• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:20
EricNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:56:
[...]

Ja dat dacht ik ook al, maar hoe doe je dat effectief zonder de boel in 1 keer gelijk te slopen :P Met een Barb met crit-rend build ram je er wel lekker snel doorheen, maar dan zijn ze ook gelijk kapot. Same met Archon
gewoon ff naar een low dmg wapen switchen

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
DrBob078 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:08:
[...]

Effectief "preppen" doe je door alle 4 apart opzoek te gaan naar de Crypt. Dan heb je meestal binnen 5 min wel 1 van de 4 die een invite stuurt zodra de Crypt gevonden is. De Cryptfinder kan dan alvast naar level 2 Crypt rennen, alle mobs alvast wakker maken en een tp openen. Je hoeft als team nu maar 3NV te stacken, aangezien er nog 2NV op je wachten in Crypt level 2 (kist en missie).

Krijg soms het idee dat mensen "preppen" zien als 1 iemand die de lul is en de rest verder gaat met zn party. :P

Eindstand: Bij goed "preppen" gaat xp farmen en leg vinden wel iets sneller, verder is het meer een hype :P
Ja dat snap ik. En je wilt al die Wretching Mothers monsters uit laten "kotsen", maar je moet ze toch eerst raken voor ze dat doen? Ik had 1 filmpje gezien van een een paar gasten die echt ruimtes compleet vol hadden staan. Ik vroeg me dus alleen af hoe je dat voor elkaar krijgt zonder 20 minuten in die Crypt te lopen om alles te laten kotsen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:05

scorpie

Supra Addict

Nouja, op hogere MP levels zijn er sowieso al veel meer creatures. Dus MP10 + 50k DPS WW barb door zo'n crypt laten rennen is al best wel effectief. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Dankzij desjaak ben ik helemaal bij met gear.

Hij heeft mij ontzettend geholpen, en dat mag wel gezegd worden. :)
En nu weer verder levelen!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:34:
Dankzij desjaak ben ik helemaal bij met gear.

Hij heeft mij ontzettend geholpen, en dat mag wel gezegd worden. :)
En nu weer verder levelen!
geen probleem, vond het een beetje zielig dat je al je gold had uitgegeven aan gear waar je niks meer aan hebt, dit is gear die je ook voor dat geld had kunnen aanschaffen 8)

Movies: letterboxd

EricNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:13:
[...]

Ja dat snap ik. En je wilt al die Wretching Mothers monsters uit laten "kotsen", maar je moet ze toch eerst raken voor ze dat doen? Ik had 1 filmpje gezien van een een paar gasten die echt ruimtes compleet vol hadden staan. Ik vroeg me dus alleen af hoe je dat voor elkaar krijgt zonder 20 minuten in die Crypt te lopen om alles te laten kotsen.
Het is heel gemakkelijk met een Witch Doctor (Locust Swarm / Spirit Walk) of een ww barb. Heel level 1 één keer doorlopen en hij vult vanzelf. Kost je vijf minuten ofzo. Je hoeft niet alles te raken, ze beginnen ook met uitkotsen als je in de buurt bent.

Edit: zijn er toevallig nog een pull monk, CoB WD en freeze wiz online? Mijn barb heeft zin in insane xp runs. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 25-11-2013 20:30 ]

• Grin
  • Laatst online: 20-12 20:00

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:25:
[...]

Het is heel gemakkelijk met een Witch Doctor (Locust Swarm / Spirit Walk) of een ww barb. Heel level 1 één keer doorlopen en hij vult vanzelf. Kost je vijf minuten ofzo. Je hoeft niet alles te raken, ze beginnen ook met uitkotsen als je in de buurt bent.

Edit: zijn er toevallig nog een pull monk, CoB WD en freeze wiz online? Mijn barb heeft zin in insane xp runs. ;)
Ik ben er morgen weer, vandaag is m'n sportavondje. Daarna lekker uitrusten en bank hangen ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Ik denk dat ik morgen ga sporten, maar wellicht daarna nog. Toch nog een paar mooie runs gehad zonet, weer een leveltje erbij. :)

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ben net door Flip even in twee uurtjes geleveld naar 60. Kan nu dus weer lekker op weg naar P100 :P
Flip, nogmaals grote dank!

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Gisteren een beetje overmoedig geworden op m'n HC barb, een shield en wat extra EHP gear aangetrokken en MP9 crypts gaan doen. Ging lekker hard met de xp tot ik op een gegeven moment begon te rubberbanden en ik patsboem... ineens dood was Oo

Shit happens nieuwe barb gemaakt en vandaag door Neo alweer naar de 60 geboost. Kreeg ook nog eens wat leuke IK items en een axe zodat ik weer eventjes vooruit kon _/-\o_ Superbedankt nogmaals!!!

Had verder nog wat leuke reservegear liggen van m'n oude barb dus hoefde eigenlijk alleen gems, een helm en pants te kopen. Zit alweer selfbuffed op lekkere EHP en 107k dps *O*

Bnet pindle#2913

MP9 ... wat was hij denkende ;)
Wel jammer van de PL qua stats, maar bij RoS krijg je ze weer terug.
Waarom ging je eigenlijk uberhaupt crypts op mp9 doen?

• desjaak909
Vandread schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:21:
MP9 ... wat was hij denkende ;)
Wel jammer van de PL qua stats, maar bij RoS krijg je ze weer terug.
Waarom ging je eigenlijk uberhaupt crypts op mp9 doen?
voor de XP natuurlijk, crypt ftw! gisteren ook nog gedaan met een cm wiz/pull monk, heerlijk die xp 8)

Verwijderd

Ik had een klein vraagje.

Heb nog 117 milj gold staan is dat verstandig om te bewaren voor patch/RoS aangezien AH dicht gaat wat kan je straks buiten het craften nog met je gold doen?

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Als ik jullie allemaal hoor praten voel ik me echt een noob :/

Ben een hardcore D2 speler geweest maar heb D3 na het uitspelen niet meer echt gevolgd, nu net weer begonnen, zit nu in Nightmare @ level 40. Het gaat echt niet zo snel bij mij als bij jullie :p nu speel ik wel op de X360, weet niet of dat enige invloed zou hebben.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:52:
Ik had een klein vraagje.

Heb nog 117 milj gold staan is dat verstandig om te bewaren voor patch/RoS aangezien AH dicht gaat wat kan je straks buiten het craften nog met je gold doen?
Ik heb nog 800M staan en daar ga ik de komende tijd vast nog wel items voor kopen of gems voor craften. Wat er over blijft, dat blijft over. Ook na de patch/uitbreiding zal je gold nodig hebben, maar geen idee hoeveel. Meer is altijd beter, toch? :)

aerowyn88 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:
Als ik jullie allemaal hoor praten voel ik me echt een noob :/

Ben een hardcore D2 speler geweest maar heb D3 na het uitspelen niet meer echt gevolgd, nu net weer begonnen, zit nu in Nightmare @ level 40. Het gaat echt niet zo snel bij mij als bij jullie :p nu speel ik wel op de X360, weet niet of dat enige invloed zou hebben.
Op de PC gaat het ook gruwelijk traag als je solo gaan levellen. Heb je items met bonus xp en speel je samen met anderen? Dan gaat het al een stuk sneller.

Of je vraagt iemand om een boost, dan ben je binnen een uur level 60. Maar dat zou ik niet doen als dit je eerste char is. :)

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12 14:44
@aerowyn88: Dat heeft wel enige invloed, sinds je niet de meest optimale gear van van action house kan halen.

Maar: Even doorzetten, in hell (ben ik nu lvl 54) vind je veel leukere gear. En op inferno (volgens vrienden) epische gear.

dm anders je tag naar me, dan voeg ik je toe als ik online ben. Echter moet je al wel lvl 50 zijn als je hell wilt kunnen spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door JMaster op 26-11-2013 15:22 ]

• aerowyn88
Ik heb ontzettend veel legendary gear gevonden eigenlijk, de gear is wel up-to-date. Maar ik speel inderdaad solo, soms coop lokaal. Dus dat zal wel invloed hebben op de situatie.

Het is m'n eerste high-level op Xbox, heb em op PC en daar volledig doorlopen, maar vond het leuker om als een aardappel op de bank te zitten met een controller in de handen, vandaar mijn voorkeur naar X360 versie :)

Ik zal eens kijken of ik anderen kan joinen in hun games, om te zien of het iets sneller gaat. Maar zoals ik al zei, ik heb ontzettend veel legendaries gevonden. Loop ook rond met Leoric's Signet (+26% exp bonus). Dus kwa XP zit ik op ong. +30% en +60 per kill.

Speel btw Witch Doctor!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Vanavond maar is even solo fields of mistery doen, mensen die zin hebben, ik doe MP4/5 ;)

Soundcloud!

LuukwaHD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:25:
Vanavond maar is even solo fields of mistery doen, mensen die zin hebben, ik doe MP4/5 ;)
Juist. En dat doet hij solo, dus vooral niet joinen! Of alleen toekijken. :P

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:29:
[...]

Juist. En dat doet hij solo, dus vooral niet joinen! Of alleen toekijken. :P
Wat? Moet toch kunnen?

Soundcloud!

• JMaster
Ik kan dan nog wel een cains setje voor je brouwen. Krijg je er nog eens 30% bonus xp bij.

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:30:
Grapje, je zin is nogal tegenstrijdig. :)
Oh, ik zie het ja x)
Ik wil trouwens ontzettend graag diablo kopen voor mn xbox, alleen is er geen key store die een key verkoopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Luukwa op 26-11-2013 15:31 ]

Soundcloud!

• aerowyn88
JMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:
Ik kan dan nog wel een cains setje voor je brouwen. Krijg je er nog eens 30% bonus xp bij.
Oh dat klinkt verleidelijk, zou super zijn :) Ik heb nog wel wat materials dus kan het je daardoor wel compenseren!
LuukwaHD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:
[...]

Oh, ik zie het ja x)
Ik wil trouwens ontzettend graag diablo kopen voor mn xbox, alleen is er geen key store die een key verkoopt.
Ik heb em gewoon in de MM gekocht, het 't wel waard moet ik zeggen, zou er gerust het dubbele voor neergelegd hebben. Ten opzichte van andere X360 spellen in elk geval :p

[ Voor 40% gewijzigd door aerowyn88 op 26-11-2013 15:36 ]

• JMaster
Ik heb hem idd zelfs als pre-order gekocht, hij is het geld dubbel en dwars waard. Niet twijfelen om hem halen, gewoon doen.

• Luukwa

Luukwa

o/

JMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
Ik heb hem idd zelfs als pre-order gekocht, hij is het geld dubbel en dwars waard. Niet twijfelen om hem halen, gewoon doen.
Dat denk ik ook wel, heb alleen nog wat geld over op mn paypal.. en wil graag een online key :-)

Soundcloud!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

LuukwaHD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:45:
[...]

Dat denk ik ook wel, heb alleen nog wat geld over op mn paypal.. en wil graag een online key :-)
Kun je op Xbox Live Marketplace niet met Paypal betalen?

• Luukwa

Luukwa

o/

Skarloc schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:55:
[...]

Kun je op Xbox Live Marketplace niet met Paypal betalen?
Alleen is dat wel 59,99 en zijn keystores over het algemeen goedkoper.. en heb nog maar 40,75 op mn paypal :)

Soundcloud!

• JMaster
via weusepaypal.com een giftcard voor amazon kopen en dan op amazon bestellen?

• Luukwa

Luukwa

o/

JMaster schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:58:
via weusepaypal.com een giftcard voor amazon kopen en dan op amazon bestellen?
Ik wil gewoon direct een digitale key, maar er is geen enkele keyshop die dat verkoopt.

Soundcloud!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

LuukwaHD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:59:
[...]

Ik wil gewoon direct een digitale key, maar er is geen enkele keyshop die dat verkoopt.
key voor wat ? diablo 3 ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Luukwa

Luukwa

o/

Xbox360 diablo3.

Soundcloud!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

dat gaat lastig worden :P

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Voor mensen die nog een pull monk zoeken voor de party, ik kom vanavond rond 19:30 on-line. MP10 games hebben mijn voorkeur. 8)

Verwijderd

Nu dat ik lvl 60 ben, paragon 4.

Begin ik langzamerhand af te vragen "wat nu?"
Ik had de hele tijd het idee dat Inferno "het" was.

Maar nu met wat redelijk gear, doe ik Inferno act 1 en 2 tot nu toe net alsof het normal is.
Alles roflstompen met 0 uitdaging.
Wat als ik straks inferno heb uitgespeeld? Wat blijft er dan over? MP runs? Paragon levelen? Is dit "endgame"?

Als dat zo is vind ik het wel een beetje jammer.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:13
Grinden grinden en nog eens grinden… beetje craften…. gear upgraden en steeds hogere MP lvls aankunnen is op dit moment een beetje "de" endgame… PVP zou ook ooit nog moeten komen maar ik vermoed dat Diablo 4 dan al aangekondigd zal zijn... :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:55:
Nu dat ik lvl 60 ben, paragon 4.

Begin ik langzamerhand af te vragen "wat nu?"
Ik had de hele tijd het idee dat Inferno "het" was.

Maar nu met wat redelijk gear, doe ik Inferno act 1 en 2 tot nu toe net alsof het normal is.
Alles roflstompen met 0 uitdaging.
Wat als ik straks inferno heb uitgespeeld? Wat blijft er dan over? MP runs? Paragon levelen? Is dit "endgame"?

Als dat zo is vind ik het wel een beetje jammer.
Je kunt ook MP5 (om te beginnen) proberen en volgens mij ga je dan anders piepen :D

(marruh op eigen risico he omdat je HC speelt ...)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Grin schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:34:
Voor mensen die nog een pull monk zoeken voor de party, ik kom vanavond rond 19:30 on-line. MP10 games hebben mijn voorkeur. 8)
Ik denk dat ik rond 21:00u online ben. Hoop dat je tegen die tijd nog een plekje vrij hebt. :)

Verwijderd

Avond allen, kan/wil iemand me helpen met mn Monk? Heb het idee dat de stats/gear wel "redelijk" op orde zijn, echter mis ik iets tijdens het spelen. Begin met een paar keer deadly reach, -> blinding flesh -> Sweeping Wind -> Thunderclappen totdat ik een ons weeg :) Doe ik iets verkeerd? de grote knal met een barb (hota/rend) of WD (CoB + SW) mis ik een beetje....

http://eu.battle.net/d3/e...go9201-2351/hero/16165594

Alvast bedankt

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:02:
Avond allen, kan/wil iemand me helpen met mn Monk? Heb het idee dat de stats/gear wel "redelijk" op orde zijn, echter mis ik iets tijdens het spelen. Begin met een paar keer deadly reach, -> blinding flesh -> Sweeping Wind -> Thunderclappen totdat ik een ons weeg :) Doe ik iets verkeerd? de grote knal met een barb (hota/rend) of WD (CoB + SW) mis ik een beetje....

http://eu.battle.net/d3/e...go9201-2351/hero/16165594

Alvast bedankt
Je kunt misschien nog net iets meer all res gebruiken. Bovendie als je maar EEN LS wapen gebruikt, zou je wel dichter bij 3% willen, 2.4% is heel erg weinig.

Je hebt nu 3 Inna's items, je kunt OF naar een mempo met crit kijken, of Archon armor of DEX craften. Je kunt met de armor craft voor weinig nog veel winnen (meer DEX/meer AR).

Cyclone build heeft gelijkmatige DPS, als je big bang wil, moet je bells of palm gebruiken :) Die 2 kan je makkelijk inbouwen door b.v. blinding flash te vervangen.

@@

Zelf nog geprobeerd een OP wapen (ilvl62 met 6 properties) te craften. Na 200 pogingen is er geen enkele goeie uitgekomen. De beste was 1060 DPS met LS, maar dan weer zonder soc. De rest was niet eens boven 900 DPS. Geen idee hoe AH met zoveel goeie iLVL62 wapens overspoeld kan worden zeg..

[ Voor 12% gewijzigd door Mofkees op 26-11-2013 20:20 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Eerste keer met barbarian in inferno:
Met een volle party een halve minuut hakken op de eerste wretched mother.

Eerste keer met monk in inferno:
Wat? Wat dat een elite? Hij is al dood :')

De grap is dat ik met mijn monk, sneller door ML2 heen raas dan mijn wizzard. Terwijl mijn wizzard 2.5x zoveel sheet DPS, 3.5x zoveel resists ( 300 vs 1100 resist) en 50% meer armor heeft...en dat met wat gear wat nog op de plank lag.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:05

scorpie

Supra Addict

Ik ben momenteel m'n monk naar L60 aan het 'rushen'. Ben nu op MP10 op normal in act4. Als mensen mee willen lopen kunnen ze me toevoegen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Ik neem aan dat de meeste tweakers gewoon op SC spelen?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:47:
Ik denk dat ik rond 21:00u online ben. Hoop dat je tegen die tijd nog een plekje vrij hebt. :)
We hebben elkaar weer eens gemist... ;)
Hopelijk de volgende keer weer!

Vanavond weer een lekkere run gehad met WW barb Panzerfaust, pull monk Petrus en freeze wiz Stingray. Ging weer als de bliksem op MP10 met een aantal crypt runs!
Van plvl 60,5 naar bijna 63. :*)

Maar eens kijken of er morgen weer zo'n toffe party kan worden geformeerd! 8)

[ Voor 58% gewijzigd door Grin op 26-11-2013 23:11 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:21
Vandaag een paar mooie runs gehad met mijn wizard. Ik joinde een public game act 1 mp10 en die gasten killde alles zo snel. We deden een crypt run, 3 legendaries en zeer veel exp in een korte tijd. Echt geweldig! Dat smaakt naar meer, tot dus ver slow lvlen, Paragon 100 lijkt zo ver weg, ben nu Paragon 57 :P

• desjaak909
nu ik mijn monk gear aan Redhat heb uitgeleend heb ik maar een support monkje gebouwd, is wel leuk gelukt, al zeg ik het zelf, net de 2k vit behaald 8) Zo kan je met relatief lage kosten toch lekker op MP10 meedoen en in een goede groep gaat het als de brandweer met die crypt runs, lekker stun/criple/pullen en dan nog wat overawe spammen

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/31711681

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:19:
nu ik mijn monk gear aan Redhat heb uitgeleend heb ik maar een support monkje gebouwd, is wel leuk gelukt, al zeg ik het zelf, net de 2k vit behaald 8) Zo kan je met relatief lage kosten toch lekker op MP10 meedoen en in een goede groep gaat het als de brandweer met die crypt runs, lekker stun/criple/pullen en dan nog wat overawe spammen

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/31711681
heb je goed gemaakt kan echt niet klagen :)

hier me bescheiden monk

http://eu.battle.net/d3/e...gelinc-2253/hero/26958734

[ Voor 7% gewijzigd door cybergi op 27-11-2013 01:22 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:23:
Ik neem aan dat de meeste tweakers gewoon op SC spelen?
veel wel ja :) maar er zijn ook een aantal HC spelers hier ..echt hoe hooger de mp op HC hoe meer je angst gaat krijgen als je char eens leuk in elkaar gaat zitten dat je dood gaat :P

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Grin schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:59:
[...]

Ik doe mee :P , hoef nog maar 96 Paragon-levels ;)

Verwijderd

Ja dat ging als een speer (hoe gaat een speer?) :*) vanavond graag 58 naar 60

Van plvl 60,5 naar bijna 63. :*),
Van plvl 60,5 naar bijna 100. :*)

bijna...................... :+
[...]

Vanavond weer een lekkere run gehad met WW barb Panzerfaust, pull monk Petrus en freeze wiz Stingray. Ging weer als de bliksem op MP10 met een aantal crypt runs!
Van plvl 60,5 naar bijna 63. :*)

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb gisteren ook wat nieuwe gear gekocht, merk niet heel veel verschil, maar toch iets.
Waren trouwens voornamelijk upgrades van bestaande items, iets meer all res en att speed.

Soundcloud!

[...]

Je zat helaas al vol! Maar vanavond ben ik er weer (geen idee hoe laat), dan doe ik een nieuwe poging. :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Speel sinds enkele weken ook weer vrij fanatiek :+ Wizard, Demon Hunter en een WD naar 60 geschopt. WD is nu p30 en m'n Wizard die gister 60 is geworden inmiddels p13 :D Gebruik de gear van m'n WD nu grotendeels op m'n Wizard met een Archon build, en dat gaat wel érg lekker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/33194008 is m'n Wiz. Speel op MP5, kan denk ik nog niet hoger aan. Moet ook even goed kijken welke punten ik nog op moet verbeteren :) Maar vooralsnog heb ik wel veel plezier.

Kan ook niet wachten op RoS trouwens, zoveel goeie dingen al gelezen!

• Luukwa

Luukwa

o/

Las Vegas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:25:
Speel sinds enkele weken ook weer vrij fanatiek :+ Wizard, Demon Hunter en een WD naar 60 geschopt. WD is nu p30 en m'n Wizard die gister 60 is geworden inmiddels p13 :D Gebruik de gear van m'n WD nu grotendeels op m'n Wizard met een Archon build, en dat gaat wel érg lekker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/33194008 is m'n Wiz. Speel op MP5, kan denk ik nog niet hoger aan. Moet ook even goed kijken welke punten ik nog op moet verbeteren :) Maar vooralsnog heb ik wel veel plezier.

Je moet meer all res, dan kan je wel hogere MP aan ;)

Soundcloud!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 16:51
Mijn barb heeft gister plvl 90 aangetikt :O nog een klein stukje en dan ben ik plvl 100.

Als 2e char zit ik te twijfelen tussen een sweeping wind monk of een chakram dh.
Heeft iemand hier ervaring met een chakram dh? werkt dat een beetje?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LuukwaHD schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:27:
[...]

Je moet meer all res, dan kan je wel hogere MP aan ;)
Klopt inderdaad :) Alleen lastig om concrete upgrades te vinden waarbij ik er op All Res gebied goed op vooruit ga.

Verwijderd

Las Vegas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:31:
[...]

Klopt inderdaad :) Alleen lastig om concrete upgrades te vinden waarbij ik er op All Res gebied goed op vooruit ga.
350K dps? en dan MP5? Dat kan makkelijker hoger. Glass Cannon wisselen met een andere passieve. De arcane passieve die slowt (naam even kwijt) werkt als een trein. Je Ar zal dan rond de 550/600 zitten. is zat voor MP 7/8/9. Pinpoint evt. inwisselen voor prismatic . Zolang je geen MP 10 doet overigens kun je bloodmagic rustig inwisselen voor Force weapon. (dat laatste kan ook prima op MP10 maar dan moet je wel een beetje opletten :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 09:52 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
Las Vegas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:25:

Verwacht er niet teveel van, alles wat ik tot nu toe gezien (en gespeeld) heb zal op de 1 of andere manier aangepast worden door blizzard

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dalyxia schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:08:
[...]

Verwacht er niet teveel van, alles wat ik tot nu toe gezien (en gespeeld) heb zal op de 1 of andere manier aangepast worden door blizzard
Dat zal ongetwijfeld. Maar louter het feit dat de (RM)AH weggaat is voor mij al een zegen.

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Las Vegas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:26:
[...]

Dat zal ongetwijfeld. Maar louter het feit dat de (RM)AH weggaat is voor mij al een zegen.
Waarom? Is de enige snelle manier om aan goud en gear te komen als je geen tiener meer bent met tijd in overvloed.

Van mij mogen ze de normale AH erin houden als marktplaats en de vraagprijs cap van 2 miljard weghalen.

Ik vertrouw mensen in het algemeen niet en doe dus ook geen 1 on 1 trades en heb dan liever zo'n marktplaats waarbij anoniem wordt gekocht en verkocht.

[ Voor 27% gewijzigd door Sm0k3r op 27-11-2013 10:31 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:17
Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:29:
[...]

Waarom? Is de enige snelle manier om aan goud en gear te komen als je geen tiener meer bent met tijd in overvloed.

Van mij mogen ze de normale AH erin houden als marktplaats en de vraagprijs cap van 2 miljard weghalen.
Het verdwijnen van de (RM)AH gaat ook gepaard met veranderingen in het lootsysteem, dus hoeft het niet te betekenen dat het moeilijker gaat worden om goede gear te verzamelen. Zie voor een overzicht van de (voorlopige) features bijvoorbeeld:

http://www.diablowiki.net/Loot_2.0

Wat mij betreft hoeft de AH niet per se weg, maar vind ik de veranderingen vooralsnog beter klinken!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Axewi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:28:
Mijn barb heeft gister plvl 90 aangetikt :O nog een klein stukje en dan ben ik plvl 100.

Als 2e char zit ik te twijfelen tussen een sweeping wind monk of een chakram dh.
Heeft iemand hier ervaring met een chakram dh? werkt dat een beetje?
Ervaring met beide, de DH is echt een leuke klasse om te spelen maar totaal kapot generfd door Blizz. Hoger dan MP5-6 is gewoon niet meer efficiënt spelen @ DH. Ik zou mijn tijd steken in een monk, geen enkele twijfel.

[ Voor 0% gewijzigd door Grin op 27-11-2013 10:38 . Reden: voor == door ]

Hafermaut schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:33:
[...]

Het verdwijnen van de (RM)AH gaat ook gepaard met veranderingen in het lootsysteem, dus hoeft het niet te betekenen dat het moeilijker gaat worden om goede gear te verzamelen.
Er komt een moment dat je rondloopt met bijna BiS-gear en dan gaat het ondanks het nieuwe loot systeem verschrikkelijk moeilijk worden om nog upgrades te vinden. Daarvoor was een (RM)AH erg handig geweest.
Grin schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:34:
[...]

Ervaring met beide, de DH is echt een leuke klasse om te spelen maar totaal kapot generfd voor Blizz. Hoger dan MP5-6 is gewoon niet meer efficiënt spelen @ DH. Ik zou mijn tijd steken in een monk, geen enkele twijfel.
Bovendien is gear van een monk bijna één op één over te zetten op de DH, m.u.v. main- en off-hand. Twee karakters voor de prijs van één. :)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:17
Deadsmell schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:35:
[...]

Er komt een moment dat je rondloopt met bijna BiS-gear en dan gaat het ondanks het nieuwe loot systeem verschrikkelijk moeilijk worden om nog upgrades te vinden. Daarvoor was een (RM)AH erg handig geweest.
Niet dat ik bijna BiS-gear heb :+ Maar is dat nu echt anders? Ik moet nu ook wachten op een drop die mij honderden miljoenen oplevert, zodat ik nieuwe gear kan kopen. In beide systemen is het wachten op die one-in-a-million drop.

Met het toevoegen van de Mystic en initiatieven zoals Nephalem Rifts wordt het hopelijk in ieder geval wat gevarieerder.

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik had laatst mn eerste 2m drop, gelijk wat gear verandert, nu een wapen gekocht van 1m :)

Soundcloud!

Hafermaut schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:38:
[...]

Niet dat ik bijna BiS-gear heb :+ Maar is dat nu echt anders? Ik moet nu ook wachten op een drop die mij honderden miljoenen oplevert, zodat ik nieuwe gear kan kopen. In beide systemen is het wachten op die one-in-a-million drop.

Met het toevoegen van de Mystic en initiatieven zoals Nephalem Rifts wordt het hopelijk in ieder geval wat gevarieerder.
In het huidige systeem ben je daar juist niet van afhankelijk, omdat je goud kunt kopen en kunt shoppen in één van de auctions houses. Straks niet meer. Op den duur ga je in het nieuwe systeen zulke specifieke gear nodig hebben (meer nog dan nu) dat de dropkans daarop nihil is (speculatie). Dat is natuurlijk deels te ondervangen door de Mystic, maar als je echt BiS-meuk wilt hebben, moet je denk ik naar alternatieven gaan zoeken, zoals traden en kopen op third party sites.

• Axewi
Deadsmell schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:37:
[...]

Bovendien is gear van een monk bijna één op één over te zetten op de DH, m.u.v. main- en off-hand. Twee karakters voor de prijs van één. :)
Dat is ook zo en chest ook in dit geval want op de dh wil ik een natalya's hebben met reduced chakram cost :)

Ik dat geval ga ik eerst voor de dh lijkt me toch leuker om te spelen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:29:
[...]

Ik vertrouw mensen in het algemeen niet en doe dus ook geen 1 on 1 trades en heb dan liever zo'n marktplaats waarbij anoniem wordt gekocht en verkocht.
Ik heb niet zoveel met het hele pay to win principe wat zo'n RMAH met zich meebrengt.

Tuurlijk is het handig dat je gear kan kopen om zo beter te worden, maar ik denk dat het nieuwe loot systeem een dusdanige verbetering wordt dat je de AH vrijwel niet zal missen. Als ik de beta filmpjes moet geloven kunnen vrijwel alle drops potentiële upgrades zijn, en dat maakt de boel voor mij an sich al een stuk boeiender. Ik laat nu regelmatig rares liggen omdat ik weet dat ze bij voorbaat kut zullen zijn, en dat zal met RoS dus hopelijk niet meer zo zijn.

Verwijderd

Axewi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:47:
[...]

Dat is ook zo en chest ook in dit geval want op de dh wil ik een natalya's hebben met reduced chakram cost :)

Ik dat geval ga ik eerst voor de dh lijkt me toch leuker om te spelen.
Ik heb op mijn DH een 0-chakram build. Werkt idd prima tot MP7, hoger kan, maar duurt TE lang. Ik speel voorlopig m'n DH niet, dus die gear kun je gerust lenen. Voeg me maar toe (als dat al niet zo is), dan kun je het vanavond krijgen als je wilt.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Las Vegas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:49:
[...]

Ik heb niet zoveel met het hele pay to win principe wat zo'n RMAH met zich meebrengt.

Tuurlijk is het handig dat je gear kan kopen om zo beter te worden, maar ik denk dat het nieuwe loot systeem een dusdanige verbetering wordt dat je de AH vrijwel niet zal missen. Als ik de beta filmpjes moet geloven kunnen vrijwel alle drops potentiële upgrades zijn, en dat maakt de boel voor mij an sich al een stuk boeiender. Ik laat nu regelmatig rares liggen omdat ik weet dat ze bij voorbaat kut zullen zijn, en dat zal met RoS dus hopelijk niet meer zo zijn.
Pay 2 win?

Dit is geen competitief spel, niemand betaalt hier om te winnen want er is geen echte PvP.

Battlefield Heroes is pay 2 win, als ik voor 10 euro aan wapens koopt schiet ik jou sneller kapot dan jij mij, dat is echt pay 2 win want ik heb van je gewonnen omdat ik een wapen heb die jij niet kan vinden in het spel, in diablo heb je dat niet, je bent met niemand aan het strijden of jij maakt het er dan zelf van dat andere mensen het goud of echt geld ervoor over hebben om super gear te kopen en jij je er dan aan stoort?

Niet naar andere mensen kijken, is zonde van je tijd, ik stoor me er ook niet aan dat mijn buurman in een BMW 7 serie rijdt en ik in een Volvo, we gaan toch niet racen ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:26:
[...]

Pay 2 win?

Dit is geen competitief spel, niemand betaalt hier om te winnen want er is geen echte PvP.

Battlefield Heroes is pay 2 win, als ik voor 10 euro aan wapens koopt schiet ik jou sneller kapot dan jij mij, dat is echt pay 2 win want ik heb van je gewonnen omdat ik een wapen heb die jij niet kan vinden in het spel, in diablo heb je dat niet, je bent met niemand aan het strijden of jij maakt het er dan zelf van dat andere mensen het goud of echt geld ervoor over hebben om super gear te kopen en jij je er dan aan stoort?

Niet naar andere mensen kijken, is zonde van je tijd, ik stoor me er ook niet aan dat mijn buurman in een BMW 7 serie rijdt en ik in een Volvo, we gaan toch niet racen ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Axewi
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:20:
[...]

Ik heb op mijn DH een 0-chakram build. Werkt idd prima tot MP7, hoger kan, maar duurt TE lang. Ik speel voorlopig m'n DH niet, dus die gear kun je gerust lenen. Voeg me maar toe (als dat al niet zo is), dan kun je het vanavond krijgen als je wilt.
Graag :) ik zal je vanavond toevoegen, mijn battletag is axewi#2874

Dan nog vind het ook een goede zaak dat de AH eruit gaat, het is zoveel leuker om je eigen spul te vinden dan het te verhandelen. Daarnaast, ik vind het leuk iets anders te proberen en dan ff snel gear te kopen, straks werkt dat sowieso anders heb ik gezien, je items bepalen vooral hoe je je char zo optimaal mogelijk bouwt. Het werkt andersom dus en dan is een AH niet echt meer nodig.

Bnet pindle#2913

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

het is niet de reden waarom Blizz AH sluit hoor ...ze moeten ...ze hebben een jaar tijd gekregen er voor.
IS echt niet omdat ze dat willen.....

Heb de indruk dat 'pay 2 win' nogal snel wordt geroepen door mensen die AH niet willen gebruiken. :)

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:20:
[...]

Ik heb op mijn DH een 0-chakram build.
Kan je die build eens linken? Had er nog nooit van gehoord.

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:35:
Heb de indruk dat 'pay 2 win' nogal snel wordt geroepen door mensen die AH niet willen gebruiken. :)

[...]

Kan je die build eens linken? Had er nog nooit van gehoord.
Volgens mij in mn profiel... Even checken...

Klopt ;) http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/4402048

Aanvullende skills zijn redelijk uitwisselbaar. Passives zijn wel goed zo

Met name SpikeTrap en HailofKnives kun je evt. wisselen. De bovenste 4 skills zijn redelijk noodzakelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 11:40 ]

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:26:
[...]

Pay 2 win?

...
I beg to differ. Omdat t enkel vs PC is, betekent niet dat t geen competitief spel is... Hoogste DPS, hoogst playable MPx level, best in class character, hoogste paragon level (combined), snelste leveling 0-100 paragon, fastest kill tijd ubers/bosses, most EXP/hour...and the list goes on..

Over die AH: als zo'n beetje alle goeie items BoA zijn, dan verdwijnt t nut van zo'n AH tegelijkertijd. Waarschijnlijk hebben ze bij Blizzard het experiment gedaan met de Archon's craftables en beviel het hun zo dat ze t over alle items gaan uitrollen.
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:36:
[...]

Volgens mij in mn profiel... Even checken...

Klopt ;) http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/4402048

Aanvullende skills zijn redelijk uitwisselbaar. Passives zijn wel goed zo
Thanks! :) Maar ik begrijp de 0 niet echt. Je spamt toch zoveel mogelijk chakrams met die build?
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:39:
[...]
I beg to differ. Omdat t enkel vs PC is, betekent niet dat t geen competitief spel is... Hoogste DPS, hoogst playable MPx level, best in class character, hoogste paragon level (combined), snelste leveling 0-100 paragon, fastest kill tijd ubers/bosses, most EXP/hour...and the list goes on..

Over die AH: als zo'n beetje alle goeie items BoA zijn, dan verdwijnt t nut van zo'n AH tegelijkertijd. Waarschijnlijk hebben ze bij Blizzard het experiment gedaan met de Archon's craftables en beviel het hun zo dat ze t over alle items gaan uitrollen.
Als je het wilt, dan kan je overal wel een competitie van maken, maar dat is in deze niet het doel van het spel. Samenspelen wel. Er is niets dat je verplicht om beter dan andere spelers te worden.

[ Voor 50% gewijzigd door Deadsmell op 27-11-2013 11:46 ]

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:39:
[...]

De competitie creeer je zelf in dit spel, je kan dit spel super casual spelen want als je er goed naar kijkt merk je dat dit spel minder van jouw brein vraagt als een "echt" spel.

Wat jij net opsomt hoogste dit hoogste is wat jij zelf wilt zien in dit spel, ik ken zat spelers die blij zijn met enkele uurtjes per dag te spelen zonder hoogste iets te willen hebben, zijn moe van het werk en willen dan een niet al te intensief spel spelen en simpel muis ingedrukt houden en poppetjes neer maaien of schieten.
Een FPS valt dan al af en zelfs een puzzel spel vraagt dan al weer veel van je brein, je wilt simpelweg staren naar jouw scherm en mooi geanimeerde poppetjes dingen zien doen omdat jij iets ingedrukt houdt ;)

Verwijderd

Mij lijkt het erg jammer als legendary's BoA worden.
Een spel als D3, die draait om items.
Deze game met items zonder trading, is als een broodje kaas zonder broodje :+

Ik snap niet waarom de legendary's BoA moeten zijn, en daarom voelt het alsof ze mij de trade beperken.

Vaker hoor/lees ik dan "Ja maar traden is niet nodig met loot 2.0" of "legendary's moet je verdienen!".
Maar voor mij, wat heb ik eraan als ik een Barb speel en er dropt een ziek dikke DH legendary?
Ik zou deze dan niet aan een RL vriend kunnen geven/traden als hij er toevallig niet bij was?

Het "gevoel" van een dikke legendary lijkt me ook minder, aangezien ik er niks mee kan.
Of stashen of traden met de partymembers binnen 2 uur tijd.

Maar hoe dan ook durf ik dit niet met 100% zeker te stellen, en zie ik vanzelf wel of het "for the best" is of niet.

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:43:
[...]

Thanks! :) Maar ik begrijp de 0 niet echt. Je spamt toch zoveel mogelijk chakrams met die build?
Jazeker, maar met de NatsCLoak en de SOJ kost dat NUL resources.... Dat geeft een hoop ruimte om andere dingen te doen :)

Met name gecombineerd met een idiote Attackspeed en je hele scherm zit zo vol Chakrams...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 11:48 ]

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:34:
het is niet de reden waarom Blizz AH sluit hoor ...ze moeten ...ze hebben een jaar tijd gekregen er voor.
IS echt niet omdat ze dat willen.....
Oja dat heb ik niet meegekregen, van wie moeten ze dan?

Maarre daarnaast vind ik het nog steeds een goede zaak, of ze nou gedwongen zijn of er zelf voor gekozen hebben hem te verwijderen :)

Bnet pindle#2913

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

http://imaginarymarkets.c...e-grand-experiment-in-d2/

Verder heeft Athene gister op de stream een document laten zien waar in stond dat ze het auction house moeten sluiten. Heb het jammer genoeg niet op genomen...Dus mensen die nog in de ilussie leven dat het door de vote komt ...slaap lekker verder :P .

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Haters will be Haters :) ik vond het leuk dat het er was...ondangs me 1500 plus had ik lang niet zo veel plezier in dit spel gehad...

• EricNL
Ik ben blij dat de AH er uit gaat. De AH is een aparte game opzich. Ik ben absoluut WAARDELOOS in het bespelen/flippen van de AH. Gevolg? Ik boek geen voortgang omdat upgrades vinden in huidige D3 een kans van 1:10.000.000 is. Oftewel: zonder Gold kom je nergens, en vrijwel de enige manier om aan gold te komen is het flippen van items.

Ik heb liever 1000x minder items, maar als ik er dan 1 vind dat het een upgrade is dan een heel scherm vol met nutteloze items. Hell, mensen (waaronder ikzelf) rapen sommige legendaries zelfs niet meer op.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:51:
Ik ben blij dat de AH er uit gaat. De AH is een aparte game opzich. Ik ben absoluut WAARDELOOS in het bespelen/flippen van de AH. Gevolg? Ik boek geen voortgang omdat upgrades vinden in huidige D3 een kans van 1:10.000.000 is. Oftewel: zonder Gold kom je nergens, en vrijwel de enige manier om aan gold te komen is het flippen van items.

Ik heb liever 1000x minder items, maar als ik er dan 1 vind dat het een upgrade is dan een heel scherm vol met nutteloze items. Hell, mensen (waaronder ikzelf) rapen sommige legendaries zelfs niet meer op.
Niks moet je zet je zelf onder druk niemand zegt je moet mp10 spelen en of zo veel dps maken...goed voorbeeld is Michael hij heeft 3 k dps en speeld mp10 ...mensen wake up ....je doet het omdat je het leuk vind niet omdat het moet....as i say before haters will always hate.. flippen gaat nog steeds ...maar je hoeft niet te flippen je kon of kan een beetje gold in de hand nemen en beetje gear haalen...je drink meer in de disco of bar weg op een avond dan 1 bill hoor :) maar goed die discussie is er zo vaak geweest...een ding is zeker de drops hadden beter gekund in diablo 3. Maar ja nu gaan mensen wel iets nieuws vinden ...wat niet goed is of leuk is straks in ROS :)

• Luukwa

Luukwa

o/

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:55:
[...]

Niks moet je zet je zelf onder druk niemand zegt je moet mp10 spelen en of zo veel dps maken...goed voorbeeld is Michael hij heeft 3 k dps en speeld mp10 ...mensen wake up ....je doet het omdat je het leuk vind niet omdat het moet....as i say before haters will always hate.. flippen gaat nog steeds ...maar je hoeft niet te flippen je kon of kan een beetje gold in de hand nemen en beetje gear haalen...je drink meer in de disco of bar weg op een avond dan 1 bill hoor :) maar goed die discussie is er zo vaak geweest...een ding is zeker de drops hadden beter gekund in diablo 3. Maar ja nu gaan mensen wel iets nieuws vinden ...wat niet goed is of leuk is straks in ROS :)
Veel puntjes.... :o sorry, moest even

Soundcloud!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Btw sorry me Nederlands is niet meer zo goed ...spreek het te weinig hier in Zwitserland

• EricNL
[...]

Wat is dat nou voor onzin? Je wilt toch vooruitgang boeken? Ik ken weinig mensen die zeggen: "Oh, MP2 vind ik wel best, ik zou nooit hoger willen".
Tuurlijk draait het om plezier, maar zulke spellen zijn gewoon gemaakt om vooruitgang te boeken: Paragon levels er bij krijgen, betere builds vinden, betere gear vinden/maken/kopen, die ene boss op <random MP level> verslaan.

Dus ja, ik ben blij dat de AH weg gaat, en dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden in de rewards (Loot 2.0, Nephalem Rifts, Bounties, etc.). Hopelijk gaat het spel eindelijk aanvoelen zoals een ARPG bedoeld is: rewarding.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:01:
[...]

Wat is dat nou voor onzin? Je wilt toch vooruitgang boeken? Ik ken weinig mensen die zeggen: "Oh, MP2 vind ik wel best, ik zou nooit hoger willen".
Tuurlijk draait het om plezier, maar zulke spellen zijn gewoon gemaakt om vooruitgang te boeken: Paragon levels er bij krijgen, betere builds vinden, betere gear vinden/maken/kopen, die ene boss op <random MP level> verslaan.

Dus ja, ik ben blij dat de AH weg gaat, en dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden in de rewards (Loot 2.0, Nephalem Rifts, Bounties, etc.). Hopelijk gaat het spel eindelijk aanvoelen zoals een ARPG bedoeld is: rewarding.
Het is geen onzin :) het is gewoon kijk hij kan het ik wil het ook ...maar het lukt me niet ...hij heeft vast in AH of RMAH spullen gekocht ....ik haat RMAH en AH...het moet weg ik kan er niet achter aan ...ik wil ook ik wil ook ......dat is het :) meer niet we mensen willen alles wat anderen hebben :)

het is geen we moeten allemaal het zelfde hebben en allemaal mp10 aan moeten kunnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 27-11-2013 12:04 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:02:
[...]

Het is geen onzin :) het is gewoon kijk hij kan het ik wil het ook ...maar het lukt me niet ...hij heeft vast in AH of RMAH spullen gekocht ....ik haat RMAH en AH...het moet weg ik kan er niet achter aan ...ik wil ook ik wil ook ......dat is het :) meer niet we mensen willen alles wat anderen hebben :)

het is geen we moeten allemaal het zelfde hebben en allemaal mp10 aan moeten kunnen :)
Stop met al die puntjes :P En laat deze discussie ophouden, het is een welles - niets spelletje wat geen van beide gaat winnen (is mijn gevoel)

Soundcloud!

• EricNL
cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:02:
[...]

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Diablo 3 is een Action RPG. Diablo 3 is toch geen marktplaats met virtueel geld? Het is dus de omgedraaide wereld.

Mensen die veel spelen en er goed in zijn: krijgen helemaal niets (of hebben gewoon ronduit geluk, waar de kans op D3 bizar laag zit).
Mensen die, bij wijze van spreken, nog niet eens weten hoe ze een Hellfire Ring kunnen krijgen lopen met de beste gear rond en biljoenen aan gold omdat ze toevallig erg goed economisch zijn aangelegd.

Geloof me dat ik erg goed ben met rekenen, maar ik mis gewoon het inzicht om een item te vinden voor 10 miljoen gold, om deze vervolgens te verkopen voor 100 miljoen. Nu weet ik niet of dat nog steeds is, maar dan heb je ook nog de AH-botters wat het nog eens een factor 100 moeilijker maakt.

De AH had van mij niet weg gehoeven, als het spel maar meer rewarding aan voelde. De verhoudingen liggen nu nog steeds op 90% AH / 10 % Gameplay. Dat klopt gewoon niet voor een ARPG.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

[...]

Niks moet je zet je zelf onder druk niemand zegt je moet mp10 spelen en of zo veel dps maken...
Amen to that!

En bound on account opeens haten?? Er werd gehuild en gesmeekt richting Blizzard om de AH te sluiten, Blizzard creerde een veilige omgeving om te handelen en iedereen wou dat weg hebben, veelal ongefundeerd of op basis van jaloezie of te lui om te farmen maar toch klagen dat andere mensen betere gear hebben dan zij zelf.

Nu komen ze met het antwoord, JE HOEFT NIET TE TRADEN want er zullen hele "goede" items droppen dus zodoende BOA, waarom dan wel weer willen traden?

De AH heeft ervoor gezorgd dat ze weinig mailtjes binnen kregen over scammers, nu voorkomen ze dat weer met deze oplossing, simpel gedaan.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
[...]

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Diablo 3 is een Action RPG. Diablo 3 is toch geen marktplaats met virtueel geld? Het is dus de omgedraaide wereld.

Mensen die veel spelen en er goed in zijn: krijgen helemaal niets (of hebben gewoon ronduit geluk, waar de kans op D3 bizar laag zit).
Mensen die, bij wijze van spreken, nog niet eens weten hoe ze een Hellfire Ring kunnen krijgen lopen met de beste gear rond en biljoenen aan gold omdat ze toevallig erg goed economisch zijn aangelegd.

Geloof me dat ik erg goed ben met rekenen, maar ik mis gewoon het inzicht om een item te vinden voor 10 miljoen gold, om deze vervolgens te verkopen voor 100 miljoen. Nu weet ik niet of dat nog steeds is, maar dan heb je ook nog de AH-botters wat het nog eens een factor 100 moeilijker maakt.

De AH had van mij niet weg gehoeven, als het spel maar meer rewarding aan voelde. De verhoudingen liggen nu nog steeds op 90% AH / 10 % Gameplay. Dat klopt gewoon niet voor een ARPG.
geef je ook gelijk ..te weinig goede drops.. ik heb ff me uren geteld 1529.. ik heb in die tijd 3 goede drops gehad.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:06:
[...]

Wanneer ben je goed in D3?

Ik kan net zo goed mijn muis ingedrukt houden als jij en af en toe op 5 andere knoppen drukken, vaardigheden zie je terug in andere spellen waar reactievermogen bepaalt of je goed of niet goed in bent, platformers en FPS in mijn optiek.

Dan heb je spellen zoals schaken waarbij mijn anticipatie vermogen hoger ligt dan die van de tegenstander maar dit alles heb je in D3 niet nodig.

Zoals ik al had aangegeven, veel van de klachten omtrent de AH zijn gebaseerd op "buurmans gras is groener" gezeik, niet kijken naar andere mensen en gewoon blij zijn met wat je hebt, dan heb je ook geen reden om te klagen en zoals ik al eerder had aangegeven, niet uit gaan van jouw eigen belevingswereld want ik ken zat mensen die blij zijn met de gear die ze hebben en lvl en dps omdat zij dit spelen om tot rust te komen want het is geen intensief spel.

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:49:
http://imaginarymarkets.c...e-grand-experiment-in-d2/

Verder heeft Athene gister op de stream een document laten zien waar in stond dat ze het auction house moeten sluiten. Heb het jammer genoeg niet op genomen...Dus mensen die nog in de ilussie leven dat het door de vote komt ...slaap lekker verder :P .
In die link staat alleen een berg potentiele reden, tja die kan ik zelf ook wel bedenken :P Zie nergens een link naar een bevelschrift voor Blizz om de boel te sluiten. Dat ze hem niet sluiten vanwege een of andere poll (niks van gezien) lijkt me duidelijk, tenzij daaruit blijkt dat minimaal 90% van hun klanten geen AH wil. Zo zwart-wit zal het vast niet geweest zijn.

Maar idd Blizz luistert vaak wel naar de gamers, maar niet als het ten koste van hun inkomsten gaat :P

Bnet pindle#2913

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:12:
[...]

geef je ook gelijk ..te weinig goede drops.. ik heb ff me uren geteld 1529.. ik heb in die tijd 3 goede drops gehad.
Ik had dan meer geluk gehad in de 2200+ uur dat ik erin heb zitten, heb zat items gevonden die ik heb kunnen verkopen voor meer dan 300m alleen ongeluk in het vinden van items voor mezelf dus dan is de AH wel een zegen voor me want anders had ik geen moer aan dat goud ;)

Mijn maten kunnen dit beamen, vond ringen en aantal maal spul voor WD die ik heb kunnen verkopen voor +200m en +500m maar ik heb geen WD, ik had toen alleen 1 char. en dat is een Monk!!!!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Sm0k3r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:16:
[...]

Ik had dan meer geluk gehad in de 2200+ uur dat ik erin heb zitten, heb zat items gevonden die ik heb kunnen verkopen voor meer dan 300m alleen ongeluk in het vinden van items voor mezelf dus dan is de AH wel een zegen voor me want anders had ik geen moer aan dat goud ;)

Mijn maten kunnen dit beamen, vond ringen en aantal maal spul voor WD die ik heb kunnen verkopen voor +200m en +500m maar ik heb geen WD, ik had toen alleen 1 char. en dat is een Monk!!!!
het gaat nog meer worden met ROS :P

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cybergi schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:18:
[...]

het gaat nog meer worden met ROS :P
Alleen dan is het niet meer 1,2,3 te verkopen en volgens horen zeggen hoor ik dan monk items te vinden ipv (goede) troep. ;)

Pagina: 1 ... 38 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]