Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste
Acties:
  • 55.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
Hahaha ja dat ken ik, ik had dat hetzelfde bij ICC 25HC alles werd binnen de korste keren gecleared tot vervelends toe, maar op LK was het drama.

1 Kill waar ik niet bij was, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:02:
[...]

Ja dat kan verschillende factoren hebben.

A ) een goed team die al tijden samen speeld en mekaar kent
B ) above inclusief mekaar helpen aan gear en top notch zijn
C ) Gewoon brains en skill.

Moet prima te doen zijn, maar volgens mij is de guild van NMe ook niet het slechste ;).
Ja, ik denk dat wij A. B en de helft van C missen :P.

A ) Wij raiden pas sinds een aantal weken, waar het team ook nog is van week tot week veranderd.
B ) Gear begint nu pas een beetje te komen, dus denk dat aan aankomende Zondag/Dinsdag al een stuk beter moet gaan.
C ) De brains zijn er, maar de skill moeten we nog een beetje leren :+

Merk wel dat het elke keer beter gaat, maar het gaat ons vooral om de fun en niet om de progressie. We zijn ook meer een social guild :z

[ Voor 0% gewijzigd door NL-RaVeR op 20-09-2013 16:19 . Reden: B) <-- daarom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies en stel je speeld nu 4 jaar met dat zelfde groepje dan weetje zeker dat het wel goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:02:
[...]

Ja dat kan verschillende factoren hebben.

A ) een goed team die al tijden samen speeld en mekaar kent
B ) above inclusief mekaar helpen aan gear en top notch zijn
C ) Gewoon brains en skill.

Moet prima te doen zijn, maar volgens mij is de guild van NMe ook niet het slechste ;).
A ) Zolang raiden wij inderdaad nog niet, al zijn we wel op elkaar afgestemd inmiddels.
B ) Ook dit wordt gedaan, elkaar aan gear helpen.
C ) Brains mist soms nog wel, vooral leipe mensen bij ons. Wel altijd gezellig :9

Denk dat het vooral is omdat we social raiding zijn, zoveel tijd besteden we er niet aan. Niet iedereen zit qua gearscore op 545 of hoger, echter 1 iemand maar. De rest zit 500-525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En dat geeft ook niets, moderation ;)! iedereen doet het zoals hij het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Kapoen schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:58:
[...]

Die rogue doet het totaal anders dan ik het aanpak idd. Ik laat die 3 mobs gewoon op mij hameren, die doen toch geen significante damage. Ik loop ook niet op dat platform, ik blijf op het gelijkvloers en zet me aan dat ei op de vloer voor de MC orb.

Als je de MC verliest mag je ook maar 1 keer klikken en dan een fractie van een seconde wachten, anders krijg je idd een debuff die je belet om razorgore terug te controleren.
Ik heb het nu op de volgende manier geprobeerd en dat gaat best goed. Nu zag het ook eens hoe een hunter het deed en dat heeft wel geholpen. Hij legt uit dat het handig is om een explosive trap in het midden van de kamer te leggen. Mochten er veel adds Razorgore aanvallen terwijl je hem aan het MC'en bent, dan kun je via die trap de adds grotendeels verliezen, zodat je character die kan gaan tanken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bOPj5pqMwjk]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Denk dat ik nu ook het langst in een guild zit. Ben op 19 jan 2012 gejoined. Als ik even terug kijk heb ik nog 13 maanden in een Nederlandse social guild gezeten. Waar ik nog veel contact mee heb en naar meetings ga. Maar daarna niet echt een goede plek meer gevonden. Paar disbands meegemaakt. Maar ook zelf opgestapt. Nu hebben we echt een leuke club mensen bij elkaar, zowel de raiders als de socials. En Flex trekt dit ook weer bijeen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb sinds de start van WoW in de zelfde guild gezeten en eigenlijk elke EXP er een keer weggegaan om meer te progressen met een andere guild om vervolgens weer terug te gaan en aan het einde van een nieuwe exp weer weg te gaan om te progressen haha.

Die mensen daar zijn gewoon geweldig en dat maakte de game zo tof, en nu was het gewoon tijd voor een andere server en niet meer raiden en alleen maar pvp en bg's.
Dus nu kan ik me lol op met een paar uurtjes in de week alliance hakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:34:
Dus nu kan ik me lol op met een paar uurtjes in de week alliance hakken ;)
Grrr...

MC weigert gear voor mijn priest te droppen. Als ik warrior was geweest had ik T1 nu compleet en mage ook al bijna. Ik zie week in week dezelfde gear.

Misschien daarnaast ook maar even BWL proberen als ik dat zo lees. Laatste keer dat ik daar was was in TBC, toen lukte het me niet de eerste boss te solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:19:
Precies en stel je speeld nu 4 jaar met dat zelfde groepje dan weetje zeker dat het wel goed gaat
Niet om lullig te doen, maar wij spelen pas een paar maanden in deze opzet. :P Ik had mijn eigen guild, maar die ging in december redelijk dood omdat alle healers tegelijk AFK gingen. Uiteindelijk had ik naast mezelf nog twee raiders over, waarvan er eentje echt totaal niks kon. :P Net op het moment dat ik iedereen liet weten dat we officieel stopten met raiden en we vanaf dan een social guild waren, kwamen er twee mensen terug uit SWTOR die zowat hun hele guild mee wilden nemen naar WoW omdat Star Wars niet meer beviel. Daarmee hebben we dus snel wat gear verzameld in T14, en snel daarna de ToT normals gedaan. In de loop van de tijd hebben we weer mensen verloren, waaronder die twee anderen die al in mijn guild zaten (maar die ik vervangen heb met twee andere mensen die eerder in de guild zaten) en daarbij vertrokken een paar van de nieuwe mensen die uit SWTOR gekomen waren. Maar niet getreurd, een van de andere guilds op onze server die een beetje ons gewenste niveau had liep op de klippen en omdat die guild afgesplitst was vanuit de guild waar mijn guild óók van afgesplitst was kwamen de resterende raiders bij ons uit. :P We raiden pas in deze setup sinds twee maanden ofzo.

Daar moet ik wel bij zeggen dat alle raiders die we hebben echt weten wat ze doen en goed kunnen samenwerken met iedereen. Dat zijn van die mensen die je in een willekeurig raidteam kan droppen en gewoon doen wat er moet gebeuren wanneer je ze dat vraagt. Ik ben in elk geval wel trots op ons team nu. :)

We waren in T14 niet eens echt contenders en hadden op een gegeven moment een veertigste plek op de rankings van onze servers. Nu staan we nek aan nek met de tweede guild op onze server die ook twaalf bazen neer heeft maar nét twee uurtjes sneller was omdat ze iets eerder op de avond raiden dan wij. :)

Ik zag net wel dat die andere guild gisteren 12 bazen heeft gekilld en wij maar 11, dus we moeten wel opschieten met Thok. Then again: als we de twee laatste bazen snel genoeg neer hebben moeten we toch allebei wachten tot de volgende reset voor we heroic Immersius kunnen doen, dus echt haast hebben we niet. :Y) De echte race zit op heroic.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NMe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:43:
[...]

Niet om lullig te doen, maar wij spelen pas een paar maanden in deze opzet. :P Ik had mijn eigen guild, maar die ging in december redelijk dood omdat alle healers tegelijk AFK gingen. Uiteindelijk had ik naast mezelf nog twee raiders over, waarvan er eentje echt totaal niks kon. :P Net op het moment dat ik iedereen liet weten dat we officieel stopten met raiden en we vanaf dan een social guild waren, kwamen er twee mensen terug uit SWTOR die zowat hun hele guild mee wilden nemen naar WoW omdat Star Wars niet meer beviel. Daarmee hebben we dus snel wat gear verzameld in T14, en snel daarna de ToT normals gedaan. In de loop van de tijd hebben we weer mensen verloren, waaronder die twee anderen die al in mijn guild zaten (maar die ik vervangen heb met twee andere mensen die eerder in de guild zaten) en daarbij vertrokken een paar van de nieuwe mensen die uit SWTOR gekomen waren. Maar niet getreurd, een van de andere guilds op onze server die een beetje ons gewenste niveau had liep op de klippen en omdat die guild afgesplitst was vanuit de guild waar mijn guild óók van afgesplitst was kwamen de resterende raiders bij ons uit. :P We raiden pas in deze setup sinds twee maanden ofzo.

Daar moet ik wel bij zeggen dat alle raiders die we hebben echt weten wat ze doen en goed kunnen samenwerken met iedereen. Dat zijn van die mensen die je in een willekeurig raidteam kan droppen en gewoon doen wat er moet gebeuren wanneer je ze dat vraagt. Ik ben in elk geval wel trots op ons team nu. :)

We waren in T14 niet eens echt contenders en hadden op een gegeven moment een veertigste plek op de rankings van onze servers. Nu staan we nek aan nek met de tweede guild op onze server die ook twaalf bazen neer heeft maar nét twee uurtjes sneller was omdat ze iets eerder op de avond raiden dan wij. :)

Ik zag net wel dat die andere guild gisteren 12 bazen heeft gekilld en wij maar 11, dus we moeten wel opschieten met Thok. Then again: als we de twee laatste bazen snel genoeg neer hebben moeten we toch allebei wachten tot de volgende reset voor we heroic Immersius kunnen doen, dus echt haast hebben we niet. :Y) De echte race zit op heroic.
Wat denk ik ook handig is om te weten: hoe vaak raiden jullie in de week en hoe vaak spelen jullie gemiddeld samen :P

Ik speel zelf bijv. als off-tank van onze guild, elke dinsdag avond en zondag avond. Maandag avond en Woensdag avond heel af en toe. Valt dus wel mee wat ik speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

XzeroD schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:53:
[...]

Wat denk ik ook handig is om te weten: hoe vaak raiden jullie in de week en hoe vaak spelen jullie gemiddeld samen :P

Ik speel zelf bijv. als off-tank van onze guild, elke dinsdag avond en zondag avond. Maandag avond en Woensdag avond heel af en toe. Valt dus wel mee wat ik speel :P
Wij raiden donderdag, zondag en dinsdag van 20:00 tot 23:00, dus 9 uurtjes per week. Afgezien van dat doen we eigenlijk bijster weinig samen. We praten wel in /g maar de meesten van ons zijn gewoon wat aan het questen buiten raidtijd. Valt dus ook wel mee. We zijn zegmaar casuals met een hardcore doel voor ogen. :P

Op zich wel grappig, "vroeger" in TBC en WotLK raidden we 15 uur per week (dus twee avonden meer) en gingen we veel minder hard dan nu. :+

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 20-09-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Zeror schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:59:
Ik krijg het niet voor elkaar in BWL. Heb de tips van Kapoen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om Razorgore voor de tweede keer te kunnen MC'en. Wat is daar de truc van?

Edit: In dit filmpje wordt precies het tegenovergestelde verteld als wat Kapoen suggereert.
YouTube: How to Solo Razorgore - MOP 5.1 - Rogue
Alleen op die manier lukt me niet eens om razorgore voor de eerste keer te MC'en.
Wat ik gedaan heb is het volgende met mn pala:

klik de orb van voor het platform af, zodra je razorgore MC'ed heb, de spell gebruiken om eggs te slopen, zonder ook maar een stap te zetten, als alles voor je weg is, dan de enig overgebleven egg achter je slopen, en dan naar beneden, zigzaggend naar de orb toe, eggs slopen totdat de MC breekt, dan meteen weer 1x op de orb klikken, en verder.

Het enige probleem dat jij zult gaan hebben is dat je geen heal hebt voor razorgore. Ik heb zelf razorgore een lay on hands gegeven vlak voordat ie doodging

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
EelcoB schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:09:
[...]

Wat ik gedaan heb is het volgende met mn pala:

klik de orb van voor het platform af, zodra je razorgore MC'ed heb, de spell gebruiken om eggs te slopen, zonder ook maar een stap te zetten, als alles voor je weg is, dan de enig overgebleven egg achter je slopen, en dan naar beneden, zigzaggend naar de orb toe, eggs slopen totdat de MC breekt, dan meteen weer 1x op de orb klikken, en verder.

Het enige probleem dat jij zult gaan hebben is dat je geen heal hebt voor razorgore. Ik heb zelf razorgore een lay on hands gegeven vlak voordat ie doodging
Heb het zelf nooit geprobeerd maar volgens mij kan je als paladin het beste Righteous Fury aanzetten en jezelf elke keer een Eternal Flame heal geven. Door de hot zou jij aggro moeten krijgen en laten ze Razorgore met rust. Desnoods neem je ook nog Light´s Hammer voor wat extra heal aggro, kan je op jezelf neer gooien of op Razorgore.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:23:
[...]

add killen, maar da's niet voor alle tankclasses weggelegd.
Kom zelf met m'n DK tot zo'n 8-15% HP left, monk co-tank killed 'm wel. Main raids warrior en druid lukt het ook niet.
Bij onze raid lukt het mij (druid) om de add ongeveer 5 á 10 sec voor de tijd neer te hebben (soms minder). De paladin lukt het helemaal niet. Vast een kwestie van gear, maar op het moment is die 5 sec extra ook de moeite nog niet echt waard :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gALIZzr.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vxwcx23.png

46th West/World rank en Realm 1st rank op Frostmane-EU met healing Proving grounds! Wooohooo :D

Bewijs ofc:
http://www.wowprogress.com/character/eu/frostmane/Joozle

En er zit nog wel wat rek in!

[ Voor 5% gewijzigd door Jooz op 21-09-2013 17:23 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

• Zeror
EelcoB schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:09:
Het is mij gelukt. Had net genoeg tijd. Was, zoals jij en Kapoen al zei, vanaf de grond, voor het platform, de MC gestart. Voor elke MC had ik een explosive trap in het midden van de kamer gelegd. Daarmee is het mij gelukt om alle eieren kapot te krijgen voor Razorgore doodging.

Net nog een WTF momentje. Ik was aan het vliegen in Northrend toen ik heel even wat in de keuken ging pakken (was wat langer weg dan verwacht) komt ik terug zit ik in het fatigue helemaal rechtsonder in Northrend kaart. Ga door die fatigue kapot, eindig ik in The Barrens. :+ Go home WoW, ur drunk!!!
Naja, maar even 10 min ress sickness uitzitten dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-09-2013 17:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Sabrac schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:24:
[...]

Bij onze raid lukt het mij (druid) om de add ongeveer 5 á 10 sec voor de tijd neer te hebben (soms minder). De paladin lukt het helemaal niet. Vast een kwestie van gear, maar op het moment is die 5 sec extra ook de moeite nog niet echt waard :)
Op LFR lijkt Norrushen bugged. Op LFR zijn er geen orbs. Je kan alleen cleansen van corruption als je random? geselecteerd wordt. Dit zorgde ervoor dat ik als tank het hele gevecht op 100 corruption zat. Dit gold ook voor de healers en dps. Uiteindelijk na 3 wipes, op de 4e keer nipt gehaald. Dit natuurlijk mede door de 20% buff die je dan krijgt.
In die 4 gevechten werd ik 1x naar dat spirit realm getransferred, de raid was toen alleen al 80% dood waardoor we weer een wipe hadden toen ik terug kwam. Kon wel mooi meteen mass ress doen omdat ik als enige nog leefde.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Vae Victus schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:49:
[...]

Op LFR lijkt Norrushen bugged. Op LFR zijn er geen orbs. Je kan alleen cleansen van corruption als je random? geselecteerd wordt.
Dat was oorspronkelijk inderdaad random en dat stond ook gewoon in de dungeon journal, maar is door middel van een hotfix aangepast:

Norushen
• Look Within should now correctly favor selecting characters with higher levels of corruption for trials during the Norushen encounter on Raid Finder difficulty.
Vraag me af of dit wel een goede oplossing is, want nu gaat men natuurlijk opzettelijk proberen om 100% corruption te krijgen. We zullen zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 21-09-2013 21:34 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Rone schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 21:15:
[...]

Dat was oorspronkelijk inderdaad random en dat stond ook gewoon in de dungeon journal, maar is door middel van een hotfix aangepast:

[...]

Vraag me af of dit wel een goede oplossing is, want nu gaat men natuurlijk opzettelijk proberen om 100% corruption te krijgen. We zullen zien.
Dat wist ik wel, maar ze hadden beter de kans omhoog kunnen gooien. Nu heb ik in 4 gevechten 1x de mogelijkheid gehad. Beetje lage kans...

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo Flex part 2 is ook plat gegaan. Ging best soepel op een aanpassing na voor de tower groep op Galakras en best veel doden op de Shamans. Van de Shamans kreeg ik een nieuwe main hand, en op General rolde ik een robe met mijn laatste coin. Zit inmiddels op 513 en de groep krijgt een aardig vaste samenstelling. Eerste deel zaten we op 17 mensen en nadat het raidteam Norushen HC plat kreeg op de laatste try konden we voor deel 2 de raid volmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zijn hier meer mensen die niet kunnen inloggen op de WoW EU forum? Krijg steeds "An error has occured.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
Zijn hier meer mensen die niet kunnen inloggen op de WoW EU forum? Krijg steeds "An error has occured.".
Ik kon net niet mijn armory app gebruiken. En ja forums werkt ook niet zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ze hebben issues. Gisteren ook al. Ofwel niet kunnen loggen, ofwel dc.
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het zou weer gefixed moeten zijn:
"Hey guys, seems the forum and armory log in issues are resolved, we'll be keeping a close eye on it though."

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zeror schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:59:
Ik krijg het niet voor elkaar in BWL. Heb de tips van Kapoen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om Razorgore voor de tweede keer te kunnen MC'en. Wat is daar de truc van?

Edit: In dit filmpje wordt precies het tegenovergestelde verteld als wat Kapoen suggereert.
YouTube: How to Solo Razorgore - MOP 5.1 - Rogue
Alleen op die manier lukt me niet eens om razorgore voor de eerste keer te MC'en.
als healing class is het erg simpel, kill 3 adds, geef je zelf een paar heals en mc
Na de eerste MC je health is 200k gedropt, heal jezelf op, kill een paar adds en mc again.
Het doel als healer is dat je healing agro krijgt, damage verkleint namelijk niet meer je mc-duration.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, net 6/14 gehaald en dat terwijl we woensdag niet geraid hebben door signups. niet slecht voor 1 avond.
Zelf met 2 upgrades naar buiten gekomen :D

Binnenkort zal ik tegen de crit cap aanlopen voor m'n beer.. tegen die tijd moet ik maar even kijken wat ik daarna doe.. haste of mastery.

Iron Juggernaut was echt een grap ten op zichte van de bazen ervoor, was beter geweest als een 2e of 3e gevecht.

@NME, de hint met de boss neerhalen nadat de proto drakes zijn geweest hielp enorm :) ff gewacht tot ze neer waren, boss neer gehaald en het was direct een kill erna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
Door middel van het filmpje met daarin de hunter uitleg heb ik et gehaald, Razorgore is down!

Nu verder met de rest voor de gear en achievement :)

*edit* Cleared, classic raid achievement eindelijk behaald :+

[ Voor 18% gewijzigd door Riqy op 22-09-2013 23:41 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, vanavond Paragons gekilld en een stapel tries op Garrosh gehad. Wél een geinige fight, maar voelt een beetje als Lich King meets Yogg-Saron met die dessecration (deze keer paars) en adds enerzijds en de shaduwwerelden anderzijds. De phases verschillen ook maar heel weinig van elkaar, dus ziet ernaar uit dat die fight al heel snel saai wordt... Oh well, als we hem dinsdag maar neerleggen. Ik wil snel heroics gaan doen. :D

Paragons was trouwens een stuk simpeler dan ik aan de hand van de guides verwacht had. Die fight hadden we in vier tries down. Zelfs Thok duurde langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
sabriel schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:32:
[...]

als healing class is het erg simpel, kill 3 adds, geef je zelf een paar heals en mc
Na de eerste MC je health is 200k gedropt, heal jezelf op, kill een paar adds en mc again.
Het doel als healer is dat je healing agro krijgt, damage verkleint namelijk niet meer je mc-duration.
Ik heb mijn chars nog nooit moeten healen bij Razorgore, ze nemen te weinig damage daarvoor.
't is razzie zelf die af en toe een HoT nodig heeft, meestal wanneer ik te lang knoei ben met de eitjes ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Dagboekje:

Eindelijk deze week de 3000 valor points quest compleet. Hop naar die Wrathion en crap was ik vergeten....pvp. Ik had totaal pvp gear, pvp spec of wat dan ook met pvp maar ja het moet toch.
Veel geluk bij de eerste van de 2e bg's, die met die orbs. Heb zelf ook een hele tijd een orb in bezit gehad en die was in 1 keer klaar.

Hop de silvershard mines in.....pure ellende, elke keer afgedroogd. Die warlocks in pvp gear zijn niet dood te krijgen echt niet normaal. Plus ik heb geen trinket of wat dan ook dus fear maar raak voor een knaak.
Gelukkig na 4 keer deze ook compleet.
Bij de Warlord had ik gelukkig een paar guildies die zo vriendelijk waren mij uit de brand te helpen.
Ik had de vrouw nog gevraagd maar die had op bijna geen enkel char ooit de Lions Landing quests gedaan :S Dus die zag de gebouwen daar niet.....

Nu dus de 40 bars (easy peasy voor mijn miners en alchemists) en die 20 dingen uit ToT, ik weer een paar van die instances gedaan en wat dacht je, mijn RNG hell is ook daar aanwezig. Geen enkele, dat gaat dus even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Zoooo gister op mijn shammy even de LFR gedaan en zelfs 2 bosses flex! Begin van de SoO is leuk maar wil toch wel echt normals zien! Misschien nog ff ToT runnen en dan opzoek naar een guild die Flex raids organiseerd en normals waar ik af en toe kan joinen als backup lock/shammy :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Gisteren uit verveling archeology maar even getraind. Eerste dig site in Uldum krijg ik gelijk een canopic jar. Dus ik dacht al van ja daar zit dat recipe dus echt niet in. Dus ik had hem wel geloot, maar vervolgens niet gekeken wat ik eruit kreeg (Auto loot staat aan, dus ik zag ook zo snel niet wat erin zat toen ik hem opende). Kom ik er een uur of 2 later achter toen ik mijn artifacts wilde verkopen dat ik dat recipe dus had.

Wat zijn de kansen dat je bij je eerste Tol'vir artifact gelijk een Canopic jar krijgt en vervolgens uit je eerste canopic jar dat recipe om die mount te maken :9?

Ik heb op wowhead gelezen dat mensen wel meer dan 2 weken op dat ding liepen te grinden.

Iemand op wowhead: Yo dawg I herd you like RNG items so we put an RNG item in an RNG item so you can grind while you grind.

[ Voor 16% gewijzigd door rjpurk op 23-09-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik had mij ook eens ingeschreven bij openraid als ik niemand kon vinden voor de warlord maar zijn die mensen daar compleet ontspoord?
Voor bijna alles werd al bijna ilvl685 gevraagd, ja ja ik weet het zwaar overdreven maar bijvoorbeeld ToT normal werd minimaal ilvl535 gevraagd + alle achievements. En dan denk je dat is eenmalig, nope als je iets maar dan ook iets zag onder de de ilvl535 dan was het vast een vergissing.
Daar gaan we dus voorlopig niet meer naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
Openraid is sowieso een heel stuk minder geworden sinds MMO-Champion het is gaan promoten. Eerst zater er vooral veel relaxte en goede spelers, nu is het ook een middel geworden voor de crappy ilevel geile mensen die zelf niet uit vuur kunnen lopen, dus gecarried moeten worden door een heel hoog itemlevel.

Dit weekend geen tijd gehad voor WoW, vanavond maar weer eens even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Carthrax schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:11:
Ik had mij ook eens ingeschreven bij openraid als ik niemand kon vinden voor de warlord maar zijn die mensen daar compleet ontspoord?
Voor bijna alles werd al bijna ilvl685 gevraagd, ja ja ik weet het zwaar overdreven maar bijvoorbeeld ToT normal werd minimaal ilvl535 gevraagd + alle achievements. En dan denk je dat is eenmalig, nope als je iets maar dan ook iets zag onder de de ilvl535 dan was het vast een vergissing.
Daar gaan we dus voorlopig niet meer naar toe.
Komt omdat dat mensen zijn die denken, ik wil 1 item van 1 boss maar ik moet wel de group regelen etc en geen zin in fuckups en dan vragen ze dus dat.

Mijn ervaring is, als je iets wil klaar spelen...moet je het zelf starten.
Dus zelf een openraid maken, zelf mensen inviten en zelf uitleggen wat JOUW regels zijn in die raid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:54:
[...]

Komt omdat dat mensen zijn die denken, ik wil 1 item van 1 boss maar ik moet wel de group regelen etc en geen zin in fuckups en dan vragen ze dus dat.

Mijn ervaring is, als je iets wil klaar spelen...moet je het zelf starten.
Dus zelf een openraid maken, zelf mensen inviten en zelf uitleggen wat JOUW regels zijn in die raid etc.
Of omdat diegene die de raid regelt zelf nog in groene/blauwe items rondloopt en zo nodig geboost wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Doet me denken aan lvl 70s die BT of sunwell wil doen voor items. En dan alleen maar lvl 90s accepteerd.
Zelf open raid nog niet gebruikt, binnenkort maar eens voor flex doen. Op mn server zijn er wel flex groepen. Maar geen enkele die tanks zoekt. Beetje jammer gezien mn dps op het moment niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gisteren m'n hunter qua item level eindelijk hoog genoeg om de SoO LFR in te kunnen. Ik haakte meteen in op de Sha of Pride ... Echt, ik schaamde me kapot... M'n wapen was namelijk nog steeds een 450 en dat sloeg zo'n deuk in m'n DPS... Daarna nogmaals gequeued met een kameraad van me en meteen al na 1 minuut in SoO. Op Immerseus stond ik 16 de en op The Fallen Protectors 14de, maar gelukkig niemand die opmerkingen maakte.

Ik hoopte op protectors de crossbow te krijgen, maar in eerste instantie kreeg ik dus een baggie. Bonus roll ... ik zag het venstertje verdwijnen ... dat betekent LOOT! ...Ogen dicht ... YESH!!! X-bow!

Op Norushen was m'n DPS echt meteen stukken beter, heel goed te merken. De vergelijking met anderen was niet echt eerlijk te maken omdat ik dus een paar keer m'n corruptions moest cleansen :p

All-in-all a good day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
detheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:14:
Gisteren m'n hunter qua item level eindelijk hoog genoeg om de SoO LFR in te kunnen. Ik haakte meteen in op de Sha of Pride ... Echt, ik schaamde me kapot... M'n wapen was namelijk nog steeds een 450 en dat sloeg zo'n deuk in m'n DPS... Daarna nogmaals gequeued met een kameraad van me en meteen al na 1 minuut in SoO. Op Immerseus stond ik 16 de en op The Fallen Protectors 14de, maar gelukkig niemand die opmerkingen maakte.

Ik hoopte op protectors de crossbow te krijgen, maar in eerste instantie kreeg ik dus een baggie. Bonus roll ... ik zag het venstertje verdwijnen ... dat betekent LOOT! ...Ogen dicht ... YESH!!! X-bow!

Op Norushen was m'n DPS echt meteen stukken beter, heel goed te merken. De vergelijking met anderen was niet echt eerlijk te maken omdat ik dus een paar keer m'n corruptions moest cleansen :p

All-in-all a good day :)
Kon wel mijn verhaal zijn met m'n eigen hunter /highfive :)

Alleen zat ik vast aan een geupgrade 461 boog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NMe schreef op maandag 23 september 2013 @ 02:59:
Hmm, vanavond Paragons gekilld en een stapel tries op Garrosh gehad. Wél een geinige fight, maar voelt een beetje als Lich King meets Yogg-Saron met die dessecration (deze keer paars) en adds enerzijds en de shaduwwerelden anderzijds. De phases verschillen ook maar heel weinig van elkaar, dus ziet ernaar uit dat die fight al heel snel saai wordt... Oh well, als we hem dinsdag maar neerleggen. Ik wil snel heroics gaan doen. :D

Paragons was trouwens een stuk simpeler dan ik aan de hand van de guides verwacht had. Die fight hadden we in vier tries down. Zelfs Thok duurde langer...
Wij hebben gisteren MsV normal gecleared met een aantal van de guild (eindelijk) :9

Van de Lich King vond ik wel dat die vette mechanics had, ik denk niet dat die dan saai wordt voor mij. Kan me Lich King kill nog wel herinneren, man wat was dat vet! :D Dinsdag gaan we als het goed is ICC weer een keer doen met de guild voor de fun / shards, heb er echt zin in!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46
Ik heb dit weekend niet veel gedaan, behalve items gemaakt voor de Sky Golum en Coren Direbrew gefarmed voor de 2e brewfest mount. Die dropte gisteren eindelijk (na 5 jaar aan pogingen).
Een leger alts is soms best handig.
Voor de rest niets gedaan. En dat komt hoofdzakelijk door GTA5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Gisteren ook weer sinds een week of 3 (vakantie en dergelijke) kunnen raiden met mijn guild. Helaas kwamen er zelfs na rondvragen maar 7 guildies opdagen (dus geen guild group :'(). Paar vrienden van een guildie kwamen erbij om de groep op te vullen. Vervolgens de raid lock geextend op MsV (eerste 2 bosses waren al neer).

3de Boss gaf helaas eerst een wipe, omdat niet iedereen de tactics goed begreep of ze te laat uitvoerde. 2de poging was raak, maar ging nog niet helemaal goed naar mijn idee. Merk toch wel dat we hiermee, ondanks de addon, nog veel moeite hebben.

Vervolgens naar de 4de Boss. Deze ging precies zoals mijn laatste keer. Er stond weer iemand te dichtbij zodat hij/zij uhm ninja pullde. Gelukkig iedereen op tijd naar binnen en daarna ging het prima. Tot zover hebben we ook nog geen moeite gehad met deze boss.

5de Boss, Elegon, hebben we nog niet eerder neergekregen. Nadat onze guild leader de tactics even nog een keer duidelijk had uitgelegd gingen we aan de slag. Iedereen had nu wel door dat ze bij 6 stacks even buiten de cirkel moesten gaan, dus dat ging iig al beter. Helaas was de eerste poging wel een wipe op 5% ofzo. Even gekeken wat er fout ging en vervolgens nog een poging gedaan. Deze ging al beter en we kregen hem eindelijk neer :D.

Vervolgens de laatste boss. Deze ging vrij goed ondanks dat ik de tank een paar keer op het laatste moment bij healde :P. Gelukkig in 1 poging neer gekregen en eindelijk dus MsV gecleared :D. Helaas geen guild achievement omdat we dus 1 man te kort kwamen. Dit gaan we dus vast nog wel een keer doen voor de achievment!

Waarschijnlijk gaan we morgen beginnen met ToS als we genoeg lui hebben, en anders misschien wat oude raids clearen. Altijd weer afwachten hoeveel guildies opdagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Iemand trouwens ervaring met de nieuwe crafting mat 'spirit of war'?
Ik weet dat je ze kan gebruiken om items te craften die je normaliter via een daily profession maakt.
Mn vraag is nu. Is de spirit of war variant ook een daily cool down of kan deze als je er 5 hebt ook 5 keer achter elkaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Ik zit te denken om MoP alsnog te halen en de questline eens te spelen, en eventueel een dungeon of wat mee te nemen. Echt actief raiden ben ik niet van plan. Ik heb de volgende lvl 85s klaarstaan hiervoor. Aangezien jullie veel spelen, is er nog veel veranderd in de speelstijl van een van de volgende klasses of is het nog vergelijkbaar met hoe deze classes in Cataclysm speelden?

Mage / Shaman / Druid / Death Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Bonsaiboom schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:57:Aangezien jullie veel spelen, is er nog veel veranderd in de speelstijl van een van de volgende klasses of is het nog vergelijkbaar met hoe deze classes in Cataclysm speelden?

Mage / Shaman / Druid / Death Knight
Mage: Nog steeds tof, al weet ik niet hoe het is op 85+ (mijne is nog niet zo hoog)
Shaman: Ik speelde altijd Enhancement, maar dit vindt ik nu echt bagguh. Hele gebeuren met de totems hebben ze onderuit gehaald :(
Druid: Geen ervaring mee
Death Knight: Speelt niet meer zo lekker als voor de uitbreiding, maar ik speel hier uberhaubt niet echt veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NL-RaVeR schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:03:
Shaman: Ik speelde altijd Enhancement, maar dit vindt ik nu echt bagguh. Hele gebeuren met de totems hebben ze onderuit gehaald :(
Dit vond ik toen je niet meer hoeft te totem stompen, wanneer de call of elements/ancestors/etc toegevoegd waren. Wat dat aan gaat was het om de minuut (of wanneer je een GCD over had) even je call verversen en keek ik er verder toch niet veel naar om. Zeer weinig interactie met totems en nog minder keuzes maken wanneer je ze moest gebruiken. Even afstemmen met je buurman welke totems hij had en breinloos 1 knopje drukken :p

Wat dat aan gaat hebben totems nu een stuk meer nut omdat het gewoon extra raid cooldowns zijn ipv een of andere passive buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
detheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:42:
[...]

Dit vond ik toen je niet meer hoeft te totem stompen, wanneer de call of elements/ancestors/etc toegevoegd waren. Wat dat aan gaat was het om de minuut (of wanneer je een GCD over had) even je call verversen en keek ik er verder toch niet veel naar om.
Dat klopt. Maar misschien komt het omdat ik heel veel toen heb gespeeld en ik helemaal in die class zat. Vervolgens gooien ze de hele boel om en werkt het niet meer zoals ik altijd gewend was. Ik vindt het gewoon jammer dat die totems nu ook maar 10 seconden of iets dergelijks blijven staan en vervolgens weer een cooldown hebben. Die totems waren altijd zo vet bij een Shaman. Ik weet trouwens niet hoe het nu speelt als Elemental/Restoration, dat speel ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:15:
[...]

Kon wel mijn verhaal zijn met m'n eigen hunter /highfive :)

Alleen zat ik vast aan een geupgrade 461 boog ;)
Ook ik zit met het probleem van mijn wapen... Al paar keer LFR ToT gedaan, maar helaas nog nooit een wapen gedropt voor me...
Al mijn gear is al 496 of hoger (zelfs 2x 535 van de burdens) en mijn wapen en ringen zijn nog laag... (458-471)

Iemand nog tips voor het makkelijk verkrijgen van hoog ilvl wapens voor een hunter?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Als je het ziet zitten om te pvp-en kan je met honour points een ilevel 496 wapen kopen.
Helaas moet je wel een minimum aantal punten (ik dacht iets van een 7000) verzameld hebben eer je de pvp wapens kan kopen.

Ik was heel blij toen ik die boog in SoO LFR zag droppen, meteen erna kreeg ik een hele lijst aan achievements ivm gearing er bij 8)7

Eigenlijk is dat een pijnpuntje van de hunter klasse sinds deze xpac. Aangezien je nog maar 1 soort wapen (ranged) kan gebruiken ben je dus de klos als dit niet dropped.

[ Voor 67% gewijzigd door Kapoen op 23-09-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Riqy schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:49:
[...]

Ook ik zit met het probleem van mijn wapen... Al paar keer LFR ToT gedaan, maar helaas nog nooit een wapen gedropt voor me...
Al mijn gear is al 496 of hoger (zelfs 2x 535 van de burdens) en mijn wapen en ringen zijn nog laag... (458-471)

Iemand nog tips voor het makkelijk verkrijgen van hoog ilvl wapens voor een hunter?
Ik loop rond in full 500+ iLvl gear met een PvP wapen (497), ook ik heb nog niet echt goede wapen gekregen van LFR. wel 2x een 476 iLvl, maar dat waren een one hand sword en one hand mace. Als Arms warrior heb ik daar geen kut aan natuurlijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:41:
[...]

Van de Lich King vond ik wel dat die vette mechanics had, ik denk niet dat die dan saai wordt voor mij. Kan me Lich King kill nog wel herinneren, man wat was dat vet! :D
Nouja, de overeenkomst met Lich King is vooral gewoon Desecration (zwarte cirkels) op LK tegenover Desecrated Weapon (paarse cirkels) op Garrosh, met het verschil dat ze bij Garrosh altijd groot zijn en kleiner worden als je de wapens DPS't en bij LK alleen groter worden als je erin staat. En dat Garrosh en LK beiden adds hebben in de eerste phase die je met een gimmick moet killen (LK had een debuff, Garrosh heeft Iron Stars). Oh, en een nieuw soort adds dat er vanaf de tweede phase is. De overeenkomst met Yogg-Saron is vooral de shadow realm phase waar je eerst alle adds moet killen voordat Garrosh al te veel corruption verzamelt.

Het probleem is dat de fight in elk geval in de eerste twee phases redelijk statisch is. Je krijgt af en toe een wapen naar je ranged toe gegooid en er komt af en toe een Iron Star voorbij die je gebruikt om adds te killen, maar afgezien van dat gebeurt er weinig. De tussenfase is te simpel voor woorden, en de tweede fase waarin hij een whirlwind-achtig iets krijgt en mensen mindcontrolt stelt ook weinig voor. En we doen onze shadow phases zo snel dat we pas laat überhaupt die nieuwe soort adds krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 23-09-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:51:
Als je het ziet zitten om te pvp-en kan je met honour points een ilevel 496 wapen kopen.
Helaas moet je wel een minimum aantal punten (ik dacht iets van een 7000) verzameld hebben eer je de pvp wapens kan kopen.

Ik was heel blij toen ik die boog in SoO LFR zag droppen, meteen erna kreeg ik een hele lijst aan achievements ivm gearing er bij 8)7

Eigenlijk is dat een pijnpuntje van de hunter klasse sinds deze xpac. Aangezien je nog maar 1 soort wapen (ranged) kan gebruiken ben je dus de klos als dit niet dropped.
Er droppen wel ranged wapens in ToT. Een ervan is zelfs een shared boss loot, dus meer dropchance dan andere wapens. Het blijft RNG, dus kwestie van geluk. Verder droppen er nog 3 ranged wapens. Volgens mij is dat niet zo slecht.
Ik heb ToT niet lang hoeven farmen voor een ranged wapen. In de 3e week dropte de crossbow van Durumu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Sabrac schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:47:
Iemand trouwens ervaring met de nieuwe crafting mat 'spirit of war'?
Ik weet dat je ze kan gebruiken om items te craften die je normaliter via een daily profession maakt.
Mn vraag is nu. Is de spirit of war variant ook een daily cool down of kan deze als je er 5 hebt ook 5 keer achter elkaar maken?
Ik heb er nog geen ervaring mee omdat ik geen DE kan gebruiken maar wat ik lees is dat hier geen cooldown op zit en dat je dus onbeperkt kunt maken. Je leert alleen geen nieuwe recepten om leuke items te maken zoals bij LW Snow Lily Britches (vet item voor mijn monk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NMe schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:55:
[...]

Nouja, de overeenkomst met Lich King is vooral gewoon Desecration (zwarte cirkels) op LK tegenover Desecrated Weapon (paarse cirkels) op Garrosh, met het verschil dat ze bij Garrosh altijd groot zijn en kleiner worden als je de wapens DPS't en bij LK alleen groter worden als je erin staat. En dat Garrosh en LK beiden adds hebben in de eerste phase die je met een gimmick moet killen (LK had een debuff, Garrosh heeft Iron Stars). Oh, en een nieuw soort adds dat er vanaf de tweede phase is. De overeenkomst met Yogg-Saron is vooral de shadow realm phase waar je eerst alle adds moet killen voordat Garrosh al te veel corruption verzamelt.

Het probleem is dat de fight in elk geval in de eerste twee phases redelijk statisch is. Je krijgt af en toe een wapen naar je ranged toe gegooid en er komt af en toe een Iron Star voorbij die je gebruikt om adds te killen, maar afgezien van dat gebeurt er weinig. De tussenfase is te simpel voor woorden, en de tweede fase waarin hij een whirlwind-achtig iets krijgt en mensen mindcontrolt stelt ook weinig voor. En we doen onze shadow phases zo snel dat we pas laat überhaupt die nieuwe soort adds krijgen.
Ah oke, best jammer dan dat het zo statisch is. Had iets meer dynamiek verwacht en vooral bij zo'n boss.
Toch ben ik reuze benieuwd, groepen met een drastisch hoog ilevel vind ik vaak toch niet. Wordt dus nog lekker uitdagend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

[...]

rjpurk schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:52:
[...]

Ik loop rond in full 500+ iLvl gear met een PvP wapen (497), ook ik heb nog niet echt goede wapen gekregen van LFR. wel 2x een 476 iLvl, maar dat waren een one hand sword en one hand mace. Als Arms warrior heb ik daar geen kut aan natuurlijk,
Hier vind je de ToT drop tables. Je kan op Timeless Isle voor 1k Timeless coins een Mogu Rune of Faith kopen. Die gebruik je dan op de boss van wie je een wapen wilt hebben, dit vergoot je kans.

Zelf gebruik ik de Atlasloot add-on. Dan zie je meteen per boss wat er dropt en je kan filteren dat alleen dingen die jij kan gebruiken worden getoond.
Tijdens de roll heb je daar genoeg tijd voor en anders kan je het ook van te voren nakijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Vae Victus op 23-09-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
[...]

je kunt op de timeless isle ook een 476 bow kopen voor 10.000 coins http://www.wowhead.com/item=105927

edit: 20.000 coins (my mistake :))

[ Voor 3% gewijzigd door moggets op 23-09-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

moggets schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:08:
[...]

je kunt op de timeless isle ook een 476 bow kopen voor 10.000 coins http://www.wowhead.com/item=105927
Kost 20k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Vae Victus schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:56:
[...]

[...]

Hier vind je de ToT drop tables. Je kan op Timeless Isle voor 1k Timeless coins een Mogu Rune of Faith kopen. Die gebruik je dan op de boss van wie je een wapen wilt hebben, dit vergoot je kans.

Zelf gebruik ik de Atlasloot add-on. Dan zie je meteen per boss wat er dropt en je kan filteren dat alleen dingen die jij kan gebruiken worden getoond.
Tijdens de roll heb je daar genoeg tijd voor en anders kan je het ook van te voren nakijken.
Die altasloot zit nu gewoon in de game he. :)

Anyways beetje paniek in de guild. Een officer stopt er waarschijnlijk mee. Goeie Dpser en tactische speler. Nu is de council gereduceerd naar 2 man met mij op de achtergrond als soort van social officer.
Onze GM logt ook maar eens in de 3 weken, vanwege IRL problemen, in om zo zijn GM positie niet kwijt te raken. We kunnen niet echt goed dingen regelen. Al is er, op 1 incident na, niet veel gebeurd.

Hopelijk ziet de GM dat het nu ook lastig wordt en hij de GM aan iemand geeft. Kunnen we weer wat nieuwe lijnen uitzetten en eventueel de gbank weer anders opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Poops_McGhee schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:27:
[...]

Er droppen wel ranged wapens in ToT. Een ervan is zelfs een shared boss loot, dus meer dropchance dan andere wapens. Het blijft RNG, dus kwestie van geluk. Verder droppen er nog 3 ranged wapens. Volgens mij is dat niet zo slecht.
Ik heb ToT niet lang hoeven farmen voor een ranged wapen. In de 3e week dropte de crossbow van Durumu.
RNG is idd RNG, en die bevalt mij slecht op mijn hunter ;) Ik deed zowel ToES als ToT LFR en heb heel wat coins gespendeerd voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Kapoen schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:30:
[...]

RNG is idd RNG, en die bevalt mij slecht op mijn hunter ;) Ik deed zowel ToES als ToT LFR en heb heel wat coins gespendeerd voor niks.
Op de 1 of andere manier lijken andere altijd meer geluk te hebben dan jezelf hé... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Over rng gesproken. Healer bij ons heeft deze week 9 items gewonnen in flex lfr en normal.
4 gloves. 3 wrists en nog 2 andere items. Uiteindelijk aan meer dan de helft heeft ie niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mijn shaman is verwend geweest door de RNG, die had ik vrij snel op 500+, maar itt mijn hunter heeft die ook de keuze uit veel meer wapens. 1h + offhand/shield of staff. Mijn priest ging ook vrij vlot qua gear.

Nuja ik mag toch echt niet klagen, m'n hunter had al nog voor ie 90 werd een aantal epics klaarliggen.
522 gloves van oondasta, een 496 neck van galleon en de 476 boots token van de sha. Als uiteindelijk dat ene item niet dropped (in mijn geval een wapen) ga je je daarop concenteren natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

RNG RNG RNG!!, breek me de bek niet open :'( als er iemand pech heeft ben ik het wel, ik zie veel dingen droppen doe ik nodig heb maar krijgen ho maar. Totaal al aantal normals gedaan, aantal flex en iedere keer heb ik geen loot gehad. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RNG is ook voor mij een bitch in de nieuwe tier. Geen enkele upgrade nog gedropped na LFR, Flex, Ordos/Celestials, normal & heroic raiden :X. Sommige mensen in onze guild zitten al op 4 set :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Eerst week LFR/Flex had ik niks. En deze week de off-hand en cloak uit LFR, en de mace en robes uit Flex.
Hopelijk zet deze RNG zich voort volgende week. Kan wel 8 upgrades gebruiken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:52:
RNG RNG RNG!!, breek me de bek niet open :'( als er iemand pech heeft ben ik het wel, ik zie veel dingen droppen doe ik nodig heb maar krijgen ho maar. Totaal al aantal normals gedaan, aantal flex en iedere keer heb ik geen loot gehad. Bah!
Ah dus daar zijn mijn dobbelstenen gebleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

http://www.imdb.com/title/tt0803096/
Warcraft Movie!! W00t!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
En die 20k spendeer ik dan liever aan mogu coins om iets beters uit de ToT LFR te trekken of zo :p (3 x eerste baast van een van de ToT onderdelen)

Maar goed, ik heb 1 coin uitgegeven in SoO en dat heeft gelukkig goed uitgepakt voor mij. Nu kan ik alles gaan gokken op m'n hunter tier setje :p
Soon™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja dat kennen we inderdaad, Soon ™.
Er zijn echter ook wat acteurs bekend die "mogelijk" rollen in de film moeten gaan spelen http://www.deadline.com/2013/09/legendary-world-of-warcraft-paula-patton-colin-farrell/.

Ben reuze benieuwd of het wat gaat worden, kan wat mij betreft 2 kanten op: Mega goed, of mega bagger. Hoop natuurlijk voor het eerste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb besloten me niet meer te veel op te winden over die film. Na alle drama van de afgelopen jaren, de directorswitches en het hele funding-probleem zie ik het wel als er daadwerkelijk iets concreets op de plank ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik zie meer succes in een CGI dan in een live-action film, maar goed Uwe Boll gaat de film iig niet maken wat voor mij al een hele geruststelling is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Jerry schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:53:
RNG is ook voor mij een bitch in de nieuwe tier. Geen enkele upgrade nog gedropped na LFR, Flex, Ordos/Celestials, normal & heroic raiden :X. Sommige mensen in onze guild zitten al op 4 set :(.
Dingen die ik voor het eerst doe leveren me 9 van de 10 keer loot op. Als ik daarna terugkom om gear te farmen, dan gaat mijn lootchange naar 0%, lijkt het wel.
Ik heb soms vlagen van geluk, maar meestal gewoon long streaks van pech. Coins gaven me óf het item dat ik net geloot had, óf gold. En zelfs in het laatste geval kon het aantal vies tegenvallen.
Ik heb in ToT bij elke boss een coin gebruikt, ivm de shared loot Bow (Miracoran, ofzo). Uiteraard, niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

XzeroD schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:27:
[...]

Ja dat kennen we inderdaad, Soon ™.
Er zijn echter ook wat acteurs bekend die "mogelijk" rollen in de film moeten gaan spelen http://www.deadline.com/2013/09/legendary-world-of-warcraft-paula-patton-colin-farrell/.

Ben reuze benieuwd of het wat gaat worden, kan wat mij betreft 2 kanten op: Mega goed, of mega bagger. Hoop natuurlijk voor het eerste :D
Hopelijk is het qua sfeer een film als LotR, maar dan met iets meer kleur. :)
En tja als er nog maar weinig acteur bekend zijn is het lastig inschatten welke richting het op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:07
Erg herkenbaar allemaal :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cfmins8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Oeh die ga ik gebruiken bij de volgende raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Euj ... Green Ninja? Zo heb ik wel mijn leather Zul Aman setje bij elkaar gesprokkeld!!
Zie Tinkle in mijn sig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Als ik alleen al kijk naar mijn laatste LFR heb ik al heel wat bingo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik herken me aardig :P

ik mis alleen : ./tbags when killing a player

[ Voor 52% gewijzigd door Mektheb op 23-09-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer begonnen naar een aantal maandjes. Mijn verse 90 feral druid stond voor me klaar. Gelukkig had ik nog 30k gold dus kon ik mooi wat begin gear kopen zodat ik heroics kon doen. Paar heroics gedaan en nu alweer ilvl 463 haha.

Helaas is mijn guild uitgestorven zitten nog 18 mensen in die allemaal al redelijk lang niet meer zijn ingelogd. Dus als iemand nog een guild weet voor Ragnaros alliance side laat het maar weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:28:
Gisteren weer begonnen naar een aantal maandjes. Mijn verse 90 feral druid stond voor me klaar. Gelukkig had ik nog 30k gold dus kon ik mooi wat begin gear kopen zodat ik heroics kon doen. Paar heroics gedaan en nu alweer ilvl 463 haha.

Helaas is mijn guild uitgestorven zitten nog 18 mensen in die allemaal al redelijk lang niet meer zijn ingelogd. Dus als iemand nog een guild weet voor Ragnaros alliance side laat het maar weten ;).
Tip: Ga naar de Timeless Isle, dan ben je binnen een dag wel 496 ilevel ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:35:
[...]

Tip: Ga naar de Timeless Isle, dan ben je binnen een dag wel 496 ilevel ;).
Ja niemand koopt nog gear in de AH. Behalve Sognare dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:32
First world problems...

ben na lange afwezigheid een paar maanden terug weer begonnen, paar chars geleveld tot ik ze zat was, ben nu bezig met een protection paladin en zijn die nou gewoon echt zo overpowered? Met mijn vorige chars (rogue, warlock, priest, natuurlijk ook niet de stevigste classes) moest ik echt wel oppassen dat ik niet per ongeluk teveel mobs pullde, en een elite van mijn level hoefde ik niet over na te denken, dat was bijna certain death.

Nu met mn paladin is mijn grootste probleem dat ik niet genoeg mobs tegelijk kan pullen, omdat ze te ver uit elkaar staan :-)
Ben nu level 74, heb op 73 eens een dungeon geprobeerd (Utgarde Keep, mobs 70-72) en die kon ik vrij makkelijk solo'en. Wel een stuk leuker dan gewoon questen want daar hoef ik echt niet op te letten in gevechten. Maar goed, zoveel dungeons zijn er niet, geloof ik? Zijn er andere uitdagende dingen die ik solo kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:45:
[...]

Ja niemand koopt nog gear in de AH. Behalve Sognare dus. :)
Haha, had eerst moeten bijlezen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:41:
[...]

Euj ... Green Ninja? Zo heb ik wel mijn leather Zul Aman setje bij elkaar gesprokkeld!!
Zie Tinkle in mijn sig :p
Vroegah! Toen je als druid tank nog een frost/natureset bij elkaar moest sprokkelen om Hydross te kunnen tanken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wil ik net gaan spelen zit Ragnaros-realm vol. Lang geleden dat ik uberhaupt een server full bericht gezien heb. Zeker een paar jaar geleden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Vandaag na een paar maanden ook maar weer eens ingelogd. Op mijn mage even een LFR gedaan en een kijkje genomen op timeless isle. Daarna even m'n shaman gelogged, maar daar niet veel spannends op gedaan. Ik ben nog niet echt bij met de veranderingen dus ik ga me eerst maar eens inlezen. Daarnaast wil ik nog kiezen welke chars ik veel ga spelen. Twijfel tussen mage, shaman, paladin of hunter.. Iemand tips waardoor ik beter m'n keuze kan maken?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

En zeuren over RNG en loot helpt, want ik heb nu 2 set tier 16 :). De headpiece token dropte en niemand anders wilde die en de shoulder token kreeg ik met een coin. Grappig hoe zoiets werkt, zo ga je van ilevel 546 naar 550 in een raid.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
In dat geval ga ik ff zeuren over die brewfest mounts die maar niet willen droppen voor m'n tig alts! ;)

*edit* de mounts zullen ook vandaag niet voor mij zijn, maar m'n gezeur ivm de brewfest wapens heeft wel geholpen. Blizz heeft die 1h mace/tankard geboost naar ilevel 470 _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Kapoen op 24-09-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Hoop terugkerende spelers ineens :P. Gister ook met 2 guildies eens 25 man OS gedaan voor de title, die had ik namelijk nog niet. En dan woensdag misschien nog eens de 10 man doen voor de andere title :D

Vanavond is in ieder geval ICC 25HC aan de beurt met de guild. Heb er nu al zin in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

migchiell schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:53:
First world problems...

ben na lange afwezigheid een paar maanden terug weer begonnen, paar chars geleveld tot ik ze zat was, ben nu bezig met een protection paladin en zijn die nou gewoon echt zo overpowered? Met mijn vorige chars (rogue, warlock, priest, natuurlijk ook niet de stevigste classes) moest ik echt wel oppassen dat ik niet per ongeluk teveel mobs pullde, en een elite van mijn level hoefde ik niet over na te denken, dat was bijna certain death.

Nu met mn paladin is mijn grootste probleem dat ik niet genoeg mobs tegelijk kan pullen, omdat ze te ver uit elkaar staan :-)
Ben nu level 74, heb op 73 eens een dungeon geprobeerd (Utgarde Keep, mobs 70-72) en die kon ik vrij makkelijk solo'en. Wel een stuk leuker dan gewoon questen want daar hoef ik echt niet op te letten in gevechten. Maar goed, zoveel dungeons zijn er niet, geloof ik? Zijn er andere uitdagende dingen die ik solo kan doen?
Wacht maar tot je level 90 bent, dan is prot pala in het niets bij een monk of dk (mits gegeared). Die hebben een hogere selfhealing en kunnen dus meer hebben, daarnaast draagt de dk geen shield maar heeft een buff van 25%+ stamina. 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank).
NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:05:
Hoop terugkerende spelers ineens :P. Gister ook met 2 guildies eens 25 man OS gedaan voor de title, die had ik namelijk nog niet. En dan woensdag misschien nog eens de 10 man doen voor de andere title :D

Vanavond is in ieder geval ICC 25HC aan de beurt met de guild. Heb er nu al zin in :o
OS was wel grappig gisteren, heb nu ook weer een titel erbij :)
Zin in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:09:
[...] 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank). [...]
Dat kan ook wel eens hierdoor komen:
Character Audit
9 unenchanted items
8 empty sockets in 5 items
Missing Living Steel Belt Buckle
Daarnaast nog is een ilvl verschil van 13 (516 vs 529)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

[...]

Wacht maar tot je level 90 bent, dan is prot pala in het niets bij een monk of dk (mits gegeared). Die hebben een hogere selfhealing en kunnen dus meer hebben, daarnaast draagt de dk geen shield maar heeft een buff van 25%+ stamina. 200k hp verschil tussen mij (offtank) en onze dk (maintank).

[...]

Verschil tussen de pala tabk en mij (druid) is ongeveer 70k volledig raid buffed.
830k vs 760k. Ik stack crit. Hij stacked haste.

Daarnaast komt hp vanzelf wel. Zolang je je active mitigation goed gebruikt komt alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:15:
[...]

Dat kan ook wel eens hierdoor komen:

[...]

Daarnaast nog is een ilvl verschil van 13 (516 vs 529)
Ssssssst :9
Ben een beetje arm O-) Zal vanavond wel even alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gisteren met m'n hunter nog een keer SoO gedaan in LFR. Frustrerend als je ziet op wat voor niveau mensen spelen aan het eind van de week :p

Na 2 wipes (wat gewoon een DPS probleem was omdat niemand z'n corruption cleanste) toch een kill gekregen. Kreeg een failbaggie en op m'n roll de hunter shoulders. Qua kleur vind ik de LFR variant een beetje ruk, maar de set op zich vind ik niet lelijk. Doorsparen voor de rest zou ik zeggen :)

Iemand een aanrader wat voor addons te gebruiken als hunter? Ik heb Need To Know geinstalleerd en ingesteld staan op serpent sting en hunter's mart @ target, maar heb toch het idee veel over het hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

detheavn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:07:
Gisteren met m'n hunter nog een keer SoO gedaan in LFR. Frustrerend als je ziet op wat voor niveau mensen spelen aan het eind van de week :p

Na 2 wipes (wat gewoon een DPS probleem was omdat niemand z'n corruption cleanste) toch een kill gekregen. Kreeg een failbaggie en op m'n roll de hunter shoulders. Qua kleur vind ik de LFR variant een beetje ruk, maar de set op zich vind ik niet lelijk. Doorsparen voor de rest zou ik zeggen :)

Iemand een aanrader wat voor addons te gebruiken als hunter? Ik heb Need To Know geinstalleerd en ingesteld staan op serpent sting en hunter's mart @ target, maar heb toch het idee veel over het hoofd te zien.
Ik speel zelf dan geen hunter maar ik kan me van een vriend herinneren dat hij "JSHB 4" gebruikte (speelt niet meer), echter net even gekeken is deze helaas voor 5.4 nog niet geupdate. Weet dus niet of die werkt voor 5.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
[...]

[...]

Is er wat veranderd dan qua tank sterkte? In T14/ToT moet ik zeggen dat ik Pala toch ruim de startste tank vond. Had meer selfhealing dan onze monk, lagere dmg spikes, bijna net zoveel dps, veel meer opties qua cd's voor solo tanking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dennism schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
[...]

Is er wat veranderd dan qua tank sterkte? In T14/ToT moet ik zeggen dat ik Pala toch ruim de startste tank vond. Had meer selfhealing dan onze monk, lagere dmg spikes, bijna net zoveel dps, veel meer opties qua cd's voor solo tanking e.d.
Moet wel zeggen dat ik als pala minder last heb van dmg spikes, die hitten andere tanks toch harder van wat ik zie. Het is voor mij als prot pala makkelijker om te overleven met alle defensive cd's, waar ik meerdere tanks dood zie gaan overleef ik. Soms zelfs bij wipes als de main tank dood gaat ben ik vaak als laatste over.

Zo heeft elke class wel een voordeel en nadeel, nadeel wat ik momenteel ondervindt is het krijgen van een upgrade voor me shield :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dennism schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
[...]

Het gaat ook om de speler zelf. In onze groep hebben we een monk tank en een paladin tank. De monk tank is niet kapot te krijgen, maar onze paladin tank gaat al dood door een zuchtje wind af en toe :X. Het is maar net hoe slim je omgaat met je resources kwa self-healing/mitigation :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.