Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De stand weerspiegeld niet vaak het spelbeeld dat zou je toch wel moeten weten.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:57:
Wie had het er ook al weer over dat Ajax beter was?
Omg, weer dikke kans!
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 21:59 ]
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 22-10-2013 21:59 ]
Die kan geen acties maken. Ah goal, dat klopt ja.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:59:
ZoiezoSowieso... wat doet Serero in de spits? Sigthorsson mag ook wel eens een actie goal maken
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:00 ]
Je weet dat dit de 1e helft van de 2e helft is?Vos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:56:
[...]
Je weet dat dit de 2e helft is?
Nu is het wel over.
Alles is beter als je zo dramatisch speelt.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:03:
Net alsof ze wat beters hebben dan Fischer..
Haha die scheids geeft daar geen eens geel voor.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:04 ]
Daar gaat het niet om. Zo kun je net zo goed met zn tienen gaan spelen. Wat een dramaHarribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:03:
Wat ik trouwens zag was dat Serero toch gehaakt werd in de 16 daarnet, toch?
[ Voor 35% gewijzigd door MailMan op 22-10-2013 22:04 ]
Wat dat betreft vind ik dat Hoesen meer speeltijd mag krijgen, zeker op dit moment iemand die raad weet met de balHarribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:03:
Dan had ie ook net Poulsen zn tweede geel moeten geven..MailMan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:03:
Sjonge jonge geef dan eens geel man, is ook niet de eerste keer doorhalen.
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
⏩ PVOutput☀️
Die heb ik gemistAlgurgazan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:04:
[...]
Dan had ie ook net Poulsen zn tweede geel moeten geven..
Een bal niet op goal schieten van dichtbij is toch geen kwestie van een soort nationale mentaliteit? Daarbij, Serero en Sigthorson kunnen toch niet typisch Nederlands genoemd worden?Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:00:
Typisch Nederlands.. Geen killer mentaliteit..
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
In CL moet je de kansen die je krijgt benutten, doe je dat niet dan verlies je veel
Probleem van wel meer Nederlandse ploegen, te slappe mentaliteit
Blind = onzichtbaar
de Jong = idem
Fischer = drama
Andersen = niet balvast
Poulsen = slechte passes etc.
Wat een onzin.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:06:
Ik bedoel maar dat als Fischer het niet laat zien, er geen ander klaar staat die dat dan wel zou kunnen
In CL moet je de kansen die je krijgt benutten, doe je dat niet dan verlies je veel
Probleem van wel meer Nederlandse ploegen, te slappe mentaliteit
En Celtic heeft zeker 2 doelpunten gekregen door die mentaliteit? Een makkelijk gegeven penalty en een afketsend schot.
Die worden na een half seizoen bovengemiddeld spelen dan ook altijd weggekocht door subtoppers uit Rusland etc.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:07:
In Nederland heb je te weinig persoonlijkheden, angst regeert en dat zie je terug op het veld
Andersen heeft het pech dat hij het lichamelijk verliest van zijn tegenstander en regelmatig een tik krijgt.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:06:
Cilessen is de enige die goed speelt, de rest is niet veel soeps vanavond.
Blind = onzichtbaar
de Jong = idem
Fischer = drama
Andersen = niet balvast
Poulsen = slechte passes etc.
En ik heb het gevoel dat Blind niet mee naar voren mag.
Celtic heeft wel mazzel maar een goede mentaliteit en Ajax had er zeker 3 inliggenMailMan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:08:
[...]
Wat een onzin.
En Celtic heeft zeker 2 doelpunten gekregen door die mentaliteit? Een makkelijk gegeven penalty en een afketsend schot.
Beetje makkelijk. Heb daar ook een bron voor behalve dat een IJslander en een Zuid-Afrikaan niet scoren en een Deen gefrustreerd doet?Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:07:
In Nederland heb je te weinig persoonlijkheden, angst regeert en dat zie je terug op het veld
Gecorrigeerd naar omvang doet Nederland het historisch gezien qua sport uitstekend, ook qua voetbal. Het grote verschil tussen Nederland en landen die over het algemeen beter presteren is m.i. meer geld en meer potentie, niet meer persoonlijkheden en minder angst. Waarbij dat laatste dus niet specifiek over Celtic en Ajax gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door argro op 22-10-2013 22:14 ]
Historisch dat zeg je goedargro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:11:
[...]
Beetje makkelijk. Heb daar ook een bron voor behalve dat een IJslander en een Zuid-Afrikaan niet scoren en een Deen gefrustreerd doet?
Gecorrigeerd naar omvang doet Nederland het historisch gezien qua sport uitstekend, ook qua voetbal. Het grote verschil is m.i. meer geld en meer potentie, niet meet persoonlijkheden en minder angst.
Nee ik denk dat zelf, ik zie 11 brave burgers steeds balletjes rondtikken, er zit geen persoonlijkheid bij. Die worden dan inderdaad ook wel weggekocht
XXXVI
Inderdaad, waarom pas in de 71e minuut? Dan wil je ook niet winnen.loewie1984 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:14:
To little to late maar daar komt De Sa
Inderdaad, gewoon in eigen hand nog
Ik vind het veelal wel heel negatief hier. Ajax speelt helemaal niet zo slecht. Ja sommige spelers (Fischer) wel
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:20 ]
Die mentaliteit is dus iets van de laatste tijd? Integraal neergedaald op alles wat Nederlands is? Poeh, dat is nogal wat.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Historisch dat zeg je goed
Nee ik denk dat zelf, ik zie 11 brave burgers steeds balletjes rondtikken, er zit geen persoonlijkheid bij. Die worden dan inderdaad ook wel weggekocht
Voor de winter bedoel je?Exocet schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:18:
Hier 2-0 verliezen is gewoon einde europa na de winter.
Want?Exocet schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:18:
Hier 2-0 verliezen is gewoon einde europa na de winter.
Als het zo blijft dan heeft Celtic 3 punten en Ajax 1 punt dus het is gewoon nog open.
Keep on dreamingDeadsy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:20:
[...]
Want?
Als het zo blijft dan heeft Celtic 3 punten en Ajax 1 punt dus het is gewoon nog open.
[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 22-10-2013 22:21 ]
Keep on whining, über pessimist. Ik zie Ajax thuis echt wel kans hebben op 3 punten.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:22 ]
Ik vermoed gebrek aan kwaliteit.MailMan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:21:
Pff, waarom wil het niet...
Normaal gesproken wel, maar na vanavond is enig realisme wel op zijn plaats, zelfs voor een Ajax fan
Dat is het dus ook. Alles wat Nederlands is maak jij ervanargro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:18:
[...]
Die mentaliteit is dus iets van de laatste tijd? Integraal neergedaald op alles wat Nederlands is? Poeh, dat is nogal wat.
Denk er maar eens over na.. Nederland is altijd net niet.. Hoe zou dat komen denk je?
Het is de voetbal cultuur
Weer een kans om zeep , moet nu toch bekennen dat deze stand zwaar onterecht is
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 22-10-2013 22:24 ]
Want? Ajax is tot nu toe over de 80 minuten die gespeeld zijn de betere.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:22:
[...]
Normaal gesproken wel, maar na vanavond is enig realisme wel op zijn plaats, zelfs voor een Ajax fan
Alleen verneuken ze het 2x achterin en zijn ze niet in staat om al die kansen die ze gehad hebben te verzilveren.
Kwestie van mentaliteit en angst heb ik net geleerd...MailMan schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:21:
Pff, waarom wil het niet...
Toch ook wel wat gebrek aan geluk. Voor hetzelfde geld gaat de bal na de onhandige duw van Denswil niet op de stip en na de handbal van Virgil wel en gaat de doelpoging van Celtic door de touche van Denswil naast en tikt een speler van Celtic een inzet van Serero net aan waardoor Forster kansloos is. Tsjah...
Ze kunnen wel scoren, maar gaan niet scoren vanavond. Dat is andersPWM schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:24:
Waarom onterecht? Ze schieten gewoon over en naast. Geen seconde het idee dat Ajax kan scoren.
Edit: Overigens denk ik dat ze thuis gewoon moeten kunnen winnen.
[ Voor 13% gewijzigd door RBH op 22-10-2013 22:26 ]
Daar komt het vanavond blijkbaar wel op neer.argro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:25:
[...]
Kwestie van mentaliteit en angst heb ik net geleerd...
Toch ook wel wat gebrek aan geluk. Voor hetzelfde geld gaat de bal na de onhandige duw van Denswil niet op de stip en na de handbal van Virgil wel en gaat de doelpoging van Celtic door de touche van Denswil naast en tikt een speler van Celtic een inzet van Serero net aan waardoor Forster kansloos is. Tsjah...
Maar een paar van de kansen die ze vanavond gemist hebben daar moeten ze zich gewoon voor schamen.
Dat zijn niet van die kansen die erin mogen maar die er gewoon in moeten.
Tomorrow is not today!
Precies. Kansen afmaken is ook een kwaliteit. Zeker internationaal gezien. Celtic heeft die kwaliteit wel, Ajax vanavond in ieder geval niet, helaas. Ik zie het nog eerder 3-0 worden dan 2-1.PWM schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:24:
Waarom onterecht? Ze schieten gewoon over en naast. Geen seconde het idee dat Ajax kan scoren.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haha, celtic wel.Fiber schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:27:
[...]
Precies. Kansen afmaken is ook een kwaliteit. Zeker internationaal gezien. Celtic heft die kwaliteit wel, Ajax vanavond in ieder geval niet. Helaas. Ik zie het nog eerder 3-0 worden dan 2-1.
Die doelpunten van Celtic waren gelukkig wel goed uitgespeeld..tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:26:
Celtic speelde vanaf minuut 1 met de wil en inzet om te winnen, Ajax had wel balbezit maar goede uitgespeelde kansen ho maar...
Maar met zo veel kansen.. Al heb je die kwaliteit niet, verdorie, er konden toch wel een paar in?
Kans van Serero 1 op 1 had er gewoon in gemoeten. Het schot van Sigthorsson ook.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:29:
Kansen afmaken is zeker een kwaliteit
Maar met zo veel kansen.. Al heb je die kwaliteit niet, verdorie, er konden toch wel een paar in?
Eens qua Ajax, maar die doelpunten van Celtic zijn geen teken van kwaliteit. Een strafschop benutten is geen kwaliteit en een ongelukkige touche van Denswil ook niet.Fiber schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:27:
[...]
Precies. Kansen afmaken is ook een kwaliteit. Zeker internationaal gezien. Celtic heeft die kwaliteit wel, Ajax vanavond in ieder geval niet. Helaas. Ik zie het nog eerder 3-0 worden dan 2-1.
Overigens wat mij betreft ook terecht hoor dat Celtic wint, maar dat is niet vanwege een surplus aan kwaliteit wat tot doelpunten heeft geleid.
En het is ook niet dat Ajax nooit scoort of altijd heel veel kansen nodig heeft. Je kan ook een keer je dag niet hebben en dat er niks in gaat. Shit happens.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:29:
Zozo hij geeft een keer een kaart...en dan is het direct rood.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:31 ]
Feyenoord had zaterdag 16 kansen, GA Eagles 1.5.TsjaHarribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:29:
En toch gaan ze er niet in. Dan verdien je ook niet om te winnen.RBH schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:29:
[...] Kans van Serero 1 op 1 had er gewoon in gemoeten. Het schot van Sigthorsson ook.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat schreef ik ook in een eerdere post.Fiber schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:31:
[...]
En toch gaan ze er niet in. Dan verdien je ook niet om te winnen.
Dat kan maar het gebeurt te vaak om te spreken van een incidentVos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
En het is ook niet dat Ajax nooit scoort of altijd heel veel kansen nodig heeft. Je kan ook een keer je dag niet hebben en dat er niks in gaat. Shit happens.
Het zit hem mi dan ook tussen de oren
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 22-10-2013 22:34 ]
Wees blij dat het niet wekelijks gebeurtPWM schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Feyenoord had zaterdag 16 kansen, GA Eagles 1.5.Tsja
Dat ben ik niet met je eens.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:32:
[...]
Dat kan maar het gebeurt te vaak om te spreken van een incident
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 22:33 ]
Is toch die gast waarvan sommige mensen zeggen dat hij de nr1 bij Engeland zou moeten zijn (vanwege de dip van Hart) of niet?loewie1984 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:33:
De keeper van Celtic is in ieder geval goed warm geschoten
Leuk om te zien dat de top PL teams het dit jaar weer afleggen tegen de top BL teams.
Altijd net niet? België, een qua omvang en economie redelijk vergelijkbaar land, is in extase wanneer het WK gehaald wordt. Nederland overleeft bijna standaard de eerste ronde op een WK. Ook bij andere sporten presteert Nederland uitstekend. Gecorrigeerd naar inwoners doet doorgaans alleen Jamaica het op de Olympische Spelen beter.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:23:
[...]
Dat is het dus ook. Alles wat Nederlands is maak jij ervan
Denk er maar eens over na.. Nederland is altijd net niet.. Hoe zou dat komen denk je?
Het is de voetbal cultuur
Weer een kans om zeep , moet nu toch bekennen dat deze stand zwaar onterecht is
Ajax heeft dit seizoen geloof ik nog geen uit-wedstrijd gewonnen. Daar hebben ze dus ook een probleem.Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:32:
[...]
Dat kan maar het gebeurt te vaak om te spreken van een incident
Behalve dat Schalke tegen Chelsea.Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
Dortmund geeft ook even voetballes aan Arsenal
Leuk om te zien dat de top PL teams het dit jaar weer afleggen tegen de top BL teams.
Torres heeft blijkbaar het net gevonden.
En terecht, vanaf het begin al gezegd dat een ploeg met zo'n shirt niet mag winnenFiber schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:36:
[...]
Ajax heeft dit seizoen geloof ik nog geen uit-wedstrijd gewonnen. Daar hebben ze dus ook een probleem.
2x gescoord tegen 1, dus terecht verloren
Idd, Schalke laat het in de BL ook wat afweten.Deadsy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:36:
[...]
Behalve dat Schalke tegen Chelsea.
Torres heeft blijkbaar het net gevonden.
⏩ PVOutput☀️
Na de 2-0 overgeschakeld zeker?Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
Dortmund geeft ook even voetballes aan Arsenal
Beide ploegen speelde slecht. Middenveld zal hele wedstrijd vast. Arsenal was ook niet scherp. Zegt genoeg dat beide ploegen 1 corner kregen, en pas in de 2de helft.
Gelijkspel had over de gehele wedstrijd terecht geweest. Beide even slecht, beter kan ik het niet verwoorden.
We doen het leuk totdat de echte druk erop komtargro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
[...]
Altijd net niet? België, een qua omvang en economie redelijk vergelijkbaar land, is in extase wanneer het WK gehaald wordt. Nederland overleeft bijna standaard de eerste ronde op een WK. Ook bij andere sporten presteert Nederland uitstekend. Gecorrigeerd naar inwoners doet doorgaans alleen Jamaica het op de Olympische Spelen beter.
Afgezien van Ajax... Celtic heeft echt heel veel mazzel gehad
En dan kijken ze rond alsof ze dat zelf ff geklaard hebben.. jongens jullie zijn zo goed weg gekomen
Btw.. Vind dat roze shirt lijntje wel geil :-P
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 22-10-2013 22:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum