[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.645 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 13:36
Toch is het vreemd, het lijkt er inderdaad op alsof ze hem opzettelijk negeren. Ach, doe dan maar hetzelfde als met kaka en stuur hem over een jaar maar transfervrij terug hoor O-)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bayern heeft de 2e helft ook nog even gas gegeven 5-0! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22

Vos

AFCA

Bastien schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:53:
[...]
Als hij na die aai, want meer was het niet, half stervend gaat rondrollen... ja dan naait ie een rode kaart aan. Inderdaad, geel was terecht maar door zijn gedrag ging de scheids imo voor rood.
Heb de beelden nog een keer gezien. Hij overdrijft zwaar, toch aardig aangenaaid ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Jaja, Anderlecht-PSG 0-5 :'( One-man show van Zlatan. Voor z'n 3e goal - ongetwijfeld goal van de week in NRC volgende maandag - applaudiseerden zelfs de Anderlechtsupporters.

(ondergetekende is overigens Standard-supporter, maar supportert ook voor andere Belgische ploegen internationaal - zelfs voor het hatelijke Club Brugge [waar met pijn in mijn hart nu de fantastische Michel Preud'Homme aan het roer staat])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 21:47
Wat heb ik genoten van Bayern zeg, 5-0 gewonnen, maar heel erg tevreden ben ik niet. Het was, ook niet zo mooi als ik verwacht had. Ze hadden meer moeten doen met die keeper, die in het begin net dronken leek :P
Nee, maar het was redelijk en 5-0 is wel goed zo.
Götze staat er net 15 seconden in en geeft gelijk een assist op Schweini en vervolgens scoort hij zelf nog. Puike gespeeld vandaag :D
Ik vertel vandaag nog in dit topic of in een andere dat een speler zich vooral niet moet gaan voordoen als superieur, maar daar had Robben toch weer heerlijk een handje van weg om zijn knop met tunnelvisie aan te zetten.. Best zonde, ook voor zichzelf. Liever een speler die oog voor z,n team genoot heeft.

Ik zag net gauw iets van Real-Juventus, maar daar had de Ronaldo zijn clowns pak weer aan, tjonge jonge zeg. De scheids deed het overigens ook niet erg goed op dat moment. Prachtige voetballer, maar wat kan die zich aanstellen zeg..
Toevallig zei Koeman iets als dit: Real heeft veel individualisten en dat zal ook wel een probleempje zijn bij Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Die Ibrahimovic zie je toch veel liever op het WK dan Ronaldo...geweldige doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:01
En.... Zweden gun ik doelpunten, Portugal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Christoes... dat 3e doelpunt van Zlatan :~ Wat een speler is dat toch. Van der Wiel ook lekker bezig daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Saturnus schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:10:
Die Ibrahimovic zie je toch veel liever op het WK dan Ronaldo...geweldige doelpunten.
Die 1e van CR was ook wel heel knap. Qua voetbal horen beide op het WK, maar die Portugezen als team gun ik (ook) niets ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:04:
Ik zag net gauw iets van Real-Juventus, maar daar had de Ronaldo zijn clowns pak weer aan, tjonge jonge zeg. De scheids deed het overigens ook niet erg goed op dat moment. Prachtige voetballer, maar wat kan die zich aanstellen zeg..
Toevallig zei Koeman iets als dit: Real heeft veel individualisten en dat zal ook wel een probleempje zijn bij Real.
1e goal van hem niet gezien zeker? Ronaldo is gewoon een baas en by far de beste speler op het veld, Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty.

Bayern heeft ook veel individualisten als ik Ribery en vooral Robben zo overdreven bezig zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-10 13:14
Die Ibrahimovic is gewoon ook een baas. Wat een goals gisteren!
Laat die Zweden maar lekker doorgaan naar het WK, zijn we van onze angstgegner af. Jammer voor Ronaldo, dat is ook een baas maar ik heb gewoon een aversie tegen het Portugese voetbal. Ze zitten ons altijd dwars omdat we nooit van ze kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Die goal van Ibra was zelfs in de herhaling nog steenhard, wat een knal zeg! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:06:
Die Ibrahimovic is gewoon ook een baas. Wat een goals gisteren!
Laat die Zweden maar lekker doorgaan naar het WK, zijn we van onze angstgegner af. Jammer voor Ronaldo, dat is ook een baas maar ik heb gewoon een aversie tegen het Portugese voetbal. Ze zitten ons altijd dwars omdat we nooit van ze kunnen winnen.
Zweden is qua elftal op Ibrahimovic na niet zoveel bijzonders. Ik verwacht dat Portugal meer kans heeft om verder te komen op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 15:18
Portugal is zonder Ronaldo ook niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:20:
Ze hebben ook Bruno Alves, Pepe, Coentrao, Veloso, Moutinho, Raul Meireles, Nani en Helder Postiga nog.

Dat zijn niet de minste spelers hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

FrankoNL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:20:
Klopt, daarom verliezen wij er ook altijd van ;). Portugal heeft zeker meer kwaliteit dan Zweden. In kwalificaties spelen ze vaak wat minder, maar op toernooien wil je ze liever niet tegen komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 24-10-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:51
Daarom zijn we hier ook allemaal voor Zweden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
De Portugese competitie is ook een stuk sterker dan de Zweedse, en de meeste Zweden spelen in Nederland en die competitie is ook minder. Portugal heeft veel meer kwaliteit in principe, maar Zweden is altijd wel een goed team.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als we dadelijk een WK zonder Zlatan en Ronaldo hebeen hoef je eigenlijk al bijna niet meer te kijken.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:31
Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:54:
[...]

Heb de beelden nog een keer gezien. Hij overdrijft zwaar, toch aardig aangenaaid ja.
Het eerste wat ik dacht (voor de herhaling), was... wat een pussy... en na de herhaling(en) dacht ik hetzelfde. Kunnen ze daar achteraf ook voor straffen, dit bewuste "naaien" van een conculega? Ik heb het nog nooit gehoord, maar misschien zou dat eens een oplossing kunnen zijn voor het overdreven doorrollen, het vragen om kaarten (waar scheidsrechters zelf niets mee doen) en eveneens het uitvoeren van een mooie schwalbe, die ik gister ook voorbij zag komen, al schopte die gast dan wel in de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Postius schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:49:
Als we dadelijk een WK zonder Zlatan en Ronaldo hebeen hoef je eigenlijk al bijna niet meer te kijken.
je weet dat dat, blessures daar gelaten, niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:59:
[...]

1e goal van hem niet gezien zeker? Ronaldo is gewoon een baas en by far de beste speler op het veld, Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty.

Bayern heeft ook veel individualisten als ik Ribery en vooral Robben zo overdreven bezig zie.
Ja, alleen ik vind het geen bijzondere goal.. Verre van dat zelfs. Hij doet wat hij moet doen, keeper voorbij erin en klaar. Ik vind Ibrahimovic een veel grotere baas, maar goed.
Ik heb niet gezegd, dat hij slecht heeft gespeeld en Ronaldo is ook een goede speler en hij zal rustig de beste zijn geweest.
Ik wil jou punt over Chiellini, dan wel even wijzigen, dat moet voor mij toch echt dit zijn:

Chiellini moet niet zulke domme fouten maken dan krijg je ook geen penalty. Ronaldo moet zich niet aanstellen en de scheids/grens beter opletten.
Ronaldo gaat altijd wel snel naar de grond en dat vind ik wel zonde van zo'n grote speler!

Heeft Ronaldo zin in een potje rugby :+ ?

Real heeft gewonnen en dat is het belangrijkste lijkt me.

Wat Robben betreft, zie mijn vorige post en Ribery is ook een individualist. Helaas stoor ik me er soms wel eens aan, maar de rest van ons team is gelukkg een stuk minder erg, dan hun 2.

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 24-10-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:01
Om 18:00 Shakhter Karagandy - AZ.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BXWaaeqIIAAJEh4.jpg
5 verdedigers bij Karagandy, dat wordt geen hele leuke pot denk ik zo :/

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

Herman

FP ProMod
Lol, derde minuut en drie grote kansen van Karagandy :P

Oops en 1-0 :S

[ Voor 14% gewijzigd door Herman op 24-10-2013 18:11 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:00
AZ heeft nog niet veel laten zien zeg..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

Herman

FP ProMod
Nee inderdaad, ze worden totaal overlopen...

Lol maar wel de gelijkmaker! :P 1-1!

[ Voor 31% gewijzigd door Herman op 24-10-2013 18:26 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 19:19
Voor de liefhebbers vanavond ook een zlatan vs ronaldo discussie bij de wereld draait door..

Aan tafel twee voorstanders van Ronaldo: Auke Kok en Jan Roelfs en twee voorstanders van Zlatan: Sjoerd Mossou en Erik Dijkstra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Gelijkmaker was fijn, wmb gaan ze met een punt terug naar huis. Die gasten van Shakhtar zijn ongelooflijk lang en sterk, en wat een inworpen... Denni Avdic is de ideale spits voor deze tegenstander maar ik vind Aron Jóhannsson nog niet eens belabberd spelen. Dan eerder Avdic in de spits, Gudmundsson op rechts, Jóhannsson op links en Beerens wisselen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Vreselijk altijd die toeters in die Oostblok stadions.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:48

Quad

Doof

Coach van Shakhter Karagandy is anders ook best een malloot.

Edit: Lol wat was dat voor pinball acties bij Karagandy voor het doel?

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 24-10-2013 19:26 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

El_V schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:29:
Voor de liefhebbers vanavond ook een zlatan vs ronaldo discussie bij de wereld draait door..

Aan tafel twee voorstanders van Ronaldo: Auke Kok en Jan Roelfs en twee voorstanders van Zlatan: Sjoerd Mossou en Erik Dijkstra.
Discussie gaat nergens over daar, allemaal mensen die met slappe en voorspelbare argumenten aankomen.
Als Ronaldo gaat liggen is het vervelend, maar als Zlatan iemand in zn buik trapt is het een mooie actie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha dat vaantje doorgeven is ook echt belachelijk zeg.

Het sfeertje zit er in ieder geval goed in daar in Zagreb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:57
Is PSV moe of zo? Zit geen actie in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:32
Derde wedstrijd van een Nederlandse club in Europa op rij waar je volstrekt moedeloos van wordt. Wat een slappe hap, gebrek aan kwaliteit en algeheel gebrek aan creativiteit, zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Pff ik ben een PSV'er maar wat wil ik deze wedstrijd toch graag afzetten. Wat een klotepot, zit totaal geen snelheid, passie in. Het lukt niet eens om een aantal passes achter elkaar goed aan te laten komen.

Mijn ingeving zou zijn: Toivonen eruit, Hiljemark erin. Maher lekker op 10 en Schaars mag samen met Hiljemark voor de power zorgen, goed vooruit druk zetten en met het gehele team Zagreb vastzetten op eigen helft. Hendrix en Bruma hebben de snelheid wel en ook de backs staan wat dat betreft hun mannetje, met ruimte in de rug spelen moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Jozefzoon is toch ook totaal niet het niveau dat PSV moet nastreven? Leuk spelertje voor de subtop maar als PSV zijnde moet je hopen dat Narsingh heel snel weer wedstrijdfit is. Die heeft wel die klasse die bij Jozefzoon ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
CR1691 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:54:
Die Jozefzoon is toch ook totaal niet het niveau dat PSV moet nastreven? Leuk spelertje voor de subtop maar als PSV zijnde moet je hopen dat Narsingh heel snel weer wedstrijdfit heeft. Die heeft wel die klasse die bij Jozefzoon ontbreekt.
Voor 4 ton vind ik het een prima aankoop, als je je bedenkt dat ook Narsingh, Bakkali, Park en evt Wijnaldum op RW kunnen spelen. Alle 4 geblesseerd, dan zit er niets anders op. Snel is hij opzich wel, dus tegen een langzame back van een ploeg als Roda, NAC en andere ploegen uit het rechterrijtje kan hij nog best nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:57
Het schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn om een bal goed aan te nemen..
Verdorie je bent prof notabene, kan je de hele tijd op oefenen en het dan nog niet kunnen
Enfin potje tijdverdrijf dit
Zagreb doet in elk geval aardig zijn best, volgens mij ook hun laatste kans
Edit, nu een kans, lage bal en er dan nog over heen maaien..

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-10-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://s.pikabu.ru/images/big_size_comm/2013-10_5/13825706558797.gif
_O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anakha schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:45:
Derde wedstrijd van een Nederlandse club in Europa op rij waar je volstrekt moedeloos van wordt. Wat een slappe hap, gebrek aan kwaliteit en algeheel gebrek aan creativiteit, zeg...
Inderdaad, Nederland valt zo uit de top 10 van de UEFA lijst als ze zo doorgaan, echt belabberd dit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Prachtig! Lagen echt dubbel om dit moment gisteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Harribo schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:23:
Het schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn om een bal goed aan te nemen..
Verdorie je bent prof notabene, kan je de hele tijd op oefenen en het dan nog niet kunnen
Enfin potje tijdverdrijf dit
Zagreb doet in elk geval aardig zijn best, volgens mij ook hun laatste kans
Edit, nu een kans, lage bal en er dan nog over heen maaien..
Ik heb de tweede helft niet eens gegeken (slechte fan he? ;)), ben er blij om. Weg met de EL in huidige opzet, maar er gewoon een 'normaal' bekertoernooi van. Dit soort bloedeloze potjes in een waardeloze groepsfase heeft niemand wat aan. Elke ronde het prijzengeld omhoog gooien, met een mooie zak geld voor de uiteindelijke winnaar. Zo moeilijk is het toch niet, UEFA? |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:37

Player1S

Probably out in the dark

Sorry, heb geen voetbal gezien maar is dit nou een bewerking of echt? Mag toch hopen een bewerking van een zeer trieste schwalbe :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Laten we eerst eens beginnen met het omdraaien van de CL en EL. Heb het al vaker langs horen komen maar na gisteravond ben ik helemaal klaar met de EL. De avond daarvoor zit je te genieten van een gek uit Zweden en een dag later erger je je helemaal kapot aan die verschrikkelijke clubs die je in de EL poulefase tegenkomt.

Eerst EL en dan afsluiten met de CL. Dan heb je het ergste in ieder geval alvast maar gehad en kun je genieten van hoogstaand Europees clubvoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

L1nt schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Sorry, heb geen voetbal gezien maar is dit nou een bewerking of echt? Mag toch hopen een bewerking van een zeer trieste schwalbe :X
Het is het laatste. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lol, dat was toch wel duidelijk :P (sowieso aan de reacties hier:P)

[ Voor 32% gewijzigd door Afvalzak op 25-10-2013 10:51 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
De EL is echt verschrikkelijk om naar te kijken. Maar het is wél het niveau waarop ploegen als Ajax, PSV, Twente en AZ nog enigszins meekunnen, zij het met moeite. Jammer maar helaas.

Ze zullen niet kunnen winnen of überhaupt in de halve finales komen, straks komen er 8 CL nr 3's bij, en er zitten nu ook al ploegen in als Liverpool.

Een goede sportieve vooruitgang lijkt mij terug naar hoe het vroeger was: alleen de landskampioenen in de Europacup 1, en de 2 of 3 (sub)toppers van een land in de Uefacup. Eventueel nog een cup voor de bekerwinnaars.
En géén groepsfase! Meteen knock-outsysteem. En uit- en thuisgoals zijn even belangrijk. 1-1 en 0-0 zijn immers beide een gelijk spel.
Zal wel nooit gebeuren in een wereld die geleid wordt door het grote geld.

[ Voor 9% gewijzigd door Witte op 25-10-2013 11:08 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
die jongen trapt in de grond (en best hard ook)... ik kan daar met geen mogelijkheid een schwalbe in zien... dat hij daarna om een penalty gaat smeken is gewoon dom, maar dat maakt zijn valpartij geen schwalbe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Als ik dat zou doen zou ik op de grond blijven legge van de pijn.. hij schiet ook niet zo zachies in de grond..

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Soodeejuu zeg, dat die geen pijn had :o
Het zier er wel zwaar lomp uit :D

Trouwens die voorzet van Johanson gister bij AZ was wel heeel erg mooi. Precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heerenveen verliest van NEC. :')

Hoe kan je...

De volle 100% heb ik mijn aandacht er niet bij gehad, maar van wat ik zag, zag het er niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:36

PauseBreak

derp!

Nou ja, is er iets nieuws aan dan? Ik bedoel, ik kijk tegenwoordig vaak wedstrijden gewoon niet of alleen maar de samenvattingen omdat het gewoon tenenkrommend slecht is. Dus dat Heerenveen slecht speelde, tsja, geen verrassing toch? Noem één ploeg die wel consequent goed spel op de mat legt in de Eredivisie ...

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 13:57

Fiber

Beaches are for storming.

Van Basten was er niet blij mee...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEC sinds februari niet meer gewonnen, tot van Basten met zijn guys op bezoek kwam :)

En een heetgebakerde scheidsrechter 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fKg8tvy_qBc&feature=youtube_gdata]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mosin schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:04:
Trouwens die voorzet van Johanson gister bij AZ was wel heeel erg mooi. Precies goed.
Prima speler, hij kan alleen niet verdedigen :X
Eerste goal was zijn fout, hij had die gast bij de tweede paal moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Twente gaat onderuit bij ADO? 2-0 op dit moment, twee goals in korte tijd.

[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Blatter: I'm not a 'ruthless parasite'
En ik denken dat het een satirisch stuk is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Holla... wat een held. Jammer dat ie er niet in ging, geweldig gezien, geweldig geschoten _/-\o_

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43

St@m

@ Your Service

Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:58:
Twente gaat onderuit bij ADO? 2-0 op dit moment, twee goals in korte tijd.
2-2 inmiddels, dus Twente wint wel denk ik.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:18:
[...]

2-2 inmiddels, dus Twente wint wel denk ik.
Kan snel gaan inderdaad. Kom op ADO! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
Misschien is zijn Engels niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43

St@m

@ Your Service

Wat.Een.Goal! 3-2 voor Ado :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

HAHA die Van Duinen! Wat een gek is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Van Duinen! Briljant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie rush en dito afwerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Olie op het vuur voor de discussie over het niveau van de eredivisie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ADO! d:)b

Hopelijk wint Ajax thuis van RKC, ga ik wel vanuit althans.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ajax zal wel winnen, echt een lekkere goal bij ADO net.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ajax moet oppassen voor counters, ze spelen tegen een muur. De diepste man van RKC staat net voorbij halverwege de eigen helft...

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Net terug uit het stadion.. Verwachte er niet al te veel van. Kunstgras, tegen Twente ook nog.. 2-0 voor in de 2e helft, dan toch weer 2-2.. En dan die goal van Mikey.. Pfff wildevreemden staan omhelzen, bier vloog in het rond, mensen lagen op elkaar op de grond en over de stoelen.. Midden Noord was echt een feestje vanavond.. Keel helemaal naar de kl#te, maar mijn weekend is weer ff goed! Pffff Die Mike.. wat een baas vanavond!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Mooie lob over de keeper van Ritzmaier :D , 3 - 1 voor Cambuur, lekker hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

NAC is ook lekker op schot, zo lijkt het... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wel weer apart. Ado wint van Twente. Cambuur van Utrecht.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nou RKC nog van Ajax, dan is de avond van de 'underdogs' weer compleet... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Wat een uitslagen vandaag. Even onder elkaar:

ADO - Twente 3-2
NAC - GAE 5-0
Cambuur - Utrecht 3-1
En dan zien wat RKC gaat doen :p

Morgen verwacht ik dat PEC ook een bizarre score gaat halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

BeefHazard schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:49:
[...] En dan zien wat RKC gaat doen... :p
Alle thuis-clubs winnen vanavond, en gisteren, dus dat maakt het al weer iets minder spectaculair. Zullen leuke busreisjes terug geweest zijn... :z

Hopelijk is Ajax-RKC de uitzondering. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Poeh, het verschil in fysieke kracht tussen Ajax en RKC is bijna schokkend. RKC spelers lopen af en toe door de jonkies heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik vind de pot in de arena niet om aan te zien, jeetje mina :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Spelen de oudjes van Lucky Ajax? Wat een bedroevend laag tempo! Lekker achterin rond passen, tot RKC weer een muur gevormd heeft. Dan heel voorzichtig naar voren. Drama pot... Enige dat nog mist is counter en goal van RKC.

Gooi Klaassen er maar in voor De Jong. Die is compleet uit vorm.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RKC heeft in ieder geval grotere ballen dan Ajax. Afronding is daar echter nog slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ajax speelt wel met controle, maar kan geen vuist maken. Dramatisch :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Joepie 0-0. Nog terecht ook, ga je schamen Ajax spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze moeten gewoon knallen, als er wat is fluit de scheidsrechter wel, niet man laten lopen en naar de scheidsrechter kijken.. Lamlendig, zwak, beschamend, lafbekken. Meer kan ik er momenteel niet van maken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tot nu toe een goed weekend :) Kijken of dat morgen in Rotterdam weer verpest kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Niet dat het er iets toe doet, maar heb je 3 minuten blessuretijd. Daarin word nog gewisseld maar gewoon strak affluiten bij minuut 93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik heb Ajax niet eens gezien, vond Cambuur - Utrecht veel interessanter. :P

Maar goed, knap dat RKC een punt heeft gepakt, had dat niet verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Wat een dramatische pot van Ajax. Ik denk dat Blind de bal wel 87 keer breed heeft gespeeld naar Denswil.

Overigens wel schandalig dat in de 91ste minuut een wissel die circa 1,5 minuut duurt niet leidt tot verlenging van de extra tijd, sterker nog, er werd nog voor het verstrijken van de extra tijd afgefloten. Niet dat het uitmaakt, Ajax had toch niet gescoord, maar het hoort natuurlijk niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:30
Als de Boer blijft roepen dat er in de winterstop niets gekocht hoeft te worden pleit ik voor zijn ontslag. De selectie is niet geschikt om zijn spel te spelen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:37:
Niet dat het er iets toe doet, maar heb je 3 minuten blessuretijd. Daarin word nog gewisseld maar gewoon strak affluiten bij minuut 93.
Ja maar als je ziet dat een Blind dan lekker de bal gaat rondspelen in de blessuretijd dan snap ik wel dat Braamhaar denkt, ik vind het wel mooi geweest. Douchen en naar moeder de vrouw toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

schwarzenegger schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:38:
[...]

Ja maar als je ziet dat een Blind dan lekker de bal gaat rondspelen in de blessuretijd dan snap ik wel dat Braamhaar denkt, ik vind het wel mooi geweest. Douchen en naar moeder de vrouw toe.
Die regel gaat niet op, maar zegt wel genoeg inderdaad. Gewoon lekker rond blijven spelen, in een ouwe lullen tempo van likmevestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
ephymerous schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:38:
Als de Boer blijft roepen dat er in de winterstop niets gekocht hoeft te worden pleit ik voor zijn ontslag. De selectie ouds niet geschikt om zijn spel te spelen.
Beetje overdreven ehh? ;)

Ajax doet zuinig dus dan kan je niet verwachten elk jaar kampioen te worden.

Liever Frank de Boer dan weer een type a la Martin Jol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:45
Wat een collectieve wanprestatie weer, het is maar RKC, erop klappen dat hadden ze moeten doen! Stelletje lamzakken :(

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Tweaking Art schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:40:
[...]

Dan krijg je ook Cock Jol erbij hè, de man van de muziek en de snacks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Absoluut overdreven. Er zijn te veel spelers die hun niveau van vorig jaar niet halen (bijv. De Jong, Fischer, Rhijn, Moisander). Dan komt Ajax gewoon tekort, dat is wel duidelijk. Dan aub geen paniekaankopen!

Overigens wel eens met Perez. Houdt in ieder geval het veld breed, je speelt tegen RKC die met 10 man verdedigen. Vervolgens ga je alles via het midden spelen, goh druk daar hè?

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 26-10-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:30
[...]

Je kan zuinig doen maar dan moet je je systeem aanpassen aan je spelers om resultaat te halen. :/

Je moet echt blij zijn dat RKC minder is dan een gemiddelde hoofdklasser anders verlies je vanavond gewoon hoor.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Het enige punt van kritiek dat ik heb is de aankopen die wel gedaan zijn van Ajax, die vind ik ondermaats.

Maar over het algemeen ben ik tevreden over Frank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Van de andere kant mag Ajax inmiddels ook wel eens gaan zorgen dat het kapitaal op het veld staat in plaats van op een bankrekening die inmiddels overvol is. Ik bedoel het is leuk om steeds te roepen dat zowat elk target te duur is maar met dit resultaat kun je dat ook niet blijven volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:36

PauseBreak

derp!

Vos schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:44:
[...]

Absoluut overdreven. Er zijn te veel spelers die hun niveau van vorig jaar niet halen (bijv. De Jong, Fischer, Rhijn, Moisander). Dan komt Ajax gewoon tekort, dat is wel duidelijk. Dan aub geen paniekaankopen!

Overigens wel eens met Perez. Houdt in ieder geval het veld breed, je speelt tegen RKC die met 10 man verdedigen. Vervolgens ga je alles via het midden spelen, goh druk daar hè?
Nou ja, Ajax zou best wat meer écht goede spelers mogen kopen. Net als PSV trouwens. Geen idee wie dan, maar spelers die in zo'n wedstrijd het verschil kunnen maken en dat ook doen lopen er simpelweg te weinig rond op het moment.

Nee, merp!

Pagina: 1 ... 71 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum