TjaBske schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:32:
[...]
Verder vind je misschien wel meer legendaries (ik heb ze nog niet gezien overigens, ik heb dus alleen gezien dat de gear die je vind wat meer specifieke stats voor een bepaalde char heeft) maar je kan ook niets kopen (en vooral verkopen) op AH. Je moet het maar doen met de finds en als je een mega legendary vind die voor jou geen upgrade is, kan je die niet sellen op AH om er wat anders voor terug te halen, hooguit salvagen om iets te craften of verkopen. Voor dat je op die manier aan de 400k dps zit...
Dat is eigenlijk één van de dingen waar ik bang voor ben. Als ik een gemiddelde run pak van een half uur op de PC, dan loot ik ongeveer 2-4 legendaries, Gemiddeld zijn dat er dus 6 per uur. Ik vind dat behoorlijk veel voor een "
Legendary". Nu zijn de legendaries op dit moment over het algemeen gewoon crap maar goed.
Iedereen wilt graag goede legendarys zien. Vrijwel iedereen die ik spreek zegt: Doe mij maar minder legendaries, als ze dan maar wel goed zijn. Dus als ik de patch goed heb begrepen gaan er juist
nog meer legendaries vallen, en zullen ze
ook nog eens stukken beter zijn voor de class die je op dat moment speelt.
Dus dan loot ik straks gemiddeld 10 legendaries per uur, die dan ook nog eens allemaal een stuk beter zijn dan nu. Oftewel: we gaan van "Loot Crap" naar "Loot Ubermegasuper99999DPSl33tboss" ofzo?
Daarnaast krijg je ook nog eens Paragon 2.0. Oftewel: je huidige bonussen "verdwijnen" en je krijgt afhankelijk van je totale Paragon EXP Paragon Points die je kunt spenderen aan alle stats. Daarnaast verdwijnt de cap van P100.
Op den duur zal het farmen alleen maar sneller en sneller gaan (de mainstats: dex, vit, strength en int zullen vast een hoop mensen zo vol hebben, en ga zo maar door).
Maar goed: Ik werk niet bij Blizzard, en over het algemeen denken ze goed na over bepaalde zaken. Laten we dus hopen dat ik het bij het verkeerde eind heb, want ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan 10+ legendaries per run. Ik heb liever 1 legendary per week, maar dat je wel uit je aardlekschakelaar knalt als het dan een top item is.
[
Voor 19% gewijzigd door
EricNL op 06-09-2013 12:20
]