Misschien een stomme vraag, maar als je als monk One With Everything gebruikt, moet je dan zo weinig mogelijk armor zien te hebben? Of stacken de twee mooi samen?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19:16
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
Je moet juist zoveel mogelijk armor zien te krijgen op monks. Armor staat volledig los van resists en des te meer armor (dus mitigation) hoe beter.Emphast schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:44:
Misschien een stomme vraag, maar als je als monk One With Everything gebruikt, moet je dan zo weinig mogelijk armor zien te hebben? Of stacken de twee mooi samen?
De reden waarom One with Everything nu zo goed is is omdat je van een primary stat een secondary stat maakt, die ten eerste hoger kan rollen en waardoor je ten tweede meer primary stats over hebt voor damage.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Armor maakt niks uit. De passive maakt al je resistances gelijk met de hoogste en doet verder niks met armor.Emphast schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:44:
Van het weekend twee keer set boots gevonden.... helaas allebei blackthorne met slechte rolls. Gisteren aan het eind van de avond wel plans gevonden voor de hallowed defenders. Vanavond maar eens kijken of ik mijn off-hand kan vervangen met een goede craft.
Ach dat betekend niks op mijn gear zit het voglende van mijn Wizz :Rem schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:43:
[...]
Dat zie je niet verkeerd!
Heb in mijn clan ook een hoop mensen zitten die zich vergeilen op damage nummers. Loggen uit in andere gear dan waar ze mee spelen om de nummers maar hoger te laten lijken...![]()
Zeker elemental% en skill% zijn zeer goede stats.
Total Modifiers:
- Arcane Orb 27%
- Electrocute 15%
- Cold Skils 39%
- Against Demon 19%
En selfbuffed zit ik dan nog op 1.2 Mil Sheet DPS , mijn main DMG Frozen orb, en electrocute mijn main refiller is
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Daarom speel ik met een lvl61 SoJ, die doet 13% minder dmg dan mijn rare ring, maar geeft dus wel 15% arcane dmg en 25% tegen elites, wil nog die amu met +arcane dmg: http://eu.battle.net/d3/en/item/moonlight-ward en er zou nog arcane torrent dmg op de boots kunnenRem schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:43:
[...]
Dat zie je niet verkeerd!
Heb in mijn clan ook een hoop mensen zitten die zich vergeilen op damage nummers. Loggen uit in andere gear dan waar ze mee spelen om de nummers maar hoger te laten lijken...![]()
Zeker elemental% en skill% zijn zeer goede stats.
Verder nog een heerlijk zwaardje (Wildwood) gevonden en de dmg leuk kunnen rerollen
Movies: letterboxd
Hou er rekening mee dat het shield dat je craft bugged is en blockamounts van lvl 60 heeft ipv lvl 70.Anno schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:48:
[...]
Armor maakt niks uit. De passive maakt al je resistances gelijk met de hoogste en doet verder niks met armor.
Van het weekend twee keer set boots gevonden.... helaas allebei blackthorne met slechte rolls. Gisteren aan het eind van de avond wel plans gevonden voor de hallowed defenders. Vanavond maar eens kijken of ik mijn off-hand kan vervangen met een goede craft.
PSN: Alvanosa
Monkies hebben het momenteel makkelijk om dikke res te rollen, daarnaast kan je met seize the initiative ook flink armor erbij hebben.
Mijn monk begint eindelijk een beetje behoorlijk te worden, gisteravond 2 keer fist en 2 keer spirit stones gevonden, helaas 3 crap items maar wel een sledgefist die na enig aandringen een socket rolde.
Verder een chronisch tekort aan forgotten souls ....
Ook plan gevonden voor Demon Claw, dus misschien de meuk daarvoor eens verzamelen.
Mijn monk begint eindelijk een beetje behoorlijk te worden, gisteravond 2 keer fist en 2 keer spirit stones gevonden, helaas 3 crap items maar wel een sledgefist die na enig aandringen een socket rolde.
Verder een chronisch tekort aan forgotten souls ....
Ook plan gevonden voor Demon Claw, dus misschien de meuk daarvoor eens verzamelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 07-04-2014 09:58 ]
Het grote voordeel wat ik heb is mijn 2 hander die spirit geeft op hitShadowBumble schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:26:
[...]
Holy Hermit buildinderdaad fijn ben hem ook aan het bouwen op mijn monk alleen gear is er nog niet echt voor
http://eu.battle.net/d3/e...tshope-2561/hero/18108582
Right for all the wrong reasons.
Ik speel SC monk dus shield is niet van toepassing. Ik ga de fists craften en dan misschien op zoek naar de ring die set requirements verlaagd.Alvanosa schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:53:
[...]
Hou er rekening mee dat het shield dat je craft bugged is en blockamounts van lvl 60 heeft ipv lvl 70.
Die ring heb ik ook, krijg je door bounties te doen, zit in zo'n bountiepack als je geluk hebtAnno schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:00:
[...]
Ik speel SC monk dus shield is niet van toepassing. Ik ga de fists craften en dan misschien op zoek naar de ring die set requirements verlaagd.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Act 1 bountiebagCthulhu schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:01:
[...]
Die ring heb ik ook, krijg je door bounties te doen, zit in zo'n bountiepack als je geluk hebt
Klopt, ik zie ook regelmatig post met dikke DPS wiz's maar volgens mij zien ze de % skill damage over het hoofd. Ik doe dan 'maar' 1,034M DPS maar wel met +34% @ Arcane skills, +28% @ Disintegrate, +14% @ Familiar en +15% @ Spectral Blade. Allemaal buff's voor skills die ik daadwerkelijk gebruik.Dennism schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:41:
Valt mij trouwens op dat ik veel Wizards hier zie die geen of weinig Skill/elemental damage hebben, terwijl ik overal lees dat bijv. Amu's / Wrists zonder elemental damage niet BiS kunnen zijn, net zoals ik dat lees over shoulders zonder Area Dmg en dat skill damage ook beter kan zijn dan Crit/CritDmg. Lees ik nu verkeerd, of kijken te veel spelers toch te veel naar paperdoll dps, ipv echte dps. Ik zit namelijk pas op 890k Paperdoll buffed oid, maar ik heb wel iets van 34% cold dmg, 14% Arcane Orb dmg, 15% electrocute, 7% lightning dmg en 60% area damage in totaal die niet in de paperdoll zit.
Mijn Wizard in progress: http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/37306751, moet nog wel wat zaken rerollen, maar kom gems/souls te kort nogAls iemand nog specifieke reroll tips heeft graag.
Ik vond gister een amulet met veel CHC en een reroll mogelijkheid naar CHD, uiteindelijk zou hij meer DPS kunnen geven. Maar zonder +% @ Arcane skills, dan stop ik daar absoluut geen moeite/geld in en geef ik die weg.
Mja die heb ik ook en ik heb nog een wapen, dan zit ik op 400k dps, maar dat is leuk om solo te farmen om zakjes te scoren maar verder speel ik liever normaalwhyz schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:54:
[...]
Het grote voordeel wat ik heb is mijn 2 hander die spirit geeft op hit
http://eu.battle.net/d3/e...tshope-2561/hero/18108582
Ik ben wel benieuwd naar wat de main class van de meeste spelers is. Of de wiz er echt zo uitsteekt. 
Poll: Wat is je Main class
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard

Ook een poll maken? Klik hier
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
zal wel DH zijn, wiz staat gewoon veel in spotlight momenteel
Mensen zeiken momenteel bijzonder veel op de Wizz, maar ik ken wat DH's die echt de Damage die wizzes doen obliteraten en dan bedoel ik echt dik ook, maar ja Wiz is flavour of the month volgende maand is het DH of Barb of whatever trek me er niet zo heel veel van aanoostland33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:10:
zal wel DH zijn, wiz staat gewoon veel in spotlight momenteel
weten jullie hoe het zit met die damage op Battle.net en diabloprogress?
In game heb ik zonder buffs van mantra en skills precies 1m DPS
Op battle.net heb ik nog geen 700k DPS ik heb op dit moment 3 sets aan waarvan 2 attack speed geven..
wordt dat wel meegenomen?
http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
Op battle.net heb ik nog geen 700k DPS ik heb op dit moment 3 sets aan waarvan 2 attack speed geven..
enchantments worden niet weergegeven momenteelchr0me1 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:12:
weten jullie hoe het zit met die damage op Battle.net en diabloprogress?
Mijn main is de Wizard. Ideale start class omdat je gemakkelijk hoge all resistance heb ivm Int. stacken en Frozen Orb build is ook redelijk straight forward.
Vroeger was mijn main de DH, heeeele zware tijden met meegemaakt in de oude tijd van Inferno omdat de class omviel als je alleen maar een mob aan keek. Maar gisteren heb ik even gespeeld erop en de gameplay en abilities van de DH zijn nu echt zeer OK! Ik denk zelfs dat je met full legendaries meer DPS doet dan een Wiz
Dus waarschijnlijk swap ik naar de DH wanneer mijn Wizard eindelijk wat meer bruikbare items vind..ik sta al 5 dagen droog met upgrades..gisteren 8 legs gevonden, 8 keer gedissed
Vroeger was mijn main de DH, heeeele zware tijden met meegemaakt in de oude tijd van Inferno omdat de class omviel als je alleen maar een mob aan keek. Maar gisteren heb ik even gespeeld erop en de gameplay en abilities van de DH zijn nu echt zeer OK! Ik denk zelfs dat je met full legendaries meer DPS doet dan een Wiz
Dus waarschijnlijk swap ik naar de DH wanneer mijn Wizard eindelijk wat meer bruikbare items vind..ik sta al 5 dagen droog met upgrades..gisteren 8 legs gevonden, 8 keer gedissed
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Dat is al lang gefixed.oostland33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:13:
[...]
enchantments worden niet weergegeven momenteel
Passive buffs worden niet meegenomen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
same, hopelijk blizz ookShadowBumble schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:12:
[...]
Mensen zeiken momenteel bijzonder veel op de Wizz, maar ik ken wat DH's die echt de Damage die wizzes doen obliteraten en dan bedoel ik echt dik ook, maar ja Wiz is flavour of the month volgende maand is het DH of Barb of whatever trek me er niet zo heel veel van aan
enchant wordt wel meegenomen en passives had ik uit staan
unity enz
Ik zit zo rond de 700kDPS buffed met 25% Ray of Frost bonus, 37% cold bonus (en 5% overig) en 79% area damage totaal. Ook de bliksemprocs van mijn wapen zijn niet zichtbaar in de sheet DPS.
En toch ga ik als een kettingzaag door T2 rifts heen.
En toch ga ik als een kettingzaag door T2 rifts heen.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Collega's bij Curse hebben 2.0.4 lopen dataminen, en wat class changes neergezet:
http://www.diablofans.com...f-souls-first-patch-2-0-4
Een hoop goeds. Dat, en de shrine-gloves worden gefixt, tooltip zegt 10min en het effect is 60min. Een hoop mensen bouwen builds rondom 3 shrines tegelijk hebben (frenzy/resource/movement speed), en zeiken nu op de fora dat ze vinden dat 60min shrine buffs "intended" was.
Een hoop goeds. Dat, en de shrine-gloves worden gefixt, tooltip zegt 10min en het effect is 60min. Een hoop mensen bouwen builds rondom 3 shrines tegelijk hebben (frenzy/resource/movement speed), en zeiken nu op de fora dat ze vinden dat 60min shrine buffs "intended" was.
Een beetje onzin aangezien er in de tooltip duidelijk staat dat het om 10 minuten gaat. De changes zien er in ieder geval goed uit. Ik ben benieuwd wat dit voor de crusader gaat betekenen. Ik krijg in ieder geval zin om die class weer op te pakken!Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:22:
Collega's bij Curse hebben 2.0.4 lopen dataminen, en wat class changes neergezet:
Even een simpele vraag... maakt het uit of ik die bounty bags spaar tot ik lvl 70 ben of kan ik ze net zogoed nu openen? Kwestie van betere items te krijgen ofzo. Brengt het dan op of ik ze open op een hogere moeilijkheidsgraad ook?
Ja, er is nog iemand die geen lvl 70 heeft
Inmiddels zijn die caches gefixt door blizzard. Het level van de loot die er in zit wordt bepaald zodra je de cache ontvangt, niet zodra je hem opent.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
De inhoud is gebaseerd op het level wat je bent op het moment dat je de bag krijgt. Dus je kunt ze het beste direct openen.Inrage schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:26:
Even een simpele vraag... maakt het uit of ik die bounty bags spaar tot ik lvl 70 ben of kan ik ze net zogoed nu openen? Kwestie van betere items te krijgen ofzo. Brengt het dan op of ik ze open op een hogere moeilijkheidsgraad ook?
Thx voor de tips! Inmiddels een lvl 69 crusader (Hammerdin) met 115k dps (+25% justice +11% hammers) en 2.2mln toughness, heb het gevoel dat ik iets kan bijdragen in Master difficulty bounty/rift runs
Het lijkt er dus toch op dat de wizzs wel een tikje voorlopen. 
En maar zo weinig WD's?
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard

En maar zo weinig WD's?
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
zo vandaag over de 900k self buffed gegaan met mijn wizard, aardig wat extra % arcane damage op de wapens ook. Grootste probleem nu is geld sparen om al die gems op maximaal te krijgen (die in de sockets zitten). Ook rerollen wordt duur, maar wil mijn ring wel van 42 -> 50% increased critical hit damage.
Daar ben ik ook erg blij mee! Heb dit weekend mijn barb maar eens naar level 70 gebracht, maar was aardig huiverig na alle verhalen. Maar het valt me 100% mee met een Frenzy / HotA / fire build. Op Master ga ik iig heel rap door alle packs en ook door elites, maar dat komt voornamelijk door HotA. Frenzy bleef qua damage een beetje achter, dus ik ben erg blij met de buff!pstalman schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:22:
Vergeet niet de Barb buffsPaar % erbij met frenzy is altijd fijn.
Gisteren een vette Sledge Fist gevonden voor mijn monk! 30% kans om een vijand te stunnen. Jammer genoeg niet super hoge DPS en moest ik een Socket erin enchanten...
Zit ingame met 4 mensen op 1 mil + dps. Maar als je een wizard mee hebt doe je in verhouding maar bagger damage..
http://eu.battle.net/d3/e...ljebij-2364/hero/22308460
Zit ingame met 4 mensen op 1 mil + dps. Maar als je een wizard mee hebt doe je in verhouding maar bagger damage..
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik heb er ook eentje! Die van mij is alleen iets beter.Ealjebij schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:35:
Gisteren een vette Sledge Fist gevonden voor mijn monk! 30% kans om een vijand te stunnen. Jammer genoeg niet super hoge DPS en moest ik een Socket erin enchanten...
Zit ingame met 4 mensen op 1 mil + dps. Maar als je een wizard mee hebt doe je in verhouding maar bagger damage..![]()
Ik zit ingame op de 1,5m dps en heb 28% crippling wave en 19% cold skill dmg bonus en nog heb ik het gevoel dat wizards mij keihard out-dpsen.
Ik ben alleen een stuk minder squishy dan de gemiddelde wiz met mijn 19m toughness.
Jij mist nog een beetje de dmg bonussen op de gear, dat gaat je zeker helpen!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Misschien een idee voor een modbreak, ik zie hier de nodige mensen posten zonder Battle.net tag/link naar hun char (zelfs wanneer ze daar vragen over hebben
).
Wil iedereen die hier post zijn battle.net profile vermelden?
Het liefst als hyperlink zodat we moeiteloos kunnen klikken naar je profile.
Voorbeeld zoals ik deze gebruik in mijn signature:
Thanks!
code:
1
| [url="http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/"]Battle.net tag[/url] |
Thanks!
Enkel wanneer ze er vragen overhebben, of wil je een overzichtslijst maken?Grin schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:44:
Misschien een idee voor een modbreak, ik zie hier de nodige mensen posten zonder Battle.net tag/link naar hun char (zelfs wanneer ze daar vragen over hebben).
code:
1 [url="http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/"]Battle.net tag[/url]
Thanks!
Vermoed dat het meer bedoeld is voor in je Signature
wat het stukken makkelijker zou maken.
jah ik ben een voorstander ervan om het in je sig te zetten.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Wanneer je hier post: zorg dat je D3 battle tag ook in die post staat, altijd. Waarom?hexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:46:
[...]
Enkel wanneer ze er vragen overhebben, of wil je een overzichtslijst maken?
Zo ben ik bijvoorbeeld nieuwsgierig naar:
Hoe heeft hij dat gedaan? Met welke items? Welke Build? etc etc enz enz.leonard_nl schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:33:
zo vandaag over de 900k self buffed gegaan met mijn wizard, aardig wat extra % arcane damage op de wapens ook. Grootste probleem nu is geld sparen om al die gems op maximaal te krijgen (die in de sockets zitten). Ook rerollen wordt duur, maar wil mijn ring wel van 42 -> 50% increased critical hit damage.
Post je hier, zorg er dan ook voor dat we je kunnen vinden, lijkt me niet meer dan logisch...Toch?
Nou vooruit dan maar
Ben ook de slechtste niet.
Edit: dan toch niet. Eerst gaat dat profiel zeiken dat ik een wachtwoord moet invullen (waarom? dat is een aparte pagina!) en daarna kan hij de pagina om je profiel te wijzigen niet vinden.
Edit: dan toch niet. Eerst gaat dat profiel zeiken dat ik een wachtwoord moet invullen (waarom? dat is een aparte pagina!) en daarna kan hij de pagina om je profiel te wijzigen niet vinden.
[ Voor 65% gewijzigd door Smitovic op 07-04-2014 10:53 ]
Dit weekend een Wizard gelevelt met behulp van de community buff. Man, wat gaat het snel met dat adventuren. Met het juiste gear (lvl70 wapen met -30 level requirement
), items (bonus exp. in je healm, cain's set) én de community buff gaat het écht heel snel!
Verwijderd
Moet zeggen dat de crusader toch wel steeds hoger in mijn lijstje komt te staan van favoriete class om te spelen.
Ik heb die hammerdin build uitgeprobeerd en die speelt toch erg fijn.
Ik heb die hammerdin build uitgeprobeerd en die speelt toch erg fijn.
De crusader is ook erg leuk om te spelen! Ik blijf maar aan het switchen tussen crusader en DH
Hopelijk brengt de patch wel wat verbeteringen voor de Crusader want hij mist nog net iets.
Hopelijk brengt de patch wel wat verbeteringen voor de Crusader want hij mist nog net iets.
Profiel staar nu in de sig als het goed is.
Dit weekend mijn monk heel even aan de kant gezet en mn WD van 55 naar 70 gebracht. De Maltheal kill even op zich laten wachten en deze op T1 gedaan, hier meteen de Zunimassa chest mogen looten met redelijke stats. Het is mn eerste ranged class in D3 vind het wel leuk spelen. Op moment na 2 dagen spelen op de WD 700k dps en 3mil toughness, begint ergens op te lijken.
Vanavond eens wat gear zoeken en kijken wat we hier nog van kunnen maken
Vanavond eens wat gear zoeken en kijken wat we hier nog van kunnen maken
Hey,
Ik ga nu makkelijk door T2 heen, T3 is wel een uitdaging, T4 is echt te moeilijk. Ik vroeg mij af of iemand tips heeft voor mijn Wizard die ik zelf misschien over het hoofd heb gezien.
Character profile
Ik doe, afgezien van Archon, alléén lightning damage. Door de +20% (amu) +19% (bra) +14% (belt) lightning damage en de Thunderfury (348% dmg procs op 5 targets) doe ik vaak, iig op T2, de meeste damage van een groep. De rest van de items heb ik vooral uitgezocht op +int, +vit, +%damage op skills die ik gebruik. Op T3 vervang ik vaak Glass Cannon door Unstable Anomaly (1x/min. als dood --> toch niet dood).
Ik vermaak me echt kostelijk, en vraag me af waar ik op moet letten (items, skills) om ook door hogere Torments heen te komen
Ik ga nu makkelijk door T2 heen, T3 is wel een uitdaging, T4 is echt te moeilijk. Ik vroeg mij af of iemand tips heeft voor mijn Wizard die ik zelf misschien over het hoofd heb gezien.
Character profile
Ik doe, afgezien van Archon, alléén lightning damage. Door de +20% (amu) +19% (bra) +14% (belt) lightning damage en de Thunderfury (348% dmg procs op 5 targets) doe ik vaak, iig op T2, de meeste damage van een groep. De rest van de items heb ik vooral uitgezocht op +int, +vit, +%damage op skills die ik gebruik. Op T3 vervang ik vaak Glass Cannon door Unstable Anomaly (1x/min. als dood --> toch niet dood).
Ik vermaak me echt kostelijk, en vraag me af waar ik op moet letten (items, skills) om ook door hogere Torments heen te komen
[ Voor 7% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2014 11:10 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Dit weekend mijn Wizard nog wat upgrades waten te geven. Zit nu op sheet DPS van 544k.
Ik denk erover om disintegrate in mijn build op te nemen (heb nu 3 items met bonus damage ervoor, maar het niet in mijn build zitten).
Verder op mijn monk, waarmee ik voor RoS uitkwam een reset quests had gedaan Act I - IV doorlopen op normal. Die is intussen level 67 en zit in Act V. Qua gear is ze nog niet optimaal, maar op normal is alles nog easy.
Ik denk erover om disintegrate in mijn build op te nemen (heb nu 3 items met bonus damage ervoor, maar het niet in mijn build zitten).
Verder op mijn monk, waarmee ik voor RoS uitkwam een reset quests had gedaan Act I - IV doorlopen op normal. Die is intussen level 67 en zit in Act V. Qua gear is ze nog niet optimaal, maar op normal is alles nog easy.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb net in de poll mijn keuze gezet op Crusader.
Mede omdat ik ff wizard-moe ben. Die frozen orb komt me eigenlijk wel m'n strot uit.
Crusader is weer lekker verfrissend en speelt leuk.
Mede omdat ik ff wizard-moe ben. Die frozen orb komt me eigenlijk wel m'n strot uit.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik ben van de week van Barbarian overgestapt naar Wizard en merk dat een Wizard echt veel (VEEL) sterker is dan een barb. Heb het levellen op T1 gedaan zonder echte problemen. Zit nu self buffed op 921k damage en fiets met losse handen door T1 heen in bounties. Mijn barb heb ik zeker 3x zoveel tijd in zitten en kan alleen niets op T1. Jammer, want ik hou ervan om een groepje in de rennen en alles kapot te beuken
je chd is wat aan de lage kant, voor de rest leuke gearDeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:06:
Hey,
Character profile
maak een close range wizard en je haalt het zelfde effect, alleen zorg wel dat je DPS hoog genoeg is.lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:14:
Ik ben van de week van Barbarian overgestapt naar Wizard en merk dat een Wizard echt veel (VEEL) sterker is dan een barb. Heb het levellen op T1 gedaan zonder echte problemen. Zit nu self buffed op 921k damage en fiets met losse handen door T1 heen in bounties. Mijn barb heb ik zeker 3x zoveel tijd in zitten en kan alleen niets op T1. Jammer, want ik hou ervan om een groepje in de rennen en alles kapot te beuken
Er is hier iemand met een leuke build, weet alleen niet meer wie
Kijk daar kunnen we wat mee dankzij je 'Character profile'.DeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:06:
Hey,
Character profile
Ik doe, afgezien van Archon, alléén lightning damage. Door de +20% (amu) +19% (bra) +14% (belt) lightning damage en de Thunderfury (348% dmg procs op 5 targets) doe ik vaak, iig op T2, de meeste damage van een groep. De rest van de items heb ik vooral uitgezocht op +int, +vit, +%damage op skills die ik gebruik.
Ik vermaak me echt kostelijk, en vraag me af waar ik op moet letten om ook door hogere Torments heen te komen
Wat mij opvalt:
- CHD moet nog wat hoger, 380-450% (in-game waarde) is wenselijk
- Wat is je all res?
- Life ziet er goed uit, 500K+
- APoC lijkt me wat laag, ik tel er 4 @ off-hand?
Ah, ik zie dat je voor de 'kill them before they kill you' aanpak gaat, zo zonder escape skill en mét Glass cannon. Die escape skill (teleport/calamity vind ik zelf een goede) ga je echt wel willen als je de torment levels omhoog krikt.DeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:06:
Hey,
Dominance vind ik ook een beetje een twijfelachtige passive, als je trash sloopt heb je het niet nodig en tegen die ene taaie elite heb je er niets aan. Een beetje een 'win-more' passive dus. Die zou je door illusionist kunnen vervangen i.c.m. teleport. Als je geen ruimte op je skillbalk weet voor teleport zou ik voor hogere torments echt glass cannon vervangen door blur.
En w.b.t. audacity: hoe vaak sta je met je neus op enemies? Als je 50% van de tijd ranged bent en lightning spamt is unwavering will volgens mij een goeie ter vervanging.
Het was blijkbaar Sledge Fist dag gisterenEaljebij schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:35:
Zit ingame met 4 mensen op 1 mil + dps. Maar als je een wizard mee hebt doe je in verhouding maar bagger damage..![]()
Vergeet niet dat de meeste wizards erg blij zijn met monks en dat het een party veel effectiever maakt.
Ik hoop dat ze de boel leuk buffen en niet enkel met de nerf hammer beginnen.
Ditch die steen trouwens in je helm, heb je toch geen drol aan
Deze update is leuk voor de crusader, maar vind ik verder eigenlijk ook nog tegenvallen.
[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 07-04-2014 11:19 ]
Als die update doet wat de datamine belooft, ben ik i.i.g. zeer, zeer blij met de extra range op teleport.Vandread schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:17:
[...]
Deze update is leuk voor de crusader, maar vind ik verder eigenlijk ook nog tegenvallen.
Phoee als ik sommige monks hier voorbij zag komen, heb ik nog een eindje te gaan!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik speel zelf wizard maar die class is echt overpowered vergeleken met de andere classes vind ik. Een kamaraad van mij heeft zelf nog een hogere dps wiz en wij blazen door Torment 2 heen alsof het normal is. Als er nog mensen bijkomen met extra buffs dan is T3 ook een walk in the park.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Blaat
Hardware Fanaat
Heb je zoveel pech met het vinden van items dan?Xtr3me4me schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:22:
Phoee als ik sommige monks hier voorbij zag komen, heb ik nog een eindje te gaan!
Je hebt maar 1 leg equipped...
Ja joh, ik speel hard de hele boel telkens op adventure mode en doe elke keer de rifts.Wolf schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:25:
[...]
Heb je zoveel pech met het vinden van items dan?
Je hebt maar 1 leg equipped...
Maar telkens als er een legendary dropt is het waardeloos
Geluk is niet echt aan mijn zijde en dit terwijl ik Diablo 3 helemaal grijs heb gespeelt, maar nu met de uitbreiding voel ik me echt een groentje
Ik was sterk en speelde met een paar van hier. Totdat ik een kleintje kreeg en was ik gestopt. Nu met de uitbreiding dacht ik, nice geen AH. Goed loot system, moet goedkomen. Helaas hahaha
[ Voor 14% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-04-2014 11:32 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Grin schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:16:
[...]
Kijk daar kunnen we wat mee dankzij je 'Character profile'.![]()
Wat mij opvalt:
- CHD moet nog wat hoger, 380-450% (in-game waarde) is wenselijk
- Wat is je all res?
- Life ziet er goed uit, 500K+
- APoC lijkt me wat laag, ik tel er 4 @ off-hand?
- CHD zou ik graag hoger willen, ook omdat ik dit spel voornamelijk speel voor de hoge getalletjes
heb je een idee van set/legendary/?? hoe ik daar aan kan komen?
- All res zit met Prismatic Armor op ±1000
- Life is idd ±500k, dat is wel ok dus? Dat dacht ik zelf ook wel
- Klopt, ik had niet het gevoel dat ik daar heel veel bij miste, maar dat is wel zo? Ik crit veel, en schiet Black Hole, Arcane Orb x2, en dan spam ik weer wat Shock Pulse tot ik weer kan Arcane Orben.
Ha ja klopt, dat is zeker mijn strategie!cfern schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:17:
[...]
Ah, ik zie dat je voor de 'kill them before they kill you' aanpak gaat, zo zonder escape skill en mét Glass cannon. Die escape skill (teleport/calamity vind ik zelf een goede) ga je echt wel willen als je de torment levels omhoog krikt.
Dominance vind ik ook een beetje een twijfelachtige passive, als je trash sloopt heb je het niet nodig en tegen die ene taaie elite heb je er niets aan. Een beetje een 'win-more' passive dus. Die zou je door illusionist kunnen vervangen i.c.m. teleport. Als je geen ruimte op je skillbalk weet voor teleport zou ik voor hogere torments echt glass cannon vervangen door blur.
En w.b.t. audacity: hoe vaak sta je met je neus op enemies? Als je 50% van de tijd ranged bent en lightning spamt is unwavering will volgens mij een goeie ter vervanging.
Als het taai wordt, verander ik ook vaak naar Archon en ga er tegenaan staan om te slaan om te hopen dat het dood is voor ik dood ben
Ik heb juist het idee dat Dominance echt het enige is dat me in leven houdt (door verder geen enkele escape oid te nemen zorg ik daar natuurlijk ook wel zelf voor...). Ik zie dat ik vrijwel altijd met 10 procs op dat schild rondloop. Vooral in erg hectische situaties gaat er genoeg dood om dat schild up te houden. Erg fijn. Het kan zijn dat het in de hogere Torments dus te langzaam gaat, en idd zeker bij één enkele Elite/Champion pack het nutteloos is...
Ik zou dan evt Archon kunnen vervangen door teleport: als ik er tóch niet tegenaan kan staan om te slaan, heeft het weinig nut.
Ik probeer nu vaak dichtbij enemies te staan, en dus met Archon sta ik er tegenaan. Ik zal zeker Unwavering Will eens uitproberen.
Op hogere Torments dus, evt.:
- Dominance --> Unwavering Will
- Archon --> Teleport
- Glass Cannon --> Unstable Anomaly
- Audacity --> Illusionist
WEBN & chill (@IBKR)
Dat zou ik zeker eens een tijdje proberen.DeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:32:
[...]
Op hogere Torments dus, evt.:
- Dominance --> Unwavering Will
- Archon --> Teleport
- Glass Cannon --> Unstable Anomaly
- Audacity --> Illusionist
Aardig idee ook, die Unstable Anomaly. Daar had ik zelf nog nooit zo aan gedacht, maar juist voor die ene situatie dat je tussen de meuk gevortext wordt kan die best nuttig zijn.
Ik heb zelf in het begin ook lang met Dominance rondgelopen, maar ik kreeg op een gegeven moment echt het idee dat ik tegen trash de bescherming niet nodig had en tegen bosses met een onnodige passive zat.
Poll: Wat is je Main classoostland33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:35:
hoe gaat het met de class poll?
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
Gelijk nog een vraag, ik speel nooit met schild, nu wel.
Waar moet ik op letten met een schild?
Waar moet ik op letten met een schild?
Dacht dat WD altijd goeie dps had.. en toch nog zo laag in de pollhexta schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:36:
[...]
• Barbarian
• Crusader
• Demon Hunter
• Monk
• Witch Doctor
• Wizard
[afbeelding]
Nouja, als je naar mijn WD kijkt..oostland33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:38:
[...]
Dacht dat WD altijd goeie dps had.. en toch nog zo laag in de poll
Maar T1 is dan toch geen probleem.
Oh, heb een foutje gemaakt bij mijn profiel, wat doe ik fout?
SlaineMcRoth #2316
[ Voor 24% gewijzigd door hexta op 07-04-2014 11:43 ]
Vereist een andere manier van spelen. Teveel hybride voor de meeste mensen gok ik.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Iemand nog suggesties waarop ik moet letten bij mijn wizard (zie signature voor profiel)?
Ik denk aan een build met disintegrate, maar welke skill zou ik het best kunnen droppen ervoor?
(Blizzard? Frozen orb of Black Hole)?
Verder denk ik dat mijn chest wel een upgrade kan hebben.
Ik denk aan een build met disintegrate, maar welke skill zou ik het best kunnen droppen ervoor?
(Blizzard? Frozen orb of Black Hole)?
Verder denk ik dat mijn chest wel een upgrade kan hebben.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Je amulet zou idealiter CHD moeten hebben, als je daar 70+ CHD op kan rollen; doen!DeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:32:[...]
- CHD zou ik graag hoger willen, ook omdat ik dit spel voornamelijk speel voor de hoge getalletjes
heb je een idee van set/legendary/?? hoe ik daar aan kan komen?
- All res zit met Prismatic Armor op ±1000
- Life is idd ±500k, dat is wel ok dus? Dat dacht ik zelf ook wel
- Klopt, ik had niet het gevoel dat ik daar heel veel bij miste, maar dat is wel zo? Ik crit veel, en schiet Black Hole, Arcane Orb x2, en dan spam ik weer wat Shock Pulse tot ik weer kan Arcane Orben.
Je zou wat vit kunnen droppen voor all res, vit heb je immers meer dan voldoende (kan wel 50-100K af tbv all res). Of stop een paar dikke diamonds in je pants en kijk hoe dat gaat.
Als je niet het gevoel hebt dat je arcane mist; prima, houden zo! Ik speel ook met 4 APoC en dat gaat prima. Maar als je dat gevoel niet had kon je er aan werken op bv. je helm.
Iemand die nog iets op te merken heeft of tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LuTeXz-1767/hero/7262708
Hij kan op zoveel manieren, mijne is "in your face" vamp-bats met ladingen pets (spider & manitou erbij), en dat is echt facerollen zo makkelijk op T1. Amper dood te krijgen:Joarie schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:41:
Vereist een andere manier van spelen. Teveel hybride voor de meeste mensen gok ik.
Fluffykins the Witchdoctor
WD's kunnen ook heel erg ranged speccen, of solo-melee (cloudbats), of juist heel erg CC-centrisch, of weer heel erg sterk AOE met poison stuff. Ze zijn erg flexibel en dat maakt de builds erg verwarrend. Persoonlijk vind ik alleen de monk haast moeilijker om te bouwen.
Veel langer tijdens levelen op torment volgehouden dan m'n wizard trouwens. Die spin is ook erg erg sterk. Ik speel hem haast even vaak als m'n sader (Siv, serieus undergeared) en m'n wizard (Nocta, best geared of all). Ik vind de klasses allemaal redelijk in balans. Maar goed, smaak is persoonlijk: ik vind de twee INT classes het leukste, en daarna krijg je de STR-classes. Ik vind ze echter wél allemaal in balans. Maar dat was je vraag ook niet
[ Voor 12% gewijzigd door Umbrah op 07-04-2014 11:48 ]
Hey all,
Ik had graag wat tips gehad om met men barb wat makkelijker door T1 te kunnen gaan.
Het gaat wel, en ze krijgen mij niet kapot, maar ik clear niet zo snel als ik zou willen.
Zit unbuffed ongeveer op +/-500k dmg en 10M toughness...en totally buffed+WOTB doe ik ongeveer 1,4M dmg
Ik vermoed dat men 2 1-handers nog kunnen verbeterd worden?....maar hoeveel dmg heb je eigenlijk nodig als barb om makkelijk door T1 te fietsen? andere chars doen het blijkbaar stukken makkelijker met een pak minder...
Brain3#2873
BTW: onlangs een 2hander gevonden voor Crusader...met "-30 level req" en +/- 2300dmg +hoop STR + hoop VIT...lol, die kwam juist van pas want men crusader stond op 39....eens lvl40 2hander gepakt en ik kon gelijk alles 1hitten...zelfs op Expert....zo powerlevel je jezelf wel makkelijk ;-)...alles bij mekaar een dik uur alleen gespeeld en men crusader staat op lvl58
(luv the new loot system)
Ik had graag wat tips gehad om met men barb wat makkelijker door T1 te kunnen gaan.
Het gaat wel, en ze krijgen mij niet kapot, maar ik clear niet zo snel als ik zou willen.
Zit unbuffed ongeveer op +/-500k dmg en 10M toughness...en totally buffed+WOTB doe ik ongeveer 1,4M dmg
Ik vermoed dat men 2 1-handers nog kunnen verbeterd worden?....maar hoeveel dmg heb je eigenlijk nodig als barb om makkelijk door T1 te fietsen? andere chars doen het blijkbaar stukken makkelijker met een pak minder...
Brain3#2873
BTW: onlangs een 2hander gevonden voor Crusader...met "-30 level req" en +/- 2300dmg +hoop STR + hoop VIT...lol, die kwam juist van pas want men crusader stond op 39....eens lvl40 2hander gepakt en ik kon gelijk alles 1hitten...zelfs op Expert....zo powerlevel je jezelf wel makkelijk ;-)...alles bij mekaar een dik uur alleen gespeeld en men crusader staat op lvl58
[ Voor 27% gewijzigd door Brain3 op 07-04-2014 11:51 ]
<GoT> Brain3#2873
Op mijn amu heb ik 20% lightning dmg gererolled, ik dacht dat dat meer doet dan 70% CHD?Grin schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:43:
[...]
Je amulet zou idealiter CHD moeten hebben, als je daar 70+ CHD op kan rollen; doen!
Je zou wat vit kunnen droppen voor all res, vit heb je immers meer dan voldoende (kan wel 50-100K af tbv all res). Of stop een paar dikke diamonds in je pants en kijk hoe dat gaat.
Als je niet het gevoel hebt dat je arcane mist; prima, houden zo! Ik speel ook met 4 APoC en dat gaat prima. Maar als je dat gevoel niet had kon je er aan werken op bv. je helm.
Dat is nu natuurlijk sowieso de reden dat mijn DPS relatief laag is en mijn CHD ook. Ik heb elke keer voor Lightning Damage gekozen ipv CHD, als ik dat niet had gedaan had ik >200% meer CHD en bijpassende DPS, maar dacht dat dit beter was.
Diamonds ben ik vanaf gebleven omdat ik dacht INT = AllRes én DMG, dus waarom nog diamanten? Maar diamanten in m'n broek klinkt wel bling...
Ik zal iig nu AllRes boven vit verkiezen.
[ Voor 12% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2014 11:50 ]
WEBN & chill (@IBKR)
je profiel werkt nietUmbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:45:
[...]
Hij kan op zoveel manieren, mijne is "in your face" vamp-bats met ladingen pets (spider & manitou erbij), en dat is echt facerollen zo makkelijk op T1. Amper dood te krijgen:
Veel langer tijdens levelen op torment volgehouden dan m'n wizard trouwens. Die spin is ook erg erg sterk. Ik speel hem haast even vaak als m'n sader (Siv, serieus undergeared) en m'n wizard (Nocta, best geared of all). Ik vind de klasses allemaal redelijk in balans. Maar goed, smaak is persoonlijk: ik vind de twee INT classes het leukste, en daarna krijg je de STR-classes. Ik vind ze echter wél allemaal in balans. Maar dat was je vraag ook niet
WD kon voor 2.0 al ruim over 1M dps gaan met CoB, maar dat werkt geloof ik niet zo lekker meer. Ik las gisteren op Diablofans een leuke build die draait om zombie charger met die pile rune, piranha's met piranado, die arcane torrent-achtige skill (weet de naam ff niet) en bijna unlimited mana door passives. Daarmee schijn je op T1 alle elites met een paar klappen neer te kunnen krijgen.oostland33 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:38:
[...]
Dacht dat WD altijd goeie dps had.. en toch nog zo laag in de poll
Ik ben die build aan het testen op mijn sc WD en het lijkt veelbelovend. Ik ben alleen nog geen level 70, dus kan de volledige build niet laten zien op mijn battle.net account. Zal vanavond het linkje op diablofans eens opzoeken.
Je wilt een cindercoat!jokko schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:44:
Iemand die nog iets op te merken heeft of tips?
Mist IAS/Skill damage op je headslot, mist skill damage op je shoulders, amulet wil je firedamage/cc/chd/dex, vervang die sockets asap voor goede gems, pants wil je 2 sockets en juiste +skilldamage, gloves wil je eigenlijk ook IAS op, reroll movement speed van boots naar iets nuttigs zou gauw als je paragon200 bent, socket van je quiver rerollen naar crit chance.
Bracers/stone of jordan zijn OK.
Ik heb zelf ipv de spin die soul harvest. Die heeft het voordeel dat hij je minions ook meer dmg laat doen.Umbrah schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:45:
[...]
Hij kan op zoveel manieren, mijne is "in your face" vamp-bats met ladingen pets (spider & manitou erbij), en dat is echt facerollen zo makkelijk op T1. Amper dood te krijgen:
Verder nog tips voor mijn gear?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/39545653
Mijn hc wiz, buffed nu net iets over de 1 mil
Als build zelf wat in elkaar gedrukt maar speelt erg fijn.
Ben nog opzoek naar betere pants liefst van de firebird set! maar heb nu 3x een blackthorns gehad die ook nog eens geen 2 sockets wil rollen
Iemand nog wat tips?
Ben nog opzoek naar betere pants liefst van de firebird set! maar heb nu 3x een blackthorns gehad die ook nog eens geen 2 sockets wil rollen
Iemand nog wat tips?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Hear hear. Ik wordt helemaal gek van de enorme hoeveelheid wizards.. Crusader it is!Mad-Matt schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:13:
Ik heb net in de poll mijn keuze gezet op Crusader.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
True, 20% lightning dmg > CHD, juiste keus!DeadKennedy schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:47:
[...]
Op mijn amu heb ik 20% lightning dmg gererolled, ik dacht dat dat meer doet dan 70% CHD?
Dat is nu natuurlijk sowieso de reden dat mijn DPS relatief laag is en mijn CHD ook. Ik heb elke keer voor Lightning Damage gekozen ipv CHD, als ik dat niet had gedaan had ik >200% meer CHD en bijpassende DPS, maar dacht dat dit beter was.
Diamonds ben ik vanaf gebleven omdat ik dacht INT = AllRes én DMG, dus waarom nog diamanten? Maar diamanten in m'n broek klinkt wel bling...
Ik zal iig nu AllRes boven vit verkiezen.
Maar zie mijn wiz amu, naar zoiets moet je opzoek
Echter, 50% CHC en dan 'maar' 280% CHD doen is ook weer zo jammer, balans!
"Diamonds ben ik vanaf gebleven omdat ik dacht INT = AllRes én DMG, dus waarom nog diamanten?"
Zeker, maar gezien je zoveel life hebt en ik jouw all res nog wat laag vindt zou ik wat focussen op all res. Als vergelijking, ik heb 365K life en heb 1900-2100 aan resistances en speel sinds gister T3 rifts, gaat prima! Ik zeg niet dat wat ik doe beter is; hell no! Maar denk er eens over na.
Je kan rerollen bij de mystic heXtr3me4me schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:30:
[...]
Ja joh, ik speel hard de hele boel telkens op adventure mode en doe elke keer de rifts.
Maar telkens als er een legendary dropt is het waardeloos2h polearms waar ik niks mee kan of legendary necklace met strenght.
Geluk is niet echt aan mijn zijde en dit terwijl ik Diablo 3 helemaal grijs heb gespeelt, maar nu met de uitbreiding voel ik me echt een groentje
Ik was sterk en speelde met een paar van hier. Totdat ik een kleintje kreeg en was ik gestopt. Nu met de uitbreiding dacht ik, nice geen AH. Goed loot system, moet goedkomen. Helaas hahaha
Enkel met gele gear kan je ook al een aardig eindje komen, zeker qua res kan je lekker rerollen op 1 soort.
Je skill build zou ik ook maar eens naar kijken, denk niet dat Mythic rhythm heel effectief is, guardians path heeft ook niet zo veel nut meer met zoveel dex denk ik, kan je beter seize the initiative oid nemen (iets dat dmg mitigate ivm elemental dmg, daar doet dodge niet zoveel tegen. En ik zou ipv 2 spirit generators lekker eens met ephinay gaan expirimenteren
[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 07-04-2014 12:08 ]
check me wiz profiel, zulks pants?Axewi schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:52:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/39545653
Iemand nog wat tips?
Yes please
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Mooie chest en wrist comboGrin schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:57:
[...]
True, 20% lightning dmg > CHD, juiste keus!
"Diamonds ben ik vanaf gebleven omdat ik dacht INT = AllRes én DMG, dus waarom nog diamanten?"
Zeker, maar gezien je zoveel life hebt en ik jouw all res nog wat laag vindt zou ik wat focussen op all res. Als vergelijking, ik heb 365K life en heb 1900-2100 aan resistances en speel sinds gister T3 rifts, gaat prima! Ik zeg niet dat wat ik doe beter is; hell no! Maar denk er eens over na.
Ja ik wil graag jouw amuGrin schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:57:
[...]
True, 20% lightning dmg > CHD, juiste keus!
Ik zal in ieder geval meer op All Res en op Crit Damage gaan letten, goeie tips. Ik heb nog wel een ring waar ik dat mee kan bereiken denk ik.
Haha ja idd
[ Voor 6% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2014 12:05 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Ik zit net even naar mijn wizard te kijken en bedenk me ineens dat ik mijn source wel een socket kan geven, ipv de 8% blackhole damage. Wat denken jullie, slimme zet of zo laten? Blackhole gebruik ik min of meer als "owh snap" skill als ik in een hoekje zit en niet weg kan..
Iets wat je bijna niet gebruikt omruilen voor iets wat je altijd gebruikt.lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:03:
Ik zit net even naar mijn wizard te kijken en bedenk me ineens dat ik mijn source wel een socket kan geven, ipv de 8% blackhole damage. Wat denken jullie, slimme zet of zo laten? Blackhole gebruik ik min of meer als "owh snap" skill als ik in een hoekje zit en niet weg kan..
Je kunt beter die black hole damage rerollen naar een skill damage die je wel gebruikt, of naar een andere stat die bijdraagt aan je damage of toughness, of naar apoc. Socket heb je m.i. niet zoveel aan op een source, in tegenstelling tot andere stats.lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:03:
socket op source levert niet genoeg op idd.
Wat Deadsmell zegt of rerollen naar crit chance als je dat nog nodig hebt.
Ik treed dit eveneens bij!Mad-Matt schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:09:
socket op source levert niet genoeg op idd.
Een source wordt niet gezien als wapen voor 120% extra chd? Want er zit al 10%chc op, dus die roll kan ik niet maken
Ff geupload:
Ff geupload:
[ Voor 22% gewijzigd door lolgast op 07-04-2014 12:12 ]
Nee, het enige dat je met een socket op source kan krijgen is meer int, vit of resall. Die eerste twee krijg je automatisch met paragon levels en die derde automatisch als je meer int krijgt. Dus een socket levert je niet zoveel op.lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:11:
Een source wordt niet gezien als wapen voor 120% extra chd? Want er zit al 10%chc op, dus die roll kan ik niet maken
Dan gewoon skill dmg
Nope, wordt aanzien als "Other", dus zoals een schild.
Ik zou echt proberen te rerollen naar een skill dan...ok, je ziet het niet in de DPS-stats, maar je wint wel enorm.
Ik zou echt proberen te rerollen naar een skill dan...ok, je ziet het niet in de DPS-stats, maar je wint wel enorm.
Nee, een source geld als armor. Een socket levert je maximaal 260int (erg duur, gem & kans op socket...) op. Als je al CHC/CHD/Elem/Skilldmg hebt, en/of mainstats, houden zo. of APOC krijgen. Max = 4.lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:11:
Oke weer wat geleerd, thx. Dan denk ik dat ik hem zo laat, de kans op een goede skill roll is mij te laag
Ik ben mijn gold al veel te snel aan het verbranden -.-'
Als je black hole toch nauwelijks gebruikt, dan heb je niets te verliezen toch?lolgast schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:14:
Oke weer wat geleerd, thx. Dan denk ik dat ik hem zo laat, de kans op een goede skill roll is mij te laagIk ben mijn gold al veel te snel aan het verbranden -.-'
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]