[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.643 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:39:
[...]

Na de 2-0 overgeschakeld zeker? :+

Beide ploegen speelde slecht. Middenveld zal hele wedstrijd vast. Arsenal was ook niet scherp. Zegt genoeg dat beide ploegen 1 corner kregen, en pas in de 2de helft.

Gelijkspel had over de gehele wedstrijd terecht geweest. Beide even slecht, beter kan ik het niet verwoorden.
Nope, had gewoon beide wedstrijden aanstaan (fan van Ajax en Dortmund).
Ben het verder totaal niet met je eens, Dortmund wist Arsenal zo nu en dan flink vast te zetten, vond ze ook veel beter dan Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05:40

Herman

FP ProMod
Prima wedstrijd van Ajax. Minstens evenveel kansen gehad als Celtic die gewoon met mazzel de punten pakt. Sneu want bij vlagen zag het veldspel van Ajax er prima uit.
Helpt trouwens ook niet als Fischer zo'n slechte wedstrijd speelt... :/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:40:
[...]

We doen het leuk totdat de echte druk erop komt

Afgezien van Ajax... Celtic heeft echt heel veel mazzel gehad
En dan kijken ze rond alsof ze dat zelf ff geklaard hebben.. jongens jullie zijn zo goed weg gekomen
Verloor Oranje niet de WK-finale omdat Spanje kwalitatief superieur was? Dat had m.i. weinig met knikkende knieën vanwege druk te maken. Uit andere sporten herken ik dat beeld ook totaal niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10 16:28
Jammer dat ze het niet afmaken zeg. Of dat ze de mazzel van Celtic niet hadden vandaag. Maarja ik vind Celtic wel echt een schande voor het voetbal, wat een gore trappers zijn dat zeg. Hadden er wel een aantal afgemogen en niet pas in de 80e minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 12:08
HamburgerHenk schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:45:
Jammer dat ze het niet afmaken zeg. Of dat ze de mazzel van Celtic niet hadden vandaag. Maarja ik vind Celtic wel echt een schande voor het voetbal, wat een gore trappers zijn dat zeg. Hadden er wel een aantal afgemogen en niet pas in de 80e minuut
Behalve die schandalige tackel vond ik het allemaal wel meevallen. Liever dit dan dat iedereen constant valt, het is en blijft een contactsport.

Van mij mag trouwens Schone elke wedstrijd wel starten in plaats van Poulsen, gaat meer dreiging van uit en heeft een aardig schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Dat Celtic kan helemaal niet voetballen, des te genanter is het dat Ajax deze wedstrijd verloor. :+

Fysiek een ploeg die prima in orde is maat dat is het eigenlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:15:
[...]
Inderdaad, waarom pas in de 71e minuut? Dan wil je ook niet winnen.
Frank de Boer wisselt zelden voor de 70e minuut.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
[message=41enorm 587,noline]argro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:44[/message]:
[...]
Verloor Oranje niet de WK-finale omdat Spanje kwalitatief superieur was? Dat had m.i. weinig met knikkende knieën vanwege druk te maken. Uit andere sporten herken ik dat beeld ook totaal niet.
Nee daar gold dat niet maar er zijn legio andere voorbeelden.
Praat over voetbal, andere sporten weet ik niet

Vond trouwens Celtic enorm tegenvallen. Matig ploeg die hard werkt.
Speelden dan ook nog thuis

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 22-10-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triesvan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:47:
[...]

Behalve die schandalige tackel vond ik het allemaal wel meevallen. Liever dit dan dat iedereen constant valt, het is en blijft een contactsport.

Van mij mag trouwens Schone elke wedstrijd wel starten in plaats van Poulsen, gaat meer dreiging van uit en heeft een aardig schot.
Ach, jammer genoeg raken ze die mentaliteit vliegensvlug kwijt zodra ze het 16-metergebied betreden :+ Het viel inderdaad wel allemaal wel mee, al waren er toch een stuk of drie momentjes dat een gele prent op zijn plaats was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10 16:28
triesvan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:47:
[...]

Nou in de eerste paar minuten geeft samaras al een rotschop aan Serero, er wordt 2x doorgelopen op cillessen waar dat helemaal niet nodig was. En zo kan je nog wel door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
Dortmund geeft ook even voetballes aan Arsenal :)

Leuk om te zien dat de top PL teams het dit jaar weer afleggen tegen de top BL teams.
BVB geeft voetballes aan Arsenal? Kom jij net van Livescore na Celtic-Ajax? Die wedstrijd was zo open als wat, Arsenal was iets beter qua kansen, maar ja, dan heb je Lewandowski die eventjes vrij staat in de slotfase. Gelijkspel was zeker terecht.

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 22-10-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Kan ik dat interview met Denswil nog ergens helemaal kijken? :-P
Haha standaard antwoordjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
iPodKiller schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:53:
[...]

BVB geeft voetballes aan Arsenal? Kom jij net van Livescore na Celtic-Ajax? Die wedstrijd was zo open als wat, Arsenal was over het algemeen de betere ploeg, maar ja, dan heb je Lewandowski die eventjes vrij staat in de slotfase.
Naja, dat klopt inderdaad niet, daar geef ik je gelijk in, maar Arsenal was niet vaak de betere. In de tweede helft begonnen ze pas er flink tegen aan te gaan. De volledige eerste helft had Dortmund in mijn ogen iets meer balbezit en zouden ze meer kunnen doen, maar ze waren niet duidelijk beter.
Ik denk dat Arsenal, niet op hun beste doen waren, maar Dortmund ook niet. Ik vond het op het laatst nog wel spannend, maar Lewy kan best leip zijn, dus ik vind het niet raar, dat uitgerekend hij de 1-2 binnen knalt. Het was wel kinderlijk slecht verdedigt, hij kreeg alle ruimte.
Als ik dan toch moet kiezen dan hou ik deze wedstrijd op 50/50 en een gelijkspel was meer verdiend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die actie van robinho :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
[...]

BVB geeft voetballes aan Arsenal? Kom jij net van Livescore na Celtic-Ajax? Die wedstrijd was zo open als wat, Arsenal was iets beter qua kansen, maar ja, dan heb je Lewandowski die eventjes vrij staat in de slotfase. Gelijkspel was zeker terecht.
Nope, had gewoon beide wedstrijden aanstaan (fan van Ajax en Dortmund).
Ben het verder totaal niet met je eens, Dortmund wist Arsenal zo nu en dan flink vast te zetten, vond ze ook veel beter dan Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mertens dan... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tja, heel leuk en aardig van dat vast zetten, maar ze waren zeker niet veel beter hoor. Ze hadden meer balbezit en konden er meer mee doen, wat ze niet deden, maar heel veel beter waren ze niet. In de tweede helft was Arsenal wel degelijk sterk bezig, met wat geluk maken zei de 2-1..
In ieder geval zoals ik in m,n vorige reactie zei: het is meer 50/50 en anders 60/40 voor Dortmund. Ik was zelf ook voor hun deze wedstrijd, maar ik vond het vies tegenvallen.. in de zin van: had wel iets meer verwacht.

Offtopic:
Is 1 club niet genoeg of dacht je: Dortmund kan nog wel eens wat winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nee, ik woon al ene paar jaar in Duitsland, dichtstbijzijnde clubs hier zijn Dortmund en Schalke en Schalke is een vieze club, vandaar :)
Speelt mee dat ik de BL veel leuker vind om te kijken dan de ED, waardoor ik eigenlijk ook een beetje in de "Dortmund-fan" rol ben gegroeid ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Krukar op 22-10-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Mosin schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:58:
[...]
Naja, dat klopt inderdaad niet, daar geef ik je gelijk in, maar Arsenal was niet vaak de betere. In de tweede helft begonnen ze pas er flink tegen aan te gaan. De volledige eerste helft had Dortmund in mijn ogen iets meer balbezit en zouden ze meer kunnen doen, maar ze waren niet duidelijk beter.
Ik denk dat Arsenal, niet op hun beste doen waren, maar Dortmund ook niet. Ik vond het op het laatst nog wel spannend, maar Lewy kan best leip zijn, dus ik vind het niet raar, dat uitgerekend hij de 1-2 binnen knalt. Het was wel kinderlijk slecht verdedigt, hij kreeg alle ruimte.
Als ik dan toch moet kiezen dan hou ik deze wedstrijd op 50/50 en een gelijkspel was meer verdiend geweest.
Is wat ik eerder al zei, dat middenveld zat zo verschrikkelijk vast waardoor beide ploegen amper aan het voetballen kwamen. Slechts 2 corners :X Je zag daardoor ook heel veel geklunnel op het middenveld. Arsenal was ook helemaal niet scherp zoals ze in de competitie zijn vond ik.

Nee, beide ploegen waren slecht. Gelijkspel had terecht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:43:
Nee, ik woon al ene paar jaar in Duitsland, dichtstbijzijnde clubs hier zijn Dortmund en Schalke en Schalke is een vieze club, vandaar :)
Speelt mee dat ik de BL veel leuker vind om te kijken dan de ED, waardoor ik eigenlijk ook een beetje in de "Dortmund-fan" rol ben gegroeid ;)
Oohw, dat is wel mooi, dan houd ik m,n mondje dicht :D
Ik denk, dat ik als Bayern fan er niet aan zou ontkomen, als ik in de buurt van Dortmund woon. De hele stad is in het weekend schwarz-gelb als ze thuis wedstrijden hebben, dat vertelde een kennis mij.
Kaap schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 06:32:
[...]

Is wat ik eerder al zei, dat middenveld zat zo verschrikkelijk vast waardoor beide ploegen amper aan het voetballen kwamen. Slechts 2 corners :X Je zag daardoor ook heel veel geklunnel op het middenveld. Arsenal was ook helemaal niet scherp zoals ze in de competitie zijn vond ik.

Nee, beide ploegen waren slecht. Gelijkspel had terecht geweest.
Oohw zo, ja dat is wel waar en een gelijkspel was inderdaad verdiend geweest, als je naar het wedstrijdbeeld kijkt. Ik ben benieuwd wat het gaat worden in Dortmund, maar ik denk dat zij die gewoon gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Arsenal is Europees niet uitgekookt genoeg. Dortmund is een goede ploeg, maar Arsenal zal de kansen echt beter moeten benutten willen ze verder komen. Tegen dit soort ploegen wordt elk foutje keihard afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pingel voor Celtic was best wel een beetje gemakkelijk gegeven. Het lijkt er onderhand op dat je per definitie een strafschop krijgt wanneer er een overtreding op de aanvallende ploeg in de 16 wordt gemaakt, ongeacht of het een doelrijpe kans betrof of niet. Met dat ik voetbalde was dat anders, en in mijn optiek zinniger.

En dat tweede doelpunt van Celtic was mazzel.

Voor de rest heeft Celtic in mijn ogen zo goed als geen uitgespeelde kans weten te creëren.

Ajax had, eerlijk is eerlijk, de beste kansen. Maar verzuimde te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:21:
[...]

Keep on whining, über pessimist. Ik zie Ajax thuis echt wel kans hebben op 3 punten.
Vrees voor Ajax dat Celtic in Amsterdam juist moeilijker wordt te verslaan dan gisteravond. Misschien is hun aanvoerder Brown er dan bijvoorbeeld ook weer bij? En met hem nog een paar anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Brown was 1 wedstrijd geschorst. Die is er sowieso weer bij.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:21:
Pingel voor Celtic was best wel een beetje gemakkelijk gegeven. Het lijkt er onderhand op dat je per definitie een strafschop krijgt wanneer er een overtreding op de aanvallende ploeg in de 16 wordt gemaakt, ongeacht of het een doelrijpe kans betrof of niet. Met dat ik voetbalde was dat anders, en in mijn optiek zinniger.
Sinds wanneer is een doelrijpe kans (wat dat ook moge zijn) een voorwaarde voor een strafschop? De regel is vrij simpel, iedere overtreding in het strafschopgebied leidt tot een strafschop. Het is dus niet alsof er in het strafschopgebied een andere norm geld dan daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Je kunt zeggen dat Celtic mazzel had, maar Ajax heeft het puntverlies volledig aan zichzelf te danken. Als je de kansen van Serero en Sigthorson niet afmaakt, dan weet je dat je niet gaat winnen. Ik zei het bij die misser van Serero: let op, nu vliegt ie er bij ons in, en jawel!

We blijven in Europa dat schattige clubje met leuk voetbal, maar zonder resultaten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:34

Vos

AFCA

Klopt ^^ maar daarom kan Celtic nog wel mazzel gehad hebben met hun doelpunten :). Zolang je de kansen niet afmaakt verdien je ook niet om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:53:
[...]
Sinds wanneer is een doelrijpe kans (wat dat ook moge zijn) een voorwaarde voor een strafschop? De regel is vrij simpel, iedere overtreding in het strafschopgebied leidt tot een strafschop. Het is dus niet alsof er in het strafschopgebied een andere norm geld dan daarbuiten.
Dat is een beetje te kort door de bocht. Iedere overtreding die buiten de 16 tot een directe vrije schop zou leiden kan binnen de 16 tot een pingel leiden. Die overtredingen die buiten de 16 tot een indirecte vrije schop leiden echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
Blijkbaar is Immers dus niet gekocht door Feyenoord maar hebben ze een langdurige huur deal met ADO?

Wat is dit voor een rare constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was toch bekend met dat Immers voor Feyenoord ging voetballen? Feyenoord had domweg de financiële middelen niet om Immers van ADO over te nemen. Bij die deal was overigens ook een speler van Feyenoord betrokken die naar ADO ging (al kom ik niet meer 1-2-3 op zijn naam).

Edit:
Even opgezocht voor je welke Feyenoord speler naar ADO ging i.v.m. die gang van Immers naar Feyenoord. Blijkt om Kevin Jansen te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat was allang bekend. Immers wordt voor 4 jaar gehuurd door Feyenoord voor een som van 9 ton (inclusief zijn salaris uiteraard). Wat er gaat gebeuren bij een verkoop naar een andere club weet ik niet. Het kan zijn dat de transferrechten ten tijden van de huurconstructie 50/50 zijn. Zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:10:
[...]

Dat is een beetje te kort door de bocht. Iedere overtreding die buiten de 16 tot een directe vrije schop zou leiden kan binnen de 16 tot een pingel leiden. Die overtredingen die buiten de 16 tot een indirecte vrije schop leiden echter niet.
Eens, maar de overtredingen die tot een indirecte vrije trap leiden zijn echter zeer beperkt. Het zijn de volgende:
Door de keeper:
1. langer dan zes seconden de bal in zijn handen houdt, voordat hij deze weer in het spel brengt;
2. de bal weer met de handen aanraakt, nadat hij deze in het spel heeft gebracht, zonder dat deze is geraakt door een andere speler;
3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler met de voeten is toegespeeld;
4. de bal met de handen aanraakt, nadat hij deze rechtstreeks heeft ontvangen uit een inworp genomen door een medespeler.
Door een veldspeler:
5. speelt op een gevaarlijke wijze;
6. een tegenstander in diens loop belemmert;
7. voorkomt dat de doelverdediger de bal uit zijn handen in het spel kan brengen;
8. een andere overtreding begaat, niet elders genoemd in Regel 12, waarvoor het spel wordt onderbroken om een speler te waarschuwen of van het speelveld te zenden.

De overtredingen onder 1 t/m 4 en 7 zouden, ook als die tot een directe vrije schop zouden leiden, sowieso niet tot een strafschop kunnen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-10 13:14
Blatter gaat gewoon net zo lang door tot ie een tuintje op zijn buik heeft:

http://www.nu.nl/sport/36...fifa-voorzitter-niet.html
Blatter (77) sluit nieuwe termijn als FIFA-voorzitter niet uit
Sepp Blatter sluit niet uit dat hij zich in 2015 kandidaat stelt voor een nieuwe termijn als voorzitter van de FIFA. De 77-jarige Zwitser staat al sinds 1998 aan het hoofd van de wereldvoetbalbond.

Foto: ANP
In het verleden meldde Blatter dat hij in 2015 sowieso terugtreedt, maar nu weigert hij in te gaan op de vraag wanneer hij afscheid neemt van de FIFA.
"Ik ben net begonnen aan de tweede helft van mijn huidige mandaat. Stel me deze vraag volgend jaar nog eens", laat Blatter weten aan de BBC. "Ik voel me in elk geval jong genoeg. Ik zit nu 38 jaar bij de FIFA en ik wil mijn missie voltooien."
Als het aan Blatter ligt, komt er in de toekomst nooit meer iemand die zo lang de functie van FIFA-voorzitter uitoefent.
"Ik vind dat er geen leeftijdslimiet moet zijn, maar ik ben er wel voorstander van om het mandaat te beperken."
Een van Blatters mogelijke concurrenten in 2015 is Michel Platini. De huidige voorzitter van de UEFA beslist in 2014 of hij zich kandidaat stelt voor het FIFA-voorzitterschap.
Onkruid vergaat niet, maar des te eerder deze vent weg is bij de FIFA des te beter. Maar zijn corrupte bende moet natuurlijk tot het einde goed gemanaged worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach als Blatter vertrekt staat de volgende idioot weer op. Ik heb nou ook niet zo'n hoge pet op van Platini en laat hij nou juist de favoriet zijn om Blatter op te volgen. Bij de FIFA gaat helemaal niets veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Eens, maar de overtredingen die tot een indirecte vrije trap leiden zijn echter zeer beperkt. Het zijn de volgende:
Door de keeper:
1. langer dan zes seconden de bal in zijn handen houdt, voordat hij deze weer in het spel brengt;
2. de bal weer met de handen aanraakt, nadat hij deze in het spel heeft gebracht, zonder dat deze is geraakt door een andere speler;
3. de bal met de handen aanraakt, nadat deze hem doelbewust door een medespeler met de voeten is toegespeeld;
4. de bal met de handen aanraakt, nadat hij deze rechtstreeks heeft ontvangen uit een inworp genomen door een medespeler.
Door een veldspeler:
5. speelt op een gevaarlijke wijze;
6. een tegenstander in diens loop belemmert;
7. voorkomt dat de doelverdediger de bal uit zijn handen in het spel kan brengen;
8. een andere overtreding begaat, niet elders genoemd in Regel 12, waarvoor het spel wordt onderbroken om een speler te waarschuwen of van het speelveld te zenden.

De overtredingen onder 1 t/m 4 en 7 zouden, ook als die tot een directe vrije schop zouden leiden, sowieso niet tot een strafschop kunnen leiden.
Die vetgemaakte laat ruimte voor interpretatie van de scheidsrechter. Denswil belemmerde die Celtic speler in zijn loop, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:18

Player1S

Probably out in the dark

Vlassie1980 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:52:
Blatter gaat gewoon net zo lang door tot ie een tuintje op zijn buik heeft:

http://www.nu.nl/sport/36...fifa-voorzitter-niet.html

[...]

Onkruid vergaat niet, maar des te eerder deze vent weg is bij de FIFA des te beter. Maar zijn corrupte bende moet natuurlijk tot het einde goed gemanaged worden O-)
UEFA en FIFA vervangen met een nieuwe organisatie is de enige oplossing en dit alles elke 10-20 jaar herhalen voordat de nieuwe organisaties weer te corrupt worden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 23:58
Ik begrijp de keuze van de NOS wel voor Real - Juve, maar ga denk ik zelf liever ManU kijken om te zien of er nog ergens een sprankje hoop is op een prijs voor RvP dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
MailMan schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
Ik begrijp de keuze van de NOS wel voor Real - Juve, maar ga denk ik zelf liever ManU kijken om te zien of er nog ergens een sprankje hoop is op een prijs voor RvP dit seizoen.
Zonde, ik vond het gister al helemaal erg dat Celtic-Ajax wordt uitgezonden. Ik had dus liever Milan-Barca of Arsenal-Dortmund gezien.
Ik snap de keuze wel, maar ik vind het toch jammer,

Vanavond moet ik, maar weer een aantal centjes in sport 1 knallen voor Bayern te zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

Zonde, ik vond het gister al helemaal erg dat Celtic-Ajax wordt uitgezonden. Ik had dus liever Milan-Barca of Arsenal-Dortmund gezien.
Ik snap de keuze wel, maar ik vind het toch jammer,

Vanavond moet ik, maar weer een aantal centjes in sport 1 knallen voor Bayern te zien spelen.
Mil-Bar was echt een pracht om te zien. Vooral de interactie tussen Robinho en Kaka was super om te zien, ik erger me steeds meer aan Barcelona. Wat een Suaresjes zijn dat allemaal (geworden). Zeuren en zeuren... bij elke "overtreding" zeuren om kaarten en steeds maar laten zien dat hun onrecht wordt aangedaan. Hebben ze niet nodig maar daardoor verliezen ze veel credits bij het publiek.

PS Messi is Barcelona want zonder die gast is het natuurlijk nog wel een top ploeg maar niet DE top ploeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:14

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

rikoos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
PS Messi is Barcelona want zonder die gast is het natuurlijk nog wel een top ploeg maar niet DE top ploeg..
Eens, maar ook mét hem wint Bayern van Barca..

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
rikoos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Mil-Bar was echt een pracht om te zien. Vooral de interactie tussen Robinho en Kaka was super om te zien, ik erger me steeds meer aan Barcelona. Wat een Suaresjes zijn dat allemaal (geworden). Zeuren en zeuren... bij elke "overtreding" zeuren om kaarten en steeds maar laten zien dat hun onrecht wordt aangedaan. Hebben ze niet nodig maar daardoor verliezen ze veel credits bij het publiek.

Ik geloof het graag, de eerste goal was een prachtige paas van Kaka. Is dat niet een soort Özil van Milan ?
Tja.. ik vind het ook zwaar schandalig, maar de grootste badmuts is nog altijd Sergio Ramos, rare vent is dat zeg, tjonge jonge. Messi gedraagt zich als enige daar een beetje fatsoenlijk, maar die hoeft zich nergens druk om te maken, die denk ook, t is goed met iedereen.

Ja, dat klopt. Hij is gewoon de sleutel tot Barca's succes. Ik vind het zelf zeer gevaarlijk om afhankelijk van een speler te zijn en daarom is het uitermate dom van Barca geweest om Zlatan weg te doen of misschien kwam dat door Guardiola met z,n zatte hoofd.. :+
Bij Bayern heb je altijd 3 super middenvelders tot je beschikking (wissel) en die hoeven niet per se slechter, dan Messi te zijn.
frankwopereis schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

Eens, maar ook mét hem wint Bayern van Barca..
Nou, kijk Bayern was in moord vorm en Barca had Messi die niet in echte topvorm was. Bayern had sowieso gewonnen denk ik, maar dan wel een aantal tegen goaltjes gehad.
Het maakt wel gelijk 1 ding duidelijk, Messi niet in vorm ? Flink druk zetten en aanvallen, dan komen ze bij Barca (spanje) nergens meer. De wedstrijden Bayern-Barca en Brazilië-Spanje zijn door goede voorbeelden van. Je moet hun gewoon zwaar onder druk zetten en dan bezwijken ze meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Ik vind het zelf zeer gevaarlijk om afhankelijk van een speler te zijn en daarom is het uitermate dom van Barca geweest om Zlatan weg te doen of misschien kwam dat door Guardiola met z,n zatte hoofd.. :+
Was geloof ik bij VI dat ze dat idd vertelde, die Guardiola schijnt een halve gek te zijn die volledig door het lint kan gaan. Zlatan had zoiets: "Er kan maar 1 gek zijn en dat ben ik hahaha".

ook wat hij deed met Robben was schandalig, voor 60000+ mensen hem van de bal wegsturen. Wel de man die BM de CL heeft bezorgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Amras schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:02:
Je kunt zeggen dat Celtic mazzel had, maar Ajax heeft het puntverlies volledig aan zichzelf te danken. Als je de kansen van Serero en Sigthorson niet afmaakt, dan weet je dat je niet gaat winnen. Ik zei het bij die misser van Serero: let op, nu vliegt ie er bij ons in, en jawel!

We blijven in Europa dat schattige clubje met leuk voetbal, maar zonder resultaten. :(
Celtic had mazzel. Niets creeeren en toch twee keer scoren. Ondanks dat de voorhoede van Ajax dit seizoen niet uitblinkt in afmaken komt dit niet gauw nog een keer voor. Ik denk dan ook dat Ajax thuis gaat winnen, des te zuurder is dit verlies en het gelijkspel thuis tegen Milan.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
rikoos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Was geloof ik bij VI dat ze dat idd vertelde, die Guardiola schijnt een halve gek te zijn die volledig door het lint kan gaan. Zlatan had zoiets: "Er kan maar 1 gek zijn en dat ben ik hahaha".

ook wat hij deed met Robben was schandalig, voor 60000+ mensen hem van de bal wegsturen. Wel de man die BM de CL heeft bezorgd..
Haha, ik heb het boek van Zlatan gelezen, dus ik weet wel iets er vanaf. Het is, alleen weer een tijdje geleden :(
Nou ja, ik vind wel dat je gelijk hebt hoor, het is niet erg leuk. Aan de andere kant wil ik wel zeggen, dat iemand die ons de CL geeft en of dat nou dit jaar bewijze van Mario Götze word, dan vind ik niet, dat diegene als een god behandeld moet worden en dat moet de speler ook niet denken.
Ik kan er gelijk wel een voorbeeld bij geven, als Mario Gomez vorig jaar voor ons geen 3 goalen in z,n laatste wedstrijd maakte, dan hadden wij onze triple door de neus kunnen duwen. Ik hoop, dat ze hem intern zwaar bedankt hebben en nog flink wat knaken gestort hebben, maar goed, ze hadden hem ook niet als een god hoeven te behandelen. Niemand staat boven iemand, iedereen is gelijk, natuurlijk.

Offtopic:
Trouwens, ze moeten dat boek van Zlatan standaard maken op scholen. Sommigen zullen me voor gek verklaren, maar het duwt de werkelijkheid recht in je gezicht en laat zien hoe hij als persoon met verschrikkelijke dingen omging en daar soms zijn kracht uit haalde. Als ik mensen ergens zie zeggen, dat ze hem een kwal vinden, dan moeten ze dat boek eens doornemen, dan weet je dat die gozer best fantastisch is, alleen soms lekker eigenwijs en hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:07:
[...]

Haha, ik heb het boek van Zlatan gelezen, dus ik weet wel iets er vanaf. Het is, alleen weer een tijdje geleden :(
Nou ja, ik vind wel dat je gelijk hebt hoor, het is niet erg leuk. Aan de andere kant wil ik wel zeggen, dat iemand die ons de CL geeft en of dat nou dit jaar bewijze van Mario Götze word, dan vind ik niet, dat diegene als een god behandeld moet worden en dat moet de speler ook niet denken.
Ik kan er gelijk wel een voorbeeld bij geven, als Mario Gomez vorig jaar voor ons geen 3 goalen in z,n laatste wedstrijd maakte, dan hadden wij onze triple door de neus kunnen duwen. Ik hoop, dat ze hem intern zwaar bedankt hebben en nog flink wat knaken gestort hebben, maar goed, ze hadden hem ook niet als een god hoeven te behandelen. Niemand staat boven iemand, iedereen is gelijk, natuurlijk.

Offtopic:
Trouwens, ze moeten dat boek van Zlatan standaard maken op scholen. Sommigen zullen me voor gek verklaren, maar het duwt de werkelijkheid recht in je gezicht en laat zien hoe hij als persoon met verschrikkelijke dingen omging en daar soms zijn kracht uit haalde. Als ik mensen ergens zie zeggen, dat ze hem een kwal vinden, dan moeten ze dat boek eens doornemen, dan weet je dat die gozer best fantastisch is, alleen soms lekker eigenwijs en hard :D
Ik geloof je op je woord als je zegt dat hij veel heeft moeten doorstaan, maar iemand die een teamgenoot op de training een karatekick geeft om indruk te wekken op zijn vriendjes neem ik niet al te serieus. Natuurlijk blijft het vermakelijk om hem te volgen en toegegeven, het is wel een persoonlijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
ephymerous schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:26:
Celtic had mazzel. Niets creeeren en toch twee keer scoren. Ondanks dat de voorhoede van Ajax dit seizoen niet uitblinkt in afmaken komt dit niet gauw nog een keer voor. Ik denk dan ook dat Ajax thuis gaat winnen, des te zuurder is dit verlies en het gelijkspel thuis tegen Milan.
Dan heb je toch een iets andere wedstrijd gezien dan ik. Ajax had meer balbezit, maar pas na rust werden ze echt gevaarlijk. Celtic heeft volgens de statistieken best veel schoten en corners gehad, en met name in dat laatste zijn ze ook goed. Ajax had iets meer schoten naast, schoten op doel was gelijk. Wellicht was Ajax iets beter, maar het was zeker geen gestolen overwinning. Vergeet ook niet dat Celtic voor stond, die hoefden een groot deel van de wedstrijd ook niet meer aan te vallen.

Het benutten van kansen is overigens gewoon een kwaliteit, geen geluk. ;) En natuurlijk wint Ajax thuis wel, zo'n wonderploeg is dat Celtic niet en uit en thuis is bij die club een gigantisch verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2013 19:09 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
MailMan schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:30:
RvP zit niet eens bij de selectie van vanavond. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

FiXeR.nl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

RvP zit niet eens bij de selectie van vanavond. :?
Schijnt niet fit te zijn en rust te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:40:
[...]
Schijnt niet fit te zijn en rust te krijgen.
RVP is niet echt in vorm bij Man Utd dit seizoen, en in de CL kan hij ook vaak het verschil niet maken.

Ik ben benieuwd wat Juve kan, Real speelt thuis dat scheelt een hoop.

Edit: wat een uittenue zeg... het lijkt Zweden wel

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 23-10-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, die goal van Cristiano Ronaldo, zo mooi koel afgemaakt :D

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
tweaker2010 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:45:
[...]

RVP is niet echt in vorm bij Man Utd dit seizoen, en in de CL kan hij ook vaak het verschil niet maken.
De keren dat hij meedeed zat er altijd wel een assist of goal bij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:08:
[...]
Dan heb je toch een iets andere wedstrijd gezien dan ik. Ajax had meer balbezit, maar pas na rust werden ze echt gevaarlijk. Celtic heeft volgens de statistieken best veel schoten en corners gehad, en met name in dat laatste zijn ze ook goed. Ajax had iets meer schoten naast, schoten op doel was gelijk. Wellicht was Ajax iets beter, maar het was zeker geen gestolen overwinning. Vergeet ook niet dat Celtic voor stond, die hoefden een groot deel van de wedstrijd ook niet meer aan te vallen.

Het benutten van kansen is overigens gewoon een kwaliteit, geen geluk. ;) En natuurlijk wint Ajax thuis wel, zo'n wonderploeg is dat Celtic niet en uit en thuis is bij die club een gigantisch verschil.
Ik begrijp ook niet waar "iedereen" het vandaan haalt dat Celtic mazzel had, of dat Ajax goed speelde en pech had, et cetera. Was gewoon een waardeloze wedstrijd van Ajax, waarbij het misschien iets minder opviel doordat Celtic net zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 22:15
Stomme actie van die verdediger, terechte penalty. 2-1 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:05

Quad

Doof

Lekkere wedstrijd om te zien, Real - Juve.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:25
Iemand de goal van Kiessling gezien bij Bayer Leverkusen? Ging hij er nu wel echt in?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mooi ingeschoten hoor. Keeper was volstrekt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:14:
Lekkere wedstrijd om te zien, Real - Juve.
Inderdaad, prachtig middenveld van Juve ook. Vind Juve sterker, maar weer nekt zo'n domme penalty een ploeg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25
D-e-n schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:02:
[...]

De keren dat hij meedeed zat er altijd wel een assist of goal bij hoor
Ik heb gehoord dat Ronaldo ook niet echt in vorm is :')

Juve heeft vorig jaar ontzettend veel assistentie gehad van de scheidsrechter in de wedstrijd(en?) tegen Celtic. Verschillende 100% penalty's werden niet gegeven aan Celtic waardoor Juventus won. Nu doen ze zoiets tegen Real Madrid en ineens wordt daarvoor wel een penalty gegeven.

[ Voor 31% gewijzigd door JanW op 23-10-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
Vd Wiel schijnt ook lekker te gaan vandaag. Dat wordt een mooi duel deze zomer. Luxeproblemen voor Louis: ook wel eens leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Twee assists van Van Der Wiel, mooi om te zien dat hij zijn draai begint te vinden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hattrick voor Zlatan! Wat een geweldenaar is dat toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Vidal komt ook net uit de gevangenis of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:40

Melkaz

Melkazar

Sommige dingen zijn zo leuk, ik open vi.nl en zie de volgende header:

Nuytinck niet bang voor Zlatan: 'Ik doe wat ik altijd doe'

Check daarna scorebord:

36 goal Z. Ibrahimovic
22 goal Z. Ibrahimovic
17 goal Z. Ibrahimovic

:D _/-\o_ :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nijhuis fluit ManU-Sociedad, en de verslaggevers op Sky sabelen hem behoorlijk neer. Nogal veel gele kaarten, en ze vinden dat Nijhuis er vooral lijkt te zijn om Nijhuis aandacht te laten krijgen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:27:
Die Vidal komt ook net uit de gevangenis of niet dan?
Is een geweldige dynamische middenvelder, komt er vandaag alleen niet uit.

Sneijder ook weer gescoord, mooi.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-10-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15
Nijhuis is ook lekker bezig, geeft voor zo'n beetje elke overtreding een gele kaart bij Man United - Sociedad. Ik moet wel zeggen dat hij consistent is, beide partijen krijgen er van langs van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nijhuis is gewoon een verschrikkelijke scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Melkaz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:31:
Sommige dingen zijn zo leuk, ik open vi.nl en zie de volgende header:

Nuytinck niet bang voor Zlatan: 'Ik doe wat ik altijd doe'

Check daarna scorebord:

36 goal Z. Ibrahimovic
22 goal Z. Ibrahimovic
17 goal Z. Ibrahimovic

:D _/-\o_ :D
Tweede was een tik achter het steunbeen en over de derde zal ik maar zwijgen. Wat een mafkees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgende week dinsdag fluit Bjorn Kuipers Excelsior 31 - Heracles. Gaat een fantastische wedstrijd worden.

Hopelijk is Mahmudov fit, geweldige spits, 14 goals in 8 wedstrijden. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
De 2-0 van Zlatan, de 3-0 nog niet kunnen vinden..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LN8PixmHyGU]

Edit: de 3-0 mag dr ook wezen inderdaad, wat een kanonskogel!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NLCPcrCiHFk]

[ Voor 36% gewijzigd door Gynnad op 23-10-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

YouTube: Zlatan Ibrahimovic Amazing Hattrick Goal ~Anderlecht vs PSG 0-3 HD

De 0-3, tering zeg,

Edit: Ho.. Ninjaediter / Spuit11 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 23-10-2013 21:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
Rood!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wedstrijd kapot, was absoluut geen rood voor Chiellini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-10 13:14
Dat is geen rood man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Zow, Ronaldo de kaartennaaier :X Blunder van de scheids.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bastien schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:52:
Kaartennaaier? Was toch gewoon een kaart? Alleen geen rood. Lijkt er op dat de andere scheidsrechters ook een dikke vinger in de pap willen, ook al bij de penalty.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 23-10-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:52:
[...]

Kaartennaaier? Was toch gewoon een kaart? Alleen geen rood.
Als hij na die aai, want meer was het niet, half stervend gaat rondrollen... ja dan naait ie een rode kaart aan. Inderdaad, geel was terecht maar door zijn gedrag ging de scheids imo voor rood.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 13:36
Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:52:
[...]

Kaartennaaier? Was toch gewoon een kaart? Alleen geen rood. Lijkt er op dat de andere scheidsrechters ook een dikke vinger in de pap willen, ook al bij de penalty.
Inderdaad, was gewoon een overtreding en kaart. Alleen de kleur klopt niet.

[ Voor 65% gewijzigd door Slaapje op 23-10-2013 21:54 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in Duitsland lopen dus slechte scheidsrechters rond is hierrmee bewezen. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bastien schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:52:
Portugees ...
Hup Zweden!! *O*

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Pfft, als dit rood is....die elleboog van Lewandowski gisteren tegen Koscielny was een echte, kreegt ie maar geel voor.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Met 10 man gaat Juve het niet redden vrees ik. Het zal wel snel 3-1 worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Benzema kan er ook echt geen bal meer van. Wat een trieste manier van afronden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:42

iChaos

It's Lupus.

Ibrahimovic met de vierde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
_O- Hilarisch die swalbe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

WTF? _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
Geniale schwalbe, die had voor de humor en de spanning op de stip gemogen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:11
CR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:03:
Die Benzema kan er ook echt geen bal meer van. Wat een trieste manier van afronden zeg.
Die heb er ook geen echt zin in lijkt het ....

Bewijst te vaak dat Real de verkeerde spits heeft verkocht :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sempy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:05:
Geniale schwalbe, die had voor de humor en de spanning op de stip gemogen. :D
Haha ja. Maar hij schopte in de grond, wat bezielt je dan om dan om een penalty te vragen. Die Zuid-Amerikanen doen echt alles om te winnen hè :p.

Als ze hem laten staan gaat Juve met 9 man eindigen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-10-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
Net voordat hij schoot werd zijn been aangetikt, daarom trapte hij ook in de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PSG heeft toch best een aardig elftal. 3 oud-ajacieden in de basis: Maxwell, van der Wiel en Ibrahimovic _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 13:36
Leuk hoor dat juve nog een beetje op de aanval gaat spelen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bospa01 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:06:
[...]

Die heb er ook geen echt zin in lijkt het ....

Bewijst te vaak dat Real de verkeerde spits heeft verkocht :(
Nee die loopt daar alleen nog een beetje miljoenen te ontvangen, hard zen best doen doet ie in ieder geval niet. Zet dan Morata in de spits, die wil wel en maakt veel goals.

In theorie zou Benzema een perfecte spits voor Arsenal zijn. Wellicht dat Wenger hem wel weer aan het voetballen krijgt. Ben alleen bang dat Benzema zijn ego teveel in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:19

PauseBreak

derp!

Vos schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:51:
Wedstrijd kapot, was absoluut geen rood voor Chiellini.
Chiellini verdient altijd rood. Wat een smerige speler is dat zeg.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 23:58
Real valt me toch een beetje tegen. Eigen huis tegen 10 man Juve en dan geen 3 - 1 kunnen maken.

Omg, Bayern vs. Victoria Plzen

Attempts: 30 - 0
On Target: 17 - 0

Volop spanning :+

[ Voor 33% gewijzigd door MailMan op 23-10-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
CR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:16:
[...]

In theorie zou Benzema een perfecte spits voor Arsenal zijn. Wellicht dat Wenger hem wel weer aan het voetballen krijgt. Ben alleen bang dat Benzema zijn ego teveel in de weg zit.
als ie altijd zo speelt.... mag ie mooi daar in Madrid blijven :o

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Terryb47 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:28:
[...]

als ie altijd zo speelt.... mag ie mooi daar in Madrid blijven :o
Ha van mij ook!

Trouwens, heeft iemand de man van 100 miljoen al gezien :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja op het wedstrijdformulier. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:30:
[...]

Ha van mij ook!

Trouwens, heeft iemand de man van 100 miljoen al gezien :+ ?
Ik zat net te denken, het lijkt wel alsof ze hem negeren op het veld. Zegt de commentator precies hetzelfde. Bale krijgt werkelijk geen een bal aangespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
Kan Bale niks aan doen, als je dit soort bedragen bij een bank leent, is een schadeverzekering verplicht en de polis sluit ieder contact met bal en tegenstanders uit van uitkering. ;)
Pagina: 1 ... 70 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum