij is de guild van NMe ook niet het slechste.
Ik heb het nu op de volgende manier geprobeerd en dat gaat best goed. Nu zag het ook eens hoe een hunter het deed en dat heeft wel geholpen. Hij legt uit dat het handig is om een explosive trap in het midden van de kamer te leggen. Mochten er veel adds Razorgore aanvallen terwijl je hem aan het MC'en bent, dan kun je via die trap de adds grotendeels verliezen, zodat je character die kan gaan tanken.Kapoen schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:58:
[...]
Die rogue doet het totaal anders dan ik het aanpak idd. Ik laat die 3 mobs gewoon op mij hameren, die doen toch geen significante damage. Ik loop ook niet op dat platform, ik blijf op het gelijkvloers en zet me aan dat ei op de vloer voor de MC orb.
Als je de MC verliest mag je ook maar 1 keer klikken en dan een fractie van een seconde wachten, anders krijg je idd een debuff die je belet om razorgore terug te controleren.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Grrr...Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:34:
Dus nu kan ik me lol op met een paar uurtjes in de week alliance hakken
Niet om lullig te doen, maar wij spelen pas een paar maanden in deze opzet.Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:19:
Precies en stel je speeld nu 4 jaar met dat zelfde groepje dan weetje zeker dat het wel goed gaat
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Wat denk ik ook handig is om te weten: hoe vaak raiden jullie in de week en hoe vaak spelen jullie gemiddeld samenNMe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:43:
[...]
Niet om lullig te doen, maar wij spelen pas een paar maanden in deze opzet.Ik had mijn eigen guild, maar die ging in december redelijk dood omdat alle healers tegelijk AFK gingen. Uiteindelijk had ik naast mezelf nog twee raiders over, waarvan er eentje echt totaal niks kon.
Net op het moment dat ik iedereen liet weten dat we officieel stopten met raiden en we vanaf dan een social guild waren, kwamen er twee mensen terug uit SWTOR die zowat hun hele guild mee wilden nemen naar WoW omdat Star Wars niet meer beviel. Daarmee hebben we dus snel wat gear verzameld in T14, en snel daarna de ToT normals gedaan. In de loop van de tijd hebben we weer mensen verloren, waaronder die twee anderen die al in mijn guild zaten (maar die ik vervangen heb met twee andere mensen die eerder in de guild zaten) en daarbij vertrokken een paar van de nieuwe mensen die uit SWTOR gekomen waren. Maar niet getreurd, een van de andere guilds op onze server die een beetje ons gewenste niveau had liep op de klippen en omdat die guild afgesplitst was vanuit de guild waar mijn guild óók van afgesplitst was kwamen de resterende raiders bij ons uit.
We raiden pas in deze setup sinds twee maanden ofzo.
Daar moet ik wel bij zeggen dat alle raiders die we hebben echt weten wat ze doen en goed kunnen samenwerken met iedereen. Dat zijn van die mensen die je in een willekeurig raidteam kan droppen en gewoon doen wat er moet gebeuren wanneer je ze dat vraagt. Ik ben in elk geval wel trots op ons team nu.
We waren in T14 niet eens echt contenders en hadden op een gegeven moment een veertigste plek op de rankings van onze servers. Nu staan we nek aan nek met de tweede guild op onze server die ook twaalf bazen neer heeft maar nét twee uurtjes sneller was omdat ze iets eerder op de avond raiden dan wij.
Ik zag net wel dat die andere guild gisteren 12 bazen heeft gekilld en wij maar 11, dus we moeten wel opschieten met Thok. Then again: als we de twee laatste bazen snel genoeg neer hebben moeten we toch allebei wachten tot de volgende reset voor we heroic Immersius kunnen doen, dus echt haast hebben we niet.De echte race zit op heroic.
Wij raiden donderdag, zondag en dinsdag van 20:00 tot 23:00, dus 9 uurtjes per week. Afgezien van dat doen we eigenlijk bijster weinig samen. We praten wel in /g maar de meesten van ons zijn gewoon wat aan het questen buiten raidtijd. Valt dus ook wel mee. We zijn zegmaar casuals met een hardcore doel voor ogen.XzeroD schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:53:
[...]
Wat denk ik ook handig is om te weten: hoe vaak raiden jullie in de week en hoe vaak spelen jullie gemiddeld samen![]()
Ik speel zelf bijv. als off-tank van onze guild, elke dinsdag avond en zondag avond. Maandag avond en Woensdag avond heel af en toe. Valt dus wel mee wat ik speel
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 20-09-2013 16:57 ]
Wat ik gedaan heb is het volgende met mn pala:Zeror schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:59:
Ik krijg het niet voor elkaar in BWL. Heb de tips van Kapoen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om Razorgore voor de tweede keer te kunnen MC'en. Wat is daar de truc van?
Edit: In dit filmpje wordt precies het tegenovergestelde verteld als wat Kapoen suggereert.
YouTube: How to Solo Razorgore - MOP 5.1 - Rogue
Alleen op die manier lukt me niet eens om razorgore voor de eerste keer te MC'en.
Heb het zelf nooit geprobeerd maar volgens mij kan je als paladin het beste Righteous Fury aanzetten en jezelf elke keer een Eternal Flame heal geven. Door de hot zou jij aggro moeten krijgen en laten ze Razorgore met rust. Desnoods neem je ook nog Light´s Hammer voor wat extra heal aggro, kan je op jezelf neer gooien of op Razorgore.EelcoB schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:09:
[...]
Wat ik gedaan heb is het volgende met mn pala:
klik de orb van voor het platform af, zodra je razorgore MC'ed heb, de spell gebruiken om eggs te slopen, zonder ook maar een stap te zetten, als alles voor je weg is, dan de enig overgebleven egg achter je slopen, en dan naar beneden, zigzaggend naar de orb toe, eggs slopen totdat de MC breekt, dan meteen weer 1x op de orb klikken, en verder.
Het enige probleem dat jij zult gaan hebben is dat je geen heal hebt voor razorgore. Ik heb zelf razorgore een lay on hands gegeven vlak voordat ie doodging
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Bij onze raid lukt het mij (druid) om de add ongeveer 5 á 10 sec voor de tijd neer te hebben (soms minder). De paladin lukt het helemaal niet. Vast een kwestie van gear, maar op het moment is die 5 sec extra ook de moeite nog niet echt waardJoeBravo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:23:
[...]
add killen, maar da's niet voor alle tankclasses weggelegd.
Kom zelf met m'n DK tot zo'n 8-15% HP left, monk co-tank killed 'm wel. Main raids warrior en druid lukt het ook niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Jooz op 21-09-2013 17:23 ]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Het is mij gelukt. Had net genoeg tijd. Was, zoals jij en Kapoen al zei, vanaf de grond, voor het platform, de MC gestart. Voor elke MC had ik een explosive trap in het midden van de kamer gelegd. Daarmee is het mij gelukt om alle eieren kapot te krijgen voor Razorgore doodging.EelcoB schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:09:
Het enige probleem dat jij zult gaan hebben is dat je geen heal hebt voor razorgore. Ik heb zelf razorgore een lay on hands gegeven vlak voordat ie doodging
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-09-2013 17:26 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Op LFR lijkt Norrushen bugged. Op LFR zijn er geen orbs. Je kan alleen cleansen van corruption als je random? geselecteerd wordt. Dit zorgde ervoor dat ik als tank het hele gevecht op 100 corruption zat. Dit gold ook voor de healers en dps. Uiteindelijk na 3 wipes, op de 4e keer nipt gehaald. Dit natuurlijk mede door de 20% buff die je dan krijgt.Sabrac schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:24:
[...]
Bij onze raid lukt het mij (druid) om de add ongeveer 5 á 10 sec voor de tijd neer te hebben (soms minder). De paladin lukt het helemaal niet. Vast een kwestie van gear, maar op het moment is die 5 sec extra ook de moeite nog niet echt waard
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Dat was oorspronkelijk inderdaad random en dat stond ook gewoon in de dungeon journal, maar is door middel van een hotfix aangepast:Vae Victus schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:49:
[...]
Op LFR lijkt Norrushen bugged. Op LFR zijn er geen orbs. Je kan alleen cleansen van corruption als je random? geselecteerd wordt.
Vraag me af of dit wel een goede oplossing is, want nu gaat men natuurlijk opzettelijk proberen om 100% corruption te krijgen. We zullen zien.Norushen
• Look Within should now correctly favor selecting characters with higher levels of corruption for trials during the Norushen encounter on Raid Finder difficulty.
[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 21-09-2013 21:34 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Dat wist ik wel, maar ze hadden beter de kans omhoog kunnen gooien. Nu heb ik in 4 gevechten 1x de mogelijkheid gehad. Beetje lage kans...Rone schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 21:15:
[...]
Dat was oorspronkelijk inderdaad random en dat stond ook gewoon in de dungeon journal, maar is door middel van een hotfix aangepast:
[...]
Vraag me af of dit wel een goede oplossing is, want nu gaat men natuurlijk opzettelijk proberen om 100% corruption te krijgen. We zullen zien.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik kon net niet mijn armory app gebruiken. En ja forums werkt ook niet zo te zien.Zeror schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
Zijn hier meer mensen die niet kunnen inloggen op de WoW EU forum? Krijg steeds "An error has occured.".
als healing class is het erg simpel, kill 3 adds, geef je zelf een paar heals en mcZeror schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:59:
Ik krijg het niet voor elkaar in BWL. Heb de tips van Kapoen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om Razorgore voor de tweede keer te kunnen MC'en. Wat is daar de truc van?
Edit: In dit filmpje wordt precies het tegenovergestelde verteld als wat Kapoen suggereert.
YouTube: How to Solo Razorgore - MOP 5.1 - Rogue
Alleen op die manier lukt me niet eens om razorgore voor de eerste keer te MC'en.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 18% gewijzigd door Riqy op 22-09-2013 23:41 ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik heb mijn chars nog nooit moeten healen bij Razorgore, ze nemen te weinig damage daarvoor.sabriel schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:32:
[...]
als healing class is het erg simpel, kill 3 adds, geef je zelf een paar heals en mc
Na de eerste MC je health is 200k gedropt, heal jezelf op, kill een paar adds en mc again.
Het doel als healer is dat je healing agro krijgt, damage verkleint namelijk niet meer je mc-duration.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 16% gewijzigd door rjpurk op 23-09-2013 10:02 ]
Komt omdat dat mensen zijn die denken, ik wil 1 item van 1 boss maar ik moet wel de group regelen etc en geen zin in fuckups en dan vragen ze dus dat.Carthrax schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:11:
Ik had mij ook eens ingeschreven bij openraid als ik niemand kon vinden voor de warlord maar zijn die mensen daar compleet ontspoord?
Voor bijna alles werd al bijna ilvl685 gevraagd, ja ja ik weet het zwaar overdreven maar bijvoorbeeld ToT normal werd minimaal ilvl535 gevraagd + alle achievements. En dan denk je dat is eenmalig, nope als je iets maar dan ook iets zag onder de de ilvl535 dan was het vast een vergissing.
Daar gaan we dus voorlopig niet meer naar toe.
Of omdat diegene die de raid regelt zelf nog in groene/blauwe items rondloopt en zo nodig geboost wil worden.Mektheb schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:54:
[...]
Komt omdat dat mensen zijn die denken, ik wil 1 item van 1 boss maar ik moet wel de group regelen etc en geen zin in fuckups en dan vragen ze dus dat.
Mijn ervaring is, als je iets wil klaar spelen...moet je het zelf starten.
Dus zelf een openraid maken, zelf mensen inviten en zelf uitleggen wat JOUW regels zijn in die raid etc.
Kon wel mijn verhaal zijn met m'n eigen hunter /highfivedetheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:14:
Gisteren m'n hunter qua item level eindelijk hoog genoeg om de SoO LFR in te kunnen. Ik haakte meteen in op de Sha of Pride ... Echt, ik schaamde me kapot... M'n wapen was namelijk nog steeds een 450 en dat sloeg zo'n deuk in m'n DPS... Daarna nogmaals gequeued met een kameraad van me en meteen al na 1 minuut in SoO. Op Immerseus stond ik 16 de en op The Fallen Protectors 14de, maar gelukkig niemand die opmerkingen maakte.
Ik hoopte op protectors de crossbow te krijgen, maar in eerste instantie kreeg ik dus een baggie. Bonus roll ... ik zag het venstertje verdwijnen ... dat betekent LOOT! ...Ogen dicht ... YESH!!! X-bow!
Op Norushen was m'n DPS echt meteen stukken beter, heel goed te merken. De vergelijking met anderen was niet echt eerlijk te maken omdat ik dus een paar keer m'n corruptions moest cleansen
All-in-all a good day
Wij hebben gisteren MsV normal gecleared met een aantal van de guild (eindelijk)NMe schreef op maandag 23 september 2013 @ 02:59:
Hmm, vanavond Paragons gekilld en een stapel tries op Garrosh gehad. Wél een geinige fight, maar voelt een beetje als Lich King meets Yogg-Saron met die dessecration (deze keer paars) en adds enerzijds en de shaduwwerelden anderzijds. De phases verschillen ook maar heel weinig van elkaar, dus ziet ernaar uit dat die fight al heel snel saai wordt... Oh well, als we hem dinsdag maar neerleggen. Ik wil snel heroics gaan doen.
Paragons was trouwens een stuk simpeler dan ik aan de hand van de guides verwacht had. Die fight hadden we in vier tries down. Zelfs Thok duurde langer...
Mage: Nog steeds tof, al weet ik niet hoe het is op 85+ (mijne is nog niet zo hoog)Bonsaiboom schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:57:Aangezien jullie veel spelen, is er nog veel veranderd in de speelstijl van een van de volgende klasses of is het nog vergelijkbaar met hoe deze classes in Cataclysm speelden?
Mage / Shaman / Druid / Death Knight
Dit vond ik toen je niet meer hoeft te totem stompen, wanneer de call of elements/ancestors/etc toegevoegd waren. Wat dat aan gaat was het om de minuut (of wanneer je een GCD over had) even je call verversen en keek ik er verder toch niet veel naar om. Zeer weinig interactie met totems en nog minder keuzes maken wanneer je ze moest gebruiken. Even afstemmen met je buurman welke totems hij had en breinloos 1 knopje drukkenNL-RaVeR schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:03:
Shaman: Ik speelde altijd Enhancement, maar dit vindt ik nu echt bagguh. Hele gebeuren met de totems hebben ze onderuit gehaald
Dat klopt. Maar misschien komt het omdat ik heel veel toen heb gespeeld en ik helemaal in die class zat. Vervolgens gooien ze de hele boel om en werkt het niet meer zoals ik altijd gewend was. Ik vindt het gewoon jammer dat die totems nu ook maar 10 seconden of iets dergelijks blijven staan en vervolgens weer een cooldown hebben. Die totems waren altijd zo vet bij een Shaman. Ik weet trouwens niet hoe het nu speelt als Elemental/Restoration, dat speel ik niet...detheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:42:
[...]
Dit vond ik toen je niet meer hoeft te totem stompen, wanneer de call of elements/ancestors/etc toegevoegd waren. Wat dat aan gaat was het om de minuut (of wanneer je een GCD over had) even je call verversen en keek ik er verder toch niet veel naar om.
Ook ik zit met het probleem van mijn wapen... Al paar keer LFR ToT gedaan, maar helaas nog nooit een wapen gedropt voor me...Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:15:
[...]
Kon wel mijn verhaal zijn met m'n eigen hunter /highfive
Alleen zat ik vast aan een geupgrade 461 boog
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
[ Voor 67% gewijzigd door Kapoen op 23-09-2013 13:06 ]
Ik loop rond in full 500+ iLvl gear met een PvP wapen (497), ook ik heb nog niet echt goede wapen gekregen van LFR. wel 2x een 476 iLvl, maar dat waren een one hand sword en one hand mace. Als Arms warrior heb ik daar geen kut aan natuurlijk,Riqy schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:49:
[...]
Ook ik zit met het probleem van mijn wapen... Al paar keer LFR ToT gedaan, maar helaas nog nooit een wapen gedropt voor me...
Al mijn gear is al 496 of hoger (zelfs 2x 535 van de burdens) en mijn wapen en ringen zijn nog laag... (458-471)
Iemand nog tips voor het makkelijk verkrijgen van hoog ilvl wapens voor een hunter?
Nouja, de overeenkomst met Lich King is vooral gewoon Desecration (zwarte cirkels) op LK tegenover Desecrated Weapon (paarse cirkels) op Garrosh, met het verschil dat ze bij Garrosh altijd groot zijn en kleiner worden als je de wapens DPS't en bij LK alleen groter worden als je erin staat. En dat Garrosh en LK beiden adds hebben in de eerste phase die je met een gimmick moet killen (LK had een debuff, Garrosh heeft Iron Stars). Oh, en een nieuw soort adds dat er vanaf de tweede phase is. De overeenkomst met Yogg-Saron is vooral de shadow realm phase waar je eerst alle adds moet killen voordat Garrosh al te veel corruption verzamelt.XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:41:
[...]
Van de Lich King vond ik wel dat die vette mechanics had, ik denk niet dat die dan saai wordt voor mij. Kan me Lich King kill nog wel herinneren, man wat was dat vet!
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 23-09-2013 12:57 ]
Er droppen wel ranged wapens in ToT. Een ervan is zelfs een shared boss loot, dus meer dropchance dan andere wapens. Het blijft RNG, dus kwestie van geluk. Verder droppen er nog 3 ranged wapens. Volgens mij is dat niet zo slecht.Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:51:
Als je het ziet zitten om te pvp-en kan je met honour points een ilevel 496 wapen kopen.
Helaas moet je wel een minimum aantal punten (ik dacht iets van een 7000) verzameld hebben eer je de pvp wapens kan kopen.
Ik was heel blij toen ik die boog in SoO LFR zag droppen, meteen erna kreeg ik een hele lijst aan achievements ivm gearing er bij
Eigenlijk is dat een pijnpuntje van de hunter klasse sinds deze xpac. Aangezien je nog maar 1 soort wapen (ranged) kan gebruiken ben je dus de klos als dit niet dropped.
Ik heb er nog geen ervaring mee omdat ik geen DE kan gebruiken maar wat ik lees is dat hier geen cooldown op zit en dat je dus onbeperkt kunt maken. Je leert alleen geen nieuwe recepten om leuke items te maken zoals bij LW Snow Lily Britches (vet item voor mijn monk).Sabrac schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:47:
Iemand trouwens ervaring met de nieuwe crafting mat 'spirit of war'?
Ik weet dat je ze kan gebruiken om items te craften die je normaliter via een daily profession maakt.
Mn vraag is nu. Is de spirit of war variant ook een daily cool down of kan deze als je er 5 hebt ook 5 keer achter elkaar maken?
Ah oke, best jammer dan dat het zo statisch is. Had iets meer dynamiek verwacht en vooral bij zo'n boss.NMe schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:55:
[...]
Nouja, de overeenkomst met Lich King is vooral gewoon Desecration (zwarte cirkels) op LK tegenover Desecrated Weapon (paarse cirkels) op Garrosh, met het verschil dat ze bij Garrosh altijd groot zijn en kleiner worden als je de wapens DPS't en bij LK alleen groter worden als je erin staat. En dat Garrosh en LK beiden adds hebben in de eerste phase die je met een gimmick moet killen (LK had een debuff, Garrosh heeft Iron Stars). Oh, en een nieuw soort adds dat er vanaf de tweede phase is. De overeenkomst met Yogg-Saron is vooral de shadow realm phase waar je eerst alle adds moet killen voordat Garrosh al te veel corruption verzamelt.
Het probleem is dat de fight in elk geval in de eerste twee phases redelijk statisch is. Je krijgt af en toe een wapen naar je ranged toe gegooid en er komt af en toe een Iron Star voorbij die je gebruikt om adds te killen, maar afgezien van dat gebeurt er weinig. De tussenfase is te simpel voor woorden, en de tweede fase waarin hij een whirlwind-achtig iets krijgt en mensen mindcontrolt stelt ook weinig voor. En we doen onze shadow phases zo snel dat we pas laat überhaupt die nieuwe soort adds krijgen.
Riqy schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:49:
[...]
Ook ik zit met het probleem van mijn wapen... Al paar keer LFR ToT gedaan, maar helaas nog nooit een wapen gedropt voor me...
Al mijn gear is al 496 of hoger (zelfs 2x 535 van de burdens) en mijn wapen en ringen zijn nog laag... (458-471)
Iemand nog tips voor het makkelijk verkrijgen van hoog ilvl wapens voor een hunter?
Hier vind je de ToT drop tables. Je kan op Timeless Isle voor 1k Timeless coins een Mogu Rune of Faith kopen. Die gebruik je dan op de boss van wie je een wapen wilt hebben, dit vergoot je kans.rjpurk schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:52:
[...]
Ik loop rond in full 500+ iLvl gear met een PvP wapen (497), ook ik heb nog niet echt goede wapen gekregen van LFR. wel 2x een 476 iLvl, maar dat waren een one hand sword en one hand mace. Als Arms warrior heb ik daar geen kut aan natuurlijk,
[ Voor 12% gewijzigd door Vae Victus op 23-09-2013 13:58 ]
je kunt op de timeless isle ook een 476 bow kopen voor 10.000 coins http://www.wowhead.com/item=105927Riqy schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:49:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door moggets op 23-09-2013 14:28 ]
Kost 20kmoggets schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:08:
[...]
je kunt op de timeless isle ook een 476 bow kopen voor 10.000 coins http://www.wowhead.com/item=105927
Die altasloot zit nu gewoon in de game he.Vae Victus schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:56:
[...]
[...]
Hier vind je de ToT drop tables. Je kan op Timeless Isle voor 1k Timeless coins een Mogu Rune of Faith kopen. Die gebruik je dan op de boss van wie je een wapen wilt hebben, dit vergoot je kans.
Zelf gebruik ik de Atlasloot add-on. Dan zie je meteen per boss wat er dropt en je kan filteren dat alleen dingen die jij kan gebruiken worden getoond.
Tijdens de roll heb je daar genoeg tijd voor en anders kan je het ook van te voren nakijken.
RNG is idd RNG, en die bevalt mij slecht op mijn hunterPoops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:27:
[...]
Er droppen wel ranged wapens in ToT. Een ervan is zelfs een shared boss loot, dus meer dropchance dan andere wapens. Het blijft RNG, dus kwestie van geluk. Verder droppen er nog 3 ranged wapens. Volgens mij is dat niet zo slecht.
Ik heb ToT niet lang hoeven farmen voor een ranged wapen. In de 3e week dropte de crossbow van Durumu.
Op de 1 of andere manier lijken andere altijd meer geluk te hebben dan jezelf hé...Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:30:
[...]
RNG is idd RNG, en die bevalt mij slecht op mijn hunterIk deed zowel ToES als ToT LFR en heb heel wat coins gespendeerd voor niks.
Ah dus daar zijn mijn dobbelstenen geblevenXzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:52:
RNG RNG RNG!!, breek me de bek niet openals er iemand pech heeft ben ik het wel, ik zie veel dingen droppen doe ik nodig heb maar krijgen ho maar. Totaal al aantal normals gedaan, aantal flex en iedere keer heb ik geen loot gehad. Bah!
En die 20k spendeer ik dan liever aan mogu coins om iets beters uit de ToT LFR te trekken of zo
Soon™XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:21:
http://www.imdb.com/title/tt0803096/
Warcraft Movie!! W00t!!!!
Ja dat kennen we inderdaad, Soon ™.
Dingen die ik voor het eerst doe leveren me 9 van de 10 keer loot op. Als ik daarna terugkom om gear te farmen, dan gaat mijn lootchange naar 0%, lijkt het wel.Jerry schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:53:
RNG is ook voor mij een bitch in de nieuwe tier. Geen enkele upgrade nog gedropped na LFR, Flex, Ordos/Celestials, normal & heroic raiden. Sommige mensen in onze guild zitten al op 4 set
.
Hopelijk is het qua sfeer een film als LotR, maar dan met iets meer kleur.XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:27:
[...]
Ja dat kennen we inderdaad, Soon ™.
Er zijn echter ook wat acteurs bekend die "mogelijk" rollen in de film moeten gaan spelen http://www.deadline.com/2013/09/legendary-world-of-warcraft-paula-patton-colin-farrell/.
Ben reuze benieuwd of het wat gaat worden, kan wat mij betreft 2 kanten op: Mega goed, of mega bagger. Hoop natuurlijk voor het eerste
Oeh die ga ik gebruiken bij de volgende raid!
Euj ... Green Ninja? Zo heb ik wel mijn leather Zul Aman setje bij elkaar gesprokkeld!!
Als ik alleen al kijk naar mijn laatste LFR heb ik al heel wat bingo's
[ Voor 52% gewijzigd door Mektheb op 23-09-2013 16:45 ]
Verwijderd
Tip: Ga naar de Timeless Isle, dan ben je binnen een dag wel 496 ilevelVerwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:28:
Gisteren weer begonnen naar een aantal maandjes. Mijn verse 90 feral druid stond voor me klaar. Gelukkig had ik nog 30k gold dus kon ik mooi wat begin gear kopen zodat ik heroics kon doen. Paar heroics gedaan en nu alweer ilvl 463 haha.
Helaas is mijn guild uitgestorven zitten nog 18 mensen in die allemaal al redelijk lang niet meer zijn ingelogd. Dus als iemand nog een guild weet voor Ragnaros alliance side laat het maar weten.
Ja niemand koopt nog gear in de AH. Behalve Sognare dus.Jerry schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:35:
[...]
Tip: Ga naar de Timeless Isle, dan ben je binnen een dag wel 496 ilevel.
My iRacing
Verwijderd
Haha, had eerst moeten bijlezen dusjunglebeast schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:45:
[...]
Ja niemand koopt nog gear in de AH. Behalve Sognare dus.
Vroegah! Toen je als druid tank nog een frost/natureset bij elkaar moest sprokkelen om Hydross te kunnen tanken.detheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:41:
[...]
Euj ... Green Ninja? Zo heb ik wel mijn leather Zul Aman setje bij elkaar gesprokkeld!!
Zie Tinkle in mijn sig
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
[ Voor 46% gewijzigd door Kapoen op 24-09-2013 08:58 ]
Wacht maar tot je level 90 bent, dan is prot pala in het niets bij een monk of dk (mits gegeared). Die hebben een hogere selfhealing en kunnen dus meer hebben, daarnaast draagt de dk geen shield maar heeft een buff van 25%+ stamina. 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank).migchiell schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:53:
First world problems...
ben na lange afwezigheid een paar maanden terug weer begonnen, paar chars geleveld tot ik ze zat was, ben nu bezig met een protection paladin en zijn die nou gewoon echt zo overpowered? Met mijn vorige chars (rogue, warlock, priest, natuurlijk ook niet de stevigste classes) moest ik echt wel oppassen dat ik niet per ongeluk teveel mobs pullde, en een elite van mijn level hoefde ik niet over na te denken, dat was bijna certain death.
Nu met mn paladin is mijn grootste probleem dat ik niet genoeg mobs tegelijk kan pullen, omdat ze te ver uit elkaar staan :-)
Ben nu level 74, heb op 73 eens een dungeon geprobeerd (Utgarde Keep, mobs 70-72) en die kon ik vrij makkelijk solo'en. Wel een stuk leuker dan gewoon questen want daar hoef ik echt niet op te letten in gevechten. Maar goed, zoveel dungeons zijn er niet, geloof ik? Zijn er andere uitdagende dingen die ik solo kan doen?
OS was wel grappig gisteren, heb nu ook weer een titel erbijNL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:05:
Hoop terugkerende spelers ineens. Gister ook met 2 guildies eens 25 man OS gedaan voor de title, die had ik namelijk nog niet. En dan woensdag misschien nog eens de 10 man doen voor de andere title
Vanavond is in ieder geval ICC 25HC aan de beurt met de guild. Heb er nu al zin in
Dat kan ook wel eens hierdoor komen:XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:09:
[...] 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank). [...]
Daarnaast nog is een ilvl verschil van 13 (516 vs 529)Character Audit
9 unenchanted items
8 empty sockets in 5 items
Missing Living Steel Belt Buckle
Verschil tussen de pala tabk en mij (druid) is ongeveer 70k volledig raid buffed.XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:09:
[...]
Wacht maar tot je level 90 bent, dan is prot pala in het niets bij een monk of dk (mits gegeared). Die hebben een hogere selfhealing en kunnen dus meer hebben, daarnaast draagt de dk geen shield maar heeft een buff van 25%+ stamina. 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank).
[...]
OS was wel grappig gisteren, heb nu ook weer een titel erbij![]()
Zin in!
SsssssstNL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:15:
[...]
Dat kan ook wel eens hierdoor komen:
[...]
Daarnaast nog is een ilvl verschil van 13 (516 vs 529)
Ik speel zelf dan geen hunter maar ik kan me van een vriend herinneren dat hij "JSHB 4" gebruikte (speelt niet meer), echter net even gekeken is deze helaas voor 5.4 nog niet geupdate. Weet dus niet of die werkt voor 5.4.detheavn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:07:
Gisteren met m'n hunter nog een keer SoO gedaan in LFR. Frustrerend als je ziet op wat voor niveau mensen spelen aan het eind van de week
Na 2 wipes (wat gewoon een DPS probleem was omdat niemand z'n corruption cleanste) toch een kill gekregen. Kreeg een failbaggie en op m'n roll de hunter shoulders. Qua kleur vind ik de LFR variant een beetje ruk, maar de set op zich vind ik niet lelijk. Doorsparen voor de rest zou ik zeggen
Iemand een aanrader wat voor addons te gebruiken als hunter? Ik heb Need To Know geinstalleerd en ingesteld staan op serpent sting en hunter's mart @ target, maar heb toch het idee veel over het hoofd te zien.
Is er wat veranderd dan qua tank sterkte? In T14/ToT moet ik zeggen dat ik Pala toch ruim de startste tank vond. Had meer selfhealing dan onze monk, lagere dmg spikes, bijna net zoveel dps, veel meer opties qua cd's voor solo tanking e.d.XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:09:
[...]
Wacht maar tot je level 90 bent, dan is prot pala in het niets bij een monk of dk (mits gegeared). Die hebben een hogere selfhealing en kunnen dus meer hebben, daarnaast draagt de dk geen shield maar heeft een buff van 25%+ stamina. 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank).
[...]
OS was wel grappig gisteren, heb nu ook weer een titel erbij![]()
Zin in!
Moet wel zeggen dat ik als pala minder last heb van dmg spikes, die hitten andere tanks toch harder van wat ik zie. Het is voor mij als prot pala makkelijker om te overleven met alle defensive cd's, waar ik meerdere tanks dood zie gaan overleef ik. Soms zelfs bij wipes als de main tank dood gaat ben ik vaak als laatste over.Dennism schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
[...]
Is er wat veranderd dan qua tank sterkte? In T14/ToT moet ik zeggen dat ik Pala toch ruim de startste tank vond. Had meer selfhealing dan onze monk, lagere dmg spikes, bijna net zoveel dps, veel meer opties qua cd's voor solo tanking e.d.
Het gaat ook om de speler zelf. In onze groep hebben we een monk tank en een paladin tank. De monk tank is niet kapot te krijgen, maar onze paladin tank gaat al dood door een zuchtje wind af en toeDennism schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
[...]
Is er wat veranderd dan qua tank sterkte? In T14/ToT moet ik zeggen dat ik Pala toch ruim de startste tank vond. Had meer selfhealing dan onze monk, lagere dmg spikes, bijna net zoveel dps, veel meer opties qua cd's voor solo tanking e.d.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq