Ik warm eerst het bed op tot graadje of 40 en dan begin ik pas met spuiten.
Zorg ook dat het bed brand en brand schoon is en dan zou het moeten plakken als een malle.
Ik moet vaak wachten tot ie iets afgekoeld is om de print los te krijgen.
Gebruik trouwens de rode, schijnt iets in te zitten wat niet
Zorg ook dat het bed brand en brand schoon is en dan zou het moeten plakken als een malle.
Ik moet vaak wachten tot ie iets afgekoeld is om de print los te krijgen.
Gebruik trouwens de rode, schijnt iets in te zitten wat niet
Beakzz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:10:
Van de week ook begonnen met haarlak op glas, maar de eerste test zijn niet echt geweldig. Heb het gelijkmatig opgebracht , toen warm gestookt op het bed er weer af en nogmaals hetzelfde. Toch komt mijn PLA print nog los op 50 -80 % van de print of het hecht gelijk al niet. En volgens het filmpje zou je vele prints achter elkaar moeten kunnen maken. YouTube: 3D Printing Tip - Glass and Hairspray
Het kan natuurlijk de verkeerde manier zijn of zou het probleem dan toch vooral in de nozzle hoogte en of bed leveling kunnen zitten ? Ik print op 205 graden met het bed op 60 en ik gebruik een gele haarlak spuitbus van Schwarzkopf (Got2B Glued Extreme Freeze) die ik hier in de search vond.
Iemand ervaring met kachelglas (neoceram) trouwens? Zag er wat goede verhalen over op Google en kan dat op maat bestellen bij onze glasleverancier. Heb er nu lakglas op zitten omdat ik dat toevallig had liggen, maar geen idee of die lak mijn temperaturen beïnvloed.
Blaat het niet dan schaapt het niet