Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:37:
[...]

Je mist het punt. Het heeft niks te maken met simpeler, het gaat erom dat blackthornes bovengemiddeld vaak droppen.

Blizzard heeft al een aantal issues opgelost met items die veel vaker dropten dan anderen in verhouding, dus Blackthornes zou daar geen uitzondering op hoeven zijn.

Van de tientallen set items die kunnen droppen, was bij mij ook 60% Blackthornes ofzo...
Tja de dropchance van blackthorne's is gewoon een stuk hoger dan de andere set items zoals zuni.
Hetzelfde met gamblen, ik denk al 10 glove legs zoals magefists ect. Maar een tasker en theo ho maar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Wooldoor schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:04:
[...]

Tja de dropchance van blackthorne's is gewoon een stuk hoger dan de andere set items zoals zuni.
Hetzelfde met gamblen, ik denk al 10 glove legs zoals magefists ect. Maar een tasker en theo ho maar.
Deze http://www.diabloprogress...sexy-2859/Pinky/20811885# ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:45

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gisteren toch een heel uur volgehouden om met mn WD te spelen :)
Na aandringen van Koei toch maar weer wiz gaan spelen.. (Denk dat het hem niet snel genoeg ging)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Yup :P
Ik zag dat een maat van mij de dex variant had als DH

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Beetje wel ja... Hack & Slash :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet altijd wel lachen om Koei met z'n terughoudende en niet confronterende meningen _O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:54:
[...]

Klopt.

Het is alleen wel opvallend dat ik met het van 60 naar 70 levelen meer class specific set items heb gevonden dan de drie weken erna op lvl 70. Dat bewijst mij dat er een bugje in het spel is. Op dit moment lijken er alleen stomme sets te droppen terwijl dat daarvoor redelijk in balans leek te zijn.
Class specific legendary items kunnen wel vallen van lvl 60-70 op normal-master, maar alleen als je char ook het corresponderende level heeft ;) e.g. spelen op lvl 67 en dus ook een lvl 67 item krijgen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe weinig merk van de "increased drop chance in rifts" desalnietemin heb ik gister wel 3 legendaries gevonden. 2 uit 5 rifts en later 1 in campaign mode. alle 3 keer een groene straal :D Hellaas nog een blackthorne chest en een crappy ring. Maar wel een Inna's staff, die met socket rolde, okayish dex, black damage en life per spirit. Zodra ik 2 delen heb van mijn Monkey King, ga ik ik die lps maar proberen te rerollen naar 10% damage. De staff is nu 2730 dps, met die 10% zal het 2900ish dps worden. Dan met die 2 sunwuko pieces, lijkt me leuk :)

Ik merk alleen dat ik de laatste tijd een stuk minder speel, ondanks rifts en bounties heb ik toch het idee dat het steeds weer hetzelfde is. Tuurlijk, de tileset en de mobs zijn verschillend, maar ik zit toch het meest in de oase, random act 5 area of keep depths. Veel andere tilesets krijg ik niet. Rifts worden voor mij daarom wat saai. Ik hoop dat ze een "endless rift" gaan invoeren of zo. Zoals special dungeons uit old skool rpg's. Random mobs, random area's 99 floors en succes met zo vermogelijk komen. Elke 10 levels een kans om terug te keren. Evt speciale items daar laten droppen die je alleen mag mee nemen als je het laatste level haalt. Dood gaan betekend opnieuw beginnen en de speciale items die je vind moet je inleveren. (Misschien een failsafe inbouwen voor hardcore characters dat ze dit ook kunnen doen). Maar ach, we zullen zien

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mad-Matt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:37:
Ik moet altijd wel lachen om Koei met z'n terughoudende en niet confronterende meningen _O-
Waren aan het spelen... 3rd person joined...

Koei: Bigg gaat zo wel weer zijn wiz spelen als hij de WD beu is.
Bigg: Laat mij ook ff een uurtje genieten

20 min later

wiz --> *hack & slash* *hack & slash*

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Sjeeps schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:01:
Nadat het binnen een aantal rerols niet gelukt was om mijn andariel the rerollen naar arcane ben ik maar eens een fire build gaan proberen voor mijn wizard, ik moet zeggen het werkt aardig tot op dit moment.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sjeeps-2488/hero/35549547

Iemand nog tips qua build? Of misschien easy wins mbt gear?
Cindercoat!

Fireskills kosten 25-30% minder arcana! Als je dat hebt dan kan je met genoeg arcane power on crit door blijven stampen met wave of force.
Hierdoor heb ik geen arcane generator meer nodig en heb ik blackhole blazar als extra.

Is dat trouwens je damage gebuffed of unbuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik kreeg gisteren ook eindelijk eens de groepje gobs bijelkaar in een rift (oasis schijnt het te worden genoemd volgens iemand uti de chat?) Leuk ze allemaal proberen neer te krijgen 8)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:15
NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:53:
Ik kreeg gisteren ook eindelijk eens de groepje gobs bijelkaar in een rift (oasis schijnt het te worden genoemd volgens iemand uti de chat?) Leuk ze allemaal proberen neer te krijgen 8)
Oasis is een "thema" waar je in terecht kan komen. Act II na de sewers
Ben zelf nog geen goblin rift tegen gekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58
ye-roon schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:48:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe weinig merk van de "increased drop chance in rifts" desalnietemin heb ik gister wel 3 legendaries gevonden. 2 uit 5 rifts en later 1 in campaign mode. alle 3 keer een groene straal :D Hellaas nog een blackthorne chest en een crappy ring. Maar wel een Inna's staff, die met socket rolde, okayish dex, black damage en life per spirit. Zodra ik 2 delen heb van mijn Monkey King, ga ik ik die lps maar proberen te rerollen naar 10% damage. De staff is nu 2730 dps, met die 10% zal het 2900ish dps worden. Dan met die 2 sunwuko pieces, lijkt me leuk :)

Ik merk alleen dat ik de laatste tijd een stuk minder speel, ondanks rifts en bounties heb ik toch het idee dat het steeds weer hetzelfde is. Tuurlijk, de tileset en de mobs zijn verschillend, maar ik zit toch het meest in de oase, random act 5 area of keep depths. Veel andere tilesets krijg ik niet. Rifts worden voor mij daarom wat saai. Ik hoop dat ze een "endless rift" gaan invoeren of zo. Zoals special dungeons uit old skool rpg's. Random mobs, random area's 99 floors en succes met zo vermogelijk komen. Elke 10 levels een kans om terug te keren. Evt speciale items daar laten droppen die je alleen mag mee nemen als je het laatste level haalt. Dood gaan betekend opnieuw beginnen en de speciale items die je vind moet je inleveren. (Misschien een failsafe inbouwen voor hardcore characters dat ze dit ook kunnen doen). Maar ach, we zullen zien
Waar ik vooral moeite mee heb is dat de mobdensity in sommige rifts zo belachelijk laag is (dat stukje voor malthael anyone, chaos nogwattes).

Ik wil gigantische groepen trash uitmoorden zoals in de Decaying Crypt op MP10 voor patch 2.0.1. Daar krijg ik voldoening uit.

Dat eindeloze geloop om uiteindelijk drie witte monsters tegen te komen is ook geen bal aan. Dat gebeurt ook echt extreem vaak als je net een Conduit Pylon hebt, dat je even 9034670km geen mobs tegen komt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
lolgast schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:54:
[...]

Oasis is een "thema" waar je in terecht kan komen. Act II na de sewers
Ben zelf nog geen goblin rift tegen gekomen :'(
lol die had ik laatst.. was alleen nog geen 70 met shitty gear... heb er uiteindelijk 1tje kunnen killen :'(

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:27
Het verschilt nogal, soms heb je Rifts waarbij je op de eerste level al genoeg mobs omgelegd hebt en heel soms heb echt alles nodig van alle 5 levels om het te voltooien. Met name die laatste is erg vervelend.

Heb nog maar 1x zo'n goblin Rift gezien en dat was bij de jaillevel vlak voor de Butcher.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:58:
[...]

Waar ik vooral moeite mee heb is dat de mobdensity in sommige rifts zo belachelijk laag is (dat stukje voor malthael anyone, chaos nogwattes).

Ik wil gigantische groepen trash uitmoorden zoals in de Decaying Crypt op MP10 voor patch 2.0.1. Daar krijg ik voldoening uit.

Dat eindeloze geloop om uiteindelijk drie witte monsters tegen te komen is ook geen bal aan. Dat gebeurt ook echt extreem vaak als je net een Conduit Pylon hebt, dat je even 9034670km geen mobs tegen komt.
Eens! Of voor de afwisseling eens gigantische groepen elites. :P Zonet dat enorme prison level gespeeld en dat smaakt gewoon naar meer. Ik wilde daar niet mee ophouden, ook al heb ik hem helemaal gecleared. Nog meer elites erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Daarom ben ik blij met m'n Nemesis Bracers. Twee elitepacks tegen het lijf lopen met trash eromheen en dan nog snel even de shrine ernaast aanklikken. >:)

[ Voor 34% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:58:
[...]

Helemaal mee eens!

Soms heb je hele leuke stukken in Rifts met heel veel trash en elites. Zo horen de hele rifts te zijn als je het mij vraagt. Dan maar 3x zoveel kills nodig om bij 100% te komen.

Maar soms is het inderdaad wel een onbewoond eiland ofzo met praktisch lege dungeons...

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:05:
>:) Daarom ben ik blij met m'n Nemesis Bracers. Twee elitepacks tegen het lijf lopen met trash eromheen en dan nog snel even de shrine ernaast aanklikken.
Standaard stash item.. Maar dat switchen is niet altijd even handig

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
waar ik steeds vaker last van heb is dat ik de cursor kwijt ben! op heftige momenten is dat dodelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

oostland33 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:07:
waar ik steeds vaker last van heb is dat ik de cursor kwijt ben! op heftige momenten is dat dodelijk...
Jaa !!! idd... Eerst een paar keer heen en weer bewegen voordat je je cursor eindelijk weer kan vinden.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:22
Sjeeps schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:09:
[...]

Even een schaamteloze bumb...
Cindercoat.. ;)
Eventueel een triviumrate?
(vergelijk eventueel met http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931 , m'n eigen fire mage, comparable gear, alleen niet melee ;-))

Ohja, en reroll black hole naar meteor als je die niet gebruikt, (je shoulders)

[ Voor 10% gewijzigd door Rann op 16-04-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:08:
[...]

Jaa !!! idd... Eerst een paar keer heen en weer bewegen voordat je je cursor eindelijk weer kan vinden.
Daar heb ik alleen last van omdat ik meerdere beeldschermen heb ... maar voor de rest ondervind ik niet echt hinder

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
oostland33 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:07:
Klinkt heel bekent... Op mijn mage heb ik dat regelmatig.. HOOGST irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
Ik heb daar als barb alleen last van, als de enemy die ik gefocussed heb ineens iets te ver van mij weg staat zodat ik stil sta zonder iets te doen omdat ik niet dichterbij mag komen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 21:35
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:51:
[...]

Cindercoat!

Fireskills kosten 25-30% minder arcana! Als je dat hebt dan kan je met genoeg arcane power on crit door blijven stampen met wave of force.
Hierdoor heb ik geen arcane generator meer nodig en heb ik blackhole blazar als extra.

Is dat trouwens je damage gebuffed of unbuffed?
Unbuffed
Rann schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:21:
[...]

Cindercoat.. ;)
Eventueel een triviumrate?
(vergelijk eventueel met http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931 , m'n eigen fire mage, comparable gear, alleen niet melee ;-))

Ohja, en reroll black hole naar meteor als je die niet gebruikt, (je shoulders)
Ja die black hole moet ik nog rerollen, alleen een tekort aan souls, dus rerollen staat op een laag pitje. Overigens kun je volgens mij geen meteor op shoulders krijgen.

En zou uiteraard super graag bepaalde items willen zoals een cindercoat, truimvirate en een goede MH met fire dmg, maar ja, RNG is a bitch...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sjeeps-2488/hero/35549547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:54:
[...]

Klopt.

Het is alleen wel opvallend dat ik met het van 60 naar 70 levelen meer class specific set items heb gevonden dan de drie weken erna op lvl 70. Dat bewijst mij dat er een bugje in het spel is. Op dit moment lijken er alleen stomme sets te droppen terwijl dat daarvoor redelijk in balans leek te zijn.
hmm ben blijkbaar niet de enige dus. Heb tot nu toe van groen alleen BT set gehad, een stuk of 6 geloof ik al (1x amr, 3x pants en 2x belt)... nog geen enkele andere set item gezien :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:23:
[...]

Klinkt heel bekent... Op mijn mage heb ik dat regelmatig.. HOOGST irritant :/
Ik heb het alleen op mijn wiz, niet bij andere karakters. En dan alleen als ik arcane torrent aan het spammen ben en er veel mobs op een kluitje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Deadsmell schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:34:
[...]

Ik heb het alleen op mijn wiz, niet bij andere karakters. En dan alleen als ik arcane torrent aan het spammen ben en er veel mobs op een kluitje staan.
Mja ik spam vooral veel arcane orb - scorch en black hole, dan vliegen de duidzenden particles je om de oren...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
wat zou nu handig zijn voor mij om te gaan doen?
ik ben een beetje de draad kwijt.

tips are usefull!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MadxCat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:07:
wat zou nu handig zijn voor mij om te gaan doen?
ik ben een beetje de draad kwijt.

tips are usefull!
PC uitzetten en naar buiten gaan!

Of is dat niet wat je vroeg? :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:08:
[...]

PC uitzetten en naar buiten gaan!

Of is dat niet wat je vroeg? :+
haha ik zit nog vast op mn werk tot 6 helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

met het steeds mooier wordend weer, wordt het wel moeilijker om 100% te concentreren op het werk 8)7

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Laatst online: 14:15
Waywaith schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:16:
met het steeds mooier wordend weer, wordt het wel moeilijker om 100% te concentreren op het werk 8)7
En om tijd in D3 te spenderen? Of is het weer dan ineens geen doorslaggevende factor :+

*Stapt lekker op de motor als de zon schijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Concentreren is voor mij altijd moeilijk met de F16's, Apache's, AWACS en Chinooks die de hele dag door naast mijn hoofd opstijgen en rondvliegen. :P

Perks of being an Aerospace Design Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

lolgast schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:18:
[...]

En om tijd in D3 te spenderen? Of is het weer dan ineens geen doorslaggevende factor :+

*Stapt lekker op de motor als de zon schijnt ;)
als de zon niet meer schijnt, dan is het ook nacht in D3. See what i did there >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:19:
Concentreren is voor mij altijd moeilijk met de F16's, Apache's, AWACS en Chinooks die de hele dag door naast mijn hoofd opstijgen en rondvliegen. :P

Perks of being an Aerospace Design Engineer.
Moet je vragen of je gewoon op kantoor mag zitten ipv op de startbaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:22:
[...]

Moet je vragen of je gewoon op kantoor mag zitten ipv op de startbaan :P
Mijn kantoor zit naast de startbaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Ik heb gewone bracers maar ik heb nu ook Reapers Wraps. Het nadeel van de reapers wraps is dat ze geen critical hit chance van 6% hebben. Eigenlijk alleen daardoor ga ik er 10% damage op achteruit.

Maar de reapers wraps hebben "Physical skills deal 20% more damage" Maar een deel van mijn damage is niet physical (heb een thunderfurry zwaard)

Kan iemand me uitleggen welke keuze het beste is? Speel met een barbarian btw

[ Voor 3% gewijzigd door Undertaker2 op 16-04-2014 16:24 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Oh ja, D3... iemand tips voor mijn crusader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Undertaker2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:24:
Ik heb gewone bracers maar ik heb nu ook Reapers Wraps. Het nadeel van de reapers wraps is dat ze geen critical hit chance van 6% hebben. Eigenlijk alleen daardoor ga ik er 10% damage op achteruit.

Maar de reapers wraps hebben "Physical skills deal 20% more damage" Maar een deel van mijn damage is niet physical (heb een thunderfurry zwaard)

Hangt erg van je build af. Met een TF is een Lightning build waarschijnlijk het meest logisch.

Over het algemeen wil je op zn minst gewoon rare bracers met +dmg, base stat/vit en chc. En die bracers vliegen je tijdens het spelen om de oren, dus dat moet wel lukken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reapers wraps zijn voor een barb heel nuttig, je kan je build zo maken dat er extra health globes droppen, dus krijg je continu meer fury, waardoor je meer effectieve dps kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 16-09 21:07
Undertaker2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:24:

Physical rerollen naar lightning damage? Stackt goed met je thunderfury. Dan even je skills naar lightning zetten en hoppa +20% damage op alle skills :P

[ Voor 6% gewijzigd door chiIIed op 16-04-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Thnx voor de suggesties. Ik ga er meer craften en dan hopen dat ik er critical hit chance bij krijg ipv life per second. En dan rerollen we de stat naar lightning damage.

En dan nog een shard of hate ;-)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Iemand ervaring met unity ring in combinatie met follower en "cannot die" leg voor follower? Zie http://www.ownedcore.com/...e-while-playing-solo.html voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Undertaker2 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:35:
Thnx voor de suggesties. Ik ga er meer craften en dan hopen dat ik er critical hit chance bij krijg ipv life per second. En dan rerollen we de stat naar lightning damage.

En dan nog een shard of hate ;-)
Shard of hate wordt gefixed, dus die is dalijk lang zo goed niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
waar ken je die thunderfury vinden? zie iedereen ermee lopen, zou een goeie aanvuliing voor mijn lightning monkie zijn (in progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

MadxCat schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:26:
waar ken je die thunderfury vinden? zie iedereen ermee lopen, zou een goeie aanvuliing voor mijn lightning monkie zijn (in progress)
Ik geloof dat de crafting mats van onder anderen Ragnaros droppen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
MicScott schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:28:
[...]

Ik geloof dat de crafting mats van onder anderen Ragnaros droppen.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Laatst online: 22-05 17:44
Dropt overal idd, de mijne was een kadootje van kadala overigens, dus dat kun je ook nog proberen..

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt 1 lightning item.... en een thunderfury proct ongeacht watvoor damage... beter zou een Odyn Son zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knutselwout schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:35:
Iemand ervaring met unity ring in combinatie met follower en "cannot die" leg voor follower? Zie http://www.ownedcore.com/...e-while-playing-solo.html voor meer info.
Het werkt :) Is dat wat je wilde weten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Is er ook goede site waarin je kan zien welke leg, waar kan droppen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, gisteren vond ik voor mijn HC monk een mooie Cindercoat (zie screenie) die erg mooi in mijn firebuild past aangezien ik al sinds lvl60 fire speel. Nu heb ik alleen het volgende "probleem", ik stack op het moment Arcane Res voor OWE en deze chest heeft Cold Res dus dat zou ik kunnen rerollen maar ik zou natuurlijk ook voor 3 sockets kunnen gaan, ipv de %life. Wat is hier nu de beste keuze, zowel qua rerolls en qua eventuele gemkeuzes? Stel ik krijg 3 sockets uit de %life reroll dan zou ik met 2x70ish Res en 1xVit qua gems in de buurt kunnen komen van de %life+Arc Res rerolled optie, het enige voordeel is dan dat ik in de toekomst meer opties heb wat betreft gemkeuzes. Iemand advies?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2lo6jhy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is je battlenet? Aan de hand van 1 item is het nogal moeilijk beslissen wat goed is voor jou :)
Bospa01 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:43:
Nee, want dat weet niemand.... RNG

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 16-04-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net via battle.net reaper of souls besteld en betaald met ideal zou 10 minuten moeten duren. Nu al een half uur. Had gewoon creditcard moeten pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
ik heb gister via nexu een key besteld, scheelde me 15 euro en had binnen 2 min mijn key in de mail :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bospa01 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:43:
Nou, vrij kort door de bocht gezegd komt het op dit neer:

- crafted legendaries/sets: probeer Haedron eens lief aan te kijken

- bounty specific legendaries: de bounty reward bags

- class specific set items: linkse deur, staat een bordje "torment 1+" bij

- de rest: letterlijk overal, inclusief de grabbel-ton die Kadala heeft

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Neelon schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:07:
[...]

Nou, vrij kort door de bocht gezegd komt het op dit neer:

- crafted legendaries/sets: probeer Haedron eens lief aan te kijken

- bounty specific legendaries: de bounty reward bags

- class specific set items: linkse deur, staat een bordje "torment 1+" bij

- de rest: letterlijk overal, inclusief de grabbel-ton die Kadala heeft
Thanks, zijn plans ook volledig random ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bospa01 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:23:
[...]

Thanks, zijn plans ook volledig random ?
Ja, dat zijn ze inderdaad. Alleen de legendary crafting mats komen van specifieke mobs af.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:55

ChUcKiE

Dus........

Ik overweeg om een Macbook Air aan te schaffen met een Intel HD 5000 GPU en een maximale resolutie van 1440*900.
Heeft iemand ervaring met het spelen van Diablo 3 op zo'n MacBook Air?
Als ik de reviews lees, dan kan het net wel of net niet.
Het kan anders een overweging zijn om toch voor de veel duurdere MacBook Pro te gaan met Intel Iris HD 5100,, die in ieder geval wel voldoende presteert om normaal te spelen. Uiteraard dient de resolutie dan wel naar beneden bijgesteld te worden want op een Retina scherm met hoogste resolutie zal het ook niet speelbaar zijn vrees ik.

Dus iemand met hands on ervaring met een van beide systemen, graag reactie!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Laatst online: 13:46

Shiro

Serenity

Zucht, alweer een uur weapon racks aan het om schoppen in Ruins en Passage of Covus en nog steeds geen witte Suwaiya (monk fist wep) :/ Heeft iemand advies waar ik het beste witte weapons kan farmen? Act4 garden of hope heeft ook vrij veel als ik het me herriner? Zijn er nog andere plekken?

Als iemand nog een witte Suwaiya heeft, drop me een msg op: Sephi#2129

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
ik zou het op deze manier proberen.
Kan je ineens heel je inventory volsteken :)

I have found Radek the Fence as suggested above, I was lucky he sold the Suwaiya right off the bat.

http://puu.sh/7XhKt.jpg

As said on Blizzplanet, these vendors refresh their inventory every 5-10 minutes without the need for the player to relog. Just standing near him/her, afk, will do the job nicely in case the desired weapon (in this case Suwaiya) does not appear at first.

Just be sure not to get an automatic disconnect from Diablo servers.

It is Good to be Bad || Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Shiro schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:33:
Zucht, alweer een uur weapon racks aan het om schoppen in Ruins en Passage of Covus en nog steeds geen witte Suwaiya (monk fist wep) :/ Heeft iemand advies waar ik het beste witte weapons kan farmen? Act4 garden of hope heeft ook vrij veel als ik het me herriner? Zijn er nog andere plekken?

Templar side quest :).
Start Act 5 campaign quest.
Praat met Templar tot je een quest krijgt.
Doe de quest en open alle weapon racks.
Zorg ervoor dat je niet de laatste quest inlevert (grote throne room met quest is degene die je niet moet accepteren), en je kan deze blijven doen door telkens een nieuwe game te starten.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 16-04-2014 21:20 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:08
Hopelijk kan iemand mij helpen - ik heb sinds vandaag problemen met connectiviteit tijdens het spelen.
Om de haverklap wordt de verbinding verbroken met de 3007 error melding. Zeer vervelend, want het gebeurd telkens binnen de minuut en verder vrij random lijkt het. Ook gebeurd het tijdens het spelen van een ander spel, in dit geval Smite, verder heb ik nog niks geprobeerd.

Ik heb sinds afgelopen weekend de nieuwe Horizon box van UPC, op zich verder niks mis mee. Internet, games en dergelijke werkten perfect, alleen een aantal tv zenders die het niet deden. Vandaag een monteur langs gekomen die de wandcontactdoos & kabel heeft vervangen (euvel van de zenders die het niet deden), nu werken de zenders weer. Eigenlijk is het sindsdien dat het probleem er is, maar dat op zich lijkt me niet de oorzaak van dit probleem.

Situatie thuis:
Wandcontactdoos - coax kabel - Horizon box - ethernetkabel - Sitecom router - eternetkabel - PC

Het vreemde is, eigenlijk zou de router als switch dienen te werken, maar als ik DHCP op de router uitschakel en dynamisch IP verkrijgen op mijn computer aanzet, krijg ik geen verbinding. Wanneer ik een statisch IP invul bij mijn netwerkadapter, met de gegevens (subnet, gateway, etc) van mijn router (ook al staat die DHCP server uit), krijg ik verbinding.

Nogmaals, ik heb tot vanmiddag nooit problemen gehad, maar vandaag ineens de 3007 meldingen. Zou het zeer waarderen als iemand zou kunnen helpen :)!

Slunigo#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Vanavond weer lekker aan het riften geweest op T1, leuke party met Occy en CaptainK! Een aantal keer gehad dat we moesten backtracken om de rift guardian te ontwaken, heb ik niet eerder meegemaakt. Ook vond ik het aantal legs behoorlijk tegenvallen, mocht van de 5-6(?) rifts maar 1 leg ontvangen, die dramatisch was. Ach ja, gister had ik er 3 in 1 rift, dus het compenseert weer :P

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff...same here. Vanmiddag ook verscheidene rifts gedaan en daar vijftien à twintig souls uit gehaald, voornamelijk van legs. Vanavond maar een stuk of twee legs gevonden en dat terwijl we er met de party vrij snel doorheen gingen op T3. Gelukkig was het meeste 'crap' en kon ik enchanten. :P Met m'n Depth Diggers geslaagd, maar Firebird's Tarsi en Triumvirate liggen helaas nog op de plank.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 16-04-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Slunigo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:28:
Situatie thuis:
Wandcontactdoos - coax kabel - Horizon box - ethernetkabel - Sitecom router - eternetkabel - PC

Het vreemde is, eigenlijk zou de router als switch dienen te werken, maar als ik DHCP op de router uitschakel en dynamisch IP verkrijgen op mijn computer aanzet, krijg ik geen verbinding. Wanneer ik een statisch IP invul bij mijn netwerkadapter, met de gegevens (subnet, gateway, etc) van mijn router (ook al staat die DHCP server uit), krijg ik verbinding.
Ten eerste. Je snapt niet hoe DHCP werkt.
Je moet of DHCP op de router aanzetten + dynamisch IP op je pc
Of statisch IP op je pc, en dan maakt het niet meer uit of DHCP aanstaat.
Dynamisch IP + DHCP uit werkt inderdaad niet.

Ten tweede. De Horizon box kun je het beste niet op een wandcontactdoos (in de woonkamer) aansluiten maar in de meterkast waar de coax kabel binnen komt.
Voordat het signaal bij je wandcontactdoos is is het namelijk waarschijnlijk gesplitst (als je meer dan 1 TV aansluiting in huis hebt) en verzwakt door de weerstand van de kabel.
Ook kan het zoiets simpels zijn als 1 van je coax kabels die stuk is of niet meer goed in het stekkertje vast zit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:00
[quote]Slunigo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:28:
Probeer is om naast de game een ping -t te draaien. Als de ping tegelijk met de game wegvalt is het de verbinding. Als het draardloos is probeer eens ¨inssider te draaien en te kijken of je niet in een vol gebied zit. Anders is je modem gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:00
Als pro lurker zal ik ook mn vraag maar is stellen ;)
Ben op dit moment lightning focussed crusader, nu vraag ik mij alleen af wat moet ik met schild, Kom maar geen goed schild tegen. in mijn ogen wil ik 8-10% crit skill/ele dmg en vit/str.
Block lijkt mij persoonlijk niet echt boeiend.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/stycky-2209/hero/38473748

Meteen nog een ander ding. Speel op dit moment Diablo3 op Ubuntu, maar de laadtijden om van level naar level te gaan zijn echt drama. Als iemand tips heeft graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:13:
[...]

Ten tweede. De Horizon box kun je het beste niet op een wandcontactdoos (in de woonkamer) aansluiten maar in de meterkast waar de coax kabel binnen komt.
Voordat het signaal bij je wandcontactdoos is is het namelijk waarschijnlijk gesplitst (als je meer dan 1 TV aansluiting in huis hebt) en verzwakt door de weerstand van de kabel.
Ook kan het zoiets simpels zijn als 1 van je coax kabels die stuk is of niet meer goed in het stekkertje vast zit.
Dat verschilt nogal per huis. Hier komt de kabel gewoon direct uit de muur in de woonkamer en zit er niks in de meterkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:08
RocketKoen schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:13:
[...]

Ten eerste. Je snapt niet hoe DHCP werkt.
Je moet of DHCP op de router aanzetten + dynamisch IP op je pc
Of statisch IP op je pc, en dan maakt het niet meer uit of DHCP aanstaat.
Dynamisch IP + DHCP uit werkt inderdaad niet.

Hmm, oke dan heb ik dat inderdaad een beetje verkeerd begrepen rond DHCP. Maar het heeft altijd perfect gewerkt. Dat even terzijde.

Wat betreft de Horizon box - er zijn voor zover ik weet twee soorten 'aansluitingen', in de meterkast of de wandcontactdoos. Volgens mij kan je hier niet tussen kiezen? Ik dacht dat vooral de wat oudere woningen dit vaak via een wandcontactdoos hebben? In ieder geval, er is mij verteld dat dit of via de wandcontactdoos gaat, of via de meterkast. In ons geval via de wandcontactdoos - ook altijd zonder problemen. Er zat eerst een splitter/versterker tussen, maar die is inmiddels weg en het is de enige aangesloten tv (lees: box).

Nadat de monteur de doos had vervangen heeft hij alles doorgemeten en alles was verder prima in orde, dus dat signaal is verder goed. Hij heeft ook een splinternieuwe 'top-of-the-line' kabel op maat gemaakt en aangesloten, dus die zal niet stuk zijn :).

Ik snap alles wel wat je zegt en alles behalve het DHCP gebeuren is alles in orde! Sowieso thanks voor je reactie in ieder geval!
ricom
Probeer is om naast de game een ping -t te draaien. Als de ping tegelijk met de game wegvalt is het de verbinding. Als het draardloos is probeer eens ¨inssider te draaien en te kijken of je niet in een vol gebied zit. Anders is je modem gewoon niet goed.
Momenteel betreft het alleen bedraad, ik zal eens kijken naar je suggestie om ping -t te draaien - even het goede IP adres opzoeken :).
Het vreemde is - het is alleen de game verbinding; internet en bv de teamspeak verbinding blijven gewoon werken. (En dat het tot vandaag ook gewoon prima werkte... Een vernieuwde wandcontactdoos en kabel lijken me hier geen effect op horen t ehebben?)

Slunigo#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Mofkees schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:33:
[...]

hmm ben blijkbaar niet de enige dus. Heb tot nu toe van groen alleen BT set gehad, een stuk of 6 geloof ik al (1x amr, 3x pants en 2x belt)... nog geen enkele andere set item gezien :)
Nu weer 4+ weken aan t spelen na lang gestopt te zijn. Nul comma nul set items op geen enkele char. Dus totaal geen. dat 60% van de paar legs die droppen allemaal onbruikbare bracers zijn lijkt me ook niet kloppen

Had gehoopt op verbeteringen sinds ros... Die misschien niet nul comma nul maar t zijn er verdomd weinig

[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 17-04-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

ricom schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:34:
Als pro lurker zal ik ook mn vraag maar is stellen ;)
Ben op dit moment lightning focussed crusader, nu vraag ik mij alleen af wat moet ik met schild, Kom maar geen goed schild tegen. in mijn ogen wil ik 8-10% crit skill/ele dmg en vit/str.
Block lijkt mij persoonlijk niet echt boeiend.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/stycky-2209/hero/38473748

Meteen nog een ander ding. Speel op dit moment Diablo3 op Ubuntu, maar de laadtijden om van level naar level te gaan zijn echt drama. Als iemand tips heeft graag.
Ik speel zelf ook met een lightning crusader, en ik heb de gamble-doos Kadala gebruikt tot ik een Lidless Wall kreeg met lightning damage en voor de rest ook best aardige stats. De craftable Hallowed Protector rolt standaard +holy damage, en die kun je geloof ik omrollen naar lightning maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

ChUcKiE schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:38:
Ik overweeg om een Macbook Air aan te schaffen met een Intel HD 5000 GPU en een maximale resolutie van 1440*900.
Het kan anders een overweging zijn om toch voor de veel duurdere MacBook Pro te gaan met Intel Iris HD 5100,, die in ieder geval wel voldoende presteert om normaal te spelen. Uiteraard dient de resolutie dan wel naar beneden bijgesteld te worden want op een Retina scherm met hoogste resolutie zal het ook niet speelbaar zijn vrees ik.

Zie DM.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Shiro schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:33:

Zie nu pas je bericht, als je mij vanavond ff toevoegd/ een whisper geeft, ik heb er nog 1 liggen (laatste), heb het opgegeven om hollowed te craften, aangezien ik nu naast mijn thunderfury ook een fulminater heb en een lvl70 sledgefist :)

Saranbaatar#1668

Ook eindelijk mijn eerste Akkhan item gevonden, boots, zit zelfs 15% FoTH bonus op \o/

Enige is dat ik hem niet kan dragen tot ik meer gear heb aangepast, aangezien ik bezig ben met 2 gearsets en FotH is er daar geen een van :P

Huidige set is de HF shotgun set die is prima, mag alleen meer res en elemental dmg bij, maar necks vinden is stront.

En een Blessed shield gear setup, deze is nagenoeg klaar, enige wat ik mis is gryfaclon en jekangbord ::X

Barb ook naar 70 gebracht gisteren, meteen all oude gear salvaged en gekeken wat ik voor hem had liggen, kwam alleen en boots tekort, maar onderweg naar Malth dropte wel wat :+ (werd gedragen door een WD :P )

Dus ook een begin kunnen maken met de firebarb, aangezien ik heerlijke magefists had liggen :9

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 17-04-2014 07:32 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
Wat een ellende om een stat te rerollen op een quiver. Probeer al een hele tijd Cluster Arrow damage erop te krijgen. Ondertussen kost een roll 2,2 miljoen of iets in die richting. Nu begin ik zelfs te twijfelen of deze quiver dat wel waard is :+ ( Iemand die hier wat over kan zeggen haha )

We gaan gewoon door en laten deze quiver ( heeeeeel ) even voor wat het is.

Edit: Woooo de 1 Mil DPS op Battle.net doorbroken zie ik net 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Riven op 17-04-2014 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ahh hier wordt al weer hard gewerkt zie ik :)

Morguh o/

Gisteren voor het eerst een full Tal Rash set getest. Grappig om steeds die meteoren over je heen te krijgen.
De vraag is alleen. Is het de paper DPS drop waaard

[ Voor 58% gewijzigd door markklok op 17-04-2014 07:40 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren weer even T1 geprobeerd met mn barb, ging wel redelijk maar mn DPS kan nog stuk beter. Gister wel een mooie IK Chestpiece gevonden, met direct al 3 sockets :D Alleen de STR roll heb ik iets hoger gekregen met enchants.Volgens mij is het verder een mooie chest. En van Kadala nog een erg fijne ring gekregen met alles erop: Att spd, CHC en CHD met een bak STR. Die ene ring zorgde voor 30k DPS erbij :)
Jullie nog tips welke gear piece ik nu moet gaan vervangen?
http://eu.battle.net/d3/e...idhiki-1496/hero/27206950

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
Nidhiki schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:57:
Gisteren weer even T1 geprobeerd met mn barb, ging wel redelijk maar mn DPS kan nog stuk beter. Gister wel een mooie IK Chestpiece gevonden, met direct al 3 sockets :D Alleen de STR roll heb ik iets hoger gekregen met enchants.Volgens mij is het verder een mooie chest. En van Kadala nog een erg fijne ring gekregen met alles erop: Att spd, CHC en CHD met een bak STR. Die ene ring zorgde voor 30k DPS erbij :)
Jullie nog tips welke gear piece ik nu moet gaan vervangen?
http://eu.battle.net/d3/e...idhiki-1496/hero/27206950
Ik zou zeggen je gloves aangezien deze maar 5 stats heeft in plaats van 6, ook de CHD roll is niet erg hoog. Ook zou een betere neck makkelijk te vinden moeten zijn, CHD en/of elemental DMG erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Slunigo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:41:
[...]

Hmm, oke dan heb ik dat inderdaad een beetje verkeerd begrepen rond DHCP. Maar het heeft altijd perfect gewerkt. Dat even terzijde.

Wat betreft de Horizon box - er zijn voor zover ik weet twee soorten 'aansluitingen', in de meterkast of de wandcontactdoos. Volgens mij kan je hier niet tussen kiezen? Ik dacht dat vooral de wat oudere woningen dit vaak via een wandcontactdoos hebben? In ieder geval, er is mij verteld dat dit of via de wandcontactdoos gaat, of via de meterkast. In ons geval via de wandcontactdoos - ook altijd zonder problemen. Er zat eerst een splitter/versterker tussen, maar die is inmiddels weg en het is de enige aangesloten tv (lees: box).

Nadat de monteur de doos had vervangen heeft hij alles doorgemeten en alles was verder prima in orde, dus dat signaal is verder goed. Hij heeft ook een splinternieuwe 'top-of-the-line' kabel op maat gemaakt en aangesloten, dus die zal niet stuk zijn :).

Ik snap alles wel wat je zegt en alles behalve het DHCP gebeuren is alles in orde! Sowieso thanks voor je reactie in ieder geval!

[...]

Momenteel betreft het alleen bedraad, ik zal eens kijken naar je suggestie om ping -t te draaien - even het goede IP adres opzoeken :).
Het vreemde is - het is alleen de game verbinding; internet en bv de teamspeak verbinding blijven gewoon werken. (En dat het tot vandaag ook gewoon prima werkte... Een vernieuwde wandcontactdoos en kabel lijken me hier geen effect op horen t ehebben?)
Heb je internet via je router of via de ingebouwde router van de Horizonbox? Dat laaste heb ik nl 2 weken gehad en dat was bij mij in ieder geval drama. Verbinding viel vaak weg. WiFi Signaal was erg zwak.

Upc opgebeld en de oude modem weer laten aansluiten. Sinds die dag eigenlijk geen problemen meer.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
Gister mijn 2de HC barb gestart, voor WW. Nog nooit in d3 gebruikt.
Valt op zich reuze mee, doe eigenlijk te veel dmg voor lvl 55 (108k buffed).
Dus 1 of 2 hits en ze zijn met bash al neer :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Gisteren de Ring of Royal Grandeur gevonden uit 19 act 1 caches met dank aan o.a. Micro. Hij heeft zelf na 295 a1 caches de ring nog niet gevonden :S

Nu wil ik die Illusory Boots nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

NastyNickNL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:26:
Gisteren de Ring of Royal Grandeur gevonden uit 19 act 1 caches met dank aan o.a. Micro. Hij heeft zelf na 295 a1 caches de ring zelf nog niet heeft gevonden :S

RNG is a bitch... Heb er zelf 2 :) kijken welke het best rolt (1tje staat nu op 5 chc)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
NastyNickNL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:26:
Gisteren de Ring of Royal Grandeur gevonden uit 19 act 1 caches met dank aan o.a. Micro. Hij heeft zelf na 295 a1 caches de ring zelf nog niet heeft gevonden :S

Oef dat soort aantalen wil ik eigenlijk niet horen... Ik ben hem ook nog steeds aan het zoeken. Hoop niet dat ik er ook 300 moet openen om hem te krijgen. Gefeliciteerd dat je hem nu hebt. Wel met een beetje mooie roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Yerap schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:32:
[...]

Oef dat soort aantalen wil ik eigenlijk niet horen... Ik ben hem ook nog steeds aan het zoeken. Hoop niet dat ik er ook 300 moet openen om hem te krijgen. Gefeliciteerd dat je hem nu hebt. Wel met een beetje mooie roll?
Ik heb er al 3 gevonden op mijn Wizard, waaronder een met Dex (Die ik maar aan mijn monk heb gegeven)

Wil je dat liever horen? })

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 17-04-2014 08:36 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik wil vanavond caches op act 1 farmen! Timmetjuh is ook op zoek geloof ik? Wie willen er verder nog mee:p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
had gisteren 8x een leg, leuk enzo maar 8x boots beetje teveel van het goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:40
Yerap schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:32:
[...]

Sinds we nu zo'n twee weken weer met RoS bezig zijn heeft een maat van mij hem nu al twee keer gevonden, in een stuk of 20 tot 30 bounties dus... helaas was ik er de tweede keer niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:38
Gister ff heel blij met een eset carving knife, de Manajuma's. Maar de dmg is nogal teleurstellend (wel een kleine verbetering gelukkig), weet iemand waar ik kan zien hoe goed de rolls zijn van de nieuwe items?

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse over het item ingame, dan CTRL indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

ChUcKiE schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:38:

Ik moet heel eerlijk bekennen dat het niet lekker speelt op mijn MacBook Pro Retina. Hij kan het wel aan, maar je hebt geen rechtermuisknop. Tenzij je een muis aansluit, maar ik speel nu grotendeels op een dell xps vanwegen dit gemis. Heb geen zin om elke keer een muis te pakken tbh.

De Macbook word ook heel erg warm, de toetsen worden te warm voor mij. Speelt niet super.
Pagina: 1 ... 151 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]