[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.648 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:55
Ajax speelt met de punt naar achter dus dan heb je niks aan Toivonen. En ze hebben De Jong al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:01

Niku

Alagaesii

PSV mist Rekik, Wijnaldum en Park gewoon enorm en Zoet in mindere mate. Rekik is gelukkig zaterdag weer fit waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Niku schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:11:
PSV mist Rekik, Wijnaldum en Park gewoon enorm en Zoet in mindere mate. Rekik is gelukkig zaterdag weer fit waarschijnlijk.
Dat geloof ik niet. Wijnaldum loopt er al 2 jaar, ja, hij was redelijk bezig maar niet elke speler die 2 goede wedstrijden speelt is gelijk onmisbaar. Dat geldt overigens ook voor de andere spelers. Park zat vaak gewoon op de bank en voor Zoet heb je in de vorm van Tyton in principe een hele luxe vervanger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Rekik is een goede speler maar iemand die pas 4 wedstrijd heeft gespeeld kun je niet missen. Al moet ik zeggen dat ik nou niet echt onder de indruk ben van die Hendrickx.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

Dat geloof ik niet. Wijnaldum loopt er al 2 jaar, ja, hij was redelijk bezig maar niet elke speler die 2 goede wedstrijden speelt is gelijk onmisbaar. Dat geldt overigens ook voor de andere spelers. Park zat vaak gewoon op de bank en voor Zoet heb je in de vorm van Tyton in principe een hele luxe vervanger.
Wijnaldum speelde dit seizoen een stuk beter dan vorige twee seizoenen, dat kun je niet ontkennen. Dus ja, dan kun je hem wel degelijk missen, zeker als Maher nog niet goed in zijn spel zit en Toivonen de vervanger wordt van Wijnaldum.

Park mist men inderdaad niet enorm, maar hij geeft tenminste Cocu een extra optie; de afgelopen tijd konden simpelweg alleen Bakkali en Jozefzoon op RW spelen, beiden raakten ook even geblesseerd. Tja, dan mis je die extra optie wel.

Tyton een luxe vervanger kan ik nog enigszins inkomen, maar Zoet is wel een betere keeper dan Tyton. Mis je hem? Als je het geheel bij elkaar op telt wel, maar toegegeven; Tyton is nou niet echt een enorme koekenbakker, het kan er mee door. Tyton is daarentegen wel absoluut geen schim meer van wat hij ooit was. (Hij speelde wel een leuke pot laatst, maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in).

Rekik mist men denk ik het allermeest, die heeft in korte tijd wel laten zien een leider te zijn. Goede coaching van achteruit is ontzettend belangrijk en Bruma is daar wat minder sterk in. Van Hendrickx kun je dat niet verwachten, dus dan wordt het lastig.

Als je alles bij elkaar op telt zie je gewoon dat PSV behoorlijk veel last heeft van blessures bij belangrijke spelers. Simpel zat, alhoewel het dan alsnog niet kan dat je klop krijgt van Roda (2 maal note bene), Groningen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
(De) 10 toekomstige sterren volgens de L'Equipe (net tegengekomen op 101greatgoals). Straks maar eens de details lezen, lijkt meer een lijstje van wie het de laatste paar weken goed gedaan hebben :O
  • Koke van Atletico Madrid
  • Pogba van Juventus
  • Isco - Real Madrid
  • Januzaj - Manchester United
  • Courtois - Atletico Madrid (Chelsea)
  • Draxler - Schalke 04
  • Varane - Real Madrid
  • Nastasic - Manchester City (die vond ik dus helemaal niks maar hij is pas 20 kom ik nu achter)
  • Verratti - Paris Saint Germain
  • Schurrle - Chelsea
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2cqz779.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:23
Verkeerde topic apis?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gaat niet over buitenlandse competities toch? ( :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Aardig lijstje, waar iedereen altijd wel iets op aan te merken heeft ;)

Wat mij opvalt is dat deze spelers allemaal al bij topclubs spelen. Het zou van een sportredactie pas echt een prestatie zijn wanneer ze dit hadden gedaan bij jonge spelers die nu nog bij een middenmotor, of ergens in het tweede spelen. Dus degene die had gezien dat Strootman uiteindelijk bij een topclub uit Italië zou belanden, op het moment dat hij nog bij Sparta speelde.. dan zie je het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:38:
Ajax speelt met de punt naar achter dus dan heb je niks aan Toivonen. En ze hebben De Jong al.
Dat klopt, eigenlijk doel ik meer op dat hij een uitzondering zou zijn op het koorknaapjes korps. Dat lijkt me voor het team essentieel.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:55
Een buitenspeler die een bal geeft of 'm erin schopt lijkt me pas essentieel. Bij Feyenoord-fora gaat het in discussies ook altijd over fouten van verdedigers en mentaliteit maar volgens mij heb je gewoon te weinig extra kwaliteit voorin.
Lampie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:10:
Aardig lijstje, waar iedereen altijd wel iets op aan te merken heeft ;)

Wat mij opvalt is dat deze spelers allemaal al bij topclubs spelen. Het zou van een sportredactie pas echt een prestatie zijn wanneer ze dit hadden gedaan bij jonge spelers die nu nog bij een middenmotor, of ergens in het tweede spelen. Dus degene die had gezien dat Strootman uiteindelijk bij een topclub uit Italië zou belanden, op het moment dat hij nog bij Sparta speelde.. dan zie je het goed :)
Meestal blijken dit soort lijstjes achteraf dus ook niet te kloppen. Stonden Sneijder of van Persie er op hun twintigste op?

[ Voor 59% gewijzigd door D-e-n op 31-10-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

apis29 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Gaat niet over buitenlandse competities toch? ( :? )
Ze spelen toch in buitenlandse competities? ;)

Verder weinig zeggend lijstje, iedere beetje voetbalvolger weet dat dit talenten/goede spelers zijn. Over de inhoud kan je discussieren. Maar iedereen zal zo zijn eigen lijstje hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 31-10-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:32:
Als ik mocht kiezen voor mijn elftal, zou ik ook kiezen voor Toivonen. Vervelende maar goede speler
Gevaarlijk, ook op onverwachte momenten. Laat Maher eerst maar eens wat laten zien. Het is allemaal niet veel soeps
Vervelende speler voor de sfeer in je selectie. En Maher kan niets laten zien als ie op de bank zit... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
tweaker2010 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

Vervelende speler voor de sfeer in je selectie. En Maher kan niets laten zien als ie op de bank zit... :X
Daar hoorde je de eerste seizoenen ook niets over. Volgens mij is er wel het e.e.a. te doen over zijn persoontje.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:
Een buitenspeler die een bal geeft of 'm erin schopt lijkt me pas essentieel. Bij Feyenoord-fora gaat het in discussies ook altijd over fouten van verdedigers en mentaliteit maar volgens mij heb je gewoon te weinig extra kwaliteit voorin.
Klopt, dat zie je overigens bij Oranje ook. Als je ziet hoe Feyenoord tegen Heracles ook weer speelde de eerste 20 minuten, en het wordt niet afgemaakt, dan is dat slechte resultaat niet de schuld van de verdediging die uit pure pech een eigen doelpunt uit het niets maken.
Meestal blijken dit soort lijstjes achteraf dus ook niet te kloppen. Stonden Sneijder of van Persie er op hun twintigste op?
Dat Van Persie een super talent was was wel duidelijk. Ging niet voor niets nog voor een fors bedrag naar Arsenal terwijl hij bij Feyenoord helemaal niet speelde.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Dat Van Persie een super talent was was wel duidelijk. Ging niet voor niets nog voor een fors bedrag naar Arsenal terwijl hij bij Feyenoord helemaal niet speelde.
Fors bedrag? Was het maar zo'n feest. Één van de slechtste transfers van Feyenoord aller tijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:24:
[...]
Ahum. 3,5 miljoen hebben ze voor hem gekregen terwijl Feyenoord 8 miljoen vroeg. Ook al was ie wisselspeler, het blijft slecht onderhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
tweaker2010 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Ahum. 3,5 miljoen hebben ze voor hem gekregen terwijl Feyenoord 8 miljoen vroeg. Ook al was ie wisselspeler, het blijft slecht onderhandeld.
Omdat ze hoog ingezet hebben is het slecht gehandeld? Waar slaat dat op? Wie weet wat ze hadden ontvangen als ze lager hadden ingezet.

Met 1 jaar contract, een volstrekt verstoorde arbeidsrelatie en sportief totaal geen plannen was het helemaal geen slechte transfer. Ja, natuurlijk hadden ze meer kunnen verdienen als Van Persie in de basis stond, er 30 inschoot en nog 4 jaar contract had gehad. Maar gezien de omstandigheden zat er niet veel meer in. Doe er 10 jaar inflatie overheen en je krijgt een bedrag wat op dit moment bijna geen enkele eredivisie speler waard is, zeker niet de bankzitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Van der Vaart scheen het echte toptalent te zijn in de jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Stiekem hopen op MVV - Roda jc of roda - MVV dadelijk. Het is alweer een tijd geleden... :p

Afgelopen dinsdag was echt een dolle wedstrijd, MVV speelde verrassend goed had zelf niet verwacht dat we zouden winnen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:53
Niku schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Van der Vaart scheen het echte toptalent te zijn in de jeugd.
Tijdje terug was er zo'n tv-programma waar een documentairemaker allerlei oude beelden van Sneijder in de Ajax Jeugd had. Ze hadden dat elftal niet vanwege Sneijder gepikt, maar vanwege John Heitinga. Die was namelijk wat groter en stak er toen dus letterlijk en figuurlijk boven uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 28-10 22:10
apis29 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:24:
(De) 10 toekomstige sterren volgens de L'Equipe (net tegengekomen op 101greatgoals). Straks maar eens de details lezen, lijkt meer een lijstje van wie het de laatste paar weken goed gedaan hebben :O
  • Koke van Atletico Madrid
  • Pogba van Juventus
  • Isco - Real Madrid
  • Januzaj - Manchester United
  • Courtois - Atletico Madrid (Chelsea)
  • Draxler - Schalke 04
  • Varane - Real Madrid
  • Nastasic - Manchester City (die vond ik dus helemaal niks maar hij is pas 20 kom ik nu achter)
  • Verratti - Paris Saint Germain
  • Schurrle - Chelsea
[afbeelding]
Draxler en Shurrle. Ik volg Duits voetbal en ik ben supporter van Duitsland, maar die 2 zijn niet de beste.. (houd de rest voor zich :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 01-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mosin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
[...]

Draxler en Shurrle. Ik volg Duits voetbal en ik ben supporter van Duitsland, maar die 2 zijn niet de beste.. (houd de rest voor zich :+ )
Jij schat Götze (hoe verrassend) hoger in. Draxler is echt niet zoveel minder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
[...]

Ik vind vooral Draxler toch echt wel enorm goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:47:
[...]
Jij schat Götze (hoe verrassend) hoger in. Draxler is echt niet zoveel minder hoor.
Ik weet niet of je Gotze nog wel een talent kan noemen. Hij heeft het al 4 seizoenen bewezen dat ie top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:16:
[...]

Ik weet niet of je Gotze nog wel een talent kan noemen. Hij heeft het al 4 seizoenen bewezen dat ie top is.
Qua leeftijd nog wel maar qua spel is hij het stempel talent allang ontstegen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 28-10 22:10
Oke, dan snap ik dus duidelijk het begrip talent niet, maar goed :P
Ik geef toe, dat ik hem niet vaak zie spelen, maar het rijtje staat voor mij zo in de Bundeslia als ik kijk: Bayern, Dortmund en S04. Als ik dan Schalke kijk, dan kijk ik toch wel eens naar Draxler, maar ik kan niet zeggen, dat hij echt veel brengt, soms doet hij dat wel, maar niet zo veel als de andere ''grotere'' jongens als doen.
Als ik de mensen moest kiezen, dan ging inderdaad in de richting van Reus, Götze enz. Zij hebben namelijk al veel ervaring enz. In ieder geval zijn zij dus al geen talenten meer.

[ Voor 74% gewijzigd door Mosin op 01-11-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De echte talenten spelen nog niet bij een Europese topclub, zodra een speler als Isco voor 35 miljoen naar Real gaat is ie in mijn ogen geen onbekend talent meer. En dat geldt ook voor de rest van die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 11:02
Alle TV-kijkers kan ik aanraden morgen de eerste 5 minuten van AZ te kijken ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

BeefHazard schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:05:
Alle TV-kijkers kan ik aanraden morgen de eerste 5 minuten van AZ te kijken ;)
Ga jij dan tijdens de eerste 5 minuten naakt over het veld rennen? :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:32:
De echte talenten spelen nog niet bij een Europese topclub, zodra een speler als Isco voor 35 miljoen naar Real gaat is ie in mijn ogen geen onbekend talent meer. En dat geldt ook voor de rest van die lijst.
Ik denk dat de gemiddelde FM 2014 speler met een betere lijst kan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Zozo, RKC gaat erg mooi van start tegen nac.
Kan hoge uitslag worden zo. :9

10 10 10 10 10 10

[ Voor 13% gewijzigd door schwarzenegger op 01-11-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
MegaTronics schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:13:
[...]

Ga jij dan tijdens de eerste 5 minuten naakt over het veld rennen? :+
sst :+

Heeft te maken met Fernando Ricksen.

E: Nu ook op de fanpage.
In de tweede minuut van de wedstrijd AZ-ADO Den Haag van zaterdag 2 november 19:45 uur roepen we alle supporters op te gaan staan en te applaudisseren voor Fernando Ricksen. Bij de verdediger die van 1997 tot 2000 met rugnummer 2 voor AZ speelde werd vorige maand de ernstige spierziekte ALS geconstateerd, zo afgelopen woensdag bekend.

In de tweede minuut (voor de duidelijkheid: van 1:00 tot 1:59) zal een megadoek van Fortuna Sittard met het portret van Ricksen over X2 gaan en tevens onderaan de tribune een nieuw spandoek worden getoond om steun te betuigen aan de 37-jarige Ricksen. Ook tien supporters van Fortuna, de club waar Ricksen zijn carrière begon en afsloot, zijn zaterdag bij de wedstrijd aanwezig op kaarten die AZ voor hen geregeld heeft. Complimenten aan AZ hiervoor!

AZ heeft de oproep inmiddels ook via sociale media verspreid en voor de wedstrijd zal de stadionspeaker ook aandacht besteden aan de actie. Ook de spelers worden ingelicht.

[ Voor 67% gewijzigd door BeefHazard op 01-11-2013 20:47 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

BeefHazard schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:28:
[...]

sst :+

Heeft te maken met Fernando Ricksen.

E: Nu ook op de fanpage.

[...]
d:)b

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax weinig te klagen zojuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ja dat was echt kantje boord.

Vitesse heeft ajax behoorlijk vast gezet. Hoewel het nu wat meer over en weer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Het is weer helemaal niets hoor bij Ajax.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is toch geen verrassing meer? Ajax is dit seizoen gewoon niet goed genoeg, die gaan nog heel wat verliespunten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exocet schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:26:
Dat is toch geen verrassing meer? Ajax is dit seizoen gewoon niet goed genoeg, die gaan nog heel wat verliespunten halen.
Scheelt dat de rest ook niks is en het ook gaat doen ;). Maar Ajax speelt slecht ja, zeker wel beneden hun kunnen. De Jong is het ook helemaal kwijt he, hoe kan het vraag je je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ajax speelt laf, Cillessen krijgt meer ballen dan de voorhoede bestaande uit een trage Ijslander en 2 snotneuzen waarvan er 1 nog niet 1 goede actie heeft laten zien ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:30
Arsenal - Liverpool blijkt dan toch een stuk interessanter te zijn, al is Arsenal toch een stuk sterker nu dan Liverpool. Super goal van Ramsey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Steefmeister schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:57:
Arsenal - Liverpool blijkt dan toch een stuk interessanter te zijn, al is Arsenal toch een stuk sterker nu dan Liverpool. Super goal van Ramsey
Ik mijd het buitenland topic om dit soort dingen niet te weten (kan niet kijken)...en dan lees ik het hier. Thnx ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Logische wissel... :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is een wonder als dit Ajax weet te scoren. Allemachtig, wat een afgrijselijk slecht spelend team staat hier op het veld. Geen pass komt aan, geen aanval loopt, verdedigend gatenkaas. 0-0 is een winstpunt

Overigens is Vitesse aanvallend wellicht nog apechyer
Kansen worden niet gemaakt, meestal gaat het al mis bij de 16.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Ajax iets wilt zal het toch echt van de verdedigers van Vitesse vandaan moeten komen.

Na de wedstrijd zal de Boer weer gaan verkondigen dat Ajax heeft gedomineerd. En dat heeft hij verdomd goed gezien als je het spelbeeld op de eigen helft bekijkt.

Er wordt weer eens veel te laf gespeeld. Zodra men de bal verovert gaat hij meteen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Grensrechter deelt in de malaise... Dat was verre van buitenspel. Loopt iets minder slecht nu met Blind op muddenveld.

[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 02-11-2013 20:25 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:24:
Grensrechter deelt in de malaise... Dat was verre van buitenspel.
Ik denk dat hij niet voor Fischer vlagde, maar voor de speler die terug kwam uit buitenspelpositie en de kaats gaf.

Edit: terugspeelbal op Velthuizen, scheids heeft geen zin in een moeilijke situatie en laat doorspelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Buitenspel was inderdaad niet van Fischer, maar wel goed gezien. Die terugspeelbal is natuurlijk wel gewoon 100% duidelijk. Daar heb je geen beelden achteraf voor nodig. Nouja, behalve Nijhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Hehe, mooi doelpunt.
En gezien de hele wedstrijd denk ik ook wel terecht.

[ Voor 57% gewijzigd door schwarzenegger op 02-11-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tada...en onterecht kan je het niet eens noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:29:
Buitenspel was inderdaad niet van Fischer, maar wel goed gezien. Die terugspeelbal is natuurlijk wel gewoon 100% duidelijk. Daar heb je geen beelden achteraf voor nodig. Nouja, behalve Nijhuis.
Niet zo naïef zijn. Nijhuis heeft dat net zoals iedereen gezien, alleen had er geen zin in. Hij oordeelde dat hij er mee weg kon komen en zo geschiedde het.

0-1 Vitesse.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Boilesen blundert... Harde maatregelen gaarne. Het slaat nergens meer op dit en de Boer laat het gebeuren.

Belachelijk dat er steevast te laat gewisseld wordt. Spelers uit vorm steevast laten staan. Buitenspelers die beiden in de spits staan. Zeggen dat je geen versterking nodig hebt. Etc.

[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 02-11-2013 20:37 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, herhaling nog niet afgelopen, stadion leeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax gaat straks strijden tegen degradatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:33:
Lol, herhaling nog niet afgelopen, stadion leeg :p
Ik vond het sowieso al opvallend dat er best veel lege plekken waren. En dat voor deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:35:
[...]

Ik vond het sowieso al opvallend dat er best veel lege plekken waren. En dat voor deze wedstrijd.
Tijdstip he. Ik was ook pas om 17.45 uur klaar met werken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:20

Hupske

AFCA

Het zit Ajax ook niet mee hoor!

Van de winter moet de portemonnee toch echt een keer getrokken worden.
Niet alles valt met jeugd op te vangen. Wie ze moeten halen? Geen idee!

Maar probeer wellicht eens VDV met alle geweld los te weken bij HSV.

In ieder geval er moet iets gebeuren, want dit gaat echt helemaal nergens meer over.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:10

RBH

Kwalitatief uitermate trieste wedstrijd, Vitesse terecht gewonnen. Wat heb ik me 93' lang geïrriteerd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Spacey23 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:37:
[...]

Tijdstip he. Ik was ook pas om 17.45 uur klaar met werken.
Sorry maar daar geloof ik niet in op zaterdagavond.
Voor jou persoonlijk wel maar niet voor die hele lading lege stoelen die je daar zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]
Als Ajax in Arnhem zou spelen zou het niet anders zijn, die glasbak is percentueel gezien al jaren het slechts bezette stadion van Nederland.

Terechte overwinning van Vitesse.
Tijd voor een nieuwe trainer bij Ajax die niet dat eindeloze getrut achterin nodig denkt te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:39
Lache daar in Amsterdam! Frank haalt de kerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:43:
Lache daar in Amsterdam! Frank haalt de kerst niet.
Lekkerboeie jouw reactie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:39
Vos schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:44:
[...]

Lekkerboeie jouw reactie ;).
Niet zo zuur joh. Na de winterstop gaat Ajax gewoon de titel weer pakken. Concurrentie is ook zeer zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:39:
Terechte overwinning van Vitesse.
Tijd voor een nieuwe trainer die niet dat eindeloze getrut achterin nodig denkt te hebben
En die eerder ingrijpt wanneer spelers uit vorm zijn,
Die durft te wisselen voor de 70e minuut,
Die ziet dat Sigthorsson in dit systeem niks voorin te zoeken heeft,
Siem de Jong in de spits hoort,
Etc, etc, etc....

Maar vooral: KAPPEN MET DAT IRRITANTE GEBREI ACHTERIN :r

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:47:
[...]

Niet zo zuur joh. Na de winterstop gaat Ajax gewoon de titel weer pakken. Concurrentie is ook zeer zwak
Zuur? Ik ben niet verrast door het resultaat dus ook niet zuur. ;) Maar kan niet opmaken of je reactie nou sarcastisch is of meer naar een flame neigt.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:30
Wow.. wat een blunder van Boilesen. Ongelooflijk hoe matig Ajax er op het moment voor staat. Er zitten op het moment ook niet echt spelers bij die snel het verschil kunnen gaan maken. Het is te hopen dat Siem de Jong snel weer fit wordt en zijn vorm terug gaat vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Steefmeister op 02-11-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PSV op 1-0 door een blanke Vermeer bij Zwolle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Dat heb je wederom verkeerd gezien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2iYty3lv62JwqEdzY8GIR5TB/full.png

Hartstikke vol man.

EDIT:

Ik weet het, de discussie is al eerder gevoerd over de overdreven aantallen in de Arena. Echter, de supporters hebben deze week weer eens deze nummers gebruikt:
Maar de cijfers wijzen simpelweg uit dat Ajax al meer dan tien jaar het hoogste aantal bezoekers trekt, dus ook toen we jarenlang op een titel moesten wachten. In goede en in slechte tijden: wij waren er! De zogenaamd hondstrouwe supporters in 010 en andere steden kunnen nog een puntje zuigen aan de bezoekersaantallen van Ajax.
Tsja, met zoveel lege plekken vanavond, toch de volle plekken claimen 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:00:
[...]

Dat heb je wederom verkeerd gezien:

[afbeelding]

Hartstikke vol man.
1. Waarom wederom?
2. Ajax telt het aantal verkochte kaarten als toeschouwers. Dus seizoenkaarthouders die niet komen staan bij het aantal toeschouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11
schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:04:
[...]

1. Waarom wederom?
2. Ajax telt het aantal verkochte kaarten als toeschouwers. Dus seizoenkaarthouders die niet komen staan bij het aantal toeschouwers.
En dat is gewoon valsheid in geschriften :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, blinke Vink, hoe rood wil je heb hebben :? Wat een mafkees.
Sorry, dacht dat je iemand anders was :)

[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:06:
Zo, blinke Vink, hoe rood wil je heb hebben :? Wat een mafkees.

[...]
Wie wat waar?

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 27-10 09:58
Dat was een zuivere rode kaart zeg!

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rekik komt in volle vaart met 2 benen vol in op een Zwolle speler. Vink geeft geel. Veel belachelijker dan deze kon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Rekik komt met twee gestrekte benen invliegen en dat was gewoon donkerrood.
Vink gaf slechts geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11
Rekik met zijn aanslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:19

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens de radio maakt Gudmundsson (AZ) net een super goal... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Twente-NEC ook weer op 2-2 (na 2-0). Zal Twente wel rechttrekken, maar toch. Misschien maar eens een 2de scherm openen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En gelukkig door de achterlijke regels van een aantal seniele oude mannen van de KNVB kan er achteraf niets meer gedaan worden aan deze schandalige overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:11:
En gelukkig door de achterlijke regels van een aantal seniele oude mannen van de KNVB kan er achteraf niets meer gedaan worden aan deze schandalige overtreding.
Ja ik vind dat zo krom hè.

En rode kaart kan wel geseponeerd worden waarbij je een verkeerde beslissing dus wel kunt aanpakken maar een gele kaart kan geen rode worden. Dus die verkeerde beslissing kun je niet herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gaat Dick Advocaat weer een keer kampioen worden...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Potverdrie, ondanks de vroege 1-0 van PSV, staat dat Zwolle toch mooi te spelen hoor. Meer ballen, meer lef, meer (dare I say it) techniek dan bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:16:
Gaat Dick Advocaat weer een keer kampioen worden...? O-)
Dicky heeft het plezier weer terug lijkt me, hij lijkt op geen enkele manier nog op die verbitterde oude man die hij bij PSV was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed dat FoxSports even tijd besteed aan de misselijke actie van Rekik en Vink. Misselijke mannen op het veld, allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:31:
Potverdrie, ondanks de vroege 1-0 van PSV, staat dat Zwolle toch mooi te spelen hoor. Meer ballen, meer lef, meer (dare I say it) techniek dan bij PSV.
De verslaggever op de radio geeft je gelijk en zegt ook dat Zwolle (veel) beter voetbalt dan dit (zeer jonge) PSV. (Insert grapjes over bedtijd... :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Wat een competitie is het ook. Ajax en Twente die niet van de nummer laatst weten te winnen en Feyenoord wat thuis van een degradatiekandidaad weet te verliezen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat, maar zal niet gaan kijken naar deze troep. Was het maar vast augustus 2014 :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Poeh Rekik, veel duidelijker komt het toch niet zou je zeggen. Knap dat Vink dat nog fout weet te beoordelen.

Benieuwd of hij ballen toont en aangeeft dat hij fout zat.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Spacey23 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:40:
[...] Was het maar vast augustus 2014 :P
Eerst nog een WK vieren... :)F *O* :)F oOo :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik hoop dat we inderdaad kunnen vieren, maar ben er bang voor met deze Feyenoord verdediging.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ajax :') Het lijkt erop dat de 'magie' van Frank nu toch wel is uitgewerkt. 3 kampioenschappen op rij waarvan er zeker 2 redelijk onverwacht waren was erg fijn, maar hij krijgt ze nu al weken niet aan het voetballen. Waar dat aan ligt, Joost mag het weten.

Wat ik nog het meest treurig vind van de laatste weken is dat er zo verschrikkelijk moeilijk, lees: niet, gescoord wordt. 0 tegen RKC en nu ook weer 0 tegen Vitesse en nog wel allebei thuis. En tegen Celtic ook al van die prima kansen om zeep weten te helpen. Waarom echt?

't is dat de concurrentie ook wekelijks punten verspeeld, waardoor de competitie spannend blijft, maar als er niet snel wat verandert met de vorm van Ajax dan houdt het gewoon op. Ik heb er in ieder geval erg weinig vertrouwen in dat het nog goed komt, maar goed, de afgelopen drie jaar was de puntenachterstand nog veel groter en werd Ajax 'gewoon' nog kampioen, dus wie weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En terecht dat die vuilak niet scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik snap zo'n Vink niet. Het is 100% rood, zoveel is duidelijk. Hij ziet de overtreding ook, en je weet dat hij hem ook goed ziet. Toch geeft hij geel (wat mij betreft mag zo'n Rekik er gewoon 10 wedstrijden af). Klaagt een speler van Zwolle pats gele kaart.

Vink in Europese wedstrijden is heel anders. Fluit meestal goed, in ieder geval consequent en is geen mierenneuker.

Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters??

EDIT: PSV inmiddels stuk sterker.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11
PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:55:
Ik snap zo'n Vink niet. Het is 100% rood, zoveel is duidelijk. Hij ziet de overtreding ook, en je weet dat hij hem ook ziet. Toch geeft hij geel (wat mij betreft mag zo'n Rekik er gewoon 10 wedstrijden af). Klaagt een speler van Zwolle pats gele kaart.

Vink in Europese wedstrijden is heel anders. Fluit meestal goed, in ieder geval consequent en is geen mierenneuker.

Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters??

EDIT: PSV inmiddels stuk sterker.
Echt ongelofelijk dat hij niet alsnog gestraft kan worden. Geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:55:
[...] Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters...?
Dat de 'grote' clubs een beetje hulp nodig hebben...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ach ik zag net de heer Higler ook weer een foute beslissing nemen.
Speler van NEC was doorgebroken bij Twente en wordt neergetrokken. Slechts geel terwijl de weg naar het doel open was (was op 20m afstand).

Maar ja, die discussie over die scheidsrechters kun je blijven voeren. Het past gewoon bij het voetbal: niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:08:
Maar ja, die discussie over die scheidsrechters kun je blijven voeren. Het past gewoon bij het voetbal: niet goed.
Verschil is er wel. Voetbal is consequent niet goed. Bij scheidsrechters is het elke week een totale verrassing wat ze doen. Soms verschilt het zelfs per helft of binnen een helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:11:
[...]

Verschil is er wel. Voetbal is consequent niet goed. Bij scheidsrechters is het elke week een totale verrassing wat ze doen. Soms verschilt het zelfs per helft of binnen een helft.
Zit wat in maar ik doelde meer op de heren Higler en Janssen.
Die zijn gewoon slecht in mijn ogen.

Blom en Vink vind ik wisselvallig. Maar dat zijn sommige clubs ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ach ja, over een heel seizoen wordt het wel weer rechtgetrokken, soms zit het mee, soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:15:
Ach ja, over een heel seizoen wordt het wel weer rechtgetrokken, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Op eindresultaat ja. Maar, dat heeft niets te maken met gerechtigheid.

Het is een beetje zoiets als:

We hebben dit jaar 4 van de 10 misdadigers te pakken gehad. Maar als compensatie hebben we 6 onschuldige mensen gedurende het jaar ook gewoon een straf gegeven.

Compenseert wel, maar of het wenselijk is? Een Rekik moet gewoon zeer zwaar gestraft worden, gebeurt niet. Benson deze pot, zat ook op het randje. Een straf was op zijn plek.

Vink geeft net zijn 2de geel voor praten :X

Komt allemaal wel goed. Iedereen word even hard genaaid, en elke club kan wat schofterige overtredingen maken zonder straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mag ik hier even heel hard zitten smullen?

[/troll]

Pagina: 1 ... 75 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum