Shiro schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:33:
Zucht, alweer een uur weapon racks aan het om schoppen in Ruins en Passage of Covus en nog steeds geen witte Suwaiya (monk fist wep)

Heeft iemand advies waar ik het beste witte weapons kan farmen? Act4 garden of hope heeft ook vrij veel als ik het me herriner? Zijn er nog andere plekken?
Als iemand nog een witte Suwaiya heeft, drop me een msg op: Sephi#2129
Zie nu pas je bericht, als je mij vanavond ff toevoegd/ een whisper geeft, ik heb er nog 1 liggen (laatste), heb het opgegeven om hollowed te craften, aangezien ik nu naast mijn thunderfury ook een fulminater heb en een lvl70 sledgefist
Saranbaatar#1668
Ook eindelijk mijn eerste Akkhan item gevonden, boots, zit zelfs 15% FoTH bonus op \o/
Enige is dat ik hem niet kan dragen tot ik meer gear heb aangepast, aangezien ik bezig ben met 2 gearsets en FotH is er daar geen een van
Huidige set is de HF shotgun set die is prima, mag alleen meer res en elemental dmg bij, maar necks vinden is stront.
En een Blessed shield gear setup, deze is nagenoeg klaar, enige wat ik mis is gryfaclon en jekangbord ::X
Barb ook naar 70 gebracht gisteren, meteen all oude gear salvaged en gekeken wat ik voor hem had liggen, kwam alleen en boots tekort, maar onderweg naar Malth dropte wel wat

(werd gedragen door een WD

)
Dus ook een begin kunnen maken met de firebarb, aangezien ik heerlijke magefists had liggen
[
Voor 34% gewijzigd door
Bokkie op 17-04-2014 07:32
]