• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vidra schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:21:
[...]

De ervaringen van de closed beta spelers (including myself) is dat 500-1000m geen overbodige luxe is wat betreft het enchanten van je gear. Het re-rollen kost exponentieel meer. Het begint bij 80,000 goud voor de eerste keer en ik heb wel eens gezien dat de perfecte roll op dat ene item zo 100m kost.

Uiteraard heb je het hier wel over spelers die genoeg goud en mats hebben om constant het item te rerollen :P :+
Ik ga niet voor prefecte rolls, dus dat valt wel mee, dus denk dat ik aan mijn 900m wel genoeg heb :P althans dat hoop ik maar :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Een vraagje, ik hoor vanuit verschillende hoeken dat Life Steal bagger is geworden.. Dat valt wel mee toch? Ik ga geen RoS kopen dus blijf level 60 hangen.

Even een rekensom: ik heb 4.5% lifesteal. Volgens de ingame info moet ik dat keer 0.10 doen. Dit is dan 0,45 lifesteal.

Ik doe rond de 200k damage (per hit), dit delen door 100% = 2000 * 0,45 = 900 HP Life steal.

Dit is toch veel? Ik bedoel, als ik op mijn monk een bell attack doe raak ik meerdere targets + sweeping wind die ook nog damage doet.

Heb ik ergens een rekenfout gemaakt?

En nog een vraag, Life Steal blijft bestaan? Want ik heb nog geen life steal drop gevonden..

[ Voor 7% gewijzigd door Ealjebij op 05-03-2014 11:31 ]

D3 Profiel

Ealjebij schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:29:
Een vraagje, ik hoor vanuit verschillende hoeken dat Life Steal bagger is geworden.. Dat valt wel mee toch? Ik ga geen RoS kopen dus blijf level 60 hangen.

Even een rekensom: ik heb 4.5% lifesteal. Volgens de ingame info moet ik dat keer 0.10 doen. Dit is dan 0,45 lifesteal.

Ik doe rond de 200k damage (per hit), dit delen door 100% = 2000 * 0,45 = 900 HP Life steal.

Dit is toch veel? Ik bedoel, als ik op mijn monk een bell attack doe raak ik meerdere targets + sweeping wind die ook nog damage doet.

Heb ik ergens een rekenfout gemaakt?
Lifesteal werkt niet op lvl 70.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:27

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dr_Cow schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:54:
Ik weet niet of er nog plek zit in de clan, ik speelde D3 voorheen altijd vrienden maar die zijn allemaal al gestopt ( voordat paragon lvls uitkwam... ) en in je 1tje spelen is niet altijd leuk :<
DrCow#2956
Er is vast wel een plek in de clan waar je graag toe wilt behoren. Er zijn momenteel een aantal clans. Een paar posts terug heeft Vydra een mooi beeld geschetst van de Solidarity Gaming clan bijvoorbeeld inclusief methode van aanmelding.

Indien je bij de GoT clan wilt kan ik, Grin of Koei je toevoegen. Neem dan even ingame contact met 1 van ons op of gebruik dit formulier

Battle.net || Strava

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35
Angeloonie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Dus geen probleem voor Ealjebij aangezien die zegt geen RoS te kopen. :+

Het zal wel even wennen worden, maar wel eindelijk af van gebounce op hp :P

Edit:
@Ealjebij, AoE damage word met LS anders berekend. Weet niet helemaal hoe maar per skill krijg je een ander percentage per hit (volgens mij).

[ Voor 21% gewijzigd door Thasquealer op 05-03-2014 11:35 ]

Steam

Angeloonie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Als je RoS koopt en gaat spelen dan neemt je lifesteal (LS) af met 10% per level - dit betekent dat je op lvl 70 geen gebruik meer kan maken van LS ook als zit het nog op je legacy weapon uit Diablo 3 van voor patch 2.01. Je zal nu ook wel gemerkt hebben dat er geen LS affix meer zit op de nieuwe drops en alleen nog meer life on hit.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Hmm ben bang dat die 20m van mij er hard doorheen gaat. Jammer dat die goud prijzen op de rmah zo hoog zijn, had graag voor een prikkie 500m gekocht :D

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Nooit meer dan 1.5 mil gehad hier. :D

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ervig schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:37:
Hmm ben bang dat die 20m van mij er hard doorheen gaat. Jammer dat die goud prijzen op de rmah zo hoog zijn, had graag voor een prikkie 500m gekocht :D
Denk niet dat je de enige bent :+ maar ik zou me er niet te druk om maken rmah s down geweest voor bijna een week dus nu snel goud dumpen voor een hoge prijs omdat je 1 van de eerste/weinige bent is een logisch gevolg, wacht even tot RoS dichterbij komt ( 18 Maart ) dan zal je ziend at het snel en goedkoper gedumped gaat worden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Haha...misschien moet ik niet zeuren dan ;)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12 15:51
Heb nu 1.7 miljoen maar speel ook pas weer een week. Net voor de paragon levels gestopt want kreeg maar geen loot om door act 2 inferno te komen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Thasquealer
Als ge van plan was om gold te kopen, het is ook altijd gunstig om te kijken of het niet beter is om gems te kopen en deze dan te verkopen op de AH.

Vooral voor 2.0 was het in de meeste gevallen veel gunstiger om gems in te slaan en zo gold te kopen.
Hou wel rekening dat je nog de auctionhouse cut ervover moet betalen.

Steam

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
stingray2012 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Heb een beetje hetzelfde, Monk lijkt wat trager. DH speelt lekker vlot, en die hou ik makkelijk in leven op t3 in een party en kan alleen t4 aan. maar ja 130 k Life, 700 AR en 1.8M toughness dat wil wel :o . En een paar leuke drops (Kridershot :9~ en een Dead Mans Legacy) gehad. Dat scheelt ook wel. Switch nu tussen mijn Wizzy en mijn DH, deze twee vind ik momenteel lekker spelen, maar dat kan zo weer veranderen, een andere drop en de D3 wereld ziet er weer anders uit :+
In meerdere opzichten voelt de monk trager. Vooral de attack animaties lijken flink uitgedund. Mijn gemiddelde AS is 2,5, net als voor de patch maar de bewegingen zien er trager uit. Daardoor mis ik het contact met de Monk. Van target wisselen of Teleporten met FOT voelt nu lastiger.

Het loopt ook niet meer syncroom meer met de spirit regen want die ervaar ik nu als sneller!? Ik spam nu meer WOL. :P

Met de nieuwe Elite affixes wordt het wel een stuk leuker en chaotischer, vandaar dat ik Serenity met de Healing rune er op heb gezet anders lig ik zomaar plat op T4. :?

D3 Armory

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12 23:47

Ulti23

Quality Time

FloydRaalte schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
Kan iemand toelichten of de Skeleton King nu wel of niet een legend dropt? Ik heb hem gister namelijk gedaan en hij dropte inderdaad een legend. Daarna niet meer. Klopt het dat je dan je quests moet resetten zodat hij weer een legend dropt? Zo ja, wat houdt dit resetten precies in? Moet ik dan alle quests (dus alle acts) weer opnieuw doen?

Ik begrijp verder dat dit een bug is. Diablo moest namelijk een geranteed legend droppen, niet de Skelly. In de laatste patch is het nog niet verholpen dus ik vraag me af of het lonend is om hier nog even gebruik van maken?
Dat resetten betekent inderdaad dat je alle quests weer opnieuw moet gaan doen, het betekent ook dat alle questbonussen weer opnieuw behaald kunnen worden, tenminste, zo begreep ik het. Ik heb gisteren op normal met een nieuwe barbarian Diablo verslagen en ben begonnen op hard. Ik heb voordat ik begon de nieuwe difficulty geselecteerd en alle quests gereset. Je begint dus weer helemaal opnieuw zeg maar. Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, is dat wanneer je dus runs gaat doen op bijvoorbeeld de skeleton king, krijg je dan continue een legendary als je hem verslaat?

Ik vraag me ook af of dit resetten invloed heeft op al je characters, of enkel op degene waarmee je speelt. Het laatste zal wel het geval zijn.

En wat betreft de legendaries, die dropten bij mij zowat bij elke boss fight. Bij Maghda zelfs 2 :P

I pitty the fools who took my game-station.....

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Met mira runs kreeg je 80k per run, en een run duurt zo'n 4 minuten. Dan had je in een uur tijd al makkelijk 1 mil kunnen verzamelen. :P Nu is ie helaas generfed ;)!

Alternatief kan je je gems verkopen, 20k per flawless square, mensen zitten mass gems te maken 8)7 8)7 terwijl marquise vanaf lvl 61 dropt.

Anderzijds, 2 handed weapons zijn bugged, ze rollen met de min-max damage van 1 handers.
quote: blizzard employee
I just wanted to respond to this bit in particular, as this is a known issue that we are looking into:
[...]
There is a bug with 2-handed weapons rolling minimum and maximum damage like they were 1-handed weapons, and we are working to fix this in a future update. Unfortunately it was not possible to have this fix ready for patch 2.0.2 that went live today.
Ulanbator schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:47:
[...]
Met de nieuwe Elite affixes wordt het wel een stuk leuker en chaotischer, vandaar dat ik Serenity met de Healing rune er op heb gezet anders lig ik zomaar plat op T4. :?
Dat krijg je als je glass cannon softcore speelt.. Ik snap niet wat er leuk aan is om DPS te stacken en heel low op toughness te gaan. En dan veel kunnen clearen maar af en toe dood gaan aan sterke elites.
Maar je kan duidelijk T4 niet aan, als je 'zo nu en dan' sterf. Be a man, verschuil je niet achter softcore ;).

Zijn er nog mensen die wel hardcore spelen? Is er trouwens al een hardcore GoT clan? :+

[ Voor 22% gewijzigd door kaluro2 op 05-03-2014 11:57 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Als ge van plan was om gold te kopen, het is ook altijd gunstig om te kijken of het niet beter is om gems te kopen en deze dan te verkopen op de AH.

Vooral voor 2.0 was het in de meeste gevallen veel gunstiger om gems in te slaan en zo gold te kopen.
Hou wel rekening dat je nog de auctionhouse cut ervover moet betalen.
Goede tip. Wil alleen niet met gems blijven zitten dan, haha. En goud kopen vind ik toch jammer, liever doe ik alles zelf. Maar mocht de prijs echt omlaag gaan dan wellicht 8)

Over de skeleton king: ja je kan quests resetten...runnen naar SK en een gegarandeerde drop (zolang de bug er is..daarna gaat deze waarschijnlijk naar Diablo). Maar let op: je kan pas weer opnieuw resetten nadat je alle quests weer hebt gedaan incl killen van Diablo. De reset geldt alleen voor het character waarmee je dat doet. [onofficieel linkje]

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ervig schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Over de skeleton king: ja je kan quests resetten...runnen naar SK en een gegarandeerde drop (zolang de bug er is..daarna gaat deze waarschijnlijk naar Diablo). Maar let op: je kan pas weer opnieuw resetten nadat je alle quests weer hebt gedaan incl killen van Diablo. De reset geldt alleen voor het character waarmee je dat doet. [onofficieel linkje]
Waarom denk je dat het een bug is? Het is intended dat een enkele boss in een nieuwe playthrough, een legendary geeft. Momenteel is die boss gewoon de skeleton king. Wat maakt het nu uit of het diablo of de SK is? Nog steeds maar 1 100% legendary per runthrough. Het is geen bug, het is intended ;).

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

kaluro2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:00:
[...]

Waarom denk je dat het een bug is? Het is intended dat een enkele boss in een nieuwe playthrough, een legendary geeft. Momenteel is die boss gewoon de skeleton king. Wat maakt het nu uit of het diablo of de SK is? Nog steeds maar 1 100% legendary per runthrough. Het is geen bug, het is intended ;).
Dat is nu juist de verwarring waarover we praten. Zoals je hier kunt lezen schijnt de drop alleen aan Diablo toe te behoren en is de leg drop van de skelly een bug.
Over het feit dat het een enkele boss in de gehele playthrough is heb ik nog niets gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 05-03-2014 12:03 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

FloydRaalte schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Dat is nu juist de verwarring waarover we praten. Zoals je hier kunt lezen schijnt de drop alleen aan Diablo toe te behoren en is de leg drop van de skelly een bug.
Over het feit dat het een enkele boss in de gehele playthrough is heb ik nog niets gehoord.
Ik denk dat er gewoon naast elkaar gepraat wordt haha.
Momenteel geeft skelly king een guaranteed legendary, de rest van de bosses niet.
Straks geeft diablo een guaranteed legendary, de rest van de bosses niet.
Het maakt voor ons spelers geen verschil, we krijgen nog steeds 1guaranteed legendary per run, dus 1 boss per run ;-). Ik bedoelde geen random boss, maar een set boss (SK/Diabl).

Het is niet zo alsof momenteel de skeleton king een legendary dropped én diablo. Nu dropped diablo gewoon niks. (en ik heb al verschillende runthroughs gedaan)
t's a bug that it drops from Skeleton King instead of Diablo. We plan on moving that guaranteed Legendary from Skeleton King to Diablo in the future,

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 05-03-2014 12:07 ]

Vidra schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Als je RoS koopt en gaat spelen dan neemt je lifesteal (LS) af met 10% per level - dit betekent dat je op lvl 70 geen gebruik meer kan maken van LS ook als zit het nog op je legacy weapon uit Diablo 3 van voor patch 2.01. Je zal nu ook wel gemerkt hebben dat er geen LS affix meer zit op de nieuwe drops en alleen nog meer life on hit.
Volgens mij was het geen 10% per level, maar gaat het gewoon hard van 100% naar 10% op 60, naar 0% op 70.

Blue:
you get full Life Steal up to level 59, 10% Life Steal from level 60 to level 69, and you get no Life Steal at all at level 70.
Tenzij er in de tussentijd nog iets is veranderd in de beta, maar daar dat heb ik dan niet meegekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2014 12:10 ]

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Als ik nu dus de Skeleton King versla krijg ik gegarandeerd een Legendary Item, of alleen als ik al mijn quests weer reset?

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Volgens mij was het geen 10% per level, maar gaat het gewoon hard van 100% naar 10% op 60, naar 0% op 70.

Blue:

[...]

Tenzij er in de tussentijd nog iets is veranderd in de beta, maar daar dat heb ik dan niet meegekregen.
Hmm..dan wordt het dus tijd om mijn Manu cutter op mijn WD te gaan vervangen. Maar mijn stats ingame geven nog wel aan dat ik 3% LS heb...raar.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
Joarie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Hmm..dan wordt het dus tijd om mijn Manu cutter op mijn WD te gaan vervangen. Maar mijn stats ingame geven nog wel aan dat ik 3% LS heb...raar.
Hoe is dat raar? voor 2.0.1 had je ook geen 3% maar op inferno werd het automatisch een 20%!? van die 3%
Nu word dat nog minder.
Ik heb overigens geen enkel wapen meer gevonden met lifesteal dus lifesteal word minder maar dropt ook niet meer op nieuwe wapens en je wil wel nieuwe wapens in ROS :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik was er even een "paar" maanden tussenuit met D3, dus waarschijnlijk niet meegekregen dat de LS FUBAR was gegaan :+

Eens kijken of ik wel LOH kan vinden, want dat is met Leeching Dogs nu wel interessant geworden.

En ook maar ROS besteld...darn you Blizzard, you pulled me right back in!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Joarie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:18:

Eens kijken of ik wel LOH kan vinden, want dat is met Leeching Dogs nu wel interessant geworden.
kan je ook p.points voor inzetten. aan de andere kant loopt man nu met 100k's HP rond, tis nog goed ook dat LOH (bijna?) op elke slot kan zitten.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Die prijzen zullen nog wel dalen hoor is de verwachting - begin van de ochtend stonden de prijzen nog op EUR 3.77 voor 50m en zijn inmiddels al iets gedaald ;)
kaluro2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:54:
[...]

[...]

[...]

Zijn er nog mensen die wel hardcore spelen? Is er trouwens al een hardcore GoT clan? :+
dvZ is een Diablo 3 hardcore clan die actief is :) Zitten doorgaans ook op het forum en ook op de Teamspeak server.
Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Blue:

[...]

Dan is dat inmiddels dus aangepast :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Bekse
  • Laatst online: 09-12 19:23
Holy crap die gems nu verkopen werkt wel :)

Verwijderd

Bekse schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:23:
Holy crap die gems nu verkopen werkt wel :)
Alle gems? Of alleen bepaalde soorten?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:24:
[...]

niet alle, want diamond kan je niet selecteren in AH :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Bekse
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Perfect, Radiant, Star en Flawless Square gingen weg zodra ik ze erop zette. (Zowel Topaz, Emerald als Ruby)

Lol + 2.5 mil in 1 minuut ongeveer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bekse op 05-03-2014 12:28 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:03
kaluro2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Er is geen hardcore GoT clan, aangezien er niet genoeg GoT'ers HC spelen, zit dus zelf in een andere HC clan

Movies: letterboxd

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:14
desjaak909 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:36:
[...]

Er is geen hardcore GoT clan, aangezien er niet genoeg GoT'ers HC spelen, zit dus zelf in een andere HC clan
Overloper :P Ik vind het nog steeds jammer dat je niet gewoon bij ons zit :P

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:03
dx5314 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Overloper :P Ik vind het nog steeds jammer dat je niet gewoon bij ons zit :P
jaja ik weet het, is ook jammer dat je niet in 2 clans tegelijk kan zitten :'( , maar vind HC toch net wat leuker dan SC, blijft toch een lekker gevoel als je af en toe in een benarde sitatie terecht komt en het er dan toch weer levend/dood vanaf brengt >:)

[ Voor 18% gewijzigd door desjaak909 op 05-03-2014 12:41 ]

Movies: letterboxd

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20
Ik speel sinds gisteren een HC witch doctor, en aangezien ik mijn gegarandeerde legendary wou moest ik dus meteen door naar de SK voor maintenance. Blijkbaar is SK nog niet generfed vandaag, dus straks nog maar eens proberen :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-12 13:03
Bekse schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:27:
[...]

Perfect, Radiant, Star en Flawless Square gingen weg zodra ik ze erop zette. (Zowel Topaz, Emerald als Ruby)

Lol + 2.5 mil in 1 minuut ongeveer :)
Als ik jou was zou ik ze gewoon houden. De AH gaat weg. Gems worden belangrijk om te hebben. Gold daarintegen.. Volgens mij heb je daar niet zo veel meer aan behalve repairs

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Goemies schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Als ik jou was zou ik ze gewoon houden. De AH gaat weg. Gems worden belangrijk om te hebben. Gold daarintegen.. Volgens mij heb je daar niet zo veel meer aan behalve repairs
1. Crafting
2. Enchanting
3. Gems gaan op radiant star marquise niveau droppen in ROS

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Thasquealer
Goemies schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt. Marquise gems gaan droppen op hoger lvl en de mystic word een goede gold sink.

Inderdaad, zie wolf zijn post.
Btw, et kan toch tot marquise? Of is dat uitzonderlijk uit de bags?

[ Voor 11% gewijzigd door Thasquealer op 05-03-2014 12:47 ]

Steam

• Bekse
Wolf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:44:
[...]

1. Crafting
2. Enchanting
3. Gems gaan op radiant star niveau droppen in ROS
Dit

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt. Marquise gems gaan droppen op hoger lvl en de mystic word een goede gold sink.

Inderdaad, zie wolf zijn post.
Btw, et kan toch tot marquise? Of is dat uitzonderlijk uit de bags?
Je hebt gelijk, ik was iets te snel met typen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42

Grin

Ride si sapis.

Wat ik doe/al heb gedaan, al mijn gems verkocht, behalve degene in mijn gear.
400-800 miljoen meenemen naar RoS.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12 23:25
Waar en voor hoeveel heeft iedereen tot nu toe RoS gekocht? Ik koop mijn keys meestal op cjs-cdkeys.com maar zit eigenlijk te wachten tot de prijs onder de €30,- zakt.. :)

• Grin
  • Laatst online: 15:42

Grin

Ride si sapis.

Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:00:
Waar en voor hoeveel heeft iedereen tot nu toe RoS gekocht? Ik koop mijn keys meestal op cjs-cdkeys.com maar zit eigenlijk te wachten tot de prijs onder de €30,- zakt.. :)
Blizzard, 60 Euro.
Voor de tijd die ik ga spenderen aan RoS is alles beneden de 100 Euro een no-brainer. Trucjes met cadeaukaarten en key's van websites vind ik niet de moeite waard. Ik ga het 10-20 uren per week spelen en vermaak me vast een aantal maanden. Dat is mij wel 60 Euro wel waard, uiteraard is dit een persoonlijke overweging. Met een ruim boven modaal salaris en een 40+ werkweek, i don't care for 60 Euro. Dat kan voor een student/whatever natuurlijk anders liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Grin op 05-03-2014 13:06 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grin schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Blizzard, 60 Euro.
Voor de tijd die ik ga spenderen aan RoS is alles beneden de 100 Euro een no-brainer. Trucjes met cadeaukaarten en key's van websites vind ik niet de moeite waard. Ik ga het 10-20 uren per week spelen en vermaak me vast een aantal maanden. Dat is mij wel 60 Euro wel waard.
Dit als ik alleen al bekijk hoeveel tijd ik in de eerste 3 maanden D3 gestoken heb was dat nog geen eur per dag dat ik me vermaakt heb met RoS zal dit niet anders zijn zeker nu deze patch er is dus ook gewoon een pre-order geplaatst bij een retailer voor de CE.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Als je zuinig bent en het onder de €30 wil hebben:

https://us.battle.net/sho...iablo-iii-reaper-of-souls (amerikaans account aanmaken)

-> GIFT

$40 =€29,97 (via paypal)
$60 =€ 44,95 (via paypal)

Het werkt, maar is natuurlijk op eigen risico.

En anders: pricewatch: Diablo III: Reaper of Souls (is bij Gamesync al onder de €30 geweest)

[ Voor 15% gewijzigd door Ervig op 05-03-2014 13:23 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Ik deed gisteren met Retlaw en Koei en Act 4 run. Torment 3. Kwamen bij Diablo, en in phase 2 waar die images spawnen gebruikten de images al RoS skills?

De Witch Doc image gebruikte piranha pool. Wizard enorme slow.

Bekend?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Waar en voor hoeveel heeft iedereen tot nu toe RoS gekocht? Ik koop mijn keys meestal op cjs-cdkeys.com maar zit eigenlijk te wachten tot de prijs onder de 30,- zakt.. :)
€180 :P
1x CE voor mezelf omdat ik alles CE wil hebben, bij een webshop die op tijd gaat leveren
1x CE voor verkoop, heb ook nog 2 gewone CE's die ik ooit wil verkopen. Als setje verkopen ze beter.

Ik koop ze overigens niet speciaal voor de verkoop, maar omdat ik niet mis wil grijpen.
Sinds de release van WoW heb ik alle Blizzard games in CE vorm en als ik ooit de ruimte heb om een mancave te maken, gaan ze daar mooi uitgestald worden. :9

Dividend for Starters

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PromWarMachine schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:18:
[...]

€180 :P
1x CE voor mezelf omdat ik alles CE wil hebben, bij een webshop die op tijd gaat leveren
1x CE voor verkoop, heb ook nog 2 gewone CE's die ik ooit wil verkopen. Als setje verkopen ze beter.

Ik koop ze overigens niet speciaal voor de verkoop, maar omdat ik niet mis wil grijpen.
Sinds de release van WoW heb ik alle Blizzard games in CE vorm en als ik ooit de ruimte heb om een mancave te maken, gaan ze daar mooi uitgestald worden. :9
Hehehe ik kan me hier nog wel foto's herinneren van mensen met echt 5+ CE's op hun bureau van D3 ( inclusief mijzelf ) ik heb ze destijds eigenlijk gelijk door verkocht aan leden die naast een CE grepen, en er maar eentje gehouden voor mijzelf :D maar bij mij staan ze ook allemaal op een plank hoor.

World of Warcraft tot Cata alles CE ( toen gestopt met WoW spelen )
Starcraft 2 + Hots => CE
D3 + RoS => CE

• PromWarMachine
  • Laatst online: 07:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

ShadowBumble schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:22:
[...]

Hehehe ik kan me hier nog wel foto's herinneren van mensen met echt 5+ CE's op hun bureau van D3 ( inclusief mijzelf ) ik heb ze destijds eigenlijk gelijk door verkocht aan leden die naast een CE grepen, en er maar eentje gehouden voor mijzelf :D maar bij mij staan ze ook allemaal op een plank hoor.

World of Warcraft tot Cata alles CE ( toen gestopt met WoW spelen )
Starcraft 2 + Hots => CE
D3 + RoS => CE
Ja, zelfde lijstje voor mij, behalve dat ik 1 expansion eerder met WoW ben gestopt.
Om nou CE's te kopen van expansions die ik niet speel en ook niet ga spelen, werd zelfs mij te gortig. 8)7

Jammer dat er geen CE komt van Hearthstone en Heroes of the Storm :p

Dividend for Starters

• Grimmie187
Grin schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Blizzard, 60 Euro.
Voor de tijd die ik ga spenderen aan RoS is alles beneden de 100 Euro een no-brainer. Trucjes met cadeaukaarten en key's van websites vind ik niet de moeite waard. Ik ga het 10-20 uren per week spelen en vermaak me vast een aantal maanden. Dat is mij wel 60 Euro wel waard, uiteraard is dit een persoonlijke overweging. Met een ruim boven modaal salaris en een 40+ werkweek, i don't care for 60 Euro. Dat kan voor een student/whatever natuurlijk anders liggen.
Snap heel goed dat de echte liefhebbers een mooie versie willen en daar 60,- voor neertellen. Echter is er niets van 'trucage' bij de keys via cjs-cdkeys hoor :) Ik heb daar al ca. 15 games gekocht en het werkt vlekkeloos.

Als je gewoon RoS wil hebben zonder bijzonderheden zoals ik is het toch fijn om 30,- in je zak te houden, ondanks dat ik de 60,- best kan missen. Maar nogmaals, snap heel goed echte liefhebbers voor CE edities gaan enzo :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PromWarMachine schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:24:
[...]

Ja, zelfde lijstje voor mij, behalve dat ik 1 expansion eerder met WoW ben gestopt.
Om nou CE's te kopen van expansions die ik niet speel en ook niet ga spelen, werd zelfs mij te gortig. 8)7

Jammer dat er geen CE komt van Hearthstone en Heroes of the Storm :p
Inderdaad ik weiger ook CE's te kopen van games die ik niet speel, maar had wel graag inderdaad een Hearthstone CE gezien Heroes of the storm ben ik op dit moment nog geen fan van kan ik ook moeilijk inschatten of ik daar iets van ga missen,.

• Thasquealer
Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Snap heel goed dat de echte liefhebbers een mooie versie willen en daar 60,- voor neertellen. Echter is er niets van 'trucage' bij de keys via cjs-cdkeys hoor :) Ik heb daar al ca. 15 games gekocht en het werkt vlekkeloos.

Als je gewoon RoS wil hebben zonder bijzonderheden zoals ik is het toch fijn om 30,- in je zak te houden, ondanks dat ik de 60,- best kan missen. Maar nogmaals, snap heel goed echte liefhebbers voor CE edities gaan enzo :)
Alleen is die 60eu alleen voor een digital deluxe edition.
Maar dan nog heb ik hem zelf ook gewoon bij Blizzard gekocht.

Het is best veel voor een expansion maargoed, ik ga er zeker veel tijd in stoppen.
Dan is het aan de ene kant voor mijzelf in ieder geval te verantwoorden..

Steam

UTADDICT schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:12:
Ik deed gisteren met Retlaw en Koei en Act 4 run. Torment 3. Kwamen bij Diablo, en in phase 2 waar die images spawnen gebruikten de images al RoS skills?

Bekend?
Nee, maar zou wel een hele leuke bug zijn!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 23-12 16:20
Klinkt inderdaad erg komisch. Misschien toch Diablo maar eens verslaan vanavond. Wil die WD skill wel eens in actie zien.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Timmetjuhs schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:38:
Klinkt inderdaad erg komisch. Misschien toch Diablo maar eens verslaan vanavond. Wil die WD skill wel eens in actie zien.
Nee, dat wil je niet. Die deed heel veel pijn :p Vooral omdat ik niet snapte wat er gebeurde en vergat op teleport te drukken.

Die Wiz slow kwam je gewoon pertinent niet uit.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29
Zo Hardcore is een stuk leuker geworden sinds de patch! Je kunt nu prima op eigen houtje door de levels komen met de loot die je vindt / craft / koopt. AH heb je echt helemaal niet meer nodig. Ook al een stuk of 4-5 leuke leveling legendaries gevonden.

Speel nu op master met een WD en zit op level 40. Door de XP buffs schiet je door de levels heen! Moet zeggen dat D3 nu aanvoelt zoals het vanaf het begin had moeten doen... Misschien toch de expansion maar gaan halen :)

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of, op dit moment, een hoger Torment level drops/kwaliteit van legs verbeterd. Uit de beschrijving haal ik alleen dat het pas zin heeft als RoS uit is, klopt dat?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Rappa1985 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:58:
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of, op dit moment, een hoger Torment level drops/kwaliteit van legs verbeterd. Uit de beschrijving haal ik alleen dat het pas zin heeft als RoS uit is, klopt dat?
Volgens mij is het zo dat hogere torment level niet de kwaliteit verhoogd, maar de kwantiteit.
Zowel van horen als zien heb ik dat ervaren. 2 Tal Rasha Amuletten op T5 geloot -> crap. 1 Tal Rasha Amulet op T3 geloot -> Instant upgrade en stukken beter.

Ik zeg natuurlijk niet dat het een feit is, en het kan zijn dat ik een wat betere roll had, maar ik dacht dat hogere Torment alleen de kwantiteit verhoogd.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Rappa1985 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:58:
Klopt inderdaad. Difficulty heeft geen invloed op aantal drops en/of kwaliteit

• Grimmie187
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Wel het aantal drops volgens mij, dat staat ook in de tooltip van de Torment slider. Dit staat echter los van het hele Magic Find verhaal, zoals Wolf gister al aangaf.

• Thasquealer
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Kwaliteit, neen.
Maar kwantiteit zou wel hoger moeten zijn.
Enige wat er staat aangegeven is dat voor RoS sommige legs alleen op torment droppen.

Steam

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Enige wat er staat aangegeven is dat voor RoS sommige legs alleen op torment droppen.
Precies, die zin was ik even kwijt. Vandaar dat ik ook niet hoger dan T1 heb gespeeld omdat het na mijn idee geen effect had op de drops. Bij de vorige patch had je namelijk ook een mooi overzicht van op welke MP de droprate was voor een bonus item. Zie ik hier nergens terug vandaar dat ik er vanuit ging dat het niet meer het geval is.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:37:
[...]

Nee, maar zou wel een hele leuke bug zijn!
De Wizard gebruikte ook black hole.

• Pater
  • Laatst online: 21-12 21:24

Pater

Terry Tate

UTADDICT schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:12:

Bekend?
Ik zag dat Retlaw mij gisteren had toegevoegd, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg een error met de melding dat mijn friendlist vol was. Terwijl ik welgeteld maar 4 mensen in mijn vriendenlijst heb staan! :?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Protax
Pater schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Ik zag dat Retlaw mij gisteren had toegevoegd, maar wat ik ook probeerde, ik kreeg een error met de melding dat mijn friendlist vol was. Terwijl ik welgeteld maar 4 mensen in mijn vriendenlijst heb staan! :?
Check je blocklist!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Nee, dat wil je niet. Die deed heel veel pijn :p Vooral omdat ik niet snapte wat er gebeurde en vergat op teleport te drukken.

Die Wiz slow kwam je gewoon pertinent niet uit.
Het was een leuk gevecht gisteren weer met Diablo. Die clones zijn echt sterk geworden.

Na al die crypt runs is het quests doen echt wel weer leuk! Niets ten nadele van de crypt runs. Was altijd erg gezellig, maar het doorlopen van het spel/verhaal is ook weer fun. Leuke bracers! :)

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Pater schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:21:
[...]

voeg mij anders toe :) misschien werkt dat wel... ik ben vanavond wel weer online waarschijnlijk :).

Battle.net || Strava

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Kwaliteit, neen.
Maar kwantiteit zou wel hoger moeten zijn.
Increasing the difficulty will increase the amount of damage that monsters do, give them extra health, and reward you with more gold and experience. Torment difficulties I - VI, however, also give you an better chance to find a Legendary item, and that chance scales up with difficulty. Here's the breakdown for most of the difficulty changes that's in our game guide. Remember, monsters scale with your character, so you'll normally be fighting monsters your level, or the party leader's level in a multiplayer game.

Normal: +0% Health, +0% Damage, +0% Gold Find, +0% Experience
Hard: +200% Health, +130% Damage, +75% Gold Find, +75% Experience
Expert: +320% Health, +189% Damage, +100% Gold Find, +100% Experience
Master: +512% Health, +273% Damage, +200% Gold Find, +200% Experience
Torment I: +819% Health, +396% Damage, +300% Gold Find, +300% Experience
Torment II: +1311% Health, +575% Damage, +400% Gold Find, +400% Experience
Torment III: +2097% Health, +833% Damage, +550% Gold Find, +550% Experience
Torment IV: +3355% Health, +1208% Damage, +800% Gold Find, +800% Experience
Torment V: +5369% Health, +1752% Damage, +1150% Gold Find, +1150% Experience
Torment VI: +8590% Health, +2540% Damage, +1600% Gold Find, +1600% Experience

Elke tick zou dus ook een onbekend percentage grotere kans op legendaries moeten geven.
(bron)

Aanvulling:
Regarding keys and organs, the chance for them to drop is increased depending on your T level

Torment I: 25%
Torment II: 28%
Torment III: 33%
Torment IV: 38%
Torment V: 43%
Torment VI: 50%

[ Voor 70% gewijzigd door Ervig op 05-03-2014 14:41 ]

• Grimmie187
Niet helemaal in lijn met de topicwarning, maar is het tegenwoordig toegestaan om gold via externe websites te kopen?

Aangezien je geen gold meer in de RMAH kan kopen en gems heen en weer verkopen minder oplevert, ben ik aan het overwegen om een gold buffertje aan te schaffen via externe sites.

• Thasquealer
Ervig schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Normal
Hard - 75% Extra gold/xp
Expert - 100% Extra gold/xp, Bounties x2 (RoS)
Master - 200% Extra gold/xp, Bounties x2, Nieuwe legendary recipies kunnen droppen
Torment - 300% Extra gold/xp, Bounties x2, Nieuwe legendary recipies kunnen droppen, Nieuwe legendaries kunnen droppen, 250% bonus legendary drop rate
Torment I-VI - Meer goud en meer xp per slider.

Volgens mij geeft torment 4 geen hogere kans op meer legendaries en ook geen kans op betere legendaries, maar is dit alleen voor goud en xp (en bragging rights ;) )

(onofficiele bron)
Mouse eens over op die slider, daar staat volgens mij iets over hogere kans op legendaries.

Edit:
Check je bron nog even:
Torment I-VI - Additional gold/xp/legendary drop rate per slider tick
En inderdaad in de screenshot staat dus weldegelijk dat hogere torment betere kans heeft op legs.

[ Voor 11% gewijzigd door Thasquealer op 05-03-2014 14:31 ]

Steam

Verwijderd

Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:27:
Niet helemaal in lijn met de topicwarning, maar is het tegenwoordig toegestaan om gold via externe websites te kopen?

Aangezien je geen gold meer in de RMAH kan kopen en gems heen en weer verkopen minder oplevert, ben ik aan het overwegen om een gold buffertje aan te schaffen via externe sites.
Nope. Mag niet.

• Pater

Pater

Terry Tate

Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:27:

Ik raad je aan om daarmee uit te kijken. Je weet namelijk niet hoe ze daar aan gekomen zijn. Als dit goud is wat gestolen is van gekaapte accounts, dan volgens ze gewoon de trail en komen bij jou uit. Zou zonde zijn als je daarom geblokkeerd wordt.

Mijn ervaring is dat ik voor 8,5 euro 250 mln gold kon kopen (circa 1 maand geleden).

Battle.net tag

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Misschien een domme vraag maar die skill damage bonuses op items, werkt dat als losse multiplier of telt ie gewoon op bij de skill? Bijv skill X doet 400% weapon damage, en ik heb een item die 15% damage bonus voor skill X geeft, wordt het dan 400% x 1.15 damage of 400% + 15% damage?

Vind namelijk net een wel leuke Andy's Visage die 13% bonus tot WW heeft én 15% bonus to fire skills. Zou best leuk kunnen op m'n barb met Volcanic Eruption :)

Frogstar#2151

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Pater schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:33:
[...]
Mijn ervaring is dat ik voor 8,5 euro 250 mln gold kon kopen (circa 1 maand geleden).
Enne... Gefeliciteerd! Rondje voor de clan vanavond?!

Battle.net || Strava

• Grimmie187
Pater schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:33:
[...]

Ik raad je aan om daarmee uit te kijken. Je weet namelijk niet hoe ze daar aan gekomen zijn. Als dit goud is wat gestolen is van gekaapte accounts, dan volgens ze gewoon de trail en komen bij jou uit. Zou zonde zijn als je daarom geblokkeerd wordt.

Jij hebt het dus wel gedaan? Zijn er zoiets als 'betrouwbare' gold websites? Misschien kun je me er een DM over sturen zodat we het topic hier er niet mee vervuilen.. :)

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Mouse eens over op die slider, daar staat volgens mij iets over hogere kans op legendaries.

Edit:
Check je bron nog even:

[...]

En inderdaad in de screenshot staat dus weldegelijk dat hogere torment betere kans heeft op legs.
Zo, aangepast. En dat onder werktijd -O-

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 23-12 16:20
Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:38:
[...]

Jij hebt het dus wel gedaan? Zijn er zoiets als 'betrouwbare' gold websites? Misschien kun je me er een DM over sturen zodat we het topic hier er niet mee vervuilen.. :)
Ik verwacht dat hij het over de RMAH heeft. Hier was de goudprijs laatst erg laag op. Toen betaalde je nog geen 2 euro voor 50mil. Ik ben benieuwd wat de prijs nu doet, als het goed is kun je nu ingame ook weer goud kopen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timmetjuhs schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Ik verwacht dat hij het over de RMAH heeft. Hier was de goudprijs laatst erg laag op. Toen betaalde je nog geen 2 euro voor 50mil. Ik ben benieuwd wat de prijs nu doet, als het goed is kun je nu ingame ook weer goud kopen.
Op dit moment 3,19 voor 50 miljoen :) net een seconden gechecked.

• Grimmie187
[...]

Ah ok, ik dacht dat die optie vooruitlopend op het sluiten van de RMAH al was verwijderd. Zal eens even kijken naar de prijzen vanavond, ik wil uiteraard het risico niet lopen op een ban..

• Pater

Pater

Terry Tate

retlaw schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Enne... Gefeliciteerd! Rondje voor de clan vanavond?!
Haha! Als ik er in mag (invite is nog steeds pending..) en mijn visite vanavond weg is. :D

Battle.net tag

[...]

Prijsverloop van de afgelopen uren sinds 11.00 (CET) toen de server en dus ook de RMAH open ging op de EU server: prijzen per 50 miljoen goud:

11.02EUR 3.7711.12EUR 3.4812.10EUR 3.0012.15EUR 3.2313.05EUR 3.1013.10EUR 2.9113.19EUR 2.6614.16EUR 2.81

>:)

• Protax
Vidra schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Prijsverloop van de afgelopen uren sinds 11.00 (CET) toen de server en dus ook de RMAH open ging op de EU server: prijzen per 50 miljoen goud:

11.02EUR 3.7711.12EUR 3.4812.10EUR 3.0012.15EUR 3.2313.05EUR 3.1013.10EUR 2.9113.19EUR 2.6614.16EUR 2.81

Vydra houdt jij dit zelf bij?
Ik wil namelijk ook wat gold kopen van het geld wat ik aan mempo heb verdiend.
Zou mooi zijn een trend te ontdekken, en op het juiste moment toe te slaan :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

[...]

Dude, you rock.

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:17
Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:09:
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server!

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje

Streamers?
Uiteraard zitten er in onze groep ook een aantal streamers (dx5314, Vydra, Momo, etc.) - maar dat is uiteraard helemaal geen vereiste. Wij streamen voornamelijk voor de lol en om onze avonturen in 'the Sanctuary' te delen met de buitenwereld :9

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Wij hebben momenteel ongeveer 40 leden, waaronder Deathsmell, dx5314, Neoooen, Angeloonie, klablabla, Archangelinc, etc.

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met Vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
Wij hebben zowel een clan (max 120 leden) en een community genaamd Solidarity Gaming in Diablo 3 :)
Ondertussen zijn we weer groter geworden. Erg gezellig, bijna altijd wel iemand online op Teamspeak 24/7.
Ook de whatsapp groep is gegroeid en erg gezellig.

• Grimmie187
[...]

Klasse Vidra! Is dit een dagelijkse trend of moet ik vanavond als een malle gold gaan kopen? :+

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Gisteren weer eens organs (en keys) gefarmed voor die nieuwe hellfire ring. Ik moet op moment maar 1 organ, alleen na 5 runs op Tor1 en 4 op Tor3 dropt tie ene organ maar NIET.

Uit frustratie gister maar Diablo 3 uitgezet, echt niet normaal dit.

• Pater

Pater

Terry Tate

Haha, wij kunnen elkaar de hand schudden. Het valt me op dat de Key Wardens ook niet vaak meer een key droppen. Stijgt het % niet als je een hogere torment speelt? Ik speel nu Torment 3 en dat gaat me prima af.

Battle.net tag

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Pater schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:09:
Haha, wij kunnen elkaar de hand schudden. Het valt me op dat de Key Wardens ook niet vaak meer een key droppen. Stijgt het % niet als je een hogere torment speelt? Ik speel nu Torment 3 en dat gaat me prima af.
Zou wel zo moeten zijn.

Ik kan zelf Tor 1 goed aan , maar dankzij wat hulp gister even op Tor3 wat keys gefarmed en wat runs gedaan. Ging prima.

EDIT:
Pagina terug vond ik :
quote: Ervig
Aanvulling:
Regarding keys and organs, the chance for them to drop is increased depending on your T level

Torment I: 25%
Torment II: 28%
Torment III: 33%
Torment IV: 38%
Torment V: 43%
Torment VI: 50%

[ Voor 21% gewijzigd door Oxidda op 05-03-2014 15:13 ]

Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:28:
[...]

De vraag is alleen, weegt die extra drop chance voor legendaries op tegen de lagere killspeed. Op T1 kill je waarschijnlijk bijna 10x sneller dan op T6. Is de drop chance op T6 ook zoveel hoger?
Dus als ik op T1 of zelfs lager met lvl 60 chars Skeleton King doe voor de eerste keer dropt er een leg?
De kwaliteit word verder niet bepaald door het niveau waar je op speelt?

Want dan doe ik dat vanavond ff 10 keer....

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 05-03-2014 15:23 ]

Grimmie187 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Klasse Vidra! Is dit een dagelijkse trend of moet ik vanavond als een malle gold gaan kopen? :+
Nee, ik vermoed dat deze neergaande trend komt doordat iedereen die echt verlegen zat om goud om 11.00 zijn begonnen met kopen - daarentegen zullen de meeste mensen pas vanavond online komen om goud te kopen danwel te verkopen :)
dx5314 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:55:
[...]

Vydra houdt jij dit zelf bij?
Ik wil namelijk ook wat gold kopen van het geld wat ik aan mempo heb verdiend.
Zou mooi zijn een trend te ontdekken, en op het juiste moment toe te slaan :)
Dit was eigenlijk meer een eenmalige actie .... voor de rest zou ik het zelf gaan bijhouden ;) Wanneer het beste moment is om toe te slaan - dat is de grote vraag! Als de Chinese farmers hun illegale goud gaan proberen om te zetten in Euro's kunnen we nog wel een prijzenslag verwachten. 8)

Aan de andere kant - als het aanbod terug loopt (en bijvoorbeeld Blizzard niet zelf goud gaat verkopen) dan heb je ook kans dat er op een gegeven moment geen aanbod meer is... :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Vidra op 05-03-2014 15:25 ]

• Thasquealer
Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:17:
[...]

De vraag is alleen, weegt die extra drop chance voor legendaries op tegen de lagere killspeed. Op T1 kill je waarschijnlijk bijna 10x sneller dan op T6. Is de drop chance op T6 ook zoveel hoger?
Dat is zekers waar, maar dit was als reactie op de stelling dat het totaal geen invloed zou hebben op de kwaliteit/hoeveelheid legs er droppen.

Het beste is (nog steeds) de hoogst mogelijke difficulty waar je zo snel mogelijk de mobs kan neerhalen.
Wel enigzins jammer dat ze niet erbij zetten hoeveel extra chance dat is.
Vandread schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:22:
Dus als ik op T1 of zelfs lager met lvl 60 chars Skeleton King doe voor de eerste keer dropt er een leg?
De kwaliteit word verder niet bepaald door het niveau waar je op speelt?

Want dan doe ik dat vanavond ff 10 keer....
Kwaliteit maakt niets uit, alleen weet ik niet zeker of torment voor nu ook bepaalde legs heeft die niet droppen op < master.

Voor de eerste keer (of na reset) dropt er inderdaad nu nog een gegarandeerde legendary.
Maar qua T1-6 zou dit niet moeten uithalen op je gegarandeerde legendary.

[ Voor 32% gewijzigd door Thasquealer op 05-03-2014 15:27 ]

Steam

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thasquealer schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Dat is zekers waar, maar dit was als reactie op de stelling dat het totaal geen invloed zou hebben op de kwaliteit/hoeveelheid legs er droppen.

Het beste is (nog steeds) de hoogst mogelijke difficulty waar je zo snel mogelijk de mobs kan neerhalen.
Wel enigzins jammer dat ze niet erbij zetten hoeveel extra chance dat is.
Die chance is er express niet bijgezet zodat ze dat kunnen stealthnerfen enzo :)

Maar inderdaad, farmen gaat maar om 1 ding "speed of the kill" eigenlijk wil je trash kunnen 1-shotten en elite packs asap neer hebben.

• Thasquealer
Bokkie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:27:
[...]

Die chance is er express niet bijgezet zodat ze dat kunnen stealthnerfen enzo :)

Maar inderdaad, farmen gaat maar om 1 ding "speed of the kill" eigenlijk wil je trash kunnen 1-shotten en elite packs asap neer hebben.
Dat nerfen kunnen ze alsnog doen, ook al staat er een getalletje bij :P.
Al hadden ze maar X% extra chance erbij gezet, dan weet ge een btje of het de moeite is om hogere difficulty te proberen.

Steam

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Punt is dat "harde" cijfers met dit soort games gevaarlijk zijn in verband met numbercrunchers en alu hoedjes groeperingen .En de daarbij horende massa di ebepaalde statistieken die deze groepen produceren vervolgens verkeerd intepreteren, waardoor er weer rievieren vol met tranen en ragesweat volgen :P

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12 19:10
Deadsmell schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:17:
[...]

Ik ben benieuwd welk T-level ik met die build aan kan. Had jij het gisteren niet over T5 met die build? Ik joinde gisteren een T3-party en dat ging echt fenomenaal. Ook elites smolten als sneeuw voor de zon. :)

Ook maar eens met elemental damage experimenteren. Heb tenslotte lightning en poison bonussen.

Trouwens, als ik nu naar je profiel kijkt zegt Battle.net 'No heroes exist on this account.'
Heh, ben er weer :) :) :) (maintenance?)

Apsie's profiel

Oxidda schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:06:
Gisteren weer eens organs (en keys) gefarmed voor die nieuwe hellfire ring. Ik moet op moment maar 1 organ, alleen na 5 runs op Tor1 en 4 op Tor3 dropt tie ene organ maar NIET.

Hellfire ringen hebben niet echt toegevoegde waarde meer ... de 35% bonus exp levert doorgerekend 1% extra xp op!

Een speler met 210 paragon heeft ongeveer 2000 % bonus exp (in een group van 3 spelers), de ring voegt daar effectief 24% aan toe (want het wordt niet 1-op-1 toegerekend). Op basis van de bestaande 2000% bonus xp betekent dit dus een effectieve bonus van iets meer dan 1% ;)

Er zijn wel betere ringen te vinden - tegen minder effort. Ubers op T6 is namelijk niet al te makkelijk ;)

Apsie schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:46:
[...]

Heh, ben er weer :) :) :) (maintenance?)
Nee hoor - even checken dat je niet op de US server danwel de Azie server inlogd

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:17
Oxidda schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:06:

Er komt toch een nieuwe hellfire ring waar je ook andere organs voor nodig hebt.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Vidra schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Hellfire ringen hebben niet echt toegevoegde waarde meer ... de 35% bonus exp levert doorgerekend 1% extra xp op!

Een speler met 210 paragon heeft ongeveer 2000 % bonus exp (in een group van 3 spelers), de ring voegt daar effectief 24% aan toe (want het wordt niet 1-op-1 toegerekend). Op basis van de bestaande 2000% bonus xp betekent dit dus een effectieve bonus van iets meer dan 1% ;)

Er zijn wel betere ringen te vinden - tegen minder effort. Ubers op T6 is namelijk niet al te makkelijk ;)
Elk klein beetje helpt zou ik zeggen.

Dan nog vind ik het absuurd dat na 7 runs ik nog geen organ drop heb gehad |:( . Lijkt weer op Vanilla wow waarin ik maanden heb moeten wachten op een bepaalde headpiece to droppen toen had ik nog het geduld :X .

Kun je me misschien wijzen naar een artikel oid waar het staat? Ben wel benieuwd naar achterliggende verandering.
klablabla schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:52:
[...]

Er komt toch een nieuwe hellfire ring waar je ook andere organs voor nodig hebt.
I know, maar moet me toch op een bepaalde manier nog even zoet houden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Oxidda op 05-03-2014 15:55 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]