Ik snap dat je heel graag de moraal-ridder uit wil hangen, en jouw eigen onvrede wilt uiten over het sluiten van de AH, maar bekijk het eens van de andere kant?Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:13:
[...]
Wanneer ben je goed in D3?
Ik kan net zo goed mijn muis ingedrukt houden als jij en af en toe op 5 andere knoppen drukken, vaardigheden zie je terug in andere spellen waar reactievermogen bepaalt of je goed of niet goed in bent, platformers en FPS in mijn optiek.
Dan heb je spellen zoals schaken waarbij mijn anticipatie vermogen hoger ligt dan die van de tegenstander maar dit alles heb je in D3 niet nodig.
Zoals ik al had aangegeven, veel van de klachten omtrent de AH zijn gebaseerd op "buurmans gras is groener" gezeik, niet kijken naar andere mensen en gewoon blij zijn met wat je hebt, dan heb je ook geen reden om te klagen en zoals ik al eerder had aangegeven, niet uit gaan van jouw eigen belevingswereld want ik ken zat mensen die blij zijn met de gear die ze hebben en lvl en dps omdat zij dit spelen om tot rust te komen want het is geen intensief spel.
Ik kijk naar niemand anders. Ik speel dit spel vrijwel altijd in me eentje, en als ik multiplayer speel is het met een maatje van me waar mijn gear beter is dus die vlieger gaat niet op.
Diablo 3 moet voor het grootste gedeelte gaan uit zelf loot vinden of in ieder geval een manier kunnen vinden om geld te verdienen. Ik heb geen problemen met de AH op zich, maar wel met de manier waarop het sinds het begin af aan is toegepast.
Lees het zinnetje nu nog eens goed door: Je kan 2000 uur in het spel steken, om er geen donder mee op te schieten.
Mensen die goed zijn in het bespelen van de AH doen het een uurtje per dag en zitten met biljoenen aan geld. Interesseerd mij geen donder dat die mensen zoveel geld hebben, maar wel dat ik zelf, met het spelen van het SPEL Diablo 3, geen meter vooruit komt.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL