De hamvraag is, waar ga je je gold insteken qua items wat na de patch/exp nog iets waard is.... gems zo te zien ook wellicht niet meer....
Of bewaar je je gold gewoon om te craften...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
die stats zijn niet zo interessant, maar de 4-set bonus wel ,Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[afbeelding]
Hmmm...![]()
Dat zijn nog eens statincreases... Ik neem overigens aan dat ze hier zelf lvl 65 waren gezien de lvlrequirement
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Verwijderd
Die zag ik ook net ja... alle 4 de mantra's? Oneman army noemen we datMofkees schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]
die stats zijn niet zo interessant, maar de 4-set bonus wel ,
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat de nummers niet omhoog moeten, alleen dat de hoeveelheden waarmee dat nu gebeurt overdreven is. Als ze alle lvl 73 items 25% betere stats geven dan lvl 63 items worden de huidige items net zo goed waardeloos.EricNL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:
Ik ben het met je eens dat damage niet altijd alleen maar omhoog hoeft blijven te gaan, maar Blizzard kan het gewoonweg niet maken om iedereen z'n huidige gear naar beneden te scalen, om zodoende de nieuwe gear uit de verf te laten komen.
Transmogriefing. Stats rerollen voor 1.5m tot je een ons weegt..Vandread schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
De hamvraag is, waar ga je je gold insteken qua items wat na de patch/exp nog iets waard is.... gems zo te zien ook wellicht niet meer....
Geinig. Dan kan je dus ook een skill slot vrij maken, wat voor meer build diversiteit zorgt.Mofkees schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]
die stats zijn niet zo interessant, maar de 4-set bonus wel ,
Nu maar hopen dat er genoeg alternatieven komen! Anders zijn we terug bij af want dit word dan zeker een "verplichte set"Deadsmell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:04:
Geinig. Dan kan je dus ook een skill slot vrij maken, wat voor meer build diversiteit zorgt.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
je krijgt gewoon 12% DPS gratis erbij. Chest en broek zijn nu al BiS. Dan is de vraag of je voor 12% DPS je TWH en Mempo wil dumpen.Deadsmell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:04:
[...]
Geinig. Dan kan je dus ook een skill slot vrij maken, wat voor meer build diversiteit zorgt.
[ Voor 22% gewijzigd door Mofkees op 20-11-2013 12:10 ]
De oude heeft tenminste nog een all res rol en een melee damage reductie, al die hoge base stats zijn op te vangen met para points, ik ga juist base stats op items proberen te vervangen door andere skills en mijn dex, vit en str aanvullen dmv het spenderen van para points.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[afbeelding]
Hmmm...![]()
Dat zijn nog eens statincreases... Ik neem overigens aan dat ze hier zelf lvl 65 waren gezien de lvlrequirement
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Verwijderd
Yup, en hij speelt nu Torment 1 en heeft flink moeite af en toe met schade...:) Dat wordt nog wat! 5 miljoen DPS of zo gaat dan standaard worden?Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:46:
3k dps, socket, 650 str, 700 vit 1-handers confirmed... http://nl.twitch.tv/cdxliv zit nu op 5k str en 740k dps met vooral nieuwe rares..
Overwatch profile awesomo#2162
Verwijderd
Ik heb toevallig vannacht een mail ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor de Friends & Family Beta van Reaper of Souls. Geen idee waarom ik geselecteerd ben.Bosmonster schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:31:
Nog tweakers die een beta-invite hebben gekregen? Of zijn we hier niet actief genoeg
Op HC wat wapens voor cheap gekocht voor m'n char en later met dikke profits verkocht en gloves verkocht voor 90m.Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
Ik ben weer nieuw begonnen laatst geripped op een 32 DH, en heb nu een lvl 10 WD.
Maar ik vraag me af , hoe krijg je zon bergen met gold?
Ik moet van alles betalen, en het gold lijkt er maar niet bij te komen.
Lucky bastard! Have fun :D!InnerFear schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:53:
[...]
Ik heb toevallig vannacht een mail ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor de Friends & Family Beta van Reaper of Souls. Geen idee waarom ik geselecteerd ben.
Nog niet kunnen spelen want ik ontdekte de mail vanmorgen pas en de servers waren offline. Tevens ben ik nu aan het werk. Vanavond maar eens de templar uittesten
En dat zijn de "slechte" (rechter) ... de linker vond ik ook en zijn een stuk meer waard

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 20-11-2013 14:55 ]
ja moet in Inferno komen
[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 20-11-2013 16:33 ]
Wil je nog steeds je huidige gear behouden?Sm0k3r schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:22:
[...]
De oude heeft tenminste nog een all res rol en een melee damage reductie, al die hoge base stats zijn op te vangen met para points, ik ga juist base stats op items proberen te vervangen door andere skills en mijn dex, vit en str aanvullen dmv het spenderen van para points.
Oh en natuurlijk mijn attackspeed want ik ben speed horny.
Verwijderd
Was zeker nog voordat RoS werd aangekondigd?Vandread schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:53:
[...]
Kreeg ook nog een keer 35m van iemand.... die begon pas en vond een pants van 500m.... maar hij was zich helemaal niet bewust van de waarde dus schrok zich een hoedje.
Dat zijn nog eens leuke bedankjes
[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 20-11-2013 18:59 ]
Gz man! Reden dat je bent uitgenodigd heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je veel Diablo 3 hebt gespeeldInnerFear schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:53:
[...]
Ik heb toevallig vannacht een mail ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor de Friends & Family Beta van Reaper of Souls. Geen idee waarom ik geselecteerd ben.
Nog niet kunnen spelen want ik ontdekte de mail vanmorgen pas en de servers waren offline. Tevens ben ik nu aan het werk. Vanavond maar eens de templar uittesten
[ Voor 57% gewijzigd door RedHat op 20-11-2013 20:53 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door nubys op 20-11-2013 22:05 ]
Ja die komt er 100%!randomice schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:33:
Ik hoop op een digitale ce edition !
Wow Jaloersnubys schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:04:
vanavond paar lekkere runs gedaan met 3 barbs en ik als wd. beste run hadden we 540m xp/h
wel met hellfire en ruby in helm

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben lvl 19 op HC nu.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:19:
Ik krijg ook een foutmelding tijdens het inloggen. (Error 395002, 'There was an error switching heroes.')
Zijn er nog meer mensen die in HC nog een hellfire ringen willen bemachtigen? Ik ben zelf niet goed genoeg om dat op hoog MP te proberen, maar ik ben druk keys aan het verzamelen om meerdere pogingen te wagen. Iemand interesse om mee te doen?
Ja is actief. Voor Corestats is het (nu) in ieder geval: 1 paragon point = 5 stat-punten. Oftewel: 10 punten in Strength levert je 50 Strength op.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:57:
Is tijdens de beta ook het puntensysteem van de paragonlevels al actief? Ik ben erg benieuwd hoeveel je er mee opschiet als je 1 paragonpunt in bv strength of int stopt. Hoeveel str of int krijg je er dan bij?
Verwijderd
SameRedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:13:
Ik krijg ook nog steeds Switching to Hero errors
Ik heb me ook aangemeld. Zie je ingameDalyxia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:24:
Ik heb sinds gisteren een invite voor D3 RoS beta gekregen, en vervolgens ook maar een GoT clan opgezet voor de mensen die ook meedoen in de beta
Tag: GoT
naam: Tweakers.net Clan (Gathering of Tweakers paste niet, kwam 1 letter tekort)
Wie zin heeft om eraan mee te doen (en die een beta invite heeft) kan een join request sturen.
Veel game plezier
Ja, hier ook.EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:29:
Meer mensen met inlogproblemen? Krijg de error: 395002
Cititzen of Ladonia
Ik zie net deze tweet voorbij komen:Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:19:
Ik krijg ook een foutmelding tijdens het inloggen. (Error 395002, 'There was an error switching heroes.')
Bron: https://twitter.com/blizz...status/403445633547124736@BlizzardCSEU_EN:
The login issues should now be resolved. Thanks for your patience and sorry for any inconvenience. #BlizzCS #D3
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Er zit een patroon in de manier van Paragon punten.Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:05:
En hoeveel paragon punten levert een paragon level je op?
[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 21-11-2013 10:26 ]
[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 21-11-2013 10:34 ]
Ze kunnen niet boven de 2,147,483,647XP gaan zitten, dat is het limiet van vele programmeer talen, oftewel dat word HEEL veel werk om 1501 te halen.EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:32:
Nog even een opmerking van Diablofans erbij:
Currently in this chart, once you reach level 1500 - every level there after needs 2,147,483,647 per level.
This time around, to get level 1000, you will need a total of 726,480,000,000 Exp. Let the grinding begin! (click the picture to see the full sheet!)
Gaat mij niet omdat hij goedkoper is maar dat ik hem gewoon via blizz kan kopen en gelijk D3 kan spelen om middennachtNostordici schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:17:
[...]
Ja die komt er 100%!
Al is die vaak niet veel goedkoper dan de boxed CE.
[...]
Wow Jaloers
Ik haal nog geen 60m xp/h, farm je dan gewoon act 1 mp10 ofzo? Ik zelf doe nu effectief mp6.
*zucht*
Das geen limiet van de programmeertaal, maar de max van een 32bit signed integer. En dat is wat er meestal gebruikt wordt als ze niet verwachten dat het hoger hoeft (zoals nu). Je goudvoorraad bijvoorbeeld kan wel een stuk hoger.LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:34:
[...]
Ze kunnen niet boven de 2,147,483,647XP gaan zitten, dat is het limiet van vele programmeer talen, oftewel dat word HEEL veel werk om 1501 te halen.
Alhoewel, je kunt nu met paragon levels je xp rate omhoog krikken, ik heb geen idee hoeveel dat het totale exp plaatje beinvloed.
Kwam even niet op de naam, maar ik bedoelde inderdaad een INT.Bosmonster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:42:
[...]
Das geen limiet van de programmeertaal, maar de max van een 32bit signed integer. En dat is wat er meestal gebruikt wordt als ze niet verwachten dat het hoger hoeft (zoals nu). Je goudvoorraad bijvoorbeeld kan wel een stuk hoger.
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 11:09 ]
Zal denk ik toch grotendeels opgelost worden middels Clans. Ik denk dat Blizzard er toch op stuurt dat er zoveel mogelijk mensen in Clans gaan, en middels de Clan pagina kun je simpel elkaar joinen.RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:07:
Ik hoop dat ze pub games gaan verbeteren ooit. Nu moet je maar random een game joinen, kom je vaak in een idle game, ga je eruit, join je weer een pub game, kom je weer in dezelfde and so on.
Beetje MP10 farmen is er niet echt bij op pubs, terwijl er wel nu zo'n 400 spelers zijn in die act. Zou toch wel een goede game tussen moeten zitten, maar die kan je dus niet selecteren of wat
En iets meer selectie/restrictiemogelijkheden. Dat je kan selecteren dat alleen paragon 75 en hoger bijvoorbeeld mogen joinen. Al die 0 paragonners die idlen
Dat is wel een leuke opzet, ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:25:
[...]
Er zit een patroon in de manier van Paragon punten.
Bij Paragon 2.0 heb je straks het volgende;
Paragon level 1 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 2 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 3 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 4 levert je 1 punt op in Utility
Paragon level 5 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 6 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 7 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 8 levert je 1 punt op in Utility
Je krijgt dus per level elke keer maar 1 punt. Er is middels een Bluepost aangegeven dat als je Paragon level 800 hebt bereikt, je alles behalve Core maxed out heb. Vanaf Paragon level 800 zul je elk level een punt voor de Core tab krijgen. Core stats hebben geen cap en kun je "oneindig" uit blijven geven.
Om even een beeld te schetsen. KingKongor heeft bijna 5 characters op P100 (4x P100, 1x P90). Hij speelt nu de Beta van RoS, en zijn nieuwe paragon level is MAAR Paragon 258. Oftewel: Paragon level 800 gaat echt nog een hele zware dobber worden.
Zie hier ook de nieuwe EXP Chart, afkomstig van Diablofans: https://docs.google.com/s...PU3NZa3BzRXc&toomany=true
Verwijderd
Dat zou te makkelijk zijn denk ik, pomp je gewoon alles op +xp en damage en ben je zo max level.. ik denk/hoop dat hier wel iets tegen gebeurt.Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:29:
Oh, dat kwartje viel nog niet helemaal. Dus als je in totaal 800 paragon levels hebt, dan kan je dus bij aanmaak van een nieuw karakter alle punten besteden, ook al heb je dat al bij een ander karakter gedaan?
Dat vind ik juist zo leuk. Als je straks bijvoorbeeld Paragon 200 bent of iets, en je start een nieuw karakter. Gewoon even alles op Vit - Movement Speed en EXP gooien en je bent zo level 70Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:25:
Nope, je moet eerst lvllen van 60 naar 70. Dan telt paragonexperience pas weer.
Enne... Niet 1 char op Plvl 1000 he? Accountwide, oftewel ze zijn allemaal 1000. Ook al start je een nieuw character.
Je bent nu toch ook in een wip level 60? Voordeel is, als mijn vraag tenminste positief beantwoord kan worden, dat je het nu ook solo kunt doen. Maar daarna ga je paragon levels halen en ben je alsnog godsgruwelijk lang bezig tot max level.LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:30:
[...]
Dat zou te makkelijk zijn denk ik, pomp je gewoon alles op +xp en damage en ben je zo max level.. ik denk/hoop dat hier wel iets tegen gebeurt.
[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2013 11:38 ]
Ik neem aan dat je de gespendeerde punten dan ook kunt resetten? Of kan dat alleen door een nieuw karakter te maken?EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
[...]
Dat vind ik juist zo leuk. Als je straks bijvoorbeeld Paragon 200 bent of iets, en je start een nieuw karakter. Gewoon even alles op Vit - Movement Speed en EXP gooien en je bent zo level 70
Verwijderd
Op dit moment kan dat ja (zonder kosten of zo)Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:40:
[...]
Ik neem aan dat je de gespendeerde punten dan ook kunt resetten? Of kan dat alleen door een nieuw karakter te maken?
Respeccen is inderdaad op dit moment nog gratis, maar er zijn al meerdere blueposts geweests die aangaven dat er een grote kans is dat dit nog zal wijzigen.Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:40:
[...]
Ik neem aan dat je de gespendeerde punten dan ook kunt resetten? Of kan dat alleen door een nieuw karakter te maken?
[ Voor 16% gewijzigd door Skarloc op 21-11-2013 12:36 ]
PM PM PMSkarloc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:57:
Gister P98 gehaald, de 100 komt in zicht
Ps is er iemand nog geïnteresseerd in een Hearthstone Beta-key? Stuur maar even een PB
Verwijderd
Is er ook niet, had je goed geziennubys schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:59:
waar zien jullie trouwens dat je +exp kan krijgen met je paragon points?
ik zie alleen magic find, gold find, movement speed en spirit
Klopt het dat jullie 2 keys hebben gekregen, eentje extra om een vriend uit te nodigen voor de beta ?Pixeljunk_NL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:48:
@ InnerFear en Dalyxia, ik heb ook de beta invite gekregen. Mag ik jullie battletag? Dan voeg ik jullie toe en kunnen we vanavond misschien een potje spelen. Ben er wel later (rond 21:00)
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Was het maar zo'n feest x)Pentiummania schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:15:
[...]
Klopt het dat jullie 2 keys hebben gekregen, eentje extra om een vriend uit te nodigen voor de beta ?
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Aan het einde van volgende maand komt er een closed beta, tergelijk met die closed beta komt er een open beta voor paragon 2.0 en loot 2.0.Pentiummania schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:21:
Ohw k dan zal het wel niet kloppen wat iemand in de comments zei over twitch streamers op joystiq.
Toen d3 nog niet uit was, was er toch ook eerst zo'n soort beta als nu. En later kwam er toch een soort que om een key te bemachtigen voor iedereen ?
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2013 12:41 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je 5 character op P100 had, dan heb je iets van 350(?) paragon levels.SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:41:
Dus je krijgt totaal 50 punten (bij plvl100), om over die verschillende stats te verdelen?
Verwijderd
Nee, je krijgt elk level één punt per categorie, afwisselend. Dus op lvl 99 heb je in elke categorie 25 punten behalve de laatste (24 punten).SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:41:
Dus je krijgt totaal 50 punten (bij plvl100), om over die verschillende stats te verdelen?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 12:46 ]
Volgens de xp sheet is 500 paragon levels in het huidige systeem, paragon 265 in het nieuwe systeem. En dus 66 punten per categorie.LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:45:
[...]
Als je 5 character op P100 had, dan heb je iets van 350(?) paragon levels.
Oftewel de verhouding is anders.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2013 12:52 ]
Ah oké, ik wist het niet precies meer.Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:51:
[...]
Volgens de xp sheet is 500 paragon levels in het huidige systeem, paragon 265 in het nieuwe systeem.
Verwijderd
Geen idee. Ik zit een beetje te rekenen met die sheet, maar weinig vergelijkingen tussen beide gedaan.LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
[...]
Ah oké, ik wist het niet precies meer.
Behoorlijk weinig dus, lijkt me op 1 op 2 verhouding?
Natuurlijk is het geen 1 op 2 verhouding. De hoeveelheid EXP loopt elk level weer op he. Dus t/m Paragon 2.0 level 265 lijkt het misschien 2 op 1, maar dat zal daarna nog vies tegen gaan vallen.LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
[...]
Ah oké, ik wist het niet precies meer.
Behoorlijk weinig dus, lijkt me op 1 op 2 verhouding?
[ Voor 79% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 13:17 ]
Heb nog wel een redelijke skorn voor je, misschien nog wat andere dingen.RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:14:
Iemand zin om crypts te doen op MP10?
Als iemand nog goede Monk gear te huur heeft, ik wil niet kopen ivm patch, dan wil ik wel huren voor 1-2 weekjes of misschien langer. Gaat om nats ring (CHC/CHD), Mempo CHC, WH Dex, UnityRest heb ik zelf wel nog liggen.
Of je moet het nog hebben liggen voor een matsprijsje, dan wil ik ook wel kopen
je mag mijn monk gear wel lenen als je wiltRedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:14:
Als iemand nog goede Monk gear te huur heeft, ik wil niet kopen ivm patch, dan wil ik wel huren voor 1-2 weekjes of misschien langer. Gaat om nats ring (CHC/CHD), Mempo CHC, WH Dex, UnityRest heb ik zelf wel nog liggen.
Movies: letterboxd
Zou vet zijnje mag mijn monk gear wel lenen als je wilt
[ Voor 65% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 13:40 ]
Doe er voorlopig toch niets mee, dus je hoeft er niks voor te betalen
Heb je zo ook nog SC Barb spullen te leen?desjaak909 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:51:
[...]
Doe er voorlopig toch niets mee, dus je hoeft er niks voor te betalen
Die leen ik niet uit helaas, wil af en toe nog wel eens een rondje draaien, me WD gear wel eventueelSkarloc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:53:
[...]
Heb je zo ook nog SC Barb spullen te leen?
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 21-11-2013 13:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq