Kijk eens wie ik hier tegen kom in mijn party:

klik op afbeelding voor volledige screenshot
Onze grote PK vriend met zijn youtube kanaal. Ik wist wat hij wilde doen dus toen hij zijn pack had samen gesteld ben ik express via een andere entrance naar hem toe gegaan om zijn hele mob pack te killen. Dat vond ie niet zo leuk en maakte maar een nieuwe game, kreeg wel een invite om opnieuw in zijn val te gaan maar wederom trap ik daar uiteraard niet in ^^
Later nog een game van hem gejoined waar hij hoopte dat ik zou sterven bij SK op MP10 maar omdat ik zo makkelijk door de cathedral heen kwam en dus al snel bij de SK voor de deur stond ging hij weg uit de game, nu wil hij niks meer met mij te maken hebben en accepteerd hij geen invite request meer.
Wel nog een DH zijn leven gered soort van, ik zei meteen tegen hem dat hij niet naar die gozer moet gaan omdat hij dan instant killed is. Was ie wel blij dat ik hem die info gaf
Chat screenshots:
Hier had ik zojuist zijn pony trap kapot geschoten.
Dit was van een rigged game die hij had gemaakt op act3 mp10, ik ging hem joinen en wederom alles kapot geschoten. Vuurzee kwam deze rond mee kijken
Nadat hij de party van mij en vuurzee had verlaten begon ik opnieuw met hem te chatten:
[
Voor 54% gewijzigd door
Sir_Hendro op 07-08-2013 08:42
]