• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
Hebben mensen hun Paragon punten al verdeeld? Ik weet niet goed waar ik ze in moet stoppen.
zijn gewoon te resetten dus doe wat en als het niet bevalt gewoon reset en opnieuw invullen

YO! fucknuts! It's Probing time!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
Melkaz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:23:
Ladder is heel groot nieuws voor de oude Diablo II spelers! Het is dat ik nu een full time baan heb en niet meer 12 uur per dag kan gamen maar anders was ik ook excited!

In het kort, bij een ladder seizoen maak je een nieuwe character aan, in D2 was dit een vinkje bij char creation screen met warning dat je geen gear kon traden met non ladder characters. Iedereen begint dus op level 1, paragon 0 en de top 999 spelers van iedere class is real time bij te houden.

Om de X aantal maanden reset de ladder, alle huidige ladder characters worden non ladder en kunnen weer traden met oudere characters, stash delen met oudere characters etc. Dan maak je weer een nieuw poppetje aan en begint het weer opnieuw.

Het leukste nu is natuurlijk dat er paragon bestaat. 99 was de max in D2 en hoewel dit lang duurde, binnen enkele weken waren de eerste 10 pages van elke classes vol met level 99's dus was het leuke er vanaf. Met paragon zullen er hele mooie verschuivingen ontstaan in de top. Ook al verwacht ik wel weer een 'winnaar' net als RUSBARB vroeger, een multi played character :P

Kortom, Diablo 3 wordt van een puur SIngleplayer met elementen van multiplayer een competitieve game met rankings.

Echter had de eerste speler die Paragon 100 had bereikt gisteren op Twitch wel een goede opmerking...Als op level 70 de beste manier van farmen COTA is, dan laat hij dit liever over aan andere want 2 maanden lang om de 1 min dezelfde zone te clearen heeft weinig te maken met skills...
Is er dan een ladder aangekondigd voor Diablo 3?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Peter2_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Nee er is alleen een cryptische tweet de lucht in gegooit :

Afbeeldingslocatie: http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/21/54/laddersmaybe.jpg

Wat nog niet eens echt hoeft in te houden dat er ook daad werkelijk een ladder komt

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 14-03-2014 14:53 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-01 00:30

Melkaz

Melkazar

_Peter2_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Nee, maar de geruchten worden wel steeds groter. Zie ook deze dubbelzinnige tweet van Blizzard zelf:

https://twitter.com/joshmosq/status/444182525980573696

Kan natuurlijk helemaal uit context worden getrokken maar de geruchten zeggen dat men wacht met aankondigen tot na de 18e, omdat anders 'niemand' meer de AH zou gebruiken want waarom nu kopen als men toch Ladder gaat?

Edit: Yay spuit 11 :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Jeez is dat alles?

Ik vind het meer een alu-hoedje verhaal dan een gerucht dat ergens op gebaseerd is.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:54:
Jeez is dat alles?

Ik vind het meer een alu-hoedje verhaal dan een gerucht dat ergens op gebaseerd is.
Sja het is ook de manier natuurlijk om te hypen gewoon reddit erbij betrekken en de speculaties zijn de wereld in, overigens zou het ook best wel zo kunnen zijn echter i preffer waiting till it's announced.

• Melkaz
  • Laatst online: 01-01 00:30

Melkaz

Melkazar

Jeez is dat alles?

Zo gaat het het geruchten, één streamer roept zoiets met 1000 man die kijken en die verspreiden het nieuws verder. Ik zou het wel leuk vinden de ladder en ook niet meer dan logisch. De ladder + AH was altijd al een discutabele combinatie omdat je dan je weg naar boven kon kopen. Maar nu kan je niet eens via de grijze sites op internet je gear kopen dus dit is wel het ideale moment om het te introduceren. Maar waarom dan pas dagen voor de release mee komen..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Jeez is dat alles?

nou die dude is toevallig de D3 game director.

Er komt dus een ladder. maar wat dat precies inhoudt horen we dus nog .

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
Mofkees schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:00:
[...]

nou die dude is toevallig de D3 game director.

Er komt dus een ladder. maar wat dat precies inhoudt horen we dus nog .
Misschien wel, maar die tweet is BEHOORLIJK voor interpretatie vatbaar. Mensen lezen er zo veel in omdat hij de game director is.

Snap je mijn punt nu?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
Hebben mensen hun Paragon punten al verdeeld? Ik weet niet goed waar ik ze in moet stoppen.
Ik heb het volgende gedaan op mn Monk.

core
2 in movement speed om deze op 25% te cappen (heb 24% van gear), de rest in DEX

offense
alles in attack speed, dit is king voor mijn klasse, anderen kunnen meer aan crit of crit damage hebben)

defense
op het moment alles in resist all, maar nog wat aan het testen wat het beste aanvoelt. had hiervoor alles in life regen zitten, maar dan hobbelt mn health globe me iets te veel op en neer.

utility
1 punt in area damage (ergens een post gezien op diablofans om dit te doen voor area heals), rest in life on hit

Maar zoals anderen ook al zeggen, je kunt dit resetten mocht je huidige setup je niet bevallen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Misschien wel, maar die tweet is BEHOORLIJK voor interpretatie vatbaar. Mensen lezen er zo veel in omdat hij de game director is.
Ja
Snap je mijn punt nu?
Ja :)

mijn interpretatie is dus dat er bij de launch of vlak ervoor/na al een ladder mode komt. Dat de ladder misschien zou komen was maar een gerucht, maar dit is toch echt wel een bevestiging. Het is ook vrij rap bij de implementatie gezien Soontm :)

Natuurlijk zonder iets extra te doen hebben we nu ook al een soort ladder, iedereen heeft immers al een eigen pLVL. Misschien krijgen we een soort D-progress straks gewoon in de game client ingebouwd, en misschien krijgen we zelfs een soort D2 ladder waarbij ladder only content is... tja i.i.g. doen ze dit goed om aandacht te trekken (niet bij iedereen, begrijp ik).

Niet dat we er iets meekunnen, mja tis wel iets om naar uit te kijken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Gister trouwens bracers gedropt met als secundairy stats: level requirement reduced with 5 lvls... nooit eerder ergens gezien. Moest er een beetje om lachen :D

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:46
mfreriks schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
Gister trouwens bracers gedropt met als secundairy stats: level requirement reduced with 5 lvls... nooit eerder ergens gezien. Moest er een beetje om lachen :D
Hele relaxte sec stat inderdaad. Vanaf level 44 vloog mijn monk door de levels heen ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5u9G20W.png

Verwijderd

lolgast schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:20:
[...]

Hele relaxte sec stat inderdaad. Vanaf level 44 vloog mijn monk door de levels heen ;)
[afbeelding]
Geniale drop idd, dat gaat lekker snel, mooie andere one hander erbij en je zit zo op lvl 60 :9~

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
[...]

[afbeelding]
Wut, dat is geniaal. :9

• mfneed
geniaal idd! gewoon stats van een x aantal lvls hoger op je item ^^

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12-2025
mfreriks schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:17:
Zie voor de lol ook de boog op mijn level 42 DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/35517394

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• mfneed
Is alleen de vraag, zijn die lvl reduced er al af gehaald of moet je die van het lvl req. van je item af halen? :F
mfreriks schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:26:
geniaal idd! gewoon stats van een x aantal lvls hoger op je item ^^
Nee, de stats zijn gewoon van bijv. level 60, waar het item normaal dropt. Je kunt het door die affix alleen veel eerder gebruiken. Die reduced levels zijn er dus al af, anders kon je hem pre-60 niet gebruiken. :)

Dat soort wapens zijn interessant voor alternatieve karakters met lagere levels. Want ze droppen met stats op het niveau waarop je speelt op het moment dat je ze vindt.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 14-03-2014 15:47 ]

• lolgast
mfreriks schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Is alleen de vraag, zijn die lvl reduced er al af gehaald of moet je die van het lvl req. van je item af halen? :F
Die zijn er al afgehaald. In bovenstaande geval is het dus een level 60 bow - 21 levels = bruikbaar vanaf 39

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ye-roon

knaak

[...]

[afbeelding]
Nou daar is een vriend van me het niet mee eens.

Elke freaking keer dat hij wat kreeg zat er level requirement reduction op. Dat betekend elke keer een stat die verloren gaat. Zeer frustrend. Hij heeft 2 Inna's pants gevonden, beide hadden die stat ...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:34

ChUcKiE

Dus........

Iets met goed te verkopen op AH?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• lolgast
ChUcKiE schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:58:
Iets met goed te verkopen op AH?
Dat werkt niet meer sinds patch 2.0.2. Alle legendary/set items zijn BoA (Bind on Account)

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
Voor de mensen die aan quest resets doen en niet weten welke ze missen: http://xinair.net/diablo3.

[ Voor 9% gewijzigd door qyxilfer op 14-03-2014 16:06 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

qyxilfer schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:03:
Voor de mensen die aan quest resets doen en niet weten welke ze missen: http://xinair.net/diablo3.
Top! Ik mis dus nog alleen lord of lies:) op de DH!

Battle.net || Strava

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 17:19
Held! Eindelijk die frustratie weg van 3x Act 1 opnieuw omdat ik ergens een stukje quest mis..

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Top inderdaad maar net de quests gedaan die hij aangaf als not done en ik mag niet steeds niet resetten

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
Vaak worden de afsluitende quest talks over het hoofd gezien; ie. Adriel talk end act IV, wellicht is dat het?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
qyxilfer schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:16:
Vaak worden de afsluitende quest talks over het hoofd gezien; ie. Adriel talk end act IV, wellicht is dat het?
Act 4 einde is nogal duidelijk. Dat schopt je terug naar het start menu.

TheS4ndm4n#1919

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
Ik zie dat de Reaper of Souls expansion nu voor 19.99 te verkrijgen is. Maar als ik het spel wil betalen via ideal zie ik gewoon 39.99 als bedrag staan. Bugje en eventjes wachten of heb ik ergens overheen gelezen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:23

Umbrah

The Incredible MapMan

CaVeFiSh schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:30:
Ik zie dat de Reaper of Souls expansion nu voor 19.99 te verkrijgen is. Maar als ik het spel wil betalen via ideal zie ik gewoon 39.99 als bedrag staan. Bugje en eventjes wachten of heb ik ergens overheen gelezen?
Waar? Bedoel je niet gewoon Diablo 3 wat voor 19,99 te koop staat?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Idd, expansion in de aanbieding voor het uitkomt? ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

qyxilfer schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:16:
Nee dit gaat over de 2 laatste quests van act2 zelfs een quest ervoor begonnen, en helemaal door gespeeld tot de 2de quest in act3, maar ik mag nog steeds niet resetten jammer genoeg.

CaVeFiSh schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:30:
Bij dit soort meuk post in ieder geval WAAARRRRR je het ziet staan, dus de link van de site.
9/10 keer is het gewoon niet goed lezen, want zo staat er wel meer van dat gezwets in dit topic, mensen brengen dingen als feiten en vervolgens is het gelul in de ruimte :+

https://eu.battle.net/shop/en/product/diablo-iii == 20 euro
of nog beter:
https://us.battle.net/shop/en/product/diablo-iii == 20 dollar (giften aan jezelf via een US account)

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 14-03-2014 17:37 ]

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Overigens lijkt het er nu op dat de 2H met minder damage schijnbaar geen bug is maar een "feature" die alleen maar is ontstaan doordat items geen iLvl meer hebben maar een bepaald level. Aldus blue post op het forum: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10029562874?page=2#23

En ook verder uitgelegd in een reddit post: http://www.reddit.com/r/D...ll_2handers_roll_bad_dps/

[ Voor 19% gewijzigd door Baroshir op 14-03-2014 17:39 ]

Verwijderd

Ben opzoek naar een leuke/gezellige actieve clan om te joinen.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:20
Ik lees verhalen over een ladder, houdt dit in dat we als we mee willen doen opnieuw moeten beginnen zoals bij diablo 2 het geval was?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

ShittyNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:41:
Ik lees verhalen over een ladder, houdt dit in dat we als we mee willen doen opnieuw moeten beginnen zoals bij diablo 2 het geval was?
Er zijn alleen geruchten, maar het lijkt me logisch dat ze naast de huidge "pools" (normal/hardcore) er ook twee andere poolst naastzetten; "LadderNORMAL/LadderHC); met een eigen paragonlvl.

Omdat paragon oneindig is, lijkt me dat een erg leuk idee; gewoon ladder chars met eigen item pool, goudpool, para-pool, en iedereen gelijke kansen om te beginnen. En omdat er nu geen limiet is, heb je een veel groter bereik ipv 100-en pagina's van lvl99 chars. Lijkt me cool dat als het seizoen klaar is, dat je de "nieuwe loot" en "nieuwe para-exp" mee kan nemen naar de "main pool" en dat de loot dan voor algemeen nut vrijgesteld wordt, zoals runewords in D2.

• Blaat
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bOCS1Z9WN28cXvWX9Yjnj7Jv/full.jpg

O+

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

lol Wolf.. dies erg vervelend ;) nice!

• Daniel.
Umbrah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:44:
[...]

Er zijn alleen geruchten, maar het lijkt me logisch dat ze naast de huidge "pools" (normal/hardcore) er ook twee andere poolst naastzetten; "LadderNORMAL/LadderHC); met een eigen paragonlvl.

Omdat paragon oneindig is, lijkt me dat een erg leuk idee; gewoon ladder chars met eigen item pool, goudpool, para-pool, en iedereen gelijke kansen om te beginnen. En omdat er nu geen limiet is, heb je een veel groter bereik ipv 100-en pagina's van lvl99 chars. Lijkt me cool dat als het seizoen klaar is, dat je de "nieuwe loot" en "nieuwe para-exp" mee kan nemen naar de "main pool" en dat de loot dan voor algemeen nut vrijgesteld wordt, zoals runewords in D2.
Als je het op die manier stelt dan betekent dat je stash ook niet meer verwisselbaar mag zijn tussen de 2 modes dus zo betwijfel ik het nog wel

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

ShittyNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:50:
[...]

Als je het op die manier stelt dan betekent dat je stash ook niet meer verwisselbaar mag zijn tussen de 2 modes dus zo betwijfel ik het nog wel
In D2 was gear ook niet uitwisselbaar tussen ladder en normal mode, dus het zou me niets verbazen als ze het weer zo doen. En dat was nou juist ook de lol, je kon elke keer samen met een hele groep anderen met een schone lei beginnen.

• Daniel.
Baroshir schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:52:
[...]

In D2 was gear ook niet uitwisselbaar tussen ladder en normal mode, dus het zou me niets verbazen als ze het weer zo doen. En dat was nou juist ook de lol, je kon elke keer samen met een hele groep anderen met een schone lei beginnen.
Ik ben nog vrij nieuw en weet niet hoe het systeem in diablo 2 heeft gewerkt, maar zoals je het nu stelt betekent het dus dat de ladder om de zoveel tijd ge-reset wordt. "Je kon elke keer samen met een hele groep anderen met een schone lei beginnen."

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
Vandread schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:36:
[...]

Bij dit soort meuk post in ieder geval WAAARRRRR je het ziet staan, dus de link van de site.
9/10 keer is het gewoon niet goed lezen, want zo staat er wel meer van dat gezwets in dit topic, mensen brengen dingen als feiten en vervolgens is het gelul in de ruimte :+

https://eu.battle.net/shop/en/product/diablo-iii == 20 euro
of nog beter:
https://us.battle.net/shop/en/product/diablo-iii == 20 dollar (giften aan jezelf via een US account)
Excuses, ik zag het staan toen ik de diablo 3 launcher startte. Maar het ging dus om een korting op Diablo 3 zelf en niet de expansion. Was een oprechte vergissing.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

ShittyNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:04:
[...]

Ik ben nog vrij nieuw en weet niet hoe het systeem in diablo 2 heeft gewerkt, maar zoals je het nu stelt betekent het dus dat de ladder om de zoveel tijd ge-reset wordt. "Je kon elke keer samen met een hele groep anderen met een schone lei beginnen."
Yup, volgens mij was de reset op het laatst 1 keer per half jaar. De ladder chars die je op dat moment had werden dan chars in normal mode en dan kon je dus wel gear uitwisselen.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ben kort geleden weer eens gaan spelen wegens interesse in RoS.
Ik heb nog 3 infernal machines liggen en nog geen enkele Hellfire ring.
Nog niet aangedurfd voordat ik stopte.

Ik wil er toch wel een hebben voor RoS.

Is er nog een 100% droprate voor organs op een bepaald level?
Is het mogelijk om wat hulp te krijgen van mensen? ☺
Zo ja, hoe, wat etc.. Mijn speeltijd is beperkt, dus vraag me af of het me sowieso gaat lukken..

Monk, voorheen MP5/6. Nu gaat T1 iig makkelijk in A3 (quests reset)

[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 14-03-2014 21:51 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

QuarK schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:49:
Ben kort geleden weer eens gaan spelen wegens interesse in RoS.
Ik heb nog 3 infernal machines liggen en nog geen enkele Hellfire ring.
Nog niet aangedurfd voordat ik stopte.

Ik wil er toch wel een hebben voor RoS.

Is er nog een 100% droprate voor organs op een bepaald level?
Is het mogelijk om wat hulp te krijgen van mensen? ☺
Zo ja, hoe, wat etc.. Mijn speeltijd is beperkt, dus vraag me af of het me sowieso gaat lukken..

Monk, voorheen MP5/6. Nu gaat T1 iig makkelijk in A3 (quests reset)
Organs droppen maximaal 50% op Torment 6:

Torment I: 25%
Torment II: 28%
Torment III: 33%
Torment IV: 38%
Torment V: 43%
Torment VI: 50%

Verwijderd

Ja zo'n set item heb ik nog steeds niet gevonden sinds de nieuwe patch. Wel veel oranje meuk. De groene items droppen nu niet bepaald bij bosjes. 8)7

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

EIN-DE-LIJK mn Hellfire Ring. Heeft iets van 30 machines gekost. En het leuke? Twee andere vrienden deden me, en die hebben beide een Hellfire Ring na 6!! machines. Dit alles op Torment II, want zo dik in de gear zitten we allemaal niet.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Spelen meer mensen met een Lightning Wizard? Best leuk :P
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/32598640

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb wel een 15% stun chance with lighting ring. ;p

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 15-03-2014 10:31 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

The Chosen One schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:31:
Haha :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:00
The Chosen One schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:31:
ah, ik ken hem ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hij heeft wel humor :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wlfR2Ob.jpg

Ja, dat is wel leuk ja :) NU kende ik hem al... :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• retlaw
  • Registratie: December 2010

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mooie naam ook voor een lightning wiz!

Battle.net || Strava

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ook D3 maar weer eens geinstalleerd.. :) Goed om te zien dat er nog wat bekende namen ronlopen hier.

Echt totaal geen idee meer wat te doen bijna.. Voelt bijna als een nieuwe game. Had voorheen nog nooit iets met infernal machiens e.d. gedaan.

Maar er is heel wat veranderd zeg.. Mochten jullie nog tips hebben voor een terugkerende speler.. Ga verder maar weer eens dit topic doorlezen. :P

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Als je nog moet levelen, en geen paragon levels hebt van een level 60 char, zou ik alvast niet torment diff nemen :p.
Indien je wat kan craften kan je wel gelijk master nemen. Indien goed craften + wat paragon levels, lekker levelen op torment 1 :). Act 2 net over de heflt en al level 48 solo op wiz.
Ik ben net level 40 maar kan al wel leuke dingen upgraden zoals die diamanten, die gaan nu tot Radial geloof ik? En qua wapens ben ik nog niet zo ver want wat ik vind is vaak beter dan dat gene wat ik nu kan maken vanwege mijn level geloof ik?

Ik merk da ik met alleen kracht bet ver kom dus ik probeer alleen kracht zo hoog mogelijk te maken alleen weet ik nu niet of dat voor later nog zo geldt?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10003073_10202523806909179_1668630603_n.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 13:01 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Gems gaan tot Marquise, wat tevens de "standaard drop" kwaliteit zal zijn in RoS. Wat is je crit chance? Groene gems zijn misschien beter in die wapens, Strenght is inderdaad je prime stat, maar verkijk je niet op de rest: hogere crit-chance zorgt dat critical hit damage meer doet.

In de regel zal ik me op lvl40 nog niet zorgen maken, je bent in no-time lvl60/70, ga je dan pas zorgen maken over gear! Tot die tijd: Meer dmg, meer toughness > meer fun! En daag jezelf ook uit door de moeilijkheid hoger te zetten. Tevens: zorg dat je artisans geleveld zijn; ze kunnen mooie dingen voor je maken.

Verwijderd

Umbrah schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:54:
Gems gaan tot Marquise, wat tevens de "standaard drop" kwaliteit zal zijn in RoS. Wat is je crit chance? Groene gems zijn misschien beter in die wapens, Strenght is inderdaad je prime stat, maar verkijk je niet op de rest: hogere crit-chance zorgt dat critical hit damage meer doet.

In de regel zal ik me op lvl40 nog niet zorgen maken, je bent in no-time lvl60/70, ga je dan pas zorgen maken over gear! Tot die tijd: Meer dmg, meer toughness > meer fun! En daag jezelf ook uit door de moeilijkheid hoger te zetten. Tevens: zorg dat je artisans geleveld zijn; ze kunnen mooie dingen voor je maken.
Mijn crit chance 6.50%dat lijkt wel wat weinig indd. Met gems kan ik die nog wel wat om hoog brengen?

Mijn artisans heb ik zo ver als mogelijk is omhoog gelevel, ik kan zeg maar wapens maken die ik ng niet kan gebruiken. Ik heb daar niet veel aan momenteel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Mijn crit chance 6.50%dat lijkt wel wat weinig indd. Met gems kan ik die nog wel wat om hoog brengen?

Mijn artisans heb ik zo ver als mogelijk is omhoog gelevel, ik kan zeg maar wapens maken die ik ng niet kan gebruiken. Ik heb daar niet veel aan momenteel.
In wapens is het handig om Marquise Emeralds te doen als je crit chance hoog genoeg is. 6,50% is laag, dus dan zou ik de Marquise Ruby pakken, die 160 damage extra geeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:33:
[...]

In wapens is het handig om Marquise Emeralds te doen als je crit chance hoog genoeg is. 6,50% is laag, dus dan zou ik de Marquise Ruby pakken, die 160 damage extra geeft.
Maar die Crit chance gaat die vanzelf om hoog met het levelen of gaat dit via items zoals boots helm en dergelijke?

Zelf let ik bij de armor erg op strength and vitality.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:25:
[...]

Maar die Crit chance gaat die vanzelf om hoog met het levelen of gaat dit via items zoals boots helm en dergelijke?

Tot level60: let alleen op toughness & damage increase; in mindere mate healing. Zelfs na lvl60; hoewel je dan ook kan nadenken over stats etc...

Crit chance vind je erg vaak op items als ringen, amuletten, gloves.

Verwijderd

Duidelijk. Ik moet gewoon echt ff goed door levelen. Tot nu toe gaat het wel redelijk makkelijk af allemaal, ik ga nooit dood of bijna dood dus dit vind ik wel fijn gaan zo op normaal, ik denk zelfs dat ik mij wel aan hard kan wagen dus dat zal ik zo eens proberen in Act 2.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:25:
[...]

Telkens als je een Paragon punt in Offense kan stoppen kan je kiezen voor crit chance. In totaal 50 punten en 0,10% per level. In totaal kun je dus 5% crit chance erbij krijgen op deze manier. Daarnaast begin je dus gewoon met 5%. Voor de rest kun je op gloves 10% krijgen, op helm 6%, op ringen beide 6%, op amulet 10% en sommige items hebben een combi-bonus zoals Natalya's.

Ik heb nu een crit chance van ongeveer 55% dus voor mij is een Marquise Emerald in een wapen handig, mits dat wapen niet te snel is. Als je bijvoorbeeld een Calamity met een socket hebt en een attackspeed van 1.78 hits per seconde, dan is een Ruby het overwegen waard, omdat die 160 damage gelijk maal 1,78 gaat.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:38:
Duidelijk. Ik moet gewoon echt ff goed door levelen. Tot nu toe gaat het wel redelijk makkelijk af allemaal, ik ga nooit dood of bijna dood dus dit vind ik wel fijn gaan zo op normaal, ik denk zelfs dat ik mij wel aan hard kan wagen dus dat zal ik zo eens proberen in Act 2.
Ik zal je aanraden zo moeilijk mogelijk te beginnen, als het je eerste keer is heb je nog geen torment, maar goed... wie weet gaat het je makkelijk af; en als dat niet zo is, zit er in het spel zelf een knop: lower difficulty.

Dood gaan is, tenzij je hardcore speelt, iets wat normaal is, en eigenlijk juist leuk is: lekker even foeteren op je stommiteit, lag de schuld geven, of "SCREW RNG" schreeuwen als champions weer een onmogelijke combinatie rollen. Dat vind ik persoonlijk juist leuk van D3, en daarom speel ik hardcore niet. Je kunt het uitdagend maken zonder die limiet! Soms juist uitdagender.

En dan vind ik 1x dood gaan op een champion pack of wat pech niet erg, het is meer zo als je elke champion pack 2x of vaker dood gaat, dat die knop: Lower Difficulty gebruikt moet worden.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:43:
[...]

Telkens als je een Paragon punt in Offense kan stoppen kan je kiezen voor crit chance. In totaal 50 punten en 0,10% per level. In totaal kun je dus 5% crit chance erbij krijgen op deze manier. Daarnaast begin je dus gewoon met 5%. Voor de rest kun je op gloves 10% krijgen, op helm 6%, op ringen beide 6%, op amulet 10% en sommige items hebben een combi-bonus zoals Natalya's.

Ik heb nu een crit chance van ongeveer 55% dus voor mij is een Marquise Emerald in een wapen handig, mits dat wapen niet te snel is. Als je bijvoorbeeld een Calamity met een socket hebt en een attackspeed van 1.78 hits per seconde, dan is een Ruby het overwegen waard, omdat die 160 damage gelijk maal 1,78 gaat.
Er is makkelijk uit te rekenen (http://diablodamagecalculator.com/ helpt) wat beter is: extra damage van een gem, of extra critical hit damage. Voor veel mensen zal de gouden grens rond de 18% zitten met 100% CHD gems.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:43:
[...]

What whut? Je kunt dus ook nog punten geven dat is nieuw voor mij. Zo juist gelijk maar even gekeken maar heb helaas nog geen punten.

Net eens op hard gezet en moest ook een Boss doden echter word het er niet vele moeilijker door maar het killen duurt wel iets langer. Ik heb zelf alle gems verwijdert en nog blijft het nog wat te makkelijk. Fury hoef ik eigenlijk nooit te gebruiken

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 16:40 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:59:
[...]

What whut? Je kunt dus ook nog punten geven dat is nieuw voor mij. Zo juist gelijk maar even gekeken maar heb helaas nog geen punten.

Net eens op hard gezet en moest ook een Boss doden echter word het er niet vele moeilijker door maar het killen duurt wel iets langer. Ik heb zelf alle gems verwijdert en nog blijft het nog wat te makkelijk. Fury hoef ik eigenlijk nooit te gebruiken
Kun je nagaan hoe snel het zal gaan als je fury wel gebruikt en wat speelt met een damage-cyclus ofzo (links-links-rechts-1-2-3), etc! Goeie builds zijn wel online te vinden. Met Hard gaat het dus nog steeds makkelijk; tijd voor NOG moeilijker! Uiteraard wél gems er in houden, iets is immers beter dan niets.

Vanaf level60 kun je paragon punten/levels halen (stond ook in het what's new & natuurlijk in de launcher/patchnotes); daar praat men vaak over als men "level" bedoelt: het levelen houd nooit op, en je levels zijn account-wijd. Elk paragon-level krijg je één punt, en die wordt voor je in een van vier categorieën verdeeld, dus elke vier levels heb je voor elke categorie een punt; het gaat omstebeurt: leveltje Offense, leveltje Defense, leveltje Utility, leveltje core. Als je dus paragonlvl 80 bent; dan heb je per categorie 20 punten.

[ Voor 24% gewijzigd door Umbrah op 15-03-2014 16:48 ]

Verwijderd

Mmm volgens mij speel ik dan al optimaal. Ik gebruik juist veel links links recht of veel links (aanvullen met zwakke tegenstanders) en dan veel rechts rammen om maar een reeks seismicslam via de grond te geven, die vind ik trouwens ook het mooiste de seismicslam en die andere vind ik Base punsh erg goed..
Als ze dan te dicht bij komen in een hele grote groep stamp in op de grond zijn ze even buitenwesten en pak ik links links recht en dan zijn ze ook al weer dood.

Je moet vooral uitkijken als ze effecten gebruiken dat 4 gele vijanden aan elkaar zijn verbonden, die zijn wel link maar dan moet je gewoon zorgen merk ik dat je er niet tussen in moet gaan staan.

Waar ik veel gebruik van maak is grond stomp als ze met veel dichtbij komen. Revence als mijn health aangetast tijden veel vijanden om mij heen. Warcry als het echt link word maar dat word het nooit.

• Thalaron
  • Laatst online: 01:18
Eindelijk mijn Echoing Fury vaarwel kunnen zeggen... het was een kleine DPS upgrade... maar ben wel van Fear naar Frozen gegaan :D

Fjord Cutter:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/n32n11.png

& de reeds eerdere vervanging van mijn OH:

Exarian:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/148p2ex.png

Heb enkel mijn Torso / Legs en Head nog niet vervangen sinds 2.0* :)
(mijn barb op SC was dan ook niet heel spannend te noemen sinds ik meer op HC actief (was).

Toen ik op SC begon weer was ik Paragon level 38 ofzo...
Inmiddels Paragon level 117!

Ps: Armory Paragon levels kloppen inmiddels!!

Gelukkig is door de bug in OSX welke hem doet crashen om de haverklap mijn HC barb dan wel dood maar mijn Paragon level 67 niet! :D Voorlopig zal ik er niet veel meer doen maar er moet toch echt nog een Crusader op lvl 70 bijkomen straks >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Thalaron op 15-03-2014 17:38 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Welke steen zou ik hier in kunnen doen. Heb nu ook een witte steen maar zelf denk ik een groene of rode in sterkste vorm?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1532134_10202525313266837_465755920_n.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 18:33 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Groen x)

Soundcloud!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:32:
Welke steen zou ik hier in kunnen doen. Heb nu ook een witte steen maar zelf denk ik een groene of rode in sterkste vorm?

[afbeelding]
Je bent een barbarian... ga je vaak dood? En waardoor ga je vaak dood? Als het antwoord nee is op de eerste vraag: rood. Heb je meer overleving nodig; ga voor wit, heb je meer HP nodig? Ga voor Roze.

Overigens: waarom vraag je dit niet gewoon in de community online? Of speel je op US?

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:32:

[afbeelding]
Eerlijk gezegd is het pas de moeite om te gemmen in armor als je lvl 60 (of straks 70) bent. En aan het level van dit amulet te zien ben je daar nog niet.
De kans dat je binnen een dag een upgrade vindt is nogal groot.

Welke kleur goed is ligt vooral aan je class, sc of hc en wat voor build je speelt.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Umbrah schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:36:
[...]

Je bent een barbarian... ga je vaak dood? En waardoor ga je vaak dood? Als het antwoord nee is op de eerste vraag: rood. Heb je meer overleving nodig; ga voor wit, heb je meer HP nodig? Ga voor Roze.

Overigens: waarom vraag je dit niet gewoon in de community online? Of speel je op US?
Nee in ga nooit dood en dat is het probleem ook want ik kan ook niet nog moeilijker zetten want hard is momenteel het moeilijkste kan alleen naar beneden toe naar normaal.

Misschien dan toch maar eerst die gems ga sparen en upgraden tot zo ver als mogelijk is.
Ik speel in europa geloof ik en doe het verhaal van het spel. Speel dus iet met mensen samen.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/10004031_10202525391828801_112361461_n.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 18:49 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb zin om mijn wizard weer eens te gaan spelen. Zijn er nog leuke builds momenteel of kan ik beter de lightning build of de veel genoemde arcane torrent gebruiken?

Een link naar je BNet account is ook prima mocht je een wizard spelen, ik check dan wel ff. Momenteel gebruik ik Chantodo in zowel main als offhand zie ik in mijn armory.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wat is nu nog wel en niet nuttig straks in RoS?

Las ergens dat iemand zei dat salvaged white items niet nuttig waren en iemand anders zei weer van wel, iets met rifts openen?

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Soundcloud!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:45:
[...]

Misschien dan toch maar eerst die gems ga sparen en upgraden tot zo ver als mogelijk is.
Ik speel in europa geloof ik en doe het verhaal van het spel. Speel dus iet met mensen samen.

[afbeelding]
Je speelt dus wel online! Er zit een chat etc. in; kleine moeite om even naar "communities" te gaan rechtsonder; op "find" te drukken; en dit in te tikken:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rqgf0tIrvzbYha1Ga9DpQhLE/full.png

Daar speel ik ook, eigenlijk: iedereen hier. Alleen vergeet men soms op "join chat" te drukken in dat community scherm ;)

Verwijderd

Umbrah schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:39:
[...]
Daar speel ik ook, eigenlijk: iedereen hier. Alleen vergeet men soms op "join chat" te drukken in dat community scherm ;)
Dit zou standaard aan moeten staan..

Verwijderd

Cool zal me daar ook eens aanmelden. Ik doelde ook meer op dat ik niet open game to public aan heb staan zodat ik niet samen met anderen kan spelen. Ik speel verder indd wel online want kan wel chaten en zo maar daar maak ik geen gebruik van omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet haha.

Stukje gameplay maar ben ook al weer 3 levels verder.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DKOPoVWIpDA]

Ik vind die kippen wel irritant.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 19:58 ]

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-12-2025
Leuke start vanmiddag. Join group, teleport, click op body: legendary ring. Nog niks geraakt, geen knop ingedrukt ;)

Helaas geen upgrade, haha.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ben een male Monk aan het levelen omdat ik de female een beetje beu begin te worden, hellfire ring, master difficulty, net de spider queen gehad, al bijna lvl 32... wat de n... :D

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ngangatar schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:58:
Ik heb zin om mijn wizard weer eens te gaan spelen. Zijn er nog leuke builds momenteel of kan ik beter de lightning build of de veel genoemde arcane torrent gebruiken?

Een link naar je BNet account is ook prima mocht je een wizard spelen, ik check dan wel ff. Momenteel gebruik ik Chantodo in zowel main als offhand zie ik in mijn armory.
Dè lightning build... is dat zoals die Bosmonster postte? Ik speel naast de standaard force weapon/pinpoint barrier/sparkflint basis af en toe met sleetstorm/blizzard/teleport en af en toe met chain lightning/frozen orb/short fuse.

Als je met een chantodo speelt kan je sleetstormen, als je alleen een gewoon stokje hebt zonder apoc wordt het iets met een signature spell zoals de lightning build. Beiden prima.

Ik vind die met frozen orb zelf het lekkerst spelen; meer burst damage en tegen de single targets ga je er iets harder mee. Al is de sleetstorm build in zones met veel trash ook helemaal thunderdome.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• FreqAmsterdam
Beste mensen,

Ik heb nog een aantal aardige items (voornamelijk voor DH) in de aanbieding (ik ga ze hier niet posten, te veel moeite :P), maar als je interesse hebt voeg me dan even toe ( lootman#2167 ), ik zit ook in de GoT clan (ben nu online).

Overigens heb ik mijn skills behoorlijk aangepast, ik gebruik nu sinds kort Fan of Knives (pinpoint accuracy), en ik moet zeggen: wat een ontzettend heerlijke skill. Ik heb crits gezien van 4 miljoen en hoger... jeetje wat lekker. Ik ga proberen om de CD's van al mn skills flink te verlagen, zou heerlijk zijn als ik FoK vaker kan gebruiken.

Ik zoek nog wel een vervanger voor companion (bat), het voelt een beetje als een verspilling van 1 skill slot... Misschien Caltrops of Spike Trap.... Enige probleem is dat ik die extra hatred regen best wel nodig heb voor Cluster Arrow.

Iemand een suggestie? :)

Edit:
Sweet, nieuwe bracers gevonden die een upgrade vormen!
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/mkck5465l/Naamloos2.png

[ Voor 7% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-03-2014 09:51 ]

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
FreqAmsterdam schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:19:
Beste mensen,

Ik heb nog een aantal aardige items (voornamelijk voor DH) in de aanbieding (ik ga ze hier niet posten, te veel moeite :P), maar als je interesse hebt voeg me dan even toe ( lootman#2167 ), ik zit ook in de GoT clan (ben nu online).

Overigens heb ik mijn skills behoorlijk aangepast, ik gebruik nu sinds kort Fan of Knives (pinpoint accuracy), en ik moet zeggen: wat een ontzettend heerlijke skill. Ik heb crits gezien van 4 miljoen en hoger... jeetje wat lekker. Ik ga proberen om de CD's van al mn skills flink te verlagen, zou heerlijk zijn als ik FoK vaker kan gebruiken.

Ik zoek nog wel een vervanger voor companion (bat), het voelt een beetje als een verspilling van 1 skill slot... Misschien Caltrops of Spike Trap.... Enige probleem is dat ik die extra hatred regen best wel nodig heb voor Cluster Arrow.

Iemand een suggestie? :)

Edit:
Sweet, nieuwe bracers gevonden die een upgrade vormen!
[afbeelding]
Ik heb nog een startende hunter, heb wel interesse.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• RocketKoen
Oggy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Ik heb nog een startende hunter, heb wel interesse.
Hunter is een ander spel van Blizzard :P
En ik ben bang dat items sinds de 2.0 patch niet meer tradeable zijn.

TheS4ndm4n#1919

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

RocketKoen schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:13:
[...]

Hunter is een ander spel van Blizzard :P
En ik ben bang dat items sinds de 2.0 patch niet meer tradeable zijn.
Pre 2.0 items zijn en blijven tradeable.

En weer verder levelen, Act1 afgemaakt, al lvl 41.5, gaat nergens meer over.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
Als ik RoS met mn eigen b.net account koop uit de US storen, krijg ik dan een code per Email opgestuurd?
Wie hebben er ervaring met deze manier van "korting" krijgen/nemen?
FreqAmsterdam schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:19:
Vergeet niet dat je in één klap 50 hatred krijgt als je Bat Companion cast. Dat is in mijn geval twee blasts van multishot. Dat maakt hem best waardevol in elite fights. Zeker op hc.

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik vond gisteren opeens 2 legendary belts, bijna achter elkaar :P. Daarna nog een wand die net iets slechter is door de socket die er niet op zit, maar die ga ik er straks toch op kunnen craften met de Mystic?

• FreqAmsterdam
Deadsmell schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Vergeet niet dat je in één klap 50 hatred krijgt als je Bat Companion cast. Dat is in mijn geval twee blasts van multishot. Dat maakt hem best waardevol in elite fights. Zeker op hc.
Oh, dat wist ik niet eens... Dat is nieuw toch? Dat maakt 'm wel een heel stuk beter!

edit:

Vraag: is Cluster arrow affected door de area damage paragon bonus? Ik zelf denk van wel, kan iemand dit bevestigen? Uberhaupt, hoe werkt die bonus?

[ Voor 17% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-03-2014 11:48 ]

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 15:35
Ja, dat is nieuw: Demon Hunter companions hebben nu een bonuseffect met cooldown als je ze cast.
FreqAmsterdam schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:35:
[...]
edit:

Vraag: is Cluster arrow affected door de area damage paragon bonus? Ik zelf denk van wel, kan iemand dit bevestigen? Uberhaupt, hoe werkt die bonus?
edit:
Alle dingen die schade doen hebben baat bij area damage. Elke damage tick heeft 20% kans om X% van de gedane schade in een straal van 10m te doen. Hier is X het totaal van area damage van paragon en items. Deze stat is trouwens zwaar overpowered versus groepjes van monsters die dicht bijelkaar staan. Waar een enkel skeletje zo'n 5 frozen orbs nodig heeft om neer te gaan, heeft een groepje van skeletjes dicht bijelkaar maar 3 orbs nodig.

Edit van edit: area damage is het meest effectief i.c.m. area damage. Als je een groepje in 1 keer raakt heeft elk monster in het groepje 20% kans per buurman om extra schade te krijgen. De bonus van area damage schaalt dus eigenlijk met het aantal poppetjes die je in 1x weet te raken.

[ Voor 99% gewijzigd door cfern op 16-03-2014 12:18 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
mensen ik hoorde net wat over got hc clan. hoe heet die? want ik speel alleen hc, en zitten wij daar allemaal in?

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:37:
[...]

Eerlijk gezegd is het pas de moeite om te gemmen in armor als je lvl 60 (of straks 70) bent. En aan het level van dit amulet te zien ben je daar nog niet.
De kans dat je binnen een dag een upgrade vindt is nogal groot.

Welke kleur goed is ligt vooral aan je class, sc of hc en wat voor build je speelt.
Oké het heeft nog weinig zin dus en moeilijker kan k de game ook niet zetten dus ff leker door grinden en levelen. Echte denk ik dat ik wel wat tegen gif moet hebben want dat zijn momenten dat mijn leven wat naa beneden gaat og als ik tegen bosses moet vechten en die dan effecten gebruiken zoals lightning die aan 2 vijanden verbonden zijn. Dus missien dan toch maar gems hier tegen gebruiken zoals de groene en paarse?

Verder kan ik tweakers niet joinen want zit vol staat er bij hehe.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:49
Hoe zit het eigenlijk met de moeilijkheidsgraad van de Uber Bosses tegenwoordig? Voordat ik stopte met D3 had ik al wat keys gefarmed en ook wat organs, en ben inmiddels weer begonnen met het verzamelen van keys. Maar voordat ik ga proberen solo die bosses neer te krijgen wil ik wel even zeker weten dat ik het aan kan :P

Nog geen bijster goede main (225k damage en 495 toughness) maar op T1 gaat alles vrij snel en makkelijk neer. Zijn de bosses hiermee te vergelijken of kan ik m'n machines beter nog ff bewaren en m'n gear uppen?

Join het GoT Pulse-Team!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Ngangatar schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:58:

Lightning is wel leuk, speel wel HC, heb nu wel een ander wapen
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/32598640

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Pagina: 1 ... 90 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]