[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.642 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Het AD Feyenoord minded? Haha dan zou ik toch wat vaker het AD lezen.. Als er 1 krant de afgelopen tijd campagnes tegen Feyenoord gevoerd heeft is het het AD wel.

http://www.fr-fans.nl/nie...zich-van-ad-artikel-8146/

En over Clasie en Janmaat. Beide speelde gewoon een goede wedstrijd, sterker bijna het hele elftal speelde een goede wedstrijd. Alleen de eindstand wijst dat niet uit.

[ Voor 44% gewijzigd door CR1691 op 21-10-2013 14:04 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
@hamburgerhenk
Grappig dat de meerderheid van de Feyenoorders het AD juist eerder anti-Feyenoord vindt. En als er mensen kritisch zijn op Feyenoord spelers dan zijn het de Feyenoord supporters zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:18
CR1691 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:59:
Het AD Feyenoord minded? Haha dan zou ik toch wat vaker het AD lezen.. Als er 1 krant de afgelopen tijd campagnes tegen Feyenoord gevoerd heeft is het het AD wel.

En over Clasie en Janmaat. Beide speelde gewoon een goede wedstrijd, sterker bijna het hele elftal speelde een goede wedstrijd. Alleen de eindstand wijst dat niet uit.
Recent inderdaad weer dat verhaal over de bezoldiging van de directie, dat was puur het zwart maken van Feyenoord. Even daarvoor een verhaal over de spelers die Koeman zouden willen wippen, ook niks anders dan onrust zaaien. Weer daarvoor boden ze een uitgebreid platform aan de zaakwaarnemer van Vilhena omdat een opmerking van Koeman verkeerd was gevallen. En het seizoen is nog maar een paar maanden oud en dan hebben we het nog niet eens over de schaamteloze anti-HNS campagne.
HamburgerHenk schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:56:
Je weet dat het een elftal van de week is he, het is best mogelijk dat er een mindere RB is geweest die een betere wedstrijd speelde dan Janmaat.
Ik heb heel wat wedstrijden gezien, maar ik heb geen betere gezien. Ook deze week niet, Janmaat haalde gewoon weer een dikke voldoende. Zoveel goede verdedigers zijn er nou eenmaal niet. Het is moeilijk te verdedigen dat de RB van PEC nou zoveel beter was.

[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 21-10-2013 14:10 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Te bizar voor woorden inderdaad. Het is één grote sensatiekrant geworden. De berichtgevingen rondom het nieuwe stadion kwamen mij op een gegeven moment echt de strot uit. Zo overduidelijk partij kiezen tegen de Feyenoord directie.

Als het AD voor een club is dan is het NAC. Maar dat is ook niet zo vreemd aangezien Sjoerd Mossou en Chris van Nijnnatten NAC supporters zijn en die laastste bijna Algemeen Directeur was geworden..

[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 21-10-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:16
Helaas gaat 1 vd bout-teams Roemenie dan wel Griekenland. Verder zie ik het Frankrijk ook niet echt gemakkelijk hebben.

Zou er paar Euro voor geven dat Portugal het niet redt tegen Zweden, maar een goede Ronaldo kan een slecht Portugal nog steeds compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
Sjah schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:23:
Helaas gaat 1 vd bout-teams Roemenie dan wel Griekenland.
Als Roemenië of IJsland gaat kan dat gunstig zijn voor Nederland. Tenzij je graag met Frankrijk én Brazilië/Argentinië in de groep komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gertjan Verbeek heeft zo te zien al een nieuwe baan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:16
D-e-n schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Als Roemenië of IJsland gaat kan dat gunstig zijn voor Nederland. Tenzij je graag met Frankrijk én Brazilië/Argentinië in de groep komt :)
En Zweden, ik zal er niet wakker van liggen. Van Frankrijk wel natuurlijk, maar die horen gewoon op dit/zo'n toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:58
MegaTronics schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:54:
Gertjan Verbeek heeft zo te zien al een nieuwe baan.
Mooi voor 'm. Het is een goede trainer, alleen coachen kan 'ie niet. Ik zou 'm eerder aanstellen om je spelers fit te houden en iemand anders voor het tactische werk, de spelers toe te spreken en de persconferenties te doen.
Beerens in het elftal van de week? :')
Die jongen heeft gevochten en keihard gewerkt, maar voetballend was het gewoon niet veel soeps. Balletjes die steeds weer fout vielen, dan hoor je niet in het team van de week. Dan eerder Aron Jóhannsson met 2 goals en een assist. Kreeg zelfs een publiekswissel. AD snapt het al beter en stelt Gouweleeuw op, die en prima wedstrijd speelde.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ik hoop er zo op dat Zweden Portugal uitschakelt! King Zlaten >>>>>> CR7. En sowieso, Zweden > Portugal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Portugal is zo'n baggerploeg, ik hoop echt dat ze niet doorgaan. Daarbij, Zweden is een heerlijke ploeg.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
Joosie200 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Alleen mogelijk in de knotsgekke eredivisie :+ _/-\o_
Niet zo extreem als in de Eredivisie maar in de BundesLiga is het ook erg spannend!
Bayern op 23, Dortmund op 22, Leverkusen op 22 en daar onder nog wat die redelijk aansluiten.

Ook in de Premier League staat de top 7 op 4 punten van elkaar:

1. Arsenal 19
2. Chelsea 17
3. Liverpool 17
4. Manchester City 16
5. Tottenham 15
6. Southampton 15
7. Everton 15

Toegegeven, beide competities zijn wel "iets" hoger niveau dan de ED :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
BeefHazard schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:20:
Portugal is zo'n baggerploeg, ik hoop echt dat ze niet doorgaan. Daarbij, Zweden is een heerlijke ploeg.
Dat dus. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:02
Alexander Chigirinskiy (50) neemt aandelen Vitesse over

Alexander Chigirinskiy is vanaf vandaag grootaandeelhouder van Vitesse, na overname van de aandelen van Merab Jordania. Chigirinskiy is een belangrijke financiële partner van Merab Jordania sinds de overname van Vitesse in augustus 2010. Het prioriteitsaandeel, waaraan bijzondere zeggenschapsrechten zijn verbonden om de continuïteit en onafhankelijkheid van Vitesse te waarborgen, blijft in handen van de Stichting Betaald Voetbal “Vitesse-Arnhem.”

Merab Jordania: “Toen ik de aandelen van Vitesse verkreeg, heb ik reeds aangegeven dat Alexander Chigirinskiy mij ondersteunde in mijn plannen met de club. Nu Vitesse de noodzakelijke stappen heeft gezet voor een nog succesvollere toekomst, voel ik dat dit het juiste moment is om de club aan hem over te dragen. Ik blijf altijd beschikbaar om Vitesse en Alexander in de toekomst te adviseren.”

Alexander Chigirinskiy: “Ik wil Merab bedanken voor zijn uitzonderlijke inspanningen in de afgelopen drie jaar. Hij heeft de noodzakelijke investeringen gedaan. Deze hebben geleid tot de zowel sportieve als organisatorische uitstekende positie van Vitesse op dit moment. Merab draagt een talentvolle selectie, een kwalitatieve hoogwaardige technische staf, een topsportaccommodatie en een sterk senior management over. Op deze basis kunnen we Vitesse verder uitbouwen tot een bepalende speler in het Nederlandse betaalde voetbal. Bovendien weet ik dat ik altijd een beroep op Merab kan blijven doen.”

Joost de Wit, algemeen directeur van Vitesse zegt: “Ik kijk uit naar een hechte samenwerking met Alexander Chigirinskiy. Zijn ambities komen overeen met die van onze supporters, sponsors, medewerkers en alle betrokkenen bij Vitesse. De directie concentreert zich op de lange termijn doelstellingen van de club. Dit betekent dat we ons blijven richten op het bereiken van de top van Nederland en internationale uitstraling nastreven.”
Dus... Schijnt goed te zijn voor 2 miljard (en dan op de 375e plaats...) Who's next? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:14
BeefHazard schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:20:
En we verliezen altijd van ze, terwijl ik ons wel van Zweden zie winnen op het WK. Dus ik hoop gewoon dat Zweden door gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
TB1989 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:17:
Ik hoop er zo op dat Zweden Portugal uitschakelt! King Zlaten >>>>>> CR7. En sowieso, Zweden > Portugal :Y
Inderdaad, Zlatan vind ik een geweldenaar dankzij zijn uitstraling, CR7 een geweldenaar ondanks zijn uitstraling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De houding van Ronaldo is allang niet meer zoals hij eerst was. Samen met Messi de beste speler ter wereld. Ik zou het jammer vinden als hij er niet bij is komende zomer.

[ Voor 45% gewijzigd door CR1691 op 22-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

CR1691 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:44:
De houding van Ronaldo is allang niet meer zoals hij eerst was. Samen met Messi de beste speler ter wereld.
Eens, ondanks dat ik het nog steeds een "Portugees" vind is hij echt wel minder gaan janken en vertoont hij in het algemeen ook gewoon minder irritant gedrag dan in zijn jongere jaren.

Daarnaast ook nog eens een completere voetballer dan Messi, voor wie ik wel meer sympathie heb dus ik vind het eigenlijk best lastig om toe te geven. ;)

Alleen met het stukje dat ik hem op het WK zou willen zien ben ik het niet eens, maar dat is voornamelijk vanwege zijn ploeggenoten en het feit dat Nederland zo vaak van Portugal verliest.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:31

Quad

Doof

Vanavond Celtic - Ajax, ik hoop op een overwinning voor Ajax, maar verwacht een 2-1 winst voor Celtic.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ajax zal het lastig zat krijgen in een bomvol Celtic stadion. Hopen op een overwinning, tijd dat het Nederlandse voetbal Europees weer wat punten erbij sprokkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik natuurlijk dat Ajax wint. Maar Celtic is wel een verdomd mooie club en gun ik ze ook een overwinning. Ik kijk vanavond dus als neutrale supporter. :)

Verder zijn er wel pareltjes van wedstrijden vanavond, Arsenal - Borussia Dortmund en Milan - FC Barcelona :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik ga vanavond voor Arsenal - Dortmund. Die pot kan niet anders dan fantastisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

CR1691 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:15:
Ik ga vanavond voor Arsenal - Dortmund. Die pot kan niet anders dan fantastisch worden.
Hm, dat is zeker een gouden wedstrijd.. :*)
Ik ga voor Ajax helaas. :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
CR1691 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:15:
Ik ga voor de multitask met op de tv Ajax en Arsenal op een andere ook legale wijze.

[ Voor 20% gewijzigd door argro op 22-10-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Ik ga voor de multitask met op de tv Ajax en Arsenal op een andere ook legale wijze.
Ik doe hem precies andersom ;)

[ Voor 25% gewijzigd door argro op 22-10-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:18

Player1S

Probably out in the dark

L-VIS schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:00:
[...]

Dus... Schijnt goed te zijn voor 2 miljard (en dan op de 375e plaats...) Who's next? :P
Van de regen in de drup.

Er zijn maar 2 Nederlandse club waar je als buitenlandse miljardair mee wilt pochen en Vitesse is er daan niet 1 van.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:46:
[...]
Niet zo extreem als in de Eredivisie maar in de BundesLiga is het ook erg spannend!
Bayern op 23, Dortmund op 22, Leverkusen op 22 en daar onder nog wat die redelijk aansluiten.

Ook in de Premier League staat de top 7 op 4 punten van elkaar:

1. Arsenal 19
2. Chelsea 17
3. Liverpool 17
4. Manchester City 16
5. Tottenham 15
6. Southampton 15
7. Everton 15

Toegegeven, beide competities zijn wel "iets" hoger niveau dan de ED :)
Arsenal doet het idd erg goed, maar Ozil moet niet geblesseerd raken oid want dan hebben ze een groot probleem. Liverpool doet ook mee mits Suarez zijn hoofd erbij houdt. Verder mag ik toch wel hopen dat Man Utd beter gaat presteren, want anders gaan ze toch snel afscheid van Moyes nemen.

Maar in de PL is het altijd erg spannend, pas bij de winterstop wordt het duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mwah Ferguson begon ook dramatisch. We weten allemaal hoe dat uiteindelijk is afgelopen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Update: Niet fitte Moisander haakt toch nog af voor Celtic-Ajax

En Duarte is ook nog niet hersteld, ben benieuwd wat de opstelling zal zijn. Zal waarschijnlijk Veltman en Denswil zijn. Benieuwd of die een beetje kunnen opboksen tegen Samaras..

Ben vol goede hoop in ieder geval voor vanavond. Denk dat een gelijkspel wel te behalen valt en met wat geluk/moeite een overwinning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
RBH schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:35:
Update: Niet fitte Moisander haakt toch nog af voor Celtic-Ajax

En Duarte is ook nog niet hersteld, ben benieuwd wat de opstelling zal zijn. Zal waarschijnlijk Veltman en Denswil zijn. Benieuwd of die een beetje kunnen opboksen tegen Samaras..

Ben vol goede hoop in ieder geval voor vanavond. Denk dat een gelijkspel wel te behalen valt en met wat geluk/moeite een overwinning?
Is inderdaad jammer, is Muntari nog bestraft voor die smerige overtreding op Moisander of is hij er mee weg gekomen?
Ik hoop dat Ajax minimaal 4 punten uit de 2 wedstrijden tegen Celtic haalt. Want de punten zijn welkom voor Europese overwintering en voor de UEFA ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

Deadsy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:46:
[...]

Is inderdaad jammer, is Muntari nog bestraft voor die smerige overtreding op Moisander of is hij er mee weg gekomen?
Ik hoop dat Ajax minimaal 4 punten uit de 2 wedstrijden tegen Celtic haalt. Want de punten zijn welkom voor Europese overwintering en voor de UEFA ranking.
Nee, volgens mij alleen een gele kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-10 16:18
Ben erg benieuwd naar ''mijn'' Ajax. We zullen zien, voorspellingen doe ik maar niet, daar ben ik te vaak de zee mee in gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Line up van Ajax vanavond:

Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; De Jong, Poulsen, Serero; Andersen, Sigthórsson, Fischer.

Geen echte verassingen, Blind speelt gewoon als back en Poulsen als DM. Wel leuke basisplaats voor Andersen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:28:
[...]

Arsenal doet het idd erg goed, maar Ozil moet niet geblesseerd raken oid want dan hebben ze een groot probleem.
ook voordat Ozil bij Arsenal kwam, (minus de openingswedstrijd) hebben ze alles gewonnen hoor. Ramsey is dit seizoen echt de motor van het team, nu met Ozil en Flamini erbij lijkt de puzzel nagenoeg compleet.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bedenkelijke opstelling weer, weer Poulsen als opruimer en Serero linkshalf, weer Andersen i.p.v. De Sa.
Zie het wat somber in voor vanavond maar ik laat mij graag verassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
Daar mogen ze in Amsterdam wel blij mee zijn...
Krukar schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:27:
maar ik laat mij graag verassen!
Ik denk dat daar in Rotterdam-Zuid genoeg liefhebbers voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
lateef schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:29:
[...]

Ik denk dat daar in Rotterdam-Zuid genoeg liefhebbers voor zijn...
Want Ajax speelt vanavond in Rotterdam-Zuid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ Doet het nog niet?

Edit: Nu wel :)
Zit te wachten op het YNWA daar op Celtic Park _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-10-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:11
bij mij doet de livestream het ook nog niet, vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
Ow,, nu doet hij het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Poulsen speelt weer mee, dan sta je dus al bij de aftrap met 1-0 achter :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:38:
Poulsen speelt weer mee, dan sta je dus al bij de aftrap met 1-0 achter :')
Vorig jaar was hij in de grote wedstrijden erg goed. Hopelijk pakt hij dat vandaag weer op. Barca speelt te snel voor hem ;).

Boilesen op linksback was tegen Twente geen succes, dus Blind moet daar wel spelen imo. Dan blijft er voor de controlerende positie weinig keus over.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-10 10:07
Heh bah, is de Zwarte Pieten-discussie nu ook al tot de Champions League doorgedrongen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ze zijn bij de UEFA ook al tegen Zwarte Piet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Terryb47 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:21:
[...]

ook voordat Ozil bij Arsenal kwam, (minus de openingswedstrijd) hebben ze alles gewonnen hoor. Ramsey is dit seizoen echt de motor van het team, nu met Ozil en Flamini erbij lijkt de puzzel nagenoeg compleet.
Flamini is out voor vandaag. Benieuwd hoe Wenger het gemis van deze belangrijke waterdrager oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Deef_ schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:48:
[...]

Flamini is out voor vandaag. Benieuwd hoe Wenger het gemis van deze belangrijke waterdrager oplost.
0-1. Knullig balverlies door Ramsey op een positie die te laag is voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Het middenveld van Ajax doet tot nu toe nog voor spek en bonen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Eerste kleine kans van Ajax, het is verder allemaal erg mat.

Oh ja: Die Fischer loopt te klootviolen zeg...

Poulsen op de paal... Schade...

[ Voor 42% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-10-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat gezicht van de Boer was goed bij die bal op de paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als Fischer zo slecht blijft spelen gooi dan Andersen maar op links en De Sa op rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Al die lange ballen van Ajax zijn kansloos. En die Fischer mag idd wel gewisseld worden. :X
Het is wachten op een goal van Celtic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Fischer maar ook de Jong spelen nog niet echt een puike pot. De Jong ook al niet tegen Twente. Misschien toch nog wat ritme tekort sinds de klaplong?

@hierboven Zo slecht speelt Ajax nou ook weer niet. Vind Ajax de overhand hebben, hoewel Celtic een club is die uit het niets kan scoren, anders scoor je niet tegen Barca.

@hieronder :P Moet er wel iemand vrijstaan op het middenveld. Dat krijg je ervan als Poulsen terug moet zakken en een mannetje te weinig op het middenveld vrij loopt.

[ Voor 57% gewijzigd door MailMan op 22-10-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die Fischer loopt echt te klootviolen. En die Blind zal ook nooit eens een keer een actie maken, altijd maar dan ook maar tikkie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:25:
Al die lange ballen van Ajax zijn kansloos. En die Fischer mag idd wel gewisseld worden. :X
Het is wachten op een goal van Celtic.
Wachten op een goal? Net of ze onder druk leggen, wat bepaald niet het geval is.

Nu wel ;) penalty... Terecht, dom inkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ach wat dom

Wel heel makkelijk gegeven.

[ Voor 58% gewijzigd door MailMan op 22-10-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Penalty :+

Lekkere timing ook zo vlak voor rust. Ben benieuwd wat de Boer nu gaat zeggen

[ Voor 80% gewijzigd door tweaker2010 op 22-10-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Veel duidelijker dan dit kan je ze ook niet aanreiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat een makkelijk gegeven pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

:')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Terechte penalty, dom van Denswil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gaat veel te makkelijk naar de grond, dom om er in te trappen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Gebeurt er nu :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Escaleert volledig uit de hand, maar wel raak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:29:
Terechte penalty, dom van Denswil
Is dat die plopper?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Zwaar onterecht :/ Lelijke houthakkers ploeg zeg.

[ Voor 46% gewijzigd door ephymerous op 22-10-2013 21:31 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terechte penalty hoor, tis gewoon een domme beginnersfout. En Ajax speelt bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 16:21
Nee gewoon erg dom van Denswill. Weer de onervarenheid die een penalty veroorzaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ephymerous schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:30:
Zwaar onterecht :/ Lelijke houthakkers ploeg zeg.
Kom op zeg, gewoon terecht. Zó kom je gewoon niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:31:
[...]

Terechte penalty hoor, tis gewoon een domme beginnersfout. En Ajax speelt bar slecht.
Volgens mij ook hoor, hij zit helemaal naast de bal.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Ik heb het over de stand... Dom.

[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 22-10-2013 21:32 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die is ook terecht als je zo matig speelt. Ajax roept het onheil over zichzelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:31:
[...]

Kijk jij een andere wedstrijd? Ajax is gelijk zo niet heel licht beter. Bar slecht is wel een heel zware uitdrukking. De 1e helft tegen Twente, dát was bar slecht.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ajax speelt echt goed en de tussenstand is dan ook niet terecht. Jammer van de penalty. Complimenten aan Ajax in ieder geval!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:32:
[...]

Kijk jij een andere wedstrijd? Ajax is gelijk zo niet heel licht beter.
Het enige wat ze doen is de bal breed spelen en verdedigen. Qua vechtlust is Celtic stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-10 16:21
Wedstrijd gaat inderdaad gelijk op, het is van beide kanten niet erg goed. Beide teams hebben kansjes gehad en dan is het gewoon extra zuur dat er weer een domme verdedigende fout gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:33:
[...]

Het enige wat ze doen is de bal breed spelen en verdedigen. Qua vechtlust is Celtic stukken beter.
8)7 Ja voetbal draait alleen om vechtlust. 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:33:
[...]

Qua kansen gaat het gelijk op en behalve meer overtredingen heeft die vechtlust van Celtic hun niet veel gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik kan wel genieten van deze pot. Ajax speelt sterk en laat de bal soms mooi rollen en Celtic kwam er bepaalde momenten niet aan te pas. Erg dom dan ook van die pingel.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:57
Dortmund voetbalt vele malen beter en toch staan ze gelijk in Londen. Als BVB een tandje hoger gaat spelen, dan ziet Arsenal niet vaak de 16 meer.
het is niet echt heel spannend, maar daar komt in de tweede helft wel verandering in, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Arsenal doet 1 keer die leuke Tiki-Taka van ze en dan blijft er niks meer over van Dortmund denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, sommige mensen laten wel heel erg hun voorkeur (of afkeer, ik weet het niet) spreken tijdens het uiten van hun mening.

Laat ik voorop stellen, voetballend is Ajax 3 klasses beter terwijl Celtic het op vechtlust moet doen. Ajax voetbalt echter angstig, waardoor er veel te veel mis gaat en het redelijk gelijk op gaat. Qua kansen gaat het gelijk op en qua spel vind ik Ajax net iets beter de eerste helft.

Penalty was makkelijk gegeven. Natuurlijk is het dom, maar ik heb deze wedstrijd meerdere overtredingen van Celtic kant gezien die vele malen erger waren waarvoor niet gefloten wordt. Helemaal niet erg, ik houd wel van een mannelijk potje voetbal, maar wel consequent blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:55
Mosin schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:37:
Dortmund voetbalt vele malen beter en toch staan ze gelijk in Londen.
Alleen eerste 25 minuten gekeken ofzo... Niet eens, gaat juist gelijk op en daarom stallen beide ploegen telkens op dat middenveld. Bvd heeft ook maar 2 doelpogingen gehad, Arsenal idem. Ik vind het overigens een saaie wedstrijd omdat bij beide ploegen vastzitten op dat middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:41:

Penalty was makkelijk gegeven. Natuurlijk is het dom, maar ik heb deze wedstrijd meerdere overtredingen gezien die vele malen erger waren van Celtic kant waarvoor niet gefloten wordt. Helemaal niet erg, ik houd wel van een mannelijk potje voetbal, maar wel consequent blijven.
Inderdaad, dat is ook het probleem dat ik ermee heb.
Deze penal en kaart worden makkelijk gegeven terwijl Celtic ook genoeg overtredingen gemaakt hebben die afgedaan worden met een vrij trap.
Vooral Andersen krijgt regelmatig een tik.

Mja het is een overtreding in de 16, scheidsen zijn ook met hun carriere bezig he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Deadsy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:45:
[...]

Inderdaad, dat is ook het probleem dat ik ermee heb.
Deze penal en kaart worden makkelijk gegeven terwijl Celtic ook genoeg overtredingen gemaakt hebben die afgedaan worden met een vrij trap.
Vooral Andersen krijgt regelmatig een tik.

Mja het is een overtreding in de 16, scheidsen zijn ook met hun carriere bezig he.
QFT

Ik snap niet waarom de harde beuken/overtredingen op onnodige plekken in het veld geen overtredingen zijn, en dan zo'n actie op de rand van de 16 wat nog niet eens een kans genoemd mag worden, meteen een pingel is. Het staat in de regels, maar verneukt een wedstrijd.

Enniehoe, kijken wat de 2e helft brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24

Herman

FP ProMod
Wat sneu zo voor rust. Ajax begint op het veld een overwicht te krijgen en voorzichtig kansen te krijgen.... En dan een penalty tegen is zuur :/

Hopen dat ze dat in de tweede helft goed kunnen breien :)

[ Voor 17% gewijzigd door Herman op 22-10-2013 21:49 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mja zoals Waterreus al zei, Ajax voetbalde beter en kreeg steeds meer grip.
Als ze die lijn doorzetten scoren ze nog wel en met 1 punt uit deze wedstrijd zou ik al blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Ik zie nu 1 ploeg gevaarlijk zijn en dat is toch echt Celtic. Dat gelul dat Ajax beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36
Als je zulke kansen niet afmaakt verdien je het ook niet om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hoe mis je die... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:51:
Ik zie nu 1 ploeg gevaarlijk zijn en dat is toch echt Celtic. Dat gelul dat Ajax beter is...
Je weet dat dit de 2e helft is?

Nu is het wel over.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-10-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kwiebus schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:55:
Als je zulke kansen niet afmaakt verdien je het ook niet om te winnen.
Inderdaad, allemaal ballen recht op de keeper of afzwaaiers waar Fischer patent op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:27
En hoppa andere kant wel er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vos schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Je weet dat dit de 2e helft is?
Dat dus. :F

Die had er overigens inderdaad in gemoeten.

edit: 2-0...

[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 22-10-2013 21:57 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 21:49

Mach

[END]Avengers

Densill heeft z'n dag niet

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wie had het er ook al weer over dat Ajax beter was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
Ajax mist een echte afmaker, ze zijn allemaal niet koelbloedig genoeg

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Hoe krijg je het voor elkaar... Beschamend om van dit Celtic te verliezen. :/

XXXVI

Pagina: 1 ... 68 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum