To dare is to do
Heb de beelden nog een keer gezien. Hij overdrijft zwaar, toch aardig aangenaaid ja.Bastien schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:53:
[...]
Als hij na die aai, want meer was het niet, half stervend gaat rondrollen... ja dan naait ie een rode kaart aan. Inderdaad, geel was terecht maar door zijn gedrag ging de scheids imo voor rood.
(ondergetekende is overigens Standard-supporter, maar supportert ook voor andere Belgische ploegen internationaal - zelfs voor het hatelijke Club Brugge [waar met pijn in mijn hart nu de fantastische Michel Preud'Homme aan het roer staat])
Nee, maar het was redelijk en 5-0 is wel goed zo.
Götze staat er net 15 seconden in en geeft gelijk een assist op Schweini en vervolgens scoort hij zelf nog. Puike gespeeld vandaag
Ik vertel vandaag nog in dit topic of in een andere dat een speler zich vooral niet moet gaan voordoen als superieur, maar daar had Robben toch weer heerlijk een handje van weg om zijn knop met tunnelvisie aan te zetten.. Best zonde, ook voor zichzelf. Liever een speler die oog voor z,n team genoot heeft.
Ik zag net gauw iets van Real-Juventus, maar daar had de Ronaldo zijn clowns pak weer aan, tjonge jonge zeg. De scheids deed het overigens ook niet erg goed op dat moment. Prachtige voetballer, maar wat kan die zich aanstellen zeg..
Toevallig zei Koeman iets als dit: Real heeft veel individualisten en dat zal ook wel een probleempje zijn bij Real.
Die 1e van CR was ook wel heel knap. Qua voetbal horen beide op het WK, maar die Portugezen als team gun ik (ook) nietsSaturnus schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:10:
Die Ibrahimovic zie je toch veel liever op het WK dan Ronaldo...geweldige doelpunten.
1e goal van hem niet gezien zeker? Ronaldo is gewoon een baas en by far de beste speler op het veld, Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty.Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:04:
Ik zag net gauw iets van Real-Juventus, maar daar had de Ronaldo zijn clowns pak weer aan, tjonge jonge zeg. De scheids deed het overigens ook niet erg goed op dat moment. Prachtige voetballer, maar wat kan die zich aanstellen zeg..
Toevallig zei Koeman iets als dit: Real heeft veel individualisten en dat zal ook wel een probleempje zijn bij Real.
Bayern heeft ook veel individualisten als ik Ribery en vooral Robben zo overdreven bezig zie.
Laat die Zweden maar lekker doorgaan naar het WK, zijn we van onze angstgegner af. Jammer voor Ronaldo, dat is ook een baas maar ik heb gewoon een aversie tegen het Portugese voetbal. Ze zitten ons altijd dwars omdat we nooit van ze kunnen winnen.
Zweden is qua elftal op Ibrahimovic na niet zoveel bijzonders. Ik verwacht dat Portugal meer kans heeft om verder te komen op het WK.Vlassie1980 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:06:
Die Ibrahimovic is gewoon ook een baas. Wat een goals gisteren!
Laat die Zweden maar lekker doorgaan naar het WK, zijn we van onze angstgegner af. Jammer voor Ronaldo, dat is ook een baas maar ik heb gewoon een aversie tegen het Portugese voetbal. Ze zitten ons altijd dwars omdat we nooit van ze kunnen winnen.
Ze hebben ook Bruno Alves, Pepe, Coentrao, Veloso, Moutinho, Raul Meireles, Nani en Helder Postiga nog.FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:20:
Portugal is zonder Ronaldo ook niks bijzonders.
Dat zijn niet de minste spelers hoor...
Klopt, daarom verliezen wij er ook altijd vanFrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:20:
Portugal is zonder Ronaldo ook niks bijzonders.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 24-10-2013 13:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Het eerste wat ik dacht (voor de herhaling), was... wat een pussy... en na de herhaling(en) dacht ik hetzelfde. Kunnen ze daar achteraf ook voor straffen, dit bewuste "naaien" van een conculega? Ik heb het nog nooit gehoord, maar misschien zou dat eens een oplossing kunnen zijn voor het overdreven doorrollen, het vragen om kaarten (waar scheidsrechters zelf niets mee doen) en eveneens het uitvoeren van een mooie schwalbe, die ik gister ook voorbij zag komen, al schopte die gast dan wel in de grond.Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:54:
[...]
Heb de beelden nog een keer gezien. Hij overdrijft zwaar, toch aardig aangenaaid ja.
je weet dat dat, blessures daar gelaten, niet mogelijk is?Postius schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:49:
Als we dadelijk een WK zonder Zlatan en Ronaldo hebeen hoef je eigenlijk al bijna niet meer te kijken.
Ja, alleen ik vind het geen bijzondere goal.. Verre van dat zelfs. Hij doet wat hij moet doen, keeper voorbij erin en klaar. Ik vind Ibrahimovic een veel grotere baas, maar goed.tweaker2010 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:59:
[...]
1e goal van hem niet gezien zeker? Ronaldo is gewoon een baas en by far de beste speler op het veld, Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty.
Bayern heeft ook veel individualisten als ik Ribery en vooral Robben zo overdreven bezig zie.
Ik heb niet gezegd, dat hij slecht heeft gespeeld en Ronaldo is ook een goede speler en hij zal rustig de beste zijn geweest.
Ik wil jou punt over Chiellini, dan wel even wijzigen, dat moet voor mij toch echt dit zijn:
Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty. Ronaldo moet zich niet aanstellen en de scheids/grens beter opletten.
Ronaldo gaat altijd wel snel naar de grond en dat vind ik wel zonde van zo'n grote speler!
Heeft Ronaldo zin in een potje rugby
Real heeft gewonnen en dat is het belangrijkste lijkt me.
Wat Robben betreft, zie mijn vorige post en Ribery is ook een individualist. Helaas stoor ik me er soms wel eens aan, maar de rest van ons team is gelukkg een stuk minder erg, dan hun 2.
[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 24-10-2013 17:02 ]

5 verdedigers bij Karagandy, dat wordt geen hele leuke pot denk ik zo
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Oops en 1-0
[ Voor 14% gewijzigd door Herman op 24-10-2013 18:11 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lol maar wel de gelijkmaker!
[ Voor 31% gewijzigd door Herman op 24-10-2013 18:26 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Aan tafel twee voorstanders van Ronaldo: Auke Kok en Jan Roelfs en twee voorstanders van Zlatan: Sjoerd Mossou en Erik Dijkstra.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
PSN: Finally_Chris
Discussie gaat nergens over daar, allemaal mensen die met slappe en voorspelbare argumenten aankomen.El_V schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:29:
Voor de liefhebbers vanavond ook een zlatan vs ronaldo discussie bij de wereld draait door..
Aan tafel twee voorstanders van Ronaldo: Auke Kok en Jan Roelfs en twee voorstanders van Zlatan: Sjoerd Mossou en Erik Dijkstra.
Als Ronaldo gaat liggen is het vervelend, maar als Zlatan iemand in zn buik trapt is het een mooie actie.
Het sfeertje zit er in ieder geval goed in daar in Zagreb
Mijn ingeving zou zijn: Toivonen eruit, Hiljemark erin. Maher lekker op 10 en Schaars mag samen met Hiljemark voor de power zorgen, goed vooruit druk zetten en met het gehele team Zagreb vastzetten op eigen helft. Hendrix en Bruma hebben de snelheid wel en ook de backs staan wat dat betreft hun mannetje, met ruimte in de rug spelen moet geen probleem zijn.
Voor 4 ton vind ik het een prima aankoop, als je je bedenkt dat ook Narsingh, Bakkali, Park en evt Wijnaldum op RW kunnen spelen. Alle 4 geblesseerd, dan zit er niets anders op. Snel is hij opzich wel, dus tegen een langzame back van een ploeg als Roda, NAC en andere ploegen uit het rechterrijtje kan hij nog best nuttig zijn.CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:54:
Die Jozefzoon is toch ook totaal niet het niveau dat PSV moet nastreven? Leuk spelertje voor de subtop maar als PSV zijnde moet je hopen dat Narsingh heel snel weer wedstrijdfit heeft. Die heeft wel die klasse die bij Jozefzoon ontbreekt.
Verdorie je bent prof notabene, kan je de hele tijd op oefenen en het dan nog niet kunnen
Enfin potje tijdverdrijf dit
Zagreb doet in elk geval aardig zijn best, volgens mij ook hun laatste kans
Edit, nu een kans, lage bal en er dan nog over heen maaien..
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-10-2013 22:29 ]

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, Nederland valt zo uit de top 10 van de UEFA lijst als ze zo doorgaan, echt belabberd dit.Anakha schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:45:
Derde wedstrijd van een Nederlandse club in Europa op rij waar je volstrekt moedeloos van wordt. Wat een slappe hap, gebrek aan kwaliteit en algeheel gebrek aan creativiteit, zeg...
Prachtig! Lagen echt dubbel om dit moment gisteren
Ik heb de tweede helft niet eens gegeken (slechte fan he?Harribo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:23:
Het schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn om een bal goed aan te nemen..
Verdorie je bent prof notabene, kan je de hele tijd op oefenen en het dan nog niet kunnen
Enfin potje tijdverdrijf dit
Zagreb doet in elk geval aardig zijn best, volgens mij ook hun laatste kans
Edit, nu een kans, lage bal en er dan nog over heen maaien..
Sorry, heb geen voetbal gezien maar is dit nou een bewerking of echt? Mag toch hopen een bewerking van een zeer trieste schwalbe
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eerst EL en dan afsluiten met de CL. Dan heb je het ergste in ieder geval alvast maar gehad en kun je genieten van hoogstaand Europees clubvoetbal.
Het is het laatste.L1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:25:
[...]
Sorry, heb geen voetbal gezien maar is dit nou een bewerking of echt? Mag toch hopen een bewerking van een zeer trieste schwalbe
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 32% gewijzigd door Afvalzak op 25-10-2013 10:51 ]
Ze zullen niet kunnen winnen of überhaupt in de halve finales komen, straks komen er 8 CL nr 3's bij, en er zitten nu ook al ploegen in als Liverpool.
Een goede sportieve vooruitgang lijkt mij terug naar hoe het vroeger was: alleen de landskampioenen in de Europacup 1, en de 2 of 3 (sub)toppers van een land in de Uefacup. Eventueel nog een cup voor de bekerwinnaars.
En géén groepsfase! Meteen knock-outsysteem. En uit- en thuisgoals zijn even belangrijk. 1-1 en 0-0 zijn immers beide een gelijk spel.
Zal wel nooit gebeuren in een wereld die geleid wordt door het grote geld.
[ Voor 9% gewijzigd door Witte op 25-10-2013 11:08 ]
Houdoe
die jongen trapt in de grond (en best hard ook)... ik kan daar met geen mogelijkheid een schwalbe in zien... dat hij daarna om een penalty gaat smeken is gewoon dom, maar dat maakt zijn valpartij geen schwalbe...
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Soodeejuu zeg, dat die geen pijn had
Het zier er wel zwaar lomp uit
Trouwens die voorzet van Johanson gister bij AZ was wel heeel erg mooi. Precies goed.
Hoe kan je...
De volle 100% heb ik mijn aandacht er niet bij gehad, maar van wat ik zag, zag het er niet goed uit.
Nee, merp!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
En een heetgebakerde scheidsrechter
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fKg8tvy_qBc&feature=youtube_gdata]
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 08:30 ]
Prima speler, hij kan alleen niet verdedigenMosin schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:04:
Trouwens die voorzet van Johanson gister bij AZ was wel heeel erg mooi. Precies goed.
Eerste goal was zijn fout, hij had die gast bij de tweede paal moeten hebben.
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 19:58 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
2-2 inmiddels, dus Twente wint wel denk ik.Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:58:
Twente gaat onderuit bij ADO? 2-0 op dit moment, twee goals in korte tijd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Misschien is zijn Engels niet zo goed.BeefHazard schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:00:
Blatter: I'm not a 'ruthless parasite'
En ik denken dat het een satirisch stuk is
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hopelijk wint Ajax thuis van RKC, ga ik wel vanuit althans.
⏩ PVOutput☀️
...
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 21:02 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
...
ADO - Twente 3-2
NAC - GAE 5-0
Cambuur - Utrecht 3-1
En dan zien wat RKC gaat doen
Morgen verwacht ik dat PEC ook een bizarre score gaat halen
Alle thuis-clubs winnen vanavond, en gisteren, dus dat maakt het al weer iets minder spectaculair. Zullen leuke busreisjes terug geweest zijn...
Hopelijk is Ajax-RKC de uitzondering.
Gooi Klaassen er maar in voor De Jong. Die is compleet uit vorm.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 22:06 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
Maar goed, knap dat RKC een punt heeft gepakt, had dat niet verwacht.
Overigens wel schandalig dat in de 91ste minuut een wissel die circa 1,5 minuut duurt niet leidt tot verlenging van de extra tijd, sterker nog, er werd nog voor het verstrijken van de extra tijd afgefloten. Niet dat het uitmaakt, Ajax had toch niet gescoord, maar het hoort natuurlijk niet.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
XXXVI
Ja maar als je ziet dat een Blind dan lekker de bal gaat rondspelen in de blessuretijd dan snap ik wel dat Braamhaar denkt, ik vind het wel mooi geweest. Douchen en naar moeder de vrouw toe.Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:37:
Niet dat het er iets toe doet, maar heb je 3 minuten blessuretijd. Daarin word nog gewisseld maar gewoon strak affluiten bij minuut 93.
Die regel gaat niet op, maar zegt wel genoeg inderdaad. Gewoon lekker rond blijven spelen, in een ouwe lullen tempo van likmevestje.schwarzenegger schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:38:
[...]
Ja maar als je ziet dat een Blind dan lekker de bal gaat rondspelen in de blessuretijd dan snap ik wel dat Braamhaar denkt, ik vind het wel mooi geweest. Douchen en naar moeder de vrouw toe.
Beetje overdreven ehh?ephymerous schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:38:
Als de Boer blijft roepen dat er in de winterstop niets gekocht hoeft te worden pleit ik voor zijn ontslag. De selectie ouds niet geschikt om zijn spel te spelen.
Ajax doet zuinig dus dan kan je niet verwachten elk jaar kampioen te worden.
Liever Frank de Boer dan weer een type a la Martin Jol.
Dan krijg je ook Cock Jol erbij hè, de man van de muziek en de snacksTweaking Art schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
Beetje overdreven ehh?![]()
Absoluut overdreven. Er zijn te veel spelers die hun niveau van vorig jaar niet halen (bijv. De Jong, Fischer, Rhijn, Moisander). Dan komt Ajax gewoon tekort, dat is wel duidelijk. Dan aub geen paniekaankopen!Tweaking Art schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
Overigens wel eens met Perez. Houdt in ieder geval het veld breed, je speelt tegen RKC die met 10 man verdedigen. Vervolgens ga je alles via het midden spelen, goh druk daar hè?
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 22:46 ]
Je kan zuinig doen maar dan moet je je systeem aanpassen aan je spelers om resultaat te halen.Tweaking Art schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
Je moet echt blij zijn dat RKC minder is dan een gemiddelde hoofdklasser anders verlies je vanavond gewoon hoor.
XXXVI
Maar over het algemeen ben ik tevreden over Frank.
Nou ja, Ajax zou best wat meer écht goede spelers mogen kopen. Net als PSV trouwens. Geen idee wie dan, maar spelers die in zo'n wedstrijd het verschil kunnen maken en dat ook doen lopen er simpelweg te weinig rond op het moment.Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:44:
[...]
Absoluut overdreven. Er zijn te veel spelers die hun niveau van vorig jaar niet halen (bijv. De Jong, Fischer, Rhijn, Moisander). Dan komt Ajax gewoon tekort, dat is wel duidelijk. Dan aub geen paniekaankopen!
Overigens wel eens met Perez. Houdt in ieder geval het veld breed, je speelt tegen RKC die met 10 man verdedigen. Vervolgens ga je alles via het midden spelen, goh druk daar hè?
Nee, merp!
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum