[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.647 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Opmerkelijke dat zoiets ook op zou gaan voor PSV. Ze hebben de laatste jaren toch stevig geïnvesteerd, los van dat dit eerst nog te eenzijdig was en nota bene in de relatief al sterkste linies. En qua spelers was het ook wel aardig materiaal. Narsingh was een prima keuze, maar raakte langdurige geblesseerd. Maher is op zich ook een goede speler in de dop, maar Toivonen zit nu even in de weg. Alleen de spits moeten ze lozen, hoewel ook die destijds prima was.
En daar gaat het dan ook echt om, ze moeten allemaal spelers kopen van kleinere clubs en dan blijft het de vraag hoe die zich weten aan te passen. Strootman kon dat meer dan prima, maar andere spelers maken die overstap veel langzamer tot nooit echt (Mertens). Wil je echt de garantie dan moet je die super speler van een grotere club overnemen en dan wel één die niet (half) op een zijspoor staat. Maar dat geld is er simpelweg niet.

Uiteindelijk zie ik het geld op de bank (even los van Ajax, die willen mogelijk van de beurs) prima als verdediging. Niet zozeer aanval middels aankopen, dat stelt relatief te weinig voor. Maar een stevig bedrag op de bank maakt dat je het je kunt veroorloven om dat op zich goede bod af te slaan. Dan loopt die persoon maar transfervrij weg, als je daarmee een mooie lichting intact kunt laten... Dat is meer waar dan die grijpstuivers ieder jaar in een speler te steken. Lichtingen. Daarmee win je het niet, niet goede individuen. Niet in Nederland meer.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij Ajax staat er inderdaad te weinig kapitaal op het veld maar dan komt de volgende vraag: wie moeten ze dan kopen? De enige spelers uit de Eredivisie die iets toevoegen aan Ajax zijn onbetaalbaar (Tadic, Finbogasson) en vertrekken liever naar een subtopper in het buitenland omdat die beter betalen. Dan kom je dus bij spelers als Duarte en van der Hoorn uit die je team niet echt beter maken maar iets beters is er niet te koop en helaas zijn ze nog duur ook. Het enige alternatief is jeugdspelers/talenten uit het buitenland maar die zijn er weer niet direct klaar voor en daarmee krijg je prestaties zoals Ajax en PSV nu hebben. Wisselvallig.

Zodra de talenten van waarde beginnen te worden dan staan de buitenlandse clubs met een zak geld in de rij en de speler vertrekt vaak te vroeg al naar het buitenland (Eriksen, Aldeweireld, Strootman etc.). Waarop je weer nieuwe spelers mag gaan kopen en tegen bovenstaande aanloopt. Talenten van onze subtoppers zien Ajax en PSV niet meer als logische stap hogerop omdat ze direct naar Aston Villa, Everton en vergelijkbare clubs kunnen waar ze ook nog eens het dubbele verdienen. En daar gaat het mis voor ons.

Ik durf dan ook wel te stellen dat het NL voetbal compleet verziekt is. Het is onmogelijk dat een meervoudig CL-winnaar qua financien niet op kan tegen de nummers 10-15 uit andere competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Het feit dat voormalige subtoppers als AZ, Vitesse en Twente zelf ook financieel aan de weg timmeren helpt ook niet denk ik. Talent wat nog wel in de eredivisie speelt wordt daardoor verspreid over meer clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Volgens mij krijgen ze enkel die kans omdat buitenlandse subtoppers financieel gezien ook meer te besteden hebben en ook bij dit soort clubs shoppen. Als subtopper in NL zijnde zou ik ook liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een concurrent in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ik ben benieuwd hoe lang dat goed gaat. Qua niveau mag de top drie wel terug zijn gezakt naar het bedenkelijke niveau van de ploegen eronder. Maar nog altijd zit er een druk bij die ploegen die je bij de ploegen eronder minder hebt. Het gevolg is dat de stap dan toch groter blijkt dan gedacht. Gaat dat te vaak fout dan gaan de ploegen echt wel minder betalen. Maar het kan dan ook een effect hebben op de top drie omwille van generalisatie naar de Nederlandse competitie.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aghanim schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:27:
Volgens mij krijgen ze enkel die kans omdat buitenlandse subtoppers financieel gezien ook meer te besteden hebben en ook bij dit soort clubs shoppen. Als subtopper in NL zijnde zou ik ook liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een concurrent in NL.
Maar die subtoppers hebben ook meer noten op de zang volgens mij. Ze betalen meer en ze kunnen spelers daardoor langer houden. En dan willen ze vervolgens niet meer verkopen in Nederland.

Voorbeeld: van Ginkel. Dat is zo'n duidelijk talent. Die had in de oude situatie al een jaar eerder de stap gemaakt binnen Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 07:36

PauseBreak

derp!

Aghanim schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:27:
Hangt er vanaf. FC Twente exploiteert ook nogal wat ruimtes in en om het stadion, net als FC Groningen en dat legt ze geen windeieren. Natuurlijk speelt het geld 'van buiten' een rol, maar er wordt bij de subtoppers van weleer misschien ook wel beter financieel beleid gevoerd. Dat kan ook makkelijk want er is bij hen geen druk om dat geld ieder jaar te investeren in spelers waarmee ze hopelijk kampioen kunnen worden.

@Dadona:
Ja, in mijn optiek geldt dat ook voor PSV. Er kwam behoorlijk veel geld vrij maar dat is inderdaad in de verkeerde linies geïnvesteerd. Wellicht had PSV zich ook moeten beseffen dat ze beter nu een stap terug hadden kunnen doen in plaats van het allemaal uitgeven. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en zoals ik het nu zie moeten ook de topclubs van vroeger (Ajax/PSV/Feyenoord) het hebben van hun eigen jeugdopleidingen en scoutingsapparaten, en talent uit die opleidingen en scoutingsapparaten moet ook het idee hebben dat zij een kans hebben om door te breken bij die clubs (zoals bij Feyenoord en Ajax).
Talent van andere clubs kopen is niet echt haalbaar meer. De salarissen liggen dichter bij elkaar en in het buitenland kan een talent van een subtopper veel meer verdienen door naar een Everton ofzo te gaan dan naar Ajax, PSV of Feyenoord. Dan moet je dus op een ander vlak meerwaarde creëeren.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:56:
[...]

Hangt er vanaf. FC Twente exploiteert ook nogal wat ruimtes in en om het stadion, net als FC Groningen en dat legt ze geen windeieren.
De Euroborg is eigendom van Euroborg N.V., een publiek private samenwerking van de gemeente Groningen en de G4 ontwikkelcombinatie Euroborg Groningen. FC Groningen is, net als alle andere gebruikers, huurder. FC Groningen betaald dus netjes huur aan Euroborg NV. De exploitatie van de supermarkt, de parkeergarage, de bioscoop et cetera legt Euroborg N.V. misschien geen windeieren, maar FC Groningen heeft daar niets aan.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Kan iemand mij vertellen waarom er Tezzy Tamata achterop het shirt staat van Tamata? Bijnaam van zijn hiphop vriendjes :+ ?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
De Euroborg is eigendom van Euroborg N.V., een publiek private samenwerking van de gemeente Groningen en de G4 ontwikkelcombinatie Euroborg Groningen. FC Groningen is, net als alle andere gebruikers, huurder. FC Groningen betaald dus netjes huur aan Euroborg NV. De exploitatie van de supermarkt, de parkeergarage, de bioscoop et cetera legt Euroborg N.V. misschien geen windeieren, maar FC Groningen heeft daar niets aan.
Ah, ik was altijd in de veronderstelling dat het gewoon naar FC Groningen ging maar blijkbaar dus niet :P

In ander nieuws, het voetballen is weer eens waardeloos hoor. De arbitrage is op zijn minst opmerkelijk te noemen ... Ik ga iets anders doen :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:58:
Kan iemand mij vertellen waarom er Tezzy Tamata achterop het shirt staat van Tamata? Bijnaam van zijn hiphop vriendjes :+ ?
Is er überhaupt nog iemand van die generatie die gewoon heerlijk ouderwets met 'gewoon' zijn achternaam op het shirt speelt?
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:02:
[...]

In ander nieuws, het voetballen is weer eens waardeloos hoor. De arbitrage is op zijn minst opmerkelijk te noemen ... Ik ga iets anders doen :P
Waar doel je precies op? Als het om de beide gele kaarten van Depay gaat, dan vind ik dat de scheidsrechter dat goed zag. De eerste was m.i. inderdaad een schwalbe. Depay viel namelijk al voor de aanraking. Hij sprong als het ware tegen het been aan. De tweede gele kaart had ook direct rood kunnen zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door argro op 27-10-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Is er überhaupt nog iemand van die generatie die gewoon heerlijk ouderwets met 'gewoon' zijn achternaam op het shirt speelt?
Hendrickx, Bruma, Hiljemark ... Meer wel dan niet eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door PauseBreak op 27-10-2013 14:03 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Hendrickx, Bruma, Hiljemark ... Meer wel dan niet eigenlijk.
Zo absoluut was het ook niet bedoeld. Maar wacht maar totdat Hiljemark ook de tatooshop gevonden heeft en zijn onderarm vol laat zetten. Dan komt er vanzelf Ozzie of iets dergelijks op het shirt te staan... ;)

Wel een paar leuke wedstrijden straks trouwens. Als Zwolle wint, is het de nieuwe koploper. Anders gaat het tussen Feyenoord, Vitesse en FC Groningen, waarbij die laatste twee tegen elkaar spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door argro op 27-10-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Doof

Net als je denkt, kan het nog gekker?

Afbeeldingslocatie: http://papendal.inabox.nl/images_content/mart_smeets.jpg

Ja het kan nóg gekker. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 21:27
PSV :/ Dit slaat echt helemaal nergens meer op, Zwolle kan dadelijk na 11 wedstrijden (1/3 van het seizoen!) gewoon weer op kop komen 8)7

Ik ben niet iemand die elke wedstrijd roept dat het schandalig is, maar wat er dit jaar in de eredivisie gebeurt slaat echt alles, dit is zo'n bedroevend niveau van de zogenaamde topclubs. Gewoon puur op mentaliteit, want hoewel de 'topclubs' spelers hebben die er niets van kunnen, kunnen de andere clubs er ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ik denk dat ik dit seizoen de Eredivisie ook gewoon even een jaartje ga negeren. Dit slaat echt werkelijk alles, zo'n dermate bedroevend niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:14
Quad schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:13:

%Mart%

Dit. ik kan niet kijken maar zie het net op TT, dafuq is hapening. Ajax blijkt, achteraf, gisteren gewoon een goed resultaat gehaald te hebben :|

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 27-10 09:18
Oef Tyton, het zag er niet zo ernstig uit maar hij ligt wel heel eng op de grond. Hopelijk valt het mee!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou hij knalde anders toch hard op die kleine stang hoor. Zag er erg pijnlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

RobbertC schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:15:
PSV :/ Dit slaat echt helemaal nergens meer op, Zwolle kan dadelijk na 11 wedstrijden (1/3 van het seizoen!) gewoon weer op kop komen 8)7

Ik ben niet iemand die elke wedstrijd roept dat het schandalig is, maar wat er dit jaar in de eredivisie gebeurt slaat echt alles, dit is zo'n bedroevend niveau van de zogenaamde topclubs. Gewoon puur op mentaliteit, want hoewel de 'topclubs' spelers hebben die er niets van kunnen, kunnen de andere clubs er ook niks van.
Roda wordt ook wel enorm geholpen door de arbitrage hoor. Het zegt genoeg dat Liesveld de hoekschop gewoon wou laten nemen terwijl Tyton met zijn hoofd zij tegen de paal was geknald en nu alweer bijna 3 minuten doodstil in het doel ligt. Belachelijk slechte arbiter die kerel.

Neemt overigens niet weg dat PSV waardeloos heeft gespeeld tot nu toe en dat ze dit gewoon hadden moeten winnen, maar als het hele middenveld stil blijft staan bij balbezit hou je de bal niet in de ploeg en ga je dus geheid verliezen. Dat probleem hebben ze al langer trouwens. Het brak ze de vorige twee wedstrijden ook al op. Te weinig beweging en te weinig aanspeelbare spelers.

Update: Tyton gaat geplankt van het veld af nu.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:21:
Nou hij knalde anders toch hard op die kleine stang hoor. Zag er erg pijnlijk uit.
Het was mijn eerste indruk dat het mee viel, maar inderdaad dit is niet best. :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je durft tegenwoordig geen Toto meer in te vullen :X

Aan de andere kant, gewoon alles tegen de logica invullen en je kan een leuk centje pakken :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toivonen in het doel. Gewoon affluiten lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja Idd affluiten die hap.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zo, en Tyton is per ambulance afgevoerd. Wel leuk dat de timer nu over de 100 minuten heen is gegaan maar dat is voor mij dan toch het enige leuke aan deze hele wedstrijd tbh.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

Roda wordt ook wel enorm geholpen door de arbitrage hoor. Het zegt genoeg dat Liesveld de hoekschop gewoon wou laten nemen terwijl Tyton met zijn hoofd zij tegen de paal was geknald en nu alweer bijna 3 minuten doodstil in het doel ligt. Belachelijk slechte arbiter die kerel.
In welk opzicht is Roda JC door de arbitrage geholpen? En natuurlijk wijst Liesveld direct naar de hoekvlag, dat kun je Liesveld niet aanrekenen. In 99 van de 100 gevallen staat de keeper direct weer op. Toen duidelijk werd dat het ernstig was, heeft Liesveld m.i. niet iets gedaan dat niet zou kunnen of moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lol van Halst windt zich een beetje op over het dekken van de aanvallers.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bah, dit ziet er slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 10-10 17:25

amahusu

taking over the world!

akelige blessure voor tyton, hoop dat het allemaal meevalt.

nu zeggen ze net dat feyenoord op fox sports 5 komt, maar ik heb maar 3 fox kanalen bij canal digitaal?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:27:
[...]
In welk opzicht is Roda JC door de arbitrage geholpen? En natuurlijk wijst Liesveld direct naar de hoekvlag, dat kun je Liesveld niet aanrekenen. In 99 van de 100 gevallen staat de keeper direct weer op. Toen duidelijk werd dat het ernstig was, heeft Liesveld m.i. niet iets gedaan dat niet zou kunnen of moeten.
Liesveld liet de arts pas het veld in nadat hij door PSV'ers werd gewezen op de toestand van Tyton. Oh en het helpen: hij floot - zeker de tweede helft - consequent alles af van PSV-zijde terwijl er bij Roda lekker bodychecks enzo werden uitgedeeld. Ook direct geel aan PSV-zijde voor schwalbes (kan ik nog inkomen) en bij Roda-zijde kregen ze de vrije trappen mee. Op die manier dus. Hij is véél te bepalend geweest in wat het verloop van de wedstrijd werd. Dat is nooit goed.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wat een kansen heeft Feyenoord alweer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik wacht nog steeds tot we weer een nieuwe Luinge hebben, dat vond ik nou een prima scheidsrechter met gezag ook..... ik zou nu niemand kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Liesveld liet de arts pas het veld in nadat hij door PSV'ers werd gewezen op de toestand van Tyton. Oh en het helpen: hij floot - zeker de tweede helft - consequent alles af van PSV-zijde terwijl er bij Roda lekker bodychecks enzo werden uitgedeeld. Ook direct geel aan PSV-zijde voor schwalbes (kan ik nog inkomen) en bij Roda-zijde kregen ze de vrije trappen mee. Op die manier dus. Hij is véél te bepalend geweest in wat het verloop van de wedstrijd werd. Dat is nooit goed.
Ik ben het met e eens dat de scheidsrechter niet best was, maar PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Net als Ajax & Twente gisteren, en wie weet nog meer 'toppers' vandaag maar ook de rest van het seizoen. Na 11 wedstrijden heeft de top nu 5 wedstrijden gewonnen, oftewel in meer dan 50% van de wedstrijden puren verloren. Dat is echt ongekend zwak. Als dit zo doorgaat heeft de kampioen +/- 60 punten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja Kuipers maar daar is dan alles mee gezegd.
Overigens fluit die woensdag Excelsior 31 tegen Heracles, laat die ploeg het maar mooi moeilijk krijgen vandaag. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

RobbertC schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Ik ben het met e eens dat de scheidsrechter niet best was, maar PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Net als Ajax & Twente gisteren, en wie weet nog meer 'toppers' vandaag maar ook de rest van het seizoen. Na 11 wedstrijden heeft de top nu 5 wedstrijden gewonnen, oftewel in meer dan 50% van de wedstrijden puren verloren. Dat is echt ongekend zwak. Als dit zo doorgaat heeft de kampioen +/- 60 punten :X
Ja, dat heb ik al erkend. Staat een paar posts er boven. Het punt is en blijft dat de arbitrage enorm zwak was, net als de rest eigenlijk. Alleen het optreden van het ambulancepersoneel was volgens het boekje... Ik durf Feyenoord bijna niet aan te zetten :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Feyenoord speelt goed, maar scoren nog niet uit de 100% kansen die ze krijgen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:50:
Ja, dat heb ik al erkend. Staat een paar posts er boven. Het punt is en blijft dat de arbitrage enorm zwak was, net als de rest eigenlijk. Alleen het optreden van het ambulancepersoneel was volgens het boekje... Ik durf Feyenoord bijna niet aan te zetten :+
Op het spel is opnieuw weinig aan te merken, itt de concurrentie. Een stuk of 4 enorme kansen al gehad, dat die er niet in gaan is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dus de kans dat een subtopper op ongeveer een derde van de competitie bovenaan staat is zeer groot ... zo blijft het wel spannend.
Ik zou het draaiboek van de KNVB wel eens willen lezen,

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
PauseBreak schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Conclusie na 1/3 Eredivisie: de ambulancebroeders halen hun niveau, samen met PEC. De rest kan er niks van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, het is wel helemaal weggezakt nu... Ik vraag me af waar ik naar zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:59
En ook Feyenoord nu op achterstand.. wat een competitie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Echt niet te filmen, wat een kansen aan de ene kant en dan schopt prompt Nelom hem in zn eigen doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37
Ajax is de winnaar vant weekend als Vitesse ook nog eens morst :p Schandalig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Wat een schitterend doelpunt, blijkbaar moest Feyenoord even wakker worden geschud .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En we staan weer gelijk. Hopelijk zijn de heren nu wakker. Deze wedstrijd mag je thuis nooit verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Feyenoord speelt bij vlagen leuk ja. Het is een stuk minder frustrerend om te kijken dan PSV :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wilde net mijzelf quoten en prompt de 1-1, maar denk dat het nog kan dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://papendal.inabox.nl/images_content/mart_smeets.jpg
:+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zou zo mooi zijn geweest als er eindelijk eens een afstandsschot in zou gaan, helaas staat de paal in de weg. Normaal gesproken staat het, ondanks dat Feyenoord matig speelt, niet gelijk als je zulke kansen krijgt.

Vraag me af wanneer Blom eens een paar kaarten gaat trekken voor Heracles met al die overtredingen.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:36
Rust. PEC-AZ 0-1, AZ speelt behoorlijk goed, zeker als je je bedenkt dat het een uitwedstrijd speelt na een Europese Aziatische reis. Stand is een beetje oneerlijk, want Gouweleeuw speelde een bal terug op Esteban die hem wel móest vastpakken omdat het anders een eigen goal was, maar de scheids gaf geen vrije trap voor terugspeelbal. Later nog een overtreding van Wuytens in de 16 die onbestraft bleef. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik blij ben dat AZ een gelukje met de scheidsrechter heeft.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Van die Blom word ik ook behoorlijk moe. Laat nou toch eens gewoon een keer doorvoetballen, het is al zo'n tamme wedstrijd maar als je elk duel dan ook nog eens gaat affluiten wordt het nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij fluit wel terecht. :Y)

Maar soms mag hij wel door laten spelen ja..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[afbeelding]

:+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is niet te filmen. Eerst zijn ze bij GAE ineens scherpschutters die uit elk half kansje weten te scoren en nu doet Heracles precies hetzelfde, binnenkant paal knap gedaan. Maar wat een slappe hap is het de tweede helft bij Feyenoord. Immers staat ook gewoon te slapen bij die goal.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een competitie dit zeg, de nivellering heeft echt compleet toegeslagen, allemaal middelmaat met wat zwakke broeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Bij winst staat Feyenoord 1e, bij verlies 8e 7(8)7 ik moet echt ophouden met kijken naar de stand, hoe bizarder ik het vind worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Immers terugsturen naar den haag. Wat een drama die vent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hehe, Groningen kan bij winst op Vitesse zelfs koploper zijn op deze manier. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Vreemd dat Feyenoord zo is ingestort na rust. Voor rust waren ze duidelijk beter.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
En dan wisselt Koeman Boetius. Niet alleen de spelers nemen vandaag verkeerde beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gebrek aan kwaliteit en ervaring. Jongens als immers en Nelom komen gewoon kwaliteit tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens teletekst moeten ADO en Heerenveen nog een wedstrijd inhalen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:12:
Gebrek aan kwaliteit en ervaring. Jongens als immers en Nelom komen gewoon kwaliteit tekort.
Klopt maar dan nog mag je wel iets meer punten verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tuurlijk maar het zijn wel twee posities in het elftal die zo snel mogelijk versterkt moeten worden. Die eindeloze krediet van immers houdt ook een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:12:
Indi gewoon op links en Mathijssen er in dan maar. Al ligt het niet aan Nelom.

Het krediet van Immers snap ik ook niet. Die verliest een partij ballen dat is niet normaal.

EDIT is ook wel komisch dat elk duel op het middenveld wordt afgefloten terwijl het in de zestien van Heracles ineens free for all is.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Blom weigert wel echt te fluiten zodra er iets gebeurt binnen de 16 he :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30
Feyenoord zet nog wel even aan, maar of het gaat lukken.. Ik betwijfel het.. Bizarre competitiestart :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar het was geen overtreding.. Dus hoeft Blom er niet voor te fluiten nee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Keeper raapt gewoon een terugspeelbal op, waarom niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Pelle wat een lul ben je.

Alleen hij raakt hem niet dus dat toneelspel is ook mooi misselijk :+

[ Voor 59% gewijzigd door CR1691 op 27-10-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Wat. Een. Sukkel.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Quad schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:18:
Maar het was geen overtreding.. Dus hoeft Blom er niet voor te fluiten nee.
Die op Bakkal kun je over discussiëren. Precies op het juiste moment uit balans gebracht zonder de bal te kunnen raken, tsja ...

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
De Vrij maar weer aanvoerder? :P

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Whaha, wat een drama.. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Haha, geen contact, en prompt ligt hij in coma. Toch geen free for all in de 16 van Heracles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat deed hij? Koeman zal het wel weer goed praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zou al je geld op Groningen zetten straks. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Kopstoot-beweging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ach, de laatste wedstrijden gaf hij toch al niet thuis. Armenteros eindelijk eens op een plek waar hij hoort, Bakkal erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Stoot? Hij liep meer (bijna) tegen hem aan, het is dom maar ook gewoon een schwalbe. Blom is weer de zoveelste scheidsrechter die het veld in stapt om te bewijzen dat hij vooral niet onder de indruk van de Kuip is. Als je ziet wat Blom allemaal door de vingers ziet is het raar dat hij dit gelijk met rood beoordeeld, echt meten met 2 maten. Heel wat onterecht keer voor buitenspel gefloten, voor de meest lullige dingetjes fluiten tegen Feyenoord. Keer op keer geen kaart voor Heracles, geen penalty tegen maar dit ziet hij gelijk, terwijl er geen contact is.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:23:
Ach, de laatste wedstrijden gaf hij toch al niet thuis. Armenteros eindelijk eens op een plek waar hij hoort, Bakkal erachter.
Sinds hij aanvoerder is, is het er niet beter op geworden inderdaad, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

Stoot? Hij liep meer (bijna) tegen hem aan, het is dom maar ook gewoon een schwalbe. Blom is weer de zoveelste scheidsrechter die het veld in stapt om te bewijzen dat hij vooral niet onder de indruk van de Kuip is.
Hoofd naar voren bewegen is een kopstootbeweging. Of hij liep (bijna) met zijn alleen zijn hoofd tegen hem aan, het is maar net hoe je het wil noemen. Ik zag er in ieder geval absoluut rood in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een weekend.. _O_

Groningen koploper straks? Ik teken ervoor. 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 27-10-2013 16:26 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Pelle is teveel in zichzelf gaan geloven. En Koeman zijn gedrag helpt niet. Elk akkefietje van Pelle wordt met de mantel der liefde bedekt onder de noemer "hij wil tenminste winnen" terwijl spelers van 20 iedere keer van onderuit de zak krijgen.
ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
Blom is weer de zoveelste scheidsrechter die het veld in stapt om te bewijzen dat hij vooral niet onder de indruk van de Kuip is.
Dat is al een half jaar ofzo het geval.

[ Voor 37% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:24:
[...]
Sinds hij aanvoerder is, is het er niet beter op geworden inderdaad, integendeel.
In zijn eerste wedstrijd als aanvoerder maakte hij "gewoon" een hattrick hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

In zijn eerste wedstrijd als aanvoerder maakte hij "gewoon" een hattrick hoor.
Toen moest hij nog wennen aan de band... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:26:
Dat is al een half jaar ofzo het geval.
Ja, Liesveld is er ook zo een. Als ze maar niet verweten kan worden dat ze zich laten beinvloeden door de Kuip, wat er verder in het veld gebeurt doet er niet toe. Zo'n scheidsrechter moet ook gewoon een keer een Boetius en Pelle in bescherming nemen, maar ze moeten er zelf boven blijven staan. Je moet een scheidsrechter die met zo'n houding in het veld staat ook niet de kans geven. Natuurlijk is het de zoveelste overtreding op Pelle die niet wordt gezien, maar dat is niet anders, dan moet je geen verhaal gaan halen bij de tegenstander. Je weet dat ze bij elke windvlaag naar de grond gaan en dat Blom daar wel steeds iets in zie

Wat een slechte pot van Feyenoord, dit roep je over jezelf af. Volgens mij willen ze geen kampioen worden, met een goede scheidsrechter hadden ze ook verloren.

Als Pelle geschorst wordt dan is dat in ieder geval tegen Hoek. Dat scheelt.

[ Voor 48% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
PWM schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:35:
Tot nu toe een goed weekend :) Kijken of dat morgen in Rotterdam weer verpest kan worden.
Wow indrukwekkend...wat is je geheim? :+

Toch nog een redelijk weekend voor Ajax, 1 punt ingelopen op de concurrentie in de lolEredivisie, bijna het hele linkerrijtje kan kampioen worden op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is niet reëel Koeman te ontslaan maar ik vraag me soms echt af wat een echt opbouw-trainer met dit Feyenoord zou kunnen. De goedkope trucjes van hem zijn uitgewerkt en tactisch neemt hij vaak verkeerde beslissingen.
ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:29:
[...]
Als Pelle geschorst wordt dan is dat in ieder geval tegen Hoek. Dat scheelt.
Ik zou het koppel Bakkal-Armenteros wel eens willen zien.

[ Voor 36% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het wordt heel hard doorselecteren komende zomer. Immers, Nelom, Goossens, Verhoek, Te Vrede en Singh komen kwaliteit te kort of niet in de plannen voor. Die gasten moet je echt kwijtraken. Cissy raak je sowieso al kwijt door zijn aflopende contract wat een enorme opluchting is. Schaken is ook niet meer wat het was, mag mij betreft lekker naar het buitenland, dat wilde hij zelf ook graag nog een keer meemaken. Lekker naar een club voor de centen gaan, goed voor die gozer.

Pelle, Janmaat, Indi, Clasie en De Vrij zouden ook zomaar kunnen vertrekken komende zomer. Ik denk niet allemaal maar zeker wel een stuk of 2, 3. Daar kun je geld aan verdienen en mee bouwen aan een nieuw elftal.

Ik ben hier echt zo ziek van. Ik neem het woordje kampioenschap ook maar niet meer in mijn mond :+ . Iedere keer als het kan verpesten ze het weer. Er is genoeg talent maar een aantal jongens kunnen het niveau gewoon niet aan. Daar moet echt wat aan gedaan worden. Hahn zou al een eerste mooie aanwinst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:38:
Het is niet reëel Koeman te ontslaan maar ik vraag me soms echt af wat een echt opbouw-trainer met dit Feyenoord zou kunnen. De goedkope trucjes van hem zijn uitgewerkt en tactisch neemt hij vaak verkeerde beslissingen.
Toch zag je de afgelopen weken het spel steeds beter worden. Zeker de eerste 20 minuten waren weer prima. Ik weet niet of je Koeman kan verwijten wat er daarna in de ploeg sluipt. Het enige wat ik Koeman verwijt is dat hij te laat wisselt en dan ook nog Boetius eruit haalt. En het oneindige vertrouwen in Immers, dat ontgaat mij ook.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tegen Vitesse speelde Feyenoord een uur lang heel goed voetbal met een middenveld clasie - vormer -vilhena. Dat lijkt mij op dit moment het meest logische middenveld. Alleen Koeman wil op de 1 of andere manier maar niet Immers slachtofferen. Hij is zelf een fantastische voetballer geweest, dan zie je toch wel dat Immers pure middelmaat is?

Pelle zien we waarschijnlijk pas na de winterstop terug met een beetje pech :F

[ Voor 10% gewijzigd door CR1691 op 27-10-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een trainer die Immers als belangrijke speler ziet kan ik eigenlijk al niet serieus nemen. Wat denk je dat er gebeuren zou als een type als van Gaal bij Feyenoord zou komen? Als je hogerop wilt moet je voetbal als uitgangspunt nemen, niet het aantal gelopen kilometers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Boetius was ook niet meer zo goed de tweede helft, hij zat dichter bij een gele kaart dan een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

OPSLAGHOND schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:42:
Boetius was ook niet meer zo goed de tweede helft, hij zat dichter bij een gele kaart dan een doelpunt.
Ja want hij maakte ook zoveel overtredingen en schwalbes :+ , schei toch uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:42:
Het is wel de speler die de goal maakte. Een speler die vanuit niks een kans kan creeeren. En een speler die het veld breed houdt en ondertussen een mannetje bezig houdt. Hij zal wel onder de blauwe plekken zitten, misschien was het wel gewoon om hem te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:43:
[...]
Ja want hij maakte ook zoveel overtredingen en schwalbes :+ , schei toch uit zeg.
Hij lag zeker 2 x in de 16 smekend naar Blom te kijken, die ook wel weet dat zo'n 45Kg-mannetje bij een zuchtje wind al omvalt.
Wat mij betreft is elke vraag om een penalty die niet gegeven wordt een gele kaart waard.
ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:45:
[...]
Het is wel de speler die de goal maakte. Een speler die vanuit niks een kans kan creëren. En een speler die het veld breed houdt en ondertussen een mannetje bezig houdt. Hij zal wel onder de blauwe plekken zitten, misschien was het wel gewoon om hem te beschermen.
Dat wel, maar het zag er niet naar uit dat er nog een fatsoenlijke bal bij hem zou komen.
Hij reageert vaak nogal opgefokt (in mijn ogen) en daar gaat hij elke keer weer slechter door spelen.
Als hij die knop om zou kunnen zetten dan heb je een zeer goede aan hem.
Gelukkig voor Feyenoord en voor hem is hij nog jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is de enige aanvaller van Feyenoord die uit het niet iets kan creëren. Als Koeman voorzichtig met hem wil zijn snap ik dat maar hij heeft zoveel meer kwaliteiten dan alle andere vleugelaanvaller dat ik hem altijd blind als eerste op zou stellen. Als Feyenoord er nog zo eentje had stonden ze nu los aan kop. Want daar ligt hem natuurlijk vooral het probleem: Feyenoord maakt het niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Koeman verklaart bij Rijnmond inderdaad dat Boetius licht geblesseerd was na een aantal charges, dat gaf hij al aan in de rust. Boetius wilde wel verder spelen, maar hij heeft een geschiedenis met flinke blessures en dat risico wilde Koeman niet nemen.

Boetius heeft overigens niks agressiefs in hem, hij is juist te lief. Hij is inderdaad mentaal nog niet sterk genoeg om zich niet gek te laten maken als er keer op keer overtredingen op hem worden gemaakt. En wat mij betreft gaan we geen eigen regels maken door dat met geel te bestraffen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 27-10-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:55:
Het is de enige aanvaller van Feyenoord die uit het niet iets kan creëren. Als Koeman voorzichtig met hem wil zijn snap ik dat maar hij heeft zoveel meer kwaliteiten dan alle andere vleugelaanvaller dat ik hem altijd blind als eerste op zou stellen. Als Feyenoord er nog zo eentje had stonden ze nu los aan kop. Want daar ligt hem natuurlijk vooral het probleem: Feyenoord maakt het niet af.
Als, als, als ... :9
Feyenoord is niet de enige die het niet afmaakt.
Vrijwel alle clubs in de top 6 kunnen (veel) beter dan ze momenteel laten zien muv Zwolle natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leeftijd: zowel Feyenoord, Ajax als PSV zijn aanvallend afhankelijk van de grillen van tieners.

@opslaghond
Met de andere clubs heb ik niks te maken. Ik geef aan waar het probleem bij Feyenoord ligt

[ Voor 36% gewijzigd door D-e-n op 27-10-2013 17:03 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum