Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik wil ook een Tal Rasha's set
[edit]ow Peter2 jij hebt nog een lvl60 set zie ik[edit]
[ Voor 134% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 10:49 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
En waar droppen Thunderfury's ?NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:46:
Damn waar halen jullie al die Tal Rasha's vandaan ik vind ze maar niet
Wat jij wilt is een leuke Thundergods Vigor
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 16-04-2014 10:51 ]
Dat is waar, ik mag de eerste tijd niet klagenVandread schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:50:
Ga jij nou niet klagen met je monk.... die WKL kan niet veel beter
Wat jij wilt is een leuke Thundergods Vigor
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
http://us.battle.net/d3/en/item/breastplate-of-akkhan
En gisteravond dropte de pants;

http://us.battle.net/d3/en/item/cuisses-of-akkhan
Nu hopen op de rest, want de volledige set bonus is aardig leuk
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sjeeps-2488/hero/35549547
Iemand nog tips qua build? Of misschien easy wins mbt gear?
Waar heb ik die? (en op welk char?)NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:46:
Damn waar halen jullie al die Tal Rasha's vandaan ik vind ze maar niet
Ik wil ook een Tal Rasha's set
[edit]ow Peter2 jij hebt nog een lvl60 set zie ik[edit]
Ah dat is de char waarop ik reageerde.
[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 16-04-2014 11:04 ]
Sorry was een profiel van iemand anders ik wil je ring van je monk trouwens wel overnemen_Peter2_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:01:
[...]
Waar heb ik die? (en op welk char?)
Ah dat is de char waarop ik reageerde.
geef mij die amu van je maar, thx!NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:07:
[...]
Sorry was een profiel van iemand anders ik wil je ring van je monk trouwens wel overnemen
Ik vond er trouwens nog één maar daar moet ik de CHC nog op rollen die gaat naar mijn WD
Welke? Royal Grandeur of Wyrdward?NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:07:
[...]
Sorry was een profiel van iemand anders ik wil je ring van je monk trouwens wel overnemen
[ Voor 10% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 11:20 ]
Je wil als wiz in ieder geval Tal's set, die meteors zijn echt fokking geniaalNastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:19:
The Royal Grandeur maar die heeft je wiz ook zie ik. Zijn er trouwens ook builds bekend qua set items die je als wiz bijvoorbeeld het beste kunt gebruiken icm met deze ring?
Movies: letterboxd
Captain Crimson's en Born's voor cooldown reducement. Eventueel Aughild's voor elite damage.NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:19:
The Royal Grandeur maar die heeft je wiz ook zie ik. Zijn er trouwens ook builds bekend qua set items die je als wiz bijvoorbeeld het beste kunt gebruiken icm met deze ring?
Voor een bijbehorende build zie deze Wizz
link
[ Voor 14% gewijzigd door Anno op 16-04-2014 11:27 ]
Psst...NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:19:
Ik denk met Tal Rasha en het andere set 2 pieces combineren voor 2x 3 set bonus.
En dat je er een b gearset omheen kan bouwen door gebruik te maken van meerdere setsMad-Matt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:22:
Deze ring is met geen enkele build perse nodig, het alleen fijn dat je een item minder nodig hebt.
Dus hij is net zo nodig als andere legs met speciale eigenschappen,
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
en omg Peter hoelang heb jij op die ring lopen farmen lol
[ Voor 13% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 11:25 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik wil de Tal's amu, dan kan ik de Tal's chest vervangen voor mijn BT chest en dan heb ik volledige BT en Tal's set en ice climbers, kan ik eindelijk in frozen en molten bommen tegelijk staanNastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:28:
Ik wil de sets combineren met de gloves of Worship/ Nemesis Braces en Illusionary boots mocht ik die laatste nog vinden.
Van m'n Templar companion.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Vet alleen geen DC krijgendesjaak909 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:31:
[...]
Ik wil de Tal's amu, dan kan ik de Tal's chest vervangen voor mijn BT chest en dan heb ik volledige BT en Tal's set en ice climbers, kan ik eindelijk in frozen en molten bommen tegelijk staan
Dit ik heb de ring en inmiddels de 4set Vyr bonus en zal ook zeker kijken of ik richting tal's kan gaan ( inmiddels Belt al binnen )microoo schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:27:
De build die ik uiteindelijk met die ring wil (als ik hem ooit nog krijg, lol. Intussen op 230+ a1 caches) is de Vyr en Talrasha 4 set bonus. Dit dmv helm, amulet en chest armor van Tal Rasha. Van de Vyr set: Gloves, pants en boots.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17-09 12:52
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Is het niet zo dat je dan eigenlijk al dood bent? Ik weet niet of dat voor HC ook werkt.NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:39:
Die Firebird's 4e set bonus (meteor revive) lijkt me wel handig voor HC trouwens.
Werkt:Timmetjuhs schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:41:
[...]
Is het niet zo dat je dan eigenlijk al dood bent? Ik weet niet of dat voor HC ook werkt.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik zou momenteel een moord doen voor leg trash. Heb drie upgrades klaar liggen om te enchanten, waarvoor ik souls nodig heb. Maar bijna elke leg die ik vind kan ik wel op een alt gebruiken.MueR schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:54:
Pff, mijn Crusader vindt wel legendaries, maar allemaal trash. Dat er eens gewoon een leuk item uit de Akkhan set dropt oid. Of Focus en Restraint samen. In combinatie met mijn weapon en shield gaat dat redelijk veel increase opleveren
Dit is een account.
Mee bezig. Ben nu T3 rifts aan het doen ivm de hogere dropkansen.NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:57:
Gewoon riften doen krijg meestal wel souls van de riftbaas
Legion 7i i9 3080 32gb
Hehe, dat zal ik dan binnenkort even uitproberen.markklok schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:00:
Ik ben altijd de "lucky charm" voor andere -_-
Mijn idee is om nu een wizard te lvlen zodat deze gear voor me kan verzamelen. Heb vernomen dat als je leg niet identified en je deze door een ander char zoals me WD laat identifien je direct ook de stats voor een WD krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee? Speel trouwens HC dus ben wat voorzichtiger met de moeilijkheidsgraad.
[ Voor 9% gewijzigd door Kleffie op 16-04-2014 12:03 ]
Nee, dat is niet zo. Affixes worden bepaald op het moment dat 'ie dropt.Cephus schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:02:
Heb helaas ook nog het probleem dat ik T1 nog niet echt aankan.
Mijn idee is om nu een wizard te lvlen zodat deze gear voor me kan verzamelen. Heb vernomen dat als je leg niet identified en je deze door een ander char zoals me WD laat identifien je direct ook de stats voor een WD krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee?
Beste wat je kunt doen is gewoon focussen op één karakter en daar veel bounty en rifts mee doen. En dan zodra het kan naar T1 en het spelletje herhalen.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 16-04-2014 12:05 ]
Thanks, wel jammer had vernomen van iemand ingame dat dit zo werkte..Deadsmell schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:03:
[...]
Nee, dat is niet zo. Affixes worden bepaald op het moment dat 'ie dropt.
Maar dan maar hopen met me wizard wat goede items voor me WD te vinden, en anders hebben altijd nog de mogelijkheid om te rerollen.
Zolang je met twee karakters tegelijk blijft spelen, is je progress minder dan met eentje. Pak gewoon het karakter wat je het leukst vindt en knal daarmee door het spel heen. Dan verzamel je gear en gems en gold wat je weer kunt gebruiken om je alts een stuk sneller te levellen dan nu.Cephus schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:05:
[...]
Thanks, wel jammer had vernomen van iemand ingame dat dit zo werkte...
Maar dan maar hopen met me wizard wat goede items voor me WD te vinden, en anders hebben altijd nog de mogelijkheid om te rerollen.
5 rift runs
4 legs
5 souls
Daarna voor hallowed crafting meuk
3 runs
3 mats
Dat was het weer voor de rest van de maand verwacht ik.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
leuk die RNG inderdaad, gisteren nog stuk of 15 souls gebruikt om de arcane dmg van 15% naar 20% te krijgen van mijn Gesture of Orpheus, stop er maar mee, aangezien ik voorlopig toch maar bij mijn TF blijf en begint wel aardig duur te worden per roll nuDeadsmell schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:28:
Pff...zeven souls uit drie rifts gehaald, allemaal opgemaakt om arcane torrent damage op een Triumvirate te krijgen. Geen succes. RNG's a bitch.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als je goede WD gear wilt, dan zul je toch echt op die WD moeten spelen. Anders krijg je praktisch geen WD items (sets, voodoo masks, offhands, ceremonial knives, etc) en WD rolls (+wd skill dmg).Kleffie schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:02:
Heb helaas ook nog het probleem dat ik T1 nog niet echt aankan.
Mijn idee is om nu een wizard te lvlen zodat deze gear voor me kan verzamelen. Heb vernomen dat als je leg niet identified en je deze door een ander char zoals me WD laat identifien je direct ook de stats voor een WD krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee? Speel trouwens HC dus ben wat voorzichtiger met de moeilijkheidsgraad.

De proza:
Gisteren een aantal runs gedaan met een T4-waardige party op, hoe logisch; T4. Alles ging prima, af en toe liep ik wat te prutsen waardoor ik plat ging maar ook een aantal rifts waar ik zonder problemen doorheen liep. So far so good, leuke party met Stingray(DH), Chessmaster(Monk), Boezelman(Monk) en m'n wiz.
Toen ging iemand de party verlaten en leek het ons verstandig om een lvl lager te spelen; T3 it is. Maar dat is dan dus geen hol meer aan, veel te makkelijk! Maar T4 redden we dan ook weer niet...

Dus Blizz, wat denken jullie van T3.5?
T1 (Crusader) loop ik op m'n gemakkie door heen, monsters gaan lekker snel dood etc.
extra persoon erbij en wordt al moeilijker. 4 man en ik maak niets meer waar
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Als je zelf niet doodgaat en elites ongeveer tussen de 10-20 seconden dood krijgt zit je goedXtr3me4me schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:47:
Ik weet niet wat ongeveer de algemene regel is om T1 te doen qua stats. Want er is een minimum neem ik aan. Bedoel eergisteren probeerde ik met 500 all resis en 310K dps T1 te doen, ik overleefde het wel, alleen man man wat duurde het lang voordat de elites dood gingen.
Gewoon in een party meedoen. Met mijn monk deed ik gisteren succesvol T2 en paar mooie drops gehad. Een pullmonk erbij is altijd gewild.Xtr3me4me schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:47:
Ik weet niet wat ongeveer de algemene regel is om T1 te doen qua stats. Want er is een minimum neem ik aan. Bedoel eergisteren probeerde ik met 500 all resis en 310K dps T1 te doen, ik overleefde het wel, alleen man man wat duurde het lang voordat de elites dood gingen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb vaak genoeg in parties gezeten op T2+ dat ik na een rondje maar weggegaan ben... Leuk dat jan en alleman meelift op hogere torments, maar efficienter wordt het er niet van..NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:49:
[...]
Gewoon in een party meedoen. Met mijn monk deed ik gisteren succesvol T2 en paar mooie drops gehad. Een pullmonk erbij is altijd gewild.
in clan games / tweaker games heb ik nog niet zoveel lifters gezien eerlijk gezegd.Bosmonster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:52:
[...]
Heb vaak genoeg in parties gezeten op T2+ dat ik na een rondje maar weggegaan ben... Leuk dat jan en alleman meelift op hogere torments, maar efficienter wordt het er niet van..
In public kan ik het mij wel voorstellen. In tegendeel heb ik soms het gevoel dat er alleen maar kan gerushed worden waar geen seconde kan verloren worden. Dat vind ik persoonlijk dan weer enorm storend omdat het hele relaxe gebeuren dan wat weg ebt en je het gevoel hebt van moeten moeten moeten.
Kan ook aan mij liggen hoor
Ik ben sinds gisteren aardig gegroeid in stats. Verdubbeling in al resis en ruim 100k extra dps. Zal vanavond eerst eens solo kijken. Ik ben zelf niet zo van het meeliften als ik zelf het amper aankan.NastyNickNL schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:49:
[...]
Gewoon in een party meedoen. Met mijn monk deed ik gisteren succesvol T2 en paar mooie drops gehad. Een pullmonk erbij is altijd gewild.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Legion 7i i9 3080 32gb
Dit hangt allemaal af van elkaar, ik denk dat voor melee classes de minimale ligt op 10-15m toughness, dps zou ik zeggen 400k unbuffed.Xtr3me4me schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:47:
Zoals al eerder is aangegeven in dit topic is het farmen (lees: bounties) op lvl 70 normal een hele snelle manier om snel nieuwe legendaries te verzamelen voor je char. Zodra je er klaar voor bent kan je dan de overstap maken naar T1
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Als ik in een party zit met wizards, WD's of DH's dan kan ik net zo goed koffie gaan drinken. Het enige nut wat ik dan heb zijn m'n IAS en Crit chance aura's.
Vergeet je cyclone strike niet ... is een zeer aangename skill om te hebben in dergelijke groepenMad-Matt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:06:
Beetje meeliften kan je altijd wel doen.
Als ik in een party zit met wizards, WD's of DH's dan kan ik net zo goed koffie gaan drinken. Het enige nut wat ik dan heb zijn m'n IAS en Crit chance aura's.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
zeker waar!Vidra schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:07:
[...]
Vergeet je cyclone strike niet ... is een zeer aangename skill om te hebben in dergelijke groepen
Speel T3 zowel solo als rifts
Natuurlijk ga ik van tijd tot tijd wel eens dood maar ach... FF flink op je muis meppen paar vloekwoorden en weer verder gaan
Legion 7i i9 3080 32gb
Even een schaamteloze bumb...Sjeeps schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:01:
Nadat het binnen een aantal rerols niet gelukt was om mijn andariel the rerollen naar arcane ben ik maar eens een fire build gaan proberen voor mijn wizard, ik moet zeggen het werkt aardig tot op dit moment.
Iemand nog tips qua build? Of misschien easy wins mbt gear?
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
jij bent dus bigsexy!!markklok schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:08:
Melee wiz... 1,6m dmg / 4,5 mill tough (Buffed)
Speel T3 zowel solo als rifts
Natuurlijk ga ik van tijd tot tijd wel eens dood maar ach... FF flink op je muis meppen paar vloekwoorden en weer verder gaan
De klojo die al op 1M zat toen ik nog zat te tobben me 200k
Ik denk dat er weinig mensen gaan geven. Je build ziet er best goed uit en met een hoge dps
[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 13:13 ]
That's meMad-Matt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:12:
[...]
jij bent dus bigsexy!!
De klojo die al op 1M zat toen ik nog zat te tobben me 200k
Legion 7i i9 3080 32gb
Goede gear vind je het snelst op normal!ShadowSaiyan schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:11:
Ik had gister ook wel het gevoel dat ik er in de party achteraan liep. Letterljjk, hun 2 hadden volgens mij een wat hogere MS dan mij, lol. Elke keer als ik er was, waren hun al bijna klaar met die pack... Tja, ik zou het zelf niet heel erg vinden als er een in de party zit die het het eigenlijk net niet red. Ik bedoel, je moet toch een keer beginnen op minimaal T1, en het vinden van goede gear doe je in principe sneller op hogere difficulty.
[ Voor 22% gewijzigd door NastyNick op 16-04-2014 13:15 ]
Linker ring kan beter, iig minimaal dan die 6chc.
Amu kan dus ook beter qua stats, of tri stat , of iets beters dan de LPS.
Helm, wil je eigenlijk iets soort gelijks alleen dan met een socket en/of chc.
Je offhand kan ook beter, in elk geval dan iets met % damage to xx.
Belt zou ook iets kunnen met CHD en AS.
JaVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:17:
Het waren toch alleen de class-specific set items die je alleen op Torment vindt?
[ Voor 17% gewijzigd door Douweegbertje op 16-04-2014 13:19 ]
Klopt, ik vond gisteren namelijk nog een blackhorn boots op NormalVerwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:17:
Het waren toch alleen de class-specific set items die je alleen op Torment vindt?
SR+ MiC
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ze beginnen me aardig de keel uit te hangen. Andere set items nou minstens zo vaak moeten droppen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja man, of anders geven we gelijk iedereen alle items die ze willen. Het is allemaal wel prima zo, heel normaal dat "goede" sets een mindere dropkans hebben.Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:21:
Blackthornes set items droppen te vaak imho (op Torment 1 op hoger). Van de 15 set items die ik op torment heb gevonden waren er 12 blackthornes. Als het nou goede rolls waren maar nee, vooral items zonder mainstat.
Ze beginnen me aardig de keel uit te hangen. Andere set items nou minstens zo vaak moeten droppen.
Dat hangt dan per persoon af want ik heb nog maar éénmaal een BT pants gevonden en voor de rest van de sets niets.Wolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:21:
Blackthornes set items droppen te vaak imho (op Torment 1 op hoger). Van de 15 set items die ik op torment heb gevonden waren er 12 blackthornes. Als het nou goede rolls waren maar nee, vooral items zonder mainstat.
Tnx, ondanks dat sommige dingen vaak voor de hand liggen is het vaak wel goed om het even van iemand anders te horen.Douweegbertje schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:17:
[...]
Linker ring kan beter, iig minimaal dan die 6chc.
Amu kan dus ook beter qua stats, of tri stat , of iets beters dan de LPS.
Helm, wil je eigenlijk iets soort gelijks alleen dan met een socket en/of chc.
Je offhand kan ook beter, in elk geval dan iets met % damage to xx.
Belt zou ook iets kunnen met CHD en AS.
[...]
Offhands spendeer ik inderdaad all mijn shards aan, helaas nog nooit iets leuks gekregen.
Dat van die ring is wel een goede, toch maar nog eens proberen te rerollen.
En dat amulet, tja, hoe krijg je een goed amulet? Is gewoon compleet random toch? Ze zijn te duur om bij kadala te gokken, en verder is er geen specific iets waar je kunt farmen voor iets toch?
Belt me CHD is volgens mij verder alleen 1 legendary die dat heeft toch? Dus is ook compleet random
Mja, herkenbaar, waardeloze stats. En dropt er eindelijk een class set item, waren er 2 slechte stats op, dus zelfs met een reroll niet te reddenWolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:21:
Ach, toch een Forgotton Soul erbij, toch
SR+ MiC
Om wat intel te winnen kun je het beste 2 items van Vyr zoeken en 2 van firebird, in totaal krijg je dan +1000 intel.
Maar ja, vind ze maar eens. Op dit moment heb ik alleen 2 items van Vyr:
http://eu.battle.net/d3/e...rHekker-2143/hero/2020604
- Blaat
Hardware Fanaat
Way to pull out of context. Natuurlijk moet je niet gelijk alle items die je wilt krijgen. Alleen nogal eenzijdig alleen maar groene stront laten droppen gaat me wat te ver.Douweegbertje schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:22:
[...]
Ja man, of anders geven we gelijk iedereen alle items die ze willen. Het is allemaal wel prima zo, heel normaal dat "goede" sets een mindere dropkans hebben.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je moet ook gewoon spelen, en vanzelf zien of je een upgrade ooit krijgt. Kijk vervolgens wat het snelste een upgrade zou geven als je gaat gokken bij kadala.Sjeeps schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:23:
[...]
Tnx, ondanks dat sommige dingen vaak voor de hand liggen is het vaak wel goed om het even van iemand anders te horen.
Offhands spendeer ik inderdaad all mijn shards aan, helaas nog nooit iets leuks gekregen.
Dat van die ring is wel een goede, toch maar nog eens proberen te rerollen.
En dat amulet, tja, hoe krijg je een goed amulet? Is gewoon compleet random toch? Ze zijn te duur om bij kadala te gokken, en verder is er geen specific iets waar je kunt farmen voor iets toch?
Belt me CHD is volgens mij verder alleen 1 legendary die dat heeft toch? Dus is ook compleet random
En de belt, dat weet ik niet helemaal precies maar sowieso the witching hour. Dacht wel dat er wat meer waren die dat konden (?). Ter info check mijn belt maar
Meer spelen, dan ga je vanzelf meer vinden.. ook de betere items. Zo simpel is het eigenlijk, maar wat ik jammer vind is dat mensen het allemaal nog simpeler willen hebbenWolf schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:25:
[...]
Way to pull out of context. Natuurlijk moet je niet gelijk alle items die je wilt krijgen. Alleen nogal eenzijdig alleen maar groene stront laten droppen gaat me wat te ver.
[ Voor 19% gewijzigd door Douweegbertje op 16-04-2014 13:27 ]
Downside is dat je veel voor moet inleveren kwa dmg
Legion 7i i9 3080 32gb
RoS is nog geen maand uit, je zou je main pas na een jaar echt top moeten hebben, beetje afhankelijk van je speelintensiteit.Douweegbertje schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:22:
[...]
Ja man, of anders geven we gelijk iedereen alle items die ze willen. Het is allemaal wel prima zo, heel normaal dat "goede" sets een mindere dropkans hebben.
Cititzen of Ladonia
Dat is wel het idee idd ... en om de low ranked spelers tegemoet te komen kan je alle lvl 70 legendaries (behalve de nieuwe lvl 70 class specific set items) ook gewoon vinden op normalsorcees schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:29:
[...]
RoS is nog geen maand uit, je zou je main pas na een jaar echt top moeten hebben, beetje afhankelijk van je speelintensiteit.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je mist het punt. Het heeft niks te maken met simpeler, het gaat erom dat blackthornes bovengemiddeld vaak droppen.Douweegbertje schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:25:
[...]
Meer spelen, dan ga je vanzelf meer vinden.. ook de betere items. Zo simpel is het eigenlijk, maar wat ik jammer vind is dat mensen het allemaal nog simpeler willen hebben(niet specifiek aan jou gericht hoor
)
Blizzard heeft al een aantal issues opgelost met items die veel vaker dropten dan anderen in verhouding, dus Blackthornes zou daar geen uitzondering op hoeven zijn.
Van de tientallen set items die kunnen droppen, was bij mij ook 60% Blackthornes ofzo...
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 16-04-2014 13:38 ]
Is dit alleen voor de "nieuwe" set items of geldt dit ook voor de oude set items zoals. Tal Rasha's gear maar dan scaled naar level 70.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:17:
Dat vind ik persoonlijk ook alleen maar leuk. Het voelt nu echt als een overwinning als ik een stukje gear vind die met of zonder enchant toch weer net iets beter is dan wat ik had en op deze manier langzaam maar zeker richting T1 en beyond kan.sorcees schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:29:
[...]
RoS is nog geen maand uit, je zou je main pas na een jaar echt top moeten hebben, beetje afhankelijk van je speelintensiteit.
Ik hoef ook echt niet binnen een maand zo gegeard te zijn dat ik T4/T5 makkelijk kan farmen.
PSN: Brwmaster
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Tal Rasha is een class set, dus dat is Torment only._Peter2_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:46:
[...]
Is dit alleen voor de "nieuwe" set items of geldt dit ook voor de oude set items zoals. Tal Rasha's gear maar dan scaled naar level 70.
klopt, kleine upgrades vinden is leuk en de spanning of hij beter gaat worden is ook erg leuk.Br3wmaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:47:
[...]
Dat vind ik persoonlijk ook alleen maar leuk. Het voelt nu echt als een overwinning als ik een stukje gear vind die met of zonder enchant toch weer net iets beter is dan wat ik had en op deze manier langzaam maar zeker richting T1 en beyond kan.
Ik hoef ook echt niet binnen een maand zo gegeard te zijn dat ik T4/T5 makkelijk kan farmen.
Gister boots gevonden met 0.5% dmg stijging en een 0.2 toughness, zonder enchants.
- Blaat
Hardware Fanaat
Klopt.Bosmonster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:51:
[...]
Tal Rasha is een class set, dus dat is Torment only.
Het is alleen wel opvallend dat ik met het van 60 naar 70 levelen meer class specific set items heb gevonden dan de drie weken erna op lvl 70. Dat bewijst mij dat er een bugje in het spel is. Op dit moment lijken er alleen stomme sets te droppen terwijl dat daarvoor redelijk in balans leek te zijn.
Ook de plans voor Archfiend Arrows gevonden, deze kunnen ook erg lekker rollen, ook vooral de elite dmg erop. Nu even snel wat useless legs vinden om te salvagen
Kijk dat is leukMad-Matt schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:52:
[...]
klopt, kleine upgrades vinden is leuk en de spanning of hij beter gaat worden is ook erg leuk.
Gister boots gevonden met 0.5% dmg stijging en een 0.2 toughness, zonder enchants.
PSN: Brwmaster
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb de follower token al weken.. nu nog unities.Riven schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:55:
Vandaag een ( redelijk ) mooie Unity gevonden. dex, 5,5 crit, 15% elite dmg, en nog een gare stat welke ge-re-rolled gaat worden naar CHD. Dit geeft wel minder sheet dps maar verhoogd mn EDPS tegen elites en dergelijk wel degelijkNu ook nog een Unity voor mn follower vinden en dan profiteren van de token dat deze niet dood kan en de 50% dmg reduction
![]()
Ook de plans voor Archfiend Arrows gevonden, deze kunnen ook erg lekker rollen, ook vooral de elite dmg erop. Nu even snel wat useless legs vinden om te salvagen
Vraag me wel af in hoeverre dat echt werkt, want jij krijgt ook de damage van je follower voor je kiezen natuurlijk. En die heeft praktisch geen toughness (bij mij althans
Als het goed is pakt je follower niet eens damage met dat token, heb er al wat van gezien dat het blijkbaar goed werkt. Alleen dit kan nog weken duren voordat ik het goed kan gaan testenBosmonster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:02:
[...]
Heb de follower token al weken.. nu nog unities.
Vraag me wel af in hoeverre dat echt werkt, want jij krijgt ook de damage van je follower voor je kiezen natuurlijk. En die heeft praktisch geen toughness (bij mij althans)
Je hebt inderdaad gelijk, het kan je dus net zo goed erg hard slopen
[ Voor 29% gewijzigd door Riven op 16-04-2014 14:11 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]