@-DUS- Als ik kijk naar dit schema hoef alleen de +5V aangesloten te worden, wel nalopen of de makerfarm RAMPS 1.4 gelijk is aan het schema.
Volgens schema is alleen +5V pin verbonden met de pin 2 voor de 4 servo's, zonder voeding nu zou daar geen 5Volt op mogen staan, als geen servo aangesloten is
Ik zie niet staan dat je ook met ander filament dan van SmartReel™ kan printen, vanwege de Eprom in het spoel?
Volgens schema is alleen +5V pin verbonden met de pin 2 voor de 4 servo's, zonder voeding nu zou daar geen 5Volt op mogen staan, als geen servo aangesloten is
The 5V pin in that connector on RAMPS only supplies the 5V to the auxiliary servo connectors. It is designed so that you can jumper it to the VCC pin and use the Arduino's power supply to supply 5V for extra servos if you are only powered from USB or 5V. Since there is not a lot of extra power from the Arduino's power supply you can connect it directly to your 5V power supply if you have one. You can also leave this pin not connected if you have no plan to add extra servos.
Was een kickstarter project van december, zie niet meer staan dan die pas in juni leverbaar zijn met needle valve systeem, wat mechanisch kan of magnetisch, maar dan heb je sturing gekoppeld aan extrudermotor nodig of gcode M?Icekiller2k6 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:52:
Kan iemand even uitleggen hoe de dual extruder wekt van Robox?
http://robox.cel-uk.com/robox/rbx1-dmkit.html
Ik zie niet staan dat je ook met ander filament dan van SmartReel™ kan printen, vanwege de Eprom in het spoel?
[ Voor 70% gewijzigd door Domba op 27-02-2014 23:06 . Reden: quote toegevoegd ]
Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant