Eigenlijk niet, zat dan te denken dat ik dan net zo goed een ander bordje erin kon zetten. Inductiesensor heeft voor mij nu geen nut aangezien ik er een glasplaat op heb.vincent_1971 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:29:
[...]
Heb je wel eens gedacht om je Ender-2 te gaan flashen met Marlin 1.1.8? Zitten wel haken en ogen aan. Maar je hebt dan wel veel voordelen. Ga het zelf binnenkort eens wagen. Hang ik er gelijk een inductiesensor aan voor de calibratie.
Zit te denken om de control box extern te maken, samen met de voeding. Bouw ik de printer over op een aluminium plaat zodat ie goed stevig staat.
Heb die 32 bit controller gezien, ziet er wel mooi uit.citruspers schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:46:
[...]
De MKS bordjes zijn prima, je hebt een 32-bit controller voor zo'n 40 euro (vergeleken met een smoothieboard of Duet wifi voor 180 a 200....). De MKS is alleen niet zo populair bij de smoothieware community: http://smoothieware.org/t...mks-what-s-that-all-about
De drivers op dat bord zijn ook neit denderend (DRV8825), maar met een TL-smoother zijn in ieder geval de grootste problemen opgelost.
Het touchscreen is trouwens ook niet zo denderend. Weinig opties en een UI die matig is. Voor die 20 euro heb je ook 2 Raspberry Pi Zero W's om je printer mee te bedienen via de webbrowser.
Hebben alle mks bordjes die wat mindere drivers of alleen de 32 bit? Dacht dat je op die andere zelf drivers moest installeren?
Jammer dat het touchscreen niet optimaal gebruikt word dan. Is het misschien inderdaad beter om een Raspberry pi te nemen. (1 Is toch genoeg?)
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.