• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
retlaw schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:55:
[...]

zie het bericht van Vidra hierboven waar ik ook ge quote wordt...

Het is NIET mogelijk om direct een invite voor de clan te versturen en dus ook niet te ontvangen. Dit kan WEL via de community chat. Het is dus zaak om eerst lid te worden van de community. Vanuit daar kun je 1 van de officers vragen om een invite. Zie ook het bericht van Vidra.

Ik ben vanavond weer online, schiet me dan even aan in de chat en dan zal ik je toevoegen :)

@EricNL: Dank, je was me voor :)
Cool cool. Ik heb me in ieder geval aangemeld voor de community.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12-2025

Luukwa

o/

Je moet alle checkpoint gehaald hebben, dat is het vervelende.

Soundcloud!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grimmie187 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:58:
[...]

Ik erger me hier ook kapot aan Ret.. Vooral bij Act 1 mis ik na een questreset altijd ergens een quest. Heb vorige keer bijna 3x heel Act 1 opnieuw moeten doen om eindelijk alle quests te unlocken.. :F
Het is mijn eigen schuld... Bij de wiz en monk heb ik elke keer resume gedaan... dan gaat het vanzelf goed. Maar gisteren een andere party gejoined en dan ben je lost :)

Battle.net || Strava

Gisteren een soort van upgrade gevonden :)
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/10nyf4k.jpg

Had een Inna's chest met iets minder dex, veel minder vit maar wel met 11% life. Verlies er dus wel wat survivability door. Ook verlies ik de Inna's set bonus (130 dex), maar ik kan nu wel pants zoeken met meer dex en meer vit en all res om dat te compenseren.

Had deze gestashed, en kon deze dus alvast aan doen, maar is niet echt super:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2vxk60x.jpg

Poppetje: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Heb in m'n profile nu 10k DPS minder, maar wel rond de 70k survivability erbij volgens mij. + meer discipline, en gebruik nu ook wat meer discipline skills (Vault), in 1 dag 2 +discipline upgrades erbij (armor/quiver).

Had ook nog bracers gevonden met dex/vit/CHC, maar die waren niet echt een upgrade helaas -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01 20:48

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister wat Rumford runs gedaan T1 en dan de mothers/elites killen en weer opnieuw.

Na ruim 2 uur, 4 legs en 2 plans.

Toch 2 upgrades:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2eumkqu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2mpjywp.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• FreqAmsterdam
Wauw, die is wel nice. Zoiets wil ik ook vinden! Heb wel een nieuwe quiver gevonden die een upgrade is. Ik gebruik zelf ook Inna's chest, maar ik denk dat ik die ook wel zou vervangen voor Blackfeather. :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Vidra schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:45:
[...]

Idd :) En voor dit doel zijn er een aantal clans actief op het forum:

GoT Clan - aanmelden via RetLaw, Koeitje, Grin etc. 8)
Solidarity Gaming - aanmelding zie ergens hierboven :+
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken :D
de Voetzoekers (dVz) is een HardCore clan - ze zitten ook op TS server
de Gouden Pretcilinder - dan mag je contact opnemen met Wolf :*) Maar ik begrijp dat ze niemand toelaten - alleen na een intensieve ontgroeningsritueel >:)

Om nu iedereen toch het gevoel van samenhorigheid te bieden is er ook een community genaamd Tweakers.
Woei, onze clan is goed gespeld!

En de ontgroening bestaat uit met een onderbroek op je hoofd door het centrum van Rotterdam rennen terwijl je roept dat je verkracht wordt, gevolgd door een golden shower van 10 man die asperge hebben gegeten.

Als je dat doet en lief bent krijg je het wachtwoord naar ons kanaal op de TS server van G4L.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-01 21:46
Wolf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:24:
[...]
gevolgd door een golden shower van 10 man die asperge hebben gegeten.
Offtopic: maar waarom asperge? Wat heeft DAT ermee te maken? :P :?

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Ryur schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Waarschijnlijk voor het apparte aroma wat je dan krijgt
retlaw schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:42:
Ik dacht gisteren de storyline met de DH voltooid te hebben, maar de button 'Quest Reset' is nog niet beschikbaar :(. Ik ben nog even snel door de quests gelopen en kon zo snel geen ontbrekende cijfertjes spotten. Dan vanavond maar eens rustig kijken.

Na het killen van Diablo dropte er zowaar 2 bruikbare legendaries! Homing pads (Shoulders) en Magefist. Op de Homing pads zit 11% extra damage op Fan of Knives, ga ik die skill ook maar eens uitproberen. Ik denk ipv Shadow Power of Marked for Death. 20% extra fire damage is ook nice. Ik had alle lighting skills geequipped maar nu toch Cluster Arrow - Loaded for Bear voor de fire damage :)
Fan of Knives is echt een heerlijke skill! Zeker met de Pinpoint Accuracy rune! :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09-2025
Ryur schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Offtopic: Ga jij maar eens asperges eten en dan de volgende ochtend naar de WC...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:46
EricNL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:44:
[...]

Offtopic: Ga jij maar eens asperges eten en dan de volgende ochtend naar de WC...
Niet iedereen ruikt het verschil :>

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Nondeju wat is d3 toch veranderd van d2... Ik snap er de balle nie meer van, bij de oude kon je bij mephisto unique items vinde waar bij d3? Heb nu t verhaaltje rond gespeeld t/m t hoogste niveau maar wat nu voorheen kon je de cow run doen wat kan nu nog?

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:50
lolgast schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Niet iedereen ruikt het verschil :>
Iedereen zal het verschil wel ruiken, maar niet bij iedereen zal de urine gaan geuren ;).

Om toch maar met wat meer relevantie te posten, dan enkel over asperge pis :p, ben ik van de week ook maar weer begonnen met spelen! Afgelopen jaren veel on and off gespeeld. Maar sinds de laatste patches is er toch wel erg veel veranderd. In no time ineens meerdere legendaries, het kunnen switchen van difficulty op een char voor de extra exp gain is ook prima. Verwacht binnen no-time diverse extra classes op 60 te hebben en nog wat paragon levels te scoren alvast voordat de expansion er is.

Overigens wel apart dat diverse achievements van boss kills welk reeds eerder gedaan waren, gereset lijken te zijn. Qua dates op achievements ziet het er nu wel erg onlogisch uit.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11-2025
Het idee is het doorspelen van acts itt bepaalde bosses/gebieden constant te herhalen. Daarom droppen Bosses niet veel bijzonders.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-12-2025
Coldbullet schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:05:
Nondeju wat is d3 toch veranderd van d2... Ik snap er de balle nie meer van, bij de oude kon je bij mephisto unique items vinde waar bij d3? Heb nu t verhaaltje rond gespeeld t/m t hoogste niveau maar wat nu voorheen kon je de cow run doen wat kan nu nog?
je hebt nu een level met teddy beren, gummy bears, Unicorns in een happy setting met kleurtjes en flower power :P

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:55

The Chosen One

Zie signature!

Bestestesd secret level ooit!!!!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 17:19
The cow level is a lie!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
Heb plan voor Singularity
maar is niet zo goed denk ik

<GOT>DrOPje #2516

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
er is wel een level met koeien, tenminste gezien op een stream

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Inhumanous schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:13:
[...]

je hebt nu een level met teddy beren, gummy bears, Unicorns in een happy setting met kleurtjes en flower power :P
lieve wolkjes !!!!!
Yerap schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:18:
[...]

er is wel een level met koeien, tenminste gezien op een stream
in D3??

[ Voor 27% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-03-2014 10:20 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:39

Anno

Griefmaker#2862

En bloemetjes :)

Ben trouwens wel benieuwd of de wolkjes nu net zo goed looten als de chests na 2.0.1.

Misschien maar weer eens door de secret level heen vliegen.
Slowchatslapouwehoermodus weer enabled ofzo? -O- }:|
Angeloonie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:36:
[...]
Hmm volgens mij niet.. Shit :P Net gisteren m'n laatste gold uitgegeven aan gems (dom, maar had ze nu nodig :P).
-O-
Niet echt handig over ~10 dagen droppen er gems bij het leven, ik ben langzaam aan al m'n gems aan het vervangen door allres gems in m'n armor en m'n oude gems aan het verkopen.
Plans koop ik in principe niet, veel te duur, had 7sins en Helm of command al, gisteren dus Demon Skin plan gevonden, zie ook m'n monk, beetje voor de leut voor gecraft.
Maar wat ik echt wil zijn lvl60 plans voor wapens zoals griswolds en die set :/

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-01 11:23
Deadsmell schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:40:
[...]

Fan of Knives is echt een heerlijke skill! Zeker met de Pinpoint Accuracy rune! :)
:Y :Y :Y

Wat een heerlijke skill is dat idd!

Zelf laatst deze gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94SluTjRyldUrcgGkKlDBnCD/full.jpg

Kan ik mooi met chakram even wat spammen voor nog meer damage en dan met een lightningbolt elemental arrow zo weer Hatred opbouwen.

Ik was nog bezig met Torment 1 maar packs gaan nu zo snel dood dat ik maar eens ga overstappen naar 2 :)

• EricNL
Coldbullet schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:05:
Misschien komt het ook wel omdat Diablo 3 gewoonweg geen Diablo 2 is. Het principe (monstertjes kapot beuken, EXP en Items farmen) is wel hetzelfde, maar voor de rest is het natuurlijk gewoon een totaal ander spel.

Op dit moment zijn de meeste spelers bezig met EXP grinden. Gewoon zoveel mogelijk EXP halen in korte tijd. Ieder heeft hier z'n eigen ding/route voor. Ik grind vrijwel alleen maar Keep Depths 2 in Act 3. Cathedral 4 in Act 1 is ook een goede optie.

De rest van de spelers die geen EXP aan het grinden zijn zijn voornamelijk bezig om legendaries te farmen (daar er 2 weken geleden een nieuwe (grote) patch is geweest m.b.t. loot).

Op 25 maart komt de expansion Reaper of Souls uit die weer voor een stuk diversiteit moet gaan zorgen:
- Level cap van 60 naar 70
- Nieuwe class: Crusader
- Nieuwe Act: Act 5
- Adventure Mode. Nieuwe mode met verschillende "sub-modes" zoals Nephalem Rifts en Bounty Hunting

Vooral Adventure Mode moet voor meer diversiteit gaan zorgen.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Nostordici schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:57:
[...]

Dat is waar, dit weekend toch maar de meeste gems in de verkoop gooien. Misschien maar gelijk voor euro's, kijken wat voordeliger is. Heb ik in ieder geval cash op mijn account voor Hearthstone en/of Heroes of the Storm :)
Voor euro's verkopen is me niet gelukt helaas, heb dat meerdere malen geprobeerd... (zelfs niet voor € 0,25 p/s) }:O

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Krullebol.nl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Voor euro's verkopen is me niet gelukt helaas, heb dat meerdere malen geprobeerd... (zelfs niet voor € 0,25 p/s) }:O
Hangt enorm van je type gems af maar low level gems zal je inderdaad niet voor euro's kunnen verkopen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Yerap
Ja volgens mij was het een rift in de RoS beta waar hij in shadowvault kwam met allemaal koeien.

Verwijderd

Yerap schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Ja volgens mij was het een rift in de RoS beta waar hij in shadowvault kwam met allemaal koeien.
Correct, die zit erin. Heb die nooit gehad. Wel die rift die vol met goblins zat... Dat wordt echt een zooitje op de grond:) Overigens zou het natuurlijk zo maar kunnen dat ze dat er weer uit halen, maar dat verwacht ik niet.

• EricNL
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:41:
[...]

Correct, die zit erin. Heb die nooit gehad. Wel die rift die vol met goblins zat... Dat wordt echt een zooitje op de grond:) Overigens zou het natuurlijk zo maar kunnen dat ze dat er weer uit halen, maar dat verwacht ik niet.
Rift vol met Treasure Goblins?
Hoor ik daar iemand Archon zeggen?

• Yerap
Wat ik vreemd vind is dat Blizzard zelf heel stil blijft over de 2h legendaries. Ik zie wel allemaal posts dat het nog niet verholpen zou zijn en dat het nog niet waard is om de nieuwe 2handers te gebruiken, maar nog geen enkele blue post...

Zou graag mijn skorn vervangen maar volgens mij gaat dat kwa DPS voorlopig nog niet echt nuttig zijn.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2025

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Anno schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:22:
[...]

En bloemetjes :)

Ben trouwens wel benieuwd of de wolkjes nu net zo goed looten als de chests na 2.0.1.

Misschien maar weer eens door de secret level heen vliegen.
wolkjes geven geen ene moer meer , stoute wolkjes!!!

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Blaat
Heb trouwens gisteren wel een mooie quiver voor op mijn DH gevonden (zie sig).

Het is jammer dat hij geen CHC heeft maar de special effect is te leuk om te negeren (Bola's ontploffen gelijk in plaats van na een delay). :)

Nu kan ik gewoon imminent doom gebruik zonder de extra delay, heerlijk is dat.

Nu alleen nog bracers craften met +Fire Skill Damage = awesum met Bola's (Imminent Doom) en Cluster Arrow (Loaded for Bear).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• yrosma
Jaguar645 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:24:
[...]

:Y :Y :Y

Wat een heerlijke skill is dat idd!

Zelf laatst deze gevonden:

[afbeelding]

Kan ik mooi met chakram even wat spammen voor nog meer damage en dan met een lightningbolt elemental arrow zo weer Hatred opbouwen.

Ik was nog bezig met Torment 1 maar packs gaan nu zo snel dood dat ik maar eens ga overstappen naar 2 :)
Hmm leuk ding maar wat ik me afvraag. DH kunnen toch one handers dual wielden. Hoe wil je in hemelsnaam een boog dualwieldend afschieten? Zijn die dingen niet per default 2handed?

Of geld het dual wielden echt alleen maar voor xbows?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
yrosma schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Hmm leuk ding maar wat ik me afvraag. DH kunnen toch one handers dual wielden. Hoe wil je in hemelsnaam een boog dualwieldend afschieten? Zijn die dingen niet per default 2handed?

Of geld het dual wielden echt alleen maar voor xbows?
Is alleen voor de 1H xbows.

je kan wel 2H met een quiver equipen

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Wolf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:52:

Het is jammer dat hij geen CHC heeft maar de special effect is te leuk om te negeren (Bola's ontploffen gelijk in plaats van na een delay). :)

Nu alleen nog bracers craften met +Fire Skill Damage = awesum met Bola's (Imminent Doom) en Cluster Arrow (Loaded for Bear).
Mooie quiver!

Heb zelf ook enkele coole nieuwe items gevonden sinds de patch. (waaromder vernieuwde DML)
Leuke is dat bepaalde items je speelstijl volledig kunnen veranderen.

Door toeval van magefist en andariels visage een fire damage build samengesteld waarmee ik nu vlotjes T3 door strafe. Rain of vengeance one shot de elites soms.

Hogere T lukt ook nog prima maar strafe doet dan niet genoeg damage meer en genoeg hatred blijven genereren wordt dan een probleem.

http://eu.battle.net/d3/e...ephlexer-2499/hero/373420

[ Voor 3% gewijzigd door Rephlexer op 14-03-2014 11:17 ]

• yrosma
mfreriks schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:14:

Is alleen voor de 1H xbows.

je kan wel 2H met een quiver equipen
Klinkt al logischer dan :) Alleen vreemd dat ze dan van die boog een 1hander gemaakt hebben. Zou dus eigenlijk gewoon een 2hander moeten zijn dan

• mfneed
yrosma schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:16:
[...]

Klinkt al logischer dan :) Alleen vreemd dat ze dan van die boog een 1hander gemaakt hebben. Zou dus eigenlijk gewoon een 2hander moeten zijn dan
hmm ik zie het nu pas inderdaad, dat is wel raar.

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
Momenteel is mijn farm route alleen nog maar keep depths 1,2,3 > Ghom killen. Nieuwe game joinen.
Gisteren op hardcore 2 keer in 1 uur de Blackthorne belt gevonden en 1 keer de Blackthorne pants.
Niet verkeerd dus.

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Xtzlove schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:19:
Momenteel is mijn farm route alleen nog maar keep depths 1,2,3 > Ghom killen. Nieuwe game joinen.
Gisteren op hardcore 2 keer in 1 uur de Blackthorne belt gevonden en 1 keer de Blackthorne pants.
Niet verkeerd dus.
Ik heb onlangs ook mijn innas pants en witching hour vervangen door de Blackthorne combo.
Wat dps inboeten maar massas toughness en healing in de plaats + 10% damage tegen elites...

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
Zeker op hardcore kun je die toughness goed gebruiken

• FreqAmsterdam
Wolf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:52:

Maar als je eenmaal een hoop Bola's hebt gespammed (iets wat je vanaf Torment III wel moet doen), vervalt het voordeel... Zo goed vind ik hem nou ook weer niet dus (maar zeker niet slecht!).
Kent iemand een leuke Nederlandse hardcore community? Ik wil wat meer tijd in hardcore steken, maar heb maar vrij weinig mensen in mijn lijst die het regelmatig spelen, heb ik het idee.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 21:25
Deadsmell schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:38:
Kent iemand een leuke Nederlandse hardcore community? Ik wil wat meer tijd in hardcore steken, maar heb maar vrij weinig mensen in mijn lijst die het regelmatig spelen, heb ik het idee.
Imba? Zitten Michael en Beun ook in (in de clan dan)...

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12-2025

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Vraag: iedereen heeft het maar over Crypt of the Ancients en Rumford runs... heeft dit nou echt zo veel zin? Ik ze beide een keer of 20 achter elkaar gehad en ik vindt er geen drol. (RNG is a bitch)

Kun je niet veel beter The Breached Keep lvl 1 tot 3 + Gom runnen? Daar heb je tenminste aan de lopende band Elites + veel meer kistjes, tonnetjes en dead Soldiers die naar mijn gevoel het vaakst iets leuks droppen. Ook vindt je altijd wel 1 of 2 gobs. Ok je bent er wel een minuutje of 15 mee bezig i.p.v. 1 minuut CotA runnen maar toch...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
Vond gister 3 legs in 1 game master
Act 1 van begin tot eind

<GOT>DrOPje #2516

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:39

Anno

Griefmaker#2862

FloydRaalte schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:52:
Vraag: iedereen heeft het maar over Crypt of the Ancients en Rumford runs... heeft dit nou echt zo veel zin? Ik ze beide een keer of 20 achter elkaar gehad en ik vindt er geen drol. (RNG is a bitch)

Kun je niet veel beter The Breached Keep lvl 1 tot 3 + Gom runnen? Daar heb je tenminste aan de lopende band Elites + veel meer kistjes, tonnetjes en dead Soldiers die naar mijn gevoel het vaakst iets leuks droppen. Ook vindt je altijd wel 1 of 2 gobs. Ok je bent er wel een minuutje of 15 mee bezig i.p.v. 1 minuut CotA runnen maar toch...
Ligt eraan wat je wil experience of legs. Voor legs is keeps inderdaad beter voor exp de andere twee runs.

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
Wat is een makkelijke manier voor mij om wat Apoc te krijgen? Ben momenteel op zoek naar een goede triumvirate met deze stat, maar is er iets anders wat ik zou kunnen zoeken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pietz0r-2129/hero/1886393
Heb apoc nodig voor mn frozen orb build

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pietz0r schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:56:
Wat is een makkelijke manier voor mij om wat Apoc te krijgen? Ben momenteel op zoek naar een goede triumvirate met deze stat, maar is er iets anders wat ik zou kunnen zoeken?
Chantodo setje met apoc zoeken.

(check mijn wiz, al heb ik net m'n wapen gewisseld)
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/27636654

Ik drop 4 Frozen orbs, dan weer electrocute en dan weer door naar Orbs.

Verwijderd

Chantodo setje inderdaad voor de ApoC en die Storm Helmet (10 ApoC).

Op dit moment heb ik 55% crit chance en 30 ApoC. Op elites blijf ik dan ook gewoon Frost Orb spammen (met 30 ApoC kost het bijna nooit wat). Na een orb of 10-12 moet ik wellicht eens electrocute gebruiken.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
Probeer eens conflag te droppen voor prodigy en daarna pas zoeken voor een triumvirate met apoc.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:25

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik denk dat dit geen lange termijn optie is, en ben persoonlijk al bezig met minimale (12 nu, denk dat dat de max is ook straks) APOC en een Frozen Orb build -- in Diablo3-2.x is APOC iets wat buiten de filosofie van blizzard staat waar je skills roteerd IPV zonder penalty steeds dezelfde te spammen.

Is het niet beter om "alvast te wennen"? Het lijkt me heel erg sterk dat als jij, terwijl iedereen 200k+ HP heeft en miljoenen dps doet, nog in L60 gear loopt puur voor de APOC. Dat is hoe ik het doe, en ja: ook frozen orb build. Het speelt heel erg fijn, en ik moet idd ook m'n resource usage wat meer plannen, en zowaar al m'n skills gebruiken. Ik geniet!!
dx5314 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:40:
[...]

Imba? Zitten Michael en Beun ook in (in de clan dan)...
Wist niet dat daar ook een community voor was. Thanks! :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Umbrah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Is het niet beter om "alvast te wennen"?
An1mA schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:07:
[...]

Probeer eens conflag te droppen voor prodigy en daarna pas zoeken voor een triumvirate met apoc.
Prodigy doet een hoop! Ik wilde zelf ook vast houden aan apoc, maar straks kan dat toch ook niet meer. Heb dus ook de chanto ingeruild voor een trium :)

Battle.net || Strava

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waarom kan dat straks niet meer?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:20:
Waarom kan dat straks niet meer?
items rollen nog maar met max 4 apoc geloof ik... Het is dus moeilijker om gear te verzamelen voor resource generation gebaseerd op critical hits.

Battle.net || Strava

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zoals ik al eerder zei, het nieuwe gearen draait voornamelijk om +dmg voor je dmg type/skill en resource cost reduction.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok, ik heb niet alles gelezen :P

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik speel ook Frozen Orb build en bij is het kiezen:
of 10+ orbs spammen met weinig 100k dmg (chanto set)
of maximaal 4 orbs spammen met 250k dmg (echoing fury met triumvirate)

Ik ga voor die laatste. Dan loop ik op T3 en 4 tenminste normaal mee. Ik speel met Explosive Blast short fuse voor de lol. Echt geweldig om af en toe uit te halen met 2 tot 3 miljoen damage crists.

• Blaat
FloydRaalte schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:34:

Ik ga voor die laatste. Dan loop ik op T3 en 4 tenminste normaal mee. Ik speel met Explosive Blast short fuse voor de lol. Echt geweldig om af en toe uit te halen met 2 tot 3 miljoen damage crists.
Ik speel met een arcane torrent build op mijn wiz icm bijna 30 apoc. Werkt wel lekker! Als ik 2 of meer enemies hit verlies ik geen AP!

Het enige jammere is dat de skill nogal traag is dus op lage torment heeft het niet veel zin.

• FreqAmsterdam
Vandread schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:25:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej paragon levels zijn gefixed op battle.net :D
De meest interesante is nu ook bekend: http://us.battle.net/d3/en/profile/Alkaizer-1727/hero/2190
Lol 524, die gast heeft echt geen leven. :P

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:34

ChUcKiE

Dus........

Het is dan wel weer interessant hoe hij zijn gear gewijzigd heeft, zitten wel zaken tussen om eens over na te gaan denken. Ook mooi om te zien, dat het zelf maken/craften van gear steeds meer zin begint te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:34:

Ik spam 10+ orbs met 250k dmg (buffed)

Zou wellicht ook 4 orbs kunnen doen met meer.. het is wel gewoon mogelijk nu nog even orb build te houden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De zoon van mijn vriendin (DH charname TimmelSan ingame op mijn account WimmelSan#2814) heeft van de week een DH aangemaakt op mijn account en krijgt net van iemand uit de clan een +900 damage bow. Hij speelt Diablo net een paar dagen (voornamelijk overdag) en dit geeft hem een flinke boost, zowel qua char als in spelplezier ;).

Ik krijg nu hier op mijn werk hele blije Whatsappies binnen.

Geen idee wie van jullie het was, maar hartelijk dank hiervoor ;). leuk om mee te maken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik speel geen DH, zal eens kijken of ik nog wat voor hem heb. (Jouw account heb ik toch in m'n friendslist staan)

Verwijderd

Ik start net Diablo 3 op maar mijn moeilijkheidsgraad is veranderd naar Normaal.
Meer mensen hier last van want ik was begonnen met Nightmare. Wat nu te doen ook?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op nightmare zetten en doorgaan?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:46
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:18:
Ik start net Diablo 3 op maar mijn moeilijkheidsgraad is veranderd naar Normaal.
Meer mensen hier last van want ik was begonnen met Nightmare. Wat nu te doen ook?
Nightmare, Hell en Inferno bestaan niet meer ;)

Verwijderd

Nou ja, maar verder dan waar ik ben gebleven. Zag ook dat mijn monitor nu ok in 2560x1080 kan in window full screen ik heb nu meer map links en rechts echt gaaf nu ipv vierkant in 1920x1080.

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2025
Je kan gerust op normal levelen van 1-60. Ik zou zeggen: zet je op de tweede graad en kijk hoe het je vergaat.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Als je nog moet levelen, en geen paragon levels hebt van een level 60 char, zou ik alvast niet torment diff nemen :p.
Indien je wat kan craften kan je wel gelijk master nemen. Indien goed craften + wat paragon levels, lekker levelen op torment 1 :). Act 2 net over de heflt en al level 48 solo op wiz.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Voor het eerst sinds patch2.0? Gewoon op Torment 3 zetten dus, en gaan grinden! Is het te moeilijk/moet je elke champion pack 3 keer reviven; steeds een stukje naar beneden (pauze; reduce difficulty) tot je op het niveau zit waarvan je denkt: dit speelt snel, leuk, geeft genoeg uitdaging. Weet wel dat zodra je torment verlaat dat je een hoop legendaries opgeeft, minder exp krijgt, etc! Risk/reward dus afnemen! Ik speel alleen Torment en hoger omdat je anders een hoop van de coole items mist.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hebben mensen hun Paragon punten al verdeeld? Ik weet niet goed waar ik ze in moet stoppen.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Umbrah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Voor het eerst sinds patch2.0? Gewoon op Torment 3 zetten dus, en gaan grinden! Is het te moeilijk/moet je elke champion pack 3 keer reviven; steeds een stukje naar beneden (pauze; reduce difficulty) tot je op het niveau zit waarvan je denkt: dit speelt snel, leuk, geeft genoeg uitdaging. Weet wel dat zodra je torment verlaat dat je een hoop legendaries opgeeft, minder exp krijgt, etc! Risk/reward dus afnemen! Ik speel alleen Torment en hoger omdat je anders een hoop van de coole items mist.
Prima plan, maar niet als je pas op nightmare zat ;)

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11-2025

Odieus

Onuitstaanbaar

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
Hebben mensen hun Paragon punten al verdeeld? Ik weet niet goed waar ik ze in moet stoppen.
Je kunt ze gewoon resetten en opnieuw indelen als je niet tevreden bent, dus gewoon doen ;)

PSN: LinQ-NL

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
Uiteraard, en je kan altijd resetten -- ik wissel af met de gear die ik krijg (heb een paar punten op movspd zodat ik 25% cap heb en minder gear hoef te zetten), en per class; vind area damage een heel goeie stat bijvoorbeeld.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ooooh, mooi man.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mad-Matt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:14:
Ik speel geen DH, zal eens kijken of ik nog wat voor hem heb. (Jouw account heb ik toch in m'n friendslist staan)
Ace ;)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• mfneed
Als er meer mensen van hun overbodige DH items af wil. ik voel me aanbevolen:D

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
Ik weet niet zo goed welke kant ik moet opgaan voor mijn wizard.
Ik denk een helm met socket voor 31% exp en ik heb nog een craftable 190int +35% exp ring ergens liggen. Zou ik die moeten gaan gebruiken?

http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

@mfreriks, sloeberen voor items terwijl je nog geen eens 60 bent... moet niet gekker worden :+
@Oggy: gebruik items die je het meeste DMG/toughness geeft, XP items tellen enkel bij het bestaande percentage op, dus de boost valt wel mee.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Waarom is "ladders" groot nieuws? Ik weet maar half wat het is, maar waarschijnlijk gewoon een rangschikking van hoe goed je bent ofzo?

Bijgevolg is dit toch enkel voor de die hards die in de top 10 willen zijn? Met andere woorden voor 0.01% van de spelers? Of ben ik mis?

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
Vandread schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:49:
@mfreriks, sloeberen voor items terwijl je nog geen eens 60 bent... moet niet gekker worden :+
@Oggy: gebruik items die je het meeste DMG/toughness geeft, XP items tellen enkel bij het bestaande percentage op, dus de boost valt wel mee.
Ik kan ingame zelf buffed rondlopen met 130kdmg en 1300k toughness. 150k dmg en 800k toughness. 230k dmg en 630k toughness. T4 is wel lastig met de laatste kwa binnenkomende damage.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

SideShow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:
Waarom is "ladders" groot nieuws? Ik weet maar half wat het is, maar waarschijnlijk gewoon een rangschikking van hoe goed je bent ofzo?

Bijgevolg is dit toch enkel voor de die hards die in de top 10 willen zijn? Met andere woorden voor 0.01% van de spelers? Of ben ik mis?
http://diablo.wikia.com/wiki/Ladder

Was in D2 redelijk populair, is uitdaging verhogend he :) meer competatief.

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 14-03-2014 13:56 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Angeloonie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:55:
Weet iemand wat het icoontje is dat hier boven het item te zien is? http://diablo.incgamers.c...2014/03/Screenshot235.jpg

Is dat een optie die je in kunt stellen ofzo? Of een plugin?
Optie. Je kunt 'Items Icons' aanzetten als je wilt. Je ziet dan geen tekst meer maar een icoontje.

• mfneed
Vandread schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:49:
Doel dan ook op de lowlvl items, niet de 60 items:) daar zit jusit de uitdaging in!:)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
SideShow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:52:

als ze maar geen ladder-only items hebben ... kan me ook voorstellen dat iedereen straks plvl 0 heeft op 25 Maart. :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Mofkees schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:11:
[...]

als ze maar geen ladder-only items hebben ... kan me ook voorstellen dat iedereen straks plvl 0 heeft op 25 Maart. :D
haha dat zal wat zijn, balen voor degene die paragon op 500 hebben staan momenteel. Denk niet dat dit gaat gebeuren maar dat je een "ladder" char aan kunt maken of iets in die geest. Dus een bewuste keuze van de gamer
Sure, ze gaan even de plvls resetten, daar is ladder juist voor, daar KIES je voor....

@mfreriks

Onder de 60 is het sowieso met 2 vingers in je neus te doen, eventueel koop je vanaf de AH wat gems, klaar ben je :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:55

The Chosen One

Zie signature!

Ladder groot nieuws? Is het uberhaupt nieuws dan?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-01 00:30

Melkaz

Melkazar

Ladder is heel groot nieuws voor de oude Diablo II spelers! Het is dat ik nu een full time baan heb en niet meer 12 uur per dag kan gamen maar anders was ik ook excited!

In het kort, bij een ladder seizoen maak je een nieuwe character aan, in D2 was dit een vinkje bij char creation screen met warning dat je geen gear kon traden met non ladder characters. Iedereen begint dus op level 1, paragon 0 en de top 999 spelers van iedere class is real time bij te houden.

Om de X aantal maanden reset de ladder, alle huidige ladder characters worden non ladder en kunnen weer traden met oudere characters, stash delen met oudere characters etc. Dan maak je weer een nieuw poppetje aan en begint het weer opnieuw.

Het leukste nu is natuurlijk dat er paragon bestaat. 99 was de max in D2 en hoewel dit lang duurde, binnen enkele weken waren de eerste 10 pages van elke classes vol met level 99's dus was het leuke er vanaf. Met paragon zullen er hele mooie verschuivingen ontstaan in de top. Ook al verwacht ik wel weer een 'winnaar' net als RUSBARB vroeger, een multi played character :P

Kortom, Diablo 3 wordt van een puur SIngleplayer met elementen van multiplayer een competitieve game met rankings.

Echter had de eerste speler die Paragon 100 had bereikt gisteren op Twitch wel een goede opmerking...Als op level 70 de beste manier van farmen COTA is, dan laat hij dit liever over aan andere want 2 maanden lang om de 1 min dezelfde zone te clearen heeft weinig te maken met skills...

[ Voor 5% gewijzigd door Melkaz op 14-03-2014 14:24 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vandread schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:13:
Sure, ze gaan even de plvls resetten, daar is ladder juist voor, daar KIES je voor....

@mfreriks

Onder de 60 is het sowieso met 2 vingers in je neus te doen, eventueel koop je vanaf de AH wat gems, klaar ben je :)
ze hebben al eerder gezegd dat de progressie van D3V zowiezo op een gegeven moment helemaal reset wordt. Een gedeelte daarvan was vervroegd door de legacy items niet meer te laten enchanten bij de RoS launch.

zou mij dus niet verbazen dat ze nog radicaler te werk gaan. Persoonlijk hoop ik ook dat het een keuze wordt, maar bij D2 was lader gewoon verplicht omdat de nieuwe runewords toen alleen op ladder waren.

nouja gewoon maar afwachten, tis toch nog maar ~ 10 dgn.

(wordt misschien straks ook op 1 April meervoudig misbruikt :) )

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

"Ze" hebben al zoveel gezegd....
Melkaz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:23:
Echter had de eerste speler die Paragon 100 had bereikt gisteren op Twitch wel een goede opmerking...Als op level 70 de beste manier van farmen COTA is, dan laat hij dit liever over aan andere want 2 maanden lang om de 1 min dezelfde zone te clearen heeft weinig te maken met skills...
Het is natuurlijk ook wat je zelf wilt en hoe je het wil bereiken, nu is ladders best leuk doordat het waarschijnlijk door streamers gedaan wordt en mensen gaan echt geen 24/7 naar Cota runs kijken :)
Ben wel benieuwd!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12-2025

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

sander.devos schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Je kan gerust op normal levelen van 1-60. Ik zou zeggen: zet je op de tweede graad en kijk hoe het je vergaat.
Ik had een 41 WD (mijn hoogste char, dus 0 paragon points) en begon op hard. Had alleen maar single player self found geen AH gespeeld. Pakte de 1e de beste portal die mij naar de oasis leidde, bijna midden in een fallen pack. Mijn health ging heel rap omlaag en duurde lang voordat ik ze neer had, en ging zelfs 1x dood. Er dropten wel 3 rares die meteen een grote verbetering waren. Toen op normal gezet, en nog geen 30 minuten later was mijn dps ruim verdubbeld, toughness flink omhoog, en healing van 14 naar boven de 100. Toen maar weer op Hard difficulty gezet en dat ging prima :P

Met mijn 40 Wizard is expert difficulty goed te trekken, met loot 2.0 rares en 1 legendary dagger.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Umbrah schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:
[...]

In RoS zijn er idd legendaries die je enkel op torment vindt. Momenteel hangt de kwaliteit van de legendaries niet af van de moeilijkheid, enkel de dropchance.
Pagina: 1 ... 89 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]