rikoos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:14:
[...]
Was geloof ik bij VI dat ze dat idd vertelde, die Guardiola schijnt een halve gek te zijn die volledig door het lint kan gaan. Zlatan had zoiets: "Er kan maar 1 gek zijn en dat ben ik hahaha".
ook wat hij deed met Robben was schandalig, voor 60000+ mensen hem van de bal wegsturen. Wel de man die BM de CL heeft bezorgd..
Haha, ik heb het boek van Zlatan gelezen, dus ik weet wel iets er vanaf. Het is, alleen weer een tijdje geleden
Nou ja, ik vind wel dat je gelijk hebt hoor, het is niet erg leuk. Aan de andere kant wil ik wel zeggen, dat iemand die ons de CL geeft en of dat nou dit jaar bewijze van Mario Götze word, dan vind ik niet, dat diegene als een god behandeld moet worden en dat moet de speler ook niet denken.
Ik kan er gelijk wel een voorbeeld bij geven, als Mario Gomez vorig jaar voor ons geen 3 goalen in z,n laatste wedstrijd maakte, dan hadden wij onze triple door de neus kunnen duwen. Ik hoop, dat ze hem intern zwaar bedankt hebben en nog flink wat knaken gestort hebben, maar goed, ze hadden hem ook niet als een god hoeven te behandelen. Niemand staat boven iemand, iedereen is gelijk, natuurlijk.
Offtopic:
Trouwens, ze moeten dat boek van Zlatan standaard maken op scholen. Sommigen zullen me voor gek verklaren, maar het duwt de werkelijkheid recht in je gezicht en laat zien hoe hij als persoon met verschrikkelijke dingen omging en daar soms zijn kracht uit haalde. Als ik mensen ergens zie zeggen, dat ze hem een kwal vinden, dan moeten ze dat boek eens doornemen, dan weet je dat die gozer best fantastisch is, alleen soms lekker eigenwijs en hard