De hamvraag is, waar ga je je gold insteken qua items wat na de patch/exp nog iets waard is.... gems zo te zien ook wellicht niet meer....
Of bewaar je je gold gewoon om te craften...

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Momenteel steek ik mijn gold nergens in aangezien servers nog steeds down zijn :)
Duurt tot 13:00 volgens battle.net..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[afbeelding]

Hmmm... :)

Dat zijn nog eens statincreases... Ik neem overigens aan dat ze hier zelf lvl 65 waren gezien de lvlrequirement
die stats zijn niet zo interessant, maar de 4-set bonus wel , :9

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Mofkees schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]

Die zag ik ook net ja... alle 4 de mantra's? Oneman army noemen we dat ;)

Verwijderd

EricNL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:
Ik ben het met je eens dat damage niet altijd alleen maar omhoog hoeft blijven te gaan, maar Blizzard kan het gewoonweg niet maken om iedereen z'n huidige gear naar beneden te scalen, om zodoende de nieuwe gear uit de verf te laten komen.
Ik zeg ook niet dat de nummers niet omhoog moeten, alleen dat de hoeveelheden waarmee dat nu gebeurt overdreven is. Als ze alle lvl 73 items 25% betere stats geven dan lvl 63 items worden de huidige items net zo goed waardeloos.

De beste ballance in een MMO tot nu toe vind ik toch wel het systeem van guild wars 1, daar begin je met een item van 3-4 damage, en op max level heb je een item van 20 of 40 damage afhankelijk van de attack speed en stats. Maar dat is met een gear based game als diablo wat lastiger voor elkaar te krijgen..
Vandread schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
De hamvraag is, waar ga je je gold insteken qua items wat na de patch/exp nog iets waard is.... gems zo te zien ook wellicht niet meer....
Of bewaar je je gold gewoon om te craften...
Transmogriefing. Stats rerollen voor 1.5m tot je een ons weegt..
Mofkees schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:58:
[...]

Geinig. Dan kan je dus ook een skill slot vrij maken, wat voor meer build diversiteit zorgt.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 16:51
Deadsmell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:04:

Geinig. Dan kan je dus ook een skill slot vrij maken, wat voor meer build diversiteit zorgt.
Nu maar hopen dat er genoeg alternatieven komen! Anders zijn we terug bij af want dit word dan zeker een "verplichte set"

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Mofkees
Deadsmell schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:04:
[...]

je krijgt gewoon 12% DPS gratis erbij. Chest en broek zijn nu al BiS. Dan is de vraag of je voor 12% DPS je TWH en Mempo wil dumpen.

zo heb je wel meer item slot opties al inderdaad.

Die 3 set bonus mag ook wel aangepakt worden trouwens, wat een onzin is dat toch.

Ben ff een stream aan t bekijken en de Crusader is wel goed zeg, veel ranged spellen en die escape skill is ook vet (soort spirit walk lijkt t wel)

[ Voor 22% gewijzigd door Mofkees op 20-11-2013 12:10 ]

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[afbeelding]

Hmmm... :)

Dat zijn nog eens statincreases... Ik neem overigens aan dat ze hier zelf lvl 65 waren gezien de lvlrequirement
De oude heeft tenminste nog een all res rol en een melee damage reductie, al die hoge base stats zijn op te vangen met para points, ik ga juist base stats op items proberen te vervangen door andere skills en mijn dex, vit en str aanvullen dmv het spenderen van para points.

Oh en natuurlijk mijn attackspeed want ik ben speed horny.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

De servers zijn weer up.

Verwijderd

3k dps, socket, 650 str, 700 vit 1-handers confirmed... http://nl.twitch.tv/cdxliv zit nu op 5k str en 740k dps met vooral nieuwe rares..

Verwijderd

nieuwe potions geven 66% life, dat is wel handig als je over de 350k life zit =)
wel stom dat marquise gems nu gewoon uit kistjes kunnen vallen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 12:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:46:
3k dps, socket, 650 str, 700 vit 1-handers confirmed... http://nl.twitch.tv/cdxliv zit nu op 5k str en 740k dps met vooral nieuwe rares..
Yup, en hij speelt nu Torment 1 en heeft flink moeite af en toe met schade...:) Dat wordt nog wat! 5 miljoen DPS of zo gaat dan standaard worden?

Hmmm, dan vraag ik me ook af of bigger numbers ook leiden tot een betere gameplay

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Zag net ook een gast zo'n nephalem rift doen, zag er vrij pittig uit maar vind wel dat ze ook op sc een death penalty moeten invoeren. Hij werd een aantal keer ge-oneshot door een rare en met die optie om naast je corps te spawnen is het wel erg makkelijk.

Overwatch profile awesomo#2162

Verwijderd

torment lvl 6 (max dus) heeft de eerste white mob 560m hp :p

Verwijderd

Ik ben weer nieuw begonnen laatst geripped op een 32 DH, en heb nu een lvl 10 WD.

Maar ik vraag me af , hoe krijg je zon bergen met gold?
Ik moet van alles betalen, en het gold lijkt er maar niet bij te komen.

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 11:51
Bosmonster schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:31:
Nog tweakers die een beta-invite hebben gekregen? Of zijn we hier niet actief genoeg :P
Ik heb toevallig vannacht een mail ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor de Friends & Family Beta van Reaper of Souls. Geen idee waarom ik geselecteerd ben.
Nog niet kunnen spelen want ik ontdekte de mail vanmorgen pas en de servers waren offline. Tevens ben ik nu aan het werk. Vanavond maar eens de templar uittesten :9~
Congrats :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
Ik ben weer nieuw begonnen laatst geripped op een 32 DH, en heb nu een lvl 10 WD.

Maar ik vraag me af , hoe krijg je zon bergen met gold?
Ik moet van alles betalen, en het gold lijkt er maar niet bij te komen.
Op HC wat wapens voor cheap gekocht voor m'n char en later met dikke profits verkocht en gloves verkocht voor 90m.

Verwijderd

Ja dat bedoel ik 90m.

Ik heb net 30k.. :o

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

InnerFear schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:53:
[...]

Ik heb toevallig vannacht een mail ontvangen dat ik ben uitgenodigd voor de Friends & Family Beta van Reaper of Souls. Geen idee waarom ik geselecteerd ben.
Nog niet kunnen spelen want ik ontdekte de mail vanmorgen pas en de servers waren offline. Tevens ben ik nu aan het werk. Vanavond maar eens de templar uittesten :9~
Lucky bastard! Have fun :D!

Soundcloud!

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:08:
Ja dat bedoel ik 90m.

En dat zijn de "slechte" (rechter) ... de linker vond ik ook en zijn een stuk meer waard :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oQqArpKxxyrcSmpo5fzsQJoa/medium.jpg

Voeg me vanavond maar toe: vuurzee#2115
Speel alleen nog BF4 maar kan je wel met wat items helpen :)

Kreeg ook nog een keer 35m van iemand.... die begon pas en vond een pants van 500m.... maar hij was zich helemaal niet bewust van de waarde dus schrok zich een hoedje.
Dat zijn nog eens leuke bedankjes :D

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 20-11-2013 14:55 ]

• Mofkees
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:08:
Ja dat bedoel ik 90m.

ja moet in Inferno komen :)

In HC kan je nog redelijk wat gevonden spullen verkopen hoor. Als je maar NIET doodgaat, komt alles vanzelf.

kan je ook aanraden alle gevonden zut met sockets op AH te gooien, zeker lvl15/lvl16/lvl17 items met socket verkopen goed. Je moet niet M's ervan verwachten, maar het helpt wel items te kopen om je lvl'en proces makkelijker te maken.

• Luukwa

Luukwa

o/

Zal vanmiddag is RoS pre-orderen, iemand die weet waar het het goedkoopst is?

Soundcloud!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-12 18:40
http://www.gamesync.nl/di...n-bestellen-gamesync.html

Hier is hij 40 euro, cd-key only.

Maar hij is overal te krijgen voor 40 euro, ook hardcopys

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 20-11-2013 16:33 ]

Ik pre-order wel als er een officiele release datum is... eerder echt niet.
Sm0k3r schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:22:
[...]
De oude heeft tenminste nog een all res rol en een melee damage reductie, al die hoge base stats zijn op te vangen met para points, ik ga juist base stats op items proberen te vervangen door andere skills en mijn dex, vit en str aanvullen dmv het spenderen van para points.

Oh en natuurlijk mijn attackspeed want ik ben speed horny.
Wil je nog steeds je huidige gear behouden?

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:53:
[...]
Kreeg ook nog een keer 35m van iemand.... die begon pas en vond een pants van 500m.... maar hij was zich helemaal niet bewust van de waarde dus schrok zich een hoedje.
Dat zijn nog eens leuke bedankjes :D
Was zeker nog voordat RoS werd aangekondigd? :P

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het is duidelijk dat je al je gems moet gaan verkopen :P.
Marquise gems droppen overal in RoS :D.

[ Voor 27% gewijzigd door Jerry op 20-11-2013 18:59 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:19
InnerFear schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:53:
[...]

Gz man! Reden dat je bent uitgenodigd heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je veel Diablo 3 hebt gespeeld ;)

Ben pas weer begonnen met Diablo 3, inmiddels alweer Paragon 47 op mijn Wizard, duurt wel steeds langer. Heb vooral veel zin in loot 2.0 en de expansion zelf :)

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Ik hoop op een digitale ce edition !

Diablo 3 Profiel

• RedHat
Het is vandaag rustig op de friendslist :)

Niemand die MP8-10 aan het doen is?

Heb gem geupgrade in mijn WKL. Van 90 chd naar 100chd.. ben er 2k dmg op achteruit gegaan. Heb voo de rest écht niets veranderd... Hoe kan dat nou weer? Ging eerst van 118 naar 121, en nu log ik in ineens 116k dmg.

[ Voor 57% gewijzigd door RedHat op 20-11-2013 20:53 ]

Verwijderd

Enchantress ernaast zetten? :P

Ik krijg zelf het gevoel dat er nog niet veel veranderd is aan diablo sinds ik een pauze heb genomen een maand na de release:
• Je doet 3 mf runs op inferno.
• Krijgt 3x een hele stack vol gele items
• En er zit 3x niets tussen wat iets waard is. Goed, misschien zit er 1 goed item tussen wat je voor 50k kan verkopen.

Aan de andere kant:
• Je krijgt 5 min in AH.
• Koopt wat troep van iemand die geen benul heeft van wat iets waard is.
• Verdient 1 mil. gold. Minstens.

De reward loop in dit spel is behoorlijk broken, en dat haalt de hele fun uit het spel. Loot 2.0 en de shutdown van AH kan wat mij betreft niet snel genoeg komen. MF runs in diablo 2 verveelt nooit, maar met diablo 3 ben je het na 2 dagen zat.

Ik vind wizzard trouwens, een beetje net als WD, verschrikkelijk saai spelen. Je kan kiezen tussen een cookie cutter critical mass build welke volgende patch hopelijk generfd wordt, of een oplossing met channeled spells waarbij je 95% van de tijd stil staat en disintergrate of arcane torrent spamt. Effectief, maar het speelt zo verschrikkelijk traag vergeleken met diablo 2.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-12 19:19
vanavond paar lekkere runs gedaan met 3 barbs en ik als wd. beste run hadden we 540m xp/h :P
wel met hellfire en ruby in helm

[ Voor 15% gewijzigd door nubys op 20-11-2013 22:05 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:19
randomice schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:33:
Ik hoop op een digitale ce edition !
Ja die komt er 100%!
Al is die vaak niet veel goedkoper dan de boxed CE.
nubys schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:04:
vanavond paar lekkere runs gedaan met 3 barbs en ik als wd. beste run hadden we 540m xp/h :P
wel met hellfire en ruby in helm
Wow Jaloers :P
Ik haal nog geen 60m xp/h, farm je dan gewoon act 1 mp10 ofzo? Ik zelf doe nu effectief mp6.
Netjes inderdaad! Ik doe solo tussen de 100 en 150M/u, maar geen idee hoeveel in een volle party.

Zonet mijn oude Lacuni's weer eens van stal gehaald, hoewel ik net 6% crit bracers met str, vit en phys. res. gecraft had. Door die extra ias haal ik het volgende breakpoint en is mijn tdps een stuk hoger. Zeker met SoJ speelt dat waanzinnig lekker en razendsnel.
Bliz moet toch eens wat aan dat dps getalletje in het profiel doen. Is gewoon 60k lager dan wanneer ik met crafted bracers en Unity speel. Slecht voor de epeen. :P

Ook paragon 93 gehaald, de magische 100 is in zicht! :)

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
Ik heb sinds gisteren een invite voor D3 RoS beta gekregen, en vervolgens ook maar een GoT clan opgezet voor de mensen die ook meedoen in de beta

Tag: GoT
naam: Tweakers.net Clan (Gathering of Tweakers paste niet, kwam 1 letter tekort)

Wie zin heeft om eraan mee te doen (en die een beta invite heeft) kan een join request sturen.

Veel game plezier

• RedHat
Pfff wel vet dat mensen een beta invite hebben gekregen... Ik behoorde helaas niet tot die groep :P

Veel plezier ermee :)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
Had ook een Beta invite gehad, echt lucky dus. Vanavond leuk samen gespeeld met Dalyxia.

Mijn eerste Legendary was meteen Leorics ring, daar had ik een tijdje terug nog vele uren op gefarmed in vanilla D3 zonder succes.

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/16m5ez4.jpg

Jammer dat hij na de Beta weer weg is.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-12 15:47
Zit naar Kripparian te kijken die ook de beta speelt. Die Crusader kan blijkbaar tijdelijk een paard summonen voor een paar sec faster movement speed. Ziet er hilarisch uit.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Meer mensen met inlogproblemen? Krijg de error: 395002

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Ik kan ook niet goed inloggen.

Verwijderd

Is tijdens de beta ook het puntensysteem van de paragonlevels al actief? Ik ben erg benieuwd hoeveel je er mee opschiet als je 1 paragonpunt in bv strength of int stopt. Hoeveel str of int krijg je er dan bij?

Verwijderd

Ik krijg ook een foutmelding tijdens het inloggen. (Error 395002, 'There was an error switching heroes.')

Zijn er nog meer mensen die in HC nog een hellfire ringen willen bemachtigen? Ik ben zelf niet goed genoeg om dat op hoog MP te proberen, maar ik ben druk keys aan het verzamelen om meerdere pogingen te wagen. Iemand interesse om mee te doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:19:
Ik krijg ook een foutmelding tijdens het inloggen. (Error 395002, 'There was an error switching heroes.')

Zijn er nog meer mensen die in HC nog een hellfire ringen willen bemachtigen? Ik ben zelf niet goed genoeg om dat op hoog MP te proberen, maar ik ben druk keys aan het verzamelen om meerdere pogingen te wagen. Iemand interesse om mee te doen?
Ik ben lvl 19 op HC nu. :P
Zal nog wel even duren ben ik bang.

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:57:
Is tijdens de beta ook het puntensysteem van de paragonlevels al actief? Ik ben erg benieuwd hoeveel je er mee opschiet als je 1 paragonpunt in bv strength of int stopt. Hoeveel str of int krijg je er dan bij?
Ja is actief. Voor Corestats is het (nu) in ieder geval: 1 paragon point = 5 stat-punten. Oftewel: 10 punten in Strength levert je 50 Strength op.

• RedHat
Ik krijg ook nog steeds Switching to Hero errors :)

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:13:
Ik krijg ook nog steeds Switching to Hero errors :)
Same :(

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 11:51
Dalyxia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:24:
Ik heb sinds gisteren een invite voor D3 RoS beta gekregen, en vervolgens ook maar een GoT clan opgezet voor de mensen die ook meedoen in de beta

Tag: GoT
naam: Tweakers.net Clan (Gathering of Tweakers paste niet, kwam 1 letter tekort)

Wie zin heeft om eraan mee te doen (en die een beta invite heeft) kan een join request sturen.

Veel game plezier
Ik heb me ook aangemeld. Zie je ingame

• RedHat
Gister wel een paar leuke runs gehad met xiln.

één iemand crypts preppen, andere woods, en dan exp farmen :)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:29:
Meer mensen met inlogproblemen? Krijg de error: 395002
Ja, hier ook.

Cititzen of Ladonia

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:19:
Ik zie net deze tweet voorbij komen:
.
@BlizzardCSEU_EN:
The login issues should now be resolved. Thanks for your patience and sorry for any inconvenience. #BlizzCS #D3
Bron: https://twitter.com/blizz...status/403445633547124736

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Alles is alweer opgelost :)

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:05:
En hoeveel paragon punten levert een paragon level je op?
Er zit een patroon in de manier van Paragon punten.
Bij Paragon 2.0 heb je straks het volgende;

Paragon level 1 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 2 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 3 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 4 levert je 1 punt op in Utility

Paragon level 5 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 6 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 7 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 8 levert je 1 punt op in Utility

Je krijgt dus per level elke keer maar 1 punt. Er is middels een Bluepost aangegeven dat als je Paragon level 800 hebt bereikt, je alles behalve Core maxed out heb. Vanaf Paragon level 800 zul je elk level een punt voor de Core tab krijgen. Core stats hebben geen cap en kun je "oneindig" uit blijven geven.

Om even een beeld te schetsen. KingKongor heeft bijna 5 characters op P100 (4x P100, 1x P90). Hij speelt nu de Beta van RoS, en zijn nieuwe paragon level is MAAR Paragon 258. Oftewel: Paragon level 800 gaat echt nog een hele zware dobber worden.

Zie hier ook de nieuwe EXP Chart, afkomstig van Diablofans: https://docs.google.com/s...PU3NZa3BzRXc&toomany=true

[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 21-11-2013 10:26 ]

Verwijderd

10x P100 schijnt ergens rond de Plvl 350 te liggen...

• Luukwa

Luukwa

o/

Toch nog maar even grinden dan, wil toch wel even 1char op p40 hebben ofzo.

Soundcloud!

• EricNL
Nog even een opmerking van Diablofans erbij:

Currently in this chart, once you reach level 1500 - every level there after needs 2,147,483,647 per level.

This time around, to get level 1000, you will need a total of 726,480,000,000 Exp. Let the grinding begin! (click the picture to see the full sheet!)

Ter vergelijking: van Paragon 99 naar 100 in het huidige systeem is iets meer dan 300 miljoen dacht ik.

Vanaf level 1500 = 2 miljard EXP per level. Vanaf Paragon 1500 zul je dus elk level 6,67 keer zoveel EXP moeten halen dan van huidige Paragon 99 naar 100.

[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 21-11-2013 10:34 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:32:
Nog even een opmerking van Diablofans erbij:

Currently in this chart, once you reach level 1500 - every level there after needs 2,147,483,647 per level.

This time around, to get level 1000, you will need a total of 726,480,000,000 Exp. Let the grinding begin! (click the picture to see the full sheet!)
Ze kunnen niet boven de 2,147,483,647XP gaan zitten, dat is het limiet van vele programmeer talen, oftewel dat word HEEL veel werk om 1501 te halen.
Alhoewel, je kunt nu met paragon levels je xp rate omhoog krikken, ik heb geen idee hoeveel dat het totale exp plaatje beinvloed.

Soundcloud!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Nostordici schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:17:
[...]

Ja die komt er 100%!
Al is die vaak niet veel goedkoper dan de boxed CE.

[...]

Wow Jaloers :P
Ik haal nog geen 60m xp/h, farm je dan gewoon act 1 mp10 ofzo? Ik zelf doe nu effectief mp6.
Gaat mij niet omdat hij goedkoper is maar dat ik hem gewoon via blizz kan kopen en gelijk D3 kan spelen om middennacht :P

Diablo 3 Profiel

LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:34:
[...]

Ze kunnen niet boven de 2,147,483,647XP gaan zitten, dat is het limiet van vele programmeer talen, oftewel dat word HEEL veel werk om 1501 te halen.
Alhoewel, je kunt nu met paragon levels je xp rate omhoog krikken, ik heb geen idee hoeveel dat het totale exp plaatje beinvloed.
Das geen limiet van de programmeertaal, maar de max van een 32bit signed integer. En dat is wat er meestal gebruikt wordt als ze niet verwachten dat het hoger hoeft (zoals nu). Je goudvoorraad bijvoorbeeld kan wel een stuk hoger.

• Luukwa

Luukwa

o/

Bosmonster schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:42:
[...]

Das geen limiet van de programmeertaal, maar de max van een 32bit signed integer. En dat is wat er meestal gebruikt wordt als ze niet verwachten dat het hoger hoeft (zoals nu). Je goudvoorraad bijvoorbeeld kan wel een stuk hoger.
Kwam even niet op de naam, maar ik bedoelde inderdaad een INT.

Soundcloud!

• RedHat
Ik hoop dat ze pub games gaan verbeteren ooit. Nu moet je maar random een game joinen, kom je vaak in een idle game, ga je eruit, join je weer een pub game, kom je weer in dezelfde and so on.

Beetje MP10 farmen is er niet echt bij op pubs, terwijl er wel nu zo'n 400 spelers zijn in die act. Zou toch wel een goede game tussen moeten zitten, maar die kan je dus niet selecteren of wat :'(

En iets meer selectie/restrictiemogelijkheden. Dat je kan selecteren dat alleen paragon 75 en hoger bijvoorbeeld mogen joinen. Al die 0 paragonners die idlen :z

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 11:09 ]

• EricNL
RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:07:
Ik hoop dat ze pub games gaan verbeteren ooit. Nu moet je maar random een game joinen, kom je vaak in een idle game, ga je eruit, join je weer een pub game, kom je weer in dezelfde and so on.

Beetje MP10 farmen is er niet echt bij op pubs, terwijl er wel nu zo'n 400 spelers zijn in die act. Zou toch wel een goede game tussen moeten zitten, maar die kan je dus niet selecteren of wat :'(

En iets meer selectie/restrictiemogelijkheden. Dat je kan selecteren dat alleen paragon 75 en hoger bijvoorbeeld mogen joinen. Al die 0 paragonners die idlen :z
Zal denk ik toch grotendeels opgelost worden middels Clans. Ik denk dat Blizzard er toch op stuurt dat er zoveel mogelijk mensen in Clans gaan, en middels de Clan pagina kun je simpel elkaar joinen.

EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:25:
[...]

Er zit een patroon in de manier van Paragon punten.
Bij Paragon 2.0 heb je straks het volgende;

Paragon level 1 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 2 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 3 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 4 levert je 1 punt op in Utility

Paragon level 5 levert je 1 punt op in Core
Paragon level 6 levert je 1 punt op in Offense
Paragon level 7 levert je 1 punt op in Defense
Paragon level 8 levert je 1 punt op in Utility

Je krijgt dus per level elke keer maar 1 punt. Er is middels een Bluepost aangegeven dat als je Paragon level 800 hebt bereikt, je alles behalve Core maxed out heb. Vanaf Paragon level 800 zul je elk level een punt voor de Core tab krijgen. Core stats hebben geen cap en kun je "oneindig" uit blijven geven.

Om even een beeld te schetsen. KingKongor heeft bijna 5 characters op P100 (4x P100, 1x P90). Hij speelt nu de Beta van RoS, en zijn nieuwe paragon level is MAAR Paragon 258. Oftewel: Paragon level 800 gaat echt nog een hele zware dobber worden.

Zie hier ook de nieuwe EXP Chart, afkomstig van Diablofans: https://docs.google.com/s...PU3NZa3BzRXc&toomany=true
Dat is wel een leuke opzet, ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.
Zware dobber inderdaad! Op deze manier ben ik over een paar jaar nog bezig met D3, hehe. Bedoeling is natuurlijk wel om minimaal één karakter op de P1000 te krijgen! :)

Maar wat ik me nog wel afvraag: hoe gaan ze om met level 60 naar 70? Op dat screenshot dat laatst gepost werd, was een level 63 karakter met paragon levels zichtbaar. Mijn verwachting was juist dat je huidige paragon xp eerst zou worden omgerekend om je naar level 70 te brengen en wat er dan nog over blijft worden de nieuwe paragon levels. Een huidig P100 karakter is na de patch dus niet automatisch level 70?

Over pubs: ik vind het ook vrij irritant dat als ik mijn eigen game openstel voor public, er pas aan het einde van de run mensen joinen. Ben blij met clan support!

Verwijderd

Nope, je moet eerst lvllen van 60 naar 70. Dan telt paragonexperience pas weer.

Enne... Niet 1 char op Plvl 1000 he? Accountwide, oftewel ze zijn allemaal 1000. Ook al start je een nieuw character.
Oh, dat kwartje viel nog niet helemaal. Dus als je in totaal 800 paragon levels hebt, dan kan je dus bij aanmaak van een nieuw karakter alle punten besteden, ook al heb je dat al bij een ander karakter gedaan?

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:29:
Oh, dat kwartje viel nog niet helemaal. Dus als je in totaal 800 paragon levels hebt, dan kan je dus bij aanmaak van een nieuw karakter alle punten besteden, ook al heb je dat al bij een ander karakter gedaan?
Dat zou te makkelijk zijn denk ik, pomp je gewoon alles op +xp en damage en ben je zo max level.. ik denk/hoop dat hier wel iets tegen gebeurt.

Soundcloud!

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:25:
Nope, je moet eerst lvllen van 60 naar 70. Dan telt paragonexperience pas weer.

Enne... Niet 1 char op Plvl 1000 he? Accountwide, oftewel ze zijn allemaal 1000. Ook al start je een nieuw character.
Dat vind ik juist zo leuk. Als je straks bijvoorbeeld Paragon 200 bent of iets, en je start een nieuw karakter. Gewoon even alles op Vit - Movement Speed en EXP gooien en je bent zo level 70 :D

LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:30:
[...]

Dat zou te makkelijk zijn denk ik, pomp je gewoon alles op +xp en damage en ben je zo max level.. ik denk/hoop dat hier wel iets tegen gebeurt.
Je bent nu toch ook in een wip level 60? Voordeel is, als mijn vraag tenminste positief beantwoord kan worden, dat je het nu ook solo kunt doen. Maar daarna ga je paragon levels halen en ben je alsnog godsgruwelijk lang bezig tot max level. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2013 11:38 ]

EricNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
[...]

Dat vind ik juist zo leuk. Als je straks bijvoorbeeld Paragon 200 bent of iets, en je start een nieuw karakter. Gewoon even alles op Vit - Movement Speed en EXP gooien en je bent zo level 70 :D
Ik neem aan dat je de gespendeerde punten dan ook kunt resetten? Of kan dat alleen door een nieuw karakter te maken?

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik neem aan dat je de gespendeerde punten dan ook kunt resetten? Of kan dat alleen door een nieuw karakter te maken?
Op dit moment kan dat ja (zonder kosten of zo)

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-12 13:29
@ InnerFear en Dalyxia, ik heb ook de beta invite gekregen. Mag ik jullie battletag? Dan voeg ik jullie toe en kunnen we vanavond misschien een potje spelen. Ben er wel later (rond 21:00)

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:40:
[...]

Respeccen is inderdaad op dit moment nog gratis, maar er zijn al meerdere blueposts geweests die aangaven dat er een grote kans is dat dit nog zal wijzigen.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 12:27

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gister P98 gehaald, de 100 komt in zicht :)

Ps is er iemand nog geïnteresseerd in een Hearthstone Beta-key? Stuur maar even een PB
*edit* inmiddels vergeven, veel plezier ermee Eric

[ Voor 16% gewijzigd door Skarloc op 21-11-2013 12:36 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-12 19:19
waar zien jullie trouwens dat je +exp kan krijgen met je paragon points?
ik zie alleen magic find, gold find, movement speed en spirit

• EricNL
Skarloc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:57:
Gister P98 gehaald, de 100 komt in zicht :)

Ps is er iemand nog geïnteresseerd in een Hearthstone Beta-key? Stuur maar even een PB
PM PM PM :D !

Verwijderd

nubys schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:59:
waar zien jullie trouwens dat je +exp kan krijgen met je paragon points?
ik zie alleen magic find, gold find, movement speed en spirit
Is er ook niet, had je goed gezien ;)

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Pixeljunk_NL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:48:
@ InnerFear en Dalyxia, ik heb ook de beta invite gekregen. Mag ik jullie battletag? Dan voeg ik jullie toe en kunnen we vanavond misschien een potje spelen. Ben er wel later (rond 21:00)
Klopt het dat jullie 2 keys hebben gekregen, eentje extra om een vriend uit te nodigen voor de beta ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Luukwa

Luukwa

o/

Pentiummania schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:15:
[...]

Klopt het dat jullie 2 keys hebben gekregen, eentje extra om een vriend uit te nodigen voor de beta ?
Was het maar zo'n feest x)

Soundcloud!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-12 13:29
idd, helaas

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ohw k dan zal het wel niet kloppen wat iemand in de comments zei over twitch streamers op joystiq.

Toen d3 nog niet uit was, was er toch ook eerst zo'n soort beta als nu. En later kwam er toch een soort que om een key te bemachtigen voor iedereen ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Luukwa

Luukwa

o/

Pentiummania schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:21:
Ohw k dan zal het wel niet kloppen wat iemand in de comments zei over twitch streamers op joystiq.

Toen d3 nog niet uit was, was er toch ook eerst zo'n soort beta als nu. En later kwam er toch een soort que om een key te bemachtigen voor iedereen ?
Aan het einde van volgende maand komt er een closed beta, tergelijk met die closed beta komt er een open beta voor paragon 2.0 en loot 2.0.
Als je kan wilt maken op een closed beta invite, log in je battle.net account en ga naar settings en zoek iets op over beta-invites.

Soundcloud!

• EricNL
Even wat paragon 2.0 dingetjes voor de geinteresseerden:

Verdeling van Stats hoe het NU in de Beta is:

Core
  • Elk gespendeerd punt levert je 5 stat-punten op. Bv: 5 punten in Strength = 25 Strength.
Offense
  • Attack Speed: Elk gespendeerd punt levert je 0,2% Attack Speed op. Cap = 50 punten = 10% Attack Speed
  • Critical Hit Chance: Elk gespendeerd punt levert je 0,2% Critical Hit Chance op. Cap = 50 punten = 10% Critical Hit Chance
  • Critical Hit Damage: Elk gespendeerd punt levert je 1% Critical Hit Damage op. Cap = 50 punten = 50% Critical Hit Damage
  • Cooldown Reduction: Elk gespendeerd punt levert je 0,2% Cooldown Reduction op. Cap = 50 punten = 10% Cooldown Reduction.
Defense
  • Life: Elk gespendeerd punt levert je 0,5% Life op. Cap = 50 punten = 25% Life
  • Armor: Elk gespendeerd punt levert je 0,5% Armor op. Cap = 50 punten = 25% Armor
  • Dodge: Elk gespendeerd punt levert je 0,2% Dodge op. Cap = 50 punten = 10% Dodge
  • Resist all: Elk gespendeerd punt levert je 5 resistance to all elements op. Cap = 50 punten = 250 resistance to all elements
Utility
  • Maximum Spirit: Elk gespendeerd punt levert je 1 spirit op (ONDUIDELIJK)
  • Magic Find: Elk gespendeerd punt levert je 2% Magic Find op. Cap = 50 punten = 100% Magic Find
  • Movement Speed: Elk gespendeerd punt levert je 0,5% Movement Speed op. Cap = 50 punten = 25% Movement Speed
  • Gold Pickup Radius: Elk gespendeerd punt levert je 0,5 Gold Pickup Radius op. Cap = 50 punten = 25 Gold Pickup Radius

Goed om te weten, thanks! Ziet er naar uit dat ik mijn leven vaarwel kan zeggen, als ik op mijn barb alle belangrijke stats maxed wil hebben. :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-12 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je krijgt totaal 50 punten (bij plvl100), om over die verschillende stats te verdelen?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2013 12:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Luukwa

Luukwa

o/

SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:41:
Dus je krijgt totaal 50 punten (bij plvl100), om over die verschillende stats te verdelen?
Als je 5 character op P100 had, dan heb je iets van 350(?) paragon levels.
Oftewel de verhouding is anders.

Soundcloud!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:41:
Nee, je krijgt elk level één punt per categorie, afwisselend. Dus op lvl 99 heb je in elke categorie 25 punten behalve de laatste (24 punten).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 12:46 ]

LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:45:
[...]

Als je 5 character op P100 had, dan heb je iets van 350(?) paragon levels.
Oftewel de verhouding is anders.
Volgens de xp sheet is 500 paragon levels in het huidige systeem, paragon 265 in het nieuwe systeem. En dus 66 punten per categorie.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 21-11-2013 12:52 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:51:
[...]

Volgens de xp sheet is 500 paragon levels in het huidige systeem, paragon 265 in het nieuwe systeem.
Ah oké, ik wist het niet precies meer.
Behoorlijk weinig dus, lijkt me op 1 op 2 verhouding?

Soundcloud!

Verwijderd

legendaries zijn ook wel echt legendary zeg, kongor heeft gloves die shrine duration verhoogd naar 1 uur...
beetje jammer dat de crusader nogal bugged is, hij heeft een ion cannon skill die elites 1shot en spammable is. ik hoop ook dat die gem droprate is om alle testers aan de gems te laten wennen en ben dan ook benieuwd wat de nieuwe standaard gem drop wordt.
LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
[...]

Geen idee. Ik zit een beetje te rekenen met die sheet, maar weinig vergelijkingen tussen beide gedaan.

• EricNL
LuukwaHD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:52:
[...]

Natuurlijk is het geen 1 op 2 verhouding. De hoeveelheid EXP loopt elk level weer op he. Dus t/m Paragon 2.0 level 265 lijkt het misschien 2 op 1, maar dat zal daarna nog vies tegen gaan vallen.

• RedHat
Iemand zin om crypts te doen op MP10? :)

Als iemand nog goede Monk gear te huur heeft, ik wil niet kopen ivm patch, dan wil ik wel huren voor 1-2 weekjes of misschien langer. Gaat om nats ring (CHC/CHD), Mempo CHC, WH Dex, Unity :) Rest heb ik zelf wel nog liggen.

Of je moet het nog hebben liggen voor een matsprijsje, dan wil ik ook wel kopen :)

[ Voor 79% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 13:17 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:14:
Iemand zin om crypts te doen op MP10? :)

Als iemand nog goede Monk gear te huur heeft, ik wil niet kopen ivm patch, dan wil ik wel huren voor 1-2 weekjes of misschien langer. Gaat om nats ring (CHC/CHD), Mempo CHC, WH Dex, Unity :) Rest heb ik zelf wel nog liggen.

Of je moet het nog hebben liggen voor een matsprijsje, dan wil ik ook wel kopen :)
Heb nog wel een redelijke skorn voor je, misschien nog wat andere dingen.

Soundcloud!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:14:

je mag mijn monk gear wel lenen als je wilt

Movies: letterboxd

• RedHat
Ik heb 2 1h wapens (EF + WKL)
je mag mijn monk gear wel lenen als je wilt
Zou vet zijn :) Wil er ook voor betalen hoor :)

[ Voor 65% gewijzigd door RedHat op 21-11-2013 13:40 ]

• desjaak909
RedHat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:39:

Zou vet zijn :) Wil er ook voor betalen hoor :)
Doe er voorlopig toch niets mee, dus je hoeft er niks voor te betalen

• Luukwa

Luukwa

o/

Als DeadSmell 't kan kan ik 't ook :P
Dus, mensnen met OP monk gear die mij dat de maand december willen uitlenen zodat ik nog even op MP10 kan farmen, ik stel het op prijs :-)

Soundcloud!

• RedHat
Ah ik ben online iig :)

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 12:27

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

desjaak909 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:51:
[...]

Doe er voorlopig toch niets mee, dus je hoeft er niks voor te betalen
Heb je zo ook nog SC Barb spullen te leen? ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• desjaak909
Skarloc schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:53:
[...]

Heb je zo ook nog SC Barb spullen te leen? ;)
Die leen ik niet uit helaas, wil af en toe nog wel eens een rondje draaien, me WD gear wel eventueel

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 21-11-2013 13:59 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]