Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Naar mijn mening is blackhole's dmg sowieso flut en verwaarloosbaar, maar een paar runes waar het goeie damage mee doet, en waarom zou je het daarvoor nemen? Als CC/pseudo-oh-shit knop & dmg booster is hij veel beter. Absolute zero in een swarm monsters, en ze staan op één plek, EN al je frostdmg is verhoogt met 3% per monster wat geraakt is. Regelmatig een stuk of 20 in één blackhole, en da's toch even mooi 60% frostdmg extra voor 15 seconden. En de cooldown is maar 20!Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:15:
[...]
Als je black hole toch nauwelijks gebruikt, dan heb je niets te verliezen toch?
Jawel, tonnen aan goldDeadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:15:
[...]
Als je black hole toch nauwelijks gebruikt, dan heb je niets te verliezen toch?
Ik sta sinds ROS pas op -8m oid.
Saywhat
Ik 160 mil aan crafte alleen al, het kost allemaal veel geld voor een flawless royalMad-Matt schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:17:
Sinds 2.0 heb ik al 30 miljoen uitgegeven aan van alles en nog wat
Juist, zo gebruik ik hem ook. Door die damage boost is hij voor arcane torrent ook heerlijk, zeker als je parapunten in area damage hebt gestopt. Als main damage dealer is hij door de cd waardeloos, dus hoef je m.i. ook niet in de skill damage te investeren.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:17:
[...]
Naar mijn mening is blackhole's dmg sowieso flut en verwaarloosbaar, maar een paar runes waar het goeie damage mee doet, en waarom zou je het daarvoor nemen? Als CC/pseudo-oh-shit knop & dmg booster is hij veel beter. Absolute zero in een swarm monsters, en ze staan op één plek, EN al je frostdmg is verhoogt met 3% per monster wat geraakt is. Regelmatig een stuk of 20 in één blackhole, en da's toch even mooi 60% frostdmg extra voor 15 seconden. En de cooldown is maar 20!
Cooldown is toch 30 sec?
De truc zit hem er in om jezelf uit te dagen: niet op normal te spelen of T6 kistjes/één monster elke keer weer. Het is duidelijk dat het spel daar niet voor gemaakt is. Dat het kan is leuk, maar je merkt aan het goud dat je er niks mee opschiet. Sterker nog: je zult zó veel gems moeten craften/gear moeten rerollen waar je het goud niet voor hebt dat je binnen no-time zo'n zeikerd bent op de blizz general forums. Ik lach me daar een deuk. Elke keer weer!
Sowieso: splitfarmen op normal:
1. Geen uitdaging
2. Geen Str. in Numbers gold & mf-buff
3. Geen goud algemeen
4. Geen teamspel
[ Voor 8% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 12:24 ]
Godzijdank niet! 12 sec.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Ik pas 3 miljoen, maar ik heb dan ook nooit meer gehad omdat ik nooit iets verkocht kreeg op de AH vanwege mijn ongelofelijke ongeluk altijd.jokko schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:18:
[...]
Ik 160 mil aan crafte alleen al, het kost allemaal veel geld voor een flawless royal
Wees dus blij dat je 160 mil hebt kunnen gebruiken.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik zat weer te prutsen met m'n theorycrafting. Zullen de pijnstillers wel zijn:
Black Hole
Mastery
Cost: 20 Arcane Power
Cooldown: 12 seconds
Conjure a Black Hole at the target location that draws enemies to it and deals 360% weapon damage as Arcane over 2 seconds to all enemies within 15 yards.
Absolute Zero
Each enemy hit increases the damage of your Cold spells by 3% for 10 seconds.
Black Hole's damage turns into Cold.
Kan je beter de laatste rune pakken. Zelfde effect, alleen dan alle soorten dmg increase.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:23:
[...]
Black Hole
Mastery
Conjure a Black Hole at the target location that draws enemies to it and deals 360% weapon damage as Arcane over 2 seconds to all enemies within 15 yards.
Absolute Zero
12 sec maar? Nice, ik meende dat het hoger lag. Dan is het het ook nog wel waard om een beetje in cooldown reduction te investeren als het niets anders in de weg zit.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:23:
[...]
Black Hole
Mastery
Absolute Zero
Mijn goldniveau staat sinds de release van RoS stabiel op 1.4B en ik heb toch heel wat geenchant. Valt me niet tegen hoe snel je verdient. Maar ik heb dan ook nog geen top level gems gecraft.jokko schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:18:
[...]
Ik 160 mil aan crafte alleen al, het kost allemaal veel geld voor een flawless royal
Klopt, over gedacht, echter dat is maar vijf seconden -- amper genoeg tijd voor een salvo en je hebt dan zeven seconden géén extra dmg. Plus als frost je maindmg is, waarom niet tien seconden ophouden?trix0r schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:24:
[...]
Kan je beter de laatste rune pakken. Zelfde effect, alleen dan alle soorten dmg increase.
De één na hoogste zijn voor sommige slots niet veel slechter en zo'n 12mln goedkoper. Dat, en mensen moeten ophouden te splitfarmen op normal. Als ze dat doen, of constant manglemaw doodmaken of chest runs, spelen ze het spel niet alleen niet, maar hebben ze ook géén goud inkomen.Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:25:
Mijn goldniveau staat sinds de release van RoS stabiel op 1.4B en ik heb toch heel wat geenchant. Valt me niet tegen hoe snel je verdient. Maar ik heb dan ook nog geen top level gems gecraft.
[ Voor 41% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 12:28 ]
Ugh... 1.4B. Ik begon RoS met 20mil of zo. Bleef wel constant. Totdat de gems naar een hoger niveau moestenDeadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:25:
[...]
12 sec maar? Nice, ik meende dat het hoger lag. Dan is het het ook nog wel waard om een beetje in cooldown reduction te investeren als het niets anders in de weg zit.
[...]
Mijn goldniveau staat sinds de release van RoS stabiel op 1.4B en ik heb toch heel wat geenchant. Valt me niet tegen hoe snel je verdient. Maar ik heb dan ook nog geen top level gems gecraft.
Inmiddels boven de 900k in m'n profile
http://eu.battle.net/d3/en/profile/triks-2848/hero/39431532
Die laatste rune is in elite fights ook fijn omdat hij voor damage reduction zorgt. Kan je net wat langer in de beams blijven staan en dat is wel fijn voor een close combat wizard.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:26:
[...]
Klopt, over gedacht, echter dat is maar vijf seconden -- amper genoeg tijd voor een salvo en je hebt dan zeven seconden géén extra dmg. Plus als frost je maindmg is, waarom niet tien seconden ophouden?
http://eu.battle.net/d3/e...tlupus-2657/hero/35713290
Over de Black Hole discussie, vrij zwakke skill denk ik. De cooldown maakt het er ook niet beter op
Dat is correct. Ik heb nu een max lvl diamond en zou zelfs een piepje meer CDR willen hebben.Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:25:
[...]
12 sec maar? Nice, ik meende dat het hoger lag. Dan is het het ook nog wel waard om een beetje in cooldown reduction te investeren als het niets anders in de weg zit.
Ik vind het echt een fantastische skill:
- graait mobs bijeen voor area damage.
- houdt ranged mobs bezig (enraged phantoms!) zodat ik wat anders kan slopen.
- damage boost van 5 sec.
- werkt ook nog eens fantastisch op packs van small-medium size champions.
- edit: houdt treasure goblins vast.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Hopelijk nerfen ze dat ook niet!Vandread schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:17:
[...]
Ik hoop dat ze de boel leuk buffen en niet enkel met de nerf hammer beginnen.
Ditch die steen trouwens in je helm, heb je toch geen drol aanje hebt wel frapant weinig vit trouwens.
Hoezo? Extra exp is toch beter, des te eerder ik level up + stats kan uitdelen ;p
Hp is rond de 170k, kan er best mee uit de voeten. Heb nog geen betere items gevonden die dat gedeelte boosten..
En maakt het slopen van treasure goblins een peuleschil, met de juiste timing.cfern schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:28:
[...]
Dat is correct. Ik heb nu een max lvl diamond en zou zelfs een piepje meer CDR willen hebben.
Ik vind het echt een fantastische skill:
- graait mobs bijeen voor area damage.
- houdt ranged mobs bezig (enraged phantoms!) zodat ik wat anders kan slopen.
- damage boost van 5 sec.
- werkt ook nog eens fantastisch op packs van small-medium size champions.
Dat is helemaal waar! Ik zet hem op de lijst.Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:29:
[...]
En maakt het slopen van treasure goblins een peuleschil, met de juiste timing.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Iemand ervaringen?
T.o.v. de standaard build heb ik Iron Skin ipv Provoke, toch een must-have in HC. De meeste vijanden komen toch naar je toe gelopen, en je hebt altijd nog Justice voor een wegloper (goblins
Daarnaast ook steed ipv Bombardment voor de farming speed / extra optie om uit een lastige situatie te geraken in HC.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sfinx-2884/hero/39585749
Elites gaan belachelijk snel neer zolang je Arakat's Champion aan hebt staan, ik wissel dit af met Laws of Valor om een bijna 100% van de tijd Thunderstruck te kunnen spammen.
Nog mensen die deze build of een variant gebruiken? Ik moet nog op zoek naar gear want ben nog maar net lvl70, maar zelfs met mijn crappy gear gaat dit 10x vlotter dan mijn vorige build
Alhoewel ik hier alleen last van heb als ik de elites niet 1 shot met bombardment. Ik probeer op dit moment lightning dmg te stacken icm blessed hammer.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/stycky-2209/hero/38473748
Ik heb sinds hij lvl 70 is, de char niet meer gebruikt. Alleen nog om oude barb items er op te gooien.Sfinx- schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:58:
Voor de (HC) Crusaders onder jullie:
...
Nog mensen die deze build of een variant gebruiken? Ik moet nog op zoek naar gear want ben nog maar net lvl70, maar zelfs met mijn crappy gear gaat dit 10x vlotter dan mijn vorige build
Wel al 400k+ paper dmg. Zal vanavond eens Q-reset doen en nog een leg binnenhalen
Maar dan wel eerst wat skills wijzigen.
[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 07-04-2014 13:02 ]
battle.net en dan de store op de regio VS zetten. en de key als gift aan jezelf sturen.Bulls schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:56:
Welke site is beter voor digitale aankoop Gamecardwinkel of Game-card.net
Iemand ervaringen?
Moet je wel een CC of paypal hebben. Maar het is betrouwbaar (direct van blizzard) en nog steeds de goedkoopste optie.
http://eu.battle.net/d3/e...tedood-2797/hero/34922243
vind het fijn om voornamelijk tanky te spelen en alle mobs binnen te trekken om de rest het werk te laten doen..
qua damage zijn er verbeterpunten maar vind dat ik vaak zoveel op hp moet inleveren als ik ook maar een paar % omhoog wil..
verder mijn mage is redelijk te doen maar toch aardig squishy helaas. ik farm ook al dagen voor betere gear maar vind helaas niets..
Ik koop regelmati gbij Gamecardwinkel. Erg betrouwbaar en altijd mijn keys binnen 5 min na bestelling ontvangenBulls schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:56:
Welke site is beter voor digitale aankoop Gamecardwinkel of Game-card.net
Iemand ervaringen?
PSN: Brwmaster
Heb het via Game-card.net gedaan,kreeg meteen de key en werkte.Br3wmaster schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:07:
[...]
Ik koop regelmati gbij Gamecardwinkel. Erg betrouwbaar en altijd mijn keys binnen 5 min na bestelling ontvangen
Vanuit VS giften had ik al over gelezen, maar ik heb geen CC en paypal vind ik ook te omslachtig.RocketKoen schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:05:
[...]
battle.net en dan de store op de regio VS zetten. en de key als gift aan jezelf sturen.
Moet je wel een CC of paypal hebben. Maar het is betrouwbaar (direct van blizzard) en nog steeds de goedkoopste optie.
Daarnaast is 28,98 ook niet echt duur, $39,99 in wisselkoers komt uit op 29,19
well of souls bedoel je mss?Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:48:
[...]
WD kon voor 2.0 al ruim over 1M dps gaan met CoB, maar dat werkt geloof ik niet zo lekker meer. Ik las gisteren op Diablofans een leuke build die draait om zombie charger met die pile rune, piranha's met piranado, die arcane torrent-achtige skill (weet de naam ff niet) en bijna unlimited mana door passives. Daarmee schijn je op T1 alle elites met een paar klappen neer te kunnen krijgen.
Ik ben die build aan het testen op mijn sc WD en het lijkt veelbelovend. Ik ben alleen nog geen level 70, dus kan de volledige build niet laten zien op mijn battle.net account. Zal vanavond het linkje op diablofans eens opzoeken.
Ik ben ook benieuwd, kan je de skills eens posten, mijne is wel level 70 :-)
Maar mana is grootste probleem bij mij ( zit nog wel in combo met pet skill).
Ben ook aan het proberen iets anders ermee te doen dan een pet build/bats.
Met pet build heb ik echt nooit mana issuesBitchCrew schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:14:
[...]
well of souls bedoel je mss?
Rifts die hebben een iets hogere kans op leg dan ergens anders sinds de laatste hotfix. En dan op T1 voor de snelheid.Luukwa schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
Zijn er op dit moment nog goede farm routes voor gear? Wil graag wat tal rasha gear vinden
Rifts op T1 of hoger, rifts hebben increased legendary/set drop rate ten opzichte van normale farm routes, wel 1 downside je geen extreem hard door je riftkeys heenLuukwa schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
Zijn er op dit moment nog goede farm routes voor gear? Wil graag wat tal rasha gear vinden
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
link?BitchCrew schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
petbuild niet, maar als je well of souls of bears gebruikt is het snel weg hoor
bij bears wel ja.
Ja, die! Zie mijn sc wd op mijn battle.net profiel, die is bijna volledig.BitchCrew schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:14:
[...]
well of souls bedoel je mss?
Zo uit mijn hoofd:
Spirit barrage + well of souls
Zombie charger + pile on
Spirit walk + honored guest
Soul harvest + vengeful spirit
Big bad voodoo + Slam dance
Piranhas + piranhado
Gruesome feast
Rush of essence
Blood ritual
Grave injustice
De overige eisen die aan deze build gesteld worden weet ik zo niet meer uit mijn hoofd, maar je hebt er iig pickup range voor nodig. Hoe meer hoe beter. Ik post vanavond de link wel.
Gewoon T1+ rift runs doen. Zo snel mogelijk zo veel mogelijk mobs doodmaken, en zodra de rift guardian dood is > volgende rift ASAP (ja, je kan doorgaan, maar je krijgt geen nieuwe guardian, 30sec pauze om inventory te clearen is niet zo erg voor het tempo). Rift guardians droppen erg veel, en de exp/goud is ook goed. "chest runs" enzo nerfen je goud alleen maar, dus al vind je tal's, dan kun je hem dan niet rerollen!Luukwa schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
[ Voor 5% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 13:24 ]
Mijn ervaring gisteren lijkt dit tegen te spreken.Anno schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:21:
[...]
Rifts die hebben een iets hogere kans op leg dan ergens anders sinds de laatste hotfix. En dan op T1 voor de snelheid.
5 bountys en 4 rift levels (torment1), en op het 1na laatste trashmobje dropte een leg amu pas.
Het blijft een kans. De ervaringen van één dag zijn niet echt een goede test mi.hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:22:
[...]
Mijn ervaring gisteren lijkt dit tegen te spreken.
Eergister duurde het bij mij 9 rift runs op T3 om een leg te krijgen, dus het kan nog ergerhexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:22:
[...]
5 bountys en 4 rift levels (torment1), en op het 1na laatste trashmobje dropte een leg amu pas.
RNGesus blijft RNGesus. Gemiddeld genomen zit men nog steeds op één leg per twee uur. Rifts iets vaker. Zorg wel dat je STR in Numbers erbij op houd, anders is je dropkans lager.hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:22:
[...]
Ik kan er tegenoverzetten dat ik twee dagen geleden in één rift twee legs in twee "events" kreeg. Eerst een steen, en toen van de mob die er naast stond (een simpele fallen)
[ Voor 16% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 13:26 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Klopt, maar na eerst een gemiddelde van 1 uur en dan nu na 3 uur pas is toch naar.Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:25:
[...]
Het blijft een kans. De ervaringen van één dag zijn niet echt een goede test mi.
STR in numbers?Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:25:
[...]
RNGesus blijft RNGesus. Gemiddeld genomen zit men nog steeds op één leg per twee uur. Rifts iets vaker. Zorg wel dat je STR in Numbers erbij op houd, anders is je dropkans lager.
Strenght?
Is die verplicht?Wooldoor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:26:
Snap ik dat je geen mana problemen heb, je bent vergeten Pierce the Veil in the stellen
Je zal dan af en toe in de mana problemen komen, maar die kan je omzijlen door iets beter te timen ect.
En natuurlijk 2 pieces voor the zuni set halen of manajuma
[ Voor 51% gewijzigd door Wooldoor op 07-04-2014 13:29 ]
Moet eerlijk zeggen dat ik daarvoor 2 legs van 1 trashmob kreeg. Maar als ik dat zeg kan ik minder zeiken.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:25:
[...]
RNGesus blijft RNGesus. Gemiddeld genomen zit men nog steeds op één leg per twee uur. Rifts iets vaker. Zorg wel dat je STR in Numbers erbij op houd, anders is je dropkans lager.
Ik kan er tegenoverzetten dat ik twee dagen geleden in één rift twee legs in twee "events" kreeg. Eerst een steen, en toen van de mob die er naast stond (een simpele fallen)
En het waren 2 legs die ik allebei al had. en net vervangen had omdat ze niet in mijn build pasten.
Die buff die je krijgt als je binnen 50y van elkaar bent. Het gebrek ervan is juist wat splitfarmen zo slecht maakt.
En je sampleset is te klein om ook maar énige statistische uitspraak te doen. En je correctie hieronder geeft het ook aan
[ Voor 6% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 13:30 ]
ach zo. Ik speel meestal alleen.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:29:
[...]
Die buff die je krijgt als je binnen 50y van elkaar bent. Het gebrek ervan is juist wat splitfarmen zo slecht maakt.
En je sampleset is te klein om ook maar énige statistische uitspraak te doen.
en dat snap ik.
Wow, daarom is mijn dmg zo omlaag gegaan sinds ik mn build heb veranderd. Goed dat je het zegt.Wooldoor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:28:
Je wilt die extra damage gewoon hebben, mede omdat je geen mana problemen hebt.
Je zal dan af en toe in de mana problemen komen, maar die kan je omzijlen door iets beter te timen ect.
En natuurlijk 2 pieces voor the zuni set halen of manajuma
En waar haal je die?
die leg droprate is so divers op de 1 of andere manier heb ik continu een piek in legs (4/5 in 10/15 min) en dan weer een tijd niets..hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:29:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik daarvoor 2 legs van 1 trashmob kreeg. Maar als ik dat zeg kan ik minder zeiken.![]()
![]()
En het waren 2 legs die ik allebei al had. en net vervangen had omdat ze niet in mijn build pasten.
met mijn mage ga ik als een bulldozer door de mobs heen maar in vergelijking heb ik daar minder legs op dan met mijn monk die minder mobs killed.. (en nog altijd de useless leg champ is)
ik vind ook voornamelijk ringen en wapens (swords / maces / spears)
terwijl ik graag 2x een legendary fist weapon zou willen hebben..
Is dit eigenlijk niet heel raar?eehbiertje schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:38:
[...]
met mijn mage ga ik als een bulldozer door de mobs heen maar in vergelijking heb ik daar minder legs op dan met mijn monk die minder mobs killed.. (en nog altijd de useless leg champ is)
Blijven farmen:)hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:31:
[...]
Wow, daarom is mijn dmg zo omlaag gegaan sinds ik mn build heb veranderd. Goed dat je het zegt.
En waar haal je die?
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340
oja, knife en kip heb ik in mijn stash, maar die zijn al heeel oud en nogal slecht.Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:40:
[...]
Blijven farmen:)
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340
Een beetje CC lijkt me ook geen overbodige luxe?hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:41:
[...]
oja, knife en kip heb ik in mijn stash, maar die zijn al heeel oud en nogal slecht.
stun en freeze skills?Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:45:
[...]
Een beetje CC lijkt me ook geen overbodige luxe?
Dat is die gamble zooi toch? Daar heb ik nog nooit een update gekregen.Wooldoor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:45:
Idd blijven farmen, en je kan het ook bij Kadala proberen. Ik heb dit weekend een Mask of Jeram van haar gekregen, en dat scheelt echt een berg als je een pet build heb. Nu dus op zoek naar zunimassa of Tasker and Theo.
Mmm, Ik vind een Petbuild een stuk langzamer dan Bears/spirit... (heb een Mask of Jeram +98%)Wooldoor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:45:
Idd blijven farmen, en je kan het ook bij Kadala proberen. Ik heb dit weekend een Mask of Jeram van haar gekregen, en dat scheelt echt een berg als je een pet build heb. Nu dus op zoek naar zunimassa of Tasker and Theo.
Ook het gedoe om genoeg psyco's te krijgen vind ik niet zo efficient...
Tis een grappige build maar m'n huidige is vele malen sneller...
Kadala is gewoon blijven proberen, je kan die bloody shards toch nergens anders kwijt.
Solo speel ik meer voor het plezier dan voor de recordsnelheden.Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:48:
[...]
Mmm, Ik vind een Petbuild een stuk langzamer dan Bears/spirit... (heb een Mask of Jeram +98%)
True. true.Wooldoor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:48:
Piranho vind ik heerlijk in mijn build, en doe ook weleens paralyses gebruiken.
Kadala is gewoon blijven proberen, je kan die bloody shards toch nergens anders kwijt.
En piranho had ik eerst, maar soul harvest boost mijn pets beter.
Crit Chance
Om je damage per second een beetje omhoog te krijgen is dat geen overbodige luxe
persoonlijk vind ik van wel meer kills > zou meer legs moeten zijn lijkt mij.. maargoed heb zelf ook een vermoeden dat de RNG ook afhangt van meerdere factoren dan alleen kills en drop chance..
zo is het bij ons ook vaak het geval dat we een paar runs niets hebben reset doen of ander persoon de party maakt en onze leg rate opeens omhoog schiet..
tuurlijk kan dit net toeval zijn maar vanmorgen heb ik bijv 4 rifts gedaan niets gekregen.. ga uj solo op mijn monk krijg ik de 1e kill en de 1e chest in dat stuk beide een legendary + een craft material van azmodan erachter aan
Het voordeel van WD er zijn meerdere goede en leuke afwisselende builds. Het doel is om gewoon 2-3 gear sets te krijgen voor verschillende builds.Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:48:
[...]
Mmm, Ik vind een Petbuild een stuk langzamer dan Bears/spirit... (heb een Mask of Jeram +98%)
Hmmm je hebt een leuke build. Je rekent op Grave Injustice om je te healen? Met 0 healing ga ik niet zomaar HC inApsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:48:
[...]
Mja run nu ook psychobuild, maar vond spirit barrage build ook sneller. Ik gebruikte overigens Acid Cloud met Corpse Bomb i.p.v. bears. Heb je net wat meer range en makkelijker op afstand te gooien. Ook als je vast staat tussen muurtjes kun je nog uit de voeten met Acid Cloud.Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:48:
[...]
Dit was mijn build:
http://eu.battle.net/d3/e...doctor#gRUlQY!eTfb!Zccbbc
Beetje meer safety erin met dogs (leeching of life link) en spirit vessel en dus met acid cloud.
[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 07-04-2014 13:56 ]
CC = crowd control.Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:50:
[...]
Crit Chance
Om je damage per second een beetje omhoog te krijgen is dat geen overbodige luxe
CHC = critical hit chance.
Maar ja, dat weet ik. Nu nog dingen tegenkomen die vergelijkbaar zijn met wat ik draag en CHC hebben.
HC ben ik sinds ROS nog niet ingeweest, teveel dc'ssander.devos schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:51:
[...]
Hmmm je hebt een leuke build. Je rekent op Grave Injustice om je te healen? Met 0 healing ga ik niet zomaar HC in
M'n character op SC kan misschien wel weergeven 0 healing, maar m'n Paragon points staan op LOH = 50/50 & healing = 50/50
Daar hebben ze dit voor uitgevondenMorrar schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:51:
[...]
Ook als je vast staat tussen muurtjes kun je nog uit de voeten met Acid Cloud.
http://eu.battle.net/d3/e...omless-potion-of-kulleaid
Mja die krengen willen voor mij in ieder geval niet echt droppen...Apsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:56:
[...]
Daar hebben ze dit voor uitgevonden
Trouwens dit weekend wel weer eindelijk een upgrade voor m'n WD:
http://eu.battle.net/d3/en/item/deadly-rebirth
Nu twijfel ik dus over build met Grasp of the Dead i.p.v. Piranhado...
Verder zat ik ook naar Poison Dart te kijken voor na de patch als deze gebuffed wordt. Maar dat zou alleen nodig zijn als ik bij m'n pet build blijf.
Ja maar die moet je maar net gevonden hebben. Ik ben nog nooit zo'n potion tegengekomen helaasApsie schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:56:
[...]
Daar hebben ze dit voor uitgevonden
Je kunt gewoon alle healthpotions weggooien en deze onder je healthknop knallen. Nu alleen nog uitvogelen hoe je de autopickup van healthpotions kunt uitzetten
http://eu.battle.net/d3/e...mless-potion-of-the-tower
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
die heb ik geprobeerd maar leek niet te werken.Morrar schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:59:
[...]
Mja die krengen willen voor mij in ieder geval niet echt droppen...
Trouwens dit weekend wel weer eindelijk een upgrade voor m'n WD:
http://eu.battle.net/d3/en/item/deadly-rebirth
Nu twijfel ik dus over build met Grasp of the Dead i.p.v. Piranhado...
Verder zat ik ook naar Poison Dart te kijken voor na de patch als deze gebuffed wordt. Maar dat zou alleen nodig zijn als ik bij m'n pet build blijf.
Ah ok, dat zou kunnen. Had hetzelfde bij een ander item dat een rune zou toevoegen aan een skill maar dat leek ook niet te werken. Dan is de keuze voor piranha's snel gemaakt natuurlijkhexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:03:
[...]
die heb ik geprobeerd maar leek niet te werken.
Volgens mij is het een > T1 dropSfinx- schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:05:
Ik wil zo graag die uber potions op HC... kunnen die overal en op elke difficulty droppen?
misschien als je geen rune gebruikt, maar ik dacht dat je zelf rune kon kiezen, en dan ook nog die skill erbij, maar dat leek niets te doen.Morrar schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:05:
[...]
Ah ok, dat zou kunnen. Had hetzelfde bij een ander item dat een rune zou toevoegen aan een skill maar dat leek ook niet te werken. Dan is de keuze voor piranha's snel gemaakt natuurlijk
Mja zo zou het volgens mij ook moeten werken, dat je gratis een extra rune erbij krijgt. Als je zelf geen rune kan kiezen, zou het item weinig bonus opleveren (tenzij de skill zonder rune meer damage doet dan met de rune die het item geeft ofzo)...hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:11:
[...]
misschien als je geen rune gebruikt, maar ik dacht dat je zelf rune kon kiezen, en dan ook nog die skill erbij, maar dat leek niets te doen.
Ik heb er nu ook 1 klaarstaan. Maar ben er nog geen fan van... Gister ook de demon hunter gespeeld en een paar lekker drops gehad.UTADDICT schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:54:
[...]
Hear hear. Ik wordt helemaal gek van de enorme hoeveelheid wizards.. Crusader it is!
Twee mooie wapens, belt, shoulders, gloves. Van 270 naar 590 dps in een avondje
Battle.net || Strava
Echt nice man maar ben je niet bang dat je die gear al weer vervangen hebt tegen de tijd dat je lv11 bentretlaw schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:30:
Twee mooie wapens, belt, shoulders, gloves. Van 270 naar 590 dps in een avondje. Echt een leuke char nu ook weer. Keuzes te over
Sorry schot voor opendoel
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 07-04-2014 14:32 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Jep, heb in t weekend het potion of the leech gevonden op HC, dat is wel redelijk nutteloos voor men wiz maar kom.
Daar heb je een punt... Haha, ik heb nog zat gear trouwens wat lvl 60 is... Hoop die snel te kunnen vervangen. Mijn oude wh geeft ook nog 6% meer damage, maar helaas ook 30% minder toughness.. Op de automatische piloot salvagde ik wel een helm met drie keer groene cijfers helaas. Was een rare en die gaan meestal blind onder de hamer...ShadowBumble schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:32:
[...]
Echt nice man maar ben je niet bang dat je die gear al weer vervangen hebt tegen de tijd dat je lv11 bent?
Sorry schot voor opendoel
Battle.net || Strava
Rares gaan blind onder de hamer? Hoezo dat? Daar kan je flinke upgrades uit halen bij het vervangen van legacy level 60 gear. Zeker bij combinaties. Als ik een item vind dat een dps upgrade tov mijn legacy gear is, maar een flinke downgrade qua toughness, dan bewaar ik hem en switch ik de boel om zodra ik een item vind dat minimaal qua toughness een upgrade is. Met een beetje puzzelen is alle legacy gear zo vrij gemakkelijk vervangen. Maar er zijn uitzonderingen, zoals Tal Rasha's amu's e.d.retlaw schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:37:
[...]
Daar heb je een punt... Haha, ik heb nog zat gear trouwens wat lvl 60 is... Hoop die snel te kunnen vervangen. Mijn oude wh geeft ook nog 6% meer damage, maar helaas ook 30% minder toughness.. Op de automatische piloot salvagde ik wel een helm met drie keer groene cijfers helaas. Was een rare en die gaan meestal blind onder de hamer...
Rare helms eigenlijk wel ja... Net als 2 handers en boots. Boots zijn ook wel vaak groen maar ik wilde niet van mijn nat set af. Als ik deze dan op zou geven, dan voor een legendary! Zojuist toch de boots vervangen door firewalkers, die zijn echt top nu.Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:53:
[...]
Rares gaan blind onder de hamer? Hoezo dat? Daar kan je flinke upgrades uit halen bij het vervangen van legacy level 60 gear. Zeker bij combinaties. Als ik een item vind dat een dps upgrade tov mijn legacy gear is, maar een flinke downgrade qua toughness, dan bewaar ik hem en switch ik de boel om zodra ik een item vind dat minimaal qua toughness een upgrade is. Met een beetje puzzelen is alle legacy gear zo vrij gemakkelijk vervangen. Maar er zijn uitzonderingen, zoals Tal Rasha's amu's e.d.
Battle.net || Strava
Je hebt bar weinig CHC, dus ga eerst dat eens boosten door te rerollen bij de mystic.eehbiertje schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:06:
hoe spelen jullie vaak op de monk trouwens?
http://eu.battle.net/d3/e...tedood-2797/hero/34922243
vind het fijn om voornamelijk tanky te spelen en alle mobs binnen te trekken om de rest het werk te laten doen..
qua damage zijn er verbeterpunten maar vind dat ik vaak zoveel op hp moet inleveren als ik ook maar een paar % omhoog wil..
Verder is HP leuk, maar wat je makkelijk kan doen is je resists gelijk rollen, want je hebt allerlei verschillende, poison, phys, arcane, trek die gelijk en je hebt 500 AR erbij.
Met die cooldownreductie op je helm zou ik ook lekker die mystic ally ditchen en breath of heaven nemen met dmg boost, heb je bijna continu life boost en dmg boost.
Probeer je chest te rerollen naar 3 sockets en die leg ring is leuk voor je toughness maar prut voor je deeps.
Eigenlijk is je hele build ook vooral amper ingesteld op damage doen
Zou je niet blind staren op fists.... zit ook gewoon meuk tussen, die Shard of Hate is dikke prima, heb je die socket gerolled?eehbiertje schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:38:
[...]
ik vind ook voornamelijk ringen en wapens (swords / maces / spears)
terwijl ik graag 2x een legendary fist weapon zou willen hebben..
Shard of Hate is een mooi wapen, maar ik baal er wel een beetje van dat hij geen bonus heeft bij fire skills. Zou hem graag op mijn fire barb willen hebben. Hopelijk 'fixen' ze het nog.Vandread schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:08:
[...]
Zou je niet blind staren op fists.... zit ook gewoon meuk tussen, die Shard of Hate is dikke prima, heb je die socket gerolled?
Ben alleen benieuwd of die belt ook profiteert van de +lightning damage van mn gear.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Geen bonus bij Fire skills? Hoe bedoel je dat?Deadsmell schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:19:
[...]
Shard of Hate is een mooi wapen, maar ik baal er wel een beetje van dat hij geen bonus heeft bij fire skills. Zou hem graag op mijn fire barb willen hebben. Hopelijk 'fixen' ze het nog.
Want als je het hebt over de black damage +% damage bug shizzle, dan heeft dat helemaal niks te maken met + skills damage.
Enige nadeel van hem op een fire barb gebruiken is dat je dus geen profijt haalt uit je +fire van de lightning proc.
En dat geeft meteen antwoord op jouw vraag: JaNeelon schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:39:
Ben alleen benieuwd of die belt ook profiteert van de +lightning damage van mn gear.
[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2014 15:41 ]
Ik bedoel de default secondary affix op dat wapen. "Cold skills trigger Freezing skull" en die andere twee die je bij poison en lightning skills krijgt. Ik vind het jammer dat er niet zoiets op zit voor fire en arcane skills.Bosmonster schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:39:
[...]
Geen bonus bij Fire skills? Hoe bedoel je dat?
Want als je het hebt over de black damage +% damage bug shizzle, dan heeft dat helemaal niks te maken met + skills damage.
Enige nadeel van hem op een fire barb gebruiken is dat je dus geen profijt haalt uit je +fire van de lightning proc.
is wrath off the ponyNeelon schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:39:
Woop, net een Thundergod's Vigor met gambling gekregen, en nu is het wachten op een storm-waarschuwing van het KNMI... mijn hemel wat een donder em bliksem overal, zou er bijna een zonnebril bij nodig hebben.
Nice, ik zit al een tijdje te gokken met sharts voor die belt. Ik zit nu op +59% lightning damage.Neelon schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:39:
Woop, net een Thundergod's Vigor met gambling gekregen, en nu is het wachten op een storm-waarschuwing van het KNMI... mijn hemel wat een donder em bliksem overal, zou er bijna een zonnebril bij nodig hebben.
zou tof zijn als het spel rekening houd met weers omstandigheden op jou locatie.Neelon schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:39:
onweer = extra boost aan electric weapons/attacks
felle zon = extra boost aan fire weapons/attacks
sneeuw/temp onder nul = ice boost etc
posion = uhhhh
Pokémon much?fuqua schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:25:
[...]
zou tof zijn als het spel rekening houd met weers omstandigheden op jou locatie.
onweer = extra boost aan electric weapons/attacks
felle zon = extra boost aan fire weapons/attacks
sneeuw/temp onder nul = ice boost etc
posion = uhhhh
uh nee niet zo, hebben pokemon spellen dit dan ?
Smog alarmfuqua schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:25:
[...]
zou tof zijn als het spel rekening houd met weers omstandigheden op jou locatie.
posion = uhhhh
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]