• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-11 20:35
FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:17:
[...]

Dus Bosmonsters heeft in het onderstaande linkje zelf zijn lvl 63 speer gecraft? En lvl 62 spul kun je wel kopen.... okay. Duidelijk.
Nee die is door iemand gevonden, daar staat dus ook niet bij dat hij van een plan komt, maar die is dan weer account bound geworden door de marquise gem erin

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 11-09-2013 12:30 ]

Movies: letterboxd

• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
ola iedereen. Na even eruit geweest te zijn, Ben ik eindelijk begonnen met diablo 3 hardcore. Ik ben nu in act 1 inferno, maar kunnen daar ook al sets items vallen?. Ik merk wel dat mij gear niet echt goed genoeg is voor inferno vandaar de vraag. Vallen er ook tome of secrets for the jewelier want ik kan meer niet hoger worden dan level 7 met die gast.

Battlenet tag Markus#1233

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 12:44

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

desjaak909 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:29:
[...]

Nee die is door iemand gevonden, daar staat dus ook niet bij dat hij van een plan komt, maar die is dan weer account bound geworden door de marquise gem erin
8)7 Ik let echt niet op.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• desjaak909
Markus1986 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:34:
ola iedereen. Na even eruit geweest te zijn, Ben ik eindelijk begonnen met diablo 3 hardcore. Ik ben nu in act 1 inferno, maar kunnen daar ook al sets items vallen?. Ik merk wel dat mij gear niet echt goed genoeg is voor inferno vandaar de vraag. Vallen er ook tome of secrets for the jewelier want ik kan meer niet hoger worden dan level 7 met die gast.
vanaf Inferno kan alles vallen, dus ook sets/legends en tomes, voeg me anders even toe, heb vast nog wel wat zooi in mijn stash zitten die je kan gebruiken, heb je een link naar je char?

[ Voor 58% gewijzigd door desjaak909 op 11-09-2013 12:43 ]

• Markus1986
uhm nee niet zo bij de hand, zit achter mijn werkpc. Lijkt me leuk om in een groep te lvlen. Ik probeer namelijk niets te kopen van de AC. Just like the good old days in diablo 1 en 2.

overigens vliegt iedereen door de acts heen, terwijl ik rustig alle grotten etc aan het spelen ben. Ik ben vanavond zeker online.

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10 16:22
Markus1986 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:46:

overigens vliegt iedereen door de acts heen, terwijl ik rustig alle grotten etc aan het spelen ben. Ik ben vanavond zeker online.
In mijn geval omdat ik graag mijn Wotb up wil houden en efficient wil farmen/grinden etc. Wacht maar tot je character genoeg upgegrade is om snel te spelen. Dan kan het zomaar zijn dat je je aan die "slakken" gaat ergeren :P

• Markus1986
hehe

@desjaak909 zal ik je mijn account mailen?

• desjaak909
je kan gewoon je battletag hier neer zetten en anders in een PB ofzo, mijn battletag is iig michael#2678

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-10 11:32
iemand hier die eens naar me ww barb wil kijken. Heb ongeveer 400mil klaarstaan voor upgrades.
Me mainhand is de eerste die geupgrade gaat worden. Gisteren uber op MP8 gedaan met 3 man in het team en ging leuk. Alleen is me dps te laag.

http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910

Diablo 3 profiel

• Markus1986
ik voeg je wel toe. Ik mag niet op mijn blizzard account komen :(.

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:21:
[...]

Je kan prima eerder om advies vragen. Maar het klopt wel dat op lvl 60 je pas begint je build echt te voorzien van de BiS items. Ook heb dan pas beschikking tot alle skills en runes en is je build pas mogelijk op lvl 60 of iets daarvoor. Neemt niet weg dat je optijd kunt beginnen! :*)
Haha dan wacht ik nog ff met jullie lastig vallen ;-)

PSN: Wauzer010

• Markus1986
@wauzer dan zijn er dus al twee slakken hier ;)

• wauzer
Markus1986 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:32:
@wauzer dan zijn er dus al twee slakken hier ;)
Haha ga jij ook niet zo snel?
Ik ben 42 nu geloof ik, vind t nog wel redelijk vlot gaan.

Och, niets mis met een slak zijn. Ik heb ook heel lang alle area's verkend en alle zooi opgepakt die ik maar kon vinden. Maar op den duur gaat dat je tegen staan, vooral als je merkt dat de levels daardoor niet meer snel komen. :)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:21:
[...]

Je kan prima eerder om advies vragen. Maar het klopt wel dat op lvl 60 je pas begint je build echt te voorzien van de BiS items. Ook heb dan pas beschikking tot alle skills en runes en is je build pas mogelijk op lvl 60 of iets daarvoor. Neemt niet weg dat je optijd kunt beginnen! :*)
Dan begint het spel pas echt?

PSN: Bellerophon-

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verhaaltechnisch ben je in feite klaar. (eigenlijk na Normal mode al) Aan het einde van inferno of net daarvoor ben je level 60 (op dit moment de levelcap) en ga je paragorn levels sparen om beter te worden. (+3 base stat, +2 vitality +1 voor beide andere stats +3 Magicfind, +3 Goldfind) Het spel 'begint' hier in de zin van end game. Je kunt nu over de volledige skilltree beschikken en je kunt alle items dragen ongeacht welk level. Je 'begint' nu dus pas de echt goeie items te sparen. (met een AH waarde van een miljard zeg maar :P )

Niet te vergeten dat Inferno heel andere koek dan Hell of Nightmare is, om het maar even voorzichtig uit te drukken. :)

Overigens ben ik altijd in Act II Hell level 60, niet pas in Inferno.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:52:
[...]

Verhaaltechnisch ben je in feite klaar. (eigenlijk na Normal mode al) Aan het einde van inferno of net daarvoor ben je level 60 (op dit moment de levelcap) en ga je paragorn levels sparen om beter te worden. (+3 base stat, +2 vitality +1 voor beide andere stats +3 Magicfind, +3 Goldfind) Het spel 'begint' hier in de zin van end game. Je kunt nu over de volledige skilltree beschikken en je kunt alle items dragen ongeacht welk level. Je 'begint' nu dus pas de echt goeie items te sparen. (met een AH waarde van een miljard zeg maar :P )
Klinkt wel erg gaaf... dan maar eerst eens bij lvl 60 komen :P

• DrBob078
FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:52:
[...]

Je 'begint' nu dus pas de echt goeie items te sparen. (met een AH waarde van een miljard zeg maar :P )
Op een Leoric Signet van 130M ben ik de 1 miljard knallers nog niet tegen gekomen met 340 speeluren op de klok. Wel twee keer een Mempo gevonden, uiteraard zonder chc :P:P

Doe mij maar de AH om snel geld te maken :)
retlaw schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:43:
Gaat lekker op de xbox! Eerste act van Hell bijna doorlopen en de barb is lvl53.

De loot is echt goed bruikbaar, maar dat komt ook omdat ik nog geen lvl 60 ben.

Ondetussen een tweetal plans gevonden, als er nog geintereseerden zijn, hoor ik het wel!
deadeye en The Wedge
Craft je die op de xbox op een specifiek level of craften ze op het level dat je char is?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:56

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:21:
[...]

Craft je die op de xbox op een specifiek level of craften ze op het level dat je char is?
volgens mij het level van het item, maar weet het niet helemaal zeker. Het was niks, dus heb ze gesalvaged. Laat het wel weten! Ik weet eigenlijk ook niet of ze account bound zijn...

Mooie van de console is dat je niet hoeft na te denken of je een item wilt bewaren omdat ie misschien goed verkoopt... Dat kan namelijk niet!

Battle.net || Strava

• wauzer
Ergens vind ik dat wel jammer, maar lees overal dat het de pc versie juist meerendeels alleen maar ergernis bracht.

retlaw schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:31:
[...]

volgens mij het level van het item, maar weet het niet helemaal zeker. Het was niks, dus heb ze gesalvaged. Laat het wel weten! Ik weet eigenlijk ook niet of ze account bound zijn...

Mooie van de console is dat je niet hoeft na te denken of je een item wilt bewaren omdat ie misschien goed verkoopt... Dat kan namelijk niet!
Niet meer de ergernis van het niet kunnen verkopen! Helaas ook niet meer items snipen, of vooraf een vette level 60 gearset samenstellen. Of dat ene uberwapen tegen een paar harde knaken van RMAH plukken. Ik vind het AH wel zijn charme hebben.

Wellicht probeer ik de PS3-versie ooit eens, misschien krijg ik daarmee ook mijn vriendin verslaafd. :P Eens zien of dat bevalt.

Speel je eigenlijk nog op de pc?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:36:
[...]

Speel je eigenlijk nog op de pc?
Als de barb op de xbox lvl 60 is en diablo neer is op inferno ga ik weer ff op de pc verder denk ik!

Ik vind het wel een leuke afwisseling zo. Als de loot aanpassing op ongeveer dezelfde wijze doorgezet wordt is het helemaal leuk. Ik kan niet zo goed overweg met de AH...
Ander voordeel vindt ik de controller. Een WW barb speelt toch lekkerder dan met een muis. Daarom op de pc ook een monk!

Battle.net || Strava

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik mis eigenlijk Pre-patches diablo :x Ik vind het allemaal zo makkelijk gemaakt zeg maar. Ik ben bezig met een HC char en loop alles nu zo voorbij >.> Dat was vroeger wel wat anders.. een beetje jammer eigenlijk.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

douweegbertje schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:56:
Ik mis eigenlijk Pre-patches diablo :x Ik vind het allemaal zo makkelijk gemaakt zeg maar. Ik ben bezig met een HC char en loop alles nu zo voorbij >.> Dat was vroeger wel wat anders.. een beetje jammer eigenlijk.
Dan zou ik MP wat hoger zetten. Ik geloof dat MP3 ongeveer de moeilijkheidsgraad van pre-1.0.5 zou moeten zijn.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• desjaak909
douweegbertje schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:56:
gewoon ff op MP10 zetten, niet meer de AH induiken en dan praten we wel verder

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:06:
[...]

:+

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

desjaak909 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:06:
[...]

eh ja maakt verder niet uit.. bij de release was er geen money AH en toen heb ik ook gewoon inferno met een barb uitgespeeld. Dat met een blue wapen overigens, want 'beter' was er niet.

Met zo'n verhouding kun je dat vrij simpel met MP10 vergelijken (of misschien MP8 dan). Let dan ook op het feit dat er vele andere pre en affixen op beesten zaten. Ik kom zulke niet eens meer tegen..
Verder kun je gewoon met een klein budget al vrij snel op MP10 zitten.

Het geen waar ik meer op doelde is dat iedereen mp8++ loopt te farmen, en haast ook met een gemak. Dat is het geen wat ik mis, een soort van erkenning als je inferno hebt doorgelopen en gewoon solo Diablo had gesloopt.. dat is er eigenlijk niet meer :p

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 16:22

TRG

Technotium99-m

Nou ja, hoe je het ook draait of keert, alle compensaties op D3 dmv patches hebben de normale workflow van het spel geen goed gedaan.

Toen het net gereleased was, was het tot aan inferno al retemakkelijk. Met een groep van 6 man ofzo zijn we toen echt letterlijk een handvol keren doodgegaan en in 1x doorgestoomt tot aan inferno. Niet echt een uitdaging.

Pas in ACTII inferno was er opeens een merkbaar moeilijkheidsverschil, en werd het spel opeens erg interessant omdat je echt de AH nodig had om gear bij elkaar te sprokkelen om verder te komen. Dat was, achteraf gezien, de mooiste tijd van D3 voor mij. Toen was ik echt superblij met zon item waar EN all resist op zat EN iets als attackspeed. Door inferno heen worstelen was lastig en uitdagend.

Tegenwoordig koop je voor het gold wat je verdient met een paar uurtjes rondlopen (100-500k) gewoon al zieke gear met all resists en two- or tri-stats attack mods erop. En omdat alles omlaag gedraait is moet je MP instellen om nog iets van een uitdaging te vinden. Maar eigenlijk is dat toch niet hetzelfde. Want de MP zorgt nou eenmaal vooral voor meer monsterleven in plaats van monsterdamage, dus het duurt voornamelijk langer. Ik heb persoonlijk liever dat ze gewoon harder hitten ipv dat het langer duurt om ze om te krijgen.

Als D3 nou de AH had geintroduceert (wat ik nog steeds een uniqum en respectabel concept vind) met daarbij OOK een itemization die zijn waarde over tijd kon behouden, dan hadden ze echt mijn respect verdient. Maar helaas is de itemization nog slechter als het pre-demonic-essence crafting systeem. De kans dat je een bruikbaar item vind is nagenoeg nul (ik heb er 1 gevonden in 300 uur), en de kans dat je iets nuttigs voor je eigen char kan craften is ook nagenoeg 0 (op account-bound na).

Het is onvoorstelbaar dat gameplay-architecten hier hun handtekening onder hebben gezet voordat het gereleased werd. Aan de andere kant onderken ik dat het voorspellen van het macro-economische gedrag van zon populair spel erg lastig is. Maar ik zou toch verwachten dat als dit je fulltime job is, je wel met iets beters kan komen als wat ze in eerste instantie gereleased hebben.

Ik hoop nog steeds dat de itemization patch zaken gaat rechtzetten, maar de tijd zal het leren. Tot die tijd kan ik me goed vermaken met de bewonderenswaardige eco van PoE. Maar in PoE zit weer een flaw die D3 weer een stuk beter doet: desyncs in combat...

Opmerking: Toen het spel net uit was waren er eigenlijk toch wel wat recipes die zinvol waren om te craften. Echter met elk redesign van mechanics is craften onveranderd gebleven, waardoor het steeds zinlozer werd.

[ Voor 4% gewijzigd door TRG op 11-09-2013 15:39 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik geef jullie gelijk diablo is niet meer wat het was aan het begin ..die goede oude tijden ...

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

retlaw schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:50:
[...]

Als de barb op de xbox lvl 60 is en diablo neer is op inferno ga ik weer ff op de pc verder denk ik!

Ik vind het wel een leuke afwisseling zo. Als de loot aanpassing op ongeveer dezelfde wijze doorgezet wordt is het helemaal leuk. Ik kan niet zo goed overweg met de AH...
Ander voordeel vindt ik de controller. Een WW barb speelt toch lekkerder dan met een muis. Daarom op de pc ook een monk!
Ja Red, je loopt achter we hebben nu allemaal 6 SC en 6 HC Chars op de PC versie :+ . Kunnen we straks weer uren in jou steken om al je overige chars te boosten :o

Battle.net tag

• Markus1986
good old chars boosten :). mis het wel in diablo 3

• desjaak909
Markus1986 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:54:
good old chars boosten :). mis het wel in diablo 3
dat wordt nog genoeg gedaan hoor, boost me de laatste tijd suf

@TRG: je vergeet dat er na verloop van tijd ook optimalisaties gevonden qua skill sets waardoor de game ook relatief makkelijker werd, daarnaast werden er wat buffs uitgevoerd die ook ten gunste van het overleven en dmg zijn. De debuffs vallen eigenlijk wel mee volgens mij, tja een CM wizz moest iets meer van alles hebben. Eigenlijk zie je telkens dat 1 klasse OP is.
Eerst was het de WW build, toen de CM wizz, nu de CoB WD, als ik me niet vergis.

Lijkt ook typisch blizz te zijn om ook nogal ingrijpende wijzigingen door te voeren, iets wat nogal wat gevolgen heeft.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:42:
[...]

Ja Red, je loopt achter we hebben nu allemaal 6 SC en 6 HC Chars op de PC versie :+ . Kunnen we straks weer uren in jou steken om al je overige chars te boosten :o
hehe, dat is trouwens wel een nadeel op de console versie... er zit geen chat functie in. wel een headset, maar meestal reageert er niemand.

maar ik loop dan inderdaad wat achter... op HC mis ik er dan nog 5! Was met een monk bezig, maar die is ergens in de 30 geloof ik...
SC heb ik wel alle chars op 60...

Battle.net || Strava

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Iemand zin om me even mijn toon te boosten? An1mA#1336 softecore btw, thx.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Markus1986
heb wel weer zin in een party mode inderdaad :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Markus1986 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:09:
heb wel weer zin in een party mode inderdaad :)
En goed voor de xp...

Battle.net || Strava

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Hoe werkt dat boosten dan?

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
voor mij de laaste loodjes naar level 60 nu level 55 level 60 zet al klaar liggen :) nu nog ff flink de monsters in mekaar beuken en dan eindelijk level 60 na 23 uur spelen....

thurantjee#2531 GoT clan member

Verwijderd

mp10 act3 keeps lvl 2 achter elkaar rennen voor veel xp met hulp van iemand die lvl 60 is en alles 1shot

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:29:
[...]

mp10 act3 keeps lvl 2 achter elkaar rennen voor veel xp met hulp van iemand die lvl 60 is en alles 1shot
Zit dat Monster Power ook in de PS3-versie?
En klinkt als een mooie manier om te boosten :Y

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:29:
[...]

zelf til je dan een cain's setje en wat +xp gear en je kunt los.

Ik heb dit met mijn barb gedaan. zelfs met 30k uitgeven op AH kun je veel +xp gear hebben, een Can's set, en nog steeds door normal en nightmare heenraggen..solo dan. XP wise gaat dat echt heel snel. Solo ging ik van level 24 naar 28 met een kwartiertje klappen.....

mijn barb is nu level 49, is nu in act 3 nightmare. Ik ben beniewd of ik nog steeds solo kan..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Marco1994
  • Laatst online: 00:09
ZTeeVeR schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:34:
[...]

zelf til je dan een cain's setje en wat +xp gear en je kunt los.

Ik heb dit met mijn barb gedaan. zelfs met 30k uitgeven op AH kun je veel +xp gear hebben, een Can's set, en nog steeds door normal en nightmare heenraggen..solo dan. XP wise gaat dat echt heel snel. Solo ging ik van level 24 naar 28 met een kwartiertje klappen.....

mijn barb is nu level 49, is nu in act 3 nightmare. Ik ben beniewd of ik nog steeds solo kan..
heb laatst een maat van mij in 6 uur naar lvl 60 getild.
Hij had cain set, helm het rediant star ruby, legendary xp-ring (ben even de naam kwijt, niet hellfire) en nog wat andere xp troep

keeps op de hoogste difficulty runnen op mp10
Marco1994 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:37:
[...]

heb laatst een maat van mij in 6 uur naar lvl 60 getild.
Hij had cain set, helm het rediant star ruby, legendary xp-ring (ben even de naam kwijt, niet hellfire) en nog wat andere xp troep

keeps op de hoogste difficulty runnen op mp10
In 6 uur van lvl 1 naar lvl 60? In die tijd kan je meer dan 2 chars levelen .... :+ met een archon wiz of een ww barb ... zou ik zeggen max 2,5 uur.... Keeps 2 runnen op mp10... 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Marco1994
  • Laatst online: 00:09
Vidra schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:09:
[...]

In 6 uur van lvl 1 naar lvl 60? In die tijd kan je meer dan 2 chars levelen .... :+ met een archon wiz of een ww barb ... zou ik zeggen max 2,5 uur.... Keeps 2 runnen op mp10... 8)
zou kunnen inderdaad, boost bijna nooit.
We waren ook niet heel serieus bezig.

Maar damn in 2.5uur? is wel netjes

Verwijderd

Marco1994 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:13:
[...]

zou kunnen inderdaad, boost bijna nooit.
We waren ook niet heel serieus bezig.

Maar damn in 2.5uur? is wel netjes
2.5 uur duurde het voor de hogere mp +exp buffs, nu kan het makkelijk onder 2 uur met hellfire+cains+rubyhelm
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:19:
[...]

2.5 uur duurde het voor de hogere mp +exp buffs, nu kan het makkelijk onder 2 uur met hellfire+cains+rubyhelm
Daarom staat er ook max 2.5 uur ... je moet ook af-en-toe pauze houden ;)

Vorige week deden wij het incl. pauze in 2 uur en 19 min 8) , maar als je echt die-hard bent kan het vast nog sneller :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:16
zo mijn 2de wiz ook alweer paragon 100, net niet binnen de 60 uur. Heb er 7minuten langer over gedaan
op naar de 3de wiz :P

Verwijderd

Jammer dat je de chars niet van de PC naar de PS3 over kan zetten. Het speelt errug relaxed zo languit op de bank met een 47" ipv 32"scherm. Heb echter geen zin om opnieuw te beginnen en de uitbreiding voor de console versie komt pas na die voor de PC.
Zo, dat was weer een lekker rondje ubers! Toch fijn, als drie personen dood zijn en ik ze mag resurrecten. Geeft net dat beetje extra uitdaging. :P

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik vraag me af wat je hebt aan dat boosten op 1 locatie. Je zult toch echt zelf alle difficulties door moeten spelen om een Inferno game aan te kunnen maken. Ik bedoel: je kunt toch niet altijd maar blijven meeliften? Kun je überhaupt wel een inferno game joinen wanneer je zelf nog op normal zit?

Ik ren zelf gewoon alle acts (MP10) door met een hellfire ring met +mainstatt. Dat gaat als de brandweer. Dan mag er van mij apart best een level 60 mee banjeren maar veel maakt dat niet uit, op inferno misschien wel wat meer.

• desjaak909
je kan met 25 naar nightmare met 50 naar hell en met 60 naar inferno, dan maakt het niet uit waar je in de tussen tijd lvl't, dus dan is de meeste xp in act3 te vinden

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Deadsmell schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:42:
Zo, dat was weer een lekker rondje ubers! Toch fijn, als drie personen dood zijn en ik ze mag resurrecten. Geeft net dat beetje extra uitdaging. :P
Mijn fout! Het was ruim een half jaar geleden dat ik CM heb gespeeld, en dat was toen ook niet op MP10.
Ik heb m'n skills nu in ieder geval op orde, moet alleen wat meer Vit zien te regelen zodat ik niet ge-one-shot wordt.

Ik zal ook Slow Time vervangen door Teleport. Wel een stuk minder damage voor iedereen, maar dan blijf ik wel makkelijker leven.

We zullen eerdaags een nieuwe poging wagen!
FloydRaalte schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:51:
Ik vraag me af wat je hebt aan dat boosten op 1 locatie. Je zult toch echt zelf alle difficulties door moeten spelen om een Inferno game aan te kunnen maken. Ik bedoel: je kunt toch niet altijd maar blijven meeliften? Kun je überhaupt wel een inferno game joinen wanneer je zelf nog op normal zit?

Ik ren zelf gewoon alle acts (MP10) door met een hellfire ring met +mainstatt. Dat gaat als de brandweer. Dan mag er van mij apart best een level 60 mee banjeren maar veel maakt dat niet uit, op inferno misschien wel wat meer.
Als iemand je boost naar level 60, dan vraag je alleen of dat deze ook even alle bosses wilt killen in Inferno zodat je elke laatste quest per act hebt unlocked.

95% van alle quests gebruik je toch niet. Je hebt vrijwel altijd alleen de laatste nodig, omdat deze alle waypoints heeft...

[ Voor 41% gewijzigd door EricNL op 12-09-2013 08:21 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• EricNL
*dubbele post, hoe verwijder je die :)?*

[ Voor 94% gewijzigd door EricNL op 12-09-2013 08:21 ]

EricNL schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:17:
[...]

Mijn fout! Het was ruim een half jaar geleden dat ik CM heb gespeeld, en dat was toen ook niet op MP10.
Ik heb m'n skills nu in ieder geval op orde, moet alleen wat meer Vit zien te regelen zodat ik niet ge-one-shot wordt.

Ik zal ook Slow Time vervangen door Teleport. Wel een stuk minder damage voor iedereen, maar dan blijf ik wel makkelijker leven.

We zullen eerdaags een nieuwe poging wagen!
Oh, was jij dat! Ik dacht al dat je naam me bekend voor kwam! Was niet erg hoor, het ging erg lekker. :)

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:02:
[...]

Oh, was jij dat! Ik dacht al dat je naam me bekend voor kwam! Was niet erg hoor, het ging erg lekker. :)
Hahaha ja dat was ik (RedSkyNL). Wel een gigantische fail dat ik vergat Critical Mass in te stellen |:(
Ik ga vanavond nog even wat Vit en All Res proberen in te kopen (desnoods ten koste van wat DPS) zodat ik wat meer survivability heb. Het freezen zelf ging opzich prima toch?

Ja, op zich ging dat prima! Alleen bij Magda wat minder, maar ik weet niet of jij op dat moment de CM Wiz was? Ik vind Magda redelijk irritant, omdat ik mijn fury moeilijk vol kan houden bij haar. Tenzij een CM wiz helpt. Vooral de laatste keer Ghom en Rakanoth ging lekker. Beide vlak bij elkaar frozen, lekker rondjes om beide draaien en snel neer. :)

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:15:
Ja, op zich ging dat prima! Alleen bij Magda wat minder, maar ik weet niet of jij op dat moment de CM Wiz was? Ik vind Magda redelijk irritant, omdat ik mijn fury moeilijk vol kan houden bij haar. Tenzij een CM wiz helpt. Vooral de laatste keer Ghom en Rakanoth ging lekker. Beide vlak bij elkaar frozen, lekker rondjes om beide draaien en snel neer. :)
2e run was ik inderdaad CM bij Magda en dat ging dramatisch. Daarom moet ik ook meer Vit/All Res hebben, want zij one-shot mij met die pokke vliegjes van der. Als ik Teleport in heb gesteld, en ik heb iets meer Vit/All Res weet ik zeker dat het stukken makkelijker gaat.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:19:
[...]

Mits mij iemand de wp geeft waar ik solo kan exp farmen haal ik die 2,5 uur met een wiz ook wel zonder exp gear :9

Lekker veel keeps achter elkaar farmen op mp10 dan haal ik dat wel :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

EricNL schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:17:
[...]

2e run was ik inderdaad CM bij Magda en dat ging dramatisch. Daarom moet ik ook meer Vit/All Res hebben, want zij one-shot mij met die pokke vliegjes van der. Als ik Teleport in heb gesteld, en ik heb iets meer Vit/All Res weet ik zeker dat het stukken makkelijker gaat.
Zou mooi zijn, dan gaan we snel weer een poging doen. En misschien switch ik bij ubers wel naar mijn Monk, zodra die MP10 aan kan. Is vermoedelijk wat effectiever en heeft betere party buffs.
Nog 5 minuten spelen en dan zit 'ie op level 60 en het gear setje staat al klaar. Kan ik vast wel MP7 ofzo mee spelen. Alleen geen gold meer over voor gems. :)

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:42:
[...]

Zou mooi zijn, dan gaan we snel weer een poging doen. En misschien switch ik bij ubers wel naar mijn Monk, zodra die MP10 aan kan. Is vermoedelijk wat effectiever en heeft betere party buffs.
Nog 5 minuten spelen en dan zit 'ie op level 60 en het gear setje staat al klaar. Kan ik vast wel MP7 ofzo mee spelen. Alleen geen gold meer over voor gems. :)
Komt goed! Ik had je ook alvast toegevoegd, dus dan kunnen we eerdaags een nieuwe run proberen. Ik denk wel dat dat een stuk beter zal gaan, aangezien NeooN er achter is dat zijn build op dat moment voor Ubers ook niet optimaal was.

Ghom en zijn lelijke vriend gingen inderdaad wel als een trein neer :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 13:46

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:06:
Jammer dat je de chars niet van de PC naar de PS3 over kan zetten. Het speelt errug relaxed zo languit op de bank met een 47" ipv 32"scherm. Heb echter geen zin om opnieuw te beginnen en de uitbreiding voor de console versie komt pas na die voor de PC.
Of cross-platform gamen, daar had ik me echt op verheugd... Maar helaas, gaat niet gebeuren :(

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-10 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:06:
Idd, heb het ook op de PS3. Ok tis maar 720p, jammer, maar tis zoveel leuker op de bank.

51" tv met home cinema set = Win :-)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Op you-tube heeft zo'n gast een manier gevonden om snel 1m XP te krijgen. Volgens mij een bug exploid maar goed.

Je gaat op Nightmare met 1 tot 3 andere vrienden (allemaal lvl 60) Zolton Kulle verslaan. Wanneer hij dood is leaven je vrienden, daarna return jij de quest. Dat geeft 33.400 XP. Vervolgens hebben je vrienden op 'continue' geklikt waarna ze hun eigen game joinen. Deze kan jij dan ook weer joinen en dan krijg je direct bij binnenkomst 33.400 XP per game die je joined. (dus aantal vrienden)
Geen idee of het nu nog werkt en of het überhaupt zoden aan de dijk zet, maar slim gevonden is het wel!

• wroekel
  • Laatst online: 31-10 11:32
FloydRaalte schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:28:
Op you-tube heeft zo'n gast een manier gevonden om snel 1m XP te krijgen. Volgens mij een bug exploid maar goed.

Je gaat op Nightmare met 1 tot 3 andere vrienden (allemaal lvl 60) Zolton Kulle verslaan. Wanneer hij dood is leaven je vrienden, daarna return jij de quest. Dat geeft 33.400 XP. Vervolgens hebben je vrienden op 'continue' geklikt waarna ze hun eigen game joinen. Deze kan jij dan ook weer joinen en dan krijg je direct bij binnenkomst 33.400 XP per game die je joined. (dus aantal vrienden)
Geen idee of het nu nog werkt en of het überhaupt zoden aan de dijk zet, maar slim gevonden is het wel!
is een mega oude bug. allang gedicht :)

Diablo 3 profiel

• EricNL
FloydRaalte schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:28:

Dat is een ontzettend verouderde methode, en tevens al lang de snelste niet meer. Dit werd met name
gebruikt om nieuwe characters van 0 naar 60 te levelen, maar deze methode is inmiddels verre van effectief.

Op dit moment de meeste effectieve manier van 0-60:

0-30: Hellfire Ring + Cain's Set + Leoric's Signet + Rode Gem in helm en op Normal Mode MP10 continu Keep Depths 2 lopen.
30: Kill Diablo op Normal
30-40: Hellfire Ring + Cain's Set + Leoric's Signet + Rode Gem in helm en op Nightmare Mode MP10 continu Keep Depths 2 lopen.
40: Kill Diablo op Nightmare
40-60: Hellfire Ring + Cain's Set + Leoric's Signet + Rode Gem in helm en op Hell Mode MP10 continu Keep Depths 2 lopen.
60: Kill Diablo op Hell

Er is ook nog een tijdje een leuke exploit geweest met Witch Doctors. Als je in de "PVP" arena was kreeg je EXP van de summons van een WD. Als je dit met 3 WD's deed, kon je in ongeveer 30 minuten van 0-60.

[ Voor 27% gewijzigd door EricNL op 12-09-2013 11:49 ]

• thuran
net level 60 geworden en maar is ff een leuk begin zetje gekocht ! http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/28063859

miss mensen nog een paar tips ?

• FloydRaalte

FloydRaalte

thuran schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:00:
net level 60 geworden en maar is ff een leuk begin zetje gekocht ! http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/28063859

Geen idee aangezien ik geen WD speel. Maar wat me direct opvalt is dat je mega veel health hebt.... 50K! Wellicht kan je snel meer dmg krijgen door al die VIT stenen door INT stenen te vervangen.

Dan een weapon met sock en CHD + thing of the deep...

[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 12-09-2013 12:09 ]

Gefeliciteerd! :)

Ben je er al uit of je CoB wilt spelen of niet? Zo ja, dan zou ik eerst proberen om 4 stuks van de Zuni-set te scoren en vooral een Thing of the Deep voor de pickup range.

FloydRaalte schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:07:
[...]

Geen idee aangezien ik geen WD speel. Maar wat me direct opvalt is dat je mega veel health hebt.... 50K! Wellicht kan je snel meer dmg krijgen door al die VIT stenen door INT stenen te vervangen.

Dan een weapon met sock en CHD + thing of the deep...
50k is voor een WD geen overbodige luxe. Kan wat minder goed klappen opvangen als bijv. een barb. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Deadsmell op 12-09-2013 12:12 ]

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-11 00:40
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quartz-2431/hero/1740637

Weee :) leuke upgrade waaronder amulet en braces gecraft :P

tips voor verdere verbeteringen hoor ik graag :D

• thuran
Deadsmell schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:08:
[...]

Gefeliciteerd! :)

Ben je er al uit of je CoB wilt spelen of niet? Zo ja, dan zou ik eerst proberen om 4 stuks van de Zuni-set te scoren en vooral een Thing of the Deep voor de pickup range.

[...]

50k is voor een WD geen overbodige luxe. Kan wat minder goed klappen opvangen als bijv. een barb. :)
ik heb 4 stuks zuni en ben bezig met AH om dingen te verkopen

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024

items:
- neem een zuni helm of een zuni OH voo de 4 set-pieces bonus. Helm (als je geld hebt probeer CC erop te krijgen) is een betere optie aan het begin en dan een thing of the deep (250+ INT met wat VIT zou leuk zijn) halen als OH. Helpt enorm aan je mana regen.

- die rare jeweries zijn gewoon trash, zoek iets op avg. damage/CD/CC. AS is minder van belang. Hier kan je voor minder dan 10m misschien wel 20k+ dps winnen.

skills:
- Bears OF COB bats, het heeft geen zin beide te nemen. Voor bats is er helemaal geen AS nodig, voor bears misschien nog wel, maar je moet ervoor zorgen dat je mana snel genoeg regenereert.

- passive zombie handler vervangen door spirit vessel, neem ook de active skill spirit walk. Kan je beter overleven en verhoogt je mobiliteit.

- wall of zombies ditchen voor voodoo, die DPS burst werkt erg goed tegen elites.

de stenen staan niet in verhouding tot je gear :) als je geen geld hebt, de RS steentjes verkopen om gear te financieren.

Je stackt al veel armor en je AR is tamelijk hoog. De defensieve stats heb je al goed voor elkaar, nu dus maar proberen meer DPS te regelen :D

EDIT: de ubers van gister waren weer leuk, al mocht ik ook minder op de grond gaan liggen. Natuurlijk was Deadsmell de grote held om iedere keer maar iedereen door de gevechten heen te slepen :D

Snap mijn eigen CM Wiz ook niet meer, met 2.87 aps/58cc krijg ik de ubers niet bevroren, nouja tis ook langgeleden met me wiz, dus op de komende dagen maar eens uitpuzzlen wat er niet goed is ingesteld.

Heb wel de beste HF ring ooit (200+ nu denk ik) kunnen craften op mijn account, 46 dmg/200INT/5.5CC. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mofkees op 12-09-2013 12:33 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Die rare's zijn ook trash, die heb ik neergegooid ;) altijd handig om beetje begin vergelijking te hebben.
Ik had volgens mij ook een zuni's helm gegeven? mooie setbonus en life erbij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 12-09-2013 12:34 ]

• thuran
Mofkees schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:25:
[...]

items:
- neem een zuni helm of een zuni OH voo de 4 set-pieces bonus. Helm (als je geld hebt probeer CC erop te krijgen) is een betere optie aan het begin en dan een thing of the deep (250+ INT met wat VIT zou leuk zijn) halen als OH. Helpt enorm aan je mana regen.

- die rare jeweries zijn gewoon trash, zoek iets op avg. damage/CD/CC. AS is minder van belang. Hier kan je voor minder dan 10m misschien wel 20k+ dps winnen.

skills:
- Bears OF COB bats, het heeft geen zin beide te nemen. Voor bats is er helemaal geen AS nodig, voor bears misschien nog wel, maar je moet ervoor zorgen dat je mana snel genoeg regenereert.

- passive zombie handler vervangen door spirit vessel, neem ook de active skill spirit walk. Kan je beter overleven en verhoogt je mobiliteit.

- wall of zombies ditchen voor voodoo, die DPS burst werkt erg goed tegen elites.

de stenen staan niet in verhouding tot je gear :) als je geen geld hebt, de RS steentjes verkopen om gear te financieren.

Je stackt al veel armor en je AR is tamelijk hoog. De defensieve stats heb je al goed voor elkaar, nu dus maar proberen meer DPS te regelen :D
ik heb nog 30 k hahah ben bezig om mn slechtere gear een beetje te verkopen :)

• thuran
Vandread schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:33:
Die rare's zijn ook trash, die heb ik neergegooid ;) altijd handig om beetje begin vergelijking te hebben.
Ik had volgens mij ook een zuni's helm gegeven?
ik heb die zuni ook haha :P die heb ik al aan gedaan ik heb 3 set bonus zuni

• Mofkees
thuran schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:33:
[...]

ik heb nog 30 k hahah ben bezig om mn slechtere gear een beetje te verkopen :)
verkoop je 4 Radiant star gems, heb je zo 60M+ bij elkaar, daarmee kan je je DPS zeker boven 100k pushen.

Zijn die gems uit de lucht komen vallen dan? Nogal duur in verhouding tot je gear ^^

4set bonus geeft meer manaregen :) en ik had in ieder geval ook een TotD gegeven, vergis je niet in die pickup radius, is echt HEEL nuttig.

edit: spuit11

[ Voor 33% gewijzigd door Vandread op 12-09-2013 13:27 ]

• desjaak909
en haal een witching hour, dat kan je zo 15-20k opleveren en probeer demonic essences te verzamelen om gloves, amu's en bracers te craften, maar het belangrijkste is dus al eerder gezegd zorg voor 4piece zuni en een Thing of the Deep

en probeer attack speed te vermijden als je CoB build gaat doen, dat is zeker met die knife niet goed voor je mana consumptie

Probeer deze build is zou ik zeggen: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hcQdUY!eYT!acbcZb

@p-nut, die skull grasp moet toch wel snel beter kunnen met een ander ringetje en ook je shoulders is nog wel wat dex te halen

[ Voor 27% gewijzigd door desjaak909 op 12-09-2013 12:48 ]

• DrBob078
Vandread schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:36:
Zijn die gems uit de lucht komen vallen dan?
Welke act is dat? :P

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gisteren mijn beste find ever, speel Wiz mp7 VOTA runs om DE te farmen.
Groepje skeletten waar ik doorheen beuk, *ting* Legend drop helm. Afgelopen drops als het een helm was dan Andriels Visage -> brim.
Nu niet, mijn eerste Mempo, ik blij heb nog ff overwogen deze als unid te verkopen dacht "fok-it zal wel niks worden".... hoe verkeerd was mijn inschatting.
http://www.diabloprogress.com/item/39380088

Mooie upgrade voor me barb...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 22:59
Ik heb gister mijn laatste character ( witchdocter) ook maar naar lvl 60 geholpen.
de gear van mijn wizard over gezet.

Ik heb hem helaas niet meer kunnen testen want het was laat, dus hopelijk kan ik vanavond eens los gaan.
Willen de witchdocter experts eens kijken of mijn build goed is zo? en of ik el cheapo nog wat kan veranderen (60 mil max)

En wat is de speel stijl? vooral met betrekking tot reflect.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/11439268

[ Voor 7% gewijzigd door Axewi op 12-09-2013 13:41 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

simons schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:41:
Groepje skeletten waar ik doorheen beuk, *ting* Legend drop helm. Afgelopen drops als het een helm was dan Andriels Visage -> brim.
Nu niet, mijn eerste Mempo, ik blij heb nog ff overwogen deze als unid te verkopen dacht "fok-it zal wel niks worden".... hoe verkeerd was mijn inschatting.

congrats! dat is een hele mooie!

Battle.net || Strava

• desjaak909
Nice! jij hebt ook altijd geluk O-)

• UTADDICT
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Axewi schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:41:
Ik heb gister mijn laatste character ( witchdocter) ook maar naar lvl 60 geholpen.

Ik heb hem helaas niet meer kunnen testen want het was laat, dus hopelijk kan ik vanavond eens los gaan.
Willen de witchdocter experts eens kijken of mijn build goed is zo? en of ik el cheapo nog wat kan veranderen (60 mil max)

Build is prima.

Ik zou wel even kijken naar andere pants. Je hebt wat meer vit nodig (60k life is een goede grens om aan te houden) voor een CoB build. Probeer legs te regelen met hoge vit, en evt 2 sockets voor Vit/Int gems.

Je wil sowieso geen AS op je legs, AS is voor COB niet heel handig (tenzij hele dikke mana regen). Zodra je denkt dat je mana regen er klaar voor is, kijk je naar AS op je ringen o.i.d.

Speelstijl is simpel: pull met Locust, spirit voor de xtra dps, afmaken met COB. Je LS houdt je in leven (al zou ik kijken naar 2.8% plus)

[ Voor 8% gewijzigd door UTADDICT op 12-09-2013 13:50 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
simons schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:41:

Zo echt een mooie upgrade. Hoevaak ik al niet gedacht heb op die mempo's unid te verkopen. Op mp10 een aantal gedropped maar nog nooit met CHC helaas.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Axewi
UTADDICT schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:46:
[...]

Build is prima.

Ik zou wel even kijken naar andere pants. Je hebt wat meer vit nodig (60k life is een goede grens om aan te houden) voor een CoB build. Probeer legs te regelen met hoge vit, en evt 2 sockets voor Vit/Int gems.

Je wil sowieso geen AS op je legs, AS is voor COB niet heel handig (tenzij hele dikke mana regen). Zodra je denkt dat je mana regen er klaar voor is, kijk je naar AS op je ringen o.i.d.

Speelstijl is simpel: pull met Locust, spirit voor de xtra dps, afmaken met COB. Je LS houdt je in leven (al zou ik kijken naar 2.8% plus)
dank je.
ik had begrepen dat attack speed niet belangrijk is voor een COB witchdocter ?
dus ik zou mits ik kan leven met 12% ms voor andere pants kunnen gaan zoals depth triggers oid?

Axewi schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:41:

Waarom gebruik je spiritual attunement? Afgaande op je gear heb je die niet nodig.

Mijn tactiek met reflect packs is fully buffed door blijven casten en vertrouwen op LS. Mocht het toch eens fout gaan, dan pop ik spirit walk en blijf op dezelfde plek staan casten. Daarmee krijg ik ze meestal wel neer. Desnoods trucje herhalen, als je lang genoeg overeind blijft. Dankzij spirit vessel is spirit walk iets sneller te casten, maar 13 seconden blijft natuurlijk vrij lang.

MS is niet nodig, maar wel fijn.

Edit: Mass Confusion is geweldig bij elite packs. Die zou ik altijd daarvoor bewaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 12-09-2013 13:57 ]

• Axewi
ik gebruik spiritual attunement om genoeg mana terug te krijgen.
maar misschien met een langzamer wapen en zonder inna's pants kan ik mijn mana wel up houden zonder.

Bedankt voor de tips! ik ga vanavond nogmaals shoppen met mijn resterende gold en dan eens testen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik had gisteren die mevrouw van Blizzard op bezoek :P

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• desjaak909
simons schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:03:
[...]

Ik had gisteren die mevrouw van Blizzard op bezoek :P
Ja dat wil wel eens helpen <3

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Word tijd voor deel 2 die eraan komt van het spel. Die moet gruwelijk worden. Heb al bijna 6 maanden niet meer gespeeld omdat ik er gewoon gek van werd door steeds hetzelfde heen te lopen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• EricNL
Xtr3me4me schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:13:
Word tijd voor deel 2 die eraan komt van het spel. Die moet gruwelijk worden. Heb al bijna 6 maanden niet meer gespeeld omdat ik er gewoon gek van werd door steeds hetzelfde heen te lopen.
Als je met "deel 2" de Reaper of Souls expansion bedoelt dan hoef je daar nog niet eens op te wachten.
Er komt namelijk eerst nog een patch uit welke onder andere het volgende zal brengen:
  • Loot 2.0
  • Paragon 2.0
  • Loot Runs
  • Nephalem Trials
Ik heb er al het vertrouwen in dat Diablo 3 dan (nog) leuker zal worden. Oftewel: start vooral D3 alvast weer op, en probeer zoveel mogelijk Paragon 100 karakters te halen, des te meer voordeel zal je hebben als Paragon 2.0 er straks is.

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:24:
Waar lees je dat over loot runs en nephalem trials?
Ik zit nu op mijn werk dus kan het helaas zo niet terug vinden, maar als ik me niet vergis heeft er op Diablofans een interview met Josh Mosquera gestaan waarin hij aangeeft dat er voor de expansion een patch uit komt met bovengenoemde punten.

• UTADDICT
  • Laatst online: 30-10 19:05

UTADDICT

NERF

Nu op Diablofans: Datamined goodies van de expansion! O.a. guilds, clans en ladders/seasons.

http://www.diablofans.com/

[ Voor 19% gewijzigd door UTADDICT op 12-09-2013 14:44 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Mofkees
UTADDICT schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:41:
Nu op Diablofans: Datamined goodies van de expansion! O.a. guilds, clans en ladders/seasons.

http://www.diablofans.com/
Heavenly Strength - You can wield a 2-handed weapon in your main hand while holding a Shield in your offhand. / Your maximum movement speed is reduced by 10%.

dikke skorn als MH lijkt me wel wat :D

• EricNL
Mofkees schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:51:
[...]

Heavenly Strength - You can wield a 2-handed weapon in your main hand while holding a Shield in your offhand. / Your maximum movement speed is reduced by 10%.

dikke skorn als MH lijkt me wel wat :D
Oftewel: dikke 10% crit chance erbij en een bak aan vit/all res. Lol, way to go Blizzard!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 11:38
spoiler:
Die Devil's Hand lijkt me ook wel interessant :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1 ... 14 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]