• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
Hoezo setitems droppen niet?

En daarnaast 2x natalya's chest, 1x natalya's boots, 3 shadow's gloves, en 2 shadow's cloacks gesalvaged! :P

Om nog maar niet te beginnen over alle blackthorne die al gesalvaged is...

[Voor 6% gewijzigd door Rem op 17-04-2014 08:48]

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:32
Anoniem: 191050 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:43:
Mouse over het item ingame, dan CTRL indrukken.
So simple, thanks!

Running \ Cycling: Strava

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 09:20

ZeroCode

Woopie

Rem schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:46:

[afbeelding]
En daarnaast 2x natalya's chest, 1x natalya's boots, 3 shadow's gloves, en 2 shadow's cloacks gesalvaged! :P

Holy shit, gief :)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:21

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond weer een set item gevonden. Eindelijk geen black thorne :). Een 'Shenlong's Fist of Legend' die gaf een kleine dps upgrade helaas wel 670 vit verloren. Maar ik ging er toch al vanuit dat ik op een gegeven de vit op mijn weapon moest opgegeven.

Helaas nog steeds geen class specific set item..

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:38
P-Nut schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:37:
Ik wil vanavond caches op act 1 farmen! Timmetjuh is ook op zoek geloof ik? Wie willen er verder nog mee:p?
Timmetjuh had hem gisteren ook eindelijk gevonden. Ik weet alleen de stats niet meer die die erop had.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 16:22

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren 2 adventure rondjes gedaan op T4 (Solo) Moet zeggen dat het me niet tegen valt.

*hack & slash* *hack & slash*

Legion 7i i9 3080 32gb

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:17

sorcees

Atari 2600 woody

Br3wmaster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:13:
[...]

Heb je internet via je router of via de ingebouwde router van de Horizonbox? Dat laaste heb ik nl 2 weken gehad en dat was bij mij in ieder geval drama. Verbinding viel vaak weg. WiFi Signaal was erg zwak.

Upc opgebeld en de oude modem weer laten aansluiten. Sinds die dag eigenlijk geen problemen meer.
Dit kan ik uit eigen ervaring beaamen, wifi van de Horizonbox moet UIT.
Dit geeft allerhande onduidelijke en onverklaarbare problemen, weer teug op mijn oude router waren er geen problemen meer.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:52
Pfff, waarom vind ik op mijn crusader ALLEEN maar 1-H weapons?

Als ik mijn Barbarion level, dan heeft die serieus al 5 zieke wapens, allemaal met hoge rolls >2300 dps en socket, incl bijv een shard of hate.

Maar mijn lieve crusader loopt nog steeds rond met een 2-H wapen (Scourge) dat ik vond op mijn monk. 2500 dps, is dus te laag.

Hoi RNG!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:06:
Pfff, waarom vind ik op mijn crusader ALLEEN maar 1-H weapons?

Als ik mijn Barbarion level, dan heeft die serieus al 5 zieke wapens, allemaal met hoge rolls >2300 dps en socket, incl bijv een shard of hate.

Maar mijn lieve crusader loopt nog steeds rond met een 2-H wapen (Scourge) dat ik vond op mijn monk. 2500 dps, is dus te laag.

Hoi RNG!
Die smartloot is inderdaad af en toe heel raar. Zo vond ik laatst ice climbers met int en een + witch doctor skill op mijn monk :S

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik vind de laatste tijd alleen maar staffs op mijn WD :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Anno schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:08:
[...]

Die smartloot is inderdaad af en toe heel raar. Zo vond ik laatst ice climbers met int en een + witch doctor skill op mijn monk :S
Smartloot is geen 100%, maar items hebben de kans om class-specifiek te droppen. Wat jij beschrijft is dus helemaal niet raar :P

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-03 13:03
Is er ook een reden dat de meeste bows en crossbows die ik vind op mijn monk met +int komen. (Voor mijn gevoel 80% van de bows en crossbows hebben +Int).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

_Peter2_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:15:
Is er ook een reden dat de meeste bows en crossbows die ik vind op mijn monk met +int komen. (Voor mijn gevoel 80% van de bows en crossbows hebben +Int).
Hoewel mogelijk (twee caster classes die bogen kunnen gebruiken), is het >ALTIJD< goed voor één class. Dus geen rare STR+DEX+INT combo's meer. Of een DH-one handed boog met int, en een monk skill.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-03 07:23
NastyNickNL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:59:
[...]

Timmetjuh had hem gisteren ook eindelijk gevonden. Ik weet alleen de stats niet meer die die erop had.
Helaas heb ik hem nog steeds niet ;) Dat was pannenkoek volgens mij. Hij had alleen dex nodig en kreeg str :P
Dan sta je ook flink te balen. Eens kijken of ik een dezer dagen nog wat tijd kan vinden om wat caches te zoeken. Hij moet en zal er komen >:)
Anno schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:58:
Gisteravond weer een set item gevonden. Eindelijk geen black thorne :). Een 'Shenlong's Fist of Legend' die gaf een kleine dps upgrade helaas wel 670 vit verloren. Maar ik ging er toch al vanuit dat ik op een gegeven de vit op mijn weapon moest opgegeven.

Helaas nog steeds geen class specific set item..
Lekkere DPS op die shenlongs en die standaard chd is ook wel fijn!

Ik wil Vortex bedanken voor de gratis zakjes gisteren!
Dropte een paar ontzettend fijne bracers uit :)
En aan het einde van de avond ook eindelijk een wapen met flink DPS (ancient bonesaber)

Misschien vanavond maar eens magda farmen, wil die boots/pants set wel maken, 8 % attack speed is wel lekker :)

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04
Vidra schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:26:
[...]

Het werkt :) Is dat wat je wilde weten? 8)
De ring geeft aan dat je 50% damage deelt. Dus wanneer iemand anders damage krijgt, krijg jij daar de helft van. Nu wordt er gezegd dat de follower geen damage krijgt door de leg "cannot die". Deze leg kan inderdaad zo werken dat er geen damage aankomt zoals opgemerkt in het forum, maar het kan ook zo zijn dat de damage wel aankomt/geregistreerd wordt maar niet "applied" wordt. Met name dat laatste zou er voor kunnen zorgen dat je dus wel 50% damage van je follower krijgt. Ik kan het helaas nog niet zelf testen want ik heb zelf nog geen unity ring.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:33:
[...]

Lekkere DPS op die shenlongs en die standaard chd is ook wel fijn!

Ik wil Vortex bedanken voor de gratis zakjes gisteren!
Dropte een paar ontzettend fijne bracers uit :)
En aan het einde van de avond ook eindelijk een wapen met flink DPS (ancient bonesaber)

Misschien vanavond maar eens magda farmen, wil die boots/pants set wel maken, 8 % attack speed is wel lekker :)
Mooie rolls op die bracers :) En die bone saber is ook nice.

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 16:26
Rem schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:46:

serieus... Dat is meer als wij met zijn 3-en bij elkaar aan set items hebben gevonden. (Met uitzondering van blackthornes pants x7 oid).
En het is niet dat er geen uurtjes inzitten!

• NastyNick
gaspit schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:51:
[...]

serieus... Dat is meer als wij met zijn 3-en bij elkaar aan set items hebben gevonden. (Met uitzondering van blackthornes pants x7 oid).
En het is niet dat er geen uurtjes inzitten!
Je bent niet de enige want ik heb zelfs die BT niet eens gevonden. Ik heb er wel één maar heb die gekregen.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:48

Grin

Ride si sapis.

Gisteren mijn Monk naar lvl70 gebracht, mijn 2de char op 70. Was er aan toe om eens iets anders te spelen dan de wiz, de enige char die ik heb gespeeld sinds 2.01. M'n monk kan nu zowaar meedoen op T1, voldoende res en vit om elites te overleven en ik heb zowaar een klein XP pooltje! Er moet nog veel veranderd worden qua gear, de skills moet ik ook nog finetunen maar T1 gear farmen kan nu!
Dank gaat naar m'n vriendjes Stingray en Retlaw; zij hebben de nodige gear aan mij gegeven. <3

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Nitrogun
  • Laatst online: 20-02 10:28
Gister weer wat cache runs gedaan. Ik heb het idee dat de shrine gloves toch wel een stukje minder droppen dan het covens shield. Ongeveer 80 caches heb ik 5 shields, 2 armors en 0 gloves. Ja ik weet het RNG... wel aardig wat riftkeys opgebouwt inmiddels... bijna 400 in de stash nu

Battle.net Profile - DiabloProgress

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:45

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister ook nog wat runs gedaan, helaas niets gevonden.

Riftkeys ga ik binnenkort maar weg gooien zit nu op 600+

D3 Profile D3 XP Ladder

Mad-Matt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:26:
Gister ook nog wat runs gedaan, helaas niets gevonden.

Riftkeys ga ik binnenkort maar weg gooien zit nu op 600+
Je maakt een grapje hoop ik? :P

Rift keys ben je binnen notime weer kwijt. Riftje kost gemiddeld 10 minuten, dus dat zijn er 30 per uur.

Misschien moet je gewoon meer gaan riften!

[Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 17-04-2014 10:29]

• NastyNick
Alleen de andere met wie je speelt hebben ook 400+ keys.

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-03-2022
Ik heb er nog maar 30 ofzo, gaat best hard als je solo rifts doet.

Misschien binnenkort ook maar eens gaan farmen voor die ring, maar zie nu het punt nog niet echt omdat ik toch geen leuke set combinaties heb. Moeten er eerst maar eens wat leuke set items gaan droppen

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:24
Gisteren mijn WD maar even naar 70 gebracht en gegeared met de gear die ik met mijn wiz heb gevonden, voor mij OH en helm Kadala nog even lief aangekeken en die gaf me uit 500 shards toch nog 2 legs die ik kon gebruiken, nu maar opzoek naar de mask of jeram en even de asheara's boots craften voor de set bonus, heb nu geen gebrek meer aan souls maar aan gele items om te enchanten 8)7

vanavond maar proberen hoe het gaat op T1, mensen nog tips voor gear/skills?

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/35526909

Movies: letterboxd

Vanmorgen leuk ringetje gevonden :)

na 1e reroll al direct 6%CHC, kleine upgrade. De fear is ook wel handig voor mijzelf, maar wel iets minder in party. Omdat de upgrade maar klein is heb ik m'n oude ring maar bewaard zodat ik in party kan wisselen :P

Daarnaast dropte gisteren EINDELIJK de plans van Unbound Bolt, en heb er nu 4 gecraft. Helaas was de eerste tot nu toe de beste, want direct een socket.

Met IAS reroll naar dex een kleine upgrade. Crafte er later een met 2500DPS maar zonder socket en enkel met Vit.. Dus tot nu toe geen geluk, en die fucking mat dropt amper.. 40 runs oid en 3 mats gehad -O-

Maar goed, ingame nu over de 1,5 mil DPS heen en toughness is ook gestegen sinds laatste 2 dagen, dus goed bezig :+

[Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 17-04-2014 10:46]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
Iemand die mij kan vertellen of het waard is mijn "skill damage" te rerollen naar "Cluster Arrow" de moeite waard is op mijn Quiver. Op het moment kost een reroll 2,2 miljoen centjes :o Of zou ik beter door kunnen craften totdat er een goede tevoorschijn komt met de goede skill ?

Er zijn namelijk 34 opties of iets in die richting om als reroll te kunnen krijgen. RNG RNG RNG :o

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-03 08:38

Sporedd

Gang is alles

Riven schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:58:
Iemand die mij kan vertellen of het waard is mijn "skill damage" te rerollen naar "Cluster Arrow" de moeite waard is op mijn Quiver. Op het moment kost een reroll 2,2 miljoen centjes :o Of zou ik beter door kunnen craften totdat er een goede tevoorschijn komt met de goede skill ?

Er zijn namelijk 34 opties of iets in die richting om als reroll te kunnen krijgen. RNG RNG RNG :o
ik enchant zelf maar max 5x. zeker met zo veel opties.

je zal natuurlijk net zien dat de RNG goden je een upgrade "schenken" zodra je de goede rool hen

Don't trust an atom, they make up everything.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:28

Madstorm

Derping all the way!

Als het een goede Quiver is, en je blijft hem een tijdje gebruiken is het op ten duur wel waard denk ik. Vooral als je de skill veel gebruikt, en blijft gebruiken.

Oh, ik heb de Quiver niet gezien, ik zit op mijn werk en daar is B.net geblokkeerd, dus misschien veranderd die mijn mening wel wat..

[Voor 9% gewijzigd door Madstorm op 17-04-2014 11:03]

I'm an Ironman!

• desjaak909

Ik zou er gewoon mee stoppen, als hij nou 750dex, 10chc en 8% tegen elites had.. Zit dus sowieso nog wel wat verbetering in de andere stats, dus gewoon hopen op een betere drop

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
Haha oke, dan stoppen we er maar mee en gaan we terug naar craften >:)

[Voor 87% gewijzigd door Riven op 17-04-2014 11:03]

• Nitrogun

Ik zou het alleen overwegen als ik vies rijk was of als het noodzakelijk is om een build te laten werken zoals Arcane power on crit. De kans is gewoon erg klein dat je de goeie stat rollt. En als je de stat dan rollt is de kans ook nog aanwezig dat je een laag percentage rollt. *mompelt iets over bodemloze putten* :O

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:28:
[...]

Je maakt een grapje hoop ik? :P

Rift keys ben je binnen notime weer kwijt. Riftje kost gemiddeld 10 minuten, dus dat zijn er 30 per uur.

Misschien moet je gewoon meer gaan riften!
Riftje kost voor jou misschien 10 minuten, ik ben toch wel wat langer bezig en iedereen stormt hard langs me waar iedereen T3/T4 doet.

Mijn crusader heeft een dmg output van een nietmachine, dus dat gaat hem niet worden.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:28

Madstorm

Derping all the way!

Mad-Matt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:05:
[...]

Mijn crusader heeft een dmg output van een nietmachine, dus dat gaat hem niet worden.
I lol'd :9

I'm an Ironman!

• NastyNick
[...]

Riftje kost voor jou misschien 10 minuten, ik ben toch wel wat langer bezig en iedereen stormt hard langs me waar iedereen T3/T4 doet.

Die nietmachine heeft dan ook nog eens papersheet dps :)

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 16:22

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

[...]

Nu ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om beide duimen aan elkaar te nieten..

Hoe doe je dat nou vraag je jezelf misschien af..

1) Je trekt de nietmachine uit elkaar
2) Met beide duimen druk je op de uiteinde waar het nietje uitkomt
3) KLAK zegt het apparaat
4) Resultaat: Nietje in beide duimen

:+

Legion 7i i9 3080 32gb

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:53
[...]

Lol, zelfde hier met mijn crusader. Zit inmiddels wel op 500k sheet dps, maar ik ben vaak langzamer dan de anderen in een party. Gaat wel snel hoor, 10-15 minuten zijn we wel klaar met een T1 Rift.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ik doe solo t2 op mijn crus, en niet binnen 10 mins idd :P

Naar mijn mening is als single crus de shotgun build het beste, en met meerder crusaders loont het wel om allemaal fissure te nemen :)

Tenzij je als single crus al gruwlijke gear hebt om T6 te doen, dan maakt je build weinig uit :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 20:52

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Mijn Crusader zit nu op geloof ik 920k ingame sheet dps (verdubbeld met elemental en elite bonus), maar voorlopig doe ik lekker T1 rifts solo, alles gaat zo veel sneller neer in vergelijking met T2 dat ik het nog niet waard vind om langzamere kills te maken voor iets meer dropkans per kill.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Anno schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:40:
[...]
Mooie rolls op die bracers :) En die bone saber is ook nice.
Jup, nou wat meer lightning dmg stacken, ga ik eindelijk een beetje dps doen :+

Zag trouwens dat je Sweeping Wind kan snapshotten met Mythic Rythm :9
Tipje voor de monks ^^

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:27
Die ring wil ik! Ik heb namelijk deze: Maloth's Focus
Nog wat Warzechian Armguards erbij en gaan met die banaan.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Neelon schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:13:
[...]

[afbeelding]

Mijn Crusader zit nu op geloof ik 920k ingame sheet dps (verdubbeld met elemental en elite bonus), maar voorlopig doe ik lekker T1 rifts solo, alles gaat zo veel sneller neer in vergelijking met T2 dat ik het nog niet waard vind om langzamere kills te maken voor iets meer dropkans per kill.
Doe mij jouw gear maar kkthnx :P

WTS 3k schaefers met socket en 700str }>

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:13:
[...]

Ik doe solo t2 op mijn crus, en niet binnen 10 mins idd :P

Naar mijn mening is als single crus de shotgun build het beste, en met meerder crusaders loont het wel om allemaal fissure te nemen :)

Tenzij je als single crus al gruwlijke gear hebt om T6 te doen, dan maakt je build weinig uit :P
Heerlijke reacties weer heren :)

maar shotgun build?

(in game zit ik op 700k dps, + 30% meer lightning dmg en 22% FotH dmg 15% heavens fury)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Neelon schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:13:
[...]

[afbeelding]

Mijn Crusader doet rond de 480k ingame sheet dps en T2 is momenteel leuk (niet gevaarlijk, maar wel weerstand), terwijl T1 redelijk snel gaat.

Door het rerollen naar crit chance op mijn gele items is mijn DPS ruim verdubbeld en werd T1 opeens easy ipv langzaam :)

---
Welke follower gebruiken jullie icm crusader?, gebruik momenteel scoundrel icm freeze / slow on hit items maar denk dat een templar veiliger is.

[Voor 9% gewijzigd door Bossie op 17-04-2014 11:23]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:04

Ik ben nu met hetzelfde bezig. Voordat ik een quiver ga rerollen ga ik kijken welke rolls er handig kunnen zijn. In ieder geval is dat altijd een socket en in mijn geval extra damage voor 2 skills waarvan eentje natuurlijk de voorkeur heeft. Na een aantal rerolls kijk ik welke van de 3 ik heb en of de extra mats en gold het waard zijn om verder te craften.

Anoniem: 531088

Ik ben gister dmv 2 hele goede drops in een keer van "easy T2, pittig T3" naar "easy T4, pittig T5" gegaan. Eerste ring was een Unity met goede crit chance/dmg rolls, tweede was die Grandeur ring, die er in mijn geval voor zorgt dat de Ancients blijven totdat ze doodgaan. En dat maakt een barb echt OP, vooral omdat het me een constante 50% dmg reduction oplevert (Together as One rune). Nu nog een Unity voor m'n scoundrel, met een token dat hij niet dood kan :D

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan iemand mij vertellen wat de shotgun build voor de crusader is?

D3 Profile D3 XP Ladder

• Nitrogun
Mad-Matt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:52:
Ik denk dat hij bedoelt een burst DMG build. Crusader zit met sterke skills, maar die hebben cooldown. In principe verzamel je een groep mops die je met een burst DMG in (het liefst) 1x wegvaagt. Je kan naar mijn build kijken voor een voorbeeld. ik gebruik Condemn en Judgement als burst DMG skills.

• oostland33
  • Laatst online: 01-03 17:01
eerst even een wapenvergunning regelen he!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Dit geloof ik, ik gebruik m zelf niet trouwens, ben een pure Lightning Hammerdin hier.

http://www.diablofans.com...otgun-rrog-t6-clear-video

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:14
Gisteren mijn dps ingame naa 620k gekregen, iemand nog tips om dit nog meer in de hoogte te krijgen ^_^

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

oostland33 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:56:
[...]

eerst even een wapenvergunning regelen he!
Heb ik al 8)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Waywaith schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:57:
Gisteren mijn dps ingame naa 620k gekregen, iemand nog tips om dit nog meer in de hoogte te krijgen ^_^
STR gems in je gear als je toughness het toelaat (ik heb zelf 2x str en 3x resist gems), armor op Lantern naar crit damage is ook een goede als je de rolls op die ring goed genoeg vindt. Eventueel crit op je schild, maar de stats daarop zijn eigenlijk allemaal al erg nuttig.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:18:
[...]

Heerlijke reacties weer heren :)

maar shotgun build?

(in game zit ik op 700k dps, + 30% meer lightning dmg en 22% FotH dmg 15% heavens fury)
http://eu.battle.net/d3/e...usader#bliQfd!YVea!YcZbbY

Shotgun build met Heavensfury,
condemn en law zijn keuzes, gaat erom dat je HF als spender gebruikt en zoveel mogelijk burst, dmv van provoke voor wrath generations icm slash.... slow wrath gen is slow,,,,

:) wordt beter als je inderdaad fotf als wapen hebt.

Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:51:
En jou character vinden we waar?
Ik kan niet linken (zit op m'n werk) maar zoek naar mijn nick (Aerich) op diabloprogress.com. M'n barb heet Caesar.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

fotf is optimaal, maar dat geld voor andere builds ook weer met andere wapens.

Ik doe met mijn huidige setup crits van 7 a 8m multimob met 1 straal ja, maar de burst is gewoon veel hoger en beter controleerbaar tov van een lightningbuild naar mijn mening.

Op mijn huidige gearlvl vind ik de lightning build niet echt geweldig spelen.

Speel ik samen met een andere crusader doen we beiden wel lightning met foth fissure, dan smelt alles gewoon weg :)

• Douweegbertje
  • Laatst online: 17:40

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Heb een tijdje crusader gespeeld en die kon T5 (solo) wel aan (lees:gewoon snel), alleen de rift boss was weer zo uit de verhouding met de rest, dus meestal zet ik dan de game op T3 voor deze boss only.
Mijn build gebruikt bijna niemand, en deze is juist vrij netjes om hogere T's te doen, waarbij elite packs binnen een paar seconde weg zijn. Enige downside is dat ik crusader gewoon niet zo leuk vond al met al, en ben dus over gestapt naar barb.

• Nitrogun
Douweegbertje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:14:
Heb een tijdje crusader gespeeld en die kon T5 (solo) wel aan (lees:gewoon snel), alleen de rift boss was weer zo uit de verhouding met de rest, dus meestal zet ik dan de game op T3 voor deze boss only.
Mijn build gebruikt bijna niemand, en deze is juist vrij netjes om hogere T's te doen, waarbij elite packs binnen een paar seconde weg zijn. Enige downside is dat ik crusader gewoon niet zo leuk vond al met al, en ben dus over gestapt naar barb.
Heb je een battle tag voor ons? ben wel benieuwd namelijk. :9~

• Douweegbertje
  • Laatst online: 17:40

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

http://eu.battle.net/d3/e...we1337-1487/hero/38817707

Er klopt alleen geen ruk van de stats daar :+ Daar staat nu een toughness van 300k dus.. Heb hem nu net weer toevallig gegeared overigens, misschien dat hij daarom raar doet.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:06:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...usader#bliQfd!YVea!YcZbbY

Shotgun build met Heavensfury,
condemn en law zijn keuzes, gaat erom dat je HF als spender gebruikt en zoveel mogelijk burst, dmv van provoke voor wrath generations icm slash.... slow wrath gen is slow,,,,

:) wordt beter als je inderdaad fotf als wapen hebt.
Maar die cooldown is toch helemaal kut.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Douweegbertje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:27:
http://eu.battle.net/d3/e...we1337-1487/hero/38817707

Er klopt alleen geen ruk van de stats daar :+ Daar staat nu een toughness van 300k dus.. Heb hem nu net weer toevallig gegeared overigens, misschien dat hij daarom raar doet.
Ah, iron maiden thorn abuse build :P werkte wel lekker ja, maar bossfights erg afhankelijk van boss abilities

Heb ook nog steeds gear liggen voor thorns build, misschien ook maar weer eens upgraden en proberen ^^
Mad-Matt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:30:
[...]

Maar die cooldown is toch helemaal kut.
Optimale setup run ik 40+ cooldown reduction, en ik gebruik hem icm reaper wraps.
Maar ondanks de lange cooldown is het te doen, daarom ook slash/zeal erbij, alle beetjes helpen.

Op zich red ik het redelijk om te blijven nuken.in ieder geval comfortable op T2

[Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 17-04-2014 12:36]

• Waywaith
  • Laatst online: 16:14
Neelon schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:04:
[...]

STR gems in je gear als je toughness het toelaat (ik heb zelf 2x str en 3x resist gems), armor op Lantern naar crit damage is ook een goede als je de rolls op die ring goed genoeg vindt. Eventueel crit op je schild, maar de stats daarop zijn eigenlijk allemaal al erg nuttig.
mn lantern wil ik wel graag rerollen, maar die gems heb ik niet, en zeker niet om meerdere keren te rerollen :( dat is wel erg zuur. Weg doen gaat ook niet, want die 16% block is mij teveel waard.

met punish buff op 73% block chance :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Waywaith schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:47:
[...]

mn lantern wil ik wel graag rerollen, maar die gems heb ik niet, en zeker niet om meerdere keren te rerollen :( dat is wel erg zuur. Weg doen gaat ook niet, want die 16% block is mij teveel waard.

met punish buff op 73% block chance :)
Item bewaren en dan gems farmen op lvl 70 normal :D

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 5 5800X3D - ASUS X570 C8H - 32GB - PowerColor Red Devil RX 7900XTX OC Limited Edition

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02-2022
Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:14:
[...]

Jup, nou wat meer lightning dmg stacken, ga ik eindelijk een beetje dps doen :+

Zag trouwens dat je Sweeping Wind kan snapshotten met Mythic Rythm :9
Tipje voor de monks ^^
Wat bedoel je juist met snapshotten? Ik doe nu telkens 3 primary hits met deadly reach (waarbij 3e hit lightning dmg doet) en als 4e LTK met Scorpion Sting, dan zie ik crits passeren van bijna 10mil. Sweeping wind heb ik constant aan, maar de dmg output daarvan is minder zichtbaar (al weet ik wel dat het veel damage doet).

Gisteravond de 600k paper-dps op mijn HC monk overschreden, al zit ik door elemental eigenlijk aan 770k. Met dank aan diabloprogress :) En dat kan nog een stuk beter want mijn mats & gold zijn beide op door rerollen :P Toughness houdt geen rekening met passives, die zit rond de 12k.

Hiermee wals ik door Expert dus ideaal voor te grinden. T1: no f*cking way - ik besterf het zowat van de beroertes als ik een elite pack tegenkom. Zijn er hier mensen die HC efficiënt op Torment spelen en zoja met hoeveel resistance/toughness? Een goede balans vinden tussen dps en toughness/healing vind ik toch een uitdaging op HC.

• desjaak909
Sfinx- schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:52:
[...]
Zijn er hier mensen die HC efficiënt op Torment spelen en zoja met hoeveel resistance/toughness? Een goede balans vinden tussen dps en toughness/healing vind ik toch een uitdaging op HC.
Ram met gemak door T2 heen en T3 is met wat meer defensive skills ook prima te doen, heb ingame iets van 13m toughness, maar doe wel een shitload aan dmg, elites zijn binnen een paar seconden met de grond gelijk gemaakt. Dat gaat met een monk volgens mij wat langzamer, maar moet zeggen dat ik in RoS nog niet echt met een monk heb gespeeld

Je kan het gewoon het beste een beetje proberen, als je elites niet snel genoeg (10-20secs) dood krijgt of bij elke elite een hartverzakking krijgt vanwege de dmg die je pakt zit je in ieder geval te hoog

[Voor 13% gewijzigd door desjaak909 op 17-04-2014 13:02]

Thanx :) Ik zoek nog een goeie Shard of Hate, Thunderfury en Witching Hour en dan denk ik dat ie redelijk compleet is :)

• NastyNick
Ik heb nog weinig nieuwe WH gezien bij mensen. Ik zie ze vaak nog met WH level 60 rondlopen.

Gisteren bezig geweest die Asheara's set te craften voor m'n monk. Had er al shoulders en boots van, maar de legs en gloves wilden maar niet lekker rollen. Nu 4 paar legs gecraft en 3 paar gloves, elke keer met rukstats die het rerollen helaas niet eens waard waren. De laatste pants hadden iig nog armor dus die nu maar even gehouden, wil toch de 4-set bonus eens bekijken binnenkort. Ook nog wat gefarmed voor de Grandeur maar ook die wil maar niet uit de pakjes vallen. Toen 500 shards ingeleverd maar helaas geen leg...
Met de overige 2 souls nog 2x m'n chest gererolled voor sockets, maar helaas, wederom was de beste roll 2 socks ipv 3 (had al 2 sox sinds de 2e roll).

Niet de beste avond maargoed hou je wat te doen he :P

Bnet pindle#2913

• desjaak909
porn* schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:18:
Zou niet teveel rerollen op die chest, daar zijn de main stats een beetje laag voor

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02-2022
desjaak909 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:58:
[...]

Ram met gemak door T2 heen en T3 is met wat meer defensive skills ook prima te doen, heb ingame iets van 13m toughness, maar doe wel een shitload aan dmg, elites zijn binnen een paar seconden met de grond gelijk gemaakt. Dat gaat met een monk volgens mij wat langzamer, maar moet zeggen dat ik in RoS nog niet echt met een monk heb gespeeld

Je kan het gewoon het beste een beetje proberen, als je elites niet snel genoeg (10-20secs) dood krijgt of bij elke elite een hartverzakking krijgt vanwege de dmg die je pakt zit je in ieder geval te hoog
Ja ok, met een Wiz moet je dan ook niet in al die troep gaan staan :) Het is vooral daar waar ik schrik voor heb: ik kan niet (lang) blijven staan in elemental damage. En 1 of 2% meer damage reducement (via meer all resist) brengt daarvoor niet echt iets op. Ik denk al een tijdje dat ik me ga moeten focussen op LOH om op T1 te kunnen rondhuppelen zonder zorgen. DPS is geen issue, blijven staan in al die rommel wel.
Sfinx- schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:52:
[...]
Wat bedoel je juist met snapshotten? Ik doe nu telkens 3 primary hits met deadly reach (waarbij 3e hit lightning dmg doet) en als 4e LTK met Scorpion Sting, dan zie ik crits passeren van bijna 10mil. Sweeping wind heb ik constant aan, maar de dmg output daarvan is minder zichtbaar (al weet ik wel dat het veel damage doet).
3 primary hits: vervolgens sweeping wind up: zolang je deze up houd heeft die een 40% dmg boost.
Vroeger konden monks op meerdere skills tegelijk snapshotten, maar dat is generfd volgens mij.
desjaak909 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:21:
[...]

Zou niet teveel rerollen op die chest, daar zijn de main stats een beetje laag voor
Klopt maar wil hem toch houden ivm de Goldwrap die ik ook heb, merk de extra toughness toch best goed, vandaar dat ik dacht ach ik doe nog een paar rerolls... nu stop ik er voorlopig weer lekker mee ja :P

Bnet pindle#2913

• desjaak909
porn* schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:37:
[...]

Klopt maar wil hem toch houden ivm de Goldwrap die ik ook heb, merk de extra toughness toch best goed, vandaar dat ik dacht ach ik doe nog een paar rerolls... nu stop ik er voorlopig weer lekker mee ja :P
Ach ook die goldwrap ga je binnenkort een betere belt voor vinden, dus inderdaad niet teveel crafting zooi aan besteden, al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan, soms wil je de RNG gewoon verslaan 8)7

• Timmetjuhs
porn* schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:18:
Gisteren bezig geweest die Asheara's set te craften voor m'n monk. Had er al shoulders en boots van, maar de legs en gloves wilden maar niet lekker rollen. Nu 4 paar legs gecraft en 3 paar gloves, elke keer met rukstats die het rerollen helaas niet eens waard waren. De laatste pants hadden iig nog armor dus die nu maar even gehouden, wil toch de 4-set bonus eens bekijken binnenkort. Ook nog wat gefarmed voor de Grandeur maar ook die wil maar niet uit de pakjes vallen. Toen 500 shards ingeleverd maar helaas geen leg...
Met de overige 2 souls nog 2x m'n chest gererolled voor sockets, maar helaas, wederom was de beste roll 2 socks ipv 3 (had al 2 sox sinds de 2e roll).

Ik ben ook bezig voor die set. Ben nu tevreden over mijn boots en patns. De pants kostte me een soul of 8 om er 2 sockets in te krijgen...

Alleen over mijn shoulders ben ik nog niet tevreden. Ik denk dat ik die maar opnieuw ga craften.
Op mijn lijstje staat verder nog:
Magefists
Cindercoat
A. Visage

En een ring of royal gradeur. Maar RNG blijft me kloten wat dat betreft.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:07

PSN: Brwmaster

• Timmetjuhs
+2
Het klopt wel :9 Anders was ik er snel op uitgekeken.
desjaak909 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:39:
[...]

Ach ook die goldwrap ga je binnenkort een betere belt voor vinden, dus inderdaad niet teveel crafting zooi aan besteden, al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan, soms wil je de RNG gewoon verslaan 8)7
Ik denk dat ik al voor 2000 shards aan belts heb gegokt maar die Thundergods wil niet in m'n bags verschijnen :P
Timmetjuhs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:42:
[...]

Ik ben ook bezig voor die set. Ben nu tevreden over mijn boots en patns. De pants kostte me een soul of 8 om er 2 sockets in te krijgen...

Alleen over mijn shoulders ben ik nog niet tevreden. Ik denk dat ik die maar opnieuw ga craften.
Op mijn lijstje staat verder nog:
Magefists
Cindercoat
A. Visage

En een ring of royal gradeur. Maar RNG blijft me kloten wat dat betreft.
Leuke pants idd, bij mij wil het maar niet met Allres rollen. Gisteren had ik 3x achter elkaar dex/skill/armor achtige combi's, da's zo... zucht :P

Bnet pindle#2913

• NastyNick
Zijn er ook nog mensen die Act2/normal bounts willen doen om caches te verzamelen? Ik heb de gloves al maar wil graag die boots.

• ghostsand
  • Laatst online: 18-03 12:11
NastyNickNL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:02:
Zijn er ook nog mensen die Act2/normal bounts willen doen om caches te verzamelen? Ik heb de gloves al maar wil graag die boots.
welke boots? :) moet gloves nog, na meer dan 50 caches nog amper legs eruit gehaald

D3 Profile

porn* schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:01:
[...]

Ik denk dat ik al voor 2000 shards aan belts heb gegokt maar die Thundergods wil niet in m'n bags verschijnen :P
[...]
Leuke pants idd, bij mij wil het maar niet met Allres rollen. Gisteren had ik 3x achter elkaar dex/skill/armor achtige combi's, da's zo... zucht :P
Ik heb de "golden combo" compleet ;)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5772613
Ik heb ook nog 2 paar Gladiator Gauntlets, waarvan ik er 1 heb met de fire res voor m'n monk dus daar moet ik eindelijk mazzel hebben om CHD op te rollen...
Daarnaast ook 2 Thundergods op lvl 70 en 1 lvl 60 O-)
Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:06:
[...]

Ik heb ook nog 2 paar Gladiator Gauntlets, waarvan ik er 1 heb met de fire res voor m'n monk dus daar moet ik eindelijk mazzel hebben om CHD op te rollen...
Haha geinig! Die gladiator's heb ik weer geditched, ik denk dat ik maximaal 1 op de 50x eens dat gold opraap dat er dan dropt (het dropt altijd terwijl je aan het lopen bent naar de volgende pack, en dan moet je per se teruglopen tenzij je 15-20+ yds radius hebt ofzo). Beetje nutteloos op die manier :(
Wel geinig idd met die Depth diggers ook, zag gisteren dat ik ook een flinke bonus op GF had ja :+

Ik wil niks maar dan ook niks meer over je TGods horen!!! :P :'(

Bnet pindle#2913

• strekie
  • Laatst online: 02-03 19:53
Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:06:
[...]

Je combo kan nog completer met de angel hair braid ring:
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/35976402

@hierboven: met die ring wordt je pickup radius zo groot dat je dat goud automatisch oppakt

[Voor 7% gewijzigd door strekie op 17-04-2014 14:10]

• NastyNick
ghostsand schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:04:
[...]

welke boots? :) moet gloves nog, na meer dan 50 caches nog amper legs eruit gehaald
deze boots.

strekie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:09:
[...]

Je combo kan nog completer met de angel hair braid ring:
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/35976402

@hierboven: met die ring wordt je pickup radius zo groot dat je dat goud automatisch oppakt
Je bedoelt de Avarice Band ;) die zit op m'n monk :+
Daar kan ik de lps stat nog van rerollen naar chd of as :9

• strekie
  • Laatst online: 02-03 19:53
Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:16:
[...]

Je bedoelt de Avarice Band ;) die zit op m'n monk :+
Daar kan ik de lps stat nog van rerollen naar chd of as :9
Juist, verkeerd afgelezen :)
Jep, achja, sommige mensen vinden een Odynson zonder socket met enkel een vit roll en sommige mensen vinden dat soort dingen :+
Trouwens, die arreat's law kan je hoger rollen qua dps toch?
Of wacht je tot je een beter wapen hebt zodat je de dex kan rerollen?
Ik wacht op een beter wapen idd, ben er niet helemaal blij mee (die 2 CHC is aardig maar verder geen boeiende stats en hij is te traag). Een Fullminator, WKL, TF, of dat andere Lightning ding heb ik nog nooit gezien dus dat moet vast binnenkort goedkomen toch? Ff jynxen :P

Bnet pindle#2913

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren wel een goede dag gehad kwa legendaries.
Set shoulders + gloves dropten voor mijn monk (lightning set) waardoor ik 500 dex extra erbij heb. Redelijke rolls erop. Ik moet alleen de gloves nog re-rollen, maar ik heb even geen forgotten souls meer.
Daarna nog wat bloodshards ingeleverd en daarvoor kreeg ik legendary pants die mijn rare pants vervangt :).

Hopelijk kan ik nog een leuke set piece te pakken krijgen en de Royal Grandeur ring voor de extra lightning dmg :).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/35711287
Ingame: 850k dps + 5 miljoen toughness met 60% lightning dmg extra :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-02 18:44
Br3wmaster schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:13:
[...]

Heb je internet via je router of via de ingebouwde router van de Horizonbox? Dat laaste heb ik nl 2 weken gehad en dat was bij mij in ieder geval drama. Verbinding viel vaak weg. WiFi Signaal was erg zwak.

Upc opgebeld en de oude modem weer laten aansluiten. Sinds die dag eigenlijk geen problemen meer.
Thanks voor je bericht!

Ik weet nu niet meer precies wat het geval was - ik geloof dat het internet wel zelf via de Horizonbox verliep, maar dat de Sitecom router (die eigenlijk als switch zou moeten dienen) als DHCP server fungeerde (?). Ik had namelijk de IP adressen, gateway en dergelijke ingegeven voor die router, anders kreeg ik geen internet. Handmatig had ik dus de DHCP gegevens van de router bij mijn adapter ingesteld, maar zodra ik in de router ging kijken, stonden de IP adressen wel zoals de DHCP van de Horizonbox deze opgaf... Op deze manier had ik dus problemen ingame, maar de rest werkte prima.

Heb vandaag nog even gekeken en uiteraard... De router kan alleen als switch dienen als je de WAN poort omzeilt en alleen de LAN poorten gebruikt. Stom. Dus ik heb nu de kabel vanaf de Horizonbox in een LAN poort van de router gestoken, handmatig een IP toegekend aan mijn netwerkadapter (de DHCP gegevens van de Horizonbox gebruikende) en internet werkt, uiteraard. Ik heb nog niet kunnen testen of het stabiel werkt ingame, maar dat ga ik in ieder geval zometeen doen.

Ik heb uiteraard al veel over de Horizonbox gelezen en alle problemen die erbij waren en nog steeds zijn - maar afgezien van de zenders die het niet deden werkte het perfect, inclusief internet (downloaden, spelen). Na het bezoek van de monteur die de wandcontactdoos en kabel heeft vervangen werkte het gamen niet meer. Buiten dat werkte internet gewoon prima; downloaden, surfen, voice-comm. Dat was voor mij het vreemde. Ik hoop enigszins dat het tijdelijk was en dat er misschien wat problemen bij UPC lagen, maar dat kan ik nu niet voor 100% zeker zeggen totdat ik terug ga naar de vorige instellingen. Ik wil in ieder geval eerst even kijken of dit nu stabiel werkt.
sorcees
Dit kan ik uit eigen ervaring beaamen, wifi van de Horizonbox moet UIT.
Dit geeft allerhande onduidelijke en onverklaarbare problemen, weer teug op mijn oude router waren er geen problemen meer.
Thanks voor je reactie :)!
Maar wel apart - ik heb verder geen problemen gehad, noch met wifi, noch met bedraad internet. Ik ga zometeen in ieder geval eerst even kijken of ik rustig kan gamen zonder er telkens uit te worden gegooid.

Slunigo#2169

Vandread schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:40:
Gejynxed naar een vit roll :+
Snap em, veel te traag idd :)
Jep tis al jammer dat die Odyn geen AS ofzo heeft erbij, die is al 1.2 maar zal ik wel houden, nog een 1.2 vind ik eigenlijk jammer :P
Jerry schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:43:
Gisteren wel een goede dag gehad kwa legendaries.
Set shoulders + gloves dropten voor mijn monk (lightning set) waardoor ik 500 dex extra erbij heb. Redelijke rolls erop. Ik moet alleen de gloves nog re-rollen, maar ik heb even geen forgotten souls meer.
Daarna nog wat bloodshards ingeleverd en daarvoor kreeg ik legendary pants die mijn rare pants vervangt :).

Hopelijk kan ik nog een leuke set piece te pakken krijgen en de Royal Grandeur ring voor de extra lightning dmg :).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/35711287
Ingame: 850k dps + 5 miljoen toughness met 60% lightning dmg extra :).
Lekker bezig, jeps die set pieces en ring willen voor mij ook totaal niet droppen. Heb wel die andere set gloves maar aan die set heb ik eigenlijk helemaal niks, tenzij ik m'n build omgooi oid, maar dan moet ik ook weer totaal andere gear hebben (veel andere legs) dus dat wordt hem ook zo 1-2-3 iig niet :P

Bnet pindle#2913

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 13:05

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met het risico dat deze link hier delen ervoor zorgt dat deze "exploit" sneller gefixt wordt: ik heb gisteren wat zitten powerlevelen aan de hand van iets wat aardig in de buurt komt van een exploit. :P

In short: je kan een bepaalde quest doen zonder monsters te hoeven killen dus je kan je game op T6 zetten en erdoorheen blazen. Quest spawnt ongeveer 20% van de tijd en geeft op level 70 ruim 100k gold en zo'n 14 miljoen XP. :P Ik doe ongeveer een minuutje over elke run en dan neem ik de corpses die er in de buurt liggen ook nog mee voor wat extra kansen op loot tijdens het levelen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 152 153 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee