Dat geloof ik niet. Wijnaldum loopt er al 2 jaar, ja, hij was redelijk bezig maar niet elke speler die 2 goede wedstrijden speelt is gelijk onmisbaar. Dat geldt overigens ook voor de andere spelers. Park zat vaak gewoon op de bank en voor Zoet heb je in de vorm van Tyton in principe een hele luxe vervanger.Niku schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:11:
PSV mist Rekik, Wijnaldum en Park gewoon enorm en Zoet in mindere mate. Rekik is gelukkig zaterdag weer fit waarschijnlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
Wijnaldum speelde dit seizoen een stuk beter dan vorige twee seizoenen, dat kun je niet ontkennen. Dus ja, dan kun je hem wel degelijk missen, zeker als Maher nog niet goed in zijn spel zit en Toivonen de vervanger wordt van Wijnaldum.ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:19:
[...]
Dat geloof ik niet. Wijnaldum loopt er al 2 jaar, ja, hij was redelijk bezig maar niet elke speler die 2 goede wedstrijden speelt is gelijk onmisbaar. Dat geldt overigens ook voor de andere spelers. Park zat vaak gewoon op de bank en voor Zoet heb je in de vorm van Tyton in principe een hele luxe vervanger.
Park mist men inderdaad niet enorm, maar hij geeft tenminste Cocu een extra optie; de afgelopen tijd konden simpelweg alleen Bakkali en Jozefzoon op RW spelen, beiden raakten ook even geblesseerd. Tja, dan mis je die extra optie wel.
Tyton een luxe vervanger kan ik nog enigszins inkomen, maar Zoet is wel een betere keeper dan Tyton. Mis je hem? Als je het geheel bij elkaar op telt wel, maar toegegeven; Tyton is nou niet echt een enorme koekenbakker, het kan er mee door. Tyton is daarentegen wel absoluut geen schim meer van wat hij ooit was. (Hij speelde wel een leuke pot laatst, maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in).
Rekik mist men denk ik het allermeest, die heeft in korte tijd wel laten zien een leider te zijn. Goede coaching van achteruit is ontzettend belangrijk en Bruma is daar wat minder sterk in. Van Hendrickx kun je dat niet verwachten, dus dan wordt het lastig.
Als je alles bij elkaar op telt zie je gewoon dat PSV behoorlijk veel last heeft van blessures bij belangrijke spelers. Simpel zat, alhoewel het dan alsnog niet kan dat je klop krijgt van Roda (2 maal note bene), Groningen etc.
- Koke van Atletico Madrid
- Pogba van Juventus
- Isco - Real Madrid
- Januzaj - Manchester United
- Courtois - Atletico Madrid (Chelsea)
- Draxler - Schalke 04
- Varane - Real Madrid
- Nastasic - Manchester City (die vond ik dus helemaal niks maar hij is pas 20 kom ik nu achter)
- Verratti - Paris Saint Germain
- Schurrle - Chelsea
Gaat niet over buitenlandse competities toch? (KillaZ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:33:
Verkeerde topic apis?
Wat mij opvalt is dat deze spelers allemaal al bij topclubs spelen. Het zou van een sportredactie pas echt een prestatie zijn wanneer ze dit hadden gedaan bij jonge spelers die nu nog bij een middenmotor, of ergens in het tweede spelen. Dus degene die had gezien dat Strootman uiteindelijk bij een topclub uit Italië zou belanden, op het moment dat hij nog bij Sparta speelde.. dan zie je het goed
Dat klopt, eigenlijk doel ik meer op dat hij een uitzondering zou zijn op het koorknaapjes korps. Dat lijkt me voor het team essentieel.D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:38:
Ajax speelt met de punt naar achter dus dan heb je niks aan Toivonen. En ze hebben De Jong al.
XXXVI
Meestal blijken dit soort lijstjes achteraf dus ook niet te kloppen. Stonden Sneijder of van Persie er op hun twintigste op?Lampie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:10:
Aardig lijstje, waar iedereen altijd wel iets op aan te merken heeft
Wat mij opvalt is dat deze spelers allemaal al bij topclubs spelen. Het zou van een sportredactie pas echt een prestatie zijn wanneer ze dit hadden gedaan bij jonge spelers die nu nog bij een middenmotor, of ergens in het tweede spelen. Dus degene die had gezien dat Strootman uiteindelijk bij een topclub uit Italië zou belanden, op het moment dat hij nog bij Sparta speelde.. dan zie je het goed
[ Voor 59% gewijzigd door D-e-n op 31-10-2013 13:57 ]
Ze spelen toch in buitenlandse competities?apis29 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:53:
[...]
Gaat niet over buitenlandse competities toch? ()
Verder weinig zeggend lijstje, iedere beetje voetbalvolger weet dat dit talenten/goede spelers zijn. Over de inhoud kan je discussieren. Maar iedereen zal zo zijn eigen lijstje hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 31-10-2013 14:07 ]
Vervelende speler voor de sfeer in je selectie. En Maher kan niets laten zien als ie op de bank zit...PWM schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:32:
Als ik mocht kiezen voor mijn elftal, zou ik ook kiezen voor Toivonen. Vervelende maar goede speler
Gevaarlijk, ook op onverwachte momenten. Laat Maher eerst maar eens wat laten zien. Het is allemaal niet veel soeps
Daar hoorde je de eerste seizoenen ook niets over. Volgens mij is er wel het e.e.a. te doen over zijn persoontje.tweaker2010 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:10:
[...]
Vervelende speler voor de sfeer in je selectie. En Maher kan niets laten zien als ie op de bank zit...
XXXVI
Klopt, dat zie je overigens bij Oranje ook. Als je ziet hoe Feyenoord tegen Heracles ook weer speelde de eerste 20 minuten, en het wordt niet afgemaakt, dan is dat slechte resultaat niet de schuld van de verdediging die uit pure pech een eigen doelpunt uit het niets maken.D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:
Een buitenspeler die een bal geeft of 'm erin schopt lijkt me pas essentieel. Bij Feyenoord-fora gaat het in discussies ook altijd over fouten van verdedigers en mentaliteit maar volgens mij heb je gewoon te weinig extra kwaliteit voorin.
Dat Van Persie een super talent was was wel duidelijk. Ging niet voor niets nog voor een fors bedrag naar Arsenal terwijl hij bij Feyenoord helemaal niet speelde.D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:
Meestal blijken dit soort lijstjes achteraf dus ook niet te kloppen. Stonden Sneijder of van Persie er op hun twintigste op?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Fors bedrag? Was het maar zo'n feest. Één van de slechtste transfers van Feyenoord aller tijdenph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:24:
[...]
Dat Van Persie een super talent was was wel duidelijk. Ging niet voor niets nog voor een fors bedrag naar Arsenal terwijl hij bij Feyenoord helemaal niet speelde.
Ahum. 3,5 miljoen hebben ze voor hem gekregen terwijl Feyenoord 8 miljoen vroeg. Ook al was ie wisselspeler, het blijft slecht onderhandeld.ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:24:
[...]
Dat Van Persie een super talent was was wel duidelijk. Ging niet voor niets nog voor een fors bedrag naar Arsenal terwijl hij bij Feyenoord helemaal niet speelde.
Omdat ze hoog ingezet hebben is het slecht gehandeld? Waar slaat dat op? Wie weet wat ze hadden ontvangen als ze lager hadden ingezet.tweaker2010 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:41:
[...]
Ahum. 3,5 miljoen hebben ze voor hem gekregen terwijl Feyenoord 8 miljoen vroeg. Ook al was ie wisselspeler, het blijft slecht onderhandeld.
Met 1 jaar contract, een volstrekt verstoorde arbeidsrelatie en sportief totaal geen plannen was het helemaal geen slechte transfer. Ja, natuurlijk hadden ze meer kunnen verdienen als Van Persie in de basis stond, er 30 inschoot en nog 4 jaar contract had gehad. Maar gezien de omstandigheden zat er niet veel meer in. Doe er 10 jaar inflatie overheen en je krijgt een bedrag wat op dit moment bijna geen enkele eredivisie speler waard is, zeker niet de bankzitters.
Van der Vaart scheen het echte toptalent te zijn in de jeugd.D-e-n schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:55:
Een buitenspeler die een bal geeft of 'm erin schopt lijkt me pas essentieel. Bij Feyenoord-fora gaat het in discussies ook altijd over fouten van verdedigers en mentaliteit maar volgens mij heb je gewoon te weinig extra kwaliteit voorin.
[...]
Meestal blijken dit soort lijstjes achteraf dus ook niet te kloppen. Stonden Sneijder of van Persie er op hun twintigste op?
Afgelopen dinsdag was echt een dolle wedstrijd, MVV speelde verrassend goed had zelf niet verwacht dat we zouden winnen.
Tijdje terug was er zo'n tv-programma waar een documentairemaker allerlei oude beelden van Sneijder in de Ajax Jeugd had. Ze hadden dat elftal niet vanwege Sneijder gepikt, maar vanwege John Heitinga. Die was namelijk wat groter en stak er toen dus letterlijk en figuurlijk boven uit.Niku schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Van der Vaart scheen het echte toptalent te zijn in de jeugd.
Draxler en Shurrle. Ik volg Duits voetbal en ik ben supporter van Duitsland, maar die 2 zijn niet de beste.. (houd de rest voor zichapis29 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:24:
(De) 10 toekomstige sterren volgens de L'Equipe (net tegengekomen op 101greatgoals). Straks maar eens de details lezen, lijkt meer een lijstje van wie het de laatste paar weken goed gedaan hebben[afbeelding]
- Koke van Atletico Madrid
- Pogba van Juventus
- Isco - Real Madrid
- Januzaj - Manchester United
- Courtois - Atletico Madrid (Chelsea)
- Draxler - Schalke 04
- Varane - Real Madrid
- Nastasic - Manchester City (die vond ik dus helemaal niks maar hij is pas 20 kom ik nu achter)
- Verratti - Paris Saint Germain
- Schurrle - Chelsea
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 01-11-2013 13:31 ]
Jij schat Götze (hoe verrassend) hoger in. Draxler is echt niet zoveel minder hoor.Mosin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
[...]
Draxler en Shurrle. Ik volg Duits voetbal en ik ben supporter van Duitsland, maar die 2 zijn niet de beste.. (houd de rest voor zich)
Ik vind vooral Draxler toch echt wel enorm goed.Mosin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
[...]
Draxler en Shurrle. Ik volg Duits voetbal en ik ben supporter van Duitsland, maar die 2 zijn niet de beste.. (houd de rest voor zich)
Ik weet niet of je Gotze nog wel een talent kan noemen. Hij heeft het al 4 seizoenen bewezen dat ie top is.CR1691 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:47:
[...]
Jij schat Götze (hoe verrassend) hoger in. Draxler is echt niet zoveel minder hoor.
Qua leeftijd nog wel maar qua spel is hij het stempel talent allang ontstegen inderdaad.tweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:16:
[...]
Ik weet niet of je Gotze nog wel een talent kan noemen. Hij heeft het al 4 seizoenen bewezen dat ie top is.
Ik geef toe, dat ik hem niet vaak zie spelen, maar het rijtje staat voor mij zo in de Bundeslia als ik kijk: Bayern, Dortmund en S04. Als ik dan Schalke kijk, dan kijk ik toch wel eens naar Draxler, maar ik kan niet zeggen, dat hij echt veel brengt, soms doet hij dat wel, maar niet zo veel als de andere ''grotere'' jongens als doen.
Als ik de mensen moest kiezen, dan ging inderdaad in de richting van Reus, Götze enz. Zij hebben namelijk al veel ervaring enz. In ieder geval zijn zij dus al geen talenten meer.
[ Voor 74% gewijzigd door Mosin op 01-11-2013 16:46 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ga jij dan tijdens de eerste 5 minuten naakt over het veld rennen?BeefHazard schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:05:
Alle TV-kijkers kan ik aanraden morgen de eerste 5 minuten van AZ te kijken
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik denk dat de gemiddelde FM 2014 speler met een betere lijst kan komentweaker2010 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:32:
De echte talenten spelen nog niet bij een Europese topclub, zodra een speler als Isco voor 35 miljoen naar Real gaat is ie in mijn ogen geen onbekend talent meer. En dat geldt ook voor de rest van die lijst.
Kan hoge uitslag worden zo.
10 10 10 10 10 10
[ Voor 13% gewijzigd door schwarzenegger op 01-11-2013 20:25 ]
sstMegaTronics schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:13:
[...]
Ga jij dan tijdens de eerste 5 minuten naakt over het veld rennen?
Heeft te maken met Fernando Ricksen.
E: Nu ook op de fanpage.
In de tweede minuut van de wedstrijd AZ-ADO Den Haag van zaterdag 2 november 19:45 uur roepen we alle supporters op te gaan staan en te applaudisseren voor Fernando Ricksen. Bij de verdediger die van 1997 tot 2000 met rugnummer 2 voor AZ speelde werd vorige maand de ernstige spierziekte ALS geconstateerd, zo afgelopen woensdag bekend.
In de tweede minuut (voor de duidelijkheid: van 1:00 tot 1:59) zal een megadoek van Fortuna Sittard met het portret van Ricksen over X2 gaan en tevens onderaan de tribune een nieuw spandoek worden getoond om steun te betuigen aan de 37-jarige Ricksen. Ook tien supporters van Fortuna, de club waar Ricksen zijn carrière begon en afsloot, zijn zaterdag bij de wedstrijd aanwezig op kaarten die AZ voor hen geregeld heeft. Complimenten aan AZ hiervoor!
AZ heeft de oproep inmiddels ook via sociale media verspreid en voor de wedstrijd zal de stadionspeaker ook aandacht besteden aan de actie. Ook de spelers worden ingelicht.
[ Voor 67% gewijzigd door BeefHazard op 01-11-2013 20:47 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
BeefHazard schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:28:
[...]
sst
Heeft te maken met Fernando Ricksen.
E: Nu ook op de fanpage.
[...]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Vitesse heeft ajax behoorlijk vast gezet. Hoewel het nu wat meer over en weer gaat.
XXXVI
Scheelt dat de rest ook niks is en het ook gaat doenExocet schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:26:
Dat is toch geen verrassing meer? Ajax is dit seizoen gewoon niet goed genoeg, die gaan nog heel wat verliespunten halen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik mijd het buitenland topic om dit soort dingen niet te weten (kan niet kijken)...en dan lees ik het hier. ThnxSteefmeister schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:57:
Arsenal - Liverpool blijkt dan toch een stuk interessanter te zijn, al is Arsenal toch een stuk sterker nu dan Liverpool. Super goal van Ramsey
Overigens is Vitesse aanvallend wellicht nog apechyer
Kansen worden niet gemaakt, meestal gaat het al mis bij de 16.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 20:16 ]
Verwijderd
Na de wedstrijd zal de Boer weer gaan verkondigen dat Ajax heeft gedomineerd. En dat heeft hij verdomd goed gezien als je het spelbeeld op de eigen helft bekijkt.
Er wordt weer eens veel te laf gespeeld. Zodra men de bal verovert gaat hij meteen terug.
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 02-11-2013 20:25 ]
XXXVI
Verwijderd
Ik denk dat hij niet voor Fischer vlagde, maar voor de speler die terug kwam uit buitenspelpositie en de kaats gaf.ephymerous schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:24:
Grensrechter deelt in de malaise... Dat was verre van buitenspel.
Edit: terugspeelbal op Velthuizen, scheids heeft geen zin in een moeilijke situatie en laat doorspelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 20:27 ]
En gezien de hele wedstrijd denk ik ook wel terecht.
[ Voor 57% gewijzigd door schwarzenegger op 02-11-2013 20:32 ]
Verwijderd
Niet zo naïef zijn. Nijhuis heeft dat net zoals iedereen gezien, alleen had er geen zin in. Hij oordeelde dat hij er mee weg kon komen en zo geschiedde het.PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:29:
Buitenspel was inderdaad niet van Fischer, maar wel goed gezien. Die terugspeelbal is natuurlijk wel gewoon 100% duidelijk. Daar heb je geen beelden achteraf voor nodig. Nouja, behalve Nijhuis.
0-1 Vitesse.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 20:33 ]
Belachelijk dat er steevast te laat gewisseld wordt. Spelers uit vorm steevast laten staan. Buitenspelers die beiden in de spits staan. Zeggen dat je geen versterking nodig hebt. Etc.
[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 02-11-2013 20:37 ]
XXXVI
Ik vond het sowieso al opvallend dat er best veel lege plekken waren. En dat voor deze wedstrijd.
Tijdstip he. Ik was ook pas om 17.45 uur klaar met werken.schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:35:
[...]
Ik vond het sowieso al opvallend dat er best veel lege plekken waren. En dat voor deze wedstrijd.
Tomorrow is not today!
Van de winter moet de portemonnee toch echt een keer getrokken worden.
Niet alles valt met jeugd op te vangen. Wie ze moeten halen? Geen idee!
Maar probeer wellicht eens VDV met alle geweld los te weken bij HSV.
In ieder geval er moet iets gebeuren, want dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sorry maar daar geloof ik niet in op zaterdagavond.Spacey23 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:37:
[...]
Tijdstip he. Ik was ook pas om 17.45 uur klaar met werken.
Voor jou persoonlijk wel maar niet voor die hele lading lege stoelen die je daar zag.
Als Ajax in Arnhem zou spelen zou het niet anders zijn, die glasbak is percentueel gezien al jaren het slechts bezette stadion van Nederland.schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:35:
[...]
Terechte overwinning van Vitesse.
Tijd voor een nieuwe trainer bij Ajax die niet dat eindeloze getrut achterin nodig denkt te hebben
Lekkerboeie jouw reactieLekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:43:
Lache daar in Amsterdam! Frank haalt de kerst niet.
Niet zo zuur joh. Na de winterstop gaat Ajax gewoon de titel weer pakken. Concurrentie is ook zeer zwak
En die eerder ingrijpt wanneer spelers uit vorm zijn,OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:39:
Terechte overwinning van Vitesse.
Tijd voor een nieuwe trainer die niet dat eindeloze getrut achterin nodig denkt te hebben
Die durft te wisselen voor de 70e minuut,
Die ziet dat Sigthorsson in dit systeem niks voorin te zoeken heeft,
Siem de Jong in de spits hoort,
Etc, etc, etc....
Maar vooral: KAPPEN MET DAT IRRITANTE GEBREI ACHTERIN
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zuur? Ik ben niet verrast door het resultaat dus ook niet zuur.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:47:
[...]
Niet zo zuur joh. Na de winterstop gaat Ajax gewoon de titel weer pakken. Concurrentie is ook zeer zwak
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 20:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Steefmeister op 02-11-2013 20:50 ]
Dat heb je wederom verkeerd gezien:schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:35:
[...]

Hartstikke vol man.
EDIT:
Ik weet het, de discussie is al eerder gevoerd over de overdreven aantallen in de Arena. Echter, de supporters hebben deze week weer eens deze nummers gebruikt:
Tsja, met zoveel lege plekken vanavond, toch de volle plekken claimenMaar de cijfers wijzen simpelweg uit dat Ajax al meer dan tien jaar het hoogste aantal bezoekers trekt, dus ook toen we jarenlang op een titel moesten wachten. In goede en in slechte tijden: wij waren er! De zogenaamd hondstrouwe supporters in 010 en andere steden kunnen nog een puntje zuigen aan de bezoekersaantallen van Ajax.
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 21:02 ]
1. Waarom wederom?PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:00:
[...]
Dat heb je wederom verkeerd gezien:
[afbeelding]
Hartstikke vol man.
2. Ajax telt het aantal verkochte kaarten als toeschouwers. Dus seizoenkaarthouders die niet komen staan bij het aantal toeschouwers.
En dat is gewoon valsheid in geschriften :-)schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:04:
[...]
1. Waarom wederom?
2. Ajax telt het aantal verkochte kaarten als toeschouwers. Dus seizoenkaarthouders die niet komen staan bij het aantal toeschouwers.
Sorry, dacht dat je iemand anders was
[ Voor 64% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 21:07 ]
Wie wat waar?PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:06:
Zo, blinke Vink, hoe rood wil je heb hebbenWat een mafkees.
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 21:07 ]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Rekik komt in volle vaart met 2 benen vol in op een Zwolle speler. Vink geeft geel. Veel belachelijker dan deze kon niet.
Rekik komt met twee gestrekte benen invliegen en dat was gewoon donkerrood.
Vink gaf slechts geel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja ik vind dat zo krom hè.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:11:
En gelukkig door de achterlijke regels van een aantal seniele oude mannen van de KNVB kan er achteraf niets meer gedaan worden aan deze schandalige overtreding.
En rode kaart kan wel geseponeerd worden waarbij je een verkeerde beslissing dus wel kunt aanpakken maar een gele kaart kan geen rode worden. Dus die verkeerde beslissing kun je niet herstellen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dicky heeft het plezier weer terug lijkt me, hij lijkt op geen enkele manier nog op die verbitterde oude man die hij bij PSV was.Fiber schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:16:
Gaat Dick Advocaat weer een keer kampioen worden...?
De verslaggever op de radio geeft je gelijk en zegt ook dat Zwolle (veel) beter voetbalt dan dit (zeer jonge) PSV. (Insert grapjes over bedtijd...PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:31:
Potverdrie, ondanks de vroege 1-0 van PSV, staat dat Zwolle toch mooi te spelen hoor. Meer ballen, meer lef, meer (dare I say it) techniek dan bij PSV.
Tomorrow is not today!
Benieuwd of hij ballen toont en aangeeft dat hij fout zat.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 02-11-2013 21:41 ]
Eerst nog een WK vieren...
Tomorrow is not today!
Wat ik nog het meest treurig vind van de laatste weken is dat er zo verschrikkelijk moeilijk, lees: niet, gescoord wordt. 0 tegen RKC en nu ook weer 0 tegen Vitesse en nog wel allebei thuis. En tegen Celtic ook al van die prima kansen om zeep weten te helpen. Waarom echt?
't is dat de concurrentie ook wekelijks punten verspeeld, waardoor de competitie spannend blijft, maar als er niet snel wat verandert met de vorm van Ajax dan houdt het gewoon op. Ik heb er in ieder geval erg weinig vertrouwen in dat het nog goed komt, maar goed, de afgelopen drie jaar was de puntenachterstand nog veel groter en werd Ajax 'gewoon' nog kampioen, dus wie weet...
Vink in Europese wedstrijden is heel anders. Fluit meestal goed, in ieder geval consequent en is geen mierenneuker.
Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters??
EDIT: PSV inmiddels stuk sterker.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 02-11-2013 22:01 ]
Echt ongelofelijk dat hij niet alsnog gestraft kan worden. Geen woorden voor.PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:55:
Ik snap zo'n Vink niet. Het is 100% rood, zoveel is duidelijk. Hij ziet de overtreding ook, en je weet dat hij hem ook ziet. Toch geeft hij geel (wat mij betreft mag zo'n Rekik er gewoon 10 wedstrijden af). Klaagt een speler van Zwolle pats gele kaart.
Vink in Europese wedstrijden is heel anders. Fluit meestal goed, in ieder geval consequent en is geen mierenneuker.
Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters??
EDIT: PSV inmiddels stuk sterker.
Dat de 'grote' clubs een beetje hulp nodig hebben...?PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:55:
[...] Wat vertelt de KNVB onze scheidsrechters...?
Speler van NEC was doorgebroken bij Twente en wordt neergetrokken. Slechts geel terwijl de weg naar het doel open was (was op 20m afstand).
Maar ja, die discussie over die scheidsrechters kun je blijven voeren. Het past gewoon bij het voetbal: niet goed.
Verschil is er wel. Voetbal is consequent niet goed. Bij scheidsrechters is het elke week een totale verrassing wat ze doen. Soms verschilt het zelfs per helft of binnen een helft.schwarzenegger schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:08:
Maar ja, die discussie over die scheidsrechters kun je blijven voeren. Het past gewoon bij het voetbal: niet goed.
Zit wat in maar ik doelde meer op de heren Higler en Janssen.PWM schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:11:
[...]
Verschil is er wel. Voetbal is consequent niet goed. Bij scheidsrechters is het elke week een totale verrassing wat ze doen. Soms verschilt het zelfs per helft of binnen een helft.
Die zijn gewoon slecht in mijn ogen.
Blom en Vink vind ik wisselvallig. Maar dat zijn sommige clubs ook
Op eindresultaat ja. Maar, dat heeft niets te maken met gerechtigheid.Fiber schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:15:
Ach ja, over een heel seizoen wordt het wel weer rechtgetrokken, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Het is een beetje zoiets als:
We hebben dit jaar 4 van de 10 misdadigers te pakken gehad. Maar als compensatie hebben we 6 onschuldige mensen gedurende het jaar ook gewoon een straf gegeven.
Compenseert wel, maar of het wenselijk is? Een Rekik moet gewoon zeer zwaar gestraft worden, gebeurt niet. Benson deze pot, zat ook op het randje. Een straf was op zijn plek.
Vink geeft net zijn 2de geel voor praten
Komt allemaal wel goed. Iedereen word even hard genaaid, en elke club kan wat schofterige overtredingen maken zonder straf.
[/troll]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum