[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.660 views

Onderwerpen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit ook te smullen hoor ;) Met (wss) puntverlies voor Ajax, Twente, PSV en Zwolle, kan Feyenoord flink inlopen niet veel schade oplopen.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:51
Volgende week zullen we zien of Feyenoord nog zo goed gaat ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:17
Blij dat eindelijk een scheids dat irritante balletje wegtrappen/meenemen bij een vrije trap/uitgooi/uittrap bestraft. Spelbederf in pure vorm. Gatverdamme.

• PWM
  • Niet online

PWM

TB1989 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:29:
Blij dat eindelijk een scheids dat irritante balletje wegtrappen/meenemen bij een vrije trap/uitgooi/uittrap bestraft. Spelbederf in pure vorm. Gatverdamme.
Eensch. Maar Benson heeft nu rood voor het weglopen met de bal, Rekik heeft geel voor een poging tot eindigen van een carrière.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:17
Dat is een andere discussie, ik heb namelijk ook niet beweerd dat de scheids een goede wedstrijd floot noch zeg ik dat je niet gelijk hebt ;) Maar ik hoop gewoon dat er godsgruwelijk veel geel gegeven gaat worden voor al dat spelbederf, wat kan ik me daar om opwinden zeg. Ook zo erg: naar voren lopen van een muur bij een vrije trap. Soms wordt er echt een meter gesmokkeld! (En dan als partij die de vrije trap moet nemen er op wijst vinden sommige scheidsrechter ook nog dat ze niet zo moeten zeiken met dreiging van geel geven... Muppets)

• BeefHazard
PSV gelijk. Ik ben even aan het dansen van geluk. PSV, Ajax en Twente gaan straks veel minder zelfverzekerd voetballen terwijl AZ heerlijk haar dingetje blijft doen.

Mochten jullie nog Gudmundsson's goal gemist hebben:
http://www.dailymotion.com/video/x16pzhf_gud7_sport

Pegel van een meter of 25

[ Voor 6% gewijzigd door BeefHazard op 02-11-2013 22:37 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AZ is een middenmotor. Die worden nooit meer kampioen.

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 23:06
Aghanim schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:43:
AZ is een middenmotor. Die worden nooit meer kampioen.
Ik zie ze anders dit jaar eerder kampioen worden dan FC Twente, Ajax, PSV of Feyenoord.
Maar het blijft helaas nog gissen wie er nou kampioen gaat worden.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ja, want AZ staat ruim op kop ... ohnee wacht ... ook zij hebben al de nodige punten verspeeld (12 wedstrijden: 7 gewonnen, 1 gelijk en 4 verloren).

Het zou wel grappig zijn als AZ kampioen wordt, gaat Maher naar PSV om hogerop te komen en dan wordt zijn vorige club kampioen. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Tjesus
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:03:
Ja, want AZ staat ruim op kop ... ohnee wacht ... ook zij hebben al de nodige punten verspeeld (12 wedstrijden: 7 gewonnen, 1 gelijk en 4 verloren).

Het zou wel grappig zijn als AZ kampioen wordt, gaat Maher naar PSV om hogerop te komen en dan wordt zijn vorige club kampioen. :P
Je moet niet vergeten dat AZ onder Verbeek nogal wisselvallig waren.
Sinds de aanstelling van Advocaat op 16 oktober hebben ze tot nu toe elk duel gewonnen.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Maher wordt vast een Afellay.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tjesus schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:07:
[...]
Je moet niet vergeten dat AZ onder Verbeek nogal wisselvallig waren.
Sinds de aanstelling van Advocaat van een paar weken terug hebben ze tot nu toe elk duel gewonnen.
Waaronder 2x van Den Haag ...
Niet bepaald een topprestatie lijkt me.
Hij heeft wel de potentie en vertoond met regelmaat enkele trekjes.

• Saturnus
  • Niet online
Ik bedoelde meer: die verdwijnt op een gegeven moment van de kaart en je hoort er niks meer van. :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Saturnus schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:12:
Ik bedoelde meer: die verdwijnt op een gegeven moment van de kaart en je hoort er niks meer van. :P
Ik ook. ;)

• Aghanim
  • Niet online
Hij begon vandaag wel in de basis. Dat is al meer dan voorgaande weken :)

• Tjesus
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:11:
[...]
Niet bepaald een topprestatie, al waren het Cambuur, Zwolle en ADO vandaag ipv 2x ADO.

Ik zie natuurlijk liever me favoriete club kampioen, maar na 3x kampioen worden (door inhaalraces) is het soms ook wel nodig om een keer geen kampioen te worden.

• BeefHazard
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:11:
[...]

2x van Den Haag? Tell me more.

• Aghanim
  • Niet online
Zit de samenvatting van PSV te kijken en het valt me op hoe vaak Bruma in de fout gaat. Hopelijk gaat van Gaal voor een ander centraal duo.

• BeefHazard
Ik kan in ieder geval verkondigen dat ik spelers vandaag met plezier heb zien voetballen. Dat heb ik al 2 jaar niet gezien.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mr_Size schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:48:
Ajax :') Het lijkt erop dat de 'magie' van Frank nu toch wel is uitgewerkt. 3 kampioenschappen op rij waarvan er zeker 2 redelijk onverwacht waren was erg fijn, maar hij krijgt ze nu al weken niet aan het voetballen. Waar dat aan ligt, Joost mag het weten.

Wat ik nog het meest treurig vind van de laatste weken is dat er zo verschrikkelijk moeilijk, lees: niet, gescoord wordt. 0 tegen RKC en nu ook weer 0 tegen Vitesse en nog wel allebei thuis. En tegen Celtic ook al van die prima kansen om zeep weten te helpen. Waarom echt?

't is dat de concurrentie ook wekelijks punten verspeeld, waardoor de competitie spannend blijft, maar als er niet snel wat verandert met de vorm van Ajax dan houdt het gewoon op. Ik heb er in ieder geval erg weinig vertrouwen in dat het nog goed komt, maar goed, de afgelopen drie jaar was de puntenachterstand nog veel groter en werd Ajax 'gewoon' nog kampioen, dus wie weet... :)
Dat heeft niks met magie van Frank de Boer te maken, maar puur met het gebrek aan spelers a la Eriksen. Het is niet voor niet dat alle aanvallen vorig seizoen via hem liepen, hij was de enige creatieve speler.

Haal in de winterstop een Heitinga, Maduro en een creatieve middenvelder en er is 'niks' meer aan de hand.

• Aghanim
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:36:
[...]

Dat heeft niks met magie van Frank de Boer te maken, maar puur met het gebrek aan spelers a la Eriksen. Het is niet voor niet dat alle aanvallen vorig seizoen via hem liepen, hij was de enige creatieve speler.

Haal in de winterstop een Heitinga, Maduro en een creatieve middenvelder en er is 'niks' meer aan de hand.
Eens maar een speler als de Jong valt me dit jaar wel heel erg tegen. Daar had ik toch wat meer creativiteit van verwacht.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat mij betreft is het gewoon duidelijk geworden dat Eriksen belangrijker voor Ajax was dan De Jong ooit zal zijn. De Jong had imo veel aan Eriksen te danken.

• Dadona
  • Laatst online: 10-10 09:53
Heb je daar creativiteit nodig of simpelweg iemand die z'n man voorbij weet te komen? Kolbein is op zich een prima killer als je de ballen maar voor geeft. Hopelijk is De Sa weer snel fit. Die Andersen is echt nog te licht.
Heb je spelers met dreiging om buitenlangs te gaan dan gaat de verdediging sowieso al iets anders staan. Nu gaat veel teveel door het midden en dan moet je inderdaad een goede combinatie of een goede steekpass nodig. Komt daar een goede dreigende mogelijkheid van buitenlangs bij dan is de druk ook wat minder om het super creatief binnen door te zoeken.

Maar goed, waar heb ik het over. Dit gaat bij geen van de ploegen nog nergens over.

[ Voor 49% gewijzigd door Dadona op 03-11-2013 00:08 ]

De CSL/OT kroeg !

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:31
[...]
Met drie extra spelers worden PSV of Feyenoord ook makkelijk kampioen dus dat is wel makkelijk gezegd.

Maduro vlak voor de verdediging kan ik begrijpen (hoewel we die ook lang niet top hebben gezien) maar ik denk dat Heitinga je echt niet gaat helpen. Die plek op de bank is niet voor niks.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03

Herman

FP ProMod
Wat een schandalige overtreding van Rekik... /spuit elf
PEC speelde weer best goed, jammer dat de volle winst net buiten handbereik lag.

offtopic:
Feli D-e-n *O*

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45
[...]

Met €80 miljoen op de bank wil Ajax niet kopen, de Boer heeft niemand nodig zegt hij ;)

XXXVI

Verwijderd

Och, de Boer liet tijdens de transferperiode weten wie hij als potentiële vervangers voor Eriksen zag in de Nederlandse competitie: Maher en de Vilhena.

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd hoe Maher het bij Ajax zou hebben gedaan. Tot heden was PSV in elk geval een zeer ongelukkige keuze voor Maher die, zoals ik geloof, veel liever naar Ajax was gegaan.

Als we nou eens met die 80 miljoen Ibra terugkopen dan gaat de rest vanzelf denk ik zo :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ben ik een avond weg, kom ik thuis zie ik de stand en staat AZ bovenaan.. WTF?!

Dus gauw de uitslagen bekijken, AZ gewonnen, Ajax verloren |:( en PSV en FC Twente beide gelijk.. :F

Afbeeldingslocatie: http://sx2.raison-detre.org/wp-content/uploads/2013/03/dafuq-is-going-on-here.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• BeefHazard
D-e-n schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:15:
[...]

Met drie extra spelers worden PSV of Feyenoord ook makkelijk kampioen dus dat is wel makkelijk gezegd.
Iedere club wordt makkelijk kampioen als ze met z'n 14en mogen spelen :z

@XeNeRgY je kan het niet loslaten hè? Maher heeft zelf gewoon gekozen voor PSV. Hij ging er met alle plezier heen. PSV haalde hem met alle plezier. En toen bleven er een paar middenvelders die zouden vertrekken en kon Maher niet in de basis staan. Ik vraag me wel af hoe Maher zou zijn geweest bij AZ. Echter zou dan hetzelfde probleem zijn. Dan heeft AZ nóg een nummer 10. Daar hebben we er al 4 van.

Het zou wel ontzettend ironisch zijn als AZ vasthoudt aan die koppositie tot het einde van het jaar. Maher gaat naar PSV omdat hij Champions League en kampioenschappen wil, haalt AZ die terwijl hij op de bank zit en slechts een handvol CL wedstrijden gespeeld heeft. :+

[ Voor 53% gewijzigd door BeefHazard op 03-11-2013 09:51 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:44
@BeefHazard
Lekker dat AZ weer eens boven aan staat en ook verdiend hoor, want Ajax en PSV bakken er niks van.. Schandalig voor woorden wat ze de laatste tijd laten zien.

Ik ben niet heel zeker, dat ze het volhouden. Ze gaan denk ik iets te makkelijk denken of ze voelen veel druk en het is dan ook de kunst om daar mee om te gaan.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De algehele Nederlandse competitie is gewoon triest.
Als de "beste" van de competitie 1/3 van de wedstrijden heeft verloren gaat er toch wel iets mis. De "traditionele" top 3 heeft bijna 50% van de punten laten liggen.

De jeugdfetisj in Nederland begint nu heel rare vormen aan te nemen. Ondanks dat er weinig/geen geld is om spelers aan te trekken staan er nu bij de "grotere" clubs middelmatig tot zwakke spelers in de basis.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dus..? Huidige koploper na 12 wedstrijden al 14 verliespunten?
Als het zo doorgaat heeft de landskampioen na 34 wedstrijden een punten totaal van 62 ....

PVOutput☀️

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
[...]

Vooral die creatieve middenvelder! Met de verdediging is, relatief gezien, niet zo heel veel mis. Ik vind Veltman en Denswil beter spelen dan de rest in ieder geval, al was Denswil gisteren niet heel goed. Straks komt Moisander ook nog terug. Op rechts is Ligeon de back-up van Van Rhijn en op links staan Blind en Boilessen (die gisteren slecht inviel). Heitinga zou dan komen om of Denswil en/of Veltman in de weg te zitten of om een betere back-up te zijn dan Van der Hoorn. Het eerste moet Ajax niet willen en in het tweede zal Heitinga weinig trek hebben.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PWM
  • Niet online

PWM

Groningen inmiddels weer voor tegen Roda. Hoop toch weer op veel gelijkspellen vandaag :p Behalve 1 dan :+

EDIT: Ah. ze luisteren blijkbaar :p

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 03-11-2013 13:50 ]

• BeefHazard
Roda gaat kampioen worden dit jaar!!11!!oneone!!een

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, 3-3 in 91ste minuut door de 2de pingel voor Roda :) (allebei terecht trouwens)

• Saturnus
  • Niet online
Die eerste wil ik nog wel een paar keer zien...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Die eerste penalty was er in de verste verte niet een. Demouge deed niets anders dan uitlokken en liggen De tweede wel.
Bedankt scheids, Roda Jc zal je bedanken, ik baal als een stekker.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mooie sfeerbeelden in Deventer. :+

PVOutput☀️

• PWM
  • Niet online

PWM

Harribo schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:24:
Die eerste penalty was er in de verste verte niet een. Demouge deed niets anders dan uitlokken en liggen De tweede wel.
Uitlokken is niet strafbaar ;) De verdediger heeft gewoon in de loop 2 armen om hem heen. Oerdom.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 12:08
PWM schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:18:
Lol, 3-3 in 91ste minuut door de 2de pingel voor Roda :) (allebei terecht trouwens)
Die eerste was absoluut niet terecht, Demouge lokt het uit, en gaat erg overdreven liggen. De 2e penalty is wel terecht, en erg domme overtreding. 3 punten waren verdiend geweest

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Kadootje voor Roda Jc
Onterechte uitslag, van de andere kant mocht Groningen er ook wel wat meer scoren
Tja dat zien we meer

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 12:08
De strijdlust was aanwezig, dus volgende week gewoon De Leeuw in plaats van Chery, en Kirm vanaf de start. En dan moet het helemaal goedkomen :D

Fledderus was vandaag wel heel irritant, heeft toch veel te danken aan Groningen.

[ Voor 22% gewijzigd door triesvan op 03-11-2013 14:31 ]

• BeefHazard
Die gelijkspellen gaan nu de pan uit. Ookal zie ik Feyenoord wel winnen van Cambuur.

E: GAE - Heracles na 1 minuut gestaakt wegens bliksem.

[ Voor 25% gewijzigd door BeefHazard op 03-11-2013 14:35 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 21:42
Feyenoord speelt echt heel slecht. :-(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:53

Hupske

AFCA

Haha, nou Groningen - Roda was alweer een feest en nu zie ik het Feyenoord ook belachelijk moeilijk hebben tegen Cambuur dat gewoon veel beter voetbal speelt.

Misschien zijn de belchinezen toch toegetreden in de Eredivisie, want hier klopt geen fluit meer van |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• BeefHazard
Immers kan 'm zo intikken maar hij probeert hem heel raar aan te nemen en raakt dan geblesseerd. Kan alleen Immers volgens mij.

Verwijderd

Ja, hoe Immers dat voor elkaar kreeg weet alleen Immers. Hoewel, misschien weet Immers dat zelf ook niet eens echt. :)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hij hoeft hem immers enkel in te tikken..

PVOutput☀️

• ph4ge
Nouja, hij wordt natuurlijk wel gewoon gehaakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• BeefHazard
@ph4ge hij zou niet gehaakt zijn als hij in één keer z'n poot uitstak om die bal erin te rammen.

Verwijderd

Leek wel of hij over zijn eigen been struikelde.

• ph4ge
Het feit dat Immers niet kan voetballen is nog geen vrijbrief om hem maar neer te leggen in het strafschopgebied. ;-)

Verwijderd

That's true!

• BeefHazard
Nooh Cambuur, die had mogen hangen.

Verwijderd

Koeman doet er goed aan Vormer voor de Vilhena te brengen en Te Vrede voor Armenteros. Misschien zelfs ook wel Bakkal voor Immers al gaat dat wellicht te ver met nog de gehele 2-de helft voor de boeg.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:31
Met Immers én Vormer heb je helemaal geen voetbal meer richting de spits.

Verwijderd

Maar dit is wel typisch een wedstrijd voor Vormer.

En ja hoor, wonderen bestaan nog, Immers! :):)

• ph4ge
Haha yesss! Wat een wonder.

• Saturnus
  • Niet online
Een echte spitsgoal, maar jammer...het had al 4-1 moeten staan.

• BeefHazard
Hé kijk, Immers scoo- tikt per ongeluk de bal aan terwijl hij 360° probeert te draaien voor het doel om Koeman te laten zien dat hij wel degelijk rondjes kan draaien.

Just trolling, niet al te veel happen :>

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 10:30

CR1691

Hero of Time

Hoppa 0-1! Hopelijk is de tweede helft beter. Armenteros lijkt ook geen centimeter teveel te willen lopen.

PSN: Finally_Chris

• BeefHazard
Eagles - Heracles definitief gestaakt vanwege regen.

Verwijderd

Ja hoor, gaat Koeman Mathijsen brengen in de 2-de helft. Voor wie is nu nog niet duidelijk. Toch niet voor Armenteros mag ik hopen?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nelom eruit. Mooi, dat is eigenlijk iedere wedstrijd wel de zwakste schakel in de ploeg,

Verwijderd

Goede wissel van Koeman, moet ik erkennen. Nelom zat niet in de wedstrijd. Net zo min als de Vilhena en Armenteros maar 3 wisselingen ineens zal Koeman waarschijnlijk te veel van het goede zijn geweest.

Edit:
Die Armenteros bakt er ook werkelijk geen pepernoot van zeg. Goedemorgen wat een balverlies lijdt die gozer.

Edit 2:
Te Vrede voor Armenteros. Misschien nog zo'n spitsendoelpuntje als in die wedstrijd tegen Hoek onlangs?

Feyenoord speelt overigens wel beter dan in de 1-ste helft.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 15:56 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekker hoor! Te Vrede is duidelijk de vervanger van Pelle.

Verwijderd

Hoe bedoel je vertrouwen uitbetalen?

• ph4ge
Leek een waardeloze aankoop, kwam niet aan de bak bij Excelsior en kwam toch maar Feyenoord. Vervolgens alleen maar geblesseerd. Maar liet het al in de voorbereiding zien, in het tweede en nu ook in het eerste.

Verwijderd

Als je het iemand gunt is het Te Vrede wel. Door tig mensen ondergewaardeerd en dan in 1 week tijd 2 goede doelpunten maken. Zou wel lekker zijn als die gozer zich door weet te ontwikkelen tot een veelscorende spits, een luxe die Feyenoord lang niet heeft gekend.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Dramatisch spelen en 2-0 voorstaan. Goed spelen (go ahead en 2-2 eindigen) gekke comp :-)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Prima tweede spits op dit moment. Goed op Pelle letten en volgend jaar voor een basisplek gaan. Hij is ook pas 22 jaar.

• RenaldoN
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:08:
Als je het iemand gunt is het Te Vrede wel. Door tig mensen ondergewaardeerd en dan in 1 week tijd 2 goede doelpunten maken. Zou wel lekker zijn als die gozer zich door weet te ontwikkelen tot een veelscorende spits, een luxe die Feyenoord lang niet heeft gekend.
Loopt zijn contract sit jaar of volgend jaar af ?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

RenaldoN schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:09:
[...]

Loopt zijn contract sit jaar of volgend jaar af ?
Loopt af maar er is een eenzijdige optie dacht ik. Net als bij Singh. Neem aan dat Te Vrede wel een verlening krijgt. Koeman is best gecharmeerd van hem.

• RenaldoN
CR1691 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:10:
[...]

Loopt af maar er is een eenzijdige optie dacht ik. Net als bij Singh. Neem aan dat Te Vrede wel een verlening krijgt. Koeman is best gecharmeerd van hem.
Gozer nieuw contract geven om hem nog meer vertrouwen te geven
Ook weer wedstrijd van mulder, keept goed

[ Voor 9% gewijzigd door RenaldoN op 03-11-2013 16:14 ]

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:08:
Zou wel lekker zijn als die gozer zich door weet te ontwikkelen tot een veelscorende spits, een luxe die Feyenoord lang niet heeft gekend.
Eh?

Van Hooijdonk, Kuyt, Guidetti en nu Pelle vergeten? Afgelopen 15 jaar heeft Feyenoord toch wel een aantal veelscorende spitsen gehad.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Verwijderd

Te Vrede wordt in de luwte nu al een paar seizoenen klaar gestoomd. Dat kun je alleen van van Persie zeggen. De rest ontwikkelde zich tot de spelers die zij bij Feyenoord waren elders.

• Saturnus
  • Niet online
Stond De Ridder niet keihard buitenspel? (Slechtste scheids van het weekend staat sowieso hier...)

Al drie keer buitenspel fout in het nadeel van Heerenveen.
Ook nog een penalty onterecht niet aan Utrecht gegeven.
Niet zien dat de bal 2x wordt aangeraakt voordat die over de achterlijn gaat.
Kamphuis zoek een andere baan. :')

Bij Fox zijn ze het er over eens, Heerenveen verliest hier door de scheids.

[ Voor 75% gewijzigd door Saturnus op 03-11-2013 18:26 ]

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 23:49

Bas90

Addicted2bass

Verdomme heracles afgelast vanwege een beetje regen... mietjes.

• BeefHazard
Hou eens op met dat gezeur over dat voetballers mietjes zijn. Het hagelde keihard en het veld was onbespeelbaar. Als Heracles nu had verloren vanwege de regen was jij vast de grootste huilebalk die ooit in dit topic heeft rondgelopen. Ja, dan versla je mij zelfs.

Afbeeldingslocatie: http://www.kanikmijnnickelsonaan.nl/files/foxsports.PNG

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Bas90 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:02:
Verdomme heracles afgelast vanwege een beetje regen... mietjes.
Ik reed in Deventer rond toen die laatste bui viel, maar dat was geen prettige bui, zelfs met hagel en een aantal straten begonnen hier al blank te staan, dus voetballen kon niet meer....

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nu weer even genieten van die goal van Lexie. Haha wat een vent is dat ook zeg. Dramatische techniek maar dit deed hij toch lekker hoor.

Wat mij betreft start Mathijsen vanaf volgende week weer ipv Nelom. Indi weer linksback, staat veel beter zo.

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 23:49

Bas90

Addicted2bass

Daarna trok het vrij snel weer open, zonnetje er zelfs bij.. Maar helaas, mocht niet baten. Weer terug in de verplichte buscombi.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ligt het aan mijn laptop, of moet ik eigenlijk elke keer dat ik Foxsport open, opnieuw inloggen? Heb alle browsers geprobeerd, maar ik blijf maar inloggen.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:30

RBH

PWM schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:48:
Ligt het aan mijn laptop, of moet ik eigenlijk elke keer dat ik Foxsport open, opnieuw inloggen? Heb alle browsers geprobeerd, maar ik blijf maar inloggen.
Ligt niet aan je laptop, ik heb ook al hele dag last van de website van FOX Sports. Ik kon ook de wedstrijden niet live kijken..

• BeefHazard
Die website is helemaal in de war door de gestaakte pot in Deventer.

• PWM
  • Niet online

PWM

Die scheids bij Utrecht-Heerenveen is wel zeldzaam slecht. Ik weet niet of Heerenveen daardoor verloren heeft, aangezien de scheids ook een rode kaart voor Heerenveen niet gaf en een 100% pingel niet op de stip legde.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:44
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is oude wedstrijden terug te kijken ?

[ Voor 41% gewijzigd door Mosin op 03-11-2013 22:20 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:51

Fiber

Beaches are for storming.

Studio Voetbal in kerst sfeer...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Joosie200
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:47:
Studio Voetbal in kerst sfeer...? O-)
SV was nooit zo romantisch bij kaarslicht :> Maar even later hield de noodaccu er mee op, flipte de camera en viel het geluid uit. Geniale tv dit :D

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:50
Mosin schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:07:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is oude wedstrijden terug te kijken ?
Met mijn digitale/interactieve televisie en Fox Sports heb ik een soort uitzending gemist voor voetbalwedstrijden. Daarmee kan je ze een dag of 10 terugkijken. Tegen betaling kan je daarin ook wedstrijden uit buitenlandse competities terugkijken (dat is ongetwijfeld gratis als je een abonnement op Fox Sport 2 en 4 hebt). Voor oudere wedstrijden kan het wel eens lastig worden.

Regeren is vooruitschuiven

• Player1S
  • Laatst online: 17:21

Player1S

Probably out in the dark

schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:08:
Ach ik zag net de heer Higler ook weer een foute beslissing nemen.
Speler van NEC was doorgebroken bij Twente en wordt neergetrokken. Slechts geel terwijl de weg naar het doel open was (was op 20m afstand).

Maar ja, die discussie over die scheidsrechters kun je blijven voeren. Het past gewoon bij het voetbal: niet goed.
Ondanls dat ik van de uitslag baalde heb ik hard gelachen om die beslissing. Hoe duidelijk wil je het hebben. We keken mekaar allemaal aan en zeiden "rood".

Maar die speler van NEC die even die bal uit de handen wou slaan bij die inworp kreeg ook niks. Dat is toch minstens geel en eigenlijk gewoon rood.

Ik ben er alleen niet over uit wie zich nu aan wie aanpast. Passen de scheidsrechters zich aan aan het niveau van het voetbal of omgekeerd? Ik denk het laatste want het is al jaren huilen met de pet op qua scheidsrechters.
Ik ben nog steeds bezig met mn lobby bij de Van Dale om het te veranderen in schijtrechter. :N

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Een bal uit iemands hand slaan rood? Je kunt ook overdrijven hoor..

• Player1S
  • Laatst online: 17:21

Player1S

Probably out in the dark

CR1691 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:38:
Een bal uit iemands hand slaan rood? Je kunt ook overdrijven hoor..
bewust hands, zwaar spelbederf. Tijd dat ze zulke acties hard aanpakken. Idem voor bal weg trappen en bij blessure behandeling minimaal 5 minuten aan de kant blijven of direct wisselen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik zie ze liever schwalbes harder aanpakken. Ieder week liggen er tientallen volwassen kerels over de grond te rollen die een blessure veinzen. Doodleuk staan ze een paar seconden later weer op. Fantastisch voorbeeld naar de jeugd en minachting naar het publiek.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gewoon hockey regels doorvoeren in de voetballerij? Prima plan.

PVOutput☀️

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Nou, om een voetbal nu met een hockeystick te gaan meppen lijkt me niet het allerbeste idee :+

OT: Jammer dat voetbal zo conservatief is. Je kunt best dingen veranderen zonder het oorspronkelijke spel geweld aan te doen.

5 minuten bij blessurebehandeling. (goeie!)
5 minuten buiten de lijnen bij een gele kaart.
2x 30 minuten zuivere speeltijd
Timeouts toestaan
Velden allemaal dezelfde grootte
Schwalbes achteraf bestraffen als het in het veld niet wordt gezien. Eventueel met aftrek van punten voor de ploeg van de speler in kwestie.
Alle technologische mogelijkheden gebruiken om het spel zo eerlijk en transparant mogelijk te maken.

Is niet allemaal doordacht hoor wat ik nu spui, maar kijken naar regels in andere sporten zou voetbal goed doen.
Die laatste vind ik trouwens erg belangrijk. Dat voorkomt ook ongewenst gedrag van de zogenaamde supporters die een al dan niet foute beslissing niet accepteren.

Te koop....

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Quad schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:23:

Dus gauw de uitslagen bekijken, AZ gewonnen, Ajax verloren |:( en PSV en FC Twente beide gelijk.. :F
Dat Ajax kon verliezen van Vitesse was en scenario waar ik zeker rekening mee hield.
Vitesse heeft vorig jaar met 2-0 in eigen huis van Ajax gewonnen en daarnaast mag Bony vetrokken zijn, spelers als Piazon , Atsu, en Qazaishville zijn toch gevaarlijke jongens.

Als Vitesse het allemaal op orde krijgt achterin en groeit in de competitie i.p.v. zoals vorig jaar juist in de slotfase alles te vergooien, dan kan het nog weleens interessant vworden voor de ploeg uit Arnhem.

Overigens moet ik zeggen dat ik over van Aanholt en Leerdam weinig slechts kan zeggen :).

Wat denken jullie over Vitesse en de mogelijkheden?

It's not who you are , it's who you know.

Pagina: 1 ... 76 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum